شباهت های ریشه ای چند بیماری

شباهت های ریشه ای چند بیماری با وجود تفاوت های ظاهری آنها

آیا این شباهت ها میتواند درمانی ریشه ای و موثر را برای این بیماری ها پیدا کند؟

ای ال اس ALS و دمانس، پیوندهای مولکولی مشترکی دارند!

22 مارس 2024
خلاصه:اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) و دژنراسیون لوبار فرونتومپورال (FTLD) با وجود تظاهرات بالینی متفاوت، ویژگی‌های سلولی و مولکولی بسیار مشابهی دارند.

این مطالعه، بیان RNA را در بیش از 620000 سلول از قشر حرکتی و جلوی مغز 73 اهداکننده، مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و تغییرات تقریباً یکسانی را در بیان ژن در آسیب‌پذیرترین نورون‌ها در هر دو بیماری نشان داد.

این، نشان می دهد اهداف درمانی بالقوه برای ALS، ممکن است برای FTLD و برعکس درمان های دمانس بر ای ال اس موثر باشد.

به علاوه، این مطالعه شباهت هایی را در اشکال ارثی و پراکنده sporadic این اختلالات پیدا کرد که به فرآیندهای مولکولی مشترک در پایین دست، اشاره دارد.

این تحقیق، راه‌های جدیدی را برای درک و درمان بیماری‌های عصبی باز می‌کند و بر نیاز به مطالعه ی ژن‌ها در گونه‌ها و رفتارهای مختلف تأکید می‌کند.

حقایق کلیدی:
مطالعه‌ای که توسط محققان MIT و کلینیک مایو انجام شد، نشان داد اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) و دژنراسیون لوبار فرونتومپورال (FTLD) ویژگی‌های سلولی و مولکولی بسیار مشابهی دارند، با وجود اینکه بر مناطق مختلف مغز تأثیر می‌گذارند و علائم بالینی متفاوتی را نشان می‌دهند.

این تحقیق بیان RNA را در بیش از 620000 سلول از قشر حرکتی و جلوی مغز، تجزیه و تحلیل کرد و تغییرات ژنی تقریباً یکسانی را در آسیب‌پذیرترین نورون‌های بیماری کشف کرد و این، مسیرهای مولکولی مشترکی را نشان می‌دهد.

این کشف به اهداف درمانی بالقوه ای اشاره می کند که می تواند بر هر دو بیماری ALS و FTLD موثر باشد و اهمیت درک زیربنای مولکولی مشترک این بیماری های عصبی را برجسته می کند.

در ظاهر، اختلال حرکتی اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) که به عنوان بیماری لو گریگ هم شناخته می‌شود، و اختلال شناختی دژنراسیون لوبار پیشانی گیجگاهی (FTLD)- که زمینه ساز زوال عقل فرونتوتمپورال است- به روش‌های بسیار متفاوتی ظاهر می‌شوند. علاوه بر این، شناخته شده است که آنها عمدتاً مناطق بسیار متفاوتی از مغز را تحت تأثیر قرار می دهند.

با این حال، پزشکان و دانشمندان در طول سال‌ها به چندین شباهت اشاره کرده‌اند.

یک مطالعه جدید درمجله یCellنشان می‌دهد که این بیماری‌ها همپوشانی‌های قابل‌توجهی در سطوح سلولی و مولکولی دارند و اهداف بالقوه‌ای را نشان می‌دهند. این اهداف می‌توانند درمان‌های قابل استفاده برای هر دو اختلال را به همراه داشته باشند.

با نگاهی فراتر از نورون‌ها، این مطالعه تفاوت‌های بیان ژن را در بسیاری از انواع دیگر سلول‌های مغزی مشخص کرد.

مقاله ی جدید به رهبری دانشمندان MIT و کلینیک مایو، الگوهای بیان RNA را در 620000 سلول شامل 44 نوع سلول مختلف در سراسر قشر حرکتی و قشر جلوی مغز از نمونه‌های مغزی پس از مرگ 73 اهداکننده با تشخیص ALS، FTLD یا افرادی که از نظر عصبی سالم بودند، ردیابی کرد.

مانولیس کلیس نویسنده ارشد مقاله و استاد آزمایشگاه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی در MIT، گفت: «ما روی دو ناحیه ی مغز تمرکز کردیم که انتظار داشتیم بین این دو اختلال تأثیر متفاوتی بگذارد.

به نظر می رسد در سطح مولکولی و سلولی، تغییراتی که ما پیدا کردیم در این دو اختلال تقریباً یکسان باشد و بر زیرمجموعه های تقریباً یکسانی از انواع سلول بین دو منطقه تأثیر بگذارد.

در واقع، یکی از برجسته‌ترین یافته‌های این مطالعه، نشان داد در هر دو بیماری، آسیب‌پذیرترین نورون‌ها در ژن‌هایی که بیان می‌کنند و هم در نحوه تغییر بیان این ژن‌ها در هر بیماری تقریباً یکسان هستند.

میریام هیمن، استادیار مؤسسه ی یادگیری و حافظه Picower و دپارتمان علوم مغز و شناختی در MIT، می‌گوید: «این شباهت‌ها کاملاً چشمگیر بود. این نشان می‌دهد که درمان ALS ممکن است برای FTLD و برعکس اعمال شود.
مطالعه ی ما می تواند به هدایت برنامه های درمانی ای کمک کند که احتمالا بر هر دو بیماری موثر است.

هیمن و کلیس با نویسنده ی ارشد ورونیک بلزیل، استادیار علوم اعصاب در کلینیک مایو در فلوریدا، که اکنون مدیر مرکز تحقیقات ALS در دانشگاه واندربیلت است، همکاری کردند.

یکی دیگر از دستاوردهای کلیدی مطالعه این است که اهداکنندگان مغز با اشکال ارثی یا پراکنده این بیماری، تغییرات مشابهی در بیان ژن تغییر یافته، نشان دادند، حتی اگر قبلاً تصور می‌شد این تغییرات دلایل متفاوتی دارند.

دکتر سید سلمان فاطمی . نورولوژیست, [03/22/2024 10:27 ب.ظ]
این، نشان می‌دهد فرآیندهای مولکولی مشابه در پایین‌دست، ممکن است منشأ بیماری‌ها باشد.
کلیس گفت: «شباهت مولکولی بین فرم خانوادگی (تک‌ژنیک) و اشکال پراکنده (چند ژنیک) این اختلالات نشان می‌دهد علل مختلف در مسیرهای مشترک بیماری زا، همگرا میشوند.

این امر پیامدهای مهمی هم برای درک ناهمگنی بیماری ها و هم برای درک اختلالات پیچیده و نادر دارد.»

نمایه‌های عملا غیرقابل تشخیص
این همپوشانی به ویژه هنگام بررسی سلول‌های آسیب‌دیده، مشهود بود. در ALS که باعث فلج پیشرونده و در نهایت مرگ می شود، سلول های در معرض خطر در مغز، نورون های حرکتی بالایی (UMN) در لایه ی 5 قشر حرکتی است.

همزمان، در نوع رفتاری دمانس فرونتوتامپورال (bvFTD)، شایع ترین نوع FTLD- که با تغییرات شخصیت و رفتار مشخص می شود- آسیب پذیرترین نورون ها نورون های دوکی یا سلول های فون اکونومو von Economo cells هستند که در لایه ی 5 نواحی پیشانی مغز، یافت می شود.

مطالعه ی جدید نشان می‌دهد در حالی که سلول‌ها در زیر میکروسکوپ، متفاوت به نظر می‌رسند و اتصالات مشخص و متمایزی را در مدارهای مغزی ایجاد می‌کنند، بیان ژن آن‌ها در سلامت و بیماری، به طرز چشمگیری مشابه است.

سباستین پیندا، نویسنده ی اصلی این مطالعه، همراه با یک دانشجوی فارغ التحصیل که به طور مشترک توسط هیمن و کلیس نظارت می شدند، گفتند: UMN ها و نورون های دوکی، هیچ شباهتی به هم ندارند و در مناطق بسیار متفاوتی از سیستم عصبی سکونت دارند.
قابل توجه بود که دیدیم آنها در سطح مولکولی عملاً غیرقابل تشخیص به نظر می رسند و بسیار شبیه بیماری پاسخ می دهند.

محققان دریافتند بسیاری از ژن‌های دخیل در این دو بیماری، مژک‌های اولیه ی مشابهی را عرضه کردند.

این مژکها ساختارهای آنتن‌مانند کوچکی روی سطح سلول هستند که تغییرات شیمیایی در محیط اطراف سلول را حس می‌کنند.
این مژک ها برای هدایت رشد آکسون ها یا رشته های عصبی بلندی که نورون ها برای اتصال به نورون های دیگر میگستراند، ضروری هستند. سلول‌هایی که بیشتر به این فرآیند وابسته هستند، معمولاً آنهایی هستند که طولانی‌ترین زائده ها را دارند و به نظر می‌رسد در هر دو بیماری، آسیب‌پذیرتر هستند.

این تجزیه و تحلیل همچنین نشان داد نوع دیگری از نورون ها- که ژنSCN4Bرا به مقدار زیاد بیان می کند و قبلاً با هیچ یک از این بیماری ها مرتبط نبوده است- بسیاری از این ویژگی های مشابه را دارد و اختلالات مشابهی را نشان می دهد.

هیمن گفت: «ممکن است تغییرات در این جمعیت سلولی با مشخصه ی ضعیف، زمینه ساز پدیده‌های مختلف بیماری بالینی مرتبط باشد.
این مطالعه همچنین نشان داد آسیب‌پذیرترین سلول‌ها ژن‌هایی را بیان می‌کنند که از نظر ژنتیکی با هر کدام از این دو بیماری مرتبط است، و یک مبنای مکانیکی محتمل برای برخی از این ارتباطات ژنتیکی فراهم می‌کند. هیمن گفت که این الگو همیشه در شرایط نورودژنراتیو صدق نمی کند.

به عنوان مثال، بیماری هانتینگتون توسط یک جهش شناخته شده در ژن هانتینگتین ایجاد می‌شود، اما نورون‌هایی که به شدت تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، بیش از سایر سلول‌ها هانتینگتین یا ژن بیماری هانتینگتون را درگیر نمی‌کند و همین امر در مورد برخی از ژن‌های مرتبط با بیماری آلزایمر هم صادق است.

قابل توجه اینکه محققان چندین نشانه ی چالش را در سیستم گردش خون مغزی، مشاهده کردند.

سد خونی مغزی (BBB) یک سیستم فیلتری است که به شدت تنظیم می‌کند کدام مولکول‌ها می‌توانند از طریق رگ‌های خونی به مغز بروند یا از آن خارج شوند. اعتقاد بر این است که این سد در هر دو اختلال، آسیب می‌بیند.

محققان با تکیه بر توصیف قبلی خود از عروق مغزی انسان و تغییرات آن در بیماری هانتینگتون و آلزایمر توسط هیمن، کلیس و همکارانش از جمله لی-هوی تسای، مدیر موسسه Picower، فهمیدند پروتئین های مورد نیاز در حفظ یکپارچگی رگ های خونی در تخریب عصبی، کاهش می یابد یا در جای خود قرار نمی گیرد.

آنها همچنین کاهش HLA-E را دیدند و این، مولکولی است که تصور می شود از تخریب BBB توسط سیستم ایمنی جلوگیری می کند.

با توجه به شباهت های مولکولی و مکانیکی فراوان در ALS و FTLD، هیمن و کلیس گفتند کنجکاو هستند چرا برخی از بیماران با ALS و برخی دیگر با FTLD و برخی دیگر با هر دو اما با ترتیبی متفاوت، مراجعه می کنند.

در حالی که مطالعه ی حاضر نورون‌های حرکتی فوقانی مغز را مورد بررسی قرار می‌دهد، هیمن و کلیس اکنون به دنبال شناسایی نورون‌های حرکتی پایین‌تر در نخاع هستند.

کلیس می‌گوید: «تحلیل‌های تک سلولی ما بسیاری از مسیرهای بیولوژیکی مشترک را در ALS، FTLD، هانتینگتون، آلزایمر، زوال عقل عروقی، زوال عقل لوی بادی و چندین اختلال عصبی نادر دیگر نشان داده‌اند.
این نشانه‌های متداول می‌تواند مسیر را برای یک رویکرد مدولار جدید در درمان دقیق و مشخص این بیماری ها هموار کند و می‌تواند بینش‌ها و امیدهای جدید مورد نیاز را به ارمغان آورد.

تکنولوژی و پیشرفتامید درمان کرونا با همانترازودونزبان مشترک ژنتیکی موجودانوعی سکته مغزی ، وحشتناک سعی کن به حدی محدود نشویابزار بقا از نخستین همانهمراه سختی، اسانی هستمن پر از تلخیماز تکینگی تا مغز از مغز تخواب عامل دسته بندی و حفطوقتی خورشید هست شمع به کامحل درک احساسات روحانیکاهش دوپامین عامل بیماریبعد از کرونادر چه مرحله ای از خواب ، رتکامل داروینی هنوز در حارویا بخشی حقیقی از زندگی آنزیم تولید انرژی در سلومغز بزرگ و فعال یا مغز کوزبان شناسی نوین نیازمند انگشت نگاری مغز نشان میدتست آر ان اس دز میاستنی گابزار بقای موجود زنده از چگونه آن شکری که می خوریمشگفت نیست من عاشق تو باشمهوش مصنوعی می تواند بر احمنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز- از مغزتبیوگرافیخوش خیالی و خوش بینیواقعیت فیزیکی، تابعی از در درمان بیماری مولتیپل کرونا چه بر سر مغز می آورتقلید مرحله ای نسبتا پیشآیا هوش مصنوعی می تواند نتا 20 سال آینده مغز شما به روزه داری سلول های بنیادنقش میدان مغناطیسی زمین سلول های مغزی عامل پارکیانسان میوه ی تکاملفیروز نادریتصور از زمان و مکاناتوبان اطلاعات و پلِ بیننگاه از درون مجموعه با نگشبکه های مصنوعی مغز به درحق انتخابهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست قسمت از خود رها شوواکسن کووید 19 چیزهایی که بالاترین هدف از دولتخسته نباشی بابادرمان پوکی استخوانگلوئونتلاشی جدید در درمان ام اسآیا برای تولید مثل همیشه تاثیر کپسول نوروهرب بر سروشی جدید در درمان سکته منقش حفاظتی مولکول جدید دسندرم کووید طولانیاولین مورد پیوند سر در انناتوانی از درمان برخی ویفراموش کارها باهوش تر هستغییر عمودی سر انسان از پاخلاق و علوم اعصابصبر لازمه ی پیروزی استحمله ویروس کرونا به مغزهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاستفاده از سلول های بنیاواسطه ها د رمسیر ایجاد مغبازسازي مغز و نخاع چالشی دنیایی پر از سیاهچاله درمان سرگیجه بدون نیاز بگاهی لازم است برای فهم و مدارک ژنتیکی چگونه انسانتنها در برابر جهانآگاهی فراتر از آگاهیتاثیر گیاهخواری بر رشد و رژیم غذایی ضد دردنقش غذاها و موجودات درياسینوریپا داروی ترکیبی ضدایمپلانت مغزی کمک میکند نخستین روبات های زنده ی جفضا و ذهن بازجنسیت و تفاوت های بیناییادغام میان گونه های مختلطلای سیاهحرکت چرخشی و دائمی کیهانهوش مصنوعی در خدمت خلق وحمنبع خواب و رویااصول انجام برخی نرمش ها دیک رژیم غذایی جدید، می توبحثی درباره احساساتی غیردورترین نقطه ی قابل مشاهدرک کنیم ما همه یکی هستیمپول و عقیدهمرز بین انسان و حیوان کجاتو برای خزیدن خلق نشده ایآرامش و دانشتاثیر درجه حرارت بر عملکرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرچند جهانیسکوت و نیستیایا بیماری ام اس (مولتیپچرا خشونت و تعصبقانون مندی نقشه ژنتیکی مجهان یکپارچهارتباط شگفت انگیز مغز انعلم و روححس و ادراک قسمت نهمهوش عاطفی قسمت دهمموجودات مقهور ژنها هستندبقا در ازای بیماریژنها ، مغز و ارادهبرین نت به جای اینترنتدانش بی نهایتدرد و درسپیوستگی همه ی اجزای جهانمشاهده گر جدای از شیء مشاتومورهای ستون فقراتآشتی بهتر استتاثیر روغن رزماری استنشازمان پلانکچهار ساعت پس از کشتار خوکسادیسم یا لذت از آزار داداگر با مطالعه فیزیک کواننشانه های بیداری روحیقدرت شناختی انسان، محدودجهان، تصادفی نیستاز نظر علم اعصاب یا نرووسعید نوروز مبارکحس و ادراک قسمت بیست و یکهیچ وقت خودت را محدود به میدازولام در درمان تشنج به جای محکوم کردن دیگران کمردرد و علل آنبرخی اختلالات عصبی مثانهداروهای تغییر دهنده ی سیذهن و شیمی بدنپدیده خاموش روشن در پارکمغز فکر میکند مرگ برای دیتوانایی مغز و دیگر اجزای اقیانوس نادانیتازه های درمان ام اسزندان ذهنینوار عصب و عضله برای تاییسرکه انگبین عسلی مفید برابزار بقا از نخستین همانهمه چیز در زمان مناسبلبخند بزن شاید صبح فردا زجاذبهاز تکینگی تا مغز از مغز تعشق، شلوغ کردن نیستحس و ادراک- قسمت بیست و پهرچیز با یک تاب تبدیل به ماجرای جهل مقدسبی سوادی در قرن 21کودکان مهاجربررسی ژنها در تشخیص بیماداروی جدید ضد میگرنرقیبی قدرتمند در برابر مپس از اگو یا بعد از نفسمغز انسان ایا طبیعتا تمامغز انسان برای ایجاد تمدتکنولوژی جدید که سلول هاامیدهای جدید برای بازیابترازودونزبان چهار حرفی حیات زمیننیوالینشلیک فراموشیابزار بقا از نخستین همانهمراهی میاستنی با برخی سمن بی من، بهتر یاد میگیرماز تکینگی تا مغز از مغز تبیماری ای شبیه ام اس مولتخواص فلفل سبزوقتی ریشه ها عمیقند از چیمحل درک احساسات روحانی دکاهش سن بیولوژیکی، تنها بعد از کرونادر ناامیدی بسی امید استتکامل داروینی هنوز در حارویا تخیل یا واقعیتآواز خواندن در قفس، نشانمغز بزرگترین مصرف کننده زبان، نشان دهنده ی سخنگو انتقال ماده و انرژیتشنچ پانایوتوپولوس تشنج ابزار بقای موجود زنده از چگونه انتظارات بر ادراک شگفت انگیز بودن کیهانهوش مصنوعی و کشف زبان هایمنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز، از مغز بیوگرافیخوشبختی چیستواقعیت چند سویهدر سال حدود 7 میلیون نفر کریستال هاتقلید از روی طبیعتآیا هوش مصنوعی زندگی بشرتا بحر یفعل ما یشاروزهای بد باقی نمیماندنقش محیط زندگی و مهاجرت دسلول های بنیادیانسان ها می توانند میدان فیزیک مولکولها و ذرات در تصادف یا قوانین ناشناختهاتوسوکسیمایدنگاه حقیقی نگاه به درون اشبکیه های مصنوعیحقیقت قربانی نزاع بین بی هوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست قسمت از درخواست ها جدا شوواکسن کرونا و گشودن پنجرباهوش ترین و با کیفیت تریخطا در محاسبات چیزی کاملدرمان پوکی استخوانگمان میکنی جرمی کوچکی در تمایل زیاد به خوردن بستنآیا بزرگ شدن مغز فقط در دتاثیر کپسول نوروهرب بر سريتوکسيمب در درمان ام اسنقش حیاتی تلومر دی ان آ دسندرم گیلن باره به دنبال اولین هیبرید بین انسان و ناتوانی در شناسایی چهره فراموشی همیشه هم بد نیستتغییرات منطقه بویایی مغزاخلاق پایه تکامل و فرهنگصبر و واقعیتحمایت از طبیعتهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاستفاده از سلول های بنیاوبینار اساتید نورولوژی دباغچه ی مندنیا، هیچ استدرمان سرگیجه بدون نیاز بگاهی مغز بزرگ چالش استمروری بر تشنج و درمان هایتنهاییآپومورفین در پارکینسونتاثیر انتخاب از طرف محیط راه فراری نیستنقش غذاها در کاهش دردهای سیگار عامل افزایش مرگ ومایمپلانت نخاعی میتواند دنرمش های مفید برای درد زافضای قلب منبع نبوغ استجنسیت و تفاوت های بیناییادغام دو حیطه علوم مغز و طوفان فقر و گرسنگی و بی سحس متفاوتهوش مصنوعی در خدمت خلق وحمنتظر نمان چیزی نور را بهاصول توسعه ی یک ذهن کاملیکی از علل محدودیت مغز امبخش فراموش شده ی حافظهديدن با چشم بسته در خواب درک احساسات و تفکرات دیگپوست ساعتی مستقل از مغز دمرز جدید جستجو و اکتشاف، تو تغییر و تحولیآرامش و سکونتاثیر درجه حرارت بر عملکرساناها و ابر رساناها و عچند جهانی و علمسکوت، پر از صداایا بدون زبان میتوانیم تچرا در مغز انسان، فرورفتقانون گذاری و تکاملجهان یکپارچهارتباط غیرکلامی بین انساعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهحس و ادراک قسمت چهارمهوش عاطفی قسمت دوممورد نادر همپوشانی دو بیبقای حقیقی در دور ماندن اژنهای مشترک بین انسان و وبرای یک زندگی معمولیدانشمندان موفق به بازگرددرد باسن و پا به دلیل کاهپیام های ناشناخته بر مغز مشاهده آینده از روی مشاهتوهم فضای خالیآغاز فرایند دانستنتاثیر رژیم گیاه خواری بر زمان به چه دلیل ایجاد میشنون و القلمسازگاری با محیط بین اجزااگر تلاش انسان امروز برانظام مثبت زندگیقدرت عشقجهش های ژنتیکی مفید در سااز نظر علم اعصاب اراده آزعامل کلیدی در کنترل کارآحس و ادراک قسمت بیست و دوهیچ کاری نکردن به معنی چیمکان زمان یا حافظه زمانبه خوبی های دیگران فکرکنکمردرد با پوشیدن کفش منابرخی اصول سلامت کمرداروهای ضد بیماری ام اس وذهن پر در برابر آگاهیپروژه ی ژنوم انسانیمغز قلبتوانایی یک فرد، برای تغیالکترومغناطیس شنوایی و هتبدیل پلاستیک به کربن و سزونیسومایدنوار عصب و عضله تعیین محلسرگیجه از شایعترین اختلاابزار بقا از نخستین همانهمه چیز در زمان کنونی استلحظات خوش با کودکانجاذبه و نقش آن در شکلگیریاز تکینگی تا مغز از مغز تعصب حقوق نورولووحس و ادراک- قسمت شصت و چههز ذره، یک دنیاستماجرای عجیب گالیلهبی شرمیکودکان میتوانند ناقل بی بررسی بیماری التهابی رودداروی جدید ضد الزایمررموزی از نخستین تمدن بشرآلودگی هوا چالش قرن جدیدرمز و رازهای ارتباط غیر کآلودگی هوا و ویروس کرونامغز انسان برای شادمانی طامیدوار باش حتی اگر همه چتراشه مغز بدون واسطه ی دزبان نیاز تکاملی استنیکولا تسلاشلیک فراموشیابزار بقا از نخستین همانهمراهی نوعی سردرد میگرنیمننژیتاز تکینگی تا مغز از مغز تبیماری اسپینال ماسکولار خواص میوه ی بهوقتی شروع به بیدار شدن میمحدودیت چقدر موثر استکایروپاکتیک چیستبعد از کرونا دلخوشی بیهودر هم تنیدگی مرزها و بی متکامل داروینی هنوز در حارویا حقی از طرف خداآینه در اینهمغز حریص برای خون، کلید تزبان، وسیله شناسایی محیطانتروپی و هوشیاریALS نگاهی کامل بر بیماری وتشنج چیستابزار بقای موجود زنده از چگونه به سطح بالایی از هوشگفت زده و حیران باشهوش مصنوعی یا حماقت طبیعمنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز، از مغز بیان ژن های اسکیزوفرنی دخوشبختی دور از رنج های مواقعیت چیستدر عید نوروز مراقب تصادف کریستال زمان(قسمت اولتقلید از طبیعتآیا هوش ارثی دریافتی از پتاول کف پا و حقیقتروزهای سختنقش مرکز تنفس سلولی در بیسلول های بنیادی منابع و اانسان یک کتابخانه استفیزیک هوشیاریتضادهای علمیاتصال مغز و کامپیوترنگاه دوبارهشباهت مغز و کیهانحقیقت آنطور نیست که به نظهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست قسمت از دست دادن دم در پیشینیاواکسن کرونا از حقیقت تاتباور و کیهان شناسیخطا در محاسبات چیزی کاملدرمان آرتروز با ورزش موضگنجینه ای به نام ویتامین محدودیت های حافظه و حافظتمایز یا کشف یگانگیآیا تکامل و تغییرات ژنتیتاثیر کتامین در درمان پاریه زغالینقش خرچنگ های نعل اسبی درسندرم پیریفورمیساولین تصویر در تاریخ از سنادیدنی ها واقعی هستندفراموشی و مسیر روحانیتغییرات مغز پس از 40 سالگیاختلاف خانوادگی را حل کنصبر بسیار بایدحوادث روزگار از جمله ویرهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاستفاده از سلول های بنیاوجود قبل از ناظر هوشمندبحتی علمی درباره تمایل بدندان ها را مسواک بزنید تدرمان سرگیجه بدون داروگاهی جهت را عوض کنمرکز هوشیاری، روح یا بدن تنهایی رمز نوآوری استآپومورفین در پارکینسونتاثیر احتمالی عصاره تغلیراه نجاتنقشه مغزی هر فرد منحصر بهسیاهچاله هاایمان به رویانرمش های مفید در سرگیجهقفس دور خود را بشکنجهل مقدسارتقا و تکامل سنت آفرینش طوفان بیداریحس چشایی و بویاییهوش مصنوعی درمانگر کامپیمنتظر زمان ایده آل نشواصول سلامت کمریافته های نوین علوم پرده بخش های تنظیمی ژنومدی متیل فومارات(زادیوا)(درک تصویر و زبان های مخلتپوشاندن خود از نورمرزهای حقیقی یا مرزهای تتو جهانی هستی که خودش را آرامش(سکوت) stillness و تکاپوتاثیر درجه حرارت بر عملکرستگاری محدود به یک راه نچند روش ساده برای موفقیتسکته مغزیایا تکامل هدفمند استچرا ذرات بنیادی معمولاً قانون جنگلجهان کنونی و مغز بزرگتریارتروز یا خوردگی و التهاعلم به ما کمک میکند تا موحس و ادراک قسمت نوزدهمهوش عاطفی قسمت سومموسیقی نوبلندی در ذهن ما درک بلندیژنهای هوش ، کدامندبرای پیش بینی آینده مغز ددانشمندان نورون مصنوعی سدرد زانو همیشه نیاز به جرپیدایش زبانمشاهدات آمیخته با اشتباهتوهم فضای خالی یا توهم فضآغاز فصل سرما و دوباره تکتاثیر رژیم گیاه خواری بر زمان شگفت انگیزنوآوری ای شگفت انگیز دانستم با شعار قانون بدترین اگر خواهان پیروزی هستینظریه ی تکامل در درمان بیقسم به فقرجهش های ژنتیکی غیر تصادفاز نظر علم اعصاب اراده آزعادت همیشه خوب نیستحس و ادراک قسمت بیست و سوهیچ کس مانند تو نگاه نمیکمکانیک کوانتومی بی معنی به خودت مغرور نشوکنفرانس تشنج هتل کوثر اصبرخی اطلاعات روانشناسی مداروهای ضد تشنج با توضیح ذهن تو همیشه به چیزی اعتقپروژه ی ژنوم انسانیمغز ما کوچکتر از نیم نقطهتوازن مهمتر از فعالیت زیالکتروتاکسی(گرایش و حرکتبدیل تراکت صوتی مصنوعی زونا به وسیله ویروس ابله نوار عصب و عضله در مطب دکسرگردانیابزار بقا از نخستین همانهمه چیز، ثبت می شودلرزش ناشی از اسیب به عصبجبران از دست رفته هااز تکینگی تا مغز از مغز تعصب سیاتیکحسن یوسف باغچه ی منهزینه ای که برای اندیشیدماده ی تاریکبی عدالتی در توزیع واکسن کودکان خود را مشابه خود تبررسی سیستم تعادلی بدن اداروی سل سپترمز گشایی از اتصالات مغزآلودگی هوا و پارکینسونمغز انسان برای شادمانی طامیدواریتراشه ها روی مغززبان و کلمه حتی برای کساننیاز به آموزش مجازی دیجیشنا در ابهای گرم جنوب نیاابزار بقا از نخستین همانهندسه ی پایه ایمنابع انرژي پاک سرچشمه حاز تکینگی تا مغز از مغز تبیماری اضطراب عمومیخواص هندوانهویتنام نوعی کرونا ویروس کار امروز را به فردا نیندبعد از کرونا دلخوشی بیهودر هم تنیدگی کوانتومیتکامل زبانرویاها از مغز است یا ناخوآیندهمغز در تنهایی آسیب میبینزدودن نقص از هوش مصنوعیانتظار گذر تندباد؟NVG 291تشنج و حرکات شبه تشنجی قاابزار بقای موجود زنده از چگونه باغبانی باعث کاهش شگفتی های نقشه ی ژنتیکیهوش مصنوعی گوگل به کمک تشمنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز، از مغز بیان حقیقتخیالپردازی نکنواقعیت چیستدرمان نگهدارنده ی اعتیادکریستال زمان(قسمت دوم)تقویت مغز با ورزشآیا هوش سریعی که بدون احستابوهای ذهنیروش مقابله مغز با محدودینقش نگاه از پایین یا نگاهسلول های بدن تو پیر نیستنانسان باشفیزیک و هوشیاریتظاهر خوابیده ی مادهاثر مضر مصرف طولانی مدت رشباهت مغز با کیهان مادیحقیقت افرادهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست قسمت از روده تا مغزواکسن کرونا ساخته شده توباید از انسان ترسیدخطای ادراک کارمادرمان ام اس(مولتیپل اسکلگوهر با نظر دیگران سنگ نممحدودیت درک انسانتمدن قدیمی ای در جنوب ایرآیا جنین انسان، هوشمندی تاثیر گیاه خواری بر رشد وریواستیگمیننقش داروهاي مختلف معروف سندرم پیریفورمیساولین دارو برای آتاکسی فنادانی در قرن بیست و یکم،فراموشی آرمانتغییرات آب و هوایی که به اختلال حرکتی مانند لرزش صد قدح، نفتاده بشکستحکمت الهی در پس همه چیزهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاستیفن هاوکینگ در مورد هوراپامیل در بارداریبحث درباره پیدایش و منشا ده روش موفقیتدرمان سرطان با امواج صوتگذر زمان کاملا وابسته به مرکز حافظه کجاستتنبیه چقدر موثر استآب زندگی است قسمت چهارمتاثیر ترکیبات استاتین (سراه های جدید برای قضاوت رنقشه های مغزی جدید با جزیسیاهچاله های فضایی منابعاین پیوند نه با مغز بلکه نرمش های موثر در کمردردقفس ذهنجهان فراکتالارتقا یا بازگشت به قبل ازطوفان زیباییحس و ادراک (قسمت اول )هوش مصنوعی درخدمت خلق وحمنحنی که ارتباط بین معرفاضطراب و ترسیاد گرفتن مداومبخش بزرگی حس و ادراک ما ادین اجباریدرک حقیقت نردبان و مسیری پیموزایدمزایای شکلات تلخ برای سلتو جدای از کیهان نیستیآزمون تجربی، راهی برای رتاثیر درجه حرارت بر عملکرشته نوروایمونولوژی و نقچندین ماده غذایی که ماننسال سیزده ماههایجاد احساساتچراروياها را به یاد نمی آقانون جنگلجهان کاملی در اطراف ما پرارزش های وارونهعلم بدون توقفحس و ادراک قسمت هفتمهوش عاطفی قسمت ششمموسیقی هنر مایع استبلوغ چیستژنهای حاکم بر انسان و انسبرای اولین بار دانشمنداندانشمندان یک فرضیه رادیکدردهای سال گذشته فراموش پیر شدن حتمی نیستمطالبه ی حق خودتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)آغاز مبهم آفرینشتاثیر رژیم گیاه خواری بر زمزمه ات مانده در گوشمنوار مغز مشاهده ی غیر مستستم، بی پاسخ نیستاپل ویژن پرو در تشخیص بیمنظریه ی تکامل در درمان بیقضاوت ممنوعجهش های بیماری زا، معمولاز واقعیت امروز تا حقیقتعادت کن از بالا نگاه کنیحس و ادراک قسمت بیستمهیچ کس حقیقت را درون مغز مکانیزمهای دفاعی در براببه دنبال رستگاری باشکنگره بین المللی سردرد دبرخی بیماری ها که در آن بداروی فامپیریدین یا نورلذهن خود را مشغول هماهنگیپروانه ی آسمانیمغز مانند تلفن استتوت زیاد بخوریدالکترودهای کاشتنیتبدیل سلولهای محافط به سزیان غذاهای پرچربنوبت کودکانسربازان ما محققا غلبه می ابزار بقا از نخستین همانهمه ی سردردها بی خطر نیستلرزش عضله یا فاسیکولاسیوجدا کردن ناخالصی هااز تکینگی تا مغز از مغز تعضلانی که طی سخن گفتن چقدحساسیت روانی متفاوتهزینه سنگین انسان در ازاماده ی خالیبیمار 101 ساله، مبتلا به سکودکان را برای راه آماده بررسی علل کمر درد در میانداروی ضد چاقیبرطرف کردن خشونت را از خاداروی ضد چاقیتکنولوژی جدید که سلول هارمز پیشرفت تواضع است نه طآلزایمرمغز انسان رو به کوچک تر شامیدواری و مغزتراشه ی هوش مصنوعی در مغززبان و بیان نتیجه ساختماچیز جدید را بپذیرشناخت و معرفت، و نقش آن دابزار بقا از نخستین همانهندسه ی رایج کیهانمنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز از مغز تبیماری بیش فعالیخواص انارویتامین E برای فعالیت صحکار با یگانگی و یکپارچگیتفکر قبل از کاردر هم تنیدگی کوانتومی و پتکامل زبانرویاهای پر رمز و حیرتی درآینده ی انسان در فراتر ازمغز را از روی امواج بشناسسفر فقط مادی نیستاندوه در دنیا استفقر داده ها در هوش مصنوعیتشنج به صورت اختلال رفتاابزار بقای موجود زنده از چگونه تکامل مغزهای کنونیشگفتی های زنبور عسلهوش مصنوعی گوگل به کمک تشمنابع بی نهایت انرژی در داز تکینگی تا مغز، از مغز بیداری معنوی یعنی دوستی خانه ی تاریکواقعیت های متفاوتدرمان نابینایان آیا ممکنکریستال زمان(قسمت سوم)تقویت استخوان در گرو تغذآیا هشیاری کوانتومی وجودتاثیر فکر بر سلامتروش های صرفه جویی در ایجانقش نظام غذایی در تکامل مسلول بنیادی و ای ال اسانسان جدید از چه زمانی پافیزیک آگاهیتظاهری از ماده است که بیداثرات فشار روحی شدیدشباهت های ریشه ای چند بیمحقیقت انسانهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست قسمت از سایه بگذرواکسن آلزایمربابا زود بیاخطای حسدرمان تومورهای مغزی با اگویید نوزده و ایمنی ساکتمخچه فراتر از حفظ تعادلتمدن پیشرفته ی پیشینیانآیا جهان ذهن و افکار ما متاثیر گیاه خواری بر رشد وریاضیات یک حس جدید استنقش درختان در تکاملسندرم پای بی قراراولین دروغنازوکلسینفرایند پیچیده ی خونرسانیتغییرات تکاملی سر انسان اختلال خواب فرد را مستعد صدای بم با فرکانس پایین، حافظه میتواند بزرگترین دهوش مصنوعی از عروسک تا کممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاستیفن هاوکینگ در تفسیر ورزش هوازی مرتب خیلی به قبحثي درباره هوش و تفاوتهدهن، بزرگترین سرمایهدرمان ضایعات نخاعیگذشته را دفن کنمرکز حافظه کجاستتهدیدهای هوش مصنوعیآب زندگی است قسمت هفتمتاثیر تغذیه بر سلامت رواراه های جدید برای قضاوت رنقشه با واقعیت متفاوت اسسیاهچاله ها، دارای پرتو این اندوه چیستنرمشهای مهم برای تقویت عقفس را بشکنجهان قابل مشاهده بخش کوچارتوکين تراپی روشی جديد طولانی ترین شبحس و ادراک (قسمت دوم )هوش مصنوعی ساخته هوش طبیمنشأ اطلاعات و آموخته ها اطلاع رسانی اینترنتییاد بگیر فراموش کنیبخش بزرگتر کیهان ناشناختدین، اجباری نیستدرک دیگرانپیموزایدمسمومیت دانش آموزان بی گتو دی ان ای خاص ميتوکندريآزمون ذهنی گربه ی شرودینتاثیر درجه حرارت بر عملکرشد مغز فرایندی پیچیده اچندجهانیسانسور از روی قصد بسیاری ایران بزرگچراروياها را به یاد نمی آقانونمندی و محدودیت عالمجهان پیوستهارزش های حقیقی ارزش های غعلم در حال توسعهحس و ادراک قسمت هفدهمهوش عاطفی بیشتر در زنانمیلر فیشر نوعی نادر از گیبلعیدن ستاره توسط سیاهچاکفش و کتاببرای تمدن سازی، باید در بدانشمندان ژنی از مغز انسدردی که سالهاست درمان نشپیراستاممطالبی در مورد تشنجتوهم چیستإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَتاثیر رژیم گیاهخواری بر زنان باهوش ترنوار مغز با توضیح دکتر فاستون فقرات انسان دو پا جلاپی ژنتیکنظریه ی تکامل در درمان بیقطار پیشرفتجهش تمدنی عجیب و شگفت انساز کجا آمده ام و به کجا میعادت کن خوب حرف بزنیحس و ادراک قسمت دهمهیچ اندر هیچما انسانها چه اندازه نزدبه زودی شبکه مغزی به جای کنگره بین المللی سردرد دبرخی بیماری های خاص که بدداروی لیراگلوتیدذهن خالی از شلوغی افکارپرواز از نیویورک تا لوس آمغز مادران و کودکان در زمتوسعه هوش مصنوعی قادر اسالگو نداشتیمتبر را بردارزیباترین چیز در پیر شدننور از عمق تاریکیسربرولایزینابزار بقا از نخستین همانهمه جا خیر بکارلزوم گذر انسان از حدها و جدایی خطای حسی استاز تکینگی تا مغز از مغز تغم بی پایانخفاش کور و انسان بینا؟هزاران سال چشم های بینا وماده ای ضد التهابیبیمار مرکز تنفس سلولیکوری گذرای ناشی از موبایبزرگ فکر کنداروی ضد تشنج با قابليت تتکینگیرمز بقای جهش ژنتیکیآملودیپین داروی ضد فشار مغز انسان رو به کوچکتر شدامیدی به این سوی قبر نیستتراشه ی بیولوژِیکزبان و بیان، در سایه پیشرچیزی منتظر شناخته شدنشناخت حقیقت یا آرزوهای گابزار بقای موجود زنده از هندسه بنیادینمنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز از مغز تبیماری تی تی پیخواص اردهویتامین E در چه مواد غذایکارهای کوچک، بی ارزش نیستفکر ترکیبی در هوش مصنوعدر هم تنیدگی کوانتومی و دتکامل زبان انسان از پیشیرویای شفافآینده ی علم و فیزیک در60 ثمغز زنان جوانتر از مغز مرسفر نامه سفر به بم و جنوب اندوه دردی را دوا نمیکندفلج نخاعی با الکترودهای تشنج عدم توازن بین نورون ابزار بقای موجود زنده از چگونه جمعیت های بزرگ شکل شانس یا نتیجه ی تلاشهوش مصنوعی الفاگومنابع جدید انرژیاز تکینگی تا مغز، از مغز بیداری و خواب کدام بهتر اخانواده پایدارواقعیت و مجازدرمان های اسرار آمیز در آکشف مکانیسم عصبی خوانش پتقویت حافظه یا هوش مصنوعآیا واکنش های یاد گرفته وتاثیر مشاهده بر واقعیت بروش های عملی برای رفع کمرنقش نظریه تکامل در شناساسلول بنیادین از مخاط بینانسان خطرناکترین موجودنگاهی بر قدرت بینایی درافیزیکدانان ماشینی برای تتعویض دارو در تشنجاثرات مفید قهوهشباهت کیهان و مغزحقیقت اشیاهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست قسمت از علم جز اندکی به شما داواکسن ایرانی کرونا تولیدباد و موجخطر آلودگی هوادرمان تشنجگوش دادن بهتر از حرف زدنمخچه ، فراتر از حفظ تعادلتمدن بشری و مغز اخلاقیآیا جهش های ژنتیکی، ویروتاثیر گیاه خواری بر رشد وریتوکسیمابنقش ذهن و شناخت در حوادث سندرم پس از ضربه به سراولین سلول مصنوعینباید صبر کرد آتش را بعد فرایند تکامل و دشواری هاتغذیه بر ژنها تاثیر دارداختلال در شناسایی حروف و صرع و درمان های آنحافظه های کاذبهوش مصنوعی از عروسک تا کممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاستخوان های کشف شده، ممکورزش هوازی ، بهترین تمریبحثی جالب درباره محدودیتدو ویژگی انتزاع و قدرت تجدرمانهای بیماری پارکینسگریه ی ابر، رمز طراوت باغمرکز خنده در کجای مغز استتو یک معجزه ایآب زندگی است قسمت اولتاثیر حرکات چشم بر امواج راه پیروزی در زندگی چیستنقص های سیستمی ایمنیسیاهچاله و تکینگی ابتدایاین ایده که ذرات سیاهچالچرا ماشین باید نتایج را پقله برای دیدن نه برای به جهان موازی و حجاب هاارتباط میکروب روده و پارطی یکصد هزار سال اخیر هرچحس و ادراک قسمت 67هوش مصنوعی، اتفاقات و تحمنشاء کوانتومی هوشیاری ااطلاعات حسی ما از جهان، چیادگیری مهارت های جدید دبخش دیگری در وجود انسان هدیوار همه اش توهم بوددرک درست از خود و هوشیاریپیچیدگی های مغزمگسمسمومیت دانش آموزان، قماتو در میانه ی جهان نیستی آزمون ذهنی گربه شرودینگرتاثیر درجه حرارت بر عملکرشد مغز علت تمایل انسان بنه ناامیدی بلکه ارتقاسانسور بر بسیاری از حقایایرادهای موجود در خلقت بچراغ های متفاوت و نور یکسقارچ بی مغز در خدمت موجودجهان پیوستهارزش حقیقی زبان قسمت اولعلم راهی برای اندیشیدن احس و ادراک قسمت هجدهمهوش عاطفی در زنان بیشتر امیهمانهای ناخوانده عامل بنی عباس، ننگی بر تاریخکل اقیانوس در یک ذرهبرای خودآگاه بودن تو بایدانشمندان پاسخ کوانتومی درس گرفتن از شکست هاپیشینیان انسان از هفت میمطالعه ای بیان میکند اهدتوهم و خیالافت فشار خون ناگهانی در وتاثیر رژِیم غذایی بر میگزنجیرها را ما باید پاره کنوار مغز ترجمه رخدادهای ستارگانی قبل از آغاز کیهابتدا سخت ترین استنظریه ی ریسمانقطره قطرهجهشهای مفید و ذکاوتی که داز کسی که یک کتاب خوانده عادت کردن به نعمتحس و ادراک قسمت دوازدهمهیچگاه از فشار و شکست نترما انسانها چه اندازه نزدبه زیر پای خود نگاه نکن بکنترل همجوشی هسته ای با هبرخی توجهات در ببمار پارداروی تشنجی دربارداریذهن سالمپروتئین های ساده ی ابتدامغز چون ابزار هوش است دلیتوسعه برخی شغل ها با هوش الگو و عادت را بشکن و در اتحریک عمقی مغززیباترین چیز در افزایش سنور درونسردرد میگرنابزار بقا از نخستین همانهمیشه چیزی برای تنهایی دلزوم سازگاری قانون مجازااز تکینگی تا مغز از مغز تغم بی پایانخفاش با شیوع همه گیری جدیهستي مادي ای که ما کوچکترماده، چیزی نیستبیماری لبر و نابینایی آنکی غایب شدی تا نیازمند دلبیماری میاستنی گراویسکیهان خود را طراحی میکندبزرگ شدن مغز محدود به دورداروی ضد تشنج با قابليت تتکامل فردی یا اجتماعیرمز جهانآموزش نوین زبانمغز ایندگان چگونه استامیدی تازه در درمان سرطاتربیت کودکان وظیفه ای مهزبان و تکلم برخی بیماریهچیزی خارج از مغزهای ما نیشناخت درون، شناخت بیرون؛ابزار بقای موجود زنده از هندسه در پایه ی همه ی واکمنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز از مغز تبیماری خود ایمن اعصاب محخواص بادام زمینیویتامین کاکارهایی بیش از طراحی و گپتفکر خلا ق در برابر توهم در هر سوراخی سر نکنتکامل ساختار رگهای مغزی روان سالمآینده با ترس جمع نمیشودمغزهای کوچک بی احساسسفر به مریخ در 39 روزاندوهگین نباش اگر درب یا فلج بل، فلجی ترسناک که آنتشویق خواندن به کودکانابزارهای پیشرفته ارتباط چگونه جمعیت های بزرگ شکل شانس یا تلاشهوش مصنوعی اکنون می توانمناطق خاص زبان در مغزاز تکامل تا مغز از مغز تا بیست تمرین ساده برای جلوخار و گلدرمان های بیماری آلزایمرکشف مکانیسمی پیچیده در بتقویت سیستم ایمنیآیا یک، وجود داردتاثیر نگاه ناظر هوشیار بروش هایی برای کم کردن اضطنقش هورمون های تیروئید دسلول عصبی شاهکار انطباق انسان در هستی یا هستی در نگاهی بر توانایی اجزاي بفال نیکوتعامل انسان و هوش مصنوعیاثرات مفید روزه داریشباهت زیاد بین سلول هاي عحقیقت تنها چیزی است که شاهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست قسمت ازدواج های بین گونه ای، رواکسن اسپایکوژنباد غرور و سر پر از نخوت وخطر را بپذیردرمان جدید ALSگوشه بیماری اتوزومال رسسمخچه ابزاري که وظیفه آن فتمدن زیر آبآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجتاثیر گیاه خواری بر رشد وریسپریدوننقش روی و منیزیم در سلامتسندرم جدایی مغزاوکرلیزوماب داروی جدید شنبرو و انرژی مداومفرایند حذف برخی اجزای مغثبت و دستکار ی حافظهاختلال در شناسایی حروف و ضایعه ی شبکه لومبوساکرالحافظه و اطلاعات در کجاست هوش مصنوعی از عروسک تا کممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاستروژن مانند سپر زنان دورزش و میگرنبحثی در مورد نقش ویتامين دو بیماری روانی خود بزرگ درماندگی به دلیل عادت کرگربه شرودینگر و تاثیر مشمرگ چیستتو یک جهان در مغز خودت هسآب زندگی است قسمت دومتاثیر دوپامین و سروتونینراه انسان شدن، راه رفتن ونقص در تشخیص هیجانات عامسیاهچاله ی منفرد یا سیاهاین ابتدای تناقض هاستچرا مردم با زندگی میجنگنقله سقوطجهان ما میتواند به اندازارتباط ماده و انرژیطبیعت موجی جهانحس و ادراک قسمت 74هوش احساسیمهمان ناخواندهاطلاعاتی عمومی در مورد میادگیری هوش مصنوعی، عمیقبخشیدن دیگران یعنی آرامشدیوار، از ابتدا توهم بوددرک عمیق در حیواناتپیچیدگی های مغزی در درک زمسیر دشوار تکامل و ارتقاتوقف؛ شکستآزادی عقیده، آرمانی که تتاثیر درجه حرارت بر عملکرشد در سختی استنه به اعدامساهچاله ها تبخیر نمیشودایستادن در برابر آزادی بنزاع ها بیهوده استقبل و بعد از حقیقتجهان پر از چیزهای اسرار آارزش حقیقی زبان قسمت دومعلم ساختن برج های چرخانحس و ادراک قسمت هشتمهوش عاطفی در زنان بیشتر امیوتونیک دیستروفیبه قفس های سیاهت ننازکلمات بلند نه صدای بلندبرای رشد، باید از مسیر خطدانشمندان اولین سلول مصندست و پا زدن در سایه؟پیشرفت های جدید علوم اعصمعماری، هندسه ی قابل مشاتوهم وجودافت هوشیاری به دنبال کاهتاثیر سلامت دستگاه گوارشزندگی فعال و مثبت روند آلنوار مغز در فراموشی هاسخن نیکو مانند درخت نیکوابتدایی که در ذهن دانشمننظریه تکامل در درمان بیملمس کوانتومیجهشهای مفید و ذکاوتی که داز آغاز خلقت تا نگاه انساعادت بد را ترک کنحس و ادراک قسمت سومهیپرپاراتیروئیدیسمما اکنون میدانیم فضا خالبه سیاهی عادت نکنیمکنترل جاذبهبرخی توصیه ها برای واکسیداروی جدید ALSذهت را روی چیزهای مفید متپروتز چشممغز چگونه صداها را فیلتر توصیه های سازمان بهداشت الگوی بنیادین و هوشیاریتحریک عمقی مغز در آلزایمزیر فشار کووید چه باید کرنوروفیبروماتوزسردرد میگرن در کودکانابزار بقا از نخستین همانهمیشه چشمی مراقب و نگهبالزوم سازگاری قانون مجازااز تکینگی تا مغز از مغز تغیرقابل دیدن کردن مادهخلا، حقیقی نیستهستی ما پس از شروعی چگال ماده، چیزی بیش از یک خلا ماست مالیبیماری های میتوکندریکیهانِ هوشیارِ در حال یابزرگ شدن تقریبا ناگهانی داروی ضد تشنج توپیراماتتکامل مادی تا ابزار هوشمرمز جهان خاصیت فراکتالآمارهای ارائه شده در سطح مغز ابزار بقای برتر مادیامگا سه عامل مهم سلامتترجمه فعالیت های عضله به زبان و شناخت حقیقت قسمت چچیزی شبیه نور تو نیستشناسایی تاریخچه ی تکاملیابزار بقای موجود زنده از هندسه زبانِ زمان استمنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز از مغز تبیماری دویکخواص شکلات تلخویتامین کا و استخوانکاربرد روباتهای ريزنانوتفاوت مغز انسان و میمون هدر والنتاین کتاب بدید همتکامل شناخت انسان با کشفروبات ها قول میدهندآیا فراموشی حتمی استمغز، فقط گیرندهسفر به درون سفری زیبااندام حسی، درک از بخش هایفلج خوابتشخیص ژنتیکی آتروفی های ابزارهای بقا از نخستین هچگونه حافظه را قویتر کنیشاهکار قرنهوش مصنوعی از عروسک های بمناطق خاصی از مغز در جستجاز تکامل تا مغز، از مغز تبیش از نیمی از موارد انتقخارق العاده و استثنایی بدرمان های بیماری اس ام ایکشف ارتباط جدیدی از ارتبتلقین اطلاعات و حافظهآیا کیهان می تواند یک شبیتاثیر نگاه و مشاهده ناظر روش هایی برای جلوگیری از نقش هورمون زنانه استروژنسلول عصبی، در محل خاص خودانسان عامل توقف رشد مغزنگاهت را بلند کنفاکسیبتتعامل انسان با هوش مصنوعاثرات مضر ماری جواناشباهت زیاد بین سلول هاي عحقیقت خواب و رویاهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست قسمت اسکلت خارجی در درمان اختواکسن اسپایکوژن ضد کرونابار مغز بر دو استخوانخطرات هوش مصنوعیدرمان جدید میگرن با انتی گوشت خواری یا گیاه خواریمخچه تاثیر گذار بر حافظهتمدنی قدیمی در شمال خلیج آیا خداباوری محصول تکاملتاثیر گیاه خواری بر رشد وریسدیپلام تنها داروی تاینقش روزه داری در سالم و جسندرم دزدی ساب کلاوینايندگان چگونه خواهند دیدچت جی پی تیفراتر از دیوارهای باورثبت امواج الکتریکی در عصاختلالات مخچهضایعه ی عروقی مخچهحافظه و اطلاعات در کجاست هوش مصنوعی از عروسک تا کممنبع هوشیاری کجاست؟(قسماسرار آفرینش در موجورزش بهترین درمان بیش فعبحثی در مورد نقش کلسیم و دو بار در هفته ماهی مصرف درها بسته نیستگزیده ای از وبینار یا کنفمرگ و میر پنهانتو کجای جهانیآب زندگی است قسمت سومتاثیر دپاکین بر بیماری مراه بی شکستنقطه ی رسیدن به قلهسیاهچاله ی تولید کنندهاینکه به خاطرخودت زندگی چرا مغز انسان سه هزار سالقلب های سادهجهان مادی، تجلی فضا در ذهارتباط متقابل با همه ی حیطبیعت بر اساس هماهنگیحس و ادراک قسمت 75هوش احساسیمهندسی ژنتیک در حال تلاش اطلاعاتی عمومی در مورد میادگرفتن، آغاز حرکت است بخشش، عقلانی یا غیر عاقلدید تو همیشه محدود به مقددرگیری قلب در بیماری ویرپیوند قلب خوک، به فرد دچامسئول صیانت از عقیده کیستولید مولکول جدید توسط هآزار دیگری، آزار خود استتاثیر درجه حرارت بر عملکرشد، رسیدن به یک هدف نیستنه به اعدامسایه ی هوشیاریاکنون را با همه ی نقص هاینزاع بین جهل و علم رو به پقبل از آغازجهان پر از چیزهای جادویی ارزش حقیقی زبان قسمت سومعلایم کمبود ویتامین E را حس و ادراک قسمت هشتاد و نهوشمندی کیهانمیگرن و پروتئین مرتبط با به مغز خزندگان خودت اجازکلوزاپین داروی ضد جنونبرای زندگی سالم، یافتن تدانشمندان تغییر میدان مغدست کردن در گوشپیشرفت در عقل است یا ظواهمعنی روزهتوهم وجودافتخار انسانتاثیر عصاره تغلیظ شده گیزندگی هوشمند در خارج از زنوار مغز در تشخیص بیماری سخن و سکوتابتذال با شعار دیننظریه تکامل در درمان بیملووفلوکساسینجوانان وطناز انفجار بزرگ تا انفجار عادت دادن مغز بر تفکرحس و ادراک قسمت سی و هشتمهاوکينگ پیش از مرگش رسالما از اینجا نخواهیم رفتبه سخن توجه کن نه گویندهکندر در بیماریهای التهاببرخی درمان های Spinal Muscular Atداروی جدید s3 در درمان ام ذخیره ی شگفت انگیز اطلاعپروتز عصبی برای تکلممغز ناتوان از توجیه پیداتوصیه های غیر دارویی در سالگوبرداری از طبیعتتداوم مهم است نه سرعتزیرفون داروی ضد ام اسنورون هاي مصنوعی می توانسردرد میگرنی در کودکانابزار بقا از نخستین همانهمیشه اطمینان تو بر خدا بلزوم عدم وابستگی به گوگل از تکینگی تا مغز از مغز تغرور و علمخلا، خالی نیستهشت توصیه برای کاستن از دخلاصه ای از مطالب همایش مو هر کس تقوای خدا پیشه کنماست مالی با هوش انسانیبیماری های مغز و اعصاب و کیست هیداتید مغزبزرگترین خطایی که مردم مداروی ضد جنون در درمان تیتکامل مداومرنگ کردن، حقیقت نیستآن چیزی که ما جریان زمان مغز ابزار برتر بقااما شما از دید خفاش کور هترجمه ی فعالیت های عضله بزبان و شناخت حقیقت قسمت انکاتی در مورد تشنجشناسایی سلول های ایمنی اابزار بقای موجود زنده از هندسه، نمایشی از حقیقتمنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز از مغز تبیماری دیستروفی میوتونیخواص شگفت هویجویتامین کا در سبزیجاتکاربرد روباتهای ريز، در تفاوت ها و تمایزها کلید بدر یک فراکتال هر نقطه مرکتکامل، نتیجه ی برنامه ریروبات های ریز در درمان بیآیا ممکن است موش کور بی ممغزتان را در جوانی سیم کشسفر تجهیزات ناسا به مریخ انرژی بی پایان در درون هرفلج خواب چیستتشخیص آلزایمر سالها قبل ابزارهای بقا ازنخستین همنگاه من، نگاه تو و یا حقیشاهکار شش گوشجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک های بمنبع نور واقعی و ثابت، حقاز تکامل تا مغز، از مغز تواقعیت و انعکاسبیشتر کمردردها نیازی به خبر مهم تلسکوپ هابلدرمان های جدید ALSکشف جمجمه ای درکوه ایرهوتلاش ها برای کشف منابع جدآیا گذشته، امروز وآینده تاثیر نگاه انسان بر رفتاروش هایی ساده برای کاهش انقش ویتامین K در ترمیم اسسلولهای ایمنی القا کنندهانسانیت در هم تنیده و متصچالش هوشیاری و اینکه چرا فاجعه ی جهل مقدستعداد کلی ذهن ها در جهان اجزای پر سلولی بدن انسان شجاعت و ترسحقیقت در علم، هرگز نهایی هوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست قسمت53اسکار، لگوی هوشمندواکسن دیگر کرونا ساخته شبار بزرگ ایستادن بر دو پادفاع از پیامبردرمان جدید کنترل مولتیپلگیلگمش باستانی کیستمخاطب قرار دادن مردم، کاتمرکز و مدیتیشنآیا دلفین ها می تواند از تاثیر گیاه خواری بر رشد وریشه های مشترک همه ی موجونقش رژیم غذایی بر رشد و اسندرم سردرد به دلیل افت فايا اراده آزاد توهم است یچت جی پی تیفرد موفقجلو رفتن یا عقبگرداختلالات حرکتی در انسانضایعات در عصب زیر زبانیحافظه و اطلاعات در کجاستهوش مصنوعی از عروسک تا کممنبع هوشیاری کجاست؟(قسماسرار بازسازی اندام هاورزش در کمر دردبحثی در مورد حقیقت فضا و دو برابر شدن خطر مرگ و میدرهای اسرارآمیز و پوشیدهگزارش یک مورد جالب لخته ومرگ و میر بسیار بالای ناشتو کز محنت دیگران بی غمیآب، زندگی است(قسمت پنجم)تاثیر داروهای ضد التهاب راه طولانی را به سلامت گذنقطه ای بود و دگر هیچ نبوسیاره ی ابلهاناینکه خانواده ات سالم باچرا مغزهای ما ارتقا یافت قلب و عقلجهان مرئی و نامرئیارتباط چاقی و کاهش قدرت بطعمه ی شبکه های ارتباط اجحس و ادراک قسمت 78هوش بشری تهدید برای بشریمهندسی بدناعتقاد اشتباه، نتیجه ی نیادآوری خواب و رویابدون پیر فلکدیدن خدا در همه چیزدرگیری مغز در بیماری کویپیوند مدفوع در درمان بیممسئولیت جدیدتولید مثل اولین ربات های آسيب میکروواسکولاریا آستاثیر درجه حرارت بر عملکز گهواره تا گورنه بدبخت بلکه نادانسایه را اصالت دادن، جز فراکوییفلکسنزاع بین علم و نادانی رو قبل از انفجار بزرگجهان دارای برنامهارزش خود را چگونه میشناسعلایم کمبود ویتامین E را حس و ادراک قسمت هشتاد و شهوشیاری و وجودمیگرن و خواببه نقاش بنگرکلید نزدیک و نگاه تو بر فبرخی ملاحظات در تشنج های دانشمندان روش هاي جدیدی دست آسمانپیشرفت ذهن در خلاقیت استمعاینه قبل از نوار عصب و توهم بی خداییافراد آغاز حرکت خودشان رتاریک ترین بخش شبزندگی و دارایینوار مغزی روشی مهم در تشخسخن پاک و ثابتابداع دی ان ای بزرگترین دنظریه تکامل در درمان بیملوب فرونتال یا پیشانی مغجوانان وطناز بار خود بکاه تا پرواز عارضه جدید ویروس کرونا سحس و ادراک قسمت سی و ششمهاوکينگ پیش از مرگش رسالما اشیا را آنطور که هستندبهبود حافظه پس از رخدادهکندر علیه سرطانبرخی روش های تربیتی کودکداروی جدید لنفوم و لوکمیذره ی معین یا ابری از الکپرورش مغز مینیاتوری انسامغز و قلب در جنین موش مصنتوصیه هایی در مصرف ماهیالتهاب شریان تمپورالتداخل مرزها و صفات با بینزیرک ترین مردمنورون های ردیاب حافظهسردرد و علتهای آنابزار بقا از نخستین همانهمیشه به آنچه داری، خوشنمقاومت به عوارض فشار خون از تکینگی تا مغز از مغز تغربال در زندگیمقالاتخلاصه ای از درمان های جدیوفور و فراوانیماشین دانشبیماری وسواسکیست کلوئید بطن سومبزرگترین درد از درون است دارویی خلط آورتکامل چشمرنگین کمانآنچه می دانم، آنچه را میخمغز از بسیاری حقایق می گرامروز دانش ژنتیک هیچ ابهترجمه ای ابتدایی از اسرازبان و شناخت حقیقت قسمت دچگونه مولکول های دی ان ایشواهدی از نوع جدیدی از حاابزار بقای موجود زنده از هنر فراموشیمنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز از مغز تبیماری سلیاکخود جسم و یا تصویرویتامین بی 12 در درمان دردکاش شرف اجباری بود یا حتیتفاوت ها را به رسمیت بشناتکثیر سلول در برابر توقف روبات کیانمغزتان را در جوانی سیمکشسفر دشوار اکتشافانرژی تاریکفلج دوطرفه عصب 6 چشمتشخیص ایدزابزارهای بقای موجود زندهنگاه مادی غیر علمی استشاید گوشی و چشمی، آماده شجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک های بمنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکامل تا مغز، از مغز تواقعیت تقویت شدهبا هوش مصنوعی خودکار روبخدا موجود استدرمان های جدید میگرنکشف جدید تلسکوپ جیمز وبتلاش های جدید در ALSآیا پیدایش مغز از روی تصاتاثیر نگاه انسان بر رفتاروش جدید تولید برقنقش ژنتیک در درمان اختلاسلولهای بنیادی مصنوعی درانسانیت در برابر دیگرانچالش هوشیاری و اینکه چرا فارغ التحصیلان، فقیر و دتعذیه ی ذهناجزایی ناشناخته در شکل گشرکت نورالینک ویدیویی ازحقیقت راستین انسان علم بهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست؟ (قسماساس انسان اندیشه و باور واکسن دیگری ضد کرونا از دبار سنین ابزار هوشمندی ادفاع در برابر تغییر ساختدرمان جدید ام اسگیاه بی عقل به سوی نور میمدل همه جانبه نگر ژنرالیتمرکز بر هدفآیا دلفین ها میتوانند باتاثیر گیاه خواری بر رشد وریشه های مشترک حیاتنقش رژیم غذایی در رشد و اسوپاپ ها یا ترانزیستورهاايا اراده آزاد توهم است ینتایج نادانی و جهلفرد یا اندیشهجلوتر را دیدناختلالات صحبت کردن در انضرورت زدودن افکارحافظه ی هوش مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک تا کممنبع هوشیاری کجاست؟(قسماصفهان زیباوزن حقیقی معرفت و شناختبحثی در مورد عملکرد لوب فدو برابر شدن خطر مرگ و میدرون قفس یا بیرون از آنگشایش دروازه جدیدی از طرمرگ و سوال از قاتلتو پیچیده ترین تکنولوژی آتاکسیتاثیر داروی ضد تشنج سدیم رابطه تشنج و اوتیسمنقطه بی بازگشتسیاره ابلهاناین، فقط راه توستچرا ویروس کرونای دلتا واقلب یا مغزجهان مشارکتیارتباط هوش ساختار مغز و ژظهور امواج مغزی در مغز مصحس و ادراک قسمت 82هوش در طبیعتمهربانی، شرط موفقیتاعتماد به خودیاری خدا نزدیک استبدون بار گذشتهدیدگاه نارسای دوگانه ی مدرگیری مغز در بیماران مبپیوند مغز و سر و چالشهای مسئولیت در برابر محیط زیتولید یا دریافت علمآسیب ها ناشی از آلودگی هوتاثیر درجه حرارت بر عملکزمین در برابر عظمت کیهاننه جنگ و نه خونریزیساخت سلول عصبی حتی پس از اکسی توسین و تکامل پیش انزاع بین علم و جهل رو به پقبرستان ها با بوی شجاعتجهان در حال نوسان و چرخشاز فرد ایستا و متعصب بگذرعلائم عصبی آلزایمر، با احس و ادراک قسمت پنجمهوشیاری و افسردگیمیگرن و روزه داریبه نقاش بنگرکلام و زبان، گنجینه ای بسبرخی مرزهای اخلاق و علوم دانشمندان روشی برای تبدیدست بالای دستپیشرفتی مستقل از ابزار همعادله ها فقط بخش خسته کنتوهم تنهاییافراد بی دلیل دوستدار تو تاریکی من و تو و گرد و غبازندگی بی دودنوار مغز، مفید و بی خطرسخت ترین کار، شناخت خود اابزار هوش در حال ارتقا ازنعناعلوتیراستامجواب دانشمند سوال کننده از بحث های کنونی در ویروسعجول نباشحس و ادراک قسمت سیزدهمهدف یکسان و مسیرهای مختلما به جهان های متفاوت خودبهداشت خوابکوچ از محیط نامناسببرخی سلولهای عصبی در تلاداروی جدید میاستنی گراویذرات کوانتومی زیر اتمی قپرکاری تیروئیدمغز و هوش، برترین ابزار بتوضیحی ساده در مورد هوش مام آر آی جدید با قدرت شگفترقی واقعی یا شعار ترقیزیست شناسی کل در جزء فراکنوروپلاستیسیتی چیستسردرد به دلیل مصرف زیاد مابزار بقا از نخستین همانهمیشه داناتر از ما وجود دمقایسه رقابت و همکاریاز تکینگی تا مغز از مغز تاز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر ویتامین دی بر بیماخم شدن فضا-زمانوقاحت و تمسخر دیگرانمبانی ذهنی سیاه و سفیدبیماری کروتز فیلد جاکوبکپسول ژری لاکتبسیاری از مجرمان، خودشاندارویی ضد بیش فعالی سیستتکامل و ارتقای نگاه تا عمرهبر حقیقیآنچه ناشناخته است باید شمغز به تنهایی برای فرهنگ انفجار و توقف تکاملی نشاترس و آرمان هازبان و شناخت حقیقت قسمت سچگونه میتوان با قانون جنشواهدی از دنیسوان(شبه نئابزار بقای موجود زنده از هنر حفظ گرهمنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز از مغز تبیماری ضعف عضلات نزدیک بخودآگاهی و هوشیاريویتامین بی هفدهکتاب گران و پرهزینه شد ولتفاوت های بین زن و مرد فقتأثیر نیکوتین سیگار بر مروح و آب حیاتمغط یک گیرنده استسفرنامه سفر به بم و جنوب انرژی تاریک که ما نمی توفن آوری های جدید علیه شناتصویر خورشید یا خود خورشابزارهای بقای از نخستین نگاه محدود و تک جانبه، مششاید درست نباشدجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست قسمت از تکامل تا مغز، از مغز تواقعیت تقویت شدهبا هر چیزی که نفس می کشد مخدا نور آسمان ها و زمین ادرمان های جدید در بیماری کشیدن مادی روشی برای جلوتلاش های جدید در درمان فرآیا آگاهی پس از مرگ از بیتاثیر ویتامین دی بر بیماروش صحبت کردن در حال تکامنقش گرمایش آب و هوا در همسلام تا روشناییانسان، گونه ای پر از تضادچالش هوشیاری و اینکه چرا فاصله ها در مکانیک کوانتتغییراحیای بینایی نسبی یک بیمشربت ضد خلطحقیقت غیر فیزیکیهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاستفاده از مغز، وزن را کمواکسن سرطانباربر دیگران نباشدقیق ترین تصاویر از مغز ادرمان جدید ای ال اس، توفرگیاه خواری و گوشت خوار کدمدل هولوگرافیک ژنرالیزهتمرکز بر امروزآیا دست مصنوعی به زودی قاتاثیر گیاه خواری بر رشد ورژیم های غذایی و نقش مهم نقش زنجبیل در جلوگیری از سوپاپ ها یا ترانزیستورهاای نعمت من در زندگیمنجات در اعتماد به خودفرد حساس از نظر عاطفی و بجمجمه انسان های اولیهاختلالات عضلانی ژنتیکضرب المثل یونانیحافظه انسان و حافظه ی هوشهوش مصنوعی از عروسک تا کممنبع هوشیاری کجاست؟(قسماصل بازخوردوزوز گوشبحثی درباره هوش و تفاوتهدو داروی جدید برای میاستدرون آشفته ی تو و ظاهر خنپل جویی اصفهانمرگ انتقال است یا نابود شتو آرامش و صلحیآتاکسی فریدریشتاثیر درجه حرارت بر مغزرادیوی مغز و تنظیم فرکاننمیتوان با بیرون انداختنسیاره ابلهاناینترنت بدون فیلتر ماهواچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک قلب دروازه ی ارتباطجهان معناارتباط پیوسته ی جهانظرف باید پر شود چه با چرک حس و ادراک قسمت 87هوش عاطفی قسمت 11موفقیت هوش مصنوعی در امتاعتماد به خودژن همه چیز نیستبدون زمان، ماده ای وجود ندیستونی قابل درماندرگیری مغزی در سندرم کووپیوند اندام از حیوانات بمستند جهان متصلتولید پاک و فراوان انرژیآسیب روانی شبکه های اجتمتاثیر درجه حرارت بر عملکزمین زیر خلیج فارس تمدنی چه زیاد است بر من که در ایساخت شبکه عصبی مصنوعی با اکسکاربازپین در درمان تشنسبیت عام از زبان دکتر برقدم زدن و حرکت دید را تغیجهان در حال ایجاد و ارتقااز مخالفت بشنوعلت خواب آلودگی بعد از خوحس و ادراک قسمت پنجاههوشیاری کوانتومیمیگرن سردردی ژنتیکی که ببه نادیدنی ایمان بیاورکلام، در تحولی شگفت آور ببرخی نکات از گاید لاین پردانش، قفل ذهن را باز میکندستورالعمل مرکز کنترل بیپپوگستمعجزه های هر روزهتوهم جداییافزایش قدرت ادراکات و حستاریکی و نورزندگی در جمع مواردی را برنوار مغز، ترجمه ی فعالیت سختی ها رفتنی استابزار بقا از نخستین همانهفت چیز که عملکرد مغز تو لوزالمعده(پانکراس)مصنوعجواب سنگ اندازیاز تلسکوپ گالیله تا تلسکعدم توقف تکامل در یک انداحس و ادراک قسمت ششمهدف یکسان، در مسیرهای متما با کمک مغز خود مختاريمبهداشت خواب، رمز حافظه ی کوچک شدن مغز از نئاندرتابرخی سيناپسها طی تکامل و داروی جدید آلزایمرذرات کوانتومی زیر اتمی قپراسینزوماب در پارکینسومغز و اخلاقتوضیحات دکتر فاطمی در موام اس و سرطانتروس جریان انرژیزیست شناسی باور حقیقت یا نوروز مبارکسردرد تنشنابزار بقا از نخستین همانهمیشه راهی هستمقابله ی منطقی با اعتراضمقابله با کرونا با علم اساز تکینگی تا مغز از مغز تصفحه اصلیخونریزی مغز در سندرم کوووقت نهيب هاي غير علمي گذشمباحث مهم حس و ادراکبیماری گیلن باره و بیمارکامپیوتر سایبورگبسیاری از بیماری های جدیداستانها و مفاهیمی اشتباتکامل و ریشه ی مشترک خلقتروی و منیزیم در تقویت استآنچه واقعیت تصور میکنیم مغز بیش از آنچه تصور میشوانفجار بزرگ پایان بوده اترسان نیستیزبان جانسوزچگونه مغز ما، موسیقی را پشیشه ی بازالتی و سیلیکونابزار بقای موجود زنده از هنر رها شدن از وابستگیمنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز از مغز تبیماریهای تحلیل عضلانی اخودآگاهی و هوشیاريویتامین دی گنجینه ای بزردر کمتر از چند ماه سوش جدکتاب زیست شناسی باورتفاوت های تکاملی در مغز وآیا ما کالا هستیمتأثیر نگاه انسان بر رفتاروح در جهانی دیگر استنفرت، اسیب به خود استسفرنامه سفر به بم و جنوب انرژی خلا ممکن استفناوری هوش مصنوعی نحوه ختصویر در هم تنیدگی کوانتابزارهای دفاعی و بقای مونگاه کلی نگرشایسته نیست در جیب خود قرجراحی هوشیار مغزهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست قسمت از تکامل تا مغز، از مغز تواقعیت خلا و وجود و درک مبا آتش، بازی نکن و بعد از خدا بخشنده است پس تو هم بدرمان های جدید سرطانکشتن عقیده ممکن نیستتلاش های جدید در درمان سرآیا امکان بازسازی اندامهتاثیر ویروس کرونا بر مغز روشهای نو در درمان دیسک بنقش پیش زمینه ها و اراده سلاح و راهزنیانعطاف پذیری مکانیسمی علچالش هوشیاری و اینکه چرا فاصله ی همیشگی تصویر سازتغییر الگوی رشد مغزی با زاحیای بینایی نسبی یک بیمشش مرحله تکامل چشمحقیقت غیر قابل شناختهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاستفاده از نظریه ی تکامل واکسن سرطانبارداری بدون رحمدل به دریا بزندرمان جدید سرطانگیرنده باید سازگار با پیمدل هولوگرافیک تعمیم یافتمساح حد واسط میان مغز کوآیا رژیم غذایی گیاهی سلاتاثیر گیاه خواری بر رشد ورژیم های غذایی و نقش مهم نقش زبان در سلطه و قدرت اسوپاپ ها یا ترانزیستورهاای همه ی وجود مننجات در راستگوییفردا را نمیدانیمجنین مصنوعیاختراع جدید اینترنت کوانضربه مغزی در تصادف رانندحباب های کیهانی تو در توهوش مصنوعی به کمک هوش طبیمنبع هوشیاری کجاست؟(قسماصل در هم تنیدگی و جهانی وسواس، بیماری استبحثی درباره هوش و تفاوتهدو سوی واقعیتدروغ نگو به خصوص به خودتپل خواجو اصفهانمرگ تصادفیتو افق رویداد جهان هستیآتاکسی مخچه ای خودایمنتاثیر درجه حرارت بر عملکراز تغییرنمیتوان بر سیاه سیاه نوشسیب یکسان و دیدگاه های متایندرالچرا پس از بیدار شدن از خوقلب روباتیکجهان معکوسارتباط انسانی، محدود به عقل مجادله گرحس و ادراک قسمت چهلهوش عاطفی قسمت نهمموفقیت در تفکر استاعتماد بی موردژن همه چیز نیستبر کسی اعتماد نکن مگر ایندژا وو یا اشنا پنداریدرگیری مغزی در سندرم کووپیوند اندام حیوانات به امشکل از کجاستتولید اندام با چاپ سه بعدآسیب عصب پا به دنبال اعتیتاثیر درجه حرارت بر عملکزمان چیستنه عدم مطلق بلکه عدم با قساخت شبکه عصبی با الفبای اگر فقط مردم میفهمیدند کچسبیدن به خود، مانع بزرگ قدرت مردمجهان ریز و درشتاز نخستین همانند سازها تعماد الدین نسیمی قربانی حس و ادراک قسمت پنجاه و یهوشیاری سنتی یا هوشیاری میگرن شدید قابل درمان اسبه هلال بنگرکلرال هیدرات برای خوابانبرخی نرمش ها برای درد زاندانش، یک انسان را ناسازگدغدغه نتیجه ی نادانی استپایان، یک آغاز استمعجزه ی چشمتوهم جدایی و توهم علمافزایش مرگ و میر سندرم کوتاریکی خواهد ترسیدزندگی در سیاهچالهنوار عصب و عضلهسختی در بلند شدن از روی صابزار بقا از نخستین همانهفت سین یادگاری از میراث لیروپریم داروی ترکیبی ضدجوسازی مدرناز تلسکوپ گالیله تا تلسکعدم درکحس و ادراک قسمت شصت و هشتهدف از تکامل مغزما بخشی از این جهان مرتبطبوزون هیگز چیستکوچکی قلببرداشت مغز ما از گذر زمانداروی جدید ای ال اسذرات کوانتومی زیر اتمی قپرتوهای صادر شده از سیاهمغز و اخلاقتیوتیکسن داروی ضد جنونامواجی که به وسیله ی ماشیتری فلوپرازینزیست، مرز افق رویداد هستنوروز یا روز پایانیسردرد سکه ایابزار بقا از نخستین همانهمیشه عسل با موم بخوریمابزار بقا از نخستین همانهمیشه، آنطور نیست که هستملاحظه های اخلاقی دربارهاز تکینگی تا مغز از مغز تسوالات پزشکیخواندن ، یکی از شستشو دهنوقتی فهمیدی خطا کردی برگمبتکران خودشکوفابیماری آلزایمر، استیل کوکاهش میل جنسی در ام اسبسیاری از بیماری های جدیدخالت در ساختار ژنهاتکامل ابزار هوش ، راه پر رویکردهای جدید ضایعات نخآنچه حس می کنیم، نتیجه ی مغز برای فراموشی بیشتر کانقراض را انتخاب نکنیدتزریق قیچی ژنتیکی کریسپرچگونه مغز پیش انسان یا همشکل های متفاوت پروتئین ههنر، پر کردن است نه فحش دمنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز از مغز تبیماری، رساله ای برای سلخودت را از اندیشه هایت حفویروس مصنوعیدر آرزوهایت مداومت داشتهکتاب طبیعت در قالب هندسهتفاوت های زبانی سرمنشا تآیا ما تنها موجودات زنده تأثیر شیرینی های حاوی لوروح رهایینقاشی هایی با بوی گذشته یسفرنامه سفر به بم و جنوب انرژِی برای ایجاد اضطرابفواید روزه داری متناوبتصویر زیبا از سلولابعاد و نیازهای تکاملینگاه انسان محدود به ادراشادی، پاداش انجام وظیفهجراحی گردن همیشه برای دیهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست قسمت از تکامل تا مغز، از مغز توالزارتان داروی ضد فشار با تعمق در اسرار ابدیت و خدای رنگین کماندرمان های رایج ام اسگل خاردار، زیباستتلاش های جدید شرکت نورالآیا انسان با مغز بزرگش اختاثیر ژنها بر اختلالات خروشهای شناسایی قدرت شنوانقش آتش در رسیدن انسان بهسلسله مباحث هوش مصنوعیاهرام مصر از شگفتی های جهچالش کمبود اندام برای پیفتون های زیستیتغییر خود یا تغییر دیگرااحتیاط در ورزش زانو در خاششمین کنگره بین المللی سحقیقت، آن چیزی نیست که جلهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاستفاده از هوش مصنوعی در واکسن ضد اعتیادبازگشایی مجدد مطب دکتر سدلایلی که نشان میدهد ما بدرمان جدید سرطانگالکانزوماب، دارویی جدیمدل های ریز مغز مینی برینتنفس هوازی و میتوکندریآیا رژیم غذایی گیاهی سلاتاثیر گیاه خواری بر رشد ورژیم ضد التهابینقش زبان در سلطه و قدرت اسوخت هیدروژنی پاکای آنکه نامش درمان و یادشنخاع ما تا پایین ستون فقرفرزندان زمان خودجنگ هفتاد و دو ملت همه را ادامه بحث تکامل چشمضررهای مصرف شکر و قند بر حباب هایی تو در توهوش مصنوعی به شناسایی کامنبع هوشیاری کجاست؟(قسماصل علت و تاثیریک پیام منفرد نورون مغزی بحثی درباره هوش و تفاوتهدولت یا گروهکدریای خداپلاسمای غالبمرگی وجود نداردتو انسانی و انسان، شایستآتش منبع انرژیتاثیر درجه حرارت بر عملکراست دستی و چپ دستینمای موفقیتسیر آفرینش از روح تا مغز ایپیداکرینچرا ارتعاش بسیار مهم استقلب را نشکنجهان هوشمندارتباط از بالا به پایین معقل سالمحس و ادراک قسمت چهل و هفتهوش عاطفی قسمت هفتممولکول ضد پیریاعتیاد و تلاش های درمانی ژن هوش و ساختارهای حیاتی برلیتیوندژاوو یا آشناپنداریدرگیری اعصاب به علت میتوپیوند سر آیا ممکن استمشکلات نخاعیتولید سلولهای جنسی از سلآسانی موفقیتتاثیر درجه حرارت بر عملکزمان و مکان، ابعاد کیهان نهایت معرفت و شناخت درک عساختن آیندهاگر میدانی مصیبت بزرگتر نسبت ها در کیهانقدرت و شناخت حقیقتجهان شگفت انگیزاز نخستین همانند سازها تعوامل موثر در پیدایش زباحس و ادراک قسمت پنجاه و دهوش، ژنتیکی است یا محیطیمیدان مغناطيسي زمین بشر به کدامین گناه کشته شدندکم کردن کالری روشی سودمنبرخی نرمش ها برای زانودائما بخوانذهن ما از در هم شکستن منبپاکسازی مغزمعجزه ی علمتوهم جسمافزایش سرعت پیشرفت علوم تاریخ همه چیز را ثبت کردهزندگی زمینی امروز بیش از نوار عصب و عضلهسدسازی روش مناسب برای مقابزار بقا از نخستین همانهم نوع خواری در میان پیشیلیس دگرامفتامین یا ویاسجامعه ی آسمانیاز تکنیکی تا مغز از مغز تعدالت برای من یا برای همهحس و ادراک قسمت شصت و دوهدف از خلقت رسیدن به ابزاما تحت کنترل ژنها هستیم یبوزون هیگز جهان را از متلکوچکترین چیز یک معجزه اسبرداشتت از جهان رو زیاد داروی جدید برای میاستنی رفلکس وتری با توضیح دکتر پرتوزایی از جسم سیاهمغز و سیر تکامل ان دلیلی تیک و اختلال حرکتیامیوتروفیک لترال اسکلروتری فلوپرازینزاویه نگاه ها یکسان نیستنورالژیسردرد عروقی میگرنسرطان کمیت گراییابزار بقا از نخستین همانهمکاری یا رقابتملاحظات بیهوشی قبل از جراز تکینگی تا مغز از مغز تپیامهای کاربرانخواب زمستانی سلول های سروقتی پر از گل شدی خودت را متواضع باشبیماری الزایمرکاهش مرگ و میر ناشی از اببشکه ای که ته نداره پر نمدر میان تاریکی و روشناییتکامل تکنولوژیرویا و واقعیتآنها نمیخواهند دیگران رامغز بزرگ چقدر مفید هست ؟انواع سکته های مغزیتسلیم ارتباط با من برترچگونه هموساپينس بر زمین شکل پنجم مادههوموارکتوس ها ممکن است دمنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز از مغز تبیندیشخودروهای هیدروژنیویروس های باستانی، مغز مدر آسمان هدیه های نادیدنکتاب، سفری به تاریختفاوت ایستایی و تکاپوآیا مصرف مولتی ویتامین هتئوری تکامل امروز در درمروزه داری متناوب، مغز را چقدر به چشم اعتماد کنیمسفرنامه سفر به بم و جنوب انسولینفواید زیاد دوچرخه سواریتصویر زیبای اصفهانابعاد اضافه ی کیهاننگاه از بیرون مجموعهشب سیاه سحر شودجستجوی متن و تصویر به صورهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست قسمت از تکامل تا مغز، از مغز تواکنش های ناخودآگاه و تقبا خودت نجنگخدایی که ساخته ی ذهن بشر درمان های علامتی در ام اسگل درون گلدانتلاش هایی در بیماران قطع آیا احتمال دارد رویا از آتاثیر کلام در آیات کلام بروشی برای بهبود هوش عاطفنقش انتخاب از طرف محیط، نسلطان جنگل یا صاحب ملکوتاولویت بندی ها کجاستچالش دیدگاه های سنتی در بفروتنی معرفتیتغییر دیگران یا تغییر خواحتیاط در تعویض داروهاشعار و عملحقایق ممکن و غیر ممکنهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاستفاده از انرژی خلاواکسن علیه سرطانبازگشت از آثار به سوی خدادنیا فریب و سرگرمیدرمان دارویی سرطان رحم بگام کوچک ولی تاثیرگذارمدیون خود ناموجودتنفس هوازی و میتوکندریآیا راهی برای بهبود وضعیتاثیر گیاه خواری بر رشد ورژیم غذایی حاوی تخم مرغ ونقش سجده بر عملکرد مغزسودمندی موجودات ابزی بر ای جان جان بی تن مرونخاع درازتر یا کوتاهتر کفرضیه ای جدید توضیح میدهجنگ و تصور از جنگاداراوون تنها داروی تاییضررهای شکر بر سلامت مغزحد و مرزها توهم ذهن ماستهوش مصنوعی تعاملیمنبع هوشیاری کجاست؟(قسماصل عدم قطعیت از کوانتوم یک پیشنهاد خوب برای آسان بحثی درباره هوش و تفاوتهدوچرخه در کاهش دردهای کمدرک فرد دیگر و رفتارهای اپمبرولیزوماب در بیماری چمراقب خودتون و خانواده هتو با همه چیز در پیوندیآثار باستانی تمدن های قدتاثیر درجه حرارت بر عملکرجزخوانی هایی که امروز بنمایش تک نفرهسیستم تخلیه ی مغز بینشی نایا کوچک شدن مغزانسان الچرا بیماری های تخریبی مغقوی تر باشجهان هوشیارارتباط بین هوش طبیعی و هوعقلانیت بدون تغییرحس و ادراک قسمت چهل و هشتهوش عاطفی قسمت یازدهمولتیپل اسکلروز در زنان اعتیاد را به دور بیندازژن یا نقشه توسعه مغز و نقبرنامه و ساختار پیچیده مدگرگونی های نژادی و تغییدرب بسته با غیر خود باز مپیوند سر، یکی از راه حلهامشکلات بین دو همسر و برخیتولترودینآشنا پنداریتاثیر رو ح و روان بر جسمزمان و گذر آن سریع استنهایت در بی نهایتساختن آینده، بهترین روش اگر نیروی مغناطیس نباشد نسبت طلایی، نشانه ای به سقدرت کنترل خودجهانی که نه با یک رخداد و از نخستین همانند سازها تعوامل ایجاد لغت انسانی و حس و ادراک قسمت پنجاه و سهیچ نقطه ای مرکزی تر از امیدان های مغناطیسی قابل به امید روزهای بهترکمالگرایی دشمن پیشرفتبرخی نرمش های گردندارچینذهن چند جانبه نیازمند نگپارادوکس ها در علممعجزه ی علم در کنترل کرونتوهمات و شناخت حقیقتافسردگی و اضطراب در بیماتاریخ، اصیل نیست و ساخته زندگی زودگذرنوار عصب و عضلهسرنوشتابزار بقا از نخستین همانهمه چیز موج استلا اکراه فی الدینجاودانگی مصنوعیاز تکینگی تا مغز و از مغز عسل طبیعی موثر در کنترل بحس و ادراک قسمت شصت و ششهر چیز با هر چیز دیگر در تمانند آب باشبی نهایت در میان مرزهاکووید نوزده و خطر بیماری بررسي علل احتمالي تغيير داروی جدید برای کاهش وزنرفتار مانند بردهپرسشمغز کوانتومیتیکاگرلور داروی ضد انعقاامید نیکو داشته باش تا آنترک امروززاوسکا درمان گوشرنورالژی تریژمینالنوسانات کوانتومی منبع ماسرعت فکر کردن چگونه استابزار بقا از نخستین همانهمانند سازی در انسانممانتین یا آلزیکسا یا اباز تکینگی تا مغز از مغز تسایتهای دیگرخواب سالم عامل سلامتیوقتی تو از یاد گرفتن باز مجموعه های پر سلولی بدن مبیماری ای شبیه آلزایمر و کاهش التهاب ناشی از بیمابشریت از یک پدر و مادر نیدر مانهای کمر دردتکامل جریان همیشگی خلقترویا و کابوسآنژیوگرافی از مغزمغز بزرگ چالش است یا منفعزبان ریشه هایی شناختی اسانیس بی کسانتسلیم شدن از نورون شروع مابزار بقای موجود زنده از چگونه هوشیاری خود را توسشکرگزار هر چیزی باش که داهورمون شیرساز یا پرولاکتمنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز- از مغز بیهوش کردن در جراحی و بیمخورشید مصنوعیویرایش DNA جنین انسان، بردر آستانه ی موج پنجم کوویکتابخانهتفاوت ارباب و رهبر حقیقیآیا مغز تا بزرگسالی توسعتئوری تکامل در پیشگیری و روزه داری و التهاب زیانبنقش قهوه در سلامتیسفری به آغاز کیهانانسولین هوشمندفیلم کوتاه هیروشیما از هتصویربرداری فضاپیمای آمابعاد بالاترنگاه از دور و نگاه از نزدشبیه سازی میلیون ها جهان جستجوی هوشیاری در مغز ماهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست قسمت از تکامل تا مغز، از مغز تواکنش به حس جدیدبا خدا باشخدایا جز تو که را دارمدرمان ژنتیکی برای نوآوریگل زندگیتلاشی برای درمان قطع نخاآیا احتمال دارد رویا از آتاثیر کپسول نوروهرب بر نروشی جدید در درمان قطع نخنقش اتصالات بین سلولهای سم زنبور ، کلیدی برای واراولین قدم شناخت نقص های خچاالش ها در تعیین منبع هوفروتنی و غرورتغییر دادن ژنها آیا روزی احساس گذر سریعتر زمانصبور باشحل مشکلهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاستفاده از سلول های بنیاواکسنی با تاثیر دوگانه ابازگشت به ریشه های تکاملدنیا مکانی بسیار اسرارآمدرمان زخم دیابتی با تکنوگامی در درمان بیماریهای مدیریت اینترنت بر جنگتنفس بدون اکسیژنآیا راهی برای رفع کم آبی تاثیر گیاه خواری بر رشد ورژیم غذایی سالم و ضد التهنقش غذاها و موجودات درياسی و سه پل اصفهانایمپلانت مغزینخستین تمدن بشریفساد اقتصادی سیتماتیک درجنگ داده هاادب برخورد با دیگرانضعیف و قویحریص نباشهوش مصنوعی در کامپیوترهامنبع هوشیاری در کجاست؟ قاصل، روان و نفس استیک آلل ژنتیکی که از نئاندبحثی درباره هوش و تفاوتهدوچرخه سواری ورزشی سبک و درک نیازمند شناخت خویش اپنج اکتشاف شگفت آور در مومراحل ارتقای پله پله کیهتو با باورهایت کنترل میشآدم عاقل، وقت خودش را هدرتاثیر درجه حرارت بر عملکرحم مصنوعیچند نرمش مفید برای کمردرسیستم تعادلی بدنایا این جمله درست است کسیچرا حیوانات سخن نمی گوینقیچی ژنتیکیجهان های بسیار دیگرارتباط شگفت مغز انسان و فعقیده ی بی عملحس و ادراک قسمت چهل و دومهوش عاطفی قسمت پنجممواد کوانتومی جدید، ممکناعداد بینهایت در دنیای مژن ضد آلزایمربرنامه ی مسلط ژنها در اختدانش قدرت استدرختان چگونه بر تشکیل ابپیوندهای پیچیده با تغییرمشکلات روانپزشکی پس از ستومورها و التهاب مغزی عاآشنا پنداریتاثیر روده بر مغززمان و صبرنهادینه سازی فرهنگ اختلاساختار فراکتال وجود و ذهاگر نعمت فراموشی نبود بسنشانه های گذشته در کیهان قدرت انسان در نگاه به ابعجهانی که از یک منبع، تغذیاز نخستین همانند سازها تعواملی که برای ظهور لغت احس و ادراک قسمت پنجاه و شهیچ چیز همیشگی نیستمیدان های کوانتومی خلابه بالا بر ستارگان نگاه ککمردردبرخی یونها و مولکول های مداروهای مصرفی در ام اسذهن هوشیار در پس ماده ی مپاسخ گیاهان در زمان خوردمعجزه در هر لحظه زندگیتوکل بر خداافسردگی و ساختار مغزتازه های اسکیزوفرنی(جنوزندگی سلول در بدن، جدای انوار عصب و عضلهسریع دویدن مهم نیستابزار بقا از نخستین همانهمه چیز و هیچ چیزلاموژین داروی ضد اوتیسم؟جایی برای یاد گرفتن باقی از تکینگی تا مغز از مغز تعشق به هفت مرتبه ی شناختیحس و ادراک سی و هفتمهر جا که جات میشه، جات نیماه رجببی هیچ می ایی و بی هیچ میرکودک هشت ساله لازم است آدبررسی مغز با امواج مادون داروی جدید برای ای ال اسرفتار وابسته به شکلپرسش و چستجو همیشه باقی امغز آیندگان چگونه است ؟تیروفیبان موثر در سکته ی امید نجاتترکیب آمار و ژنتیکزبان فرایند تکاملی برای ترکیب حیوان و انسانزبان متغیرنوشیدن چای برای مغز مفید سطح آگاهی، رخدادهای زندگابزار بقا از نخستین همانهمجوشی هسته ای، انرژِی بمن کسی در ناکسی دریافتم از تکینگی تا مغز از مغز تخواب سالم عامل سلامتی و یوقتی خودت را در آینه دیدیمجرم، گاهی قربانی استکاهش حافظه هرچند فرایندیبعد پنجمدر محل کار ارزش خودت را بتکامل داروینی هنوز در حارویا و خبر از آیندهآنان که در قله اند هرگز خمغز بزرگ چالشهای پیش روزبان شناسی مدرن در سطح سلانگشت ماشه ایتست نوار عصب و عضلهابزار بقای موجود زنده از چگونه واکسن کرونا را توزشکست حتمیهوش فوق العاده، هر فرد اسمنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز- از مغز بیهوشی در بیماران دچار اخوش قلبی و مهربانیویشن پرودر برابر حقایق جدیدکجای مغز مسئول پردازش تجتفاوتهای جنسیتی راهی براآیا همه جنایت ها نتیجه بیتئوری جدید، ویران کردن گروزه داری و بیمار ی ام اس نقش مهاجرت در توسعه نسل اسقوط درون جاذبه ای خاص، چانسان قدیم در شبه جزیره عفیلمی بسیار جالب از تغییتصور ما ازمشکلات و واقعیاتفاق و تصادفنگاه از درون قفس یا بیرونشبیه سازی سیستم های کوانحفره در مغزهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست قسمت از تکامل تا مغز، از مغز تواکسن های شرکت فایزر آمربا طبیعت بازی نکنخرما منبع بسیار خوب آنتی درمان کارتی سل و تومور مغگلوله ی ساچمه ایتلاشی تازه برای گشودن معآیا بدون ناظر هوشمند هم بتاثیر کپسول نوروهرب بر تروشی جدید در درمان نابیننقش تیروئید در تکامل مغزسماگلوتید داروی کاهش دهناولین مورد PML به دنبال تکنابینایی در نتیجه ی گوشی فرگشت و تکامل تصادفی محض تغییر زودتر اتصالات مغزیاحساسات کاذبصبور باشحلقه های اسرارآمیزهوش مصنوعی از عروسک بازی منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاستفاده از سلول های بنیاوابستگی یعنی قلادهبازخورد یا فیدبکدنیای شگفت انگیز کوانتومدرمان ساده ی روماتیسمگامی در درمان بیماریهای مداخله ی زیانبار انسانتنها مانع در زندگی موارد آیاما مقهور قوانین فیزیکتاثیر گیاه خواری بر رشد ورژیم غذایی ضد التهابینقش غذاها و موجودات درياسیلی محکم محیط زیست بر انایمپلانت مغزی و کنترل دو نخستین تصویر از سیاهچالهفشار و قدرتجنبه های موجی واقعیتادراک ما درک ارتعاشی است طلوع و حقیقتحرکات چشم، ترجمه کننده ی هوش مصنوعی در تفکر خلاق امنبع هوشیاری در کجاست؟(قاصلاح خطا با رفتن بر مسیریک جهش ممکن است ذهن انسانبحثی درباره احساسات متفادوپامین قابل حل در آبدرک و احساسپول و شادیمرز مرگ و زندگی کجاستتو باید نیکان را به دست بآرام باشتاثیر درجه حرارت بر عملکرحم مصنوعیچند جهانیسیستم دفاعی بدن علیه مغز ایا ابزار هوشمندی یا مغز چرا حجم مغز گونه انسان درقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصجهان هایی در جهان دیگرارتباط شگفت انگیز مغز انعلم و ادراک فقط مشاهده ی حس و ادراک قسمت چهل و سومهوش عاطفی قسمت اولموجود بی مغزی که می تواندبقا با سازگارترین فرد اسژنها نقشه ایجاد ابزار هوبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱دانش محدود به ابعاد چهاردرختان اشعار زمینپیوندی که فراتر از امکانمشکلات روانپزشکی در عقب تومورهای نخاعیآشناپنداری چیستتاثیر روزه داری بر سلامت زمان واقعیت است یا توهمچهار میلیارد سال تکامل بساختار شبکه های مغزی ثاباگر نعمت فراموشی نبود بسنشانه های پروردگار در جهقدرت ذهنجهانی در ذهناز نشانه ها و آثار درک شدعوارض ازدواج و بچه دار شدحس و ادراک قسمت بیست و چههیچ چیز، چقدر حقیقی استمیدان بنیادین اطلاعاتبه بالاتر از ماده بیندیشکمردرد ناشی از تنگی کانابرخی اثرات مضر ویتامین دداروهای ام اسذهن و زندگیپختگی پس از چهل سالگي به معرفت و شناختتوپیراماتاقلیت خلاقتازه های بیماری پارکینسوزندگی، مدیریت انرژینوار عصب و عضله مهم در تشسریعترین کامپیوتر موجودابزار بقا از نخستین همانهمه چیز کهنه میشودلایو دوم دکتر سید سلمان فجایی خالی نیستاز تکینگی تا مغز از مغز تعشق درونی به یگانگی خلقتحس و ادراک- قسمت پنجاه و هر حرکت خمیده می شود و هر ماپروتیلینبی ذهن و بی روحکودک ایرانی که هوش او از بررسی و اپروچ جدید بر بیمداروی جدید برای دیابترفتار اجتماعی انسان، حاصپرسشگری نامحدودمغز اندامی تشنه ی انرژی اتکنولوژی های جدید و حالتامید جدید بر آسیب نخاعی