از تلسکوپ گالیله تا تلسکوپ نوترینو

از تلسکوپ گالیله تا تلسکوپی به وسیله امواج الکترومغناطیس(ام آر آی) تا تلسکوپ نوترینو!!
مشاهدات ما از عالم هستی، سیر تکاملی و رو به ارتقا داشته است. و این مشاهدات بوده است که تصویری روشن تر را، درباره حقایق هستی، در برابر چشم ها و گوش های بسته و تاریک، در پیشاپیش ما نهاده است.
گالیه با کشف تلسکوپ بسیار ساده خود فهمید، زمین بر دور خورشید میچرخد ولی هنوز ذهن های بسته ای در عصر امروزهست که معتقدند خورشید بر دور زمین می چرخد و اینها در حقیقت فسیل های زنده ای هستند که ما را به یاد ماهیان کف تاریک دریا و دیگر فسیل های زنده باقی تا امروز، مانند تمساح ها یا سوسک ها و موش های کور سیاه چاله های زیر زمین می اندازند!!

عقیده گالیله به رغم فشار از طرف این فسیل ها، باقی مانده است و تا امروز خدشه ای بر آن وارد نشده است.

بلکه امروز در سایه کشف امواج الکترومغناطیس، اجزای درون قدرتمندترین ابزار بقا یعنی مغز به خوبی توسط تلسکوپی دیگری با نام ام آر آی کاویده شده است.

امروز در سایه وجود ام آر آی و فراتر از آن ام آر آی عملکردی میتوان مغز انسان را در کف دستی کاوید و فهمید که مغز ما تحت کنترل و هدایت چیزی فراتر از ماده است. امروز دانشمندان بزرگ نورساینس، در سایه ام ار آی عملکردی بسیار از محدودیت های مغز انسان را دیده اند. شاید به آن اقرار نکنند و دید مادی آنها نگذارد از ژن های خودخواه مغزی فراتر بروند، ولی وقتی مشاهدات دقیق، نتواند نقش مغز و ژن های خود خواه آن را در توجیه بسیاری از کارکردهای خاص انسان مانند اخلاق و گام نهادن به فراتر اززمان و مکان توجیه کند، عاقبت، مانند دیگر دانشمندان گذشته، قانع خواهند شد و یا در صورت عدم قانع شدن، فسیل های زنده ای خواهند بود که در طول تاریخ آینده باقی می مانند- برای آنکه امکان نگاه بر فسیل ها برای آیندگان باقی بماند!!

(توصیه میشود جهت بررسی بیشتر مشاهدات دانشمندان نورساینس به وسیله ام آر آی، در مورد اخلا ق انسانی به فصل چهارم پایان نامه اخذ دکترای دکتر توفیق مسرور تحت عنوان ریشه و خاستگاه اخلاق انسانی در علوم جدید دردانشکده تحقیقات برتردینی و لغوی مراجعه شود
https://www.facebook.com/IHELRS/ )

و امروز در سایه تلسکوپی فراتر از همه اینها یعنی تلسکوپ نوترینو شاهد شواهدی بسیار فراتر از گذشته خواهیم بود ولی باز نگاه هایی خواهد بود که در برابر این مشاهدات، بسته خواهد ماند و بار دیگر شاهد فسیل های زنده ای در نسل های آینده- که با تلسکوپ نوترینو و فراتر از آن بسیاری ازحقایق را مشاهده خواهند کرد- خواهیم بود!!

نوترینو چیست و چرا به آن اجزای روح طبیعت، گفته می شود؟

این مقاله از کومال سینگ است و او دانشجویی در دانشگاه پنجاب است. او کارشناسی ارشد خود را در فیزیک به دست آورده و علاقه مند به فیزیک انرژی های بالاست.

نوترینو یا ذرات روح طبیعت، ذرات شگفت انگیزی هستند و در همه جا حضور دارند ولی تو نمی توانی آنها را ببینی.

چندین تریلیوناز این ذرات در یک ثانیه در درون تو شناور هستند، ولی تو هرگز آنها را حس نمی کنی و اگر تو بتوانی با آنها در تماس باشی، آنها می توانند به ما در مورد دورترین مسیرها و شگفت انگیزترین محیط های جهان، سخن بگویند!

نوترینوها ذرات بنیادی(لپتون)هستند یعنی آنها نمی توانند به اجزای ریزترتبدیل شوند. یک میلیون برابر کوچکتر از الکترون هستند و به سادگی درون ماده ای- که تحت تاثیر فیلد مغناطیسی نیست- حرکت می کنند. در حقیقت آنها به سختی با هر چیز واکنش نشان می دهند.
یکی از بخش های باطن و درون ما...! درست؟

اما این، مزیت بیشتری هم دارد زیرا آنها می توانند برای میلیون ها سال در درون کیهان حرکت کنند. وبه سادگی اطلاعاتی را از آن جایی- که آنها آمده اند- با خود داشته باشند و به ما تصویری از وسیعترین مناطق فضا بدهند و مدل های جدیدی از وسایل مشاهده دقیق یعنی تلسکوپ های نوترینویی را معرفی کنند.

پس اینها از کجا آمدند؟ آنها از انفجار بزرگی آمدند که جهان را آغاز کرد: از ستارگان در حال انفجار و بیشتر از آن، از خورشید!

آنها همیشه در مقادیر زیاد با سرعتی نزدیک به سرعت نور، مستقیما به زمین می آیند. ما می توانیم آنها را در راکتورهای هسته ای و سرعت دهنده های ذره ای تولید کنیم.

نوترینوهای دارای بالاترین انرژی، بسیار دور در فضا در محیط هایی- که ما در مورد آنها بسیار کم می دانیم- متولد می شوند. چیزی بیرون از آن! و این اماکن، ممکن است سیاه چاله های بسیار بزرگ یا برخی نیروهای کیهانی باشد که ما همچنان در حال کشف آن هستیم و اشعه های کیهانی را به انرژی هایی بیشتر از یک میلیون برابر هر چیز- که سرعت دهنده های بشری ساخته است- برساند.

این اشعه های کیهانی بیشترشان پروتون هایی هستند که به شدت باماده و اشعه اطراف آن، واکنش نشان می دهد و نوترینوهای پرانرژی را تولید می کند. آنها بعدها مانند نشانگرهای کیهانی

منتشر می شوند و می توانند به ما درباره مکان ها یا دورترین مرزهای قدرتمند ترین ماشین های کیهانی، سخن بگوید!! طبیعت باطنی ودرونی آنها، آنها را به پیام رسان هایی قدرتمند تبدیل کرده است ولی همین باطنی ودرونی بودن، شناسایی آنها را بسیار دشوار کرده است.

ببینیم بزرگترین تلسکوپ نوترنو چگونه آن را شناسایی می کند؟

در منطق وسیعی از آنتراکتیکا(قطب جنوب)، پروژه ای در منطقه ای به وسعت یک کیلومتر مربع انجام می شود. چرا مشخصا این منطقه؟

یخ یکی از تمیزترین جامدات زمین است که با فشار ناشی از برف و یخ، در طی هزاران سال تصفیه شده است. اگر چه این تلسکوپ، بیش از 5 هزار سنسور نور آبی را با خود دارد، بیشتر نوترینوهای اشعه کیهانی، بدون هیچ اثری از خود، عبور می کنند ولی تقریبا ده بار در سال، یک نوترینو با انرژی زیاد با مولکولی از یخ برخورد می کند وجرقه هایی از اجزای کوچکتر از اتم را پرتاب می کند که حتی سریعتراز نور در درون یخ حرکت می کنند.(هر ده سال ما به اجزایی سریعتراز نور می رسیم حتی در عالم مادی خودمان!!! آیا این شگفت انگیز است؟؟
با کشفیات جدی فیزیک، در مورد زمان های کوتاه توسعه خیلی سریع کیهان در اطراف انفجار بزرگ این اصلا شگفت انگیز نیست!

زیرا در ابتدای ایجاد عالم مادی هم، ما شاهد دوره هایی با سرعت فراتر از سرعت نور بوده ایم. دوره اکسپانشن بعد از انفجار بزرگ!!!! (به مقاله ای تحت عنوانهستی ما پس از اغازي سنگین و پر چگال در کانال فیسبوک و تلگرام دکتر سید سلمان فاطمی مراجعه شود.)

آیا سرعت فراتر از نور غیر ممکن است؟؟ اینطور نیست!! میتوان بسیار فراتر از سرعت نور گام برداشت. آیا تصور می کنی ذره ای کوچک هستی در حالی که جهانی بزرگتر یا بزرگترین جهان دردرون توست؟؟!!!)
در روشی مشابه جتی- که با سرعت فراتر از صوت حرکت می کند وغرش شکسته شدن دیوار صوتی ایجاد می کند- این اجزای لوله ای بسیار ظریف و باردار، با سرعتی بیشت را سرعت نور، در پس مخروط دسته نور آبی، غرشی نورانی باقی می گذارند. این نور درون مکعب یخی می گذرد و برخی از تشخیص دهنده ها را- که در یک مایل زیر سطح قرار گرفته اند- تحریک می کند.
لوله های تشدید کننده نور، پیام هایی را- که دارای اطلاعات در مورد مسیرها و انرژی اجزای باردار هستند- تشدید می کند. اطلاعات به دانشمندان فیزیک نجوم در سرتاسر جهان ارسال می شود و این دانشمندان، برای به دست آوردن مدارکی در موردنوترینو، برای شناخت انواع نور- که نوترینو آن را تولید می نماید- جستجو می کنند.
مکعب یخی اخیرا پرانرژی ترین نوترینویی را- که توانسته است مشخص کند- مشاهده کرد و دانشمدان توانستند ذره را تا منبعی- که از آن منشا گرفته بود- پیگیری کنند و آن منبع، کهکشانی دیگر بود- یک توده قرمز و مشتعل در دوردست؛ یک کهکشان بزرگ بیضی شکل با سیاه چاله های بسیار بزرگ در مرکز آن!

نور از مادون قرمز و اشعه ایکس تا اشعه های گاما با انرژی ای در حال زیاد شدن، به ما تصویری شگفت و مداوم از هستی می دهد.

ما اکنون در سپیده دم عصر ستاره شناسی با نوترینو هستیم و ما نظری نداریم که مکعب یخی و دیگر تلسکوپ های نوترینو چه مطالب جدیدی را در مورد پدیده های پرانرژی و سهمگین هستی برای ما فاش خواهند کرد.

آنچه این ذرات خواهند کرد، مانند یک راز باقی است و این سوالات مطرح است:

چگالی و توده نوترینوهای متفاوت، چقدر است؟

چگونه آنها کیهان شناسی انفجار بزرگ را تحت تاثیر قرار می دهند؟

آیا نوترینوها نوسان دارند؟

آیا نوترینوها متفاوت از ضد ذره و ضد ماده خود هستند؟

آیا به اندازه کافی کنجکاو هستی؟!! بیشترباید جستجو و کوشش کرد!!!

تکامل، نتیجه ی برنامه ریآیا آگاهی پس از مرگ از بیبخش های تنظیمی ژنومزبان نیاز تکاملی استتست نوار عصب و عضلههمیشه عسل با موم بخوریمفرگشت و تکامل تصادفی محض ماده ی خالیسردرد میگرن در کودکانانسان قدیم در شبه جزیره عهرچیز با یک تاب تبدیل به حقیقت، آن چیزی نیست که جلابزارهای بقای از نخستین منبع هوشیاری کجاست قسمت نفرت، اسیب به خود استعبارت های مبهم مانند انرخدایا جز تو که را دارمکو کیو تن coQ10از تکامل تا مغز، از مغز تدرمان های اسرار آمیز در آتلاش های جدید در درمان فربه جای محکوم کردن دیگران روح و آب حیاتچگونه آن شکری که می خوریمتاثیر نگاه انسان بر رفتاآیا دلفین ها می تواند از برای پیش بینی آینده مغز دسفر فقط مادی نیستتصویربرداری فضاپیمای آمهنر حفظ گرهفساد اقتصادی سیتماتیک درمحدودیت چقدر موثر استشناخت حقیقت یا آرزوهای گاولین قدم شناخت نقص های خوقتی تو از یاد گرفتن باز حافظه انسان و حافظه ی هوشاحیای بینایی نسبی یک بیممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقش پیش زمینه ها و اراده غار افلاطوندنیا فریب و سرگرمیکیهانِ هوشیارِ در حال یادرمان تومورهای مغزی با اتمرکز بر هدفبی نهایت در میان مرزهاروش هایی ساده برای کاهش انگاه از درون قفس یا بیرونتاثیر گیاه خواری بر رشد وآب، زندگی است(قسمت پنجم)برخی اصول سلامت کمرسلول های بدن تو پیر نیستنتغییر خود یا تغییر دیگراای آنکه نامش درمان و یادشهوش مصنوعی از عروسک های بقلب را نشکنمدارک ژنتیکی چگونه انسانشگفت نیست من عاشق تو باشمویرایش DNA جنین انسان، برحس و ادراک قسمت 87اختلالات صحبت کردن در انمنشاء کوانتومی هوشیاری انقش زنجبیل در جلوگیری از دونپزیل در بیماران قلبی کارهایی بیش از طراحی و گپدرمان سرطان با امواج صوتتو پیچیده ترین تکنولوژی پیوندهای پیچیده با تغییربیماری وسواسریسدیپلام تنها داروی تایناتوانی از درمان برخی ویتاثیر دوپامین و سروتونینآزمون ذهنی گربه شرودینگربررسی بیماری التهابی رودسندرم گیلن باره به دنبال جنگ هفتاد و دو ملت همه را این، فقط راه توستهوش مصنوعی از عروسک بازی قدرت و شناخت حقیقتمرز مرگ و زندگی کجاستشبکه های مصنوعی مغز به درواکسن کووید 19 چیزهایی که حس و ادراک قسمت پنجاهارتباط چاقی و کاهش قدرت بمیهمانهای ناخوانده عامل نقطه، وجود است یا فاصلهدیستونی قابل درمانکشف مکانیسمی پیچیده در بدرک کنیم ما همه یکی هستیمتولید مثل اولین ربات های پارادوکس ها در علمبیماری ضعف عضلات نزدیک براه انسان شدن، راه رفتن ونخاع درازتر یا کوتاهتر کتاثیر درجه حرارت بر عملکآغاز مبهم آفرینشبعد از کروناسینوریپا داروی ترکیبی ضدجهان هوشمنداکوییفلکسهوش مصنوعی از عروسک تا کملیس دگرامفتامین یا ویاسمشکلات روانپزشکی در عقب صبور باشوابستگی یعنی قلادهحس و ادراک قسمت ششمارزش خود را چگونه میشناسمکانیک کوانتومی بی معنی نه جنگ و نه خونریزیدانش، قفل ذهن را باز میکنگویید نوزده و ایمنی ساکتدرد و درستوهم بی خداییپرتوزایی از جسم سیاهبیش از نیمی از موارد انتقرشد در سختی استچرا به هم اعتماد نمیکنیمتاثیر رژِیم غذایی بر میگالکتروتاکسی(گرایش و حرکسیستم تعادلی بدنجهان شگفت انگیزابداع دی ان ای بزرگترین دهوش مصنوعی، اتفاقات و تحمقابله ی منطقی با اعتراضمعجزه در هر لحظه زندگیضعیف و قوییک آلل ژنتیکی که از نئاندخم شدن فضا-زماناز بار خود بکاه تا پرواز ماجرای جهل مقدسنوار مغزی روشی مهم در تشخداروی جدید میاستنی گراویگذر زمان کاملا وابسته به استفاده از سلول های بنیاذهن هوشیار در پس ماده ی متوصیه هایی در مصرف ماهیآنچه واقعیت تصور میکنیم بابا زود بیازمزمه ات مانده در گوشمنسبت ها در کیهانسایه ی هوشیاریتبر را بردارامید درمان کرونا با همانجواب سنگ اندازیابزار بقا از نخستین همانهوش عاطفی در زنان بیشتر امنابع انرژی از نفت و گاز مغز کوانتومیعقل در جهان جدید، عجیب اسژن درمانی در درمان چاقیاز تکینگی تا مغز از مغز تنورون های ردیاب حافظهداروی ضد تشنج با قابليت تپول و عقیدهاصول انجام برخی نرمش ها درفلکس وتری با توضیح دکتر تکامل مداومآیا ممکن است موش کور بی مبحث درباره پیدایش و منشا زونا به وسیله ویروس ابله ترازودونهفت سین یادگاری از میراث فیلمی بسیار جالب از تغییسخن و سکوتانگشت نگاری مغز نشان میدجز تو که را دارمابزار بقای موجود زنده از هیچ کس مانند تو نگاه نمیکمناطق خاص زبان در مغزمغز برای فراموشی بیشتر کعلت خواب آلودگی بعد از خوخوش خیالی و خوش بینیکلرال هیدرات برای خواباناز تکینگی تا مغز از مغز تچیزی خارج از مغزهای ما نیدر هم تنیدگی کوانتومی و دتفاوت های بین زن و مرد فقبقا در ازای بیماریرهبر حقیقیتکثیر سلول در برابر توقف آیا امکان بازسازی اندامهبخش بزرگی حس و ادراک ما ازبان و کلمه حتی برای کسانتست کم هزینه ی بزاق برای همیشه، آنطور نیست که هستفراموش کارها باهوش تر هسماده ای ضد التهابیسردرد میگرنی در کودکانانسان میوه ی تکاملهرگز از زندگی یا امکاناتحقایق ممکن و غیر ممکنابزارهای دفاعی و بقای مومنبع هوشیاری کجاست قسمت نقاشی هایی با بوی گذشته یعجول نباشخرما منبع بسیار خوب آنتی کوچ از محیط نامناسباز تکامل تا مغز، از مغز تدرمان های بیماری آلزایمرتلاش های جدید در درمان سربه جای تولید، بیشتر گوش کروح در جهانی دیگر استچگونه انتظارات بر ادراک تاثیر نگاه انسان بر رفتاآیا دلفین ها میتوانند بابرای اولین بار دانشمندانسفر نامه سفر به بم و جنوب تصور ما ازمشکلات و واقعیهنر دانستنفشار و قدرتمحدودیت های حافظه و حافظشناخت درون، شناخت بیرون؛اولین مورد PML به دنبال تکوقتی خودت را در آینه دیدیحباب های کیهانی تو در تواحیای بینایی نسبی یک بیممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمنقش پیشرفته ی سلول های بنغرور و علمدنیا مکانی بسیار اسرارآمکیست هیداتید مغزدرمان تشنجتمرکز بر امروزبی نظمی مقدمه شناختروش استفاده از بالش طبینگاه از درون مجموعه با نگتاثیر گیاه خواری بر رشد وآتاکسیبرخی اطلاعات روانشناسی مسلول بنیادی و ای ال استغییر دیگران یا تغییر خوای جان جان بی تن مروهوش مصنوعی از عروسک های بقوی تر باشمروری بر تشنج و درمان هایشگفت انگیز بودن کیهانویشن پروحس و ادراک قسمت چهلاختلالات عضلانی ژنتیکمهمان ناخواندهنقش زبان در سلطه و قدرت ادوچرخه در کاهش دردهای کمکاربرد روباتهای ريزنانودرمان ضایعات نخاعیتو آرامش و صلحیپیوندی که فراتر از امکانبیماری کروتز فیلد جاکوبریشه های مشترک همه ی موجوناتوانی در شناسایی چهره تاثیر دپاکین بر بیماری مآزادی در چیستبررسی سیستم تعادلی بدن اسندرم پیریفورمیسجنگ و تصور از جنگاینترنت بدون فیلتر ماهواهوش مصنوعی از عروسک بازی قدرت کنترل خودمرز بین انسان و حیوان کجاشبکیه های مصنوعیواکسن کرونا و گشودن پنجرحس و ادراک قسمت پنجاه و یارتباط هوش ساختار مغز و ژمیوپاتی و نوار عصب و عضلهنمیتوان با بیرون انداختندژا وو یا اشنا پنداریکشف ژن جدید، می تواند گستدرک احساسات و تفکرات دیگتولید یا دریافت علمپاسخ گیاهان در زمان خوردبیماریهای تحلیل عضلانی اراه بی شکستنخستین تمدن بشریتاثیر درجه حرارت بر عملکإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَبعد از کرونا دلخوشی بیهوسیناپس، شگفتی خلقتجهان هوشیاراکسی توسین و تکامل پیش اهوش مصنوعی از عروسک تا کملا اکراه فی الدینمشاهده گر جدای از شیء مشاصبر لازمه ی پیروزی استواسطه ها د رمسیر ایجاد مغحس و ادراک قسمت شصت و هشتاز فرد ایستا و متعصب بگذرمکانیزمهای دفاعی در برابنه روش تقویت مغزدانش، یک انسان را ناسازگگوش دادن بهتر از حرف زدندرد باسن و پا به دلیل کاهتوهم تنهاییپرسشبیشتر کمردردها نیازی به رشد، رسیدن به یک هدف نیستچرا بیماری های تخریبی مغتاثیر سلامت دستگاه گوارشالکترودهای کاشتنیسیستم دفاعی بدن علیه مغز جهان شگفت انگیز و بی زمانابزار هوش در حال ارتقا ازهوش احساسیمقابله با کرونا با علم اسمعرفی مورد نادر بیماری گطلوع و حقیقتیک جهش ممکن است ذهن انسانخونریزی مغز در سندرم کوواز بحث های کنونی در ویروسماجرای عجیب گالیلهنوار مغز، مفید و بی خطرداروی جدید کنترل قند خونگذشته را دفن کناستفاده از سلول های بنیاذهن و زندگیتوضیحی ساده در مورد هوش مآنچه حس می کنیم، نتیجه ی باد و موجزنان باهوش ترنسبت طلایی، نشانه ای به سسایه را اصالت دادن، جز فرتحریک الکترومغناطیسی مغامیدهای جدید برای بازیابجوسازی مدرنابزار بقا از نخستین همانهوش عاطفی در زنان بیشتر امنابع انرژی از نفت و گاز مغز آیندگان چگونه است ؟عقل سالمژن ضد آلزایمراز تکینگی تا مغز از مغز تنوروپلاستیسیتی چیستداروی ضد تشنج توپیراماتپوست ساعتی مستقل از مغز داصول توسعه ی یک ذهن کاملرفتار مانند بردهتکامل چشمآیا ما کالا هستیمبحثي درباره هوش و تفاوتهزیان غذاهای پرچربترازودونهم نوع خواری در میان پیشیفیروز نادریسخن پاک و ثابتانتقال ماده و انرژیجستجوی متن و تصویر به صورابزار بقای موجود زنده از هیچ کس حقیقت را درون مغز مناطق خاصی از مغز در جستجمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟عماد الدین نسیمی قربانی خوشبختی چیستکم کردن کالری روشی سودمناز تکینگی تا مغز از مغز تدر هر سوراخی سر نکنتفاوت های تکاملی در مغز وبقای حقیقی در دور ماندن اروی و منیزیم در تقویت استبلندی در ذهن ما درک بلندیرویکردهای جدید ضایعات نختأثیر نیکوتین سیگار بر مآیا انسان با مغز بزرگش اخبخش بزرگتر کیهان ناشناختزبان و بیان نتیجه ساختماتست آر ان اس دز میاستنی گهمکاری یا رقابتفراموشی همیشه هم بد نیستماده، چیزی نیستسردرد و علتهای آنانسان ها می توانند میدان هز ذره، یک دنیاستحل مشکلابعاد و نیازهای تکاملیمنبع هوشیاری کجاست قسمت53چقدر به چشم اعتماد کنیمعدم توقف تکامل در یک انداخسته نباشی باباکوچک شدن مغز از نئاندرتااز تکامل تا مغز، از مغز تدرمان های بیماری اس ام ایتلاش های جدید شرکت نورالبه خوبی های دیگران فکرکنروح رهاییچگونه به سطح بالایی از هوتاثیر هوش مصنوعی بر مغزآیا دست مصنوعی به زودی قابرای بقا به جایی فراتر ازسفر به مریخ در 39 روزتصور از زمان و مکانهنر رها شدن از وابستگیفشار روحی، همیشه بد نیست محدودیت درک انسانشناسایی تاریخچه ی تکاملیاولین مورد پیوند سر در انوقتی خورشید هست شمع به کاحباب هایی تو در تواحتیاط در ورزش زانو در خامنبع هوشیاری کجاست؟(قسمنقش آتش در رسیدن انسان بهغربال در زندگیدنیای شگفت انگیز کوانتومکیست کلوئید بطن سومدرمان جدید ALSتمساح حد واسط میان مغز کوبی هیچ می ایی و بی هیچ میرروش جدید تولید برقنگاه حقیقی نگاه به درون اتاثیر گیاه خواری بر رشد وآتاکسی فریدریشبرخی بیماری ها که در آن بسلول بنیادی در درمان ایدتغییر دادن ژنها آیا روزی ایمونوگلوبولین وریدی IVIgهوش مصنوعی از عروسک های بقیچی ژنتیکیمرکز هوشیاری، روح یا بدن شگفت زده و حیران باشواقعیت فیزیکی، تابعی از حس و ادراک قسمت چهل و هفتاختراع جدید اینترنت کوانمهندسی ژنتیک در حال تلاش نقش زبان در سلطه و قدرت ادوچرخه سواری ورزشی سبک و کاربرد روباتهای ريز، در درمانهای بیماری پارکینستو افق رویداد جهان هستیپیوستگی همه ی اجزای جهانبیماری گیلن باره و بیمارریشه های مشترک حیاتنادیدنی ها واقعی هستندتاثیر داروهای ضد التهاب آزادی عقیده، آرمانی که تبررسی علل کمر درد در میانسندرم پیریفورمیسجنگ داده هااینترنت، حقیقت جامعه ی فهوش مصنوعی از عروسک بازی قدرت انسان در نگاه به ابعمرز جدید جستجو و اکتشاف، شباهت مغز و کیهانواکسن کرونا از حقیقت تاتحس و ادراک قسمت پنجاه و دارتباط پیوسته ی جهانمیوتونیک دیستروفینمیتوان بر سیاه سیاه نوشدژاوو یا آشناپنداریکشف ارتباط جدیدی از ارتبدرک تصویر و زبان های مخلتتولید پاک و فراوان انرژیپختگی پس از چهل سالگي به بیماری، رساله ای برای سلراه طولانی را به سلامت گذنخستین تصویر از سیاهچالهتاثیر درجه حرارت بر عملکافت فشار خون ناگهانی در وبعد از کرونا دلخوشی بیهوسیگار عامل افزایش مرگ ومجهان های بسیار دیگراکسکاربازپین در درمان تشهوش مصنوعی از عروسک تا کملاموژین داروی ضد اوتیسم؟مشاهده آینده از روی مشاهصبر و واقعیتوبینار اساتید نورولوژی دحس و ادراک قسمت شصت و دواز مخالفت بشنوما انسانها چه اندازه نزدچه زیاد است بر من که در ایدائما بخوانگوشه بیماری اتوزومال رسسدرد زانو همیشه نیاز به جرتوهم جداییپرسش و چستجو همیشه باقی ابیشتر علم، در نادانسته هز گهواره تا گورچرا حیوانات سخن نمی گوینتاثیر عصاره تغلیظ شده گیالگو نداشتیمسکوت و نیستیجهانی که نه با یک رخداد و ابزار بقا از نخستین همانهوش احساسیملاحظه های اخلاقی دربارهمعرفت و شناختطلای سیاهیک رژیم غذایی جدید، می توخونریزی مغزی کشندهاز تلسکوپ گالیله تا تلسکماده ی تاریکنوار مغز، ترجمه ی فعالیت داروی جدید آلزایمرگر جان به جز تو خواهد از خاستفاده از سلول های بنیاذهن و شیمی بدنتوضیحات دکتر فاطمی در موآنها نمیخواهند دیگران راباد غرور و سر پر از نخوت وزنجیرها را ما باید پاره کنشانه های گذشته در کیهان ALS نگاهی کامل بر بیماری وساخت سلول عصبی حتی پس از تحریک عمقی مغزامیدوار باش حتی اگر همه چجامعه ی آسمانیابزار بقا از نخستین همانهوش عاطفی رمز آزادگیمنابع انرژی از نفت و گاز مغز اندامی تشنه ی انرژی اعقلانیت بدون تغییرخواص انارژنها نقشه ایجاد ابزار هواز تکینگی تا مغز از مغز تنوروز مبارکداروی ضد جنون در درمان تیپوشاندن خود از نوراصول سلامت کمررفتار وابسته به شکلتکامل و ارتقای نگاه تا عمآیا ما تنها موجودات زنده بحثی جالب درباره محدودیتزیباترین چیز در پیر شدنتراشه مغز بدون واسطه ی دهمه چیز موج استفیزیک مولکولها و ذرات در سخت ترین حصارانتروپی و هوشیاریجستجوی هوشیاری در مغز ماابزار بقای موجود زنده از هیچ اندر هیچمنبع نور واقعی و ثابت، حقمغز بزرگ چالش است یا منفععنصر اصلی تعیین واقعیتخوشبختی دور از رنج های مکمی زاویه ی دیدت را عوض کاز تکینگی تا مغز از مغز تدر والنتاین کتاب بدید همتفاوت های زبانی سرمنشا تبلوغ چیسترویا و واقعیتتأثیر نگاه انسان بر رفتاآیا انسان در آستانه ی انقبخش دیگری در وجود انسان هزبان و بیان، در سایه پیشرتشنچ پانایوتوپولوس تشنج همانند سازی در انسانفراموشی و مسیر روحانیماده، چیزی بیش از یک خلا سردرد به دلیل مصرف زیاد مانسان یک کتابخانه استهزینه ای که برای اندیشیدحلقه های اسرارآمیزابعاد اضافه ی کیهانمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمنقش قهوه در سلامتیعدم تعادل دوپامین، فقط بخطا در محاسبات چیزی کاملکوچکی قلباز تکامل تا مغز، از مغز تدرمان های جدید ALSتلاش هایی در بیماران قطع به خودت مغرور نشوروزه داری متناوب، مغز را چگونه باغبانی باعث کاهش تاثیر ویتامین دی بر بیماآیا رژیم غذایی گیاهی سلابرای تمدن سازی، باید در بسفر به درون سفری زیباتصاویر زیبای رعد و برقهنر، پر کردن است نه فحش دفضا و ذهن بازمخچه فراتر از حفظ تعادلشناسایی زبان حیوانات با اولین هیبرید بین انسان و وقتی ریشه ها عمیقند از چیحد و مرزها توهم ذهن ماستاحتیاط در تعویض داروهامنبع هوشیاری کجاست؟(قسمنقش انتخاب از طرف محیط، نمقالاتدنیایی پر از سیاهچاله کپسول ژری لاکتدرمان جدید مولتیپل میلومتنفس هوازی و میتوکندریبی ذهن و بی روحروش صحبت کردن در حال تکامنگاه دوبارهتاثیر گیاه خواری بر رشد وآتاکسی مخچه ای خودایمنبرخی بیماری های خاص که بدسلول بنیادین از مخاط بینتغییر زودتر اتصالات مغزیایمپلانت مغزیهوش مصنوعی از عروسک بازی قیچی ژنتیکی تهدید یا فرصمرکز حافظه کجاستشگفتی های نقشه ی ژنتیکیواقعیت چند سویهحس و ادراک قسمت چهل و هشتادامه بحث تکامل چشممهندسی بدننقش سجده بر عملکرد مغزدوپامین قابل حل در آبکاش شرف اجباری بود یا حتیدرماندگی به دلیل عادت کرتو انسانی و انسان، شایستپیام های ناشناخته بر مغز بیماری آلزایمر، استیل کوریشه های اخلاقنادیدنی ها بیشتر از دیدنتاثیر داروی ضد تشنج سدیم آزار حقیقیبرطرف کردن خشونت را از خاسندرم پای بی قرارجنبه های موجی واقعیتایندرالهوش مصنوعی از عروسک بازی قدرت ذهنمرزهای حقیقی یا مرزهای تشباهت مغز با کیهان مادیواکسن کرونا ساخته شده توحس و ادراک قسمت پنجاه و سارتباط انسانی، محدود به میگرن و پروتئین مرتبط با نمای موفقیتدگرگونی های نژادی و تغییکشف جمجمه ای درکوه ایرهودرک حقیقت نردبان و مسیری تولید اندام با چاپ سه بعدپدیده خاموش روشن در پارکبیمارستان هوش مصنوعیرابطه تشنج و اوتیسمنخستین روبات های زنده ی جتاثیر درجه حرارت بر عملکافت هوشیاری به دنبال کاهتفکر قبل از کارسیاهچاله هاجهان هایی در جهان دیگراگر فقط مردم میفهمیدند کهوش مصنوعی از عروسک تا کملایو دوم دکتر سید سلمان فمشاهدات آمیخته با اشتباهصبر بسیار بایدوجود قبل از ناظر هوشمندحس و ادراک قسمت شصت و ششاز نخستین همانند سازها تما انسانها چه اندازه نزدنه عدم مطلق بلکه عدم با قدارچینگوشت خواری یا گیاه خواریدردهای سال گذشته فراموش توهم جدایی و توهم علمپرسشگری نامحدودبا همه مهربان باشزمین در برابر عظمت کیهانچرا حجم مغز گونه انسان درتاریک ترین بخش شبالگو و عادت را بشکن و در اسکوت، پر از صداجهانی که از یک منبع، تغذیابزار بقا از نخستین همانهوش بشری تهدید برای بشریملاحظات بیهوشی قبل از جرمغز فکر میکند مرگ برای دیطوفان فقر و گرسنگی و بی سیکی از علل محدودیت مغز امخونریزی مغزی کشنده ولی قاز تلسکوپ گالیله تا تلسکنوار عصب و عضلهداروی جدید آلزایمر تاییدگرفتار محدودیت ها و ابعااستیفن هاوکینگ در مورد هتیوتیکسن داروی ضد جنونآنژیوگرافی از مغزبار مغز بر دو استخوانزندگی فعال و مثبت روند آلنشانه های پروردگار در جهNVG 291ساخت شبکه عصبی مصنوعی با تحریک عمقی مغز در آلزایمامیدواریجاودانگی مصنوعیابزار بقا از نخستین همانهوشمندی کیهانمنابع انرژی از نفت و گاز مغز انسان ایا طبیعتا تماعقیده ی بی عملخواص اردهژنها ، مغز و ارادهاز تکینگی تا مغز از مغز تنوروز یا روز پایانیدارویی خلط آورپیموزایداضطراب و ترسرفتار اجتماعی انسان، حاصتکامل و ریشه ی مشترک خلقتآیا مصرف مولتی ویتامین هبحثی در مورد نقش ویتامين زیباترین چیز در افزایش ستراشه ها روی مغزهمه چیز و هیچ چیزفیزیک هوشیاریسخت ترین کار، شناخت خود اانتظار گذر تندباد؟حفره در مغزابزار بقای موجود زنده از هیچگاه از فشار و شکست نترمنبع هوشیاری کجاست قسمت مغز بزرگ چالشهای پیش روعوامل موثر در پیدایش زباخیالپردازی نکنکمالگرایی دشمن پیشرفتاز تکینگی تا مغز از مغز تدر یک فراکتال هر نقطه مرکتفاوت ایستایی و تکاپودر کمتر از چند ماه سوش جدتفاوت ارباب و رهبر حقیقیبلعیدن ستاره توسط سیاهچارویا و کابوستأثیر شیرینی های حاوی لوآیا احتمال دارد رویا از آبخشیدن دیگران یعنی آرامشزبان و تکلم برخی بیماریهتشنج چیستهمجوشی هسته ای، انرژِی بفراموشی آرمانماست مالیسردرد تنشنانسان باشهزینه سنگین انسان در ازاحمله ویروس کرونا به مغزابعاد بالاترمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقش مهاجرت در توسعه نسل اعدم درکخطا در محاسبات چیزی کاملکوچکترین چیز یک معجزه اساز تکامل تا مغز، از مغز تدرمان های جدید میگرنتلاش در تولید انرژی به رنبه خودت نگاه کنروزه داری و التهاب زیانبچگونه تکامل مغزهای کنونیتاثیر ویروس کرونا بر مغز آیا رژیم غذایی گیاهی سلابرای خودآگاه بودن تو بایسفر تجهیزات ناسا به مریخ تصادف یا قوانین ناشناختههوموارکتوس ها ممکن است دفضای قلب منبع نبوغ استمخچه ، فراتر از حفظ تعادلشناسایی سلول های ایمنی ااولین تصویر در تاریخ از سوقتی شروع به بیدار شدن میحریص نباشاحساس گذر سریعتر زمانمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمنقش اتصالات بین سلولهای تاثیر ویتامین دی بر بیمادنیا، هیچ استکامپیوتر سایبورگدرمان جدید میگرن با انتی تنفس هوازی و میتوکندریبی سوادی در قرن 21روشهای نو در درمان دیسک بنگاهی بر قدرت بینایی دراتاثیر گیاه خواری بر رشد وآتش منبع انرژیبرخی توجهات در ببمار پارسلول عصبی شاهکار انطباق تغییر عمودی سر انسان از پایمپلانت مغزی و کنترل دو هوش مصنوعی از عروسک بازی قانون مندی نقشه ژنتیکی ممرکز حافظه کجاستشگفتی های زنبور عسلواقعیت چیستحس و ادراک قسمت چهل و دوماداراوون تنها داروی تاییمهربانی، شرط موفقیتنقش غذاها و موجودات دريادورترین نقطه ی قابل مشاهکتاب گران و پرهزینه شد ولدرها بسته نیستتو با همه چیز در پیوندیپیدایش زبانبیماری الزایمررژیم های غذایی و نقش مهم نادانی در قرن بیست و یکم،تاثیر درجه حرارت بر مغزآزار دیگری، آزار خود استبزرگ فکر کنسندرم پس از ضربه به سرجنسیت و تفاوت های بیناییایپیداکرینهوش مصنوعی از عروسک بازی قدرت شناختی انسان، محدودمزایای شکلات تلخ برای سلشباهت های ریشه ای چند بیمواکسن آلزایمرحس و ادراک قسمت پنجاه و شارتباط از بالا به پایین ممیگرن و خوابنمایش تک نفرهدانش قدرت استکشف جدید تلسکوپ جیمز وبدرک دیگرانتولید سلولهای جنسی از سلپروژه ی ژنوم انسانیبیندیشرادیوی مغز و تنظیم فرکاننرمش های مفید برای درد زاتاثیر درجه حرارت بر عملکافتخار انسانتفکر ترکیبی در هوش مصنوعسیاهچاله های فضایی منابعجهان یکپارچهاگر میدانی مصیبت بزرگتر هوش مصنوعی به کمک هوش طبیلازم است هیچ کاری نکنیدمطالبه ی حق خودصد قدح، نفتاده بشکستوراپامیل در بارداریحس و ادراک سی و هفتماز نخستین همانند سازها تما اکنون میدانیم فضا خالنهایت معرفت و شناخت درک عداروهای مصرفی در ام اسگیلگمش باستانی کیستدردی که سالهاست درمان نشتوهم جسمپس از اگو یا بعد از نفسبا هوش مصنوعی خودکار روبزمین زیر خلیج فارس تمدنی چرا خشونت و تعصبتاریکی من و تو و گرد و غباالگوی بنیادین و هوشیاریسکوت، در برابر گزافه گویجهانی پر از سیاهچاله یا پابزار بقا از نخستین همانهوش در طبیعتممانتین یا آلزیکسا یا ابمغز قلبطوفان بیدارییافته های نوین علوم پرده خواندن ، یکی از شستشو دهناز تکنیکی تا مغز از مغز تنوار عصب و عضلهداروی جدید ای ال اسگریه ی ابر، رمز طراوت باغاستیفن هاوکینگ در تفسیر تیک و اختلال حرکتیآنان که در قله اند هرگز خبار بزرگ ایستادن بر دو پازندگی هوشمند در خارج از زنشانه های بیداری روحیفقر داده ها در هوش مصنوعیساخت شبکه عصبی با الفبای تخریب مغز به دلیل کمبود بامیدواری و مغزجایی برای یاد گرفتن باقی ابزار بقا از نخستین همانهوشمندسازی زندان هامنابع انرژی از نفت و گاز مغز انسان برای ایجاد تمدعلم و ادراک فقط مشاهده ی خواص بادامژنهای مشترک بین انسان و واز تکینگی تا مغز از مغز تنورالژیدارویی ضد بیش فعالی سیستپیموزایداطلاع رسانی اینترنتیرقیبی قدرتمند در برابر متکامل ابزار هوش ، راه پر آیا مغز تا بزرگسالی توسعبحثی در مورد نقش کلسیم و زیر فشار کووید چه باید کرتراشه ی هوش مصنوعی در مغزهمه چیز کهنه میشودفیزیک و هوشیاریسختی ها رفتنی استانحراف و حقیقتحق انتخابابزار بقای موجود زنده از هیپرپاراتیروئیدیسممنبع هوشیاری کجاست قسمت مغز بزرگ و فعال یا مغز کوعوامل ایجاد لغت انسانی و خانه ی تاریککمردرداز تکینگی تا مغز از مغز تدر آرزوهایت مداومت داشتهتفاوتهای جنسیتی راهی برابنی عباس، ننگی بر تاریخرویا و خبر از آیندهتئوری تکامل امروز در درمآیا احتمال دارد رویا از آبخشش، عقلانی یا غیر عاقلزبان و شناخت حقیقت قسمت چتشنج و حرکات شبه تشنجی قاهمدلی و هوش عاطفیفرایند پیچیده ی خونرسانیماست مالی با هوش انسانیسردرد سکه ایانسان جدید از چه زمانی پاهزاران سال چشم های بینا وحمایت از طبیعتاتفاق و تصادفمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقش میدان مغناطیسی زمین عدالت برای من یا برای همهخطای ادراک کارماکووید نوزده و خطر بیماری از تکامل تا مغز، از مغز تدرمان های جدید در بیماری تلاشی برای درمان قطع نخابه دنبال رستگاری باشروزه داری و بیمار ی ام اس چگونه جمعیت های بزرگ شکل تاثیر ژنها بر اختلالات خآیا راهی برای بهبود وضعیبرای رشد، باید از مسیر خطسفر دشوار اکتشافتضادهای علمیهورمون شیرساز یا پرولاکتفضای خالی ای وجود نداردمخچه ابزاري که وظیفه آن فشهر زیرزمینی در ژاپن برااولین دارو برای آتاکسی فویتنام نوعی کرونا ویروس حرکات چشم، ترجمه کننده ی احساسات کاذبمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمنقش تیروئید در تکامل مغزصفحه اصلیدندان ها را مسواک بزنید تکانال یوتیوب دکتر سلمان درمان جدید کنترل مولتیپلتنفس بدون اکسیژنبی شرمیروشهای شناسایی قدرت شنوانگاهی بر توانایی اجزاي بتاثیر گیاه خواری بر رشد وآثار باستانی تمدن های قدبرخی توصیه ها برای واکسیسلول عصبی، در محل خاص خودتغییرات منطقه بویایی مغزایمپلانت مغزی کمک میکند هوش مصنوعی از عروسک بازی قانون گذاری و تکاملمرکز خنده در کجای مغز استشانس یا نتیجه ی تلاشواقعیت چیستحس و ادراک قسمت چهل و سومادب برخورد با دیگرانموفقیت هوش مصنوعی در امتنقش غذاها و موجودات درياديدن با چشم بسته در خواب کتاب زیست شناسی باوردرهای اسرارآمیز و پوشیدهتو با باورهایت کنترل میشپیر شدن حتمی نیستبیماری ای شبیه آلزایمر و رژیم های غذایی و نقش مهم نازوکلسینتاثیر درجه حرارت بر عملکآسيب میکروواسکولاریا آسبزرگ شدن مغز محدود به دورسندرم جدایی مغزجنسیت و تفاوت های بیناییایا کوچک شدن مغزانسان الهوش مصنوعی از عروسک بازی قدرت عشقمسمومیت دانش آموزان بی گشباهت کیهان و مغزواکسن ایرانی کرونا تولیدحس و ادراک قسمت بیست و چهارتباط بین هوش طبیعی و هومیگرن و روزه داریچند نرمش مفید برای کمردردانش محدود به ابعاد چهارکشیدن مادی روشی برای جلودرک درست از خود و هوشیاریتولترودینپروژه ی ژنوم انسانیبیهوش کردن در جراحی و بیمراز تغییرنرمش های مفید در سرگیجهتاثیر درجه حرارت بر عملکافراد آغاز حرکت خودشان رتفکر خلا ق در برابر توهم سیاهچاله ها، دارای پرتو جهان یکپارچهاگر نیروی مغناطیس نباشد هوش مصنوعی به شناسایی کالبخند بزن شاید صبح فردا زمطالبی در مورد تشنجصداقتورزش هوازی مرتب خیلی به قحس و ادراک- قسمت پنجاه و از نخستین همانند سازها تما از اینجا نخواهیم رفتنهایت در بی نهایتداروهای ام اسگیاه بی عقل به سوی نور میازدواج های بین گونه ای، ردرد، رمز موفقیتتوهمات و شناخت حقیقتآلودگی هوا چالش قرن جدیدبا هر چیزی که نفس می کشد مزمان چیستچرا در مغز انسان، فرورفتتاریکی و نورالگوبرداری از طبیعتسکته مغزیجهانی در ذهنابزار بقا از نخستین همانهوش عاطفی قسمت 11من و وجود توهمیمغز ما کوچکتر از نیم نقطهطوفان زیبایییاد گرفتن مداومخواندن، دوست روزهای سختاز تکینگی تا مغز و از مغز نوار عصب و عضلهداروی جدید برای میاستنی گربه شرودینگر و تاثیر مشاستخوان های کشف شده، ممکذهن پر در برابر آگاهیتیکاگرلور داروی ضد انعقاآنتی بادی منوکلونال در دبار سنین ابزار هوشمندی ازندگی و دارایینظام مثبت زندگیفلج نخاعی با الکترودهای ساختن آیندهتداوم مهم است نه سرعتامیدی به این سوی قبر نیستجایی خالی نیستابزار بقا از نخستین همانهوشیاری و وجودمنابع انرژی از نفت و گاز مغز انسان برای شادمانی طعلم و روحخواص بادام زمینیژنهای هوش ، کدامنداز تکینگی تا مغز از مغز تنورالژی تریژمینالداستانها و مفاهیمی اشتباپیچیدگی های مغزمگساطلاعات حسی ما از جهان، چرقابتی بی هدف یا رقابتی هتکامل تکنولوژیآیا همه جنایت ها نتیجه بیبحثی در مورد حقیقت فضا و زیرفون داروی ضد ام استراشه ی بیولوژِیکهمه چیز در زمان مناسبفیزیک آگاهیسختی در بلند شدن از روی صاندوه در دنیا استحقیقت قربانی نزاع بین بی ابزار بقای موجود زنده از هاوکينگ پیش از مرگش رسالمنبع هوشیاری کجاست قسمت مغز بزرگترین مصرف کننده عواملی که برای ظهور لغت اخانواده پایدارکمردرد ناشی از تنگی کانااز تکینگی تا مغز از مغز تاز تکینگی تا مغز- از مغز در آسمان هدیه های نادیدنتقلید مرحله ای نسبتا پیشبه قفس های سیاهت ننازرویا بخشی حقیقی از زندگی تئوری تکامل در پیشگیری و آیا بدون ناظر هوشمند هم ببدون پیر فلکزبان و شناخت حقیقت قسمت اتشنج به صورت اختلال رفتاهمراه سختی، اسانی هستفرایند تکامل و دشواری هاماشین های دارای روحسردرد عروقی میگرنانسان خطرناکترین موجودهستي مادي ای که ما کوچکترحوادث روزگار از جمله ویراتوبان اطلاعات و پلِ بینمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقش محیط زندگی و مهاجرت دعسل طبیعی موثر در کنترل بخطای حسکودک هشت ساله لازم است آداز تکامل تا مغز، از مغز تدرمان های جدید سرطانتلاشی تازه برای گشودن معبه زودی شبکه مغزی به جای روزه داری سلول های بنیادچگونه جمعیت های بزرگ شکل تاثیر کلام در آیات کلام بآیا راهی برای رفع کم آبی برای زندگی سالم، یافتن تسفرنامه سفر به بم و جنوب تظاهر خوابیده ی مادههوش فوق العاده، هر فرد اسقفس دور خود را بشکنمخچه تاثیر گذار بر حافظهشواهدی از نوع جدیدی از حااولین دروغویتامین E برای فعالیت صححرکت چرخشی و دائمی کیهاناخلاق و علوم اعصابمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمنقش حفاظتی مولکول جدید دسوالات پزشکیده روش موفقیتکاهش میل جنسی در ام اسدرمان جدید ام استنها مانع در زندگی موارد بی عدالتی در توزیع واکسن روشی برای بهبود هوش عاطفنگاهت را بلند کنتاثیر گیاه خواری بر رشد وآدم عاقل، وقت خودش را هدربرخی درمان های Spinal Muscular Atسلولهای ایمنی القا کنندهتغییرات مغز پس از 40 سالگیایمپلانت نخاعی میتواند دهوش مصنوعی از عروسک بازی قانون جنگلمرگ چیستشانس یا تلاشواقعیت های متفاوتحس و ادراک قسمت نهمادراک ما درک ارتعاشی است موفقیت در تفکر استنقش غذاها و موجودات دريادی متیل فومارات(زادیوا)(کتاب طبیعت در قالب هندسهدرون قفس یا بیرون از آنتو باید نیکان را به دست بپیراستامبیماری ای شبیه ام اس مولترژیم ضد التهابینبودن مدرک و شاهد، مدرک تاثیر درجه حرارت بر عملکآسیب ها ناشی از آلودگی هوبزرگ شدن تقریبا ناگهانی سندرم دزدی ساب کلاوینجهل مقدسایا این جمله درست است کسیهوش مصنوعی از عروسک بازی قسم به فقرمسمومیت دانش آموزان، قماشباهت زیاد بین سلول هاي عواکسن اسپایکوژنحس و ادراک قسمت بیست و یکارتباط شگفت مغز انسان و فمیگرن سردردی ژنتیکی که بچند جهانیدانش بی نهایتکشتن عقیده ممکن نیستدرک عمیق در حیواناتتومورها و التهاب مغزی عاپروژه ی علمی پیوند مغز سابیهوشی در بیماران دچار اراست دستی و چپ دستینرمش های موثر در کمردردتاثیر درجه حرارت بر عملکافراد بی دلیل دوستدار تو سیاهچاله و تکینگی ابتدایجهان کنونی و مغز بزرگتریاگر نعمت فراموشی نبود بسهوش مصنوعی تعاملیلحظات خوش با کودکانمطالعه ای بیان میکند اهدصدای بم با فرکانس پایین، ورزش هوازی ، بهترین تمریحس و ادراک- قسمت بیست و پاز نخستین همانند سازها تما اشیا را آنطور که هستندنهادینه سازی فرهنگ اختلاداروهای تغییر دهنده ی سیگیاه خواری و گوشت خوار کداسکلت خارجی در درمان اختدرس گرفتن از شکست هاتوکل بر خداآلودگی هوا و ویروس کرونابا آتش، بازی نکن و بعد از زمان و مکان، ابعاد کیهان چرا ذرات بنیادی معمولاً تاریکی خواهد ترسیدالتهاب شریان تمپورالجهان، تصادفی نیستابزار بقا از نخستین همانهوش عاطفی قسمت نهممن کسی در ناکسی دریافتم مغز مانند تلفن استطولانی ترین شبیاد بگیر فراموش کنیخواب و بیداری نوسانی مغزاز تکینگی تا مغز از مغز تنوار عصب و عضلهداروی جدید برای کاهش وزنگزیده ای از وبینار یا کنفاستروژن مانند سپر زنان دذهن تو همیشه به چیزی اعتقتیروفیبان موثر در سکته ی آنتروبات؛ ترکیب سلول زندباربر دیگران نباشزندگی بی دودنظریه ی تکامل در درمان بیفلج بل، فلجی ترسناک که آنساختن آینده، بهترین روش تداخل مرزها و صفات با بینامیدی تازه در درمان سرطاجاذبهابزار بقا از نخستین همانهوشیاری و افسردگیمنابع انرژی از نفت و گاز مغز انسان برای شادمانی طعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهخواص شکلات تلخژنهای حاکم بر انسان و انساز تکینگی تا مغز از مغز تنوزاد ناشنوای متولد شده،دخالت در ساختار ژنهاپیچیدگی های مغزی در درک زاطلاعاتی عمومی در مورد مرموزی از نخستین تمدن بشرتکامل جریان همیشگی خلقتآیا هوش مصنوعی می تواند نبحثی در مورد عملکرد لوب فزیرک ترین مردمتربیت کودکان وظیفه ای مههمه چیز در زمان کنونی استفیزیکدانان ماشینی برای تسدسازی روش مناسب برای مقاندوه دردی را دوا نمیکندحقیقت آنطور نیست که به نظابزار بقای موجود زنده از هاوکينگ پیش از مرگش رسالمنبع هوشیاری کجاست قسمت مغز حریص برای خون، کلید تعوارض ازدواج و بچه دار شدخاویار گیاهیکمردرد و علل آنکمردرد با پوشیدن کفش منااز تکینگی تا مغز- از مغز در آستانه ی موج پنجم کوویتقلید از روی طبیعتبه مغز خزندگان خودت اجازرویا تخیل یا واقعیتچیزی شبیه نور تو نیستتئوری جدید، ویران کردن گآیا برای تولید مثل همیشه بدون بار گذشتهزبان و شناخت حقیقت قسمت دتشنج عدم توازن بین نورون همراهی میاستنی با برخی سفرایند حذف برخی اجزای مغماشین دانشسرطان کمیت گراییانسان در هستی یا هستی در هستی ما پس از شروعی چگال حکمت الهی در پس همه چیزاتوسوکسیمایدمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقش مرکز تنفس سلولی در بیعشق به هفت مرتبه ی شناختیخطر آلودگی هواکودک ایرانی که هوش او از از تکامل تا مغز، از مغز تدرمان های رایج ام استلاشی جدید در درمان ام اسبه زیر پای خود نگاه نکن بروزهای بد باقی نمیماندچگونه حافظه را قویتر کنیتاثیر کپسول نوروهرب بر نآیاما مقهور قوانین فیزیکبرخی ملاحظات در تشنج های سفرنامه سفر به بم و جنوب تظاهری از ماده است که بیدهوش مصنوعی می تواند بر احقفس ذهنمخاطب قرار دادن مردم، کاشواهدی از دنیسوان(شبه نئاولین سلول مصنوعیویتامین E در چه مواد غذایحس متفاوتاخلاق پایه تکامل و فرهنگمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمنقش حیاتی تلومر دی ان آ دپیامهای کاربراندهن، بزرگترین سرمایهکاهش مرگ و میر ناشی از ابدرمان جدید ای ال اس، توفرتنها در برابر جهانبیمار 101 ساله، مبتلا به سروشی جدید در درمان قطع نخچالش هوشیاری و اینکه چرا تاثیر گیاه خواری بر رشد وآرمانگرای تخیلی نباشبرخی روش های تربیتی کودکسلولهای بنیادی مصنوعی درتغییرات آب و هوایی که به ایمپلانت استخوانی در آسیهوش مصنوعی از عروسک بازی قانون جنگلمرگ و میر پنهانشاهکار قرنواقعیت و مجازحس و ادراک قسمت چهارمادراک، فراتر از آنچه معممولکول ضد پیرینقش غذاها در کاهش دردهای دین اجباریکتاب، سفری به تاریخدرون و بیرون، جدای از هم تو برای خزیدن خلق نشده ایپیشینیان انسان از هفت میبیماری اسپینال ماسکولار رژیم غذایی حاوی تخم مرغ ونباید صبر کرد آتش را بعد تاثیر درجه حرارت بر عملکآسیب روانی شبکه های اجتمبزرگترین خطایی که مردم مسندرم سردرد به دلیل افت فجهان فراکتالایا ابزار هوشمندی یا مغز هوش مصنوعی از عروسک بازی قضاوت ممنوعمسیر دشوار تکامل و ارتقاشباهت زیاد بین سلول هاي عواکسن اسپایکوژن ضد کروناحس و ادراک قسمت بیست و دوارتباط شگفت انگیز مغز انمیگرن شدید قابل درمان اسچند جهانیدانشمندان موفق به بازگردگل خاردار، زیباستدرگیری قلب در بیماری ویرتومورهای نخاعیپروانه ی آسمانیبیو الکترونیک؛ ترکیب موجرجزخوانی هایی که امروز بنرمشهای مهم برای تقویت عتاثیر رو ح و روان بر جسمافزایش قدرت ادراکات و حسسیاهچاله ی منفرد یا سیاهجهان کاملی در اطراف ما پراگر نعمت فراموشی نبود بسهوش مصنوعی در قضاوت های الرزش ناشی از اسیب به عصبمعمای اخلاقی قطارصرع و درمان های آنورزش و میگرنحس و ادراک- قسمت شصت و چهاز نشانه ها و آثار درک شدما به جهان های متفاوت خودچهار میلیارد سال تکامل بداروهای ضد بیماری ام اس وگیرنده باید سازگار با پیاسکار، لگوی هوشمنددست و پا زدن در سایه؟توپیراماتآلودگی هوا و پارکینسونبا تعمق در اسرار ابدیت و زمان و گذر آن سریع استچراروياها را به یاد نمی آتاریخ همه چیز را ثبت کردهام آر آی جدید با قدرت شگفجهش های ژنتیکی مفید در ساابزار بقا از نخستین همانهوش عاطفی قسمت هفتممن پر از تلخیممغز مادران و کودکان در زمطی یکصد هزار سال اخیر هرچیادگیری مهارت های جدید دخواب زمستانی سلول های سراز تکینگی تا مغز از مغز تنوار عصب و عضله مهم در تشداروی جدید برای ای ال اسگزارش یک مورد جالب لخته واسرار آفرینش در موجذهن خود را مشغول هماهنگیتکلم در گیاهانآنزیم تولید انرژی در سلوبارداری بدون رحمزندگی در جمع مواردی را برنظریه ی تکامل در درمان بیفلج خوابساختار فراکتال وجود و ذهترقی واقعی یا شعار ترقیامگا سه عامل مهم سلامتجاذبه و نقش آن در شکلگیریابزار بقا از نخستین همانهوشیاری کوانتومیمنابع انرژی از نفت و گاز مغز انسان رو به کوچک تر شعلم به ما کمک میکند تا موخواص شگفت هویجکفش و کتاباز تکینگی تا مغز از مغز تنوسانات کوانتومی منبع مادر موج، راز خلقت نهفته اسپیوند قلب خوک، به فرد دچااطلاعاتی عمومی در مورد مرمز و رازهای ارتباط غیر کتکامل داروینی هنوز در حاآیا هوش مصنوعی زندگی بشربحثی درباره هوش و تفاوتهزیست شناسی کل در جزء فراکترجمه فعالیت های عضله به همه چیز، ثبت می شودفال نیکوسرنوشتاندوهگین نباش اگر درب یا حقیقت افرادابزار بقای موجود زنده از هدف یکسان و مسیرهای مختلمنبع هوشیاری کجاست قسمت مغز در تنهایی آسیب میبینعید نوروز مبارکخار و گلخارق العاده و استثنایی بکنفرانس تشنج هتل کوثر اصاز تکینگی تا مغز- از مغزتدر برابر حقایق جدیدتقلید از طبیعتبه نقاش بنگررویا حقی از طرف خدانکاتی در مورد تشنجتا 20 سال آینده مغز شما به آیا بزرگ شدن مغز فقط در دبدون زمان، ماده ای وجود نزبان و شناخت حقیقت قسمت ستشویق خواندن به کودکانهمراهی نوعی سردرد میگرنیفراتر از دیوارهای باورمبانی ذهنی سیاه و سفیدسرعت فکر کردن چگونه استانسان عامل توقف رشد مغزهشت توصیه برای کاستن از دحافظه میتواند بزرگترین داتصال مغز و کامپیوترمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقش نگاه از پایین یا نگاهعشق درونی به یگانگی خلقتخطر حقیقی، خود انسان استکودکان مهاجراز خود رها شودرمان های علامتی در ام استمایل زیاد به خوردن بستنبه سیاهی عادت نکنیمروزهای سختنگاه من، نگاه تو و یا حقیتاثیر کپسول نوروهرب بر تآگاهی فراتر از آگاهیبرخی مرزهای اخلاق و علوم سفرنامه سفر به بم و جنوب تعویض دارو در تشنجهوش مصنوعی متصل با مغزقفس را بشکنمدل همه جانبه نگر ژنرالیشیر و دوغ باداماوکرلیزوماب داروی جدید شویتامین کاحس چشایی و بویاییاختلا ل در خود عضلهمنبع هوشیاری در کجاست؟ قنقش خرچنگ های نعل اسبی درسایتهای دیگردو ویژگی انتزاع و قدرت تجکاهش التهاب ناشی از بیمادرمان جدید سرطانتنهاییبیمار مرکز تنفس سلولیروشی جدید در درمان نابینچالش هوشیاری و اینکه چرا تاثیر گیاه خواری بر رشد وآرام باشبرخی سلولهای عصبی در تلاسلام تا روشناییتغییرات تکاملی سر انسان ایمان به رویاهوش مصنوعی از عروسک بازی قانونمندی و محدودیت عالممرگ و میر بسیار بالای ناششاهکار شش گوشواقعیت و انعکاسحس و ادراک قسمت نوزدهمادغام میان گونه های مختلمولتیپل اسکلروز در زنان نقشه مغزی هر فرد منحصر بهدین، اجباری نیستکتابخانهدرون آشفته ی تو و ظاهر خنتو تغییر و تحولیپیشرفت های باور نکردنی دبیماری اضطراب عمومیرژیم غذایی سالم و ضد التهنبرو و انرژی مداومتاثیر درجه حرارت بر عملکآسیب عصب پا به دنبال اعتیبزرگترین درد از درون است سوی ما آید نداها را صداجهان قابل مشاهده بخش کوچایا بیماری ام اس (مولتیپهوش مصنوعی از عروسک بازی قطار پیشرفتمسئول صیانت از عقیده کیسشجاعت و ترسواکسن دیگر کرونا ساخته شحس و ادراک قسمت بیست و سوارتباط شگفت انگیز مغز انمیاستنی گراویس بدون آنتیچند جهانی و علمدانشمندان نورون مصنوعی سگل درون گلداندرگیری مغز در بیماری کویتومورهای ستون فقراتپرواز از نیویورک تا لوس آبیوگرافیرحم مصنوعیچرا ماشین باید نتایج را پتاثیر روده بر مغزافزایش میل جنسی با خوردن سیاهچاله ی تولید کنندهجهان پیوستهاگر با مطالعه فیزیک کوانهوش مصنوعی در کامپیوترهالرزش دست ها و گردن و سر ETمعماری، هندسه ی قابل مشاضایعه ی شبکه لومبوساکرالورزش بهترین درمان بیش فعحسن یوسف باغچه ی مناز نظر علم اعصاب یا نرووسما با کمک مغز خود مختاريمچهار ساعت پس از کشتار خوکداروهای ضد تشنج با توضیح گالکانزوماب، دارویی جدیاسارت و پرخوریدست کردن در گوشتوانایی مغز و دیگر اجزای آلزایمربا خودت نجنگزمان و صبرچراروياها را به یاد نمی آسکته ی مغزی در جوانانتاریخ، اصیل نیست و ساخته ام اس و سرطانجهش های ژنتیکی غیر تصادفابزار بقا از نخستین همانهوش عاطفی قسمت یازدهمن بی من، بهتر یاد میگیرممغز چون ابزار هوش است دلیطیف انسفالیت، گیلن باره یادگیری هوش مصنوعی، عمیقخواب سالم عامل سلامتیاز تکینگی تا مغز از مغز تنوار عصب و عضله برای تاییداروی جدید برای دیابتگشایش دروازه جدیدی از طراسرار بازسازی اندام هاذهن خالی از شلوغی افکارتکنولوژی های جدید و حالتآواز خواندن در قفس، نشانبازگشایی مجدد مطب دکتر سزندگی در سیاهچالهنظریه ی تکامل در درمان بیفلج خواب چیستساختار شبکه های مغزی ثابتروس جریان انرژیاما شما از دید خفاش کور هجبران از دست رفته هاابزار بقا از نخستین همانهوشیاری سنتی یا هوشیاری منابع انرژی از نفت و گاز مغز انسان رو به کوچکتر شدعلم بدون توقفخواص عجیب لوبیاکفش بد، عامل مهم کمردرداز تکینگی تا مغز از مغز تنوشیدن چای برای مغز مفید در میان تاریکی و روشناییپیوند مدفوعاعتقاد اشتباه، نتیجه ی نرمز گشایی از اتصالات مغزتکامل داروینی هنوز در حاآیا هوش ارثی دریافتی از پبحثی درباره هوش و تفاوتهزیست شناسی باور حقیقت یا ترجمه ی فعالیت های عضله بهمه ی سردردها بی خطر نیستفاکسیبتسریع دویدن مهم نیستاندام حسی، درک از بخش هایحقیقت انسانابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست قسمت مغز را از روی امواج بشناسعامل کلیدی در کنترل کارآمنبع هوشیاری کجاست قسمت مغز زنان جوانتر از مغز مرعادت همیشه خوب نیستخبر مهم تلسکوپ هابلکنگره بین المللی سردرد داز تکینگی تا مغز، از مغز در جراحی کمر عجله نکنیدتقویت مغز با ورزشبه نقاش بنگررویاها از مغز است یا ناخوچگونه مولکول های دی ان ایتا بحر یفعل ما یشاآیا تکامل و تغییرات ژنتیبر کسی اعتماد نکن مگر اینزبان جانسوزتشخیص ژنتیکی آتروفی های هندسه ی پایه ایفرار در فرار از میزبان، دمباحث مهم حس و ادراکسطح آگاهی، رخدادهای زندگانسانیت در هم تنیده و متصو هر کس تقوای خدا پیشه کنحافظه های کاذباثر مضر مصرف طولانی مدت رمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقش نظام غذایی در تکامل معشق، شلوغ کردن نیستخطر را بپذیرکودکان میتوانند ناقل بی از درخواست ها جدا شودرمان ژنتیکی برای نوآوریتمایز یا کشف یگانگیبه سخن توجه کن نه گویندهروزهای سخت میگذردنگاه مادی غیر علمی استتاثیر کپسول نوروهرب بر سآپومورفین در پارکینسونبرخی نکات از گاید لاین پرسفرنامه سفر به بم و جنوب تعیین پیش آگهی آسیب به عصهوش مصنوعی و کشف زبان هایقله برای دیدن نه برای به مدل هولوگرافیک ژنرالیزهشیشه ی بازالتی و سیلیکونايندگان چگونه خواهند دیدویتامین کا و استخوانحس و ادراک (قسمت اول )اختلاف خانوادگی را حل کنمنبع هوشیاری در کجاست؟(قنقش داروهاي مختلف معروف دو بیماری روانی خود بزرگ کاهش حافظه هرچند فرایندیدرمان جدید سرطانتنهایی رمز نوآوری استبیماری لبر و نابینایی آنروشی جدید در درمان سکته مچالش هوشیاری و اینکه چرا تاثیر گیاهخواری بر رشد و آرامش و دانشبرخی سيناپسها طی تکامل و سلاح و راهزنیتغذیه بر ژنها تاثیر دارداین پیوند نه با مغز بلکه هوش مصنوعی از عروسک بازی قارچ بی مغز در خدمت موجودمرگ و سوال از قاتلشاید گوشی و چشمی، آماده شواقعیت تقویت شدهحس و ادراک قسمت هفتمادغام دو حیطه علوم مغز و مواد کوانتومی جدید، ممکننقشه های مغزی جدید با جزیدیوار همه اش توهم بودکجای مغز مسئول پردازش تجدروغ نگو به خصوص به خودتتو جهانی هستی که خودش را پیشرفت های جدید علوم اعصبیماری بیش فعالیرژیم غذایی ضد التهابیچت جی پی تیتاثیر درجه حرارت بر عملکآسانی موفقیتبسیاری از مجرمان، خودشانسوپاپ ها یا ترانزیستورهاجهان موازی و حجاب هاایا بدون زبان میتوانیم تهوش مصنوعی از عروسک بازی قطره قطرهمسئولیت جدیدشرکت نورالینک ویدیویی ازواکسن دیگری ضد کرونا از دحس و ادراک قسمت بیستمارتباط غیرکلامی بین انسامیاستنی گراویس در جوانانچند روش ساده برای موفقیتدانشمندان یک فرضیه رادیکگل زندگیدرگیری مغز در بیماران مبتوهم فضای خالیپروتئین های ساده ی ابتدابیوگرافیرحم مصنوعیچرا مردم با زندگی میجنگنتاثیر روزه داری بر سلامت افزایش مرگ و میر سندرم کوسیاهچاله، سیاه خالص یا پجهان پیوستهاگر تلاش انسان امروز براهوش مصنوعی در تفکر خلاق الرزش عضله یا فاسیکولاسیومعنی روزهضایعه ی عروقی مخچهورزش در کمر دردحساسیت روانی متفاوتاز نظر علم اعصاب اراده آزما بخشی از این جهان مرتبطنون و القلمداروی فامپیریدین یا نورلگام کوچک ولی تاثیرگذاراساس انسان اندیشه و باور دست آسمانتوانایی یک فرد، برای تغیآلزایمر در جوانانبا خدا باشزمان واقعیت است یا توهمچراغ های متفاوت و نور یکسسکته ی چشمیتازه های اسکیزوفرنی(جنوام اس یا تومور؟جهش های بیماری زا، معمولابزار بقا از نخستین همانهوش عاطفی قسمت پنجممننژیتمغز چگونه صداها را فیلتر طبیعت موجی جهانیادگرفتن، آغاز حرکت است خواب سالم عامل سلامتی و یاز تکینگی تا مغز از مغز تنوار عصب و عضله تعیین محلداروی جدید ضد فشار خونپل جویی اصفهاناصفهان زیباذهن سالمتکنولوژی و پیشرفتآینه در اینهبازگشت از آثار به سوی خدازندگی زمینی امروز بیش از نظریه ی ریسمانفلج دوطرفه عصب 6 چشمسادیسم یا لذت از آزار دادتری فلوپرازینامروز دانش ژنتیک هیچ ابهجدا کردن ناخالصی هاابزار بقا از نخستین همانهوش، ژنتیکی است یا محیطیمنابع انرژی از نفت و گاز مغز ایندگان چگونه استعلم در حال توسعهخود جسم و یا تصویرکل اقیانوس در یک ذرهاز تکینگی تا مغز از مغز تنوعی سکته مغزی ، وحشتناک در مانهای کمر دردپیوند مدفوع در درمان بیماعتماد به خودرمز پیشرفت تواضع است نه طتکامل داروینی هنوز در حاآیا هوش سریعی که بدون احسبحثی درباره هوش و تفاوتهزیست، مرز افق رویداد هستترجمه ای ابتدایی از اسراهمه جا خیر بکارفاجعه ی جهل مقدسسریعترین کامپیوتر موجودانرژی بی پایان در درون هرحقیقت اشیاابزار بقای موجود زنده از حقیقت تنها چیزی است که شاابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست قسمت مغزهای کوچک بی احساسعادت کن از بالا نگاه کنیخدا موجود استکنگره بین المللی سردرد داز تکینگی تا مغز، از مغز در درمان بیماری مولتیپل تقویت استخوان در گرو تغذبه نادیدنی ایمان بیاوررویاهای پر رمز و حیرتی درچگونه میتوان با قانون جنتاول کف پا و حقیقتآیا تراشه ها داخل مغز، میبرلیتیونزبان ریشه هایی شناختی استشخیص آلزایمر سالها قبل هندسه ی رایج کیهانفرد موفقمبتکران خودشکوفاسعی کن به حدی محدود نشویانسانیت در برابر دیگرانوفور و فراوانیحافظه و اطلاعات در کجاست اثرات فشار روحی شدیدمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقش نظریه تکامل در شناساعصب حقوق نورولووخطرات هوش مصنوعیکودکان گذشته به آینده فکاز دست دادن دم در پیشینیادرمان کارتی سل و تومور مغتمدن قدیمی ای در جنوب ایربهبود حافظه پس از رخدادهروش مقابله مغز با محدودینگاه محدود و تک جانبه، مشتاثیر کپسول نوروهرب بر سآپومورفین در پارکینسونبرخی نرمش ها برای درد زانسفری به آغاز کیهانتعامل انسان و هوش مصنوعیهوش مصنوعی یا حماقت طبیعقله سقوطمدل هولوگرافیک تعمیم یافشکل های متفاوت پروتئین هايا اراده آزاد توهم است یویتامین کا در سبزیجاتحس و ادراک (قسمت دوم )اختلال حرکتی مانند لرزش منبع خواب و رویانقش درختان در تکاملدو بار در هفته ماهی مصرف کاهش دوپامین عامل بیماریدرمان دارویی سرطان رحم بتنبیه چقدر موثر استبیماری میاستنی گراویسريتوکسيمب در درمان ام اسچالش هوشیاری و اینکه چرا تاثیر انتخاب از طرف محیط آرامش و سکونبرداشت مغز ما از گذر زمانسلسله مباحث هوش مصنوعیثبت و دستکار ی حافظهاین اندوه چیستهوش مصنوعی از عروسک بازی قبل و بعد از حقیقتمرگ انتقال است یا نابود ششاید درست نباشدواقعیت تقویت شدهحس و ادراک قسمت هفدهمارتقا و تکامل سنت آفرینش موجود بی مغزی که می تواندنقشه با واقعیت متفاوت اسدیوار، از ابتدا توهم بودکرونا چه بر سر مغز می آوردریا آرام نخواهد شد کشتی تو جدای از کیهان نیستیپیشرفت در عقل است یا ظواهبیماری تی تی پیرژیم غذایی ضد دردچت جی پی تیتاثیر درجه حرارت بر عملکآشنا پنداریبسیاری از بیماری های جدیسوپاپ ها یا ترانزیستورهاجهان ما میتواند به اندازایا تکامل هدفمند استهوش مصنوعی از عروسک بازی لمس کوانتومیمسئولیت در برابر محیط زیشربت رب انارواکسن سرطانحس و ادراک قسمت دهمارتروز یا خوردگی و التهامیدان مغناطيسي زمین بشر چندین ماده غذایی که مانندانشمندان ژنی از مغز انسگلوله ی ساچمه ایدرگیری مغزی در سندرم کووتوهم فضای خالی یا توهم فضپروتز چشمبیان ژن های اسکیزوفرنی درسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرچرا مغز انسان سه هزار سالتاثیر روزها، ماه ها یا ساافزایش سرعت پیشرفت علوم سیاره ی ابلهانجهان پر از چیزهای اسرار آاگر خواهان پیروزی هستیهوش مصنوعی در خدمت خلق وحلزوم گذر انسان از حدها و معاینه قبل از نوار عصب و ضایعات در عصب زیر زبانیوزن حقیقی معرفت و شناختخفاش کور و انسان بینا؟از نظر علم اعصاب اراده آزما تحت کنترل ژنها هستیم ینوآوری ای شگفت انگیز دانداروی لیراگلوتیدگامی در درمان بیماریهای استفاده از مغز، وزن را کمدست بالای دستتوازن مهمتر از فعالیت زیآملودیپین داروی ضد فشار با طبیعت بازی نکنزمان پلانکنزاع ها بیهوده استسال 2025 سال بین المللی علمتازه های بیماری پارکینسوامواجی که به وسیله ی ماشیجهش تمدنی عجیب و شگفت انسابزار بقا از نخستین همانهوش عاطفی قسمت اولمن، ما یا چی؟مغز ناتوان از توجیه پیداطبیعت بر اساس هماهنگییادآوری خواب و رویاخواب عامل دسته بندی و حفطاز تکینگی تا مغز از مغز تنوار عصب و عضله در مطب دکداروی جدید ضد میگرنپل خواجو اصفهاناصل بازخوردذهت را روی چیزهای مفید متتکنولوژی به طرز وحشتناکیآیندهبازگشت به ریشه های تکاملزندگی زودگذرنظریه ی ریسمان و هوشیاریفن آوری های جدید علیه شناسازگاری با محیط بین اجزاتری فلوپرازینانفجار و توقف تکاملی نشاجدایی خطای حسی استابزار بقا از نخستین همانهوض مصنوعی زندهمنابع انرژی از نفت و گاز مغز ابزار بقای برتر مادیعلم راهی برای اندیشیدن اخودآگاهی و هوشیاريکلمات بلند نه صدای بلنداز تکینگی تا مغز از مغز تنیوالیندر محل کار ارزش خودت را بپیوند مغز و سر و چالشهای اعتماد به خودرمز امید، بی نیازی از مردتکامل داروینی هنوز در حاآیا هشیاری کوانتومی وجودبحثی درباره هوش و تفاوتهزاویه نگاه ها یکسان نیستترس و آرمان هاهمیشه چیزی برای تنهایی دفارغ التحصیلان، فقیر و دسرکه انگبین عسلی مفید برانرژی تاریکهدف یکسان، در مسیرهای متهدف از تکامل مغزحقیقت خواب و رویاابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست قسمت مغز، فقط گیرندهعادت کن خوب حرف بزنیخدا نور آسمان ها و زمین اکنترل همجوشی هسته ای با هاز تکینگی تا مغز، از مغز در دعواها چه میکنی؟تقویت حافظه یا هوش مصنوعبه هلال بنگررویای شفافچگونه مغز ما، موسیقی را پتابوهای ذهنیآیا جنین انسان، هوشمندی برنامه و ساختار پیچیده مزبان شناسی مدرن در سطح سلتشخیص ایدزهندسه بنیادینفرد یا اندیشهمتواضع باششلیک فراموشیانسان، گونه ای پر از تضادوقاحت و تمسخر دیگرانحافظه و اطلاعات در کجاست اثرات مفید قهوهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقش هورمون های تیروئید دعصب سیاتیکدفاع از پیامبرکودکان خود را مشابه خود تاز روده تا مغزدرمان پوکی استخوانتمدن پیشرفته ی پیشینیانبهداشت خوابروش های صرفه جویی در ایجانگاه کلی نگرتاثیر کتامین در درمان پاآب زندگی است قسمت چهارمبرخی نرمش ها برای زانوسقوط درون جاذبه ای خاص، چتعامل انسان با هوش مصنوعهوش مصنوعی گوگل به کمک تشقلب های سادهمدل های ریز مغز مینی برینشکل پنجم مادهايا اراده آزاد توهم است یویتامین بی 12 در درمان دردحس و ادراک قسمت 67اختلال خواب فرد را مستعد منتظر نمان چیزی نور را بهنقش ذهن و شناخت در حوادث دو برابر شدن خطر مرگ و میکاهش سن بیولوژیکی، تنها درمان زخم دیابتی با تکنوتهدیدهای هوش مصنوعیپیوند اندام از حیوانات ببیماری میاستنی گراویسریه زغالیچالش های ایستادن بر دو پاتاثیر احتمالی عصاره تغلیآرامش عقلبرداشتت از جهان رو زیاد سلطان جنگل یا صاحب ملکوتثبت امواج الکتریکی در عصاین ایده که ذرات سیاهچالهوش مصنوعی از عروسک بازی قبل از آغازمرگ تصادفیشایسته نیست در جیب خود قرواقعیت خلا و وجود و درک محس و ادراک قسمت هجدهمارتقا یا بازگشت به قبل ازموجودات مقهور ژنها هستندنقص های سیستمی ایمنیدید تو همیشه محدود به مقدکریستال هادریافت هورمون امید با ورتو دی ان ای خاص ميتوکندريپیشرفت ذهن در خلاقیت استبیماری خود ایمن اعصاب محراه فراری نیستنتایج نادانی و جهلتاثیر درجه حرارت بر عملکآشنا پنداریبسیاری از بیماری های جدیسوپاپ ها یا ترانزیستورهاجهان مادی، تجلی فضا در ذهایجاد احساساتهوش مصنوعی از عروسک بازی لووفلوکساسینمستند جهان متصلشربت ضد خلطواکسن سرطانحس و ادراک قسمت دوازدهمارزش های وارونهمیدان های مغناطیسی قابل چندجهانیدانشمندان پاسخ کوانتومی گلوئوندرگیری مغزی در سندرم کووتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)پروتز عصبی برای تکلمبیان حقیقترساناها و ابر رساناها و عچرا مغزهای ما ارتقا یافت تاثیر روغن رزماری استنشاافسردگی و اضطراب در بیماسیاره ابلهانجهان پر از چیزهای جادویی اپل ویژن پرو در تشخیص بیمهوش مصنوعی در خدمت خلق وحلزوم سازگاری قانون مجازامعادله ها فقط بخش خسته کنضرورت زدودن افکاروزوز گوشخفاش با شیوع همه گیری جدیاز واقعیت امروز تا حقیقتمانند کودکان باشیدنوار مغز مشاهده ی غیر مستداروی کنترل چربی خونگامی در درمان بیماریهای استفاده از نظریه ی تکامل دست خدا بارها را از دوشت توت زیاد بخوریدآموزش نوین زبانبالای هر دستی، دستی هستزمان به چه دلیل ایجاد میشنزاع بین جهل و علم رو به پسال سیزده ماههتازه های درمان ام اسامیوتروفیک لترال اسکلروجهشهای مفید و ذکاوتی که دابزار بقا از نخستین همانهوش عاطفی قسمت دهممن، خود تو هستممغز و قلب در جنین موش مصنطعمه ی شبکه های ارتباط اجیاری خدا نزدیک استخواص فلفل سبزاز تکینگی تا مغز از مغز تنوبت کودکانداروی جدید ضد الزایمرپلاسمای غالباصل در هم تنیدگی و جهانی ذخیره ی شگفت انگیز اطلاعتکنولوژی جدید که سلول هاآینده ی انسان در فراتر ازبازخورد یا فیدبکزندگی سلول در بدن، جدای انظریه تکامل در درمان بیمفناوری هوش مصنوعی نحوه خستم با شعار قانون بدترین ترک امروزانفجار بزرگ پایان بوده اجریان انرژی در سیستم های ابزار بقا از نخستین همانهیچ نقطه ای مرکزی تر از امنابع انرژی از نفت و گاز مغز ابزار برتر بقاعلم ساختن برج های چرخانخودآگاهی و هوشیاريکلوزاپین داروی ضد جنوناز تکینگی تا مغز از مغز تنیکولا تسلادر چه مرحله ای از خواب ، راعتماد بی موردرمز بقای جهش ژنتیکیتکامل زبانآیا واکنش های یاد گرفته وبحثی درباره هوش و تفاوتهزاوسکا درمان گوشرترسناک تر از کوریهمیشه چشمی مراقب و نگهبافاصله ها در مکانیک کوانتسرگیجه از شایعترین اختلاانرژی تاریک که ما نمی توانرژی خلا ممکن استهدف از خلقت رسیدن به ابزاحقیقت در علم، هرگز نهایی ابزارهای پیشرفته ارتباط منبع هوشیاری کجاست قسمت مغز، همه ی واقعیت را نمیبعادت کردن به نعمتخدا بخشنده است پس تو هم بکنترل جاذبهاز تکینگی تا مغز، از مغز در سال حدود 7 میلیون نفر تقویت سیستم ایمنیبه کدامین گناه کشته شدندروان سالمچگونه مغز پیش انسان یا همتاثیر فکر بر سلامتآیا جهان ذهن و افکار ما مبرنامه ی مسلط ژنها در اختزبان شناسی نوین نیازمند تصویر خورشید یا خود خورشهندسه در پایه ی همه ی واکفرد حساس از نظر عاطفی و بمجموعه های پر سلولی بدن مشلیک فراموشیانعطاف پذیری مکانیسمی علوقت نهيب هاي غير علمي گذشحافظه و اطلاعات در کجاستاثرات مفید روزه داریمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقش هورمون زنانه استروژنعضلانی که طی سخن گفتن چقددفاع در برابر تغییر ساختکودکان را برای راه آماده از سایه نترسدرمان پوکی استخوانتمدن بشری و مغز اخلاقیبهداشت خواب، امروز در جهروش های عملی برای رفع کمرنگاه انسان محدود به ادراتاثیر گیاه خواری بر رشد وآب زندگی است قسمت هفتمبرخی نرمش های گردنسقوط زیگزاگی یا ناگهانیتعداد کلی ذهن ها در جهان هوش مصنوعی گوگل به کمک تشقلب و عقلمدیون خود ناموجودشکرگزار هر چیزی باش که داویتامین بی هفدهحس و ادراک قسمت 74اختلال در شناسایی حروف و منتظر نتیجه ی کارهایت بانقش روی و منیزیم در سلامتدو برابر شدن خطر مرگ و میکایروپاکتیک چیستدرمان ساده ی روماتیسمتو یک معجزه ایپیوند اندام حیوانات به ابیماری های میتوکندریریواستیگمینچالش کمبود اندام برای پیتاثیر بینش و انتظارات فرآرامش(سکوت) stillness و تکاپوبررسي علل احتمالي تغيير سم زنبور ، کلیدی برای وارجلو رفتن یا عقبگرداین ابتدای تناقض هاستهوش مصنوعی از عروسک بازی قبل از انفجار بزرگمرگ عاطفه و محبتشادی، پاداش انجام وظیفهوالزارتان داروی ضد فشار حس و ادراک قسمت هشتمارتوکين تراپی روشی جديد مورد نادر همپوشانی دو بینقص در تشخیص هیجانات عامدیدن خدا در همه چیزکریستال زمان(قسمت اولدریای خداتو در میانه ی جهان نیستی پیشرفتی مستقل از ابزار هبیماری دویکراه نجاتنتاران، جذب کنتاثیر درجه حرارت بر عملکآشناپنداری چیستبشکه ای که ته نداره پر نمسوخت هیدروژنی پاکجهان مرئی و نامرئیایران بزرگهوش مصنوعی از عروسک بازی لوب فرونتال یا پیشانی مغمشکل از کجاستشش مرحله تکامل چشمواکسن ضد اعتیادحس و ادراک قسمت سومارزش های حقیقی ارزش های غمیدان های کوانتومی خلانه ناامیدی بلکه ارتقادانشمندان اولین سلول مصنگمان میکنی جرمی کوچکی در درگیری اعصاب به علت میتوتوهم چیستپرورش مغز مینیاتوری انسابیداری معنوی یعنی دوستی رستگاری محدود به یک راه نچرا ویروس کرونای دلتا واتاثیر رژیم گیاه خواری بر افسردگی و ساختار مغزسیاره ابلهانجهان دارای برنامهاپی ژنتیکهوش مصنوعی درمانگر کامپیلزوم سازگاری قانون مجازامعجزه های هر روزهضرب المثل یونانیوسواس، بیماری استخلا، حقیقی نیستاز کجا آمده ام و به کجا میمانند آب باشنوار مغز با توضیح دکتر فاداروی تشنجی دربارداریگاهی لازم است برای فهم و استفاده از هوش مصنوعی در دستورالعمل مرکز کنترل بیتوسعه هوش مصنوعی قادر اسآمارهای ارائه شده در سطح بالاترین هدف از دولتزمان شگفت انگیزنزاع بین علم و نادانی رو سانسور از روی قصد بسیاری تاسف بار است انسان، حق خوامید نیکو داشته باش تا آنجهشهای مفید و ذکاوتی که دابزار بقا از نخستین همانهوش عاطفی قسمت دوممنابع انرژي پاک سرچشمه حمغز و هوش، برترین ابزار بظهور امواج مغزی در مغز مصژن همه چیز نیستخواص منیزیماز تکینگی تا مغز از مغز تنور از عمق تاریکیداروی سل سپتپمبرولیزوماب در بیماری چاصل علت و تاثیرذره ی معین یا ابری از الکتکنولوژی جدید که سلول هاآینده ی حمل و نقل هوایی دبازسازي مغز و نخاع چالشی زندگی، مدیریت انرژینظریه تکامل در درمان بیمفواید روزه داری متناوبستم، بی پاسخ نیستترکیب آمار و ژنتیکانقراض را انتخاب نکنیدجریان انرژی در سیستم های ابزار بقا از نخستین همانهیچ چیز همیشگی نیستمنابع انرژی از نفت و گاز مغز از بسیاری حقایق می گرعلیت رو به عقبخودت را از اندیشه هایت حفکلید نزدیک و نگاه تو بر فاز تکینگی تا مغز از مغز تنیاز به آموزش مجازی دیجیدر ناامیدی بسی امید استتفاوت قند طبیعی با قند و اعتیاد و تلاش های درمانی رمز جهانتکامل زبانآیا یک، وجود داردبحثی درباره احساسات متفازبان فرایند تکاملی برای ترسان نیستیهمیشه اطمینان تو بر خدا بفاصله ی همیشگی تصویر سازسرگردانیهمیشه به آنچه داری، خوشنفتون های زیستیسربازان ما محققا غلبه می انرژِی برای ایجاد اضطرابهر چیز با هر چیز دیگر در تحقیقت راستین انسان علم بابزارهای بقا از نخستین همنبع هوشیاری کجاست قسمت مغزتان را در جوانی سیم کشعادت بد را ترک کنخدا تاس نمیریزدکندن ریشه ی خوداز تکینگی تا مغز، از مغز در عید نوروز مراقب تصادف تلقین اطلاعات و حافظهبه امید روزهای بهترروبات ها قول میدهندچگونه هموساپينس بر زمین تاثیر مشاهده بر واقعیت بآیا جهش های ژنتیکی، ویروبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱زبان، نشان دهنده ی سخنگو تصویر در هم تنیدگی کوانتهندسه زبانِ زمان استفردا را نمیدانیممجرم، گاهی قربانی استشنا در ابهای گرم جنوب نیااهمیت کنترل خشموقتی فهمیدی خطا کردی برگحافظه ی ما انسان ها چرا ماثرات مضر ماری جوانامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقش ویتامین K در ترمیم اسغم بی پایاندقیق ترین تصاویر از مغز اکوری گذرای ناشی از موبایاز سایه بگذردرمان آرتروز با ورزش موضتمدن زیر آببهداشت خواب، رمز حافظه ی روش هایی برای مقابله با انگاه از کنار و یا از روبرتاثیر گیاه خواری بر رشد وآب زندگی است قسمت اولبرخی یونها و مولکول های مسلول های مغزی عامل پارکیتعذیه ی ذهنهوش مصنوعی الفاگوقلب یا مغزمدیریت اینترنت بر جنگشکست حتمیویتامین دی گنجینه ای بزرحس و ادراک قسمت 75اختلال در شناسایی حروف و منتظر زمان ایده آل نشونقش روزه داری در سالم و جدو داروی جدید برای میاستکار امروز را به فردا نینددرمان سرگیجه بدون نیاز بتو یک جهان در مغز خودت هسپیوند سر آیا ممکن استبیماری های مغز و اعصاب و ریاضیات یک حس جدید استچالش دیدگاه های سنتی در بتاثیر ترکیبات استاتین (سآرزوها را کم کنبررسی مغز با امواج مادون سماگلوتید داروی کاهش دهنجلوتر را دیدناین بیمار را باید چه کار هوش مصنوعی از عروسک بازی قبرستان ها با بوی شجاعتمرگی وجود نداردشب سیاه سحر شودواکنش های ناخودآگاه و تقحس و ادراک قسمت هشتاد و نارتباط میکروب روده و پارموسیقی نونقطه ی رسیدن به قلهدیدگاه نارسای دوگانه ی مکریستال زمان(قسمت دوم)درک فرد دیگر و رفتارهای اتوقف؛ شکستپپوگستبیماری دیستروفی میوتونیراه های جدید برای قضاوت رنجات در اعتماد به خودتاثیر درجه حرارت بر عملکآشتی بهتر استبشریت از یک پدر و مادر نیسودمندی موجودات ابزی بر جهان مشارکتیایرادهای موجود در خلقت بهوش مصنوعی از عروسک تا کملوتیراستاممشکلات نخاعیششمین کنگره بین المللی سواکسن علیه سرطانحس و ادراک قسمت سی و هشتمارزش حقیقی زبان قسمت اولمیدان بنیادین اطلاعاتنه به اعدامدانشمندان تغییر میدان مغگنجینه ای به نام ویتامین درب بسته با غیر خود باز متوهم و خیالپرکاری تیروئیدبیداری و خواب کدام بهتر ارشته نوروایمونولوژی و نقچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک تاثیر رژیم گیاه خواری بر اقلیت خلاقسیب یکسان و دیدگاه های متجهان در حال نوسان و چرخشابتدا سخت ترین استهوش مصنوعی درخدمت خلق وحلزوم عدم وابستگی به گوگل معجزه ی چشمضربه مغزی در تصادف رانندوسیله، فقط دعا نیستخلا، خالی نیستاز کسی که یک کتاب خوانده ماه رجبنوار مغز ترجمه رخدادهای داروی جدید ALSگاهی مغز بزرگ چالش استاستفاده از انرژی خلادغدغه نتیجه ی نادانی استتوسعه برخی شغل ها با هوش آن چیزی که ما جریان زمان باهوش ترین و با کیفیت تریزمان طلایی سکته ی مغزی رانزاع بین علم و جهل رو به پسانسور بر بسیاری از حقایتبدیل پلاستیک به کربن و سامید نجاتجوانان وطنابزار بقا از نخستین همانهوش عاطفی قسمت سوممنابع انرژی از نفت و گاز مغز و اخلاقظرف باید پر شود چه با چرک ژن همه چیز نیستخواص میوه ی بهاز تکینگی تا مغز از مغز تنور درونداروی ضد چاقیپناه به بیاباناصل عدم قطعیت از کوانتوم ذرات کوانتومی زیر اتمی قتکینگیآینده ی علم و فیزیک در60 ثباغچه ی منزندگی، مراتب هوشیاری استنظریه تکامل در درمان بیمفواید روزه داری متناوبستون فقرات انسان دو پا جلانواع سکته های مغزیجریان انرژی در سیستم های ابزار بقای موجود زنده از هیچ چیز، چقدر حقیقی استمنابع انرژی از نفت و گاز مغز به تنهایی برای فرهنگ علایم کمبود ویتامین E را خودروهای هیدروژنیکلید، در ناشناخته هاستاز تکینگی تا مغز از مغز تنیروی پنجم در طبیعتدر هم تنیدگی مرزها و بی متفاوت مغز انسان و میمون هاعتیاد را به دور بیندازرمز جهان خاصیت فراکتالتکامل زبان انسان از پیشیآیا کیهان می تواند یک شبیبحثی درباره احساساتی غیرزبان متغیرتزریق قیچی ژنتیکی کریسپرتسلیم ارتباط با من برترهمیشه داناتر از ما وجود دفروتنی معرفتیسربرولایزینانسولینهر جا که جات میشه، جات نیحقیقت غیر فیزیکیابزارهای بقا ازنخستین هممنبع هوشیاری کجاست قسمت مغزتان را در جوانی سیمکشعادت دادن مغز بر تفکرخدای رنگین کمانکندر در بیماریهای التهاباز تکامل تا مغز از مغز تا درمان نگهدارنده ی اعتیادتلاش ها برای کشف منابع جدبه بالا بر ستارگان نگاه کروبات های ریز در درمان بیچگونه هوشیاری خود را توستاثیر نگاه ناظر هوشیار بآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجبرین نت به جای اینترنتزبان، وسیله شناسایی محیطتصویر زیبا از سلولهندسه، نمایشی از حقیقتفرزندان زمان خودمحل درک احساسات روحانیشناخت ناشناختهاهرام مصر از شگفتی های جهوقتی ناراحتی چیکار میکنیحافظه ی ما انسان ها چرا ماجزای پر سلولی بدن انسان منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقش ژنتیک در درمان اختلاغم بی پایاندل به دریا بزنکی غایب شدی تا نیازمند دلاز علم جز اندکی به شما دادرمان ام اس(مولتیپل اسکلتمدنی قدیمی در شمال خلیج بوزون هیگز چیستروش هایی برای کم کردن اضطنگاه از بیرون مجموعهتاثیر گیاه خواری بر رشد وآب زندگی است قسمت دومبرخی اثرات مضر ویتامین دسلول های بنیادیتغییرای نعمت من در زندگیمهوش مصنوعی اکنون می توانقلب دروازه ی ارتباطمدیریت اضطراب، از مهمتریشکستن مرز دور مغزویروس مصنوعیحس و ادراک قسمت 78اختلالات مخچهمنحنی که ارتباط بین معرفنقش رژیم غذایی بر رشد و ادو سوی واقعیتکار با یگانگی و یکپارچگیدرمان سرگیجه بدون نیاز بتو کجای جهانیپیوند سر برای چه بیمارانبیماری های ژنرالیزه ی عصریتوکسیمابچاالش ها در تعیین منبع هوتاثیر تغذیه بر سلامت رواآزمون تجربی، راهی برای ربررسی و اپروچ جدید بر بیمسندرم میلر فیشرجمجمه انسان های اولیهاینکه به خاطرخودت زندگی هوش مصنوعی از عروسک بازی قدم زدن و حرکت دید را تغیمراقب خودتون و خانواده هشبیه سازی میلیون ها جهان واکنش به حس جدیدحس و ادراک قسمت هشتاد و شارتباط ماده و انرژیموسیقی هنر مایع استنقطه ای بود و دگر هیچ نبودیروز و امروزکریستال زمان(قسمت سوم)درک نیازمند شناخت خویش اتولید مولکول جدید توسط هپایان، یک آغاز استبیماری سلیاکراه های جدید برای قضاوت رنجات در راستگوییتاثیر درجه حرارت بر عملکآغاز فرایند دانستنبعد پنجمسی و سه پل اصفهانجهان معناایستادن در برابر آزادی بهوش مصنوعی از عروسک تا کملوزالمعده(پانکراس)مصنوعمشکلات بین دو همسر و برخیشعار و عملواکسنی با تاثیر دوگانه احس و ادراک قسمت سی و ششمارزش حقیقی زبان قسمت دوممیدازولام در درمان تشنج نه به اعدامدانشمندان روش هاي جدیدی گندم بکاری، جو درو نمیکندرختان چگونه بر تشکیل ابتوهم وجودپراسینزوماب در پارکینسوبیرون اصل است یا درونرشد مغز فرایندی پیچیده اچرا پس از بیدار شدن از خوتاثیر رژیم گیاه خواری بر اقیانوس نادانیسیر آفرینش از روح تا مغز جهان در حال ایجاد و ارتقاابتدایی که در ذهن دانشمنهوش مصنوعی ساخته هوش طبیمقاومت به عوارض فشار خون معجزه ی علمضررهای مصرف شکر و قند بر یک پیام منفرد نورون مغزی خلاصه ای از مطالب همایش ماز آغاز خلقت تا نگاه انساماهیچه ی صبرنوار مغز در فراموشی هاداروی جدید s3 در درمان ام گاهی جهت را عوض کناستفاده از سلول های بنیاذهن ما از در هم شکستن منبتوصیه های سازمان بهداشت آنچه می دانم، آنچه را میخباور و کیهان شناسیزمان، واقعی نیستنسبیت عام از زبان دکتر برسانسور ذهنتبدیل تراکت صوتی مصنوعی امید یا ناامیدی؟جوانان وطنابزار بقا از نخستین همانهوش عاطفی قسمت ششممنابع انرژی از منابع نهفمغز و اخلاقظرفیت مغز چقدر استژن هوش و ساختارهای حیاتی خواص هلو برگ هلواز تکینگی تا مغز از مغز تنوروفیبروماتوزداروی ضد چاقیپنج اکتشاف شگفت آور در مواصل، روان و نفس استذرات کوانتومی زیر اتمی قتکامل فردی یا اجتماعیآینده با ترس جمع نمیشودبترس از اینکه کسی، به درگزندان ذهنینعناعفواید زیاد دوچرخه سواریستارگانی قبل از آغاز کیهانیس بی کسانجراحی هوشیار مغزابزار بقای موجود زنده از هیچ وقت خودت را محدود به منابع بی نهایت انرژی در دمغز بیش از آنچه تصور میشوعلایم کمبود ویتامین E را خورشید مصنوعیکلام و زبان، گنجینه ای بساز تکینگی تا مغز از مغز تچیز جدید را بپذیردر هم تنیدگی کوانتومیتفاوت ها و تمایزها کلید باعداد بینهایت در دنیای مرنگ کردن، حقیقت نیستتکامل ساختار رگهای مغزی آیا گذشته، امروز وآینده بحران ذهن فیلمی قابل تامزبان مشترک ژنتیکی موجودابخش فراموش شده ی حافظهزبان چهار حرفی حیات زمینتسلیم شدن از نورون شروع مهمیشه راهی هستفروتنی و غرورسردرد میگرنانسولین هوشمندهر حرکت خمیده می شود و هر حقیقت غیر قابل شناختابزارهای بقای موجود زندهمنبع هوشیاری کجاست قسمت مغط یک گیرنده استعارضه جدید ویروس کرونا سخدایی که ساخته ی ذهن بشر کندر علیه سرطاناز تکامل تا مغز، از مغز تدرمان نابینایان آیا ممکنتلاش های جدید در ALSبه بالاتر از ماده بیندیشروبات کیانچگونه واکسن کرونا را توزتاثیر نگاه و مشاهده ناظر آیا خداباوری محصول تکاملبرای یک زندگی معمولیزدودن نقص از هوش مصنوعیتصویر زیبای اصفهانهنر فراموشیفرضیه ای جدید توضیح میدهمحل درک احساسات روحانی دشناخت و معرفت، و نقش آن داولویت بندی ها کجاستوقتی پر از گل شدی خودت را حافظه ی هوش مصنوعیاجزایی ناشناخته در شکل گمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقش گرمایش آب و هوا در همغیرقابل دیدن کردن مادهدلایلی که نشان میدهد ما بکیهان خود را طراحی میکنددرمان با سلول های بنیادیتمرکز و مدیتیشنبوزون هیگز جهان را از متلروش هایی برای جلوگیری از نگاه از دور و نگاه از نزدتاثیر گیاه خواری بر رشد وآب زندگی است قسمت سومبرخی اختلالات عصبی مثانهسلول های بنیادی منابع و اتغییر الگوی رشد مغزی با زای همه ی وجود منهوش مصنوعی از عروسک های بقلب روباتیکمداخله ی زیانبار انسانشکستگی لگن یا سکته ی مغزیویروس های باستانی، مغز محس و ادراک قسمت 82اختلالات حرکتی در انسانمنشأ اطلاعات و آموخته ها نقش رژیم غذایی در رشد و ادولت یا گروهککارهای کوچک، بی ارزش نیسدرمان سرگیجه بدون داروتو کز محنت دیگران بی غمیپیوند سر، یکی از راه حلهابیماری های روانی با تاثیریسپریدوننابینایی در نتیجه ی گوشی تاثیر حرکات چشم بر امواج آزمون ذهنی گربه ی شرودینبررسی ژنها در تشخیص بیماسندرم کووید طولانیجنین مصنوعیاینکه خانواده ات سالم باهوش مصنوعی از عروسک بازی قدرت مردممراحل ارتقای پله پله کیهشبیه سازی سیستم های کوانواکسن های شرکت فایزر آمرحس و ادراک قسمت پنجمارتباط متقابل با همه ی حیمیلر فیشر نوعی نادر از گینقطه بی بازگشتدیسک گردنکشف مکانیسم عصبی خوانش پدرک و احساستولید مثل فقط با یک مادر پاکسازی مغزبیماری شارکو ماری توثراه پیروزی در زندگی چیستنخاع ما تا پایین ستون فقرتاثیر درجه حرارت بر عملکآغاز فصل سرما و دوباره تکبعد از کروناسیلی محکم محیط زیست بر انجهان معکوساکنون را با همه ی نقص هایهوش مصنوعی از عروسک تا کملیروپریم داروی ترکیبی ضدمشکلات روانپزشکی پس از سصبور باشوابسته به دوستی این و آن حس و ادراک قسمت سیزدهمارزش حقیقی زبان قسمت سوممکان زمان یا حافظه زماننه بدبخت بلکه ناداندانشمندان روشی برای تبدیگوهر با نظر دیگران سنگ نمدرختان اشعار زمینتوهم وجودپرتوهای صادر شده از سیاهبیست تمرین ساده برای جلورشد مغز علت تمایل انسان بچرا ارتعاش بسیار مهم استتاثیر رژیم گیاهخواری بر الکترومغناطیس شنوایی و هسیستم تخلیه ی مغز بینشی نجهان ریز و درشتابتذال با شعار دینهوش مصنوعی، کیفیت فریب ممقایسه رقابت و همکاریمعجزه ی علم در کنترل کرونضررهای شکر بر سلامت مغزیک پیشنهاد خوب برای آسان خلاصه ای از درمان های جدیاز انفجار بزرگ تا انفجار ماپروتیلیننوار مغز در تشخیص بیماری داروی جدید لنفوم و لوکمیگاهی در پارکینسون باید پاستفاده از سلول های بنیاذهن چند جانبه نیازمند نگتوصیه های غیر دارویی در سآنچه ناشناخته است باید شباید از انسان ترسیدزمان، اندک استچسبیدن به خود، مانع بزرگ ساهچاله ها تبخیر نمیشودتبدیل سلولهای محافط به سامید جدید بر آسیب نخاعیجواب دانشمند سوال کننده ابزار بقا از نخستین همانهوش عاطفی بیشتر در زنانمنابع انرژی از نفت و گاز مغز و سیر تکامل ان دلیلی عقل مجادله گرژن یا نقشه توسعه مغز و نقخواص هندوانهاز تکینگی تا مغز از مغز تنورون هاي مصنوعی می توانداروی ضد تشنج با قابليت تپول و شادیاصلاح خطا با رفتن بر مسیرذرات کوانتومی زیر اتمی قتکامل مادی تا ابزار هوشمآیا فراموشی حتمی استبحتی علمی درباره تمایل بزونیسومایدترکیب حیوان و انسانهفت چیز که عملکرد مغز تو فیلم کوتاه هیروشیما از هسخن نیکو مانند درخت نیکوانگشت ماشه ایجراحی گردن همیشه برای دیابزار بقای موجود زنده از هیچ کاری نکردن به معنی چیمنابع جدید انرژیمغز باستانی، هنوز نقش هاعلائم عصبی آلزایمر، با اخوش قلبی و مهربانیکلام، در تحولی شگفت آور باز تکینگی تا مغز از مغز تچیزی منتظر شناخته شدندر هم تنیدگی کوانتومی و پتفاوت ها را به رسمیت بشنابقا با سازگارترین فرد اسرنگین کمانتکامل شناخت انسان با کشفآیا پیدایش مغز از روی تصا