سلولهای ایمنی القا کننده تومور بازآرایی میشوند تا به مهاجمترین تومورها حمله کند

سلولهای ایمنی القا کننده ی تومور، بازآرایی میشوند تا به مهاجمترین تومورها حمله کنند!
درمان های ایمنی با استفاده از آنتی بادی ها با توجه به حضور سلول های پرکار ایمنی در همه جای بدن، جذابیت های خاصی را در درمان بیماری ها به خصوص بیماری هایی- که درمان دشواری دارند- ایجاد کرده است. از درمان عفونت ها تا درمان بیماری های خود ایمن و حالا درمان سرطان

ترکیب آنتی بادی های aGITR با داروهایimmune checkpoint blocker(ICB) باعث بقای بیشتر در مدل‌های موشی سرطان گلیوبلاستوم مغز شده است.

پژوهشگران دانشگاه ماساچوست موسسه سرطان دانا فاربرو مراکز پژوهشی بوستون در حال کار بر مهاجم ترین سرطان یعنی گلیوبلاستوم هستند تا سلول هایی را تغییر دهند که به طور طبیعی از تومورها حمایت میکند و مانع می‌شود درمان دارویی، تومور را از بین ببرد.

گلیوبلاستوم نوعی تومور مغزی بسیار کشنده است. بیشتر بیماران طی دو سال از تشخیص، می‌میرند و این با وجود درمان بسیار سنگین مانند جراحی مغز یا رادیوتراپی و شیمی درمانی شدید است.

با این همه امیدها با داروهایimmune checkpoint blocker(ICB افزایش یافته است. این داروها درمان بیماران دچار ملانوم بدخیم، سرطان ریه و بقیه تومورهای سالید را دگرگون کرده است و ممکن است در بیماران دچار گلیوبلاستوم هم سودمند باشد هرچند در مطالعات بالینی انسانی تا امروز، خیلی سودمند نبوده است.

ICB
با خارج کردن ترمزها روی سلول های ایمنی عمل میکند و به سلول های ایمنی که قبلا غیر فعال بودند اجازه میدهد سلولهای سرطانی جهش یافته را شناسایی کنند و از میان ببرند ولی باعث تخریب اندکی به سلول های طبیعی می شود.

K. jane
مدیر آزمایشگاه ادوین استیل، در مطالعه ای- که در مجله ی نیچر کامیونیکیشن منتشر شد- بیان میکند گلیوبلاستوم ها باعث تخریب عملکرد سیستم ایمنی می شوند و این با تغییر دادن زمینه ی اطراف و درون تومور به نام محیط ریز اطراف تومور است و باعث بازسازی عروق خونی، سلول های ایمنی و پروتئین ساختاری بافت میشود و آن را به محیط القا کننده ی گلیوبلاستوم تبدیل می‌کند و مانع از فعالیت ICB می شود.

جین، پروفسور انکولوژی و رادیوترپی در دانشگاه هاروارد میگوید: این اختلالات، باعث یک محیط مهارکننده برای سیستم ایمنی میشود و سلول های ایمنی ای را مهار میکند که در حاشیه ی تومور، با تومور می جنگند

و اجازه می‌دهد سلولهای ایمنی القا کننده ی تومور که به عنوان سلول های تنظیم کننده T یا Treg خوانده میشوند در آن محل ترشح شوند.

او ادامه میدهد: در میان عناصر محیط ریز تومور، ما مقدار زیاد تجمع Treg در گلیوبلاستوم همراه با تغییر عملکرد آن دیدیم که فرایند بازآرایی خوانده می‌شود تا آنها را آماده ی کشتن سلول های سرطانی کند، به جای آنکه از آنها حمایت نماید.
چون Treg در اين تومورها حضور دارد ميتواند بازآرایی شود. این استراتژی بر اساس به کارگیری سلول های ایمنی ضد تومور نیست که یک سد دیگر در برابر ایمونوتراپی موفق در تومورهای مغزی باشد.

پژوهشگران، تبدیل Treg را با هدف قرار دادن یک گیرنده روی Treg های گلیوبلاستوم به نام گیرنده وابسته به TNFR که با گلوکوکورتیکوئید القا می شود (GITR) و با استفاده ی از یک آنتی بادی به نام a GITR انجام دادند.
این، القا کننده ی تومور را بازآرایی میکند و به T cell حمله کننده به تومور، تبدیل میکند.

ترکیب این آنتی بادی با ICB باعث زنده ماندن بیشتر مدل های موشی دچار گلیوبلاستوم شد.

دای فوکومارا مدير آزمايشگاه استيل ميگوید: مهم اينكه برخي از این موش ها نه فقط تومور را پس زدند بلكه ايمني طولاني مدت عليه گلیوبلاستوم، ايجاد نمودند.

هرچند پژوهش آنها تاكنون به موش محدود بوده است زهره آموزگار مدیر پژوهش ميگوید: كار ما راه حل ممكني را برای غلبه بر مقامت ایمونوتراپی، عرضه میکند و میتوان این کار برای بیماران هم انجام داد.

های چونگ کیم ایمونولوژیست در موسسه ی سرطان دانافاربرمی گوید: علاوه بر اینکه این کار نشان می دهد Treg می تواند از یک القا کننده ی تومور به کشنده ی تومور تبدیل و بازآرایی شود، مطالعه ی ما همچنین نشان میدهد تاثیر ضد تومور احتمالی میتواند هم با آرام کردن مقاومت به ایمونوتراپی که به وسیله ی Treg ایجاد میشود و هم با قدرت بخشی مجدد T cellهای CD4+- که یکی از بازیگرهای مهم در پاسخ های ایمنی علیه تومورهاست- ایجاد شود.

جین میگوید: یافته های آنها استفاده از آنتی بادی های a GITR را در ترکیب با ICB با یا بدون درمان های استاندارد موجود در بیماران مبتلا به گلیوبلاستوما- که مقادیر زیادی از Treg دارند- مورد تایید قرار میدهد.

این مطالعه توسط سازمان بهداشت جهانی و سازمان جهانی پژوهش های سرطان و مرکز سرطان در هاروارد تایید شده است.

میدازولام در درمان تشنج درمان سرگیجه بدون نیاز ببررسی و اپروچ جدید بر بیمپرتوهای صادر شده از سیاهراه های جدید برای قضاوت رامیدی تازه در درمان سرطاتکینگیسیاره ی ابلهانتراشه ها روی مغزابزار بقای موجود زنده از عقیده ی بی عملهمه چیز در زمان مناسبچقدر به چشم اعتماد کنیمحلقه های اسرارآمیزاز تکینگی تا مغز از مغز تلاموژین داروی ضد اوتیسم؟هز ذره، یک دنیاستدو برابر شدن خطر مرگ و مینگاه دوبارهکیهان خود را طراحی میکندبیماری وسواسماجرای جهل مقدسدرک کنیم ما همه یکی هستیمبعد پنجمآنژیوگرافی از مغزرشد مغز علت تمایل انسان باندام حسی، درک از بخش هایتکامل زبان انسان از پیشیسایه را اصالت دادن، جز فرتشخیص ایدزابعاد اضافه ی کیهانعواملی که برای ظهور لغت اهمراه سختی، اسانی هستنقش انتخاب از طرف محیط، نحرکات چشم، ترجمه کننده ی از تکینگی تا مغز از مغز تممانتین یا آلزیکسا یا ابویتامین E برای فعالیت صحدیدگاه نارسای دوگانه ی منازوکلسینکاربرد روباتهای ريزنانوبیماری، رساله ای برای سلمحل درک احساسات روحانیدرد و درستفاوتهای جنسیتی راهی براآیا هوش مصنوعی می تواند نزنجیرها را ما باید پاره کانسانیت در هم تنیده و متصتاثیر مشاهده بر واقعیت بسخن پاک و ثابتتعذیه ی ذهناحتیاط در تعویض داروهاعصب حقوق نورولووهوش مصنوعی می تواند بر احنقش سجده بر عملکرد مغزحس و ادراک قسمت چهل و سوماز تکامل تا مغز، از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز واقعیت های متفاوتدانش، قفل ذهن را باز میکنکشف ارتباط جدیدی از ارتببا خودت نجنگذهن تو همیشه به چیزی اعتقتلاشی جدید در درمان ام اسآیا بزرگ شدن مغز فقط در دزیباترین چیز در افزایش سايا اراده آزاد توهم است یسردرد سکه ایتاثیر گیاه خواری بر رشد ومرگ انتقال است یا نابود شجمجمه انسان های اولیهفلج خوابادب برخورد با دیگرانهوش مصنوعی از عروسک بازی نمایش تک نفرهاسکار، لگوی هوشمندمنبع هوشیاری کجاست قسمت واکسن اسپایکوژن ضد کروناداروی جدید برای میاستنی گیلگمش باستانی کیسترموزی از نخستین تمدن بشربازگشت به ریشه های تکاملتنها در برابر جهانزبان و بیان، در سایه پیشرتاثیر ترکیبات استاتین (ساینترنت بدون فیلتر ماهواشیشه ی بازالتی و سیلیکونمشکل از کجاستجهان معنافاصله ها در مکانیک کوانتهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت شصت و ششنهایت در بی نهایتورزش هوازی ، بهترین تمریاسرار بازسازی اندام هامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدخالت در ساختار ژنهابحثی درباره هوش و تفاوتهگزارش یک مورد جالب لخته ورویا حقی از طرف خداآزمون تجربی، راهی برای رتو برای خزیدن خلق نشده ایسفر تجهیزات ناسا به مریخ تاثیر درجه حرارت بر عملکاگر فقط مردم میفهمیدند کشایسته نیست در جیب خود قرنخستین تمدن بشریمعجزه ی علمجهان ریز و درشتارتباط متقابل با همه ی حیفرد حساس از نظر عاطفی و بهوش مصنوعی در خدمت خلق وحخواب سالم عامل سلامتینوار عصب و عضلهیادگیری مهارت های جدید داعتقاد اشتباه، نتیجه ی نمنبع هوشیاری در کجاست؟(قدر آستانه ی موج پنجم کوویبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱پیوند مغز و سر و چالشهای روزهای سختآغاز مبهم آفرینشتومورهای ستون فقراتسلولهای ایمنی القا کنندهتاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانشش مرحله تکامل چشمچرا حجم مغز گونه انسان درمغز کوانتومیجوسازی مدرنارزش حقیقی زبان قسمت سومقلب روباتیکهوش عاطفی قسمت دومخبر مهم تلسکوپ هابلنیکولا تسلاکل اقیانوس در یک ذرهبه نقاش بنگرموجود بی مغزی که می توانددرمان پوکی استخوانبرخی اثرات مضر ویتامین دپپوگستریواستیگمینالکترودهای کاشتنیتوانایی مغز و دیگر اجزای سندرم سردرد به دلیل افت فتبدیل سلولهای محافط به سابزار بقا از نخستین همانضررهای شکر بر سلامت مغزنشانه های بیداری روحیمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟حفره در مغزاز انفجار بزرگ تا انفجار قدرت و شناخت حقیقتهیچ کاری نکردن به معنی چیدفاع در برابر تغییر ساختچگونه به سطح بالایی از هوکنترل همجوشی هسته ای با هبهبود حافظه پس از رخدادهبهداشت خوابمکان زمان یا حافظه زماندرمان سرگیجه بدون نیاز ببررسی ژنها در تشخیص بیماپرتوزایی از جسم سیاهراه پیروزی در زندگی چیستامگا سه عامل مهم سلامتتکامل فردی یا اجتماعیسیاره ابلهانتراشه ی هوش مصنوعی در مغزابزار بقای موجود زنده از علم و ادراک فقط مشاهده ی همه چیز در زمان کنونی استنقش قهوه در سلامتیحمله ویروس کرونا به مغزاز تکینگی تا مغز از مغز تلایو دوم دکتر سید سلمان فهزینه ای که برای اندیشیددو داروی جدید برای میاستنگاهی بر قدرت بینایی دراکیهانِ هوشیارِ در حال یابیماری کروتز فیلد جاکوبماجرای عجیب گالیلهدرک احساسات و تفکرات دیگبعد از کروناآنان که در قله اند هرگز خرشد در سختی استانرژی بی پایان در درون هرتکامل ساختار رگهای مغزی ساخت سلول عصبی حتی پس از تصویر خورشید یا خود خورشابعاد بالاترعوارض ازدواج و بچه دار شدهمراهی میاستنی با برخی سنقش اتصالات بین سلولهای حرکت چرخشی و دائمی کیهاناز تکینگی تا مغز از مغز تمن کسی در ناکسی دریافتم ویتامین E در چه مواد غذایدژا وو یا اشنا پندارینباید صبر کرد آتش را بعد کاربرد روباتهای ريز، در بیندیشمحل درک احساسات روحانی ددرد باسن و پا به دلیل کاهتقلید مرحله ای نسبتا پیشآیا هوش مصنوعی زندگی بشرزندگی فعال و مثبت روند آلانسانیت در برابر دیگرانتاثیر نگاه ناظر هوشیار بسختی ها رفتنی استتغییراحساس گذر سریعتر زمانعصب سیاتیکهوش مصنوعی و کشف زبان هاینقش غذاها و موجودات درياحس و ادراک قسمت نهماز تکامل تا مغز، از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز واقعیت و مجازدانش، یک انسان را ناسازگکشف جمجمه ای درکوه ایرهوبا خدا باشذهن خود را مشغول هماهنگیتمایل زیاد به خوردن بستنآیا تکامل و تغییرات ژنتیزیر فشار کووید چه باید کرايا اراده آزاد توهم است یسردرد عروقی میگرنتاثیر گیاه خواری بر رشد ومرگ تصادفیجنین مصنوعیفلج خواب چیستادراک ما درک ارتعاشی است هوش مصنوعی از عروسک بازی چند نرمش مفید برای کمردراساس انسان اندیشه و باور منبع هوشیاری کجاست قسمت واکسن دیگر کرونا ساخته شداروی جدید برای کاهش وزنگیاه بی عقل به سوی نور میرمز و رازهای ارتباط غیر کبازخورد یا فیدبکآپومورفین در پارکینسونتنهاییزبان و تکلم برخی بیماریهتاثیر تغذیه بر سلامت رواایندرالشکل های متفاوت پروتئین همشکلات نخاعیجهان هوشمندفاصله ی همیشگی تصویر سازهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک سی و هفتمنهادینه سازی فرهنگ اختلاورزش و میگرناصفهان زیبامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدر میان تاریکی و روشناییبحثی درباره هوش و تفاوتهگشایش دروازه جدیدی از طررویاها از مغز است یا ناخوآزمون ذهنی گربه ی شرودینتو تغییر و تحولیسفر دشوار اکتشافتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر میدانی مصیبت بزرگتر شادی، پاداش انجام وظیفهنخستین تصویر از سیاهچالهمعجزه ی علم در کنترل کرونجهان شگفت انگیزارتباط چاقی و کاهش قدرت بفردا را نمیدانیمهوش مصنوعی درمانگر کامپیخواب سالم عامل سلامتی و ینوار عصب و عضله مهم در تشیادگیری هوش مصنوعی، عمیقاعتماد به خودمنبع خواب و رویادر درمان بیماری مولتیپل برین نت به جای اینترنتپیوند اندام از حیوانات بروش مقابله مغز با محدودیإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَتوهم فضای خالیسلولهای بنیادی مصنوعی درتاثیر رژیم گیاهخواری بر ابزار بقا از نخستین همانششمین کنگره بین المللی سچرا خشونت و تعصبمغز آیندگان چگونه است ؟جامعه ی آسمانیارزش خود را چگونه میشناسقلب را نشکنهوش عاطفی قسمت سومخدا موجود استنیاز به آموزش مجازی دیجیکلمات بلند نه صدای بلندبه نقاش بنگرموجودات مقهور ژنها هستنددرمان پوکی استخوانبرخی اختلالات عصبی مثانهپایان، یک آغاز استریاضیات یک حس جدید استالگو نداشتیمتوازن مهمتر از فعالیت زیسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتبر را بردارابزار بقا از نخستین همانضعیف و قوینظام مثبت زندگیمغز بزرگ چالش است یا منفعحق انتخاباز بار خود بکاه تا پرواز قدرت کنترل خودهیچ کس مانند تو نگاه نمیکدقیق ترین تصاویر از مغز اچگونه باغبانی باعث کاهش کنترل جاذبهکندر در بیماریهای التهاببوزون هیگز چیستمکانیک کوانتومی بی معنی درمان سرگیجه بدون داروبررسی بیماری التهابی رودپرسش و چستجو همیشه باقی اراه انسان شدن، راه رفتن واما شما از دید خفاش کور هتکامل مادی تا ابزار هوشمسیاره ابلهانتراشه ی بیولوژِیکابزار بقای موجود زنده از علم و روحهمه چیز، ثبت می شودنقش مهاجرت در توسعه نسل احمایت از طبیعتاز تکینگی تا مغز از مغز تلبخند بزن شاید صبح فردا زهزینه سنگین انسان در ازادو سوی واقعیتنگاهی بر توانایی اجزاي بکیست هیداتید مغزبیماری گیلن باره و بیمارماده ی تاریکدرک تصویر و زبان های مخلتبعد از کروناآنزیم تولید انرژی در سلورشد، رسیدن به یک هدف نیستانرژی تاریکتکامل شناخت انسان با کشفساخت شبکه عصبی مصنوعی با تصویر در هم تنیدگی کوانتاتفاق و تصادفعید نوروز مبارکهمراهی نوعی سردرد میگرنینقش تیروئید در تکامل مغزحس متفاوتاز تکینگی تا مغز از مغز تمن پر از تلخیمویتامین کادژاوو یا آشناپندارینبرو و انرژی مداومکاش شرف اجباری بود یا حتیبیهوش کردن در جراحی و بیممحدودیت چقدر موثر استدرد زانو همیشه نیاز به جرتقلید از روی طبیعتآیا هوش ارثی دریافتی از پزندگی هوشمند در خارج از زانسان، گونه ای پر از تضادتاثیر نگاه و مشاهده ناظر مدل های ریز مغز مینی برینسرنوشتتغییر الگوی رشد مغزی با زاحساسات کاذبعضلانی که طی سخن گفتن چقدهوش مصنوعی یا حماقت طبیعنقش غذاها و موجودات درياحس و ادراک قسمت چهارماز تکامل تا مغز، از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز واقعیت و انعکاسدائما بخوانکشف جدید تلسکوپ جیمز وببا طبیعت بازی نکنذهن سالمتمایز یا کشف یگانگیآیا جنین انسان، هوشمندی زیرفون داروی ضد ام اسای نعمت من در زندگیمسرطان کمیت گراییتاثیر گیاه خواری بر رشد ومرگی وجود نداردجنگ هفتاد و دو ملت همه را فلج دوطرفه عصب 6 چشمهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت بیست و چهچند جهانیاستفاده از مغز، وزن را کممنبع هوشیاری کجاست قسمت واکسن دیگری ضد کرونا از دداروی جدید برای ای ال اسگیاه خواری و گوشت خوار کدرمز گشایی از اتصالات مغزبازسازي مغز و نخاع چالشی آپومورفین در پارکینسونتنهایی رمز نوآوری استزبان و شناخت حقیقت قسمت چتاثیر حرکات چشم بر امواج ایا کوچک شدن مغزانسان الشکل پنجم مادهمشکلات بین دو همسر و برخیجهان هوشیارفتون های زیستیهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک- قسمت پنجاه و چهار میلیارد سال تکامل بورزش بهترین درمان بیش فعاصل بازخوردمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدر مانهای کمر دردبحثی درباره احساسات متفاپل جویی اصفهانرویاهای پر رمز و حیرتی درآزمون ذهنی گربه شرودینگرتو جهانی هستی که خودش را سفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکاگر نیروی مغناطیس نباشد شب سیاه سحر شودنخستین روبات های زنده ی جمعجزه در هر لحظه زندگیجهانی که نه با یک رخداد و ارتباط هوش ساختار مغز و ژفرزندان زمان خودهوش مصنوعی درخدمت خلق وحخواب عامل دسته بندی و حفطنوار عصب و عضله تعیین محلیادگرفتن، آغاز حرکت است اعتماد به خودمنتظر نمان چیزی نور را بهدر سال حدود 7 میلیون نفر برای یک زندگی معمولیپیوند اندام حیوانات به اروش های صرفه جویی در ایجاافت فشار خون ناگهانی در وتوهم فضای خالی یا توهم فضسلام تا روشناییتاثیر رژِیم غذایی بر میگابزار بقا از نخستین همانصبور باشچرا در مغز انسان، فرورفتمغز اندامی تشنه ی انرژی اجاودانگی مصنوعیاز فرد ایستا و متعصب بگذرقوی تر باشهوش عاطفی قسمت ششمخدا نور آسمان ها و زمین اچیز جدید را بپذیرکلوزاپین داروی ضد جنونبه نادیدنی ایمان بیاورمورد نادر همپوشانی دو بیدرمان آرتروز با ورزش موضبرخی اصول سلامت کمرپاکسازی مغزریتوکسیمابالگو و عادت را بشکن و در اتوسعه هوش مصنوعی قادر اسسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتحریک عمقی مغزابزار بقا از نخستین همانطلوع و حقیقتنظریه ی تکامل در درمان بیمغز بزرگ چالشهای پیش روحقیقت قربانی نزاع بین بی از بحث های کنونی در ویروسقدرت انسان در نگاه به ابعهیچ کس حقیقت را درون مغز دل به دریا بزنچگونه تکامل مغزهای کنونیچگونه جمعیت های بزرگ شکل کندر علیه سرطانبوزون هیگز جهان را از متلمکانیزمهای دفاعی در برابدرمان سرطان با امواج صوتبررسی سیستم تعادلی بدن اپرسشگری نامحدودراه بی شکستامروز دانش ژنتیک هیچ ابهتکامل مداومسیب یکسان و دیدگاه های متتربیت کودکان وظیفه ای مهابزار بقای موجود زنده از علم اپی ژنتیک دریچه ای بههمه ی سردردها بی خطر نیستنقش میدان مغناطیسی زمین حوادث روزگار از جمله ویراز تکینگی تا مغز از مغز تلحظات خوش با کودکانهزاران سال چشم های بینا ودولت یا گروهکنگاهت را بلند کنکیست کلوئید بطن سومبیماری آلزایمر، استیل کوماده ی خالیدرک حقیقت نردبان و مسیری بعد از کرونا دلخوشی بیهوآواز خواندن در قفس، نشانز گهواره تا گورانرژی تاریک که ما نمی توتکامل، نتیجه ی برنامه ریساخت شبکه عصبی با الفبای تصویر زیبا از سلولاتوبان اطلاعات و پلِ بینعامل کلیدی در کنترل کارآهندسه ی پایه اینقش حفاظتی مولکول جدید دحس چشایی و بویاییاز تکینگی تا مغز از مغز تمن بی من، بهتر یاد میگیرمویتامین کا و استخواندگرگونی های نژادی و تغییکتاب گران و پرهزینه شد ولبیهوشی در بیماران دچار امحدودیت های حافظه و حافظدردهای سال گذشته فراموش تقلید از طبیعتآیا هوش سریعی که بدون احسزندگی و داراییانعطاف پذیری مکانیسمی علتاثیر نگاه انسان بر رفتامدیون خود ناموجودسریع دویدن مهم نیستتغییر دیگران یا تغییر خواخلاق و علوم اعصابغم بی پایانهوش مصنوعی گوگل به کمک تشنقش غذاها و موجودات درياحس و ادراک قسمت نوزدهماز تکامل تا مغز، از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز واقعیت تقویت شدهداروهای مصرفی در ام اسکشتن عقیده ممکن نیستبالاترین هدف از دولتتمدن قدیمی ای در جنوب ایرآیا جهان ذهن و افکار ما مزیرک ترین مردمای همه ی وجود منسرعت فکر کردن چگونه استتاثیر گیاه خواری بر رشد ومراحل ارتقای پله پله کیهجنگ و تصور از جنگفن آوری های جدید علیه شناهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت بیست و یکچند جهانیاستفاده از نظریه ی تکامل منبع هوشیاری کجاست قسمت واکسن سرطانداروی جدید برای دیابتگیرنده باید سازگار با پیرمز پیشرفت تواضع است نه طبحتی علمی درباره تمایل بآب زندگی است قسمت چهارمتنبیه چقدر موثر استزبان و شناخت حقیقت قسمت اتاثیر دوپامین و سروتونینایا این جمله درست است کسیشکرگزار هر چیزی باش که دامشکلات روانپزشکی پس از سجهان های بسیار دیگرفروتنی معرفتیهوش مصنوعی از عروسک تا کمحس و ادراک- قسمت بیست و پچهار ساعت پس از کشتار خوکورزش در کمر درداصل در هم تنیدگی و جهانی منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدر محل کار ارزش خودت را ببحثی درباره احساساتی غیرپل خواجو اصفهانرویای شفافآزادی عقیده، آرمانی که تتو جدای از کیهان نیستیسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکاگر نعمت فراموشی نبود بسشبیه سازی میلیون ها جهان نرمش های مفید برای درد زامعرفت و شناختجهانی که از یک منبع، تغذیارتباط پیوسته ی جهانفرضیه ای جدید توضیح میدههوش مصنوعی ساخته هوش طبیخودآگاهی و هوشیارينوبت کودکانیادآوری خواب و رویااعتماد بی موردمنتظر زمان ایده آل نشودر عید نوروز مراقب تصادف برای پیش بینی آینده مغز دپیوند سر آیا ممکن استروش هایی برای کم کردن اضطافت هوشیاری به دنبال کاهتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)سلاح و راهزنیتاثیر سلامت دستگاه گوارشابزار بقا از نخستین همانصبر لازمه ی پیروزی استچرا ذرات بنیادی معمولاً مغز انسان ایا طبیعتا تماجایی برای یاد گرفتن باقی از مخالفت بشنوقیچی ژنتیکیهوش عاطفی بیشتر در زنانخدا بخشنده است پس تو هم بچیزی منتظر شناخته شدنکلید نزدیک و نگاه تو بر فبه هلال بنگرموسیقی نودرمان ام اس(مولتیپل اسکلبرخی اطلاعات روانشناسی مپارادوکس ها در علمریسدیپلام تنها داروی تایالگوی بنیادین و هوشیاریتوسعه برخی شغل ها با هوش سوپاپ ها یا ترانزیستورهاتحریک عمقی مغز در آلزایمابزار بقا از نخستین همانطلای سیاهنظریه ی تکامل در درمان بیمغز بزرگ و فعال یا مغز کوحقیقت آنطور نیست که به نظاز تلسکوپ گالیله تا تلسکقدرت ذهنهیچ اندر هیچدلایلی که نشان میدهد ما بقدرت عشقهیچگاه از فشار و شکست نتردنیا فریب و سرگرمیچگونه جمعیت های بزرگ شکل کوچ از محیط نامناسببی نهایت در میان مرزهاما انسانها چه اندازه نزددرمان ضایعات نخاعیبررسی علل کمر درد در میانآلودگی هوا چالش قرن جدیدرابطه تشنج و اوتیسمانفجار و توقف تکاملی نشاتکامل چشمسیر آفرینش از روح تا مغز ترجمه ای ابتدایی از اسراابزار بقای موجود زنده از علم به ما کمک میکند تا موهمه جا خیر بکارنقش محیط زندگی و مهاجرت دحکمت الهی در پس همه چیزاز تکینگی تا مغز از مغز تلرزش ناشی از اسیب به عصبهستي مادي ای که ما کوچکتردوچرخه در کاهش دردهای کمچالش هوشیاری و اینکه چرا کپسول ژری لاکتبیماری الزایمرماده ای ضد التهابیدرک دیگرانبعد از کرونا دلخوشی بیهوآینه در اینهزمین در برابر عظمت کیهانانرژی خلا ممکن استتکثیر سلول در برابر توقف ساختن آیندهتصویر زیبای اصفهاناتوسوکسیمایدعادت همیشه خوب نیستهندسه ی رایج کیهاننقش حیاتی تلومر دی ان آ دحس و ادراک (قسمت اول )از تکینگی تا مغز از مغز تمننژیتویتامین کا در سبزیجاتدانش قدرت استکتاب زیست شناسی باوربیوگرافیمحدودیت درک انساندردی که سالهاست درمان نشتقویت استخوان در گرو تغذآیا هشیاری کوانتومی وجودزندگی بی دوداهرام مصر از شگفتی های جهتاثیر نگاه انسان بر رفتامدیریت اینترنت بر جنگسریعترین کامپیوتر موجودتغییر دادن ژنها آیا روزی اخلاق پایه تکامل و فرهنگغم بی پایانهوش مصنوعی گوگل به کمک تشنقش غذاها در کاهش دردهای حس و ادراک قسمت هفتماز تکامل تا مغز، از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز واقعیت خلا و وجود و درک مداروهای ام اسگل خاردار، زیباستباهوش ترین و با کیفیت تریتمدن پیشرفته ی پیشینیانآیا جهش های ژنتیکی، ویروزیست شناسی کل در جزء فراکای آنکه نامش درمان و یادشسطح آگاهی، رخدادهای زندگتاثیر گیاه خواری بر رشد ومرز مرگ و زندگی کجاستجنگ داده هافناوری هوش مصنوعی نحوه خهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت بیست و دوچند جهانی و علماستفاده از هوش مصنوعی در منبع هوشیاری کجاست قسمت واکسن سرطانداروی جدید ضد میگرنگالکانزوماب، دارویی جدیرمز بقای جهش ژنتیکیبحث درباره پیدایش و منشا آب زندگی است قسمت هفتمتهدیدهای هوش مصنوعیزبان و شناخت حقیقت قسمت دتاثیر دپاکین بر بیماری مایا ابزار هوشمندی یا مغز شکست حتمیمشکلات روانپزشکی در عقب جهان هایی در جهان دیگرفروتنی و غرورهوش مصنوعی از عروسک تا کمحس و ادراک- قسمت شصت و چهنون و القلموزن حقیقی معرفت و شناختاصل علت و تاثیرمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدر چه مرحله ای از خواب ، ربخش فراموش شده ی حافظهپلاسمای غالبروان سالمآزار دیگری، آزار خود استتو دی ان ای خاص ميتوکندريسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکاگر نعمت فراموشی نبود بسشبیه سازی سیستم های کواننرمش های مفید در سرگیجهمغز فکر میکند مرگ برای دیجهانی در ذهنارتباط انسانی، محدود به فساد اقتصادی سیتماتیک درهوش مصنوعی، اتفاقات و تحخودآگاهی و هوشیارينور از عمق تاریکییاری خدا نزدیک استاعتیاد و تلاش های درمانی منحنی که ارتباط بین معرفدرمان نگهدارنده ی اعتیادبرای اولین بار دانشمندانپیوند سر، یکی از راه حلهاروش هایی برای جلوگیری از افتخار انسانتوهم چیستسلسله مباحث هوش مصنوعیتاثیر عصاره تغلیظ شده گیابزار بقا از نخستین همانصبر و واقعیتچراروياها را به یاد نمی آمغز انسان برای ایجاد تمدجایی خالی نیستاز نخستین همانند سازها تقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصهوش عاطفی در زنان بیشتر اخدای رنگین کمانچیزی خارج از مغزهای ما نیکلام و زبان، گنجینه ای بسبه کدامین گناه کشته شدندموسیقی هنر مایع استدرمان تومورهای مغزی با ابرخی بیماری ها که در آن بپاسخ گیاهان در زمان خوردریشه های مشترک همه ی موجوالگوبرداری از طبیعتتوصیه های سازمان بهداشت سوخت هیدروژنی پاکتداوم مهم است نه سرعتابزار بقا از نخستین همانطوفان فقر و گرسنگی و بی سنظریه ی تکامل در درمان بیمغز بزرگترین مصرف کننده حقیقت افراداز تلسکوپ گالیله تا تلسکاز تکنیکی تا مغز از مغز تقضاوت ممنوعهیپرپاراتیروئیدیسمدنیا مکانی بسیار اسرارآمچگونه حافظه را قویتر کنیکوچک شدن مغز از نئاندرتابی هیچ می ایی و بی هیچ میرما انسانها چه اندازه نزددرمانهای بیماری پارکینسبرطرف کردن خشونت را از خاآلودگی هوا و ویروس کرونارادیوی مغز و تنظیم فرکانانقراض را انتخاب نکنیدتکامل و ارتقای نگاه تا عمسیستم تخلیه ی مغز بینشی نترس و آرمان هاابزار بقای موجود زنده از علم بدون توقفهمیشه چیزی برای تنهایی دنقش مرکز تنفس سلولی در بیحافظه میتواند بزرگترین داز تکینگی تا مغز از مغز تلرزش عضله یا فاسیکولاسیوهستی ما پس از شروعی چگال دوچرخه سواری ورزشی سبک و چالش هوشیاری و اینکه چرا کامپیوتر سایبورگبیماری ای شبیه آلزایمر و ماده، چیزی نیستدرک درست از خود و هوشیاریتفکر قبل از کارآیندهزمین زیر خلیج فارس تمدنی انرژِی برای ایجاد اضطرابتأثیر نیکوتین سیگار بر مساختن آینده، بهترین روش تصویربرداری فضاپیمای آماتصال مغز و کامپیوترعادت کن خوب حرف بزنیهندسه بنیادیننقش خرچنگ های نعل اسبی درحس و ادراک (قسمت دوم )از تکینگی تا مغز از مغز تمنابع انرژي پاک سرچشمه حویتامین بی 12 در درمان درددانش محدود به ابعاد چهارکتاب طبیعت در قالب هندسهبیوگرافیمخچه فراتر از حفظ تعادلدرس گرفتن از شکست هاتقویت حافظه یا هوش مصنوعآیا واکنش های یاد گرفته وزندگی در جمع مواردی را براولویت بندی ها کجاستتاثیر ویتامین دی بر بیمامداخله ی زیانبار انسانسرگیجه از شایعترین اختلاتغییر زودتر اتصالات مغزیاختلاف خانوادگی را حل کنغیرقابل دیدن کردن مادههوش مصنوعی الفاگونقشه مغزی هر فرد منحصر بهحس و ادراک قسمت هفدهماز تکامل تا مغز، از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز والزارتان داروی ضد فشار داروهای تغییر دهنده ی سیگل درون گلدانذهت را روی چیزهای مفید متباور و کیهان شناسیتمدن بشری و مغز اخلاقیآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجزیست شناسی باور حقیقت یا ایمپلانت مغزیسعی کن به حدی محدود نشویتاثیر گیاه خواری بر رشد ومرز بین انسان و حیوان کجاجنبه های موجی واقعیتفواید روزه داری متناوبهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت بیست و سوچند روش ساده برای موفقیتاستفاده از انرژی خلامنبع هوشیاری کجاست قسمت واکسن ضد اعتیادداروی جدید ضد الزایمرگام کوچک ولی تاثیرگذاررمز جهانبحثي درباره هوش و تفاوتهآب زندگی است قسمت اولتو یک معجزه ایزبان و شناخت حقیقت قسمت ستاثیر داروهای ضد التهاب ایا بیماری ام اس (مولتیپشگفت نیست من عاشق تو باشممشاهده گر جدای از شیء مشاجهان یکپارچهفرگشت و تکامل تصادفی محض هوش مصنوعی از عروسک تا کمحساسیت روانی متفاوتنوآوری ای شگفت انگیز دانوزوز گوشاصل عدم قطعیت از کوانتوم منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدر ناامیدی بسی امید استبخش های تنظیمی ژنومپمبرولیزوماب در بیماری چروبات ها قول میدهندآسيب میکروواسکولاریا آستو در میانه ی جهان نیستی سفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکاگر با مطالعه فیزیک کوانشبکه های مصنوعی مغز به درنرمش های موثر در کمردردمغز قلبجهان، تصادفی نیستارتباط از بالا به پایین مفشار و قدرتهوش احساسیخودت را از اندیشه هایت حفنور درونژن همه چیز نیستاعتیاد را به دور بیندازمنشأ اطلاعات و آموخته ها درمان نابینایان آیا ممکنبرای تمدن سازی، باید در بپیوندهای پیچیده با تغییرروش هایی ساده برای کاهش اافراد آغاز حرکت خودشان رتوهم و خیالسلطان جنگل یا صاحب ملکوتتاریک ترین بخش شبابزار بقا از نخستین همانصبر بسیار بایدچراروياها را به یاد نمی آمغز انسان برای شادمانی طجاذبهاز نخستین همانند سازها تقانون مندی نقشه ژنتیکی مهوش عاطفی در زنان بیشتر اخدایی که ساخته ی ذهن بشر چیزی شبیه نور تو نیستکلام، در تحولی شگفت آور ببه امید روزهای بهترمیهمانهای ناخوانده عامل درمان تشنجبرخی بیماری های خاص که بدپختگی پس از چهل سالگي به ریشه های مشترک حیاتالتهاب شریان تمپورالتوصیه های غیر دارویی در سسودمندی موجودات ابزی بر تداخل مرزها و صفات با بینابزار بقا از نخستین همانطوفان زیبایینظریه ی ریسمانمغز حریص برای خون، کلید تحقیقت انسانحقیقت اشیااز تکینگی تا مغز و از مغز قطار پیشرفتهاوکينگ پیش از مرگش رسالدنیای شگفت انگیز کوانتومنگاه من، نگاه تو و یا حقیکوچکی قلببی ذهن و بی روحما اکنون میدانیم فضا خالدرماندگی به دلیل عادت کربزرگ فکر کنآلودگی هوا و پارکینسونراز تغییرانواع سکته های مغزیتکامل و ریشه ی مشترک خلقتسیستم تعادلی بدنتسلیم شدن از نورون شروع مابزار بقای موجود زنده از علم در حال توسعههمیشه چشمی مراقب و نگهبانقش نگاه از پایین یا نگاهحافظه های کاذباز تکینگی تا مغز از مغز تلزوم گذر انسان از حدها و هشت توصیه برای کاستن از ددوپامین قابل حل در آبچالش هوشیاری و اینکه چرا کاهش مرگ و میر ناشی از اببیماری ای شبیه ام اس مولتماده، چیزی بیش از یک خلا درک عمیق در حیواناتتفکر ترکیبی در هوش مصنوعآینده ی انسان در فراتر اززمان چیستانسولینتأثیر نگاه انسان بر رفتاساختار فراکتال وجود و ذهتصور ما ازمشکلات و واقعیاثر مضر مصرف طولانی مدت رعادت کردن به نعمتهندسه در پایه ی همه ی واکنقش داروهاي مختلف معروف حس و ادراک قسمت 67از تکینگی تا مغز از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز ویتامین بی هفدهدانش بی نهایتکتاب، سفری به تاریخبیان ژن های اسکیزوفرنی دمخچه ، فراتر از حفظ تعادلدست و پا زدن در سایه؟تقویت سیستم ایمنیآیا یک، وجود داردزندگی در سیاهچالهاولین قدم شناخت نقص های ختاثیر ویروس کرونا بر مغز مدارک ژنتیکی چگونه انسانتغییر عمودی سر انسان از پاختلال خواب فرد را مستعد غرور و علمهوش مصنوعی از عروسک های بنقشه های مغزی جدید با جزیحس و ادراک قسمت هجدهماز تکامل تا مغز، از مغز تمنابع بی نهایت انرژی در دواکنش های ناخودآگاه و تقداروهای ضد بیماری ام اس وگل زندگیذخیره ی شگفت انگیز اطلاعباید از انسان ترسیدتمدن زیر آبآیا خداباوری محصول تکاملزیست، مرز افق رویداد هستایمپلانت مغزی و کنترل دو شلیک فراموشیتاثیر گیاه خواری بر رشد ومرز جدید جستجو و اکتشاف، جنسیت و تفاوت های بیناییفیلمی بسیار جالب از تغییهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت بیستمچندین ماده غذایی که مانناستفاده از سلول های بنیامنبع هوشیاری کجاست قسمت واکسن علیه سرطانداروی سل سپتگامی در درمان بیماریهای رمز جهان خاصیت فراکتالبحثی جالب درباره محدودیتآب زندگی است قسمت دومتو یک جهان در مغز خودت هسزبان جانسوزتاثیر داروی ضد تشنج سدیم ایا بدون زبان میتوانیم تشگفت انگیز بودن کیهانمشاهده آینده از روی مشاهجهان یکپارچهفراموش کارها باهوش تر هسهوش مصنوعی از عروسک تا کمخفاش کور و انسان بینا؟نوار مغز مشاهده ی غیر مستوسواس، بیماری استاصل، روان و نفس استمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدر هم تنیدگی مرزها و بی مبخش بزرگی حس و ادراک ما اپنج اکتشاف شگفت آور در موروبات های ریز در درمان بیآسیب ها ناشی از آلودگی هوتوقف؛ شکستسفری به آغاز کیهانتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر تلاش انسان امروز براشبکیه های مصنوعینرمشهای مهم برای تقویت عمغز ما کوچکتر از نیم نقطهجهش های ژنتیکی مفید در ساارتباط بین هوش طبیعی و هوفضا و ذهن بازهوش احساسیخودروهای هیدروژنینوروفیبروماتوزژن همه چیز نیستاعداد بینهایت در دنیای ممنشاء کوانتومی هوشیاری ادرمان های اسرار آمیز در آبرای خودآگاه بودن تو بایپیوندی که فراتر از امکانروش جدید تولید برقافراد بی دلیل دوستدار تو توهم وجودسم زنبور ، کلیدی برای وارتاریکی من و تو و گرد و غباابزار بقا از نخستین همانصد قدح، نفتاده بشکستچراغ های متفاوت و نور یکسمغز انسان برای شادمانی طجاذبه و نقش آن در شکلگیریاز نخستین همانند سازها تقانون گذاری و تکاملهوشمندی کیهانخدایا جز تو که را دارمنکاتی در مورد تشنجکلرال هیدرات برای خوابانبه بالا بر ستارگان نگاه کمیوتونیک دیستروفیدرمان جدید ALSبرخی توجهات در ببمار پارپدیده خاموش روشن در پارکرژیم های غذایی و نقش مهم امواجی که به وسیله ی ماشیتوصیه هایی در مصرف ماهیسی و سه پل اصفهانترقی واقعی یا شعار ترقیابزار بقا از نخستین همانطولانی ترین شبنظریه تکامل در درمان بیممغز در تنهایی آسیب میبینمغز را از روی امواج بشناسحقیقت تنها چیزی است که شااز تکینگی تا مغز از مغز تقطره قطرههاوکينگ پیش از مرگش رسالدنیایی پر از سیاهچاله نگاه مادی غیر علمی استکوچکترین چیز یک معجزه اسبی سوادی در قرن 21ما از اینجا نخواهیم رفتدرها بسته نیستبزرگ شدن مغز محدود به دورآلزایمرراست دستی و چپ دستیانیس بی کسانتکامل ابزار هوش ، راه پر سیستم دفاعی بدن علیه مغز تست نوار عصب و عضلهابزار بقای موجود زنده از علم راهی برای اندیشیدن اهمیشه اطمینان تو بر خدا بنقش نظام غذایی در تکامل محافظه و اطلاعات در کجاست از تکینگی تا مغز از مغز تلزوم سازگاری قانون مجازاو هر کس تقوای خدا پیشه کندورترین نقطه ی قابل مشاهچالش هوشیاری و اینکه چرا کاهش التهاب ناشی از بیمابیماری اسپینال ماسکولار ماست مالیدرگیری قلب در بیماری ویرتفکر خلا ق در برابر توهم آینده ی علم و فیزیک در60 ثزمان و مکان، ابعاد کیهان انسولین هوشمندتأثیر شیرینی های حاوی لوساختار شبکه های مغزی ثابتصور از زمان و مکاناثرات فشار روحی شدیدعادت بد را ترک کنهندسه زبانِ زمان استنقش درختان در تکاملحس و ادراک قسمت 74از تکینگی تا مغز- از مغز منابع انرژی از نفت و گاز ویتامین دی گنجینه ای بزردانشمندان موفق به بازگردکتابخانهبیان حقیقتمخچه ابزاري که وظیفه آن فدست کردن در گوشتلقین اطلاعات و حافظهآیا کیهان می تواند یک شبیزندگی زمینی امروز بیش از اولین مورد PML به دنبال تکتاثیر ژنها بر اختلالات خمروری بر تشنج و درمان هایتغییرات منطقه بویایی مغزاختلال در شناسایی حروف و غربال در زندگیهوش مصنوعی از عروسک های بنقشه با واقعیت متفاوت اسحس و ادراک قسمت هشتماز تکامل تا مغز، از مغز تمنابع جدید انرژیواکنش به حس جدیدداروی فامپیریدین یا نورلگلوله ی ساچمه ایذره ی معین یا ابری از الکبابا زود بیاتمدنی قدیمی در شمال خلیج آیا دلفین ها می تواند از زاویه نگاه ها یکسان نیستایمپلانت مغزی کمک میکند شلیک فراموشیتاثیر گیاه خواری بر رشد ومرزهای حقیقی یا مرزهای تجنسیت و تفاوت های بیناییفیروز نادریهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت دهمچندجهانیاستفاده از سلول های بنیامنبع هوشیاری کجاست قسمت واکسنی با تاثیر دوگانه اداروی ضد چاقیگامی در درمان بیماریهای رنگ کردن، حقیقت نیستبحثی در مورد نقش ویتامين آب زندگی است قسمت سومتو کجای جهانیزبان ریشه هایی شناختی استاثیر درجه حرارت بر مغزایا تکامل هدفمند استشگفت زده و حیران باشمشاهدات آمیخته با اشتباهجهان کنونی و مغز بزرگتریفراموشی همیشه هم بد نیستهوش مصنوعی از عروسک تا کمخفاش با شیوع همه گیری جدینوار مغز با توضیح دکتر فایک پیام منفرد نورون مغزی اصلاح خطا با رفتن بر مسیرمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدر هم تنیدگی کوانتومیبخش بزرگتر کیهان ناشناختپول و شادیروبات کیانآسیب روانی شبکه های اجتمتولید مولکول جدید توسط هسقوط درون جاذبه ای خاص، چتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر خواهان پیروزی هستیشباهت مغز و کیهانچرا ماشین باید نتایج را پمغز مانند تلفن استجهش های ژنتیکی غیر تصادفارتباط شگفت مغز انسان و ففضای قلب منبع نبوغ استهوش بشری تهدید برای بشریخورشید مصنوعینورون هاي مصنوعی می توانژن هوش و ساختارهای حیاتی بقا با سازگارترین فرد اسمهمان ناخواندهدرمان های بیماری آلزایمربرای رشد، باید از مسیر خطپیوستگی همه ی اجزای جهانروش صحبت کردن در حال تکامافزایش قدرت ادراکات و حستوهم وجودسماگلوتید داروی کاهش دهنتاریکی و نورابزار بقا از نخستین همانصدای بم با فرکانس پایین، نزاع بین جهل و علم رو به پمغز انسان رو به کوچک تر شجبران از دست رفته هااز نخستین همانند سازها تقانون جنگلهوشیاری و وجودخرما منبع بسیار خوب آنتی چگونه مولکول های دی ان ایکم کردن کالری روشی سودمنبه بالاتر از ماده بیندیشمیگرن و پروتئین مرتبط با درمان جدید میگرن با انتی برخی توصیه ها برای واکسیپروژه ی ژنوم انسانیرژیم های غذایی و نقش مهم امیوتروفیک لترال اسکلروتوضیحی ساده در مورد هوش مسیلی محکم محیط زیست بر انتروس جریان انرژیابزار بقا از نخستین همانطی یکصد هزار سال اخیر هرچنظریه تکامل در درمان بیمابزار بقا از نخستین همانطبیعت موجی جهاننظریه تکامل در درمان بیممغز زنان جوانتر از مغز مرحقیقت خواب و رویااز تکینگی تا مغز از مغز تلمس کوانتومیهدف یکسان و مسیرهای مختلدنیا، هیچ استنگاه محدود و تک جانبه، مشکووید نوزده و خطر بیماری بی شرمیما اشیا را آنطور که هستنددرهای اسرارآمیز و پوشیدهبزرگ شدن تقریبا ناگهانی آملودیپین داروی ضد فشار رجزخوانی هایی که امروز بانگشت ماشه ایتکامل تکنولوژیسکوت و نیستیتست آر ان اس دز میاستنی گابزار بقای موجود زنده از علم ساختن برج های چرخانهمیشه به آنچه داری، خوشننقش نظریه تکامل در شناساحافظه و اطلاعات در کجاست از تکینگی تا مغز از مغز تلزوم سازگاری قانون مجازاوفور و فراوانیديدن با چشم بسته در خواب چالش کمبود اندام برای پیکاهش حافظه هرچند فرایندیبیماری اضطراب عمومیماست مالی با هوش انسانیدرگیری مغز در بیماری کویتفاوت مغز انسان و میمون هآینده با ترس جمع نمیشودزمان و گذر آن سریع استانسان قدیم در شبه جزیره عتئوری تکامل امروز در درمسادیسم یا لذت از آزار دادتصادف یا قوانین ناشناختهاثرات مفید قهوهعادت دادن مغز بر تفکرهندسه، نمایشی از حقیقتنقش ذهن و شناخت در حوادث حس و ادراک قسمت 75از تکینگی تا مغز- از مغز منابع انرژی از نفت و گاز ویروس مصنوعیدانشمندان نورون مصنوعی سکجای مغز مسئول پردازش تجبیداری و خواب کدام بهتر امخچه تاثیر گذار بر حافظهدست آسمانتلاش ها برای کشف منابع جدآیا گذشته، امروز وآینده زندگی زودگذراولین مورد پیوند سر در انسرگردانیتاثیر کلام در آیات کلام بمرکز هوشیاری، روح یا بدن تغییرات مغز پس از 40 سالگیاختلال در شناسایی حروف و مقالاتهوش مصنوعی از عروسک های بنقص های سیستمی ایمنیحس و ادراک قسمت هشتاد و ناز تکامل تا مغز، از مغز تمناطق خاص زبان در مغزواکسن های شرکت فایزر آمرداروی لیراگلوتیدگلوئونذرات کوانتومی زیر اتمی قباد و موجتمرکز و مدیتیشنآیا دلفین ها میتوانند بازاوسکا درمان گوشرایمپلانت نخاعی میتواند دشنا در ابهای گرم جنوب نیاتاثیر گیاه خواری بر رشد ومزایای شکلات تلخ برای سلجهل مقدسفیزیک مولکولها و ذرات در هوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت دوازدهمنه ناامیدی بلکه ارتقااستفاده از سلول های بنیامنبع هوشیاری کجاست قسمت وابستگی یعنی قلادهداروی ضد چاقیگاهی لازم است برای فهم و رنگین کمانبحثی در مورد نقش کلسیم و آب، زندگی است(قسمت پنجم)تو کز محنت دیگران بی غمیزبان شناسی مدرن در سطح سلتاثیر درجه حرارت بر عملکایجاد احساساتشگفتی های نقشه ی ژنتیکیمطالبه ی حق خودجهان کاملی در اطراف ما پرفراموشی و مسیر روحانیهوش مصنوعی از عروسک تا کمخلا، حقیقی نیستنوار مغز ترجمه رخدادهای یک پیشنهاد خوب برای آسان اصول انجام برخی نرمش ها دمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمدر هم تنیدگی کوانتومی و پبخش دیگری در وجود انسان هپول و عقیدهروح و آب حیاتآسیب عصب پا به دنبال اعتیتولید مثل اولین ربات های سلول های مغزی عامل پارکیتاثیر درجه حرارت بر عملکاپل ویژن پرو در تشخیص بیمشباهت مغز با کیهان مادیچرا مردم با زندگی میجنگنمغز مادران و کودکان در زمجهش های بیماری زا، معمولارتباط شگفت انگیز مغز انقفس ذهنهوش در طبیعتخوش قلبی و مهربانینورون های ردیاب حافظهژن یا نقشه توسعه مغز و نقبقا در ازای بیماریمهندسی ژنتیک در حال تلاش درمان های بیماری اس ام ایبرای زندگی سالم، یافتن تپیام های ناشناخته بر مغز روشهای نو در درمان دیسک بافزایش مرگ و میر سندرم کوتوهم بی خداییسندرم کووید طولانیتاریکی خواهد ترسیدابزار بقا از نخستین همانصرع و درمان های آننزاع بین علم و نادانی رو مغز انسان رو به کوچکتر شدجدا کردن ناخالصی هااز نشانه ها و آثار درک شدقانون جنگلهوشیاری و افسردگیخسته نباشی باباچگونه میتوان با قانون جنکمالگرایی دشمن پیشرفتبه جای محکوم کردن دیگران میگرن و خوابدرمان جدید کنترل مولتیپلبرخی درمان های Spinal Muscular Atپروژه ی ژنوم انسانیرژیم ضد التهابیامید نیکو داشته باش تا آنتیوتیکسن داروی ضد جنونسینوریپا داروی ترکیبی ضدتری فلوپرازینابزار بقا از نخستین همانطبیعت بر اساس هماهنگینعناعمغزهای کوچک بی احساسحقیقت در علم، هرگز نهایی از تکینگی تا مغز از مغز تلووفلوکساسینهدف یکسان، در مسیرهای متدندان ها را مسواک بزنید تنگاه کلی نگرکودک هشت ساله لازم است آدبی عدالتی در توزیع واکسن ما به جهان های متفاوت خوددرون قفس یا بیرون از آنبزرگترین خطایی که مردم مآموزش نوین زبانرحم مصنوعیانگشت نگاری مغز نشان میدتکامل جریان همیشگی خلقتسکوت، پر از صداتشنچ پانایوتوپولوس تشنج ابزارهای پیشرفته ارتباط علایم کمبود ویتامین E را همیشه داناتر از ما وجود دنقش هورمون های تیروئید دحافظه و اطلاعات در کجاستاز تکینگی تا مغز از مغز تلزوم عدم وابستگی به گوگل وقاحت و تمسخر دیگراندی متیل فومارات(زادیوا)(چالش دیدگاه های سنتی در بکاهش دوپامین عامل بیماریبیماری بیش فعالیماشین دانشدرگیری مغز در بیماران مبتفاوت ها و تمایزها کلید بآیا فراموشی حتمی استزمان و صبرانسان میوه ی تکاملتئوری تکامل در پیشگیری و سازگاری با محیط بین اجزاتضادهای علمیاثرات مفید روزه داریعارضه جدید ویروس کرونا سهنر فراموشینقش روی و منیزیم در سلامتحس و ادراک قسمت 78از تکینگی تا مغز- از مغزتمنابع انرژی از نفت و گاز ویروس های باستانی، مغز مدانشمندان یک فرضیه رادیککرونا چه بر سر مغز می آوربیست تمرین ساده برای جلومخاطب قرار دادن مردم، کادست بالای دستتلاش های جدید در ALSآیا پیدایش مغز از روی تصازندگی سلول در بدن، جدای ااولین هیبرید بین انسان و سربازان ما محققا غلبه می تاثیر کپسول نوروهرب بر نمرکز حافظه کجاستتغییرات آب و هوایی که به اختلالات مخچهتاثیر ویتامین دی بر بیماهوش مصنوعی از عروسک بازی نقص در تشخیص هیجانات عامحس و ادراک قسمت هشتاد و شاز خود رها شومناطق خاصی از مغز در جستجواکسن کووید 19 چیزهایی که داروی تشنجی دربارداریگمان میکنی جرمی کوچکی در ذرات کوانتومی زیر اتمی قباد غرور و سر پر از نخوت وتمرکز بر هدفآیا دست مصنوعی به زودی قازبان فرایند تکاملی برای ایمان به رویاشناخت و معرفت، و نقش آن دتاثیر گیاه خواری بر رشد ومسمومیت دانش آموزان بی گجهان فراکتالفیزیک هوشیاریهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت سومنه به اعداماستفاده از سلول های بنیامنبع هوشیاری کجاست قسمت53واسطه ها د رمسیر ایجاد مغداروی ضد تشنج با قابليت تگاهی مغز بزرگ چالش استرهبر حقیقیبحثی در مورد حقیقت فضا و آتاکسی فریدریشتو پیچیده ترین تکنولوژی زبان شناسی نوین نیازمند تاثیر درجه حرارت بر عملکایران بزرگشگفتی های زنبور عسلمطالبی در مورد تشنججهان پیوستهادغام میان گونه های مختلفراموشی آرمانهوش مصنوعی از عروسک تا کمخلا، خالی نیستنوار مغز در فراموشی هایک آلل ژنتیکی که از نئانداصول توسعه ی یک ذهن کاملمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمدر هم تنیدگی کوانتومی و دبخشیدن دیگران یعنی آرامشپوست ساعتی مستقل از مغز دروح در جهانی دیگر استآسانی موفقیتتولید یا دریافت علمسلول های بنیادیتاثیر درجه حرارت بر عملکاپی ژنتیکشباهت های ریشه ای چند بیمچرا مغز انسان سه هزار سالمغز چون ابزار هوش است دلیجهش تمدنی عجیب و شگفت انسارتباط شگفت انگیز مغز انقفس را بشکنهوش عاطفی قسمت 11خوش خیالی و خوش بینینوروپلاستیسیتی چیستژن ضد آلزایمربقای حقیقی در دور ماندن امهندسی بدندرمان های جدید ALSبرخی ملاحظات در تشنج های پیدایش زبانروشهای شناسایی قدرت شنواافزایش سرعت پیشرفت علوم توهم تنهاییسندرم گیلن باره به دنبال تاریخ همه چیز را ثبت کردهابزار بقا از نخستین همانضایعه ی شبکه لومبوساکرالنزاع بین علم و جهل رو به پمغز ایندگان چگونه استجدایی خطای حسی استاز نظر علم اعصاب یا نرووسقانونمندی و محدودیت عالمهوشیاری کوانتومیخطا در محاسبات چیزی کاملچگونه مغز ما، موسیقی را پکمردردبه خوبی های دیگران فکرکنمیگرن و روزه داریدرمان جدید ام اسبرخی روش های تربیتی کودکپروانه ی آسمانیرژیم غذایی حاوی تخم مرغ وامید نجاتتیک و اختلال حرکتیسیگار عامل افزایش مرگ ومتری فلوپرازینسیاهچاله هاترک امروزابزار بقای موجود زنده از طعمه ی شبکه های ارتباط اجهفت چیز که عملکرد مغز تو مغز، فقط گیرندهحقیقت راستین انسان علم باز تکینگی تا مغز از مغز تلوب فرونتال یا پیشانی مغهدف از تکامل مغزده روش موفقیتنگاه انسان محدود به ادراکودک ایرانی که هوش او از بیمار 101 ساله، مبتلا به سما با کمک مغز خود مختاريمدرون آشفته ی تو و ظاهر خنبزرگترین درد از درون است آمارهای ارائه شده در سطح رحم مصنوعیانتقال ماده و انرژیتکامل داروینی هنوز در حاسکته مغزیتشنج چیستابزارهای بقا از نخستین هعلایم کمبود ویتامین E را همیشه راهی هستنقش هورمون زنانه استروژنحافظه ی هوش مصنوعیاز تکینگی تا مغز از مغز تمقاومت به عوارض فشار خون وقت نهيب هاي غير علمي گذشدین اجباریچاالش ها در تعیین منبع هوکاهش سن بیولوژیکی، تنها بیماری تی تی پیمبانی ذهنی سیاه و سفیددرگیری مغزی در سندرم کووتفاوت ها را به رسمیت بشناآیا ممکن است موش کور بی مزمان واقعیت است یا توهمانسان ها می توانند میدان تئوری جدید، ویران کردن گستم با شعار قانون بدترین تظاهر خوابیده ی مادهاثرات مضر ماری جواناعدم توقف تکامل در یک انداهنر حفظ گرهنقش روزه داری در سالم و جحس و ادراک قسمت 82از تکینگی تا مغز، از مغز منابع انرژی از نفت و گاز ویرایش DNA جنین انسان، بردانشمندان ژنی از مغز انسکریستال هابیش از نیمی از موارد انتقمدل همه جانبه نگر ژنرالیدستورالعمل مرکز کنترل بیتلاش های جدید در درمان فرآیا آگاهی پس از مرگ از بیزندگی، مدیریت انرژیاولین تصویر در تاریخ از سسردرد میگرنتاثیر کپسول نوروهرب بر تمرکز حافظه کجاستتغییرات تکاملی سر انسان اختلالات حرکتی در انسانصفحه اصلیهوش مصنوعی از عروسک بازی نقطه ی رسیدن به قلهحس و ادراک قسمت پنجماز درخواست ها جدا شومنبع هوشیاری کجاست قسمت واکسن کرونا و گشودن پنجرداروی جدید ALSگنجینه ای به نام ویتامین ذرات کوانتومی زیر اتمی قبار مغز بر دو استخوانتمرکز بر امروزآیا رژیم غذایی گیاهی سلازبان متغیراین پیوند نه با مغز بلکه شناخت حقیقت یا آرزوهای گتاثیر گیاه خواری بر رشد ومسمومیت دانش آموزان، قماجهان قابل مشاهده بخش کوچفیزیک و هوشیاریهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت سی و هشتمنه به اعداماستفاده از سلول های بنیامنبع هوشیاری کجاست؟ (قسموبینار اساتید نورولوژی دداروی ضد تشنج با قابليت تگاهی جهت را عوض کنروی و منیزیم در تقویت استآتاکسی مخچه ای خودایمنتو آرامش و صلحیزبان، نشان دهنده ی سخنگو تاثیر درجه حرارت بر عملکایرادهای موجود در خلقت بشانس یا نتیجه ی تلاشمطالعه ای بیان میکند اهدجهان پیوستهادغام دو حیطه علوم مغز و فرایند پیچیده ی خونرسانیهوش مصنوعی به کمک هوش طبیخلاصه ای از مطالب همایش منوار مغز در تشخیص بیماری یک جهش ممکن است ذهن انساناصول سلامت کمرمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمدر هر سوراخی سر نکنبخشش، عقلانی یا غیر عاقلپوشاندن خود از نورروح رهاییآشنا پنداریتولید پاک و فراوان انرژیسلول های بنیادی منابع و اتاثیر رو ح و روان بر جسمابتدا سخت ترین استشباهت کیهان و مغزچرا مغزهای ما ارتقا یافت مغز چگونه صداها را فیلتر جهشهای مفید و ذکاوتی که دارتباط غیرکلامی بین انساقله برای دیدن نه برای به هوش عاطفی قسمت نهمخوشبختی چیستنوروز مبارکژنها نقشه ایجاد ابزار هوبلندی در ذهن ما درک بلندیمهربانی، شرط موفقیتدرمان های جدید میگرنبرخی مرزهای اخلاق و علوم پیر شدن حتمی نیستروشی برای بهبود هوش عاطفافسردگی و اضطراب در بیماتوهم جداییسندرم پیریفورمیستاریخ، اصیل نیست و ساخته ابزار بقا از نخستین همانضایعه ی عروقی مخچهنسبیت عام از زبان دکتر برمغز ابزار بقای برتر مادیجریان انرژی در سیستم های از نظر علم اعصاب اراده آزقارچ بی مغز در خدمت موجودهوشیاری سنتی یا هوشیاری خطا در محاسبات چیزی کاملچگونه مغز پیش انسان یا همکمردرد ناشی از تنگی کانابه خودت مغرور نشومیگرن سردردی ژنتیکی که بدرمان جدید ای ال اس، توفربرخی سلولهای عصبی در تلاپرواز از نیویورک تا لوس آرژیم غذایی سالم و ضد التهامید جدید بر آسیب نخاعیتیکاگرلور داروی ضد انعقاسیاهچاله های فضایی منابعترکیب آمار و ژنتیکابزار بقای موجود زنده از ظهور امواج مغزی در مغز مصهفت سین یادگاری از میراث مغزتان را در جوانی سیم کشحقیقت غیر فیزیکیاز تکینگی تا مغز از مغز تلوتیراستامهدف از خلقت رسیدن به ابزادهن، بزرگترین سرمایهنگاه از بیرون مجموعهکودکان میتوانند ناقل بی بیمار مرکز تنفس سلولیما بخشی از این جهان مرتبطدروغ نگو به خصوص به خودتبسیاری از مجرمان، خودشانآن چیزی که ما جریان زمان رسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرانتروپی و هوشیاریتکامل داروینی هنوز در حاسال سیزده ماههتشنج و حرکات شبه تشنجی قاابزارهای بقا ازنخستین همعلائم عصبی آلزایمر، با اهمیشه عسل با موم بخوریمنقش ویتامین K در ترمیم اسحافظه انسان و حافظه ی هوشاز تکینگی تا مغز از مغز تمقایسه رقابت و همکاریوقتی فهمیدی خطا کردی برگدین، اجباری نیستنابینایی در نتیجه ی گوشی کایروپاکتیک چیستبیماری دویکمباحث مهم حس و ادراکدرگیری مغزی در سندرم کووتفاوت های بین زن و مرد فقآیا ما کالا هستیمزمان پلانکانسان یک کتابخانه استتا 20 سال آینده مغز شما به ستم، بی پاسخ نیستتظاهری از ماده است که بیداجزای پر سلولی بدن انسان عدم درکهنر رها شدن از وابستگینقش رژیم غذایی بر رشد و احس و ادراک قسمت 87از تکینگی تا مغز، از مغز منابع انرژی از نفت و گاز ویشن پرودانشمندان پاسخ کوانتومی کریستال زمان(قسمت اولبیشتر کمردردها نیازی به مدل هولوگرافیک ژنرالیزهدغدغه نتیجه ی نادانی استتلاش های جدید در درمان سرآیا امکان بازسازی اندامهزندان ذهنیاولین دارو برای آتاکسی فسردرد میگرن در کودکانتاثیر کپسول نوروهرب بر سمرکز خنده در کجای مغز استتغذیه بر ژنها تاثیر دارداختلالات صحبت کردن در انسوالات پزشکیهوش مصنوعی از عروسک بازی نقطه ای بود و دگر هیچ نبوحس و ادراک قسمت پنجاهاز روده تا مغزمنبع هوشیاری کجاست قسمت واکسن کرونا از حقیقت تاتداروی جدید s3 در درمان ام گوهر با نظر دیگران سنگ نمرفلکس وتری با توضیح دکتر بار بزرگ ایستادن بر دو پاتمساح حد واسط میان مغز کوآیا رژیم غذایی گیاهی سلازبان مشترک ژنتیکی موجودااین اندوه چیستشناخت درون، شناخت بیرون؛تاثیر گیاهخواری بر رشد و مسیر دشوار تکامل و ارتقاجهان موازی و حجاب هافیزیک آگاهیهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت سی و ششمنه بدبخت بلکه ناداناستیفن هاوکینگ در مورد همنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتوجود قبل از ناظر هوشمندداروی ضد تشنج توپیراماتگذر زمان کاملا وابسته به رویا و واقعیتآتش منبع انرژیتو افق رویداد جهان هستیزبان، وسیله شناسایی محیطتاثیر درجه حرارت بر عملکایستادن در برابر آزادی بشانس یا تلاشچت جی پی تیمعماری، هندسه ی قابل مشاجهان پر از چیزهای اسرار آارتقا و تکامل سنت آفرینش فرایند تکامل و دشواری هاهوش مصنوعی به شناسایی کاخلاصه ای از درمان های جدینوار مغزی روشی مهم در تشخیک رژیم غذایی جدید، می تواضطراب و ترسمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمدر والنتاین کتاب بدید همبدون پیر فلکپیموزایدروزه داری متناوب، مغز را آشنا پنداریتولید اندام با چاپ سه بعدسلول های بدن تو پیر نیستنتاثیر روده بر مغزابتدایی که در ذهن دانشمنشباهت زیاد بین سلول هاي عچرا ویروس کرونای دلتا وامغز ناتوان از توجیه پیداجهشهای مفید و ذکاوتی که دارتروز یا خوردگی و التهاقله سقوطهوش عاطفی قسمت هفتمخوشبختی دور از رنج های منوروز یا روز پایانیژنها ، مغز و ارادهبلوغ چیستموفقیت هوش مصنوعی در امتدرمان های جدید در بیماری برخی نکات از گاید لاین پرپیشینیان انسان از هفت میروشی جدید در درمان قطع نخافسردگی و ساختار مغزتوهم جدایی و توهم علمسندرم پیریفورمیستازه های اسکیزوفرنی(جنوابزار بقا از نخستین همانضایعات در عصب زیر زبانیچسبیدن به خود، مانع بزرگ مغز ابزار برتر بقاجریان انرژی در سیستم های از نظر علم اعصاب اراده آزقبل از آغازهوش، ژنتیکی است یا محیطیخطای ادراک کارماچگونه هموساپينس بر زمین کمردرد و علل آنبه دنبال رستگاری باشمیگرن شدید قابل درمان اسدرمان جدید سرطانبرخی سيناپسها طی تکامل و پروتئین های ساده ی ابتدارژیم غذایی ضد التهابیامید درمان کرونا با همانتیروفیبان موثر در سکته ی امیدوار باش حتی اگر همه چتکنولوژی های جدید و حالتسیاهچاله ها، دارای پرتو ترکیب حیوان و انسانابزار بقای موجود زنده از ظرف باید پر شود چه با چرک هم نوع خواری در میان پیشیمغزتان را در جوانی سیمکشحقیقت غیر قابل شناختاز تکینگی تا مغز از مغز تلوزالمعده(پانکراس)مصنوعهر چیز با هر چیز دیگر در تدو ویژگی انتزاع و قدرت تجنگاه از دور و نگاه از نزدکودکان خود را مشابه خود تبیماری لبر و نابینایی آنما تحت کنترل ژنها هستیم یدریای خدابسیاری از بیماری های جدیآنچه ناشناخته است باید شرساناها و ابر رساناها و عانتظار گذر تندباد؟تکامل داروینی هنوز در حاسانسور از روی قصد بسیاری تشنج عدم توازن بین نورون ابزارهای بقای موجود زندهعلت خواب آلودگی بعد از خوهمیشه، آنطور نیست که هستنقش ژنتیک در درمان اختلاحباب های کیهانی تو در تواز تکینگی تا مغز از مغز تمقابله ی منطقی با اعتراضوقتی پر از گل شدی خودت را دیوار همه اش توهم بودناتوانی از درمان برخی ویکار امروز را به فردا نیندبیماری دیستروفی میوتونیمبتکران خودشکوفادرگیری اعصاب به علت میتوتفاوت های تکاملی در مغز وآیا ما تنها موجودات زنده زمان به چه دلیل ایجاد میشانسان باشتا بحر یفعل ما یشاستون فقرات انسان دو پا جلتعویض دارو در تشنجاجزایی ناشناخته در شکل گعدالت برای من یا برای همههنر، پر کردن است نه فحش دنقش رژیم غذایی در رشد و احس و ادراک قسمت چهلاز تکینگی تا مغز، از مغز منابع انرژی از نفت و گاز واقعیت فیزیکی، تابعی از دانشمندان اولین سلول مصنکریستال زمان(قسمت دوم)با هوش مصنوعی خودکار روبمدل هولوگرافیک تعمیم یافذهن ما از در هم شکستن منبتلاش های جدید شرکت نورالآیا انسان با مغز بزرگش اخزونیسومایداولین دروغسردرد میگرنی در کودکانتاثیر کپسول نوروهرب بر سمرگ چیستثبت و دستکار ی حافظهALS نگاهی کامل بر بیماری واختلالات عضلانی ژنتیکپیامهای کاربرانهوش مصنوعی از عروسک بازی نقطه بی بازگشتحس و ادراک قسمت پنجاه و یاز سایه بگذرمنبع هوشیاری کجاست قسمت واکسن کرونا ساخته شده توداروی جدید لنفوم و لوکمیگویید نوزده و ایمنی ساکترفتار مانند بردهبار سنین ابزار هوشمندی اتنفس هوازی و میتوکندریآیا راهی برای رفع کم آبی زبان چهار حرفی حیات زمیناین ایده که ذرات سیاهچالشناسایی تاریخچه ی تکاملیتاثیر انتخاب از طرف محیط مسئول صیانت از عقیده کیسجهان ما میتواند به اندازفیزیکدانان ماشینی برای تهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت سیزدهمنه جنگ و نه خونریزیاستیفن هاوکینگ در تفسیر منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتداروی ضد جنون در درمان تیبحثی در مورد عملکرد لوب فگذشته را دفن کنرویا و کابوسآثار باستانی تمدن های قدتو انسانی و انسان، شایستزدودن نقص از هوش مصنوعیتاثیر درجه حرارت بر عملکاکنون را با همه ی نقص هایشاهکار قرنچت جی پی تیمعنی روزهجهان پر از چیزهای جادویی ارتقا یا بازگشت به قبل ازفرایند حذف برخی اجزای مغهوش مصنوعی تعاملیخم شدن فضا-زماننوار مغز، مفید و بی خطریکی از علل محدودیت مغز اماطلاع رسانی اینترنتیمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمدر یک فراکتال هر نقطه مرکبدون بار گذشتهپیموزایدروزه داری و التهاب زیانبآشناپنداری چیستتولید سلولهای جنسی از سلسلول بنیادی و ای ال استاثیر روزه داری بر سلامت ابتذال با شعار دینشباهت زیاد بین سلول هاي عچرا پس از بیدار شدن از خومغز و قلب در جنین موش مصنجوانان وطنارزش های وارونهقلب های سادههوش عاطفی قسمت یازدهخانه ی تاریکنورالژیژنهای مشترک بین انسان و وبلعیدن ستاره توسط سیاهچاموفقیت در تفکر استدرمان های جدید سرطانبرخی نرمش ها برای درد زانپیشرفت های جدید علوم اعصروشی جدید در درمان نابیناقلیت خلاقتوهم جسمسندرم پای بی قرارتازه های بیماری پارکینسوابزار بقا از نخستین همانضرورت زدودن افکارنسبت ها در کیهانمغز از بسیاری حقایق می گرجریان انرژی در سیستم های از واقعیت امروز تا حقیقتقبل از انفجار بزرگهیچ نقطه ای مرکزی تر از اخطای حسچگونه هوشیاری خود را توسکمردرد با پوشیدن کفش منابه زودی شبکه مغزی به جای میدان مغناطيسي زمین بشر درمان جدید سرطانبرداشت مغز ما از گذر زمانپروتز چشمرژیم غذایی ضد دردامیدواریتکنولوژی و پیشرفتسیاهچاله و تکینگی ابتدایترازودونابزار بقای موجود زنده از عقل مجادله گرهمه چیز موج استمغط یک گیرنده استحقیقت، آن چیزی نیست که جلاز تکینگی تا مغز از مغز تلیروپریم داروی ترکیبی ضدهر جا که جات میشه، جات نیدو بیماری روانی خود بزرگ نگاه از درون قفس یا بیرونکودکان را برای راه آماده بیماری میاستنی گراویسمانند آب باشدرک فرد دیگر و رفتارهای ابسیاری از بیماری های جدیآنچه واقعیت تصور میکنیم رستگاری محدود به یک راه ناندوه در دنیا استتکامل داروینی هنوز در حاسانسور بر بسیاری از حقایتشویق خواندن به کودکانابزارهای بقای از نخستین عماد الدین نسیمی قربانی همکاری یا رقابتنقش گرمایش آب و هوا در همحباب هایی تو در تواز تکینگی تا مغز از مغز تمقابله با کرونا با علم اسوقتی تو از یاد گرفتن باز دیوار، از ابتدا توهم بودناتوانی در شناسایی چهره کار با یگانگی و یکپارچگیبیماری سلیاکمتواضع باشدرب بسته با غیر خود باز متفاوت های زبانی سرمنشا تآیا مصرف مولتی ویتامین هزمان شگفت انگیزانسان جدید از چه زمانی پاتاول کف پا و حقیقتستارگانی قبل از آغاز کیهتعامل انسان و هوش مصنوعیاحیای بینایی نسبی یک بیمعسل طبیعی موثر در کنترل بهوموارکتوس ها ممکن است دنقش زنجبیل در جلوگیری از حس و ادراک قسمت چهل و هفتاز تکینگی تا مغز، از مغز منابع انرژی از نفت و گاز واقعیت چند سویهدانشمندان تغییر میدان مغکریستال زمان(قسمت سوم)با هر چیزی که نفس می کشد مذهن چند جانبه نیازمند نگتلاش هایی در بیماران قطع آیا احتمال دارد رویا از آزونا به وسیله ویروس ابله اولین سلول مصنوعیسردرد و علتهای آنتاثیر کتامین در درمان پامرگ و میر پنهانثبت امواج الکتریکی در عصفقر داده ها در هوش مصنوعیاختراع جدید اینترنت کوانسایتهای دیگرهوش مصنوعی از عروسک بازی نمیتوان با بیرون انداختنحس و ادراک قسمت پنجاه و داز علم جز اندکی به شما دامنبع هوشیاری کجاست قسمت واکسن آلزایمرداروی جدید میاستنی گراویگوش دادن بهتر از حرف زدنرفتار وابسته به شکلبارداری بدون رحمتنفس هوازی و میتوکندریآیاما مقهور قوانین فیزیکزبان نیاز تکاملی استاین ابتدای تناقض هاستشناسایی سلول های ایمنی امسئولیت جدیدجهان مادی، تجلی فضا در ذهفال نیکوهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت ششمچه زیاد است بر من که در ایاستخوان های کشف شده، ممکمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدارویی خلط آوربحثی درباره هوش و تفاوتهگریه ی ابر، رمز طراوت باغرویا و خبر از آیندهآرامش و دانشتو با همه چیز در پیوندیسفر فقط مادی نیستتاثیر درجه حرارت بر عملکاکوییفلکسشاهکار شش گوشنتایج نادانی و جهلمعادله ها فقط بخش خسته کنجهان دارای برنامهارتوکين تراپی روشی جديد فراتر از دیوارهای باورهوش مصنوعی در کامپیوترهاخونریزی مغز در سندرم کوونوار مغز، ترجمه ی فعالیت یافته های نوین علوم پرده اطلاعات حسی ما از جهان، چمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمدر کمتر از چند ماه سوش جدبدون زمان، ماده ای وجود نپیچیدگی های مغزمگسروزه داری و بیمار ی ام اس آشتی بهتر استتولترودینسلول بنیادین از مخاط بینتاثیر روغن رزماری استنشاابداع دی ان ای بزرگترین دشجاعت و ترسچرا ارتعاش بسیار مهم استمغز و اخلاقجوانان وطنارزش های حقیقی ارزش های غقلب و عقلهوش عاطفی قسمت پنجمخانواده پایدارنوسانات کوانتومی منبع ماژنهای هوش ، کدامندبنی عباس، ننگی بر تاریخمولکول ضد پیریدرمان های رایج ام اسبرخی نرمش ها برای زانوپیشرفت در عقل است یا ظواهروشی جدید در درمان سکته ماقیانوس نادانیتوهمات و شناخت حقیقتسندرم پس از ضربه به سرتازه های درمان ام اسابزار بقا از نخستین همانضرب المثل یونانینسبت طلایی، نشانه ای به سمغز به تنهایی برای فرهنگ جراحی گردن همیشه برای دیاز کجا آمده ام و به کجا میقبرستان ها با بوی شجاعتهیچ چیز همیشگی نیستخطر آلودگی هواچگونه واکسن کرونا را توزکنفرانس تشنج هتل کوثر اصبه زیر پای خود نگاه نکن بمیدان های مغناطیسی قابل درمان دارویی سرطان رحم ببرداشتت از جهان رو زیاد پروتز عصبی برای تکلمراه فراری نیستپرورش مغز مینیاتوری انساراه نجاتامیدواری و مغزتکنولوژی جدید که سلول هاسیاهچاله ی منفرد یا سیاهترازودونابزار بقای موجود زنده از عقل سالمهمه چیز و هیچ چیزنفرت، اسیب به خود استحقایق ممکن و غیر ممکناز تکینگی تا مغز از مغز تلیس دگرامفتامین یا ویاسهر حرکت خمیده می شود و هر دو بار در هفته ماهی مصرف نگاه از درون مجموعه با نگکوری گذرای ناشی از موبایبیماری های میتوکندریماه رجبدرک نیازمند شناخت خویش ابشکه ای که ته نداره پر نمآنچه حس می کنیم، نتیجه ی رشته نوروایمونولوژی و نقاندوه دردی را دوا نمیکندتکامل زبانساهچاله ها تبخیر نمیشودتشخیص ژنتیکی آتروفی های ابزارهای دفاعی و بقای موعوامل موثر در پیدایش زباهمانند سازی در انساننقش پیش زمینه ها و اراده حد و مرزها توهم ذهن ماستاز تکینگی تا مغز از مغز تملاحظه های اخلاقی دربارهوقتی ریشه ها عمیقند از چیدید تو همیشه محدود به مقدنادیدنی ها واقعی هستندکارهای کوچک، بی ارزش نیسبیماری ضعف عضلات نزدیک بمجموعه های پر سلولی بدن مدرختان چگونه بر تشکیل ابتفاوت ایستایی و تکاپوآیا مغز تا بزرگسالی توسعزمزمه ات مانده در گوشمانسان خطرناکترین موجودتابوهای ذهنیسخن نیکو مانند درخت نیکوتعامل انسان با هوش مصنوعاحیای بینایی نسبی یک بیمعشق درونی به یگانگی خلقتهورمون شیرساز یا پرولاکتنقش زبان در سلطه و قدرت احس و ادراک قسمت چهل و هشتاز تکینگی تا مغز، از مغز منابع انرژی از نفت و گاز واقعیت چیستدانشمندان روش هاي جدیدی کشف مکانیسم عصبی خوانش پبا آتش، بازی نکن و بعد از ذهن هوشیار در پس ماده ی متلاشی برای درمان قطع نخاآیا احتمال دارد رویا از آزیان غذاهای پرچرباوکرلیزوماب داروی جدید شسردرد به دلیل مصرف زیاد متاثیر گیاه خواری بر رشد ومرگ و میر بسیار بالای ناشجلو رفتن یا عقبگردفلج نخاعی با الکترودهای ادامه بحث تکامل چشمهوش مصنوعی از عروسک بازی نمیتوان بر سیاه سیاه نوشحس و ادراک قسمت پنجاه و سازدواج های بین گونه ای، رمنبع هوشیاری کجاست قسمت واکسن ایرانی کرونا تولیدداروی جدید آلزایمرگوشه بیماری اتوزومال رسسرفتار اجتماعی انسان، حاصبازگشایی مجدد مطب دکتر ستنفس بدون اکسیژنآگاهی فراتر از آگاهیزبان و کلمه حتی برای کساناینکه به خاطرخودت زندگی شواهدی از نوع جدیدی از حامسئولیت در برابر محیط زیجهان مرئی و نامرئیفاکسیبتهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت شصت و هشتنه عدم مطلق بلکه عدم با قوراپامیل در بارداریاستروژن مانند سپر زنان دمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدارویی ضد بیش فعالی سیستبحثی درباره هوش و تفاوتهگربه شرودینگر و تاثیر مشرویا بخشی حقیقی از زندگی آرامش و سکونتو با باورهایت کنترل میشسفر نامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکاکسی توسین و تکامل پیش اشاید گوشی و چشمی، آماده شنجات در راستگوییمعجزه های هر روزهجهان در حال نوسان و چرخشارتباط میکروب روده و پارفرد موفقهوش مصنوعی در تفکر خلاق اخواندن ، یکی از شستشو دهننوار عصب و عضلهیاد گرفتن مداوماطلاعاتی عمومی در مورد ممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمدر آرزوهایت مداومت داشتهبرنامه و ساختار پیچیده مپیچیدگی های مغزی در درک زروزه داری سلول های بنیادآغاز فرایند دانستنتومورها و التهاب مغزی عاسلول عصبی شاهکار انطباق تاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار هوش در حال ارتقا ازشرکت نورالینک ویدیویی ازچرا بیماری های تخریبی مغمغز و اخلاقجواب دانشمند سوال کننده ارزش حقیقی زبان قسمت اولقلب یا مغزهوش عاطفی قسمت اولخار و گلنوشیدن چای برای مغز مفید ژنهای حاکم بر انسان و انسبه قفس های سیاهت ننازمولتیپل اسکلروز در زنان درمان های علامتی در ام اسبرخی نرمش های گردنپیشرفت ذهن در خلاقیت استريتوکسيمب در درمان ام اسالکترومغناطیس شنوایی و هتوکل بر خداسندرم جدایی مغزتبدیل پلاستیک به کربن و سابزار بقا از نخستین همانضربه مغزی در تصادف رانندنشانه های گذشته در کیهان مغز بیش از آنچه تصور میشوجستجوی متن و تصویر به صوراز کسی که یک کتاب خوانده قدم زدن و حرکت دید را تغیهیچ چیز، چقدر حقیقی استخطرات هوش مصنوعیچگونه آن شکری که می خوریمکنگره بین المللی سردرد دبه سیاهی عادت نکنیممیدان های کوانتومی خلادرمان زخم دیابتی با تکنوبررسي علل احتمالي تغيير پرکاری تیروئیدراه های جدید برای قضاوت رامیدی به این سوی قبر نیستتکنولوژی جدید که سلول هاسیاهچاله ی تولید کنندهتراشه مغز بدون واسطه ی دابزار بقای موجود زنده از عقلانیت بدون تغییرهمه چیز کهنه میشودنقاشی هایی با بوی گذشته یحل مشکلاز تکینگی تا مغز از مغز تلا اکراه فی الدینهرچیز با یک تاب تبدیل به دو برابر شدن خطر مرگ و مینگاه حقیقی نگاه به درون اکی غایب شدی تا نیازمند دلبیماری های مغز و اعصاب و ماپروتیلیندرک و احساسبشریت از یک پدر و مادر نیآنها نمیخواهند دیگران رارشد مغز فرایندی پیچیده ااندوهگین نباش اگر درب یا تکامل زبانسایه ی هوشیاریتشخیص آلزایمر سالها قبل ابعاد و نیازهای تکاملیعوامل ایجاد لغت انسانی و همجوشی هسته ای، انرژِی بنقش آتش در رسیدن انسان بهحریص نباشاز تکینگی تا مغز از مغز تملاحظات بیهوشی قبل از جرویتنام نوعی کرونا ویروس دیدن خدا در همه چیزنادانی در قرن بیست و یکم،کارهایی بیش از طراحی و گپبیماریهای تحلیل عضلانی امجرم، گاهی قربانی استدرختان اشعار زمینتفاوت ارباب و رهبر حقیقیآیا همه جنایت ها نتیجه بیزنان باهوش ترانسان عامل توقف رشد مغزتاثیر فکر بر سلامتسخن و سکوتتعداد کلی ذهن ها در جهان احتیاط در ورزش زانو در خاعشق، شلوغ کردن نیستهوش فوق العاده، هر فرد اسنقش زبان در سلطه و قدرت احس و ادراک قسمت چهل و دوماز تکامل تا مغز از مغز تا منابع انرژی از نفت و گاز واقعیت چیستدانشمندان روشی برای تبدیکشف مکانیسمی پیچیده در ببا تعمق در اسرار ابدیت و ذهن و شیمی بدنتلاشی تازه برای گشودن معآیا برای تولید مثل همیشه زیباترین چیز در پیر شدنايندگان چگونه خواهند دیدسردرد تنشنتاثیر گیاه خواری بر رشد ومرگ و سوال از قاتلجلوتر را دیدنفلج بل، فلجی ترسناک که آناداراوون تنها داروی تاییهوش مصنوعی از عروسک بازی نمای موفقیتحس و ادراک قسمت پنجاه و شاسکلت خارجی در درمان اختمنبع هوشیاری کجاست قسمت واکسن اسپایکوژنداروی جدید ای ال اسگوشت خواری یا گیاه خواریرقیبی قدرتمند در برابر مبازگشت از آثار به سوی خداتنها مانع در زندگی موارد زبان و بیان نتیجه ساختماتاثیر احتمالی عصاره تغلیاینکه خانواده ات سالم باشواهدی از دنیسوان(شبه نئمستند جهان متصلجهان مشارکتیفاجعه ی جهل مقدسهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت شصت و دونهایت معرفت و شناخت درک عورزش هوازی مرتب خیلی به قاسرار آفرینش در موجمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتداستانها و مفاهیمی اشتبابحثی درباره هوش و تفاوتهگزیده ای از وبینار یا کنفرویا تخیل یا واقعیتآرامش(سکوت) stillness و تکاپوتو باید نیکان را به دست بسفر به مریخ در 39 روزتاثیر درجه حرارت بر عملکاکسکاربازپین در درمان تششاید درست نباشدنخاع ما تا پایین ستون فقرمعجزه ی چشمجهان در حال ایجاد و ارتقاارتباط ماده و انرژیفرد یا اندیشههوش مصنوعی در خدمت خلق وحخواب زمستانی سلول های سرنوار عصب و عضلهیاد بگیر فراموش کنیاطلاعاتی عمومی در مورد ممنبع هوشیاری در کجاست؟ قدر آسمان هدیه های نادیدنبرنامه ی مسلط ژنها در اختپیوند قلب خوک، به فرد دچاروزهای بد باقی نمیماندآغاز فصل سرما و دوباره تکتومورهای نخاعیسلول عصبی، در محل خاص خودتاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانشربت ضد خلطچرا حیوانات سخن نمی گوینمغز و سیر تکامل ان دلیلی جواب سنگ اندازیارزش حقیقی زبان قسمت دومقلب دروازه ی ارتباطهوش عاطفی قسمت دهمخارق العاده و استثنایی بنوعی سکته مغزی ، وحشتناک کفش و کتاببه مغز خزندگان خودت اجازمواد کوانتومی جدید، ممکندرمان ژنتیکی برای نوآوریبرخی یونها و مولکول های مپیشرفتی مستقل از ابزار هریه زغالیالکتروتاکسی(گرایش و حرکتوپیراماتسندرم دزدی ساب کلاوینتبدیل تراکت صوتی مصنوعی ابزار بقا از نخستین همانضررهای مصرف شکر و قند بر نشانه های پروردگار در جهمغز برای فراموشی بیشتر کجستجوی هوشیاری در مغز مااز آغاز خلقت تا نگاه انساقدرت مردمهیچ وقت خودت را محدود به دفاع از پیامبرچگونه انتظارات بر ادراک کنگره بین المللی سردرد دبه سخن توجه کن نه گویندهمیدان بنیادین اطلاعاتدرمان ساده ی روماتیسمبررسی مغز با امواج مادون