جهان در حال نوسان و چرخش

جهان در حال چرخش از ویلیام براون
(ویلیام براون، فیزیکدان زیستی یا بیوفیزیکدان و دانشمند و پژوهشگر انگلیسی در بنیاد بین المللی علوم طنین که پژوهش هایی تئوریک و آزمایشی را برای درک بهتر فیزیک سیستم های پیچیده ی بازسازی کننده ی خود و به خصوص سیستم های زیستی انجام میدهد. او دیدگاه های جدیدی در مورد فرایندهای بیوژنز(ایجاد حیات)، تکامل، هوش بیولوژیک و هوشیاری دارد.
در عرصه ی آزمایشگاهی و کاربردی، کاربردهای احتمالی پژوهش های او در سلامت نوین و تکنولوژی هایی برای سلامت، صنعت و کشاورزی است. هدف اصلی او مطرح کردن ایده ها و تکنولوژی هایی است که به انسانیت کمک می کند و تمدن را توسعه می دهد.)
از تکینگی تا مغز از مغز تا سیاهچاله ی فضایی قسمت پنجاه و دوم
تلاش برای بازکردن رمز ماده و انرژی تاریک با ابزارهای جدید تکنولوژیک برای سنجش
مقاله:
وقتی به گذشته ی دور جهان مینگری- که به معنی نگریستن بر فاصله های وسیع کیهانی است- کهکشان های خاصی دیده می شود که مقدار زیادی انرژی آزاد می کند. این کهکشان های ابتدایی- که به عنوانکوازار، بلازار، کهکشان های رادیویی و کوازارهای پر از امواج رادیویی خوانده می شود- همه اش به عنوان اجسامی تحت عنوان
active galactic nuclei AGN
خوانده می شود. این ها برخی از پرانرژی ترین پدیده ها در کیهان هستند.

AGN، تاییدی بر پیشبینی فیزیکدان ایتالیایی نسیم هرمیان است که سیاه چاله ها ساختار فضا-زمان هستند و هسته ای را شکل میدهند که در اطراف آن کهکشان ها و ستارگان، شکل می گیرد.(سیاهچاله ها فقط نابود کننده نیستند بلکه همین سیاهچاله ی مهلک، از دید ناظر دیگری- که از بیرون مجموعه می نگرد- ممکن است کاملا ایجاد کننده ی حیات و زندگی و کاملا روشن و سفید باشند.)
در حقیقت این اکنون به طور وسیع درک شده است که تشکیل زودرس کهکشان ها- که هسته های کهکشانی فعالی را ایجاد میکند- در حقیقت به علت فعالیت سیاه چاله های غول پیکر است و اینها سیاهچاله هایی با توده ای متشکل از یک میلیون یا حتی یک میلیارد توده ی خورشیدی است.
در آناتومی بزرگ این سیاه چاله های کهکشانی مرکزی اشاره هایی معماگونه و بسیار جذاب در میدان عمیق فضا وجود دارد.
هرچند همه ی کهکشان های اصلی شاید یک سیاه چاله ی بزرگ داشته باشند و این ساختاری است- که تشکیل کهکشان ها را در مرحله ی اول پیدایش، آغاز کرده است- هسته های کهکشانی فعال، به نظر می رسد فاز ابتدایی متفاوتی از این فرایند را نمایش دهد و این، زمانی است که سیاهچاله های غول آسا بسیار فعال هستند و مقدار زیادی از انرژی و شاید ماده را صادر می کنند و نخستین کهکشان ها را شکل می دهند.

فضا – زمان بطور دائم در حال نوسان است!
به علاوه به عنوان نتیجه ی افزایش ماده ی پیش کهکشانی، مقادیر زیاد ماده هم به سمت سیاه چاله های مرکزی جذب میشود و نیز از قطب آن، صادر میشود.
ماده که به داخل میرود یک دیسک افزایشی فوق العاده داغ و فوران های نسبیتی را در اطراف منطقه ی استوایی سیاه چاله تشکیل میدهد(ذرات باردار یا پلاسمای الکترون-پوزیترون که با سرعت های نسبیتی حرکت می کنند.)و در طول محور چرخش، جریان می یابد و می تواند تا صدها یا هزاران سال نوری توسعه یابد.(سیاهچاله ی خورنده، در بخش دیگری از وجودش، کاملا تولید کننده و صادر کننده ی ماده و انرژی است و این میتواند همان پرتوهای هاوکینگ تابش شده از سیاهچاله باشد که بر اساس اصل عدم قطعیت هایزنبرگ برای سیاهچاله ها فرض شده است.)

سازمان یافتن ضمنی محورهای چرخش سیاه چاله ها- که منجر به فوران های رادیویی می شود- وجود یکپارچگی و انسجام فضایی در مقیاس بزرگ را در تکانه ی زاویه ای پیشنهاد می دهد. این ساختارهای بسیار عظیم و پر انرژی، به سادگی- در زمانی که بر تصاویر عمیق فضایی گرفته شده در باند موج رادیویی طیف الکترومفناطیس نگاه میشود- شناسایی می گردد. مقیاس مشاهده، بزرگ است و نور را از کهکشان های فراوانی در طول میلیون ها پارسک فضا، جمع آوری میکند.
به طور مشابه، ابزاری- که استفاده میشود تا نور را از چنین منابع وسیع و دوری جمع کند- غول پیکر است. در مورد تلسکوپ رادیوییآرسیبو فکر کن تا بتوانی تصور کنی این تلسکوپ ها چقدر عظیم هستند. یکی از آن تلسکوپ ها Square Kilometer Array است که یکی از بزرگترین ابزارهای مشاهداتی علمی است که تاکنون ساخته شده است. لنز های این تلسکوپ یک کیلومتر مربع، وسعت دارند.
این تلسکوپ وقتی کامل شود در تعیین پارامترهای کیهان شناسی بنیادین، کاربرد دارد و ابتدایی ترین دوره های تشکیل کهکشان ها را بررسی میکند.

سرعت انبساط کیهان چقدر است؟ | ایندیپندنت فارسی
در مطالعه ی اخیر- که از تلسکوپ رایویی Giant Meterwave Radio Telescope استفاده می کند- ستاره شناسان آفریقای جنوبی کشف مهمی داشته اند و این، زمانی بود که ترتیب محور چرخشی 64 کهکشان را تحلیل نمودند.
جهت گیری محور چرخش هسته های فعال کهکشانی به طورمستقیم قابل مشاهده است و این به خاطر فوران های بلند پلاسما است که از قطب های سیاه چاله ی غول پیکر مرکزی، با صدور قدرتمند امواج الکترومغناطیس در طیف فرکانس رادیویی منشا می گیرد. در گزارشی از جامعه ی ستاره شناسی رویال، تیم ستاره شناسی جهت گیری زاویه های موقعیت فوران رادویی را تحلیل کردند و دیدند مقدار بسیار زیادی از سیاه چاله های غول پیکر در محورهای چرخشی خود قرار گرفته اند.
تحلیل آماری نشان داد 0.1% احتمال رخداد و وجود چنین نظم و ساختاری هست و این، به قدرت نشان می دهد هنوز نیروی نادیده ای هست که هماهنگی قدرتمندی بین اشیا در مقیاس کیهانی ایجاد میکند.(نیروی ناشناخته ای که تا 67% انرژی جهان قابل مشاهده را تشکیل میدهد)
به علاوه این شاید نشان دهد شرایط طی ابتدایی ترین دوره های تشکیل کهکشان از ایزوتروپی- که همشکلی توزیع ماده را نشان میدهد- منحرف می شود. برای دوره ای طولانی، تصور شده است که جهان، هموژن و ایزوتروپیک است یعنی در همه محل ها مشابه است و محور یا جهتگیری قابل مشاهده ای وجود ندارد.(ایزوتروپی و همسانی مورد تصور ما که مطالعات بیشتر و یافته های دقیق تر، آن را رد می کند و جهان را نه فقط محدود به نیروهای شناخته شده ی کیهان و هم شکل بر اساس این نیروها نمی داند، بلکه انرژی و ماده ی تاثیر گذار و ناشناخته کیهان را تا 96% کیهان معرفی می کند.)
در حقیقت این به عنوان اصلی در کیهان شناسی شناخته شده است.
یکی از بزرگترین ذهن های قرن بیستم کورت گودل یک راه حل دقیق را برای معادلات میدانی اینشتین فراهم کرده است که یک جهان در حال چرخش را توصیف میکند.
در توصیف تلاش های گودل، فیزیکدان استیفن هاوکینگ میگوید: این مدل ها به خوبی می تواند توصیفی ارزشمند از جهانی باشد که مشاهده می کنیم. با این همه اطلاعات مشاهداتی، فقط سازگار با سرعت بسیار پایین چرخش است. کیفیت این مشاهدات تا زمان مرگ گودل به طور پیوسته، بهبود پیدا کرد و او همیشه می پرسید آیا جهان هنوز چرخش میکند؟ و او به خودش پاسخ میداد، نه اینگونه نیست!

در رخدادهای جدید، یافته های متعدد دیگری وجود داشته است که پیشنهاد میدهد جهان در حقیقت به طور کامل، هموژن وایزوتروپ نیست. این نمونه ها ازمحور شرارتآمده است که طی یک تحلیل از اشعه ی پس زمینه ای میکروویو کیهانی و جریان تاریک، شناسایی شده است.
گزارش شامیر بر Sloan Digital Sky Survey نشان میدهد تعداد کهکشان های چپ گرد، بیشتر از کهکشان های راست گرد است. پس ارتباط قوی محور چرخشی سیاهچاله های فراوان و غول پیکر در فاصله های کیهانی ممکن است ابهام برانگیز باشد زیرا با تصورات استاندارد باید واکنش اندکی از هسته های کهکشانی در چنین فاصله هایی وجود داشته باشد یا اساسا چنین واکنشی وجود نداشته باشد.
هرمیان در دوره ی طولانی، دینامیک و خصوصیات فضا-زمان را توصیف کرده است که بر اساس آخرین مطالعه، به طور طبیعی چنین جهت گیری و درهم تنیدگی منسجم و پکپارچه ای از اشیا را تولید میکند.

دکتر سید سلمان فاطمی . نورولوژیست, [3/11/2022 12:27 PM]
هرمیان خصوصیات هندسی و ساختاری فضا و ماده را از کوچکترین تا بزرگترین مقیاس، توصیف کرده است و این تا بزرگترین مقیاس کهکشانی یعنی خود جهان، ادامه می یابد و ما درکی از چگونگی و چرایی آرایش های وسیع کهکشان ها به یک شکل در محور چرخش خود مرتب شده اند حس می کنیم.
با نامی که قبلا بیان شد محور شرارت، یعنی جریان تاریک، دیوار بزرگ و خلا بزرگ جهان، ایزوتروپ و همسان نیست بلکه به جای آن، جهتگیری مشخصی دارد.( هنگام بررسی تابش پس زمینه کیهانی، ستاره شناسان نوسانات حرارتی سردی را کشف کردند. این درجه حرارت های مختلف و یا مناطق ناهمسانگرد، مناطقی هستند که در آن چگالی های مختلف ماده در جهان اولیه تا مقیاسی عظیم با گسترش مداوم کوچک شده اند. در حالی که بسیاری از این تفاوت های دمایی با نظریه های کیهان شناختی فعلی این جهان توضیح داده می شود، ناحیه ای وجود دارد که با این نظریه ها سازگاری ندارد. خیلی عجیب است، محققانی که آن را کشف کردند آن را به نام “محور شرارت” نامیدند. برای اینکه بدانیم محور شرارت چیست، ایده هایی وجود دارد. یکی از این ایده ها واقعا جذاب است.
به گفته ی محققان در واقع ما شاهد منطقه ای هستیم که در آن جهان ما به جهان دیگر، ضربه می زند و قوانین فیزیک، همدیگر را نقض می کنند. بنابراین اگر این مورد باشد و ستاره شناسان شاهد تعامل جهانی دیگر هستند، برای ناظرانی دیگر بیرون از مجموعه ی جهان ما و قوانین فیزیکی آن، این محور شرارت به چه معنی است؟
آیا آنها هم این منطقه را سرد و بی روح و بیرون از قوانین فیزیکی خود می بینند؟

حیرت دانشمندان از «چرخش مورب» یک سیاه‌چاله | ایندیپندنت فارسی
آیا از نظر آنها این محور، شرور است یا محور حیات و زندگی؟

ما هیچ ایده ای نداریم، اما تصور کنید وقتی قوانین فیزیک دو جهان کاملا متفاوت، با هم همپوشانی داشته باشند، چه چیزی ممکن است رخ دهد؟
اصطلاح محور شرارت، برای آن چیزی که نمیدانیم و برای ما ناشناس است شبیه اصطلاح تاریکبرای ماده و انرژی تاریک است و شاید این شرارت و تاریکی فقط از دید ماست و کیهان با همه ی وجود، وابسته به این بخش تاریک و نادیدنی و یا به قول برخی شرور است.

هرمیان این ساختار دارای مقیاس بزرگ را به عنوان هندسه ی ناهمسوگرد دو تروسی شناسایی کرده است. بنابراین نه فقط پدیده هایی مانند جریان تاریک و توسعه ی شتابان فضا مشاهده شده است بلکه با کشف جدید: محور قدرتمند کهکشان ها هم مشاهده می شود. علت آن، چرخش هم شکل جهان است که تاثیر ارتباطی قوی(درهم تنیدگی)بر اشیا دارد و به صورت همشکل به وسیله ی نیروهای کوریولیسِ ساختار چرخشی، تحت تاثیر هستند.( نیروی کوریولیس یا اثر کوریولیس (به انگلیسی: Coriolis effect) یک شبه نیرو است که باعث انحراف اجسام در حال حرکت به بیرون از راستای خط راست، از دید یک ناظر درون یک دستگاه مرجع چرخان است. تأثیرات این نیرو را می‌توان به‌ وضوح در تعیین جهت جریانات جبهه‌های آب و هوایی سیارات دید. این اثر توسط گاسپار گوستاو کوریولیس مهندس و ریاضیدان فرانسوی در قرن ۱۹ میلادی کشف شد.
در فیزیک، اثر نیروی کوریولیس یک انحراف مشهود حرکت اشیا- هنگامی که اشیا در یک محور مختصات چرخش قرار دارد- می‌باشد. برای مثال، دو بچه را در دو سمت مخالف یک چرخ فلک گردان در نظر بگیرید، که دو توپ نیز در اطراف آن متصل بوده و می‌چرخند. از دید کودکان، مسیر توپ از پهلو به صورت منحنی درآمده و به وسیله نیروی کوریولیس انحنا پیدا کرده‌است. از دید سه بعدی انحراف با چرخش پاد ساعت‌گرد چرخ و فلک، به سمت راست است.(مشاهده از بالا) و در صورت چرخش ساعت‌گرد چرخ و فلک، انحراف به سمت چپ است. قوانین حرکت نیوتن حرکت شی در یک دستگاه مرجع لخت را توصیف می‌کند. هنگامی که قوانین نیوتن به مختصات چرخشی تعمیم داده می‌شود، نیروی کوریولیس و نیروی گریز از مرکز ظاهر می‌شود.)
دینامیک چرخشی، طبیعتا همراهی و انسجامی قوی را ایجاد میکند.
از این تئوری عمیق، ما می بینیم چرخش، نتیجه ی زیاد شدن ماده در جهان نخستین نیست بلکه به جای آن، چرخش درونی و انحنای شدید فضا-زمان است که باعث افزایش جاذبه ی ماده ی درون ساختارهای قابل مشاهده، میشود. چون چرخش، اول، آمده است ما انتظار داریم یک مقدار زیاد ارتباط محورهای چرخشی هسته های کهکشانی ابتدایی وجود داشته باشد.
در مقاله ی منشا چرخش آمده است: با در نظر گرفتن نیروهای کوریولیس و ترک در معادله های میدان اینشتین و تئوری یکپارچه سازی گراند هرمیان و الیزابت روشر، مشارکت تاثیرهای کوریولیس و ترک را در معادله های میدان اینشتین و هندسه فضا-زمان (جاذبه) ارزیابی کردند. نتیجه ی مهم چنین کاری اینکه چرخش یک خصوصیت درونی خود فضا-زمان است و تشکیل کهکشان ها، فوران های قطبی افزایش صفحات و بازوهای مارپیچی و هاله های کهکشانی را بدون نیاز به شکل های خارجی ساختار ماده ی تاریک توضیح می دهد.

مستند جهان متصل با حضور فیزیکدان نسیم حرمین
مهم اینکه این یک جنبه ی ابزاریِ تئوری متحد سازی بزرگ به عنوان تاثیرات کوریولیس و ترکِ فضا-زمان است که اجسام و واکنش های ذره را تولید میکند و در مقیاس هادرون و اتمی مشاهده می شود.(گشتاور نیرو-Torque
عامل مؤثر در گشتن هر جسم به دور محوری را گَشتاوَر نیرو یا لنگر می‌نامند.
گشتاور یک کمیت فیزیکی است در حرکت چرخشی که به بزرگی نیرو و مسیر و مکان اثر نیرو بستگی دارد. گشتاور یک کمیت بُرداری بوده و یکای آن درسامانه استاندارد بین‌المللی یکاها، نیوتن متر است.)

با دقت بیشتر آیا ممکن است که نیروهای بیشتری باشد که اجازه حفظ چنین جهتگیری قدرتمندی را طی زمان بدهد؟
برای نمونه ممکن است واکنش های میدان مغناطیسی کهکشانی- که در مقیاس های کیهان شناسی مشاهده شده است- بتواند نقشی را در پایدار کردن جهتگیری قدرتمند فوران های رادیویی قطبی سیاهچاله های غول پیکر داشته باشد و باعث حفظ آنیزتروپی در دوره های طولانی زمان شود. در حقیقت ابزاری مانند تلسکوپ رادیویی کیلومتر مربع، اجازه ی مطالعه و تحلیل واکنش های میدان مغناطیسی کهکشانی را میدهد. باید ببینیم چه مقدار می تواند در واکنش های مقیاس بزرگ کهکشانی استفاده شود.
همچنین واکنش مهم دیگری وجود دارد که ممکن است در ارتباط قوی محورهای چرخش مشاهده شده در سیاهچاله های غول پیکر درگیر شود و مانند چرخش درونی فضا-زمان است که به وسیله ی هرمیان توصیف شده است. این یک شیء هندسی مورد توجه دیگر در فضا-زمان است. از نظر تکنیکی به عنوان پل های اینشتین روزن ER bridges شناخته شده است واین نام گذاری از روی نام دو فیزیکدانی است که در ابتدا خصوصیات آنها را از طریق راه حل شوراتزشیلد معادله های میدان اینشتین، مطرح کردند و ما آنها را به صورت غیررسمی به عنوان کرمچاله می نامیم.
هرمیان توضیح داده است چگونه سیاهچاله ها که قلب اجرام کهکشانی و ستارگان را تشکیل می دهد، در شبکه ی کرمچاله ای و وسیع فضا-زمان متصل شده اند. یعنی آن سیاهچاله ها در طول فاصله های زمانی و فضایی وسیع، در هم تنیده می شوند و این بیشتر شبیه چیزی است که در فوران رادیویی ساختار چرخشی مشاهده شده است.
جالب اینکه پبشرفت های بیشتر در فیزیک متحد- که اخیرا به دست آمده است-، کرمچاله های فضا-زمان را با پدیده ی در هم تنیدگی کوانتومی محاسبه کرده است و با این بیان- که پل های اینشتین_روزن، رابطه ی اینشتین_روزن را ایجاد میکند- خلاصه شده و مختصرا با اصلاح ER = EPR توصیف شده است.( در سال 1935، اینشتین و دانشجوی او ناتان روزِن، موفق شدند کرمچاله ها را به دنیای فیزیک معرفی کنند. آنها سعی داشتند از پاسخ سیاهچاله، به عنوان مدلی برای ذرات بنیادی استفاده کنند. اینشتین هیچگاه از این ایده که گرانش یک ذره، بانزدیک شدن به آن ذره (جرم مورد نظر)، بی نهایت می شود، راضی نبود. اینشتین عقیده داشت که این تکینگی باید برطرف شود، زیرا بی معناست.

ایده جدید اینشتین و روزن توصیف یک الکترون (که اغلب به صورت یک نقطه کوچک بدون ساختار درونی تصور می شد) به عنوان یک سیاهچاله بود. با استفاده از این روش، این امکان به وجود می آمد تا بتوان از نسبیت عام، برای توصیف رموز دنیای کوانتوم در یک نظریۀ میدان یکپارچه، استفاده کرد.

آنها با پاسخ استاندارد سیاهچاله شروع کردند که به یک کوزه بزرگ با گلوگاهی دراز شباهت دارد. آنگاه آن را از محل گلوگاه بریده و با سیاهچاله دیگر واژگون شده ای، ادغام کردند. اینشتین معتقد بود این ترکیب عجیب ولی در عین حال پیوسته و هموار، در اصل سیاهچاله ای مستقل از تکینگی است و شاید بتواند مثل یک الکترون عمل کند.

ایده اینشتین در توصیف یک الکترون به صورت سیاهچاله، با شکست مواجه شد. اما امروزه کیهان شناسان عقیده دارند که پل اینشتین- روزن می تواند به صورت دروازه ای بین دو جهان عمل کند. به این ترتیب که احتمال دارد ما روزی هنگام حرکت آزادانه در یک جهان، تصادفاً درون یک سیاهچاله بیفتیم، ناگهان به داخل سوراخ کشیده شویم و از اطراف دیگر(از طریق یک سفید چاله) بیرون بیاییم.)
این یعنی نه فقط هندسه ی فضا-زمان، سیاهچاله های دارای مقیاس ستاره شناسی را متحد و یکپارچه میکند بلکه موارد مینیاتوری را مانند آنچه به عنوان ذرات بنیادین خوانده میشود در بردارد.
آنچه ما در آخرین مطالعه، مشاهده می کنیم ممکن است در مقیاس کیهان شناسی، خیلی ساده در هم تنیدگی کوانتومی در نتیجه ی دینامیک سیالات فضا-زمان باشد و با هم با جهان پیوسته، مرتبط باشد.

از تکامل تا مغز، از مغز تنقش رژیم غذایی بر رشد و اداروی جدید ضد الزایمرفساد اقتصادی سیتماتیک درهستي مادي ای که ما کوچکتربابا زود بیاکامپیوتر سایبورگچرا مردم با زندگی میجنگنرویا حقی از طرف خدامهمان ناخواندهتمرکز بر هدفسفرنامه سفر به بم و جنوب آینده با ترس جمع نمیشودتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان باششباهت مغز با کیهان مادیجهان مرئی و نامرئیاجزایی ناشناخته در شکل گهمراهی میاستنی با برخی سحس و ادراک- قسمت بیست و پاستفاده از نظریه ی تکامل نقطه ای بود و دگر هیچ نبودر ناامیدی بسی امید استقانون مندی نقشه ژنتیکی مویتامین بی 12 در درمان دردبحثی در مورد نقش ویتامين کتابخانهروش مقابله مغز با محدودیمیگرن سردردی ژنتیکی که بتو پیچیده ترین تکنولوژی سلطان جنگل یا صاحب ملکوتآیا پیدایش مغز از روی تصاتاثیر درجه حرارت بر عملکاولین دروغضایعه ی شبکه لومبوساکرالجهان در حال نوسان و چرخشمسیر دشوار تکامل و ارتقاادامه بحث تکامل چشمهوش مصنوعی و کشف زبان هایخودت را از اندیشه هایت حفاصل عدم قطعیت از کوانتوم نه جنگ و نه خونریزیدرمان های اسرار آمیز در آقضاوت ممنوعوالزارتان داروی ضد فشار بخشیدن دیگران یعنی آرامشگلوله ی ساچمه ایما با کمک مغز خود مختاريمتولید پاک و فراوان انرژیسی و سه پل اصفهانآیا دست مصنوعی به زودی قاطبیعت موجی جهانتاثیر روزه داری بر سلامت این ایده که ذرات سیاهچالجواب سنگ اندازیمعماری، هندسه ی قابل مشاخدا بخشنده است پس تو هم بارتباط از بالا به پایین مهوش مصنوعی از عروسک بازی اعتیاد را به دور بیندازنوار عصب و عضلهدرمان جدید ای ال اس، توفرلزوم سازگاری قانون مجازاواکسن ضد اعتیادراه پیروزی در زندگی چیستبرخی ملاحظات در تشنج های گامی در درمان بیماریهای مبانی ذهنی سیاه و سفیدتوهم جداییسیستم تعادلی بدنتازه های اسکیزوفرنی(جنوآثار باستانی تمدن های قدعلم ساختن برج های چرخاناکنون را با همه ی نقص هایحفره در مغزمغز ناتوان از توجیه پیدادنیا فریب و سرگرمیاز نخستین همانند سازها تهوش مصنوعی از عروسک بازی به امید روزهای بهترنیکولا تسلادرک فرد دیگر و رفتارهای امنابع انرژی از نفت و گاز برخی درمان های Spinal Muscular Atیک پیام منفرد نورون مغزی ز گهواره تا گورپول و شادیمدل های ریز مغز مینی برینتیکاگرلور داروی ضد انعقاساختار فراکتال وجود و ذهترکیب آمار و ژنتیکعادت دادن مغز بر تفکرابتذال با شعار دینحمله ویروس کرونا به مغزاز تلسکوپ گالیله تا تلسکمغز ابزار برتر بقادوچرخه سواری ورزشی سبک و هوش مصنوعی ساخته هوش طبیبی هیچ می ایی و بی هیچ میرژن همه چیز نیستچگونه به سطح بالایی از هودرب بسته با غیر خود باز ممنابع جدید انرژیبزرگترین خطایی که مردم مزندگی بی دودپیوستگی همه ی اجزای جهانتکامل داروینی هنوز در حاافسردگی و اضطراب در بیماسرگردانیتشویق خواندن به کودکانمقالاتابزار بقا از نخستین همانچرا بیماری های تخریبی مغحرکت چرخشی و دائمی کیهاناز تکینگی تا مغز از مغز تمغزتان را در جوانی سیم کشدانش محدود به ابعاد چهارفن آوری های جدید علیه شناهوش عاطفی در زنان بیشتر ابیماری ای شبیه ام اس مولتکلام، در تحولی شگفت آور بنگاه دوبارهذهن چند جانبه نیازمند نگمنبع هوشیاری کجاست قسمت تفاوت ها و تمایزها کلید بزیست شناسی کل در جزء فراکپروژه ی ژنوم انسانیتئوری جدید، ویران کردن گامید جدید بر آسیب نخاعیشنا در ابهای گرم جنوب نیاتعامل انسان با هوش مصنوعابزار بقای موجود زنده از نشانه های پروردگار در جهحس و ادراک قسمت نهماز تکینگی تا مغز از مغز تنقش ویتامین K در ترمیم اسداروهای تغییر دهنده ی سیفروتنی و غرورهیچگاه از فشار و شکست نتربیان ژن های اسکیزوفرنی دکوچک شدن مغز از نئاندرتانازوکلسینرموزی از نخستین تمدن بشرمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتلاش های جدید در ALSزبان و شناخت حقیقت قسمت دآملودیپین داروی ضد فشار تاثیر کپسول نوروهرب بر تانتروپی و هوشیاریشگفتی های نقشه ی ژنتیکیجلو رفتن یا عقبگردابزارهای بقای موجود زندههمه چیز در زمان مناسبحس و ادراک قسمت بیست و یکحس و ادراک قسمت بیست و دواز تکامل تا مغز، از مغز تنقش رژیم غذایی در رشد و اداروی سل سپتفشار و قدرتهستی ما پس از شروعی چگال باد و موجکاهش مرگ و میر ناشی از ابچرا مغز انسان سه هزار سالرویاها از مغز است یا ناخومهندسی ژنتیک در حال تلاش تمرکز بر امروزسفرنامه سفر به بم و جنوب آیا فراموشی حتمی استتاثیر گیاهخواری بر رشد و انسان جدید از چه زمانی پاشباهت کیهان و مغزجهان مشارکتیمرگ چیستاحیای بینایی نسبی یک بیمهمراهی نوعی سردرد میگرنیحس و ادراک- قسمت شصت و چهاستفاده از هوش مصنوعی در نقطه بی بازگشتدر هم تنیدگی مرزها و بی مقانون گذاری و تکاملویتامین بی هفدهبحثی در مورد نقش کلسیم و کجای مغز مسئول پردازش تجروش های صرفه جویی در ایجامیگرن شدید قابل درمان استو آرامش و صلحیسم زنبور ، کلیدی برای وارآیا آگاهی پس از مرگ از بیتاثیر درجه حرارت بر عملکاولین سلول مصنوعیضایعه ی عروقی مخچهجهان در حال ایجاد و ارتقامسئول صیانت از عقیده کیساداراوون تنها داروی تاییهوش مصنوعی یا حماقت طبیعخودروهای هیدروژنیاصل، روان و نفس استچه زیاد است بر من که در ایدرمان های بیماری آلزایمرقطار پیشرفتواکنش های ناخودآگاه و تقریاضیات یک حس جدید استبخشش، عقلانی یا غیر عاقلگلوئونما بخشی از این جهان مرتبطتولید اندام با چاپ سه بعدسیلی محکم محیط زیست بر انآیا رژیم غذایی گیاهی سلاطبیعت بر اساس هماهنگیتاثیر رژیم گیاه خواری بر این ابتدای تناقض هاستجوسازی مدرنمعنی روزهخدای رنگین کمانارتباط بین هوش طبیعی و هوهوش مصنوعی از عروسک بازی اعداد بینهایت در دنیای منوار عصب و عضلهدرمان جدید سرطانلزوم سازگاری قانون مجازاواکسن علیه سرطانراه انسان شدن، راه رفتن وبرخی مرزهای اخلاق و علوم گاهی لازم است برای فهم و مباحث مهم حس و ادراکتوهم جدایی و توهم علمسیستم دفاعی بدن علیه مغز تازه های بیماری پارکینسوآرامش و دانشعلایم کمبود ویتامین E را اکوییفلکسحق انتخابمغز و قلب در جنین موش مصندنیای شگفت انگیز کوانتوماز نخستین همانند سازها تهوش مصنوعی از عروسک تا کمبه بالا بر ستارگان نگاه کنیاز به آموزش مجازی دیجیدرک نیازمند شناخت خویش امنابع انرژی از نفت و گاز برخی روش های تربیتی کودکیک پیشنهاد خوب برای آسان زمین در برابر عظمت کیهانپول و عقیدهمدیون خود ناموجودتیروفیبان موثر در سکته ی ساختار شبکه های مغزی ثابترکیب حیوان و انسانعارضه جدید ویروس کرونا سابداع دی ان ای بزرگترین دحمایت از طبیعتاز تلسکوپ گالیله تا تلسکمغز از بسیاری حقایق می گردوپامین قابل حل در آبهوش مصنوعی، اتفاقات و تحبی ذهن و بی روحژن همه چیز نیستچگونه باغبانی باعث کاهش درختان چگونه بر تشکیل ابمناطق خاص زبان در مغزبزرگترین درد از درون است زندگی در جمع مواردی را برپیام های ناشناخته بر مغز تکامل داروینی هنوز در حاافسردگی و ساختار مغزسربازان ما محققا غلبه می تشخیص ژنتیکی آتروفی های تاثیر ویتامین دی بر بیماابزار بقا از نخستین همانچرا حیوانات سخن نمی گوینحس متفاوتاز تکینگی تا مغز از مغز تمغزتان را در جوانی سیمکشدانش بی نهایتفناوری هوش مصنوعی نحوه خهوش عاطفی در زنان بیشتر ابیماری اسپینال ماسکولار کلرال هیدرات برای خواباننگاهی بر قدرت بینایی دراذهن هوشیار در پس ماده ی ممنبع هوشیاری کجاست قسمت تفاوت ها را به رسمیت بشنازیست شناسی باور حقیقت یا پروانه ی آسمانیتا 20 سال آینده مغز شما به امید درمان کرونا با همانشناخت و معرفت، و نقش آن دتعداد کلی ذهن ها در جهان ابزار بقای موجود زنده از نظام مثبت زندگیحس و ادراک قسمت چهارماز تکینگی تا مغز از مغز تنقش ژنتیک در درمان اختلاداروهای ضد بیماری ام اس وفرگشت و تکامل تصادفی محض هیپرپاراتیروئیدیسمبیان حقیقتکوچکی قلبنباید صبر کرد آتش را بعد رمز و رازهای ارتباط غیر کمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتلاش های جدید در درمان فرزبان و شناخت حقیقت قسمت سآموزش نوین زبانتاثیر کپسول نوروهرب بر سانتظار گذر تندباد؟شگفتی های زنبور عسلجلوتر را دیدنابزارهای بقای از نخستین همه چیز در زمان کنونی استابزارهای دفاعی و بقای موهمه چیز، ثبت می شودحس و ادراک قسمت بیست و سواز تکامل تا مغز، از مغز تنقش زنجبیل در جلوگیری از داروی ضد چاقیفضا و ذهن بازو هر کس تقوای خدا پیشه کنباد غرور و سر پر از نخوت وکاهش التهاب ناشی از بیمارویاهای پر رمز و حیرتی درمهندسی بدنتمساح حد واسط میان مغز کوسفری به آغاز کیهانآیا ممکن است موش کور بی متاثیر انتخاب از طرف محیط انسان خطرناکترین موجودشباهت زیاد بین سلول هاي عجهان معنامرگ و میر پنهاناحیای بینایی نسبی یک بیمهندسه ی پایه ایحساسیت روانی متفاوتاستفاده از انرژی خلانمیتوان با بیرون انداختندر هم تنیدگی کوانتومیقانون جنگلویتامین دی گنجینه ای بزربحثی در مورد حقیقت فضا و کرونا چه بر سر مغز می آورروش هایی برای جلوگیری از میدان مغناطيسي زمین بشر تو افق رویداد جهان هستیسماگلوتید داروی کاهش دهنآیا امکان بازسازی اندامهتاثیر درجه حرارت بر عملکاوکرلیزوماب داروی جدید شجهان ریز و درشتمسئولیت جدیدادب برخورد با دیگرانهوش مصنوعی گوگل به کمک تشخورشید مصنوعیاصلاح خطا با رفتن بر مسیرنه عدم مطلق بلکه عدم با قدرمان های جدید میگرنلمس کوانتومیواکنش به حس جدیدریتوکسیماببدون پیر فلکگمان میکنی جرمی کوچکی در ما تحت کنترل ژنها هستیم یتولید سلولهای جنسی از سلسینوریپا داروی ترکیبی ضدآیا رژیم غذایی گیاهی سلاطعمه ی شبکه های ارتباط اجتاثیر رژیم گیاه خواری بر اینکه به خاطرخودت زندگی جامعه ی آسمانیمعادله ها فقط بخش خسته کنخدایی که ساخته ی ذهن بشر ارتباط شگفت مغز انسان و فهوش مصنوعی از عروسک بازی بقا با سازگارترین فرد اسنوار عصب و عضلهدرمان جدید سرطانلزوم عدم وابستگی به گوگل واکسنی با تاثیر دوگانه اراه بی شکستبرخی نکات از گاید لاین پرگاهی مغز بزرگ چالش استمبتکران خودشکوفاتوهم جسمسکوت و نیستیتازه های درمان ام اسآرامش و سکونعلایم کمبود ویتامین E را اکسی توسین و تکامل پیش احقیقت قربانی نزاع بین بی مغز و اخلاقدنیایی پر از سیاهچاله از نخستین همانند سازها تهوش مصنوعی از عروسک تا کمبه بالاتر از ماده بیندیشچیز جدید را بپذیردرک و احساسمنابع انرژی از نفت و گاز برخی سلولهای عصبی در تلایک آلل ژنتیکی که از نئاندزمین زیر خلیج فارس تمدنی پوست ساعتی مستقل از مغز دمدیریت اینترنت بر جنگتکنولوژی های جدید و حالتآشناپنداری چیستسادیسم یا لذت از آزار دادترازودونعدم توقف تکامل در یک انداابزار هوش در حال ارتقا ازحوادث روزگار از جمله ویراز تکنیکی تا مغز از مغز تمغز به تنهایی برای فرهنگ دورترین نقطه ی قابل مشاههوش احساسیبی سوادی در قرن 21ژن هوش و ساختارهای حیاتی چگونه تکامل مغزهای کنونیدرختان اشعار زمینمناطق خاصی از مغز در جستجبسیاری از مجرمان، خودشانزندگی در سیاهچالهپیدایش زبانتکامل داروینی هنوز در حااقلیت خلاقسردرد میگرنتشخیص آلزایمر سالها قبل صفحه اصلیابزار بقا از نخستین همانچرا حجم مغز گونه انسان درحس چشایی و بویاییاز تکینگی تا مغز از مغز تمغط یک گیرنده استدانشمندان موفق به بازگردفیلمی بسیار جالب از تغییهوشمندی کیهانبیماری اضطراب عمومیکم کردن کالری روشی سودمننگاهی بر توانایی اجزاي بذهن و شیمی بدنمنبع هوشیاری کجاست قسمت53تفاوت های بین زن و مرد فقزیست، مرز افق رویداد هستپرواز از نیویورک تا لوس آتا بحر یفعل ما یشاامیدوار باش حتی اگر همه چشناخت حقیقت یا آرزوهای گتعذیه ی ذهنابزار بقای موجود زنده از نظریه ی تکامل در درمان بیحس و ادراک قسمت نوزدهماز تکینگی تا مغز از مغز تنقش گرمایش آب و هوا در همداروی فامپیریدین یا نورلفراموش کارها باهوش تر هسهاوکينگ پیش از مرگش رسالبیداری و خواب کدام بهتر اکوچکترین چیز یک معجزه اسنبرو و انرژی مداومرمز گشایی از اتصالات مغزمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتلاش های جدید در درمان سرزبان جانسوزآمارهای ارائه شده در سطح تاثیر کپسول نوروهرب بر ساندوه در دنیا استشانس یا نتیجه ی تلاشجمجمه انسان های اولیهابعاد و نیازهای تکاملیهمه ی سردردها بی خطر نیستحس و ادراک قسمت بیستماز تکامل تا مغز، از مغز تنقش زبان در سلطه و قدرت اداروی ضد چاقیفضای قلب منبع نبوغ استوفور و فراوانیبار مغز بر دو استخوانکاهش حافظه هرچند فرایندیرویای شفافمهربانی، شرط موفقیتتنفس هوازی و میتوکندریسقوط درون جاذبه ای خاص، چآیا ما کالا هستیمتاثیر احتمالی عصاره تغلیانسان عامل توقف رشد مغزشباهت زیاد بین سلول هاي عجهان هوشمندمرگ و میر بسیار بالای ناشاحساس گذر سریعتر زمانهندسه ی رایج کیهانخفاش با شیوع همه گیری جدیاستفاده از سلول های بنیانمیتوان بر سیاه سیاه نوشدر هم تنیدگی کوانتومی و پقانون جنگلویروس مصنوعیبحثی در مورد عملکرد لوب فکریستال هاروش هایی ساده برای کاهش امیدان های مغناطیسی قابل تو انسانی و انسان، شایستسندرم کووید طولانیآیا انسان با مغز بزرگش اختاثیر درجه حرارت بر عملکايندگان چگونه خواهند دیدجهان شگفت انگیزمسئولیت در برابر محیط زیادراک ما درک ارتعاشی است هوش مصنوعی گوگل به کمک تشخوش قلبی و مهربانیاصول انجام برخی نرمش ها دنهایت معرفت و شناخت درک عدرمان های جدید در بیماری لووفلوکساسینواکسن های شرکت فایزر آمرریسدیپلام تنها داروی تایبدون بار گذشتهگنجینه ای به نام ویتامین مانند آب باشتولترودینسیگار عامل افزایش مرگ ومآیا راهی برای رفع کم آبی ظهور امواج مغزی در مغز مصتاثیر رژیم گیاه خواری بر اینکه خانواده ات سالم باجاودانگی مصنوعیمعجزه های هر روزهخدایا جز تو که را دارمارتباط شگفت انگیز مغز انهوش مصنوعی از عروسک بازی بقا در ازای بیمارینوار عصب و عضله تعیین محلدرمان دارویی سرطان رحم بمقاومت به عوارض فشار خون وابستگی یعنی قلادهرابطه تشنج و اوتیسمبرخی نرمش ها برای زانوگاهی جهت را عوض کنمجموعه های پر سلولی بدن متوهمات و شناخت حقیقتسکوت، پر از صداتبدیل پلاستیک به کربن و سآرامش(سکوت) stillness و تکاپوعلائم عصبی آلزایمر، با ااکسکاربازپین در درمان تشحقیقت آنطور نیست که به نظمغز و اخلاقدنیا، هیچ استهوش مصنوعی از عروسک تا کمبه جای محکوم کردن دیگران چیزی منتظر شناخته شدندرک کنیم ما همه یکی هستیممنابع انرژی از نفت و گاز برخی سيناپسها طی تکامل و یک جهش ممکن است ذهن انسانزمان چیستپوشاندن خود از نورمداخله ی زیانبار انسانتکنولوژی و پیشرفتآشتی بهتر استسازگاری با محیط بین اجزاترازودونعدم درکابزار بقا از نخستین همانحکمت الهی در پس همه چیزاز تکینگی تا مغز و از مغز مغز بیش از آنچه تصور میشوديدن با چشم بسته در خواب هوش احساسیبی شرمیژن یا نقشه توسعه مغز و نقچگونه جمعیت های بزرگ شکل درد و درسمنبع هوشیاری کجاست قسمت بسیاری از بیماری های جدیزندگی زمینی امروز بیش از پیر شدن حتمی نیستتکامل داروینی هنوز در حااقیانوس نادانیسردرد میگرن در کودکانتشخیص ایدزسوالات پزشکیابزار بقا از نخستین همانچرا خشونت و تعصبحس و ادراک (قسمت اول )از تکینگی تا مغز از مغز تنفرت، اسیب به خود استدانشمندان نورون مصنوعی سفیروز نادریهوشیاری و وجودبیماری بیش فعالیکمالگرایی دشمن پیشرفتنگاهت را بلند کنذهن تو همیشه به چیزی اعتقمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمتفاوت های تکاملی در مغز وزاویه نگاه ها یکسان نیستپروتئین های ساده ی ابتداتاول کف پا و حقیقتامیدواریشناخت درون، شناخت بیرون؛تغییرابزار بقای موجود زنده از نظریه ی تکامل در درمان بیحس و ادراک قسمت هفتماز تکینگی تا مغز از مغز تنقش پیش زمینه ها و اراده داروی لیراگلوتیدفراموشی همیشه هم بد نیستهاوکينگ پیش از مرگش رسالبیست تمرین ساده برای جلوکووید نوزده و خطر بیماری چت جی پی تیرمز پیشرفت تواضع است نه طمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتلاش های جدید شرکت نورالزبان ریشه هایی شناختی اسآن چیزی که ما جریان زمان تاثیر کتامین در درمان پااندوه دردی را دوا نمیکندشانس یا تلاشجنین مصنوعیابعاد اضافه ی کیهانهمه جا خیر بکارحس و ادراک قسمت دهماز تکامل تا مغز، از مغز تنقش زبان در سلطه و قدرت اداروی ضد تشنج با قابليت تقفس ذهنوقاحت و تمسخر دیگرانبار بزرگ ایستادن بر دو پاکاهش دوپامین عامل بیماریروان سالمموفقیت هوش مصنوعی در امتتنفس هوازی و میتوکندریسلول های مغزی عامل پارکیآیا ما تنها موجودات زنده تاثیر ترکیبات استاتین (سانسانیت در هم تنیده و متصشجاعت و ترسجهان هوشیارمرگ و سوال از قاتلاحساسات کاذبهندسه بنیادینخلا، حقیقی نیستاستفاده از سلول های بنیانمای موفقیتدر هم تنیدگی کوانتومی و دقانونمندی و محدودیت عالمویروس های باستانی، مغز مبحثی درباره هوش و تفاوتهکریستال زمان(قسمت اولروش جدید تولید برقمیدان های کوانتومی خلاتو با همه چیز در پیوندیسندرم گیلن باره به دنبال آیا احتمال دارد رویا از آضایعات در عصب زیر زبانیتاثیر درجه حرارت بر عملکايا اراده آزاد توهم است یجهانی که نه با یک رخداد و مستند جهان متصلادغام میان گونه های مختلهوش مصنوعی الفاگوخوش خیالی و خوش بینیاصول توسعه ی یک ذهن کاملنهایت در بی نهایتدرمان های جدید سرطانلوب فرونتال یا پیشانی مغواکسن کووید 19 چیزهایی که ریشه های مشترک همه ی موجوبدون زمان، ماده ای وجود نگوهر با نظر دیگران سنگ نمماه رجبتومورها و التهاب مغزی عاسیاهچاله هاآیاما مقهور قوانین فیزیکظرف باید پر شود چه با چرک تاثیر رژیم گیاهخواری بر اینترنت بدون فیلتر ماهواجایی برای یاد گرفتن باقی معجزه ی چشمخسته نباشی باباارتباط شگفت انگیز مغز انهوش مصنوعی از عروسک بازی بقای حقیقی در دور ماندن انوبت کودکاندرمان زخم دیابتی با تکنومقایسه رقابت و همکاریواسطه ها د رمسیر ایجاد مغرادیوی مغز و تنظیم فرکانبرخی نرمش های گردنگذر زمان کاملا وابسته به مجرم، گاهی قربانی استتوکل بر خداسکته مغزیتبدیل تراکت صوتی مصنوعی آزمون تجربی، راهی برای رعلت خواب آلودگی بعد از خواگر فقط مردم میفهمیدند کحقیقت افرادمغز و سیر تکامل ان دلیلی دندان ها را مسواک بزنید تهوش مصنوعی از عروسک تا کمبه خوبی های دیگران فکرکنچیزی خارج از مغزهای ما نیدرک احساسات و تفکرات دیگمنابع انرژی از نفت و گاز برداشت مغز ما از گذر زمانیک رژیم غذایی جدید، می توزمان و مکان، ابعاد کیهان پیموزایدمدارک ژنتیکی چگونه انسانتکنولوژی جدید که سلول هاآغاز فرایند دانستنستم با شعار قانون بدترین تراشه ها روی مغزعدالت برای من یا برای همهابزار بقا از نخستین همانحافظه میتواند بزرگترین داز تکینگی تا مغز از مغز تمغز برای فراموشی بیشتر کدی متیل فومارات(زادیوا)(هوش در طبیعتبی عدالتی در توزیع واکسن ژن ضد آلزایمرچگونه جمعیت های بزرگ شکل درد باسن و پا به دلیل کاهمنبع هوشیاری کجاست قسمت بسیاری از بیماری های جدیزندگی زودگذرپیشینیان انسان از هفت میتکامل زبانالکترومغناطیس شنوایی و هسردرد میگرنی در کودکانتصویر خورشید یا خود خورشپیامهای کاربرانابزار بقا از نخستین همانچرا در مغز انسان، فرورفتحس و ادراک (قسمت دوم )از تکینگی تا مغز از مغز تنقاشی هایی با بوی گذشته یدانشمندان یک فرضیه رادیکفیزیک مولکولها و ذرات در هوشیاری و افسردگیبیماری تی تی پیکمردردچالش هوشیاری و اینکه چرا ذهن خود را مشغول هماهنگیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتفاوت های زبانی سرمنشا تزاوسکا درمان گوشرپروتز چشمتابوهای ذهنیامیدواری و مغزشناسایی تاریخچه ی تکاملیتغییر الگوی رشد مغزی با زابزار بقای موجود زنده از نظریه ی تکامل در درمان بیحس و ادراک قسمت هفدهماز تکینگی تا مغز- از مغز نقش آتش در رسیدن انسان بهداروی تشنجی دربارداریفراموشی و مسیر روحانیهدف یکسان و مسیرهای مختلبیش از نیمی از موارد انتقکودک هشت ساله لازم است آدچت جی پی تیرمز بقای جهش ژنتیکیمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتلاش هایی در بیماران قطع زبان شناسی مدرن در سطح سلآنچه ناشناخته است باید شتاثیر گیاه خواری بر رشد واندوهگین نباش اگر درب یا شاهکار قرنجنگ هفتاد و دو ملت همه را شاهکار شش گوشجنگ و تصور از جنگابعاد بالاترهمیشه چشمی مراقب و نگهباحس و ادراک قسمت دوازدهماز تکامل تا مغز، از مغز تنقش سجده بر عملکرد مغزداروی ضد تشنج با قابليت تقفس را بشکنوقت نهيب هاي غير علمي گذشبار سنین ابزار هوشمندی اکاهش سن بیولوژیکی، تنها روبات ها قول میدهندموفقیت در تفکر استتنفس بدون اکسیژنسلول های بنیادیآیا مغز تا بزرگسالی توسعتاثیر تغذیه بر سلامت رواانسانیت در برابر دیگرانشرکت نورالینک ویدیویی ازجهان های بسیار دیگرمرگ انتقال است یا نابود شاخلاق و علوم اعصابهندسه در پایه ی همه ی واکخلا، خالی نیستاستفاده از سلول های بنیانمایش تک نفرهدر هر سوراخی سر نکنقارچ بی مغز در خدمت موجودویرایش DNA جنین انسان، بربحثی درباره هوش و تفاوتهکریستال زمان(قسمت دوم)روش صحبت کردن در حال تکاممیدان بنیادین اطلاعاتتو با باورهایت کنترل میشسندرم پیریفورمیسآیا احتمال دارد رویا از آضرورت زدودن افکارتاثیر درجه حرارت بر عملکايا اراده آزاد توهم است یجهانی که از یک منبع، تغذیمشکل از کجاستادغام دو حیطه علوم مغز و هوش مصنوعی از عروسک های بخوشبختی چیستاصول سلامت کمرنهادینه سازی فرهنگ اختلادرمان های رایج ام اسلوتیراستامواکسن کرونا و گشودن پنجرریشه های مشترک حیاتبرنامه و ساختار پیچیده مگویید نوزده و ایمنی ساکتماپروتیلینتومورهای نخاعیسیاهچاله های فضایی منابعآگاهی فراتر از آگاهیعقل مجادله گرتاثیر رژِیم غذایی بر میگایندرالجایی خالی نیستمعجزه ی علمخطا در محاسبات چیزی کاملارتباط غیرکلامی بین انساهوش مصنوعی از عروسک بازی بلندی در ذهن ما درک بلندینور از عمق تاریکیدرمان سرگیجه بدون نیاز بمقابله ی منطقی با اعتراضوبینار اساتید نورولوژی دراز تغییربرخی یونها و مولکول های مگذشته را دفن کنمحل درک احساسات روحانیتوپیراماتسال سیزده ماههتبدیل سلولهای محافط به سآزمون ذهنی گربه ی شرودینعماد الدین نسیمی قربانی اگر میدانی مصیبت بزرگتر حقیقت اشیااز نشانه ها و آثار درک شدمغز کوانتومیده روش موفقیتهوش مصنوعی از عروسک تا کمبه خودت مغرور نشوچیزی شبیه نور تو نیستدرک تصویر و زبان های مخلتمنابع انرژی از نفت و گاز بررسي علل احتمالي تغيير یکی از علل محدودیت مغز امزمان و گذر آن سریع استپیموزایدمروری بر تشنج و درمان هایتکنولوژی جدید که سلول هاآغاز فصل سرما و دوباره تکستم، بی پاسخ نیستتراشه ی هوش مصنوعی در مغزعسل طبیعی موثر در کنترل بابزار بقا از نخستین همانحافظه های کاذباز تکینگی تا مغز از مغز تمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟دین اجباریهوش عاطفی قسمت 11بیمار 101 ساله، مبتلا به سژنها نقشه ایجاد ابزار هوچگونه حافظه را قویتر کنیدرد زانو همیشه نیاز به جرمنبع هوشیاری کجاست قسمت بشکه ای که ته نداره پر نمزندگی سلول در بدن، جدای اپیشرفت های جدید علوم اعصتکامل زبانالکتروتاکسی(گرایش و حرکسردرد و علتهای آنتصویر در هم تنیدگی کوانتسایتهای دیگرابزار بقا از نخستین همانچرا ذرات بنیادی معمولاً حس و ادراک قسمت 67از تکینگی تا مغز از مغز تچقدر به چشم اعتماد کنیمدانشمندان ژنی از مغز انسفیزیک هوشیاریهوشیاری کوانتومیبیماری دویککمردرد ناشی از تنگی کاناچالش هوشیاری و اینکه چرا ذهن سالممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتفاوت ایستایی و تکاپوزبان فرایند تکاملی برای پروتز عصبی برای تکلمتاثیر فکر بر سلامتامیدی به این سوی قبر نیستشناسایی سلول های ایمنی اتغییر دیگران یا تغییر خوابزار بقای موجود زنده از نظریه ی ریسمانحس و ادراک قسمت هجدهماز تکینگی تا مغز- از مغز نقش انتخاب از طرف محیط، نداروی جدید ALSفراموشی آرمانهدف یکسان، در مسیرهای متبیشتر کمردردها نیازی به کودک ایرانی که هوش او از نتایج نادانی و جهلرمز جهانمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتلاشی برای درمان قطع نخازبان شناسی نوین نیازمند آنچه واقعیت تصور میکنیم تاثیر گیاه خواری بر رشد واندام حسی، درک از بخش هایانرژی بی پایان در درون هرشاید گوشی و چشمی، آماده شجنگ داده هااتفاق و تصادفهمیشه اطمینان تو بر خدا بحس و ادراک قسمت سوماز خود رها شونقش غذاها و موجودات درياداروی ضد تشنج توپیراماتقله سقوطوقتی فهمیدی خطا کردی برگبارداری بدون رحمکایروپاکتیک چیستروبات های ریز در درمان بیمولکول ضد پیریتنها مانع در زندگی موارد سلول های بنیادی منابع و اآیا همه جنایت ها نتیجه بیتاثیر حرکات چشم بر امواج انسان، گونه ای پر از تضادشربت ضد خلطجهان هایی در جهان دیگرمرگ تصادفیاخلاق پایه تکامل و فرهنگهندسه زبانِ زمان استخلاصه ای از مطالب همایش ماستفاده از سلول های بنیاچند نرمش مفید برای کمردردر والنتاین کتاب بدید همقبل از آغازویشن پروبحثی درباره هوش و تفاوتهکریستال زمان(قسمت سوم)روشهای نو در درمان دیسک بمیدازولام در درمان تشنج تو باید نیکان را به دست بسندرم پیریفورمیسآیا برای تولید مثل همیشه ضرب المثل یونانیتاثیر درجه حرارت بر عملکای نعمت من در زندگیمجهانی در ذهنمشکلات نخاعیارتقا و تکامل سنت آفرینش هوش مصنوعی از عروسک های بخوشبختی دور از رنج های ماضطراب و ترسچهار میلیارد سال تکامل بدرمان های علامتی در ام اسلوزالمعده(پانکراس)مصنوعواکسن کرونا از حقیقت تاترژیم های غذایی و نقش مهم برنامه ی مسلط ژنها در اختگوش دادن بهتر از حرف زدنماجرای جهل مقدستومورهای ستون فقراتسیاهچاله ها، دارای پرتو آپومورفین در پارکینسونعقل سالمتاثیر سلامت دستگاه گوارشایا کوچک شدن مغزانسان الجاذبهمعجزه ی علم در کنترل کرونخطا در محاسبات چیزی کاملارتروز یا خوردگی و التهاهوش مصنوعی از عروسک بازی بلوغ چیستنور دروندرمان سرگیجه بدون نیاز بمقابله با کرونا با علم اسوجود قبل از ناظر هوشمندراست دستی و چپ دستیگریه ی ابر، رمز طراوت باغمحل درک احساسات روحانی دتوانایی مغز و دیگر اجزای سانسور از روی قصد بسیاری تبر را بردارآزمون ذهنی گربه شرودینگرعوامل موثر در پیدایش زبااگر نیروی مغناطیس نباشد حقیقت تنها چیزی است که شااز نظر علم اعصاب یا نرووسمغز آیندگان چگونه است ؟دهن، بزرگترین سرمایههوش مصنوعی از عروسک تا کمبه دنبال رستگاری باشنکاتی در مورد تشنجدرک حقیقت نردبان و مسیری منابع انرژی از نفت و گاز بررسی مغز با امواج مادون یافته های نوین علوم پرده زمان و صبرپیچیدگی های مغزمگسمرکز هوشیاری، روح یا بدن تکینگیآغاز مبهم آفرینشستون فقرات انسان دو پا جلتراشه ی بیولوژِیکعشق درونی به یگانگی خلقتابزار بقا از نخستین همانحافظه و اطلاعات در کجاست از تکینگی تا مغز از مغز تمغز بزرگ چالش است یا منفعدین، اجباری نیستهوش عاطفی قسمت نهمبیمار مرکز تنفس سلولیژنها ، مغز و ارادهنگاه من، نگاه تو و یا حقیدردهای سال گذشته فراموش منبع هوشیاری کجاست قسمت بشریت از یک پدر و مادر نیزندگی، مدیریت انرژیپیشرفت در عقل است یا ظواهتکامل زبان انسان از پیشیالکترودهای کاشتنیسردرد به دلیل مصرف زیاد متصویر زیبا از سلولابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آحس و ادراک قسمت 74از تکینگی تا مغز از مغز تنقش قهوه در سلامتیدانشمندان پاسخ کوانتومی فیزیک و هوشیاریهوشیاری سنتی یا هوشیاری بیماری دیستروفی میوتونیکمردرد و علل آنچالش هوشیاری و اینکه چرا ذهت را روی چیزهای مفید متمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتفاوت ارباب و رهبر حقیقیزبان متغیرپرورش مغز مینیاتوری انساتاثیر مشاهده بر واقعیت بامیدی تازه در درمان سرطاشواهدی از نوع جدیدی از حاتغییر دادن ژنها آیا روزی ابزار بقای موجود زنده از نظریه تکامل در درمان بیمحس و ادراک قسمت هشتماز تکینگی تا مغز- از مغزتنقش اتصالات بین سلولهای داروی جدید s3 در درمان ام فرایند پیچیده ی خونرسانیهدف از تکامل مغزبا هوش مصنوعی خودکار روبکودکان میتوانند ناقل بی نجات در راستگوییرمز جهان خاصیت فراکتالمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتلاشی تازه برای گشودن معزبان، نشان دهنده ی سخنگو آنچه حس می کنیم، نتیجه ی تاثیر گیاه خواری بر رشد وتاثیر گیاه خواری بر رشد وانرژی تاریکشاید درست نباشدجنبه های موجی واقعیتاتوبان اطلاعات و پلِ بینهمیشه به آنچه داری، خوشنحس و ادراک قسمت سی و هشتماز درخواست ها جدا شونقش غذاها و موجودات درياداروی ضد جنون در درمان تیقلب های سادهوقتی پر از گل شدی خودت را بازگشایی مجدد مطب دکتر سکار با یگانگی و یکپارچگیروبات کیانمولتیپل اسکلروز در زنان تنها در برابر جهانسلول های بدن تو پیر نیستنآیا هوش مصنوعی می تواند نتاثیر دوپامین و سروتونینانعطاف پذیری مکانیسمی علشش مرحله تکامل چشمجهان یکپارچهمرگی وجود ندارداختلاف خانوادگی را حل کنهندسه، نمایشی از حقیقتخلاصه ای از درمان های جدیاستیفن هاوکینگ در مورد هچند جهانیدر یک فراکتال هر نقطه مرکقبل از انفجار بزرگواقعیت فیزیکی، تابعی از بحثی درباره هوش و تفاوتهکشف مکانیسم عصبی خوانش پروشهای شناسایی قدرت شنوامکان زمان یا حافظه زمانتو تغییر و تحولیسندرم پس از ضربه به سرآیا بزرگ شدن مغز فقط در دضررهای مصرف شکر و قند بر تاثیر درجه حرارت بر عملکای همه ی وجود منجهان، تصادفی نیستمشکلات بین دو همسر و برخیارتقا یا بازگشت به قبل ازهوش مصنوعی از عروسک بازی خانه ی تاریکاطلاع رسانی اینترنتیچهار ساعت پس از کشتار خوکدرمان ژنتیکی برای نوآوریلیروپریم داروی ترکیبی ضدواکسن کرونا ساخته شده تورژیم های غذایی و نقش مهم برندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱گوشه بیماری اتوزومال رسسماجرای عجیب گالیلهتوهم فضای خالیسیاهچاله و تکینگی ابتدایآب زندگی است قسمت چهارمعقلانیت بدون تغییرتاثیر عصاره تغلیظ شده گیایا این جمله درست است کسیجاذبه و نقش آن در شکلگیریمعجزه در هر لحظه زندگیخطای ادراک کارماارزش های وارونههوش مصنوعی از عروسک بازی بلعیدن ستاره توسط سیاهچانوروفیبروماتوزدرمان سرگیجه بدون داروملاحظه های اخلاقی دربارهوراپامیل در بارداریرجزخوانی هایی که امروز بگربه شرودینگر و تاثیر مشمحدودیت چقدر موثر استتوازن مهمتر از فعالیت زیسانسور بر بسیاری از حقایتحریک عمقی مغزآزادی عقیده، آرمانی که تعوامل ایجاد لغت انسانی و اگر نعمت فراموشی نبود بسحقیقت خواب و رویااز نظر علم اعصاب اراده آزمغز اندامی تشنه ی انرژی ادو ویژگی انتزاع و قدرت تجهوش مصنوعی از عروسک تا کمبه زودی شبکه مغزی به جای چگونه مولکول های دی ان ایدرک دیگرانمنابع انرژی از نفت و گاز بررسی و اپروچ جدید بر بیمیاد گرفتن مداومزمان واقعیت است یا توهمپیچیدگی های مغزی در درک زمرکز حافظه کجاستتکامل فردی یا اجتماعیإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَستارگانی قبل از آغاز کیهتربیت کودکان وظیفه ای مهعشق، شلوغ کردن نیستابزار بقا از نخستین همانحافظه و اطلاعات در کجاست از تکینگی تا مغز از مغز تمغز بزرگ چالشهای پیش رودیوار همه اش توهم بودهوش عاطفی قسمت هفتمبیماری لبر و نابینایی آنژنهای مشترک بین انسان و ونگاه مادی غیر علمی استدردی که سالهاست درمان نشمنبع هوشیاری کجاست قسمت بعد پنجمزندان ذهنیپیشرفت ذهن در خلاقیت استتکامل ساختار رگهای مغزی الگو نداشتیمسردرد تنشنتصویر زیبای اصفهانابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آحس و ادراک قسمت 75از تکینگی تا مغز از مغز تنقش مهاجرت در توسعه نسل ادانشمندان اولین سلول مصنفیزیک آگاهیهوش، ژنتیکی است یا محیطیبیماری سلیاککمردرد با پوشیدن کفش مناچالش هوشیاری و اینکه چرا ذخیره ی شگفت انگیز اطلاعمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتفاوتهای جنسیتی راهی برازبان مشترک ژنتیکی موجوداپرکاری تیروئیدتاثیر نگاه ناظر هوشیار بامگا سه عامل مهم سلامتشواهدی از دنیسوان(شبه نئتغییر زودتر اتصالات مغزیابزار بقای موجود زنده از نظریه تکامل در درمان بیمحس و ادراک قسمت هشتاد و ناز تکینگی تا مغز، از مغز نقش تیروئید در تکامل مغزداروی جدید لنفوم و لوکمیفرایند تکامل و دشواری هاهدف از خلقت رسیدن به ابزابا هر چیزی که نفس می کشد مکودکان خود را مشابه خود تنخاع ما تا پایین ستون فقررنگ کردن، حقیقت نیستمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتلاشی جدید در درمان ام اسزبان، وسیله شناسایی محیطآنها نمیخواهند دیگران راآنژیوگرافی از مغزتاثیر گیاه خواری بر رشد وانرژی تاریک که ما نمی توشایسته نیست در جیب خود قرجنسیت و تفاوت های بیناییاتوسوکسیمایدهمیشه داناتر از ما وجود دحس و ادراک قسمت سی و ششماز روده تا مغزنقش غذاها و موجودات دريادارویی خلط آورقلب و عقلوقتی تو از یاد گرفتن باز بازگشت از آثار به سوی خداکارهای کوچک، بی ارزش نیسروح در جهانی دیگر استمواد کوانتومی جدید، ممکنتنهاییسلول بنیادی و ای ال اسآیا هوش مصنوعی زندگی بشرتاثیر دپاکین بر بیماری ماهرام مصر از شگفتی های جهششمین کنگره بین المللی سجهان یکپارچهمراحل ارتقای پله پله کیهاختلال خواب فرد را مستعد هنر فراموشیخم شدن فضا-زماناستیفن هاوکینگ در تفسیر چند جهانیدر کمتر از چند ماه سوش جدقبرستان ها با بوی شجاعتواقعیت چند سویهبحثی درباره هوش و تفاوتهکشف مکانیسمی پیچیده در بروشی برای بهبود هوش عاطفمکانیک کوانتومی بی معنی تو جهانی هستی که خودش را سندرم جدایی مغزآیا تکامل و تغییرات ژنتیضررهای شکر بر سلامت مغزتاثیر درجه حرارت بر عملکای آنکه نامش درمان و یادشجهش های ژنتیکی مفید در سامشکلات روانپزشکی پس از سارتوکين تراپی روشی جديد هوش مصنوعی از عروسک بازی خانواده پایداراطلاعات حسی ما از جهان، چنون و القلمدرمان پوکی استخوانلیس دگرامفتامین یا ویاسواکسن آلزایمررژیم ضد التهابیبرین نت به جای اینترنتگوشت خواری یا گیاه خواریماده ی تاریکتوهم فضای خالی یا توهم فضسیاهچاله ی منفرد یا سیاهآب زندگی است قسمت هفتمعقیده ی بی عملتاریک ترین بخش شبایا ابزار هوشمندی یا مغز جبران از دست رفته هامعرفت و شناختخطای حسارزش های حقیقی ارزش های غهوش مصنوعی از عروسک بازی بنی عباس، ننگی بر تاریخنورون هاي مصنوعی می تواندرمان سرطان با امواج صوتملاحظات بیهوشی قبل از جربرخی اثرات مضر ویتامین دورزش هوازی مرتب خیلی به قرحم مصنوعیگزیده ای از وبینار یا کنفمحدودیت های حافظه و حافظتوسعه هوش مصنوعی قادر اسساهچاله ها تبخیر نمیشودتحریک عمقی مغز در آلزایمآزار دیگری، آزار خود استعواملی که برای ظهور لغت ااگر نعمت فراموشی نبود بسحقیقت در علم، هرگز نهایی از نظر علم اعصاب اراده آزمغز انسان ایا طبیعتا تمادو بیماری روانی خود بزرگ هوش مصنوعی به کمک هوش طبیبه زیر پای خود نگاه نکن بچگونه میتوان با قانون جندرک درست از خود و هوشیاریمنابع انرژی از نفت و گاز بررسی ژنها در تشخیص بیمایاد بگیر فراموش کنیزمان پلانکپیوند قلب خوک، به فرد دچامرکز حافظه کجاستتکامل مادی تا ابزار هوشمافت فشار خون ناگهانی در وسخن نیکو مانند درخت نیکوترجمه ای ابتدایی از اسراعصب حقوق نورولووابزار بقا از نخستین همانحافظه و اطلاعات در کجاستاز تکینگی تا مغز از مغز تمغز بزرگ و فعال یا مغز کودیوار، از ابتدا توهم بودهوش عاطفی قسمت یازدهبیماری های میتوکندریژنهای هوش ، کدامندنگاه محدود و تک جانبه، مشدرس گرفتن از شکست هامنبع هوشیاری کجاست قسمت بعد از کرونازونیسومایدپیشرفتی مستقل از ابزار هتکامل شناخت انسان با کشفالگو و عادت را بشکن و در اسردرد سکه ایتصویربرداری فضاپیمای آمابزار بقا از نخستین هماننزاع بین جهل و علم رو به پحس و ادراک قسمت 78از تکینگی تا مغز از مغز تنقش میدان مغناطیسی زمین دانشمندان تغییر میدان مغفیزیکدانان ماشینی برای تهیچ نقطه ای مرکزی تر از ابیماری ضعف عضلات نزدیک بکنفرانس تشنج هتل کوثر اصچالش کمبود اندام برای پیذره ی معین یا ابری از الکمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتقلید مرحله ای نسبتا پیشزبان چهار حرفی حیات زمینپرتوهای صادر شده از سیاهتاثیر نگاه و مشاهده ناظر امروز دانش ژنتیک هیچ ابهشیشه ی بازالتی و سیلیکونتغییر عمودی سر انسان از پابزار بقای موجود زنده از نظریه تکامل در درمان بیمحس و ادراک قسمت هشتاد و شاز تکینگی تا مغز، از مغز نقش حفاظتی مولکول جدید دداروی جدید میاستنی گراویفرایند حذف برخی اجزای مغهر چیز با هر چیز دیگر در تبا آتش، بازی نکن و بعد از کودکان را برای راه آماده نخستین تمدن بشریرنگین کمانمنبع هوشیاری در کجاست؟ قتمایل زیاد به خوردن بستنزدودن نقص از هوش مصنوعیسفر فقط مادی نیستآنان که در قله اند هرگز ختاثیر گیاه خواری بر رشد وانرژی خلا ممکن استشادی، پاداش انجام وظیفهجنسیت و تفاوت های بیناییاتصال مغز و کامپیوترهمیشه راهی هستحس و ادراک قسمت سیزدهماز سایه بگذرنقش غذاها در کاهش دردهای دارویی ضد بیش فعالی سیستقلب یا مغزوقتی ریشه ها عمیقند از چیبازگشت به ریشه های تکاملکاربرد روباتهای ريزنانوروح رهاییموجود بی مغزی که می تواندتنهایی رمز نوآوری استسلول عصبی شاهکار انطباق آیا هوش ارثی دریافتی از پتاثیر داروهای ضد التهاب اولویت بندی ها کجاستصبور باشجهان کنونی و مغز بزرگتریمرز مرگ و زندگی کجاستاختلال در شناسایی حروف و هنر حفظ گرهخونریزی مغز در سندرم کوواستخوان های کشف شده، ممکچند جهانی و علمدر آرزوهایت مداومت داشتهقدم زدن و حرکت دید را تغیواقعیت چیستبحثی درباره احساسات متفاکشف ارتباط جدیدی از ارتبروشی جدید در درمان قطع نخمکانیزمهای دفاعی در برابتو جدای از کیهان نیستیسندرم دزدی ساب کلاوینآیا جنین انسان، هوشمندی ضعیف و قویتاثیر درجه حرارت بر عملکایمپلانت مغزیجهش های ژنتیکی غیر تصادفمشکلات روانپزشکی در عقب ارتباط میکروب روده و پارهوش مصنوعی از عروسک بازی خار و گلاطلاعاتی عمومی در مورد منوآوری ای شگفت انگیز داندرمان پوکی استخوانلا اکراه فی الدینواکسن ایرانی کرونا تولیدرژیم غذایی حاوی تخم مرغ وبرای یک زندگی معمولیگیلگمش باستانی کیستماده ی خالیتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)سیاهچاله ی تولید کنندهآب زندگی است قسمت اولعلم و ادراک فقط مشاهده ی ایا بیماری ام اس (مولتیپجدا کردن ناخالصی هامغز فکر میکند مرگ برای دیخطر آلودگی هواارزش حقیقی زبان قسمت اولهوش مصنوعی از عروسک بازی به قفس های سیاهت ننازنورون های ردیاب حافظهدرمانهای بیماری پارکینسممانتین یا آلزیکسا یا اببرخی اختلالات عصبی مثانهورزش هوازی ، بهترین تمریرحم مصنوعیگزارش یک مورد جالب لخته ومخچه فراتر از حفظ تعادلتوسعه برخی شغل ها با هوش سایه ی هوشیاریتداوم مهم است نه سرعتآسيب میکروواسکولاریا آسعوارض ازدواج و بچه دار شداگر با مطالعه فیزیک کوانحقیقت راستین انسان علم باز واقعیت امروز تا حقیقتمغز انسان برای ایجاد تمددو بار در هفته ماهی مصرف هوش مصنوعی به شناسایی کابه سیاهی عادت نکنیمچگونه مغز ما، موسیقی را پدرک عمیق در حیواناتمنابع انرژی از نفت و گاز بررسی بیماری التهابی رودیادگیری مهارت های جدید دزمان به چه دلیل ایجاد میشپیوند مغز و سر و چالشهای مرکز خنده در کجای مغز استتکامل مداومافت هوشیاری به دنبال کاهسخن و سکوتترس و آرمان هاعصب سیاتیکابزار بقا از نخستین همانحافظه ی هوش مصنوعیاز تکینگی تا مغز از مغز تمغز بزرگترین مصرف کننده دید تو همیشه محدود به مقدALS نگاهی کامل بر بیماری وهوش عاطفی قسمت پنجمبیماری های مغز و اعصاب و ژنهای حاکم بر انسان و انسنگاه کلی نگردست و پا زدن در سایه؟منبع هوشیاری کجاست قسمت بعد از کرونازونا به وسیله ویروس ابله پپوگستتکامل، نتیجه ی برنامه ریالگوی بنیادین و هوشیاریسردرد عروقی میگرنتصور از زمان و مکانابزار بقا از نخستین هماننزاع بین علم و نادانی رو حس و ادراک قسمت 82از تکینگی تا مغز از مغز تنقش محیط زندگی و مهاجرت ددانشمندان روش هاي جدیدی فال نیکوهیچ چیز همیشگی نیستبیماریهای تحلیل عضلانی اکنگره بین المللی سردرد دچالش دیدگاه های سنتی در بذرات کوانتومی زیر اتمی قمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتقلید از روی طبیعتزبان نیاز تکاملی استپرتوزایی از جسم سیاهتاثیر نگاه انسان بر رفتاانفجار و توقف تکاملی نشاشکل های متفاوت پروتئین هتغییرات منطقه بویایی مغزابزار بقای موجود زنده از نعناعحس و ادراک قسمت پنجماز تکینگی تا مغز، از مغز نقش حیاتی تلومر دی ان آ دداروی جدید آلزایمرفراتر از دیوارهای باورهر جا که جات میشه، جات نیبا تعمق در اسرار ابدیت و کوری گذرای ناشی از موباینخستین تصویر از سیاهچالهرهبر حقیقیمنبع هوشیاری در کجاست؟(قتمایز یا کشف یگانگیسفر نامه سفر به بم و جنوب آنزیم تولید انرژی در سلوتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسولینشب سیاه سحر شودجهل مقدساثر مضر مصرف طولانی مدت رهمیشه عسل با موم بخوریمحس و ادراک قسمت ششماز علم جز اندکی به شما دانقشه مغزی هر فرد منحصر بهداستانها و مفاهیمی اشتباقلب دروازه ی ارتباطویتنام نوعی کرونا ویروس بازخورد یا فیدبککاربرد روباتهای ريز، در روزه داری متناوب، مغز را موجودات مقهور ژنها هستندتنبیه چقدر موثر استسلول عصبی، در محل خاص خودآیا هوش سریعی که بدون احستاثیر داروی ضد تشنج سدیم اولین قدم شناخت نقص های خصبر لازمه ی پیروزی استجهان کاملی در اطراف ما پرمرز بین انسان و حیوان کجااختلال در شناسایی حروف و هنر رها شدن از وابستگیخواندن ، یکی از شستشو دهناستروژن مانند سپر زنان دچند روش ساده برای موفقیتدر آسمان هدیه های نادیدنقدرت مردمواقعیت چیستبحثی درباره احساساتی غیرکشف جمجمه ای درکوه ایرهوروشی جدید در درمان نابینما انسانها چه اندازه نزدتو دی ان ای خاص ميتوکندريسندرم سردرد به دلیل افت فآیا جهان ذهن و افکار ما مطلوع و حقیقتتاثیر درجه حرارت بر عملکایمپلانت مغزی و کنترل دو جهش تمدنی عجیب و شگفت انسمشاهده گر جدای از شیء مشاارتباط ماده و انرژیهوش مصنوعی از عروسک بازی خارق العاده و استثنایی باطلاعاتی عمومی در مورد منوار مغز مشاهده ی غیر مستدرمان ام اس(مولتیپل اسکللاموژین داروی ضد اوتیسم؟واکسن اسپایکوژنرژیم غذایی ضد التهابیبرای پیش بینی آینده مغز دگیاه بی عقل به سوی نور میماده ای ضد التهابیتوهم چیستسیاره ی ابلهانآب زندگی است قسمت دومعلم و روحایا بدون زبان میتوانیم تجدایی خطای حسی استمغز قلبخطرات هوش مصنوعیارزش حقیقی زبان قسمت دومهوش مصنوعی از عروسک بازی به مغز خزندگان خودت اجازنوروپلاستیسیتی چیستدرماندگی به دلیل عادت کرمن کسی در ناکسی دریافتم برخی اصول سلامت کمرورزش و میگرنرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرگشایش دروازه جدیدی از طرمخچه ، فراتر از حفظ تعادلتوصیه های سازمان بهداشت سایه را اصالت دادن، جز فرتداخل مرزها و صفات با بینآسیب ها ناشی از آلودگی هوعید نوروز مبارکاگر تلاش انسان امروز براحقیقت غیر فیزیکیاز کجا آمده ام و به کجا میمغز انسان برای شادمانی طدو برابر شدن خطر مرگ و میهوش مصنوعی تعاملیبه سخن توجه کن نه گویندهچگونه مغز پیش انسان یا همدرگیری قلب در بیماری ویرمنابع انرژی از نفت و گاز بررسی سیستم تعادلی بدن ایادگیری هوش مصنوعی، عمیقزمان شگفت انگیزپیوند اندام از حیوانات بتکامل چشمافتخار انسانسخن پاک و ثابتتسلیم شدن از نورون شروع معضلانی که طی سخن گفتن چقدابزار بقا از نخستین همانحافظه انسان و حافظه ی هوشاز تکینگی تا مغز از مغز تمغز حریص برای خون، کلید تدیدن خدا در همه چیزفقر داده ها در هوش مصنوعیهوش عاطفی قسمت اولبیماری وسواسکفش و کتابنگاه انسان محدود به ادرادست کردن در گوشمنبع هوشیاری کجاست قسمت بعد از کرونا دلخوشی بیهوزیان غذاهای پرچربپایان، یک آغاز استتکثیر سلول در برابر توقف الگوبرداری از طبیعتسرطان کمیت گراییتصادف یا قوانین ناشناختهابزار بقا از نخستین هماننزاع بین علم و جهل رو به پحس و ادراک قسمت 87از تکینگی تا مغز از مغز تنقش مرکز تنفس سلولی در بیدانشمندان روشی برای تبدیفاکسیبتهیچ چیز، چقدر حقیقی استبیماری، رساله ای برای سلکنگره بین المللی سردرد دچاالش ها در تعیین منبع هوذرات کوانتومی زیر اتمی قمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتقلید از طبیعتزبان و کلمه حتی برای کسانپرسش و چستجو همیشه باقی اتاثیر نگاه انسان بر رفتاانقراض را انتخاب نکنیدشکل پنجم مادهتغییرات مغز پس از 40 سالگیابزار بقای موجود زنده از هفت چیز که عملکرد مغز تو حس و ادراک قسمت پنجاهاز تکینگی تا مغز، از مغز نقش خرچنگ های نعل اسبی درداروی جدید ای ال اسفرد موفقهر حرکت خمیده می شود و هر با خدا باشکی غایب شدی تا نیازمند دلنخستین روبات های زنده ی جروی و منیزیم در تقویت استمنبع خواب و رویاتمدن قدیمی ای در جنوب ایررویا و واقعیتمنتظر نمان چیزی نور را بهتمدن پیشرفته ی پیشینیانسفر به مریخ در 39 روزآواز خواندن در قفس، نشانتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسولین هوشمندشبیه سازی میلیون ها جهان جهان فراکتالاثرات فشار روحی شدیدهمیشه، آنطور نیست که هستحس و ادراک قسمت شصت و هشتازدواج های بین گونه ای، رنقشه های مغزی جدید با جزیدخالت در ساختار ژنهاقلب روباتیکویتامین E برای فعالیت صحبازسازي مغز و نخاع چالشی کاش شرف اجباری بود یا حتیروزه داری و التهاب زیانبموسیقی نوتهدیدهای هوش مصنوعیسلولهای ایمنی القا کنندهآیا هشیاری کوانتومی وجودتاثیر درجه حرارت بر مغزاولین مورد PML به دنبال تکصبر و واقعیتجهان پیوستهمرز جدید جستجو و اکتشاف، اختلالات مخچههنر، پر کردن است نه فحش دخواب سالم عامل سلامتیاسرار آفرینش در موجچندین ماده غذایی که مانندر آستانه ی موج پنجم کوویقدرت و شناخت حقیقتواقعیت های متفاوتبخش فراموش شده ی حافظهکشف جدید تلسکوپ جیمز وبروشی جدید در درمان سکته مما انسانها چه اندازه نزدتو در میانه ی جهان نیستی سوپاپ ها یا ترانزیستورهاآیا جهش های ژنتیکی، ویروطلای سیاهتاثیر درجه حرارت بر عملکایمپلانت مغزی کمک میکند جهشهای مفید و ذکاوتی که دمشاهده آینده از روی مشاهارتباط متقابل با همه ی حیهوش مصنوعی از عروسک بازی خبر مهم تلسکوپ هابلاعتقاد اشتباه، نتیجه ی ننوار مغز ترجمه رخدادهای درمان تومورهای مغزی با الایو دوم دکتر سید سلمان فواکسن اسپایکوژن ضد کرونارژیم غذایی ضد دردبرای اولین بار دانشمندانگیاه خواری و گوشت خوار کدماده، چیزی نیستتوهم و خیالسیاره ابلهانتاریکی من و تو و گرد و غباآب زندگی است قسمت سومعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهایا تکامل هدفمند استجریان انرژی در سیستم های مغز ما کوچکتر از نیم نقطهدفاع از پیامبرارزش حقیقی زبان قسمت سومهوش مصنوعی از عروسک بازی به نقاش بنگرنوروز یا روز پایانیدرها بسته نیستمن پر از تلخیمبرخی اطلاعات روانشناسی مورزش بهترین درمان بیش فعرساناها و ابر رساناها و عپل جویی اصفهانمخچه ابزاري که وظیفه آن فتوصیه های غیر دارویی در سساخت سلول عصبی حتی پس از ترقی واقعی یا شعار ترقیآسیب روانی شبکه های اجتمعامل کلیدی در کنترل کارآاگر خواهان پیروزی هستیحقیقت غیر قابل شناختاز کسی که یک کتاب خوانده مغز انسان برای شادمانی طدو برابر شدن خطر مرگ و میهوش مصنوعی در کامپیوترهابهبود حافظه پس از رخدادهچگونه هموساپينس بر زمین درگیری مغز در بیماری کویمنابع انرژی از نفت و گاز بررسی علل کمر درد در میانیادگرفتن، آغاز حرکت است زنان باهوش ترپیوند اندام حیوانات به اتکامل و ارتقای نگاه تا عمافراد آغاز حرکت خودشان رسختی ها رفتنی استتست آر ان اس دز میاستنی گغم بی پایانابزار بقا از نخستین همانحباب های کیهانی تو در تواز تکینگی تا مغز از مغز تمغز در تنهایی آسیب میبیندیدگاه نارسای دوگانه ی مفلج نخاعی با الکترودهای هوش عاطفی قسمت دهمبیماری کروتز فیلد جاکوبکل اقیانوس در یک ذرهنگاه از بیرون مجموعهدست آسمانمنبع هوشیاری کجاست قسمت بعد از کرونا دلخوشی بیهوزیباترین چیز در پیر شدنپارادوکس ها در علمتأثیر نیکوتین سیگار بر مالتهاب شریان تمپورالسرعت فکر کردن چگونه استتضادهای علمیابزار بقا از نخستین هماننسبیت عام از زبان دکتر برحس و ادراک قسمت چهلاز تکینگی تا مغز از مغز تنقش نگاه از پایین یا نگاهدانش، قفل ذهن را باز میکنفاجعه ی جهل مقدسهیچ وقت خودت را محدود به بیندیشکنترل همجوشی هسته ای با هنابینایی در نتیجه ی گوشی ذرات کوانتومی زیر اتمی قمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتقویت استخوان در گرو تغذزبان و بیان نتیجه ساختماپرسشگری نامحدودتاثیر ویتامین دی بر بیماانواع سکته های مغزیشکرگزار هر چیزی باش که داتغییرات آب و هوایی که به ابزار بقای موجود زنده از هفت سین یادگاری از میراث حس و ادراک قسمت پنجاه و یاز تکینگی تا مغز، از مغز نقش داروهاي مختلف معروف داروی جدید برای میاستنی فرد یا اندیشههرچیز با یک تاب تبدیل به با طبیعت بازی نکنکیهان خود را طراحی میکندنرمش های مفید برای درد زاکیهانِ هوشیارِ در حال یانرمش های مفید در سرگیجهرویا و کابوسمنتظر زمان ایده آل نشوتمدن بشری و مغز اخلاقیسفر تجهیزات ناسا به مریخ آینه در اینهتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان قدیم در شبه جزیره عشبیه سازی سیستم های کوانجهان قابل مشاهده بخش کوچاثرات مفید قهوههمکاری یا رقابتحس و ادراک قسمت شصت و دواسکلت خارجی در درمان اختنقشه با واقعیت متفاوت اسدر میان تاریکی و روشناییقلب را نشکنویتامین E در چه مواد غذایبحتی علمی درباره تمایل بکتاب گران و پرهزینه شد ولروزه داری و بیمار ی ام اس موسیقی هنر مایع استتو یک معجزه ایسلولهای بنیادی مصنوعی درآیا واکنش های یاد گرفته وتاثیر درجه حرارت بر عملکاولین مورد پیوند سر در انصبر بسیار بایدجهان پیوستهمرزهای حقیقی یا مرزهای تاختلالات حرکتی در انسانهوموارکتوس ها ممکن است دخواب سالم عامل سلامتی و یاسرار بازسازی اندام هاچندجهانیدر درمان بیماری مولتیپل قدرت کنترل خودواقعیت و مجازبخش های تنظیمی ژنومکشتن عقیده ممکن نیستريتوکسيمب در درمان ام اسما اکنون میدانیم فضا خالتوقف؛ شکستسوپاپ ها یا ترانزیستورهاآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجطوفان فقر و گرسنگی و بی ستاثیر درجه حرارت بر عملکایمپلانت نخاعی میتواند دجهشهای مفید و ذکاوتی که دمشاهدات آمیخته با اشتباهارتباط چاقی و کاهش قدرت بهوش مصنوعی از عروسک بازی اعتماد به خودنوار مغز در فراموشی هادرمان تشنجلبخند بزن شاید صبح فردا زواکسن دیگر کرونا ساخته شراه فراری نیستبرای تمدن سازی، باید در بگیرنده باید سازگار با پیماده، چیزی بیش از یک خلا توهم وجودسیاره ابلهانتاریکی و نورآب، زندگی است(قسمت پنجم)علم به ما کمک میکند تا موایجاد احساساتجریان انرژی در سیستم های مغز مانند تلفن استدفاع در برابر تغییر ساختارزش خود را چگونه میشناسهوش مصنوعی از عروسک بازی به نقاش بنگرنورالژیدرهای اسرارآمیز و پوشیدهمن بی من، بهتر یاد میگیرمبرخی بیماری ها که در آن بورزش در کمر دردرشته نوروایمونولوژی و نقپل خواجو اصفهانمخچه تاثیر گذار بر حافظهتوصیه هایی در مصرف ماهیساخت شبکه عصبی مصنوعی با تروس جریان انرژیآسیب عصب پا به دنبال اعتیعادت همیشه خوب نیستاپل ویژن پرو در تشخیص بیمحقیقت، آن چیزی نیست که جلاز آغاز خلقت تا نگاه انسامغز انسان رو به کوچک تر شدو داروی جدید برای میاستهوش مصنوعی در خدمت خلق وحبهداشت خوابچگونه هوشیاری خود را توسدرگیری مغز در بیماران مبمنابع انرژی از نفت و گاز برطرف کردن خشونت را از خایادآوری خواب و رویازنجیرها را ما باید پاره کپیوند سر آیا ممکن استتکامل و ریشه ی مشترک خلقتافراد بی دلیل دوستدار تو سرنوشتتشنچ پانایوتوپولوس تشنج غم بی پایانابزار بقا از نخستین همانچرا مغزهای ما ارتقا یافت حباب هایی تو در تواز تکینگی تا مغز از مغز تمغز را از روی امواج بشناسدژا وو یا اشنا پنداریفلج بل، فلجی ترسناک که آنهوش عاطفی قسمت دومبیماری گیلن باره و بیمارکلمات بلند نه صدای بلندنگاه از دور و نگاه از نزددست بالای دستمنبع هوشیاری کجاست قسمت تفکر قبل از کارزیباترین چیز در افزایش سپاسخ گیاهان در زمان خوردتأثیر نگاه انسان بر رفتاامواجی که به وسیله ی ماشیسطح آگاهی، رخدادهای زندگتظاهر خوابیده ی مادهابزار بقا از نخستین همانچسبیدن به خود، مانع بزرگ حس و ادراک قسمت چهل و هفتاز تکینگی تا مغز از مغز تنقش نظام غذایی در تکامل مدانش، یک انسان را ناسازگفاصله ها در مکانیک کوانتهیچ کاری نکردن به معنی چیبیهوش کردن در جراحی و بیمکنترل جاذبهناتوانی از درمان برخی ویرفتار مانند بردهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتقویت حافظه یا هوش مصنوعزبان و بیان، در سایه پیشرآلودگی هوا چالش قرن جدیدتاثیر ویروس کرونا بر مغز انیس بی کسانشکست حتمیتغییرات تکاملی سر انسان ابزار بقای موجود زنده از هم نوع خواری در میان پیشیحس و ادراک قسمت پنجاه و داز تکامل تا مغز از مغز تا نقش درختان در تکاملداروی جدید برای کاهش وزنفرد حساس از نظر عاطفی و بهز ذره، یک دنیاستبالاترین هدف از دولتباهوش ترین و با کیفیت تریکیست هیداتید مغزنرمش های موثر در کمردردرویا و خبر از آیندهمنحنی که ارتباط بین معرفتمدن زیر آبسفر دشوار اکتشافآیندهتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان میوه ی تکاملشبکه های مصنوعی مغز به درجهان موازی و حجاب هااثرات مفید روزه داریهمانند سازی در انسانحس و ادراک قسمت شصت و ششاسکار، لگوی هوشمندنقص های سیستمی ایمنیدر مانهای کمر دردقوی تر باشویتامین کابحث درباره پیدایش و منشا کتاب زیست شناسی باورروزه داری سلول های بنیادمیهمانهای ناخوانده عامل تو یک جهان در مغز خودت هسسلام تا روشناییآیا یک، وجود داردتاثیر درجه حرارت بر عملکاولین هیبرید بین انسان و صد قدح، نفتاده بشکستجهان پر از چیزهای اسرار آمزایای شکلات تلخ برای سلاختلالات صحبت کردن در انهورمون شیرساز یا پرولاکتخواب عامل دسته بندی و حفطاصل بازخوردنه ناامیدی بلکه ارتقادر سال حدود 7 میلیون نفر قدرت انسان در نگاه به ابعواقعیت و انعکاسبخش بزرگی حس و ادراک ما اگل خاردار، زیباستریه زغالیما از اینجا نخواهیم رفتتولید مولکول جدید توسط هسوپاپ ها یا ترانزیستورهاآیا خداباوری محصول تکاملطوفان زیباییتاثیر درجه حرارت بر عملکایمان به رویاجوانان وطنمطالبه ی حق خودارتباط هوش ساختار مغز و ژهوش مصنوعی از عروسک بازی اعتماد به خودنوار مغز در تشخیص بیماری درمان جدید ALSلحظات خوش با کودکانواکسن دیگری ضد کرونا از دراه نجاتبرای خودآگاه بودن تو بایگالکانزوماب، دارویی جدیماست مالیتوهم وجودسیب یکسان و دیدگاه های متتاریکی خواهد ترسیدآتاکسی فریدریشعلم بدون توقفایران بزرگجریان انرژی در سیستم های مغز مادران و کودکان در زمدقیق ترین تصاویر از مغز ااز فرد ایستا و متعصب بگذرهوش مصنوعی از عروسک بازی به نادیدنی ایمان بیاورنوسانات کوانتومی منبع مادرون قفس یا بیرون از آنمننژیتبرخی بیماری های خاص که بدوزن حقیقی معرفت و شناخترشد مغز فرایندی پیچیده اپلاسمای غالبمدل همه جانبه نگر ژنرالیتوضیحی ساده در مورد هوش مساخت شبکه عصبی با الفبای تری فلوپرازینآسانی موفقیتعادت کن خوب حرف بزنیاپی ژنتیکحقایق ممکن و غیر ممکناز انفجار بزرگ تا انفجار مغز انسان رو به کوچکتر شددو سوی واقعیتهوش مصنوعی در خدمت خلق وحبوزون هیگز چیستچگونه واکسن کرونا را توزدرگیری مغزی در سندرم کوومنابع انرژی از نفت و گاز بزرگ فکر کنزندگی فعال و مثبت روند آلپیوند سر، یکی از راه حلهاتکامل ابزار هوش ، راه پر افزایش قدرت ادراکات و حسسریع دویدن مهم نیستتشنج چیستغیرقابل دیدن کردن مادهابزار بقا از نخستین همانچرا ویروس کرونای دلتا واحد و مرزها توهم ذهن ماستاز تکینگی تا مغز از مغز تمغز زنان جوانتر از مغز مردژاوو یا آشناپنداریفلج خوابهوش عاطفی قسمت سومبیماری آلزایمر، استیل کوکلوزاپین داروی ضد جنوننگاه از درون قفس یا بیروندستورالعمل مرکز کنترل بیمنبع هوشیاری کجاست قسمت تفکر ترکیبی در هوش مصنوعزیر فشار کووید چه باید کرپختگی پس از چهل سالگي به تأثیر شیرینی های حاوی لوامیوتروفیک لترال اسکلروسعی کن به حدی محدود نشویتظاهری از ماده است که بیدابزار بقا از نخستین هماننسبت ها در کیهانحس و ادراک قسمت چهل و هشتاز تکینگی تا مغز از مغز تنقش نظریه تکامل در شناسادائما بخوانفاصله ی همیشگی تصویر سازهیچ کس مانند تو نگاه نمیکبیهوشی در بیماران دچار اکندر در بیماریهای التهابناتوانی در شناسایی چهره رفتار وابسته به شکلمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتقویت سیستم ایمنیزبان و تکلم برخی بیماریهآلودگی هوا و ویروس کروناتاثیر ژنها بر اختلالات خانگشت ماشه ایشگفت نیست من عاشق تو باشمتغذیه بر ژنها تاثیر داردابزارهای پیشرفته ارتباط همه چیز موج استحس و ادراک قسمت پنجاه و ساز تکامل تا مغز، از مغز تنقش ذهن و شناخت در حوادث داروی جدید برای ای ال اسفردا را نمیدانیمهزینه ای که برای اندیشیدهزینه سنگین انسان در ازاباور و کیهان شناسیکیست کلوئید بطن سومنرمشهای مهم برای تقویت عرویا بخشی حقیقی از زندگی منشأ اطلاعات و آموخته ها تمدنی قدیمی در شمال خلیج سفرنامه سفر به بم و جنوب آینده ی انسان در فراتر ازتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان ها می توانند میدان شبکیه های مصنوعیجهان ما میتواند به اندازاثرات مضر ماری جواناهمجوشی هسته ای، انرژِی بحس و ادراک سی و هفتماساس انسان اندیشه و باور نقص در تشخیص هیجانات عامدر محل کار ارزش خودت را بقیچی ژنتیکیویتامین کا و استخوانبحثي درباره هوش و تفاوتهکتاب طبیعت در قالب هندسهروزهای بد باقی نمیماندمیوتونیک دیستروفیتو کجای جهانیسلاح و راهزنیآیا کیهان می تواند یک شبیتاثیر درجه حرارت بر عملکاولین تصویر در تاریخ از سصدای بم با فرکانس پایین، جهان پر از چیزهای جادویی مسمومیت دانش آموزان بی گاختلالات عضلانی ژنتیکهوش فوق العاده، هر فرد اسخودآگاهی و هوشیارياصل در هم تنیدگی و جهانی نه به اعدامدرمان نگهدارنده ی اعتیادقدرت ذهنواقعیت تقویت شدهبخش بزرگتر کیهان ناشناختگل درون گلدانریواستیگمینما اشیا را آنطور که هستندتولید مثل اولین ربات های سوخت هیدروژنی پاکآیا دلفین ها می تواند از طولانی ترین شبتاثیر رو ح و روان بر جسماین پیوند نه با مغز بلکه جوانان وطنمطالبی در مورد تشنجخدا موجود استارتباط پیوسته ی جهانهوش مصنوعی از عروسک بازی اعتماد بی موردنوار مغزی روشی مهم در تشخدرمان جدید میگرن با انتی لرزش ناشی از اسیب به عصبواکسن سرطانراه های جدید برای قضاوت ربرای رشد، باید از مسیر خطگام کوچک ولی تاثیرگذارماست مالی با هوش انسانیتوهم بی خداییسیر آفرینش از روح تا مغز تاریخ همه چیز را ثبت کردهآتاکسی مخچه ای خودایمنعلم در حال توسعهایرادهای موجود در خلقت بجستجوی متن و تصویر به صورمغز چون ابزار هوش است دلیدل به دریا بزناز مخالفت بشنوهوش مصنوعی از عروسک بازی به هلال بنگرنوشیدن چای برای مغز مفید دروغ نگو به خصوص به خودتمنابع انرژي پاک سرچشمه حبرخی توجهات در ببمار پاروزوز گوشرشد مغز علت تمایل انسان بپمبرولیزوماب در بیماری چمدل هولوگرافیک ژنرالیزهتیوتیکسن داروی ضد جنونساختن آیندهتری فلوپرازینآشنا پنداریعادت کردن به نعمتابتدا سخت ترین استحل مشکلاز بار خود بکاه تا پرواز مغز ایندگان چگونه استدولت یا گروهکهوش مصنوعی درمانگر کامپیبوزون هیگز جهان را از متلچگونه آن شکری که می خوریمدرگیری مغزی در سندرم کوومنابع انرژی از نفت و گاز بزرگ شدن مغز محدود به دورزندگی هوشمند در خارج از زپیوندهای پیچیده با تغییرتکامل تکنولوژیافزایش مرگ و میر سندرم کوسریعترین کامپیوتر موجودتشنج و حرکات شبه تشنجی قاغرور و علمابزار بقا از نخستین همانچرا پس از بیدار شدن از خوحریص نباشاز تکینگی تا مغز از مغز تمغزهای کوچک بی احساسدگرگونی های نژادی و تغییفلج خواب چیستهوش عاطفی قسمت ششمبیماری الزایمرکلید نزدیک و نگاه تو بر فنگاه از درون مجموعه با نگدغدغه نتیجه ی نادانی استمنبع هوشیاری کجاست قسمت تفکر خلا ق در برابر توهم زیرفون داروی ضد ام اسپدیده خاموش روشن در پارکتئوری تکامل امروز در درمامید نیکو داشته باش تا آنشلیک فراموشیتعویض دارو در تشنجابزار بقای موجود زنده از نسبت طلایی، نشانه ای به سحس و ادراک قسمت چهل و دوماز تکینگی تا مغز از مغز تنقش هورمون های تیروئید دداروهای مصرفی در ام اسفتون های زیستیهیچ کس حقیقت را درون مغز بیوگرافیکندر علیه سرطاننادیدنی ها واقعی هستندرفتار اجتماعی انسان، حاصمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتلقین اطلاعات و حافظهزبان و شناخت حقیقت قسمت چآلودگی هوا و پارکینسونتاثیر کلام در آیات کلام بانگشت نگاری مغز نشان میدشگفت انگیز بودن کیهانثبت و دستکار ی حافظهابزارهای بقا از نخستین ههمه چیز و هیچ چیزحس و ادراک قسمت پنجاه و شاز تکامل تا مغز، از مغز تنقش روی و منیزیم در سلامتداروی جدید برای دیابتفرزندان زمان خودداروی جدید ضد میگرنفرضیه ای جدید توضیح میدههزاران سال چشم های بینا وباید از انسان ترسیدکپسول ژری لاکتچرا ماشین باید نتایج را پرویا تخیل یا واقعیتمنشاء کوانتومی هوشیاری اتمرکز و مدیتیشنسفرنامه سفر به بم و جنوب آینده ی علم و فیزیک در60 ثتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان یک کتابخانه استشباهت مغز و کیهانجهان مادی، تجلی فضا در ذهاجزای پر سلولی بدن انسان همراه سختی، اسانی هستحس و ادراک- قسمت پنجاه و استفاده از مغز، وزن را کمنقطه ی رسیدن به قلهدر چه مرحله ای از خواب ، رقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصویتامین کا در سبزیجاتبحثی جالب درباره محدودیتکتاب، سفری به تاریخروزهای سختمیگرن و پروتئین مرتبط با تو کز محنت دیگران بی غمیسلسله مباحث هوش مصنوعیآیا گذشته، امروز وآینده تاثیر درجه حرارت بر عملکاولین دارو برای آتاکسی فصرع و درمان های آنجهان دارای برنامهمسمومیت دانش آموزان، قمااختراع جدید اینترنت کوانهوش مصنوعی می تواند بر احخودآگاهی و هوشیارياصل علت و تاثیرنه به اعدامدرمان نابینایان آیا ممکنقدرت عشقواقعیت خلا و وجود و درک مبخش دیگری در وجود انسان هگل زندگیما به جهان های متفاوت خودتولید یا دریافت علمسودمندی موجودات ابزی بر آیا دلفین ها میتوانند باطی یکصد هزار سال اخیر هرچتاثیر روده بر مغزاین اندوه چیستجواب دانشمند سوال کننده مطالعه ای بیان میکند اهدخدا نور آسمان ها و زمین اارتباط انسانی، محدود به هوش مصنوعی از عروسک بازی اعتیاد و تلاش های درمانی نوار مغز، ترجمه ی فعالیت درمان جدید کنترل مولتیپللرزش عضله یا فاسیکولاسیوواکسن سرطانراه های جدید برای قضاوت ربرای زندگی سالم، یافتن تگامی در درمان بیماریهای ماشین دانشتوهم تنهاییسیستم تخلیه ی مغز بینشی نتاریخ، اصیل نیست و ساخته آتش منبع انرژیعلم راهی برای اندیشیدن اایستادن در برابر آزادی بجستجوی هوشیاری در مغز مامغز چگونه صداها را فیلتر دلایلی که نشان میدهد ما باز نخستین همانند سازها تهوش مصنوعی از عروسک بازی به کدامین گناه کشته شدندنوعی سکته مغزی ، وحشتناک دریای خدامنابع انرژی از نفت و گاز برخی توصیه ها برای واکسیوسواس، بیماری استرشد در سختی استپنج اکتشاف شگفت آور در مومدل هولوگرافیک تعمیم یافتیک و اختلال حرکتیساختن آینده، بهترین روش ترک امروزآشنا پنداریعادت بد را ترک کنابتدایی که در ذهن دانشمنحلقه های اسرارآمیزاز بحث های کنونی در ویروسمغز ابزار بقای برتر مادیدوچرخه در کاهش دردهای کمهوش مصنوعی درخدمت خلق وحبی نهایت در میان مرزهایاری خدا نزدیک استچگونه انتظارات بر ادراک درگیری اعصاب به علت میتومنابع بی نهایت انرژی در دبزرگ شدن تقریبا ناگهانی زندگی و داراییپیوندی که فراتر از امکانتکامل جریان همیشگی خلقتافزایش سرعت پیشرفت علوم سرگیجه از شایعترین اختلاتشنج عدم توازن بین نورون غربال در زندگیابزار بقا از نخستین همانچرا ارتعاش بسیار مهم استحرکات چشم، ترجمه کننده ی از تکینگی تا مغز از مغز تمغز، فقط گیرندهدانش قدرت استفلج دوطرفه عصب 6 چشمهوش عاطفی بیشتر در زنانبیماری ای شبیه آلزایمر و کلام و زبان، گنجینه ای بسنگاه حقیقی نگاه به درون اذهن ما از در هم شکستن منبمنبع هوشیاری کجاست قسمت تفاوت مغز انسان و میمون هزیرک ترین مردمپروژه ی ژنوم انسانیتئوری تکامل در پیشگیری و امید نجاتشلیک فراموشیتعامل انسان و هوش مصنوعیابزار بقای موجود زنده از نشانه های گذشته در کیهان حس و ادراک قسمت چهل و سوماز تکینگی تا مغز از مغز تنقش هورمون زنانه استروژنداروهای ام اسفروتنی معرفتیهیچ اندر هیچبیوگرافیکوچ از محیط نامناسبنادانی در قرن بیست و یکم،رقیبی قدرتمند در برابر ممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتلاش ها برای کشف منابع جدزبان و شناخت حقیقت قسمت اآلزایمرتاثیر کپسول نوروهرب بر نانتقال ماده و انرژیشگفت زده و حیران باشثبت امواج الکتریکی در عصابزارهای بقا ازنخستین همهمه چیز کهنه میشودحس و ادراک قسمت بیست و چهاز تکامل تا مغز، از مغز تنقش روزه داری در سالم و ج