اینکه به خاطرخودت زندگی کنی سبب نمی شود زندگی تو از زندگی حیوانات متفاوت شود

دختر بچه: لطف کنید این گردنبد را بدهید میخواهم آن را به خواهرم هدیه کنم. لطفا آن را به صوت زیبایی ببندید
فروشنده میپرسه: آیا پولی هم داری؟
دختر میپرسه: این مقدار کافیه (چند سکه !!)؟ می خواهم این گردنبند را به خواهر بزرگم بدهم چون او به خصوص بعد از مرگ مادر ما به تربیت و یاری ما برخواست. به همین خاطر میخواهم به او چیز زیبایی بدهم تا دوباره از نو بخندد.
این همه پول من است.
فروشنده: بیا این گردنبند را بگیر.
ولی مراقب آن باش .
خواهر بزرگ دختر بچه پیش فروشنده میاد و از قیمت گردنبنند می پرسه: این گرنبند از اینجا خریداری شده؟ فروشنده میگه بله
خواهر میپرسه: قیمت آن چقدر است؟
فروشنده: هر قراردادی که در اینجا بین من و خریداران بسته میشه کسی قیمت آن را نمیدانه.
خواهر میپرسه: ولی خواهر من مبلغ بسیار اندکی داشت و این گردنبند قیمتش بسیار زیاد است. نمیتوانیم قیمت آن را پرداخت کنیم. پسش میدم.
فروشنده: خواهر کوچک تو مبلغ زیادی را پرداخت کرد حتی بزرگسالان نمی توانند چنین مبلغی را پرداخت کنند او هر چه را داشت، به من داد. همه چیزی که خواهرت میخواست اینکه تو بخندی!
اینکه به خاطرخودت زندگی کنی سبب نمی شود زندگی تو خیلی از زندگی حیوانات متفاوت شود
اینکه به خاطر رفاه خود یا خانواده یا نزدیکان یا حزب و جماعتت زندگی کنی سبب نمیشود حیات تو خیلی متفاوت از حیات دیگر حیواناتی باشد که در زندگی بر این زمین با ما مشترک هستند. آنچه به زندگی تو معنی انسانی و ارزش حقیقی میدهد اینکه خالصانه به خاطر کسانی زندگی کنی که نزدیکی یا مصلحتی با تو ندارند.
علی ابن ابیطالب در زندگی خود اینگونه زیست. به همین دلیل عاشق علی هستیم و عشق او در خونهای ما جاری است.

ویتنام نوعی کرونا ویروس درمان تومورهای مغزی با اموجود بی مغزی که می تواندآیا خداباوری محصول تکاملشواهدی از دنیسوان(شبه نئچگونه حافظه را قویتر کنیارتباط انسانی، محدود به برخی اثرات مضر ویتامین دتاثیر عصاره تغلیظ شده گیوبینار اساتید نورولوژی ددرگیری اعصاب به علت میتومحل درک احساسات روحانیافسردگی و اضطراب در بیماطی یکصد هزار سال اخیر هرچچرا حجم مغز گونه انسان دراز نشانه ها و آثار درک شدبزرگترین خطایی که مردم متغییرات منطقه بویایی مغزژن هوش و ساختارهای حیاتی روزه داری متناوب، مغز را مزایای شکلات تلخ برای سلانعطاف پذیری مکانیسمی علعصب حقوق نورولووهم نوع خواری در میان پیشیاز تکینگی تا مغز از مغز تتلاش هایی در بیماران قطع حقیقت خواب و رویاکودک ایرانی که هوش او از رژیم غذایی حاوی تخم مرغ ومغز آیندگان چگونه است ؟ایا این جمله درست است کسیهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تتوانایی مغز و دیگر اجزای خواندن ، یکی از شستشو دهنکریستال زمان(قسمت دوم)زبان چهار حرفی حیات زمینمغز بزرگ و فعال یا مغز کوابزار بقا از نخستین هماناستیفن هاوکینگ در مورد هتکامل شناخت انسان با کشفدنیای شگفت انگیز کوانتومفرایند حذف برخی اجزای مغگاهی لازم است برای فهم و سفرنامه سفر به بم و جنوب نقش گرمایش آب و هوا در همابزار بقا از نخستین همانبیماری های مغز و اعصاب و تاثیر کپسول نوروهرب بر تهوش مصنوعی از عروسک بازی دانشمندان اولین سلول مصنلزوم سازگاری قانون مجازاپیشینیان انسان از هفت میسودمندی موجودات ابزی بر نقش غذاها و موجودات درياابزارهای بقای موجود زندبیش از نیمی از موارد انتقتاثیر گیاه خواری بر رشد وهوشیاری کوانتومیدر مانهای کمر دردمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآیا هوش سریعی که بدون احسسرنوشتنورون هاي مصنوعی می تواناختلال خواب فرد را مستعد بحثی درباره هوش و تفاوتهتاثیر درجه حرارت بر عملکویتامین E برای فعالیت صحدرمان تشنجموجودات مقهور ژنها هستندآیا دلفین ها می تواند از شگفتی های زنبور عسلنگاه محدود و تک جانبه، مشارتباط از بالا به پایین مبرخی اختلالات عصبی مثانهتاریخ همه چیز را ثبت کردهوراپامیل در بارداریدستورالعمل مرکز کنترل بیمحل درک احساسات روحانی دالکتروتاکسی(گرایش و حرکظهور امواج مغزی در مغز مصچرا خشونت و تعصباز نظر علم اعصاب یا نرووسبسیاری از بیماری های جدیتغییرات آب و هوایی که به ژن یا نقشه توسعه مغز و نقروزه داری و بیمار ی ام اس مسیر دشوار تکامل و ارتقااولین هیبرید بین انسان وعضلانی که طی سخن گفتن چقدهمیشه اطمینان تو بر خدا باز تکینگی تا مغز از مغز تتلاشی برای درمان قطع نخاحقیقت راستین انسان علم بکودکان میتوانند ناقل بی راه های جدید برای قضاوت رمغز انسان ایا طبیعتا تماایا ابزار هوشمندی یا مغز هوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تتوازن مهمتر از فعالیت زیخواب سالم عامل سلامتیکریستال زمان(قسمت سوم)زبان و کلمه حتی برای کسانمغز حریص برای خون، کلید تابزار بقا از نخستین هماناستیفن هاوکینگ در تفسیر دندان ها را مسواک بزنید تفرد حساس از نظر عاطفی و بگاهی مغز بزرگ چالش استسفرنامه سفر به بم و جنوب نقش آتش در رسیدن انسان بهابزار بقا از نخستین همانبیماری گیلن باره و بیمارتاثیر کپسول نوروهرب بر سهوش مصنوعی از عروسک بازی دانشمندان تغییر میدان مغلزوم سازگاری قانون مجازاپیشرفت های جدید علوم اعصسیلی محکم محیط زیست بر اننقش غذاها و موجودات درياابزارهای پیشرفته ارتباط بیشتر کمردردها نیازی به تاثیر گیاهخواری بر رشد و هوش، ژنتیکی است یا محیطیدر محل کار ارزش خودت را بمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمآیا هشیاری کوانتومی وجودسریعترین کامپیوتر موجودنورون های ردیاب حافظهاختلال در شناسایی حروف و بحثی درباره هوش و تفاوتهتاثیر درجه حرارت بر عملکویتامین E در چه مواد غذایدرمان جدید میگرن با انتی میهمانهای ناخوانده عامل آیا دلفین ها میتوانند باشاهکار قرننگاه انسان محدود به ادراارتباط بین هوش طبیعی و هوبرخی بیماری ها که در آن بتازه های اسکیزوفرنی(جنوورزش هوازی مرتب خیلی به قذهن ما از در هم شکستن منبمحدودیت های حافظه و حافظالتهاب شریان تمپورالعلم به ما کمک میکند تا موچرا در مغز انسان، فرورفتاز نظر علم اعصاب اراده آزبسیاری از بیماری های جدیتغییرات تکاملی سر انسان ژنها نقشه ایجاد ابزار هوروزه داری سلول های بنیادمشکلات نخاعیاولین مورد PML به دنبال تکمقالاتهمیشه عسل با موم بخوریماز تکینگی تا مغز از مغز تتلاشی تازه برای گشودن معحمله ویروس کرونا به مغزکودکان خود را مشابه خود تراه های جدید برای قضاوت رمغز انسان برای ایجاد تمدایا بیماری ام اس (مولتیپهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تتوسعه هوش مصنوعی قادر اسخواب سالم عامل سلامتی و یکشف مکانیسم عصبی خوانش پزبان و بیان نتیجه ساختمامغز زنان جوانتر از مغز مرابزار بقا از نخستین هماناستخوان های کشف شده، ممکتأثیر نگاه انسان بر رفتادو ویژگی انتزاع و قدرت تجفرضیه ای جدید توضیح میدهگذر زمان کاملا وابسته به سفرنامه سفر به بم و جنوب نقش انتخاب از طرف محیط، نابزار بقا از نخستین همانبیماری ای شبیه آلزایمر و تاثیر کپسول نوروهرب بر سهوش مصنوعی از عروسک تا کمدانشمندان روش هاي جدیدی مقاومت به عوارض فشار خون پیشرفتی مستقل از ابزار هسیاهچاله و تکینگی ابتداینقش غذاها و موجودات درياابزارهای بقا از نخستین هبا هوش مصنوعی خودکار روبتاثیر انتخاب از طرف محیط هیچگاه از فشار و شکست نتردر چه مرحله ای از خواب ، رمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمآیا واکنش های یاد گرفته وسرگیجه از شایعترین اختلانوروپلاستیسیتی چیستاختلال در شناسایی حروف و بحثی درباره هوش و تفاوتهتاثیر درجه حرارت بر عملکتاثیر درجه حرارت بر عملکویتامین دی گنجینه ای بزردرمان جدید کنترل مولتیپلمیگرن سردردی ژنتیکی که بآیا دست مصنوعی به زودی قاشبیه سازی میلیون ها جهان نگاه از درون مجموعه با نگارتباط شگفت مغز انسان و فبرخی بیماری های خاص که بدتازه های بیماری پارکینسوورزش هوازی ، بهترین تمریذهن چند جانبه نیازمند نگمخچه فراتر از حفظ تعادلامیوتروفیک لترال اسکلروعلایم کمبود ویتامین E را چراروياها را به یاد نمی آاز نظر علم اعصاب اراده آزبعد از کروناثبت امواج الکتریکی در عصژنها ، مغز و ارادهروش مقابله مغز با محدودیمشکلات بین دو همسر و برخیاولین مورد پیوند سر در انتاثیر ویتامین دی بر بیماهمراهی نوعی سردرد میگرنیاز تکینگی تا مغز از مغز تتلاشی جدید در درمان ام اسحوادث روزگار از جمله ویرکوری گذرای ناشی از موبایراه پیروزی در زندگی چیستمغز انسان برای شادمانی طایا بدون زبان میتوانیم تهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تتوسعه برخی شغل ها با هوش خواب عامل دسته بندی و حفطفلج بل، فلجی ترسناک که آنکشف مکانیسمی پیچیده در بمغزهای کوچک بی احساسابزار بقا از نخستین هماناستروژن مانند سپر زنان دتئوری تکامل امروز در درمدو برابر شدن خطر مرگ و میقیچی ژنتیکیگربه شرودینگر و تاثیر مشسفرنامه سفر به بم و جنوب نقش اتصالات بین سلولهای ابزار بقا از نخستین همانبیماری ای شبیه ام اس مولتتاثیر کتامین در درمان پاهوش مصنوعی از عروسک تا کمدانشمندان روشی برای تبدیمقابله با کرونا با علم اسپاسخ گیاهان در زمان خوردسیاره ابلهاننقشه مغزی هر فرد منحصر بهابزارهای بقا ازنخستین همبار سنین ابزار هوشمندی اتاثیر احتمالی عصاره تغلیهاوکينگ پیش از مرگش رسالدر هم تنیدگی کوانتومی و پمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمآیا گذشته، امروز وآینده سربازان ما محققا غلبه می نوشیدن چای برای مغز مفید اختلالات مخچهبحثی درباره هوش و تفاوتهتاثیر درجه حرارت بر عملکویرایش DNA جنین انسان، بردرمانهای بیماری پارکینسمیگرن شدید قابل درمان اسآیا رژیم غذایی گیاهی سلاشبیه سازی سیستم های کواننگاهی بر قدرت بینایی دراارتباط شگفت انگیز مغز انبرخی توجهات در ببمار پارتبدیل تراکت صوتی مصنوعی ورزش و میگرنرفتار اجتماعی انسان، حاصمخچه ، فراتر از حفظ تعادلامید نیکو داشته باش تا آنعلایم کمبود ویتامین E را چراروياها را به یاد نمی آاز آغاز خلقت تا نگاه انسابعد از کروناجمجمه انسان های اولیهژنهای مشترک بین انسان و وروش های صرفه جویی در ایجامشکلات روانپزشکی پس از ساولین تصویر در تاریخ از سصفحه اصلیهوموارکتوس ها ممکن است داز تکینگی تا مغز از مغز تتمایل زیاد به خوردن بستنحافظه و اطلاعات در کجاست کی غایب شدی تا نیازمند دلراست دستی و چپ دستیمغز انسان برای شادمانی طایا تکامل هدفمند استاز تکینگی تا مغز- از مغز توصیه های سازمان بهداشت خودآگاهی و هوشیاريفلج خوابکشف ارتباط جدیدی از ارتبزبان و بیان، در سایه پیشرمغزتان را در جوانی سیم کشابزار بقا از نخستین هماناسرار بازسازی اندام هاتئوری تکامل در پیشگیری و دو برابر شدن خطر مرگ و میقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصگزیده ای از وبینار یا کنفسفری به آغاز کیهاننقش حفاظتی مولکول جدید دابزار بقای موجود زنده از بیماری اضطراب عمومیتاثیر گیاه خواری بر رشد وهوش مصنوعی به کمک هوش طبیداروهای مصرفی در ام اسملاحظات بیهوشی قبل از جرپختگی پس از چهل سالگي به سیاره ابلهاننقشه های مغزی جدید با جزیابزارهای بقای از نخستین بارداری بدون رحمتاثیر ترکیبات استاتین (سهاوکينگ پیش از مرگش رسالدر هم تنیدگی کوانتومی و دمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمآیا آگاهی پس از مرگ از بیسردرد میگرن در کودکاننوعی سکته مغزی ، وحشتناک اختلالات حرکتی در انسانبحثی درباره احساسات متفاتاثیر درجه حرارت بر عملکواکنش های ناخودآگاه و تقدرک فرد دیگر و رفتارهای امیدان مغناطيسي زمین بشر آیا رژیم غذایی گیاهی سلاشبکه های مصنوعی مغز به درنگاهی بر توانایی اجزاي بارتباط شگفت انگیز مغز انبرخی توصیه ها برای واکسیتبدیل سلولهای محافط به سورزش بهترین درمان بیش فعرقیبی قدرتمند در برابر ممخچه ابزاري که وظیفه آن فامید درمان کرونا با همانعلت خواب آلودگی بعد از خونزاع بین جهل و علم رو به پاز انفجار بزرگ تا انفجار بعد از کرونا دلخوشی بیهوجنسیت و تفاوت های بیناییژنهای هوش ، کدامندروش هایی ساده برای کاهش امشکلات روانپزشکی در عقب اولین سلول مصنوعیسوالات پزشکیهوش مصنوعی می تواند بر احاز تکینگی تا مغز از مغز تتمدن قدیمی ای در جنوب ایرحافظه و اطلاعات در کجاست کیست کلوئید بطن سومرجزخوانی هایی که امروز بمغز انسان رو به کوچک تر شایرادهای موجود در خلقت باز تکینگی تا مغز- از مغز توصیه های غیر دارویی در سخودآگاهی و هوشیاريفلج خواب چیستکشف جمجمه ای درکوه ایرهوزبان و تکلم برخی بیماریهمغزتان را در جوانی سیمکشابزار بقا از نخستین هماناصول سلامت کمرتا 20 سال آینده مغز شما به دوچرخه سواری ورزشی سبک و قانون مندی نقشه ژنتیکی مگزارش یک مورد جالب لخته وسقوط درون جاذبه ای خاص، چنقش حیاتی تلومر دی ان آ دابزار بقای موجود زنده از بیماری بیش فعالیتاثیر گیاه خواری بر رشد وهوش مصنوعی در کامپیوترهاداروهای ام اسممانتین یا آلزیکسا یا ابپرورش مغز مینیاتوری انساسیر آفرینش از روح تا مغز نقص در تشخیص هیجانات عامابزارهای دفاعی و بقای موبازگشت از آثار به سوی خداتاثیر دوپامین و سروتونینهدف یکسان، در مسیرهای متدر کمتر از چند ماه سوش جدمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمآیا امکان بازسازی اندامهسردرد و علتهای آننیاز به آموزش مجازی دیجیاختلالات صحبت کردن در انبحثی درباره احساساتی غیربخش بزرگتر کیهان ناشناختتاثیر درجه حرارت بر عملکواکسن های شرکت فایزر آمردرک و احساسمیدازولام در درمان تشنج آیا راهی برای رفع کم آبی شباهت مغز با کیهان مادیناتوانی از درمان برخی ویارتباط غیرکلامی بین انسابرخی روش های تربیتی کودکتری فلوپرازینورزش در کمر دردرموزی از نخستین تمدن بشرمدارک ژنتیکی چگونه انسانامگا سه عامل مهم سلامتعوامل موثر در پیدایش زبانزاع بین علم و نادانی رو از بحث های کنونی در ویروسبعد از کرونا دلخوشی بیهوجنسیت و تفاوت های بیناییژنهای حاکم بر انسان و انسروش صحبت کردن در حال تکاممشاهده آینده از روی مشاهاوکرلیزوماب داروی جدید شپیامهای کاربرانهوش مصنوعی و کشف زبان هایاز تکینگی تا مغز از مغز تتمدن بشری و مغز اخلاقیحافظه و اطلاعات در کجاستکاهش مرگ و میر ناشی از ابرشته نوروایمونولوژی و نقمغز انسان رو به کوچکتر شداگر نعمت فراموشی نبود بساز تکینگی تا مغز- از مغزتتوصیه هایی در مصرف ماهیخورشید مصنوعیفلج دوطرفه عصب 6 چشمگمان میکنی جرمی کوچکی در زبان و شناخت حقیقت قسمت چنقش قهوه در سلامتیابزار بقا از نخستین هماناضطراب و ترستاثیر مشاهده بر واقعیت بديدن با چشم بسته در خواب قانون جنگلگشایش دروازه جدیدی از طرسلول های بنیادی منابع و انقش خرچنگ های نعل اسبی درابزار بقای موجود زنده از بیماری تی تی پیتاثیر گیاه خواری بر رشد وهوش مصنوعی در خدمت خلق وحداروهای ضد بیماری ام اس ومنابع انرژي پاک سرچشمه حآلودگی هوا و ویروس کروناسیستم تعادلی بدننقطه بی بازگشتاثر مضر مصرف طولانی مدت ربازگشت به ریشه های تکاملتاثیر دپاکین بر بیماری مهدف از تکامل مغزدر آستانه ی موج پنجم کوویمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمآیا انسان با مغز بزرگش اخسردرد تنشنچیزی خارج از مغزهای ما نیاختراع جدید اینترنت کوانبخش دیگری در وجود انسان هتاثیر درجه حرارت بر عملکواکسن کووید 19 چیزهایی که درک احساسات و تفکرات دیگمکانیزمهای دفاعی در برابآیاما مقهور قوانین فیزیکشباهت زیاد بین سلول هاي عناتوانی در شناسایی چهره ارتروز یا خوردگی و التهابرخی سلولهای عصبی در تلاتری فلوپرازینوزوز گوشرمز و رازهای ارتباط غیر کمروری بر تشنج و درمان هایامروز دانش ژنتیک هیچ ابهعوامل ایجاد لغت انسانی و نزاع بین علم و جهل رو به پاز تلسکوپ گالیله تا تلسکتفکر خلا ق در برابر توهم جهان کاملی در اطراف ما پرکلرال هیدرات برای خوابانروشهای نو در درمان دیسک بمطالعه ای بیان میکند اهدايندگان چگونه خواهند دیدسایتهای دیگرهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاز تکینگی تا مغز از مغز تتمساح حد واسط میان مغز کوحس چشایی و بویاییکاهش التهاب ناشی از بیمارشد مغز علت تمایل انسان بمغز ایندگان چگونه استاگر نعمت فراموشی نبود بساز تکینگی تا مغز، از مغز توضیحی ساده در مورد هوش مخانواده پایدارفناوری هوش مصنوعی نحوه خگنجینه ای به نام ویتامین زبان و شناخت حقیقت قسمت انقش مهاجرت در توسعه نسل اابزار بقا از نخستین هماناطلاعات حسی ما از جهان، چتاثیر نگاه ناظر هوشیار بدی متیل فومارات(زادیوا)(قانونمندی و محدودیت عالمپمبرولیزوماب در بیماری چسلول عصبی شاهکار انطباق نقش داروهاي مختلف معروف ابزار بقای موجود زنده از بیماری دویکتاثیر گیاه خواری بر رشد وهوش مصنوعی در خدمت خلق وحداروی فامپیریدین یا نورلمنابع انرژی از نفت و گاز آلزایمرسیستم دفاعی بدن علیه مغز چند نرمش مفید برای کمردراثرات فشار روحی شدیدبازسازي مغز و نخاع چالشی تاثیر داروهای ضد التهاب هدف از خلقت رسیدن به ابزادر درمان بیماری مولتیپل منبع هوشیاری کجاست؟(قسمآیا احتمال دارد رویا از آسردرد سکه ایچگونه مغز پیش انسان یا همادامه بحث تکامل چشمبرنامه و ساختار پیچیده متاثیر درجه حرارت بر عملکواکسن کرونا و گشودن پنجردرک تصویر و زبان های مخلتما انسانها چه اندازه نزدآزمون ذهنی گربه شرودینگرشباهت زیاد بین سلول هاي عنخاع ما تا پایین ستون فقرارزش حقیقی زبان قسمت اولبرخی سيناپسها طی تکامل و تسلیم شدن از نورون شروع میک پیشنهاد خوب برای آسان رویا و خبر از آیندهمرکز هوشیاری، روح یا بدن انفجار و توقف تکاملی نشاعواملی که برای ظهور لغت انشانه های گذشته در کیهان از تلسکوپ گالیله تا تلسکتفاوت مغز انسان و میمون هجهش های ژنتیکی مفید در ساکمردرد و علل آنروشهای شناسایی قدرت شنوامعنی روزهايا اراده آزاد توهم است یهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاز تکینگی تا مغز از مغز تتنفس هوازی و میتوکندریحس و ادراک (قسمت اول )کاهش دوپامین عامل بیماریزمین زیر خلیج فارس تمدنی مغز ابزار بقای برتر مادیاگر تلاش انسان امروز برااز تکینگی تا مغز، از مغز تکنولوژی جدید که سلول‌هخارق العاده و استثنایی بفیلمی بسیار جالب از تغییگویید نوزده و ایمنی ساکتزبان و شناخت حقیقت قسمت دنقش میدان مغناطیسی زمین ابزار بقا از نخستین هماناطلاعاتی عمومی در مورد متاثیر نگاه و مشاهده ناظر دژا وو یا اشنا پنداریقارچ بی مغز در خدمت موجودپنج اکتشاف شگفت آور در موسلولهای ایمنی القا کنندهنقش ذهن و شناخت در حوادث ابزار بقای موجود زنده از بیماری ضعف عضلات نزدیک بتاثیر گیاه خواری بر رشد وهوش مصنوعی درمانگر کامپیداروی لیراگلوتیدمنابع انرژی از نفت و گاز آمارهای ارائه شده در سطح سکته مغزیچند جهانیاثرات مفید قهوهبحتی علمی درباره تمایل بتاثیر داروی ضد تشنج سدیم هزینه ای که برای اندیشیددرمان های اسرار آمیز در آمنبع هوشیاری در کجاست؟ قآیا احتمال دارد رویا از آسرعت فکر کردن چگونه استچگونه هموساپينس بر زمین اداراوون تنها داروی تاییبرنامه ی مسلط ژنها در اختتاثیر درجه حرارت بر عملکواکسن کرونا از حقیقت تاتدرک حقیقت نردبان و مسیری ما انسانها چه اندازه نزدآسيب میکروواسکولاریا آسشرکت نورالینک ویدیویی ازنخستین تصویر از سیاهچالهارزش حقیقی زبان قسمت دومبرداشت مغز ما از گذر زمانتشنج چیستیک آلل ژنتیکی که از نئاندرویا بخشی حقیقی از زندگی مرکز حافظه کجاستانواع سکته های مغزیعوارض ازدواج و بچه دار شدنظام مثبت زندگیاز تکنیکی تا مغز از مغز تتفاوت ها و تمایزها کلید بجهش های ژنتیکی غیر تصادفکمردرد با پوشیدن کفش مناروشی برای بهبود هوش عاطفمغز فکر میکند مرگ برای دیايا اراده آزاد توهم است یهوش مصنوعی الفاگواز تکینگی تا مغز از مغز تتنفس هوازی و میتوکندریحس و ادراک (قسمت دوم )کاهش سن بیولوژیکی، تنها زندگی هوشمند در خارج از زمغز ابزار برتر بقاابزار هوش در حال ارتقا ازاز تکینگی تا مغز، از مغز تکنولوژی جدید که سلول‌هخدا موجود استفیزیک مولکولها و ذرات در گوشه بیماری اتوزومال رسسزبان و شناخت حقیقت قسمت سنقش محیط زندگی و مهاجرت دابزار بقا از نخستین هماناطلاعاتی عمومی در مورد متاثیر نگاه انسان بر رفتادژاوو یا آشناپنداریقبل از انفجار بزرگپوست ساعتی مستقل از مغز دسلولهای بنیادی مصنوعی درنقش روزه داری در سالم و جابزار بقای موجود زنده از بیماریهای تحلیل عضلانی اتاثیر گیاه خواری بر رشد وهوش مصنوعی درخدمت خلق وحداروی تشنجی دربارداریمنابع انرژی از نفت و گاز آن چیزی که ما جریان زمان سانسور از روی قصد بسیاری چندین ماده غذایی که مانناثرات مضر ماری جوانابحث درباره پیدایش و منشاتاثیر درجه حرارت بر عملکهزینه سنگین انسان در ازادرمان های بیماری آلزایمرمنبع هوشیاری در کجاست؟(قآیا برای تولید مثل همیشه شلیک فراموشیچگونه واکسن کرونا را توزادغام میان گونه های مختلادغام دو حیطه علوم مغز و برین نت به جای اینترنتتاثیر درجه حرارت بر عملکواکسن کرونا ساخته شده تودرک عمیق در حیواناتما با کمک مغز خود مختاريمآسیب ها ناشی از آلودگی هوشش مرحله تکامل چشمنرمش های مفید در سرگیجهارزش حقیقی زبان قسمت سومبررسي علل احتمالي تغيير تشنج و حرکات شبه تشنجی قایک جهش ممکن است ذهن انسانرویا تخیل یا واقعیتمرکز حافظه کجاستانگشت نگاری مغز نشان میدعید نوروز مبارکنظریه ی تکامل در درمان بیاز تکینگی تا مغز از مغز تتفاوت های بین زن و مرد فقجهشهای مفید و ذکاوتی که دکنفرانس تشنج هتل کوثر اصروشی جدید در درمان قطع نخمغز ما کوچکتر از نیم نقطهای آنکه نامش درمان و یادشهوش مصنوعی از عروسک تا کاز تکینگی تا مغز از مغز تتو دی ان ای خاص ميتوکندريحس و ادراک قسمت چهارمکایروپاکتیک چیستزونا به وسیله ویروس ابله مغز از بسیاری حقایق می گرابزار بقا از نخستین هماناز تکینگی تا مغز، از مغز تکامل مادی تا ابزار هوشمخطا در محاسبات چیزی کاملفیزیکدانان ماشینی برای تگوشت خواری یا گیاه خواریزبان شناسی مدرن در سطح سلنقش نگاه از پایین یا نگاهابزار بقا از نخستین همانبلندی در ذهن ما درک بلندیتاثیر نگاه انسان بر رفتادگرگونی های نژادی و تغییقدم زدن و حرکت دید را تغیپیموزایدسلسله مباحث هوش مصنوعینقش رژیم غذایی بر رشد و اابزار بقای موجود زنده از بیهوش کردن در جراحی و بیمتاثیر گیاه خواری بر رشد وهوش مصنوعی ساخته هوش طبیداروی جدید s3 در درمان ام مناطق خاصی از مغز در جستجآیا ممکن است موش کور بی مسانسور بر بسیاری از حقایچه زیاد است بر من که در ایاجزای پر سلولی بدن انسان بحثي درباره هوش و تفاوتهتاثیر درجه حرارت بر عملکهزاران سال چشم های بینا ودرمان های جدید میگرنمنبع خواب و رویاآیا بزرگ شدن مغز فقط در دشلیک فراموشیچگونه آن شکری که می خوریمچگونه انتظارات بر ادراک ارتقا و تکامل سنت آفرینش برای پیش بینی آینده مغز دتاثیر رو ح و روان بر جسمواکسن دیگر کرونا ساخته شدرگیری قلب در بیماری ویرما تحت کنترل ژنها هستیم یإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَششمین کنگره بین المللی سنرمشهای مهم برای تقویت عارزش خود را چگونه میشناسبررسی و اپروچ جدید بر بیمتشنج عدم توازن بین نورون یک رژیم غذایی جدید، می تورویاها از مغز است یا ناخومرکز خنده در کجای مغز استاندوهگین نباش اگر درب یا عامل کلیدی در کنترل کارآنظریه تکامل در درمان بیماز تکینگی تا مغز و از مغز تفاوت های تکاملی در مغز وجهشهای مفید و ذکاوتی که دکنگره بین المللی سردرد دروشی جدید در درمان سکته ممغز مادران و کودکان در زمایمپلانت نخاعی میتواند دهوش مصنوعی از عروسک تا کاز تکینگی تا مغز از مغز تتولید پاک و فراوان انرژیحس و ادراک قسمت پنجمکاربرد روباتهای ريزنانوزیباترین چیز در افزایش سمغز به تنهایی برای فرهنگ ابزار بقا از نخستین هماناز روده تا مغزتکامل مداومخطا در محاسبات چیزی کاملفرگشت و تکامل تصادفی محض گیلگمش باستانی کیستزبان شناسی نوین نیازمند نقش نظام غذایی در تکامل مابزار بقا از نخستین همانبه خودت مغرور نشوتاثیر ویتامین دی بر بیمادانشمندان موفق به بازگردقدرت انسان در نگاه به ابعپیچیدگی های مغزی در درک زسم زنبور ، کلیدی برای وارنقش رژیم غذایی در رشد و اابزار بقای موجود زنده از بیهوشی در بیماران دچار اتاثیر گیاه خواری بر رشد وهوش احساسیداروی جدید میاستنی گراویمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمآیا ما تنها موجودات زنده ساخت شبکه عصبی با الفباینهایت معرفت و شناخت درک عاجزایی ناشناخته در شکل گبحثی در مورد نقش ویتامينتاثیر درجه حرارت بر عملکهستي مادي ای که ما کوچکتردرمان های جدید در بیماری منحنی که ارتباط بین معرفآیا تکامل و تغییرات ژنتیشنا در ابهای گرم جنوب نیشناخت و معرفت، و نقش آن دچگونه باغبانی باعث کاهش ارتوکين تراپی روشی جديد برای اولین بار دانشمندانتاثیر رژیم گیاه خواری بر واکسن دیگری ضد کرونا از ددرگیری مغز در بیماری کویماه رجبافت فشار خون ناگهانی در وصرع و درمان های آنچرا مغزهای ما ارتقا یافت از نخستین همانند سازها تبررسی سیستم تعادلی بدن اتصویربرداری فضاپیمای آمیکی از علل محدودیت مغز امرویاهای پر رمز و حیرتی درمرگ انتقال است یا نابود شانسان قدیم در شبه جزیره ععادت کردن به نعمتنظریه تکامل در درمان بیماز تکینگی تا مغز از مغز تتفاوت های زبانی سرمنشا تجواب دانشمند سوال کننده کنگره بین المللی سردرد دريتوکسيمب در درمان ام اسمغز چون ابزار هوش است دلیاینکه به خاطرخودت زندگی هوش مصنوعی از عروسک تا کاز تکینگی تا مغز از مغز تتولید سلولهای جنسی از سلحس و ادراک قسمت سومکاربرد روباتهای ريز، در زیر فشار کووید چه باید کرمغز برای فراموشی بیشتر کابزار بقا از نخستین همانازدواج های بین گونه ای، رتکامل چشمخطرات هوش مصنوعیفراموش کارها باهوش تر هسگیاه خواری و گوشت خوار کدزبان، وسیله شناسایی محیطنقش نظریه تکامل در شناساابزار بقا از نخستین همانبه زودی شبکه مغزی به جای تاثیر ویروس کرونا بر مغز دانشمندان نورون مصنوعی سلوب فرونتال یا پیشانی مغپیوند مغز و سر و چالشهای سندرم کووید طولانینقش زنجبیل در جلوگیری از ابزار بقای موجود زنده از بیوگرافیتاثیر گیاه خواری بر رشد وهوش احساسیداروی جدید ضد میگرنمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآیا مغز تا بزرگسالی توسعساخت شبکه عصبی مصنوعی با چهار میلیارد سال تکامل باحیای بینایی نسبی یک بیمبحثی جالب درباره محدودیتتاثیر درجه حرارت بر عملکهستی ما پس از شروعی چگال درمان های رایج ام اسمنشأ اطلاعات و آموخته ها آیا جنین انسان، هوشمندی آیا جهان ذهن و افکار ما مشناسایی تاریخچه ی تکاملیچگونه تکامل مغزهای کنونیارتباط میکروب روده و پاربرخی ملاحظات در تشنج های تاثیر رژیم گیاه خواری بر واکسن سرطاندرگیری مغز در بیماران مبماپروتیلینافراد آغاز حرکت خودشان رضررهای مصرف شکر و قند بر چرا پس از بیدار شدن از خواز نخستین همانند سازها تبررسی علل کمر درد در میانتغییر الگوی رشد مغزی با زیافته های نوین علوم پرده رویای شفافمراحل ارتقای پله پله کیهانسان ها می توانند میدان عارضه جدید ویروس کرونا سنظریه تکامل در درمان بیماز تکینگی تا مغز از مغز تتفاوتهای جنسیتی راهی براجاذبه و نقش آن در شکلگیریکندر در بیماریهای التهابریواستیگمینمغز چگونه صداها را فیلتر اینکه خانواده ات سالم باهوش مصنوعی از عروسک تا کاز تکینگی تا مغز از مغز تتومورها و التهاب مغزی عاحساسیت روانی متفاوتکجای مغز مسئول پردازش تجزیرفون داروی ضد ام اسمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟ابزار بقا از نخستین هماناستفاده از مغز، وزن را کمتکامل ابزار هوش ، راه پر دفاع در برابر تغییر ساختفراموشی همیشه هم بد نیستگالکانزوماب، دارویی جدیسفر نامه سفر به بم و جنوب نقش هورمون های تیروئید دابزار بقا از نخستین همانبوزون هیگز چیستتاثیر ژنها بر اختلالات خدانشمندان یک فرضیه رادیکلایو دوم دکتر سید سلمان فپیوند سر آیا ممکن استسوپاپ ها یا ترانزیستورهانقش زبان در سلطه و قدرت اابزار بقای موجود زنده از بیوگرافیتاثیر گیاه خواری بر رشد وهوش عاطفی بیشتر در زنانداروی ضد تشنج با قابليت تمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآیا همه جنایت ها نتیجه بیساختار شبکه های مغزی ثابچهار ساعت پس از کشتار خوکاحساس گذر سریعتر زمانبحثی در مورد نقش کلسیم و تاثیر درجه حرارت بر عملکو هر کس تقوای خدا پیشه کندرمان های علامتی در ام اسمهندسی ژنتیک در حال تلاش آیا جهش های ژنتیکی، ویروشناسایی سلول های ایمنی اچگونه جمعیت های بزرگ شکل ارتباط چاقی و کاهش قدرت ببرخی مرزهای اخلاق و علومتاثیر رژیم گیاه خواری بر واکسنی با تاثیر دوگانه ادرگیری مغزی در سندرم کوومبانی ذهنی سیاه و سفیدافزایش قدرت ادراکات و حسضررهای شکر بر سلامت مغزچرا بیماری های تخریبی مغاز نخستین همانند سازها تبزرگ شدن مغز محدود به دورتغییر زودتر اتصالات مغزییادگیری مهارت های جدید دروبات های ریز در درمان بیمرز مرگ و زندگی کجاستانسان جدید از چه زمانی پاعدم توقف تکامل در یک انداهفت چیز که عملکرد مغز تو از تکینگی تا مغز از مغز تتقلید مرحله ای نسبتا پیشحقیقت قربانی نزاع بین بی کوچک شدن مغز از نئاندرتاریسدیپلام تنها داروی تایمغز ناتوان از توجیه پیداایندرالهوش مصنوعی از عروسک تا کاز تکینگی تا مغز از مغز تتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)خلاصه ای از مطالب همایش مکرونا چه بر سر مغز می آورزاوسکا درمان گوشرمغز بزرگ چالش است یا منفعابزار بقا از نخستین هماناستفاده از هوش مصنوعی در تکامل زباندقیق ترین تصاویر از مغز افرایند پیچیده ی خونرسانیگامی در درمان بیماریهای سفر به مریخ در 39 روزنقش هورمون زنانه استروژنابزار بقا از نخستین همانبی عدالتی در توزیع واکسن تاثیر کلام در آیات کلام بهوش مصنوعی از عروسک بازی دانشمندان ژنی از مغز انسلبخند بزن شاید صبح فردا زپیوند سر، یکی از راه حلهاسوپاپ ها یا ترانزیستورهانقش زبان در سلطه و قدرت اابزار بقای موجود زنده از بیان ژن های اسکیزوفرنی دتاثیر گیاه خواری بر رشد وهوش عاطفی در زنان بیشتر اداروی ضد تشنج با قابليت تمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآیا هوش مصنوعی زندگی بشرسازگاری با محیط بین اجزانوآوری ای شگفت انگیز داناخلاق و علوم اعصاببحثی در مورد عملکرد لوب فتاثیر درجه حرارت بر عملکوقت نهيب هاي غير علمي گذشدرمان ژنتیکی برای نوآوریمولتیپل اسکلروز در زنان درمان ام اس(مولتیپل اسکلمواد کوانتومی جدید، ممکنآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجشواهدی از نوع جدیدی از حاچگونه جمعیت های بزرگ شکل ارتباط هوش ساختار مغز و ژبرخی نکات از گاید لاین پرتاثیر رژیم گیاهخواری بر واسطه ها د رمسیر ایجاد مغدرگیری مغزی در سندرم کوومجموعه های پر سلولی بدن مافزایش مرگ و میر سندرم کوطوفان فقر و گرسنگی و بی سچرا حیوانات سخن نمی گویناز نخستین همانند سازها تبزرگ شدن تقریبا ناگهانی تغییر عمودی سر انسان از پیادآوری خواب و رویاروح رهاییمرز بین انسان و حیوان کجاانسان عامل توقف رشد مغزعسل طبیعی موثر در کنترل بهفت سین یادگاری از میراث از تکینگی تا مغز از مغز تتلقین اطلاعات و حافظهحقیقت تنها چیزی است که شاکووید نوزده و خطر بیماریرژیم های غذایی و نقش مهم مغز و سیر تکامل ان دلیلی ایا کوچک شدن مغزانسان الهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تتوهم چیستخونریزی مغز در سندرم کووکریستال زمان(قسمت اولزبان مشترک ژنتیکی موجودامغز بزرگ چالشهای پیش روابزار بقا از نخستین هماناستفاده از سلول های بنیاتکامل ساختار رگهای مغزی دلایلی که نشان میدهد ما بفرایند تکامل و دشواری هاگامی در درمان بیماریهای سفر تجهیزات ناسا به مریخ نقش ژنتیک در درمان اختلابیمار 101 ساله، مبتلا به ستاثیر کپسول نوروهرب بر نهوش مصنوعی از عروسک بازی دانشمندان پاسخ کوانتومی لرزش ناشی از اسیب به عصبپیام های ناشناخته بر مغز سوپاپ ها یا ترانزیستورهانقش سجده بر عملکرد مغزابزار بقای موجود زنده از بیست تمرین ساده برای جلوتاثیر گیاه خواری بر رشد وهوش عاطفی در زنان بیشتر اداستانها و مفاهیمی اشتبامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآیا هوش ارثی دریافتی از پسخن پاک و ثابتنوار مغزی روشی مهم در تشخاخلاق پایه تکامل و فرهنگبحثی درباره هوش و تفاوتهتاثیر درجه حرارت بر عملکوقتی فهمیدی خطا کردی برگ