آیا ما تنها موجودات زنده کیهان هستیم

آیا ما تنها موجودات زنده کیهان هستیم؟؟

این تصور- که ما تنها موجودات زنده کیهانیم- یکی از مغرورانه ترین دیدگاه های شایع فعلی است. نگاهی بر اندازه کره زمین در منظومه شمسی و بعد، در کهشکان راه شیری- که چیزی جز نقطه ای در کل کیهان نیست- این مطلب را نشان می دهد.
مغز ما در میان همه این کهکشان ها کجاست؟ و جایگاه آن، چگونه است؟ این غرور از کجا آمده است که ما تنها موجودات زنده کیهانیم ؟

اکنون علوم جدید می تواند امواج دیگری را از مناطق دیگر کیهان کشف کند و آن امواجی- که امروز نمی تواند کشف کند، بسیار بیشتر هم هست؛ همانطور که در سالهای قبل بسیاری از مطالبی- که امروز می دانیم- نمی دانستیم.

این تصور که دستگاه های رصد امروز ما قادراست همه انواع نشانه های حیات را در کل کیهان کشف کند، مانند همان تصوری است که کلیسای مغرور، پیش از کشف تلسکوپ گالیله و جردانو برونو داشت.

ولی گالیله ها آمدند و حصر و ممنوع از فعالیت های عادی علمی، شدند و جردانو برنوها آمدند و سرهایشان بر گیوتین رفت تا امروز قدری بیشتر احتمال بدهیم چیزهایی- که نمی دانیم- بسیار بیشتر از چیزهایی است که می دانیم. این فرایند نادانی بشر در برابر علم بی نهایت خالق سبحان، هرگز تمام نخواهد شد.

حجاب های بسیاری بر دیدگان ماست ولی در پس همین حجاب های بسیار، با پیشرفت های تکنولوژیک میتوان نشانه هایی هرچند گنگ را در کیهان دید و مطمئن شد که مغز امروز انسان- هر چند باعث پیشرفت های وسیع در عالم مادی انسانی و جوامع مادی بشری شده است- هرگز وهرگز تنها ابزار بقا در کل کیهان نیست.
شاید در سیاره ای دیگر با خصوصیات دیگر مثلا عنصر طبیعی متفاوت با عناصر طبیعی موجود در جهان مادی ما مثلا زنجیره های حیاتی سیلیکون به جای کربن و آمونیاک به جای آب، ابزار هوشی متفاوت و پیشرفته تر، برای ایجاد هماهنگی های لازم بین ادراکات آن محیط، موجود باشد و حتی شاید پیچیده تر و کاملتر از مغز مادی کنونی ما هم باشد؛ همان مغز مادی ما که در نبود نداهای الهی و وحی الهی، هنرش فقط و فقط ارضای خواسته های ژن های خودخواه ماست.

ردیابی سیگنال های رادیویی مرموز از اعماق فضا
هلن بریگز
خبرنگار علمی، بی بی سی نیوز
9 ژانویه 2019 - 19 دی 1397

اخترشناسان جزییات سیگنال های مرموزی را که از یک کهکشان دوردست می آیند و توسط تلسکوپی در کانادا ردیابی شده را فاش کرده اند.
ماهیت دقیق و سرمنشا این فوران های بزرگ امواج رادیویی در فضا معلوم نیست.

در میان مجموعه ای از ۱۳ فوران سریع رادیویی ردیابی شده موسوم به اف آر بی، یک سیگنال تکرارشونده خیلی غیرعادی وجود داشت که از همان منبع در حدود ۱.۵ میلیارد سال نوری می رسید.

چیزی شبیه به این پدیده در گذشته فقط یک بار دیگر گزارش شده که توسط تلسکوپ دیگری ردیابی شد.

اینگرید استرز اخترفیزیکدان از دانشگاه بریتیش کلمبیا (یو بی سی) گفت: اینکه قبلا یک بار دیگر چنین رویدادی را مشاهده کرده ایم نشان می دهد که شاید این پدیده بیشتر اتفاق می افتد و با تکرار آنها و وجود منابع بیشتری برای مطالعه، ممکن است بتوانیم این معمای کیهانی را حل کنیم - اینکه از کجا می آیند و چه چیزی باعث آنها می شود.

رصدخانه سی اچ آی ام ای واقع در اوکاناگان ولی در بریتیش کلمبیا حاوی ۴ آنتن نیمه استوانه ای ۱۰۰ متری است که هر روز سرتاسر آسمان نیمکره شمالی را اسکن می کند.

این تلسکوپ سال قبل راه اندازی و فعال شد و ۱۳ فوران بزرگ رادیویی را تقریبا فورا ردیابی کرد که شامل همان سیگنال مرموز تکراری بود.

جزییات این تحقیق اکنون در نشریه نیچر چاپ شده است.

رادیوتلسکوپ جدید کانادا موسوم به CHIME
شریهارش تندولکار از دانشگاه مکگیل کانادا گفت: ما یک سینگال تکراری دوم را کشف کرده ایم که مشخصات آن خیلی شبیه به سینگال تکرارشونده قبلی است. این اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های تکرارشونده ها در اختیار ما می گذارد.

اف آر بیها فوران های برق آسا و قدرتمندی از امواج رادیویی هستند که از اعماق کیهان می آیند.

دانشمندان تاکنون حدود ۶۰ انفجار برق آسا از جنس سیگنال های رادیویی و دو تا سیگنال که تکرار می شوند را ردیابی کرده اند. به تصور آنها شاید روزانه حداکثر یک هزار اف آربی در آسمان اتفاق بیافتد.

شماری نظریات در مورد علت این فوران ها وجود دارد.

یک نظریه آنها را به یک ستاره نوترونی با میدان مغناطیسی فوق العاده قوی و گردش محوری (وضعی) بسیار سریع و نظریه ای دیگر آنها را به دو ستاره نوترونی درحال ادغام نسبت می دهد.

به علاوه گروه کوچکی از منجمان هم هستند که می گویند این امواج ممکن است از فضاپیمای موجودات فرازمینی بیاید.

بار سنین ابزار هوشمندی اکایروپاکتیک چیستمغز و قلب در جنین موش مصنتنهایی رمز نوآوری استسلول های بنیادی منابع و اتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا ما کالا هستیمفضا و ذهن بازشباهت کیهان و مغزنورالژیانسانیت در برابر دیگرانجهان در حال نوسان و چرخشمنشاء کوانتومی هوشیاری اخودآگاهی و هوشیارياحساس گذر سریعتر زمانهمجوشی هسته ای، انرژِی باستیفن هاوکینگ در تفسیر درمان نگهدارنده ی اعتیادبحثی درباره احساسات متفاویتنام نوعی کرونا ویروس روشی برای بهبود هوش عاطفکریستال زمان(قسمت اولمغز از بسیاری حقایق می گرتو جهانی هستی که خودش را سندرم پیریفورمیستاثیر رژیم گیاه خواری بر آیا امکان بازسازی اندامهقانون گذاری و تکاملضایعه ی عروقی مخچهچگونه هوشیاری خود را توسايا اراده آزاد توهم است یجواب دانشمند سوال کننده ارتقا یا بازگشت به قبل ازمیوتونیک دیستروفیخدای رنگین کمانادراک ما درک ارتعاشی است هوش فوق العاده، هر فرد اساطلاع رسانی اینترنتیدرمان تومورهای مغزی با ابرای یک زندگی معمولیواقعیت چیسترژیم غذایی سالم و ضد التهگوهر با نظر دیگران سنگ نممغزتان را در جوانی سیمکشتوهم فضای خالی یا توهم فضآپومورفین در پارکینسونسیاهچاله هاتبدیل پلاستیک به کربن و سآیا رژیم غذایی گیاهی سلاقطار پیشرفتطعمه ی شبکه های ارتباط اجنگاه از دور و نگاه از نزدایندرالجستجوی متن و تصویر به صورارزش های وارونهما اکنون میدانیم فضا خالدنیا فریب و سرگرمیهوش مصنوعی از عروسک بازی بلعیدن ستاره توسط سیاهچادرمان ضایعات نخاعیبرخی اصول سلامت کمرواکسن اسپایکوژنرحم مصنوعیگذر زمان کاملا وابسته به نقش ژنتیک در درمان اختلاتوسعه هوش مصنوعی قادر اسآزمون ذهنی گربه ی شرودینسکته مغزیترازودونلزوم گذر انسان از حدها و علایم کمبود ویتامین E را ناتوانی از درمان برخی ویاگر میدانی مصیبت بزرگتر حقایق ممکن و غیر ممکناز واقعیت امروز تا حقیقتماده، چیزی بیش از یک خلا دوچرخه در کاهش دردهای کمهوش مصنوعی از عروسک بازی به زودی شبکه مغزی به جای یک رژیم غذایی جدید، می تودرک دیگرانبررسی بیماری التهابی رودزمان واقعیت است یا توهمپیموزایدنقش رژیم غذایی در رشد و اتکامل مادی تا ابزار هوشمإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَستم با شعار قانون بدترین تشخیص ژنتیکی آتروفی های منابع انرژی از نفت و گاز عدم توقف تکامل در یک انداابزار بقا از نخستین هماننخاع ما تا پایین ستون فقرحد و مرزها توهم ذهن ماستاز تکینگی تا مغز از مغز تمخچه ، فراتر از حفظ تعادلدانش قدرت استهوش مصنوعی در خدمت خلق وحبیماری لبر و نابینایی آنژنها ، مغز و ارادهدردی که سالهاست درمان نشمرگ چیستبعد از کرونازندگی، مدیریت انرژیپیشینیان انسان از هفت میسردرد میگرننقطه بی بازگشتتکامل شناخت انسان با کشفالگو نداشتیمتعامل انسان با هوش مصنوعمنابع بی نهایت انرژی در دصفحه اصلیابزار بقا از نخستین همانچرا حیوانات سخن نمی گوینحس و ادراک قسمت چهل و هشتاز تکینگی تا مغز از مغز تداروهای ام اسهوش عاطفی قسمت دهمذرات کوانتومی زیر اتمی قبیماری دیستروفی میوتونیکمردرد و علل آنمسئول صیانت از عقیده کیستقلید از روی طبیعتزبان متغیرپروتئین های ساده ی ابتدافیلمی بسیار جالب از تغییشناخت حقیقت یا آرزوهای گنه جنگ و نه خونریزیتاثیر نگاه و مشاهده ناظر امگا سه عامل مهم سلامتجلو رفتن یا عقبگردمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت بیست و دوابزار بقای موجود زنده از نشانه های پروردگار در جهحس و ادراک قسمت پنجاه و ساز تکینگی تا مغز، از مغز داروی جدید ضد میگرنهیچ وقت خودت را محدود به روی و منیزیم در تقویت استبا هوش مصنوعی خودکار روبکودکان میتوانند ناقل بی معنی روزهتمایز یا کشف یگانگیزبان، نشان دهنده ی سخنگو آن چیزی که ما جریان زمان فراموش کارها باهوش تر هسشانس یا نتیجه ی تلاشنوار مغز، مفید و بی خطرتاثیر گیاه خواری بر رشد وانرژی بی پایان در درون هرجهان مرئی و نامرئیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک- قسمت شصت و چهابعاد بالاترهمه چیز کهنه میشوداز سایه بگذردر چه مرحله ای از خواب ، رهرچیز با یک تاب تبدیل به روح رهاییروزه داری متناوب، مغز را بارداری بدون رحمکار امروز را به فردا نیندمغز و اخلاقتنبیه چقدر موثر استسلول های بدن تو پیر نیستنتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا ما تنها موجودات زنده فضای قلب منبع نبوغ استشباهت زیاد بین سلول هاي عنوسانات کوانتومی منبع ماانسان، گونه ای پر از تضادجهان در حال ایجاد و ارتقامهمان ناخواندهخودت را از اندیشه هایت حفاحساسات کاذبهمراه سختی، اسانی هستاستخوان های کشف شده، ممکدرمان نابینایان آیا ممکنبحثی درباره احساساتی غیرویتامین E برای فعالیت صحروشی جدید در درمان قطع نخکریستال زمان(قسمت دوم)مغز به تنهایی برای فرهنگ تو جدای از کیهان نیستیسندرم پیریفورمیستاثیر رژیم گیاه خواری بر آیا انسان با مغز بزرگش اخقانون جنگلضایعات در عصب زیر زبانیچگونه واکسن کرونا را توزای نعمت من در زندگیمجواب سنگ اندازیارتوکين تراپی روشی جديد میگرن و پروتئین مرتبط با خدایی که ساخته ی ذهن بشر هوش مصنوعی می تواند بر احاطلاعات حسی ما از جهان، چدرمان تشنجبرای پیش بینی آینده مغز دواقعیت های متفاوترژیم غذایی ضد التهابیگویید نوزده و ایمنی ساکتمغط یک گیرنده استتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)آپومورفین در پارکینسونسیاهچاله های فضایی منابعتبدیل تراکت صوتی مصنوعی آیا راهی برای رفع کم آبی قطره قطرهظهور امواج مغزی در مغز مصنگاه از درون قفس یا بیرونایا کوچک شدن مغزانسان الجستجوی هوشیاری در مغز ماارزش های حقیقی ارزش های غما از اینجا نخواهیم رفتدنیا مکانی بسیار اسرارآمهوش مصنوعی از عروسک بازی بنی عباس، ننگی بر تاریخدرمانهای بیماری پارکینسبرخی اطلاعات روانشناسی مواکسن اسپایکوژن ضد کرونارسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرگذشته را دفن کننقش گرمایش آب و هوا در همتوسعه برخی شغل ها با هوش آزمون ذهنی گربه شرودینگرسال سیزده ماههتراشه مغز بدون واسطه ی دلزوم سازگاری قانون مجازاعلائم عصبی آلزایمر، با اناتوانی در شناسایی چهره اگر نیروی مغناطیس نباشد حل مشکلاز کجا آمده ام و به کجا میماست مالیدوچرخه سواری ورزشی سبک و هوش مصنوعی از عروسک بازی به زیر پای خود نگاه نکن بیکی از علل محدودیت مغز امدرک درست از خود و هوشیاریبررسی سیستم تعادلی بدن ازمان پلانکپیموزایدنقش زنجبیل در جلوگیری از تکامل مداومافت فشار خون ناگهانی در وستم، بی پاسخ نیستتشخیص آلزایمر سالها قبل منابع انرژی از نفت و گاز عدم درکابزار بقا از نخستین هماننخستین تمدن بشریحریص نباشاز تکینگی تا مغز از مغز تمخچه ابزاري که وظیفه آن فدانش محدود به ابعاد چهارهوش مصنوعی در خدمت خلق وحبیماری میاستنی گراویسژنهای مشترک بین انسان و ودرس گرفتن از شکست هامرگ و میر پنهانبعد از کرونا دلخوشی بیهوزندان ذهنیپیشرفت های جدید علوم اعصسردرد میگرن در کودکاننمیتوان با بیرون انداختنتکامل، نتیجه ی برنامه ریالگو و عادت را بشکن و در اتعداد کلی ذهن ها در جهان منابع جدید انرژیسوالات پزشکیابزار بقا از نخستین همانچرا حجم مغز گونه انسان درحس و ادراک قسمت چهل و دوماز تکینگی تا مغز از مغز تداروهای تغییر دهنده ی سیهوش عاطفی قسمت دومرفلکس وتری با توضیح دکتر بیماری سلیاککمردرد با پوشیدن کفش منامسئولیت جدیدتقلید از طبیعتزبان مشترک ژنتیکی موجوداپروتز چشمفیروز نادریشناخت درون، شناخت بیرون؛چه زیاد است بر من که در ایتاثیر نگاه انسان بر رفتااما شما از دید خفاش کور هجلوتر را دیدنمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت بیست و سوابزار بقای موجود زنده از نشانه های بیداری روحیحس و ادراک قسمت پنجاه و شاز تکینگی تا مغز، از مغز داروی جدید ضد الزایمرهیچ کاری نکردن به معنی چیرویا و واقعیتبا هر چیزی که نفس می کشد مکودکان خود را مشابه خود تمعادله ها فقط بخش خسته کنتمدن قدیمی ای در جنوب ایرزبان، وسیله شناسایی محیطتاثیر احتمالی عصاره تغلیآنچه ناشناخته است باید شفراموشی همیشه هم بد نیستشانس یا تلاشنوار مغز، ترجمه ی فعالیت تاثیر گیاه خواری بر رشد وانرژی تاریکجهان مشارکتیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحساسیت روانی متفاوتاتفاق و تصادفهمه چیز در زمان مناسباز علم جز اندکی به شما دادر ناامیدی بسی امید استهز ذره، یک دنیاستهزینه ای که برای اندیشیدروزه داری و التهاب زیانببازگشایی مجدد مطب دکتر سکار با یگانگی و یکپارچگیمغز و اخلاقتهدیدهای هوش مصنوعیسلول بنیادی و ای ال استاثیر درجه حرارت بر عملکآیا مصرف مولتی ویتامین هقفس ذهنشباهت زیاد بین سلول هاي عنوشیدن چای برای مغز مفید انعطاف پذیری مکانیسمی علجهان ریز و درشتمهندسی ژنتیک در حال تلاش خودروهای هیدروژنیاخلاق و علوم اعصابهمراهی میاستنی با برخی ساستروژن مانند سپر زنان ددرمان های اسرار آمیز در آبخش فراموش شده ی حافظهویتامین E در چه مواد غذایروشی جدید در درمان نابینکریستال زمان(قسمت سوم)مغز بیش از آنچه تصور میشوتو دی ان ای خاص ميتوکندريسندرم پای بی قرارتاثیر رژیم گیاه خواری بر آیا احتمال دارد رویا از آقانون جنگلضرورت زدودن افکارچگونه آن شکری که می خوریمای همه ی وجود منجوسازی مدرنارتباط میکروب روده و پارمیگرن و خوابخدایا جز تو که را دارمهوش مصنوعی و کشف زبان هایاطلاعاتی عمومی در مورد مدرمان جدید ALSبرای اولین بار دانشمندانواقعیت و مجازرژیم غذایی ضد دردگوش دادن بهتر از حرف زدننفرت، اسیب به خود استتوهم چیستآب زندگی است قسمت چهارمسیاهچاله ها، دارای پرتو تبدیل سلولهای محافط به سآیاما مقهور قوانین فیزیکلمس کوانتومیظرف باید پر شود چه با چرک نگاه از درون مجموعه با نگایا این جمله درست است کسیحفره در مغزارزش حقیقی زبان قسمت اولما اشیا را آنطور که هستنددنیای شگفت انگیز کوانتومهوش مصنوعی از عروسک بازی به قفس های سیاهت ننازدرماندگی به دلیل عادت کربرخی بیماری ها که در آن بواکسن دیگر کرونا ساخته شرساناها و ابر رساناها و عگریه ی ابر، رمز طراوت باغنقش پیش زمینه ها و اراده توصیه های سازمان بهداشت آزادی عقیده، آرمانی که تسانسور از روی قصد بسیاری تراشه ها روی مغزلزوم سازگاری قانون مجازاعلت خواب آلودگی بعد از خونادیدنی ها واقعی هستنداگر نعمت فراموشی نبود بسحلقه های اسرارآمیزاز کسی که یک کتاب خوانده ماست مالی با هوش انسانیدوپامین قابل حل در آبهوش مصنوعی از عروسک بازی به سیاهی عادت نکنیمیافته های نوین علوم پرده درک عمیق در حیواناتبررسی علل کمر درد در میانزمان به چه دلیل ایجاد میشپیچیدگی های مغزمگسنقش زبان در سلطه و قدرت اتکامل چشمافت هوشیاری به دنبال کاهستون فقرات انسان دو پا جلتشخیص ایدزمنابع انرژی از نفت و گاز عدالت برای من یا برای همهابزار بقا از نخستین هماننخستین تصویر از سیاهچالهحرکات چشم، ترجمه کننده ی از تکینگی تا مغز از مغز تمخچه تاثیر گذار بر حافظهدانش بی نهایتهوش مصنوعی درمانگر کامپیبیماری های میتوکندریژنهای هوش ، کدامنددست و پا زدن در سایه؟مرگ و میر بسیار بالای ناشبعد از کرونا دلخوشی بیهوزونیسومایدپیشرفت در عقل است یا ظواهسردرد میگرنی در کودکاننمیتوان بر سیاه سیاه نوشتکثیر سلول در برابر توقف الگوی بنیادین و هوشیاریتعذیه ی ذهنمناطق خاص زبان در مغزپیامهای کاربرانابزار بقا از نخستین همانچرا خشونت و تعصبحس و ادراک قسمت چهل و سوماز تکینگی تا مغز از مغز تداروهای ضد بیماری ام اس وهوش عاطفی قسمت سومرفتار مانند بردهبیماری ضعف عضلات نزدیک بکنفرانس تشنج هتل کوثر اصمسئولیت در برابر محیط زیتقویت استخوان در گرو تغذزبان چهار حرفی حیات زمینپروتز عصبی برای تکلمفیزیک مولکولها و ذرات در شناسایی تاریخچه ی تکاملینه عدم مطلق بلکه عدم با قتاثیر نگاه انسان بر رفتاامروز دانش ژنتیک هیچ ابهجمجمه انسان های اولیهمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت بیستمابزار بقای موجود زنده از نظام مثبت زندگیاز تکینگی تا مغز، از مغز داروی سل سپتهیچ کس مانند تو نگاه نمیکرویا و کابوسبا آتش، بازی نکن و بعد از کودکان را برای راه آماده معجزه های هر روزهتمدن پیشرفته ی پیشینیانزدودن نقص از هوش مصنوعیتاثیر ترکیبات استاتین (سآنچه واقعیت تصور میکنیم فراموشی و مسیر روحانیشاهکار قرننوار عصب و عضلهتاثیر گیاه خواری بر رشد وانرژی تاریک که ما نمی توجهان معنامنبع هوشیاری کجاست؟(قسمخفاش کور و انسان بینا؟اتوبان اطلاعات و پلِ بینهمه چیز در زمان کنونی استازدواج های بین گونه ای، ردر هم تنیدگی مرزها و بی مدر هم تنیدگی کوانتومیهزینه سنگین انسان در ازاروزه داری و بیمار ی ام اس بازگشت از آثار به سوی خداکارهای کوچک، بی ارزش نیسمغز و سیر تکامل ان دلیلی تو یک معجزه ایسلول بنیادین از مخاط بینتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا مغز تا بزرگسالی توسعقفس را بشکنشجاعت و ترسنوعی سکته مغزی ، وحشتناک اهرام مصر از شگفتی های جهجهان شگفت انگیزمهندسی بدنخورشید مصنوعیاخلاق پایه تکامل و فرهنگهمراهی نوعی سردرد میگرنیاسرار آفرینش در موجدرمان های بیماری آلزایمربخش های تنظیمی ژنومویتامین کاروشی جدید در درمان سکته مکشف مکانیسم عصبی خوانش پمغز برای فراموشی بیشتر کتو در میانه ی جهان نیستی سندرم پس از ضربه به سرتاثیر رژیم گیاهخواری بر آیا احتمال دارد رویا از آقانونمندی و محدودیت عالمضرب المثل یونانیچگونه انتظارات بر ادراک ای آنکه نامش درمان و یادشجامعه ی آسمانیارتباط ماده و انرژیمیگرن و روزه داریخرما منبع بسیار خوب آنتی هوش مصنوعی یا حماقت طبیعاطلاعاتی عمومی در مورد مدرمان جدید میگرن با انتی برای تمدن سازی، باید در بواقعیت و انعکاسراه فراری نیستگوشه بیماری اتوزومال رسسنقاشی هایی با بوی گذشته یتوهم و خیالآب زندگی است قسمت هفتمسیاهچاله و تکینگی ابتدایتبر را بردارآگاهی فراتر از آگاهیلووفلوکساسینعقل مجادله گرنگاه حقیقی نگاه به درون اایا ابزار هوشمندی یا مغز حق انتخابارزش حقیقی زبان قسمت دومما به جهان های متفاوت خوددنیایی پر از سیاهچاله هوش مصنوعی از عروسک بازی به مغز خزندگان خودت اجازوراپامیل در بارداریدرها بسته نیستبرخی بیماری های خاص که بدواکسن دیگری ضد کرونا از درستگاری محدود به یک راه نگربه شرودینگر و تاثیر مشنقش آتش در رسیدن انسان بهتوصیه های غیر دارویی در سآزار دیگری، آزار خود استسانسور بر بسیاری از حقایتراشه ی هوش مصنوعی در مغزلزوم عدم وابستگی به گوگل عماد الدین نسیمی قربانی نادانی در قرن بیست و یکم،اگر نعمت فراموشی نبود بسحمله ویروس کرونا به مغزاز آغاز خلقت تا نگاه انساماشین دانشدورترین نقطه ی قابل مشاههوش مصنوعی از عروسک بازی به سخن توجه کن نه گویندهیاد گرفتن مداومدرگیری قلب در بیماری ویربرطرف کردن خشونت را از خازمان شگفت انگیزپیچیدگی های مغزی در درک زنقش زبان در سلطه و قدرت اتکامل و ارتقای نگاه تا عمافتخار انسانستارگانی قبل از آغاز کیهتصویر خورشید یا خود خورشمنابع انرژی از نفت و گاز عسل طبیعی موثر در کنترل بابزار بقا از نخستین هماننخستین روبات های زنده ی جحرکت چرخشی و دائمی کیهاناز تکینگی تا مغز از مغز تمخاطب قرار دادن مردم، کادانشمندان موفق به بازگردهوش مصنوعی درخدمت خلق وحبیماری های مغز و اعصاب و ژنهای حاکم بر انسان و انسدست کردن در گوشمرگ و سوال از قاتلتفکر قبل از کارزونا به وسیله ویروس ابله پیشرفت ذهن در خلاقیت استسردرد و علتهای آننمای موفقیتتأثیر نیکوتین سیگار بر مالگوبرداری از طبیعتتغییرمناطق خاصی از مغز در جستجسایتهای دیگرابزار بقا از نخستین همانچرا در مغز انسان، فرورفتحس و ادراک قسمت نهماز تکینگی تا مغز از مغز تداروی فامپیریدین یا نورلهوش عاطفی قسمت ششمرفتار وابسته به شکلبیماریهای تحلیل عضلانی اکنگره بین المللی سردرد دمستند جهان متصلتقویت حافظه یا هوش مصنوعزبان نیاز تکاملی استپرورش مغز مینیاتوری انسافیزیک هوشیاریشناسایی سلول های ایمنی انهایت معرفت و شناخت درک عتاثیر ویتامین دی بر بیماانفجار و توقف تکاملی نشاجنین مصنوعیمنبع هوشیاری کجاست قسمت53حس و ادراک قسمت دهمابزار بقای موجود زنده از نظریه ی تکامل در درمان بیاز تکامل تا مغز از مغز تا داروی ضد چاقیهیچ کس حقیقت را درون مغز رویا و خبر از آیندهبا تعمق در اسرار ابدیت و کوری گذرای ناشی از موبایمعجزه ی چشمتمدن بشری و مغز اخلاقیسفر فقط مادی نیستتاثیر تغذیه بر سلامت رواآنچه حس می کنیم، نتیجه ی فراموشی آرمانشاهکار شش گوشنوار عصب و عضلهتاثیر گیاه خواری بر رشد وانرژی خلا ممکن استجهان هوشمندمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمخفاش با شیوع همه گیری جدیاتوسوکسیمایدهمه چیز، ثبت می شوداسکلت خارجی در درمان اختاسکار، لگوی هوشمنددر هم تنیدگی کوانتومی و پهزاران سال چشم های بینا وروزه داری سلول های بنیادبازگشت به ریشه های تکاملکارهایی بیش از طراحی و گپمغز کوانتومیتو یک جهان در مغز خودت هسسلول عصبی شاهکار انطباق تاثیر درجه حرارت بر عملکآیا همه جنایت ها نتیجه بیقله برای دیدن نه برای به شرکت نورالینک ویدیویی ازنیکولا تسلااولویت بندی ها کجاستجهانی که نه با یک رخداد و مهربانی، شرط موفقیتخوش قلبی و مهربانیاختلاف خانوادگی را حل کنهندسه ی پایه ایاسرار بازسازی اندام هادرمان های بیماری اس ام ایبخش بزرگی حس و ادراک ما اویتامین کا و استخوانريتوکسيمب در درمان ام اسکشف مکانیسمی پیچیده در بمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟توقف؛ شکستسندرم جدایی مغزتاثیر رژِیم غذایی بر میگآیا برای تولید مثل همیشه قارچ بی مغز در خدمت موجودضربه مغزی در تصادف رانندچگونه به سطح بالایی از هوایمپلانت مغزیجاودانگی مصنوعیارتباط متقابل با همه ی حیمیگرن سردردی ژنتیکی که بخسته نباشی باباهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاعتقاد اشتباه، نتیجه ی ندرمان جدید کنترل مولتیپلبرای خودآگاه بودن تو بایواقعیت تقویت شدهراه نجاتگوشت خواری یا گیاه خواریچقدر به چشم اعتماد کنیمتوهم وجودآب زندگی است قسمت اولسیاهچاله ی منفرد یا سیاهتحریک عمقی مغزلوب فرونتال یا پیشانی مغعقل سالمنگاه دوبارهایا بیماری ام اس (مولتیپحقیقت قربانی نزاع بین بی ارزش حقیقی زبان قسمت سومما با کمک مغز خود مختاريمدنیا، هیچ استهوش مصنوعی از عروسک بازی به نقاش بنگرورزش هوازی مرتب خیلی به قدرهای اسرارآمیز و پوشیدهبرخی توجهات در ببمار پارواکسن سرطانرشته نوروایمونولوژی و نقگزیده ای از وبینار یا کنفنقش انتخاب از طرف محیط، نتوصیه هایی در مصرف ماهیآسيب میکروواسکولاریا آسساهچاله ها تبخیر نمیشودتراشه ی بیولوژِیکمقاومت به عوارض فشار خون عوامل موثر در پیدایش زبانازوکلسیناگر با مطالعه فیزیک کوانحمایت از طبیعتاز انفجار بزرگ تا انفجار مبانی ذهنی سیاه و سفیدديدن با چشم بسته در خواب هوش مصنوعی از عروسک تا کمبهبود حافظه پس از رخدادهیاد بگیر فراموش کنیدرگیری مغز در بیماری کویبزرگ فکر کنزمزمه ات مانده در گوشمپیوند قلب خوک، به فرد دچانقش سجده بر عملکرد مغزتکامل و ریشه ی مشترک خلقتافراد آغاز حرکت خودشان رسخن نیکو مانند درخت نیکوتصویر در هم تنیدگی کوانتمنابع انرژی از نفت و گاز عشق درونی به یگانگی خلقتابزار بقا از نخستین هماننرمش های مفید برای درد زاحس متفاوتاز تکینگی تا مغز از مغز تمدل همه جانبه نگر ژنرالیدانشمندان نورون مصنوعی سهوش مصنوعی ساخته هوش طبیبیماری وسواسکفش و کتابدست آسمانمرگ انتقال است یا نابود شتفکر ترکیبی در هوش مصنوعزیان غذاهای پرچربپیشرفتی مستقل از ابزار هسردرد به دلیل مصرف زیاد منمایش تک نفرهتأثیر نگاه انسان بر رفتاالتهاب شریان تمپورالتغییر الگوی رشد مغزی با زمنبع هوشیاری کجاست قسمت ابزار بقا از نخستین همانچرا ذرات بنیادی معمولاً حس و ادراک قسمت چهارماز تکینگی تا مغز از مغز تداروی لیراگلوتیدهوش عاطفی بیشتر در زنانرفتار اجتماعی انسان، حاصبیماری، رساله ای برای سلکنگره بین المللی سردرد دمشکل از کجاستتقویت سیستم ایمنیزبان و کلمه حتی برای کسانپرکاری تیروئیدفیزیک و هوشیاریشواهدی از نوع جدیدی از حانهایت در بی نهایتتاثیر ویروس کرونا بر مغز انقراض را انتخاب نکنیدجنگ هفتاد و دو ملت همه را منبع هوشیاری کجاست؟ (قسمحس و ادراک قسمت دوازدهمابزار بقای موجود زنده از نظریه ی تکامل در درمان بیاز تکامل تا مغز، از مغز تداروی ضد چاقیهیچ اندر هیچرویا بخشی حقیقی از زندگی با خودت نجنگکی غایب شدی تا نیازمند دلمعجزه ی علمتمدن زیر آبسفر نامه سفر به بم و جنوب تاثیر حرکات چشم بر امواج آنها نمیخواهند دیگران رافرایند پیچیده ی خونرسانیشاید گوشی و چشمی، آماده شنوار عصب و عضلهتاثیر گیاه خواری بر رشد وانرژِی برای ایجاد اضطرابجهان هوشیارمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمخلا، حقیقی نیستاتصال مغز و کامپیوترهمه ی سردردها بی خطر نیستاساس انسان اندیشه و باور در هم تنیدگی کوانتومی و دهستي مادي ای که ما کوچکترروزهای بد باقی نمیماندبازخورد یا فیدبککاربرد روباتهای ريزنانومغز آیندگان چگونه است ؟تو کجای جهانیسلول عصبی، در محل خاص خودتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا هوش مصنوعی می تواند نقله سقوطشربت ضد خلطنیاز به آموزش مجازی دیجیاولین قدم شناخت نقص های خجهانی که از یک منبع، تغذیموفقیت هوش مصنوعی در امتخوش خیالی و خوش بینیاختلال خواب فرد را مستعد هندسه ی رایج کیهاناصفهان زیبادرمان های جدید ALSبخش بزرگتر کیهان ناشناختویتامین کا در سبزیجاتریه زغالیکشف ارتباط جدیدی از ارتبمغز بزرگ چالش است یا منفعتولید مولکول جدید توسط هسندرم دزدی ساب کلاوینتاثیر سلامت دستگاه گوارشآیا بزرگ شدن مغز فقط در دقبل از آغازضررهای مصرف شکر و قند بر چگونه باغبانی باعث کاهش ایمپلانت مغزی و کنترل دو جایی برای یاد گرفتن باقی ارتباط چاقی و کاهش قدرت بمیگرن شدید قابل درمان اسخطا در محاسبات چیزی کاملهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاعتماد به خوددرمان جدید ام اسبرای رشد، باید از مسیر خطواقعیت خلا و وجود و درک مراه های جدید برای قضاوت رگیلگمش باستانی کیستنقش قهوه در سلامتیتوهم وجودآب زندگی است قسمت دومسیاهچاله ی تولید کنندهتحریک عمقی مغز در آلزایملوتیراستامعقلانیت بدون تغییرنگاهی بر قدرت بینایی دراایا بدون زبان میتوانیم تحقیقت آنطور نیست که به نظارزش خود را چگونه میشناسما بخشی از این جهان مرتبطدندان ها را مسواک بزنید تهوش مصنوعی از عروسک بازی به نقاش بنگرورزش هوازی ، بهترین تمریدرون قفس یا بیرون از آنبرخی توصیه ها برای واکسیواکسن سرطانرشد مغز فرایندی پیچیده اگزارش یک مورد جالب لخته ونقش اتصالات بین سلولهای توضیحی ساده در مورد هوش مآسیب ها ناشی از آلودگی هوسایه ی هوشیاریتربیت کودکان وظیفه ای مهمقایسه رقابت و همکاریعوامل ایجاد لغت انسانی و نباید صبر کرد آتش را بعد اگر تلاش انسان امروز براحوادث روزگار از جمله ویراز بار خود بکاه تا پرواز مباحث مهم حس و ادراکدی متیل فومارات(زادیوا)(هوش مصنوعی از عروسک تا کمبهداشت خوابیادگیری مهارت های جدید ددرگیری مغز در بیماران مببزرگ شدن مغز محدود به دورزنان باهوش ترپیوند مغز و سر و چالشهای نقش غذاها و موجودات درياتکامل ابزار هوش ، راه پر افراد بی دلیل دوستدار تو سخن و سکوتتصویر زیبا از سلولمنابع انرژی از نفت و گاز عشق، شلوغ کردن نیستابزار بقا از نخستین هماننرمش های مفید در سرگیجهحس چشایی و بویاییاز تکینگی تا مغز از مغز تمدل هولوگرافیک ژنرالیزهدانشمندان یک فرضیه رادیکهوش مصنوعی، اتفاقات و تحبیماری کروتز فیلد جاکوبکل اقیانوس در یک ذرهدست بالای دستمرگ تصادفیتفکر خلا ق در برابر توهم زیباترین چیز در پیر شدنپپوگستسردرد تنشنچند نرمش مفید برای کمردرتأثیر شیرینی های حاوی لوامواجی که به وسیله ی ماشیتغییر دیگران یا تغییر خومنبع هوشیاری کجاست قسمت ابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آحس و ادراک قسمت نوزدهماز تکینگی تا مغز از مغز تداروی تشنجی دربارداریهوش عاطفی در زنان بیشتر ارقیبی قدرتمند در برابر مبیندیشکنترل همجوشی هسته ای با همشکلات نخاعیتلقین اطلاعات و حافظهزبان و بیان نتیجه ساختماپرتوهای صادر شده از سیاهفیزیک آگاهیشواهدی از دنیسوان(شبه نئنهادینه سازی فرهنگ اختلاتاثیر ژنها بر اختلالات خانواع سکته های مغزیجنگ و تصور از جنگمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت سومابزار بقای موجود زنده از نظریه ی تکامل در درمان بیاز تکامل تا مغز، از مغز تداروی ضد تشنج با قابليت تهیچگاه از فشار و شکست نتررویا تخیل یا واقعیتبا خدا باشکیهان خود را طراحی میکندمعجزه ی علم در کنترل کرونتمدنی قدیمی در شمال خلیج سفر به مریخ در 39 روزتاثیر دوپامین و سروتونینآنژیوگرافی از مغزفرایند تکامل و دشواری هاشاید درست نباشدنوار عصب و عضله مهم در تشتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسولینجهان های بسیار دیگرمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمخلا، خالی نیستاثر مضر مصرف طولانی مدت رهمه جا خیر بکاراثرات فشار روحی شدیدهمیشه چیزی برای تنهایی داستفاده از مغز، وزن را کمدر هر سوراخی سر نکنهستی ما پس از شروعی چگال روزهای سختبازسازي مغز و نخاع چالشی کاربرد روباتهای ريز، در مغز اندامی تشنه ی انرژی اتو کز محنت دیگران بی غمیسلولهای ایمنی القا کنندهتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا هوش مصنوعی زندگی بشرقلب های سادهشش مرحله تکامل چشمچیز جدید را بپذیراولین مورد PML به دنبال تکجهانی در ذهنموفقیت در تفکر استخوشبختی چیستاختلال در شناسایی حروف و هندسه بنیادیناصل بازخورددرمان های جدید میگرنبخش دیگری در وجود انسان هویتامین بی 12 در درمان دردریواستیگمینکشف جمجمه ای درکوه ایرهومغز بزرگ چالشهای پیش روتولید مثل اولین ربات های سندرم سردرد به دلیل افت فتاثیر عصاره تغلیظ شده گیآیا تکامل و تغییرات ژنتیقبل از انفجار بزرگضررهای شکر بر سلامت مغزچگونه تکامل مغزهای کنونیایمپلانت مغزی کمک میکند جایی خالی نیستارتباط هوش ساختار مغز و ژمیدان مغناطيسي زمین بشر خطا در محاسبات چیزی کاملهوش مصنوعی الفاگواعتماد به خوددرمان جدید ای ال اس، توفربرای زندگی سالم، یافتن توالزارتان داروی ضد فشار راه های جدید برای قضاوت رگیاه بی عقل به سوی نور مینقش مهاجرت در توسعه نسل اتوهم بی خداییآب زندگی است قسمت سومسیاره ی ابلهانتداوم مهم است نه سرعتلوزالمعده(پانکراس)مصنوععقیده ی بی عملنگاهی بر توانایی اجزاي بایا تکامل هدفمند استحقیقت افراداز فرد ایستا و متعصب بگذرما تحت کنترل ژنها هستیم یده روش موفقیتهوش مصنوعی از عروسک بازی به نادیدنی ایمان بیاورورزش و میگرندرون آشفته ی تو و ظاهر خنبرخی درمان های Spinal Muscular Atواکسن ضد اعتیادرشد مغز علت تمایل انسان بگشایش دروازه جدیدی از طرنقش تیروئید در تکامل مغزتیوتیکسن داروی ضد جنونآسیب روانی شبکه های اجتمسایه را اصالت دادن، جز فرترجمه ای ابتدایی از اسرامقابله ی منطقی با اعتراضعواملی که برای ظهور لغت انبرو و انرژی مداوماگر خواهان پیروزی هستیحکمت الهی در پس همه چیزاز بحث های کنونی در ویروسمبتکران خودشکوفادین اجباریهوش مصنوعی از عروسک تا کمبوزون هیگز چیستیادگیری هوش مصنوعی، عمیقدرگیری مغزی در سندرم کوومدل های ریز مغز مینی برینبزرگ شدن تقریبا ناگهانی زنجیرها را ما باید پاره کپیوند اندام از حیوانات بنقش غذاها و موجودات درياتکامل تکنولوژیافزایش قدرت ادراکات و حسسخن پاک و ثابتتصویر زیبای اصفهانمنابع انرژی از نفت و گاز عصب حقوق نورولووابزار بقا از نخستین هماننرمش های موثر در کمردردحس و ادراک (قسمت اول )از تکینگی تا مغز از مغز تمدل هولوگرافیک تعمیم یافدانشمندان ژنی از مغز انسهوش احساسیبیماری گیلن باره و بیمارکلمات بلند نه صدای بلنددستورالعمل مرکز کنترل بیمرگی وجود نداردتفاوت مغز انسان و میمون هزیباترین چیز در افزایش سپایان، یک آغاز استALS نگاهی کامل بر بیماری وسردرد سکه ایچند جهانیتئوری تکامل امروز در درمامیوتروفیک لترال اسکلروتغییر دادن ژنها آیا روزی منبع هوشیاری کجاست قسمت ابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آحس و ادراک قسمت هفتماز تکینگی تا مغز از مغز تداروی جدید ALSهوش عاطفی در زنان بیشتر ارموزی از نخستین تمدن بشربیهوش کردن در جراحی و بیمکنترل جاذبهمشکلات بین دو همسر و برخیتلاش ها برای کشف منابع جدزبان و بیان، در سایه پیشرپرتوزایی از جسم سیاهفیزیکدانان ماشینی برای تشیشه ی بازالتی و سیلیکونچهار میلیارد سال تکامل بتاثیر کلام در آیات کلام بانیس بی کسانجنگ داده هامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت سی و هشتمابزار بقای موجود زنده از نظریه ی ریسماناز تکامل تا مغز، از مغز تداروی ضد تشنج با قابليت تهیپرپاراتیروئیدیسمرویا حقی از طرف خدابا طبیعت بازی نکنکیهانِ هوشیارِ در حال یامعجزه در هر لحظه زندگیتمرکز و مدیتیشنسفر تجهیزات ناسا به مریخ تاثیر دپاکین بر بیماری مآنان که در قله اند هرگز خفرایند حذف برخی اجزای مغشایسته نیست در جیب خود قرنوار عصب و عضله تعیین محلتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسولین هوشمندجهان هایی در جهان دیگرمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمخلاصه ای از مطالب همایش مخلاصه ای از درمان های جدیاثرات مفید قهوههمیشه چشمی مراقب و نگهبااستفاده از نظریه ی تکامل در والنتاین کتاب بدید همهشت توصیه برای کاستن از دروش مقابله مغز با محدودیبحتی علمی درباره تمایل بکاش شرف اجباری بود یا حتیمغز انسان ایا طبیعتا تماتو پیچیده ترین تکنولوژی سلولهای بنیادی مصنوعی درتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا هوش ارثی دریافتی از پقلب و عقلششمین کنگره بین المللی سچیزی منتظر شناخته شدناولین مورد پیوند سر در انجهان، تصادفی نیستمولکول ضد پیریخوشبختی دور از رنج های ماختلال در شناسایی حروف و هندسه در پایه ی همه ی واکاصل در هم تنیدگی و جهانی درمان های جدید در بیماری بخشیدن دیگران یعنی آرامشویتامین بی هفدهریاضیات یک حس جدید استکشف جدید تلسکوپ جیمز وبمغز بزرگ و فعال یا مغز کوتولید یا دریافت علمسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتاریک ترین بخش شبآیا جنین انسان، هوشمندی قبرستان ها با بوی شجاعتضعیف و قویچگونه جمعیت های بزرگ شکل ایمپلانت نخاعی میتواند دجاذبهارتباط پیوسته ی جهانمیدان های مغناطیسی قابل خطای ادراک کارماهوش مصنوعی از عروسک های باعتماد بی مورددرمان جدید سرطانبرخی ملاحظات در تشنج های واکنش های ناخودآگاه و تقراه پیروزی در زندگی چیستگیاه خواری و گوشت خوار کدنقش میدان مغناطیسی زمین توهم تنهاییآب، زندگی است(قسمت پنجم)سیاره ابلهانتداخل مرزها و صفات با بینلیروپریم داروی ترکیبی ضدعلم و ادراک فقط مشاهده ی نگاهت را بلند کنایجاد احساساتحقیقت انساناز مخالفت بشنومانند آب باشدهن، بزرگترین سرمایههوش مصنوعی از عروسک بازی به هلال بنگرورزش بهترین درمان بیش فعدروغ نگو به خصوص به خودتبرخی روش های تربیتی کودکواکسن علیه سرطانرشد در سختی استپل جویی اصفهاننقش حفاظتی مولکول جدید دتیک و اختلال حرکتیآسیب عصب پا به دنبال اعتیساخت سلول عصبی حتی پس از ترس و آرمان هامقابله با کرونا با علم اسعوارض ازدواج و بچه دار شداپل ویژن پرو در تشخیص بیمحافظه میتواند بزرگترین داز تلسکوپ گالیله تا تلسکمتواضع باشدین، اجباری نیستهوش مصنوعی از عروسک تا کمبوزون هیگز جهان را از متلیادگرفتن، آغاز حرکت است درگیری مغزی در سندرم کوومدیون خود ناموجودبزرگترین خطایی که مردم مزندگی فعال و مثبت روند آلپیوند اندام حیوانات به انقش غذاها و موجودات درياتکامل جریان همیشگی خلقتافزایش مرگ و میر سندرم کوسختی ها رفتنی استتصویربرداری فضاپیمای آممنابع انرژی از نفت و گاز عصب سیاتیکابزار بقا از نخستین هماننرمشهای مهم برای تقویت عحس و ادراک (قسمت دوم )از تکینگی تا مغز از مغز تدانشمندان پاسخ کوانتومی هوش احساسیبیماری آلزایمر، استیل کوکلوزاپین داروی ضد جنوندغدغه نتیجه ی نادانی استمراحل ارتقای پله پله کیهتفاوت ها و تمایزها کلید بزیر فشار کووید چه باید کرپاکسازی مغزفقر داده ها در هوش مصنوعیسردرد عروقی میگرنچند جهانیتئوری تکامل در پیشگیری و امید نیکو داشته باش تا آنتغییر زودتر اتصالات مغزیمنبع هوشیاری کجاست قسمت ابزار بقا از نخستین همانچراغ های متفاوت و نور یکسحس و ادراک قسمت هفدهماز تکینگی تا مغز از مغز تداروی جدید s3 در درمان ام هوشمندی کیهانرمز و رازهای ارتباط غیر کبیهوشی در بیماران دچار اکندر در بیماریهای التهابمشکلات روانپزشکی پس از ستلاش های جدید در ALSزبان و تکلم برخی بیماریهپرسش و چستجو همیشه باقی افال نیکوشکل های متفاوت پروتئین هچهار ساعت پس از کشتار خوکتاثیر کپسول نوروهرب بر نانگشت ماشه ایجنبه های موجی واقعیتمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت سی و ششمابزار بقای موجود زنده از نظریه تکامل در درمان بیماز تکامل تا مغز، از مغز تداروی ضد تشنج توپیراماتهاوکينگ پیش از مرگش رسالرویاها از مغز است یا ناخوبالاترین هدف از دولتکیست هیداتید مغزمعرفت و شناختتمرکز بر هدفسفر دشوار اکتشافتاثیر داروهای ضد التهاب آنزیم تولید انرژی در سلوفراتر از دیوارهای باورشادی، پاداش انجام وظیفهنوبت کودکانتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان قدیم در شبه جزیره عجهان یکپارچهمنبع هوشیاری کجاست؟(قسممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمخم شدن فضا-زماناثرات مفید روزه داریهمیشه اطمینان تو بر خدا باستفاده از هوش مصنوعی در در یک فراکتال هر نقطه مرکو هر کس تقوای خدا پیشه کنروش های صرفه جویی در ایجابحث درباره پیدایش و منشا کتاب گران و پرهزینه شد ولمغز انسان برای ایجاد تمدتو آرامش و صلحیسلام تا روشناییتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا هوش سریعی که بدون احسقلب یا مغزصبور باشچیزی خارج از مغزهای ما نیاولین هیبرید بین انسان و جهش های ژنتیکی مفید در سامولتیپل اسکلروز در زنان خانه ی تاریکاختلالات مخچههندسه زبانِ زمان استاصل علت و تاثیردرمان های جدید سرطانبخشش، عقلانی یا غیر عاقلویتامین دی گنجینه ای بزرریتوکسیمابکشتن عقیده ممکن نیستمغز بزرگترین مصرف کننده تولید پاک و فراوان انرژیسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتاریکی من و تو و گرد و غباآیا جهان ذهن و افکار ما مقدم زدن و حرکت دید را تغیطلوع و حقیقتچگونه جمعیت های بزرگ شکل ایمان به رویاجاذبه و نقش آن در شکلگیریارتباط انسانی، محدود به میدان های کوانتومی خلاخطای حسهوش مصنوعی از عروسک های باعتیاد و تلاش های درمانی درمان جدید سرطانبرخی مرزهای اخلاق و علوم واکنش به حس جدیدراه انسان شدن، راه رفتن وگیرنده باید سازگار با پینقش محیط زندگی و مهاجرت دتوهم جداییآتاکسی فریدریشسیاره ابلهانترقی واقعی یا شعار ترقیلیس دگرامفتامین یا ویاسعلم و روحچالش هوشیاری و اینکه چرا ایران بزرگحقیقت اشیااز نخستین همانند سازها تماه رجبدو ویژگی انتزاع و قدرت تجهوش مصنوعی از عروسک بازی به کدامین گناه کشته شدندورزش در کمر درددریای خدابرخی سلولهای عصبی در تلاواکسنی با تاثیر دوگانه ارشد، رسیدن به یک هدف نیستپل خواجو اصفهاننقش حیاتی تلومر دی ان آ دتیکاگرلور داروی ضد انعقاآسانی موفقیتساخت شبکه عصبی مصنوعی با تسلیم شدن از نورون شروع مملاحظه های اخلاقی دربارهعید نوروز مبارکاپی ژنتیکحافظه های کاذباز تلسکوپ گالیله تا تلسکمجموعه های پر سلولی بدن مدیوار همه اش توهم بودهوش مصنوعی از عروسک تا کمبی نهایت در میان مرزهایادآوری خواب و رویادرگیری اعصاب به علت میتومدیریت اینترنت بر جنگبزرگترین درد از درون است زندگی هوشمند در خارج از زپیوند سر آیا ممکن استنقش غذاها در کاهش دردهای تکامل داروینی هنوز در حاافزایش سرعت پیشرفت علوم سرنوشتتصور ما ازمشکلات و واقعیمنابع انرژی از نفت و گاز عضلانی که طی سخن گفتن چقدابزار بقا از نخستین همانچرا ماشین باید نتایج را پحس و ادراک قسمت 67از تکینگی تا مغز از مغز تدانشمندان اولین سلول مصنهوش بشری تهدید برای بشریبیماری الزایمرکلید نزدیک و نگاه تو بر فذهن ما از در هم شکستن منبمرز مرگ و زندگی کجاستتفاوت ها را به رسمیت بشنازیرفون داروی ضد ام اسپارادوکس ها در علمفلج نخاعی با الکترودهای سرطان کمیت گراییچند جهانی و علمتئوری جدید، ویران کردن گامید نجاتتغییر عمودی سر انسان از پمنبع هوشیاری کجاست قسمت ابزار بقا از نخستین هماننزاع بین جهل و علم رو به پحس و ادراک قسمت هجدهماز تکینگی تا مغز از مغز تداروی جدید لنفوم و لوکمیهوشیاری و وجودرمز گشایی از اتصالات مغزبیوگرافیکندر علیه سرطانمشکلات روانپزشکی در عقب تلاش های جدید در درمان فرزبان و شناخت حقیقت قسمت چپرسشگری نامحدودفاکسیبتشکل پنجم مادهنون و القلمتاثیر کپسول نوروهرب بر تانگشت نگاری مغز نشان میدجنسیت و تفاوت های بیناییمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت سیزدهمابزارهای پیشرفته ارتباط نظریه تکامل در درمان بیماز تکامل تا مغز، از مغز تداروی ضد جنون در درمان تیهاوکينگ پیش از مرگش رسالرویاهای پر رمز و حیرتی درباهوش ترین و با کیفیت تریکیست کلوئید بطن سوممغز فکر میکند مرگ برای دیتمرکز بر امروزسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر داروی ضد تشنج سدیم آواز خواندن در قفس، نشانفرد موفقشب سیاه سحر شودنور از عمق تاریکیتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان میوه ی تکاملجهان یکپارچهجهان کنونی و مغز بزرگتریمنبع هوشیاری در کجاست؟ قخونریزی مغز در سندرم کوواثرات مضر ماری جواناهمیشه به آنچه داری، خوشناستفاده از انرژی خلادر کمتر از چند ماه سوش جدوفور و فراوانیروش هایی برای کم کردن اضطبحثي درباره هوش و تفاوتهکتاب زیست شناسی باورمغز انسان برای شادمانی طتو افق رویداد جهان هستیسلاح و راهزنیتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا هشیاری کوانتومی وجودقلب دروازه ی ارتباطصبر لازمه ی پیروزی استچیزی شبیه نور تو نیستاولین تصویر در تاریخ از سجهش های ژنتیکی غیر تصادفمواد کوانتومی جدید، ممکنخانواده پایداراختلالات حرکتی در انسانهندسه، نمایشی از حقیقتاصل عدم قطعیت از کوانتوم درمان های رایج ام اسبدون پیر فلکویروس مصنوعیریسدیپلام تنها داروی تایگل خاردار، زیباستمغز حریص برای خون، کلید تتولید اندام با چاپ سه بعدسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتاریکی و نورآیا جهش های ژنتیکی، ویروقدرت مردمطلای سیاهچگونه حافظه را قویتر کنیاین پیوند نه با مغز بلکه جبران از دست رفته هاارتباط از بالا به پایین ممیدان بنیادین اطلاعاتخطر آلودگی هواهوش مصنوعی از عروسک های باعتیاد را به دور بیندازدرمان دارویی سرطان رحم ببرخی نکات از گاید لاین پرواکسن های شرکت فایزر آمرراه بی شکستگالکانزوماب، دارویی جدینقش مرکز تنفس سلولی در بیتوهم جدایی و توهم علمآتاکسی مخچه ای خودایمنسیب یکسان و دیدگاه های متتروس جریان انرژیلا اکراه فی الدینعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهچالش هوشیاری و اینکه چرا ایرادهای موجود در خلقت بحقیقت تنها چیزی است که شااز نخستین همانند سازها تماپروتیلیندو بیماری روانی خود بزرگ هوش مصنوعی از عروسک بازی به امید روزهای بهتروزن حقیقی معرفت و شناختدرک فرد دیگر و رفتارهای ابرخی سيناپسها طی تکامل و وابستگی یعنی قلادهز گهواره تا گورپلاسمای غالبنقش خرچنگ های نعل اسبی درتیروفیبان موثر در سکته ی آشنا پنداریساخت شبکه عصبی با الفبای تست نوار عصب و عضلهملاحظات بیهوشی قبل از جرعامل کلیدی در کنترل کارآابتدا سخت ترین استحافظه و اطلاعات در کجاست از تکنیکی تا مغز از مغز تمجرم، گاهی قربانی استدیوار، از ابتدا توهم بودهوش مصنوعی از عروسک تا کمبی هیچ می ایی و بی هیچ میریاری خدا نزدیک استدرب بسته با غیر خود باز ممداخله ی زیانبار انسانبسیاری از مجرمان، خودشانزندگی و داراییپیوند سر، یکی از راه حلهانقشه مغزی هر فرد منحصر بهتکامل داروینی هنوز در حاافسردگی و اضطراب در بیماسریع دویدن مهم نیستتصور از زمان و مکانمنابع انرژی از نفت و گاز غم بی پایانابزار بقا از نخستین همانچرا مردم با زندگی میجنگنحس و ادراک قسمت 74از تکینگی تا مغز از مغز تدانشمندان تغییر میدان مغهوش در طبیعتبیماری ای شبیه آلزایمر و کلام و زبان، گنجینه ای بسذهن چند جانبه نیازمند نگمرز بین انسان و حیوان کجاتفاوت های بین زن و مرد فقزیرک ترین مردمپاسخ گیاهان در زمان خوردفلج بل، فلجی ترسناک که آنسرعت فکر کردن چگونه استچند روش ساده برای موفقیتتا 20 سال آینده مغز شما به امید جدید بر آسیب نخاعیتغییرات منطقه بویایی مغزمنبع هوشیاری کجاست قسمت ابزار بقای موجود زنده از نزاع بین علم و نادانی رو حس و ادراک قسمت هشتماز تکینگی تا مغز از مغز تداروی جدید میاستنی گراویهوشیاری و افسردگیرمز پیشرفت تواضع است نه طبیوگرافیکوچ از محیط نامناسبمشاهده گر جدای از شیء مشاتلاش های جدید در درمان سرزبان و شناخت حقیقت قسمت اآلودگی هوا چالش قرن جدیدفاجعه ی جهل مقدسشکرگزار هر چیزی باش که دانوآوری ای شگفت انگیز دانتاثیر کپسول نوروهرب بر سانتقال ماده و انرژیجنسیت و تفاوت های بیناییمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت ششمابزارهای بقا از نخستین هنظریه تکامل در درمان بیماز تکامل تا مغز، از مغز تدارویی خلط آورهدف یکسان و مسیرهای مختلرویای شفافباور و کیهان شناسیکپسول ژری لاکتمغز قلبتمساح حد واسط میان مغز کوسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر مغزآینه در اینهفرد یا اندیشهشبیه سازی میلیون ها جهان نور درونتاثیر گیاهخواری بر رشد و انسان ها می توانند میدان انسان یک کتابخانه استجهان کاملی در اطراف ما پرمنبع هوشیاری در کجاست؟(قخواندن ، یکی از شستشو دهناجزای پر سلولی بدن انسان همیشه داناتر از ما وجود داستفاده از سلول های بنیادر آرزوهایت مداومت داشتهبحثی در مورد عملکرد لوب فوقاحت و تمسخر دیگرانروش هایی برای جلوگیری از بحثی جالب درباره محدودیتکتاب طبیعت در قالب هندسهمغز انسان برای شادمانی طتو انسانی و انسان، شایستسلسله مباحث هوش مصنوعیتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا واکنش های یاد گرفته وقلب روباتیکصبر و واقعیتنکاتی در مورد تشنجاولین دارو برای آتاکسی فجهش های بیماری زا، معمولموجود بی مغزی که می تواندخار و گلاختلالات صحبت کردن در انهنر فراموشیاصل، روان و نفس استدرمان های علامتی در ام اسبدون بار گذشتهویروس های باستانی، مغز مریشه های مشترک همه ی موجوگل درون گلدانمغز در تنهایی آسیب میبینتولید سلولهای جنسی از سلسوخت هیدروژنی پاکتاریکی خواهد ترسیدآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجقدرت و شناخت حقیقتطوفان فقر و گرسنگی و بی سنگاه من، نگاه تو و یا حقیاین اندوه چیستجدا کردن ناخالصی هاارتباط بین هوش طبیعی و هومیدازولام در درمان تشنج خطرات هوش مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک بازی اعداد بینهایت در دنیای مدرمان زخم دیابتی با تکنوبرخی نرمش ها برای درد زانواکسن کووید 19 چیزهایی که رابطه تشنج و اوتیسمگام کوچک ولی تاثیرگذارنقش نگاه از پایین یا نگاهتوهم جسمآتش منبع انرژیسیر آفرینش از روح تا مغز تری فلوپرازینلاموژین داروی ضد اوتیسم؟علم به ما کمک میکند تا موچالش هوشیاری و اینکه چرا ایستادن در برابر آزادی بحقیقت خواب و رویااز نخستین همانند سازها تماجرای جهل مقدسدو بار در هفته ماهی مصرف هوش مصنوعی از عروسک بازی به بالا بر ستارگان نگاه کوزوز گوشدرک نیازمند شناخت خویش ابرداشت مغز ما از گذر زمانواسطه ها د رمسیر ایجاد مغزمین در برابر عظمت کیهانپمبرولیزوماب در بیماری چنقش داروهاي مختلف معروف تکنولوژی های جدید و حالتآشنا پنداریساختن آیندهتست آر ان اس دز میاستنی گممانتین یا آلزیکسا یا ابعادت همیشه خوب نیستابتدایی که در ذهن دانشمنحافظه و اطلاعات در کجاست از تکینگی تا مغز و از مغز محل درک احساسات روحانیدید تو همیشه محدود به مقدهوش مصنوعی از عروسک تا کمبی ذهن و بی روحژن همه چیز نیستدرختان چگونه بر تشکیل ابمدارک ژنتیکی چگونه انسانبسیاری از بیماری های جدیزندگی بی دودپیوندهای پیچیده با تغییرنقشه های مغزی جدید با جزیتکامل داروینی هنوز در حاافسردگی و ساختار مغزسریعترین کامپیوتر موجودتصادف یا قوانین ناشناختهمنابع انرژی از نفت و گاز غم بی پایانابزار بقا از نخستین همانچرا مغز انسان سه هزار سالحس و ادراک قسمت 75از تکینگی تا مغز از مغز تدانشمندان روش هاي جدیدی هوش عاطفی قسمت 11بیماری ای شبیه ام اس مولتکلام، در تحولی شگفت آور بذهن هوشیار در پس ماده ی ممرز جدید جستجو و اکتشاف، تفاوت های تکاملی در مغز وزیست شناسی کل در جزء فراکپختگی پس از چهل سالگي به فلج خوابسطح آگاهی، رخدادهای زندگچندین ماده غذایی که ماننتا بحر یفعل ما یشاامید درمان کرونا با همانتغییرات مغز پس از 40 سالگیمنبع هوشیاری کجاست قسمت ابزار بقای موجود زنده از نزاع بین علم و جهل رو به پحس و ادراک قسمت هشتاد و ناز تکینگی تا مغز از مغز تداروی جدید آلزایمرهوشیاری کوانتومیرمز بقای جهش ژنتیکیبیان ژن های اسکیزوفرنی دکوچک شدن مغز از نئاندرتامشاهده آینده از روی مشاهتلاش های جدید شرکت نورالزبان و شناخت حقیقت قسمت دآلودگی هوا و ویروس کرونافاصله ها در مکانیک کوانتشکست حتمینوار مغز مشاهده ی غیر مستتاثیر کپسول نوروهرب بر سانتروپی و هوشیاریجهل مقدسمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت شصت و هشتابزارهای بقا ازنخستین همنعناعاز تکامل تا مغز، از مغز تدارویی ضد بیش فعالی سیستهدف یکسان، در مسیرهای متروان سالمباید از انسان ترسیدکامپیوتر سایبورگمغز ما کوچکتر از نیم نقطهتنفس هوازی و میتوکندریسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکآیندهفرد حساس از نظر عاطفی و بشبیه سازی سیستم های کواننوروفیبروماتوزتاثیر انتخاب از طرف محیط شبکه های مصنوعی مغز به درنورون هاي مصنوعی می توانانسان باشجهان پیوستهمنبع خواب و رویاخواب زمستانی سلول های سراجزایی ناشناخته در شکل گهمیشه راهی هستاستفاده از سلول های بنیادر آسمان هدیه های نادیدنبحثی درباره هوش و تفاوتهوقت نهيب هاي غير علمي گذشروش هایی ساده برای کاهش ابحثی در مورد نقش ویتامين کتاب، سفری به تاریخمغز انسان رو به کوچک تر شتو با همه چیز در پیوندیسلطان جنگل یا صاحب ملکوتتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا یک، وجود داردقلب را نشکنصبر بسیار بایدچگونه مولکول های دی ان ایاولین دروغجهش تمدنی عجیب و شگفت انسموجودات مقهور ژنها هستندخارق العاده و استثنایی باختلالات عضلانی ژنتیکهنر حفظ گرهاصلاح خطا با رفتن بر مسیردرمان ژنتیکی برای نوآوریبدون زمان، ماده ای وجود نویرایش DNA جنین انسان، برریشه های مشترک حیاتگل زندگیمغز را از روی امواج بشناستولترودینسودمندی موجودات ابزی بر تاریخ همه چیز را ثبت کردهآیا خداباوری محصول تکاملقدرت کنترل خودطوفان زیبایینگاه مادی غیر علمی استاین ایده که ذرات سیاهچالجدایی خطای حسی استارتباط شگفت مغز انسان و فمکان زمان یا حافظه زماندفاع از پیامبرهوش مصنوعی از عروسک بازی بقا با سازگارترین فرد اسدرمان ساده ی روماتیسمبرخی نرمش ها برای زانوواکسن کرونا و گشودن پنجررادیوی مغز و تنظیم فرکانگامی در درمان بیماریهای نقش نظام غذایی در تکامل متوهمات و شناخت حقیقتآثار باستانی تمدن های قدسیستم تخلیه ی مغز بینشی نتری فلوپرازینلایو دوم دکتر سید سلمان فعلم بدون توقفچالش هوشیاری و اینکه چرا اکنون را با همه ی نقص هایحقیقت در علم، هرگز نهایی از نخستین همانند سازها تماجرای عجیب گالیلهدو برابر شدن خطر مرگ و میهوش مصنوعی از عروسک بازی به بالاتر از ماده بیندیشوسواس، بیماری استدرک و احساسبرداشتت از جهان رو زیاد وبینار اساتید نورولوژی دزمین زیر خلیج فارس تمدنی پنج اکتشاف شگفت آور در مونقش درختان در تکاملتکنولوژی و پیشرفتآشناپنداری چیستساختن آینده، بهترین روش تشنچ پانایوتوپولوس تشنج من کسی در ناکسی دریافتم عادت کن خوب حرف بزنیابتذال با شعار دینحافظه و اطلاعات در کجاستاز تکینگی تا مغز از مغز تمحل درک احساسات روحانی ددیدن خدا در همه چیزهوش مصنوعی به کمک هوش طبیبی سوادی در قرن 21ژن همه چیز نیستدرختان اشعار زمینمروری بر تشنج و درمان هایبسیاری از بیماری های جدیزندگی در جمع مواردی را برپیوندی که فراتر از امکاننقشه با واقعیت متفاوت استکامل داروینی هنوز در حااقلیت خلاقسرگیجه از شایعترین اختلاتضادهای علمیمنابع انرژی از نفت و گاز غیرقابل دیدن کردن مادهابزار بقا از نخستین همانچرا مغزهای ما ارتقا یافت حس و ادراک قسمت 78از تکینگی تا مغز از مغز تدانشمندان روشی برای تبدیهوش عاطفی قسمت نهمذهت را روی چیزهای مفید متبیماری اسپینال ماسکولار کلرال هیدرات برای خوابانذهن و شیمی بدنمرزهای حقیقی یا مرزهای تتفاوت های زبانی سرمنشا تزیست شناسی باور حقیقت یا پدیده خاموش روشن در پارکفلج خواب چیستسعی کن به حدی محدود نشویچندجهانیتاول کف پا و حقیقتامیدوار باش حتی اگر همه چتغییرات آب و هوایی که به منبع هوشیاری کجاست قسمت ابزار بقای موجود زنده از نسبیت عام از زبان دکتر برحس و ادراک قسمت هشتاد و شاز تکینگی تا مغز- از مغز داروی جدید ای ال اسهوشیاری سنتی یا هوشیاری رمز جهانبیان حقیقتکوچکی قلبمشاهدات آمیخته با اشتباهتلاش هایی در بیماران قطع زبان و شناخت حقیقت قسمت سآلودگی هوا و پارکینسونفاصله ی همیشگی تصویر سازشگفت نیست من عاشق تو باشمنوار مغز با توضیح دکتر فاتاثیر کتامین در درمان پاانتظار گذر تندباد؟جهان فراکتالمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت شصت و دوابزارهای بقای موجود زندههفت چیز که عملکرد مغز تو از تکامل تا مغز، از مغز تداستانها و مفاهیمی اشتباهدف از تکامل مغزروبات ها قول میدهندبابا زود بیاکاهش مرگ و میر ناشی از ابمغز مانند تلفن استتنفس هوازی و میتوکندریسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکآینده ی انسان در فراتر ازفردا را نمیدانیمآینده ی علم و فیزیک در60 ثفرزندان زمان خودشبکیه های مصنوعینورون های ردیاب حافظهانسان جدید از چه زمانی پاجهان پیوستهمنتظر نمان چیزی نور را بهخواب سالم عامل سلامتیاحیای بینایی نسبی یک بیمهمیشه عسل با موم بخوریماستفاده از سلول های بنیادر آستانه ی موج پنجم کوویبحثی درباره هوش و تفاوتهوقتی فهمیدی خطا کردی برگروش جدید تولید برقبحثی در مورد نقش کلسیم و کتابخانهمغز انسان رو به کوچکتر شدتو با باورهایت کنترل میشسم زنبور ، کلیدی برای وارتاثیر رو ح و روان بر جسمآیا کیهان می تواند یک شبیقوی تر باشصد قدح، نفتاده بشکستچگونه میتوان با قانون جناولین سلول مصنوعیجهشهای مفید و ذکاوتی که دمورد نادر همپوشانی دو بیخبر مهم تلسکوپ هابلاختراع جدید اینترنت کوانهنر رها شدن از وابستگیاصول انجام برخی نرمش ها ددرمان پوکی استخوانبرنامه و ساختار پیچیده مویشن پرورژیم های غذایی و نقش مهم گلوله ی ساچمه ایمغز زنان جوانتر از مغز مرتومورها و التهاب مغزی عاسی و سه پل اصفهانتاریخ، اصیل نیست و ساخته آیا دلفین ها می تواند از قدرت انسان در نگاه به ابعطولانی ترین شبنگاه محدود و تک جانبه، مشاین ابتدای تناقض هاستجریان انرژی در سیستم های ارتباط شگفت انگیز مغز انمکانیک کوانتومی بی معنی دفاع در برابر تغییر ساختهوش مصنوعی از عروسک بازی بقا در ازای بیماریدرمان سرگیجه بدون نیاز ببرخی نرمش های گردنواکسن کرونا از حقیقت تاتراز تغییرگامی در درمان بیماریهای نقش نظریه تکامل در شناساتوکل بر خداآرامش و دانشسیستم تعادلی بدنترک امروزلبخند بزن شاید صبح فردا زعلم در حال توسعهچالش کمبود اندام برای پیاکوییفلکسحقیقت راستین انسان علم باز نشانه ها و آثار درک شدماده ی تاریکدو برابر شدن خطر مرگ و میهوش مصنوعی از عروسک بازی به جای محکوم کردن دیگران یک پیام منفرد نورون مغزی درک کنیم ما همه یکی هستیمبررسي علل احتمالي تغيير وجود قبل از ناظر هوشمندزمان چیستپول و شادینقش ذهن و شناخت در حوادث تکنولوژی جدید که سلول هاآشتی بهتر استساختار فراکتال وجود و ذهتشنج چیستمن پر از تلخیمعادت کردن به نعمتابداع دی ان ای بزرگترین دچت جی پی تیحافظه ی هوش مصنوعیاز تکینگی تا مغز از مغز تمحدودیت چقدر موثر استدیدگاه نارسای دوگانه ی مهوش مصنوعی به شناسایی کابی شرمیژن هوش و ساختارهای حیاتی درد و درسمرکز هوشیاری، روح یا بدن بشکه ای که ته نداره پر نمزندگی در سیاهچالهپیوستگی همه ی اجزای جهاننقص های سیستمی ایمنیتکامل زباناقیانوس نادانیتظاهر خوابیده ی مادهمنابع انرژی از نفت و گاز غرور و علمابزار بقا از نخستین همانچرا ویروس کرونای دلتا واحس و ادراک قسمت 82از تکینگی تا مغز از مغز تدانش، قفل ذهن را باز میکنهوش عاطفی قسمت هفتمذخیره ی شگفت انگیز اطلاعبیماری اضطراب عمومیکم کردن کالری روشی سودمنذهن تو همیشه به چیزی اعتقمزایای شکلات تلخ برای سلتفاوت ایستایی و تکاپوزیست، مرز افق رویداد هستپروژه ی ژنوم انسانیفلج دوطرفه عصب 6 چشمشلیک فراموشینه ناامیدی بلکه ارتقاتابوهای ذهنیامیدواریتغییرات تکاملی سر انسان منبع هوشیاری کجاست قسمت ابزار بقای موجود زنده از چسبیدن به خود، مانع بزرگ حس و ادراک قسمت پنجماز تکینگی تا مغز- از مغز داروی جدید برای میاستنی هوش، ژنتیکی است یا محیطیرمز جهان خاصیت فراکتالبیداری و خواب کدام بهتر اکوچکترین چیز یک معجزه اسمطالبه ی حق خودتلاشی برای درمان قطع نخازبان جانسوزآلزایمرفتون های زیستیشگفت انگیز بودن کیهاننوار مغز ترجمه رخدادهای تاثیر گیاه خواری بر رشد واندوه در دنیا استجهان قابل مشاهده بخش کوچمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت شصت و ششابزارهای بقای از نخستین هفت سین یادگاری از میراث از تکامل تا مغز، از مغز تدخالت در ساختار ژنهاهدف از خلقت رسیدن به ابزاروبات های ریز در درمان بیباد و موجکاهش التهاب ناشی از بیمامغز مادران و کودکان در زمتنفس بدون اکسیژنسفری به آغاز کیهانتاثیر درجه حرارت بر عملکسقوط درون جاذبه ای خاص، چتاثیر درجه حرارت بر عملکآینده با ترس جمع نمیشودفرضیه ای جدید توضیح میدهشباهت مغز و کیهاننوروپلاستیسیتی چیستانسان خطرناکترین موجودجهان پر از چیزهای اسرار آمنتظر زمان ایده آل نشوخواب سالم عامل سلامتی و یاحیای بینایی نسبی یک بیمهمیشه، آنطور نیست که هستاستفاده از سلول های بنیادر درمان بیماری مولتیپل بحثی درباره هوش و تفاوتهوقتی پر از گل شدی خودت را روش صحبت کردن در حال تکامبحثی در مورد حقیقت فضا و کجای مغز مسئول پردازش تجمغز ایندگان چگونه استتو باید نیکان را به دست بسماگلوتید داروی کاهش دهنتاثیر روده بر مغزآیا گذشته، امروز وآینده قیچی ژنتیکیصدای بم با فرکانس پایین، چگونه مغز ما، موسیقی را پاوکرلیزوماب داروی جدید شجهشهای مفید و ذکاوتی که دادغام میان گونه های مختلموسیقی نوخدا موجود استادامه بحث تکامل چشمهنر، پر کردن است نه فحش داصول توسعه ی یک ذهن کاملدرمان پوکی استخوانبرنامه ی مسلط ژنها در اختواقعیت فیزیکی، تابعی از رژیم های غذایی و نقش مهم گلوئونمغزهای کوچک بی احساستومورهای نخاعیسیلی محکم محیط زیست بر انتازه های اسکیزوفرنی(جنوآیا دلفین ها میتوانند باقدرت ذهنطی یکصد هزار سال اخیر هرچنگاه کلی نگراینکه به خاطرخودت زندگی جریان انرژی در سیستم های ارتباط شگفت انگیز مغز انمکانیزمهای دفاعی در برابدقیق ترین تصاویر از مغز اهوش مصنوعی از عروسک بازی بقای حقیقی در دور ماندن ادرمان سرگیجه بدون نیاز ببرخی یونها و مولکول های مواکسن کرونا ساخته شده توراست دستی و چپ دستیگاهی لازم است برای فهم و نقش هورمون های تیروئید دتوپیراماتآرامش و سکونسیستم دفاعی بدن علیه مغز ترکیب آمار و ژنتیکلحظات خوش با کودکانعلم راهی برای اندیشیدن اچالش دیدگاه های سنتی در باکسی توسین و تکامل پیش احقیقت غیر فیزیکیاز نظر علم اعصاب یا نرووسماده ی خالیدو داروی جدید برای میاستهوش مصنوعی از عروسک بازی به خوبی های دیگران فکرکنیک پیشنهاد خوب برای آسان درک احساسات و تفکرات دیگبررسی مغز با امواج مادون زمان و مکان، ابعاد کیهان پول و عقیدهنقش روی و منیزیم در سلامتتکنولوژی جدید که سلول هاآغاز فرایند دانستنساختار شبکه های مغزی ثابتشنج و حرکات شبه تشنجی قامن بی من، بهتر یاد میگیرمعادت بد را ترک کنابزار هوش در حال ارتقا ازچت جی پی تیحافظه انسان و حافظه ی هوشاز تکینگی تا مغز از مغز تمحدودیت های حافظه و حافظدژا وو یا اشنا پنداریهوش مصنوعی تعاملیبی عدالتی در توزیع واکسن ژن یا نقشه توسعه مغز و نقدرد باسن و پا به دلیل کاهمرکز حافظه کجاستبشریت از یک پدر و مادر نیزندگی زمینی امروز بیش از پیام های ناشناخته بر مغز نقص در تشخیص هیجانات عامتکامل زبانالکترومغناطیس شنوایی و هتظاهری از ماده است که بیدمنابع انرژی از نفت و گاز غربال در زندگیابزار بقا از نخستین همانچرا پس از بیدار شدن از خوحس و ادراک قسمت 87از تکینگی تا مغز از مغز تدانش، یک انسان را ناسازگهوش عاطفی قسمت یازدهذره ی معین یا ابری از الکبیماری بیش فعالیکمالگرایی دشمن پیشرفتذهن خود را مشغول هماهنگیمسمومیت دانش آموزان بی گتفاوت ارباب و رهبر حقیقیزاویه نگاه ها یکسان نیستپروژه ی ژنوم انسانیفن آوری های جدید علیه شناشلیک فراموشینه به اعدامتاثیر فکر بر سلامتامیدواری و مغزتغذیه بر ژنها تاثیر داردمنبع هوشیاری کجاست قسمت ابزار بقای موجود زنده از نسبت ها در کیهانحس و ادراک قسمت پنجاهاز تکینگی تا مغز- از مغزتداروی جدید برای کاهش وزنهیچ نقطه ای مرکزی تر از ارنگ کردن، حقیقت نیستبیست تمرین ساده برای جلوکووید نوزده و خطر بیماری مطالبی در مورد تشنجتلاشی تازه برای گشودن معزبان ریشه هایی شناختی اسآملودیپین داروی ضد فشار فروتنی معرفتیشگفت زده و حیران باشنوار مغز در فراموشی هاتاثیر گیاه خواری بر رشد واندوه دردی را دوا نمیکندجهان موازی و حجاب هامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک سی و هفتمابزارهای دفاعی و بقای موهم نوع خواری در میان پیشیاز خود رها شودر میان تاریکی و روشناییهر چیز با هر چیز دیگر در تروبات کیانباد غرور و سر پر از نخوت وکاهش حافظه هرچند فرایندیمغز چون ابزار هوش است دلیتنها مانع در زندگی موارد سلول های مغزی عامل پارکیتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا فراموشی حتمی استفساد اقتصادی سیتماتیک درشباهت مغز با کیهان مادینوروز مبارکانسان عامل توقف رشد مغزجهان پر از چیزهای جادویی منحنی که ارتباط بین معرفخواب عامل دسته بندی و حفطاحتیاط در ورزش زانو در خاهمکاری یا رقابتاستفاده از سلول های بنیادر سال حدود 7 میلیون نفر بحثی درباره هوش و تفاوتهوقتی تو از یاد گرفتن باز روشهای نو در درمان دیسک بکرونا چه بر سر مغز می آورمغز ابزار بقای برتر مادیتو برای خزیدن خلق نشده ایسندرم کووید طولانیتاثیر روزه داری بر سلامت آیا پیدایش مغز از روی تصاقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصصرع و درمان های آنچگونه مغز پیش انسان یا همايندگان چگونه خواهند دیدجوانان وطنادغام دو حیطه علوم مغز و موسیقی هنر مایع استخدا نور آسمان ها و زمین ااداراوون تنها داروی تاییهوموارکتوس ها ممکن است داصول سلامت کمردرمان آرتروز با ورزش موضبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱واقعیت چند سویهرژیم ضد التهابیگمان میکنی جرمی کوچکی در مغز، فقط گیرندهتومورهای ستون فقراتسینوریپا داروی ترکیبی ضدتازه های بیماری پارکینسوآیا دست مصنوعی به زودی قاقدرت عشقطبیعت موجی جهاننگاه انسان محدود به ادرااینکه خانواده ات سالم باجریان انرژی در سیستم های ارتباط غیرکلامی بین انساما انسانها چه اندازه نزددل به دریا بزنهوش مصنوعی از عروسک بازی بلندی در ذهن ما درک بلندیدرمان سرگیجه بدون داروبرخی اثرات مضر ویتامین دواکسن آلزایمررجزخوانی هایی که امروز بگاهی مغز بزرگ چالش استنقش هورمون زنانه استروژنتوانایی مغز و دیگر اجزای آرامش(سکوت) stillness و تکاپوسکوت و نیستیترکیب حیوان و انسانلرزش ناشی از اسیب به عصبعلم ساختن برج های چرخانچاالش ها در تعیین منبع هواکسکاربازپین در درمان تشحقیقت غیر قابل شناختاز نظر علم اعصاب اراده آزماده ای ضد التهابیدو سوی واقعیتهوش مصنوعی از عروسک بازی به خودت مغرور نشویک آلل ژنتیکی که از نئانددرک تصویر و زبان های مخلتبررسی و اپروچ جدید بر بیمزمان و گذر آن سریع استپوست ساعتی مستقل از مغز دنقش روزه داری در سالم و جتکینگیآغاز فصل سرما و دوباره تکسادیسم یا لذت از آزار دادتشنج عدم توازن بین نورون مننژیتعادت دادن مغز بر تفکرابزار بقا از نخستین هماننتایج نادانی و جهلحباب های کیهانی تو در تواز تکینگی تا مغز از مغز تمحدودیت درک انساندژاوو یا آشناپنداریهوش مصنوعی در کامپیوترهابیمار 101 ساله، مبتلا به سژن ضد آلزایمردرد زانو همیشه نیاز به جرمرکز حافظه کجاستبعد پنجمزندگی زودگذرپیدایش زبانسرگردانینقطه ی رسیدن به قلهتکامل زبان انسان از پیشیالکتروتاکسی(گرایش و حرکتعویض دارو در تشنجمنابع انرژی از نفت و گاز مقالاتابزار بقا از نخستین همانچرا ارتعاش بسیار مهم استحس و ادراک قسمت چهلاز تکینگی تا مغز از مغز تدائما بخوانهوش عاطفی قسمت پنجمذرات کوانتومی زیر اتمی قبیماری تی تی پیکمردردذهن سالممسمومیت دانش آموزان، قماتفاوتهای جنسیتی راهی برازاوسکا درمان گوشرپروانه ی آسمانیفناوری هوش مصنوعی نحوه خشنا در ابهای گرم جنوب نیانه به اعدامتاثیر مشاهده بر واقعیت بامیدی به این سوی قبر نیستثبت و دستکار ی حافظهمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت بیست و چهابزار بقای موجود زنده از نسبت طلایی، نشانه ای به سحس و ادراک قسمت پنجاه و یاز تکینگی تا مغز، از مغز داروی جدید برای ای ال اسهیچ چیز همیشگی نیسترنگین کمانبیش از نیمی از موارد انتقکودک هشت ساله لازم است آدمطالعه ای بیان میکند اهدتلاشی جدید در درمان ام اسزبان شناسی مدرن در سطح سلآموزش نوین زبانفروتنی و غرورشگفتی های نقشه ی ژنتیکینوار مغز در تشخیص بیماری تاثیر گیاه خواری بر رشد واندوهگین نباش اگر درب یا جهان ما میتواند به اندازمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک- قسمت پنجاه و ابعاد و نیازهای تکاملیهمه چیز موج استاز درخواست ها جدا شودر مانهای کمر دردهر جا که جات میشه، جات نیروح و آب حیاتبار مغز بر دو استخوانکاهش دوپامین عامل بیماریمغز چگونه صداها را فیلتر تنها در برابر جهانمغز ناتوان از توجیه پیداتنهاییسلول های بنیادیتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا ممکن است موش کور بی مفشار و قدرتشباهت های ریشه ای چند بیمنوروز یا روز پایانیانسانیت در هم تنیده و متصجهان دارای برنامهمنشأ اطلاعات و آموخته ها خودآگاهی و هوشیارياحتیاط در تعویض داروهاهمانند سازی در انساناستیفن هاوکینگ در مورد هدر عید نوروز مراقب تصادف بحثی درباره هوش و تفاوتهوقتی ریشه ها عمیقند از چیروشهای شناسایی قدرت شنواکریستال هامغز ابزار برتر بقاتو تغییر و تحولیسندرم گیلن باره به دنبال تاثیر روغن رزماری استنشاآیا آگاهی پس از مرگ از بیقانون مندی نقشه ژنتیکی مضایعه ی شبکه لومبوساکرالچگونه هموساپينس بر زمین ايا اراده آزاد توهم است یجوانان وطنارتقا و تکامل سنت آفرینش میهمانهای ناخوانده عامل خدا بخشنده است پس تو هم بادب برخورد با دیگرانهورمون شیرساز یا پرولاکتاضطراب و ترسدرمان ام اس(مولتیپل اسکلبرین نت به جای اینترنتواقعیت چیسترژیم غذایی حاوی تخم مرغ وگنجینه ای به نام ویتامین مغزتان را در جوانی سیم کشتوهم فضای خالیسیگار عامل افزایش مرگ ومتازه های درمان ام اسآیا رژیم غذایی گیاهی سلاقضاوت ممنوعطبیعت بر اساس هماهنگینگاه از بیرون مجموعهاینترنت بدون فیلتر ماهواجراحی گردن همیشه برای دیارتروز یا خوردگی و التهاما انسانها چه اندازه نزددلایلی که نشان میدهد ما بهوش مصنوعی از عروسک بازی بلوغ چیستدرمان سرطان با امواج صوتبرخی اختلالات عصبی مثانهواکسن ایرانی کرونا تولیدرحم مصنوعیگاهی جهت را عوض کننقش ویتامین K در ترمیم استوازن مهمتر از فعالیت زیآزمون تجربی، راهی برای رسکوت، پر از صداترازودونلرزش عضله یا فاسیکولاسیوعلایم کمبود ویتامین E را نابینایی در نتیجه ی گوشی اگر فقط مردم میفهمیدند کحقیقت، آن چیزی نیست که جلاز نظر علم اعصاب اراده آزماده، چیزی نیستدولت یا گروهکهوش مصنوعی از عروسک بازی به دنبال رستگاری باشیک جهش ممکن است ذهن انساندرک حقیقت نردبان و مسیری بررسی ژنها در تشخیص بیمازمان و صبرپوشاندن خود از نورنقش رژیم غذایی بر رشد و اتکامل فردی یا اجتماعیآغاز مبهم آفرینشسازگاری با محیط بین اجزاتشویق خواندن به کودکانمنابع انرژي پاک سرچشمه حعارضه جدید ویروس کرونا سابزار بقا از نخستین هماننجات در راستگوییحباب هایی تو در تواز تکینگی تا مغز از مغز تمخچه فراتر از حفظ تعادلدگرگونی های نژادی و تغییهوش مصنوعی در تفکر خلاق ابیمار مرکز تنفس سلولیژنها نقشه ایجاد ابزار هودردهای سال گذشته فراموش مرکز خنده در کجای مغز استبعد از کرونازندگی سلول در بدن، جدای اپیر شدن حتمی نیستسربازان ما محققا غلبه می نقطه ای بود و دگر هیچ نبوتکامل ساختار رگهای مغزی الکترودهای کاشتنیتعامل انسان و هوش مصنوعیمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر ویتامین دی بر بیماابزار بقا از نخستین همانچرا بیماری های تخریبی مغحس و ادراک قسمت چهل و هفتاز تکینگی تا مغز از مغز تداروهای مصرفی در ام اسهوش عاطفی قسمت اولذرات کوانتومی زیر اتمی قبیماری دویککمردرد ناشی از تنگی کانامسیر دشوار تکامل و ارتقاتقلید مرحله ای نسبتا پیشزبان فرایند تکاملی برای پرواز از نیویورک تا لوس آفواید روزه داری متناوبشناخت و معرفت، و نقش آن دنه بدبخت بلکه نادانتاثیر نگاه ناظر هوشیار بامیدی تازه در درمان سرطاثبت امواج الکتریکی در عصمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت بیست و یکابزار بقای موجود زنده از نشانه های گذشته در کیهان حس و ادراک قسمت پنجاه و داز تکینگی تا مغز، از مغز داروی جدید برای دیابتهیچ چیز، چقدر حقیقی استرهبر حقیقیبیشتر کمردردها نیازی به کودک ایرانی که هوش او از معماری، هندسه ی قابل مشاتمایل زیاد به خوردن بستنزبان شناسی نوین نیازمند آمارهای ارائه شده در سطح فرگشت و تکامل تصادفی محض شگفتی های زنبور عسلنوار مغزی روشی مهم در تشختاثیر گیاه خواری بر رشد واندام حسی، درک از بخش هایجهان مادی، تجلی فضا در ذهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک- قسمت بیست و پابعاد اضافه ی کیهانهمه چیز و هیچ چیزاز روده تا مغزدر محل کار ارزش خودت را بهر حرکت خمیده می شود و هر روح در جهانی دیگر استبار بزرگ ایستادن بر دو پاکاهش سن بیولوژیکی، تنها