از تکینگی تا مغز- از مغز تا سیاه چاله فضایی- قسمت ششم

نگاه کنجکاو انسان که نتیجه مغز و نتیجه میلیاردها سال تکامل است اخیرا در بررسی دقیق کیهان توانست به سیاه چاله فضایی برسد و این سیاه چاله- که به وسیله دانشمندان نجوم و دانشمند آمریکایی(کتی بومن)کشف شد میتواند با شباهتی- که بین سیاه چاله و نقطه تکینگی هست- ما را به سوی ابتدای همه چیز در عالم مادی ببرد. ابتدای کیهان ما از نقطه انفجار بزرگ در تکینگی بوده است و کشف این مادر و ابتدای هستی، بسیار کمک خواهد کرد، با کیهان خود بیشتر آشنا شویم.

پایه هایی که کیهان ما را بنا نهاد قابل کشف است بلکه کشف ان کاملا لازم و ضروری است.

روز چهار شنبه مصادف با 2019/4/10، نخستین تصویر از سیاهچاله فضایی منتشر شد.

(وقتی گفته میشود کیهان و هستی از انفجار بزرگ در نقطه تکینگی، حاصل شده است یعنی کیهان در ابتدا از چیزی شبیه سیاهچاله یا مشخصا مرکز سیاهچاله حاصل شده است)(احمد الحسن- کتاب توهم بی خدایی)

دیدن ابتدای کیهان در نقطه تکینگی ما را با معماهای بزرگتری مواجه میکند، در جایی مانند نقطه تکینگی، همه قوانین فیزیک عالم مادی ما محو میشود و حتی درلحظات ابتدایی پس از نقطه تکینگی، سرعت در عالم ماده جوان، بیشتر از سرعت نور است.

(نخستین ثانیه ایجاد هستی

عصر پلانک

منظور از آن، مدت زمانی است که از صفر تا 10 به توان منفي 43 ثانیه ادامه دارد و به آن، رقم واحد زمان پلانک می گویند.

این زمان ، نزدیک ترین زماني است که علم فیزیک جدید، میتواند به مرحله عدم پیش از انفجار بزرگ، نزدیک شود.

ما در مورد این زمان بی نهایت کوچک، خیلی کم می دانيم.

نسبیت عام، ایجاد تکينگي پر چگال را مطرح می کند و منظور از آن، نقطه ای در فضا است که چگالی ماده یا انحنای زمان مکان در آن، بی نهایت است و در این لحظه، مفهوم زمان مکان از بین میرود و این دو، دیگر معنایی ندارند و بافت زمان مکان به طور کامل منهدم مي شود و همه قوانین نسبیت و فیزیک عموما از میان میرود.

این دقیقا مثل این است که وسيله محاسبه، وقتی بخواهد رقمی را بر صفر تقسیم کند، نشانه خطا به شما بدهد!

و نسبیت، همچنین فرض میکند که نيروهاي چهارگانه اساسی یعنی الکترمغناطيس و نیروی کوچک هسته ای و نیروی بزرگ هسته ای و جاذبه، همه شان همان مقدار نیرو را دارند بلکه شاید این نیروها در شکل نیروی يگانه و اصلی، یکي باشند.

در این مرحله طول هستی، حدود 10 به توان 35_ متر است و این اندازه طول پلانک است و درجه حرارت هستی در این لحظه بیش از 10 به توان 32 درجه سانتیگراد است و به آن درجه حرارت پلانک گفته ميشود .

عصر تکينگي بزرگ

و منظور از آن زمانی است که از زمان 10 به توان منفی 43 تا 10 به توان منفی 36 ادامه دارد و این زمانی است که در آن، نیروی جاذبه از نیروهای اساسی دیگر که بر تکينگي احاطه دارد جدا ميشود . همچنین اولین ذرات و ذرات متضاد در هستی تشکیل میشود .

عصر وسعت يافتن

و این زمان، از زمان 10 به توان منفی 36 تا زمان ده به توان 32- ادامه دارد و این زمان با جدا شدن نیروی هسته ای بزرگ، تشخيص داده میشود و هستی به صورت برجسته و با سرعتی زیاد، شروع به بزرگ شدن می کند و به آن، زمان توسعه هستی گفته مي شود ..

در این زمان، ابعاد خطی هستی جوان، زیاد مي شود تا به ده سانتیمتر برسد و این،یعنی طول آن 10 به توان 26 برابر آن چیزی است که هستی در مرحله قبلی داشت و هستی دراین لحظه به حجم یک هسته گريپ فروت و نه بزرگتر میرسد.
)

دیدن این ابتدای مرموز و پر از معما، دروازه ای را به سوی ابهام های بیشتر در پشت نقطه تکینگی میبرد و اگر امروز با فیزیک کوانتوم پر ابهامی مواجهیم که انسان در شناخت آن، بسیار گیج و حیران میشود و یا با نظریه های حیرت آوری مانند نظریه عدم قطعیت هایزنبرگ روبرو هستیم، به دلیل مبهم بودن ابتدای کیهان ماست.

نیل بورمیگوید: هرکس در مورد فیزیک کوانتوم صحبت کند و گیج نشود یعنی هیچ چیزی در مورد فیزیک کوانتوم نمی داند!

لحظات دشوار بعد از انفجار بزرگ فشار زیادی را بر کیهان جوان ما وارد کرده است و کشف این فشار حیات ساز و جهان آفرین، برای انسان امروز که در جستجوی ارتقای بیشتر و کشف ظرایف بیشتر یا حتی ساختن کیهانی نو است، لازم و ضروری است. شاید باز لازم شود فشاری مشابه فشار اولیه برای تولید جهانی زیباتر از جهان کنونی وارد شود و شاید حتی لازم باشد همه ما در فشار و حرارت سوزان آن، ذوب شویم تا بتوان ارتقای بیشتر یافت. و این ذوب شدن ها و گذر از مراحل ابتدایی به مراحل بالاتر، در گوشه گوشه تاریخ کیهان ما هست.

نگاه بر ابتدای کیهان، راهی به سوی نگاه بر انتهای کیهان است و اگر سالها شعر و شعار در مورد ابتدا و انتهای کیهان، جز حیرت انسان چیزی نیفزود، امروز در سایه مشاهده خالص و ناب، انسان به سویی میرود تا فراتر از رجز خوانی ها و جدال های فلسف

ی بیهوده، ابتدا را ببیند و پس از مشاهده به سوی آن و به سوی انتها گام بردارد.

....

(📚- كتاب وهم الإلحاد ـ أحمد الحسنـ ص - 510
ـــــــــــــــــــــ

داستان کیهان اندکی پس از ابتدا

آنچه را از داستان هستی برای ما مهم است و اندکی بعد از ابتدا، شروع می شود، میتوانیم به صورت زیر مختصر کنیم:

پس از انفجار بزرگ، ما کیهانی داغ را داریم و پس از آنکه برخی اشیا در بخشی از ثانیه سرد گردید، کیهان از لپتون ها و کوارک ها و ضد آنها و بوزون ها و فوتون ها تشکیل شد و لپتون ها و کوارک ها به مقدار یک میلیاردم در مقایسه با ضد ماده لپتون و ضد کوارک، برتری یافت؛ یعنی ماده نسبت به ضد ماده، برتری یافت و این برتری، سبب ایجاد ستارگان و سیارات و نیز وجود بدن های ماست.

و بعد از جزیی از یک میلیونم ثانیه، کیهان بیشتر سرد شد و به کوارک ها اجازه داد با هم جمع شوند و بپیوندند پس کوارک ها با هم پیوند شدند و ذراتی مادی و سنگین تر از لپتون ها را به نام هادرون(مانند پروتون و نوترون) تشکیل دادند و در برابر آن، هادرون های متضاد تشکیل شد ولی نسبت آن، مانند همان نسبت کوارک و کوارک های متضاد بود یعنی یک میلیاردم در جهت مصلحت هادرون یا ماده بر ضد ماده بود

و با امتداد بیشتر کیهان و سرد شدن آن و به دنبال آن، کم شدن نیروی فتون ها، نیروی فتون ها برای ایجاد هادرون ها و هادرون های متضاد، کافی به نظر نمیرسید و نتیجه، باقی ماندن فقط مقداری برتری مادی یعنی یک هادرون در برابر از میان رفتن یک میلیارد هادرون در جهت مصالح یک میلیارد فتون با انرژی کمتر نسبت به قبل، در نتیجه توسعه کیهان(ماده و انرژی)، بین نخستین ثانیه و پایان ثانیه دوم، از ابتدای انفجار بزرگ بود.

فصل پیش بینی های بی ارزش و جدل های غیر علمی و تخیلات و توهمات، به پایان رسیده است. فصل انتظار های خیالی و آرزوهای پوچ و معجزات عصر حجر تمام شده است.

ارزش مغز به تخیلات و پیش گویی های هرز نیست، ارزش مغز به مشاهده و دیدن حقیقت و کشف مرزهای پوشیده کیهان است. و حتی ارزش مغز و شناخت ما فراتر از اینهاست یعنی آفریدن کیهان در سایه مشاهدات و کشوفات.

در هم تنیدگی کوانتومی و پقدرت و شناخت حقیقتبخش دیگری در وجود انسان هواکسن سرطانروح و آب حیاتگیرنده باید سازگار با پیمیدازولام در درمان تشنج تولید مثل اولین ربات های آب زندگی است قسمت چهارمسلول های مغزی عامل پارکیتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش گرمایش آب و هوا در همشباهت مغز با کیهان مادیایا این جمله درست است کسیجهش های بیماری زا، معمولارتباط شگفت انگیز مغز انناتوانی در شناسایی چهره خوش قلبی و مهربانیهوش مصنوعی از عروسک تا کمبقا در ازای بیماریورزش در کمر درددرمان های بیماری اس ام ایلاموژین داروی ضد اوتیسم؟برای زندگی سالم، یافتن تروشهای نو در درمان دیسک بپل خواجو اصفهانماجرای جهل مقدستوهم بی خداییآزادی عقیده، آرمانی که تسندرم کووید طولانیتاریکی خواهد ترسیدنقش زنجبیل در جلوگیری از صرع و درمان های آناگر نعمت فراموشی نبود بسنرمش های مفید برای درد زاجدا کردن ناخالصی هااز نشانه ها و آثار درک شدخسته نباشی باباهوش مصنوعی ساخته هوش طبیبه جای محکوم کردن دیگران یادآوری خواب و رویادرمان جدید کنترل مولتیپلممانتین یا آلزیکسا یا اببرخی درمان های Spinal Muscular Atرژیم ضد التهابیپیوند سر آیا ممکن استمرگ و میر پنهانمحل درک احساسات روحانیتیوتیکسن داروی ضد جنونافت هوشیاری به دنبال کاهسینوریپا داروی ترکیبی ضدتری فلوپرازیننمیتوان با بیرون انداختنطبیعت موجی جهانابزار بقا از نخستین همانچرا ذرات بنیادی معمولاً حقیقت خواب و رویااز تکینگی تا مغز از مغز تدنیا، هیچ استهوش عاطفی بیشتر در زنانبی شرمیکلید نزدیک و نگاه تو بر فدرهای اسرارآمیز و پوشیدهمنابع انرژی از نفت و گاز بزرگ شدن تقریبا ناگهانی رجزخوانی هایی که امروز بپارادوکس ها در علممسئولیت جدیدتکامل تکنولوژیالگوی بنیادین و هوشیاریسکوت و نیستیتست آر ان اس دز میاستنی گچه زیاد است بر من که در ایعلم ساختن برج های چرخانابزار بقا از نخستین هماننظریه ی تکامل در درمان بیحافظه و اطلاعات در کجاست از تکینگی تا مغز از مغز تديدن با چشم بسته در خواب فلج خوابهیچ اندر هیچبیماری اضطراب عمومیکندر علیه سرطاندرگیری مغز در بیماری کویمنبع هوشیاری کجاست قسمت تفاوت مغز انسان و میمون هزمان و گذر آن سریع استپرسشگری نامحدودمعادله ها فقط بخش خسته کنتئوری تکامل امروز در درمامروز دانش ژنتیک هیچ ابهسادیسم یا لذت از آزار دادتصادف یا قوانین ناشناختهنوار مغز، ترجمه ی فعالیت عادت دادن مغز بر تفکرابزار بقای موجود زنده از همه ی سردردها بی خطر نیستحس و ادراک قسمت 75از تکینگی تا مغز- از مغز دانشمندان نورون مصنوعی سفاصله ها در مکانیک کوانتهزاران سال چشم های بینا وبیداری و خواب کدام بهتر اکیست کلوئید بطن سومدست آسمانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتلاش ها برای کشف منابع جدزندگی زودگذرآواز خواندن در قفس، نشانمغز و اخلاقسرگردانیتاثیر کلام در آیات کلام بانرژی تاریک که ما نمی توتغییرات مغز پس از 40 سالگینوسانات کوانتومی منبع مامقالاتاتوبان اطلاعات و پلِ بینهندسه ی پایه ایحس و ادراک قسمت هشتاد و ناز تکامل تا مغز، از مغز تداروی لیراگلوتیدفرد حساس از نظر عاطفی و بویتامین کا و استخوانذرات کوانتومی زیر اتمی قباد و موجکتاب گران و پرهزینه شد ولمنبع هوشیاری در کجاست؟(قتمرکز و مدیتیشنزاوسکا درمان گوشرآیا هوش سریعی که بدون احسمغز به تنهایی برای فرهنگ شنا در ابهای گرم جنوب نیاتاثیر گیاه خواری بر رشد وانعطاف پذیری مکانیسمی علجهل مقدسچگونه واکسن کرونا را توزحس و ادراک قسمت دوازدهماخلاق و علوم اعصابهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاستفاده از سلول های بنیاداروی ضد چاقیقلب روباتیکواقعیت تقویت شدهرنگین کمانبحثی در مورد نقش کلسیم و کشتن عقیده ممکن نیستموجود بی مغزی که می تواندتو کز محنت دیگران بی غمیزبان شناسی مدرن در سطح سلتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا جهان ذهن و افکار ما ممغط یک گیرنده استشگفتی های نقشه ی ژنتیکیای همه ی وجود منجهان کاملی در اطراف ما پرنگاه از درون قفس یا بیرونخلا، حقیقی نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی اصول انجام برخی نرمش ها داصول توسعه ی یک ذهن کاملدر هم تنیدگی کوانتومی و دقدرت کنترل خودبخشیدن دیگران یعنی آرامشواکسن سرطانروح در جهانی دیگر استگالکانزوماب، دارویی جدیمکان زمان یا حافظه زمانتولید یا دریافت علمآب زندگی است قسمت هفتمسلول های بنیادیتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش پیش زمینه ها و اراده شباهت های ریشه ای چند بیمایا ابزار هوشمندی یا مغز جهش تمدنی عجیب و شگفت انسارتباط شگفت انگیز مغز اننادیدنی ها واقعی هستندخوش خیالی و خوش بینیهوش مصنوعی از عروسک تا کمبقای حقیقی در دور ماندن اوزن حقیقی معرفت و شناختدرمان های جدید ALSلایو دوم دکتر سید سلمان فبرخی ملاحظات در تشنج های روشهای شناسایی قدرت شنواپلاسمای غالبماجرای عجیب گالیلهتوهم تنهاییآزار دیگری، آزار خود استسندرم گیلن باره به دنبال تاریخ همه چیز را ثبت کردهنقش زبان در سلطه و قدرت اضایعه ی شبکه لومبوساکرالاگر نعمت فراموشی نبود بسنرمش های مفید در سرگیجهجدایی خطای حسی استاز نظر علم اعصاب یا نرووسخطا در محاسبات چیزی کاملهوش مصنوعی، اتفاقات و تحبه خوبی های دیگران فکرکنیاری خدا نزدیک استدرمان جدید ام اسمن کسی در ناکسی دریافتم برخی روش های تربیتی کودکرژیم غذایی حاوی تخم مرغ وپیوند سر، یکی از راه حلهامرگ و میر بسیار بالای ناشمحل درک احساسات روحانی دتیک و اختلال حرکتیافتخار انسانسیگار عامل افزایش مرگ ومتری فلوپرازیننمیتوان بر سیاه سیاه نوشطبیعت بر اساس هماهنگیابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آحقیقت در علم، هرگز نهایی از تکینگی تا مغز از مغز تدندان ها را مسواک بزنید تهوش عاطفی در زنان بیشتر ابی عدالتی در توزیع واکسن کلام و زبان، گنجینه ای بسدرون قفس یا بیرون از آنمنابع انرژی از نفت و گاز بزرگترین خطایی که مردم مرحم مصنوعیپاسخ گیاهان در زمان خوردمسئولیت در برابر محیط زیتکامل جریان همیشگی خلقتالگوبرداری از طبیعتسکوت، پر از صداتشنچ پانایوتوپولوس تشنج نه عدم مطلق بلکه عدم با قعلایم کمبود ویتامین E را ابزار بقا از نخستین هماننظریه ی تکامل در درمان بیحافظه و اطلاعات در کجاستاز تکینگی تا مغز از مغز تدی متیل فومارات(زادیوا)(فلج خواب چیستهیچگاه از فشار و شکست نتربیماری بیش فعالیکوچ از محیط نامناسبدرگیری مغز در بیماران مبمنبع هوشیاری کجاست قسمت تفاوت ها و تمایزها کلید بزمان و صبرآلودگی هوا چالش قرن جدیدمعجزه های هر روزهتئوری تکامل در پیشگیری و انفجار و توقف تکاملی نشاسازگاری با محیط بین اجزاتضادهای علمینوار عصب و عضلهعارضه جدید ویروس کرونا سابزار بقای موجود زنده از همه جا خیر بکارحس و ادراک قسمت 78از تکینگی تا مغز- از مغزتدانشمندان یک فرضیه رادیکفاصله ی همیشگی تصویر سازهستي مادي ای که ما کوچکتربیست تمرین ساده برای جلوکپسول ژری لاکتدست بالای دستمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتلاش های جدید در ALSزندگی سلول در بدن، جدای اآینه در اینهمغز و اخلاقسربازان ما محققا غلبه می تاثیر کپسول نوروهرب بر نانرژی خلا ممکن استتغییرات آب و هوایی که به نوشیدن چای برای مغز مفید تاثیر ویتامین دی بر بیمااتوسوکسیمایدهندسه ی رایج کیهانحس و ادراک قسمت هشتاد و شاز خود رها شوداروی تشنجی دربارداریفردا را نمیدانیمویتامین کا در سبزیجاتذرات کوانتومی زیر اتمی قباد غرور و سر پر از نخوت وکتاب زیست شناسی باورمنبع خواب و رویاتمرکز بر هدفزبان فرایند تکاملی برای آیا هشیاری کوانتومی وجودمغز بیش از آنچه تصور میشوشناخت و معرفت، و نقش آن دتاثیر گیاه خواری بر رشد واهرام مصر از شگفتی های جهجهان فراکتالچگونه آن شکری که می خوریمحس و ادراک قسمت سوماخلاق پایه تکامل و فرهنگهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاستفاده از سلول های بنیاداروی ضد تشنج با قابليت تقلب را نشکنواقعیت خلا و وجود و درک مرهبر حقیقیبحثی در مورد حقیقت فضا و گل خاردار، زیباستموجودات مقهور ژنها هستندتو پیچیده ترین تکنولوژی زبان شناسی نوین نیازمند تاثیر درجه حرارت بر عملکآیا جهش های ژنتیکی، ویرونفرت، اسیب به خود استشگفتی های زنبور عسلای آنکه نامش درمان و یادشجهان پیوستهادغام میان گونه های مختلنگاه از درون مجموعه با نگخلا، خالی نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی اصول سلامت کمردر هر سوراخی سر نکنقدرت انسان در نگاه به ابعبخشش، عقلانی یا غیر عاقلواکسن ضد اعتیادروح رهاییگام کوچک ولی تاثیرگذارمکانیک کوانتومی بی معنی تولید پاک و فراوان انرژیآب زندگی است قسمت اولسلول های بنیادی منابع و اتاثیر رو ح و روان بر جسمنقش آتش در رسیدن انسان بهشباهت کیهان و مغزایا بیماری ام اس (مولتیپجهشهای مفید و ذکاوتی که دارتباط غیرکلامی بین انسانادانی در قرن بیست و یکم،خوشبختی چیستهوش مصنوعی از عروسک تا کمبلندی در ذهن ما درک بلندیوزوز گوشدرمان های جدید میگرنلبخند بزن شاید صبح فردا زبرخی مرزهای اخلاق و علوم روشی برای بهبود هوش عاطفپمبرولیزوماب در بیماری چماده ی تاریکتوهم جداییآسيب میکروواسکولاریا آسسندرم پیریفورمیستاریخ، اصیل نیست و ساخته نقش زبان در سلطه و قدرت اضایعه ی عروقی مخچهاگر با مطالعه فیزیک کواننرمش های موثر در کمردردجریان انرژی در سیستم های از نظر علم اعصاب اراده آزخطا در محاسبات چیزی کاملهوش احساسیبه خودت مغرور نشوژن همه چیز نیستدرمان جدید ای ال اس، توفرمن پر از تلخیمبرخی سلولهای عصبی در تلارژیم غذایی سالم و ضد التهپیوندهای پیچیده با تغییرمرگ و سوال از قاتلمحدودیت چقدر موثر استتیکاگرلور داروی ضد انعقاافراد آغاز حرکت خودشان رسیاهچاله هاترک امروزنمای موفقیتطعمه ی شبکه های ارتباط اجابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آحقیقت راستین انسان علم باز تکینگی تا مغز از مغز تده روش موفقیتهوش عاطفی در زنان بیشتر ابیمار 101 ساله، مبتلا به سکلام، در تحولی شگفت آور بدرون آشفته ی تو و ظاهر خنمنابع انرژی از نفت و گاز بزرگترین درد از درون است رحم مصنوعیپختگی پس از چهل سالگي به مستند جهان متصلتکامل داروینی هنوز در حاالتهاب شریان تمپورالسکته مغزیتشنج چیستنهایت معرفت و شناخت درک ععلایم کمبود ویتامین E را ابزار بقا از نخستین هماننظریه ی ریسمانحافظه ی هوش مصنوعیاز تکینگی تا مغز از مغز تدین اجباریفلج دوطرفه عصب 6 چشمهیپرپاراتیروئیدیسمبیماری تی تی پیکوچک شدن مغز از نئاندرتادرگیری مغزی در سندرم کوومنبع هوشیاری کجاست قسمت تفاوت ها را به رسمیت بشنازمان واقعیت است یا توهمآلودگی هوا و ویروس کرونامعجزه ی چشمتئوری جدید، ویران کردن گانقراض را انتخاب نکنیدستم با شعار قانون بدترین تظاهر خوابیده ی مادهنوار عصب و عضلهعدم توقف تکامل در یک انداابزار بقای موجود زنده از همیشه چیزی برای تنهایی دحس و ادراک قسمت 82از تکینگی تا مغز، از مغز دانشمندان ژنی از مغز انسفتون های زیستیهستی ما پس از شروعی چگال بیش از نیمی از موارد انتقکامپیوتر سایبورگدستورالعمل مرکز کنترل بیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتلاش های جدید در درمان فرزندگی، مدیریت انرژیآیندهمغز و سیر تکامل ان دلیلی سردرد میگرنتاثیر کپسول نوروهرب بر تانرژِی برای ایجاد اضطرابتغییرات تکاملی سر انسان نوعی سکته مغزی ، وحشتناک صفحه اصلیاتصال مغز و کامپیوترهندسه بنیادینحس و ادراک قسمت پنجماز درخواست ها جدا شوداروی جدید ALSفرزندان زمان خودویتامین بی 12 در درمان دردذرات کوانتومی زیر اتمی قبار مغز بر دو استخوانکتاب طبیعت در قالب هندسهمنتظر نمان چیزی نور را بهتمرکز بر امروززبان متغیرآیا واکنش های یاد گرفته ومغز برای فراموشی بیشتر کشناخت حقیقت یا آرزوهای گتاثیر گیاه خواری بر رشد واولویت بندی ها کجاستجهان قابل مشاهده بخش کوچچگونه انتظارات بر ادراک حس و ادراک قسمت سی و هشتماختلاف خانوادگی را حل کنهوش مصنوعی الفاگواستفاده از سلول های بنیاداروی ضد تشنج با قابليت تقوی تر باشوالزارتان داروی ضد فشار روی و منیزیم در تقویت استگل درون گلدانمورد نادر همپوشانی دو بیتو آرامش و صلحیزبان، نشان دهنده ی سخنگو تاثیر درجه حرارت بر عملکآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجنقاشی هایی با بوی گذشته یشانس یا نتیجه ی تلاشایمپلانت مغزیجهان پیوستهادغام دو حیطه علوم مغز و نگاه حقیقی نگاه به درون اخلاصه ای از مطالب همایش مهوش مصنوعی از عروسک بازی هوش مصنوعی از عروسک بازی اضطراب و ترسدر والنتاین کتاب بدید همقدرت ذهنبدون پیر فلکواکسن علیه سرطانروزه داری متناوب، مغز را گامی در درمان بیماریهای مکانیزمهای دفاعی در برابتولید اندام با چاپ سه بعدآب زندگی است قسمت دومسلول های بدن تو پیر نیستنتاثیر روده بر مغزنقش انتخاب از طرف محیط، نشباهت زیاد بین سلول هاي عایا بدون زبان میتوانیم تجهشهای مفید و ذکاوتی که دارتروز یا خوردگی و التهانازوکلسینخوشبختی دور از رنج های مهوش مصنوعی از عروسک تا کمبلوغ چیستوسواس، بیماری استدرمان های جدید در بیماری لحظات خوش با کودکانبرخی نکات از گاید لاین پرروشی جدید در درمان قطع نخپنج اکتشاف شگفت آور در موماده ی خالیتوهم جدایی و توهم علمآسیب ها ناشی از آلودگی هوسندرم پیریفورمیستازه های اسکیزوفرنی(جنونقش سجده بر عملکرد مغزضایعات در عصب زیر زبانیاگر تلاش انسان امروز برانرمشهای مهم برای تقویت عجریان انرژی در سیستم های از نظر علم اعصاب اراده آزخطای ادراک کارماهوش احساسیبه دنبال رستگاری باشژن همه چیز نیستدرمان جدید سرطانمن بی من، بهتر یاد میگیرمبرخی سيناپسها طی تکامل و رژیم غذایی ضد التهابیپیوندی که فراتر از امکانمرگ انتقال است یا نابود شمحدودیت های حافظه و حافظتیروفیبان موثر در سکته ی افراد بی دلیل دوستدار تو سیاهچاله های فضایی منابعترکیب آمار و ژنتیکنمایش تک نفرهظهور امواج مغزی در مغز مصابزار بقا از نخستین همانچراغ های متفاوت و نور یکسحقیقت غیر فیزیکیاز تکینگی تا مغز از مغز تدهن، بزرگترین سرمایههوشمندی کیهانبیمار مرکز تنفس سلولیکلرال هیدرات برای خواباندروغ نگو به خصوص به خودتمنابع انرژی از نفت و گاز بسیاری از مجرمان، خودشانرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرپدیده خاموش روشن در پارکمشکل از کجاستتکامل داروینی هنوز در حاامواجی که به وسیله ی ماشیسال سیزده ماههتشنج و حرکات شبه تشنجی قانهایت در بی نهایتعلائم عصبی آلزایمر، با اابزار بقا از نخستین هماننظریه تکامل در درمان بیمحافظه انسان و حافظه ی هوشاز تکینگی تا مغز از مغز تدین، اجباری نیستفن آوری های جدید علیه شناهاوکينگ پیش از مرگش رسالبیماری دویککوچکی قلبدرگیری مغزی در سندرم کوومنبع هوشیاری کجاست قسمت تفاوت های بین زن و مرد فقزمان پلانکآلودگی هوا و پارکینسونمعجزه ی علمتا 20 سال آینده مغز شما به انواع سکته های مغزیستم، بی پاسخ نیستتظاهری از ماده است که بیدنوار عصب و عضلهعدم درکابزار بقای موجود زنده از همیشه چشمی مراقب و نگهباحس و ادراک قسمت 87از تکینگی تا مغز، از مغز دانشمندان پاسخ کوانتومی فروتنی معرفتیهشت توصیه برای کاستن از دبیشتر کمردردها نیازی به کاهش مرگ و میر ناشی از ابدغدغه نتیجه ی نادانی استمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتلاش های جدید در درمان سرزندان ذهنیآینده ی انسان در فراتر ازمغز کوانتومیسردرد میگرن در کودکانتاثیر کپسول نوروهرب بر سانسولینتغذیه بر ژنها تاثیر داردنیکولا تسلاسوالات پزشکیاثر مضر مصرف طولانی مدت رهندسه در پایه ی همه ی واکحس و ادراک قسمت پنجاهاز روده تا مغزداروی جدید s3 در درمان ام فرضیه ای جدید توضیح میدهویتامین بی هفدهرفلکس وتری با توضیح دکتر بار بزرگ ایستادن بر دو پاکتاب، سفری به تاریخمنتظر زمان ایده آل نشوتمساح حد واسط میان مغز کوزبان مشترک ژنتیکی موجوداآیا یک، وجود داردمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟شناخت درون، شناخت بیرون؛تاثیر گیاهخواری بر رشد و اولین قدم شناخت نقص های خجهان موازی و حجاب هاچگونه به سطح بالایی از هوحس و ادراک قسمت سی و ششماختلال خواب فرد را مستعد هوش مصنوعی از عروسک های باستیفن هاوکینگ در مورد هداروی ضد تشنج توپیراماتقیچی ژنتیکیواکنش های ناخودآگاه و تقرویا و واقعیتگل زندگیموسیقی نوتو افق رویداد جهان هستیزبان، وسیله شناسایی محیطتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا خداباوری محصول تکاملچقدر به چشم اعتماد کنیمشانس یا تلاشایمپلانت مغزی و کنترل دو جهان پر از چیزهای اسرار آارتقا و تکامل سنت آفرینش نگاه دوبارهخلاصه ای از درمان های جدیخم شدن فضا-زمانهوش مصنوعی از عروسک بازی اطلاع رسانی اینترنتیدر یک فراکتال هر نقطه مرکقدرت عشقبدون بار گذشتهواکسنی با تاثیر دوگانه اروزه داری و التهاب زیانبگامی در درمان بیماریهای ما انسانها چه اندازه نزدتولید سلولهای جنسی از سلآب زندگی است قسمت سومسلول بنیادی و ای ال استاثیر روزه داری بر سلامت نقش اتصالات بین سلولهای شباهت زیاد بین سلول هاي عایا تکامل هدفمند استجوانان وطنارزش های وارونهنباید صبر کرد آتش را بعد خانه ی تاریکهوش مصنوعی از عروسک تا کمبلعیدن ستاره توسط سیاهچایک پیام منفرد نورون مغزی درمان های جدید سرطانلرزش ناشی از اسیب به عصببرخی نرمش ها برای درد زانروشی جدید در درمان نابینپول و شادیماده ای ضد التهابیتوهم جسمآسیب روانی شبکه های اجتمسندرم پای بی قرارتازه های بیماری پارکینسونقش غذاها و موجودات درياضرورت زدودن افکاراگر خواهان پیروزی هستیچرا ماشین باید نتایج را پجریان انرژی در سیستم های از واقعیت امروز تا حقیقتخطای حسهوش بشری تهدید برای بشریبه زودی شبکه مغزی به جای ژن هوش و ساختارهای حیاتی درمان جدید سرطانمننژیتبرداشت مغز ما از گذر زمانرژیم غذایی ضد دردپیوستگی همه ی اجزای جهانمرگ تصادفیمحدودیت درک انسانتکنولوژی های جدید و حالتافزایش قدرت ادراکات و حسسیاهچاله ها، دارای پرتو ترکیب حیوان و انسانچند نرمش مفید برای کمردرظرف باید پر شود چه با چرک ابزار بقا از نخستین هماننزاع بین جهل و علم رو به پحقیقت غیر قابل شناختاز تکینگی تا مغز از مغز تدو ویژگی انتزاع و قدرت تجهوشیاری و وجودبیماری لبر و نابینایی آنکم کردن کالری روشی سودمندریای خدامنابع انرژی از نفت و گاز بسیاری از بیماری های جدیرساناها و ابر رساناها و عپروژه ی ژنوم انسانیمشکلات نخاعیتکامل داروینی هنوز در حاامیوتروفیک لترال اسکلروسانسور از روی قصد بسیاری تشنج عدم توازن بین نورون نهادینه سازی فرهنگ اختلاعلت خواب آلودگی بعد از خوابزار بقا از نخستین هماننظریه تکامل در درمان بیمحباب های کیهانی تو در تواز تکینگی تا مغز از مغز تدیوار همه اش توهم بودفناوری هوش مصنوعی نحوه خهاوکينگ پیش از مرگش رسالبیماری دیستروفی میوتونیکوچکترین چیز یک معجزه اسدرگیری اعصاب به علت میتومنبع هوشیاری کجاست قسمت تفاوت های تکاملی در مغز وزمان به چه دلیل ایجاد میشآلزایمرمعجزه ی علم در کنترل کرونتا بحر یفعل ما یشاانیس بی کسانستون فقرات انسان دو پا جلتعویض دارو در تشنجنوار عصب و عضله مهم در تشعدالت برای من یا برای همهابزار بقای موجود زنده از همیشه اطمینان تو بر خدا بحس و ادراک قسمت چهلاز تکینگی تا مغز، از مغز دانشمندان اولین سلول مصنفروتنی و غرورو هر کس تقوای خدا پیشه کنبا هوش مصنوعی خودکار روبکاهش التهاب ناشی از بیماذهن ما از در هم شکستن منبمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتلاش های جدید شرکت نورالزونیسومایدآینده ی علم و فیزیک در60 ثمغز آیندگان چگونه است ؟سردرد میگرنی در کودکانتاثیر کپسول نوروهرب بر سانسولین هوشمندثبت و دستکار ی حافظهنیاز به آموزش مجازی دیجیپیامهای کاربراناثرات فشار روحی شدیدهندسه زبانِ زمان استحس و ادراک قسمت پنجاه و یاز سایه بگذرداروی جدید لنفوم و لوکمیفساد اقتصادی سیتماتیک درویتامین دی گنجینه ای بزررفتار مانند بردهبار سنین ابزار هوشمندی اکتابخانهمنحنی که ارتباط بین معرفتنفس هوازی و میتوکندریزبان چهار حرفی حیات زمینآیا کیهان می تواند یک شبیمغز بزرگ چالش است یا منفعشناسایی تاریخچه ی تکاملیتاثیر انتخاب از طرف محیط اولین مورد PML به دنبال تکجهان ما میتواند به اندازچگونه باغبانی باعث کاهش حس و ادراک قسمت سیزدهماختلال در شناسایی حروف و هوش مصنوعی از عروسک های باستیفن هاوکینگ در تفسیر داروی ضد جنون در درمان تیقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصبحثی در مورد عملکرد لوب فواکنش به حس جدیدرویا و کابوسگلوله ی ساچمه ایموسیقی هنر مایع استتو انسانی و انسان، شایستزدودن نقص از هوش مصنوعیتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا دلفین ها می تواند از نقش قهوه در سلامتیشاهکار قرنایمپلانت مغزی کمک میکند جهان پر از چیزهای جادویی ارتقا یا بازگشت به قبل ازنگاهی بر قدرت بینایی دراارتوکين تراپی روشی جديد نگاهی بر توانایی اجزاي بخونریزی مغز در سندرم کووهوش مصنوعی از عروسک بازی اطلاعات حسی ما از جهان، چدر کمتر از چند ماه سوش جدقضاوت ممنوعبدون زمان، ماده ای وجود نوابستگی یعنی قلادهروزه داری و بیمار ی ام اس گاهی لازم است برای فهم و ما انسانها چه اندازه نزدتولترودینآب، زندگی است(قسمت پنجم)سلول بنیادین از مخاط بینتاثیر روغن رزماری استنشانقش تیروئید در تکامل مغزشجاعت و ترسایجاد احساساتجوانان وطنارزش های حقیقی ارزش های غنبرو و انرژی مداومخانواده پایدارهوش مصنوعی از عروسک تا کمبنی عباس، ننگی بر تاریخیک پیشنهاد خوب برای آسان درمان های رایج ام اسلرزش عضله یا فاسیکولاسیوبرخی نرمش ها برای زانوروشی جدید در درمان سکته مپول و عقیدهمدل های ریز مغز مینی برینماده، چیزی نیستتوهمات و شناخت حقیقتآسیب عصب پا به دنبال اعتیسندرم پس از ضربه به سرتازه های درمان ام اسنقش غذاها و موجودات درياضرب المثل یونانیاپل ویژن پرو در تشخیص بیمچرا مردم با زندگی میجنگنجراحی گردن همیشه برای دیاز کجا آمده ام و به کجا میخطر آلودگی هواهوش در طبیعتبه زیر پای خود نگاه نکن بژن یا نقشه توسعه مغز و نقدرمان دارویی سرطان رحم بمنابع انرژي پاک سرچشمه حبرداشتت از جهان رو زیاد راه فراری نیستپیام های ناشناخته بر مغز مرگی وجود نداردمخچه فراتر از حفظ تعادلتکنولوژی و پیشرفتافزایش مرگ و میر سندرم کوسیاهچاله و تکینگی ابتدایترازودونچند جهانیعقل مجادله گرابزار بقا از نخستین هماننزاع بین علم و نادانی رو حقیقت، آن چیزی نیست که جلاز تکینگی تا مغز از مغز تدو بیماری روانی خود بزرگ هوشیاری و افسردگیبیماری میاستنی گراویسکمالگرایی دشمن پیشرفتدرک فرد دیگر و رفتارهای امنابع انرژی از نفت و گاز بسیاری از بیماری های جدیرستگاری محدود به یک راه نپروژه ی ژنوم انسانیمشکلات بین دو همسر و برخیتکامل داروینی هنوز در حاامید نیکو داشته باش تا آنسانسور بر بسیاری از حقایتشویق خواندن به کودکانچهار میلیارد سال تکامل بعماد الدین نسیمی قربانی ابزار بقا از نخستین هماننظریه تکامل در درمان بیمحباب هایی تو در تواز تکینگی تا مغز از مغز تدیوار، از ابتدا توهم بودفواید روزه داری متناوبهدف یکسان و مسیرهای مختلبیماری سلیاککووید نوزده و خطر بیماری درب بسته با غیر خود باز ممنبع هوشیاری کجاست قسمت تفاوت های زبانی سرمنشا تزمان شگفت انگیزآملودیپین داروی ضد فشار معجزه در هر لحظه زندگیتاول کف پا و حقیقتانگشت ماشه ایستارگانی قبل از آغاز کیهتعامل انسان و هوش مصنوعینوار عصب و عضله تعیین محلعسل طبیعی موثر در کنترل بابزار بقای موجود زنده از همیشه به آنچه داری، خوشنحس و ادراک قسمت چهل و هفتاز تکینگی تا مغز، از مغز دانشمندان تغییر میدان مغفرگشت و تکامل تصادفی محض وفور و فراوانیبا هر چیزی که نفس می کشد مکاهش حافظه هرچند فرایندیذهن چند جانبه نیازمند نگمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتلاش هایی در بیماران قطع زونا به وسیله ویروس ابله آینده با ترس جمع نمیشودمغز اندامی تشنه ی انرژی اسردرد و علتهای آنتاثیر کتامین در درمان پاانسان قدیم در شبه جزیره عثبت امواج الکتریکی در عصچیز جدید را بپذیرسایتهای دیگراثرات مفید قهوههندسه، نمایشی از حقیقتحس و ادراک قسمت پنجاه و داز علم جز اندکی به شما داداروی جدید میاستنی گراویفشار و قدرتویروس مصنوعیرفتار وابسته به شکلبارداری بدون رحمکجای مغز مسئول پردازش تجمنشأ اطلاعات و آموخته ها تنفس هوازی و میتوکندریزبان نیاز تکاملی استآیا گذشته، امروز وآینده مغز بزرگ چالشهای پیش روشناسایی سلول های ایمنی ااولین مورد پیوند سر در انجهان مادی، تجلی فضا در ذهچگونه تکامل مغزهای کنونیحس و ادراک قسمت ششماختلال در شناسایی حروف و هوش مصنوعی از عروسک های باستخوان های کشف شده، ممکدارویی خلط آورقانون مندی نقشه ژنتیکی مبحثی درباره هوش و تفاوتهواکسن های شرکت فایزر آمررویا و خبر از آیندهگلوئونمیهمانهای ناخوانده عامل تو با همه چیز در پیوندیسفر فقط مادی نیستتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا دلفین ها میتوانند بانقش مهاجرت در توسعه نسل اشاهکار شش گوشایمپلانت نخاعی میتواند دجهان دارای برنامهجهان در حال نوسان و چرخشارتباط میکروب روده و پارنگاهت را بلند کنخواندن ، یکی از شستشو دهنهوش مصنوعی از عروسک بازی اطلاعاتی عمومی در مورد مدر آرزوهایت مداومت داشتهقطار پیشرفتبرنامه و ساختار پیچیده مواسطه ها د رمسیر ایجاد مغروزه داری سلول های بنیادگاهی مغز بزرگ چالش استما اکنون میدانیم فضا خالتومورها و التهاب مغزی عاآتاکسی فریدریشسلول عصبی شاهکار انطباق تاثیر رژیم گیاه خواری بر نقش حفاظتی مولکول جدید دشرکت نورالینک ویدیویی ازایران بزرگجواب دانشمند سوال کننده ارزش حقیقی زبان قسمت اولخار و گلهوش مصنوعی از عروسک تا کمبه قفس های سیاهت ننازیک آلل ژنتیکی که از نئانددرمان های علامتی در ام اسلزوم گذر انسان از حدها و برخی نرمش های گردنريتوکسيمب در درمان ام اسپوست ساعتی مستقل از مغز دمدیون خود ناموجودماده، چیزی بیش از یک خلا توکل بر خداآسانی موفقیتسندرم جدایی مغزتبدیل پلاستیک به کربن و سنقش غذاها و موجودات درياضربه مغزی در تصادف راننداپی ژنتیکچرا مغز انسان سه هزار سالجستجوی متن و تصویر به صوراز کسی که یک کتاب خوانده خطرات هوش مصنوعیهوش عاطفی قسمت 11به سیاهی عادت نکنیمژن ضد آلزایمردرمان زخم دیابتی با تکنومنابع انرژی از نفت و گاز بررسي علل احتمالي تغيير راه نجاتپیدایش زبانمراحل ارتقای پله پله کیهمخچه ، فراتر از حفظ تعادلتکنولوژی جدید که سلول هاافزایش سرعت پیشرفت علوم سیاهچاله ی منفرد یا سیاهترازودونچند جهانیعقل سالمابزار بقا از نخستین هماننزاع بین علم و جهل رو به پحقایق ممکن و غیر ممکناز تکینگی تا مغز از مغز تدو بار در هفته ماهی مصرف هوشیاری کوانتومیبیماری های میتوکندریکمردرددرک نیازمند شناخت خویش امنابع بی نهایت انرژی در دبشکه ای که ته نداره پر نمرشته نوروایمونولوژی و نقپروانه ی آسمانیمشکلات روانپزشکی پس از ستکامل زبانامید نجاتساهچاله ها تبخیر نمیشودتشخیص ژنتیکی آتروفی های چهار ساعت پس از کشتار خوکعوامل موثر در پیدایش زباابزار بقا از نخستین هماننعناعحد و مرزها توهم ذهن ماستاز تکینگی تا مغز از مغز تدید تو همیشه محدود به مقدفیلمی بسیار جالب از تغییهدف یکسان، در مسیرهای متبیماری ضعف عضلات نزدیک بکودک هشت ساله لازم است آددرختان چگونه بر تشکیل ابمنبع هوشیاری کجاست قسمت تفاوت ایستایی و تکاپوزمزمه ات مانده در گوشمآموزش نوین زبانمعرفت و شناختتابوهای ذهنیانگشت نگاری مغز نشان میدسخن نیکو مانند درخت نیکوتعامل انسان با هوش مصنوعنوبت کودکانعشق درونی به یگانگی خلقتابزارهای پیشرفته ارتباط همیشه داناتر از ما وجود دحس و ادراک قسمت چهل و هشتاز تکینگی تا مغز، از مغز دانشمندان روش هاي جدیدی فراموش کارها باهوش تر هسوقاحت و تمسخر دیگرانبا آتش، بازی نکن و بعد از کاهش دوپامین عامل بیماریذهن هوشیار در پس ماده ی ممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتلاشی برای درمان قطع نخازیان غذاهای پرچربآیا فراموشی حتمی استمغز انسان ایا طبیعتا تماسردرد به دلیل مصرف زیاد متاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان میوه ی تکاملجلو رفتن یا عقبگردچیزی منتظر شناخته شدناثرات مفید روزه داریهنر فراموشیحس و ادراک قسمت پنجاه و سازدواج های بین گونه ای، رداروی جدید آلزایمرفضا و ذهن بازویروس های باستانی، مغز مرفتار اجتماعی انسان، حاصبازگشایی مجدد مطب دکتر سکرونا چه بر سر مغز می آورمنشاء کوانتومی هوشیاری اتنفس بدون اکسیژنزبان و کلمه حتی برای کسانآیا پیدایش مغز از روی تصامغز بزرگ و فعال یا مغز کوشواهدی از نوع جدیدی از حااولین هیبرید بین انسان و جهان مرئی و نامرئیچگونه جمعیت های بزرگ شکل حس و ادراک قسمت شصت و هشتاختلالات مخچههوش مصنوعی از عروسک بازی استروژن مانند سپر زنان ددارویی ضد بیش فعالی سیستقانون گذاری و تکاملبحثی درباره هوش و تفاوتهواکسن کووید 19 چیزهایی که رویا بخشی حقیقی از زندگی گمان میکنی جرمی کوچکی در میوتونیک دیستروفیتو با باورهایت کنترل میشسفر نامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکآیا دست مصنوعی به زودی قانقش میدان مغناطیسی زمین شاید گوشی و چشمی، آماده شایمان به رویااین پیوند نه با مغز بلکه جهان در حال ایجاد و ارتقاارتباط ماده و انرژیچالش هوشیاری و اینکه چرا خواب زمستانی سلول های سرهوش مصنوعی از عروسک بازی اطلاعاتی عمومی در مورد مدر آسمان هدیه های نادیدنقطره قطرهبرنامه ی مسلط ژنها در اختوبینار اساتید نورولوژی دروزهای بد باقی نمیماندگاهی جهت را عوض کنما از اینجا نخواهیم رفتتومورهای نخاعیآتاکسی مخچه ای خودایمنسلول عصبی، در محل خاص خودتاثیر رژیم گیاه خواری بر نقش حیاتی تلومر دی ان آ دشربت ضد خلطایرادهای موجود در خلقت بجواب سنگ اندازیارزش حقیقی زبان قسمت دومخارق العاده و استثنایی بهوش مصنوعی به کمک هوش طبیبه مغز خزندگان خودت اجازیک جهش ممکن است ذهن انساندرمان ژنتیکی برای نوآوریلزوم سازگاری قانون مجازابرخی یونها و مولکول های مریه زغالیپوشاندن خود از نورمدیریت اینترنت بر جنگماست مالیتوپیراماتآشنا پنداریسندرم دزدی ساب کلاوینتبدیل تراکت صوتی مصنوعی نقش غذاها در کاهش دردهای ضررهای مصرف شکر و قند بر ابتدا سخت ترین استچرا مغزهای ما ارتقا یافت جستجوی هوشیاری در مغز مااز آغاز خلقت تا نگاه انسادفاع از پیامبرهوش عاطفی قسمت نهمبه سخن توجه کن نه گویندهژنها نقشه ایجاد ابزار هودرمان ساده ی روماتیسممنابع انرژی از نفت و گاز بررسی مغز با امواج مادون راه های جدید برای قضاوت رپیر شدن حتمی نیستمرز مرگ و زندگی کجاستمخچه ابزاري که وظیفه آن فتکنولوژی جدید که سلول هاافسردگی و اضطراب در بیماسیاهچاله ی تولید کنندهتراشه مغز بدون واسطه ی دچند جهانی و علمعقلانیت بدون تغییرابزار بقا از نخستین هماننسبیت عام از زبان دکتر برحل مشکلاز تکینگی تا مغز از مغز تدو برابر شدن خطر مرگ و میهوشیاری سنتی یا هوشیاری بیماری های مغز و اعصاب و کمردرد ناشی از تنگی کانادرک و احساسمنابع جدید انرژیبشریت از یک پدر و مادر نیرشد مغز فرایندی پیچیده اپرواز از نیویورک تا لوس آمشکلات روانپزشکی در عقب تکامل زبانامید جدید بر آسیب نخاعیسایه ی هوشیاریتشخیص آلزایمر سالها قبل نون و القلمعوامل ایجاد لغت انسانی و ابزار بقای موجود زنده از هفت چیز که عملکرد مغز تو حریص نباشاز تکینگی تا مغز از مغز تدیدن خدا در همه چیزفیروز نادریهدف از تکامل مغزبیماریهای تحلیل عضلانی اکودک ایرانی که هوش او از درختان اشعار زمینمنبع هوشیاری کجاست قسمت تفاوت ارباب و رهبر حقیقیزنان باهوش ترآمارهای ارائه شده در سطح مغز فکر میکند مرگ برای دیتاثیر فکر بر سلامتانتقال ماده و انرژیسخن و سکوتتعداد کلی ذهن ها در جهان نور از عمق تاریکیعشق، شلوغ کردن نیستابزارهای بقا از نخستین ههمیشه راهی هستحس و ادراک قسمت چهل و دوماز تکامل تا مغز از مغز تا دانشمندان روشی برای تبدیفراموشی همیشه هم بد نیستوقت نهيب هاي غير علمي گذشبا تعمق در اسرار ابدیت و کاهش سن بیولوژیکی، تنها ذهن و شیمی بدنمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتلاشی تازه برای گشودن معزیباترین چیز در پیر شدنآیا ممکن است موش کور بی ممغز انسان برای ایجاد تمدسردرد تنشنتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان ها می توانند میدان جلوتر را دیدنچیزی خارج از مغزهای ما نیاثرات مضر ماری جواناهنر حفظ گرهحس و ادراک قسمت پنجاه و شاسکلت خارجی در درمان اختداروی جدید ای ال اسفضای قلب منبع نبوغ استویرایش DNA جنین انسان، بررقیبی قدرتمند در برابر مبازگشت از آثار به سوی خداکریستال هامهمان ناخواندهتنها مانع در زندگی موارد زبان و بیان نتیجه ساختماتاثیر احتمالی عصاره تغلیآیا آگاهی پس از مرگ از بیمغز بزرگترین مصرف کننده شواهدی از دنیسوان(شبه نئاولین تصویر در تاریخ از سجهان مشارکتیچگونه جمعیت های بزرگ شکل حس و ادراک قسمت شصت و دواختلالات حرکتی در انسانهوش مصنوعی از عروسک بازی اسرار آفرینش در موجداستانها و مفاهیمی اشتباقانون جنگلبحثی درباره هوش و تفاوتهواکسن کرونا و گشودن پنجررویا تخیل یا واقعیتگنجینه ای به نام ویتامین میگرن و پروتئین مرتبط با تو باید نیکان را به دست بسفر به مریخ در 39 روزتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا رژیم غذایی گیاهی سلانقش محیط زندگی و مهاجرت دشاید درست نباشدشایسته نیست در جیب خود قراین اندوه چیستجهان ریز و درشتارتباط متقابل با همه ی حیچالش هوشیاری و اینکه چرا خواب سالم عامل سلامتیهوش مصنوعی از عروسک بازی اعتقاد اشتباه، نتیجه ی ندر آستانه ی موج پنجم کوویلمس کوانتومیبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱وجود قبل از ناظر هوشمندروزهای سختگذر زمان کاملا وابسته به ما اشیا را آنطور که هستندتومورهای ستون فقراتآتش منبع انرژیسلولهای ایمنی القا کنندهتاثیر رژیم گیاه خواری بر نقش خرچنگ های نعل اسبی درشش مرحله تکامل چشمایستادن در برابر آزادی بچت جی پی تیجوسازی مدرنارزش حقیقی زبان قسمت سومخبر مهم تلسکوپ هابلهوش مصنوعی به شناسایی کابه نقاش بنگریک رژیم غذایی جدید، می تودرمان پوکی استخوانلزوم سازگاری قانون مجازابرخی اثرات مضر ویتامین دریواستیگمینپیموزایدمداخله ی زیانبار انسانماست مالی با هوش انسانیتوانایی مغز و دیگر اجزای آشنا پنداریسندرم سردرد به دلیل افت فتبدیل سلولهای محافط به سنقشه مغزی هر فرد منحصر بهضررهای شکر بر سلامت مغزابتدایی که در ذهن دانشمنچرا ویروس کرونای دلتا واحفره در مغزاز انفجار بزرگ تا انفجار دفاع در برابر تغییر ساختهوش عاطفی قسمت هفتمبهبود حافظه پس از رخدادهژنها ، مغز و ارادهدرمان سرگیجه بدون نیاز بمنابع انرژی از نفت و گاز بررسی و اپروچ جدید بر بیمراه های جدید برای قضاوت رپیشینیان انسان از هفت میمرز بین انسان و حیوان کجامخچه تاثیر گذار بر حافظهتکینگیافسردگی و ساختار مغزسیاره ی ابلهانتراشه ها روی مغزچند روش ساده برای موفقیتعقیده ی بی عملابزار بقا از نخستین همانچسبیدن به خود، مانع بزرگ حلقه های اسرارآمیزاز تکینگی تا مغز از مغز تدو برابر شدن خطر مرگ و میهوش، ژنتیکی است یا محیطیبیماری وسواسکمردرد و علل آندرک کنیم ما همه یکی هستیممناطق خاص زبان در مغزبعد پنجمرشد مغز علت تمایل انسان بپروتئین های ساده ی ابتدامشاهده گر جدای از شیء مشاتکامل زبان انسان از پیشیامید درمان کرونا با همانسایه را اصالت دادن، جز فرتشخیص ایدزنوآوری ای شگفت انگیز دانعواملی که برای ظهور لغت اابزار بقای موجود زنده از هفت سین یادگاری از میراث حرکات چشم، ترجمه کننده ی از تکینگی تا مغز از مغز تدیدگاه نارسای دوگانه ی مفیزیک مولکولها و ذرات در هدف از خلقت رسیدن به ابزابیماری، رساله ای برای سلکودکان میتوانند ناقل بی درد و درسمنبع هوشیاری کجاست قسمت تفاوتهای جنسیتی راهی برازنجیرها را ما باید پاره کآن چیزی که ما جریان زمان مغز قلبتاثیر مشاهده بر واقعیت بانتروپی و هوشیاریسخن پاک و ثابتتعذیه ی ذهننور درونعصب حقوق نورولووابزارهای بقا ازنخستین همهمیشه عسل با موم بخوریمحس و ادراک قسمت چهل و سوماز تکامل تا مغز، از مغز تدانش، قفل ذهن را باز میکنفراموشی و مسیر روحانیوقتی فهمیدی خطا کردی برگبا خودت نجنگکایروپاکتیک چیستذهن تو همیشه به چیزی اعتقمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتلاشی جدید در درمان ام اسزیباترین چیز در افزایش سآیا ما کالا هستیممغز انسان برای شادمانی طسردرد سکه ایتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان یک کتابخانه استجمجمه انسان های اولیهچیزی شبیه نور تو نیستاجزای پر سلولی بدن انسان هنر رها شدن از وابستگیاسکار، لگوی هوشمندداروی جدید برای میاستنی قفس ذهنویشن پرورموزی از نخستین تمدن بشربازگشت به ریشه های تکاملکریستال زمان(قسمت اولمهندسی ژنتیک در حال تلاش تنها در برابر جهانزبان و بیان، در سایه پیشرتاثیر ترکیبات استاتین (سآیا امکان بازسازی اندامهمغز حریص برای خون، کلید تشیشه ی بازالتی و سیلیکوناولین دارو برای آتاکسی فجهان معناچگونه حافظه را قویتر کنیحس و ادراک قسمت شصت و ششاختلالات صحبت کردن در انهوش مصنوعی از عروسک بازی اسرار بازسازی اندام هادخالت در ساختار ژنهاقانون جنگلبحثی درباره هوش و تفاوتهواکسن کرونا از حقیقت تاترویا حقی از طرف خداگوهر با نظر دیگران سنگ نممیگرن و خوابتو برای خزیدن خلق نشده ایسفر تجهیزات ناسا به مریخ تاثیر درجه حرارت بر عملکآیا رژیم غذایی گیاهی سلانقش مرکز تنفس سلولی در بیآیا راهی برای رفع کم آبی نقش نگاه از پایین یا نگاهشادی، پاداش انجام وظیفهاین ایده که ذرات سیاهچالجهان شگفت انگیزارتباط چاقی و کاهش قدرت بچالش هوشیاری و اینکه چرا خواب سالم عامل سلامتی و یهوش مصنوعی از عروسک بازی اعتماد به خوددر درمان بیماری مولتیپل لووفلوکساسینبرین نت به جای اینترنتروش مقابله مغز با محدودیگذشته را دفن کنما به جهان های متفاوت خودتوهم فضای خالیآثار باستانی تمدن های قدسلولهای بنیادی مصنوعی درتاثیر رژیم گیاهخواری بر نقش داروهاي مختلف معروف ششمین کنگره بین المللی ساکنون را با همه ی نقص هایچت جی پی تیجامعه ی آسمانیارزش خود را چگونه میشناسخدا موجود استهوش مصنوعی تعاملیبه نقاش بنگریکی از علل محدودیت مغز امدرمان پوکی استخوانلزوم عدم وابستگی به گوگل برخی اختلالات عصبی مثانهریاضیات یک حس جدید استپیموزایدمدارک ژنتیکی چگونه انسانماشین دانشتوازن مهمتر از فعالیت زیآشناپنداری چیستسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتبر را بردارنقشه های مغزی جدید با جزیضعیف و قویابتذال با شعار دینچرا پس از بیدار شدن از خوحق انتخاباز بار خود بکاه تا پرواز دقیق ترین تصاویر از مغز اهوش عاطفی قسمت یازدهبهداشت خوابژنهای مشترک بین انسان و ودرمان سرگیجه بدون نیاز بمنابع انرژی از نفت و گاز بررسی ژنها در تشخیص بیماراه پیروزی در زندگی چیستپیشرفت های جدید علوم اعصمرز جدید جستجو و اکتشاف، مخاطب قرار دادن مردم، کاتکامل فردی یا اجتماعیاقلیت خلاقسیاره ابلهانتراشه ی هوش مصنوعی در مغزچندین ماده غذایی که ماننعلم و ادراک فقط مشاهده ی ابزار بقا از نخستین هماننسبت ها در کیهانحمله ویروس کرونا به مغزاز تکینگی تا مغز از مغز تدو داروی جدید برای میاستهیچ نقطه ای مرکزی تر از ابیماری کروتز فیلد جاکوبکمردرد با پوشیدن کفش منادرک احساسات و تفکرات دیگمناطق خاصی از مغز در جستجبعد از کرونارشد در سختی استپروتز چشممشاهده آینده از روی مشاهتکامل ساختار رگهای مغزی امیدوار باش حتی اگر همه چساخت سلول عصبی حتی پس از تصویر خورشید یا خود خورشنوار مغز مشاهده ی غیر مستعوارض ازدواج و بچه دار شدابزار بقای موجود زنده از هم نوع خواری در میان پیشیحرکت چرخشی و دائمی کیهاناز تکینگی تا مغز از مغز تدژا وو یا اشنا پنداریفیزیک هوشیاریهر چیز با هر چیز دیگر در تبیندیشکودکان خود را مشابه خود تدرد باسن و پا به دلیل کاهمنبع هوشیاری کجاست قسمت53تقلید مرحله ای نسبتا پیشزندگی فعال و مثبت روند آلآنچه ناشناخته است باید شمغز ما کوچکتر از نیم نقطهتاثیر نگاه ناظر هوشیار بانتظار گذر تندباد؟سختی ها رفتنی استتغییرنوروفیبروماتوزعصب سیاتیکابزارهای بقای موجود زندههمیشه، آنطور نیست که هستحس و ادراک قسمت نهماز تکامل تا مغز، از مغز تدانش، یک انسان را ناسازگفراموشی آرمانوقتی پر از گل شدی خودت را با خدا باشکار امروز را به فردا نیندذهن خود را مشغول هماهنگیمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتمایل زیاد به خوردن بستنزیر فشار کووید چه باید کرآیا ما تنها موجودات زنده مغز انسان برای شادمانی طسردرد عروقی میگرنتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان باشجنین مصنوعینکاتی در مورد تشنجاجزایی ناشناخته در شکل گهنر، پر کردن است نه فحش داساس انسان اندیشه و باور داروی جدید برای کاهش وزنقفس را بشکنواقعیت فیزیکی، تابعی از رمز و رازهای ارتباط غیر کبازخورد یا فیدبککریستال زمان(قسمت دوم)مهندسی بدنتنهاییزبان و تکلم برخی بیماریهتاثیر تغذیه بر سلامت رواآیا انسان با مغز بزرگش اخمغز در تنهایی آسیب میبینشکل های متفاوت پروتئین هاولین دروغجهان هوشمندنگاه من، نگاه تو و یا حقیحس و ادراک سی و هفتماختلالات عضلانی ژنتیکهوش مصنوعی از عروسک بازی اصفهان زیبادر میان تاریکی و روشناییقانونمندی و محدودیت عالمبحثی درباره هوش و تفاوتهواکسن کرونا ساخته شده تورویاها از مغز است یا ناخوگویید نوزده و ایمنی ساکتمیگرن و روزه داریتو تغییر و تحولیسفر دشوار اکتشافتاثیر درجه حرارت بر عملکسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکآیاما مقهور قوانین فیزیکنقش نظام غذایی در تکامل مشب سیاه سحر شوداین ابتدای تناقض هاستجهانی که نه با یک رخداد و ارتباط هوش ساختار مغز و ژچالش هوشیاری و اینکه چرا خواب عامل دسته بندی و حفطهوش مصنوعی از عروسک بازی اعتماد به خوددر سال حدود 7 میلیون نفر لوب فرونتال یا پیشانی مغبرای یک زندگی معمولیروش های صرفه جویی در ایجاگریه ی ابر، رمز طراوت باغما با کمک مغز خود مختاريمتوهم فضای خالی یا توهم فضآرامش و دانشسلام تا روشناییتاثیر رژِیم غذایی بر میگنقش درختان در تکاملصبور باشاکوییفلکسنتایج نادانی و جهلجاودانگی مصنوعیاز فرد ایستا و متعصب بگذرخدا نور آسمان ها و زمین اهوش مصنوعی در کامپیوترهابه نادیدنی ایمان بیاوریافته های نوین علوم پرده درمان آرتروز با ورزش موضمقاومت به عوارض فشار خون برخی اصول سلامت کمرریتوکسیمابپیچیدگی های مغزمگسمروری بر تشنج و درمان هایمبانی ذهنی سیاه و سفیدتوسعه هوش مصنوعی قادر اسآشتی بهتر استسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتحریک عمقی مغزنقشه با واقعیت متفاوت اسطلوع و حقیقتابداع دی ان ای بزرگترین دچرا ارتعاش بسیار مهم استحقیقت قربانی نزاع بین بی از بحث های کنونی در ویروسدل به دریا بزنهوش عاطفی قسمت پنجمبوزون هیگز چیستژنهای هوش ، کدامنددرمان سرگیجه بدون دارومنابع انرژی از نفت و گاز بررسی بیماری التهابی رودراه انسان شدن، راه رفتن وپیشرفت در عقل است یا ظواهمرزهای حقیقی یا مرزهای تمدل همه جانبه نگر ژنرالیتکامل مادی تا ابزار هوشماقیانوس نادانیسیاره ابلهانتراشه ی بیولوژِیکچندجهانیعلم و روحابزار بقا از نخستین هماننسبت طلایی، نشانه ای به سحمایت از طبیعتاز تکینگی تا مغز از مغز تدو سوی واقعیتهیچ چیز همیشگی نیستبیماری گیلن باره و بیمارکنفرانس تشنج هتل کوثر اصدرک تصویر و زبان های مخلتمنبع هوشیاری کجاست قسمت بعد از کرونارشد، رسیدن به یک هدف نیستپروتز عصبی برای تکلممشاهدات آمیخته با اشتباهتکامل شناخت انسان با کشفامیدواریساخت شبکه عصبی مصنوعی با تصویر در هم تنیدگی کوانتنوار مغز با توضیح دکتر فاعید نوروز مبارکابزار بقای موجود زنده از همه چیز موج استحس متفاوتاز تکینگی تا مغز از مغز تدژاوو یا آشناپنداریفیزیک و هوشیاریهر جا که جات میشه، جات نیبیهوش کردن در جراحی و بیمکودکان را برای راه آماده درد زانو همیشه نیاز به جرمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمتقلید از روی طبیعتزندگی هوشمند در خارج از زآنچه واقعیت تصور میکنیم مغز مانند تلفن استتاثیر نگاه و مشاهده ناظر اندوه در دنیا استسرنوشتتغییر الگوی رشد مغزی با زنورون هاي مصنوعی می توانعضلانی که طی سخن گفتن چقدابزارهای بقای از نخستین همکاری یا رقابتحس و ادراک قسمت چهارماز تکامل تا مغز، از مغز تدائما بخوانفرایند پیچیده ی خونرسانیوقتی تو از یاد گرفتن باز با طبیعت بازی نکنکار با یگانگی و یکپارچگیذهن سالممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتمایز یا کشف یگانگیزیرفون داروی ضد ام اسآیا مصرف مولتی ویتامین همغز انسان رو به کوچک تر شسرطان کمیت گراییتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان جدید از چه زمانی پاجنگ هفتاد و دو ملت همه را چگونه مولکول های دی ان ایحس و ادراک قسمت بیست و چهاحیای بینایی نسبی یک بیمهوموارکتوس ها ممکن است داستفاده از مغز، وزن را کمداروی جدید برای ای ال اسقله برای دیدن نه برای به واقعیت چند سویهرمز گشایی از اتصالات مغزبازسازي مغز و نخاع چالشی کریستال زمان(قسمت سوم)مهربانی، شرط موفقیتتنهایی رمز نوآوری استزبان و شناخت حقیقت قسمت چتاثیر حرکات چشم بر امواج آیا احتمال دارد رویا از آمغز را از روی امواج بشناسشکل پنجم مادهاولین سلول مصنوعیجهان هوشیارنگاه مادی غیر علمی استحس و ادراک- قسمت پنجاه و اختراع جدید اینترنت کوانهوش مصنوعی از عروسک بازی اصل بازخورددر مانهای کمر دردقارچ بی مغز در خدمت موجودبحثی درباره احساسات متفاواکسن آلزایمررویاهای پر رمز و حیرتی درگوش دادن بهتر از حرف زدنمیگرن سردردی ژنتیکی که بتو جهانی هستی که خودش را سفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکآگاهی فراتر از آگاهینقش نظریه تکامل در شناساشبیه سازی میلیون ها جهان اینکه به خاطرخودت زندگی جهانی که از یک منبع، تغذیارتباط پیوسته ی جهانچالش کمبود اندام برای پیخودآگاهی و هوشیاريهوش مصنوعی از عروسک بازی اعتماد بی موردوراپامیل در بارداریدر عید نوروز مراقب تصادف لوتیراستامبرای پیش بینی آینده مغز دروش هایی برای کم کردن اضطگربه شرودینگر و تاثیر مشما بخشی از این جهان مرتبطتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)آرامش و سکونسلاح و راهزنیتاثیر سلامت دستگاه گوارشنقش ذهن و شناخت در حوادث صبر لازمه ی پیروزی استاکسی توسین و تکامل پیش انجات در راستگوییجایی برای یاد گرفتن باقی از مخالفت بشنوخدا بخشنده است پس تو هم بهوش مصنوعی در تفکر خلاق ابه هلال بنگریاد گرفتن مداومدرمان ام اس(مولتیپل اسکلمقایسه رقابت و همکاریبرخی اطلاعات روانشناسی مریسدیپلام تنها داروی تایپیچیدگی های مغزی در درک زمرکز هوشیاری، روح یا بدن مباحث مهم حس و ادراکتوسعه برخی شغل ها با هوش آغاز فرایند دانستنسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتحریک عمقی مغز در آلزایمنقص های سیستمی ایمنیطلای سیاهابزار هوش در حال ارتقا ازچرا بیماری های تخریبی مغحقیقت آنطور نیست که به نظاز تلسکوپ گالیله تا تلسکدلایلی که نشان میدهد ما بهوش عاطفی قسمت اولبوزون هیگز جهان را از متلژنهای حاکم بر انسان و انسدرمان سرطان با امواج صوتمنابع انرژی از نفت و گاز بررسی سیستم تعادلی بدن اراه بی شکستپیشرفت ذهن در خلاقیت استمزایای شکلات تلخ برای سلمدل هولوگرافیک ژنرالیزهتکامل مداومالکترومغناطیس شنوایی و هسیب یکسان و دیدگاه های متتربیت کودکان وظیفه ای مهنه ناامیدی بلکه ارتقاعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهابزار بقا از نخستین هماننشانه های گذشته در کیهان حوادث روزگار از جمله ویراز تکینگی تا مغز از مغز تدولت یا گروهکهیچ چیز، چقدر حقیقی استبیماری آلزایمر، استیل کوکنگره بین المللی سردرد ددرک حقیقت نردبان و مسیری منبع هوشیاری کجاست قسمت بعد از کرونا دلخوشی بیهوز گهواره تا گورپرورش مغز مینیاتوری انسامطالبه ی حق خودتکامل، نتیجه ی برنامه ریامیدواری و مغزساخت شبکه عصبی با الفبای تصویر زیبا از سلولنوار مغز ترجمه رخدادهای عامل کلیدی در کنترل کارآابزار بقای موجود زنده از همه چیز و هیچ چیزحس چشایی و بویاییاز تکینگی تا مغز از مغز تدگرگونی های نژادی و تغییفیزیک آگاهیهر حرکت خمیده می شود و هر بیهوشی در بیماران دچار اکوری گذرای ناشی از موبایدردهای سال گذشته فراموش منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتقلید از طبیعتزندگی و داراییآنچه حس می کنیم، نتیجه ی مغز مادران و کودکان در زمتاثیر نگاه انسان بر رفتااندوه دردی را دوا نمیکندسریع دویدن مهم نیستتغییر دیگران یا تغییر خونورون های ردیاب حافظهغم بی پایانابزارهای دفاعی و بقای موهمانند سازی در انسانحس و ادراک قسمت نوزدهماز تکامل تا مغز، از مغز تداروهای مصرفی در ام اسفرایند تکامل و دشواری هاوقتی ریشه ها عمیقند از چیبالاترین هدف از دولتکارهای کوچک، بی ارزش نیسمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتمدن قدیمی ای در جنوب ایرزیرک ترین مردمآیا مغز تا بزرگسالی توسعمغز انسان رو به کوچکتر شدسرعت فکر کردن چگونه استتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان خطرناکترین موجودجنگ و تصور از جنگچگونه میتوان با قانون جنحس و ادراک قسمت بیست و یکاحیای بینایی نسبی یک بیمهورمون شیرساز یا پرولاکتاستفاده از نظریه ی تکامل داروی جدید برای دیابتقله سقوطواقعیت چیسترمز پیشرفت تواضع است نه طبحتی علمی درباره تمایل بکشف مکانیسم عصبی خوانش پموفقیت هوش مصنوعی در امتتنبیه چقدر موثر استزبان و شناخت حقیقت قسمت اتاثیر دوپامین و سروتونینآیا احتمال دارد رویا از آمغز زنان جوانتر از مغز مرشکرگزار هر چیزی باش که دااوکرلیزوماب داروی جدید شجهان های بسیار دیگرنگاه محدود و تک جانبه، مشحس و ادراک- قسمت بیست و پادامه بحث تکامل چشمهوش مصنوعی از عروسک بازی اصل در هم تنیدگی و جهانی در محل کار ارزش خودت را بقبل از آغازبحثی درباره احساساتی غیرواکسن ایرانی کرونا تولیدرویای شفافگوشه بیماری اتوزومال رسسمیگرن شدید قابل درمان استو جدای از کیهان نیستیمیدان مغناطيسي زمین بشر تو دی ان ای خاص ميتوکندريسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکنقش هورمون های تیروئید دشبیه سازی سیستم های کواناینکه خانواده ات سالم باجهانی در ذهنارتباط انسانی، محدود به چالش دیدگاه های سنتی در بخودآگاهی و هوشیاريهوش مصنوعی از عروسک بازی اعتیاد و تلاش های درمانی ورزش هوازی مرتب خیلی به قدرمان نگهدارنده ی اعتیادلوزالمعده(پانکراس)مصنوعبرای اولین بار دانشمندانروش هایی برای جلوگیری از گزیده ای از وبینار یا کنفما تحت کنترل ژنها هستیم یتوهم چیستآرامش(سکوت) stillness و تکاپوسلسله مباحث هوش مصنوعیتاثیر عصاره تغلیظ شده گینقش روی و منیزیم در سلامتصبر و واقعیتاکسکاربازپین در درمان تشنخاع ما تا پایین ستون فقرجایی خالی نیستاز نخستین همانند سازها تخدای رنگین کمانهوش مصنوعی در خدمت خلق وحبه کدامین گناه کشته شدندیاد بگیر فراموش کنیدرمان تومورهای مغزی با امقابله ی منطقی با اعتراضبرخی بیماری ها که در آن بریشه های مشترک همه ی موجوپیوند قلب خوک، به فرد دچامرکز حافظه کجاستمبتکران خودشکوفاتوصیه های سازمان بهداشت آغاز فصل سرما و دوباره تکسوخت هیدروژنی پاکتداوم مهم است نه سرعتنقص در تشخیص هیجانات عامطوفان فقر و گرسنگی و بی سابزار بقا از نخستین همانچرا حیوانات سخن نمی گوینحقیقت افراداز تلسکوپ گالیله تا تلسکدنیا فریب و سرگرمیهوش عاطفی قسمت دهمبی نهایت در میان مرزهاکفش و کتابدرمان ضایعات نخاعیمنابع انرژی از نفت و گاز بررسی علل کمر درد در میانرابطه تشنج و اوتیسمپیشرفتی مستقل از ابزار همسمومیت دانش آموزان بی گمدل هولوگرافیک تعمیم یافتکامل چشمالکتروتاکسی(گرایش و حرکسیر آفرینش از روح تا مغز ترجمه ای ابتدایی از اسرانه به اعدامعلم به ما کمک میکند تا موابزار بقا از نخستین هماننشانه های پروردگار در جهحکمت الهی در پس همه چیزاز تکینگی تا مغز از مغز تدوچرخه در کاهش دردهای کمALS نگاهی کامل بر بیماری وهیچ وقت خودت را محدود به بیماری الزایمرکنگره بین المللی سردرد ددرک دیگرانمنبع هوشیاری کجاست قسمت بعد از کرونا دلخوشی بیهوزمین در برابر عظمت کیهانپرکاری تیروئیدمطالبی در مورد تشنجتکثیر سلول در برابر توقف امیدی به این سوی قبر نیستساختن آیندهتصویر زیبای اصفهاننوار مغز در فراموشی هاعادت همیشه خوب نیستابزار بقای موجود زنده از همه چیز کهنه میشودحس و ادراک (قسمت اول )از تکینگی تا مغز از مغز تدانش قدرت استفیزیکدانان ماشینی برای تهرچیز با یک تاب تبدیل به بیوگرافیکی غایب شدی تا نیازمند دلدردی که سالهاست درمان نشمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتقویت استخوان در گرو تغذزندگی بی دودآنها نمیخواهند دیگران رامغز چون ابزار هوش است دلیتاثیر نگاه انسان بر رفتااندوهگین نباش اگر درب یا سریعترین کامپیوتر موجودتغییر دادن ژنها آیا روزی نوروپلاستیسیتی چیستغم بی پایانابعاد و نیازهای تکاملیهمجوشی هسته ای، انرژِی بحس و ادراک قسمت هفتماز تکامل تا مغز، از مغز تداروهای ام اسفرایند حذف برخی اجزای مغویتنام نوعی کرونا ویروس باهوش ترین و با کیفیت تریکارهایی بیش از طراحی و گپمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتمدن پیشرفته ی پیشینیانزیست شناسی کل در جزء فراکآیا همه جنایت ها نتیجه بیمغز ایندگان چگونه استسطح آگاهی، رخدادهای زندگتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان عامل توقف رشد مغزجنگ داده هاچگونه مغز ما، موسیقی را پحس و ادراک قسمت بیست و دواحتیاط در ورزش زانو در خاهوش فوق العاده، هر فرد اساستفاده از هوش مصنوعی در داروی جدید ضد میگرنقلب های سادهواقعیت چیسترمز بقای جهش ژنتیکیبحث درباره پیدایش و منشا کشف مکانیسمی پیچیده در بموفقیت در تفکر استتهدیدهای هوش مصنوعیزبان و شناخت حقیقت قسمت دتاثیر دپاکین بر بیماری مآیا برای تولید مثل همیشه مغزهای کوچک بی احساسشکست حتمیايندگان چگونه خواهند دیدجهان هایی در جهان دیگرنگاه کلی نگرحس و ادراک- قسمت شصت و چهاداراوون تنها داروی تاییهوش مصنوعی از عروسک بازی اصل علت و تاثیردر چه مرحله ای از خواب ، رقبل از انفجار بزرگبخش فراموش شده ی حافظهواکسن اسپایکوژنروان سالمگوشت خواری یا گیاه خواریگیلگمش باستانی کیستمیدان های مغناطیسی قابل تو در میانه ی جهان نیستی سفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکنقش هورمون زنانه استروژنشبکه های مصنوعی مغز به دراینترنت بدون فیلتر ماهواجهان، تصادفی نیستارتباط از بالا به پایین مچاالش ها در تعیین منبع هوخودت را از اندیشه هایت حفهوش مصنوعی از عروسک بازی اعتیاد را به دور بیندازورزش هوازی ، بهترین تمریدرمان نابینایان آیا ممکنلیروپریم داروی ترکیبی ضدبرای تمدن سازی، باید در بروش هایی ساده برای کاهش اگزارش یک مورد جالب لخته ومانند آب باشتوهم و خیالآزمون تجربی، راهی برای رسلطان جنگل یا صاحب ملکوتتاریک ترین بخش شبنقش روزه داری در سالم و جصبر بسیار بایداگر فقط مردم میفهمیدند کنخستین تمدن بشریجاذبهاز نخستین همانند سازها تخدایی که ساخته ی ذهن بشر هوش مصنوعی در خدمت خلق وحبه امید روزهای بهتریادگیری مهارت های جدید ددرمان تشنجمقابله با کرونا با علم اسبرخی بیماری های خاص که بدریشه های مشترک حیاتپیوند مغز و سر و چالشهای مرکز حافظه کجاستمتواضع باشتوصیه های غیر دارویی در سآغاز مبهم آفرینشسودمندی موجودات ابزی بر تداخل مرزها و صفات با بیننقطه ی رسیدن به قلهطوفان زیباییابزار بقا از نخستین همانچرا حجم مغز گونه انسان درحقیقت انساناز تکنیکی تا مغز از مغز تدنیا مکانی بسیار اسرارآمهوش عاطفی قسمت دومبی هیچ می ایی و بی هیچ میرکل اقیانوس در یک ذرهدرمانهای بیماری پارکینسمنابع انرژی از نفت و گاز برطرف کردن خشونت را از خارادیوی مغز و تنظیم فرکانپپوگستمسمومیت دانش آموزان، قماتکامل و ارتقای نگاه تا عمالکترودهای کاشتنیسیستم تخلیه ی مغز بینشی نترس و آرمان هانه به اعدامعلم بدون توقفابزار بقا از نخستین هماننشانه های بیداری روحیحافظه میتواند بزرگترین داز تکینگی تا مغز از مغز تدوچرخه سواری ورزشی سبک و فقر داده ها در هوش مصنوعیهیچ کاری نکردن به معنی چیبیماری ای شبیه آلزایمر و کنترل همجوشی هسته ای با هدرک درست از خود و هوشیاریمنبع هوشیاری کجاست قسمت تفکر قبل از کارزمین زیر خلیج فارس تمدنی پرتوهای صادر شده از سیاهمطالعه ای بیان میکند اهدتأثیر نیکوتین سیگار بر مامیدی تازه در درمان سرطاساختن آینده، بهترین روش تصویربرداری فضاپیمای آمنوار مغز در تشخیص بیماری عادت کن خوب حرف بزنیابزار بقای موجود زنده از همه چیز در زمان مناسبحس و ادراک (قسمت دوم )از تکینگی تا مغز از مغز تدانش محدود به ابعاد چهارفال نیکوهز ذره، یک دنیاستبیوگرافیکیهان خود را طراحی میکنددرس گرفتن از شکست هامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتقویت حافظه یا هوش مصنوعزندگی در جمع مواردی را برآنژیوگرافی از مغزمغز چگونه صداها را فیلتر تاثیر ویتامین دی بر بیمااندام حسی، درک از بخش هایسرگیجه از شایعترین اختلاتغییر زودتر اتصالات مغزینوروز مبارکغیرقابل دیدن کردن مادهابعاد اضافه ی کیهانهمراه سختی، اسانی هستحس و ادراک قسمت هفدهماز تکامل تا مغز، از مغز تداروهای تغییر دهنده ی سیفراتر از دیوارهای باورویتامین E برای فعالیت صحذهت را روی چیزهای مفید متباور و کیهان شناسیکاربرد روباتهای ريزنانومنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتمدن بشری و مغز اخلاقیزیست شناسی باور حقیقت یا آیا هوش مصنوعی می تواند نمغز ابزار بقای برتر مادیسعی کن به حدی محدود نشویتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسانیت در هم تنیده و متصجنبه های موجی واقعیتچگونه مغز پیش انسان یا همحس و ادراک قسمت بیست و سواحتیاط در تعویض داروهاهوش مصنوعی می تواند بر احاستفاده از انرژی خلاداروی جدید ضد الزایمرقلب و عقلواقعیت های متفاوترمز جهانبحثي درباره هوش و تفاوتهکشف ارتباط جدیدی از ارتبمولکول ضد پیریتو یک معجزه ایزبان و شناخت حقیقت قسمت ستاثیر داروهای ضد التهاب آیا بزرگ شدن مغز فقط در دمغز، فقط گیرندهشگفت نیست من عاشق تو باشمايا اراده آزاد توهم است یجهان یکپارچهنگاه انسان محدود به ادراحساسیت روانی متفاوتادب برخورد با دیگرانهوش مصنوعی از عروسک بازی اصل عدم قطعیت از کوانتوم در ناامیدی بسی امید استقبرستان ها با بوی شجاعتبخش های تنظیمی ژنومواکسن اسپایکوژن ضد کروناروبات ها قول میدهندروبات های ریز در درمان بیگیاه بی عقل به سوی نور میمیدان های کوانتومی خلاتوقف؛ شکستآپومورفین در پارکینسونسفری به آغاز کیهانتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش ویتامین K در ترمیم اسشبکیه های مصنوعیایندرالجهش های ژنتیکی مفید در ساارتباط بین هوش طبیعی و هونابینایی در نتیجه ی گوشی خودروهای هیدروژنیهوش مصنوعی از عروسک بازی اعداد بینهایت در دنیای مورزش و میگرندرمان های اسرار آمیز در آلیس دگرامفتامین یا ویاسبرای خودآگاه بودن تو بایروش جدید تولید برقگشایش دروازه جدیدی از طرماه رجبتوهم وجودآزمون ذهنی گربه ی شرودینسم زنبور ، کلیدی برای وارتاریکی من و تو و گرد و غبانقش رژیم غذایی بر رشد و اصد قدح، نفتاده بشکستاگر میدانی مصیبت بزرگتر نخستین تصویر از سیاهچالهجاذبه و نقش آن در شکلگیریاز نخستین همانند سازها تخدایا جز تو که را دارمهوش مصنوعی درمانگر کامپیبه بالا بر ستارگان نگاه کیادگیری هوش مصنوعی، عمیقدرمان جدید ALSملاحظه های اخلاقی دربارهبرخی توجهات در ببمار پاررژیم های غذایی و نقش مهم پیوند اندام از حیوانات بمرکز خنده در کجای مغز استمجموعه های پر سلولی بدن متوصیه هایی در مصرف ماهیإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَسی و سه پل اصفهانترقی واقعی یا شعار ترقینقطه ای بود و دگر هیچ نبوطولانی ترین شبابزار بقا از نخستین همانچرا خشونت و تعصبحقیقت اشیااز تکینگی تا مغز و از مغز دنیای شگفت انگیز کوانتومهوش عاطفی قسمت سومبی ذهن و بی روحکلمات بلند نه صدای بلنددرماندگی به دلیل عادت کرمنابع انرژی از نفت و گاز بزرگ فکر کنراز تغییرپایان، یک آغاز استمسیر دشوار تکامل و ارتقاتکامل و ریشه ی مشترک خلقتالگو نداشتیمسیستم تعادلی بدنتسلیم شدن از نورون شروع منه بدبخت بلکه نادانعلم در حال توسعهابزار بقا از نخستین هماننظام مثبت زندگیحافظه های کاذباز تکینگی تا مغز از مغز تدوپامین قابل حل در آبفلج نخاعی با الکترودهای هیچ کس مانند تو نگاه نمیکبیماری ای شبیه ام اس مولتکنترل جاذبهدرک عمیق در حیواناتمنبع هوشیاری کجاست قسمت تفکر ترکیبی در هوش مصنوعزمان چیستپرتوزایی از جسم سیاهمعماری، هندسه ی قابل مشاتأثیر نگاه انسان بر رفتاامگا سه عامل مهم سلامتساختار فراکتال وجود و ذهتصور ما ازمشکلات و واقعینوار مغزی روشی مهم در تشخعادت کردن به نعمتابزار بقای موجود زنده از همه چیز در زمان کنونی استحس و ادراک قسمت 67از تکینگی تا مغز از مغز تدانش بی نهایتفاکسیبتهزینه ای که برای اندیشیدبیان ژن های اسکیزوفرنی دکیهانِ هوشیارِ در حال یادست و پا زدن در سایه؟منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتقویت سیستم ایمنیزندگی در سیاهچالهآنان که در قله اند هرگز خمغز ناتوان از توجیه پیداتاثیر ویروس کرونا بر مغز انرژی بی پایان در درون هرتغییر عمودی سر انسان از پنوروز یا روز پایانیغرور و علمابعاد بالاترهمراهی میاستنی با برخی سحس و ادراک قسمت هجدهماز تکامل تا مغز، از مغز تداروهای ضد بیماری ام اس وفرد موفقویتامین E در چه مواد غذایذخیره ی شگفت انگیز اطلاعباید از انسان ترسیدکاربرد روباتهای ريز، در منبع هوشیاری کجاست؟(قسمتمدن زیر آبزیست، مرز افق رویداد هستآیا هوش مصنوعی زندگی بشرمغز ابزار برتر بقاشلیک فراموشیتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسانیت در برابر دیگرانجنسیت و تفاوت های بیناییچگونه هموساپينس بر زمین حس و ادراک قسمت بیستماحساس گذر سریعتر زمانهوش مصنوعی و کشف زبان هایاستفاده از سلول های بنیاداروی سل سپتقلب یا مغزواقعیت و مجازرمز جهان خاصیت فراکتالبحثی جالب درباره محدودیتکشف جمجمه ای درکوه ایرهومولتیپل اسکلروز در زنان تو یک جهان در مغز خودت هسزبان جانسوزتاثیر داروی ضد تشنج سدیم آیا تکامل و تغییرات ژنتیمغزتان را در جوانی سیم کششگفت انگیز بودن کیهانايا اراده آزاد توهم است یجهان یکپارچهنگاه از بیرون مجموعهخفاش کور و انسان بینا؟ادراک ما درک ارتعاشی است هوش مصنوعی از عروسک بازی اصل، روان و نفس استدر هم تنیدگی مرزها و بی مقدم زدن و حرکت دید را تغیبخش بزرگی حس و ادراک ما اواکسن دیگر کرونا ساخته شواکسن دیگری ضد کرونا از دروبات کیانگیاه خواری و گوشت خوار کدمیدان بنیادین اطلاعاتتولید مولکول جدید توسط هآپومورفین در پارکینسونسقوط درون جاذبه ای خاص، چتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش ژنتیک در درمان اختلاشباهت مغز و کیهانایا کوچک شدن مغزانسان الجهش های ژنتیکی غیر تصادفارتباط شگفت مغز انسان و فناتوانی از درمان برخی ویخورشید مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک بازی بقا با سازگارترین فرد اسورزش بهترین درمان بیش فعدرمان های بیماری آلزایمرلا اکراه فی الدینبرای رشد، باید از مسیر خطروش صحبت کردن در حال تکامپل جویی اصفهانماپروتیلینتوهم وجودآزمون ذهنی گربه شرودینگرسماگلوتید داروی کاهش دهنتاریکی و نورنقش رژیم غذایی در رشد و اصدای بم با فرکانس پایین، اگر نیروی مغناطیس نباشد نخستین روبات های زنده ی ججبران از دست رفته هااز نخستین همانند سازها تخرما منبع بسیار خوب آنتی هوش مصنوعی درخدمت خلق وحبه بالاتر از ماده بیندیشیادگرفتن، آغاز حرکت است درمان جدید میگرن با انتی ملاحظات بیهوشی قبل از جربرخی توصیه ها برای واکسیرژیم های غذایی و نقش مهم پیوند اندام حیوانات به امرگ چیستمجرم، گاهی قربانی استتوضیحی ساده در مورد هوش مافت فشار خون ناگهانی در وسیلی محکم محیط زیست بر انتروس جریان انرژینقطه بی بازگشتطی یکصد هزار سال اخیر هرچابزار بقا از نخستین همانچرا در مغز انسان، فرورفتحقیقت تنها چیزی است که شااز تکینگی تا مغز از مغز تدنیایی پر از سیاهچاله هوش عاطفی قسمت ششمبی سوادی در قرن 21کلوزاپین داروی ضد جنوندرها بسته نیستمنابع انرژی از نفت و گاز بزرگ شدن مغز محدود به دورراست دستی و چپ دستیپاکسازی مغزمسئول صیانت از عقیده کیستکامل ابزار هوش ، راه پر الگو و عادت را بشکن و در اسیستم دفاعی بدن علیه مغز تست نوار عصب و عضلهنه جنگ و نه خونریزیعلم راهی برای اندیشیدن اابزار بقا از نخستین هماننظریه ی تکامل در درمان بیحافظه و اطلاعات در کجاست از تکینگی تا مغز از مغز تدورترین نقطه ی قابل مشاهفلج بل، فلجی ترسناک که آنهیچ کس حقیقت را درون مغز بیماری اسپینال ماسکولار کندر در بیماریهای التهابدرگیری قلب در بیماری ویرمنبع هوشیاری کجاست قسمت تفکر خلا ق در برابر توهم زمان و مکان، ابعاد کیهان پرسش و چستجو همیشه باقی امعنی روزهتأثیر شیرینی های حاوی لواما شما از دید خفاش کور هساختار شبکه های مغزی ثابتصور از زمان و مکاننوار مغز، مفید و بی خطرعادت بد را ترک کنابزار بقای موجود زنده از همه چیز، ثبت می شودحس و ادراک قسمت 74از تکینگی تا مغز- از مغز دانشمندان موفق به بازگردفاجعه ی جهل مقدسهزینه سنگین انسان در ازابیان حقیقتکیست هیداتید مغزدست کردن در گوشمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتلقین اطلاعات و حافظهزندگی زمینی امروز بیش از آنزیم تولید انرژی در سلومغز و قلب در جنین موش مصنتاثیر ژنها بر اختلالات خانرژی تاریکتغییرات منطقه بویایی مغزنورالژیغربال در زندگیاتفاق و تصادفهمراهی نوعی سردرد میگرنیحس و ادراک قسمت هشتماز تکامل تا مغز، از مغز تداروی فامپیریدین یا نورلفرد یا اندیشهویتامین کاذره ی معین یا ابری از الکبابا زود بیاکاش شرف اجباری بود یا حتیمنبع هوشیاری در کجاست؟ قتمدنی قدیمی در شمال خلیج زاویه نگاه ها یکسان نیستآیا هوش ارثی دریافتی از پمغز از بسیاری حقایق می گرشلیک فراموشیتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان، گونه ای پر از تضادجنسیت و تفاوت های بیناییچگونه هوشیاری خود را توسحس و ادراک قسمت دهماحساسات کاذبهوش مصنوعی یا حماقت طبیعاستفاده از سلول های بنیاداروی ضد چاقیقلب دروازه ی ارتباطواقعیت و انعکاسرنگ کردن، حقیقت نیستبحثی در مورد نقش ویتامين کشف جدید تلسکوپ جیمز وبمواد کوانتومی جدید، ممکنتو کجای جهانیزبان ریشه هایی شناختی استاثیر درجه حرارت بر مغزآیا جنین انسان، هوشمندی مغزتان را در جوانی سیمکششگفت زده و حیران باشای نعمت من در زندگیمجهان کنونی و مغز بزرگترینگاه از دور و نگاه از نزدخفاش با شیوع همه گیری جدیهوش مصنوعی از عروسک بازی اصلاح خطا با رفتن بر مسیردر هم تنیدگی کوانتومیقدرت مردمبخش بزرگتر کیهان ناشناخت