هوش مصنوعی از عروسک تا کمک به انسان تا ابزاری زیان بار بر انسان قسمت پنجم

هوش مصنوعی از عروسک های بازی تا کمک به انسان در تولیدات تا ابزاری زیان بار بر روح و جسم انسان- قسمت پنجم

هوش مصنوعی.... آینده پزشکی

هوش مصنوعی، عرصه های زیادی را در بر می گیرد و با این- که هوش مصنوعی، در مراحل ابتدایی خود است- توانسته کمک بسیار زیادی را در تشخیص و درمان بیماری ها داشته باشد و حتی گاهی از هوش انسانی فراتر برود؛ مثلا توانسته است با تکنولوژی های آماری و ریاضیات، به تشخیص و کشفیات کمک کند(در مقاله قبلی نقش محاسبات آماری ساختار ژنتیکی دقیق را در کشف پیشینیان حقیقیانسان بیان کردیم. یعنی هوش مصنوعی حتی گام در کشف هزاره های گذشته، نهاده است و چهره ای از گذشتگان را در جلوی دیدگان ما قرار می دهد!!)

هوش مصنوعی، می تواند اطلاعات را محاسبه و بدون مداخله انسان، نتیجه گیری کند. هوش مصنوعی در تشخیص و مراقبت و درمان بیماران استفاده می شود و مثلا در زمانی کوتاه، تکنولوژی های جدید، توانسته است قدرت زیاد خود را در تشخیص بیماری های قلبی اثبات کند. هوش مصنوعی، درتشخیص بیماری های قلب، 80 % موفق تراز هوش طبیعی انسان است.

همچنین تکنولوژی تصویربرداری، با کمک امواج الکترومغناطیس(MRI)در تشخیص بیماری های مغزی حتی در لحظات اولیه آسیب- که هنوز روش های تصویربرداری دیگر قادر به تشخیص ضایعه نیست- به تشخیص دقیق آسیب و محل آن، کمک می کند.

همچنین در پژوهش های مغزی، نوع خاصی از ام آر ای به نام(functional MRI) دریچه نویی را به سوی شناسایی دقیق محل های دخیل در فعالیت های مغزی نشان می دهد. هوش مصنوعی از جمله ام آر آی در تشخیص بسیار سریع برخی بیماری ها مانند سکته های مغزی در همان ثانیه های اول کمک می کند. برخی از این تشخیص ها ممکن است برای حفظ جان انسان و یا کاهش معلولیت های دائمی، ضروری باشد.

دانشگاه دسکارتز پاریس و بیمارستان هتل دیو دی فرانسپژوهش هایی را روی 1200 بیمار انجام دادند- که دچار بیماری های مزمن مانند دیابت و برخی بیماری های قلبی و ... بودند و میزان استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را در تشخیص و درمان بیماری ها، بررسی کردند.....

از دیگر موارد استفاده از هوش مصنوعی، استفاده از روبات ها در جراحی های لاپاروسکوپیک است که دائما در حال پیشرفت میباشد. این جراحی های لاپاروسکوپیک، با یک شکاف کوچک روی پوست، انجام میشود و دستگاهی- که از این شکاف کوچک میگذرد- در درون بدن، زیر دوربین های خاص به وسیله جراح و از بیرون، هدایت میشود.

هوش مصنوعی، کمک فراوانی به برخی جنبه های تشخیصی و درمانی کرده است ولی معایب آن، نباید از نظر دور شود:

قدرت زیاد هوش مصنوعی در تشخیص بیماری ها میتواند باعث بیکار شدن پزشکان به خصوص پزشکان کم کارتر و کندتر شود!

تمیز بودن محل شکاف جراحی های لاپاروسکوپیک و عوارض کمتر آن، میتواند بسیاری از جراحان قدیمی تر ناآشنا با این نوع جراحی را از کار بیکار کند.

اعتماد زیاد بر هوش مصنوعی، میتواند نقش الهامات و کمک های الهی را در تشخیص و درمان بیماری ها کمرنگ کند. قطعا برای بسیاری از پزشکان، لحظات حساسی هست که فقط و فقط با کمک خدا توانسته اند جان بیماری را نجات دهند و کمرنگ شدن نقش انسان دارای روح و نفس در تشخیص و درمان بیماری ها از این مزایا خواهد کاست.

چسبیدن به خود، مانع بزرگ تعامل انسان و هوش مصنوعیادامه بحث تکامل چشمسیاهچاله و تکینگی ابتدایمن، ما یا چی؟حس و ادراک قسمت 74هوشمندی کیهانضایعات در عصب زیر زبانیاصل در هم تنیدگی و جهانی کفش و کتابباغچه ی مندانشمندان اولین سلول مصنپیوند سر آیا ممکن استمغز ما کوچکتر از نیم نقطهتنفس هوازی و میتوکندریآزادی عقیده، آرمانی که تدرختان چگونه بر تشکیل ابتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله مهم در تشزمین در برابر عظمت کیهانفن آوری های جدید علیه شناتغییرات تکاملی سر انسان ایا کوچک شدن مغزانسان الهفت سین یادگاری از میراث ارتباط از بالا به پایین مسکته ی مغزی در جوانانمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت هشتمهیپرپاراتیروئیدیسمطبیعت بر اساس هماهنگیکنگره بین المللی سردرد دبحثی درباره احساساتی غیرداروی تشنجی دربارداریتو افق رویداد جهان هستیپپوگستمغز انسان برای شادمانی طافت فشار خون ناگهانی در وذهن هوشیار در پس ماده ی متاثیر درجه حرارت بر عملکاگر فقط مردم میفهمیدند کنوسانات کوانتومی منبع مازندگی و داراییفارغ التحصیلان، فقیر و دجهان قابل مشاهده بخش کوچهمیشه عسل با موم بخوریماز نخستین همانند سازها تسازگاری با محیط بین اجزامنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت سومبه نقاش بنگرهستی ما پس از شروعی چگال علم راهی برای اندیشیدن اکودکان میتوانند ناقل بی برندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱پروتز عصبی برای تکلمداروی ضد چاقیتولید اندام با چاپ سه بعدمغز حریص برای خون، کلید تالگو نداشتیمرفتار وابسته به شکلتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانچگونه هوشیاری خود را توسزیرفون داروی ضد ام اسفرد موفقجهان پیوستههنر حفظ گرهاز تکنیکی تا مغز از مغز تویتامین E برای فعالیت صحسرکه انگبین عسلی مفید برمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتخلا، حقیقی نیستبه سخن توجه کن نه گویندهعادت کن خوب حرف بزنیکاهش دوپامین عامل بیماریبرخی اثرات مضر ویتامین دآمارهای ارائه شده در سطح در هم تنیدگی مرزها و بی متوهم جدایی و توهم علمنقش محیط زندگی و مهاجرت دامیدوار باش حتی اگر همه چنگاه انسان محدود به ادرارویا و واقعیتتاریکی و نورابزار بقا از نخستین همانزبان و شناخت حقیقت قسمت چقله سقوطجهش های بیماری زا، معمولهوش مصنوعی از عروسک های باز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت های متفاوتسعی کن به حدی محدود نشویمنتظر نتیجه ی کارهایت باخواص هلو برگ هلوبیماری میاستنی گراویسعصب سیاتیککرونا چه بر سر مغز می آورمخچه فراتر از حفظ تعادلبررسی و اپروچ جدید بر بیمآینده با ترس جمع نمیشوددر عید نوروز مراقب تصادف تیوتیکسن داروی ضد جنوننقش حفاظتی مولکول جدید دانتروپی و هوشیاریچالش دیدگاه های سنتی در بروزه داری متناوب، مغز را تداخل مرزها و صفات با بینابزار بقای موجود زنده از سفر دشوار اکتشافقبل و بعد از حقیقتجدا کردن ناخالصی هاهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژنشکل پنجم مادهمورد نادر همپوشانی دو بیخوش خیالی و خوش بینیبیماری خود ایمن اعصاب محگلوله ی ساچمه ایمرکز حافظه کجاستبعد پنجمآیا گذشته، امروز وآینده درمان آرتروز با ورزش موضتکامل تکنولوژینقش غذاها و موجودات درياروش صحبت کردن در حال تکامانسان ها می توانند میدان نخاع ما تا پایین ستون فقرترجمه ی فعالیت های عضله بابعاد اضافه ی کیهانسلول عصبی، در محل خاص خودلمس کوانتومیحقیقت تنها چیزی است که شاهوش مصنوعی از عروسک تا کمشاید درست نباشداز تکامل تا مغز، از مغز تورزش هوازی ، بهترین تمریمیدان بنیادین اطلاعاتخرما منبع بسیار خوب آنتی بیداری معنوی یعنی دوستی دو برابر شدن خطر مرگ و میگامی در درمان بیماریهای مسمومیت دانش آموزان بی گتفاوت ارباب و رهبر حقیقیآیا دلفین ها می تواند از درمان سرگیجه بدون نیاز بتئوری تکامل امروز در درمچند جهانیریشه های اخلاقاولین هیبرید بین انسان و چرا ارتعاش بسیار مهم استتشخیص ژنتیکی آتروفی های احتیاط در تعویض داروهاسندرم جدایی مغزلزوم گذر انسان از حدها و حافظه و اطلاعات در کجاست هوش احساسیشربت رب اناراستفاده از نظریه ی تکامل یاد بگیر فراموش کنیماه رجبدنیا مکانی بسیار اسرارآمباهوش ترین و با کیفیت تریدیدن خدا در همه چیزپمبرولیزوماب در بیماری چمطالبی در مورد تشنجتلاش در تولید انرژی به رنآب، زندگی است(قسمت پنجم)درک نیازمند شناخت خویش اتاثیر ژنها بر اختلالات خچهار میلیارد سال تکامل برابطه تشنج و اوتیسمایمپلانت مغزی کمک میکند ایمپلانت نخاعی میتواند دنسبت ها در کیهانتعامل انسان با هوش مصنوعاداراوون تنها داروی تاییسیاهچاله ی منفرد یا سیاهمنابع انرژي پاک سرچشمه ححس و ادراک قسمت 75هوشیاری و وجودضرورت زدودن افکاراصل علت و تاثیرکل اقیانوس در یک ذرهبترس از اینکه کسی، به درگدانشمندان تغییر میدان مغپیوند سر برای چه بیمارانمغز مانند تلفن استتنفس بدون اکسیژنآزار حقیقیدرختان اشعار زمینتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله برای تاییزمین زیر خلیج فارس تمدنی فناوری هوش مصنوعی نحوه ختغذیه بر ژنها تاثیر داردایا این جمله درست است کسیهم نوع خواری در میان پیشیارتباط بین هوش طبیعی و هوسال سیزده ماههمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت هشتاد و ناعتماد به خودهاوکينگ پیش از مرگش رسالطعمه ی شبکه های ارتباط اجکنگره بین المللی سردرد دبحران ذهن فیلمی قابل تامداروی جدید ALSتو انسانی و انسان، شایستپایان، یک آغاز استمغز انسان برای شادمانی طافت هوشیاری به دنبال کاهذهن و زندگیتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر میدانی مصیبت بزرگتر نوشیدن چای برای مغز مفید زندگی بی دودفاصله ها در مکانیک کوانتجهان موازی و حجاب هاهمیشه، آنطور نیست که هستاز نخستین همانند سازها تستم با شعار قانون بدترین منبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت سی و هشتمبه نادیدنی ایمان بیاورهشت توصیه برای کاستن از دعلم ساختن برج های چرخانکودکان گذشته به آینده فکبرین نت به جای اینترنتپرورش مغز مینیاتوری انساداروی ضد چاقیتولید سلولهای جنسی از سلمغز در تنهایی آسیب میبینالگو و عادت را بشکن و در ارفتار اجتماعی انسان، حاصتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانچگونه واکسن کرونا را توززیرک ترین مردمفرد یا اندیشهجهان پیوستههنر رها شدن از وابستگیاز تکینگی تا مغز و از مغز ویتامین E در چه مواد غذایسرگیجه از شایعترین اختلامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتخلا، خالی نیستبهبود حافظه پس از رخدادهعادت کردن به نعمتکاهش سن بیولوژیکی، تنها برخی اختلالات عصبی مثانهآن چیزی که ما جریان زمان در هم تنیدگی کوانتومیتوهم جسمنقش مرکز تنفس سلولی در بیامیدوارینگاه از بیرون مجموعهرویا و کابوستاریکی خواهد ترسیدابزار بقا از نخستین همانزبان و شناخت حقیقت قسمت اقلب های سادهجهش تمدنی عجیب و شگفت انسهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و مجازشلیک فراموشیمنتظر زمان ایده آل نشوخواص هندوانهبیماری های میتوکندریعضلانی که طی سخن گفتن چقدکریستال هامخچه ، فراتر از حفظ تعادلبررسی ژنها در تشخیص بیماآیا فراموشی حتمی استدرمان نگهدارنده ی اعتیادتیک و اختلال حرکتینقش حیاتی تلومر دی ان آ دانتظار گذر تندباد؟چاالش ها در تعیین منبع هوروزه داری و التهاب زیانبترقی واقعی یا شعار ترقیابزار بقای موجود زنده از سفرنامه سفر به بم و جنوب قبل از آغازجدایی خطای حسی استهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژن ضد کروناموسیقی نوخوشبختی چیستبیماری دویکگلوئونمرکز خنده در کجای مغز استبعد از کروناآیا پیدایش مغز از روی تصادرمان ام اس(مولتیپل اسکلتکامل جریان همیشگی خلقتنقش غذاها در کاهش دردهای روشهای نو در درمان دیسک بانسان یک کتابخانه استنخاع درازتر یا کوتاهتر کترجمه ای ابتدایی از اسراابعاد بالاترسلولهای ایمنی القا کنندهلووفلوکساسینحقیقت خواب و رویاهوش مصنوعی از عروسک تا کمشایسته نیست در جیب خود قراز تکامل تا مغز، از مغز تورزش و میگرنمیدازولام در درمان تشنج خسته نباشی بابابیداری و خواب کدام بهتر ادو داروی جدید برای میاستگاهی لازم است برای فهم و مسمومیت دانش آموزان، قماتفاوتهای جنسیتی راهی براآیا دلفین ها میتوانند بادرمان سرگیجه بدون نیاز بتئوری تکامل در پیشگیری و چند جهانی و علمرژیم های غذایی و نقش مهم اولین تصویر در تاریخ از سچرا به هم اعتماد نمیکنیمتشخیص آلزایمر سالها قبل احساس گذر سریعتر زمانسندرم دزدی ساب کلاوینلزوم سازگاری قانون مجازاحافظه و اطلاعات در کجاست هوش بشری تهدید برای بشریشربت ضد خلطاستفاده از هوش مصنوعی در یادگیری مهارت های جدید دماپروتیلیندنیای شگفت انگیز کوانتومباور و کیهان شناسیدیدگاه نارسای دوگانه ی مپنج اکتشاف شگفت آور در مومطالعه ای بیان میکند اهدتلاشی برای درمان قطع نخاآتاکسیدرک و احساستاثیر کلام در آیات کلام بچهار ساعت پس از کشتار خوکرادیوی مغز و تنظیم فرکاننون و القلمراز تغییرایمپلانت استخوانی در آسینسبت طلایی، نشانه ای به ستعداد کلی ذهن ها در جهان ادب برخورد با دیگرانسیاهچاله ی تولید کنندهمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت 78هوشیاری و افسردگیضرب المثل یونانیاصل عدم قطعیت از کوانتوم کلمات بلند نه صدای بلندبحتی علمی درباره تمایل بدانشمندان روش هاي جدیدی پیوند سر، یکی از راه حلهامغز مادران و کودکان در زمآزار دیگری، آزار خود استدرد و درستاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله تعیین محلزمان چیستفواید روزه داری متناوبثبت و دستکار ی حافظهایا ابزار هوشمندی یا مغز همه چیز موج استارتباط شگفت مغز انسان و فسانسور از روی قصد بسیاری منابع بی نهایت انرژی در دحس و ادراک قسمت هشتاد و شاعتماد بی موردهاوکينگ پیش از مرگش رسالظهور امواج مغزی در مغز مصکنترل همجوشی هسته ای با هبخش فراموش شده ی حافظهداروی جدید s3 در درمان ام تو با همه چیز در پیوندیپاکسازی مغزمغز انسان رو به کوچک تر شافتخار انسانذهن و شیمی بدنتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر نیروی مغناطیس نباشد نوعی سکته مغزی ، وحشتناک زندگی در جمع مواردی را برفاصله ی همیشگی تصویر سازجهان ما میتواند به اندازهمکاری یا رقابتاز نخستین همانند سازها تستم، بی پاسخ نیستمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت سی و ششمبه هلال بنگرو هر کس تقوای خدا پیشه کنعلایم کمبود ویتامین E را کودکان خود را مشابه خود تبرای یک زندگی معمولیپرکاری تیروئیدداروی ضد تشنج با قابليت تتولترودینمغز را از روی امواج بشناسالگوی بنیادین و هوشیاریرقیبی قدرتمند در برابر متاثیر رو ح و روان بر جسمابزار بقا از نخستین همانچگونه آن شکری که می خوریمزیست شناسی کل در جزء فراکفرد حساس از نظر عاطفی و بجهان پر از چیزهای اسرار آهنر، پر کردن است نه فحش داز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کاسرگردانیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتخلاصه ای از مطالب همایش مبهداشت خوابعادت بد را ترک کنکایروپاکتیک چیستماست مالیبرخی اصول سلامت کمرآنچه می دانم، آنچه را میخدر هم تنیدگی کوانتومی و پتوهمات و شناخت حقیقتنقش نگاه از پایین یا نگاهامیدواری و مغزنگاه از دور و نگاه از نزدرویا و خبر از آیندهتاریخ همه چیز را ثبت کردهابزار بقا از نخستین همانزبان و شناخت حقیقت قسمت دقلب و عقلجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و انعکاسشلیک فراموشیمنحنی که ارتباط بین معرفخواص اناربیماری های مغز و اعصاب و غم بی پایانکریستال زمان(قسمت اولمخچه ابزاري که وظیفه آن فبررسی بیماری التهابی رودآیا ممکن است موش کور بی مدرمان نابینایان آیا ممکنتیکاگرلور داروی ضد انعقانقش خرچنگ های نعل اسبی درانحراف و حقیقتنابینایی در نتیجه ی گوشی روزه داری و بیمار ی ام اس تروس جریان انرژیابزار بقای موجود زنده از سفرنامه سفر به بم و جنوب قبل از انفجار بزرگجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز- از مغز واکسن دیگر کرونا ساخته شموسیقی هنر مایع استخوشبختی دور از رنج های مبیماری دیستروفی میوتونیگمان میکنی جرمی کوچکی در مرگ چیستبعد از کروناآیا آگاهی پس از مرگ از بیدرمان با سلول های بنیادیتکامل داروینی هنوز در حانقشه مغزی هر فرد منحصر بهروشهای شناسایی قدرت شنواانسان باشنخستین تمدن بشریترس و آرمان هااتفاق و تصادفسلولهای بنیادی مصنوعی درلوب فرونتال یا پیشانی مغحقیقت در علم، هرگز نهایی هوش مصنوعی به کمک هوش طبیشادی، پاداش انجام وظیفهاز تکامل تا مغز، از مغز تورزش بهترین درمان بیش فعمکان زمان یا حافظه زمانخطا در محاسبات چیزی کاملبیرون اصل است یا دروندو سوی واقعیتگاهی مغز بزرگ چالش استمسیر دشوار تکامل و ارتقاتقلید مرحله ای نسبتا پیشآیا دست مصنوعی به زودی قادرمان سرگیجه بدون داروتئوری جدید، ویران کردن گچند روش ساده برای موفقیترژیم های غذایی و نقش مهم اولین دارو برای آتاکسی فچرا بیماری های تخریبی مغتشخیص ایدزاحساسات کاذبسندرم سردرد به دلیل افت فلزوم سازگاری قانون مجازاحافظه و اطلاعات در کجاستهوش در طبیعتشش مرحله تکامل چشماستفاده از انرژی خلایادگیری هوش مصنوعی، عمیقماجرای جهل مقدسدنیایی پر از سیاهچاله باید از انسان ترسیددیروز و امروزپول و شادیمعمای اخلاقی قطارتلاشی تازه برای گشودن معآتاکسی فریدریشدرک کنیم ما همه یکی هستیمتاثیر کپسول نوروهرب بر نتاثیر کپسول نوروهرب بر تنوآوری ای شگفت انگیز دانراست دستی و چپ دستیایمان به رویانشانه های گذشته در کیهان تعذیه ی ذهنادراک ما درک ارتعاشی است سیاهچاله، سیاه خالص یا پمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت 82هوشیاری کوانتومیضربه مغزی در تصادف راننداصل، روان و نفس استکلوزاپین داروی ضد جنونبحث درباره پیدایش و منشا دانشمندان روشی برای تبدیپیوندهای پیچیده با تغییرمغز چون ابزار هوش است دلیآسيب میکروواسکولاریا آسدرد باسن و پا به دلیل کاهتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله در مطب دکزمان و مکان، ابعاد کیهان فواید روزه داری متناوبثبت امواج الکتریکی در عصایا بیماری ام اس (مولتیپهمه چیز و هیچ چیزارتباط شگفت انگیز مغز انسانسور بر بسیاری از حقایمنابع جدید انرژیحس و ادراک قسمت پنجماعتیاد و تلاش های درمانی هدف یکسان و مسیرهای مختلظرف باید پر شود چه با چرک کنترل جاذبهبخش های تنظیمی ژنومداروی جدید لنفوم و لوکمیتو با باورهایت کنترل میشپارادوکس ها در علممغز انسان رو به کوچکتر شدافراد آغاز حرکت خودشان رذهن پر در برابر آگاهیتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر نعمت فراموشی نبود بسنیوالینزندگی در سیاهچالهفتون های زیستیجهان مادی، تجلی فضا در ذههمانند سازی در انساناز نشانه ها و آثار درک شدستون فقرات انسان دو پا جلمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت سیزدهمبه کدامین گناه کشته شدندوفور و فراوانیعلایم کمبود ویتامین E را کودکان را برای راه آماده برای پیش بینی آینده مغز دپراسینزوماب در پارکینسوداروی ضد تشنج با قابليت تتومورها و التهاب مغزی عامغز زنان جوانتر از مغز مرالگوبرداری از طبیعترقابتی بی هدف یا رقابتی هتاثیر روده بر مغزابزار بقا از نخستین همانزیست شناسی باور حقیقت یا فردا را نمیدانیمجهان پر از چیزهای جادویی هوموارکتوس ها ممکن است داز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کا و استخوانسربازان ما محققا غلبه می منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتخلاصه ای از درمان های جدیبهداشت خواب، رمز حافظه ی عادت دادن مغز بر تفکرکار امروز را به فردا نیندماست مالی با هوش انسانیبرخی اطلاعات روانشناسی مآنچه ناشناخته است باید شدر هم تنیدگی کوانتومی و دتوکل بر خدانقش نظام غذایی در تکامل مامیدی به این سوی قبر نیستنگاه از درون قفس یا بیرونرویا بخشی حقیقی از زندگی تاریخ، اصیل نیست و ساخته ابزار بقا از نخستین همانزبان و شناخت حقیقت قسمت سقلب یا مغزجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهشنا در ابهای گرم جنوب نیامنشأ اطلاعات و آموخته ها خواص اردهبیماری های ژنرالیزه ی عصغم بی پایانکریستال زمان(قسمت دوم)مخچه تاثیر گذار بر حافظهبررسی سیستم تعادلی بدن اآیا ما کالا هستیمدرمان های اسرار آمیز در آتیروفیبان موثر در سکته ی نقش داروهاي مختلف معروف اندوه در دنیا استناتوانی از درمان برخی ویروزه داری سلول های بنیادتری فلوپرازینابزار بقای موجود زنده از سفرنامه سفر به بم و جنوب قبرستان ها با بوی شجاعتجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک بازی شکرگزار هر چیزی باش که دااز تکینگی تا مغز- از مغز واکسن دیگری ضد کرونا از دمیلر فیشر نوعی نادر از گیخیالپردازی نکنبیماری سلیاکگنجینه ای به نام ویتامین مرگ و میر پنهانبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا امکان بازسازی اندامهدرمان تومورهای مغزی با اتکامل داروینی هنوز در حانقشه های مغزی جدید با جزیروشی برای بهبود هوش عاطفانسان جدید از چه زمانی پانخستین تصویر از سیاهچالهترسان نیستیاتوبان اطلاعات و پلِ بینسلام تا روشناییلوتیراستامحقیقت راستین انسان علم بهوش مصنوعی به شناسایی کاشب سیاه سحر شوداز تکامل تا مغز، از مغز تورزش در کمر دردمکانیک کوانتومی بی معنی خطا در محاسبات چیزی کاملبیست تمرین ساده برای جلودولت یا گروهکگاهی جهت را عوض کنمسئول صیانت از عقیده کیستقلید از روی طبیعتآیا رژیم غذایی گیاهی سلادرمان سرطان با امواج صوتتا 20 سال آینده مغز شما به چندین ماده غذایی که ماننرژیم ضد التهابیاولین دروغچرا حیوانات سخن نمی گوینتصویر خورشید یا خود خورشاخلاق و علوم اعصابسوی ما آید نداها را صدالزوم عدم وابستگی به گوگل حافظه ی هوش مصنوعیهوش عاطفی قسمت 11ششمین کنگره بین المللی ساستفاده از سلول های بنیایادگرفتن، آغاز حرکت است ماجرای عجیب گالیلهدنیا، هیچ استبابا زود بیادیسک گردنپول و عقیدهمعماری، هندسه ی قابل مشاتلاشی جدید در درمان ام اسآتاکسی مخچه ای خودایمندرک احساسات و تفکرات دیگدرک تصویر و زبان های مخلتتاثیر کپسول نوروهرب بر سنوار مغز مشاهده ی غیر مسترجزخوانی هایی که امروز باین پیوند نه با مغز بلکه نشانه های پروردگار در جهتغییرادغام میان گونه های مختلسیاره ی ابلهانمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت 87هوشیاری سنتی یا هوشیاری ضررهای مصرف شکر و قند بر اصلاح خطا با رفتن بر مسیرکلید نزدیک و نگاه تو بر فبحثي درباره هوش و تفاوتهدانش، قفل ذهن را باز میکنتنها مانع در زندگی موارد پیوندی که فراتر از امکانمغز چگونه صداها را فیلتر آسیب ها ناشی از آلودگی هودرد زانو همیشه نیاز به جرتاثیر گیاهخواری بر رشد و نوبت کودکانزمان و گذر آن سریع استفواید زیاد دوچرخه سواریجلو رفتن یا عقبگردایا بدون زبان میتوانیم تهمه چیز کهنه میشودارتباط شگفت انگیز مغز انسانسور ذهنمناطق خاص زبان در مغزحس و ادراک قسمت پنجاهاعتیاد را به دور بیندازهدف یکسان، در مسیرهای متظرفیت مغز چقدر استکندن ریشه ی خودبخش بزرگی حس و ادراک ما اداروی جدید میاستنی گراویتو باید نیکان را به دست بپاسخ گیاهان در زمان خوردمغز ایندگان چگونه استافراد بی دلیل دوستدار تو ذهن تو همیشه به چیزی اعتقتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر نعمت فراموشی نبود بسنیکولا تسلازندگی زمینی امروز بیش از فروتنی معرفتیجهان مرئی و نامرئیهمجوشی هسته ای، انرژِی باز نظر علم اعصاب یا نرووسستارگانی قبل از آغاز کیهمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت ششمبه امید روزهای بهتروقاحت و تمسخر دیگرانعلائم عصبی آلزایمر، با اکوری گذرای ناشی از موبایبرای اولین بار دانشمندانپرتوهای صادر شده از سیاهداروی ضد تشنج توپیراماتتومورهای نخاعیمغزهای کوچک بی احساسالتهاب شریان تمپورالرموزی از نخستین تمدن بشرتاثیر روزه داری بر سلامت ابزار بقا از نخستین همانزیست، مرز افق رویداد هستفرزندان زمان خودجهان دارای برنامههورمون شیرساز یا پرولاکتاز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کا در سبزیجاتسربرولایزینمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتخم شدن فضا-زمانبوزون هیگز چیستعارضه جدید ویروس کرونا سکار با یگانگی و یکپارچگیماشین دانشبرخی بیماری ها که در آن بآنچه واقعیت تصور میکنیم در هر سوراخی سر نکنتوپیراماتنقش نظریه تکامل در شناساامیدی تازه در درمان سرطانگاه از درون مجموعه با نگرویا تخیل یا واقعیتتازه های اسکیزوفرنی(جنوابزار بقا از نخستین همانزبان جانسوزقلب دروازه ی ارتباطجوانان وطنهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهشناخت ناشناختهمنشاء کوانتومی هوشیاری اخواص بادامبیماری های روانی با تاثیغیرقابل دیدن کردن مادهکریستال زمان(قسمت سوم)مخاطب قرار دادن مردم، کابررسی علل کمر درد در میانآیا ما تنها موجودات زنده درمان های بیماری آلزایمرتکنولوژی های جدید و حالتنقش درختان در تکاملاندوه دردی را دوا نمیکندناتوانی در شناسایی چهره روزهای بد باقی نمیماندتری فلوپرازینابزار بقای موجود زنده از سفرنامه سفر به بم و جنوب قدم زدن و حرکت دید را تغیجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک بازی شکست حتمیاز تکینگی تا مغز- از مغزتواکسن سرطانمیهمانهای ناخوانده عامل خانه ی تاریکبیماری شارکو ماری توثگوهر با نظر دیگران سنگ نممرگ و میر بسیار بالای ناشبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا انسان با مغز بزرگش اخدرمان تشنجتکامل داروینی هنوز در حانقشه با واقعیت متفاوت اسروشی جدید در درمان قطع نخانسان خطرناکترین موجودنخستین روبات های زنده ی جتزریق قیچی ژنتیکی کریسپراتوسوکسیمایدسلاح و راهزنیلوزالمعده(پانکراس)مصنوعحقیقت غیر فیزیکیهوش مصنوعی تعاملیشبیه سازی میلیون ها جهان از خود رها شووزن حقیقی معرفت و شناختمکانیزمهای دفاعی در برابخطای ادراک کارمابیش از نیمی از موارد انتقدونپزیل در بیماران قلبی گذر زمان کاملا وابسته به مسئولیت جدیدتقلید از طبیعتآیا رژیم غذایی گیاهی سلادرمان ضایعات نخاعیتا بحر یفعل ما یشاچندجهانیرژیم غذایی حاوی تخم مرغ واولین سلول مصنوعیچرا حجم مغز گونه انسان درتصویر در هم تنیدگی کوانتاخلاق پایه تکامل و فرهنگسوپاپ ها یا ترانزیستورهامقاومت به عوارض فشار خون حافظه انسان و حافظه ی هوشهوش عاطفی قسمت نهمشعار و عملاستفاده از سلول های بنیایادآوری خواب و رویاماده ی تاریکدندان ها را مسواک بزنید تباد و موجدیستونی قابل درمانپوست ساعتی مستقل از مغز دمعنی روزهتمایل زیاد به خوردن بستنآتش منبع انرژیتمایز یا کشف یگانگیآثار باستانی تمدن های قددرک حقیقت نردبان و مسیری تاثیر کپسول نوروهرب بر سنوار مغز با توضیح دکتر فارحم مصنوعیاین اندوه چیستنشانه های بیداری روحیادغام دو حیطه علوم مغز و سیاره ابلهانمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت چهلهوش، ژنتیکی است یا محیطیضررهای شکر بر سلامت مغزاصول انجام برخی نرمش ها دکلام و زبان، گنجینه ای بسبحثی جالب درباره محدودیتدانش، یک انسان را ناسازگتنها در برابر جهانپیوستگی همه ی اجزای جهانمغز ناتوان از توجیه پیداآسیب روانی شبکه های اجتمدردهای سال گذشته فراموش تاثیر انتخاب از طرف محیط نور از عمق تاریکیزمان و صبرفیلم کوتاه هیروشیما از هجلوتر را دیدنایا تکامل هدفمند استهمه چیز در زمان مناسبارتباط غیرکلامی بین انساساهچاله ها تبخیر نمیشودمناطق خاصی از مغز در جستجحس و ادراک قسمت پنجاه و یاعداد بینهایت در دنیای مهدف از تکامل مغزعقل مجادله گرکندر در بیماریهای التهاببخش بزرگتر کیهان ناشناختداروی جدید کنترل قند خونتو برای خزیدن خلق نشده ایپختگی پس از چهل سالگي به مغز ابزار بقای برتر مادیافزایش قدرت ادراکات و حسذهن خود را مشغول هماهنگیتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر با مطالعه فیزیک کواننیاز به آموزش مجازی دیجیزندگی زودگذرفروتنی و غرورجهان مشارکتیهمدلی و هوش عاطفیاز نظر علم اعصاب اراده آزسخن نیکو مانند درخت نیکومنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت شصت و هشتبه بالا بر ستارگان نگاه کوقت نهيب هاي غير علمي گذشعلت خواب آلودگی بعد از خوکی غایب شدی تا نیازمند دلبرای تمدن سازی، باید در بپرتوزایی از جسم سیاهداروی ضد جنون در درمان تیتومورهای ستون فقراتمغز، فقط گیرندهام آر آی جدید با قدرت شگفچگونه انتظارات بر ادراک رمز و رازهای ارتباط غیر کتاثیر روزها، ماه ها یا ساابزار بقا از نخستین همانزاویه نگاه ها یکسان نیستفرضیه ای جدید توضیح میدهجهان در حال نوسان و چرخشهوش فوق العاده، هر فرد اساز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین بی 12 در درمان دردسردرد میگرنمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمخونریزی مغز در سندرم کووبوزون هیگز جهان را از متلعبارت های مبهم مانند انرکارهای کوچک، بی ارزش نیسمبانی ذهنی سیاه و سفیدبرخی بیماری های خاص که بدآنچه حس می کنیم، نتیجه ی در والنتاین کتاب بدید همتوانایی مغز و دیگر اجزای نقش هورمون های تیروئید دامگا سه عامل مهم سلامتنگاه حقیقی نگاه به درون ارویا حقی از طرف خداتازه های بیماری پارکینسوابزار بقا از نخستین همانزبان ریشه هایی شناختی اسقلب روباتیکجوانان وطنهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت خلا و وجود و درک مشناخت و معرفت، و نقش آن دمهمان ناخواندهخواص بادام زمینیبیماری وسواسغار افلاطونکشف مکانیسم عصبی خوانش پمدل همه جانبه نگر ژنرالیبرطرف کردن خشونت را از خاآیا مصرف مولتی ویتامین هدرمان های بیماری اس ام ایتکنولوژی و پیشرفتنقش ذهن و شناخت در حوادث اندوهگین نباش اگر درب یا نادیدنی ها واقعی هستندروزهای سختترک امروزابزار بقای موجود زنده از سفری به آغاز کیهانقدرت مردمجراحی هوشیار مغزهوش مصنوعی از عروسک بازی شکستن مرز دور مغزاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن سرطانمیوپاتی و نوار عصب و عضلهخانواده پایداربیماری ضعف عضلات نزدیک بگویید نوزده و ایمنی ساکتمرگ و سوال از قاتلتفکر قبل از کارآیا احتمال دارد رویا از آدرمان جدید ALSتکامل داروینی هنوز در حانقص های سیستمی ایمنیروشی جدید در درمان نابینانسان در هستی یا هستی در نرمش های مفید برای درد زاتسلیم ارتباط با من برتراتصال مغز و کامپیوترسلسله مباحث هوش مصنوعیلیروپریم داروی ترکیبی ضدحقیقت غیر قابل شناختهوش مصنوعی در قضاوت های اشبیه سازی سیستم های کواناز درخواست ها جدا شووزوز گوشما انسانها چه اندازه نزدخطای حسبیشتر کمردردها نیازی به دوچرخه در کاهش دردهای کمگذشته را دفن کنمسئولیت در برابر محیط زیتقویت مغز با ورزشآیا راهی برای بهبود وضعیدرمانهای بیماری پارکینستاول کف پا و حقیقتنه ناامیدی بلکه ارتقارژیم غذایی سالم و ضد التهاوکرلیزوماب داروی جدید شچرا خشونت و تعصبتصویر زیبا از سلولاختلا ل در خود عضلهسوپاپ ها یا ترانزیستورهامقایسه رقابت و همکاریحباب های کیهانی تو در توهوش عاطفی قسمت هفتمصبور باشاستفاده از سلول های بنیایاری خدا نزدیک استماده ی خالیده روش موفقیتباد غرور و سر پر از نخوت ودژا وو یا اشنا پنداریپوشاندن خود از نورمعاینه قبل از نوار عصب و معادله ها فقط بخش خسته کنتمدن قدیمی ای در جنوب ایرآدم عاقل، وقت خودش را هدردرک دیگرانتاثیر کتامین در درمان پانوار مغز ترجمه رخدادهای رحم مصنوعیاین ایده که ذرات سیاهچالنظام مثبت زندگیارتقا و تکامل سنت آفرینش سیاره ابلهانمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت چهل و هفتهوض مصنوعی زندهضعیف و قویاصول توسعه ی یک ذهن کاملکلام، در تحولی شگفت آور ببحثی در مورد نقش ویتامين دائما بخوانتنهاییپیام های ناشناخته بر مغز مغز و قلب در جنین موش مصنآسیب عصب پا به دنبال اعتیدردی که سالهاست درمان نشتاثیر احتمالی عصاره تغلینور درونزمان واقعیت است یا توهمفیلمی بسیار جالب از تغییجمجمه انسان های اولیهایجاد احساساتهمه چیز در زمان کنونی استارتروز یا خوردگی و التهاسایه ی هوشیاریمنبع نور واقعی و ثابت، حقحس و ادراک قسمت پنجاه و دبقا با سازگارترین فرد اسهدف از خلقت رسیدن به ابزاعقل در جهان جدید، عجیب اسکندر علیه سرطانبخش دیگری در وجود انسان هداروی جدید آلزایمرتو تغییر و تحولیپدیده خاموش روشن در پارکمغز ابزار برتر بقاافزایش میل جنسی با خوردن ذهن خالی از شلوغی افکارتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر تلاش انسان امروز براچیز جدید را بپذیرزندگی سلول در بدن، جدای افرگشت و تکامل تصادفی محض جهان معناهمراه سختی، اسانی هستاز نظر علم اعصاب اراده آزسخن و سکوتمنبع هوشیاری کجاست قسمت53حس و ادراک قسمت شصت و دوبه بالاتر از ماده بیندیشعماد الدین نسیمی قربانی کیهان خود را طراحی میکندبرای خودآگاه بودن تو بایپرسشدارویی خلط آورتوهم فضای خالیمغز، همه ی واقعیت را نمیبام اس و سرطانچگونه به سطح بالایی از هورمز گشایی از اتصالات مغزتاثیر روغن رزماری استنشاابزار بقا از نخستین همانزاوسکا درمان گوشرفساد اقتصادی سیتماتیک درجهان در حال ایجاد و ارتقاهوش مصنوعی می تواند بر احاز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین بی هفدهسردرد میگرن در کودکانمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمخونریزی مغزی کشندهبی نهایت در میان مرزهاعجول نباشکارهایی بیش از طراحی و گپمباحث مهم حس و ادراکبرخی توجهات در ببمار پارآنها نمیخواهند دیگران رادر یک فراکتال هر نقطه مرکتوانایی یک فرد، برای تغینقش هورمون زنانه استروژناما شما از دید خفاش کور هنگاه دوبارهرویاها از مغز است یا ناخوتازه های درمان ام اسابزار بقا از نخستین همانزبان شناسی مدرن در سطح سلقلب را نشکنجواب دانشمند سوال کننده هوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز توالزارتان داروی ضد فشار شناخت حقیقت یا آرزوهای گمهندسی ژنتیک در حال تلاش خواص شکلات تلخبیماری کروتز فیلد جاکوبغرور و علمکشف مکانیسمی پیچیده در بمدل هولوگرافیک ژنرالیزهبزرگ فکر کنآیا مغز تا بزرگسالی توسعدرمان های جدید ALSتکنولوژی جدید که سلول هانقش روی و منیزیم در سلامتاندام حسی، درک از بخش هاینادیدنی ها بیشتر از دیدنروزهای سخت میگذردترکیب آمار و ژنتیکابزار بقای موجود زنده از سقوط درون جاذبه ای خاص، چقدرت و شناخت حقیقتجراحی گردن همیشه برای دیهوش مصنوعی از عروسک بازی شگفت نیست من عاشق تو باشماز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن ضد اعتیادمیوتونیک دیستروفیخاویار گیاهیبیماریهای تحلیل عضلانی اگوش دادن بهتر از حرف زدنمرگ انتقال است یا نابود شتفکر ترکیبی در هوش مصنوعآیا احتمال دارد رویا از آدرمان جدید مولتیپل میلومتکامل زباننقص در تشخیص هیجانات عامروشی جدید در درمان سکته مانسان عامل توقف رشد مغزنرمش های مفید در سرگیجهتسلیم شدن از نورون شروع ماثر مضر مصرف طولانی مدت رسلطان جنگل یا صاحب ملکوتلیس دگرامفتامین یا ویاسحقیقت، آن چیزی نیست که جلهوش مصنوعی در کامپیوترهاشبکه های مصنوعی مغز به دراز دست دادن دم در پیشینیاوسواس، بیماری استما انسانها چه اندازه نزدخطر آلودگی هوابا همه مهربان باشدوچرخه سواری ورزشی سبک و گر جان به جز تو خواهد از خمستند جهان متصلتقویت استخوان در گرو تغذآیا راهی برای رفع کم آبی درماندگی به دلیل عادت کرتابوهای ذهنینه به اعدامرژیم غذایی ضد التهابیايندگان چگونه خواهند دیدچرا در مغز انسان، فرورفتتصویر زیبای اصفهاناختلاف خانوادگی را حل کنسوپاپ ها یا ترانزیستورهامقابله ی منطقی با اعتراضحباب هایی تو در توهوش عاطفی قسمت یازدهصبور باشاستفاده از سلول های بنیاژن همه چیز نیستماده ای ضد التهابیدهن، بزرگترین سرمایهبار مغز بر دو استخواندژاوو یا آشناپنداریپیموزایدپیموزایدمعجزه های هر روزهتمدن پیشرفته ی پیشینیانآرام باشدرک درست از خود و هوشیاریتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز در فراموشی هارسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرتغییر الگوی رشد مغزی با زاین ابتدای تناقض هاستنظریه ی تکامل در درمان بیارتقا یا بازگشت به قبل ازسیب یکسان و دیدگاه های متمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت چهل و هشتهیچ نقطه ای مرکزی تر از اطلوع و حقیقتاصول سلامت کمرکلرال هیدرات برای خوابانبحثی در مورد نقش کلسیم و دارچینتنهایی رمز نوآوری استپیدایش زبانمغز و هوش، برترین ابزار بآسانی موفقیتدرس گرفتن از شکست هاتاثیر بینش و انتظارات فرنوروفیبروماتوززمان پلانکفیروز نادریجنین مصنوعیایران بزرگهمه چیز، ثبت می شودارزش های وارونهسایه را اصالت دادن، جز فرمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت پنجاه و سبقا در ازای بیماریهر چیز با هر چیز دیگر در تعقل سالمکو کیو تن coQ10بخشیدن دیگران یعنی آرامشداروی جدید ای ال استو جهانی هستی که خودش را پروژه ی ژنوم انسانیمغز از بسیاری حقایق می گرافزایش مرگ و میر سندرم کوذهن سالمتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر خواهان پیروزی هستیچیزی منتظر شناخته شدنزندگی، مدیریت انرژیفراموش کارها باهوش تر هسجهان معکوسهمراهی میاستنی با برخی ساز واقعیت امروز تا حقیقتسخن پاک و ثابتمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمحس و ادراک قسمت شصت و ششبه جای محکوم کردن دیگران عنصر اصلی تعیین واقعیتکیهانِ هوشیارِ در حال یابرای رشد، باید از مسیر خطپرسش و چستجو همیشه باقی ادارویی ضد بیش فعالی سیستتوهم فضای خالی یا توهم فضمغزتان را در جوانی سیم کشام اس یا تومور؟چگونه باغبانی باعث کاهش رمز پیشرفت تواضع است نه طتاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانزبان فرایند تکاملی برای فشار و قدرتجهان ریز و درشتهوش مصنوعی متصل با مغزاز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین دی گنجینه ای بزرسردرد میگرنی در کودکانمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمخواندن ، یکی از شستشو دهنبی نظمی مقدمه شناختعدم توقف تکامل در یک انداکاربرد روباتهای ريزنانومبتکران خودشکوفابرخی توصیه ها برای واکسیآنژیوگرافی از مغزدر کمتر از چند ماه سوش جدتوازن مهمتر از فعالیت زینقش ویتامین K در ترمیم اسامروز دانش ژنتیک هیچ ابهنگاهی بر قدرت بینایی درارویاهای پر رمز و حیرتی درتاسف بار است انسان، حق خوابزار بقا از نخستین همانزبان شناسی نوین نیازمند قوی تر باشجواب سنگ اندازیهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکنش های ناخودآگاه و تقشناخت درون، شناخت بیرون؛مهندسی بدنخواص شگفت هویجبیماری گیلن باره و بیمارغربال در زندگیکشف ژن جدید، می تواند گستمدل هولوگرافیک تعمیم یافبزرگ شدن مغز محدود به دورآیا همه جنایت ها نتیجه بیدرمان های جدید میگرنتکنولوژی جدید که سلول هانقش روزه داری در سالم و جانرژی بی پایان در درون هرنادانی در قرن بیست و یکم،روش مقابله مغز با محدودیترکیب حیوان و انسانابزار بقای موجود زنده از سقوط زیگزاگی یا ناگهانیقدرت کنترل خودجستجوی متن و تصویر به صورهوش مصنوعی از عروسک بازی شگفت انگیز بودن کیهاناز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن علیه سرطانمیگرن و پروتئین مرتبط با خار و گلبیماری، رساله ای برای سلگوشه بیماری اتوزومال رسسمرگ تصادفیتفکر خلا ق در برابر توهم آیا بدون ناظر هوشمند هم بدرمان جدید میگرن با انتی تکامل زباننقطه ی رسیدن به قلهريتوکسيمب در درمان ام اسانسانیت در هم تنیده و متصنرمش های موثر در کمردردتست نوار عصب و عضلهاثرات فشار روحی شدیدسم زنبور ، کلیدی برای وارلا اکراه فی الدینحقایق ممکن و غیر ممکنهوش مصنوعی در تفکر خلاق اشبکیه های مصنوعیاز روده تا مغزوسیله، فقط دعا نیستما اکنون میدانیم فضا خالخطر حقیقی، خود انسان استبا هوش مصنوعی خودکار روبدوپامین قابل حل در آبگرفتار محدودیت ها و ابعامشکل از کجاستتقویت حافظه یا هوش مصنوعآیاما مقهور قوانین فیزیکدرها بسته نیستتاثیر فکر بر سلامتنه به اعدامرژیم غذایی ضد دردايا اراده آزاد توهم است یچرا ذرات بنیادی معمولاً تصویربرداری فضاپیمای آماختلال حرکتی مانند لرزش سوخت هیدروژنی پاکمقابله با کرونا با علم اسحد و مرزها توهم ذهن ماستهوش عاطفی قسمت پنجمصبر لازمه ی پیروزی استاستفاده از سلول های بنیاژن همه چیز نیستماده، چیزی نیستدو ویژگی انتزاع و قدرت تجبار بزرگ ایستادن بر دو پادگرگونی های نژادی و تغییدانش قدرت استپیچیدگی های مغزمگسمعجزه ی چشمتمدن بشری و مغز اخلاقیآرامش و دانشدرک عمیق در حیواناتتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز در تشخیص بیماری رساناها و ابر رساناها و عALS نگاهی کامل بر بیماری وتغییر خود یا تغییر دیگرااین بیمار را باید چه کار نظریه ی تکامل در درمان بیارتوکين تراپی روشی جديد سیر آفرینش از روح تا مغز منابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت چهل و دومهیچ چیز همیشگی نیستطلای سیاهاضطراب و ترسکم کردن کالری روشی سودمنبحثی در مورد حقیقت فضا و داروهای مصرفی در ام استنبیه چقدر موثر استپیر شدن حتمی نیستمغز و اخلاقآشنا پنداریدست و پا زدن در سایه؟تاثیر ترکیبات استاتین (سنورون هاي مصنوعی می توانزمان به چه دلیل ایجاد میشفیزیک مولکولها و ذرات در جنگ هفتاد و دو ملت همه را ایرادهای موجود در خلقت بهمه ی سردردها بی خطر نیستارزش های حقیقی ارزش های غساخت سلول عصبی حتی پس از منبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت پنجاه و شبقای حقیقی در دور ماندن اهر جا که جات میشه، جات نیعقلانیت بدون تغییرکوچ از محیط نامناسببخشش، عقلانی یا غیر عاقلداروی جدید برای میاستنی تو جدای از کیهان نیستیپروژه ی ژنوم انسانیمغز به تنهایی برای فرهنگ افزایش سرعت پیشرفت علوم ذهت را روی چیزهای مفید متتاثیر درجه حرارت بر عملکاپل ویژن پرو در تشخیص بیمچیزی خارج از مغزهای ما نیزندگی، مراتب هوشیاری استفراموشی همیشه هم بد نیستجهان هوشمندهمراهی نوعی سردرد میگرنیاز کجا آمده ام و به کجا میوقتی فهمیدی خطا کردی برگسخت ترین حصارمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک سی و هفتمبه جای تولید، بیشتر گوش کعوامل موثر در پیدایش زباکیست هیداتید مغزبرای زندگی سالم، یافتن تپرسشگری نامحدودداستانها و مفاهیمی اشتباتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)مغزتان را در جوانی سیمکشامواجی که به وسیله ی ماشیچگونه تکامل مغزهای کنونیرمز بقای جهش ژنتیکیتاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانزبان متغیرفشار روحی، همیشه بد نیست جهان شگفت انگیزهوش مصنوعی و کشف زبان هایاز تکینگی تا مغز از مغز تویروس مصنوعیسردرد و علتهای آنمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمخواندن، دوست روزهای سختبی هیچ می ایی و بی هیچ میرعدم تعادل دوپامین، فقط بکاربرد روباتهای ريز، در متواضع باشبرخی درمان های Spinal Muscular Atآنان که در قله اند هرگز خدر آرزوهایت مداومت داشتهتوت زیاد بخوریدنقش ژنتیک در درمان اختلاانفجار و توقف تکاملی نشانگاهی بر توانایی اجزاي برویای شفافتبدیل پلاستیک به کربن و سابزار بقا از نخستین همانزبان، نشان دهنده ی سخنگو قیچی ژنتیکیجوسازی مدرنهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکنش به حس جدیدشناسایی تاریخچه ی تکاملیمهربانی، شرط موفقیتخواص عجیب لوبیابیماری آلزایمر، استیل کومقالاتکشف ارتباط جدیدی از ارتبمدل های ریز مغز مینی برینبزرگ شدن تقریبا ناگهانی آیا هوش مصنوعی می تواند ندرمان های جدید در بیماری تکینگینقش رژیم غذایی بر رشد و اانرژی تاریکنازوکلسینروش های صرفه جویی در ایجاترازودونابزار بقای موجود زنده از سلول های مغزی عامل پارکیقدرت انسان در نگاه به ابعجستجوی هوشیاری در مغز ماهوش مصنوعی از عروسک بازی شگفت زده و حیران باشاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسنی با تاثیر دوگانه امیگرن و خوابخارق العاده و استثنایی ببیمارستان هوش مصنوعیگوشت خواری یا گیاه خواریمرگی وجود نداردتفاوت قند طبیعی با قند و آیا برای تولید مثل همیشه درمان جدید کنترل مولتیپلتکامل زبان انسان از پیشینقطه ای بود و دگر هیچ نبوریه زغالیانسانیت در برابر دیگراننرمشهای مهم برای تقویت عتست کم هزینه ی بزاق برای اثرات مفید قهوهسماگلوتید داروی کاهش دهنلاموژین داروی ضد اوتیسم؟حل مشکلهوش مصنوعی در خدمت خلق وحشباهت مغز و کیهاناز سایه نترسیک پیام منفرد نورون مغزی ما از اینجا نخواهیم رفتخطر را بپذیربا هر چیزی که نفس می کشد مدورترین نقطه ی قابل مشاهگریه ی ابر، رمز طراوت باغمشکلات نخاعیتقویت سیستم ایمنیآگاهی فراتر از آگاهیدرهای اسرارآمیز و پوشیدهتاثیر مشاهده بر واقعیت بنه بدبخت بلکه نادانراه فراری نیستايا اراده آزاد توهم است یچراروياها را به یاد نمی آتصور ما ازمشکلات و واقعیاختلال خواب فرد را مستعد سودمندی موجودات ابزی بر ملاحظه های اخلاقی دربارهحریص نباشهوش عاطفی قسمت اولصبر و واقعیتاستیفن هاوکینگ در مورد هژن هوش و ساختارهای حیاتی ماده، چیزی بیش از یک خلا بار سنین ابزار هوشمندی اباربر دیگران نباشدانش محدود به ابعاد چهارپیچیدگی های مغزی در درک زمعجزه ی علمتمدن زیر آبآرامش و سکوندرگیری قلب در بیماری ویرتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغزی روشی مهم در تشخرستگاری محدود به یک راه نNVG 291تغییر دیگران یا تغییر خواینکه به خاطرخودت زندگی نظریه ی تکامل در درمان بیارتباط میکروب روده و پارسیستم تخلیه ی مغز بینشی نمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت چهل و سومهیچ چیز، چقدر حقیقی استطوفان فقر و گرسنگی و بی ساطلاع رسانی اینترنتیکمی زاویه ی دیدت را عوض کبحثی در مورد عملکرد لوب فداروهای ام استهدیدهای هوش مصنوعیپیراستاممغز و اخلاقآشنا پنداریدست کردن در گوشتاثیر تغذیه بر سلامت روانورون های ردیاب حافظهزمان شگفت انگیزفیزیک هوشیاریجنگ و تصور از جنگایستادن در برابر آزادی بهمه جا خیر بکارارزش حقیقی زبان قسمت اولساخت شبکه عصبی مصنوعی با منبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت بیست و چهبلندی در ذهن ما درک بلندیهر حرکت خمیده می شود و هر عقیده ی بی عملکوچک شدن مغز از نئاندرتابدون پیر فلکداروی جدید برای کاهش وزنتو دی ان ای خاص ميتوکندريمغز بیش از آنچه تصور میشوافسردگی و اضطراب در بیماذخیره ی شگفت انگیز اطلاعتاثیر درجه حرارت بر عملکاپی ژنتیکچیزی شبیه نور تو نیستزندان ذهنیفراموشی و مسیر روحانیجهان هوشیارهندسه ی پایه ایاز کسی که یک کتاب خوانده وقتی پر از گل شدی خودت را سخت ترین کار، شناخت خود امنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک- قسمت پنجاه و به خوبی های دیگران فکرکنعوامل ایجاد لغت انسانی و کیست کلوئید بطن سومبرخی ملاحظات در تشنج های پس از اگو یا بعد از نفسدخالت در ساختار ژنهاتوهم چیستمغط یک گیرنده استامیوتروفیک لترال اسکلروچگونه جمعیت های بزرگ شکل رمز جهانتاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانزبان مشترک ژنتیکی موجودافضا و ذهن بازجهان شگفت انگیز و بی زمانهوش مصنوعی یا حماقت طبیعاز تکینگی تا مغز از مغز تویروس های باستانی، مغز مسردرد به دلیل مصرف زیاد ممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمخواب زمستانی سلول های سربی ذهن و بی روحعدم درککاش شرف اجباری بود یا حتیمجموعه های پر سلولی بدن مبرخی روش های تربیتی کودکآنتی بادی منوکلونال در ددر آسمان هدیه های نادیدنتوسعه هوش مصنوعی قادر اسنقش گرمایش آب و هوا در همانفجار بزرگ پایان بوده انگاهت را بلند کنروان سالمتبدیل تراکت صوتی مصنوعی ابزار بقا از نخستین همانزبان، وسیله شناسایی محیطقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصجامعه ی آسمانیهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن های شرکت فایزر آمرشناسایی سلول های ایمنی اموفقیت هوش مصنوعی در امتخود جسم و یا تصویربیماری الزایمرتاثیر ویتامین دی بر بیماکشف جمجمه ای درکوه ایرهومدیون خود ناموجودبزرگترین خطایی که مردم مآیا هوش مصنوعی زندگی بشردرمان های جدید سرطانتکامل فردی یا اجتماعینقش رژیم غذایی در رشد و اانرژی تاریک که ما نمی تونباید صبر کرد آتش را بعد روش های عملی برای رفع کمرترازودونابزارهای پیشرفته ارتباط سلول های بنیادیقدرت ذهنحفره در مغزهوش مصنوعی از عروسک بازی شگفتی های نقشه ی ژنتیکیاز تکینگی تا مغز، از مغز وابسته به دوستی این و آن میگرن و روزه داریخبر مهم تلسکوپ هابلبیندیشگیلگمش باستانی کیستمراقب خودتون و خانواده هتفاوت مغز انسان و میمون هآیا بزرگ شدن مغز فقط در ددرمان جدید ام استکامل ساختار رگهای مغزی نقطه بی بازگشتریواستیگمینانسان، گونه ای پر از تضادچرا ماشین باید نتایج را پتست آر ان اس دز میاستنی گاثرات مفید روزه داریسندرم میلر فیشرلایو دوم دکتر سید سلمان فحلقه های اسرارآمیزهوش مصنوعی در خدمت خلق وحشباهت مغز با کیهان مادیاز سایه بگذریک پیشنهاد خوب برای آسان ما اشیا را آنطور که هستندخطرات هوش مصنوعیبا آتش، بازی نکن و بعد از ديدن با چشم بسته در خواب گربه شرودینگر و تاثیر مشمشکلات بین دو همسر و برخیتلقین اطلاعات و حافظهآپومورفین در پارکینسوندرون قفس یا بیرون از آنتاثیر نگاه ناظر هوشیار بنه جنگ و نه خونریزیراه نجاتای نعمت من در زندگیمچراروياها را به یاد نمی آتصور از زمان و مکاناختلال در شناسایی حروف و سی و سه پل اصفهانملاحظات بیهوشی قبل از جرحرکات چشم، ترجمه کننده ی هوش عاطفی قسمت دهمصبر بسیار بایداستیفن هاوکینگ در تفسیر ژن یا نقشه توسعه مغز و نقبارداری بدون رحمدانش بی نهایتپیوند قلب خوک، به فرد دچامعجزه ی علم در کنترل کرونتمدنی قدیمی در شمال خلیج آرامش عقلدرگیری مغز در بیماری کویتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز، مفید و بی خطررشته نوروایمونولوژی و نقفقر داده ها در هوش مصنوعیتغییر دادن ژنها آیا روزی اینکه خانواده ات سالم بانظریه ی ریسمانارتباط ماده و انرژیسیستم تعادلی بدنمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت نهمهیچ وقت خودت را محدود به طوفان بیداریاطلاعات حسی ما از جهان، چکمالگرایی دشمن پیشرفتبحثی درباره هوش و تفاوتهداروهای تغییر دهنده ی سیتو یک معجزه ایپیشینیان انسان از هفت میمغز و سیر تکامل ان دلیلی آشناپنداری چیستدست آسمانتاثیر حرکات چشم بر امواج نوروپلاستیسیتی چیستزمان، واقعی نیستفیزیک و هوشیاریجنگ داده هااکنون را با همه ی نقص هایهمیشه چیزی برای تنهایی دارزش حقیقی زبان قسمت دومساخت شبکه عصبی با الفبای منبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت بیست و یکبلوغ چیستهرچیز با یک تاب تبدیل به علم و ادراک فقط مشاهده ی کوچکی قلببدون بار گذشتهداروی جدید برای ای ال استو در میانه ی جهان نیستی مغز برای فراموشی بیشتر کافسردگی و ساختار مغزذره ی معین یا ابری از الکتاثیر درجه حرارت بر عملکابتدا سخت ترین استنکاتی در مورد تشنجزونیسومایدفراموشی آرمانجهان های بسیار دیگرهندسه ی رایج کیهاناز آغاز خلقت تا نگاه انساوقتی تو از یاد گرفتن باز سختی ها رفتنی استمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک- قسمت بیست و پبه خودت مغرور نشوعواملی که برای ظهور لغت اکپسول ژری لاکتبرخی مرزهای اخلاق و علوم آلودگی هوا چالش قرن جدیددر موج، راز خلقت نهفته استوهم و خیالنفرت، اسیب به خود استامید نیکو داشته باش تا آنچگونه جمعیت های بزرگ شکل رمز جهان خاصیت فراکتالتاثیر رژیم گیاهخواری بر ابزار بقا از نخستین همانزبان چهار حرفی حیات زمینفضای قلب منبع نبوغ استجهانی که نه با یک رخداد و هوش مصنوعی گوگل به کمک تشاز تکینگی تا مغز از مغز تویرایش DNA جنین انسان، برسردرد تنشنمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمخواب سالم عامل سلامتیبی سوادی در قرن 21عدالت برای من یا برای همهکتاب گران و پرهزینه شد ولمجرم، گاهی قربانی استبرخی سلولهای عصبی در تلاآنزیم تولید انرژی در سلودر آستانه ی موج پنجم کوویتوسعه برخی شغل ها با هوش نقش پیش زمینه ها و اراده انقراض را انتخاب نکنیدچالش هوشیاری و اینکه چرا روبات ها قول میدهندتبدیل سلولهای محافط به سابزار بقای موجود زنده از زدودن نقص از هوش مصنوعیقانون مندی نقشه ژنتیکی مجاودانگی مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کووید 19 چیزهایی که شهر زیرزمینی در ژاپن براموفقیت در تفکر استخودآگاهی و هوشیاريبیماری ای شبیه آلزایمر و صفحه اصلیکشف جدید تلسکوپ جیمز وبمدیریت اینترنت بر جنگبزرگترین درد از درون است آیا هوش ارثی دریافتی از پدرمان های رایج ام استکامل مادی تا ابزار هوشمنقش زنجبیل در جلوگیری از انرژی خلا ممکن استنبرو و انرژی مداومروش هایی برای کم کردن اضطتراشه مغز بدون واسطه ی دابزارهای بقا از نخستین هسلول های بنیادی منابع و اقدرت شناختی انسان، محدودحق انتخابهوش مصنوعی از عروسک بازی شگفتی های زنبور عسلاز تکامل تا مغز از مغز تا وابستگی یعنی قلادهمیگرن سردردی ژنتیکی که بخدا موجود استبیهوش کردن در جراحی و بیمگیاه بی عقل به سوی نور میمراحل ارتقای پله پله کیهتفاوت ها و تمایزها کلید بآیا تکامل و تغییرات ژنتیدرمان جدید ای ال اس، توفرتکامل شناخت انسان با کشفنمیتوان با بیرون انداختنریاضیات یک حس جدید استانعطاف پذیری مکانیسمی علچرا مردم با زندگی میجنگنتشنچ پانایوتوپولوس تشنج اثرات مضر ماری جواناسندرم کووید طولانیلازم است هیچ کاری نکنیدحمله ویروس کرونا به مغزهوش مصنوعی درمانگر کامپیشباهت های ریشه ای چند بیماز علم جز اندکی به شما دایک آلل ژنتیکی که از نئاندما به جهان های متفاوت خوددفاع از پیامبربا تعمق در اسرار ابدیت و دی متیل فومارات(زادیوا)(گزیده ای از وبینار یا کنفمشکلات روانپزشکی پس از ستلاش ها برای کشف منابع جدآپومورفین در پارکینسوندرون و بیرون، جدای از هم تاثیر نگاه و مشاهده ناظر نه روش تقویت مغزراه های جدید برای قضاوت رای همه ی وجود منچراغ های متفاوت و نور یکستصاویر زیبای رعد و برقاختلال در شناسایی حروف و سیلی محکم محیط زیست بر انممانتین یا آلزیکسا یا ابحرکت چرخشی و دائمی کیهانهوش عاطفی قسمت دومصد قدح، نفتاده بشکستاستخوان های کشف شده، ممکژن ضد آلزایمراستروژن مانند سپر زنان دژنها نقشه ایجاد ابزار هوبازگشایی مجدد مطب دکتر سدانشمندان موفق به بازگردپیوند مدفوعمعجزه در هر لحظه زندگیتمرکز و مدیتیشنآرامش(سکوت) stillness و تکاپودرگیری مغز در بیماران مبتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز، ترجمه ی فعالیت رشد مغز فرایندی پیچیده افلج نخاعی با الکترودهای تغییر زودتر اتصالات مغزیاین، فقط راه توستنظریه تکامل در درمان بیمارتباط متقابل با همه ی حیسیستم دفاعی بدن علیه مغز منابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت چهارمهیچ کاری نکردن به معنی چیطوفان زیباییاطلاعاتی عمومی در مورد مکمردردبحثی درباره هوش و تفاوتهداروهای ضد بیماری ام اس وتو یک جهان در مغز خودت هسپیشرفت های باور نکردنی دمغز کوانتومیآشتی بهتر استدست بالای دستتاثیر دوپامین و سروتونیننوروز مبارکزمزمه ات مانده در گوشمفیزیک آگاهیجنبه های موجی واقعیتاکوییفلکسهمیشه چشمی مراقب و نگهباارزش حقیقی زبان قسمت سومساختن آیندهمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت بیست و دوبلعیدن ستاره توسط سیاهچاهز ذره، یک دنیاستعلم و روحکوچکترین چیز یک معجزه اسبدون زمان، ماده ای وجود نپروژه ی علمی پیوند مغز ساداروی جدید برای دیابتتوقف؛ شکستمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟اقلیت خلاقذرات کوانتومی زیر اتمی قتاثیر درجه حرارت بر عملکابتدایی که در ذهن دانشمنچگونه مولکول های دی ان ایزونا به وسیله ویروس ابله فرایند پیچیده ی خونرسانیجهان هایی در جهان دیگرهندسه بنیادیناز انفجار بزرگ تا انفجار وقتی خودت را در آینه دیدیسختی در بلند شدن از روی صمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک- قسمت شصت و چهبه خودت نگاه کنعوارض ازدواج و بچه دار شدکامپیوتر سایبورگبرخی نکات از گاید لاین پرآلودگی هوا و ویروس کرونادر میان تاریکی و روشناییتوهم وجودنقاشی هایی با بوی گذشته یامید نجاتچگونه حافظه را قویتر کنیرنگ کردن، حقیقت نیستتاثیر رژِیم غذایی بر میگابزار بقا از نخستین همانزبان نیاز تکاملی استفضای خالی ای وجود نداردجهانی که از یک منبع، تغذیهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاز تکینگی تا مغز از مغز تویشن پروسردرد سکه ایمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمخواب سالم عامل سلامتی و یبی شرمیعسل طبیعی موثر در کنترل بکتاب زیست شناسی باورمحل درک احساسات روحانیبرخی سيناپسها طی تکامل و آواز خواندن در قفس، نشاندر برابر حقایق جدیدتوصیه های سازمان بهداشت نقش پیشرفته ی سلول های بنانواع سکته های مغزیچالش هوشیاری و اینکه چرا روبات های ریز در درمان بیتبر را بردارابزار بقای موجود زنده از سفر فقط مادی نیستقانون گذاری و تکاملجایی برای یاد گرفتن باقی هوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا و گشودن پنجرشواهدی از نوع جدیدی از حامولکول ضد پیریخودآگاهی و هوشیاريبیماری ای شبیه ام اس مولتسوالات پزشکیکشیدن مادی روشی برای جلومداخله ی زیانبار انسانبسیاری از مجرمان، خودشانآیا هوش سریعی که بدون احسدرمان های علامتی در ام استکامل مداومنقش زبان در سلطه و قدرت اانرژِی برای ایجاد اضطرابچت جی پی تیروش هایی برای جلوگیری از تراشه ها روی مغزابزارهای بقا ازنخستین همسلول های بدن تو پیر نیستنقدرت عشقحقیقت قربانی نزاع بین بی هوش مصنوعی از عروسک تا کمشانس یا نتیجه ی تلاشاز تکامل تا مغز، از مغز تواسطه ها د رمسیر ایجاد مغمیگرن شدید قابل درمان اسخدا نور آسمان ها و زمین ابیهوشی در بیماران دچار اگیاه خواری و گوشت خوار کدمرز مرگ و زندگی کجاستتفاوت ها را به رسمیت بشناآیا جنین انسان، هوشمندی درمان جدید سرطانتکامل، نتیجه ی برنامه رینمیتوان بر سیاه سیاه نوشریتوکسیماباهرام مصر از شگفتی های جهچرا مغز انسان سه هزار سالتشنج چیستاجزای پر سلولی بدن انسان سندرم گیلن باره به دنبال لبخند بزن شاید صبح فردا زحمایت از طبیعتهوش مصنوعی درخدمت خلق وحشباهت کیهان و مغزازدواج های بین گونه ای، ریک جهش ممکن است ذهن انسانما با کمک مغز خود مختاريمدفاع در برابر تغییر ساختبا خودت نجنگدین اجباریگزارش یک مورد جالب لخته ومشکلات روانپزشکی در عقب تلاش های جدید در ALSآب زندگی است قسمت چهارمدرون آشفته ی تو و ظاهر خنتاثیر نگاه انسان بر رفتاچه زیاد است بر من که در ایراه های جدید برای قضاوت رای آنکه نامش درمان و یادشنزاع ها بیهوده استتصادف یا قوانین ناشناختهاختلالات مخچهسینوریپا داروی ترکیبی ضدمن و وجود توهمیحس متفاوتهوش عاطفی قسمت سومصداقتاسرار آفرینش در موجژنها ، مغز و ارادهبازگشت از آثار به سوی خدادانشمندان نورون مصنوعی سپیوند مدفوع در درمان بیممعرفی مورد نادر بیماری گتمرکز بر هدفآزمون تجربی، راهی برای ردرگیری مغزی در سندرم کووتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضلهرشد مغز علت تمایل انسان بفلج بل، فلجی ترسناک که آنتغییر عمودی سر انسان از پاینترنت بدون فیلتر ماهوانظریه تکامل در درمان بیمارتباط چاقی و کاهش قدرت بسکوت و نیستیمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت نوزدهمهیچ کس مانند تو نگاه نمیکطولانی ترین شباطلاعاتی عمومی در مورد مکمردرد ناشی از تنگی کانابحثی درباره هوش و تفاوتهداروهای ضد تشنج با توضیح تو کجای جهانیپیشرفت های جدید علوم اعصمغز آیندگان چگونه است ؟آغاز فرایند دانستندستورالعمل مرکز کنترل بیتاثیر دپاکین بر بیماری منوروز یا روز پایانیزنان باهوش ترفیزیکدانان ماشینی برای تجنسیت و تفاوت های بیناییهمیشه اطمینان تو بر خدا بارزش خود را چگونه میشناسساختن آینده، بهترین روش منبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت بیست و سوبنی عباس، ننگی بر تاریخهزینه ای که برای اندیشیدعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهکووید نوزده و خطر بیماری بر کسی اعتماد نکن مگر اینپروانه ی آسمانیداروی جدید ضد فشار خونتولید مولکول جدید توسط همغز بزرگ چالش است یا منفعاقیانوس نادانیذرات کوانتومی زیر اتمی قتاثیر درجه حرارت بر عملکابتذال با شعار دینچگونه میتوان با قانون جنزیان غذاهای پرچربفرایند تکامل و دشواری هاجهان یکپارچههندسه در پایه ی همه ی واکاز بار خود بکاه تا پرواز وقتی خورشید هست شمع به کاسدسازی روش مناسب برای مقمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحسن یوسف باغچه ی منبه دنبال رستگاری باشعید نوروز مبارککاهش میل جنسی در ام اسبرخی نرمش ها برای درد زانآلودگی هوا و پارکینسوندر مانهای کمر دردتوهم وجودچقدر به چشم اعتماد کنیمامید یا ناامیدی؟نگاه من، نگاه تو و یا حقیرنگین کمانتاثیر سلامت دستگاه گوارشابزار بقا از نخستین همانزبان و کلمه حتی برای کسانقفس دور خود را بشکنجهانی در ذهنهوش مصنوعی الفاگواز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت فیزیکی، تابعی از سردرد عروقی میگرنمنبع هوشیاری در کجاست؟ قخواب عامل دسته بندی و حفطبی عدالتی در توزیع واکسن عشق به هفت مرتبه ی شناختیکتاب طبیعت در قالب هندسهمحل درک احساسات روحانی دبرداشت مغز ما از گذر زمانآینه در اینهدر جراحی کمر عجله نکنیدتوصیه های غیر دارویی در سنقش آتش در رسیدن انسان بهانیس بی کسانچالش هوشیاری و اینکه چرا روبات کیانتحریک عمقی مغزابزار بقای موجود زنده از سفر نامه سفر به بم و جنوب قانون جنگلجایی خالی نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا از حقیقت تاتشواهدی از دنیسوان(شبه نئمولتیپل اسکلروز در زنان خودت را از اندیشه هایت حفبیماری اسپینال ماسکولار پیامهای کاربرانکشتن عقیده ممکن نیستمدارک ژنتیکی چگونه انسانبسیاری از بیماری های جدیآیا هشیاری کوانتومی وجوددرمان ژنتیکی برای نوآوریتکامل چشمنقش زبان در سلطه و قدرت اانسولینچت جی پی تیروش هایی ساده برای کاهش اتراشه ی هوش مصنوعی در مغزابزارهای بقای موجود زندهسلول بنیادی و ای ال اسقسم به فقرحقیقت آنطور نیست که به نظهوش مصنوعی از عروسک تا کمشانس یا تلاشاز تکامل تا مغز، از مغز توبینار اساتید نورولوژی دمیاستنی گراویس بدون آنتیخدا بخشنده است پس تو هم ببیوگرافیگیرنده باید سازگار با پیمرز بین انسان و حیوان کجاتفاوت های بین زن و مرد فقآیا جهان ذهن و افکار ما مدرمان جدید سرطانتکثیر سلول در برابر توقف نمای موفقیتریسپریدوناولویت بندی ها کجاستچرا مغزهای ما ارتقا یافت تشنج و حرکات شبه تشنجی قااجزایی ناشناخته در شکل گسندرم پیریفورمیسلحظات خوش با کودکانحوادث روزگار از جمله ویرهوش مصنوعی ساخته هوش طبیشباهت زیاد بین سلول هاي عاسکلت خارجی در درمان اختیک رژیم غذایی جدید، می توما بخشی از این جهان مرتبطدقیق ترین تصاویر از مغز ابا خدا باشدین، اجباری نیستگشایش دروازه جدیدی از طرمشاهده گر جدای از شیء مشاتلاش های جدید در درمان فرآب زندگی است قسمت هفتمدروغ نگو به خصوص به خودتتاثیر نگاه انسان بر رفتانه عدم مطلق بلکه عدم با قراه پیروزی در زندگی چیستای جان جان بی تن مرونزاع بین جهل و علم رو به پتضادهای علمیاختلالات حرکتی در انسانسیگار عامل افزایش مرگ وممن کسی در ناکسی دریافتم حس چشایی و بویاییهوش عاطفی قسمت ششمصدای بم با فرکانس پایین، هوش عاطفی بیشتر در زنانصرع و درمان های آناسرار بازسازی اندام هاژنهای مشترک بین انسان و وبازگشت به ریشه های تکاملدانشمندان یک فرضیه رادیکپیوند مغز و سر و چالشهای معرفت و شناختتمرکز بر امروزآزمون ذهنی گربه ی شرودیندرگیری مغزی در سندرم کووتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضلهرشد در سختی استفلج خوابتغییرات منطقه بویایی مغزاینترنت، حقیقت جامعه ی فنظریه تکامل در درمان بیمارتباط هوش ساختار مغز و ژسکوت، پر از صدامنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت هفتمهیچ کس حقیقت را درون مغز طی یکصد هزار سال اخیر هرچاعتقاد اشتباه، نتیجه ی نکمردرد و علل آنبحثی درباره هوش و تفاوتهداروی فامپیریدین یا نورلتو کز محنت دیگران بی غمیپیشرفت در عقل است یا ظواهمغز اندامی تشنه ی انرژی اآغاز فصل سرما و دوباره تکدغدغه نتیجه ی نادانی استتاثیر داروهای ضد التهاب نورالژیزنجیرها را ما باید پاره کفال نیکوجنسیت و تفاوت های بیناییهمیشه به آنچه داری، خوشناز فرد ایستا و متعصب بگذرساختار فراکتال وجود و ذهمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت بیستمبه قفس های سیاهت ننازهزینه سنگین انسان در ازاعلم به ما کمک میکند تا موکودک هشت ساله لازم است آدبرلیتیونپرواز از نیویورک تا لوس آداروی جدید ضد میگرنتولید مثل اولین ربات های مغز بزرگ چالشهای پیش روالکترومغناطیس شنوایی و هذرات کوانتومی زیر اتمی قتاثیر درجه حرارت بر عملکابداع دی ان ای بزرگترین دچگونه مغز ما، موسیقی را پزیباترین چیز در پیر شدنفرایند حذف برخی اجزای مغجهان یکپارچههندسه زبانِ زمان استاز بحث های کنونی در ویروسوقتی ریشه ها عمیقند از چیسرنوشتمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحساسیت روانی متفاوتبه زودی شبکه مغزی به جای عامل کلیدی در کنترل کارآکاهش مرگ و میر ناشی از اببرخی نرمش ها برای زانوآلزایمردر محل کار ارزش خودت را بتوهم بی خدایینقش قهوه در سلامتیامید جدید بر آسیب نخاعینگاه مادی غیر علمی استرهبر حقیقیتاثیر عصاره تغلیظ شده گیابزار بقا از نخستین همانزبان و بیان نتیجه ساختماقفس ذهنجهان، تصادفی نیستهوش مصنوعی اکنون می تواناز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چند سویهسرطان کمیت گراییمنبع هوشیاری در کجاست؟(قخواص فلفل سبزبیمار 101 ساله، مبتلا به سعشق درونی به یگانگی خلقتکتاب، سفری به تاریخمحدودیت چقدر موثر استبرداشتت از جهان رو زیاد آیندهدر درمان بیماری مولتیپل توصیه هایی در مصرف ماهینقش انتخاب از طرف محیط، نانگشت ماشه ایچالش هوشیاری و اینکه چرا روح و آب حیاتتحریک عمقی مغز در آلزایمابزار بقای موجود زنده از سفر به مریخ در 39 روزقانون جنگلجاذبههوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا ساخته شده توشیر و دوغ باداممواد کوانتومی جدید، ممکنخودروهای هیدروژنیبیماری اضطراب عمومیسایتهای دیگرگل خاردار، زیباستمروری بر تشنج و درمان هایبسیاری از بیماری های جدیآیا واکنش های یاد گرفته ودرمان کارتی سل و تومور مغتکامل و ارتقای نگاه تا عمنقش سجده بر عملکرد مغزانسولین هوشمندنتایج نادانی و جهلروش جدید تولید برقتراشه ی بیولوژِیکابزارهای بقای از نخستین سلول بنیادی در درمان ایدقضاوت ممنوعحقیقت افرادهوش مصنوعی از عروسک تا کمشاهکار قرناز تکامل تا مغز، از مغز توجود قبل از ناظر هوشمندمیدان مغناطيسي زمین بشر خدای رنگین کمانبیوگرافیدو بیماری روانی خود بزرگ گالکانزوماب، دارویی جدیمرز جدید جستجو و اکتشاف، تفاوت های تکاملی در مغز وآیا جهش های ژنتیکی، ویرودرمان دارویی سرطان رحم بتأثیر نیکوتین سیگار بر منمایش تک نفرهریسدیپلام تنها داروی تایاولین قدم شناخت نقص های خچرا ویروس کرونای دلتا واتشنج به صورت اختلال رفتااحیای بینایی نسبی یک بیمسندرم پیریفورمیسلرزش ناشی از اسیب به عصبحکمت الهی در پس همه چیزهوش مصنوعی، کیفیت فریب مشباهت زیاد بین سلول هاي عاسکار، لگوی هوشمندیکی از علل محدودیت مغز امما تحت کنترل ژنها هستیم یدل به دریا بزنبا طبیعت بازی نکندیوار همه اش توهم بودپل جویی اصفهانمشاهده آینده از روی مشاهتلاش های جدید در درمان سرآب زندگی است قسمت اولدریا آرام نخواهد شد کشتی تاثیر هوش مصنوعی بر مغزنهایت معرفت و شناخت درک عراه انسان شدن، راه رفتن وایمونوگلوبولین وریدی IVIgنزاع بین علم و نادانی رو تظاهر خوابیده ی مادهاختلالات صحبت کردن در انسیاهچاله هامن پر از تلخیمحس و ادراک (قسمت اول )من بی من، بهتر یاد میگیرمحس و ادراک (قسمت دوم )هوش عاطفی در زنان بیشتر اضایعه ی شبکه لومبوساکرالاصفهان زیباژنهای هوش ، کدامندبازخورد یا فیدبکدانشمندان ژنی از مغز انسپیوند اندام از حیوانات بمغز فکر میکند مرگ برای دیتمساح حد واسط میان مغز کوآزمون ذهنی گربه شرودینگردرگیری اعصاب به علت میتوتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضلهرشد، رسیدن به یک هدف نیستفلج خواب چیستتغییرات مغز پس از 40 سالگیایندرالنعناعارتباط پیوسته ی جهانسکوت، در برابر گزافه گویمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت هفدهمهیچ اندر هیچطیف انسفالیت، گیلن باره اعتماد به خودکمردرد با پوشیدن کفش منابحثی درباره هوش و تفاوتهداروی لیراگلوتیدتو پیچیده ترین تکنولوژی پیشرفت ذهن در خلاقیت استمغز انسان ایا طبیعتا تماآغاز مبهم آفرینشذهن ما از در هم شکستن منبتاثیر داروی ضد تشنج سدیم اکسی توسین و تکامل پیش انورالژی تریژمینالزندگی فعال و مثبت روند آلفاکسیبتجهل مقدسهمیشه داناتر از ما وجود داز مخالفت بشنوساختار شبکه های مغزی ثابمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت دهمبه مغز خزندگان خودت اجازهزاران سال چشم های بینا وعلم بدون توقفکودک ایرانی که هوش او از برنامه و ساختار پیچیده مپروتئین های ساده ی ابتداداروی جدید ضد الزایمرتولید یا دریافت علممغز بزرگ و فعال یا مغز کوالکتروتاکسی(گرایش و حرکرفلکس وتری با توضیح دکتر تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار هوش در حال ارتقا ازچگونه مغز پیش انسان یا همزیباترین چیز در افزایش سفراتر از دیوارهای باورجهان کنونی و مغز بزرگتریهندسه، نمایشی از حقیقتاز تلسکوپ گالیله تا تلسکوقتی شروع به بیدار شدن میسریع دویدن مهم نیستمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتخفاش کور و انسان بینا؟به زیر پای خود نگاه نکن بعادت همیشه خوب نیستکاهش التهاب ناشی از بیمابرخی نرمش های گردنآملودیپین داروی ضد فشار در چه مرحله ای از خواب ، رتوهم تنهایینقش مهاجرت در توسعه نسل اامید درمان کرونا با هماننگاه محدود و تک جانبه، مشروی و منیزیم در تقویت استتاریک ترین بخش شبابزار بقا از نخستین همانزبان و بیان، در سایه پیشرقفس را بشکنجهش های ژنتیکی مفید در ساهوش مصنوعی از عروسک های باز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستسرعت فکر کردن چگونه استمنبع خواب و رویاخواص منیزیمبیمار مرکز تنفس سلولیعشق، شلوغ کردن نیستکتابخانهمحدودیت های حافظه و حافظبررسي علل احتمالي تغيير آینده ی انسان در فراتر ازدر دعواها چه میکنی؟توضیحی ساده در مورد هوش منقش اتصالات بین سلولهای انگشت نگاری مغز نشان میدچالش های ایستادن بر دو پاروح در جهانی دیگر استتخریب مغز به دلیل کمبود بابزار بقای موجود زنده از سفر به درون سفری زیباقانونمندی و محدودیت عالمجاذبه و نقش آن در شکلگیریهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن آلزایمرشیشه ی بازالتی و سیلیکونموجود بی مغزی که می تواندخورشید مصنوعیبیماری بیش فعالیگل درون گلدانمرکز هوشیاری، روح یا بدن بشکه ای که ته نداره پر نمآیا یک، وجود دارددرمان پوکی استخوانتکامل و ریشه ی مشترک خلقتنقش غذاها و موجودات درياانسان قدیم در شبه جزیره عنجات در اعتماد به خودتربیت کودکان وظیفه ای مهابزارهای دفاعی و بقای موسلول بنیادین از مخاط بینقطار پیشرفتحقیقت انسانهوش مصنوعی از عروسک تا کمشاهکار شش گوشاز تکامل تا مغز، از مغز توراپامیل در بارداریمیدان های مغناطیسی قابل خدایی که ساخته ی ذهن بشر بیان ژن های اسکیزوفرنی ددو بار در هفته ماهی مصرف گام کوچک ولی تاثیرگذارمرزهای حقیقی یا مرزهای تتفاوت های زبانی سرمنشا تآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجدرمان زخم دیابتی با تکنوتأثیر نگاه انسان بر رفتاچند نرمش مفید برای کمردرریشه های مشترک همه ی موجواولین مورد PML به دنبال تکچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک تشنج عدم توازن بین نورون احیای بینایی نسبی یک بیمسندرم پای بی قرارلرزش دست ها و گردن و سر ETحافظه میتواند بزرگترین دهوش مصنوعی، اتفاقات و تحشجاعت و ترساساس انسان اندیشه و باور یافته های نوین علوم پرده مانند کودکان باشیددلایلی که نشان میدهد ما ببالای هر دستی، دستی هستدیوار، از ابتدا توهم بودپل خواجو اصفهانمشاهدات آمیخته با اشتباهتلاش های جدید شرکت نورالآب زندگی است قسمت دومدریای خداتاثیر ویتامین دی بر بیمانهایت در بی نهایتراه بی شکستایمپلانت مغزینزاع بین علم و جهل رو به پتظاهری از ماده است که بیداختلالات عضلانی ژنتیکسیاهچاله های فضایی منابعاختراع جدید اینترنت کوانسیاهچاله ها، دارای پرتو مننژیتحس و ادراک قسمت 67هوش عاطفی در زنان بیشتر اضایعه ی عروقی مخچهاصل بازخوردژنهای حاکم بر انسان و انسبازسازي مغز و نخاع چالشی دانشمندان پاسخ کوانتومی پیوند اندام حیوانات به امغز قلبتنفس هوازی و میتوکندریآزادی در چیستدرب بسته با غیر خود باز متاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضلهز گهواره تا گورفلج دوطرفه عصب 6 چشمتغییرات آب و هوایی که به ایپیداکرینهفت چیز که عملکرد مغز تو ارتباط انسانی، محدود به سکته مغزیمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت هجدهمهیچگاه از فشار و شکست نترطبیعت موجی جهانکنفرانس تشنج هتل کوثر اصبحثی درباره احساسات متفاداروی کنترل چربی خونتو آرامش و صلحیپیشرفتی مستقل از ابزار همغز انسان برای ایجاد تمدإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَذهن چند جانبه نیازمند نگتاثیر درجه حرارت بر مغزاکسکاربازپین در درمان تشنوزاد ناشنوای متولد شده،زندگی هوشمند در خارج از زفاجعه ی جهل مقدسجهان فراکتالهمیشه راهی هستاز نخستین همانند سازها تسادیسم یا لذت از آزار دادمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت دوازدهمبه نقاش بنگرهستي مادي ای که ما کوچکترعلم در حال توسعهکودکان مهاجربرنامه ی مسلط ژنها در اختپروتز چشمداروی سل سپتتولید پاک و فراوان انرژیمغز بزرگترین مصرف کننده الکترودهای کاشتنیرفتار مانند بردهتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانچگونه هموساپينس بر زمین زیر فشار کووید چه باید کرفرار در فرار از میزبان، دجهان کاملی در اطراف ما پرهنر فراموشیاز تلسکوپ گالیله تا تلسکویتنام نوعی کرونا ویروس سریعترین کامپیوتر موجودمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتخفاش با شیوع همه گیری جدیبه سیاهی عادت نکنیمعادت کن از بالا نگاه کنیکاهش حافظه هرچند فرایندیبرخی یونها و مولکول های مآموزش نوین زباندر ناامیدی بسی امید استتوهم جدایینقش میدان مغناطیسی زمین امیدهای جدید برای بازیابنگاه کلی نگررویکردهای جدید ضایعات نختاریکی من و تو و گرد و غباابزار بقا از نخستین همانزبان و تکلم برخی بیماریهقله برای دیدن نه برای به جهش های ژنتیکی غیر تصادفهوش مصنوعی از عروسک های باز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستسطح آگاهی، رخدادهای زندگمنتظر نمان چیزی نور را بهخواص میوه ی بهبیماری لبر و نابینایی آنعصب حقوق نورولووکجای مغز مسئول پردازش تجمحدودیت درک انسانبررسی مغز با امواج مادون آینده ی علم و فیزیک در60 ثدر سال حدود 7 میلیون نفر توضیحات دکتر فاطمی در مونقش تیروئید در تکامل مغزانتقال ماده و انرژیچالش کمبود اندام برای پیروح رهاییتداوم مهم است نه سرعتابزار بقای موجود زنده از سفر تجهیزات ناسا به مریخ قارچ بی مغز در خدمت موجودجبران از دست رفته هاهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ایرانی کرونا تولیدشکل های متفاوت پروتئین هموجودات مقهور ژنها هستندخوش قلبی و مهربانیبیماری تی تی پیگل زندگیمرکز حافظه کجاستبشریت از یک پدر و مادر نیآیا کیهان می تواند یک شبیدرمان پوکی استخوانتکامل ابزار هوش ، راه پر نقش غذاها و موجودات درياانسان میوه ی تکاملنجات در راستگوییترجمه فعالیت های عضله به ابعاد و نیازهای تکاملیسلول عصبی شاهکار انطباق قطره قطرهحقیقت اشیاهوش مصنوعی از عروسک تا کمشاید گوشی و چشمی، آماده شاز تکامل تا مغز، از مغز تورزش هوازی مرتب خیلی به قمیدان های کوانتومی خلاخدایا جز تو که را دارمبیان حقیقتدو برابر شدن خطر مرگ و میگامی در درمان بیماریهای مزایای شکلات تلخ برای سلتفاوت ایستایی و تکاپوآیا خداباوری محصول تکاملدرمان ساده ی روماتیسمتأثیر شیرینی های حاوی لوچند جهانیریشه های مشترک حیاتاولین مورد پیوند سر در انچرا پس از بیدار شدن از خوتشویق خواندن به کودکاناحتیاط در ورزش زانو در خاسندرم پس از ضربه به سرلرزش عضله یا فاسیکولاسیوحافظه های کاذبهوش احساسیشرکت نورالینک ویدیویی ازاستفاده از مغز، وزن را کمیاد گرفتن مداوممانند آب باشدنیا فریب و سرگرمیبالاترین هدف از دولتدید تو همیشه محدود به مقدپلاسمای غالبمطالبه ی حق خودتلاش هایی در بیماران قطع آب زندگی است قسمت سومدرک فرد دیگر و رفتارهای اتاثیر ویروس کرونا بر مغز نهادینه سازی فرهنگ اختلاراه طولانی را به سلامت گذایمپلانت مغزی و کنترل دو نسبیت عام از زبان دکتر برتعویض دارو در تشنج