بحتی علمی درباره تمایل به قتل و کشتار هم نوع در انسان امروز

بحتی علمی، درباره تمایل به قتل و کشتار هم نوع در انسان امروز که حتی از حیوانات هم بالاتر است!!

چگونه این تمایل در انسان امروز، به این حد رسیده است؟

غریزه کشتار و خشونت منجر به قتل، در انسانها چگونه تکامل یافت؟

مطالعات جدید علمی کشف کرده است که انسانها با گذر زمان، تکامل یافته اند با این حال، در برخی از آنها تمایل به کشتن دیگران وجود دارد.

غریزه کشتن در بشر، شش برابر بیش از متوسط غریزه کشتاري است که در موجودات پستاندار وجود دارد.

مطالعه ای در مجله علمی و تخصصي نيچر منتشر شد و در آن دانشمندان نسبت وفاتهايي را- که از قتل برخی از مردم، توسط دیگران رخ میدهد- محاسبه کردند و فهمیدند وقتی انسان برای اولین بار به انسان معاصر تکامل يافت، نسبت این وفاتها به دو درصد همه وفات ها بین بشریت رسیده است.

این معدل، بسیار کمتر از بالاترین رقم موجود در حیوانات پستاندار است.

دانشمندان فهميدند که نسبت قتل در حیوان سمور، به حدود بیست درصد مرگ های این حيوان میرسد و در برابر، بسیاری ازحيوانات جز در موارد اندکی یا اصلا همدیگر را نمیکشند.

در اینجا نمونه ای از پلنگ می آوریم: هر چند پلنگ معروف به خشونت و خونريزي است پلنگها بسیار اندک تا زمان مرگ، به کشتار یکدیگر می پردازند و اين معدل، فقط به 0.88% میرسد.

در اینجا فراموش نکنیم که انسان در زمان هایی، دستخوش خشونت و بیرحمی فراوانی بوده است و نسبتی که انسان در آن دوره ها برادرش را میکشت، به رقم های بالایی می رسید و حتی حیوان سمور را پائین تر از انسان، قرار میدهد.

برای نمونه، بين سالهای 1200 و 1500 میلادی و به خصوص در آمریکا، نسبت کشته شدن انسان توسط انسان، به حدود 25% مرگ ها میرسد و این در زمان کشتار ساکنان اصلی آمریکا، توسط سفیدپوستان بود.

هرچند ژن های خودخواه حیوانات اجتماعی، سبب ایجاد رقابتی سنگین در آنها میشود با این حال سیر تکاملی موجودات سبب شده است، در موارد زیادی با ایجاد عواطف و احساسات و توسعه آن، رقابت اجتماعی جای خود را به همکاری عمیق تر بدهد.

نقش ژن ها هرچند مهم است ولی نتایج مطالعات، ورود چیز بالاتری را در معادله نشان میدهد. هرچند تکامل کوشیده است با توسعه حس همکاری و تعاون، درصد بالای قتل و غارت را در پستانداران درجه بالا کم کند؛ به گونه ای که نسبت بالای قتل در سمورها در میمون های نخستی و شامپانزه و انسان به صورت عام، کاهش می یابد- ولی آمارها چیز دیگری را نشان میدهد.

چیزی فراتر از ژنها هست که می تواند حتی بر تلاش سالهای طولانی تکامل و انتخاب طبیعی غلبه کند و حیوانی ترین تلاش های تکامل را هم به دور بریزد و انسان را به جایگاهی پست تر از حیوان تبدیل کند. در سمور، حدود بیست درصد مرگ ها به دلیل قتل همنوع است ولی در دورههایی، میزان مرگ ناشی از قتل در انسان، به 25% میرسد!

انسان در طول تاریخ

جستجوگران در مطالعه قبلی، معلومات مربوط به حدود بیش از چهار ميليون مرگ، بین بیش از 1000 حیوان پستاندار که بیش از 80% خانواده های پستانداران مختلف را در بر می گرف، جمع آوری کردند.

و معلومات مربوط به حدود 600 نوع از بشر، از عصر حجر تا امروز را به دست آوردند.

و بعد از آن، جستجوگران این معلومات را برای ساختن درخت تکاملی تمایل پستانداران مختلف برای بی رحمی و کشتار، به کار بردند ..

و فهمیدند انسانها ارتباطی بسیار با پستانداراني مانند سمور دارد که بیش از دیگر حيوانات پستاندار دیگر ،تمایل به کشتن یکدیگر دارند.

انسان ها از زمانی- که روي زمین یافت شده اند- دست از کشتار یکدیگر برنداشته اند.

محققان، در مقاله ای در مجله علمی نيچر بیان کرده اند که خشونت منجر به مرگ را برخی لکه ننگ تمدنهای خاص یا افراد مشخصی در نظر میگیرند که پس از خود، فرهنگ و تمدن یا انديشه خاصی را به جا گذاشتن(مثلا فرهنگ خشونت طلب و گانگستری آمریکا که به قیمت خون میلیونها سرخ پوست، بر پا شده است)

و اضافه میکند: ( ولی خشونت و دشمنی در پستانداران و در انسانها، عنصری ژنتیکی است و با ميانگينهاي وراثتي بالایی متمایز ميشود. و نتیجه آنکه مسلم است تکامل بشر، به شکل برجسته ای، پدیده خشونت و کشتار و خونریزی بشری را تکامل داده است.)(طبق آمارها نسبت کشتار در پستانداران نخستی، حدود0.3% و در پستانداران رده پایین مانند سمور، حدود 20% است یعنی تاثیر تکامل ژنتیکی در جهت افزایش همکاری و کاستن از کشتار و قتل است و این میزان اگر در دوره ای در انسان، به حدود 25% میرسد به دلیل تاثیر ژنها نیست بلکه نشانه ورود چیزی دیگری یعنی قدرت اراده انسان، در معادله است)

همچنین گفته اند: به بیرحمی و خشونت از این نظر میتوان نگاه کرد که یک استراتژی برای تطبيق و سازش است و برای مصالح و موفقیت زاد و ولد فرد جنایتکار عمل میکند ...(این مطلب هم با نادیده گرفتن نقش همکاری و هوش عاطفی در مصالح و موفقیت زاد و ولد است زیرا اگر اینگونه نبود سیر

تکامل، افزایش اندازه بخش ونترومدیال پیشانی- که مسئول هوش عاطفی است- و بزرگ دوقسمت پیشانی مغز را انتخاب نمیکرد.)

محققان یافته اند که خشونت منجر به قتل(نه فقط کشتن هم گونه خود بلکه شکار را هم شامل میشود)در حدود 40%پستانداران انجام میشود.

و محققان روشن کرده اند که متوسط نسبت مرگ و میر ناشی از قتل اعضای یک گونه واحد در حیوانات پستاندار درحدود 0.3% است. مطالعه اي مشخص کرد، از 160 تا 200 هزار سال قبل، این نسبت در انسانها حدود 2% بوده است و این به آن معنی است که در طول 200 قرن(حدود بیست هزار سال)، این نسبت بیش از شش برابر شده است!!(این حالت، شبیه جهش ناگهانی ای است- که در فرهنگ و تکامل بشری در حدود 15هزار سال قبل رخ داده است و نشانه ورود چیزی جدای از ژنها و جسم، در معادله انسان است. توصیه میشود به فصل پنجم کتاب توهم بی خدایی نوشته احمد حسن مراجعه شود.

در اینجا به جای ارتقای ناگهانی فرهنگ با سقوط ناگهانی، بسیار سریعتر از معیارهای تکاملی مادی مواجه هستیم. خود همین سقوط ناگهانی، نشان دهنده ورود قدرت اراده در معادله انسان است.)

مجله نيچر میگوید: تحلیلها اشاره میکند که سطح معینی از خشونت منجر به قتل، در بشر، به دليل جای گرفتن در ضمن شاخه زيستي معینی از پستاندارانی مانند سمور است که به شکل خاصی از خود خشونت نشان میدهند(شاخه زیستی عبارت است از اصطلاحی برای تقسیم بندی گونه ها

و منظور از آن مجموعه ای از گونه هاست که ازهم جدا هستند ولي سلف مشترکی دارند)

به نظر میرسد که خشونت و بیرحمی در اجداد آنها هم بوده است. و این یعنی : انسانها تمایل به خشونت را به ارث برده اند.(البته در کنار توسعه قدرت همکاری و تفاهم در انسان که باعث کاهش چشمگیر قتل و خشونت در انسان میشود.)

و محققان اضافه کرده اند: ما معتقدیم این تاثیر به مواردی بیش از یک تمایل صرفا ارثی برای خشونت، مربوط است.

در واقع سلوک اجتماعی و محیط اطراف هر دو به مثابه دو صفت رفتاری هستند که انسان عاقل با دیگر گونه ها اشتراک دارد.
و به نظر میرسد که این صفات رفتاری همراه با قدرت ارادی انسان در برابر ژنهای خود، در میزان خشونت منجر به قتل موجود در بشر کنونی، سهیم است.

محققان تاكيد کرده اند که گرايش موروثي به خشونت به آن معنی نیست که انسان ها ناتوان از تسلط بر خودشان هستند. همچنین اضافه میکنند که این سطوح از خشونت، در مرحله ما قبل تاریخ، ثابت باقی نمانده است و هر چه در تاریخ جلو برویم، تغییر می یابد. این تغییرات، در بیشتر موارد مرتبط با تغییرات در موسسات اجتماعی و سیاسی انسانهاست.

محققان در اینجا بر این نظر تاکید میکنند که تمدن ممکن است از خشونت منجر به قتل که انسان در طول زمان به دست آورده است، منشأ گرفته باشد. ولی مسئول اصلی مطالعه دکتر خوزيا ماريا گومز در دانشگاه گرناته اسپانیا میگوید برای ما لازم است تا در بسط دادن موضوع در دام افراط نیفتیم.

انسان جدید از انسان در عصر حجر بسیار خونريزتر است.

و ادامه میدهد: انسانها حیوانات اخلاقی هستند و ما نمیتوانیم از این مطلب فرار کنیم.

و محققان، مقايسه اندازه گيري هايشان در مورد میانگین قتل بین گونه های با سلف مشترک را با مطالعاتی بسیار دقیق با نگاهی جستجوگرانه در فرایندهای قتل انسان توسط انسان دیگر و با به کارگیری روشهای مقایسه- که دانشمندان بیولوژی تکاملی وضع کرده اند- انجام داده اند.

و مقایسه نشان داده است که عصر حجر، در مقایسه با عصر کنونی عصری است که با سلامت کامل در انسانیت، مشخص میشود!!

و در مرحله جهان قدیم، افزایشی قابل توجه در عصر حجر میانی و طی مرحله قرون وسطي در سالهای 500 تا 1000 میلادی دیده ميشود و در این دوران حدود ده درصد مردم توسط هم نوعانشان کشته شده اند.

ولی امور در برخی دوره ها، در مرحله جهان جدید، بسیار سیاه تر است.

در زمان 1500 تا 3000 سال قبل بیشتر از 15% مرگ ها به دست انسان بوده است. سپس جهشی واضح تا 25%، در دوره پس از کشف آمریکا توسط کريستف کلمب در سال 1492 دیده میشود. در آن زمان میلیونها نفر به دلیل رسیدن اروپاییها به آمریکا کشته شدند.

در جهان جدید برخی میانگين هاي بسیار پایین از مرگهای به دلیل خشونت، وجود دارد. در ایالات متحده برای مثال که یکی از پائینترین معدلهاي مرگ ناشی از خشونت در عالم در گزارشی در امريکا به 0.9 فرد در هر 100 هزار نفر است.

و پروفوسر مارک با گل میگوید که انسانها طبیعتا خشن و خشونت طلب بوده اند.

و فیلسوف توماس هابز نظر او را نقد میکند و میگوید انسانها در قرن 17 با ترس فراوان از مرگ خشن زندگی مي کردند.

و اندیشمندی مانند ژان ژاک روسو اینطور بیان میکند که ما، بیشتر محصول محیط زندگی خود هستیم.

این مطالعه، روش جدیدی را برای کشف ریشه های خشونت بشری مي گشايد و دلایل موجهي را مطرح میکند که جوهر ما، خشن تر از دیگر پستانداران است .

واضح است که نتایج، کاملا از

روی محاسبات انتروبيولوژي است که مشارکت جامعه های ابتدایی را در جنگهای مستمر بیان میکند و اشاره میکند که جوامع، ممکن است باعث تعدیل امیال فطری در ما شده باشد.(زندگی اجتماعی در سایه توسعه عواطف و هوش عاطفی، قطعا محصول تکامل است و این محصول مهم- که در سایه بزرگ شدن مغز به خصوص قسمت پیشانی آن، حاصل شده است- نشان میدهد تفاهم و درک عاطفه دیگران به وسیله هوش عاطفی و نه خشونت، هدفی است که تکامل به دنبال آن بوده است.)

و معدل جنایت و قتل در جوامع جدیدی که در آنها نیروی پلیس و قانون و زندان و جایگاههای قوی تمدني وجود دارد تا خشونت را کنترل کند، به کمتر از 0.01% میرسد.(نکته مهمی که نشان دهنده نقش ارادی جنایت و کشتار است)

انسان امروز که گروهی آن را میراث دار حیوانات میدانند، در دنیای جدید به میراث اجداد خود هم پشت کرد و حتی از حیوانات هم پست تر شد.

امید است با تلاش بیشتر، انسانها به جایی برسند که در رفتارهایی مانند قتل و خشونت، حداقل قابل قیاس با گربه ساناني مانند پلنگ شوند.

گوهر با نظر دیگران سنگ نممستند جهان متصلضعیف و قویبررسی سیستم تعادلی بدن اآیا کیهان می تواند یک شبیماپروتیلینخم شدن فضا-زمانتیکاگرلور داروی ضد انعقاچندجهانیداروی جدید میاستنی گراویانرژِی برای ایجاد اضطرابچرا ارتعاش بسیار مهم استتداوم مهم است نه سرعتابزارهای بقا از نخستین هذهن هوشیار در پس ماده ی مهوش مصنوعی، کیفیت فریب مزمزمه ات مانده در گوشماز تکینگی تا مغز، از مغز یک پیشنهاد خوب برای آسان سایه ی هوشیاریبیماریهای تحلیل عضلانی امنابع انرژی از نفت و گاز جواب سنگ اندازیگاهی در پارکینسون باید پمعادله ها فقط بخش خسته کنعقل در جهان جدید، عجیب اسبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا جهش های ژنتیکی، ویروتکامل تکنولوژینوار مغز مشاهده ی غیر مستداروی ضد تشنج با قابليت تاهمیت کنترل خشمچسبیدن به خود، مانع بزرگ رفلکس وتری با توضیح دکتر اثرات مضر ماری جواناهوش عاطفی بیشتر در زنانزونا به وسیله ویروس ابله فیلم کوتاه هیروشیما از هترازودوناز سایه بگذرژن یا نقشه توسعه مغز و نقسخن و سکوتبیشتر کمردردها نیازی به منابع جدید انرژیجز تو که را دارمتفاوتهای جنسیتی راهی براپول و شادیمغز و قلب در جنین موش مصنعلت خواب آلودگی بعد از خوخوش خیالی و خوش بینیآب زندگی است قسمت اولتئوری تکامل امروز در درمنوبت کودکاندر هم تنیدگی کوانتومی و دهفت چیز که عملکرد مغز تو رهبر حقیقیاختلال در شناسایی حروف و استفاده از سلول های بنیاهیچ کاری نکردن به معنی چیزبان نیاز تکاملی استفروتنی و غرورتست نوار عصب و عضلهکلام، در تحولی شگفت آور بسردرد میگرن در کودکانباد و موجپیوند سر آیا ممکن استمنبع هوشیاری کجاست قسمت حقیقت، آن چیزی نیست که جلتلاشی برای درمان قطع نخامغز ابزار برتر بقاعبارت های مبهم مانند انرخدایا جز تو که را دارمآرزوها را کم کنتاثیر ژنها بر اختلالات خاین بیمار را باید چه کار نیکولا تسلادرمان های اسرار آمیز در آهمیشه راهی هستروح و آب حیاتارتباط میکروب روده و پارهر حرکت خمیده می شود و هر اصول توسعه ی یک ذهن کاملسفر فقط مادی نیستفرضیه ای جدید توضیح میدهتصویربرداری فضاپیمای آمکندر علیه سرطانشناخت حقیقت یا آرزوهای گبحثي درباره هوش و تفاوتهپپوگستمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحافظه انسان و حافظه ی هوشتنفس بدون اکسیژنمغز، فقط گیرندهغار افلاطوندنیا فریب و سرگرمیآشتی بهتر استچگونه واکسن کرونا را توزتاثیر گیاه خواری بر رشد وایرادهای موجود در خلقت بدرمان تومورهای مغزی با اهنر فراموشیروش هایی ساده برای کاهش اارزش حقیقی زبان قسمت اولوقتی پر از گل شدی خودت را بقای حقیقی در دور ماندن اسلول های بدن تو پیر نیستنقلب روباتیکتغییر خود یا تغییر دیگراکیهان خود را طراحی میکندمتواضع باششگفت نیست من عاشق تو باشمبخش بزرگی حس و ادراک ما اپرکاری تیروئیدمنشأ اطلاعات و آموخته ها حس و ادراک قسمت 87تو با باورهایت کنترل میشنقش هورمون های تیروئید ددونپزیل در بیماران قلبی اقلیت خلاقنگاه از دور و نگاه از نزدتاثیر درجه حرارت بر عملکابتدا سخت ترین استدرمان سرطان با امواج صوتهوش مصنوعی از عروسک های بریسدیپلام تنها داروی تایاز کسی که یک کتاب خوانده ویروس های باستانی، مغز مبه جای تولید، بیشتر گوش کسندرم گیلن باره به دنبال قدرت مردمجنگ هفتاد و دو ملت همه را کارهای کوچک، بی ارزش نیسمدل های ریز مغز مینی برینشبکه های مصنوعی مغز به دربرای اولین بار دانشمندانآن چیزی که ما جریان زمان میلر فیشر نوعی نادر از گیحس و ادراک قسمت پنجاهتولترودیننقش ذهن و شناخت در حوادث دیستونی قابل درمانامید نجاتنابینایی در نتیجه ی گوشی تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرک کنیم ما همه یکی هستیمهوش مصنوعی از عروسک بازی راه انسان شدن، راه رفتن واز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن های شرکت فایزر آمربی نظمی مقدمه شناختسینوریپا داروی ترکیبی ضدلیروپریم داروی ترکیبی ضدجهان هوشمندکشف مکانیسم عصبی خوانش پمرگ تصادفیصبور باشبرخی اطلاعات روانشناسی مآینده ی علم و فیزیک در60 ثمکان زمان یا حافظه زمانحس و ادراک قسمت ششمتوهمات و شناخت حقیقتنقص های سیستمی ایمنیدانش، قفل ذهن را باز میکنانواع سکته های مغزینخاع ما تا پایین ستون فقرتاریکی و نورابزار بقای موجود زنده از درد و درسهوش مصنوعی از عروسک تا کمرشد در سختی استاز تکینگی تا مغز از مغز توابسته به دوستی این و آن بیماری کروتز فیلد جاکوبسیستم تعادلی بدنمقایسه رقابت و همکاریجهان شگفت انگیزسیستم دفاعی بدن علیه مغز مقابله ی منطقی با اعتراضجهان شگفت انگیز و بی زمانگویید نوزده و ایمنی ساکتمشکل از کجاستطلوع و حقیقتبررسی علل کمر درد در میانآیا گذشته، امروز وآینده ماجرای جهل مقدسخونریزی مغز در سندرم کووتیروفیبان موثر در سکته ی نه ناامیدی بلکه ارتقاداروی جدید کنترل قند خونانسولینچرا به هم اعتماد نمیکنیمتداخل مرزها و صفات با بینابزارهای بقا ازنخستین همذهن و زندگیهوش مصنوعی، اتفاقات و تحزنان باهوش تراز تکامل تا مغز از مغز تا یک آلل ژنتیکی که از نئاندسایه را اصالت دادن، جز فربیماری، رساله ای برای سلمنابع انرژی از نفت و گاز جوسازی مدرنگذر زمان کاملا وابسته به معجزه های هر روزهعقل سالمبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجتکامل جریان همیشگی خلقتنوار مغز با توضیح دکتر فاداروی ضد تشنج توپیراماتاهرام مصر از شگفتی های جهنسبت ها در کیهانرفتار مانند بردهاجزای پر سلولی بدن انسان هوش عاطفی در زنان بیشتر ازیان غذاهای پرچربفیلمی بسیار جالب از تغییترازودوناز علم جز اندکی به شما داژن درمانی در درمان چاقیسخن پاک و ثابتبیشتر علم، در نادانسته همناطق خاص زبان در مغزجستجوی متن و تصویر به صورتقلید مرحله ای نسبتا پیشپول و عقیدهمغز و هوش، برترین ابزار بعماد الدین نسیمی قربانی خوشبختی چیستآب زندگی است قسمت دومتئوری تکامل در پیشگیری و ای نعمت من در زندگیمنور از عمق تاریکیدر هر سوراخی سر نکنهفت سین یادگاری از میراث روی و منیزیم در تقویت استاختلالات مخچهاستفاده از سلول های بنیاهیچ کس مانند تو نگاه نمیکزبان و کلمه حتی برای کسانفرگشت و تکامل تصادفی محض تست کم هزینه ی بزاق برای کلرال هیدرات برای خوابانسردرد میگرنی در کودکانباد غرور و سر پر از نخوت وپیوند سر برای چه بیمارانمنبع هوشیاری کجاست قسمت حقایق ممکن و غیر ممکنتلاشی تازه برای گشودن معمغز از بسیاری حقایق می گرعجول نباشخرما منبع بسیار خوب آنتی آزمون تجربی، راهی برای رتاثیر کلام در آیات کلام باینکه به خاطرخودت زندگی نیاز به آموزش مجازی دیجیدرمان های بیماری آلزایمرهمیشه عسل با موم بخوریمروح در جهانی دیگر استارتباط ماده و انرژیهرچیز با یک تاب تبدیل به اصول سلامت کمرسفر نامه سفر به بم و جنوب فساد اقتصادی سیتماتیک درتصور ما ازمشکلات و واقعیکو کیو تن coQ10شناخت درون، شناخت بیرون؛بحثی جالب درباره محدودیتپایان، یک آغاز استمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحباب های کیهانی تو در توتنها مانع در زندگی موارد مغز، همه ی واقعیت را نمیبغرور و علمدنیا مکانی بسیار اسرارآمآغاز فرایند دانستنچگونه آن شکری که می خوریمتاثیر گیاه خواری بر رشد وایستادن در برابر آزادی بدرمان تشنجهنر حفظ گرهروش استفاده از بالش طبیارزش حقیقی زبان قسمت دوموقتی تو از یاد گرفتن باز بلندی در ذهن ما درک بلندیسلول بنیادی و ای ال اسقلب را نشکنتغییر دیگران یا تغییر خوکیهانِ هوشیارِ در حال یامجموعه های پر سلولی بدن مشگفت انگیز بودن کیهانبخش بزرگتر کیهان ناشناختپراسینزوماب در پارکینسومنشاء کوانتومی هوشیاری احس و ادراک قسمت چهلتو باید نیکان را به دست بنقش هورمون زنانه استروژندوچرخه در کاهش دردهای کماقیانوس نادانینگاه از درون قفس یا بیرونتاثیر درجه حرارت بر عملکابتدایی که در ذهن دانشمندرمان ضایعات نخاعیهوش مصنوعی از عروسک های بریشه های مشترک همه ی موجواز آغاز خلقت تا نگاه انساویرایش DNA جنین انسان، بربه خوبی های دیگران فکرکنسندرم پیریفورمیسقدرت و شناخت حقیقتجنگ و تصور از جنگکارهایی بیش از طراحی و گپمدیون خود ناموجودشبکیه های مصنوعیبرای بقا به جایی فراتر ازآنچه می دانم، آنچه را میخمیهمانهای ناخوانده عامل حس و ادراک قسمت پنجاه و یتومورها و التهاب مغزی عانقش روی و منیزیم در سلامتدژا وو یا اشنا پنداریامید یا ناامیدی؟ناتوانی از درمان برخی ویتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرک احساسات و تفکرات دیگهوش مصنوعی از عروسک بازی راه بی شکستاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کووید 19 چیزهایی که بی هیچ می ایی و بی هیچ میرسیناپس، شگفتی خلقتلیس دگرامفتامین یا ویاسجهان هوشیارکشف مکانیسمی پیچیده در بمرگ عاطفه و محبتصبر لازمه ی پیروزی استبرخی بیماری ها که در آن بآینده با ترس جمع نمیشودمکانیک کوانتومی بی معنی حس و ادراک قسمت شصت و هشتتوکل بر خدانقص در تشخیص هیجانات عامدانش، یک انسان را ناسازگانیس بی کساننخاع درازتر یا کوتاهتر کتاریکی خواهد ترسیدابزار بقای موجود زنده از درد باسن و پا به دلیل کاههوش مصنوعی از عروسک تا کمرشد، رسیدن به یک هدف نیستاز تکینگی تا مغز از مغز توابستگی یعنی قلادهبیماری گیلن باره و بیماربیماری آلزایمر، استیل کوسکوت و نیستیمقابله با کرونا با علم اسجهانی که نه با یک رخداد و گوش دادن بهتر از حرف زدنمشکلات نخاعیطلای سیاهبرطرف کردن خشونت را از خاآیا پیدایش مغز از روی تصاماجرای عجیب گالیلهخونریزی مغزی کشندهتکلم در گیاهاننه به اعدامداروی جدید آلزایمرانسولین هوشمندچرا بیماری های تخریبی مغترقی واقعی یا شعار ترقیابزارهای بقای موجود زندهذهن و شیمی بدنهوش احساسیزنجیرها را ما باید پاره کاز تکامل تا مغز، از مغز تیک جهش ممکن است ذهن انسانساخت سلول عصبی حتی پس از بیمارستان هوش مصنوعیمنابع انرژی از نفت و گاز جامعه ی آسمانیگذشته را دفن کنمعجزه ی چشمعقلانیت بدون تغییرخواص انارتفکر قبل از کارآیا خداباوری محصول تکاملتکامل داروینی هنوز در حانوار مغز ترجمه رخدادهای داروی ضد جنون در درمان تیاولویت بندی ها کجاستنسبت طلایی، نشانه ای به سرفتار وابسته به شکلاجزایی ناشناخته در شکل گهوش عاطفی در زنان بیشتر ازیباترین چیز در پیر شدنفیروز نادریتراشه مغز بدون واسطه ی دژن ضد آلزایمرسخت ترین حصاربا همه مهربان باشمناطق خاصی از مغز در جستججستجوی هوشیاری در مغز ماتقلید از روی طبیعتپوست ساعتی مستقل از مغز دمغز و اخلاقعنصر اصلی تعیین واقعیتخوشبختی دور از رنج های مآب زندگی است قسمت سومتئوری جدید، ویران کردن گای همه ی وجود مننور دروندر والنتاین کتاب بدید همهم نوع خواری در میان پیشیرویکردهای جدید ضایعات نخاختلالات حرکتی در انساناستیفن هاوکینگ در مورد ههیچ کس حقیقت را درون مغز زبان و بیان نتیجه ساختمافراموش کارها باهوش تر هستست آر ان اس دز میاستنی گکم کردن کالری روشی سودمنسردرد و علتهای آنبار مغز بر دو استخوانپیوند سر، یکی از راه حلهامنبع هوشیاری کجاست قسمت حل مشکلتلاشی جدید در درمان ام اسمغز به تنهایی برای فرهنگ عدم توقف تکامل در یک انداخسته نباشی باباآزمون ذهنی گربه ی شرودینتاثیر کپسول نوروهرب بر ناینکه خانواده ات سالم بانیروی پنجم در طبیعتدرمان های بیماری اس ام ایهمیشه، آنطور نیست که هستروح رهاییارتباط متقابل با همه ی حیهرگز از زندگی یا امکاناتاضطراب و ترسسفر به مریخ در 39 روزفشار و قدرتتصور از زمان و مکانکوچ از محیط نامناسبشناسایی تاریخچه ی تکاملیبحثی در مورد نقش ویتامين پاکسازی مغزمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحباب هایی تو در توتنها در برابر جهانمغزتان را در جوانی سیم کشغربال در زندگیدنیای شگفت انگیز کوانتومآغاز فصل سرما و دوباره تکچگونه انتظارات بر ادراک تاثیر گیاه خواری بر رشد واکنون را با همه ی نقص هایدرمان جدید ALSهنر دانستنروش جدید تولید برقارزش حقیقی زبان قسمت سوموقتی خودت را در آینه دیدیبلوغ چیستسلول بنیادی در درمان ایدقوی تر باشتغییر دادن ژنها آیا روزی کیست هیداتید مغزمجرم، گاهی قربانی استشگفت زده و حیران باشبخش دیگری در وجود انسان هپرتوهای صادر شده از سیاهمهمان ناخواندهحس و ادراک قسمت چهل و هفتتو برای خزیدن خلق نشده اینقش ویتامین K در ترمیم اسدوچرخه سواری ورزشی سبک و الکترومغناطیس شنوایی و هنگاه از درون مجموعه با نگتاثیر درجه حرارت بر عملکابتذال با شعار دیندرمانهای بیماری پارکینسهوش مصنوعی از عروسک های بریشه های مشترک حیاتاز انفجار بزرگ تا انفجار ویشن پروبه خودت مغرور نشوسندرم پیریفورمیسقدرت کنترل خودجنگ داده هاکاربرد روباتهای ريزنانومدیریت اینترنت بر جنگشباهت مغز و کیهانبرای تمدن سازی، باید در بآنچه ناشناخته است باید شمیوپاتی و نوار عصب و عضلهحس و ادراک قسمت پنجاه و دتومورهای نخاعینقش روزه داری در سالم و جدژاوو یا آشناپنداریامید جدید بر آسیب نخاعیناتوانی در شناسایی چهره تاثیر رو ح و روان بر جسمابزار بقا از نخستین هماندرک تصویر و زبان های مخلتهوش مصنوعی از عروسک بازی راه طولانی را به سلامت گذاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا و گشودن پنجربی ذهن و بی روحسیگار عامل افزایش مرگ وملا اکراه فی الدینجهان های بسیار دیگرکشف ژن جدید، می تواند گستمرگی وجود نداردصبر و واقعیتبرخی بیماری های خاص که بدآیا فراموشی حتمی استمکانیزمهای دفاعی در برابحس و ادراک قسمت شصت و دوتوپیراماتنقطه ی رسیدن به قلهدائما بخوانانگشت ماشه اینخستین تمدن بشریتاریخ همه چیز را ثبت کردهابزار بقای موجود زنده از درد زانو همیشه نیاز به جرهوش مصنوعی از عروسک تا کمز گهواره تا گوراز تکینگی تا مغز از مغز تواسطه ها د رمسیر ایجاد مغبیماری الزایمرسکوت، پر از صداملاحظه های اخلاقی دربارهجهانی که از یک منبع، تغذیگوشه بیماری اتوزومال رسسمشکلات بین دو همسر و برخیطوفان فقر و گرسنگی و بی سبزرگ فکر کنآیا آگاهی پس از مرگ از بیماده ی تاریکخونریزی مغزی کشنده ولی قتکنولوژی های جدید و حالتنه به اعدامداروی جدید آلزایمر تاییدانسان قدیم در شبه جزیره عچرا حیوانات سخن نمی گوینتروس جریان انرژیابزارهای بقای از نخستین هوش احساسیزندگی فعال و مثبت روند آلALS نگاهی کامل بر بیماری واز تکامل تا مغز، از مغز تیک رژیم غذایی جدید، می توساخت شبکه عصبی مصنوعی با بیندیشمنابع انرژی از نفت و گاز جاودانگی مصنوعیگر جان به جز تو خواهد از خمعجزه ی علمعقیده ی بی عملخواص اردهتفکر ترکیبی در هوش مصنوعآیا دلفین ها می تواند از تکامل داروینی هنوز در حانوار مغز در فراموشی هادارویی خلط آوراولین قدم شناخت نقص های خنشانه های گذشته در کیهان رفتار اجتماعی انسان، حاصاحیای بینایی نسبی یک بیمهوش عاطفی رمز آزادگیزیباترین چیز در افزایش سفیزیک مولکولها و ذرات در تراشه ها روی مغزژنها نقشه ایجاد ابزار هوسخت ترین کار، شناخت خود ابا هوش مصنوعی خودکار روبمنبع نور واقعی و ثابت، حقحفره در مغزتقلید از طبیعتپوشاندن خود از نورمغز و اخلاقعوامل موثر در پیدایش زباخیالپردازی نکنآب، زندگی است(قسمت پنجم)تا 20 سال آینده مغز شما به ای آنکه نامش درمان و یادشنوروفیبروماتوزدر یک فراکتال هر نقطه مرکهمه چیز موج استرویا و واقعیتاختلالات صحبت کردن در اناستیفن هاوکینگ در تفسیر هیچ اندر هیچزبان و بیان، در سایه پیشرفراموشی همیشه هم بد نیستتشنچ پانایوتوپولوس تشنج کمی زاویه ی دیدت را عوض کسردرد به دلیل مصرف زیاد مبار بزرگ ایستادن بر دو پاپیوندهای پیچیده با تغییرمنبع هوشیاری کجاست قسمت53حلقه های اسرارآمیزتمایل زیاد به خوردن بستنمغز بیش از آنچه تصور میشوعدم تعادل دوپامین، فقط بخطا در محاسبات چیزی کاملآزمون ذهنی گربه شرودینگرتاثیر کپسول نوروهرب بر تاین، فقط راه توستچیز جدید را بپذیردرمان های جدید ALSهمکاری یا رقابتروزه داری متناوب، مغز را ارتباط چاقی و کاهش قدرت بهز ذره، یک دنیاستاطلاع رسانی اینترنتیسفر به درون سفری زیبافشار روحی، همیشه بد نیست تصاویر زیبای رعد و برقکوچک شدن مغز از نئاندرتاشناسایی زبان حیوانات با بحثی در مورد نقش کلسیم و پارادوکس ها در علممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحد و مرزها توهم ذهن ماستتنهاییمغزتان را در جوانی سیمکشمقالاتدنیایی پر از سیاهچاله آغاز مبهم آفرینشچگونه به سطح بالایی از هوتاثیر گیاه خواری بر رشد واکوییفلکسدرمان جدید مولتیپل میلومهنر رها شدن از وابستگیروش صحبت کردن در حال تکامارزش خود را چگونه میشناسوقتی خورشید هست شمع به کابلعیدن ستاره توسط سیاهچاسلول بنیادین از مخاط بینقیچی ژنتیکیتغییر زودتر اتصالات مغزیکیست کلوئید بطن سوممحل درک احساسات روحانیشگفتی های نقشه ی ژنتیکیبخشیدن دیگران یعنی آرامشپرتوزایی از جسم سیاهمهندسی ژنتیک در حال تلاش حس و ادراک قسمت چهل و هشتتو تغییر و تحولینقش ژنتیک در درمان اختلادوپامین قابل حل در آبالکتروتاکسی(گرایش و حرکنگاه حقیقی نگاه به درون اتاثیر درجه حرارت بر عملکابداع دی ان ای بزرگترین ددرماندگی به دلیل عادت کرهوش مصنوعی از عروسک های بریشه های اخلاقاز بار خود بکاه تا پرواز واقعیت فیزیکی، تابعی از به خودت نگاه کنسندرم پای بی قرارقدرت انسان در نگاه به ابعجنبه های موجی واقعیتکاربرد روباتهای ريز، در مدیریت اضطراب، از مهمتریشباهت مغز با کیهان مادیبرای خودآگاه بودن تو بایآنچه واقعیت تصور میکنیم میوتونیک دیستروفیحس و ادراک قسمت پنجاه و ستومورهای ستون فقراتنقش رژیم غذایی بر رشد و ادگرگونی های نژادی و تغییامید درمان کرونا با هماننادیدنی ها واقعی هستندتاثیر روده بر مغزابزار بقا از نخستین هماندرک حقیقت نردبان و مسیری هوش مصنوعی از عروسک بازی رابطه تشنج و اوتیسماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا از حقیقت تاتبی سوادی در قرن 21سیاهچاله هالاموژین داروی ضد اوتیسم؟جهان هایی در جهان دیگرکشف ارتباط جدیدی از ارتبمراقب خودتون و خانواده هصبر بسیار بایدبرخی توجهات در ببمار پارآیا ممکن است موش کور بی مما انسانها چه اندازه نزدحس و ادراک قسمت شصت و ششتوانایی مغز و دیگر اجزای نقطه ای بود و دگر هیچ نبودارچینانگشت نگاری مغز نشان میدنخستین تصویر از سیاهچالهتاریخ، اصیل نیست و ساخته ابزار بقای موجود زنده از دردهای سال گذشته فراموش هوش مصنوعی از عروسک تا کمزمین در برابر عظمت کیهاناز تکینگی تا مغز از مغز توبینار اساتید نورولوژی داز تکینگی تا مغز از مغز توجود قبل از ناظر هوشمندبیماری ای شبیه آلزایمر و سکوت، در برابر گزافه گویملاحظات بیهوشی قبل از جرجهانی پر از سیاهچاله یا پگوشت خواری یا گیاه خواریمشکلات روانپزشکی پس از سطوفان بیداریبزرگ شدن مغز محدود به دورآیا امکان بازسازی اندامهخواندن ، یکی از شستشو دهنتکنولوژی و پیشرفتنه بدبخت بلکه نادانداروی جدید ای ال اسانسان میوه ی تکاملچرا حجم مغز گونه انسان درتری فلوپرازینابزارهای دفاعی و بقای موهوش بشری تهدید برای بشریزندگی هوشمند در خارج از زNVG 291از تکامل تا مغز، از مغز تیکی از علل محدودیت مغز امساخت شبکه عصبی با الفبای بیهوش کردن در جراحی و بیممنابع انرژی از نفت و گاز جایی برای یاد گرفتن باقی گرفتار محدودیت ها و ابعامعجزه ی علم در کنترل کرونعلم و ادراک فقط مشاهده ی خواص بادامتفکر خلا ق در برابر توهم آیا دلفین ها میتوانند باتکامل داروینی هنوز در حانوار مغز در تشخیص بیماری دارویی ضد بیش فعالی سیستاولین مورد PML به دنبال تکنشانه های پروردگار در جهرقیبی قدرتمند در برابر ماحیای بینایی نسبی یک بیمازدواج های بین گونه ای، رهوشمندی کیهانزیر فشار کووید چه باید کرفیزیک هوشیاریتراشه ی هوش مصنوعی در مغزژنها ، مغز و ارادهسختی ها رفتنی استبا هر چیزی که نفس می کشد ممنبع هوشیاری کجاست قسمت حق انتخابتقویت مغز با ورزشپیموزایدمغز و سیر تکامل ان دلیلی عوامل ایجاد لغت انسانی و خانه ی تاریکآتاکسیتا بحر یفعل ما یشاای جان جان بی تن مرونورون هاي مصنوعی می تواندر کمتر از چند ماه سوش جدهمه چیز و هیچ چیزرویا و کابوساختلالات عضلانی ژنتیکاستخوان های کشف شده، ممکهیچگاه از فشار و شکست نترزبان و تکلم برخی بیماریهفراموشی و مسیر روحانیتشنج چیستکمالگرایی دشمن پیشرفتسردرد تنشنبار سنین ابزار هوشمندی اپیوندی که فراتر از امکانمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمحمله ویروس کرونا به مغزتمایز یا کشف یگانگیمغز باستانی، هنوز نقش هاعدم درکخطا در محاسبات چیزی کاملآزادی در چیستتاثیر کپسول نوروهرب بر ساینترنت بدون فیلتر ماهواچیزی منتظر شناخته شدندرمان های جدید میگرنهمانند سازی در انسانروزه داری و التهاب زیانبارتباط هوش ساختار مغز و ژهزینه ای که برای اندیشیداطلاعات حسی ما از جهان، چسفر تجهیزات ناسا به مریخ فضا و ذهن بازتصادف یا قوانین ناشناختهکوچکی قلبشناسایی سلول های ایمنی ابحثی در مورد حقیقت فضا و پاسخ گیاهان در زمان خوردمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحریص نباشتنهایی رمز نوآوری استمغط یک گیرنده استتاثیر ویتامین دی بر بیمادنیا، هیچ استإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَچگونه باغبانی باعث کاهش تاثیر گیاهخواری بر رشد و اکسی توسین و تکامل پیش ادرمان جدید میگرن با انتی هنر، پر کردن است نه فحش دروشهای نو در درمان دیسک باز فرد ایستا و متعصب بگذروقتی ریشه ها عمیقند از چیبنی عباس، ننگی بر تاریخسلول عصبی شاهکار انطباق قیچی ژنتیکی تهدید یا فرصتغییر عمودی سر انسان از پکپسول ژری لاکتمحل درک احساسات روحانی دشگفتی های زنبور عسلبخشش، عقلانی یا غیر عاقلپرسشمهندسی بدنحس و ادراک قسمت چهل و دومتو جهانی هستی که خودش را نقش گرمایش آب و هوا در همدورترین نقطه ی قابل مشاهالکترودهای کاشتنینگاه دوبارهتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار هوش در حال ارتقا ازدرها بسته نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی رژیم های غذایی و نقش مهم از بحث های کنونی در ویروسواقعیت چند سویهبه دنبال رستگاری باشسندرم پس از ضربه به سرقدرت ذهنجنسیت و تفاوت های بیناییکاش شرف اجباری بود یا حتیمداخله ی زیانبار انسانشباهت های ریشه ای چند بیمبرای رشد، باید از مسیر خطآنچه حس می کنیم، نتیجه ی میگرن و پروتئین مرتبط با حس و ادراک قسمت پنجاه و شتوهم فضای خالینقش رژیم غذایی در رشد و ادانش قدرت استامیدهای جدید برای بازیابنادیدنی ها بیشتر از دیدنتاثیر روزه داری بر سلامت ابزار بقا از نخستین هماندرک دیگرانهوش مصنوعی از عروسک بازی رادیوی مغز و تنظیم فرکاناز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا ساخته شده توبی شرمیسیاهچاله های فضایی منابعلایو دوم دکتر سید سلمان فجهان یکپارچهکشف جمجمه ای درکوه ایرهومراحل ارتقای پله پله کیهصد قدح، نفتاده بشکستبرخی توصیه ها برای واکسیآیا ما کالا هستیمما انسانها چه اندازه نزدحس و ادراک سی و هفتمتوانایی یک فرد، برای تغینقطه بی بازگشتداروهای مصرفی در ام اسانتقال ماده و انرژینخستین روبات های زنده ی جتازه های اسکیزوفرنی(جنوابزار بقای موجود زنده از دردی که سالهاست درمان نشهوش مصنوعی از عروسک تا کمزمین زیر خلیج فارس تمدنی زمان چیستاز تکینگی تا مغز از مغز توراپامیل در بارداریبیماری ای شبیه ام اس مولتسکته مغزیممانتین یا آلزیکسا یا ابجهانی در ذهنگیلگمش باستانی کیستمشکلات روانپزشکی در عقب طوفان زیباییبزرگ شدن تقریبا ناگهانی آیا انسان با مغز بزرگش اخخواندن، دوست روزهای سختتکنولوژی به طرز وحشتناکینه جنگ و نه خونریزیداروی جدید برای میاستنی انسان ها می توانند میدان چرا خشونت و تعصبذهن پر در برابر آگاهیتری فلوپرازینابعاد و نیازهای تکاملیهوش در طبیعتزندگی و داراییفقر داده ها در هوش مصنوعیاز تکامل تا مغز، از مغز تیافته های نوین علوم پرده ساختن آیندهبیهوشی در بیماران دچار امنابع انرژی از نفت و گاز جایی خالی نیستگریه ی ابر، رمز طراوت باغمعجزه در هر لحظه زندگیعلم و روحخواص بادام زمینیآیا دست مصنوعی به زودی قاتکامل داروینی هنوز در حانوار مغزی روشی مهم در تشخداستانها و مفاهیمی اشتبااولین مورد پیوند سر در اننشانه های بیداری روحیرقابتی بی هدف یا رقابتی هاحتیاط در ورزش زانو در خااسکلت خارجی در درمان اختهوشمندسازی زندان هازیرفون داروی ضد ام اسفیزیک و هوشیاریتراشه ی بیولوژِیکژنهای مشترک بین انسان و وسختی در بلند شدن از روی صبا آتش، بازی نکن و بعد از منبع هوشیاری کجاست قسمت حقیقت قربانی نزاع بین بی تقویت استخوان در گرو تغذپیموزایدمغز کوانتومیعواملی که برای ظهور لغت اخانواده پایدارآتاکسی فریدریشتاول کف پا و حقیقتایمونوگلوبولین وریدی IVIgنورون های ردیاب حافظهدر آرزوهایت مداومت داشتههمه چیز کهنه میشودرویا و خبر از آیندهاختراع جدید اینترنت کواناستروژن مانند سپر زنان دهیپرپاراتیروئیدیسمزبان و شناخت حقیقت قسمت چفراموشی آرمانتشنج و حرکات شبه تشنجی قاکمردردسردرد سکه ایباربر دیگران نباشپیوستگی همه ی اجزای جهانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحمایت از طبیعتتمدن قدیمی ای در جنوب ایرمغز برای فراموشی بیشتر کعدالت برای من یا برای همهخطای ادراک کارماآزادی عقیده، آرمانی که تتاثیر کپسول نوروهرب بر ساینترنت، حقیقت جامعه ی فچیزی خارج از مغزهای ما نیدرمان های جدید در بیماری همجوشی هسته ای، انرژِی بروزه داری و بیمار ی ام اس ارتباط پیوسته ی جهانهزینه سنگین انسان در ازااطلاعاتی عمومی در مورد مسفر دشوار اکتشاففضای قلب منبع نبوغ استتضادهای علمیکوچکترین چیز یک معجزه اسماده ی خالیشهر زیرزمینی در ژاپن برابحثی در مورد عملکرد لوب فپختگی پس از چهل سالگي به منبع هوشیاری کجاست؟(قسمحرکات چشم، ترجمه کننده ی تنبیه چقدر موثر استنفرت، اسیب به خود استصفحه اصلیدندان ها را مسواک بزنید تافت فشار خون ناگهانی در وچگونه تکامل مغزهای کنونیتاثیر انتخاب از طرف محیط اکسکاربازپین در درمان تشدرمان جدید کنترل مولتیپلهوموارکتوس ها ممکن است دروشهای شناسایی قدرت شنوااز مخالفت بشنووقتی شروع به بیدار شدن میبه قفس های سیاهت ننازسلول عصبی، در محل خاص خودقانون مندی نقشه ژنتیکی متغییرات منطقه بویایی مغزکامپیوتر سایبورگمحدودیت چقدر موثر استشانس یا نتیجه ی تلاشبدون پیر فلکپرسش و چستجو همیشه باقی امهربانی، شرط موفقیتحس و ادراک قسمت چهل و سومتو جدای از کیهان نیستینقش پیش زمینه ها و اراده ديدن با چشم بسته در خواب الگو نداشتیمنگاهی بر قدرت بینایی دراتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرهای اسرارآمیز و پوشیدههوش مصنوعی از عروسک بازی رژیم های غذایی و نقش مهم از تلسکوپ گالیله تا تلسکواقعیت چیستبه زودی شبکه مغزی به جای سندرم جدایی مغزقدرت شناختی انسان، محدودجنسیت و تفاوت های بیناییکتاب گران و پرهزینه شد ولمدارک ژنتیکی چگونه انسانشباهت کیهان و مغزبرای زندگی سالم، یافتن تآنها نمیخواهند دیگران رامیگرن و خوابحس و ادراک قسمت بیست و چهتوهم فضای خالی یا توهم فضنقش زنجبیل در جلوگیری از دانش محدود به ابعاد چهارامیدوار باش حتی اگر همه چنادانی در قرن بیست و یکم،تاثیر روزها، ماه ها یا ساابزار بقا از نخستین هماندرک درست از خود و هوشیاریهوش مصنوعی از عروسک بازی راز تغییراز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن آلزایمربی عدالتی در توزیع واکسن سیاهچاله ها، دارای پرتو لازم است هیچ کاری نکنیدجهان یکپارچهکشف جدید تلسکوپ جیمز وبمرز مرگ و زندگی کجاستصداقتبرخی درمان های Spinal Muscular Atآیا ما تنها موجودات زنده ما اکنون میدانیم فضا خالحس و ادراک- قسمت پنجاه و توازن مهمتر از فعالیت زینقطه، وجود است یا فاصلهداروهای ام اسانتروپی و هوشیارینرمش های مفید برای درد زاتازه های بیماری پارکینسوابزار بقای موجود زنده از درد، رمز موفقیتهوش مصنوعی به کمک هوش طبیهوش مصنوعی به شناسایی کازمان و مکان، ابعاد کیهان از تکینگی تا مغز از مغز تورزش هوازی مرتب خیلی به قبیماری اسپینال ماسکولار من و وجود توهمیجهان، تصادفی نیستگیاه بی عقل به سوی نور میمشاهده گر جدای از شیء مشاطولانی ترین شببزرگترین خطایی که مردم مآیا انسان در آستانه ی انقخواب و بیداری نوسانی مغزتکنولوژی جدید که سلول هانه روش تقویت مغزداروی جدید برای کاهش وزنانسان یک کتابخانه استچرا در مغز انسان، فرورفتذهن تو همیشه به چیزی اعتقترک امروزابعاد اضافه ی کیهانهوش عاطفی قسمت 11زندگی بی دودفلج نخاعی با الکترودهای از تکامل تا مغز، از مغز تیاد گرفتن مداومساختن آینده، بهترین روش بیو الکترونیک؛ ترکیب موجمنابع انرژی از نفت و گاز جاذبهگربه شرودینگر و تاثیر مشمعرفی مورد نادر بیماری گعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهخواص شکلات تلخآیا رژیم غذایی گیاهی سلاتکامل زباننوار مغز، مفید و بی خطردخالت در ساختار ژنهااولین هیبرید بین انسان و نظام مثبت زندگیرموزی از نخستین تمدن بشراحتیاط در تعویض داروهااسکار، لگوی هوشمندهوشیاری و وجودزیرک ترین مردمفیزیک آگاهیتربیت کودکان وظیفه ای مهژنهای هوش ، کدامندسدسازی روش مناسب برای مقبا تعمق در اسرار ابدیت و منبع هوشیاری کجاست قسمت حقیقت آنطور نیست که به نظتقویت حافظه یا هوش مصنوعپیچیدگی های مغزمگسمغز آیندگان چگونه است ؟عوارض ازدواج و بچه دار شدخاویار گیاهیآتاکسی مخچه ای خودایمنتابوهای ذهنیایمپلانت مغزینوروپلاستیسیتی چیستدر آسمان هدیه های نادیدنهمه چیز در زمان مناسبرویا بخشی حقیقی از زندگی ادامه بحث تکامل چشماسرار آفرینش در موجهاوکينگ پیش از مرگش رسالزبان و شناخت حقیقت قسمت افرایند پیچیده ی خونرسانیتشنج به صورت اختلال رفتاکمردرد ناشی از تنگی کاناسردرد عروقی میگرنبارداری بدون رحمپیام های ناشناخته بر مغز منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحوادث روزگار از جمله ویرتمدن پیشرفته ی پیشینیانمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟عسل طبیعی موثر در کنترل بخطای حسآزار حقیقیتاثیر کتامین در درمان پاایندرالدرمان های جدید سرطانهمدلی و هوش عاطفیروزه داری سلول های بنیادارتباط انسانی، محدود به هزاران سال چشم های بینا واطلاعاتی عمومی در مورد مسفرنامه سفر به بم و جنوب فضای خالی ای وجود نداردتظاهر خوابیده ی مادهکووید نوزده و خطر بیماری ماده ای ضد التهابیشواهدی از نوع جدیدی از حابحثی درباره هوش و تفاوتهپدیده خاموش روشن در پارکمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحرکت چرخشی و دائمی کیهانتهدیدهای هوش مصنوعینقاشی هایی با بوی گذشته یسوالات پزشکیده روش موفقیتافت هوشیاری به دنبال کاهچگونه جمعیت های بزرگ شکل تاثیر احتمالی عصاره تغلیاگر فقط مردم میفهمیدند کدرمان جدید ام اسهورمون شیرساز یا پرولاکتروشی برای بهبود هوش عاطفاز نخستین همانند سازها تویتنام نوعی کرونا ویروس به مغز خزندگان خودت اجازسلولهای ایمنی القا کنندهقانون گذاری و تکاملتغییرات مغز پس از 40 سالگیکانال یوتیوب دکتر سلمان محدودیت های حافظه و حافظشانس یا تلاشبدون بار گذشتهپرسشگری نامحدودموفقیت هوش مصنوعی در امتحس و ادراک قسمت نهمتو دی ان ای خاص ميتوکندرينقش پیشرفته ی سلول های بندی متیل فومارات(زادیوا)(الگو و عادت را بشکن و در انگاهی بر توانایی اجزاي بتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرون قفس یا بیرون از آنهوش مصنوعی از عروسک بازی رژیم ضد التهابیاز تلسکوپ گالیله تا تلسکواقعیت چیستبه زیر پای خود نگاه نکن بسندرم دزدی ساب کلاوینقدرت عشقجهل مقدسکتاب زیست شناسی باورمروری بر تشنج و درمان هایشباهت زیاد بین سلول هاي عبرخی ملاحظات در تشنج های آنژیوگرافی از مغزمیگرن و روزه داریحس و ادراک قسمت بیست و یکتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)نقش زبان در سلطه و قدرت ادانش بی نهایتامیدوارینازوکلسینتاثیر روغن رزماری استنشاابزار بقا از نخستین هماندرک عمیق در حیواناتهوش مصنوعی از عروسک بازی راست دستی و چپ دستیاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ایرانی کرونا تولیدبیمار 101 ساله، مبتلا به سسیاهچاله و تکینگی ابتدایلبخند بزن شاید صبح فردا زجهان کنونی و مغز بزرگتریکشیدن مادی روشی برای جلومرز بین انسان و حیوان کجاصدای بم با فرکانس پایین، برخی روش های تربیتی کودکآیا مصرف مولتی ویتامین هما از اینجا نخواهیم رفتحس و ادراک- قسمت بیست و پتوت زیاد بخوریدنمیتوان با بیرون انداختنداروهای تغییر دهنده ی سیانتظار گذر تندباد؟نرمش های مفید در سرگیجهتازه های درمان ام اسابزار بقای موجود زنده از درس گرفتن از شکست هادست و پا زدن در سایه؟هوش مصنوعی تعاملیزمان و گذر آن سریع استاز تکینگی تا مغز از مغز تورزش هوازی ، بهترین تمریبیماری اضطراب عمومیمن کسی در ناکسی دریافتم جهش های ژنتیکی مفید در ساگیاه خواری و گوشت خوار کدمشاهده آینده از روی مشاهطی یکصد هزار سال اخیر هرچبزرگترین درد از درون است آیا احتمال دارد رویا از آخواب زمستانی سلول های سرتکنولوژی جدید که سلول هاچه زیاد است بر من که در ایداروی جدید برای ای ال اسانسان باشچرا ذرات بنیادی معمولاً ذهن خود را مشغول هماهنگیترکیب آمار و ژنتیکابعاد بالاترهوش عاطفی قسمت نهمزندگی در جمع مواردی را برفلج بل، فلجی ترسناک که آناز تکامل تا مغز، از مغز تیاد بگیر فراموش کنیساختار فراکتال وجود و ذهبیوگرافیمنابع انرژی از نفت و گاز جاذبه و نقش آن در شکلگیریتفاوت قند طبیعی با قند و گزیده ای از وبینار یا کنفمعرفت و شناختعلم به ما کمک میکند تا موخواص شگفت هویجآیا رژیم غذایی گیاهی سلاتکامل زباننوار مغز، ترجمه ی فعالیت در موج، راز خلقت نهفته اساولین تصویر در تاریخ از سنظریه ی تکامل در درمان بیرمز و رازهای ارتباط غیر کاحساس گذر سریعتر زماناسارت و پرخوریهوشیاری و افسردگیزیست شناسی کل در جزء فراکفیزیکدانان ماشینی برای تترجمه فعالیت های عضله به ژنهای حاکم بر انسان و انسسرنوشتبا خودت نجنگمنبع هوشیاری کجاست قسمت حقیقت افرادتقویت سیستم ایمنیپیچیدگی های مغزی در درک زمغز اندامی تشنه ی انرژی اعید نوروز مبارکخار و گلآتش منبع انرژیتاثیر فکر بر سلامتایمپلانت مغزی و کنترل دو نوروز مبارکدر آستانه ی موج پنجم کوویهمه چیز در زمان کنونی استرویا تخیل یا واقعیتاداراوون تنها داروی تاییاسرار بازسازی اندام هاهاوکينگ پیش از مرگش رسالزبان و شناخت حقیقت قسمت دفرایند تکامل و دشواری هاتشنج عدم توازن بین نورون کمردرد و علل آنسرطان کمیت گراییبازگشایی مجدد مطب دکتر سپیدایش زبانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحکمت الهی در پس همه چیزتمدن بشری و مغز اخلاقیمغز بزرگ چالش است یا منفععشق به هفت مرتبه ی شناختیخطر آلودگی هواآزار دیگری، آزار خود استتاثیر گیاه خواری بر رشد وایپیداکریندرمان های رایج ام اسهمراه سختی، اسانی هستروزهای بد باقی نمیماندارتباط از بالا به پایین مهستي مادي ای که ما کوچکتراعتقاد اشتباه، نتیجه ی نسفرنامه سفر به بم و جنوب قفس دور خود را بشکنتظاهری از ماده است که بیدکودک هشت ساله لازم است آدماده، چیزی نیستشواهدی از دنیسوان(شبه نئبحثی درباره هوش و تفاوتهپروژه ی ژنوم انسانیمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس متفاوتتو یک معجزه ایچقدر به چشم اعتماد کنیمپیامهای کاربراندهن، بزرگترین سرمایهافتخار انسانچگونه جمعیت های بزرگ شکل تاثیر بینش و انتظارات فراگر میدانی مصیبت بزرگتر درمان جدید ای ال اس، توفرهوش فوق العاده، هر فرد اسروشی جدید در درمان قطع نخاز نخستین همانند سازها تویتامین E برای فعالیت صحبه نقاش بنگرسلولهای بنیادی مصنوعی درقانون جنگلتغییرات آب و هوایی که به کاهش میل جنسی در ام اسمحدودیت درک انسانشاهکار قرنبدون زمان، ماده ای وجود نپس از اگو یا بعد از نفسموفقیت در تفکر استحس و ادراک قسمت چهارمتو در میانه ی جهان نیستی نقش آتش در رسیدن انسان بهدین اجباریالگوی بنیادین و هوشیارینگاهت را بلند کنتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرون و بیرون، جدای از هم هوش مصنوعی از عروسک بازی رژیم غذایی حاوی تخم مرغ واز تکنیکی تا مغز از مغز تواقعیت های متفاوتبه سیاهی عادت نکنیمسندرم سردرد به دلیل افت فقسم به فقرجهان فراکتالکتاب طبیعت در قالب هندسهمرکز هوشیاری، روح یا بدن شباهت زیاد بین سلول هاي عبرخی مرزهای اخلاق و علوم آنان که در قله اند هرگز خمیگرن سردردی ژنتیکی که بحس و ادراک قسمت بیست و دوتوهم چیستنقش زبان در سلطه و قدرت ادانشمندان موفق به بازگردامیدواری و مغزنبودن مدرک و شاهد، مدرک تاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین هماندرگیری قلب در بیماری ویرهوش مصنوعی از عروسک بازی رجزخوانی هایی که امروز باز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژنبیمار مرکز تنفس سلولیسیاهچاله ی منفرد یا سیاهلحظات خوش با کودکانجهان کاملی در اطراف ما پرکشتن عقیده ممکن نیستمرز جدید جستجو و اکتشاف، صرع و درمان های آنبرخی سلولهای عصبی در تلاآیا مغز تا بزرگسالی توسعما اشیا را آنطور که هستندحس و ادراک- قسمت شصت و چهتوسعه هوش مصنوعی قادر اسنمیتوان بر سیاه سیاه نوشداروهای ضد بیماری ام اس وانحراف و حقیقتنرمش های موثر در کمردردتاسف بار است انسان، حق خوابزار بقای موجود زنده از ابزار بقای موجود زنده از دست کردن در گوشهوش مصنوعی در قضاوت های ازمان و صبراز تکینگی تا مغز از مغز تورزش و میگرنسکته ی مغزی در جوانانبیماری بیش فعالیمن پر از تلخیمجهش های ژنتیکی غیر تصادفگیرنده باید سازگار با پیمشاهدات آمیخته با اشتباهطیف انسفالیت، گیلن باره بسیاری از مجرمان، خودشانآیا احتمال دارد رویا از آخواب سالم عامل سلامتیتکینگینه عدم مطلق بلکه عدم با قداروی جدید برای دیابتانسان جدید از چه زمانی پاچراروياها را به یاد نمی آذهن خالی از شلوغی افکاراتفاق و تصادفهوش عاطفی قسمت هفتمزندگی در سیاهچالهفلج خواباز تکامل تا مغز، از مغز تیادگیری مهارت های جدید دساختار شبکه های مغزی ثاببیوگرافیمنابع انرژی از نفت و گاز جبران از دست رفته هاتفاوت مغز انسان و میمون هگزارش یک مورد جالب لخته ومغز فکر میکند مرگ برای دیعلم بدون توقفخواص عجیب لوبیاآیا راهی برای بهبود وضعیتکامل زبان انسان از پیشینوار عصب و عضلهدر میان تاریکی و روشناییاولین دارو برای آتاکسی فنظریه ی تکامل در درمان بیرمز گشایی از اتصالات مغزاحساسات کاذباساس انسان اندیشه و باور هوشیاری کوانتومیزیست شناسی باور حقیقت یا فال نیکوترجمه ی فعالیت های عضله بکفش و کتابسریع دویدن مهم نیستبا خدا باشمنبع هوشیاری کجاست قسمت حقیقت انسانتلقین اطلاعات و حافظهپیوند قلب خوک، به فرد دچامغز انسان ایا طبیعتا تماعامل کلیدی در کنترل کارآخارق العاده و استثنایی بآثار باستانی تمدن های قدتاثیر مشاهده بر واقعیت بایمپلانت مغزی کمک میکند نوروز یا روز پایانیدر برابر حقایق جدیدهمه چیز، ثبت می شودرویا حقی از طرف خداادب برخورد با دیگراناصفهان زیباهدف یکسان و مسیرهای مختلزبان و شناخت حقیقت قسمت سفرایند حذف برخی اجزای مغتشویق خواندن به کودکانکمردرد با پوشیدن کفش مناسرعت فکر کردن چگونه استبازگشت از آثار به سوی خداپیر شدن حتمی نیستمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحافظه میتواند بزرگترین دتمدن زیر آبمغز بزرگ چالشهای پیش روعشق درونی به یگانگی خلقتخطر حقیقی، خود انسان استآسيب میکروواسکولاریا آسچیزی شبیه نور تو نیستتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا کوچک شدن مغزانسان الدرمان های علامتی در ام اسهمراهی میاستنی با برخی سروزهای سختارتباط بین هوش طبیعی و هوهستی ما پس از شروعی چگال اعتماد به خودسفرنامه سفر به بم و جنوب قفس ذهنتعویض دارو در تشنجکودک ایرانی که هوش او از ماده، چیزی بیش از یک خلا شیر و دوغ بادامبحثی درباره هوش و تفاوتهپروژه ی ژنوم انسانیمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس چشایی و بویاییتو یک جهان در مغز خودت هسنقش قهوه در سلامتیسایتهای دیگردو ویژگی انتزاع و قدرت تجافراد آغاز حرکت خودشان رچگونه حافظه را قویتر کنیتاثیر ترکیبات استاتین (ساگر نیروی مغناطیس نباشد درمان جدید سرطانهوش مصنوعی می تواند بر احروشی جدید در درمان نابیناز نخستین همانند سازها تویتامین E در چه مواد غذایبه نقاش بنگرسلام تا روشناییقانون جنگلتغییرات تکاملی سر انسان کاهش مرگ و میر ناشی از ابمخچه فراتر از حفظ تعادلشاهکار شش گوشبر کسی اعتماد نکن مگر اینآلودگی هوا چالش قرن جدیدمولکول ضد پیریحس و ادراک قسمت نوزدهمتوقف؛ شکستنقش انتخاب از طرف محیط، ندین، اجباری نیستالگوبرداری از طبیعتچالش هوشیاری و اینکه چرا تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرون آشفته ی تو و ظاهر خنهوش مصنوعی از عروسک بازی رژیم غذایی سالم و ضد التهاز تکینگی تا مغز و از مغز واقعیت و مجازبه سخن توجه کن نه گویندهسوی ما آید نداها را صداقضاوت ممنوعجهان قابل مشاهده بخش کوچکتاب، سفری به تاریخمرکز حافظه کجاستشجاعت و ترسبرخی نکات از گاید لاین پرآنتی بادی منوکلونال در دمیگرن شدید قابل درمان اسحس و ادراک قسمت بیست و سوتوهم و خیالنقش سجده بر عملکرد مغزدانشمندان نورون مصنوعی سامیدی به این سوی قبر نیستنباید صبر کرد آتش را بعد تاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین هماندرگیری مغز در بیماری کویهوش مصنوعی از عروسک بازی رحم مصنوعیاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژن ضد کرونابیماری لبر و نابینایی آنسیاهچاله ی تولید کنندهلرزش ناشی از اسیب به عصبجهان پیوستهگل خاردار، زیباستمرزهای حقیقی یا مرزهای تضایعه ی شبکه لومبوساکرالبرخی سيناپسها طی تکامل و آیا همه جنایت ها نتیجه بیما به جهان های متفاوت خودحسن یوسف باغچه ی منتوسعه برخی شغل ها با هوش نمای موفقیتداروهای ضد تشنج با توضیح اندوه در دنیا استنرمشهای مهم برای تقویت عتبدیل پلاستیک به کربن و ستبدیل تراکت صوتی مصنوعی ابزار بقای موجود زنده از دست آسمانهوش مصنوعی در کامپیوترهازمان واقعیت است یا توهماز تکینگی تا مغز- از مغز ورزش بهترین درمان بیش فعسکته ی چشمیبیماری تی تی پیمن بی من، بهتر یاد میگیرمجهش های بیماری زا، معمولگالکانزوماب، دارویی جدیمطالبه ی حق خودطبیعت موجی جهانبسیاری از بیماری های جدیآیا بدون ناظر هوشمند هم بخواب سالم عامل سلامتی و یتکامل فردی یا اجتماعینهایت معرفت و شناخت درک عداروی جدید ضد فشار خونانسان خطرناکترین موجودچراروياها را به یاد نمی آذهن سالماتوبان اطلاعات و پلِ بینهوش عاطفی قسمت یازدهزندگی زمینی امروز بیش از فلج خواب چیستاز تکامل تا مغز، از مغز تیادگیری هوش مصنوعی، عمیقسادیسم یا لذت از آزار دادبیان ژن های اسکیزوفرنی دمنابع انرژی از نفت و گاز جدا کردن ناخالصی هاتفاوت ها و تمایزها کلید بگشایش دروازه جدیدی از طرمغز قلبعلم در حال توسعهخود جسم و یا تصویرآیا راهی برای رفع کم آبی تکامل ساختار رگهای مغزی نوار عصب و عضلهدر مانهای کمر درداولین دروغنظریه ی تکامل در درمان بیرمز پیشرفت تواضع است نه طاخلاق و علوم اعصاباستفاده از مغز، وزن را کمهوشیاری سنتی یا هوشیاری زیست، مرز افق رویداد هستفاکسیبتترجمه ای ابتدایی از اسراکفش بد، عامل مهم کمردردسریعترین کامپیوتر موجودبا طبیعت بازی نکنمنبع هوشیاری کجاست قسمت حقیقت اشیاتلاش ها برای کشف منابع جدپیوند مدفوعمغز انسان برای ایجاد تمدعادت همیشه خوب نیستخبر مهم تلسکوپ هابلآدم عاقل، وقت خودش را هدرتاثیر نگاه ناظر هوشیار بایمپلانت نخاعی میتواند دنورالژیدر جراحی کمر عجله نکنیدهمه ی سردردها بی خطر نیسترویاها از مغز است یا ناخوادراک ما درک ارتعاشی است اصل بازخوردزبان جانسوزفراتر از دیوارهای باورتشخیص ژنتیکی آتروفی های کنفرانس تشنج هتل کوثر اصسطح آگاهی، رخدادهای زندگبازگشت به ریشه های تکاملپیراستاممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحافظه های کاذبتمدنی قدیمی در شمال خلیج مغز بزرگ و فعال یا مغز کوعشق، شلوغ کردن نیستخطر را بپذیرآسیب ها ناشی از آلودگی هونکاتی در مورد تشنجتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا این جمله درست است کسیدرمان ژنتیکی برای نوآوریهمراهی نوعی سردرد میگرنیروزهای سخت میگذردارتباط شگفت مغز انسان و فهشت توصیه برای کاستن از داعتماد به خودسفرنامه سفر به بم و جنوب قفس را بشکنتعیین پیش آگهی آسیب به عصکودکان مهاجرماست مالیشیشه ی بازالتی و سیلیکونبحثی درباره هوش و تفاوتهپروژه ی علمی پیوند مغز سامنبع هوشیاری در کجاست؟ قحس و ادراک (قسمت اول )تو کجای جهانینقش مهاجرت در توسعه نسل ادو بیماری روانی خود بزرگ افراد بی دلیل دوستدار تو نگاه من، نگاه تو و یا حقیتاثیر تغذیه بر سلامت روااگر نعمت فراموشی نبود بسدرمان جدید سرطانهوش مصنوعی متصل با مغزروشی جدید در درمان سکته ماز نخستین همانند سازها تویتامین کابه نادیدنی ایمان بیاورسلاح و راهزنیقانونمندی و محدودیت عالمتغذیه بر ژنها تاثیر داردکاهش التهاب ناشی از بیمامخچه ، فراتر از حفظ تعادلشاید گوشی و چشمی، آماده شبرلیتیونآلودگی هوا و ویروس کرونامولتیپل اسکلروز در زنان حس و ادراک قسمت هفتمتولید مولکول جدید توسط هنقش اتصالات بین سلولهای دیوار همه اش توهم بودالتهاب شریان تمپورالچالش هوشیاری و اینکه چرا تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندروغ نگو به خصوص به خودتهوش مصنوعی از عروسک بازی رژیم غذایی ضد التهابیاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و انعکاسبهبود حافظه پس از رخدادهسوپاپ ها یا ترانزیستورهاقطار پیشرفتجهان موازی و حجاب هاکتابخانهمرکز حافظه کجاستشرکت نورالینک ویدیویی ازبرخی نرمش ها برای درد زانآنتروبات؛ ترکیب سلول زندمیاستنی گراویس بدون آنتیحس و ادراک قسمت بیستمتوهم وجودنقش غذاها و موجودات دريادانشمندان یک فرضیه رادیکامیدی تازه در درمان سرطانبرو و انرژی مداومتاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین هماندرگیری مغز در بیماران مبهوش مصنوعی از عروسک بازی رحم مصنوعیاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن دیگر کرونا ساخته شبیماری میاستنی گراویسسیاهچاله، سیاه خالص یا پلرزش دست ها و گردن و سر ETجهان پیوستهگل درون گلدانمزایای شکلات تلخ برای سلضایعه ی عروقی مخچهبرداشت مغز ما از گذر زمانآیا هوش مصنوعی می تواند نما با کمک مغز خود مختاريمحساسیت روانی متفاوتتوصیه های سازمان بهداشت نمایش تک نفرهداروی فامپیریدین یا نورلاندوه دردی را دوا نمیکندچرا ماشین باید نتایج را پاندوهگین نباش اگر درب یا چرا مردم با زندگی میجنگنتبدیل سلولهای محافط به سابزار بقای موجود زنده از دست بالای دستهوش مصنوعی در تفکر خلاق ازمان پلانکاز تکینگی تا مغز- از مغز ورزش در کمر دردسال 2025 سال بین المللی علمبیماری خود ایمن اعصاب محمننژیتجهش تمدنی عجیب و شگفت انسگام کوچک ولی تاثیرگذارمطالبی در مورد تشنجطبیعت بر اساس هماهنگیبسیاری از بیماری های جدیآیا برای تولید مثل همیشه خواب عامل دسته بندی و حفطتکامل مادی تا ابزار هوشمنهایت در بی نهایتداروی جدید ضد میگرنانسان در هستی یا هستی در چراغ های متفاوت و نور یکسذهت را روی چیزهای مفید متاتوسوکسیمایدهوش عاطفی قسمت پنجمزندگی زودگذرفلج دوطرفه عصب 6 چشماز تکامل تا مغز، از مغز تیادگرفتن، آغاز حرکت است سازگاری با محیط بین اجزابیان حقیقتمنابع انرژی از نفت و گاز جدایی خطای حسی استتفاوت ها را به رسمیت بشناپل جویی اصفهانمغز ما کوچکتر از نیم نقطهعلم راهی برای اندیشیدن اخودآگاهی و هوشیاريآیاما مقهور قوانین فیزیکتکامل شناخت انسان با کشفنوار عصب و عضلهدر محل کار ارزش خودت را باولین سلول مصنوعینظریه ی ریسمانرمز امید، بی نیازی از مرداخلاق پایه تکامل و فرهنگاستفاده از نظریه ی تکامل هوش، ژنتیکی است یا محیطیزاویه نگاه ها یکسان نیستفاجعه ی جهل مقدسترس و آرمان هاکل اقیانوس در یک ذرهسرکه انگبین عسلی مفید بربالای هر دستی، دستی هستمنبع هوشیاری کجاست قسمت حقیقت تنها چیزی است که شاتلاش های جدید در ALSپیوند مدفوع در درمان بیممغز انسان برای شادمانی طعادت کن از بالا نگاه کنیخدا موجود استآرمانگرای تخیلی نباشتاثیر نگاه و مشاهده ناظر ایمپلانت استخوانی در آسینورالژی تریژمینالدر درمان بیماری مولتیپل همه جا خیر بکاررویاهای پر رمز و حیرتی درادراک، فراتر از آنچه معماصل در هم تنیدگی و جهانی زبان ریشه هایی شناختی اسفرار در فرار از میزبان، دتشخیص آلزایمر سالها قبل کنگره بین المللی سردرد دسعی کن به حدی محدود نشویبازخورد یا فیدبکپیشینیان انسان از هفت میمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحافظه و اطلاعات در کجاست تمرکز و مدیتیشنمغز بزرگترین مصرف کننده عصب حقوق نورولووخطرات هوش مصنوعیآسیب روانی شبکه های اجتمچگونه مولکول های دی ان ایتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا ابزار هوشمندی یا مغز درمان کارتی سل و تومور مغهندسه ی پایه ایروش مقابله مغز با محدودیارتباط شگفت انگیز مغز انو هر کس تقوای خدا پیشه کناعتماد بی موردسفری به آغاز کیهانقله برای دیدن نه برای به تعامل انسان و هوش مصنوعیکودکان میتوانند ناقل بی ماست مالی با هوش انسانیشکل های متفاوت پروتئین هبحثی درباره هوش و تفاوتهپروانه ی آسمانیمنبع هوشیاری در کجاست؟(قحس و ادراک (قسمت دوم )تو کز محنت دیگران بی غمینقش میدان مغناطیسی زمین دو بار در هفته ماهی مصرف افزایش قدرت ادراکات و حسنگاه مادی غیر علمی استتاثیر حرکات چشم بر امواج اگر نعمت فراموشی نبود بسدرمان دارویی سرطان رحم بهوش مصنوعی و کشف زبان هایريتوکسيمب در درمان ام اساز نشانه ها و آثار درک شدویتامین کا و استخوانبه هلال بنگرسلسله مباحث هوش مصنوعیقارچ بی مغز در خدمت موجودثبت و دستکار ی حافظهکاهش حافظه هرچند فرایندیمخچه ابزاري که وظیفه آن فشاید درست نباشدبرنامه و ساختار پیچیده مآلودگی هوا و پارکینسونمواد کوانتومی جدید، ممکنحس و ادراک قسمت هفدهمتولید مثل فقط با یک مادر نقش تیروئید در تکامل مغزدیوار، از ابتدا توهم بودام آر آی جدید با قدرت شگفچالش هوشیاری و اینکه چرا تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندریا آرام نخواهد شد کشتی هوش مصنوعی از عروسک بازی رژیم غذایی ضد درداز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهبهداشت خوابسوپاپ ها یا ترانزیستورهاقطره قطرهجهان ما میتواند به اندازکجای مغز مسئول پردازش تجمرکز خنده در کجای مغز استشربت رب اناربرخی نرمش ها برای زانوآنزیم تولید انرژی در سلومیاستنی گراویس در جوانانحس و ادراک قسمت دهمتوهم وجودنقش غذاها و موجودات دريادانشمندان ژنی از مغز انسامگا سه عامل مهم سلامتچت جی پی تیتاثیر رژیم گیاهخواری بر ابزار بقا از نخستین هماندرگیری مغزی در سندرم کووهوش مصنوعی از عروسک بازی رسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهراز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن دیگری ضد کرونا از دبیماری میاستنی گراویسسیاره ی ابلهانلرزش عضله یا فاسیکولاسیوجهان پر از چیزهای اسرار آگل زندگیمسمومیت دانش آموزان بی گضایعات در عصب زیر زبانیبرداشتت از جهان رو زیاد آیا هوش مصنوعی زندگی بشرما بخشی از این جهان مرتبطخفاش کور و انسان بینا؟توصیه های غیر دارویی در سچند نرمش مفید برای کمردرداروی لیراگلوتیدداروی کنترل چربی خوناندام حسی، درک از بخش هایچرا مغز انسان سه هزار سالتبر را بردارابزار بقای موجود زنده از دست خدا بارها را از دوشت هوش مصنوعی در خدمت خلق وحزمان به چه دلیل ایجاد میشاز تکینگی تا مغز- از مغزتوزن حقیقی معرفت و شناختسال سیزده ماههبیماری دویکمن، ما یا چی؟جهشهای مفید و ذکاوتی که دگامی در درمان بیماریهای مطالعه ای بیان میکند اهدطعمه ی شبکه های ارتباط اجبشکه ای که ته نداره پر نمآیا بزرگ شدن مغز فقط در دخواص فلفل سبزتکامل مداومنهادینه سازی فرهنگ اختلاداروی جدید ضد الزایمرانسان عامل توقف رشد مغزنزاع ها بیهوده استذخیره ی شگفت انگیز اطلاعاتصال مغز و کامپیوترهوش عاطفی قسمت اولزندگی سلول در بدن، جدای افن آوری های جدید علیه شنااز خود رها شویادآوری خواب و رویاستم با شعار قانون بدترین بیداری معنوی یعنی دوستی منابع انرژی از نفت و گاز جریان انرژی در سیستم های تفاوت های بین زن و مرد فقپل خواجو اصفهانمغز مانند تلفن استعلم ساختن برج های چرخانخودآگاهی و هوشیاريآگاهی فراتر از آگاهیتکامل، نتیجه ی برنامه رینوار عصب و عضلهدر چه مرحله ای از خواب ، راوکرلیزوماب داروی جدید شنظریه ی ریسمان و هوشیاریرمز بقای جهش ژنتیکیاختلا ل در خود عضلهاستفاده از هوش مصنوعی در هوض مصنوعی زندهزاوسکا درمان گوشرفارغ التحصیلان، فقیر و دترسناک تر از کوریکلمات بلند نه صدای بلندسرگیجه از شایعترین اختلابالاترین هدف از دولتمنبع هوشیاری کجاست قسمت حقیقت خواب و رویاتلاش های جدید در درمان فرپیوند مغز و سر و چالشهای مغز انسان برای شادمانی طعادت کن خوب حرف بزنیخدا نور آسمان ها و زمین اآرام باشتاثیر نگاه انسان بر رفتاایمان به رویانوزاد ناشنوای متولد شده،در دعواها چه میکنی؟همیشه چیزی برای تنهایی درویای شفافادغام میان گونه های مختلهدف یکسان، در مسیرهای متاصل علت و تاثیرزبان شناسی مدرن در سطح سلفرد موفقتشخیص ایدزکنگره بین المللی سردرد دشلیک فراموشیبازسازي مغز و نخاع چالشی پیشرفت های باور نکردنی دمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحافظه و اطلاعات در کجاست تمرکز بر هدفمغز حریص برای خون، کلید تعصب سیاتیکدفاع از پیامبرآسیب عصب پا به دنبال اعتیچگونه میتوان با قانون جنتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا بیماری ام اس (مولتیپدرمان پوکی استخوانهندسه ی رایج کیهانروش های صرفه جویی در ایجاارتباط شگفت انگیز مغز انوفور و فراوانیاعتیاد و تلاش های درمانی سقوط درون جاذبه ای خاص، چقله سقوطتعامل انسان با هوش مصنوعکودکان گذشته به آینده فکماشین های دارای روحشکل پنجم مادهبحثی درباره احساسات متفاپرواز از نیویورک تا لوس آمنبع خواب و رویاحس و ادراک قسمت 67تو پیچیده ترین تکنولوژی نقش محیط زندگی و مهاجرت ددو برابر شدن خطر مرگ و میافزایش میل جنسی با خوردن نگاه محدود و تک جانبه، مشتاثیر دوپامین و سروتونیناگر با مطالعه فیزیک کواندرمان زخم دیابتی با تکنوهوش مصنوعی یا حماقت طبیعریه زغالیاز نظر علم اعصاب یا نرووسویتامین کا در سبزیجاتبه کدامین گناه کشته شدندسلطان جنگل یا صاحب ملکوتقبل و بعد از حقیقتثبت امواج الکتریکی در عصکاهش دوپامین عامل بیماریمخچه تاثیر گذار بر حافظهشایسته نیست در جیب خود قربرنامه ی مسلط ژنها در اختآلزایمرموجود بی مغزی که می تواندحس و ادراک قسمت هجدهمتولید مثل اولین ربات های نقش حفاظتی مولکول جدید ددید تو همیشه محدود به مقدام اس و سرطانچالش هوشیاری و اینکه چرا تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندریافت هورمون امید با ورهوش مصنوعی از عروسک بازی راه فراری نیستاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهبهداشت خواب، امروز در جهسوپاپ ها یا ترانزیستورهالمس کوانتومیجهان مادی، تجلی فضا در ذهکرونا چه بر سر مغز می آورمرگ چیستشربت ضد خلطبرخی نرمش های گردنآواز خواندن در قفس، نشانمیدان مغناطيسي زمین بشر حس و ادراک قسمت دوازدهمتوهم بی خدایینقش غذاها و موجودات دريادانشمندان پاسخ کوانتومی اما شما از دید خفاش کور هچت جی پی تیتاثیر رژِیم غذایی بر میگابزار بقا از نخستین هماندرگیری مغزی در سندرم کووهوش مصنوعی از عروسک بازی رساناها و ابر رساناها و عاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن سرطانبیماری های میتوکندریسیاره ابلهانلزوم گذر انسان از حدها و جهان پر از چیزهای جادویی گلوله ی ساچمه ایمسمومیت دانش آموزان، قماضرورت زدودن افکاربررسي علل احتمالي تغيير آیا هوش ارثی دریافتی از پما تحت کنترل ژنها هستیم یخفاش با شیوع همه گیری جدیتوصیه هایی در مصرف ماهیچند جهانیچند جهانیداروی تشنجی دربارداریانرژی بی پایان در درون هرچرا مغزهای ما ارتقا یافت تحریک الکترومغناطیسی مغابزار بقای موجود زنده از دستورالعمل مرکز کنترل بیهوش مصنوعی در خدمت خلق وحزمان شگفت انگیزاز تکینگی تا مغز، از مغز وزوز گوشسانسور از روی قصد بسیاری بیماری دیستروفی میوتونیمن، خود تو هستمجهشهای مفید و ذکاوتی که دگامی در درمان بیماریهای معمای اخلاقی قطارظهور امواج مغزی در مغز مصبشریت از یک پدر و مادر نیآیا تکامل و تغییرات ژنتیخواص منیزیمتکامل چشمچهار میلیارد سال تکامل بداروی سل سپتانسانیت در هم تنیده و متصنزاع بین جهل و علم رو به پذره ی معین یا ابری از الکاثر مضر مصرف طولانی مدت رهوش عاطفی قسمت دهمزندگی، مدیریت انرژیفناوری هوش مصنوعی نحوه خاز درخواست ها جدا شویاری خدا نزدیک استستم، بی پاسخ نیستبیداری و خواب کدام بهتر امنابع انرژی از نفت و گاز جریان انرژی در سیستم های تفاوت های تکاملی در مغز وپلاسمای غالبمغز مادران و کودکان در زمعلیت رو به عقبخودت را از اندیشه هایت حفآپومورفین در پارکینسونتکثیر سلول در برابر توقف نوار عصب و عضله مهم در تشدر ناامیدی بسی امید استايندگان چگونه خواهند دیدنظریه تکامل در درمان بیمرمز جهاناختلاف خانوادگی را حل کناستفاده از انرژی خلاهیچ نقطه ای مرکزی تر از ازبان فرایند تکاملی برای فاصله ها در مکانیک کوانتترسان نیستیکلوزاپین داروی ضد جنونسرگردانیباهوش ترین و با کیفیت تریمنبع هوشیاری کجاست قسمت حقیقت در علم، هرگز نهایی تلاش های جدید در درمان سرمغز انسان رو به کوچک تر شعادت کردن به نعمتخدا بخشنده است پس تو هم بآرامش و دانشتاثیر نگاه انسان بر رفتااین پیوند نه با مغز بلکه نوسانات کوانتومی منبع مادر سال حدود 7 میلیون نفر همیشه چشمی مراقب و نگهباروان سالمادغام دو حیطه علوم مغز و هدف از تکامل مغزاصل عدم قطعیت از کوانتوم زبان شناسی نوین نیازمند فرد یا اندیشهتصویر خورشید یا خود خورشکنترل همجوشی هسته ای با هشلیک فراموشیباغچه ی منپیشرفت های جدید علوم اعصمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحافظه و اطلاعات در کجاستتمرکز بر امروزمغز در تنهایی آسیب میبینعضلانی که طی سخن گفتن چقددفاع در برابر تغییر ساختآسانی موفقیتچگونه مغز ما، موسیقی را پتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا بدون زبان میتوانیم تدرمان پوکی استخوانهندسه بنیادینروش های عملی برای رفع کمرارتباط غیرکلامی بین انساوقاحت و تمسخر دیگراناعتیاد را به دور بیندازسقوط زیگزاگی یا ناگهانیقلب های سادهتعداد کلی ذهن ها در جهان کودکان خود را مشابه خود تماشین دانششکرگزار هر چیزی باش که دابحثی درباره احساساتی غیرپروتئین های ساده ی ابتدامنتظر نمان چیزی نور را بهحس و ادراک قسمت 74تو آرامش و صلحینقش مرکز تنفس سلولی در بیدو برابر شدن خطر مرگ و میافزایش مرگ و میر سندرم کونگاه کلی نگرتاثیر دپاکین بر بیماری ماگر تلاش انسان امروز برادرمان ساده ی روماتیسمهوش مصنوعی گوگل به کمک تشریواستیگمیناز نظر علم اعصاب اراده آزویتامین بی 12 در درمان دردبه امید روزهای بهترسم زنبور ، کلیدی برای وارقبل از آغازجلو رفتن یا عقبگردکاهش سن بیولوژیکی، تنها مخاطب قرار دادن مردم، کاشادی، پاداش انجام وظیفهبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱آلزایمر در جوانانموجودات مقهور ژنها هستندحس و ادراک قسمت هشتمتولید یا دریافت علمنقش حیاتی تلومر دی ان آ ددیدن خدا در همه چیزام اس یا تومور؟چالش های ایستادن بر دو پاتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندریای خداهوش مصنوعی از عروسک بازی راه نجاتاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت خلا و وجود و درک مبهداشت خواب، رمز حافظه ی سوخت هیدروژنی پاکلووفلوکساسینجهان مرئی و نامرئیکریستال هامرگ و میر پنهانشش مرحله تکامل چشمبرخی یونها و مولکول های مآینه در اینهمیدان های مغناطیسی قابل حس و ادراک قسمت سومتوهم تنهایینقش غذاها در کاهش دردهای دانشمندان اولین سلول مصنامروز دانش ژنتیک هیچ ابهنتایج نادانی و جهلتاثیر سلامت دستگاه گوارشابزار بقا از نخستین هماندرگیری اعصاب به علت میتوهوش مصنوعی از عروسک بازی رستگاری محدود به یک راه ناز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن سرطانبیماری های مغز و اعصاب و سیاره ابلهانلزوم سازگاری قانون مجازاجهان دارای برنامهگلوئونمسیر دشوار تکامل و ارتقاضرب المثل یونانیبررسی مغز با امواج مادون آیا هوش سریعی که بدون احسمانند کودکان باشیدخلا، حقیقی نیستتوضیحی ساده در مورد هوش ممانند آب باشخلا، خالی نیستتوضیحات دکتر فاطمی در موچند جهانی و علمداروی جدید ALSانرژی تاریکچرا ویروس کرونای دلتا واتحریک عمقی مغزابزار بقای موجود زنده از دغدغه نتیجه ی نادانی استهوش مصنوعی درمانگر کامپیزمان طلایی سکته ی مغزی رااز تکینگی تا مغز، از مغز وسواس، بیماری استسانسور بر بسیاری از حقایبیماری سلیاکمنابع انرژي پاک سرچشمه حجوانان وطنگاهی لازم است برای فهم و معماری، هندسه ی قابل مشاظرف باید پر شود چه با چرک بعد پنجمآیا تراشه ها داخل مغز، میخواص میوه ی بهتکامل و ارتقای نگاه تا عمچهار ساعت پس از کشتار خوکداروی ضد چاقیانسانیت در برابر دیگراننزاع بین علم و نادانی رو ذرات کوانتومی زیر اتمی قاثرات فشار روحی شدیدهوش عاطفی قسمت دومزندگی، مراتب هوشیاری استفواید روزه داری متناوباز دست دادن دم در پیشینیاژن همه چیز نیستستون فقرات انسان دو پا جلبیرون اصل است یا درونمنابع انرژی از نفت و گاز جریان انرژی در سیستم های تفاوت های زبانی سرمنشا تپمبرولیزوماب در بیماری چمغز چون ابزار هوش است دلیعلایم کمبود ویتامین E را خودروهای هیدروژنیآپومورفین در پارکینسونتأثیر نیکوتین سیگار بر منوار عصب و عضله برای تاییدر هم تنیدگی مرزها و بی مايا اراده آزاد توهم است ینظریه تکامل در درمان بیمرمز جهان خاصیت فراکتالاختلال حرکتی مانند لرزش استفاده از سلول های بنیاهیچ چیز همیشگی نیستزبان متغیرفاصله ی همیشگی تصویر سازتزریق قیچی ژنتیکی کریسپرکلید نزدیک و نگاه تو بر فسربازان ما محققا غلبه می باور و کیهان شناسیمنبع هوشیاری کجاست قسمت حقیقت راستین انسان علم بتلاش های جدید شرکت نورالمغز انسان رو به کوچکتر شدعادت بد را ترک کنخدا تاس نمیریزدآرامش و سکونتاثیر هوش مصنوعی بر مغزاین اندوه چیستنوشیدن چای برای مغز مفید در عید نوروز مراقب تصادف همیشه اطمینان تو بر خدا بروبات ها قول میدهندارتقا و تکامل سنت آفرینش هدف از خلقت رسیدن به ابزااصل، روان و نفس استزبان، نشان دهنده ی سخنگو فرد حساس از نظر عاطفی و بتصویر در هم تنیدگی کوانتکنترل جاذبهشنا در ابهای گرم جنوب نیابترس از اینکه کسی، به درگپیشرفت در عقل است یا ظواهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحافظه ی ما انسان ها چرا متمساح حد واسط میان مغز کومغز را از روی امواج بشناسغم بی پایاندقیق ترین تصاویر از مغز اآشنا پنداریچگونه مغز پیش انسان یا همتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا تکامل هدفمند استدرمان آرتروز با ورزش موضهندسه در پایه ی همه ی واکروش هایی برای مقابله با اارتروز یا خوردگی و التهاوقت نهيب هاي غير علمي گذشاعداد بینهایت در دنیای مسلول های مغزی عامل پارکیقلب و عقلتعذیه ی ذهنکودکان را برای راه آماده مبانی ذهنی سیاه و سفیدشکست حتمیبحران ذهن فیلمی قابل تامپروتز چشممنتظر نتیجه ی کارهایت باحس و ادراک قسمت 75تو افق رویداد جهان هستینقش نگاه از پایین یا نگاهدو داروی جدید برای میاستافزایش سرعت پیشرفت علوم نگاه انسان محدود به ادراتاثیر داروهای ضد التهاب اگر خواهان پیروزی هستیدرمان سرگیجه بدون نیاز بهوش مصنوعی گوگل به کمک تشریاضیات یک حس جدید استاز نظر علم اعصاب اراده آزویتامین بی هفدهبه بالا بر ستارگان نگاه کسماگلوتید داروی کاهش دهنقبل از انفجار بزرگجلوتر را دیدنکایروپاکتیک چیستمدل همه جانبه نگر ژنرالیشب سیاه سحر شودبرین نت به جای اینترنتآملودیپین داروی ضد فشار مورد نادر همپوشانی دو بیحس و ادراک قسمت هشتاد و نتولید پاک و فراوان انرژینقش خرچنگ های نعل اسبی دردیدگاه نارسای دوگانه ی مامواجی که به وسیله ی ماشیچالش کمبود اندام برای پیتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرک فرد دیگر و رفتارهای اهوش مصنوعی از عروسک بازی راه های جدید برای قضاوت راز تکینگی تا مغز از مغز توالزارتان داروی ضد فشار بوزون هیگز چیستسودمندی موجودات ابزی بر لوب فرونتال یا پیشانی مغجهان مشارکتیکریستال زمان(قسمت اولمرگ و میر بسیار بالای ناشششمین کنگره بین المللی سبرخی اثرات مضر ویتامین دآیندهمیدان های کوانتومی خلاحس و ادراک قسمت سی و هشتمتوهم جدایینقشه مغزی هر فرد منحصر بهدانشمندان تغییر میدان مغانفجار و توقف تکاملی نشانتاران، جذب کنتاثیر عصاره تغلیظ شده گیابزار بقا از نخستین هماندرب بسته با غیر خود باز مهوش مصنوعی از عروسک بازی رشته نوروایمونولوژی و نقاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ضد اعتیادبیماری های ژنرالیزه ی عصسیب یکسان و دیدگاه های متلزوم سازگاری قانون مجازاجهان در حال نوسان و چرخشگمان میکنی جرمی کوچکی در مسئول صیانت از عقیده کیسضربه مغزی در تصادف رانندبررسی و اپروچ جدید بر بیمآیا هشیاری کوانتومی وجودآیا واکنش های یاد گرفته وماه رجبخلاصه ای از مطالب همایش متیوتیکسن داروی ضد جنونچند روش ساده برای موفقیتداروی جدید s3 در درمان ام انرژی تاریک که ما نمی توچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک تحریک عمقی مغز در آلزایمابزار بقای موجود زنده از ذهن ما از در هم شکستن منبهوش مصنوعی درخدمت خلق وحزمان، واقعی نیستاز تکینگی تا مغز، از مغز وسیله، فقط دعا نیستسانسور ذهنبیماری شارکو ماری توثمنابع انرژی از نفت و گاز جوانان وطنگاهی مغز بزرگ چالش استمعنی روزهظرفیت مغز چقدر استبعد از کروناآیا جنین انسان، هوشمندی خواص هلو برگ هلوتکامل و ریشه ی مشترک خلقتنون و القلمداروی ضد چاقیانسان، گونه ای پر از تضادنزاع بین علم و جهل رو به پذرات کوانتومی زیر اتمی قاثرات مفید قهوههوش عاطفی قسمت سومزندان ذهنیفواید روزه داری متناوباز روده تا مغزژن همه چیز نیستستارگانی قبل از آغاز کیهبیست تمرین ساده برای جلومنابع انرژی از نفت و گاز جراحی هوشیار مغزتفاوت ایستایی و تکاپوپناه به بیابانمغز چگونه صداها را فیلتر علایم کمبود ویتامین E را خورشید مصنوعیآب زندگی است قسمت چهارمتأثیر نگاه انسان بر رفتانوار عصب و عضله تعیین محلدر هم تنیدگی کوانتومیايا اراده آزاد توهم است ینظریه تکامل در درمان بیمرنگ کردن، حقیقت نیستاختلال خواب فرد را مستعد استفاده از سلول های بنیاهیچ چیز، چقدر حقیقی استزبان مشترک ژنتیکی موجودافتون های زیستیتسلیم ارتباط با من برترکلید، در ناشناخته هاستسربرولایزینباید از انسان ترسیدپیوند اندام از حیوانات بمنبع هوشیاری کجاست قسمت حقیقت غیر فیزیکیتلاش هایی در بیماران قطع مغز ایندگان چگونه استعادت دادن مغز بر تفکرخدای رنگین کمانآرامش عقلتاثیر ویتامین دی بر بیمااین ایده که ذرات سیاهچالنوعی سکته مغزی ، وحشتناک درمان نگهدارنده ی اعتیادهمیشه به آنچه داری، خوشنروبات های ریز در درمان بیارتقا یا بازگشت به قبل ازهر چیز با هر چیز دیگر در تاصلاح خطا با رفتن بر مسیرزبان، وسیله شناسایی محیطفردا را نمیدانیمتصویر زیبا از سلولکندن ریشه ی خودشناخت ناشناختهبحتی علمی درباره تمایل بپیشرفت ذهن در خلاقیت استمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحافظه ی ما انسان ها چرا متنفس هوازی و میتوکندریمغز زنان جوانتر از مغز مرغم بی پایاندل به دریا بزنآشنا پنداریچگونه هموساپينس بر زمین تاثیر گیاه خواری بر رشد وایجاد احساساتدرمان ام اس(مولتیپل اسکلهندسه زبانِ زمان استروش هایی برای کم کردن اضطارزش های وارونهوقتی فهمیدی خطا کردی برگبقا با سازگارترین فرد اسسلول های بنیادیقلب یا مغزتغییرکوری گذرای ناشی از موبایمباحث مهم حس و ادراکشکستن مرز دور مغزبخش فراموش شده ی حافظهپروتز عصبی برای تکلممنتظر زمان ایده آل نشوحس و ادراک قسمت 78تو انسانی و انسان، شایستنقش نظام غذایی در تکامل مدو سوی واقعیتافسردگی و اضطراب در بیمانگاه از کنار و یا از روبرتاثیر داروی ضد تشنج سدیم اپل ویژن پرو در تشخیص بیمدرمان سرگیجه بدون نیاز بهوش مصنوعی الفاگوریتوکسیماباز واقعیت امروز تا حقیقتویتامین دی گنجینه ای بزربه بالاتر از ماده بیندیشسندرم میلر فیشرقبرستان ها با بوی شجاعتجمجمه انسان های اولیهکار امروز را به فردا نیندمدل هولوگرافیک ژنرالیزهشبیه سازی میلیون ها جهان برای یک زندگی معمولیآموزش نوین زبانموسیقی نوحس و ادراک قسمت هشتاد و شتولید اندام با چاپ سه بعدنقش داروهاي مختلف معروف دیروز و امروزامیوتروفیک لترال اسکلروچالش دیدگاه های سنتی در بتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرک نیازمند شناخت خویش اهوش مصنوعی از عروسک بازی راه های جدید برای قضاوت راز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش های ناخودآگاه و تقبوزون هیگز جهان را از متلسی و سه پل اصفهانلوتیراستامجهان معناکریستال زمان(قسمت دوم)مرگ و سوال از قاتلشعار و عملبرخی اختلالات عصبی مثانهآینده ی انسان در فراتر ازمیدان بنیادین اطلاعاتحس و ادراک قسمت سی و ششمتوهم جدایی و توهم علمنقشه های مغزی جدید با جزیدانشمندان روش هاي جدیدی انفجار بزرگ پایان بوده انجات در اعتماد به خودتاریک ترین بخش شبابزار بقا از نخستین هماندرختان چگونه بر تشکیل ابهوش مصنوعی از عروسک تا کمرشد مغز فرایندی پیچیده ااز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن علیه سرطانبیماری های روانی با تاثیسیر آفرینش از روح تا مغز لزوم عدم وابستگی به گوگل جهان در حال ایجاد و ارتقاگنجینه ای به نام ویتامین مسئولیت جدیدضررهای مصرف شکر و قند بر بررسی ژنها در تشخیص بیمابررسی بیماری التهابی رودآیا یک، وجود داردماهیچه ی صبرخلاصه ای از درمان های جدیتیک و اختلال حرکتیچندین ماده غذایی که ماننداروی جدید لنفوم و لوکمیانرژی خلا ممکن استچرا پس از بیدار شدن از خوتخریب مغز به دلیل کمبود بابزارهای پیشرفته ارتباط ذهن چند جانبه نیازمند نگهوش مصنوعی ساخته هوش طبیزمان، اندک استاز تکینگی تا مغز، از مغز یک پیام منفرد نورون مغزی ساهچاله ها تبخیر نمیشودبیماری ضعف عضلات نزدیک بمنابع انرژی از منابع نهفجواب دانشمند سوال کننده گاهی جهت را عوض کنمعاینه قبل از نوار عصب و عقل مجادله گربعد از کروناآیا جهان ذهن و افکار ما مخواص هندوانهتکامل ابزار هوش ، راه پر نوآوری ای شگفت انگیز دانداروی ضد تشنج با قابليت تانعطاف پذیری مکانیسمی علنسبیت عام از زبان دکتر برذرات کوانتومی زیر اتمی قاثرات مفید روزه داریهوش عاطفی قسمت ششمزونیسومایدفواید زیاد دوچرخه سواریترکیب حیوان و انساناز سایه نترسژن هوش و ساختارهای حیاتی سخن نیکو مانند درخت نیکوبیش از نیمی از موارد انتقمنابع بی نهایت انرژی در دجراحی گردن همیشه برای دیتفاوت ارباب و رهبر حقیقیپنج اکتشاف شگفت آور در مومغز ناتوان از توجیه پیداعلائم عصبی آلزایمر، با اخوش قلبی و مهربانیآب زندگی است قسمت هفتمتأثیر شیرینی های حاوی لونوار عصب و عضله در مطب دکدر هم تنیدگی کوانتومی و پنعناعرنگین کماناختلال در شناسایی حروف و استفاده از سلول های بنیاهیچ وقت خودت را محدود به زبان چهار حرفی حیات زمینفروتنی معرفتیتسلیم شدن از نورون شروع مکلام و زبان، گنجینه ای بسسردرد میگرنبابا زود بیاپیوند اندام حیوانات به امنبع هوشیاری کجاست قسمت حقیقت غیر قابل شناختتلاش در تولید انرژی به رنمغز ابزار بقای برتر مادیعارضه جدید ویروس کرونا سخدایی که ساخته ی ذهن بشر آرامش(سکوت) stillness و تکاپوتاثیر ویروس کرونا بر مغز این ابتدای تناقض هاستنیوالیندرمان نابینایان آیا ممکنهمیشه داناتر از ما وجود دروبات کیانارتوکين تراپی روشی جديد هر جا که جات میشه، جات نیاصول انجام برخی نرمش ها دزدودن نقص از هوش مصنوعیفرزندان زمان خودتصویر زیبای اصفهانکندر در بیماریهای التهابشناخت و معرفت، و نقش آن دبحث درباره پیدایش و منشا پیشرفتی مستقل از ابزار همنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحافظه ی هوش مصنوعیتنفس هوازی و میتوکندریمغزهای کوچک بی احساسغیرقابل دیدن کردن مادهدلایلی که نشان میدهد ما بآشناپنداری چیستچگونه هوشیاری خود را توستاثیر گیاه خواری بر رشد وایران بزرگدرمان با سلول های بنیادیهندسه، نمایشی از حقیقتروش هایی برای جلوگیری از ارزش های حقیقی ارزش های غوقتی ناراحتی چیکار میکنیبقا در ازای بیماریسلول های بنیادی منابع و اقلب دروازه ی ارتباطتغییر الگوی رشد مغزی با زکی غایب شدی تا نیازمند دلمبتکران خودشکوفاشکستگی لگن یا سکته ی مغزیبخش های تنظیمی ژنومپرورش مغز مینیاتوری انسامنحنی که ارتباط بین معرفحس و ادراک قسمت 82تو با همه چیز در پیوندینقش نظریه تکامل در شناسادولت یا گروهکافسردگی و ساختار مغزنگاه از بیرون مجموعهتاثیر درجه حرارت بر مغزاپی ژنتیکدرمان سرگیجه بدون داروهوش مصنوعی اکنون می توانریسپریدوناز کجا آمده ام و به کجا میویروس مصنوعیبه جای محکوم کردن دیگران سندرم کووید طولانیقدم زدن و حرکت دید را تغیجنین مصنوعیکار با یگانگی و یکپارچگیمدل هولوگرافیک تعمیم یافشبیه سازی سیستم های کوانبرای پیش بینی آینده مغز دآمارهای ارائه شده در سطح موسیقی هنر مایع استحس و ادراک قسمت پنجمتولید سلولهای جنسی از سلنقش درختان در تکاملدیسک گردنامید نیکو داشته باش تا آنچاالش ها در تعیین منبع هوتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرک و احساسهوش مصنوعی از عروسک بازی راه پیروزی در زندگی چیستاز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش به حس جدیدبی نهایت در میان مرزهاسیلی محکم محیط زیست بر انلوزالمعده(پانکراس)مصنوعجهان معکوسکریستال زمان(قسمت سوم)مرگ انتقال است یا نابود شصبور باشبرخی اصول سلامت کمرآینده ی حمل و نقل هوایی دمیدازولام در درمان تشنج حس و ادراک قسمت سیزدهمتوهم جسمنقشه با واقعیت متفاوت اسدانشمندان روشی برای تبدیانقراض را انتخاب نکنیدنجات در راستگوییتاریکی من و تو و گرد و غباابزار بقا از نخستین هماندرختان اشعار زمینهوش مصنوعی از عروسک تا کمرشد مغز علت تمایل انسان باز تکینگی تا مغز از مغز تواکسنی با تاثیر دوگانه ابیماری وسواسسیستم تخلیه ی مغز بینشی نمقاومت به عوارض فشار خون جهان ریز و درشتگندم بکاری، جو درو نمیکنمسئولیت در برابر محیط زیضررهای شکر بر سلامت مغز