قلب یا مغز

مغز یا قلب؟!
تاثیر ضربان قلب بر سیستم عصبی مرکزی

قلب، دارای سیستم عصبی مجزایی است که مستقل از فعالیت سیستم عصبی مرکزی، فعالیت می‌کند. سیستم خودکار عصبی قلب، نقش مهمی در فعالیت قلب- حتی در زمانی که سیستم عصبی فرد از کار افتاده است- دارد.

از سوی دیگر پژوهش های جدید نشان می‌دهد، فعالیت الکتریکی قلب، بر فعالیت الکتریکی مغز تاثیر دارد .

ارتباط تحریک مغناطیسی مغزTMS -که در درمان افسردگی و بهبودی پس از سکته ی مغزی استفاده می شود- با فاز سیستولیک یا دیاستولیک قلب، بر نتیجه ی درمانی تاثیر می‌گذارد.

تاثیر ضربان قلب بر فعالیت مغز

29 نوامبر 2023
خلاصه: تحقیقات جدید نشان می‌دهد که ضربان قلب به طور قابل توجهی بر تحریک پذیری مغز و سیستم حرکتی، تأثیر می‌گذارد.
این مطالعه از تحریک مغناطیسی ترانس کرانیال (TMS) روی 37 داوطلب سالم به دست آمد.

هدف، مشاهده ی تغییرات در تحریک پذیری قشری و مسیر قشری-نخاعی در طول چرخه قلبی بود. قشر مغز و مسیر قشری-نخاعی در مرحله سیستولیک- زمانی که رگ های خونی متسع می شود- تحریک پذیری شدیدتری پیدا می‌کند.

این کشف می‌تواند درمان‌های افسردگی و سکته را با همسو کردن این درمان ها با چرخه ی قلبی برای افزایش اثربخشی، متحول کند.

تحریک پذیری مغز و سیستم حرکتی همراه با چرخه ی قلبی، متفاوت و در مرحله سیستولیک بیشتر است.

در این مطالعه از TMS در هماهنگی با ضربان قلب، استفاده شد و ارتباط قابل توجه مغز و قلب را آشکار کرد.

این یافته‌ها پتانسیلی را برای درمان‌های تنظیم سیستم عصبی مانند TMS در بهبودی افسردگی و سکته مغزی بر اساس فعالیت قلبی، ارائه می‌دهند.

طبق تحقیقی که در 28 نوامبر در مجله PLOS Biology منتشر شد، پنجره های بهینه ای در طول 0.8 ثانیه ضربان قلب برای عمل عضلانی و درک، وجود دارد.

توالی انقباض عضلانی قلب و آرامش آن، با تغییرات در سیستم حرکتی و توانایی آن در پاسخ به تحریک، مرتبط است و این می تواند پیامدهایی برای درمان افسردگی و سکته ی مغزی داشته باشد.
این درمان، سلول های عصبی را تحریک می کند.

روش‌هایی که ما با آن، دنیا را درک می‌کنیم و با آن درگیر می‌شویم، تحت تأثیر فرآیندهای درونی بدن مانند ضربان قلب، تنفس و هضم است.

فعالیت قلبی می تواند بر ادراک شنوایی و بصری تأثیر بگذارد، و نشان داده شده است که ادراکات لمسی و حسی در مرحله سیستولیک چرخه ی قلبی- که رگ های خونی برای مدت کوتاهی متسع می شوند- مختل می شود.

اسرا آل از موسسه ماکس پلانک برای علوم شناختی و مغز انسان در آلمان و همکارانش می‌خواستند بفهمند که آیا تغییراتی در تحریک‌پذیری قشر مغز و مسیر قشری-نخاعی و توانایی پاسخ به محرک‌ها در طول چرخه قلبی وجود دارد یا نه. 37 داوطلب سالم بین 18 تا 40 سال یک سری پالس تحریک مغناطیسی ترانس کرانیال (TMS) - پالس های مغناطیسی کوتاه غیر تهاجمی که سلول های عصبی را تحریک می کنند - در بالای سمت راست مغز دریافت کردند.

پاسخ های حرکتی و قشر مغز و نیز ضربان قلب در طول ضربان نبض ها اندازه گیری شد و پژوهشگران دریافتند که در مرحله سیستولیک قلبی، تحریک پذیری بالاتری در سلول‌های عصبی ثبت می شود.

این ثبت همزمان فعالیت مغز، فعالیت قلب و فعالیت ماهیچه ای نشان می دهد که زمان ضربان قلب و پردازش عصبی آنها، با تغییرات در تحریک پذیری سیستم عصبی- حرکتی مرتبط است.

تحریک مغناطیسی مغزیTMS
در درمان افسردگی و بهبودی پس از سکته ی مغزی استفاده می شود. این تحقیق سؤالاتی را مطرح میکند در مورد اینکه آیا می‌توان این موارد را برای بهبود نتایج، تنظیم کرد و نیز به درک بیشتر تعاملات مغز ، قلب و بدن در سلامت و بیماری کمک می‌کند.

نویسندگان می‌افزایند: « این مطالعه ارتباط قابل‌توجهی را بین قلب و مغز انسان، نشان می‌دهد، و پنجره‌های زمانی متمایزی را نشان می‌دهد که برای عمل و ادراک، طراحی شده‌اند.»

خلاصه
فعالیت قلبی، بر تحریک پذیری حرکتی قشر مغز تأثیر می گذارد

شناخت و عمل عضلانی انسان می تواند تحت تأثیر فرآیندهای درونی بدن مانند ضربان قلب قرار گیرد. به عنوان مثال، ادراک حسی-جسمی، هم در مرحله سیستولیک چرخه قلبی و هم زمانی که ضربان قلب، پاسخ‌های قشری قوی‌تری را برمی‌انگیزد، مختل می‌شود.
در اینجا، ما آزمایش می کنیم که آیا این اثرات قلبی از تغییرات کلی در تحریک پذیری قشر مغز منشاء می گیرد یا نه.

تحریک پذیری قشر و مسیر قشری- نخاعی، به تحریک مغناطیسی ترانس کرانیال با استفاده از پاسخ های الکتروانسفالوگرافی و الکترومیوگرافی و در حالی که همزمان فعالیت قلبی با الکتروکاردیوگرافی نظارت می شد، ارزیابی گردید.

تحریک‌پذیری قشر و مسیر قشری- نخاعی در طول سیستول و پس از پاسخ‌های عصبی قوی‌تر، بالاترین میزان را نشان می‌دهد.

همچنین در یک کار حرکتی مانند فعالیت دستی عضله و و با وجود عدم همزمانی نوسانات حسی حرکتی در طول سیستول، قوی‌تر بود.

دکتر سید سلمان فاطمی . نورولوژیست, [12/02/2023 03:17 ب.ظ]
این نتایج نشان می‌دهد که سیگنال‌های قلبی سیستولیک، یک اثر تسهیل‌کننده بر تحریک‌پذیری حرکتی دارند و این، برخلاف تضعیف حسی است که قبلاً برای ادراک حسی جسمی گزارش شده بود. بنابراین، این امکان وجود دارد که پنجره‌های زمانی متمایزی در سراسر چرخه قلبی وجود داشته باشد که در آن، ادراک یا عمل، بهینه می‌شود.

شانس یا تلاشابزار بقا از نخستین همانهمیشه چیزی برای تنهایی داز تکینگی تا مغز از مغز تقضاوت ممنوعخار و گلهستي مادي ای که ما کوچکتردرمان های بیماری آلزایمربیماری لبر و نابینایی آنکی غایب شدی تا نیازمند دلمکانیزمهای دفاعی در براببزرگ فکر کنروش هایی برای کم کردن اضطتکینگیآملودیپین داروی ضد فشار مغز انسان رو به کوچکتر شدسلول عصبی شاهکار انطباق امیدی به این سوی قبر نیستتراشه ی بیولوژِیکچیزی منتظر شناخته شدنشباهت زیاد بین سلول هاي عحقیقت تنها چیزی است که شاابزار بقای موجود زنده از هندسه بنیادیناز تکینگی تا مغز از مغز تلرزش عضله یا فاسیکولاسیوخطر را بپذیربیماری تی تی پیویتامین E در چه مواد غذایدرمان جدید ALSکارهای کوچک، بی ارزش نیسماده ی خالیتفکر ترکیبی در هوش مصنوعریسپریدونتکامل زبان انسان از پیشیآینده ی علم و فیزیک در60 ثمغز زنان جوانتر از مغز مرسندرم جدایی مغزاندوه دردی را دوا نمیکندتشنج عدم توازن بین نورون ابزار بقای موجود زنده از چگونه جمعیت های بزرگ شکل ضایعه ی شبکه لومبوساکرالحافظه و اطلاعات در کجاست هوش مصنوعی الفاگواز تکینگی تا مغز، از مغز منابع انرژي پاک سرچشمه حدو بیماری روانی خود بزرگ بیداری و خواب کدام بهتر اواقعیت و مجازدرماندگی به دلیل عادت کرکشف مکانیسم عصبی خوانش پتقویت حافظه یا هوش مصنوعآیا واکنش های یاد گرفته وراه انسان شدن، راه رفتن وتاثیر مشاهده بر واقعیت بنقش نظریه تکامل در شناساسیاهچاله ی منفرد یا سیاهانسان خطرناکترین موجودنگاهی بر قدرت بینایی دراتعویض دارو در تشنجاثرات مفید قهوهNVG 291طبیعت موجی جهانحس و ادراک قسمت 74هوش مصنوعی از عروسک بازی از علم جز اندکی به شما داواکسن ایرانی کرونا تولیدمنابع انرژی از نفت و گاز دیوار، از ابتدا توهم بودباد و موجدرک عمیق در حیواناتگوش دادن بهتر از حرف زدنمخچه ، فراتر از حفظ تعادلتمدن بشری و مغز اخلاقیآیا جهش های ژنتیکی، ویرورشد در سختی استتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش ذهن و شناخت در حوادث ساهچاله ها تبخیر نمیشوداولین سلول مصنوعینباید صبر کرد آتش را بعد تغذیه بر ژنها تاثیر دارداختلال در شناسایی حروف و فیزیک و هوشیاریعلم ساختن برج های چرخانحس و ادراک قسمت هشتمهوش مصنوعی از عروسک تا کماستخوان های کشف شده، ممکورزش هوازی ، بهترین تمریمنبع هوشیاری کجاست قسمت دانشمندان اولین سلول مصنبحثی جالب درباره محدودیتدست و پا زدن در سایه؟گریه ی ابر، رمز طراوت باغمرکز خنده در کجای مغز استتو یک معجزه ایآب زندگی است قسمت اولزندگی فعال و مثبت روند آلتاثیر حرکات چشم بر امواج نقص های سیستمی ایمنیسخن نیکو مانند درخت نیکواین ایده که ذرات سیاهچالچرا ماشین باید نتایج را پجهان موازی و حجاب هاارتباط میکروب روده و پارفراموشی آرمانعادت بد را ترک کنحس و ادراک قسمت سومهوش مصنوعی، اتفاقات و تحاطلاعات حسی ما از جهان، چیادگیری مهارت های جدید دمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتداروی جدید ALSبخش دیگری در وجود انسان هذهت را روی چیزهای مفید متپیچیدگی های مغزمگسمسمومیت دانش آموزان، قماتو در میانه ی جهان نیستی آزمون ذهنی گربه شرودینگرزیر فشار کووید چه باید کرتاثیر درجه حرارت بر عملکنه ناامیدی بلکه ارتقاسردرد میگرن در کودکانایرادهای موجود در خلقت بچراغ های متفاوت و نور یکسجهان پیوستهارزش حقیقی زبان قسمت اولقفس ذهنغیرقابل دیدن کردن مادهخلا، حقیقی نیستهوش عاطفی در زنان بیشتر ابنی عباس، ننگی بر تاریخکل اقیانوس در یک ذرهمنحنی که ارتباط بین معرفداروی ضد تشنج با قابليت تبرای خودآگاه بودن تو بایرمز جهانپیشینیان انسان از هفت میمطالعه ای بیان میکند اهدتوهم و خیالافت فشار خون ناگهانی در وزبان و تکلم برخی بیماریهتاثیر رژِیم غذایی بر میگنوار مغز ترجمه رخدادهای شناخت درون، شناخت بیرون؛ابتدا سخت ترین استنظریه ی ریسمانجهشهای مفید و ذکاوتی که داز کسی که یک کتاب خوانده قانون جنگلخواص بادام زمینیهیچگاه از فشار و شکست نتربه زیر پای خود نگاه نکن بکنترل همجوشی هسته ای با هموسیقی هنر مایع استدر هر سوراخی سر نکنبرخی توجهات در ببمار پارروان سالمپروتئین های ساده ی ابتدامغز چون ابزار هوش است دلیسفر به مریخ در 39 روزتوسعه برخی شغل ها با هوش الگو و عادت را بشکن و در اتحریک عمقی مغزنور دروننوروفیبروماتوزشاهکار قرنابزار بقا از نخستین همانهمیشه چشمی مراقب و نگهبااز تکینگی تا مغز از مغز تقطار پیشرفتخارق العاده و استثنایی بهستی ما پس از شروعی چگال درمان های بیماری اس ام ایبیماری میاستنی گراویسکیهان خود را طراحی میکندما انسانها چه اندازه نزدبزرگ شدن مغز محدود به دورروش هایی برای جلوگیری از تکامل فردی یا اجتماعیآموزش نوین زبانمغز ایندگان چگونه استسلول عصبی، در محل خاص خودامیدی تازه در درمان سرطاتربیت کودکان وظیفه ای مهچیزی خارج از مغزهای ما نیشباهت زیاد بین سلول هاي عحقیقت خواب و رویاابزار بقای موجود زنده از هندسه در پایه ی همه ی واکاز تکینگی تا مغز از مغز تلزوم گذر انسان از حدها و خطرات هوش مصنوعیبیماری خود ایمن اعصاب محویتامین کادرمان جدید میگرن با انتی کارهایی بیش از طراحی و گپماده ای ضد التهابیتفکر خلا ق در برابر توهم ریسدیپلام تنها داروی تایتکامل ساختار رگهای مغزی آینده با ترس جمع نمیشودمغزهای کوچک بی احساسسندرم دزدی ساب کلاویناندوهگین نباش اگر درب یا تشویق خواندن به کودکانابزارهای پیشرفته ارتباط چگونه جمعیت های بزرگ شکل ضایعه ی عروقی مخچهحافظه و اطلاعات در کجاست هوش مصنوعی اکنون می تواناز تکامل تا مغز از مغز تا منابع انرژی از نفت و گاز دو بار در هفته ماهی مصرف بیست تمرین ساده برای جلودرها بسته نیستکشف مکانیسمی پیچیده در بتقویت سیستم ایمنیآیا یک، وجود داردراه بی شکستتاثیر نگاه ناظر هوشیار بنقش هورمون های تیروئید دسیاهچاله ی تولید کنندهانسان در هستی یا هستی در نگاهی بر توانایی اجزاي بتعامل انسان و هوش مصنوعیاثرات مفید روزه داریفقر داده ها در هوش مصنوعیطبیعت بر اساس هماهنگیحس و ادراک قسمت 75هوش مصنوعی از عروسک بازی ازدواج های بین گونه ای، رواکسن اسپایکوژنمنابع بی نهایت انرژی در ددید تو همیشه محدود به مقدباد غرور و سر پر از نخوت ودرگیری قلب در بیماری ویرگوشه بیماری اتوزومال رسسمخچه ابزاري که وظیفه آن فتمدن زیر آبآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجرشد، رسیدن به یک هدف نیستتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش روی و منیزیم در سلامتسایه ی هوشیاریاوکرلیزوماب داروی جدید شنبرو و انرژی مداومثبت و دستکار ی حافظهاختلال در شناسایی حروف و فیزیک آگاهیعلایم کمبود ویتامین E را حس و ادراک قسمت هشتاد و نهوش مصنوعی از عروسک تا کماستروژن مانند سپر زنان دورزش و میگرنمنبع هوشیاری کجاست قسمت دانشمندان تغییر میدان مغبحثی در مورد نقش ویتامين دست کردن در گوشگربه شرودینگر و تاثیر مشمرگ چیستتو یک جهان در مغز خودت هسآب زندگی است قسمت دومزندگی هوشمند در خارج از زتاثیر دوپامین و سروتونیننقص در تشخیص هیجانات عامسخن و سکوتاین ابتدای تناقض هاستچرا مردم با زندگی میجنگنجهان ما میتواند به اندازارتباط ماده و انرژیفرایند پیچیده ی خونرسانیعادت دادن مغز بر تفکرحس و ادراک قسمت سی و هشتمهوش احساسیاطلاعاتی عمومی در مورد میادگیری هوش مصنوعی، عمیقمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتداروی جدید s3 در درمان ام بخشیدن دیگران یعنی آرامشذخیره ی شگفت انگیز اطلاعپیچیدگی های مغزی در درک زمسیر دشوار تکامل و ارتقاتوقف؛ شکستآزادی عقیده، آرمانی که تزیرفون داروی ضد ام استاثیر درجه حرارت بر عملکنه به اعدامسردرد میگرنی در کودکانایستادن در برابر آزادی بنزاع ها بیهوده استجهان پر از چیزهای اسرار آارزش حقیقی زبان قسمت دومقفس را بشکنغرور و علمخلا، خالی نیستهوش عاطفی در زنان بیشتر ابه قفس های سیاهت ننازکلمات بلند نه صدای بلندمنشأ اطلاعات و آموخته ها داروی ضد تشنج توپیراماتبرای رشد، باید از مسیر خطرمز جهان خاصیت فراکتالپیشرفت های جدید علوم اعصمعماری، هندسه ی قابل مشاتوهم وجودافت هوشیاری به دنبال کاهزبان و شناخت حقیقت قسمت چتاثیر سلامت دستگاه گوارشنوار مغز در فراموشی هاشناسایی تاریخچه ی تکاملیابتدایی که در ذهن دانشمننظریه تکامل در درمان بیمجهشهای مفید و ذکاوتی که داز آغاز خلقت تا نگاه انساقانونمندی و محدودیت عالمخواص شکلات تلخهیپرپاراتیروئیدیسمبه سیاهی عادت نکنیمکنترل جاذبهمیلر فیشر نوعی نادر از گیدر والنتاین کتاب بدید همبرخی توصیه ها برای واکسیروبات ها قول میدهندپروتز چشممغز چگونه صداها را فیلتر سفر به درون سفری زیباتوصیه های سازمان بهداشت الگوی بنیادین و هوشیاریتحریک عمقی مغز در آلزایمتداوم مهم است نه سرعتنورون هاي مصنوعی می توانشاهکار شش گوشجریان انرژی در سیستم های ابزار بقا از نخستین همانهمیشه اطمینان تو بر خدا باز تکینگی تا مغز از مغز تقطره قطرهخبر مهم تلسکوپ هابلهشت توصیه برای کاستن از ددرمان های جدید ALSبیماری های میتوکندریکیهانِ هوشیارِ در حال یاما انسانها چه اندازه نزدبزرگ شدن تقریبا ناگهانی روش هایی ساده برای کاهش اتکامل مادی تا ابزار هوشمآمارهای ارائه شده در سطح مغز ابزار بقای برتر مادیسلولهای ایمنی القا کنندهامگا سه عامل مهم سلامتترجمه فعالیت های عضله به چیزی شبیه نور تو نیستشجاعت و ترسحقیقت در علم، هرگز نهایی ابزار بقای موجود زنده از هندسه زبانِ زمان استاز تکینگی تا مغز از مغز تلزوم سازگاری قانون مجازادفاع از پیامبربیماری دویکویتامین کا و استخواندرمان جدید کنترل مولتیپلکاربرد روباتهای ريزنانوماده، چیزی نیستتفاوت مغز انسان و میمون هریشه های مشترک همه ی موجوتکامل شناخت انسان با کشفآیا فراموشی حتمی استمغز، فقط گیرندهسندرم سردرد به دلیل افت فاندام حسی، درک از بخش هایتشخیص ژنتیکی آتروفی های ابزارهای بقا از نخستین هچگونه حافظه را قویتر کنیضایعات در عصب زیر زبانیحافظه و اطلاعات در کجاستهوش مصنوعی از عروسک های باز تکامل تا مغز، از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز دو برابر شدن خطر مرگ و میبیش از نیمی از موارد انتقدرهای اسرارآمیز و پوشیدهکشف ارتباط جدیدی از ارتبتلقین اطلاعات و حافظهآیا کیهان می تواند یک شبیراه طولانی را به سلامت گذتاثیر نگاه و مشاهده ناظر نقش هورمون زنانه استروژنسیاره ی ابلهانانسان عامل توقف رشد مغزنگاهت را بلند کنتعامل انسان با هوش مصنوعاثرات مضر ماری جوانافلج نخاعی با الکترودهای طعمه ی شبکه های ارتباط اجحس و ادراک قسمت 78هوش مصنوعی از عروسک بازی اسکلت خارجی در درمان اختواکسن اسپایکوژن ضد کرونامنابع جدید انرژیدیدن خدا در همه چیزبار مغز بر دو استخواندرگیری مغز در بیماری کویگوشت خواری یا گیاه خواریمخچه تاثیر گذار بر حافظهتمدنی قدیمی در شمال خلیج آیا خداباوری محصول تکاملز گهواره تا گورتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش روزه داری در سالم و جسایه را اصالت دادن، جز فرايندگان چگونه خواهند دیدچت جی پی تیثبت امواج الکتریکی در عصاختلالات مخچهفیزیکدانان ماشینی برای تعلایم کمبود ویتامین E را حس و ادراک قسمت هشتاد و شهوش مصنوعی از عروسک تا کماسرار آفرینش در موجورزش بهترین درمان بیش فعمنبع هوشیاری کجاست قسمت دانشمندان روش هاي جدیدی بحثی در مورد نقش کلسیم و دست آسمانگزیده ای از وبینار یا کنفمرگ و میر پنهانتو کجای جهانیآب زندگی است قسمت سومزندگی و داراییتاثیر دپاکین بر بیماری منقطه ی رسیدن به قلهسخن پاک و ثابتاینکه به خاطرخودت زندگی چرا مغز انسان سه هزار سالجهان مادی، تجلی فضا در ذهارتباط متقابل با همه ی حیفرایند تکامل و دشواری هاعارضه جدید ویروس کرونا سحس و ادراک قسمت سی و ششمهوش احساسیاطلاعاتی عمومی در مورد میادگرفتن، آغاز حرکت است منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتداروی جدید لنفوم و لوکمیبخشش، عقلانی یا غیر عاقلذره ی معین یا ابری از الکپیوند قلب خوک، به فرد دچامسئول صیانت از عقیده کیستولید مولکول جدید توسط هآزار دیگری، آزار خود استزیرک ترین مردمتاثیر درجه حرارت بر عملکنه به اعدامسردرد و علتهای آناکنون را با همه ی نقص هاینزاع بین جهل و علم رو به پجهان پر از چیزهای جادویی ارزش حقیقی زبان قسمت سومقله برای دیدن نه برای به غربال در زندگیخلاصه ای از مطالب همایش مهوشمندی کیهانبه مغز خزندگان خودت اجازکلوزاپین داروی ضد جنونمنشاء کوانتومی هوشیاری اداروی ضد جنون در درمان تیبرای زندگی سالم، یافتن ترنگ کردن، حقیقت نیستپیشرفت در عقل است یا ظواهمعنی روزهتوهم وجودافتخار انسانزبان و شناخت حقیقت قسمت اتاثیر عصاره تغلیظ شده گینوار مغز در تشخیص بیماری شناسایی سلول های ایمنی اابتذال با شعار دیننظریه تکامل در درمان بیمجوانان وطناز انفجار بزرگ تا انفجار قارچ بی مغز در خدمت موجودخواص شگفت هویجهاوکينگ پیش از مرگش رسالبه سخن توجه کن نه گویندهکندر در بیماریهای التهابمیهمانهای ناخوانده عامل در یک فراکتال هر نقطه مرکبرخی درمان های Spinal Muscular Atروبات های ریز در درمان بیپروتز عصبی برای تکلممغز ناتوان از توجیه پیداسفر تجهیزات ناسا به مریخ توصیه های غیر دارویی در سالگوبرداری از طبیعتالتهاب شریان تمپورالتداخل مرزها و صفات با بیننورون های ردیاب حافظهشاید گوشی و چشمی، آماده شجریان انرژی در سیستم های ابزار بقا از نخستین همانهمیشه به آنچه داری، خوشناز تکینگی تا مغز از مغز تلمس کوانتومیخدا موجود استو هر کس تقوای خدا پیشه کندرمان های جدید میگرنبیماری های مغز و اعصاب و کیست هیداتید مغزما اکنون میدانیم فضا خالبزرگترین خطایی که مردم مروش جدید تولید برقتکامل مداومآن چیزی که ما جریان زمان مغز ابزار برتر بقاسلولهای بنیادی مصنوعی دراما شما از دید خفاش کور هترجمه ی فعالیت های عضله بنکاتی در مورد تشنجشرکت نورالینک ویدیویی ازحقیقت راستین انسان علم بابزار بقای موجود زنده از هندسه، نمایشی از حقیقتاز تکینگی تا مغز از مغز تلزوم سازگاری قانون مجازادفاع در برابر تغییر ساختبیماری دیستروفی میوتونیویتامین کا در سبزیجاتدرمان جدید ام اسکاربرد روباتهای ريز، در ماده، چیزی بیش از یک خلا تفاوت ها و تمایزها کلید بریشه های مشترک حیاتتکامل، نتیجه ی برنامه ریآیا ممکن است موش کور بی ممغزتان را در جوانی سیم کشسوپاپ ها یا ترانزیستورهاانرژی بی پایان در درون هرتشخیص آلزایمر سالها قبل ابزارهای بقا ازنخستین همنگاه من، نگاه تو و یا حقیضرورت زدودن افکارحافظه ی هوش مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک های باز تکامل تا مغز، از مغز تواقعیت و انعکاسمنابع انرژی از نفت و گاز دو برابر شدن خطر مرگ و میبیشتر کمردردها نیازی به درون قفس یا بیرون از آنکشف جمجمه ای درکوه ایرهوتلاش ها برای کشف منابع جدآیا گذشته، امروز وآینده رابطه تشنج و اوتیسمتاثیر نگاه انسان بر رفتانقش ویتامین K در ترمیم اسسیاره ابلهانانسانیت در هم تنیده و متصچالش هوشیاری و اینکه چرا تعداد کلی ذهن ها در جهان اجزای پر سلولی بدن انسان فلج بل، فلجی ترسناک که آنظهور امواج مغزی در مغز مصحس و ادراک قسمت 82هوش مصنوعی از عروسک بازی اسکار، لگوی هوشمندواکسن دیگر کرونا ساخته شمناطق خاص زبان در مغزدیدگاه نارسای دوگانه ی مبار بزرگ ایستادن بر دو پادرگیری مغز در بیماران مبگیلگمش باستانی کیستمخاطب قرار دادن مردم، کاتمرکز و مدیتیشنآیا دلفین ها می تواند از زمین در برابر عظمت کیهانتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش رژیم غذایی بر رشد و اساخت سلول عصبی حتی پس از ايا اراده آزاد توهم است یچت جی پی تیجلو رفتن یا عقبگرداختلالات حرکتی در انسانفال نیکوعلائم عصبی آلزایمر، با احس و ادراک قسمت پنجمهوش مصنوعی از عروسک تا کماسرار بازسازی اندام هاورزش در کمر دردمنبع هوشیاری کجاست قسمت دانشمندان روشی برای تبدیبحثی در مورد حقیقت فضا و دست بالای دستگزارش یک مورد جالب لخته ومرگ و میر بسیار بالای ناشتو کز محنت دیگران بی غمیآب، زندگی است(قسمت پنجم)زندگی بی دودتاثیر داروهای ضد التهاب نقطه ای بود و دگر هیچ نبوسخت ترین کار، شناخت خود ااینکه خانواده ات سالم باچرا مغزهای ما ارتقا یافت جهان مرئی و نامرئیارتباط چاقی و کاهش قدرت بفرایند حذف برخی اجزای مغعجول نباشحس و ادراک قسمت سیزدهمهوش بشری تهدید برای بشریاعتقاد اشتباه، نتیجه ی نیادآوری خواب و رویامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتداروی جدید میاستنی گراویبدون پیر فلکذرات کوانتومی زیر اتمی قپیوند مدفوع در درمان بیممسئولیت جدیدتولید مثل اولین ربات های آسيب میکروواسکولاریا آسزیست شناسی کل در جزء فراکتاثیر درجه حرارت بر عملکنه بدبخت بلکه نادانسردرد به دلیل مصرف زیاد ماکوییفلکسنزاع بین علم و نادانی رو جهان دارای برنامهارزش خود را چگونه میشناسقله سقوطمقالاتخلاصه ای از درمان های جدیهوشیاری و وجودبه نقاش بنگرکلید نزدیک و نگاه تو بر فمهمان ناخواندهدارویی خلط آوربرخی ملاحظات در تشنج های رنگین کمانپیشرفت ذهن در خلاقیت استمعاینه قبل از نوار عصب و توهم بی خداییافراد آغاز حرکت خودشان رزبان و شناخت حقیقت قسمت دتاریک ترین بخش شبنوار مغزی روشی مهم در تشخشواهدی از نوع جدیدی از حاابداع دی ان ای بزرگترین دنظریه تکامل در درمان بیمجوانان وطناز بار خود بکاه تا پرواز قبل و بعد از حقیقتخود جسم و یا تصویرهاوکينگ پیش از مرگش رسالبهبود حافظه پس از رخدادهکندر علیه سرطانمیوتونیک دیستروفیبرخی روش های تربیتی کودکروبات کیانپرورش مغز مینیاتوری انسامغز و قلب در جنین موش مصنسفر دشوار اکتشافتوصیه هایی در مصرف ماهیسفرنامه سفر به بم و جنوب توضیحی ساده در مورد هوش مام آر آی جدید با قدرت شگفترقی واقعی یا شعار ترقینوروپلاستیسیتی چیستشاید درست نباشدجریان انرژی در سیستم های ابزار بقا از نخستین همانهمیشه داناتر از ما وجود داز تکینگی تا مغز از مغز تلووفلوکساسینخدا نور آسمان ها و زمین اوفور و فراوانیدرمان های جدید در بیماری بیماری وسواسکیست کلوئید بطن سومما از اینجا نخواهیم رفتبزرگترین درد از درون است روش صحبت کردن در حال تکامتکامل چشمآنچه می دانم، آنچه را میخمغز از بسیاری حقایق می گرسلام تا روشناییامروز دانش ژنتیک هیچ ابهترجمه ای ابتدایی از اسراچگونه مولکول های دی ان ایشربت ضد خلطحقیقت غیر فیزیکیابزار بقای موجود زنده از هنر فراموشیاز تکینگی تا مغز از مغز تلزوم عدم وابستگی به گوگل دقیق ترین تصاویر از مغز ابیماری سلیاکویتامین بی 12 در درمان درددرمان جدید ای ال اس، توفرکاش شرف اجباری بود یا حتیماست مالیتفاوت ها را به رسمیت بشنارژیم های غذایی و نقش مهم تکثیر سلول در برابر توقف مغزتان را در جوانی سیمکشسوپاپ ها یا ترانزیستورهاانرژی تاریکتشخیص ایدزابزارهای بقای موجود زندهنگاه مادی غیر علمی استضرب المثل یونانیحافظه انسان و حافظه ی هوشهوش مصنوعی از عروسک های باز تکامل تا مغز، از مغز تواقعیت تقویت شدهمنابع انرژی از نفت و گاز دو داروی جدید برای میاستبا هوش مصنوعی خودکار روبدرون آشفته ی تو و ظاهر خنکشف جدید تلسکوپ جیمز وبتلاش های جدید در ALSآیا پیدایش مغز از روی تصارادیوی مغز و تنظیم فرکانتاثیر نگاه انسان بر رفتانقش ژنتیک در درمان اختلاسیاره ابلهانانسانیت در برابر دیگرانچالش هوشیاری و اینکه چرا تعذیه ی ذهناجزایی ناشناخته در شکل گفلج خوابظرف باید پر شود چه با چرک حس و ادراک قسمت 87هوش مصنوعی از عروسک بازی اساس انسان اندیشه و باور واکسن دیگری ضد کرونا از دمناطق خاصی از مغز در جستجدیستونی قابل درمانبار سنین ابزار هوشمندی ادرگیری مغزی در سندرم کووگیاه بی عقل به سوی نور میمدل همه جانبه نگر ژنرالیتمرکز بر هدفآیا دلفین ها میتوانند بازمین زیر خلیج فارس تمدنی تاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش رژیم غذایی در رشد و اساخت شبکه عصبی مصنوعی با ايا اراده آزاد توهم است ینتایج نادانی و جهلجلوتر را دیدناختلالات صحبت کردن در انفاکسیبتعلت خواب آلودگی بعد از خوحس و ادراک قسمت پنجاههوش مصنوعی از عروسک تا کماصفهان زیباوزن حقیقی معرفت و شناختمنبع هوشیاری کجاست قسمت دانش، قفل ذهن را باز میکنبحثی در مورد عملکرد لوب فدستورالعمل مرکز کنترل بیگشایش دروازه جدیدی از طرمرگ و سوال از قاتلتو پیچیده ترین تکنولوژی آتاکسیزندگی در جمع مواردی را برتاثیر داروی ضد تشنج سدیم نقطه بی بازگشتسختی ها رفتنی استاین، فقط راه توستچرا ویروس کرونای دلتا واجهان مشارکتیارتباط هوش ساختار مغز و ژفراتر از دیوارهای باورعدم توقف تکامل در یک انداحس و ادراک قسمت ششمهوش در طبیعتاعتماد به خودیاری خدا نزدیک استمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمداروی جدید آلزایمربدون بار گذشتهذرات کوانتومی زیر اتمی قپیوند مغز و سر و چالشهای مسئولیت در برابر محیط زیتولید یا دریافت علمآسیب ها ناشی از آلودگی هوزیست شناسی باور حقیقت یا تاثیر درجه حرارت بر عملکنه جنگ و نه خونریزیسردرد تنشناکسی توسین و تکامل پیش انزاع بین علم و جهل رو به پجهان در حال نوسان و چرخشاز فرد ایستا و متعصب بگذرقلب های سادهتاثیر ویتامین دی بر بیماخم شدن فضا-زمانهوشیاری و افسردگیبه نقاش بنگرکلام و زبان، گنجینه ای بسمهندسی ژنتیک در حال تلاش دارویی ضد بیش فعالی سیستبرخی مرزهای اخلاق و علوم رهبر حقیقیپیشرفتی مستقل از ابزار همعادله ها فقط بخش خسته کنتوهم تنهاییافراد بی دلیل دوستدار تو زبان و شناخت حقیقت قسمت ستاریکی من و تو و گرد و غبانوار مغز، مفید و بی خطرشواهدی از دنیسوان(شبه نئابزار هوش در حال ارتقا ازنعناعجواب دانشمند سوال کننده از بحث های کنونی در ویروسقبل از آغازخودآگاهی و هوشیاريهدف یکسان و مسیرهای مختلبهداشت خوابکوچ از محیط نامناسبمیگرن و پروتئین مرتبط با برخی سلولهای عصبی در تلاروح و آب حیاتپرکاری تیروئیدمغز و هوش، برترین ابزار بپراسینزوماب در پارکینسومغز و اخلاقسفرنامه سفر به بم و جنوب توضیحات دکتر فاطمی در موام اس و سرطانتروس جریان انرژینوروز مبارکشایسته نیست در جیب خود قرجراحی هوشیار مغزابزار بقا از نخستین همانهمیشه راهی هستاز تکینگی تا مغز از مغز تلوب فرونتال یا پیشانی مغخدا بخشنده است پس تو هم بوقاحت و تمسخر دیگراندرمان های جدید سرطانبیماری کروتز فیلد جاکوبکپسول ژری لاکتما اشیا را آنطور که هستندبسیاری از مجرمان، خودشانروشهای نو در درمان دیسک بتکامل و ارتقای نگاه تا عمآنچه ناشناخته است باید شمغز به تنهایی برای فرهنگ سلاح و راهزنیانفجار و توقف تکاملی نشاترس و آرمان هاچگونه میتوان با قانون جنشش مرحله تکامل چشمحقیقت غیر قابل شناختابزار بقای موجود زنده از هنر حفظ گرهاز تکینگی تا مغز از مغز تمقاومت به عوارض فشار خون دل به دریا بزنبیماری ضعف عضلات نزدیک بویتامین بی هفدهدرمان جدید سرطانکتاب گران و پرهزینه شد ولماست مالی با هوش انسانیتفاوت های بین زن و مرد فقرژیم های غذایی و نقش مهم تأثیر نیکوتین سیگار بر ممغط یک گیرنده استسوپاپ ها یا ترانزیستورهاانرژی تاریک که ما نمی توتصویر خورشید یا خود خورشابزارهای بقای از نخستین نگاه محدود و تک جانبه، مشضربه مغزی در تصادف رانندحباب های کیهانی تو در توهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکامل تا مغز، از مغز تواقعیت تقویت شدهمنابع انرژی از نفت و گاز دو سوی واقعیتبا هر چیزی که نفس می کشد مدروغ نگو به خصوص به خودتکشیدن مادی روشی برای جلوتلاش های جدید در درمان فرآیا آگاهی پس از مرگ از بیراز تغییرتاثیر ویتامین دی بر بیمانقش گرمایش آب و هوا در همسیب یکسان و دیدگاه های متانسان، گونه ای پر از تضادچالش هوشیاری و اینکه چرا تغییراحیای بینایی نسبی یک بیمفلج خواب چیستعقل مجادله گرحس و ادراک قسمت چهلهوش مصنوعی از عروسک بازی استفاده از مغز، وزن را کمواکسن سرطانمنبع نور واقعی و ثابت، حقدژا وو یا اشنا پنداریباربر دیگران نباشدرگیری مغزی در سندرم کووگیاه خواری و گوشت خوار کدمدل هولوگرافیک ژنرالیزهتمرکز بر امروزآیا دست مصنوعی به زودی قازمان چیستتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش زنجبیل در جلوگیری از ساخت شبکه عصبی با الفبای ای نعمت من در زندگیمنجات در اعتماد به خودجمجمه انسان های اولیهاختلالات عضلانی ژنتیکفاجعه ی جهل مقدسعماد الدین نسیمی قربانی حس و ادراک قسمت پنجاه و یهوش مصنوعی از عروسک تا کماصل بازخوردوزوز گوشمنبع هوشیاری کجاست قسمت53دانش، یک انسان را ناسازگبحثی درباره هوش و تفاوتهدغدغه نتیجه ی نادانی استپل جویی اصفهانمرگ انتقال است یا نابود شتو آرامش و صلحیآتاکسی فریدریشزندگی در سیاهچالهتاثیر درجه حرارت بر مغزنمیتوان با بیرون انداختنسختی در بلند شدن از روی صاینترنت بدون فیلتر ماهواچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک جهان معناارتباط پیوسته ی جهانفرد موفقعدم درکحس و ادراک قسمت شصت و هشتهوش عاطفی قسمت 11اعتماد به خودژن همه چیز نیستمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمداروی جدید ای ال اسبدون زمان، ماده ای وجود نذرات کوانتومی زیر اتمی قپیوند اندام از حیوانات بمستند جهان متصلتولید پاک و فراوان انرژیآسیب روانی شبکه های اجتمزیست، مرز افق رویداد هستتاثیر درجه حرارت بر عملکچه زیاد است بر من که در ایسردرد سکه ایاکسکاربازپین در درمان تشنسبیت عام از زبان دکتر برجهان در حال ایجاد و ارتقااز مخالفت بشنوقلب و عقلصفحه اصلیخونریزی مغز در سندرم کووهوشیاری کوانتومیبه نادیدنی ایمان بیاورکلام، در تحولی شگفت آور بمهندسی بدنداستانها و مفاهیمی اشتبابرخی نکات از گاید لاین پرروی و منیزیم در تقویت استپپوگستمعجزه های هر روزهتوهم جداییافزایش قدرت ادراکات و حسزبان جانسوزتاریکی و نورنوار مغز، ترجمه ی فعالیت شیشه ی بازالتی و سیلیکونابزار بقا از نخستین همانهفت چیز که عملکرد مغز تو جواب سنگ اندازیاز تلسکوپ گالیله تا تلسکقبل از انفجار بزرگخودآگاهی و هوشیاريهدف یکسان، در مسیرهای متدر کمتر از چند ماه سوش جدبهداشت خواب، رمز حافظه ی کوچک شدن مغز از نئاندرتامیگرن و خواببرخی سيناپسها طی تکامل و روح در جهانی دیگر استروح رهاییپرتوهای صادر شده از سیاهمغز و اخلاقسفرنامه سفر به بم و جنوب تیوتیکسن داروی ضد جنونامواجی که به وسیله ی ماشیتری فلوپرازیننوروز یا روز پایانیشادی، پاداش انجام وظیفهجراحی گردن همیشه برای دیابزار بقا از نخستین همانهمیشه عسل با موم بخوریماز تکینگی تا مغز از مغز تلوتیراستامخدای رنگین کمانوقت نهيب هاي غير علمي گذشدرمان های رایج ام اسبیماری گیلن باره و بیمارکامپیوتر سایبورگما به جهان های متفاوت خودبسیاری از بیماری های جدیروشهای شناسایی قدرت شنواتکامل و ریشه ی مشترک خلقتآنچه واقعیت تصور میکنیم مغز بیش از آنچه تصور میشوسلسله مباحث هوش مصنوعیانفجار بزرگ پایان بوده اترسان نیستیچگونه مغز ما، موسیقی را پششمین کنگره بین المللی سحقیقت، آن چیزی نیست که جلابزار بقای موجود زنده از هنر رها شدن از وابستگیاز تکینگی تا مغز از مغز تمقایسه رقابت و همکاریدلایلی که نشان میدهد ما ببیماریهای تحلیل عضلانی اویتامین دی گنجینه ای بزردرمان جدید سرطانکتاب زیست شناسی باورماشین دانشتفاوت های تکاملی در مغز وآیا ما کالا هستیمرژیم ضد التهابیتأثیر نگاه انسان بر رفتانفرت، اسیب به خود استسوخت هیدروژنی پاکانرژی خلا ممکن استتصویر در هم تنیدگی کوانتابزارهای دفاعی و بقای مونگاه کلی نگرضررهای مصرف شکر و قند بر حباب هایی تو در توهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکامل تا مغز، از مغز تواقعیت خلا و وجود و درک ممنابع انرژی از نفت و گاز دولت یا گروهکبا آتش، بازی نکن و بعد از دریای خداکشتن عقیده ممکن نیستتلاش های جدید در درمان سرآیا امکان بازسازی اندامهراست دستی و چپ دستیتاثیر ویروس کرونا بر مغز نقش پیش زمینه ها و اراده سیر آفرینش از روح تا مغز انعطاف پذیری مکانیسمی علچالش هوشیاری و اینکه چرا تغییر الگوی رشد مغزی با زاحیای بینایی نسبی یک بیمفلج دوطرفه عصب 6 چشمعقل سالمحس و ادراک قسمت چهل و هفتهوش مصنوعی از عروسک بازی استفاده از نظریه ی تکامل واکسن سرطانمنبع هوشیاری کجاست قسمت دژاوو یا آشناپنداریبارداری بدون رحمدرگیری اعصاب به علت میتوگیرنده باید سازگار با پیمدل هولوگرافیک تعمیم یافتمساح حد واسط میان مغز کوآیا رژیم غذایی گیاهی سلازمان و مکان، ابعاد کیهان تاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش زبان در سلطه و قدرت اساختن آیندهای همه ی وجود مننجات در راستگوییجنین مصنوعیاختراع جدید اینترنت کوانفارغ التحصیلان، فقیر و دعوامل موثر در پیدایش زباحس و ادراک قسمت پنجاه و دهوش مصنوعی به کمک هوش طبیاصل در هم تنیدگی و جهانی وسواس، بیماری استمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمدائما بخوانبحثی درباره هوش و تفاوتهذهن ما از در هم شکستن منبپل خواجو اصفهانمرگ تصادفیتو افق رویداد جهان هستیآتاکسی مخچه ای خودایمنزندگی زمینی امروز بیش از تاثیر درجه حرارت بر عملکنمیتوان بر سیاه سیاه نوشسدسازی روش مناسب برای مقایندرالچرا پس از بیدار شدن از خوجهان معکوسارتباط انسانی، محدود به فرد یا اندیشهعدالت برای من یا برای همهحس و ادراک قسمت شصت و دوهوش عاطفی قسمت نهماعتماد بی موردژن همه چیز نیستمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمداروی جدید برای میاستنی بر کسی اعتماد نکن مگر اینرفلکس وتری با توضیح دکتر پیوند اندام حیوانات به امشکل از کجاستتولید اندام با چاپ سه بعدآسیب عصب پا به دنبال اعتیزاویه نگاه ها یکسان نیستتاثیر درجه حرارت بر عملکنه عدم مطلق بلکه عدم با قسردرد عروقی میگرناگر فقط مردم میفهمیدند کچسبیدن به خود، مانع بزرگ جهان ریز و درشتاز نخستین همانند سازها تقلب یا مغزسوالات پزشکیخواندن ، یکی از شستشو دهنهوشیاری سنتی یا هوشیاری به هلال بنگرکلرال هیدرات برای خوابانمهربانی، شرط موفقیتدخالت در ساختار ژنهابرخی نرمش ها برای درد زانرویکردهای جدید ضایعات نخپایان، یک آغاز استمعجزه ی چشمتوهم جدایی و توهم علمافزایش مرگ و میر سندرم کوتاریکی خواهد ترسیدنوار عصب و عضلهشکل های متفاوت پروتئین هابزار بقا از نخستین همانهفت سین یادگاری از میراث جوسازی مدرناز تلسکوپ گالیله تا تلسکقبرستان ها با بوی شجاعتخودت را از اندیشه هایت حفهدف از تکامل مغزدر آرزوهایت مداومت داشتهبوزون هیگز چیستکوچکی قلبمیگرن و روزه داریبرداشت مغز ما از گذر زمانروزه داری متناوب، مغز را پرتوزایی از جسم سیاهمغز و سیر تکامل ان دلیلی سفرنامه سفر به بم و جنوب تیک و اختلال حرکتیامیوتروفیک لترال اسکلروتری فلوپرازیننورالژیشب سیاه سحر شودجستجوی متن و تصویر به صورابزار بقا از نخستین همانهمیشه، آنطور نیست که هستاز تکینگی تا مغز از مغز تلوزالمعده(پانکراس)مصنوعخدایی که ساخته ی ذهن بشر وقتی فهمیدی خطا کردی برگدرمان های علامتی در ام اسبیماری آلزایمر، استیل کوکاهش میل جنسی در ام اسما با کمک مغز خود مختاريمبسیاری از بیماری های جدیروشی برای بهبود هوش عاطفتکامل ابزار هوش ، راه پر آنچه حس می کنیم، نتیجه ی مغز برای فراموشی بیشتر کسلطان جنگل یا صاحب ملکوتانقراض را انتخاب نکنیدتزریق قیچی ژنتیکی کریسپرچگونه مغز پیش انسان یا همشعار و عملحقایق ممکن و غیر ممکنهنر، پر کردن است نه فحش داز تکینگی تا مغز از مغز تمقابله ی منطقی با اعتراضدنیا فریب و سرگرمیبیماری، رساله ای برای سلویروس مصنوعیدرمان دارویی سرطان رحم بکتاب طبیعت در قالب هندسهمبانی ذهنی سیاه و سفیدتفاوت های زبانی سرمنشا تآیا ما تنها موجودات زنده رژیم غذایی حاوی تخم مرغ وتأثیر شیرینی های حاوی لونقاشی هایی با بوی گذشته یسودمندی موجودات ابزی بر انرژِی برای ایجاد اضطرابتصویر زیبا از سلولابعاد و نیازهای تکاملینگاه انسان محدود به ادراضررهای شکر بر سلامت مغزحد و مرزها توهم ذهن ماستهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکامل تا مغز، از مغز توالزارتان داروی ضد فشار منابع انرژی از نفت و گاز دوچرخه در کاهش دردهای کمبا تعمق در اسرار ابدیت و درک فرد دیگر و رفتارهای اگل خاردار، زیباستتلاش های جدید شرکت نورالآیا انسان با مغز بزرگش اخرجزخوانی هایی که امروز بتاثیر ژنها بر اختلالات خنقش آتش در رسیدن انسان بهسیستم تخلیه ی مغز بینشی ناهرام مصر از شگفتی های جهچالش کمبود اندام برای پیتغییر خود یا تغییر دیگرااحتیاط در ورزش زانو در خافن آوری های جدید علیه شناعقلانیت بدون تغییرحس و ادراک قسمت چهل و هشتهوش مصنوعی از عروسک بازی استفاده از هوش مصنوعی در واکسن ضد اعتیادمنبع هوشیاری کجاست قسمت دگرگونی های نژادی و تغییبازگشایی مجدد مطب دکتر سدرب بسته با غیر خود باز مگالکانزوماب، دارویی جدیمدل های ریز مغز مینی برینتنفس هوازی و میتوکندریآیا رژیم غذایی گیاهی سلازمان و گذر آن سریع استتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش زبان در سلطه و قدرت اساختن آینده، بهترین روش ای آنکه نامش درمان و یادشنخاع ما تا پایین ستون فقرجنگ هفتاد و دو ملت همه را ادامه بحث تکامل چشمفاصله ها در مکانیک کوانتعوامل ایجاد لغت انسانی و حس و ادراک قسمت پنجاه و سهوش مصنوعی به شناسایی کااصل علت و تاثیریک پیام منفرد نورون مغزی منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدارچینبحثی درباره هوش و تفاوتهذهن چند جانبه نیازمند نگپلاسمای غالبمرگی وجود نداردتو انسانی و انسان، شایستآتش منبع انرژیزندگی زودگذرتاثیر درجه حرارت بر عملکنمای موفقیتسرنوشتایپیداکرینچرا ارتعاش بسیار مهم استجهان هوشمندارتباط از بالا به پایین مفرد حساس از نظر عاطفی و بعسل طبیعی موثر در کنترل بحس و ادراک قسمت شصت و ششهوش عاطفی قسمت هفتماعتیاد و تلاش های درمانی ژن هوش و ساختارهای حیاتی منبع هوشیاری کجاست؟(قسمداروی جدید برای کاهش وزنبرلیتیونرفتار مانند بردهپیوند سر آیا ممکن استمشکلات نخاعیتولید سلولهای جنسی از سلآسانی موفقیتزاوسکا درمان گوشرتاثیر درجه حرارت بر عملکنهایت معرفت و شناخت درک عسرطان کمیت گراییاگر میدانی مصیبت بزرگتر نسبت ها در کیهانجهان شگفت انگیزاز نخستین همانند سازها تقلب دروازه ی ارتباطپیامهای کاربرانخواب زمستانی سلول های سرهوش، ژنتیکی است یا محیطیبه کدامین گناه کشته شدندکم کردن کالری روشی سودمنموفقیت هوش مصنوعی در امتدر میان تاریکی و روشناییبرخی نرمش ها برای زانورویا و واقعیتپاکسازی مغزمعجزه ی علمتوهم جسمافزایش سرعت پیشرفت علوم تاریخ همه چیز را ثبت کردهنوار عصب و عضلهشکل پنجم مادهابزار بقا از نخستین همانهم نوع خواری در میان پیشیجامعه ی آسمانیاز تکنیکی تا مغز از مغز تقدم زدن و حرکت دید را تغیخودروهای هیدروژنیهدف از خلقت رسیدن به ابزادر آسمان هدیه های نادیدنبوزون هیگز جهان را از متلکوچکترین چیز یک معجزه اسمیگرن سردردی ژنتیکی که ببرداشتت از جهان رو زیاد بررسي علل احتمالي تغيير روزه داری و التهاب زیانبپرسشمغز کوانتومیسفری به آغاز کیهانتیکاگرلور داروی ضد انعقاامید نیکو داشته باش تا آنترک امروزنورالژی تریژمینالشبیه سازی میلیون ها جهان جستجوی هوشیاری در مغز ماابزار بقا از نخستین همانهمکاری یا رقابتاز تکینگی تا مغز از مغز تلیروپریم داروی ترکیبی ضدخدایا جز تو که را دارموقتی پر از گل شدی خودت را درمان ژنتیکی برای نوآوریبیماری الزایمرکاهش مرگ و میر ناشی از ابما بخشی از این جهان مرتبطبشکه ای که ته نداره پر نمروشی جدید در درمان قطع نختکامل تکنولوژیآنها نمیخواهند دیگران رامغز بزرگ چقدر مفید هست ؟سم زنبور ، کلیدی برای وارانواع سکته های مغزیتسلیم ارتباط با من برترچگونه هموساپينس بر زمین صبور باشحل مشکلهوموارکتوس ها ممکن است داز تکینگی تا مغز از مغز تمقابله با کرونا با علم اسدنیا مکانی بسیار اسرارآمبیندیشویروس های باستانی، مغز مدرمان زخم دیابتی با تکنوکتاب، سفری به تاریخمباحث مهم حس و ادراکتفاوت ایستایی و تکاپوآیا مصرف مولتی ویتامین هرژیم غذایی سالم و ضد التهتئوری تکامل امروز در درمچقدر به چشم اعتماد کنیمسی و سه پل اصفهانانسولینتصویر زیبای اصفهانابعاد اضافه ی کیهاننگاه از بیرون مجموعهضعیف و قویحریص نباشهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکامل تا مغز، از مغز تواکنش های ناخودآگاه و تقمنابع انرژی از نفت و گاز دوچرخه سواری ورزشی سبک و با خودت نجنگدرک نیازمند شناخت خویش اگل درون گلدانتلاش هایی در بیماران قطع آیا احتمال دارد رویا از آرحم مصنوعیتاثیر کلام در آیات کلام بنقش انتخاب از طرف محیط، نسیستم تعادلی بدناولویت بندی ها کجاستچالش دیدگاه های سنتی در بتغییر دیگران یا تغییر خواحتیاط در تعویض داروهافناوری هوش مصنوعی نحوه خعقیده ی بی عملحس و ادراک قسمت چهل و دومهوش مصنوعی از عروسک بازی استفاده از انرژی خلاواکسن علیه سرطانمنبع هوشیاری کجاست قسمت دانش قدرت استبازگشت از آثار به سوی خدادرختان چگونه بر تشکیل ابگام کوچک ولی تاثیرگذارمدیون خود ناموجودتنفس هوازی و میتوکندریآیا راهی برای بهبود وضعیزمان و صبرتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش سجده بر عملکرد مغزساختار فراکتال وجود و ذهای جان جان بی تن مرونخاع درازتر یا کوتاهتر کجنگ و تصور از جنگاداراوون تنها داروی تاییفاصله ی همیشگی تصویر سازعواملی که برای ظهور لغت احس و ادراک قسمت پنجاه و شهوش مصنوعی تعاملیاصل عدم قطعیت از کوانتوم یک پیشنهاد خوب برای آسان منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتداروهای مصرفی در ام اسبحثی درباره هوش و تفاوتهذهن هوشیار در پس ماده ی مپمبرولیزوماب در بیماری چمراقب خودتون و خانواده هتو با همه چیز در پیوندیآثار باستانی تمدن های قدزندگی سلول در بدن، جدای اتاثیر درجه حرارت بر عملکنمایش تک نفرهسریع دویدن مهم نیستایا کوچک شدن مغزانسان الچرا بیماری های تخریبی مغجهان هوشیارارتباط بین هوش طبیعی و هوفردا را نمیدانیمعشق به هفت مرتبه ی شناختیحس و ادراک سی و هفتمهوش عاطفی قسمت یازدهاعتیاد را به دور بیندازژن یا نقشه توسعه مغز و نقمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمداروی جدید برای ای ال اسبرنامه و ساختار پیچیده مرفتار وابسته به شکلپیوند سر، یکی از راه حلهامشکلات بین دو همسر و برخیتولترودینآشنا پنداریزبان فرایند تکاملی برای تاثیر رو ح و روان بر جسمنهایت در بی نهایتسرعت فکر کردن چگونه استاگر نیروی مغناطیس نباشد نسبت طلایی، نشانه ای به سجهانی که نه با یک رخداد و از نخستین همانند سازها تقلب روباتیکسایتهای دیگرخواب سالم عامل سلامتیهیچ نقطه ای مرکزی تر از ابه امید روزهای بهترکمالگرایی دشمن پیشرفتموفقیت در تفکر استدر مانهای کمر دردبرخی نرمش های گردنرویا و کابوسپارادوکس ها در علممعجزه ی علم در کنترل کرونزبان ریشه هایی شناختی استوهمات و شناخت حقیقتافسردگی و اضطراب در بیماتاریخ، اصیل نیست و ساخته نوار عصب و عضلهشکرگزار هر چیزی باش که داابزار بقا از نخستین همانهمه چیز موج استجاودانگی مصنوعیاز تکینگی تا مغز و از مغز قدرت مردمخورشید مصنوعیهر چیز با هر چیز دیگر در تدر آستانه ی موج پنجم کوویبی نهایت در میان مرزهاکووید نوزده و خطر بیماری میگرن شدید قابل درمان اسکودک هشت ساله لازم است آدمیدان مغناطيسي زمین بشر بررسی مغز با امواج مادون روزه داری و بیمار ی ام اس پرسش و چستجو همیشه باقی امغز آیندگان چگونه است ؟سقوط درون جاذبه ای خاص، چتیروفیبان موثر در سکته ی امید نجاتترکیب آمار و ژنتیکنوسانات کوانتومی منبع ماشبیه سازی سیستم های کوانحفره در مغزابزار بقا از نخستین همانهمانند سازی در انساناز تکینگی تا مغز از مغز تلیس دگرامفتامین یا ویاسخرما منبع بسیار خوب آنتی وقتی تو از یاد گرفتن باز درمان کارتی سل و تومور مغبیماری ای شبیه آلزایمر و کاهش التهاب ناشی از بیماما تحت کنترل ژنها هستیم یبشریت از یک پدر و مادر نیروشی جدید در درمان نابینتکامل جریان همیشگی خلقتآنژیوگرافی از مغزمغز بزرگ چالش است یا منفعسماگلوتید داروی کاهش دهنانیس بی کسانتسلیم شدن از نورون شروع مابزار بقای موجود زنده از چگونه هوشیاری خود را توسصبور باشحلقه های اسرارآمیزهورمون شیرساز یا پرولاکتاز تکینگی تا مغز- از مغز ملاحظه های اخلاقی دربارهدنیای شگفت انگیز کوانتومبیهوش کردن در جراحی و بیمویرایش DNA جنین انسان، بردرمان ساده ی روماتیسمکتابخانهمبتکران خودشکوفاتفاوت ارباب و رهبر حقیقیآیا مغز تا بزرگسالی توسعرژیم غذایی ضد التهابیتئوری تکامل در پیشگیری و نقش قهوه در سلامتیسیلی محکم محیط زیست بر انانسولین هوشمندتصویربرداری فضاپیمای آمابعاد بالاترنگاه از دور و نگاه از نزدطلوع و حقیقتحرکات چشم، ترجمه کننده ی هوش مصنوعی از عروسک بازی از تکامل تا مغز، از مغز تواکنش به حس جدیدمنابع انرژی از نفت و گاز دوپامین قابل حل در آببا خدا باشدرک و احساسگل زندگیتلاشی برای درمان قطع نخاآیا احتمال دارد رویا از آرحم مصنوعیتاثیر کپسول نوروهرب بر ننقش اتصالات بین سلولهای سیستم دفاعی بدن علیه مغز اولین قدم شناخت نقص های خچاالش ها در تعیین منبع هوتغییر دادن ژنها آیا روزی احساس گذر سریعتر زمانفواید روزه داری متناوبعلم و ادراک فقط مشاهده ی حس و ادراک قسمت چهل و سومهوش مصنوعی از عروسک بازی استفاده از سلول های بنیاواکسنی با تاثیر دوگانه امنبع هوشیاری کجاست قسمت دانش محدود به ابعاد چهاربازگشت به ریشه های تکاملدرختان اشعار زمینگامی در درمان بیماریهای مدیریت اینترنت بر جنگتنفس بدون اکسیژنآیا راهی برای رفع کم آبی زمان واقعیت است یا توهمتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش غذاها و موجودات درياساختار شبکه های مغزی ثابایمپلانت مغزینخستین تمدن بشریجنگ داده هاادب برخورد با دیگرانفتون های زیستیعوارض ازدواج و بچه دار شدحس و ادراک قسمت بیست و چههوش مصنوعی در کامپیوترهااصل، روان و نفس استیک آلل ژنتیکی که از نئاندمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتداروهای ام اسبحثی درباره هوش و تفاوتهذهن و زندگیپنج اکتشاف شگفت آور در مومراحل ارتقای پله پله کیهتو با باورهایت کنترل میشآدم عاقل، وقت خودش را هدرزندگی، مدیریت انرژیتاثیر درجه حرارت بر عملکچند نرمش مفید برای کمردرسریعترین کامپیوتر موجودایا این جمله درست است کسیچرا حیوانات سخن نمی گوینجهان های بسیار دیگرارتباط شگفت مغز انسان و ففرزندان زمان خودعشق درونی به یگانگی خلقتحس و ادراک- قسمت پنجاه و هوش عاطفی قسمت پنجماعداد بینهایت در دنیای مژن ضد آلزایمرمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمداروی جدید برای دیابتبرنامه ی مسلط ژنها در اخترفتار اجتماعی انسان، حاصپیوندهای پیچیده با تغییرمشکلات روانپزشکی پس از ستومورها و التهاب مغزی عاآشنا پنداریزبان متغیرتاثیر روده بر مغزنهادینه سازی فرهنگ اختلاسطح آگاهی، رخدادهای زندگاگر نعمت فراموشی نبود بسنشانه های گذشته در کیهان جهانی که از یک منبع، تغذیاز نخستین همانند سازها تقلب را نشکنخواب سالم عامل سلامتی و یهیچ چیز همیشگی نیستبه بالا بر ستارگان نگاه ککمردردمولکول ضد پیریدر محل کار ارزش خودت را ببرخی یونها و مولکول های مرویا و خبر از آیندهپاسخ گیاهان در زمان خوردمعجزه در هر لحظه زندگیزبان شناسی مدرن در سطح سلتوکل بر خداافسردگی و ساختار مغزتازه های اسکیزوفرنی(جنونوار عصب و عضلهشکست حتمیابزار بقا از نخستین همانهمه چیز و هیچ چیزجایی برای یاد گرفتن باقی از تکینگی تا مغز از مغز تقدرت و شناخت حقیقتخوش قلبی و مهربانیهر جا که جات میشه، جات نیدر برابر حقایق جدیدبی هیچ می ایی و بی هیچ میردر درمان بیماری مولتیپل بی ذهن و بی روحکودک ایرانی که هوش او از میدان های مغناطیسی قابل بررسی و اپروچ جدید بر بیمروزه داری سلول های بنیادپرسشگری نامحدودمغز اندامی تشنه ی انرژی اسلول های مغزی عامل پارکیتکنولوژی های جدید و حالتامید جدید بر آسیب نخاعیترکیب حیوان و انساننوشیدن چای برای مغز مفید شبکه های مصنوعی مغز به درحق انتخابابزار بقا از نخستین همانهمجوشی هسته ای، انرژِی باز تکینگی تا مغز از مغز تلا اکراه فی الدینخسته نباشی باباوقتی خودت را در آینه دیدیدرمان پوکی استخوانکاهش حافظه هرچند فرایندیمانند آب باشبعد پنجمروشی جدید در درمان سکته متکامل داروینی هنوز در حاآنان که در قله اند هرگز خمغز بزرگ چالشهای پیش روسندرم کووید طولانیانگشت ماشه ایتست نوار عصب و عضلهابزار بقای موجود زنده از چگونه واکسن کرونا را توزصبر لازمه ی پیروزی استحمله ویروس کرونا به مغزهوش فوق العاده، هر فرد اساز تکینگی تا مغز- از مغز ملاحظات بیهوشی قبل از جردنیایی پر از سیاهچاله بیهوشی در بیماران دچار اویشن پرودرمان سرگیجه بدون نیاز بکجای مغز مسئول پردازش تجمتواضع باشتفاوتهای جنسیتی راهی براآیا همه جنایت ها نتیجه بیرژیم غذایی ضد دردتئوری جدید، ویران کردن گنقش مهاجرت در توسعه نسل اسینوریپا داروی ترکیبی ضدانسان قدیم در شبه جزیره عتصور ما ازمشکلات و واقعیاتفاق و تصادفنگاه از درون قفس یا بیرونطلای سیاهحرکت چرخشی و دائمی کیهانهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکامل تا مغز، از مغز تواکسن های شرکت فایزر آمرمنابع انرژی از نفت و گاز دورترین نقطه ی قابل مشاهبا طبیعت بازی نکندرک کنیم ما همه یکی هستیمگلوله ی ساچمه ایتلاشی تازه برای گشودن معآیا بدون ناظر هوشمند هم برسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرتاثیر کپسول نوروهرب بر تنقش تیروئید در تکامل مغزسکوت و نیستیاولین مورد PML به دنبال تکنابینایی در نتیجه ی گوشی تغییر زودتر اتصالات مغزیاحساسات کاذبفواید زیاد دوچرخه سواریعلم و روححس و ادراک قسمت نهمهوش مصنوعی از عروسک بازی استفاده از سلول های بنیاوابستگی یعنی قلادهمنبع هوشیاری کجاست قسمت دانش بی نهایتبازخورد یا فیدبکدرد و درسگامی در درمان بیماریهای مداخله ی زیانبار انسانتنها مانع در زندگی موارد آیاما مقهور قوانین فیزیکزمان پلانکتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش غذاها و موجودات درياسادیسم یا لذت از آزار دادایمپلانت مغزی و کنترل دو نخستین تصویر از سیاهچالهجنبه های موجی واقعیتادراک ما درک ارتعاشی است فروتنی معرفتیعید نوروز مبارکحس و ادراک قسمت بیست و یکهوش مصنوعی در تفکر خلاق ااصلاح خطا با رفتن بر مسیریک جهش ممکن است ذهن انسانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتداروهای تغییر دهنده ی سیبحثی درباره احساسات متفاذهن و شیمی بدنپول و شادیمرز مرگ و زندگی کجاستتو باید نیکان را به دست بآرام باشزندان ذهنیتاثیر درجه حرارت بر عملکچند جهانیسرکه انگبین عسلی مفید برایا ابزار هوشمندی یا مغز چرا حجم مغز گونه انسان درجهان هایی در جهان دیگرارتباط شگفت انگیز مغز انفرضیه ای جدید توضیح میدهعشق، شلوغ کردن نیستحس و ادراک- قسمت بیست و پهوش عاطفی قسمت اولبقا با سازگارترین فرد اسژنها نقشه ایجاد ابزار هومنبع هوشیاری کجاست؟(قسمداروی جدید ضد میگرنبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱رقیبی قدرتمند در برابر مپیوندی که فراتر از امکانمشکلات روانپزشکی در عقب تومورهای نخاعیآشناپنداری چیستزبان مشترک ژنتیکی موجوداتاثیر روزه داری بر سلامت چهار میلیارد سال تکامل بسعی کن به حدی محدود نشویاگر نعمت فراموشی نبود بسنشانه های پروردگار در جهجهانی در ذهناز نشانه ها و آثار درک شدقوی تر باشخواب عامل دسته بندی و حفطهیچ چیز، چقدر حقیقی استبه بالاتر از ماده بیندیشکمردرد ناشی از تنگی کانامولتیپل اسکلروز در زنان در چه مرحله ای از خواب ، ربرخی اثرات مضر ویتامین درویا بخشی حقیقی از زندگی پختگی پس از چهل سالگي به معرفت و شناختزبان شناسی نوین نیازمند توپیراماتاقلیت خلاقتازه های بیماری پارکینسونوار عصب و عضله مهم در تششگفت نیست من عاشق تو باشمابزار بقا از نخستین همانهمه چیز کهنه میشودجایی خالی نیستاز تکینگی تا مغز از مغز تقدرت کنترل خودخوش خیالی و خوش بینیهر حرکت خمیده می شود و هر هرچیز با یک تاب تبدیل به در سال حدود 7 میلیون نفر بی سوادی در قرن 21کودکان مهاجرمیدان های کوانتومی خلابررسی ژنها در تشخیص بیماروزهای بد باقی نمیماندپس از اگو یا بعد از نفسمغز انسان ایا طبیعتا تماسلول های بنیادیتکنولوژی و پیشرفتامید درمان کرونا با همانترازودوننوعی سکته مغزی ، وحشتناک شبکیه های مصنوعیحقیقت قربانی نزاع بین بی ابزار بقا از نخستین همانهمراه سختی، اسانی هستاز تکینگی تا مغز از مغز تلاموژین داروی ضد اوتیسم؟خطا در محاسبات چیزی کاملوقتی خورشید هست شمع به کادرمان پوکی استخوانکاهش دوپامین عامل بیماریماه رجببعد از کروناريتوکسيمب در درمان ام استکامل داروینی هنوز در حاآنزیم تولید انرژی در سلومغز بزرگ و فعال یا مغز کوسندرم گیلن باره به دنبال انگشت نگاری مغز نشان میدتست آر ان اس دز میاستنی گابزار بقای موجود زنده از چگونه آن شکری که می خوریمصبر و واقعیتحمایت از طبیعتهوش مصنوعی می تواند بر احاز تکینگی تا مغز- از مغزتممانتین یا آلزیکسا یا ابدنیا، هیچ استبیوگرافیواقعیت فیزیکی، تابعی از درمان سرگیجه بدون نیاز بکرونا چه بر سر مغز می آورمجموعه های پر سلولی بدن متقلید مرحله ای نسبتا پیشآیا هوش مصنوعی می تواند نراه فراری نیستتا 20 سال آینده مغز شما به نقش میدان مغناطیسی زمین سیگار عامل افزایش مرگ ومانسان میوه ی تکاملتصور از زمان و مکاناتوبان اطلاعات و پلِ بیننگاه از درون مجموعه با نگطوفان فقر و گرسنگی و بی سحس متفاوتهوش مصنوعی از عروسک بازی از خود رها شوواکسن کووید 19 چیزهایی که منابع انرژی از نفت و گاز ديدن با چشم بسته در خواب بالاترین هدف از دولتدرک احساسات و تفکرات دیگگلوئونتلاشی جدید در درمان ام اسآیا برای تولید مثل همیشه رساناها و ابر رساناها و عتاثیر کپسول نوروهرب بر سنقش حفاظتی مولکول جدید دسکوت، پر از صدااولین مورد پیوند سر در انناتوانی از درمان برخی ویتغییر عمودی سر انسان از پاخلاق و علوم اعصابفیلم کوتاه هیروشیما از هعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهحس و ادراک قسمت چهارمهوش مصنوعی از عروسک بازی استفاده از سلول های بنیاواسطه ها د رمسیر ایجاد مغمنبع هوشیاری کجاست قسمت دانشمندان موفق به بازگردبازسازي مغز و نخاع چالشی درد باسن و پا به دلیل کاهگاهی لازم است برای فهم و مدارک ژنتیکی چگونه انسانتنها در برابر جهانآگاهی فراتر از آگاهیزمان به چه دلیل ایجاد میشتاثیر گیاهخواری بر رشد و نقش غذاها و موجودات درياسازگاری با محیط بین اجزاایمپلانت مغزی کمک میکند نخستین روبات های زنده ی ججنسیت و تفاوت های بیناییادغام میان گونه های مختلفروتنی و غرورعامل کلیدی در کنترل کارآحس و ادراک قسمت بیست و دوهوش مصنوعی در خدمت خلق وحاصول انجام برخی نرمش ها دیک رژیم غذایی جدید، می تومنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتداروهای ضد بیماری ام اس وبحثی درباره احساساتی غیرذهن پر در برابر آگاهیپول و عقیدهمرز بین انسان و حیوان کجاتو برای خزیدن خلق نشده ایآرامش و دانشزونیسومایدتاثیر درجه حرارت بر عملکچند جهانیسرگیجه از شایعترین اختلاایا بیماری ام اس (مولتیپچرا خشونت و تعصبجهان یکپارچهارتباط شگفت انگیز مغز انفساد اقتصادی سیتماتیک درعصب حقوق نورولووحس و ادراک- قسمت شصت و چههوش عاطفی قسمت دهمبقا در ازای بیماریژنها ، مغز و ارادهمنبع هوشیاری در کجاست؟ قداروی جدید ضد الزایمربرین نت به جای اینترنترموزی از نخستین تمدن بشرپیوستگی همه ی اجزای جهانمشاهده گر جدای از شیء مشاتومورهای ستون فقراتآشتی بهتر استزبان چهار حرفی حیات زمینتاثیر روغن رزماری استنشاچهار ساعت پس از کشتار خوکشلیک فراموشیاگر با مطالعه فیزیک کواننشانه های بیداری روحیجهان، تصادفی نیستاز نظر علم اعصاب یا نرووسقیچی ژنتیکیخواص فلفل سبزهیچ وقت خودت را محدود به به جای محکوم کردن دیگران کمردرد و علل آنمواد کوانتومی جدید، ممکندر ناامیدی بسی امید استبرخی اختلالات عصبی مثانهرویا تخیل یا واقعیتپدیده خاموش روشن در پارکمغز فکر میکند مرگ برای دیزبان، نشان دهنده ی سخنگو توانایی مغز و دیگر اجزای اقیانوس نادانیتازه های درمان ام اسنوار عصب و عضله برای تاییشگفت انگیز بودن کیهانابزار بقا از نخستین همانهمه چیز در زمان مناسبجاذبهاز تکینگی تا مغز از مغز تقدرت انسان در نگاه به ابعخوشبختی چیستخوشبختی دور از رنج های مهز ذره، یک دنیاستدر عید نوروز مراقب تصادف بی شرمیکودکان میتوانند ناقل بی میدان بنیادین اطلاعاتبررسی بیماری التهابی رودروزهای سختآلودگی هوا چالش قرن جدیدمغز انسان برای ایجاد تمدسلول های بنیادی منابع و اتکنولوژی جدید که سلول هاامیدهای جدید برای بازیابترازودوننیوالینشباهت مغز و کیهانحقیقت آنطور نیست که به نظابزار بقا از نخستین همانهمراهی میاستنی با برخی ساز تکینگی تا مغز از مغز تلایو دوم دکتر سید سلمان فخطا در محاسبات چیزی کاملبیماری ای شبیه ام اس مولتوقتی ریشه ها عمیقند از چیدرمان آرتروز با ورزش موضکاهش سن بیولوژیکی، تنها ماپروتیلینبعد از کروناریه زغالیتکامل داروینی هنوز در حاآواز خواندن در قفس، نشانمغز بزرگترین مصرف کننده سندرم پیریفورمیسانتقال ماده و انرژیتشنچ پانایوتوپولوس تشنج ابزار بقای موجود زنده از چگونه انتظارات بر ادراک صبر بسیار بایدحوادث روزگار از جمله ویرهوش مصنوعی و کشف زبان هایاز تکینگی تا مغز، از مغز من کسی در ناکسی دریافتم دندان ها را مسواک بزنید تبیوگرافیواقعیت چند سویهدرمان سرگیجه بدون داروکریستال هامجرم، گاهی قربانی استتقلید از روی طبیعتآیا هوش مصنوعی زندگی بشرراه نجاتتا بحر یفعل ما یشانقش محیط زندگی و مهاجرت دسیاهچاله هاانسان ها می توانند میدان تصادف یا قوانین ناشناختهاتوسوکسیمایدنگاه حقیقی نگاه به درون اطوفان بیداریحس چشایی و بویاییهوش مصنوعی از عروسک بازی از درخواست ها جدا شوواکسن کرونا و گشودن پنجرمنابع انرژی از نفت و گاز دی متیل فومارات(زادیوا)(باهوش ترین و با کیفیت تریدرک تصویر و زبان های مخلتگمان میکنی جرمی کوچکی در تمایل زیاد به خوردن بستنآیا بزرگ شدن مغز فقط در درستگاری محدود به یک راه نتاثیر کپسول نوروهرب بر سنقش حیاتی تلومر دی ان آ دسکته مغزیاولین هیبرید بین انسان و ناتوانی در شناسایی چهره تغییرات منطقه بویایی مغزاخلاق پایه تکامل و فرهنگفیلمی بسیار جالب از تغییعلم به ما کمک میکند تا موحس و ادراک قسمت نوزدهمهوش مصنوعی از عروسک بازی استفاده از سلول های بنیاوبینار اساتید نورولوژی دمنبع هوشیاری کجاست قسمت دانشمندان نورون مصنوعی سباغچه ی مندرد زانو همیشه نیاز به جرگاهی مغز بزرگ چالش استمروری بر تشنج و درمان هایتنهاییآپومورفین در پارکینسونزمان شگفت انگیزتاثیر انتخاب از طرف محیط نقش غذاها در کاهش دردهای ستم با شعار قانون بدترین ایمپلانت نخاعی میتواند دنرمش های مفید برای درد زاجنسیت و تفاوت های بیناییادغام دو حیطه علوم مغز و فرگشت و تکامل تصادفی محض عادت همیشه خوب نیستحس و ادراک قسمت بیست و سوهوش مصنوعی در خدمت خلق وحاصول توسعه ی یک ذهن کاملیکی از علل محدودیت مغز اممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتداروهای ضد تشنج با توضیح بخش فراموش شده ی حافظهذهن تو همیشه به چیزی اعتقپوست ساعتی مستقل از مغز دمرز جدید جستجو و اکتشاف، تو تغییر و تحولیآرامش و سکونزونا به وسیله ویروس ابله تاثیر درجه حرارت بر عملکچند جهانی و علمسرگردانیایا بدون زبان میتوانیم تچرا در مغز انسان، فرورفتجهان یکپارچهارتباط غیرکلامی بین انسافشار و قدرتعصب سیاتیکحسن یوسف باغچه ی منهوش عاطفی قسمت دومبقای حقیقی در دور ماندن اژنهای مشترک بین انسان و ومنبع هوشیاری در کجاست؟(قداروی سل سپتبرای یک زندگی معمولیرمز و رازهای ارتباط غیر کپیام های ناشناخته بر مغز مشاهده آینده از روی مشاهتوهم فضای خالیآغاز فرایند دانستنزبان نیاز تکاملی استتاثیر رژیم گیاه خواری بر نون و القلمشلیک فراموشیاگر تلاش انسان امروز برانظام مثبت زندگیجهش های ژنتیکی مفید در سااز نظر علم اعصاب اراده آزقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصخواص میوه ی بههیچ کاری نکردن به معنی چیبه خوبی های دیگران فکرکنکمردرد با پوشیدن کفش مناموجود بی مغزی که می توانددر هم تنیدگی مرزها و بی مبرخی اصول سلامت کمررویا حقی از طرف خداپروژه ی ژنوم انسانیمغز قلبزبان، وسیله شناسایی محیطتوانایی یک فرد، برای تغیالکترومغناطیس شنوایی و هتبدیل پلاستیک به کربن و سنوار عصب و عضله تعیین محلشگفت زده و حیران باشابزار بقا از نخستین همانهمه چیز در زمان کنونی استجاذبه و نقش آن در شکلگیریاز تکینگی تا مغز از مغز تقدرت ذهنقدرت شناختی انسان، محدودخیالپردازی نکنهزینه ای که برای اندیشیددرمان نگهدارنده ی اعتیادبی عدالتی در توزیع واکسن کودکان خود را مشابه خود تمیدازولام در درمان تشنج بررسی سیستم تعادلی بدن اروش مقابله مغز با محدودیآلودگی هوا و ویروس کرونامغز انسان برای شادمانی طسلول های بدن تو پیر نیستنامیدوار باش حتی اگر همه چتراشه مغز بدون واسطه ی دنیکولا تسلاشباهت مغز با کیهان مادیحقیقت افرادابزار بقا از نخستین همانهمراهی نوعی سردرد میگرنیاز تکینگی تا مغز از مغز تلبخند بزن شاید صبح فردا زخطای ادراک کارمابیماری اسپینال ماسکولار وقتی شروع به بیدار شدن میدرمان ام اس(مولتیپل اسکلکایروپاکتیک چیستماجرای جهل مقدسبعد از کرونا دلخوشی بیهوریواستیگمینتکامل داروینی هنوز در حاآینه در اینهمغز حریص برای خون، کلید تسندرم پیریفورمیسانتروپی و هوشیاریتشنج چیستابزار بقای موجود زنده از چگونه به سطح بالایی از هوصد قدح، نفتاده بشکستحکمت الهی در پس همه چیزهوش مصنوعی یا حماقت طبیعاز تکینگی تا مغز، از مغز من پر از تلخیمده روش موفقیتبیان ژن های اسکیزوفرنی دواقعیت چیستدرمان سرطان با امواج صوتکریستال زمان(قسمت اولمحل درک احساسات روحانیتقلید از طبیعتآیا هوش ارثی دریافتی از پراه های جدید برای قضاوت رتاول کف پا و حقیقتنقش مرکز تنفس سلولی در بیسیاهچاله های فضایی منابعانسان یک کتابخانه استتضادهای علمیاتصال مغز و کامپیوترنگاه دوبارهطوفان زیباییحس و ادراک (قسمت اول )هوش مصنوعی از عروسک بازی از دست دادن دم در پیشینیاواکسن کرونا از حقیقت تاتمنابع انرژی از نفت و گاز دین اجباریباور و کیهان شناسیدرک حقیقت نردبان و مسیری گنجینه ای به نام ویتامین محدودیت های حافظه و حافظتمایز یا کشف یگانگیآیا تکامل و تغییرات ژنتیرشته نوروایمونولوژی و نقتاثیر کتامین در درمان پانقش خرچنگ های نعل اسبی درسال سیزده ماههاولین تصویر در تاریخ از سنادیدنی ها واقعی هستندتغییرات مغز پس از 40 سالگیاختلاف خانوادگی را حل کنفیروز نادریعلم بدون توقفحس و ادراک قسمت هفتمهوش مصنوعی از عروسک بازی استفاده از سلول های بنیاوجود قبل از ناظر هوشمندمنبع هوشیاری کجاست قسمت دانشمندان یک فرضیه رادیکبحتی علمی درباره تمایل بدردهای سال گذشته فراموش گاهی جهت را عوض کنمرکز هوشیاری، روح یا بدن تنهایی رمز نوآوری استآپومورفین در پارکینسونزمزمه ات مانده در گوشمتاثیر احتمالی عصاره تغلینقشه مغزی هر فرد منحصر بهستم، بی پاسخ نیستایمان به رویانرمش های مفید در سرگیجهجهل مقدسارتقا و تکامل سنت آفرینش فراموش کارها باهوش تر هسعادت کن از بالا نگاه کنیحس و ادراک قسمت بیستمهوش مصنوعی درمانگر کامپیاصول سلامت کمریافته های نوین علوم پرده منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتداروی فامپیریدین یا نورلبخش های تنظیمی ژنومذهن خود را مشغول هماهنگیپوشاندن خود از نورمرزهای حقیقی یا مرزهای تتو جهانی هستی که خودش را آرامش(سکوت) stillness و تکاپوزیان غذاهای پرچربتاثیر درجه حرارت بر عملکچند روش ساده برای موفقیتسربازان ما محققا غلبه می ایا تکامل هدفمند استچرا ذرات بنیادی معمولاً جهان کنونی و مغز بزرگتریارتروز یا خوردگی و التهافضا و ذهن بازعضلانی که طی سخن گفتن چقدحساسیت روانی متفاوتهوش عاطفی قسمت سومبلندی در ذهن ما درک بلندیژنهای هوش ، کدامندمنبع خواب و رویاداروی ضد چاقیبرای پیش بینی آینده مغز درمز گشایی از اتصالات مغزپیدایش زبانمشاهدات آمیخته با اشتباهتوهم فضای خالی یا توهم فضآغاز فصل سرما و دوباره تکزبان و کلمه حتی برای کسانتاثیر رژیم گیاه خواری بر نوآوری ای شگفت انگیز دانشنا در ابهای گرم جنوب نیااگر خواهان پیروزی هستینظریه ی تکامل در درمان بیجهش های ژنتیکی غیر تصادفاز نظر علم اعصاب اراده آزقانون مندی نقشه ژنتیکی مخواص هندوانههیچ کس مانند تو نگاه نمیکبه خودت مغرور نشوکنفرانس تشنج هتل کوثر اصموجودات مقهور ژنها هستنددر هم تنیدگی کوانتومیبرخی اطلاعات روانشناسی مرویاها از مغز است یا ناخوپروژه ی ژنوم انسانیمغز ما کوچکتر از نیم نقطهزدودن نقص از هوش مصنوعیتوازن مهمتر از فعالیت زیالکتروتاکسی(گرایش و حرکتبدیل تراکت صوتی مصنوعی نوار عصب و عضله در مطب دکشگفتی های نقشه ی ژنتیکیابزار بقا از نخستین همانهمه چیز، ثبت می شودجبران از دست رفته هااز تکینگی تا مغز از مغز تجدا کردن ناخالصی هااز تکینگی تا مغز از مغز تقدرت عشقخانه ی تاریکهزینه سنگین انسان در ازادرمان نابینایان آیا ممکنبیمار 101 ساله، مبتلا به سکودکان را برای راه آماده مکان زمان یا حافظه زمانبررسی علل کمر درد در میانروش های صرفه جویی در ایجاآلودگی هوا و پارکینسونمغز انسان برای شادمانی طسلول بنیادی و ای ال اسامیدواریتراشه ها روی مغزنیاز به آموزش مجازی دیجیشباهت های ریشه ای چند بیمحقیقت انسانابزار بقا از نخستین همانهندسه ی پایه ایاز تکینگی تا مغز از مغز تلحظات خوش با کودکانخطای حسبیماری اضطراب عمومیویتنام نوعی کرونا ویروس درمان تومورهای مغزی با اکار امروز را به فردا نیندماجرای عجیب گالیلهبعد از کرونا دلخوشی بیهوریاضیات یک حس جدید استتکامل زبانآیندهمغز در تنهایی آسیب میبینسندرم پای بی قرارانتظار گذر تندباد؟تشنج و حرکات شبه تشنجی قاابزار بقای موجود زنده از چگونه باغبانی باعث کاهش صدای بم با فرکانس پایین، حافظه میتواند بزرگترین دهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاز تکینگی تا مغز، از مغز من بی من، بهتر یاد میگیرمدهن، بزرگترین سرمایهبیان حقیقتواقعیت چیستدرمان ضایعات نخاعیکریستال زمان(قسمت دوم)محل درک احساسات روحانی دتقویت مغز با ورزشآیا هوش سریعی که بدون احسراه های جدید برای قضاوت رتابوهای ذهنینقش نگاه از پایین یا نگاهسیاهچاله ها، دارای پرتو انسان باشتظاهر خوابیده ی مادهاثر مضر مصرف طولانی مدت رطولانی ترین شبحس و ادراک (قسمت دوم )هوش مصنوعی از عروسک بازی از روده تا مغزواکسن کرونا ساخته شده تومنابع انرژی از نفت و گاز دین، اجباری نیستباید از انسان ترسیددرک دیگرانگوهر با نظر دیگران سنگ نممحدودیت درک انسانتمدن قدیمی ای در جنوب ایرآیا جنین انسان، هوشمندی رشد مغز فرایندی پیچیده اتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش داروهاي مختلف معروف سانسور از روی قصد بسیاری اولین دارو برای آتاکسی فنادانی در قرن بیست و یکم،تغییرات آب و هوایی که به اختلال حرکتی مانند لرزش فیزیک مولکولها و ذرات در علم در حال توسعهحس و ادراک قسمت هفدهمهوش مصنوعی از عروسک بازی استیفن هاوکینگ در مورد هوراپامیل در بارداریمنبع هوشیاری کجاست قسمت دانشمندان ژنی از مغز انسبحث درباره پیدایش و منشا دردی که سالهاست درمان نشگذر زمان کاملا وابسته به مرکز حافظه کجاستتنبیه چقدر موثر استآب زندگی است قسمت چهارمزنان باهوش ترتاثیر ترکیبات استاتین (سنقشه های مغزی جدید با جزیستون فقرات انسان دو پا جلاین پیوند نه با مغز بلکه نرمش های موثر در کمردردجهان فراکتالارتقا یا بازگشت به قبل ازفراموشی همیشه هم بد نیستعادت کن خوب حرف بزنیحس و ادراک قسمت دهمهوش مصنوعی درخدمت خلق وحاضطراب و ترسیاد گرفتن مداوممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتداروی لیراگلوتیدبخش بزرگی حس و ادراک ما اذهن خالی از شلوغی افکارپیموزایدمزایای شکلات تلخ برای سلتو جدای از کیهان نیستیآزمون تجربی، راهی برای رزیباترین چیز در پیر شدنتاثیر درجه حرارت بر عملکچندین ماده غذایی که ماننسربرولایزینایجاد احساساتچراروياها را به یاد نمی آجهان کاملی در اطراف ما پرارزش های وارونهفضای قلب منبع نبوغ استغم بی پایانخفاش کور و انسان بینا؟هوش عاطفی قسمت ششمبلوغ چیستژنهای حاکم بر انسان و انسمنتظر نمان چیزی نور را بهداروی ضد چاقیبرای اولین بار دانشمندانرمز پیشرفت تواضع است نه طپیر شدن حتمی نیستمطالبه ی حق خودتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)آغاز مبهم آفرینشزبان و بیان نتیجه ساختماتاثیر رژیم گیاه خواری بر نوار مغز مشاهده ی غیر مستشناخت و معرفت، و نقش آن داپل ویژن پرو در تشخیص بیمنظریه ی تکامل در درمان بیجهش های بیماری زا، معمولاز واقعیت امروز تا حقیقتقانون گذاری و تکاملخواص انارهیچ کس حقیقت را درون مغز به دنبال رستگاری باشکنگره بین المللی سردرد دمورد نادر همپوشانی دو بیدر هم تنیدگی کوانتومی و پبرخی بیماری ها که در آن برویاهای پر رمز و حیرتی درپروانه ی آسمانیمغز مانند تلفن استسفر فقط مادی نیستتوت زیاد بخوریدالکترودهای کاشتنیتبدیل سلولهای محافط به سنوبت کودکانشگفتی های زنبور عسلابزار بقا از نخستین همانهمه ی سردردها بی خطر نیستهمه جا خیر بکارجدایی خطای حسی استاز تکینگی تا مغز از مغز تقسم به فقرخانواده پایدارهزاران سال چشم های بینا ودرمان های اسرار آمیز در آبیمار مرکز تنفس سلولیکوری گذرای ناشی از موبایمکانیک کوانتومی بی معنی برطرف کردن خشونت را از خاروش های عملی برای رفع کمرتکنولوژی جدید که سلول هاآلزایمرمغز انسان رو به کوچک تر شسلول بنیادین از مخاط بینامیدواری و مغزتراشه ی هوش مصنوعی در مغزچیز جدید را بپذیرشباهت کیهان و مغزحقیقت اشیاابزار بقا از نخستین همانهندسه ی رایج کیهاناز تکینگی تا مغز از مغز تلرزش ناشی از اسیب به عصبخطر آلودگی هوابیماری بیش فعالیویتامین E برای فعالیت صحدرمان تشنجکار با یگانگی و یکپارچگیماده ی تاریکتفکر قبل از کارریتوکسیمابتکامل زبانآینده ی انسان در فراتر ازمغز را از روی امواج بشناسسندرم پس از ضربه به سراندوه در دنیا استتشنج به صورت اختلال رفتاابزار بقای موجود زنده از چگونه تکامل مغزهای کنونیصرع و درمان های آنحافظه های کاذبهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاز تکینگی تا مغز، از مغز مننژیتدو ویژگی انتزاع و قدرت تجبیداری معنوی یعنی دوستی واقعیت های متفاوتدرمانهای بیماری پارکینسکریستال زمان(قسمت سوم)محدودیت چقدر موثر استتقویت استخوان در گرو تغذآیا هشیاری کوانتومی وجودراه پیروزی در زندگی چیستتاثیر فکر بر سلامتنقش نظام غذایی در تکامل مسیاهچاله و تکینگی ابتدایانسان جدید از چه زمانی پاتظاهری از ماده است که بیداثرات فشار روحی شدیدALS نگاهی کامل بر بیماری وطی یکصد هزار سال اخیر هرچحس و ادراک قسمت 67هوش مصنوعی از عروسک بازی از سایه بگذرواکسن آلزایمرمنابع انرژی از نفت و گاز دیوار همه اش توهم بودبابا زود بیادرک درست از خود و هوشیاریگویید نوزده و ایمنی ساکتمخچه فراتر از حفظ تعادلتمدن پیشرفته ی پیشینیانآیا جهان ذهن و افکار ما مرشد مغز علت تمایل انسان بتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش درختان در تکاملسانسور بر بسیاری از حقایاولین دروغنازوکلسینتغییرات تکاملی سر انسان اختلال خواب فرد را مستعد فیزیک هوشیاریعلم راهی برای اندیشیدن احس و ادراک قسمت هجدهمهوش مصنوعی از عروسک تا کماستیفن هاوکینگ در تفسیر ورزش هوازی مرتب خیلی به قمنبع هوشیاری کجاست قسمت دانشمندان پاسخ کوانتومی بحثي درباره هوش و تفاوتهدرس گرفتن از شکست هاگذشته را دفن کنمرکز حافظه کجاستتهدیدهای هوش مصنوعیآب زندگی است قسمت هفتمزنجیرها را ما باید پاره کتاثیر تغذیه بر سلامت روانقشه با واقعیت متفاوت اسستارگانی قبل از آغاز کیهاین اندوه چیستنرمشهای مهم برای تقویت عجهان قابل مشاهده بخش کوچارتوکين تراپی روشی جديد فراموشی و مسیر روحانیعادت کردن به نعمتحس و ادراک قسمت دوازدهمهوش مصنوعی ساخته هوش طبیاطلاع رسانی اینترنتییاد بگیر فراموش کنیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتداروی تشنجی دربارداریبخش بزرگتر کیهان ناشناختذهن سالمپیموزایدمسمومیت دانش آموزان بی گتو دی ان ای خاص ميتوکندريآزمون ذهنی گربه ی شرودینزیباترین چیز در افزایش ستاثیر درجه حرارت بر عملکچندجهانیسردرد میگرنایران بزرگچراروياها را به یاد نمی آجهان پیوستهارزش های حقیقی ارزش های غقفس دور خود را بشکنغم بی پایانخفاش با شیوع همه گیری جدیهوش عاطفی بیشتر در زنانبلعیدن ستاره توسط سیاهچاکفش و کتابمنتظر زمان ایده آل نشوداروی ضد تشنج با قابليت تبرای تمدن سازی، باید در برمز بقای جهش ژنتیکیپیراستاممطالبی در مورد تشنجتوهم چیستإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَزبان و بیان، در سایه پیشرتاثیر رژیم گیاهخواری بر نوار مغز با توضیح دکتر فاشناخت حقیقت یا آرزوهای گاپی ژنتیکنظریه ی تکامل در درمان بیجهش تمدنی عجیب و شگفت انساز کجا آمده ام و به کجا میقانون جنگلخواص اردههیچ اندر هیچبه زودی شبکه مغزی به جای کنگره بین المللی سردرد دموسیقی نودر هم تنیدگی کوانتومی و دبرخی بیماری های خاص که بدرویای شفافپرواز از نیویورک تا لوس آمغز مادران و کودکان در زمسفر نامه سفر به بم و جنوب توسعه هوش مصنوعی قادر اسالگو نداشتیمتبر را بردارنور از عمق تاریکیشانس یا نتیجه ی تلاشابزار بقا از نخستین همان