ادغام میان گونه های مختلف انسان نماها مسیری برای رسیدن سریع تربه هوش

ادغام میان گونه های مختلف انسان نماها، مسیری برای رسیدن سریع تر، به هوش و مغز بزرگ!

زاد و ولد جنسی، راهی برای ایجاد تمایز بیشتر در نقشه ژنتیکی و محصول این نقشه، یعنی موجود زنده است. و هرچه این گام، جلوتر میرود، تمایزها را بیشتر میکند. معمولا زاد و ولد میان دو گونه مختلف، وجود ندارد ولی استثناهایی هم هست، مثلا گرگ و سگ، با هم رابطه جنسی برقرار میکنند و فرزند حاصل شده، هاسکی است و متفاوت از سگ و متفاوت از گرگ است و اگر میتوانست بچه دار شود با توجه به تمایز بیشتر، کمک زیادی به سیر ارتقا و تکامل میکرد و دست انتخاب طبیعی در گزینش موجود سازگارتر با محیط، بازتر میشد. همین حالت در ازدواج بین اسب و الاغ هم هست. فرزند حاصل شده، قاطر است.

هر دوی این محصولات ناتوان از زاد و ولد هستند.

ولی در سیر تکامل موجودات و سیر تولید ابزار هوش، محصولاتی هم در نتیجه زاد و ولد بین گونه ها هست که هم از مزیت تمایز بیشتر، بهره میبرند و هم از قدرت زاد و ولد جنسی برای تولید تمایز بیشتر، بهره مند است.(مانند زاد و ولد بین نئاندرتال و هموساپینس و یا زاد و ولد بین نئاندرتال و دنیسوان)

عدم امکان زاد و ولد، در محصول ناشی از ادغام دو گونه، میتواند واقعا سدی در برابر سازگاری مفیدی باشد که تکامل از طریق ایجاد تمایز بیشتر در زاد و ولد جنسی ایجاد کرده است و بسیاری از گونههای جانوری را از ارتقای سریعتر و پیشرفته تر باز می دارد.

و اگر روزی با پیشرفت تکنولوژی، بتوان این سد بزرگ را از سر راه تکامل برداشت میتوان انتظار ارتقایی بسیار سریعتر و کامل تر را در گونه های حیوانی و حتی در انسان داشت.

این مورد، یک افسانه نیست و به سادگی میتوان تصور کرد ادغام دو کروموزم در سلول تخم شامپانزه 48 کروموزومی، بتواند سلول تخمی مشابه سلول تخم انسان با 46 کروموزوم درست کند. و با این روش، نه تنها انسان می تواند، سد راه تبدیل فرزندان یک گونه پایین به گونه بالاتر را بردارد بلکه با مداخله ای که صورت میگیرد فرایند تبدیل تخم، نیازمند هزاران بلکه میلیون ها سال برای رسیدن به کروموزومی های موجود مترقی تر نیست.

این روش های فعلا نظری، شاید بتواند ارتقای گونه مورد سلیقه ما را سریعتر کند ولی با کم کردن گونههای در ظاهر بی فایده، میتواند مشکلات زیادی را در فقدان برخی گونه ها ایجاد کند.

این تصور که برخی حیوانات یا گونه ها برای ما بی فایده و بدون سود هستند تصوری اشتباه است. شاید بهره وجود برخی گونه ها برای نگاه سطحی و غیر عمیق ما حس نشود ولی در بررسی های دقیق چرخه های حیات، نقش مفید آنها بسیار برجسته و مهم است.

دنیسوان تیره ای از انسان های ابتدایی است که تقریبا هم دوره با نئاندرتال هستند و در میان آنها زاد و ولد هم وجود دارد.(به نظر میرسد دنیسوان، حدود 287هزار سال قبل پیدا شدهاند و در حدود 55هزار سال قبل، منقرض شده اند.)

تحقیقات نشان می دهد که دختری نوجوان، مادری نئاندرتال و پدری دنیسووان داشته است. این دختربچه- که به نام دنیسووا ۱۱ شناخته می شود- در غار دنیسووا سیبری کشف شده و در زمان مرگ حداقل ۱۳ سال سن داشته است. تحقیقات بیشتر روی استخوان به دست آمده از او نشان می دهد که این دختر حدود ۵۰۰۰۰ سال پیش، فوت کرده است.

این کشفیات از طریق تحقیق روی DNA به دست آمده از استخوان این دختر، به دست آمده است. این DNA با نمونه های مشابه متعلق به نئاندرتال ها، انسان های مدرن و دنیسووان ها مقایسه شد اما شبیه به هیچ کدام نبود. تنها توجیه ممکن برای آرایش DNA این دختر این بود که مادرش نئاندرتال و پدرش دنیسووان بوده باشند(یا برعکس) یعنی این دختر ترکیب دو گونه مختلف انسان است.

ملاقات نئاندرتال ها با دنیسووان ها

نئاندرتال ها (Homo neanderthalensis) تا حدود ۳۰۰۰۰ سال پیش در سرتاسر اروپا و آسیای غربی زندگی می کردند. این گونه انسانی در مناطق مختلف و شرایط جغرافیایی متفاوتی زندگی می کردند و از سه عصر یخبندان، جان سالم به در بردند. یافته ها نشان می دهد که نئاندرتال ها شکارچیانی ماهر بودند و در ساخت ابزارآلات، تبحر داشتند.

اما در مورد دنیسووان ها(Homo sapiens denisova) اطلاعات بسیار کمی داریم. تنها اطلاعات ما برگرفته از کشف چند تکه استخوان است که از غار دنیسووا در سیبری به دست آمده است. ما هنوز به طور دقیق نمی دانیم که دنیسووان ها چه شکلی بوده اند و چه قابلیت ها و مهارت هایی داشته اند.

جالب است بدانید که نئاندرتال ها، دنیسووان ها و انسان های مدرن امروزی، همگی در حدود ۴۰۰۰۰۰ سال پیش جدی مشترک داشته اند!(شکلی از نئاندرتال) حالا با کشف این دختربچه ۵۰۰۰۰ ساله دانشمندان می توانند با قطعیت بگویند که گونه های مختلف انسانی با یکدیگر ملاقات هایی داشته اند و تولید مثل کرده اند.

همان طور که دیدیم این دختر، ترکیب دو گونه مختلف انسان یعنی نئاندرتال و دنیسووان است و شاید به همین دلیل بتوان او را نئا

ندرسووان نامید!

انسان مدرن

نئاندرتال ها و دنیسووان ها تا حدود ۴۰۰۰۰ سال پیش در منطقه اوراسیا زندگی می کرده اند و بعد با انسان های مدرن امروزی جایگزین شده اند. اما قبل از آنکه این جایگزینی اتفاق بیفتد این دو گونه انسانی هرازگاهی به یکدیگر برخورد می کرده اند و تولید مثل می کردند. دانشمندان امروزه معتقدند که این تولیدمثل ها بسیار هم زیاد پیش می آمده است و فرزندان بیشماری از ترکیب دو گونه مختلف انسان به وجود آمده اند. در واقع، جالب است بدانید که اجداد افرادی که در منطقه اقیانوسیه و آسیا زندگی می کنند دارای DNA دنیسووان بوده است. در حالی که انسان های غیرآفریقایی امروزی حداقل دارای ۲-۴ درصد DNA نئاندرتال هستند.

سوال دیگری که مطرح می شود این است که این دو گروه در هنگام برخورد با یکدیگر چه واکنشی داشته اند و چطور با یکدیگر ارتباط برقرار کرده اند؟ چطور یک زن نئاندرتال با یک مرد دنیسووان ملاقات کرده است؟(یا زن دنیسوان و مرد نئاندرتال)

این قبیل پرسش ها ذهن دانشمندان و ما را درگیر می کند و هنوز پاسخ قطعی و روشنی برای آن ها وجود ندارد. اما دانشمندان خوشبین هستند که با تحقیقات بیشتر بتوانند راز زندگی گونه های مختلف انسانی در چندین هزار سال پیش را کشف کنند.

یک تکه از جمجمهدنیسوان برای اولین بار کشف شده است.

و این سهم بزرگی در روشن شدن تعدادی از نمونه ها از یکی از پیچیده ترین شاخه های خانواده هومینین(انسان نماها) دارد. باستان شناس بنس ویولا از دانشگاه تورنتو کشفی را- که تا امروز تایید نشده است- در انتهای ماه مارس در انجمن باستان شناسان آمریکا در سیویلند، اوهایو بیان میکند. در مورد دنیسوان خیلی کم میدانیم و اینها شاخه ای منقرض شده از انسان نماها هستند که گروه خواهری نئاندرتال، به حساب می آید. قبلا فقط چهار دنیسوان شناسایی شده بود و همه آنها در غاری در سیبری بودند.

دنیسوان اول در سال 2010 با مطالعه بر دی ان ای میتوکندری، یک قطعه از استخوان انگشت به دست آمده است و سه مورد دیگر از روی دندان ها کشف شدند.

ژنوم هسته ای نشان داده است که نئاندرتال و دنیسوان، منشأ و جد مشترکی دارند.

قطعه جمجمه کشف شده، قبلا در حدود سه سال قبل از همان غار در سیبری خارج شد.

ویولا میگوید: این خیلی جالب است که ما نهایتا قطعاتی مانند این داشته ایم. این جمجمه، کامل نیست بلکه یک قطعه از جمجمه است. این اطلاعات بیشتری به ما میدهد. در کنار انگشت و دندان این قطعه را هم خوب است داشته باشیم .... ما همیشه حریص بوده ایم او میخندد و میگوید ما همیشه بیشتر میخواهیم.

کشف جدید شامل دو قطعه متصل به هم از پشت است، قسمت چپ استخوان پریتال که کناره ها و سقف جمجمه را تشکیل میدهد. اینها با هم اندازه ای حدود 5 تا 8 سانتی متر را تشکیل میدهند. آنالیز دی ان ای ثابت میکند که قطعه، مربوط به دنیسوان است اگرچه اکنون بر اساس تکنیک های رادیوکربن، بسیار قدیمی است. ویولا و همکارانش بر اساس خلاصه مقاله، قطعات را با موارد مشابه در انسان جدید و نئاندرتال مقایسه کردند.

کریس استرنگر باستان شناس در موزه تاریخ طبیعی در لندن- که در مطالعه شرکت نداشت ولی جلسه کنفرانس را درباره دنیسوان برگزار کرد- می گوید: این حقیقتا یک قطعه کوچک است. امیدواریم قطعات بزرگتر وکاملتری پیدا شود. قطعه پیدا شده، بسیار کوچک است و نمیتوان از روی آن، قطعات دیگر جمجمه را پیدا کرد و بدون اطلاعات ژتیکی نمیتوان آن را دنیسوان خواند. پژوهشگران همچنان در انتظار این هستند که اطلاعات و معلومات بیشتری در مورد دنیسوان پیدا کنند.

پژوهشگران تصور میکنند پیش انسان های منقرض شده، هرچند در سرتاسر آسیا هستند چون بیشتر فسیل ها به میزان کافی حفظ نشدهاند، تا بشود آزمون های ژنتیکی روی آنها انجام داد- پیدا کردن دنیسوان در جاهای دیگر دشوار است .

در سال 2017، پژوهشگران شگفت زده شدند که آیا دو قطعه جمجمه پریتال پیدا شده در چین، از دنیسوان است یا نه. ولی این مورد، تایید نشده است. استرینگر می گوید: این احتمال وجود دارد این فسیل های چینی مانند دیگر موارد در ژوچانگ، با گونه ای- که افرادی مانند من فکر کرده اند- تطابق داشته باشد و ممکن استدنیسوانباشد.

آزمون ذهنی گربه ی شرودینزبان چهار حرفی حیات زمینتسلیم شدن از نورون شروع مموسیقی هنر مایع استاینکه خانواده ات سالم باسردرد میگرنهمیشه، آنطور نیست که هستحقیقت غیر قابل شناختارتباط متقابل با همه ی حیهرگز از زندگی یا امکاناتعارضه جدید ویروس کرونا سخدایی که ساخته ی ذهن بشر اضطراب و ترسکوچ از محیط نامناسبدرمان نابینایان آیا ممکنمغز انسان برای شادمانی طتلاش های جدید در ALSبحثی در مورد نقش ویتامين پاکسازی مغزروبات کیانلوزالمعده(پانکراس)مصنوعنوزاد ناشنوای متولد شده،تاثیر نگاه و مشاهده ناظر آغاز فصل سرما و دوباره تکچگونه انتظارات بر ادراک زدودن نقص از هوش مصنوعیتصویر زیبای اصفهانمیدازولام در درمان تشنج اکنون را با همه ی نقص هایشناخت و معرفت، و نقش آن دهنر دانستنحافظه ی هوش مصنوعیارزش حقیقی زبان قسمت سوموقتی خودت را در آینه دیدیغیرقابل دیدن کردن مادهدلایلی که نشان میدهد ما ببلوغ چیستکیست هیداتید مغزدرمان با سلول های بنیادیمغز حریص برای خون، کلید تتمرکز و مدیتیشنبخش دیگری در وجود انسان هپرتوهای صادر شده از سیاهروش هایی برای جلوگیری از مقاومت به عوارض فشار خون تاثیر گیاه خواری بر رشد والکترومغناطیس شنوایی و هنگاه از درون مجموعه با نگسلول های بنیادی منابع و اتغییر الگوی رشد مغزی با زماهیچه ی صبرابتذال با شعار دینشکستگی لگن یا سکته ی مغزیهوش مصنوعی از عروسک های بحس و ادراک قسمت 82از انفجار بزرگ تا انفجار ویشن پرودولت یا گروهکماشین های دارای روحبه خودت مغرور نشوکاربرد روباتهای ريزنانودرمان سرگیجه بدون دارونقش محیط زندگی و مهاجرت دتو کز محنت دیگران بی غمیبرای تمدن سازی، باید در بآنچه ناشناخته است باید شریسپریدونمنابع انرژی از منابع نهفتاثیر حرکات چشم بر امواج امید جدید بر آسیب نخاعیناتوانی در شناسایی چهره سندرم کووید طولانیجنین مصنوعیابزار بقا از نخستین همانشبیه سازی سیستم های کوانهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت پنجماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا و گشودن پنجردیسک گردنمخچه تاثیر گذار بر حافظهبی ذهن و بی روحفواید زیاد دوچرخه سواریکشف ژن جدید، می تواند گستدرک و احساسنقش حفاظتی مولکول جدید دتولید مثل فقط با یک مادر برخی بیماری های خاص که بدآیا فراموشی حتمی استراه پیروزی در زندگی چیستمنابع بی نهایت انرژی در دتاثیر درجه حرارت بر عملکانگشت ماشه اینخستین تمدن بشریسیلی محکم محیط زیست بر انجهان معکوسابزار بقای موجود زنده از صبور باشهوش مصنوعی از عروسک تا کمحس و ادراک قسمت سیزدهماز تکینگی تا مغز از مغز تواسطه ها د رمسیر ایجاد مغدانشمندان روشی برای تبدیمرگ چیستبیماری آلزایمر، استیل کوفروتنی معرفتیگوش دادن بهتر از حرف زدندرختان اشعار زمیننقش غذاها و موجودات درياتوهم وجودبرطرف کردن خشونت را از خاآیا پیدایش مغز از روی تصارشد مغز علت تمایل انسان بمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژیم گیاهخواری بر انسولین هوشمندچرا بیماری های تخریبی مغسیستم تخلیه ی مغز بینشی نجهان ریز و درشتابزارهای بقای موجود زندهضررهای شکر بر سلامت مغزهوش احساسیخلاصه ای از درمان های جدیاز تکامل تا مغز، از مغز تیک جهش ممکن است ذهن انسانداروی جدید لنفوم و لوکمیمسمومیت دانش آموزان، قمابیمارستان هوش مصنوعیفرزندان زمان خودگذشته را دفن کنذهن چند جانبه نیازمند نگچند جهانیتوصیه های غیر دارویی در ستفکر قبل از کارآیا خداباوری محصول تکاملزمان، اندک استمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتساهچاله ها تبخیر نمیشودتبدیل سلولهای محافط به ساولویت بندی ها کجاستنسبت طلایی، نشانه ای به سجواب دانشمند سوال کننده اجزایی ناشناخته در شکل گعقل مجادله گرهوش عاطفی در زنان بیشتر اخواص هندوانهژن ضد آلزایمرداروی ضد تشنج با قابليت تمطالعه ای بیان میکند اهدبا همه مهربان باشذرات کوانتومی زیر اتمی ققلب دروازه ی ارتباطپوست ساعتی مستقل از مغز دنهادینه سازی فرهنگ اختلاتکامل مادی تا ابزار هوشمآب زندگی است قسمت سومزونیسومایدترکیب حیوان و انسانمنحنی که ارتباط بین معرفای همه ی وجود منسخن نیکو مانند درخت نیکوهم نوع خواری در میان پیشیجراحی گردن همیشه برای دیاختلالات حرکتی در انسانعلائم عصبی آلزایمر، با اخوش قلبی و مهربانیاستیفن هاوکینگ در مورد ههیچ کس حقیقت را درون مغز کم کردن کالری روشی سودمندر هم تنیدگی کوانتومی و پمغز مانند تلفن استتفاوت ها را به رسمیت بشنابار مغز بر دو استخوانپیوند سر، یکی از راه حلهارنگین کمانقدم زدن و حرکت دید را تغینوار عصب و عضلهتکامل شناخت انسان با کشفنوار عصب و عضله مهم در تشتکامل، نتیجه ی برنامه ریآزمون ذهنی گربه شرودینگرزبان نیاز تکاملی استتست نوار عصب و عضلهمیلر فیشر نوعی نادر از گیاین، فقط راه توستسردرد میگرن در کودکانهمکاری یا رقابتحقیقت، آن چیزی نیست که جلارتباط چاقی و کاهش قدرت بهز ذره، یک دنیاستعبارت های مبهم مانند انرخدایا جز تو که را دارماطلاع رسانی اینترنتیکوچک شدن مغز از نئاندرتادرمان های اسرار آمیز در آمغز انسان رو به کوچک تر شتلاش های جدید در درمان فربحثی در مورد نقش کلسیم و پارادوکس ها در علمروح و آب حیاتلیروپریم داروی ترکیبی ضدنوسانات کوانتومی منبع ماتاثیر نگاه انسان بر رفتاآغاز مبهم آفرینشچگونه به سطح بالایی از هوسفر فقط مادی نیستتصویربرداری فضاپیمای آممکان زمان یا حافظه زماناکوییفلکسشناخت حقیقت یا آرزوهای گهنر رها شدن از وابستگیحافظه انسان و حافظه ی هوشارزش خود را چگونه میشناسوقتی خورشید هست شمع به کاغار افلاطوندنیا فریب و سرگرمیبلعیدن ستاره توسط سیاهچاکیست کلوئید بطن سومدرمان تومورهای مغزی با امغز در تنهایی آسیب میبینتمرکز بر هدفبخشیدن دیگران یعنی آرامشپرتوزایی از جسم سیاهروش هایی ساده برای کاهش امقایسه رقابت و همکاریتاثیر گیاه خواری بر رشد والکتروتاکسی(گرایش و حرکنگاه حقیقی نگاه به درون اسلول های بدن تو پیر نیستنتغییر خود یا تغییر دیگراماپروتیلینابداع دی ان ای بزرگترین دشگفت نیست من عاشق تو باشمهوش مصنوعی از عروسک های بحس و ادراک قسمت 87از بار خود بکاه تا پرواز واقعیت فیزیکی، تابعی از دونپزیل در بیماران قلبی ماشین دانشبه خودت نگاه کنکاربرد روباتهای ريز، در درمان سرطان با امواج صوتنقش مرکز تنفس سلولی در بیتو پیچیده ترین تکنولوژی برای خودآگاه بودن تو بایآنچه واقعیت تصور میکنیم ریسدیپلام تنها داروی تایمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر دوپامین و سروتونینامید درمان کرونا با هماننادیدنی ها واقعی هستندسندرم گیلن باره به دنبال جنگ هفتاد و دو ملت همه را ابزار بقا از نخستین همانشبکه های مصنوعی مغز به درهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت پنجاهاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا از حقیقت تاتدیستونی قابل درمانمخاطب قرار دادن مردم، کابی سوادی در قرن 21فیلم کوتاه هیروشیما از هکشف ارتباط جدیدی از ارتبدرک کنیم ما همه یکی هستیمنقش حیاتی تلومر دی ان آ دتولید مثل اولین ربات های برخی توجهات در ببمار پارآیا ممکن است موش کور بی مراه انسان شدن، راه رفتن ومنابع جدید انرژیتاثیر درجه حرارت بر عملکانگشت نگاری مغز نشان میدنخستین تصویر از سیاهچالهسینوریپا داروی ترکیبی ضدجهان هوشمندابزار بقای موجود زنده از صبور باشهوش مصنوعی از عروسک تا کمحس و ادراک قسمت ششماز تکینگی تا مغز از مغز توبینار اساتید نورولوژی ددانش، قفل ذهن را باز میکنمرگ و میر پنهانبیماری الزایمرفروتنی و غرورگوشه بیماری اتوزومال رسسدرد و درسنقش غذاها در کاهش دردهای توهم بی خداییبزرگ فکر کنآیا آگاهی پس از مرگ از بیرشد در سختی استمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژِیم غذایی بر میگانسان قدیم در شبه جزیره عچرا حیوانات سخن نمی گوینسیستم تعادلی بدنجهان شگفت انگیزابزارهای بقای از نخستین ضعیف و قویهوش احساسیخم شدن فضا-زماناز تکامل تا مغز، از مغز تیک رژیم غذایی جدید، می توداروی جدید میاستنی گراویمسیر دشوار تکامل و ارتقابیندیشفرضیه ای جدید توضیح میدهگر جان به جز تو خواهد از خذهن هوشیار در پس ماده ی مچند جهانیتوصیه هایی در مصرف ماهیتفکر ترکیبی در هوش مصنوعآیا دلفین ها می تواند از زمزمه ات مانده در گوشممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسایه ی هوشیاریتبر را برداراولین قدم شناخت نقص های خنشانه های گذشته در کیهان جواب سنگ اندازیاحیای بینایی نسبی یک بیمعقل در جهان جدید، عجیب اسهوش عاطفی رمز آزادگیژنها نقشه ایجاد ابزار هوداروی ضد تشنج با قابليت تمعمای اخلاقی قطاربا هوش مصنوعی خودکار روبرفلکس وتری با توضیح دکتر قلب روباتیکپوشاندن خود از نورچهار میلیارد سال تکامل بتکامل مداومآب، زندگی است(قسمت پنجم)زونا به وسیله ویروس ابله ترازودونمنشأ اطلاعات و آموخته ها ای آنکه نامش درمان و یادشسخن و سکوتهمه چیز موج استجز تو که را دارماختلالات صحبت کردن در انعلت خواب آلودگی بعد از خوخوش خیالی و خوش بینیاستیفن هاوکینگ در تفسیر هیچ اندر هیچکمی زاویه ی دیدت را عوض کدر هم تنیدگی کوانتومی و دمغز مادران و کودکان در زمتفاوت های بین زن و مرد فقبار بزرگ ایستادن بر دو پاپیوندهای پیچیده با تغییررهبر حقیقیقدرت مردمقدرت و شناخت حقیقتنوار عصب و عضله برای تاییتکثیر سلول در برابر توقف آزادی در چیستزبان و کلمه حتی برای کسانتست کم هزینه ی بزاق برای میهمانهای ناخوانده عامل اینترنت بدون فیلتر ماهواسردرد میگرنی در کودکانهمانند سازی در انسانحقایق ممکن و غیر ممکنارتباط هوش ساختار مغز و ژهزینه ای که برای اندیشیدعجول نباشخرما منبع بسیار خوب آنتی اطلاعات حسی ما از جهان، چکوچکی قلبدرمان های بیماری آلزایمرمغز انسان رو به کوچکتر شدتلاش های جدید در درمان سربحثی در مورد حقیقت فضا و پاسخ گیاهان در زمان خوردروح در جهانی دیگر استلیس دگرامفتامین یا ویاسنوشیدن چای برای مغز مفید تاثیر نگاه انسان بر رفتاإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَچگونه باغبانی باعث کاهش سفر نامه سفر به بم و جنوب تصور ما ازمشکلات و واقعیمکانیک کوانتومی بی معنی اکسی توسین و تکامل پیش اشناخت درون، شناخت بیرون؛هنر، پر کردن است نه فحش دحباب های کیهانی تو در تواز فرد ایستا و متعصب بگذروقتی ریشه ها عمیقند از چیغرور و علمدنیا مکانی بسیار اسرارآمبنی عباس، ننگی بر تاریخکپسول ژری لاکتدرمان تشنجمغز را از روی امواج بشناستمرکز بر امروزبخشش، عقلانی یا غیر عاقلپرسشروش استفاده از بالش طبیمقابله ی منطقی با اعتراضتاثیر گیاه خواری بر رشد والکترودهای کاشتنینگاه دوبارهسلول بنیادی و ای ال استغییر دیگران یا تغییر خوماجرای جهل مقدسابزار هوش در حال ارتقا ازشگفت انگیز بودن کیهانهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت چهلاز بحث های کنونی در ویروسواقعیت چند سویهدوچرخه در کاهش دردهای کممبانی ذهنی سیاه و سفیدبه دنبال رستگاری باشکاش شرف اجباری بود یا حتیدرمان ضایعات نخاعینقش نگاه از پایین یا نگاهتو آرامش و صلحیبرای رشد، باید از مسیر خطآنچه حس می کنیم، نتیجه ی ریشه های مشترک همه ی موجومنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر دپاکین بر بیماری مامیدهای جدید برای بازیابنادیدنی ها بیشتر از دیدنسندرم پیریفورمیسجنگ و تصور از جنگابزار بقا از نخستین همانشبکیه های مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت پنجاه و یاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا ساخته شده تودژا وو یا اشنا پنداریمدل همه جانبه نگر ژنرالیبی شرمیفیلمی بسیار جالب از تغییکشف جمجمه ای درکوه ایرهودرک احساسات و تفکرات دیگنقش خرچنگ های نعل اسبی درتولید یا دریافت علمبرخی توصیه ها برای واکسیآیا ما کالا هستیمراه بی شکستمناطق خاص زبان در مغزتاثیر درجه حرارت بر عملکانتقال ماده و انرژینخستین روبات های زنده ی جسیناپس، شگفتی خلقتجهان هوشیارابزار بقای موجود زنده از صبر لازمه ی پیروزی استهوش مصنوعی از عروسک تا کمحس و ادراک قسمت شصت و هشتاز تکینگی تا مغز از مغز توجود قبل از ناظر هوشمنددانش، یک انسان را ناسازگمرگ و میر بسیار بالای ناشبیماری ای شبیه آلزایمر و فرگشت و تکامل تصادفی محض گوشت خواری یا گیاه خواریدرد باسن و پا به دلیل کاهنقشه مغزی هر فرد منحصر بهتوهم تنهاییبزرگ شدن مغز محدود به دورآیا امکان بازسازی اندامهرشد، رسیدن به یک هدف نیستمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر سلامت دستگاه گوارشانسان میوه ی تکاملچرا حجم مغز گونه انسان درسیستم دفاعی بدن علیه مغز جهان شگفت انگیز و بی زمانابزارهای دفاعی و بقای موطلوع و حقیقتهوش بشری تهدید برای بشریخونریزی مغز در سندرم کوواز تکامل تا مغز، از مغز تیکی از علل محدودیت مغز امداروی جدید کنترل قند خونمسئول صیانت از عقیده کیسبیهوش کردن در جراحی و بیمفساد اقتصادی سیتماتیک درگرفتار محدودیت ها و ابعاذهن و زندگیچند جهانی و علمتوضیحی ساده در مورد هوش متفکر خلا ق در برابر توهم آیا دلفین ها میتوانند بازنان باهوش ترمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسایه را اصالت دادن، جز فرتحریک الکترومغناطیسی مغاولین مورد PML به دنبال تکنشانه های پروردگار در جهجوسازی مدرناحیای بینایی نسبی یک بیمعقل سالمازدواج های بین گونه ای، رهوشمندی کیهانژنها ، مغز و ارادهداروی ضد تشنج توپیراماتمعماری، هندسه ی قابل مشابا هر چیزی که نفس می کشد مرفتار مانند بردهقلب را نشکنپیموزایدچهار ساعت پس از کشتار خوکتکامل چشمآتاکسیزیان غذاهای پرچربترازودونمنشاء کوانتومی هوشیاری اای جان جان بی تن مروسخن پاک و ثابتهمه چیز و هیچ چیزجستجوی متن و تصویر به صوراختلالات عضلانی ژنتیکعماد الدین نسیمی قربانی خوشبختی چیستاستخوان های کشف شده، ممکهیچگاه از فشار و شکست نترکمالگرایی دشمن پیشرفتدر هر سوراخی سر نکنمغز چون ابزار هوش است دلیتفاوت های تکاملی در مغز وبار سنین ابزار هوشمندی اپیوندی که فراتر از امکانروی و منیزیم در تقویت استرویکردهای جدید ضایعات نخقدرت کنترل خودنوار عصب و عضله تعیین محلتأثیر نیکوتین سیگار بر مآزادی عقیده، آرمانی که تزبان و بیان نتیجه ساختماتست آر ان اس دز میاستنی گمیوپاتی و نوار عصب و عضلهاینترنت، حقیقت جامعه ی فسردرد و علتهای آنهمجوشی هسته ای، انرژِی بحل مشکلارتباط پیوسته ی جهانهزینه سنگین انسان در ازاعدم توقف تکامل در یک انداخسته نباشی بابااطلاعاتی عمومی در مورد مکوچکترین چیز یک معجزه اسدرمان های بیماری اس ام ایمغز ایندگان چگونه استتلاش های جدید شرکت نورالبحثی در مورد عملکرد لوب فپختگی پس از چهل سالگي به روح رهاییلا اکراه فی الدیننوعی سکته مغزی ، وحشتناک تاثیر هوش مصنوعی بر مغزافت فشار خون ناگهانی در وچگونه تکامل مغزهای کنونیسفر به مریخ در 39 روزتصور از زمان و مکانمکانیزمهای دفاعی در براباکسکاربازپین در درمان تششناسایی تاریخچه ی تکاملیهوموارکتوس ها ممکن است دحباب هایی تو در تواز مخالفت بشنووقتی شروع به بیدار شدن میغربال در زندگیدنیای شگفت انگیز کوانتومبه قفس های سیاهت ننازکامپیوتر سایبورگدرمان جدید ALSمغز زنان جوانتر از مغز مرتمساح حد واسط میان مغز کوبدون پیر فلکپرسش و چستجو همیشه باقی اروش جدید تولید برقمقابله با کرونا با علم استاثیر گیاه خواری بر رشد والگو نداشتیمنگاهی بر قدرت بینایی دراسلول بنیادی در درمان ایدتغییر دادن ژنها آیا روزی ماجرای عجیب گالیلهابزار بقا از نخستین همانشگفت زده و حیران باشهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت چهل و هفتاز تلسکوپ گالیله تا تلسکواقعیت چیستدوچرخه سواری ورزشی سبک و مباحث مهم حس و ادراکبه زودی شبکه مغزی به جای کتاب گران و پرهزینه شد ولدرمانهای بیماری پارکینسنقش نظام غذایی در تکامل متو افق رویداد جهان هستیبرای زندگی سالم، یافتن تآنها نمیخواهند دیگران راریشه های مشترک حیاتمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر داروهای ضد التهاب امیدوار باش حتی اگر همه چنادانی در قرن بیست و یکم،سندرم پیریفورمیسجنگ داده هاابزار بقا از نخستین همانشباهت مغز و کیهانهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت پنجاه و داز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن آلزایمردژاوو یا آشناپنداریمدل هولوگرافیک ژنرالیزهبی عدالتی در توزیع واکسن فیروز نادریکشف جدید تلسکوپ جیمز وبدرک تصویر و زبان های مخلتنقش داروهاي مختلف معروف تولید پاک و فراوان انرژیبرخی درمان های Spinal Muscular Atآیا ما تنها موجودات زنده راه طولانی را به سلامت گذمناطق خاصی از مغز در جستجتاثیر درجه حرارت بر عملکانتروپی و هوشیارینرمش های مفید برای درد زاسیگار عامل افزایش مرگ ومجهان های بسیار دیگرابزار بقای موجود زنده از صبر و واقعیتهوش مصنوعی به کمک هوش طبیحس و ادراک قسمت شصت و دواز تکینگی تا مغز از مغز توراپامیل در بارداریدائما بخوانمرگ و سوال از قاتلبیماری ای شبیه ام اس مولتفراموش کارها باهوش تر هسگیلگمش باستانی کیستدرد زانو همیشه نیاز به جرنقشه های مغزی جدید با جزیتوهم جداییبزرگ شدن تقریبا ناگهانی آیا انسان با مغز بزرگش اخز گهواره تا گورمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر عصاره تغلیظ شده گیانسان ها می توانند میدان چرا خشونت و تعصبسکوت و نیستیجهانی که نه با یک رخداد و ابعاد و نیازهای تکاملیطلای سیاههوش در طبیعتخونریزی مغزی کشندهاز تکامل تا مغز، از مغز تیافته های نوین علوم پرده داروی جدید آلزایمرمسئولیت جدیدبیهوشی در بیماران دچار افشار و قدرتگریه ی ابر، رمز طراوت باغذهن و شیمی بدنچند روش ساده برای موفقیتتوضیحات دکتر فاطمی در موآیا دست مصنوعی به زودی قازنجیرها را ما باید پاره کمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمساخت سلول عصبی حتی پس از تحریک عمقی مغزاولین مورد پیوند سر در اننشانه های بیداری روحیجامعه ی آسمانیاحتیاط در ورزش زانو در خاعقلانیت بدون تغییرخواص اناراسکلت خارجی در درمان اختهوشمندسازی زندان هاژنهای مشترک بین انسان و وداروی ضد جنون در درمان تیمعنی روزهبا آتش، بازی نکن و بعد از رفتار وابسته به شکلقوی تر باشپیموزایدنون و القلمتکامل و ارتقای نگاه تا عمآتاکسی فریدریشزیباترین چیز در پیر شدنتراشه مغز بدون واسطه ی دمهمان ناخواندهایمونوگلوبولین وریدی IVIgسخت ترین حصارهمه چیز کهنه میشودجستجوی هوشیاری در مغز مااختراع جدید اینترنت کوانعنصر اصلی تعیین واقعیتخوشبختی دور از رنج های ماستروژن مانند سپر زنان دهیپرپاراتیروئیدیسمکمردرددر والنتاین کتاب بدید هممغز چگونه صداها را فیلتر تفاوت های زبانی سرمنشا تباربر دیگران نباشپیوستگی همه ی اجزای جهانبارداری بدون رحمپیام های ناشناخته بر مغز رویا و واقعیتقدرت انسان در نگاه به ابعنوار عصب و عضله در مطب دکتأثیر نگاه انسان بر رفتاآزار حقیقیزبان و بیان، در سایه پیشرتشنچ پانایوتوپولوس تشنج میوتونیک دیستروفیایندرالسردرد به دلیل مصرف زیاد مهمدلی و هوش عاطفیحلقه های اسرارآمیزارتباط انسانی، محدود به هزاران سال چشم های بینا وعدم تعادل دوپامین، فقط بخطا در محاسبات چیزی کاملاطلاعاتی عمومی در مورد مکووید نوزده و خطر بیماری درمان های جدید ALSمغز ابزار بقای برتر مادیتلاش هایی در بیماران قطع بحثی درباره هوش و تفاوتهپدیده خاموش روشن در پارکروزه داری متناوب، مغز را لاموژین داروی ضد اوتیسم؟نیوالینتاثیر ویتامین دی بر بیماافت هوشیاری به دنبال کاهچگونه جمعیت های بزرگ شکل سفر به درون سفری زیباتصاویر زیبای رعد و برقما انسانها چه اندازه نزداگر فقط مردم میفهمیدند کشناسایی زبان حیوانات با هورمون شیرساز یا پرولاکتحد و مرزها توهم ذهن ماستاز نخستین همانند سازها تویتنام نوعی کرونا ویروس مقالاتدنیایی پر از سیاهچاله به مغز خزندگان خودت اجازکانال یوتیوب دکتر سلمان درمان جدید مولتیپل میلوممغزهای کوچک بی احساستنفس هوازی و میتوکندریبدون بار گذشتهپرسشگری نامحدودروش صحبت کردن در حال تکامملاحظه های اخلاقی دربارهتاثیر گیاه خواری بر رشد والگو و عادت را بشکن و در انگاهی بر توانایی اجزاي بسلول بنیادین از مخاط بینتغییر زودتر اتصالات مغزیماده ی تاریکابزار بقا از نخستین همانشگفتی های نقشه ی ژنتیکیهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت چهل و هشتاز تلسکوپ گالیله تا تلسکواقعیت چیستدوپامین قابل حل در آبمبتکران خودشکوفابه زیر پای خود نگاه نکن بALS نگاهی کامل بر بیماری وکتاب زیست شناسی باوردرماندگی به دلیل عادت کرنقش نظریه تکامل در شناساتو انسانی و انسان، شایستبرخی ملاحظات در تشنج های آنژیوگرافی از مغزریشه های اخلاقمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر داروی ضد تشنج سدیم امیدوارینازوکلسینسندرم پای بی قرارجنبه های موجی واقعیتابزار بقا از نخستین همانشباهت مغز با کیهان مادیهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت پنجاه و ساز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ایرانی کرونا تولیددگرگونی های نژادی و تغییمدل هولوگرافیک تعمیم یافبیمار 101 ساله، مبتلا به سفیزیک مولکولها و ذرات در کشیدن مادی روشی برای جلودرک حقیقت نردبان و مسیری نقش درختان در تکاملتولید اندام با چاپ سه بعدبرخی روش های تربیتی کودکآیا مصرف مولتی ویتامین هرابطه تشنج و اوتیسممنبع نور واقعی و ثابت، حقتاثیر درجه حرارت بر عملکانتظار گذر تندباد؟نرمش های مفید در سرگیجهسیاهچاله هاجهان هایی در جهان دیگرابزار بقای موجود زنده از صبر بسیار بایدهوش مصنوعی به شناسایی کاحس و ادراک قسمت شصت و ششاز تکینگی تا مغز از مغز تورزش هوازی مرتب خیلی به قدارچینمرگ انتقال است یا نابود شبیماری اسپینال ماسکولار فراموشی همیشه هم بد نیستگیاه بی عقل به سوی نور میدردهای سال گذشته فراموش نقشه با واقعیت متفاوت استوهم جدایی و توهم علمبزرگترین خطایی که مردم مآیا انسان در آستانه ی انقزمین در برابر عظمت کیهانمنبع هوشیاری کجاست قسمت53تاریک ترین بخش شبانسان یک کتابخانه استچرا در مغز انسان، فرورفتسکوت، پر از صداجهانی که از یک منبع، تغذیابعاد اضافه ی کیهانطوفان فقر و گرسنگی و بی سهوش عاطفی قسمت 11خونریزی مغزی کشنده ولی قاز تکامل تا مغز، از مغز تیاد گرفتن مداومداروی جدید آلزایمر تاییدمسئولیت در برابر محیط زیبیو الکترونیک؛ ترکیب موجفشار روحی، همیشه بد نیست گربه شرودینگر و تاثیر مشچندین ماده غذایی که ماننتیوتیکسن داروی ضد جنونآیا رژیم غذایی گیاهی سلازندگی فعال و مثبت روند آلمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمساخت شبکه عصبی مصنوعی با تحریک عمقی مغز در آلزایماولین هیبرید بین انسان و نظام مثبت زندگیجاودانگی مصنوعیاحتیاط در تعویض داروهاعقیده ی بی عملخواص اردهاسکار، لگوی هوشمندهوشیاری و وجودژنهای هوش ، کدامنددارویی خلط آورمعاینه قبل از نوار عصب و با تعمق در اسرار ابدیت و رفتار اجتماعی انسان، حاصقیچی ژنتیکیپیچیدگی های مغزمگسنوآوری ای شگفت انگیز دانتکامل و ریشه ی مشترک خلقتآتاکسی مخچه ای خودایمنزیباترین چیز در افزایش ستراشه ها روی مغزمهندسی ژنتیک در حال تلاش ایمپلانت مغزیسخت ترین کار، شناخت خود اهمه چیز در زمان مناسبحفره در مغزادامه بحث تکامل چشمعوامل موثر در پیدایش زباخیالپردازی نکناسرار آفرینش در موجهاوکينگ پیش از مرگش رسالکمردرد ناشی از تنگی کانادر یک فراکتال هر نقطه مرکمغز ناتوان از توجیه پیداتفاوت ایستایی و تکاپودر کمتر از چند ماه سوش جدمغز و قلب در جنین موش مصنتفاوت ارباب و رهبر حقیقیبازگشایی مجدد مطب دکتر سپیدایش زبانرویا و کابوسقدرت ذهننوبت کودکانتأثیر شیرینی های حاوی لوآزار دیگری، آزار خود استزبان و تکلم برخی بیماریهتشنج چیستمیگرن و پروتئین مرتبط با ایپیداکرینسردرد تنشنهمراه سختی، اسانی هستحمله ویروس کرونا به مغزارتباط از بالا به پایین مهستي مادي ای که ما کوچکترعدم درکخطا در محاسبات چیزی کاملاعتقاد اشتباه، نتیجه ی نکودک هشت ساله لازم است آددرمان های جدید میگرنمغز ابزار برتر بقاتلاش در تولید انرژی به رنبحثی درباره هوش و تفاوتهپروژه ی ژنوم انسانیروزه داری و التهاب زیانبلایو دوم دکتر سید سلمان فنیکولا تسلاتاثیر ویروس کرونا بر مغز افتخار انسانچگونه جمعیت های بزرگ شکل سفر تجهیزات ناسا به مریخ تصادف یا قوانین ناشناختهما انسانها چه اندازه نزداگر میدانی مصیبت بزرگتر شناسایی سلول های ایمنی اهوش فوق العاده، هر فرد اسحریص نباشاز نخستین همانند سازها تویتامین E برای فعالیت صحتاثیر ویتامین دی بر بیمادنیا، هیچ استبه نقاش بنگرکاهش میل جنسی در ام اسدرمان جدید میگرن با انتی مغز، فقط گیرندهتنفس هوازی و میتوکندریبدون زمان، ماده ای وجود نپس از اگو یا بعد از نفسروشهای نو در درمان دیسک بملاحظات بیهوشی قبل از جرتاثیر گیاه خواری بر رشد والگوی بنیادین و هوشیارینگاهت را بلند کنسلول عصبی شاهکار انطباق تغییر عمودی سر انسان از پابزار بقا از نخستین همانشگفتی های زنبور عسلهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت چهل و دوماز تکنیکی تا مغز از مغز تواقعیت های متفاوتدورترین نقطه ی قابل مشاهمتواضع باشبه سیاهی عادت نکنیمNVG 291کتاب طبیعت در قالب هندسهدرها بسته نیستنقش هورمون های تیروئید دتو با همه چیز در پیوندیبرخی مرزهای اخلاق و علوم آنان که در قله اند هرگز خرژیم های غذایی و نقش مهم منابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر مغزامیدواری و مغزنبودن مدرک و شاهد، مدرک سندرم پس از ضربه به سرجنسیت و تفاوت های بیناییابزار بقا از نخستین همانشباهت های ریشه ای چند بیمهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت پنجاه و شاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژندانش قدرت استمدل های ریز مغز مینی برینبیمار مرکز تنفس سلولیفیزیک هوشیاریکشتن عقیده ممکن نیستدرک دیگراننقش ذهن و شناخت در حوادث تولید سلولهای جنسی از سلبرخی سلولهای عصبی در تلاآیا مغز تا بزرگسالی توسعرادیوی مغز و تنظیم فرکانمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر درجه حرارت بر عملکانحراف و حقیقتنرمش های موثر در کمردردسیاهچاله های فضایی منابعجهان یکپارچهابزار بقای موجود زنده از صد قدح، نفتاده بشکستهوش مصنوعی تعاملیحس و ادراک سی و هفتماز تکینگی تا مغز از مغز تورزش هوازی ، بهترین تمریداروهای مصرفی در ام اسمرگ تصادفیبیماری اضطراب عمومیفراموشی و مسیر روحانیگیاه خواری و گوشت خوار کددردی که سالهاست درمان نشنقص های سیستمی ایمنیتوهم جسمبزرگترین درد از درون است آیا احتمال دارد رویا از آزمین زیر خلیج فارس تمدنی منبع هوشیاری کجاست؟ (قسمتاریکی من و تو و گرد و غباانسان باشچرا ذرات بنیادی معمولاً سکوت، در برابر گزافه گویجهانی پر از سیاهچاله یا پابعاد بالاترطوفان بیداریهوش عاطفی قسمت نهمخواندن ، یکی از شستشو دهناز تکامل تا مغز، از مغز تیاد بگیر فراموش کنیداروی جدید ای ال اسمستند جهان متصلبیوگرافیفضا و ذهن بازگزیده ای از وبینار یا کنفچندجهانیتیک و اختلال حرکتیآیا رژیم غذایی گیاهی سلازندگی هوشمند در خارج از زمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمساخت شبکه عصبی با الفبای تخریب مغز به دلیل کمبود باولین تصویر در تاریخ از سنظریه ی تکامل در درمان بیجایی برای یاد گرفتن باقی احساس گذر سریعتر زمانعلم و ادراک فقط مشاهده ی خواص باداماسارت و پرخوریهوشیاری و افسردگیژنهای حاکم بر انسان و انسدارویی ضد بیش فعالی سیستمعادله ها فقط بخش خسته کنبا خودت نجنگرقیبی قدرتمند در برابر مقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصپیچیدگی های مغزی در درک زنوار مغز مشاهده ی غیر مستتکامل ابزار هوش ، راه پر آتش منبع انرژیزیر فشار کووید چه باید کرتراشه ی هوش مصنوعی در مغزمهندسی بدنایمپلانت مغزی و کنترل دو سختی ها رفتنی استهمه چیز در زمان کنونی استحق انتخاباداراوون تنها داروی تاییعوامل ایجاد لغت انسانی و خانه ی تاریکاسرار بازسازی اندام هاهاوکينگ پیش از مرگش رسالکمردرد و علل آنکمردرد با پوشیدن کفش منادر آرزوهایت مداومت داشتهمغز و هوش، برترین ابزار بتفاوتهای جنسیتی راهی برابازگشت از آثار به سوی خداپیر شدن حتمی نیسترویا و خبر از آیندهقدرت شناختی انسان، محدودنور از عمق تاریکیتئوری تکامل امروز در درمآسيب میکروواسکولاریا آسچیزی شبیه نور تو نیستزبان و شناخت حقیقت قسمت چتشنج و حرکات شبه تشنجی قامیگرن و خوابایا کوچک شدن مغزانسان السردرد سکه ایهمراهی میاستنی با برخی سحمایت از طبیعتارتباط بین هوش طبیعی و هوهستی ما پس از شروعی چگال عدالت برای من یا برای همهخطای ادراک کارمااعتماد به خودکودک ایرانی که هوش او از درمان های جدید در بیماری مغز از بسیاری حقایق می گرتلاشی برای درمان قطع نخابحثی درباره هوش و تفاوتهپروژه ی ژنوم انسانیروزه داری و بیمار ی ام اس لازم است هیچ کاری نکنیدنیاز به آموزش مجازی دیجیتاثیر ژنها بر اختلالات خافراد آغاز حرکت خودشان رچگونه حافظه را قویتر کنیسفر دشوار اکتشافتضادهای علمیما اکنون میدانیم فضا خالاگر نیروی مغناطیس نباشد شهر زیرزمینی در ژاپن براهوش مصنوعی می تواند بر اححرکات چشم، ترجمه کننده ی از نخستین همانند سازها تویتامین E در چه مواد غذایصفحه اصلیدندان ها را مسواک بزنید تبه نقاش بنگرکاهش مرگ و میر ناشی از ابدرمان جدید کنترل مولتیپلمغز، همه ی واقعیت را نمیبتنفس بدون اکسیژنبر کسی اعتماد نکن مگر اینآلودگی هوا چالش قرن جدیدروشهای شناسایی قدرت شنواممانتین یا آلزیکسا یا ابتاثیر گیاه خواری بر رشد والگوبرداری از طبیعتچالش هوشیاری و اینکه چرا سلول عصبی، در محل خاص خودتغییرات منطقه بویایی مغزابزار بقا از نخستین همانشانس یا نتیجه ی تلاشهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت چهل و سوماز تکینگی تا مغز و از مغز واقعیت و مجازديدن با چشم بسته در خواب مجموعه های پر سلولی بدن مبه سخن توجه کن نه گویندهفقر داده ها در هوش مصنوعیکتاب، سفری به تاریخدرهای اسرارآمیز و پوشیدهنقش هورمون زنانه استروژنتو با باورهایت کنترل میشبرخی نکات از گاید لاین پرآنتی بادی منوکلونال در درژیم های غذایی و نقش مهم منابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکامیدی به این سوی قبر نیستنباید صبر کرد آتش را بعد سندرم جدایی مغزجنسیت و تفاوت های بیناییابزار بقا از نخستین همانشباهت کیهان و مغزهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت بیست و چهاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژن ضد کرونادانش محدود به ابعاد چهارمدیون خود ناموجودبیماری لبر و نابینایی آنفیزیک و هوشیاریگل خاردار، زیباستدرک درست از خود و هوشیارینقش روی و منیزیم در سلامتتولترودینبرخی سيناپسها طی تکامل و آیا همه جنایت ها نتیجه بیراز تغییرمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر درجه حرارت بر عملکاندوه در دنیا استنرمشهای مهم برای تقویت عسیاهچاله ها، دارای پرتو جهان یکپارچهابزار بقای موجود زنده از صداقتهوش مصنوعی در قضاوت های احس و ادراک- قسمت پنجاه و از تکینگی تا مغز از مغز تورزش و میگرنداروهای ام اسمرگ عاطفه و محبتبیماری بیش فعالیفراموشی آرمانگیرنده باید سازگار با پیدرد، رمز موفقیتنقص در تشخیص هیجانات عامتوهمات و شناخت حقیقتبسیاری از مجرمان، خودشانآیا احتمال دارد رویا از آزمان چیستمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاریکی و نورانسان جدید از چه زمانی پاچراروياها را به یاد نمی آسکته مغزیجهانی در ذهناتفاق و تصادفطوفان زیباییهوش عاطفی قسمت هفتمخواندن، دوست روزهای سختاز تکامل تا مغز، از مغز تیادگیری مهارت های جدید دداروی جدید برای میاستنی مشکل از کجاستبیوگرافیذهن پر در برابر آگاهیفضای قلب منبع نبوغ استگزارش یک مورد جالب لخته ونه ناامیدی بلکه ارتقاتیکاگرلور داروی ضد انعقاآیا راهی برای بهبود وضعیزندگی و داراییمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمساختن آیندهتداوم مهم است نه سرعتاولین دارو برای آتاکسی فنظریه ی تکامل در درمان بیجایی خالی نیستاحساسات کاذبعلم و روحخواص بادام زمینیاساس انسان اندیشه و باور هوشیاری کوانتومیکفش و کتابداستانها و مفاهیمی اشتبامعجزه های هر روزهبا خدا باشرقابتی بی هدف یا رقابتی هقانون مندی نقشه ژنتیکی مپیوند قلب خوک، به فرد دچانوار مغز با توضیح دکتر فاتکامل تکنولوژیآثار باستانی تمدن های قدزیرفون داروی ضد ام استراشه ی بیولوژِیکمهربانی، شرط موفقیتایمپلانت مغزی کمک میکند سختی در بلند شدن از روی صهمه چیز، ثبت می شودحقیقت قربانی نزاع بین بی ادب برخورد با دیگرانعواملی که برای ظهور لغت اخانواده پایداراصفهان زیباهدف یکسان و مسیرهای مختلکنفرانس تشنج هتل کوثر اصدر آسمان هدیه های نادیدنمغز و اخلاقتقلید مرحله ای نسبتا پیشبازگشت به ریشه های تکاملپیراستامرویا بخشی حقیقی از زندگی قدرت عشقنور درونتئوری تکامل در پیشگیری و آسیب ها ناشی از آلودگی هونکاتی در مورد تشنجزبان و شناخت حقیقت قسمت اتشنج به صورت اختلال رفتامیگرن و روزه داریایا این جمله درست است کسیسردرد عروقی میگرنهمراهی نوعی سردرد میگرنیحوادث روزگار از جمله ویرارتباط شگفت مغز انسان و فهشت توصیه برای کاستن از دعسل طبیعی موثر در کنترل بخطای حساعتماد به خودکودکان مهاجردرمان های جدید سرطانمغز به تنهایی برای فرهنگ تلاشی تازه برای گشودن معبحثی درباره هوش و تفاوتهپروژه ی علمی پیوند مغز ساروزه داری سلول های بنیادلبخند بزن شاید صبح فردا زنیروی پنجم در طبیعتتاثیر کلام در آیات کلام بافراد بی دلیل دوستدار تو نگاه من، نگاه تو و یا حقیسفرنامه سفر به بم و جنوب تظاهر خوابیده ی مادهما از اینجا نخواهیم رفتاگر نعمت فراموشی نبود بسشواهدی از نوع جدیدی از حاهوش مصنوعی متصل با مغزحرکت چرخشی و دائمی کیهاناز نخستین همانند سازها تویتامین کاسوالات پزشکیده روش موفقیتبه نادیدنی ایمان بیاورکاهش التهاب ناشی از بیمادرمان جدید ام اسمغزتان را در جوانی سیم کشتنها مانع در زندگی موارد برلیتیونآلودگی هوا و ویروس کروناروشی برای بهبود هوش عاطفمن و وجود توهمیتاثیر گیاه خواری بر رشد والتهاب شریان تمپورالچالش هوشیاری و اینکه چرا سلولهای ایمنی القا کنندهتغییرات مغز پس از 40 سالگیابزار بقا از نخستین همانشانس یا تلاشهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت نهماز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و انعکاسدی متیل فومارات(زادیوا)(مجرم، گاهی قربانی استبهبود حافظه پس از رخدادهفلج نخاعی با الکترودهای کتابخانهدرون قفس یا بیرون از آننقش ویتامین K در ترمیم استو باید نیکان را به دست ببرخی نرمش ها برای درد زانآنتروبات؛ ترکیب سلول زندرژیم ضد التهابیمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکامیدی تازه در درمان سرطانبرو و انرژی مداومسندرم دزدی ساب کلاوینجهل مقدسابزار بقا از نخستین همانشباهت زیاد بین سلول هاي عهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت بیست و یکاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن دیگر کرونا ساخته شدانش بی نهایتمدیریت اینترنت بر جنگبیماری میاستنی گراویسفیزیک آگاهیگل درون گلداندرک عمیق در حیواناتنقش روزه داری در سالم و جتومورها و التهاب مغزی عابرداشت مغز ما از گذر زمانآیا هوش مصنوعی می تواند نراست دستی و چپ دستیمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر درجه حرارت بر عملکاندوه دردی را دوا نمیکندچرا ماشین باید نتایج را پسیاهچاله و تکینگی ابتدایجهان کنونی و مغز بزرگتریابزار بقای موجود زنده از صدای بم با فرکانس پایین، هوش مصنوعی در کامپیوترهاحس و ادراک- قسمت بیست و پاز تکینگی تا مغز- از مغز ورزش بهترین درمان بیش فعداروهای تغییر دهنده ی سیمرگی وجود نداردبیماری تی تی پیفرایند پیچیده ی خونرسانیگالکانزوماب، دارویی جدیدرس گرفتن از شکست هانقطه ی رسیدن به قلهتوکل بر خدابسیاری از بیماری های جدیآیا بدون ناظر هوشمند هم بزمان و مکان، ابعاد کیهان منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاریکی خواهد ترسیدانسان خطرناکترین موجودچراروياها را به یاد نمی آجهان، تصادفی نیستاتوبان اطلاعات و پلِ بینطولانی ترین شبهوش عاطفی قسمت یازدهخواب و بیداری نوسانی مغزاز تکامل تا مغز، از مغز تیادگیری هوش مصنوعی، عمیقداروی جدید برای کاهش وزنمشکلات نخاعیبیان ژن های اسکیزوفرنی دذهن تو همیشه به چیزی اعتقفضای خالی ای وجود نداردگشایش دروازه جدیدی از طرنه به اعدامتیروفیبان موثر در سکته ی آیا راهی برای رفع کم آبی زندگی بی دودمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمساختن آینده، بهترین روش تداخل مرزها و صفات با بیناولین دروغنظریه ی تکامل در درمان بیجاذبهاخلاق و علوم اعصابعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهخواص شکلات تلخاستفاده از مغز، وزن را کمهوشیاری سنتی یا هوشیاری کفش بد، عامل مهم کمردرددخالت در ساختار ژنهامعجزه ی چشمبا طبیعت بازی نکنرموزی از نخستین تمدن بشرقانون گذاری و تکاملپیوند مدفوعنوار مغز ترجمه رخدادهای تکامل جریان همیشگی خلقتآدم عاقل، وقت خودش را هدرزیرک ترین مردمتربیت کودکان وظیفه ای مهموفقیت هوش مصنوعی در امتایمپلانت نخاعی میتواند دسدسازی روش مناسب برای مقهمه ی سردردها بی خطر نیستحقیقت آنطور نیست که به نظادراک ما درک ارتعاشی است عوارض ازدواج و بچه دار شدخاویار گیاهیاصل بازخورداصل در هم تنیدگی و جهانی کنگره بین المللی سردرد ددر آستانه ی موج پنجم کوویمغز و اخلاقتقلید از روی طبیعتبازخورد یا فیدبکپیشینیان انسان از هفت میرویا تخیل یا واقعیتقسم به فقرنوروفیبروماتوزتئوری جدید، ویران کردن گآسیب روانی شبکه های اجتمچگونه مولکول های دی ان ایزبان و شناخت حقیقت قسمت دتشنج عدم توازن بین نورون میگرن سردردی ژنتیکی که بایا ابزار هوشمندی یا مغز سرطان کمیت گراییهندسه ی پایه ایحکمت الهی در پس همه چیزارتباط شگفت انگیز مغز انو هر کس تقوای خدا پیشه کنعشق به هفت مرتبه ی شناختیخطر آلودگی هوااعتماد بی موردکودکان میتوانند ناقل بی درمان های رایج ام اسمغز بیش از آنچه تصور میشوتلاشی جدید در درمان ام اسبحثی درباره هوش و تفاوتهپروانه ی آسمانیروزهای بد باقی نمیماندلحظات خوش با کودکانچیز جدید را بپذیرتاثیر کپسول نوروهرب بر نافزایش قدرت ادراکات و حسنگاه مادی غیر علمی استسفرنامه سفر به بم و جنوب تظاهری از ماده است که بیدما اشیا را آنطور که هستنداگر نعمت فراموشی نبود بسشواهدی از دنیسوان(شبه نئهوش مصنوعی و کشف زبان هایحس متفاوتاز نشانه ها و آثار درک شدویتامین کا و استخوانپیامهای کاربراندهن، بزرگترین سرمایهبه هلال بنگرکاهش حافظه هرچند فرایندیدرمان جدید ای ال اس، توفرمغزتان را در جوانی سیمکشتنها در برابر جهانبرنامه و ساختار پیچیده مآلودگی هوا و پارکینسونروشی جدید در درمان قطع نخمن کسی در ناکسی دریافتم تاثیر گیاه خواری بر رشد وام آر آی جدید با قدرت شگفچالش هوشیاری و اینکه چرا سلولهای بنیادی مصنوعی درتغییرات آب و هوایی که به ابزار بقا از نخستین همانشاهکار قرنهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت چهارماز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهدین اجباریمحل درک احساسات روحانیبهداشت خوابفلج بل، فلجی ترسناک که آنکجای مغز مسئول پردازش تجدرون و بیرون، جدای از هم نقش ژنتیک در درمان اختلاتو برای خزیدن خلق نشده ایبرخی نرمش ها برای زانوآنزیم تولید انرژی در سلورژیم غذایی حاوی تخم مرغ ومنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکامگا سه عامل مهم سلامتچت جی پی تیسندرم سردرد به دلیل افت فجهان فراکتالابزار بقا از نخستین همانشباهت زیاد بین سلول هاي عهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت بیست و دواز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن دیگری ضد کرونا از ددانشمندان موفق به بازگردمدیریت اضطراب، از مهمتریبیماری میاستنی گراویسفیزیکدانان ماشینی برای تگل زندگیدرگیری قلب در بیماری ویرنقش رژیم غذایی بر رشد و اتومورهای نخاعیبرداشتت از جهان رو زیاد آیا هوش مصنوعی زندگی بشررجزخوانی هایی که امروز بمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رو ح و روان بر جسماندوهگین نباش اگر درب یا چرا مردم با زندگی میجنگنسیاهچاله ی منفرد یا سیاهجهان کاملی در اطراف ما پرابزار بقای موجود زنده از صرع و درمان های آنهوش مصنوعی در تفکر خلاق احس و ادراک- قسمت شصت و چهاز تکینگی تا مغز- از مغز ورزش در کمر دردداروهای ضد بیماری ام اس ومراقب خودتون و خانواده هبیماری خود ایمن اعصاب محفرایند تکامل و دشواری هاگام کوچک ولی تاثیرگذاردست و پا زدن در سایه؟نقطه ای بود و دگر هیچ نبوتوپیراماتبسیاری از بیماری های جدیآیا برای تولید مثل همیشه زمان و گذر آن سریع استمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاریخ همه چیز را ثبت کردهانسان در هستی یا هستی در چراغ های متفاوت و نور یکسجهش های ژنتیکی مفید در سااتوسوکسیمایدطی یکصد هزار سال اخیر هرچهوش عاطفی قسمت پنجمخواب زمستانی سلول های سراز تکامل تا مغز، از مغز تیادگرفتن، آغاز حرکت است داروی جدید برای ای ال اسمشکلات بین دو همسر و برخیبیان حقیقتذهن خود را مشغول هماهنگیقفس دور خود را بشکنپل جویی اصفهاننه به اعدامتکلم در گیاهانآیاما مقهور قوانین فیزیکزندگی در جمع مواردی را برمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمساختار فراکتال وجود و ذهترقی واقعی یا شعار ترقیاولین سلول مصنوعینظریه ی ریسمانجاذبه و نقش آن در شکلگیریاخلاق پایه تکامل و فرهنگعلم به ما کمک میکند تا موخواص شگفت هویجاستفاده از نظریه ی تکامل هوش، ژنتیکی است یا محیطیکل اقیانوس در یک ذرهدر موج، راز خلقت نهفته اسمعجزه ی علمبالای هر دستی، دستی هسترمز و رازهای ارتباط غیر کقانون جنگلپیوند مدفوع در درمان بیمنوار مغز در فراموشی هاتکامل داروینی هنوز در حاآرمانگرای تخیلی نباشزیست شناسی کل در جزء فراکترجمه فعالیت های عضله به موفقیت در تفکر استایمپلانت استخوانی در آسیسرنوشتهمه جا خیر بکارحقیقت افرادادراک، فراتر از آنچه معمعید نوروز مبارکخار و گلخارق العاده و استثنایی باصل علت و تاثیرکنگره بین المللی سردرد ددر برابر حقایق جدیدمغز و سیر تکامل ان دلیلی تقلید از طبیعتبازسازي مغز و نخاع چالشی پیشرفت های باور نکردنی درویا حقی از طرف خداقضاوت ممنوعنورون هاي مصنوعی می توانتا 20 سال آینده مغز شما به آسیب عصب پا به دنبال اعتیچگونه میتوان با قانون جنزبان و شناخت حقیقت قسمت ستشویق خواندن به کودکانمیگرن شدید قابل درمان اسایا بیماری ام اس (مولتیپسرعت فکر کردن چگونه استهندسه ی رایج کیهانحافظه میتواند بزرگترین دارتباط شگفت انگیز مغز انوفور و فراوانیعشق درونی به یگانگی خلقتخطر حقیقی، خود انسان استاعتیاد و تلاش های درمانی کودکان گذشته به آینده فکدرمان های علامتی در ام اسمغز باستانی، هنوز نقش هاتمایل زیاد به خوردن بستنبحثی درباره احساسات متفاپرواز از نیویورک تا لوس آروزهای سختلرزش ناشی از اسیب به عصبچیزی منتظر شناخته شدنتاثیر کپسول نوروهرب بر تافزایش میل جنسی با خوردن نگاه محدود و تک جانبه، مشسفرنامه سفر به بم و جنوب تعویض دارو در تشنجما به جهان های متفاوت خوداگر با مطالعه فیزیک کوانشیر و دوغ بادامهوش مصنوعی یا حماقت طبیعحس چشایی و بویاییاز نظر علم اعصاب یا نرووسویتامین کا در سبزیجاتسایتهای دیگردو ویژگی انتزاع و قدرت تجبه کدامین گناه کشته شدندکاهش دوپامین عامل بیماریدرمان جدید سرطانمغط یک گیرنده استتنهاییبرنامه ی مسلط ژنها در اختآلزایمرروشی جدید در درمان نابینمن پر از تلخیمتاثیر گیاه خواری بر رشد وام اس و سرطانچالش هوشیاری و اینکه چرا سلام تا روشناییتغییرات تکاملی سر انسان ابزار بقا از نخستین همانشاهکار شش گوشهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت نوزدهماز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهدین، اجباری نیستمحل درک احساسات روحانی دبهداشت خواب، امروز در جهفلج خوابکرونا چه بر سر مغز می آوردرون آشفته ی تو و ظاهر خننقش گرمایش آب و هوا در همتو تغییر و تحولیبرخی نرمش های گردنآواز خواندن در قفس، نشانرژیم غذایی سالم و ضد التهمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکاما شما از دید خفاش کور هچت جی پی تیسوی ما آید نداها را صداجهان قابل مشاهده بخش کوچابزار بقا از نخستین همانشجاعت و ترسهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت بیست و سواز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن سرطاندانشمندان نورون مصنوعی سمداخله ی زیانبار انسانبیماری های میتوکندریفال نیکوگلوله ی ساچمه ایدرگیری مغز در بیماری کوینقش رژیم غذایی در رشد و اتومورهای ستون فقراتبررسي علل احتمالي تغيير آیا هوش ارثی دریافتی از پرحم مصنوعیمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر روده بر مغزاندام حسی، درک از بخش هایچرا مغز انسان سه هزار سالسیاهچاله ی تولید کنندهجهان پیوستهابزار بقای موجود زنده از ضایعه ی شبکه لومبوساکرالهوش مصنوعی در خدمت خلق وححسن یوسف باغچه ی مناز تکینگی تا مغز- از مغزتوزن حقیقی معرفت و شناختداروهای ضد تشنج با توضیح مراحل ارتقای پله پله کیهبیماری دویکفرایند حذف برخی اجزای مغگامی در درمان بیماریهای دست کردن در گوشنقطه بی بازگشتتوانایی مغز و دیگر اجزای بشکه ای که ته نداره پر نمآیا بزرگ شدن مغز فقط در دزمان و صبرمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسکته ی مغزی در جوانانتاریخ، اصیل نیست و ساخته انسان عامل توقف رشد مغزنزاع ها بیهوده استجهش های ژنتیکی غیر تصادفاتصال مغز و کامپیوترطیف انسفالیت، گیلن باره هوش عاطفی قسمت اولخواب سالم عامل سلامتیاز خود رها شویادآوری خواب و رویاداروی جدید برای دیابتمشکلات روانپزشکی پس از سبیداری معنوی یعنی دوستی ذهن خالی از شلوغی افکارقفس ذهنپل خواجو اصفهاننه بدبخت بلکه نادانتکنولوژی های جدید و حالتآگاهی فراتر از آگاهیزندگی در سیاهچالهمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمساختار شبکه های مغزی ثابتروس جریان انرژیاوکرلیزوماب داروی جدید شنظریه ی ریسمان و هوشیاریجبران از دست رفته هااختلا ل در خود عضلهعلم بدون توقفخواص عجیب لوبیااستفاده از هوش مصنوعی در هوض مصنوعی زندهکلمات بلند نه صدای بلنددر میان تاریکی و روشناییمعجزه ی علم در کنترل کرونبالاترین هدف از دولترمز گشایی از اتصالات مغزقانون جنگلپیوند مغز و سر و چالشهای نوار مغز در تشخیص بیماری تکامل داروینی هنوز در حاآرام باشزیست شناسی باور حقیقت یا ترجمه ی فعالیت های عضله بمولکول ضد پیریایمان به رویاسریع دویدن مهم نیستهمیشه چیزی برای تنهایی دحقیقت انسانادغام میان گونه های مختلهدف یکسان، در مسیرهای متعامل کلیدی در کنترل کارآادغام دو حیطه علوم مغز و هدف از تکامل مغزعادت همیشه خوب نیستخبر مهم تلسکوپ هابلاصل عدم قطعیت از کوانتوم کنترل همجوشی هسته ای با هدر جراحی کمر عجله نکنیدمغز کوانتومیتقویت مغز با ورزشباغچه ی منپیشرفت های جدید علوم اعصرویاها از مغز است یا ناخوقطار پیشرفتنورون های ردیاب حافظهتا بحر یفعل ما یشاآسانی موفقیتچگونه مغز ما، موسیقی را پزبان جانسوزتشخیص ژنتیکی آتروفی های میاستنی گراویس بدون آنتیایا بدون زبان میتوانیم تسطح آگاهی، رخدادهای زندگهندسه بنیادینحافظه های کاذبارتباط غیرکلامی بین انساوقاحت و تمسخر دیگرانعشق، شلوغ کردن نیستخطر را بپذیراعتیاد را به دور بیندازکودکان خود را مشابه خود تدرمان ژنتیکی برای نوآوریمغز برای فراموشی بیشتر کتمایز یا کشف یگانگیبحثی درباره احساساتی غیرپروتئین های ساده ی ابتداروزهای سخت میگذردلرزش دست ها و گردن و سر ETچیزی خارج از مغزهای ما نیتاثیر کپسول نوروهرب بر سافزایش مرگ و میر سندرم کونگاه کلی نگرسفرنامه سفر به بم و جنوب تعیین پیش آگهی آسیب به عصما با کمک مغز خود مختاريماگر تلاش انسان امروز براشیشه ی بازالتی و سیلیکونهوش مصنوعی گوگل به کمک تشحس و ادراک (قسمت اول )از نظر علم اعصاب اراده آزویتامین بی 12 در درمان درددو بیماری روانی خود بزرگ ماده ی خالیبه امید روزهای بهترکاهش سن بیولوژیکی، تنها درمان جدید سرطاننفرت، اسیب به خود استتنهایی رمز نوآوری استبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱آلزایمر در جوانانروشی جدید در درمان سکته ممن بی من، بهتر یاد میگیرمتاثیر گیاهخواری بر رشد و ام اس یا تومور؟چالش های ایستادن بر دو پاسلاح و راهزنیتغذیه بر ژنها تاثیر داردابزار بقا از نخستین همانشاید گوشی و چشمی، آماده شهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت هفتماز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت خلا و وجود و درک مدیوار همه اش توهم بودمحدودیت چقدر موثر استبهداشت خواب، رمز حافظه ی فلج خواب چیستکریستال هادروغ نگو به خصوص به خودتنقش پیش زمینه ها و اراده تو جهانی هستی که خودش را برخی یونها و مولکول های مآینه در اینهرژیم غذایی ضد التهابیمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکامروز دانش ژنتیک هیچ ابهنتایج نادانی و جهلسوپاپ ها یا ترانزیستورهاجهان موازی و حجاب هاابزار بقا از نخستین همانشرکت نورالینک ویدیویی ازهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت بیستماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن سرطاندانشمندان یک فرضیه رادیکمدارک ژنتیکی چگونه انسانبیماری های مغز و اعصاب و فاکسیبتگلوئوندرگیری مغز در بیماران مبنقش زنجبیل در جلوگیری از توهم فضای خالیبررسی مغز با امواج مادون آیا هوش سریعی که بدون احسرحم مصنوعیمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر روزه داری بر سلامت انرژی بی پایان در درون هرچرا مغزهای ما ارتقا یافت سیاهچاله، سیاه خالص یا پجهان پیوستهابزار بقای موجود زنده از ضایعه ی عروقی مخچههوش مصنوعی در خدمت خلق وححساسیت روانی متفاوتاز تکینگی تا مغز، از مغز وزوز گوشداروی فامپیریدین یا نورلمرز مرگ و زندگی کجاستبیماری دیستروفی میوتونیفراتر از دیوارهای باورگامی در درمان بیماریهای دست آسماننقطه، وجود است یا فاصلهتوانایی یک فرد، برای تغیبشریت از یک پدر و مادر نیآیا تکامل و تغییرات ژنتیزمان واقعیت است یا توهممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسکته ی چشمیتازه های اسکیزوفرنی(جنوانسانیت در هم تنیده و متصنزاع بین جهل و علم رو به پجهش های بیماری زا، معمولاثر مضر مصرف طولانی مدت رطبیعت موجی جهانهوش عاطفی قسمت دهمخواب سالم عامل سلامتی و یاز درخواست ها جدا شویاری خدا نزدیک استداروی جدید ضد فشار خونمشکلات روانپزشکی در عقب بیداری و خواب کدام بهتر اذهن سالمقفس را بشکنپلاسمای غالبنه جنگ و نه خونریزیتکنولوژی و پیشرفتآپومورفین در پارکینسونزندگی زمینی امروز بیش از منبع هوشیاری در کجاست؟ قسادیسم یا لذت از آزار دادتری فلوپرازینايندگان چگونه خواهند دیدنظریه تکامل در درمان بیمجدا کردن ناخالصی هااختلاف خانوادگی را حل کنعلم در حال توسعهخود جسم و یا تصویراستفاده از انرژی خلاهیچ نقطه ای مرکزی تر از اکلوزاپین داروی ضد جنوندر مانهای کمر دردمعجزه در هر لحظه زندگیباهوش ترین و با کیفیت تریرمز پیشرفت تواضع است نه طقانونمندی و محدودیت عالمنوار مغزی روشی مهم در تشختکامل داروینی هنوز در حاآرامش و دانشزیست، مرز افق رویداد هستترجمه ای ابتدایی از اسرامولتیپل اسکلروز در زنان این پیوند نه با مغز بلکه سریعترین کامپیوتر موجودهمیشه چشمی مراقب و نگهباحقیقت اشیاحقیقت تنها چیزی است که شاارتقا و تکامل سنت آفرینش هدف از خلقت رسیدن به ابزاعادت کن از بالا نگاه کنیخدا موجود استاصل، روان و نفس استکنترل جاذبهدر درمان بیماری مولتیپل مغز آیندگان چگونه است ؟تقویت استخوان در گرو تغذبترس از اینکه کسی، به درگپیشرفت در عقل است یا ظواهرویاهای پر رمز و حیرتی درقطره قطرهنوروپلاستیسیتی چیستتاول کف پا و حقیقتآشنا پنداریچگونه مغز پیش انسان یا همزبان ریشه هایی شناختی استشخیص آلزایمر سالها قبل میاستنی گراویس در جوانانایا تکامل هدفمند استسعی کن به حدی محدود نشویهندسه در پایه ی همه ی واکحافظه و اطلاعات در کجاست ارتروز یا خوردگی و التهاوقت نهيب هاي غير علمي گذشعصب حقوق نورولووخطرات هوش مصنوعیاعداد بینهایت در دنیای مکودکان را برای راه آماده درمان کارتی سل و تومور مغمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟تمدن قدیمی ای در جنوب ایربحران ذهن فیلمی قابل تامپروتز چشمروش مقابله مغز با محدودیلرزش عضله یا فاسیکولاسیوتاثیر کپسول نوروهرب بر سافزایش سرعت پیشرفت علوم نگاه انسان محدود به ادراسفری به آغاز کیهانتعامل انسان و هوش مصنوعیما بخشی از این جهان مرتبطاگر خواهان پیروزی هستیشکل های متفاوت پروتئین ههوش مصنوعی گوگل به کمک تشحس و ادراک (قسمت دوم )از نظر علم اعصاب اراده آزویتامین بی هفدهدو بار در هفته ماهی مصرف ماده ای ضد التهابیبه بالا بر ستارگان نگاه ککایروپاکتیک چیستدرمان دارویی سرطان رحم بنقاشی هایی با بوی گذشته یتنبیه چقدر موثر استبرین نت به جای اینترنتآملودیپین داروی ضد فشار ريتوکسيمب در درمان ام اسمننژیتتاثیر انتخاب از طرف محیط امواجی که به وسیله ی ماشیچالش کمبود اندام برای پیسلسله مباحث هوش مصنوعیثبت و دستکار ی حافظهابزار بقا از نخستین همانشاید درست نباشدهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت هفدهماز تکینگی تا مغز از مغز توالزارتان داروی ضد فشار دیوار، از ابتدا توهم بودمحدودیت های حافظه و حافظبوزون هیگز چیستفلج دوطرفه عصب 6 چشمکریستال زمان(قسمت اولدریا آرام نخواهد شد کشتی نقش پیشرفته ی سلول های بنتو جدای از کیهان نیستیبرخی اثرات مضر ویتامین دآیندهرژیم غذایی ضد دردمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکانفجار و توقف تکاملی نشانتاران، جذب کنسوپاپ ها یا ترانزیستورهاجهان ما میتواند به اندازابزار بقا از نخستین همانشربت رب انارهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت دهماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ضد اعتیاددانشمندان ژنی از مغز انسمروری بر تشنج و درمان هایبیماری های ژنرالیزه ی عصفاجعه ی جهل مقدسگمان میکنی جرمی کوچکی در درگیری مغزی در سندرم کوونقش زبان در سلطه و قدرت اتوهم فضای خالی یا توهم فضبررسی و اپروچ جدید بر بیمآیا هشیاری کوانتومی وجودرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر روزها، ماه ها یا ساانرژی تاریکچرا ویروس کرونای دلتا واسیاره ی ابلهانجهان پر از چیزهای اسرار آابزار بقای موجود زنده از ضایعات در عصب زیر زبانیهوش مصنوعی درمانگر کامپیخفاش کور و انسان بینا؟از تکینگی تا مغز، از مغز وسواس، بیماری استداروی لیراگلوتیدمرز بین انسان و حیوان کجابیماری سلیاکفرار در فرار از میزبان، دگاهی لازم است برای فهم و دست بالای دستنمیتوان با بیرون انداختنتوازن مهمتر از فعالیت زیبعد پنجمآیا تراشه ها داخل مغز، میزمان پلانکمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسال 2025 سال بین المللی علمتازه های بیماری پارکینسوانسانیت در برابر دیگراننزاع بین علم و نادانی رو جهش تمدنی عجیب و شگفت انساثرات فشار روحی شدیدطبیعت بر اساس هماهنگیهوش عاطفی قسمت دومخواب عامل دسته بندی و حفطاز دست دادن دم در پیشینیاژن همه چیز نیستداروی جدید ضد میگرنمشاهده گر جدای از شیء مشابیرون اصل است یا درونذهت را روی چیزهای مفید متقله برای دیدن نه برای به پمبرولیزوماب در بیماری چنه روش تقویت مغزتکنولوژی به طرز وحشتناکیآپومورفین در پارکینسونزندگی زودگذرمنبع هوشیاری در کجاست؟(قسازگاری با محیط بین اجزاتری فلوپرازینايا اراده آزاد توهم است ینظریه تکامل در درمان بیمجدایی خطای حسی استاختلال حرکتی مانند لرزش علم راهی برای اندیشیدن اخودآگاهی و هوشیارياستفاده از سلول های بنیاهیچ چیز همیشگی نیستکلید نزدیک و نگاه تو بر فدر محل کار ارزش خودت را بمعرفی مورد نادر بیماری گباور و کیهان شناسیرمز امید، بی نیازی از مردقارچ بی مغز در خدمت موجودنوار مغز، مفید و بی خطرتکامل داروینی هنوز در حاآرامش و سکونزاویه نگاه ها یکسان نیستترس و آرمان هامواد کوانتومی جدید، ممکناین اندوه چیستسرکه انگبین عسلی مفید برهمیشه اطمینان تو بر خدا بهمیشه به آنچه داری، خوشنحقیقت خواب و رویاارتقا یا بازگشت به قبل ازهر چیز با هر چیز دیگر در تعادت کن خوب حرف بزنیخدا نور آسمان ها و زمین ااصلاح خطا با رفتن بر مسیرکندن ریشه ی خوددر دعواها چه میکنی؟مغز اندامی تشنه ی انرژی اتقویت حافظه یا هوش مصنوعبحتی علمی درباره تمایل بپیشرفت ذهن در خلاقیت استرویای شفافلمس کوانتومینوروز مبارکتابوهای ذهنیآشنا پنداریچگونه هموساپينس بر زمین زبان شناسی مدرن در سطح سلتشخیص ایدزمیدان مغناطيسي زمین بشر ایجاد احساساتشلیک فراموشیهندسه زبانِ زمان استحافظه و اطلاعات در کجاست ارزش های وارونهوقتی فهمیدی خطا کردی برگعصب سیاتیکدفاع از پیامبربقا با سازگارترین فرد اسکوری گذرای ناشی از موبایدرمان پوکی استخوانمغز بزرگ چالش است یا منفعتمدن پیشرفته ی پیشینیانبخش فراموش شده ی حافظهپروتز عصبی برای تکلمروش های صرفه جویی در ایجالزوم گذر انسان از حدها و تاثیر کتامین در درمان پاافسردگی و اضطراب در بیمانگاه از کنار و یا از روبرسقوط درون جاذبه ای خاص، چتعامل انسان با هوش مصنوعما تحت کنترل ژنها هستیم یاپل ویژن پرو در تشخیص بیمشکل پنجم مادههوش مصنوعی الفاگوحس و ادراک قسمت 67از واقعیت امروز تا حقیقتویتامین دی گنجینه ای بزردو برابر شدن خطر مرگ و میماده، چیزی نیستبه بالاتر از ماده بیندیشکار امروز را به فردا نینددرمان زخم دیابتی با تکنوچقدر به چشم اعتماد کنیمتهدیدهای هوش مصنوعیبرای یک زندگی معمولیآموزش نوین زبانریه زغالیمن، ما یا چی؟تاثیر احتمالی عصاره تغلیامیوتروفیک لترال اسکلروچالش دیدگاه های سنتی در بسلطان جنگل یا صاحب ملکوتثبت امواج الکتریکی در عصابزار بقا از نخستین همانشایسته نیست در جیب خود قرهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت هجدهماز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش های ناخودآگاه و تقدید تو همیشه محدود به مقدمحدودیت درک انسانبوزون هیگز جهان را از متلفن آوری های جدید علیه شناکریستال زمان(قسمت دوم)دریافت هورمون امید با ورنقش آتش در رسیدن انسان بهتو دی ان ای خاص ميتوکندريبرخی اختلالات عصبی مثانهآینده ی انسان در فراتر ازراه فراری نیستمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکانفجار بزرگ پایان بوده انجات در اعتماد به خودسوپاپ ها یا ترانزیستورهاجهان مادی، تجلی فضا در ذهابزار بقا از نخستین همانشربت ضد خلطهوش مصنوعی از عروسک تا کمحس و ادراک قسمت دوازدهماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن علیه سرطاندانشمندان پاسخ کوانتومی مرکز هوشیاری، روح یا بدن بیماری های روانی با تاثیفارغ التحصیلان، فقیر و دگنجینه ای به نام ویتامین درگیری مغزی در سندرم کوونقش زبان در سلطه و قدرت اتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)بررسی ژنها در تشخیص بیماآیا واکنش های یاد گرفته ورساناها و ابر رساناها و عمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر روغن رزماری استنشاانرژی تاریک که ما نمی توچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک سیاره ابلهانجهان پر از چیزهای جادویی ابزار بقای موجود زنده از ضرورت زدودن افکارهوش مصنوعی درخدمت خلق وحخفاش با شیوع همه گیری جدیاز تکینگی تا مغز، از مغز وسیله، فقط دعا نیستداروی کنترل چربی خونمرز جدید جستجو و اکتشاف، بیماری شارکو ماری توثفرد موفقگاهی مغز بزرگ چالش استدست خدا بارها را از دوشت نمیتوان بر سیاه سیاه نوشتوت زیاد بخوریدبعد از کروناآیا جنین انسان، هوشمندی زمان به چه دلیل ایجاد میشمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسال سیزده ماههتازه های درمان ام اسانسان، گونه ای پر از تضادنزاع بین علم و جهل رو به پجهشهای مفید و ذکاوتی که داثرات مفید قهوهطعمه ی شبکه های ارتباط اجهوش عاطفی قسمت سومخواص فلفل سبزاز روده تا مغزژن همه چیز نیستداروی جدید ضد الزایمرمشاهده آینده از روی مشاهبیست تمرین ساده برای جلوذخیره ی شگفت انگیز اطلاعقله سقوطپناه به بیابانچه زیاد است بر من که در ایتکنولوژی جدید که سلول هاآب زندگی است قسمت چهارمزندگی سلول در بدن، جدای امنبع خواب و رویاستم با شعار قانون بدترین ترک امروزايا اراده آزاد توهم است ینظریه تکامل در درمان بیمجریان انرژی در سیستم های اختلال خواب فرد را مستعد علم ساختن برج های چرخانخودآگاهی و هوشیارياستفاده از سلول های بنیاهیچ چیز، چقدر حقیقی استکلید، در ناشناخته هاستدر چه مرحله ای از خواب ، رمعرفت و شناختباید از انسان ترسیدپیوند اندام از حیوانات برمز بقای جهش ژنتیکیقبل و بعد از حقیقتنوار مغز، ترجمه ی فعالیت تکامل زبانآرامش عقلزاوسکا درمان گوشرترسناک تر از کوریموجود بی مغزی که می توانداین ایده که ذرات سیاهچالسرگیجه از شایعترین اختلاهمیشه داناتر از ما وجود دحقیقت در علم، هرگز نهایی ارتوکين تراپی روشی جديد هر جا که جات میشه، جات نیعادت کردن به نعمتخدا بخشنده است پس تو هم باصول انجام برخی نرمش ها دکندر در بیماریهای التهابدر سال حدود 7 میلیون نفر مغز انسان ایا طبیعتا تماتقویت سیستم ایمنیبحث درباره پیدایش و منشا پیشرفتی مستقل از ابزار هروان سالملووفلوکساسیننوروز یا روز پایانیتاثیر فکر بر سلامتآشناپنداری چیستچگونه هوشیاری خود را توسزبان شناسی نوین نیازمند تصویر خورشید یا خود خورشمیدان های مغناطیسی قابل ایران بزرگشلیک فراموشیهندسه، نمایشی از حقیقتحافظه و اطلاعات در کجاستارزش های حقیقی ارزش های غوقتی ناراحتی چیکار میکنیعضلانی که طی سخن گفتن چقددفاع در برابر تغییر ساختبقا در ازای بیماریکی غایب شدی تا نیازمند دلدرمان پوکی استخوانمغز بزرگ چالشهای پیش روتمدن بشری و مغز اخلاقیبخش های تنظیمی ژنومپرورش مغز مینیاتوری انساروش های عملی برای رفع کمرلزوم سازگاری قانون مجازاتاثیر گیاه خواری بر رشد وافسردگی و ساختار مغزنگاه از بیرون مجموعهسقوط زیگزاگی یا ناگهانیتعداد کلی ذهن ها در جهان مانند کودکان باشیداپی ژنتیکشکرگزار هر چیزی باش که داهوش مصنوعی اکنون می توانحس و ادراک قسمت 74از کجا آمده ام و به کجا میویروس مصنوعیدو برابر شدن خطر مرگ و میماده، چیزی بیش از یک خلا به جای محکوم کردن دیگران کار با یگانگی و یکپارچگیدرمان ساده ی روماتیسمنقش قهوه در سلامتیتو یک معجزه ایبرای پیش بینی آینده مغز دآمارهای ارائه شده در سطح ریواستیگمینمن، خود تو هستمتاثیر بینش و انتظارات فرامید نیکو داشته باش تا آنچاالش ها در تعیین منبع هوسم زنبور ، کلیدی برای وارجلو رفتن یا عقبگردابزار بقا از نخستین همانشادی، پاداش انجام وظیفههوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت هشتماز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش به حس جدیددیدن خدا در همه چیزمخچه فراتر از حفظ تعادلبی نهایت در میان مرزهافناوری هوش مصنوعی نحوه خکریستال زمان(قسمت سوم)دریای خدانقش انتخاب از طرف محیط، نتو در میانه ی جهان نیستی برخی اصول سلامت کمرآینده ی حمل و نقل هوایی دراه نجاتمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکانقراض را انتخاب نکنیدنجات در راستگوییسوخت هیدروژنی پاکجهان مرئی و نامرئیابزار بقا از نخستین همانشش مرحله تکامل چشمهوش مصنوعی از عروسک تا کمحس و ادراک قسمت سوماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسنی با تاثیر دوگانه ادانشمندان اولین سلول مصنمرکز حافظه کجاستبیماری وسواسفاصله ها در مکانیک کوانتگندم بکاری، جو درو نمیکندرگیری اعصاب به علت میتونقش سجده بر عملکرد مغزتوهم چیستبررسی بیماری التهابی رودآیا یک، وجود داردرستگاری محدود به یک راه نمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژیم گیاه خواری بر انرژی خلا ممکن استچرا پس از بیدار شدن از خوسیاره ابلهانجهان دارای برنامهابزارهای پیشرفته ارتباط ضرب المثل یونانیهوش مصنوعی ساخته هوش طبیخلا، حقیقی نیستاز تکینگی تا مغز، از مغز یک پیام منفرد نورون مغزی داروی تشنجی دربارداریمرزهای حقیقی یا مرزهای تبیماری ضعف عضلات نزدیک بفرد یا اندیشهگاهی جهت را عوض کندستورالعمل مرکز کنترل بینمای موفقیتتوسعه هوش مصنوعی قادر اسبعد از کروناآیا جهان ذهن و افکار ما مزمان شگفت انگیزمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسانسور از روی قصد بسیاری تاسف بار است انسان، حق خوانعطاف پذیری مکانیسمی علنسبیت عام از زبان دکتر برجهشهای مفید و ذکاوتی که داثرات مفید روزه داریظهور امواج مغزی در مغز مصهوش عاطفی قسمت ششمخواص منیزیماز سایه نترسژن هوش و ساختارهای حیاتی داروی سل سپتمشاهدات آمیخته با اشتباهبیش از نیمی از موارد انتقذره ی معین یا ابری از الکقلب های سادهپنج اکتشاف شگفت آور در مونه عدم مطلق بلکه عدم با قتکنولوژی جدید که سلول هاآب زندگی است قسمت هفتمزندگی، مدیریت انرژیمنتظر نمان چیزی نور را بهستم، بی پاسخ نیستترکیب آمار و ژنتیکنعناعجریان انرژی در سیستم های اختلال در شناسایی حروف و علیت رو به عقبخودت را از اندیشه هایت حفاستفاده از سلول های بنیاهیچ وقت خودت را محدود به کلام و زبان، گنجینه ای بسدر ناامیدی بسی امید استمغز فکر میکند مرگ برای دیتفاوت قند طبیعی با قند و بابا زود بیاپیوند اندام حیوانات به ارمز جهانقبل از آغازنوار عصب و عضلهتکامل زبانآرامش(سکوت) stillness و تکاپوزبان فرایند تکاملی برای ترسان نیستیموجودات مقهور ژنها هستنداین ابتدای تناقض هاستسرگردانیمورد نادر همپوشانی دو بیاین بیمار را باید چه کار سربازان ما محققا غلبه می همیشه راهی هستحقیقت راستین انسان علم بارتباط میکروب روده و پارهر حرکت خمیده می شود و هر عادت بد را ترک کنخدا تاس نمیریزداصول توسعه ی یک ذهن کاملکندر علیه سرطاندر عید نوروز مراقب تصادف مغز انسان برای ایجاد تمدتلقین اطلاعات و حافظهبحثي درباره هوش و تفاوتهپپوگستروبات ها قول میدهندلوب فرونتال یا پیشانی مغنورالژیتاثیر مشاهده بر واقعیت بآشتی بهتر استچگونه واکسن کرونا را توززبان، نشان دهنده ی سخنگو تصویر در هم تنیدگی کوانتمیدان های کوانتومی خلاایرادهای موجود در خلقت بشنا در ابهای گرم جنوب نیاهنر فراموشیحافظه ی ما انسان ها چرا مارزش حقیقی زبان قسمت اولوقتی پر از گل شدی خودت را غم بی پایاندقیق ترین تصاویر از مغز ابقای حقیقی در دور ماندن اکیهان خود را طراحی میکنددرمان آرتروز با ورزش موضمغز بزرگ و فعال یا مغز کوتمدن زیر آببخش بزرگی حس و ادراک ما اپرکاری تیروئیدروش هایی برای مقابله با الزوم سازگاری قانون مجازاتاثیر گیاه خواری بر رشد واقلیت خلاقنگاه از دور و نگاه از نزدسلول های مغزی عامل پارکیتعذیه ی ذهنمانند آب باشابتدا سخت ترین استشکست حتمیهوش مصنوعی از عروسک های بحس و ادراک قسمت 75از کسی که یک کتاب خوانده ویروس های باستانی، مغز مدو داروی جدید برای میاستماست مالیبه جای تولید، بیشتر گوش ککارهای کوچک، بی ارزش نیسدرمان سرگیجه بدون نیاز بنقش مهاجرت در توسعه نسل اتو یک جهان در مغز خودت هسبرای اولین بار دانشمندانآن چیزی که ما جریان زمان ریاضیات یک حس جدید استمنابع انرژي پاک سرچشمه حتاثیر ترکیبات استاتین (سامید نجاتنابینایی در نتیجه ی گوشی سماگلوتید داروی کاهش دهنجلوتر را دیدنابزار بقا از نخستین همانشب سیاه سحر شودهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت هشتاد و ناز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن های شرکت فایزر آمردیدگاه نارسای دوگانه ی ممخچه ، فراتر از حفظ تعادلبی نظمی مقدمه شناختفواید روزه داری متناوبکشف مکانیسم عصبی خوانش پدرک فرد دیگر و رفتارهای انقش اتصالات بین سلولهای توقف؛ شکستبرخی اطلاعات روانشناسی مآینده ی علم و فیزیک در60 ثراه های جدید برای قضاوت رمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکانواع سکته های مغزینخاع ما تا پایین ستون فقرسودمندی موجودات ابزی بر جهان مشارکتیابزار بقای موجود زنده از ششمین کنگره بین المللی سهوش مصنوعی از عروسک تا کمحس و ادراک قسمت سی و هشتماز تکینگی تا مغز از مغز توابسته به دوستی این و آن دانشمندان تغییر میدان مغمرکز حافظه کجاستبیماری کروتز فیلد جاکوبفاصله ی همیشگی تصویر سازگوهر با نظر دیگران سنگ نمدرب بسته با غیر خود باز منقش غذاها و موجودات درياتوهم و خیالبررسی سیستم تعادلی بدن اآیا کیهان می تواند یک شبیرشته نوروایمونولوژی و نقمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژیم گیاه خواری بر انرژِی برای ایجاد اضطرابچرا ارتعاش بسیار مهم استسیب یکسان و دیدگاه های متجهان در حال نوسان و چرخشابزارهای بقا از نخستین هضربه مغزی در تصادف رانندهوش مصنوعی، کیفیت فریب مخلا، خالی نیستاز تکینگی تا مغز، از مغز یک پیشنهاد خوب برای آسان داروی جدید ALSمزایای شکلات تلخ برای سلبیماریهای تحلیل عضلانی افرد حساس از نظر عاطفی و بگاهی در پارکینسون باید پدغدغه نتیجه ی نادانی استنمایش تک نفرهتوسعه برخی شغل ها با هوش بعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا جهش های ژنتیکی، ویروزمان طلایی سکته ی مغزی رامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسانسور بر بسیاری از حقایتبدیل پلاستیک به کربن و ساهمیت کنترل خشمچسبیدن به خود، مانع بزرگ جوانان وطناثرات مضر ماری جواناظرف باید پر شود چه با چرک هوش عاطفی بیشتر در زنانخواص میوه ی بهاز سایه بگذرژن یا نقشه توسعه مغز و نقداروی ضد چاقیمطالبه ی حق خودبیشتر کمردردها نیازی به ذرات کوانتومی زیر اتمی ققلب و عقلپول و شادینهایت معرفت و شناخت درک عتکینگیآب زندگی است قسمت اولزندگی، مراتب هوشیاری استمنتظر نتیجه ی کارهایت باستون فقرات انسان دو پا جلهفت چیز که عملکرد مغز تو جریان انرژی در سیستم های اختلال در شناسایی حروف و علایم کمبود ویتامین E را خودروهای هیدروژنیاستفاده از سلول های بنیاهیچ کاری نکردن به معنی چیکلام، در تحولی شگفت آور بدر هم تنیدگی مرزها و بی ممغز قلبتفاوت مغز انسان و میمون هباد و موجپیوند سر آیا ممکن استرمز جهان خاصیت فراکتالقبل از انفجار بزرگنوار عصب و عضلهتکامل زبان انسان از پیشیآرزوها را کم کنزبان متغیرتزریق قیچی ژنتیکی کریسپرتسلیم ارتباط با من برترموسیقی نواینکه به خاطرخودت زندگی سربرولایزینهمیشه عسل با موم بخوریمحقیقت غیر فیزیکیارتباط ماده و انرژیهرچیز با یک تاب تبدیل به عادت دادن مغز بر تفکرخدای رنگین کماناصول سلامت کمرکو کیو تن coQ10درمان نگهدارنده ی اعتیادمغز انسان برای شادمانی طتلاش ها برای کشف منابع جدبحثی جالب درباره محدودیتپایان، یک آغاز استروبات های ریز در درمان بیلوتیراستامنورالژی تریژمینالتاثیر نگاه ناظر هوشیار بآغاز فرایند دانستنچگونه آن شکری که می خوریمزبان، وسیله شناسایی محیطتصویر زیبا از سلولمیدان بنیادین اطلاعاتایستادن در برابر آزادی بشناخت ناشناختههنر حفظ گرهحافظه ی ما انسان ها چرا مارزش حقیقی زبان قسمت دوموقتی تو از یاد گرفتن باز غم بی پایاندل به دریا بزنبلندی در ذهن ما درک بلندیکیهانِ هوشیارِ در حال یادرمان ام اس(مولتیپل اسکلمغز بزرگترین مصرف کننده تمدنی قدیمی در شمال خلیج بخش بزرگتر کیهان ناشناختپراسینزوماب در پارکینسوروش هایی برای کم کردن اضطلزوم عدم وابستگی به گوگل تاثیر گیاه خواری بر رشد واقیانوس نادانینگاه از درون قفس یا بیرونسلول های بنیادیتغییرماه رجبابتدایی که در ذهن دانشمنشکستن مرز دور مغزهوش مصنوعی از عروسک های بحس و ادراک قسمت 78از آغاز خلقت تا نگاه انساویرایش DNA جنین انسان، بردو سوی واقعیتماست مالی با هوش انسانیبه خوبی های دیگران فکرکنکارهایی بیش از طراحی و گپدرمان سرگیجه بدون نیاز بنقش میدان مغناطیسی زمین تو کجای جهانیبرای بقا به جایی فراتر ازآنچه می دانم، آنچه را میخریتوکسیمابمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر تغذیه بر سلامت رواامید یا ناامیدی؟ناتوانی از درمان برخی ویسندرم میلر فیشرجمجمه انسان های اولیهابزار بقا از نخستین همانشبیه سازی میلیون ها جهان هوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت هشتاد و شاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کووید 19 چیزهایی که دیروز و امروزمخچه ابزاري که وظیفه آن فبی هیچ می ایی و بی هیچ میرفواید روزه داری متناوبکشف مکانیسمی پیچیده در بدرک نیازمند شناخت خویش انقش تیروئید در تکامل مغزتولید مولکول جدید توسط هبرخی بیماری ها که در آن بآینده با ترس جمع نمیشودراه های جدید برای قضاوت رمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکانیس بی کساننخاع درازتر یا کوتاهتر کسی و سه پل اصفهانجهان معناابزار بقای موجود زنده از شعار و عملهوش مصنوعی از عروسک تا کمحس و ادراک قسمت سی و ششماز تکینگی تا مغز از مغز توابستگی یعنی قلادهدانشمندان روش هاي جدیدی مرکز خنده در کجای مغز استبیماری گیلن باره و بیمارفتون های زیستیگویید نوزده و ایمنی ساکتدرختان چگونه بر تشکیل ابنقش غذاها و موجودات درياتوهم وجودبررسی علل کمر درد در میانآیا گذشته، امروز وآینده رشد مغز فرایندی پیچیده امنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژیم گیاه خواری بر انسولینچرا به هم اعتماد نمیکنیمسیر آفرینش از روح تا مغز جهان در حال ایجاد و ارتقاابزارهای بقا ازنخستین همضررهای مصرف شکر و قند بر هوش مصنوعی، اتفاقات و تحخلاصه ای از مطالب همایش ماز تکامل تا مغز از مغز تا یک آلل ژنتیکی که از نئاندداروی جدید s3 در درمان ام مسمومیت دانش آموزان بی گبیماری، رساله ای برای سلفردا را نمیدانیمگذر زمان کاملا وابسته به ذهن ما از در هم شکستن منبچند نرمش مفید برای کمردرتوصیه های سازمان بهداشت بعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجزمان، واقعی نیستمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسانسور ذهنتبدیل تراکت صوتی مصنوعی اهرام مصر از شگفتی های جهنسبت ها در کیهانجوانان وطناجزای پر سلولی بدن انسان ظرفیت مغز چقدر استهوش عاطفی در زنان بیشتر اخواص هلو برگ هلواز علم جز اندکی به شما داژن درمانی در درمان چاقیداروی ضد چاقیمطالبی در مورد تشنجبیشتر علم، در نادانسته هذرات کوانتومی زیر اتمی ققلب یا مغزپول و عقیدهنهایت در بی نهایتتکامل فردی یا اجتماعیآب زندگی است قسمت دومزندان ذهنیمنتظر زمان ایده آل نشوای نعمت من در زندگیمستارگانی قبل از آغاز کیههفت سین یادگاری از میراث جراحی هوشیار مغزاختلالات مخچهعلایم کمبود ویتامین E را خورشید مصنوعیاستفاده از سلول های بنیاهیچ کس مانند تو نگاه نمیککلرال هیدرات برای خواباندر هم تنیدگی کوانتومیمغز ما کوچکتر از نیم نقطهتفاوت ها و تمایزها کلید بباد غرور و سر پر از نخوت وپیوند سر برای چه بیمارانرنگ کردن، حقیقت نیستقبرستان ها با بوی شجاعتنوار عصب و عضلهتکامل ساختار رگهای مغزی آزمون تجربی، راهی برای رزبان مشترک ژنتیکی موجودا