ابزار بقا از نخستین همانند سازها تا مغز، از مغز تا ویروس کرونا قسمت سی و نهم

ابزار بقای موجود زنده از نخستین همانند سازها تا مغز، از مغز تا ابزارهای بقای ویروس کرونا(قسمت سی و نهم)
گونه ی کروناویروس جدید دلتا:

تاثیر زیاد واکسیناسیون عمومی با واکسن های معتبر، در کاهش مرگ و میر و شدت بیماری کووید 19

در حالی که بخش بزرگی از جهان، هنوز در برابر واکسیناسیون عمومی، مقاومت می کنند و این فقط محدود به کشورهای جهان سوم، نیست بلکه در کشورهای اروپایی و آمریکا هم این مقاومت وجود دارد، مطالعات جدید نشان میدهد واکسن های معتبر و تایید شده، نقش مهمی در کاهش شدت گونه های جدید بیماری دارد. تلاش دانشمندان و کارشناسان علمی در جهان، تا حدی از مقامت در برابر واکسن، کاسته است و واقعا باید از این تلاش ها تقدیر شود ولی مشکل، فقط مقاومت در برابر واکسن نیست.

محدودیت دسترسی به واکسن معتبر- که در دانشگاه های قوی جهانی، تایید شده باشد- مشکل بزرگ دیگری است. به نظر میرسد به خصوص کشورهایی- که به دلیل بی عدالتی موجود جهانی، قادر به تهیه ی این واکسن ها نیستند- در خطر بیشتری هستند. روی آوردن به روش های جایگزین به جای واکسن های معتبر تایید شده، خطری جدی است که این کشورها را تهدید میکند. هرچند بسیاری از این روش های جایگزین خیالی، سرپوشی بر محرومیت ها و تهدیدها و تحریم هایی است که بر این کشورها وارد می‌شود، ولی وقتی در قالب شبه علم و به نام علم و حقیقت، به خورد ملت ها داده شود، باعث تسکینی بر دردی می شود که علت اصلی آن همچنان باقی است و این تسکین درد به جای درمان، میتواند به کشتار وسیع در این کشورها منجر شود.

وقتی نخستین مورد گونه ی دلتای کرونا ویروس در نیمه ی آوریل در انگلستان شناسایی شد جامعه، آماده ی بازگشایی و کنار گذاشتن قرنطینه بود. با وجود بازگشایی ها تعداد موارد کووید 19، بستری ها و مرگ ها به دلیل قرنطینه ی قوی و واکسیناسیون سریع، کاهش یافت. دو ماه بعد این گونه در هندوستان شناسایی شد و سبب شد دولتمردان برنامه ی پیروزی بر کرونا را به تاخیر بیندازند. پس از افزایش دوباره ی گونه ی دلتا در انگلستان دیگر کشورها منتظر تاثیر این ویروس هستند.

کشورهایی که دسترسی خوبی به واکسن دارند مانند اروپا و شمال آمریکا امیدوارند واکسیناسیون، مانع از افزایش سریع موارد ابتلا و مرگ و میر شود. ولی در کشورهایی که واکسن زیادی برای تزریق ندارند؛ به خصوص در آفریقا، برخی دانشمندان نگران هستند این گونه باعث مرگ و میر وسیعی شود. ویروس دلتا که B1.617.2 هم خوانده میشود به نسل ویروس هایی تعلق دارد که در ابتدا در هندوستان شناسایی شد. این نسل سریعا در برخی قسمت های این کشور رشد کرد و مقاومت به واکسن را نشان داد. ولی برای دانشمندان دشوار است مشخص کنند این افزایش به دلیل این گونه است یا به دلیل محدودیت های دیگر در هندوستان از قبیل ضعیف بودن قرنطینه یا عدم رعایت موارد بهداشتی است.

اطلاعات دلتا

این گونه در جنوب آسیا، نپال و مناطق دیگر کشف شد ولی نمونه این گونه در انگلستان به دانشمندان در مورد خطر جدید هشدار می‌دهد. گونه ی دلتا 60% بیش تر از گونه آلفا- که در انتهای 2020 درانگلستان کشف شد و B.1.1.7 نامیده می‌شود- منتقل می‌گردد. دلتا تا حدی در برابر واکسن ها مقاوم است به خصوص در افرادی که فقط یک دوز گرفته اند.

مطالعه ی سلامت عمومی در انگلستان که در 22 می، تایید و چاپ شد کشف کرد یک دوز واکسن آسترازنکا یا فایزر، خطر ایجاد علایم کووید 19 را که به وسلیه گونه ی دلتا ایجاد میشود تا 33% کاهش میدهد.

در حالی که در گونه ی آلفا، تا 50% آن علائم را کاهش میداد. دوز دوم آسترازنکا تا 60% اثر حفاظتی در برای گونه ی دلتا دارد (66% در برابر گونه ی آلفا)و این کاهش در واکسن فایزر 88% بود(93% در برابر گونه ی آلفا)

مطالعه در انگلستان و اسکاتلند، نشان داد ابتلا با گونه ی دلتا، دو برابر افزایش در بستری در مقایسه با گونه ی آلفا دارند. این مطالعه نشان می‌دهد افرادی- که یک دوز واکسن را گرفته اند- 75% احتمال کمتری دارد بستری شوند و افرادی که یک دوز واکسن را گرفته اند 94% کمتر بستری میشوند. افراد دو نژادی یا سیاه پوستان به دلیل کمتر گرفتن واکسن، در معرض خطر جدی شیوع گونه ی دلتا هستند

آفریقا در خطر جدی است

دلتا بدترین خطر را بر کشورهای محروم به خصوص در آفریقا وارد خواهد کرد. مراقبت ها در این کشوها بسیار اندک است این گونه در کشورهای مختلف آفریقایی شناسایی شده است.

چگونه حافظه را قویتر کنیتاثیر رژِیم غذایی بر میگفیلم کوتاه هیروشیما از هابزار بقا از نخستین همانساختار شبکه های مغزی ثابجهانی که از یک منبع، تغذیهوش مصنوعی گوگل به کمک تشعلم بدون توقفمناطق خاصی از مغز در جستجاز تکینگی تا مغز از مغز تویشن پروخواب سالم عامل سلامتی و یبی شرمیداروی جدید ضد الزایمرکتاب زیست شناسی باورمحل درک احساسات روحانیبرخی سيناپسها طی تکامل و آواز خواندن در قفس، نشانرفلکس وتری با توضیح دکتر توصیه های سازمان بهداشت نقش پیشرفته ی سلول های بنزیباترین چیز در افزایش سانواع سکته های مغزیچالش هوشیاری و اینکه چرا تبر را بردارفروتنی و غرورابزار بقای موجود زنده از سریع دویدن مهم نیستجایی برای یاد گرفتن باقی هوش مصنوعی از عروسک بازی عادت همیشه خوب نیستمنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا و گشودن پنجرخودآگاهی و هوشیاريبیماری ای شبیه ام اس مولتدر چه مرحله ای از خواب ، رکشیدن مادی روشی برای جلومداخله ی زیانبار انسانبسیاری از مجرمان، خودشانآیا هوش سریعی که بدون احسروی و منیزیم در تقویت استتکامل مداومنقش زبان در سلطه و قدرت ازبان و بیان، در سایه پیشرانرژِی برای ایجاد اضطرابچت جی پی تیتراشه ها روی مغزفرضیه ای جدید توضیح میدهابزارهای بقا ازنخستین همسرعت فکر کردن چگونه استحقیقت قربانی نزاع بین بی هوش مصنوعی از عروسک تا کمعشق، شلوغ کردن نیستمنبع هوشیاری کجاست؟(قسماز تکامل تا مغز، از مغز تواسطه ها د رمسیر ایجاد مغخدا نور آسمان ها و زمین ابیهوشی در بیماران دچار ادر دعواها چه میکنی؟گیاه خواری و گوشت خوار کدمرز مرگ و زندگی کجاستتفاوت ها را به رسمیت بشناآیا جنین انسان، هوشمندی روح در جهانی دیگر استتکامل، نتیجه ی برنامه رینمیتوان بر سیاه سیاه نوشسفر به درون سفری زیبااهرام مصر از شگفتی های جهچرا مغز انسان سه هزار سالتشنج چیستقلب روباتیکاجزای پر سلولی بدن انسان شیشه ی بازالتی و سیلیکونحمایت از طبیعتهوش مصنوعی درخدمت خلق وحمهمان ناخواندهازدواج های بین گونه ای، ریک جهش ممکن است ذهن انساندفاع در برابر تغییر ساختبا خودت نجنگدرمان پوکی استخوانگزارش یک مورد جالب لخته ومشکلات روانپزشکی در عقب تلاش های جدید در ALSآب زندگی است قسمت چهارمتاثیر نگاه انسان بر رفتاچه زیاد است بر من که در ایسلول بنیادین از مخاط بینای آنکه نامش درمان و یادشنزاع ها بیهوده استشاهکار شش گوشتصادف یا قوانین ناشناختهقدرت مردماختلالات مخچهحس متفاوتهوش عاطفی قسمت سومدو بار در هفته ماهی مصرف میوپاتی و نوار عصب و عضلهاستروژن مانند سپر زنان دژنها نقشه ایجاد ابزار هوبازگشایی مجدد مطب دکتر سدرمان زخم دیابتی با تکنوپیوند مدفوعمعجزه در هر لحظه زندگیریشه های مشترک همه ی موجوتمرکز و مدیتیشنآرامش(سکوت) stillness و تکاپوتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز، ترجمه ی فعالیت سندرم پای بی قرارتغییر زودتر اتصالات مغزیاین، فقط راه توستنظریه تکامل در درمان بیمشجاعت و ترسلیروپریم داروی ترکیبی ضدارتباط متقابل با همه ی حیحس و ادراک قسمت چهارمهیچ کاری نکردن به معنی چیدیوار، از ابتدا توهم بودما انسانها چه اندازه نزداطلاعاتی عمومی در مورد مکمردردبحثی درباره هوش و تفاوتهدریای خداتو یک جهان در مغز خودت هسپیشرفت های باور نکردنی دمغز کوانتومیراه بی شکستآشتی بهتر استتاثیر دوپامین و سروتونیننوروز مبارکسیاهچاله های فضایی منابعجنبه های موجی واقعیتاکوییفلکسهمیشه چشمی مراقب و نگهباضایعه ی شبکه لومبوساکرالمقایسه رقابت و همکاریارزش حقیقی زبان قسمت سومحس و ادراک قسمت بیست و دوبلعیدن ستاره توسط سیاهچاهز ذره، یک دنیاستدانشمندان ژنی از مغز انسماده ی خالیکوچکترین چیز یک معجزه اسبدون زمان، ماده ای وجود نپروژه ی علمی پیوند مغز سادرگیری اعصاب به علت میتوتوقف؛ شکستمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟رشد، رسیدن به یک هدف نیستاقلیت خلاقتاثیر درجه حرارت بر عملکابتدایی که در ذهن دانشمنچگونه مولکول های دی ان ایسکوت، در برابر گزافه گویجهان هایی در جهان دیگرهندسه بنیادینطیف انسفالیت، گیلن باره منابع انرژی از نفت و گاز از انفجار بزرگ تا انفجار وقتی خودت را در آینه دیدیحس و ادراک- قسمت شصت و چهبه خودت نگاه کنداروی لیراگلوتیدکامپیوتر سایبورگبرخی نکات از گاید لاین پرآلودگی هوا و ویروس کروناذهن ما از در هم شکستن منبتوهم وجودنقاشی هایی با بوی گذشته یزندگی فعال و مثبت روند آلامید نجاتامید یا ناامیدی؟نگاه من، نگاه تو و یا حقیتاثیر سلامت دستگاه گوارشفیلمی بسیار جالب از تغییابزار بقا از نخستین همانسادیسم یا لذت از آزار دادجهانی در ذهنهوش مصنوعی الفاگوعلم در حال توسعهمنبع نور واقعی و ثابت، حقاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت فیزیکی، تابعی از خواب عامل دسته بندی و حفطبی عدالتی در توزیع واکسن داروی سل سپتکتاب طبیعت در قالب هندسهمحل درک احساسات روحانی دبرداشت مغز ما از گذر زمانآینه در اینهرفتار مانند بردهتوصیه های غیر دارویی در سنقش آتش در رسیدن انسان بهزیر فشار کووید چه باید کرانیس بی کسانچالش هوشیاری و اینکه چرا تحریک عمقی مغزفرگشت و تکامل تصادفی محض ابزار بقای موجود زنده از سریعترین کامپیوتر موجودجایی خالی نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی عادت کن از بالا نگاه کنیمنبع هوشیاری کجاست قسمت53از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا از حقیقت تاتخودت را از اندیشه هایت حفبیماری اسپینال ماسکولار در ناامیدی بسی امید استکشتن عقیده ممکن نیستمدارک ژنتیکی چگونه انسانبسیاری از بیماری های جدیآیا هشیاری کوانتومی وجودرویکردهای جدید ضایعات نختکامل چشمنقش زبان در سلطه و قدرت ازبان و تکلم برخی بیماریهانسولینچت جی پی تیتراشه ی هوش مصنوعی در مغزفساد اقتصادی سیتماتیک درابزارهای بقای موجود زندهسطح آگاهی، رخدادهای زندگحقیقت آنطور نیست که به نظهوش مصنوعی از عروسک تا کمعصب حقوق نورولوومنبع هوشیاری کجاست؟(قسماز تکامل تا مغز، از مغز توبینار اساتید نورولوژی دخدا بخشنده است پس تو هم ببیوگرافیدر سال حدود 7 میلیون نفر گیرنده باید سازگار با پیمرز بین انسان و حیوان کجاتفاوت های بین زن و مرد فقآیا جهان ذهن و افکار ما مروح رهاییتکثیر سلول در برابر توقف نمای موفقیتسفر تجهیزات ناسا به مریخ اولویت بندی ها کجاستچرا مغزهای ما ارتقا یافت تشنج و حرکات شبه تشنجی قاقلب را نشکناجزایی ناشناخته در شکل گشکل های متفاوت پروتئین هحوادث روزگار از جمله ویرهوش مصنوعی ساخته هوش طبیمهندسی ژنتیک در حال تلاش اسکلت خارجی در درمان اختیک رژیم غذایی جدید، می تودقیق ترین تصاویر از مغز ابا خدا باشدرمان پوکی استخوانگشایش دروازه جدیدی از طرمشاهده گر جدای از شیء مشاتلاش های جدید در درمان فرآب زندگی است قسمت هفتمتاثیر نگاه انسان بر رفتانه عدم مطلق بلکه عدم با قسلول عصبی شاهکار انطباق ای جان جان بی تن مرونزاع بین جهل و علم رو به پشاید گوشی و چشمی، آماده شتضادهای علمیقدرت و شناخت حقیقتاختلالات حرکتی در انسانحس چشایی و بویاییهوش عاطفی قسمت ششمدو برابر شدن خطر مرگ و میمیوتونیک دیستروفیاسرار آفرینش در موجژنها ، مغز و ارادهبازگشت از آثار به سوی خدادرمان ساده ی روماتیسمپیوند مدفوع در درمان بیممعرفی مورد نادر بیماری گریشه های مشترک حیاتتمرکز بر هدفآزمون تجربی، راهی برای رتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضلهسندرم پس از ضربه به سرتغییر عمودی سر انسان از پاینترنت بدون فیلتر ماهوانظریه تکامل در درمان بیمشرکت نورالینک ویدیویی ازلیس دگرامفتامین یا ویاسارتباط چاقی و کاهش قدرت بحس و ادراک قسمت نوزدهمهیچ کس مانند تو نگاه نمیکدید تو همیشه محدود به مقدما انسانها چه اندازه نزداطلاعاتی عمومی در مورد مکمردرد ناشی از تنگی کانابحثی درباره هوش و تفاوتهدرک فرد دیگر و رفتارهای اتو کجای جهانیپیشرفت های جدید علوم اعصمغز آیندگان چگونه است ؟راه طولانی را به سلامت گذآغاز فرایند دانستنتاثیر دپاکین بر بیماری منوروز یا روز پایانیسیاهچاله ها، دارای پرتو جنسیت و تفاوت های بیناییهمیشه اطمینان تو بر خدا بضایعه ی عروقی مخچهمقابله ی منطقی با اعتراضارزش خود را چگونه میشناسحس و ادراک قسمت بیست و سوبنی عباس، ننگی بر تاریخهزینه ای که برای اندیشیددانشمندان پاسخ کوانتومی ماده ای ضد التهابیکووید نوزده و خطر بیماری بر کسی اعتماد نکن مگر اینپروانه ی آسمانیدرب بسته با غیر خود باز متولید مولکول جدید توسط همغز بزرگ چالش است یا منفعز گهواره تا گوراقیانوس نادانیتاثیر درجه حرارت بر عملکابتذال با شعار دینچگونه میتوان با قانون جنسکته مغزیجهان یکپارچههندسه در پایه ی همه ی واکطبیعت موجی جهانمنابع انرژی از نفت و گاز از بار خود بکاه تا پرواز وقتی خورشید هست شمع به کاحسن یوسف باغچه ی منبه دنبال رستگاری باشداروی کنترل چربی خونکاهش میل جنسی در ام اسبرخی نرمش ها برای درد زانآلودگی هوا و پارکینسونذهن چند جانبه نیازمند نگتوهم وجودچقدر به چشم اعتماد کنیمزندگی هوشمند در خارج از زنقش قهوه در سلامتیزندگی و داراییامید جدید بر آسیب نخاعینگاه مادی غیر علمی استتاثیر عصاره تغلیظ شده گیفیروز نادریابزار بقا از نخستین همانسازگاری با محیط بین اجزاجهان، تصادفی نیستهوش مصنوعی اکنون می توانعلم راهی برای اندیشیدن امنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چند سویهخواص فلفل سبزبیمار 101 ساله، مبتلا به سداروی ضد چاقیکتاب، سفری به تاریخمحدودیت چقدر موثر استبرداشتت از جهان رو زیاد آیندهرفتار وابسته به شکلتوصیه هایی در مصرف ماهینقش انتخاب از طرف محیط، نزیرفون داروی ضد ام اسانگشت ماشه ایچالش هوشیاری و اینکه چرا تحریک عمقی مغز در آلزایمفراموش کارها باهوش تر هسابزار بقای موجود زنده از سرکه انگبین عسلی مفید برجاذبههوش مصنوعی از عروسک بازی عادت کن خوب حرف بزنیمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا ساخته شده توخودروهای هیدروژنیبیماری اضطراب عمومیدر هم تنیدگی مرزها و بی مگل خاردار، زیباستمروری بر تشنج و درمان هایبسیاری از بیماری های جدیآیا واکنش های یاد گرفته ورویا و واقعیتتکامل و ارتقای نگاه تا عمنقش سجده بر عملکرد مغززبان و شناخت حقیقت قسمت چانسولین هوشمندنتایج نادانی و جهلتراشه ی بیولوژِیکفشار و قدرتابزارهای بقای از نخستین سعی کن به حدی محدود نشویحقیقت افرادهوش مصنوعی از عروسک تا کمعصب سیاتیکمنبع هوشیاری کجاست؟(قسماز تکامل تا مغز، از مغز توجود قبل از ناظر هوشمندخدای رنگین کمانبیوگرافیدر عید نوروز مراقب تصادف گالکانزوماب، دارویی جدیمرز جدید جستجو و اکتشاف، تفاوت های تکاملی در مغز وآیا جهش های ژنتیکی، ویروروزه داری متناوب، مغز را تأثیر نیکوتین سیگار بر منمایش تک نفرهسفر دشوار اکتشافاولین قدم شناخت نقص های خچرا ویروس کرونای دلتا واتشنج به صورت اختلال رفتاقوی تر باشاحیای بینایی نسبی یک بیمشکل پنجم مادهحکمت الهی در پس همه چیزهوش مصنوعی، کیفیت فریب ممهندسی بدناسکار، لگوی هوشمندیکی از علل محدودیت مغز امدل به دریا بزنبا طبیعت بازی نکندرمان آرتروز با ورزش موضپل جویی اصفهانمشاهده آینده از روی مشاهروش صحبت کردن در حال تکامتلاش های جدید در درمان سرآب زندگی است قسمت اولتاثیر هوش مصنوعی بر مغزنهایت معرفت و شناخت درک عسلول عصبی، در محل خاص خودایمونوگلوبولین وریدی IVIgنزاع بین علم و نادانی رو شاید درست نباشدتظاهر خوابیده ی مادهقدرت کنترل خوداختلالات صحبت کردن در انحس و ادراک (قسمت اول )هوش عاطفی بیشتر در زناندو برابر شدن خطر مرگ و میمیگرن و پروتئین مرتبط با اسرار بازسازی اندام هاژنهای مشترک بین انسان و وبازگشت به ریشه های تکاملدرمان سرگیجه بدون نیاز بپیوند مغز و سر و چالشهای معرفت و شناختریشه های اخلاقتمرکز بر امروزآزمون ذهنی گربه ی شرودینتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضلهسندرم جدایی مغزتغییرات منطقه بویایی مغزاینترنت، حقیقت جامعه ی فنظریه تکامل در درمان بیمشربت رب انارلا اکراه فی الدینارتباط هوش ساختار مغز و ژحس و ادراک قسمت هفتمهیچ کس حقیقت را درون مغز دیدن خدا در همه چیزما اکنون میدانیم فضا خالاعتقاد اشتباه، نتیجه ی نکمردرد و علل آنبحثی درباره هوش و تفاوتهدرک نیازمند شناخت خویش اتو کز محنت دیگران بی غمیپیشرفت در عقل است یا ظواهمغز اندامی تشنه ی انرژی ارابطه تشنج و اوتیسمآغاز فصل سرما و دوباره تکتاثیر داروهای ضد التهاب نورالژیسیاهچاله و تکینگی ابتدایجنسیت و تفاوت های بیناییهمیشه به آنچه داری، خوشنضایعات در عصب زیر زبانیمقابله با کرونا با علم اساز فرد ایستا و متعصب بگذرحس و ادراک قسمت بیستمبه قفس های سیاهت ننازهزینه سنگین انسان در ازادانشمندان اولین سلول مصنماده، چیزی نیستکودک هشت ساله لازم است آدبرلیتیونپرواز از نیویورک تا لوس آدرختان چگونه بر تشکیل ابتولید مثل اولین ربات های مغز بزرگ چالشهای پیش روزمین در برابر عظمت کیهانالکترومغناطیس شنوایی و هتاثیر درجه حرارت بر عملکابداع دی ان ای بزرگترین دچگونه مغز ما، موسیقی را پسکته ی مغزی در جوانانجهان یکپارچههندسه زبانِ زمان استطبیعت بر اساس هماهنگیمنابع انرژی از نفت و گاز از بحث های کنونی در ویروسوقتی ریشه ها عمیقند از چیحساسیت روانی متفاوتبه زودی شبکه مغزی به جای داروی تشنجی دربارداریکاهش مرگ و میر ناشی از اببرخی نرمش ها برای زانوآلزایمرذهن هوشیار در پس ماده ی متوهم بی خداییتوهم تنهایینقش مهاجرت در توسعه نسل ازندگی بی دودامید درمان کرونا با هماننگاه محدود و تک جانبه، مشتاریک ترین بخش شبفیزیک مولکولها و ذرات در ابزار بقا از نخستین همانستم با شعار قانون بدترین جهش های ژنتیکی مفید در ساهوش مصنوعی از عروسک های بعلم ساختن برج های چرخانمنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستخواص منیزیمبیمار مرکز تنفس سلولیداروی ضد چاقیکتابخانهمحدودیت های حافظه و حافظبررسي علل احتمالي تغيير آینده ی انسان در فراتر ازرفتار اجتماعی انسان، حاصتوضیحی ساده در مورد هوش منقش اتصالات بین سلولهای زیرک ترین مردمانگشت نگاری مغز نشان میدچالش های ایستادن بر دو پاتخریب مغز به دلیل کمبود بفراموشی همیشه هم بد نیستابزار بقای موجود زنده از سرگیجه از شایعترین اختلاجاذبه و نقش آن در شکلگیریهوش مصنوعی از عروسک بازی عادت کردن به نعمتمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن آلزایمرخورشید مصنوعیبیماری بیش فعالیدر هم تنیدگی کوانتومیگل درون گلدانمرکز هوشیاری، روح یا بدن بشکه ای که ته نداره پر نمآیا یک، وجود داردرویا و کابوستکامل و ریشه ی مشترک خلقتنقش غذاها و موجودات دريازبان و شناخت حقیقت قسمت اانسان قدیم در شبه جزیره عنجات در اعتماد به خودتربیت کودکان وظیفه ای مهفشار روحی، همیشه بد نیست ابزارهای دفاعی و بقای موشلیک فراموشیحقیقت انسانهوش مصنوعی از عروسک تا کمعضلانی که طی سخن گفتن چقدمنبع هوشیاری کجاست؟(قسماز تکامل تا مغز، از مغز توراپامیل در بارداریخدایی که ساخته ی ذهن بشر بیان ژن های اسکیزوفرنی ددرمان نگهدارنده ی اعتیادگام کوچک ولی تاثیرگذارمرزهای حقیقی یا مرزهای تتفاوت های زبانی سرمنشا تآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجروزه داری و التهاب زیانبتأثیر نگاه انسان بر رفتاچند نرمش مفید برای کمردرسفرنامه سفر به بم و جنوب اولین مورد PML به دنبال تکچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک تشنج عدم توازن بین نورون قیچی ژنتیکیاحیای بینایی نسبی یک بیمحافظه میتواند بزرگترین دهوش مصنوعی، اتفاقات و تحمهربانی، شرط موفقیتاساس انسان اندیشه و باور یافته های نوین علوم پرده دلایلی که نشان میدهد ما ببالای هر دستی، دستی هستدرمان ام اس(مولتیپل اسکلپل خواجو اصفهانمشاهدات آمیخته با اشتباهروشهای نو در درمان دیسک بتلاش های جدید شرکت نورالآب زندگی است قسمت دومتاثیر ویتامین دی بر بیمانهایت در بی نهایتسلولهای ایمنی القا کنندهایمپلانت مغزینزاع بین علم و جهل رو به پشایسته نیست در جیب خود قرتظاهری از ماده است که بیدقدرت انسان در نگاه به ابعاختلالات عضلانی ژنتیکحس و ادراک (قسمت دوم )هوش عاطفی در زنان بیشتر ادو داروی جدید برای میاستمیگرن و خواباصفهان زیباژنهای هوش ، کدامندبازخورد یا فیدبکدرمان سرگیجه بدون نیاز بپیوند اندام از حیوانات بمغز فکر میکند مرگ برای دیرژیم های غذایی و نقش مهم تمساح حد واسط میان مغز کوآزمون ذهنی گربه شرودینگرتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضلهسندرم دزدی ساب کلاوینتغییرات مغز پس از 40 سالگیایندرالنعناعشربت ضد خلطلاموژین داروی ضد اوتیسم؟ارتباط پیوسته ی جهانحس و ادراک قسمت هفدهمهیچ اندر هیچدیدگاه نارسای دوگانه ی مما از اینجا نخواهیم رفتاعتماد به خودکمردرد با پوشیدن کفش منابحثی درباره هوش و تفاوتهدرک و احساستو پیچیده ترین تکنولوژی پیشرفت ذهن در خلاقیت استمغز انسان ایا طبیعتا تمارادیوی مغز و تنظیم فرکانآغاز مبهم آفرینشتاثیر داروی ضد تشنج سدیم اکسی توسین و تکامل پیش انورالژی تریژمینالسیاهچاله ی منفرد یا سیاهجهل مقدسهمیشه داناتر از ما وجود دضرورت زدودن افکارملاحظه های اخلاقی دربارهاز مخالفت بشنوحس و ادراک قسمت دهمبه مغز خزندگان خودت اجازهزاران سال چشم های بینا ودانشمندان تغییر میدان مغماده، چیزی بیش از یک خلا کودک ایرانی که هوش او از برنامه و ساختار پیچیده مپروتئین های ساده ی ابتدادرختان اشعار زمینتولید یا دریافت علممغز بزرگ و فعال یا مغز کوزمین زیر خلیج فارس تمدنی الکتروتاکسی(گرایش و حرکتاثیر درجه حرارت بر عملکALS نگاهی کامل بر بیماری وابزار هوش در حال ارتقا ازچگونه مغز پیش انسان یا همسال سیزده ماههجهان کنونی و مغز بزرگتریهندسه، نمایشی از حقیقتطعمه ی شبکه های ارتباط اجمنابع انرژی از نفت و گاز از تلسکوپ گالیله تا تلسکوقتی شروع به بیدار شدن میخفاش کور و انسان بینا؟به زیر پای خود نگاه نکن بداروی جدید ALSکاهش التهاب ناشی از بیمابرخی نرمش های گردنآملودیپین داروی ضد فشار ذهن و زندگیذهن و شیمی بدنتوهم جدایینقش میدان مغناطیسی زمین زندگی در جمع مواردی را برامیدهای جدید برای بازیابنگاه کلی نگرتاریکی من و تو و گرد و غبافیزیک هوشیاریابزار بقا از نخستین همانستم، بی پاسخ نیستجهش های ژنتیکی غیر تصادفهوش مصنوعی از عروسک های بعلایم کمبود ویتامین E را منبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستخواص میوه ی بهبیماری لبر و نابینایی آنداروی ضد تشنج با قابليت تکجای مغز مسئول پردازش تجمحدودیت درک انسانبررسی مغز با امواج مادون آینده ی علم و فیزیک در60 ثرقیبی قدرتمند در برابر متوضیحات دکتر فاطمی در مونقش تیروئید در تکامل مغززیست شناسی کل در جزء فراکانتقال ماده و انرژیچالش کمبود اندام برای پیتداوم مهم است نه سرعتفراموشی و مسیر روحانیابزار بقای موجود زنده از سرگردانیجبران از دست رفته هاهوش مصنوعی از عروسک بازی عادت بد را ترک کنمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ایرانی کرونا تولیدخوش قلبی و مهربانیبیماری تی تی پیدر هم تنیدگی کوانتومی و پگل زندگیمرکز حافظه کجاستبشریت از یک پدر و مادر نیآیا کیهان می تواند یک شبیرویا و خبر از آیندهتکامل ابزار هوش ، راه پر نقش غذاها و موجودات دريازبان و شناخت حقیقت قسمت دانسان میوه ی تکاملنجات در راستگوییترجمه فعالیت های عضله به فضا و ذهن بازابعاد و نیازهای تکاملیشلیک فراموشیحقیقت اشیاهوش مصنوعی از عروسک تا کمغم بی پایانمنبع هوشیاری کجاست؟(قسماز تکامل تا مغز، از مغز تورزش هوازی مرتب خیلی به قخدایا جز تو که را دارمبیان حقیقتدرمان نابینایان آیا ممکنگامی در درمان بیماریهای مزایای شکلات تلخ برای سلتفاوت ایستایی و تکاپوآیا خداباوری محصول تکاملروزه داری و بیمار ی ام اس تأثیر شیرینی های حاوی لوچند جهانیسفرنامه سفر به بم و جنوب اولین مورد پیوند سر در انچرا پس از بیدار شدن از خوتشویق خواندن به کودکانقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصاحتیاط در ورزش زانو در خاحافظه های کاذبهوش احساسیموفقیت هوش مصنوعی در امتاستفاده از مغز، وزن را کمیاد گرفتن مداومدنیا فریب و سرگرمیبالاترین هدف از دولتدرمان با سلول های بنیادیپلاسمای غالبمطالبه ی حق خودروشهای شناسایی قدرت شنواتلاش هایی در بیماران قطع آب زندگی است قسمت سومتاثیر ویروس کرونا بر مغز نهادینه سازی فرهنگ اختلاسلولهای بنیادی مصنوعی درایمپلانت مغزی و کنترل دو نسبیت عام از زبان دکتر برشادی، پاداش انجام وظیفهتعویض دارو در تشنجقدرت ذهناختراع جدید اینترنت کوانحس و ادراک قسمت 67هوش عاطفی در زنان بیشتر ادو سوی واقعیتمیگرن و روزه داریاصل بازخوردژنهای حاکم بر انسان و انسبازسازي مغز و نخاع چالشی درمان سرگیجه بدون داروپیوند اندام حیوانات به امغز قلبرژیم های غذایی و نقش مهم تنفس هوازی و میتوکندریآزادی در چیستتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضلهسندرم سردرد به دلیل افت فتغییرات آب و هوایی که به ایپیداکرینهفت چیز که عملکرد مغز تو شش مرحله تکامل چشملایو دوم دکتر سید سلمان فارتباط انسانی، محدود به حس و ادراک قسمت هجدهمهیچگاه از فشار و شکست نتردیروز و امروزما اشیا را آنطور که هستندکنفرانس تشنج هتل کوثر اصبحثی درباره احساسات متفادرک کنیم ما همه یکی هستیمتو آرامش و صلحیپیشرفتی مستقل از ابزار همغز انسان برای ایجاد تمدراز تغییرإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَتاثیر درجه حرارت بر مغزاکسکاربازپین در درمان تشنوزاد ناشنوای متولد شده،سیاهچاله ی تولید کنندهجهان فراکتالهمیشه راهی هستضرب المثل یونانیملاحظات بیهوشی قبل از جراز نخستین همانند سازها تحس و ادراک قسمت دوازدهمبه نقاش بنگرهستي مادي ای که ما کوچکتردانشمندان روش هاي جدیدی کودکان مهاجربرنامه ی مسلط ژنها در اختپروتز چشمدرد و درستولید پاک و فراوان انرژیمغز بزرگترین مصرف کننده زمان چیستالکترودهای کاشتنیتاثیر درجه حرارت بر عملکNVG 291ابزار بقا از نخستین همانچگونه هموساپينس بر زمین سانسور از روی قصد بسیاری جهان کاملی در اطراف ما پرهنر فراموشیظهور امواج مغزی در مغز مصمنابع انرژی از نفت و گاز از تلسکوپ گالیله تا تلسکویتنام نوعی کرونا ویروس خفاش با شیوع همه گیری جدیبه سیاهی عادت نکنیمداروی جدید s3 در درمان ام کاهش حافظه هرچند فرایندیبرخی یونها و مولکول های مآموزش نوین زبانبرخی اثرات مضر ویتامین دآمارهای ارائه شده در سطح ذهن پر در برابر آگاهیتوهم جدایی و توهم علمنقش محیط زندگی و مهاجرت دزندگی در سیاهچالهامیدوار باش حتی اگر همه چنگاه انسان محدود به ادراتاریکی و نورفیزیک و هوشیاریابزار بقا از نخستین همانستون فقرات انسان دو پا جلجهش های بیماری زا، معمولهوش مصنوعی از عروسک های بعلایم کمبود ویتامین E را منبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت های متفاوتخواص هلو برگ هلوبیماری میاستنی گراویسداروی ضد تشنج با قابليت تکرونا چه بر سر مغز می آورمخچه فراتر از حفظ تعادلبررسی و اپروچ جدید بر بیمآینده با ترس جمع نمیشودرقابتی بی هدف یا رقابتی هتیوتیکسن داروی ضد جنوننقش حفاظتی مولکول جدید دزیست شناسی باور حقیقت یا انتروپی و هوشیاریچالش دیدگاه های سنتی در بتداخل مرزها و صفات با بینفراموشی آرمانابزار بقای موجود زنده از سربازان ما محققا غلبه می جدا کردن ناخالصی هاهوش مصنوعی از عروسک بازی عادت دادن مغز بر تفکرمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژنخوش خیالی و خوش بینیبیماری خود ایمن اعصاب محدر هم تنیدگی کوانتومی و دگلوله ی ساچمه ایمرکز حافظه کجاستبعد پنجمآیا گذشته، امروز وآینده رویا بخشی حقیقی از زندگی تکامل تکنولوژینقش غذاها و موجودات دريازبان و شناخت حقیقت قسمت سانسان ها می توانند میدان نخاع ما تا پایین ستون فقرترجمه ی فعالیت های عضله بفضای قلب منبع نبوغ استابعاد اضافه ی کیهانشنا در ابهای گرم جنوب نیاحقیقت تنها چیزی است که شاهوش مصنوعی از عروسک تا کمغم بی پایانمنبع هوشیاری کجاست؟(قسماز تکامل تا مغز، از مغز تورزش هوازی ، بهترین تمریخرما منبع بسیار خوب آنتی بیداری معنوی یعنی دوستی درمان های اسرار آمیز در آگامی در درمان بیماریهای مسمومیت دانش آموزان بی گتفاوت ارباب و رهبر حقیقیآیا دلفین ها می تواند از روزه داری سلول های بنیادتئوری تکامل امروز در درمچند جهانیسفرنامه سفر به بم و جنوب اولین هیبرید بین انسان و چرا ارتعاش بسیار مهم استشکرگزار هر چیزی باش که داتشخیص ژنتیکی آتروفی های قانون مندی نقشه ژنتیکی ماحتیاط در تعویض داروهاحافظه و اطلاعات در کجاست هوش احساسیموفقیت در تفکر استاستفاده از نظریه ی تکامل یاد بگیر فراموش کنیدنیا مکانی بسیار اسرارآمباهوش ترین و با کیفیت تریدرمان تومورهای مغزی با اپمبرولیزوماب در بیماری چمطالبی در مورد تشنجروشی برای بهبود هوش عاطفتلاش در تولید انرژی به رنآب، زندگی است(قسمت پنجم)تاثیر ژنها بر اختلالات خچهار میلیارد سال تکامل بسلام تا روشناییایمپلانت مغزی کمک میکند چسبیدن به خود، مانع بزرگ شب سیاه سحر شودتعامل انسان و هوش مصنوعیقدرت شناختی انسان، محدودادامه بحث تکامل چشمحس و ادراک قسمت 74هوشمندی کیهاندولت یا گروهکمیگرن سردردی ژنتیکی که باصل در هم تنیدگی و جهانی کفش و کتابباغچه ی مندرمان سرطان با امواج صوتپیوند سر آیا ممکن استمغز ما کوچکتر از نیم نقطهرژیم ضد التهابیتنفس هوازی و میتوکندریآزادی عقیده، آرمانی که تتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله مهم در تشسوی ما آید نداها را صداتغییرات تکاملی سر انسان ایا کوچک شدن مغزانسان الهفت سین یادگاری از میراث ششمین کنگره بین المللی سلازم است هیچ کاری نکنیدارتباط از بالا به پایین محس و ادراک قسمت هشتمهیپرپاراتیروئیدیسمدیسک گردنما به جهان های متفاوت خودکنگره بین المللی سردرد دبحثی درباره احساساتی غیردرک احساسات و تفکرات دیگتو افق رویداد جهان هستیپپوگستمغز انسان برای شادمانی طراست دستی و چپ دستیافت فشار خون ناگهانی در وتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر فقط مردم میفهمیدند کنوسانات کوانتومی منبع ماسیاهچاله، سیاه خالص یا پجهان قابل مشاهده بخش کوچهمیشه عسل با موم بخوریمضربه مغزی در تصادف رانندممانتین یا آلزیکسا یا اباز نخستین همانند سازها تحس و ادراک قسمت سومبه نقاش بنگرهستی ما پس از شروعی چگال دانشمندان روشی برای تبدیکودکان میتوانند ناقل بی برندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱پروتز عصبی برای تکلمدرد باسن و پا به دلیل کاهتولید اندام با چاپ سه بعدمغز حریص برای خون، کلید تزمان و مکان، ابعاد کیهان الگو نداشتیمتاثیر درجه حرارت بر عملکفقر داده ها در هوش مصنوعیابزار بقا از نخستین همانچگونه هوشیاری خود را توسسانسور بر بسیاری از حقایجهان پیوستههنر حفظ گرهظرف باید پر شود چه با چرک منابع انرژی از نفت و گاز از تکنیکی تا مغز از مغز تویتامین E برای فعالیت صحخلا، حقیقی نیستبه سخن توجه کن نه گویندهداروی جدید لنفوم و لوکمیکاهش دوپامین عامل بیماریبرخی اختلالات عصبی مثانهآن چیزی که ما جریان زمان ذهن تو همیشه به چیزی اعتقتوهم جسمنقش مرکز تنفس سلولی در بیزندگی زمینی امروز بیش از امیدوارینگاه از بیرون مجموعهتاریکی خواهد ترسیدفیزیک آگاهیابزار بقا از نخستین همانستارگانی قبل از آغاز کیهجهش تمدنی عجیب و شگفت انسهوش مصنوعی از عروسک بازی علائم عصبی آلزایمر، با امنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و مجازخواص هندوانهبیماری های میتوکندریداروی ضد تشنج توپیراماتکریستال هامخچه ، فراتر از حفظ تعادلبررسی ژنها در تشخیص بیماآیا فراموشی حتمی استرموزی از نخستین تمدن بشرتیک و اختلال حرکتینقش حیاتی تلومر دی ان آ دزیست، مرز افق رویداد هستانتظار گذر تندباد؟چاالش ها در تعیین منبع هوترقی واقعی یا شعار ترقیفرایند پیچیده ی خونرسانیابزار بقای موجود زنده از سربرولایزینجدایی خطای حسی استهوش مصنوعی از عروسک بازی عارضه جدید ویروس کرونا سمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژن ضد کروناخوشبختی چیستبیماری دویکدر هر سوراخی سر نکنگلوئونمرکز خنده در کجای مغز استبعد از کروناآیا پیدایش مغز از روی تصارویا تخیل یا واقعیتتکامل جریان همیشگی خلقتنقش غذاها در کاهش دردهای زبان جانسوزانسان یک کتابخانه استنخاع درازتر یا کوتاهتر کترجمه ای ابتدایی از اسرافضای خالی ای وجود نداردابعاد بالاترشناخت ناشناختهحقیقت خواب و رویاهوش مصنوعی از عروسک تا کمغیرقابل دیدن کردن مادهمنبع هوشیاری کجاست؟(قسماز تکامل تا مغز، از مغز تورزش و میگرنخسته نباشی بابابیداری و خواب کدام بهتر ادرمان های بیماری آلزایمرگاهی لازم است برای فهم و مسمومیت دانش آموزان، قماتفاوتهای جنسیتی راهی براآیا دلفین ها میتوانند باروزهای بد باقی نمیماندتئوری تکامل در پیشگیری و چند جهانی و علمسفرنامه سفر به بم و جنوب اولین تصویر در تاریخ از سچرا به هم اعتماد نمیکنیمشکست حتمیتشخیص آلزایمر سالها قبل قانون گذاری و تکاملاحساس گذر سریعتر زمانحافظه و اطلاعات در کجاست هوش بشری تهدید برای بشریمولکول ضد پیریاستفاده از هوش مصنوعی در یادگیری مهارت های جدید ددنیای شگفت انگیز کوانتومباور و کیهان شناسیدرمان تشنجپنج اکتشاف شگفت آور در مومطالعه ای بیان میکند اهدروشی جدید در درمان قطع نختلاشی برای درمان قطع نخاآتاکسیتاثیر کلام در آیات کلام بچهار ساعت پس از کشتار خوکسلاح و راهزنیایمپلانت نخاعی میتواند دنسبت ها در کیهانشبیه سازی میلیون ها جهان تعامل انسان با هوش مصنوعقدرت عشقاداراوون تنها داروی تاییحس و ادراک قسمت 75هوشیاری و وجوددونپزیل در بیماران قلبی میگرن شدید قابل درمان اساصل علت و تاثیرکل اقیانوس در یک ذرهبترس از اینکه کسی، به درگدرمان ضایعات نخاعیپیوند سر برای چه بیمارانمغز مانند تلفن استرژیم غذایی حاوی تخم مرغ وتنفس بدون اکسیژنآزار حقیقیتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله برای تاییسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتغذیه بر ژنها تاثیر داردایا این جمله درست است کسیهم نوع خواری در میان پیشیشعار و عمللبخند بزن شاید صبح فردا زارتباط بین هوش طبیعی و هوحس و ادراک قسمت هشتاد و ناعتماد به خودهاوکينگ پیش از مرگش رسالدیستونی قابل درمانما با کمک مغز خود مختاريمکنگره بین المللی سردرد دبحران ذهن فیلمی قابل تامدرک تصویر و زبان های مخلتتو انسانی و انسان، شایستپایان، یک آغاز استمغز انسان برای شادمانی طرجزخوانی هایی که امروز بافت هوشیاری به دنبال کاهتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر میدانی مصیبت بزرگتر نوشیدن چای برای مغز مفید سیاره ی ابلهانجهان موازی و حجاب هاهمیشه، آنطور نیست که هستضررهای مصرف شکر و قند بر من و وجود توهمیاز نخستین همانند سازها تحس و ادراک قسمت سی و هشتمبه نادیدنی ایمان بیاورهشت توصیه برای کاستن از ددانش، قفل ذهن را باز میکنکودکان گذشته به آینده فکبرین نت به جای اینترنتپرورش مغز مینیاتوری انسادرد زانو همیشه نیاز به جرتولید سلولهای جنسی از سلمغز در تنهایی آسیب میبینزمان و گذر آن سریع استالگو و عادت را بشکن و در اتاثیر درجه حرارت بر عملکفلج نخاعی با الکترودهای ابزار بقا از نخستین همانچگونه واکسن کرونا را توزسانسور ذهنجهان پیوستههنر رها شدن از وابستگیظرفیت مغز چقدر استمنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز و از مغز ویتامین E در چه مواد غذایخلا، خالی نیستبهبود حافظه پس از رخدادهداروی جدید میاستنی گراویکاهش سن بیولوژیکی، تنها کایروپاکتیک چیستماست مالیبرخی اصول سلامت کمرآنچه می دانم، آنچه را میخذهن خود را مشغول هماهنگیتوهمات و شناخت حقیقتنقش نگاه از پایین یا نگاهزندگی زودگذرامیدواری و مغزنگاه از دور و نگاه از نزدتاریخ همه چیز را ثبت کردهفیزیکدانان ماشینی برای تابزار بقا از نخستین همانسخن نیکو مانند درخت نیکوجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی از عروسک بازی علت خواب آلودگی بعد از خومنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و انعکاسخواص اناربیماری های مغز و اعصاب و داروی ضد جنون در درمان تیکریستال زمان(قسمت اولمخچه ابزاري که وظیفه آن فبررسی بیماری التهابی رودآیا ممکن است موش کور بی مرمز و رازهای ارتباط غیر کتیکاگرلور داروی ضد انعقانقش خرچنگ های نعل اسبی درزاویه نگاه ها یکسان نیستانحراف و حقیقتنابینایی در نتیجه ی گوشی تروس جریان انرژیفرایند تکامل و دشواری هاابزار بقای موجود زنده از سردرد میگرنجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک بازی عبارت های مبهم مانند انرمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز- از مغز واکسن دیگر کرونا ساخته شخوشبختی دور از رنج های مبیماری دیستروفی میوتونیدر والنتاین کتاب بدید همگمان میکنی جرمی کوچکی در مرگ چیستبعد از کروناآیا آگاهی پس از مرگ از بیرویا حقی از طرف خداتکامل داروینی هنوز در حانقشه مغزی هر فرد منحصر بهزبان ریشه هایی شناختی اسانسان باشنخستین تمدن بشریترس و آرمان هاقفس دور خود را بشکناتفاق و تصادفشناخت و معرفت، و نقش آن دحقیقت در علم، هرگز نهایی هوش مصنوعی به کمک هوش طبیغار افلاطونمنبع هوشیاری در کجاست؟ قاز تکامل تا مغز، از مغز تورزش بهترین درمان بیش فعخطا در محاسبات چیزی کاملبیرون اصل است یا دروندرمان های بیماری اس ام ایگاهی مغز بزرگ چالش استمسیر دشوار تکامل و ارتقاتقلید مرحله ای نسبتا پیشآیا دست مصنوعی به زودی قاروزهای سختتئوری جدید، ویران کردن گچند روش ساده برای موفقیتسفری به آغاز کیهاناولین دارو برای آتاکسی فچرا بیماری های تخریبی مغشکستن مرز دور مغزتشخیص ایدزقانون جنگلاحساسات کاذبحافظه و اطلاعات در کجاستهوش در طبیعتمولتیپل اسکلروز در زنان استفاده از انرژی خلایادگیری هوش مصنوعی، عمیقدنیایی پر از سیاهچاله باید از انسان ترسیددرمان جدید ALSپول و شادیمعمای اخلاقی قطارروشی جدید در درمان نابینتلاشی تازه برای گشودن معآتاکسی فریدریشتاثیر کپسول نوروهرب بر ننون و القلمسلسله مباحث هوش مصنوعیایمپلانت استخوانی در آسینسبت طلایی، نشانه ای به سشبیه سازی سیستم های کوانتعداد کلی ذهن ها در جهان قسم به فقرادب برخورد با دیگرانحس و ادراک قسمت 78هوشیاری و افسردگیدوچرخه در کاهش دردهای کممیاستنی گراویس بدون آنتیاصل عدم قطعیت از کوانتوم کلمات بلند نه صدای بلندبحتی علمی درباره تمایل بدرمانهای بیماری پارکینسپیوند سر، یکی از راه حلهامغز مادران و کودکان در زمرژیم غذایی سالم و ضد التهآزار دیگری، آزار خود استتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله تعیین محلسوپاپ ها یا ترانزیستورهاثبت و دستکار ی حافظهایا ابزار هوشمندی یا مغز همه چیز موج استصبور باشلحظات خوش با کودکانارتباط شگفت مغز انسان و فحس و ادراک قسمت هشتاد و شاعتماد بی موردهاوکينگ پیش از مرگش رسالدژا وو یا اشنا پنداریما بخشی از این جهان مرتبطکنترل همجوشی هسته ای با هبخش فراموش شده ی حافظهدرک حقیقت نردبان و مسیری تو با همه چیز در پیوندیپاکسازی مغزمغز انسان رو به کوچک تر شرحم مصنوعیافتخار انسانتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر نیروی مغناطیس نباشد نوعی سکته مغزی ، وحشتناک سیاره ابلهانجهان ما میتواند به اندازهمکاری یا رقابتضررهای شکر بر سلامت مغزمن کسی در ناکسی دریافتم از نخستین همانند سازها تحس و ادراک قسمت سی و ششمبه هلال بنگرو هر کس تقوای خدا پیشه کندانش، یک انسان را ناسازگکودکان خود را مشابه خود تبرای یک زندگی معمولیپرکاری تیروئیددردهای سال گذشته فراموش تولترودینمغز را از روی امواج بشناسزمان و صبرالگوی بنیادین و هوشیاریتاثیر رو ح و روان بر جسمفلج بل، فلجی ترسناک که آنابزار بقا از نخستین همانچگونه آن شکری که می خوریمساهچاله ها تبخیر نمیشودجهان پر از چیزهای اسرار آهنر، پر کردن است نه فحش دعقل مجادله گرمنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کاخلاصه ای از مطالب همایش مبهداشت خوابداروی جدید کنترل قند خونداروی جدید آلزایمرکار امروز را به فردا نیندماست مالی با هوش انسانیبرخی اطلاعات روانشناسی مآنچه ناشناخته است باید شذهن خالی از شلوغی افکارتوکل بر خدانقش نظام غذایی در تکامل مزندگی سلول در بدن، جدای اامیدی به این سوی قبر نیستنگاه از درون قفس یا بیرونتاریخ، اصیل نیست و ساخته فال نیکوابزار بقا از نخستین همانسخن و سکوتجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی از عروسک بازی عماد الدین نسیمی قربانی منبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهخواص اردهبیماری های ژنرالیزه ی عصدارویی خلط آورکریستال زمان(قسمت دوم)مخچه تاثیر گذار بر حافظهبررسی سیستم تعادلی بدن اآیا ما کالا هستیمرمز گشایی از اتصالات مغزتیروفیبان موثر در سکته ی نقش داروهاي مختلف معروف زاوسکا درمان گوشراندوه در دنیا استناتوانی از درمان برخی ویتری فلوپرازینفرایند حذف برخی اجزای مغابزار بقای موجود زنده از سردرد میگرن در کودکانجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک بازی عجول نباشمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز- از مغز واکسن دیگری ضد کرونا از دخیالپردازی نکنبیماری سلیاکدر یک فراکتال هر نقطه مرکگنجینه ای به نام ویتامین مرگ و میر پنهانبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا امکان بازسازی اندامهرویاها از مغز است یا ناخوتکامل داروینی هنوز در حانقشه های مغزی جدید با جزیزبان شناسی مدرن در سطح سلانسان جدید از چه زمانی پانخستین تصویر از سیاهچالهترسان نیستیقفس ذهناتوبان اطلاعات و پلِ بینشناخت حقیقت یا آرزوهای گحقیقت راستین انسان علم بهوش مصنوعی به شناسایی کاغرور و علممنبع هوشیاری در کجاست؟(قاز تکامل تا مغز، از مغز تورزش در کمر دردخطا در محاسبات چیزی کاملبیست تمرین ساده برای جلودرمان های جدید ALSگاهی جهت را عوض کنمسئول صیانت از عقیده کیستقلید از روی طبیعتآیا رژیم غذایی گیاهی سلاروزهای سخت میگذردتا 20 سال آینده مغز شما به چندین ماده غذایی که ماننسقوط درون جاذبه ای خاص، چاولین دروغچرا حیوانات سخن نمی گوینشگفت نیست من عاشق تو باشمتصویر خورشید یا خود خورشقانون جنگلاخلاق و علوم اعصابحافظه ی هوش مصنوعیهوش عاطفی قسمت 11مواد کوانتومی جدید، ممکناستفاده از سلول های بنیایادگرفتن، آغاز حرکت است دنیا، هیچ استبابا زود بیادرمان جدید مولتیپل میلومپول و عقیدهمعماری، هندسه ی قابل مشاروشی جدید در درمان سکته متلاشی جدید در درمان ام اسآتاکسی مخچه ای خودایمنتاثیر کپسول نوروهرب بر تنوآوری ای شگفت انگیز دانسلطان جنگل یا صاحب ملکوتایمان به رویانشانه های گذشته در کیهان شبکه های مصنوعی مغز به درتعذیه ی ذهنقضاوت ممنوعادراک ما درک ارتعاشی است حس و ادراک قسمت 82هوشیاری کوانتومیدوچرخه سواری ورزشی سبک و میدان مغناطيسي زمین بشر اصل، روان و نفس استکلوزاپین داروی ضد جنونبحث درباره پیدایش و منشا درماندگی به دلیل عادت کرپیوندهای پیچیده با تغییرمغز چون ابزار هوش است دلیرژیم غذایی ضد التهابیآسيب میکروواسکولاریا آستاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله در مطب دکسوپاپ ها یا ترانزیستورهاثبت امواج الکتریکی در عصایا بیماری ام اس (مولتیپهمه چیز و هیچ چیزصبور باشلرزش ناشی از اسیب به عصبارتباط شگفت انگیز مغز انحس و ادراک قسمت پنجماعتیاد و تلاش های درمانی هدف یکسان و مسیرهای مختلدژاوو یا آشناپنداریما تحت کنترل ژنها هستیم یکنترل جاذبهبخش های تنظیمی ژنومدرک دیگرانتو با باورهایت کنترل میشپارادوکس ها در علممغز انسان رو به کوچکتر شدرحم مصنوعیافراد آغاز حرکت خودشان رتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر نعمت فراموشی نبود بسنیوالینسیاره ابلهانجهان مادی، تجلی فضا در ذههمانند سازی در انسانضعیف و قویمن پر از تلخیماز نشانه ها و آثار درک شدحس و ادراک قسمت سیزدهمبه کدامین گناه کشته شدندوفور و فراوانیدائما بخوانکودکان را برای راه آماده برای پیش بینی آینده مغز دپراسینزوماب در پارکینسودردی که سالهاست درمان نشتومورها و التهاب مغزی عامغز زنان جوانتر از مغز مرزمان واقعیت است یا توهمالگوبرداری از طبیعتتاثیر روده بر مغزفلج خوابابزار بقا از نخستین همانسایه ی هوشیاریجهان پر از چیزهای جادویی هوموارکتوس ها ممکن است دعقل در جهان جدید، عجیب اسمنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کا و استخوانخلاصه ای از درمان های جدیبهداشت خواب، رمز حافظه ی بوزون هیگز چیستداروی جدید ای ال اسکار با یگانگی و یکپارچگیماشین دانشبرخی بیماری ها که در آن بآنچه واقعیت تصور میکنیم ذهن سالمتوپیراماتنقش نظریه تکامل در شناسازندگی، مدیریت انرژیامیدی تازه در درمان سرطانگاه از درون مجموعه با نگتازه های اسکیزوفرنی(جنوفاکسیبتابزار بقا از نخستین همانسخن پاک و ثابتجوانان وطنهوش مصنوعی از عروسک بازی عنصر اصلی تعیین واقعیتمنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهخواص بادامبیماری های روانی با تاثیدارویی ضد بیش فعالی سیستکریستال زمان(قسمت سوم)مخاطب قرار دادن مردم، کابررسی علل کمر درد در میانآیا ما تنها موجودات زنده رمز پیشرفت تواضع است نه طتکنولوژی های جدید و حالتنقش درختان در تکاملزبان فرایند تکاملی برای اندوه دردی را دوا نمیکندناتوانی در شناسایی چهره تری فلوپرازینفراتر از دیوارهای باورابزار بقای موجود زنده از سردرد میگرنی در کودکانجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک بازی عدم توقف تکامل در یک اندامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز- از مغزتواکسن سرطانخانه ی تاریکبیماری شارکو ماری توثدر کمتر از چند ماه سوش جدگوهر با نظر دیگران سنگ نممرگ و میر بسیار بالای ناشبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا انسان با مغز بزرگش اخرویاهای پر رمز و حیرتی درتکامل داروینی هنوز در حانقشه با واقعیت متفاوت اسزبان شناسی نوین نیازمند انسان خطرناکترین موجودنخستین روبات های زنده ی جتزریق قیچی ژنتیکی کریسپرقفس را بشکناتوسوکسیمایدشناخت درون، شناخت بیرون؛حقیقت غیر فیزیکیهوش مصنوعی تعاملیغربال در زندگیمنبع خواب و رویااز خود رها شووزن حقیقی معرفت و شناختخطای ادراک کارمابیش از نیمی از موارد انتقدرمان های جدید میگرنگذر زمان کاملا وابسته به مسئولیت جدیدتقلید از طبیعتآیا رژیم غذایی گیاهی سلاروش مقابله مغز با محدودیتا بحر یفعل ما یشاچندجهانیسقوط زیگزاگی یا ناگهانیاولین سلول مصنوعیچرا حجم مغز گونه انسان درشگفت انگیز بودن کیهانتصویر در هم تنیدگی کوانتقانونمندی و محدودیت عالماخلاق پایه تکامل و فرهنگحافظه انسان و حافظه ی هوشهوش عاطفی قسمت نهمموجود بی مغزی که می توانداستفاده از سلول های بنیایادآوری خواب و رویادندان ها را مسواک بزنید تباد و موجدرمان جدید میگرن با انتی پوست ساعتی مستقل از مغز دمعنی روزهريتوکسيمب در درمان ام استمایل زیاد به خوردن بستنآتش منبع انرژیتاثیر کپسول نوروهرب بر سنوار مغز مشاهده ی غیر مستسم زنبور ، کلیدی برای واراین پیوند نه با مغز بلکه نشانه های پروردگار در جهشبکیه های مصنوعیتغییرقطار پیشرفتادغام میان گونه های مختلحس و ادراک قسمت 87هوشیاری سنتی یا هوشیاری دوپامین قابل حل در آبمیدان های مغناطیسی قابل اصلاح خطا با رفتن بر مسیرکلید نزدیک و نگاه تو بر فبحثي درباره هوش و تفاوتهدرها بسته نیستتنها مانع در زندگی موارد پیوندی که فراتر از امکانمغز چگونه صداها را فیلتر رژیم غذایی ضد دردآسیب ها ناشی از آلودگی هوتاثیر گیاهخواری بر رشد و نوبت کودکانسوخت هیدروژنی پاکجلو رفتن یا عقبگردایا بدون زبان میتوانیم تهمه چیز کهنه میشودصبر لازمه ی پیروزی استلرزش دست ها و گردن و سر ETارتباط شگفت انگیز مغز انحس و ادراک قسمت پنجاهاعتیاد را به دور بیندازهدف یکسان، در مسیرهای متدگرگونی های نژادی و تغییمانند کودکان باشیدکندن ریشه ی خودبخش بزرگی حس و ادراک ما ادرک درست از خود و هوشیاریتو باید نیکان را به دست بپاسخ گیاهان در زمان خوردمغز ایندگان چگونه استرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرافراد بی دلیل دوستدار تو تاثیر درجه حرارت بر عملکاگر نعمت فراموشی نبود بسنیکولا تسلاسیب یکسان و دیدگاه های متجهان مرئی و نامرئیهمجوشی هسته ای، انرژِی بطلوع و حقیقتمن بی من، بهتر یاد میگیرماز نظر علم اعصاب یا نرووسحس و ادراک قسمت ششمبه امید روزهای بهتروقاحت و تمسخر دیگراندارچینکوری گذرای ناشی از موبایبرای اولین بار دانشمندانپرتوهای صادر شده از سیاهدرس گرفتن از شکست هاتومورهای نخاعیمغزهای کوچک بی احساسزمان پلانکالتهاب شریان تمپورالتاثیر روزه داری بر سلامت فلج خواب چیستابزار بقا از نخستین همانسایه را اصالت دادن، جز فرجهان دارای برنامههورمون شیرساز یا پرولاکتعقل سالممنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کا در سبزیجاتخم شدن فضا-زمانخونریزی مغز در سندرم کووبوزون هیگز جهان را از متلداروی جدید برای میاستنی کارهای کوچک، بی ارزش نیسمبانی ذهنی سیاه و سفیدبرخی بیماری های خاص که بدآنچه حس می کنیم، نتیجه ی ذهت را روی چیزهای مفید متتوانایی مغز و دیگر اجزای نقش هورمون های تیروئید دزندگی، مراتب هوشیاری استامگا سه عامل مهم سلامتنگاه حقیقی نگاه به درون اتازه های بیماری پارکینسوفاجعه ی جهل مقدسابزار بقا از نخستین همانسخت ترین حصارجوانان وطنهوش مصنوعی از عروسک بازی عوامل موثر در پیدایش زبامنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت خلا و وجود و درک مخواص بادام زمینیبیماری وسواسداستانها و مفاهیمی اشتباکشف مکانیسم عصبی خوانش پمدل همه جانبه نگر ژنرالیبرطرف کردن خشونت را از خاآیا مصرف مولتی ویتامین هرمز بقای جهش ژنتیکیتکنولوژی و پیشرفتنقش ذهن و شناخت در حوادث زبان متغیراندوهگین نباش اگر درب یا نادیدنی ها واقعی هستندترک امروزفرار در فرار از میزبان، دابزار بقای موجود زنده از سردرد و علتهای آنجراحی هوشیار مغزهوش مصنوعی از عروسک بازی عدم تعادل دوپامین، فقط بمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن سرطانخانواده پایداربیماری ضعف عضلات نزدیک بدر آرزوهایت مداومت داشتهگویید نوزده و ایمنی ساکتمرگ و سوال از قاتلتفکر قبل از کارآیا احتمال دارد رویا از آرویای شفافتکامل داروینی هنوز در حانقص های سیستمی ایمنیزبان، نشان دهنده ی سخنگو انسان در هستی یا هستی در نرمش های مفید برای درد زاتسلیم ارتباط با من برترقله برای دیدن نه برای به اتصال مغز و کامپیوترشناسایی تاریخچه ی تکاملیحقیقت غیر قابل شناختهوش مصنوعی در قضاوت های امقالاتمنتظر نمان چیزی نور را بهاز درخواست ها جدا شووزوز گوشخطای حسبیشتر کمردردها نیازی به درمان های جدید در بیماری گذشته را دفن کنمسئولیت در برابر محیط زیتقویت مغز با ورزشآیا راهی برای بهبود وضعیروش های صرفه جویی در ایجاتاول کف پا و حقیقتنه ناامیدی بلکه ارتقاسلول های مغزی عامل پارکیاوکرلیزوماب داروی جدید شچرا خشونت و تعصبشگفت زده و حیران باشتصویر زیبا از سلولقارچ بی مغز در خدمت موجوداختلا ل در خود عضلهحباب های کیهانی تو در توهوش عاطفی قسمت هفتمموجودات مقهور ژنها هستنداستفاده از سلول های بنیایاری خدا نزدیک استده روش موفقیتباد غرور و سر پر از نخوت ودرمان جدید کنترل مولتیپلپوشاندن خود از نورمعاینه قبل از نوار عصب و ریه زغالیتمایز یا کشف یگانگیآثار باستانی تمدن های قدتاثیر کپسول نوروهرب بر سنوار مغز با توضیح دکتر فاسماگلوتید داروی کاهش دهناین اندوه چیستنشانه های بیداری روحیشباهت مغز و کیهانقطره قطرهادغام دو حیطه علوم مغز و حس و ادراک قسمت چهلهوش، ژنتیکی است یا محیطیدورترین نقطه ی قابل مشاهمیدان های کوانتومی خلااصول انجام برخی نرمش ها دکلام و زبان، گنجینه ای بسبحثی جالب درباره محدودیتدرهای اسرارآمیز و پوشیدهتنها در برابر جهانپیوستگی همه ی اجزای جهانمغز ناتوان از توجیه پیداراه فراری نیستآسیب روانی شبکه های اجتمتاثیر انتخاب از طرف محیط نور از عمق تاریکیسودمندی موجودات ابزی بر جلوتر را دیدنایا تکامل هدفمند استهمه چیز در زمان مناسبصبر و واقعیتلرزش عضله یا فاسیکولاسیوارتباط غیرکلامی بین انساحس و ادراک قسمت پنجاه و یاعداد بینهایت در دنیای مهدف از تکامل مغزدانش قدرت استمانند آب باشکندر در بیماریهای التهاببخش بزرگتر کیهان ناشناختدرک عمیق در حیواناتتو برای خزیدن خلق نشده ایپختگی پس از چهل سالگي به مغز ابزار بقای برتر مادیرساناها و ابر رساناها و عافزایش قدرت ادراکات و حستاثیر درجه حرارت بر عملکاگر با مطالعه فیزیک کواننیاز به آموزش مجازی دیجیسیر آفرینش از روح تا مغز جهان مشارکتیهمدلی و هوش عاطفیطلای سیاهمننژیتاز نظر علم اعصاب اراده آزحس و ادراک قسمت شصت و هشتبه بالا بر ستارگان نگاه کوقت نهيب هاي غير علمي گذشداروهای مصرفی در ام اسکی غایب شدی تا نیازمند دلبرای تمدن سازی، باید در بپرتوزایی از جسم سیاهدست و پا زدن در سایه؟تومورهای ستون فقراتمغز، فقط گیرندهزمان به چه دلیل ایجاد میشام آر آی جدید با قدرت شگفچگونه انتظارات بر ادراک تاثیر روزها، ماه ها یا سافلج دوطرفه عصب 6 چشمابزار بقا از نخستین همانساخت سلول عصبی حتی پس از جهان در حال نوسان و چرخشهوش فوق العاده، هر فرد اسعقلانیت بدون تغییرمنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز از مغز تویتامین بی 12 در درمان دردمنابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز از مغز تویتامین بی هفدهخونریزی مغزی کشندهبی نهایت در میان مرزهاداروی جدید برای کاهش وزنکارهایی بیش از طراحی و گپمباحث مهم حس و ادراکبرخی توجهات در ببمار پارآنها نمیخواهند دیگران راذخیره ی شگفت انگیز اطلاعتوانایی یک فرد، برای تغینقش هورمون زنانه استروژنزندان ذهنیاما شما از دید خفاش کور هنگاه دوبارهتازه های درمان ام اسفارغ التحصیلان، فقیر و دابزار بقا از نخستین همانسخت ترین کار، شناخت خود اجواب دانشمند سوال کننده هوش مصنوعی از عروسک بازی عوامل ایجاد لغت انسانی و منبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز توالزارتان داروی ضد فشار خواص شکلات تلخبیماری کروتز فیلد جاکوبدخالت در ساختار ژنهاکشف مکانیسمی پیچیده در بمدل هولوگرافیک ژنرالیزهبزرگ فکر کنآیا مغز تا بزرگسالی توسعرمز جهانتکنولوژی جدید که سلول هانقش روی و منیزیم در سلامتزبان مشترک ژنتیکی موجودااندام حسی، درک از بخش هاینادیدنی ها بیشتر از دیدنترکیب آمار و ژنتیکفرد موفقابزار بقای موجود زنده از سردرد به دلیل مصرف زیاد مجراحی گردن همیشه برای دیهوش مصنوعی از عروسک بازی عدم درکمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن ضد اعتیادخاویار گیاهیبیماریهای تحلیل عضلانی ادر آسمان هدیه های نادیدنگوش دادن بهتر از حرف زدنمرگ انتقال است یا نابود شتفکر ترکیبی در هوش مصنوعآیا احتمال دارد رویا از آروان سالمتکامل زباننقص در تشخیص هیجانات عامزبان، وسیله شناسایی محیطانسان عامل توقف رشد مغزنرمش های مفید در سرگیجهتسلیم شدن از نورون شروع مقله سقوطاثر مضر مصرف طولانی مدت رشناسایی سلول های ایمنی احقیقت، آن چیزی نیست که جلهوش مصنوعی در کامپیوترهاتاثیر ویتامین دی بر بیمامنتظر نتیجه ی کارهایت بااز دست دادن دم در پیشینیاوسواس، بیماری استخطر آلودگی هوابا همه مهربان باشدرمان های جدید سرطانگر جان به جز تو خواهد از خمستند جهان متصلتقویت استخوان در گرو تغذآیا راهی برای رفع کم آبی روش های عملی برای رفع کمرتابوهای ذهنینه به اعدامسلول های بنیادیايندگان چگونه خواهند دیدچرا در مغز انسان، فرورفتشگفتی های نقشه ی ژنتیکیتصویر زیبای اصفهانقبل و بعد از حقیقتاختلاف خانوادگی را حل کنحباب هایی تو در توهوش عاطفی قسمت یازدهمورد نادر همپوشانی دو بیاستفاده از سلول های بنیاژن همه چیز نیستدهن، بزرگترین سرمایهبار مغز بر دو استخواندرمان جدید ام اسپیموزایدمعادله ها فقط بخش خسته کنریواستیگمینتمدن قدیمی ای در جنوب ایرآدم عاقل، وقت خودش را هدرتاثیر کتامین در درمان پانوار مغز ترجمه رخدادهای سندرم میلر فیشراین ایده که ذرات سیاهچالنظام مثبت زندگیشباهت مغز با کیهان مادیلمس کوانتومیارتقا و تکامل سنت آفرینش حس و ادراک قسمت چهل و هفتهوض مصنوعی زندهديدن با چشم بسته در خواب میدان بنیادین اطلاعاتاصول توسعه ی یک ذهن کاملکلام، در تحولی شگفت آور ببحثی در مورد نقش ویتامين درون قفس یا بیرون از آنتنهاییپیام های ناشناخته بر مغز مغز و قلب در جنین موش مصنراه نجاتآسیب عصب پا به دنبال اعتیتاثیر احتمالی عصاره تغلینور درونسی و سه پل اصفهانجمجمه انسان های اولیهایجاد احساساتهمه چیز در زمان کنونی استصبر بسیار بایدلزوم گذر انسان از حدها و ارتروز یا خوردگی و التهاحس و ادراک قسمت پنجاه و دبقا با سازگارترین فرد اسهدف از خلقت رسیدن به ابزادانش محدود به ابعاد چهارماه رجبکندر علیه سرطانبخش دیگری در وجود انسان هدرگیری قلب در بیماری ویرتو تغییر و تحولیپدیده خاموش روشن در پارکمغز ابزار برتر بقارستگاری محدود به یک راه نافزایش میل جنسی با خوردن تاثیر درجه حرارت بر عملکاگر تلاش انسان امروز براچیز جدید را بپذیرسیستم تخلیه ی مغز بینشی نجهان معناهمراه سختی، اسانی هستطوفان فقر و گرسنگی و بی سمن، ما یا چی؟از نظر علم اعصاب اراده آزحس و ادراک قسمت شصت و دوبه بالاتر از ماده بیندیشداروهای ام اسکیهان خود را طراحی میکندبرای خودآگاه بودن تو بایپرسشدست کردن در گوشتوهم فضای خالیمغز، همه ی واقعیت را نمیبزمان شگفت انگیزام اس و سرطانچگونه به سطح بالایی از هوتاثیر روغن رزماری استنشافن آوری های جدید علیه شناابزار بقا از نخستین همانساخت شبکه عصبی مصنوعی با جهان در حال ایجاد و ارتقاهوش مصنوعی می تواند بر احعقیده ی بی عملعلم و ادراک فقط مشاهده ی منابع انرژی از نفت و گاز از تکینگی تا مغز از مغز تویتامین دی گنجینه ای بزرخواندن ، یکی از شستشو دهنبی نظمی مقدمه شناختداروی جدید برای ای ال اسکاربرد روباتهای ريزنانومبتکران خودشکوفابرخی توصیه ها برای واکسیآنژیوگرافی از مغزذره ی معین یا ابری از الکتوازن مهمتر از فعالیت زینقش ویتامین K در ترمیم اسزونیسومایدامروز دانش ژنتیک هیچ ابهنگاهی بر قدرت بینایی دراتاسف بار است انسان، حق خوفاصله ها در مکانیک کوانتابزار بقا از نخستین همانسختی ها رفتنی استجواب سنگ اندازیهوش مصنوعی از عروسک بازی عواملی که برای ظهور لغت امنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تواکنش های ناخودآگاه و تقخواص شگفت هویجبیماری گیلن باره و بیماردر موج، راز خلقت نهفته اسکشف ژن جدید، می تواند گستمدل هولوگرافیک تعمیم یافبزرگ شدن مغز محدود به دورآیا همه جنایت ها نتیجه بیرمز جهان خاصیت فراکتالتکنولوژی جدید که سلول هانقش روزه داری در سالم و جزبان چهار حرفی حیات زمینانرژی بی پایان در درون هرنادانی در قرن بیست و یکم،ترکیب حیوان و انسانفرد یا اندیشهابزار بقای موجود زنده از سردرد تنشنجستجوی متن و تصویر به صورهوش مصنوعی از عروسک بازی عدالت برای من یا برای همهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن علیه سرطانخار و گلبیماری، رساله ای برای سلدر آستانه ی موج پنجم کوویگوشه بیماری اتوزومال رسسمرگ تصادفیتفکر خلا ق در برابر توهم آیا بدون ناظر هوشمند هم بروبات ها قول میدهندتکامل زباننقطه ی رسیدن به قلهزدودن نقص از هوش مصنوعیانسانیت در هم تنیده و متصنرمش های موثر در کمردردتست نوار عصب و عضلهقلب های سادهاثرات فشار روحی شدیدشهر زیرزمینی در ژاپن براحقایق ممکن و غیر ممکنهوش مصنوعی در تفکر خلاق اصفحه اصلیمنتظر زمان ایده آل نشواز روده تا مغزوسیله، فقط دعا نیستخطر حقیقی، خود انسان استبا هوش مصنوعی خودکار روبدرمان های رایج ام اسگرفتار محدودیت ها و ابعامشکل از کجاستتقویت حافظه یا هوش مصنوعآیاما مقهور قوانین فیزیکروش هایی برای کم کردن اضطتاثیر فکر بر سلامتنه به اعدامسلول های بنیادی منابع و اايا اراده آزاد توهم است یچرا ذرات بنیادی معمولاً شگفتی های زنبور عسلتصویربرداری فضاپیمای آمقبل از آغازاختلال حرکتی مانند لرزش حد و مرزها توهم ذهن ماستهوش عاطفی قسمت پنجمموسیقی نواستفاده از سلول های بنیاژن همه چیز نیستدو ویژگی انتزاع و قدرت تجبار بزرگ ایستادن بر دو پادرمان جدید ای ال اس، توفرپیموزایدمعجزه های هر روزهریاضیات یک حس جدید استتمدن پیشرفته ی پیشینیانآرام باشتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز در فراموشی هاسندرم کووید طولانیتغییر الگوی رشد مغزی با زاین ابتدای تناقض هاستنظریه ی تکامل در درمان بیشباهت های ریشه ای چند بیملووفلوکساسینارتقا یا بازگشت به قبل ازحس و ادراک قسمت چهل و هشتهیچ نقطه ای مرکزی تر از ادی متیل فومارات(زادیوا)(میدازولام در درمان تشنج اصول سلامت کمرکلرال هیدرات برای خوابانبحثی در مورد نقش کلسیم و درون و بیرون، جدای از هم تنهایی رمز نوآوری استپیدایش زبانمغز و هوش، برترین ابزار براه های جدید برای قضاوت رآسانی موفقیتتاثیر بینش و انتظارات فرنوروفیبروماتوزسیلی محکم محیط زیست بر انجنین مصنوعیایران بزرگهمه چیز، ثبت می شودصد قدح، نفتاده بشکستلزوم سازگاری قانون مجازاارزش های وارونهحس و ادراک قسمت پنجاه و سبقا در ازای بیماریهر چیز با هر چیز دیگر در تدانش بی نهایتماپروتیلینکو کیو تن coQ10بخشیدن دیگران یعنی آرامشدرگیری مغز در بیماری کویتو جهانی هستی که خودش را پروژه ی ژنوم انسانیمغز از بسیاری حقایق می گررشته نوروایمونولوژی و نقافزایش مرگ و میر سندرم کوتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر خواهان پیروزی هستیچیزی منتظر شناخته شدنسیستم تعادلی بدنجهان معکوسهمراهی میاستنی با برخی سطوفان بیداریمنابع انرژي پاک سرچشمه حاز واقعیت امروز تا حقیقتحس و ادراک قسمت شصت و ششبه جای محکوم کردن دیگران داروهای تغییر دهنده ی سیکیهانِ هوشیارِ در حال یابرای رشد، باید از مسیر خطپرسش و چستجو همیشه باقی ادست آسمانتوهم فضای خالی یا توهم فضمغزتان را در جوانی سیم کشزمان، واقعی نیستام اس یا تومور؟چگونه باغبانی باعث کاهش تاثیر رژیم گیاه خواری بر فناوری هوش مصنوعی نحوه خابزار بقا از نخستین همانساخت شبکه عصبی با الفبای جهان ریز و درشتهوش مصنوعی متصل با مغزهوش مصنوعی و کشف زبان هایعلم و روحمنابع بی نهایت انرژی در داز تکینگی تا مغز از مغز تویروس مصنوعیخواندن، دوست روزهای سختبی هیچ می ایی و بی هیچ میرداروی جدید برای دیابتکاربرد روباتهای ريز، در متواضع باشبرخی درمان های Spinal Muscular Atآنان که در قله اند هرگز خذرات کوانتومی زیر اتمی قتوت زیاد بخوریدنقش ژنتیک در درمان اختلازونا به وسیله ویروس ابله انفجار و توقف تکاملی نشانگاهی بر توانایی اجزاي بتبدیل پلاستیک به کربن و سفاصله ی همیشگی تصویر سازابزار بقا از نخستین همانسختی در بلند شدن از روی صجوسازی مدرنهوش مصنوعی از عروسک بازی عوارض ازدواج و بچه دار شدمنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تواکنش به حس جدیدخواص عجیب لوبیابیماری آلزایمر، استیل کودر میان تاریکی و روشناییکشف ارتباط جدیدی از ارتبمدل های ریز مغز مینی برینبزرگ شدن تقریبا ناگهانی آیا هوش مصنوعی می تواند نرنگ کردن، حقیقت نیستتکینگینقش رژیم غذایی بر رشد و ازبان نیاز تکاملی استانرژی تاریکنازوکلسینترازودونفرد حساس از نظر عاطفی و بابزار بقای موجود زنده از سردرد سکه ایجستجوی هوشیاری در مغز ماهوش مصنوعی از عروسک بازی عسل طبیعی موثر در کنترل بمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسنی با تاثیر دوگانه اخارق العاده و استثنایی ببیمارستان هوش مصنوعیدر برابر حقایق جدیدگوشت خواری یا گیاه خواریمرگی وجود نداردتفاوت قند طبیعی با قند و آیا برای تولید مثل همیشه روبات های ریز در درمان بیتکامل زبان انسان از پیشینقطه ای بود و دگر هیچ نبوسفر فقط مادی نیستانسانیت در برابر دیگراننرمشهای مهم برای تقویت عتست کم هزینه ی بزاق برای قلب و عقلاثرات مفید قهوهشواهدی از نوع جدیدی از حاحل مشکلهوش مصنوعی در خدمت خلق وحسوالات پزشکیمنحنی که ارتباط بین معرفاز سایه نترسیک پیام منفرد نورون مغزی خطر را بپذیربا هر چیزی که نفس می کشد مدرمان های علامتی در ام اسگریه ی ابر، رمز طراوت باغمشکلات نخاعیتقویت سیستم ایمنیآگاهی فراتر از آگاهیروش هایی برای جلوگیری از تاثیر مشاهده بر واقعیت بنه بدبخت بلکه نادانسلول های بدن تو پیر نیستنايا اراده آزاد توهم است یچراروياها را به یاد نمی آشانس یا نتیجه ی تلاشتصور ما ازمشکلات و واقعیقبل از انفجار بزرگاختلال خواب فرد را مستعد حریص نباشهوش عاطفی قسمت اولموسیقی هنر مایع استاستیفن هاوکینگ در مورد هژن هوش و ساختارهای حیاتی بار سنین ابزار هوشمندی ادرمان جدید سرطانپیچیدگی های مغزمگسمعجزه ی چشمریتوکسیمابتمدن بشری و مغز اخلاقیآرامش و دانشتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز در تشخیص بیماری سندرم گیلن باره به دنبال تغییر خود یا تغییر دیگرااین بیمار را باید چه کار نظریه ی تکامل در درمان بیشباهت کیهان و مغزلوب فرونتال یا پیشانی مغارتوکين تراپی روشی جديد حس و ادراک قسمت چهل و دومهیچ چیز همیشگی نیستدین اجباریمکان زمان یا حافظه زماناضطراب و ترسکم کردن کالری روشی سودمنبحثی در مورد حقیقت فضا و درون آشفته ی تو و ظاهر خنتنبیه چقدر موثر استپیر شدن حتمی نیستمغز و اخلاقراه های جدید برای قضاوت رآشنا پنداریتاثیر ترکیبات استاتین (سنورون هاي مصنوعی می توانسینوریپا داروی ترکیبی ضدجنگ هفتاد و دو ملت همه را ایرادهای موجود در خلقت بهمه ی سردردها بی خطر نیستصداقتلزوم سازگاری قانون مجازاارزش های حقیقی ارزش های غحس و ادراک قسمت پنجاه و شبقای حقیقی در دور ماندن اهر جا که جات میشه، جات نیدانشمندان موفق به بازگردماجرای جهل مقدسکوچ از محیط نامناسببخشش، عقلانی یا غیر عاقلدرگیری مغز در بیماران مبتو جدای از کیهان نیستیپروژه ی ژنوم انسانیمغز به تنهایی برای فرهنگ رشد مغز فرایندی پیچیده اافزایش سرعت پیشرفت علوم تاثیر درجه حرارت بر عملکاپل ویژن پرو در تشخیص بیمچیزی خارج از مغزهای ما نیسیستم دفاعی بدن علیه مغز جهان هوشمندهمراهی نوعی سردرد میگرنیطوفان زیباییمنابع انرژی از نفت و گاز از کجا آمده ام و به کجا میوقتی فهمیدی خطا کردی برگحس و ادراک سی و هفتمبه جای تولید، بیشتر گوش کداروهای ضد بیماری ام اس وکیست هیداتید مغزبرای زندگی سالم، یافتن تپرسشگری نامحدوددست بالای دستتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)مغزتان را در جوانی سیمکشزمزمه ات مانده در گوشمامواجی که به وسیله ی ماشیچگونه تکامل مغزهای کنونیتاثیر رژیم گیاه خواری بر فواید روزه داری متناوبابزار بقا از نخستین همانساختن آیندهجهان شگفت انگیزساختن آینده، بهترین روش جهان شگفت انگیز و بی زمانهوش مصنوعی یا حماقت طبیععلم اپی ژنتیک دریچه ای بهمنابع جدید انرژیاز تکینگی تا مغز از مغز تویروس های باستانی، مغز مخواب زمستانی سلول های سربی ذهن و بی روحداروی جدید ضد فشار خونکاش شرف اجباری بود یا حتیمجموعه های پر سلولی بدن مبرخی روش های تربیتی کودکآنتی بادی منوکلونال در دذرات کوانتومی زیر اتمی قتوسعه هوش مصنوعی قادر اسنقش گرمایش آب و هوا در همزیان غذاهای پرچربانفجار بزرگ پایان بوده انگاهت را بلند کنتبدیل تراکت صوتی مصنوعی فتون های زیستیابزار بقا از نخستین همانسدسازی روش مناسب برای مقجامعه ی آسمانیهوش مصنوعی از عروسک بازی عید نوروز مبارکمنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن های شرکت فایزر آمرخود جسم و یا تصویربیماری الزایمردر مانهای کمر دردکشف جمجمه ای درکوه ایرهومدیون خود ناموجودبزرگترین خطایی که مردم مآیا هوش مصنوعی زندگی بشررنگین کمانتکامل فردی یا اجتماعینقش رژیم غذایی در رشد و ازبان و کلمه حتی برای کسانانرژی تاریک که ما نمی تونباید صبر کرد آتش را بعد ترازودونفردا را نمیدانیمابزارهای پیشرفته ارتباط سردرد عروقی میگرنحفره در مغزهوش مصنوعی از عروسک بازی عشق به هفت مرتبه ی شناختیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز، از مغز وابسته به دوستی این و آن خبر مهم تلسکوپ هابلبیندیشدر جراحی کمر عجله نکنیدگیلگمش باستانی کیستمراقب خودتون و خانواده هتفاوت مغز انسان و میمون هآیا بزرگ شدن مغز فقط در دروبات کیانتکامل ساختار رگهای مغزی نقطه بی بازگشتسفر نامه سفر به بم و جنوب انسان، گونه ای پر از تضادچرا ماشین باید نتایج را پتست آر ان اس دز میاستنی گقلب یا مغزاثرات مفید روزه داریشواهدی از دنیسوان(شبه نئحلقه های اسرارآمیزهوش مصنوعی در خدمت خلق وحپیامهای کاربرانمنشأ اطلاعات و آموخته ها از سایه بگذریک پیشنهاد خوب برای آسان خطرات هوش مصنوعیبا آتش، بازی نکن و بعد از درمان ژنتیکی برای نوآوریگربه شرودینگر و تاثیر مشمشکلات بین دو همسر و برخیتلقین اطلاعات و حافظهآپومورفین در پارکینسونروش هایی ساده برای کاهش اتاثیر نگاه ناظر هوشیار بنه جنگ و نه خونریزیسلول بنیادی و ای ال اسای نعمت من در زندگیمچراروياها را به یاد نمی آشانس یا تلاشتصور از زمان و مکانقبرستان ها با بوی شجاعتاختلال در شناسایی حروف و حرکات چشم، ترجمه کننده ی هوش عاطفی قسمت دهممیلر فیشر نوعی نادر از گیاستیفن هاوکینگ در تفسیر ژن یا نقشه توسعه مغز و نقباربر دیگران نباشدرمان جدید سرطانپیچیدگی های مغزی در درک زمعجزه ی علمریسپریدونتمدن زیر آبآرامش و سکونتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغزی روشی مهم در تشخسندرم پیریفورمیستغییر دیگران یا تغییر خواینکه به خاطرخودت زندگی نظریه ی تکامل در درمان بیشباهت زیاد بین سلول هاي علوتیراستامارتباط میکروب روده و پارحس و ادراک قسمت چهل و سومهیچ چیز، چقدر حقیقی استدین، اجباری نیستمکانیک کوانتومی بی معنی اطلاع رسانی اینترنتیکمی زاویه ی دیدت را عوض کبحثی در مورد عملکرد لوب فدروغ نگو به خصوص به خودتتهدیدهای هوش مصنوعیپیراستاممغز و اخلاقراه پیروزی در زندگی چیستآشنا پنداریتاثیر تغذیه بر سلامت روانورون های ردیاب حافظهسیگار عامل افزایش مرگ ومجنگ و تصور از جنگایستادن در برابر آزادی بهمه جا خیر بکارصدای بم با فرکانس پایین، لزوم عدم وابستگی به گوگل ارزش حقیقی زبان قسمت اولحس و ادراک قسمت بیست و چهبلندی در ذهن ما درک بلندیهر حرکت خمیده می شود و هر دانشمندان نورون مصنوعی سماجرای عجیب گالیلهکوچک شدن مغز از نئاندرتابدون پیر فلکدرگیری مغزی در سندرم کووتو دی ان ای خاص ميتوکندريمغز بیش از آنچه تصور میشورشد مغز علت تمایل انسان بافسردگی و اضطراب در بیماتاثیر درجه حرارت بر عملکاپی ژنتیکچیزی شبیه نور تو نیستسکوت و نیستیجهان هوشیارهندسه ی پایه ایطولانی ترین شبمنابع انرژی از نفت و گاز از کسی که یک کتاب خوانده وقتی پر از گل شدی خودت را حس و ادراک- قسمت پنجاه و به خوبی های دیگران فکرکنداروهای ضد تشنج با توضیح کیست کلوئید بطن سومبرخی ملاحظات در تشنج های پس از اگو یا بعد از نفسدستورالعمل مرکز کنترل بیتوهم چیستمغط یک گیرنده استزنان باهوش ترامیوتروفیک لترال اسکلروچگونه جمعیت های بزرگ شکل تاثیر رژیم گیاه خواری بر فواید روزه داری متناوبابزار بقا از نخستین همانفواید زیاد دوچرخه سواریابزار بقا از نخستین همانساختار فراکتال وجود و ذهجهانی که نه با یک رخداد و هوش مصنوعی گوگل به کمک تشعلم به ما کمک میکند تا مومناطق خاص زبان در مغزاز تکینگی تا مغز از مغز تویرایش DNA جنین انسان، برخواب سالم عامل سلامتیبی سوادی در قرن 21داروی جدید ضد میگرنکتاب گران و پرهزینه شد ولمجرم، گاهی قربانی استبرخی سلولهای عصبی در تلاآنزیم تولید انرژی در سلوذرات کوانتومی زیر اتمی قتوسعه برخی شغل ها با هوش نقش پیش زمینه ها و اراده زیباترین چیز در پیر شدنانقراض را انتخاب نکنیدچالش هوشیاری و اینکه چرا تبدیل سلولهای محافط به سفروتنی معرفتیابزار بقای موجود زنده از سرنوشتجاودانگی مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک بازی عامل کلیدی در کنترل کارآمنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کووید 19 چیزهایی که خودآگاهی و هوشیاريبیماری ای شبیه آلزایمر و در محل کار ارزش خودت را بکشف جدید تلسکوپ جیمز وبمدیریت اینترنت بر جنگبزرگترین درد از درون است آیا هوش ارثی دریافتی از پرهبر حقیقیتکامل مادی تا ابزار هوشمنقش زنجبیل در جلوگیری از زبان و بیان نتیجه ساختماانرژی خلا ممکن استنبرو و انرژی مداومتراشه مغز بدون واسطه ی دفرزندان زمان خودابزارهای بقا از نخستین هسرطان کمیت گراییحق انتخابهوش مصنوعی از عروسک بازی عشق درونی به یگانگی خلقتمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکامل تا مغز از مغز تا وابستگی یعنی قلادهخدا موجود استبیهوش کردن در جراحی و بیمدر درمان بیماری مولتیپل گیاه بی عقل به سوی نور میمراحل ارتقای پله پله کیهتفاوت ها و تمایزها کلید بآیا تکامل و تغییرات ژنتیروح و آب حیاتتکامل شناخت انسان با کشفنمیتوان با بیرون انداختنسفر به مریخ در 39 روزانعطاف پذیری مکانیسمی علچرا مردم با زندگی میجنگنتشنچ پانایوتوپولوس تشنج قلب دروازه ی ارتباطاثرات مضر ماری جواناشیر و دوغ بادامحمله ویروس کرونا به مغزهوش مصنوعی درمانگر کامپیسایتهای دیگرمنشاء کوانتومی هوشیاری ااز علم جز اندکی به شما دایک آلل ژنتیکی که از نئانددفاع از پیامبربا تعمق در اسرار ابدیت و درمان کارتی سل و تومور مغگزیده ای از وبینار یا کنفمشکلات روانپزشکی پس از ستلاش ها برای کشف منابع جدآپومورفین در پارکینسونروش جدید تولید برقتاثیر نگاه و مشاهده ناظر نه روش تقویت مغزسلول بنیادی در درمان ایدای همه ی وجود منچراغ های متفاوت و نور یکسشاهکار قرنتصاویر زیبای رعد و برققدم زدن و حرکت دید را تغیاختلال در شناسایی حروف و حرکت چرخشی و دائمی کیهانهوش عاطفی قسمت دومدو بیماری روانی خود بزرگ میهمانهای ناخوانده عامل استخوان های کشف شده، ممکژن ضد آلزایمربارداری بدون رحمدرمان دارویی سرطان رحم بپیوند قلب خوک، به فرد دچامعجزه ی علم در کنترل کرونریسدیپلام تنها داروی تایتمدنی قدیمی در شمال خلیج آرامش عقلتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز، مفید و بی خطرسندرم پیریفورمیستغییر دادن ژنها آیا روزی اینکه خانواده ات سالم بانظریه ی ریسمانشباهت زیاد بین سلول هاي علوزالمعده(پانکراس)مصنوعارتباط ماده و انرژیحس و ادراک قسمت نهمهیچ وقت خودت را محدود به دیوار همه اش توهم بودمکانیزمهای دفاعی در براباطلاعات حسی ما از جهان، چکمالگرایی دشمن پیشرفتبحثی درباره هوش و تفاوتهدریا آرام نخواهد شد کشتی تو یک معجزه ایپیشینیان انسان از هفت میمغز و سیر تکامل ان دلیلی راه انسان شدن، راه رفتن وآشناپنداری چیستتاثیر حرکات چشم بر امواج نوروپلاستیسیتی چیستسیاهچاله هاجنگ داده هااکنون را با همه ی نقص هایهمیشه چیزی برای تنهایی دصرع و درمان های آنمقاومت به عوارض فشار خون ارزش حقیقی زبان قسمت دومحس و ادراک قسمت بیست و یکبلوغ چیستهرچیز با یک تاب تبدیل به دانشمندان یک فرضیه رادیکماده ی تاریککوچکی قلببدون بار گذشتهدرگیری مغزی در سندرم کووتو در میانه ی جهان نیستی مغز برای فراموشی بیشتر کرشد در سختی استافسردگی و ساختار مغزتاثیر درجه حرارت بر عملکابتدا سخت ترین استنکاتی در مورد تشنجسکوت، پر از صداجهان های بسیار دیگرهندسه ی رایج کیهانطی یکصد هزار سال اخیر هرچمنابع انرژی از نفت و گاز از آغاز خلقت تا نگاه انساوقتی تو از یاد گرفتن باز حس و ادراک- قسمت بیست و پبه خودت مغرور نشوداروی فامپیریدین یا نورلکپسول ژری لاکتبرخی مرزهای اخلاق و علوم آلودگی هوا چالش قرن جدیددغدغه نتیجه ی نادانی استتوهم و خیالنفرت، اسیب به خود استزنجیرها را ما باید پاره کامید نیکو داشته باش تا آنچگونه جمعیت های بزرگ شکل تاثیر رژیم گیاهخواری بر