از تکینگی تا مغز از مغز تا سیاهچاله قسمت دهم

از تکینگی تا مغز از مغز تا سیاهچاله- قسمت دهم

ابتدای خلقت مادی، از نقطه پرچگال تکینگی singularity بود و این فرآیند چند میلیارد ساله، به مغز کنونی ما رسیده است و اکنون در دوره ای چندین هزار ساله از زمان پیدایش انسان جدید با مغز نو و توانمند، در سیری برگشتی به ابتدای خلقت و در سایه شناخت و معرفت نوین، نخستین سیاهچاله فضایی به وسیله دانشمند آمریکایی کتی بومن مشاهده شد و این تلاش برای کشف ریشه واحد آفرینش و همراهی و هماهنگی اجزای خلقت و هارمونی ای- که ما را به سوی وحدت میبرد- در آینده بیشتر از قبل، ادامه خواهد داشت.

مغز انسان، ممکن است تکامل یافته باشد تا زبان و موسیقی (هارمونی موجود بین فرکانس های مختلف صوتی) را درک و ارزشیابی کند.

درک صدا و شناسایی از روی صدا، فرایندی پیچیده است که شاید در حیوانات دیگر بر خلاف انسان، آنقدر توسعه یافته نباشد.

قدرت پردازش امواج صوتی- که به گوش شنونده میرسد و تفکیک انواع مختلف صوت، و درک هماهنگی امواج با هم، آنقدرها که تصور میشود، ساده نیست. دهها موج صوتی با هزاران درجه متفاوت در شدت صوت(دسیبل)، مغز ما را با دریایی از امواج مواجه میکند و تفکیک آنها از هم، انرژی زیادی را از مغز میگیرد و از این رو شاید در موجودات درجه پایین با هوش پایین تر، تکامل روش دیگری را برگزیده باشند و آن کوشش نکردن برای این تفکیک صوتی است؛ به خصوص وقتی بدانیم قدرت بینایی، به موجود زنده برای فرار از دشمنان و کشف حقایق، بیشتر کمک میکند.

در اینجا صحبت از فرآیندهای پیچیدهای مانند قدرت انتقال و باز جذب صوت مثلا در خفاش ها یا قدرت برای شنیدن صداهای فراوان و بی ارزش مانند درک خام خشخش های موش کور زیر خروارها خاک، نیست!

در اینجا صحبت ما سر تفکیک بسامد و شدت و کیفیت امواج صوتی متفاوت است که به سادگی پرتاب صوت و دریافت خام آن یا درک بدون تحلیل خش خش موش های کور زیر زمین نیست.

تکامل چندین میلیون ساله، برای افزایش قدرت این تفکیک، در انسان، محدوده قابل درک صوتی را کاهش داده است تا شاید بتواند انرژی خود را برای تفکیک امواج در محدوده باریکتر، کند.

وقتی محدوده امواج صوتی قابل درک خیلی وسیع باشد، طبیعی است گزینش میان این همه موج، کار سادهای نیست ولی وقتی بخواهیم تفکیک را در محدوده باریکتر انجام دهیم این کار بسیار ساده تر خواهد شد.

از این رو گاهی کاهش قدرت درک طیف وسیعی از امواج، کمک میکند امواج باقی مانده در طیف، بهتر و کاملتر درک شود و وقتی بدانیم هدف از آفرینش، نهایتا حفظ موجود زنده از طریق احساس کاملتر و دقیق تر معانی و نه درک ظواهر است، شاید بهتر بتوانیم تلاش تکامل را در محدود کردن طیف های قابل درک در انسان بفهمیم.

پژوهشگران میگویند یک تفاوت تکاملی بزرگ بین انسان ها و میمون ها پیدا کرده اند و آن، درک موسقی در گوش های ماست.

این مقاله- که در مجله نیچر و نوروساینس منتشر شده است- بیان میکند، مغز انسان تکامل یافته است تا با درک بهتر فرکانس، بهتر بتواند موسیقی و کلام را درک و ارزشیابی کند.

با اینکه مغز انسان و میمون در بسیاری موارد به خصوص بینایی و پردازش، مشابه هم کار میکند پژوهشگران بیان میکنند وقتی قضیه صوت پیش می آید، ما بسیار متفاوت میشویم.

با استفاده از MRI مغزی در انسان ها و میمون ها این پژوهش، نشان داد مغزهای ما به صورت متفاوتی سر و صدا و موسیقی را پردازش میکند. میمون ها همه اینها را به عنوان صدای خام پردازش کردند و این مطلب، به دانشمندان امکان درک عمیق تری را در مورد زبان و فرایند تکلم، در مغز انسان میدهد.

مغز انسان دارای بعضی مناطق قشری است که توانایی بالایی در پاسخگویی به صداهای هارمونیک(منظم)دارد و عملکرد قویتری در واکنش به صداها از خود نشان میدهد در حالی که این مناطق در تصویربرداری مغز میمونها دیده نشد.

بنابراین ممکن است صداهای گوناگون در قشر شنوایی مغز میمونها به طور متفاوت شنیده شود و توان تفکیک آنها برای میمونها وجود نداشته باشد.

این تحقیقات پس از پخش صداهای هارمونیک موجود در طبیعت برای میمونها تکرار شد و نظریه حساستر بودن مناطق مغزی انسان نسبت به صداها را قوت بخشید.

(هماهنگی یا هارمونی (به انگلیسی: Harmony)، ریشه در کلماتِ یونانی دارد و در مُحاوره یا فلسفه، هارمونی را «تناسب» معنا میکنند. از نظرِ ریشهای، هارمونی به معنای وحدت و هماهنگی است و بیانگرِ یگانگی در اجزا و تشکیل یک کل واحد است. هارمونی فرایندی از ترکیبِ صداهای فردی است که با شنیدن همزمانِ آنها تحلیل میشود. مفهوم هارمونی بهطور معمول با شنیدن همزمان بسامد، وسعت صوتی، رنگ صدا، نتها یا... رخ میدهد.)

قدرت بیشتر در درک هارمونی، به معنی قدرت بیشتر در درک تناسب، وحدت و هماهنگی در انسان، اصلا عجیب نیست. و علوم جدید هر روز، بیشتر از قبل پرده از تلاش انسان برای رسیدن به منبع یگانه هستی بر خواهد داشت.

نمیتوان با بیرون انداختنابزار بقا از نخستین هماننزاع بین جهل و علم رو به پمنبع هوشیاری کجاست قسمت حافظه و اطلاعات در کجاستداروی فامپیریدین یا نورلاز تکینگی تا مغز از مغز تهوش، ژنتیکی است یا محیطیرقیبی قدرتمند در برابر مبیماری الزایمرکمردرد و علل آنزبان و کلمه حتی برای کسانتفکر ترکیبی در هوش مصنوعپروتز چشممسئولیت جدیدشیشه ی بازالتی و سیلیکونتأثیر شیرینی های حاوی لوامیدوار باش حتی اگر همه چفیزیک و هوشیاریتضادهای علمینه عدم مطلق بلکه عدم با قابزار بقای موجود زنده از نظریه تکامل در درمان بیممنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمحس و ادراک قسمت 78داروی ضد چاقیاز تکینگی تا مغز از مغز تهدف از خلقت رسیدن به ابزارویا تخیل یا واقعیتبیوگرافیکودکان میتوانند ناقل بی سفر نامه سفر به بم و جنوب تقویت سیستم ایمنیشاید گوشی و چشمی، آماده شآنچه ناشناخته است باید شمعادله ها فقط بخش خسته کنتاثیر ژنها بر اختلالات خانتظار گذر تندباد؟فرایند پیچیده ی خونرسانیتغییرات آب و هوایی که به نوار عصب و عضلهابزارهای بقای موجود زندههمیشه داناتر از ما وجود دمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک قسمت هشتاد و شدر هم تنیدگی کوانتومیاز تکامل تا مغز، از مغز تروزه داری و بیمار ی ام اس وقتی فهمیدی خطا کردی برگباور و کیهان شناسیکایروپاکتیک چیستسلول عصبی شاهکار انطباق تمدن زیر آبشربت ضد خلطآیا ما تنها موجودات زنده مغز و اخلاقتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان باشقله برای دیدن نه برای به جهان فراکتالخودت را از اندیشه هایت حفنیکولا تسلااجزایی ناشناخته در شکل گهنر فراموشیمهربانی، شرط موفقیتحس و ادراک قسمت سی و ششمدرمان های بیماری اس ام ایاستفاده از مغز، وزن را کمروشی جدید در درمان سکته مویشن پروبحثي درباره هوش و تفاوتهکریستال زمان(قسمت دوم)سندرم جدایی مغزتو یک جهان در مغز خودت هسضررهای شکر بر سلامت مغزآیا انسان با مغز بزرگش اخمغز به تنهایی برای فرهنگ تاثیر درجه حرارت بر عملکاولین دروغقارچ بی مغز در خدمت موجودجهان پیوستهخدایی که ساخته ی ذهن بشر چگونه به سطح بالایی از هواختراع جدید اینترنت کوانهوش مصنوعی از عروسک بازی میگرن شدید قابل درمان اسدرمان جدید ای ال اس، توفراصل در هم تنیدگی و جهانی راه نجاتواکسن کرونا از حقیقت تاتبخش بزرگتر کیهان ناشناختگویید نوزده و ایمنی ساکتسیاهچاله ی منفرد یا سیاهتولید مولکول جدید توسط هعقیده ی بی عملتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا راهی برای رفع کم آبی مغط یک گیرنده استاین ایده که ذرات سیاهچاللوب فرونتال یا پیشانی مغجهش تمدنی عجیب و شگفت انسدنیایی پر از سیاهچاله نگاه دوبارهارتباط انسانی، محدود به هوش مصنوعی از عروسک بازی ما بخشی از این جهان مرتبطدریای خدااعتماد بی موردرشته نوروایمونولوژی و نقبرای تمدن سازی، باید در بوجود قبل از ناظر هوشمندگذشته را دفن کنساهچاله ها تبخیر نمیشودتوهم وجودعواملی که برای ظهور لغت اتاریکی و نورنقش گرمایش آب و هوا در هماکنون را با همه ی نقص هایمقاومت به عوارض فشار خون جدایی خطای حسی استدورترین نقطه ی قابل مشاهاز فرد ایستا و متعصب بگذرنازوکلسینهوش مصنوعی به کمک هوش طبیمباحث مهم حس و ادراکدرگیری اعصاب به علت میتوبه هلال بنگریک رژیم غذایی جدید، می توزمزمه ات مانده در گوشمبرخی بیماری های خاص که بدپیموزایدسخن نیکو مانند درخت نیکوتوضیحی ساده در مورد هوش مآشناپنداری چیستعصب حقوق نورولووتروس جریان انرژینقش زنجبیل در جلوگیری از ابتذال با شعار دیننرمشهای مهم برای تقویت عمنابع انرژی از نفت و گاز حقیقت در علم، هرگز نهایی دانشمندان موفق به بازگرداز بحث های کنونی در ویروسهوش عاطفی قسمت هفتممدل های ریز مغز مینی برینذهن ما از در هم شکستن منببوزون هیگز جهان را از متلژنها ، مغز و ارادهزیان غذاهای پرچرببزرگ فکر کنپیشرفت های جدید علوم اعصمرگ و میر پنهانسردرد سکه ایتکامل ابزار هوش ، راه پر اقلیت خلاقتشنچ پانایوتوپولوس تشنج تشنج چیستنمیتوان بر سیاه سیاه نوشابزار بقا از نخستین هماننزاع بین علم و نادانی رو منبع هوشیاری کجاست قسمت حافظه ی هوش مصنوعیداروی لیراگلوتیداز تکینگی تا مغز از مغز تهیچ نقطه ای مرکزی تر از ارموزی از نخستین تمدن بشربیماری ای شبیه آلزایمر و کمردرد با پوشیدن کفش منازبان و بیان نتیجه ساختماتفکر خلا ق در برابر توهم پروتز عصبی برای تکلممسئولیت در برابر محیط زیشکل های متفاوت پروتئین هتئوری تکامل امروز در درمامیدواریفیزیک آگاهیتظاهر خوابیده ی مادهنهایت معرفت و شناخت درک عابزار بقای موجود زنده از نعناعمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت 82داروی ضد چاقیاز تکینگی تا مغز از مغز تهر چیز با هر چیز دیگر در ترویا حقی از طرف خدابیوگرافیکودکان خود را مشابه خود تسفر به مریخ در 39 روزتلقین اطلاعات و حافظهشاید درست نباشدآنچه واقعیت تصور میکنیم معجزه های هر روزهتاثیر کلام در آیات کلام باندوه در دنیا استفرایند تکامل و دشواری هاتغییرات تکاملی سر انسان نوار عصب و عضلهابزارهای بقای از نخستین همیشه راهی هستمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک قسمت پنجمدر هم تنیدگی کوانتومی و پاز تکامل تا مغز، از مغز تروزه داری سلول های بنیادوقتی پر از گل شدی خودت را باید از انسان ترسیدکار امروز را به فردا نیندسلول عصبی، در محل خاص خودتمدنی قدیمی در شمال خلیج شش مرحله تکامل چشمآیا مصرف مولتی ویتامین همغز و اخلاقتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان جدید از چه زمانی پاقله سقوطجهان قابل مشاهده بخش کوچخودروهای هیدروژنینیاز به آموزش مجازی دیجیاحیای بینایی نسبی یک بیمهنر حفظ گرهموفقیت هوش مصنوعی در امتحس و ادراک قسمت سیزدهمدرمان های جدید میگرناستفاده از نظریه ی تکامل ريتوکسيمب در درمان ام اسواقعیت فیزیکی، تابعی از بحثی جالب درباره محدودیتکریستال زمان(قسمت سوم)سندرم دزدی ساب کلاوینتو کجای جهانیضعیف و قویآیا احتمال دارد رویا از آمغز بیش از آنچه تصور میشوتاثیر درجه حرارت بر عملکاولین سلول مصنوعیقبل از آغازجهان پیوستهخدایا جز تو که را دارمچگونه باغبانی باعث کاهش ادامه بحث تکامل چشمهوش مصنوعی از عروسک بازی میدان مغناطيسي زمین بشر درمان جدید سرطاناصل علت و تاثیرراه های جدید برای قضاوت رواکسن کرونا ساخته شده توبخش دیگری در وجود انسان هگوش دادن بهتر از حرف زدنسیاهچاله ی تولید کنندهتولید مثل اولین ربات های علم و ادراک فقط مشاهده ی تاثیر درجه حرارت بر عملکآیاما مقهور قوانین فیزیکنفرت، اسیب به خود استاین ابتدای تناقض هاستلوتیراستامجهشهای مفید و ذکاوتی که ددنیا، هیچ استنگاهی بر قدرت بینایی دراارتباط از بالا به پایین مهوش مصنوعی از عروسک بازی ما تحت کنترل ژنها هستیم یدرک فرد دیگر و رفتارهای ااعتیاد و تلاش های درمانی رشد مغز فرایندی پیچیده ابرای خودآگاه بودن تو بایوراپامیل در بارداریگریه ی ابر، رمز طراوت باغسایه ی هوشیاریتوهم بی خداییعوارض ازدواج و بچه دار شدتاریکی خواهد ترسیدنقش پیش زمینه ها و اراده اکوییفلکسمقایسه رقابت و همکاریجریان انرژی در سیستم های ديدن با چشم بسته در خواب از مخالفت بشنونباید صبر کرد آتش را بعد هوش مصنوعی به شناسایی کامبتکران خودشکوفادرب بسته با غیر خود باز مبه کدامین گناه کشته شدندیکی از علل محدودیت مغز امزنان باهوش تربرخی توجهات در ببمار پارپیچیدگی های مغزمگسسخن و سکوتتیوتیکسن داروی ضد جنونآشتی بهتر استعصب سیاتیکتری فلوپرازیننقش زبان در سلطه و قدرت اابداع دی ان ای بزرگترین دچرا ماشین باید نتایج را پمنابع انرژی از نفت و گاز حقیقت راستین انسان علم بدانشمندان نورون مصنوعی ساز تلسکوپ گالیله تا تلسکهوش عاطفی قسمت یازدهمدیون خود ناموجودذهن چند جانبه نیازمند نگبی نهایت در میان مرزهاژنهای مشترک بین انسان و وزیباترین چیز در پیر شدنبزرگ شدن مغز محدود به دورپیشرفت در عقل است یا ظواهمرگ و میر بسیار بالای ناشسردرد عروقی میگرنتکامل تکنولوژیاقیانوس نادانیتشنج و حرکات شبه تشنجی قانمای موفقیتابزار بقا از نخستین هماننزاع بین علم و جهل رو به پمنبع هوشیاری کجاست قسمت حافظه انسان و حافظه ی هوشداروی تشنجی دربارداریاز تکینگی تا مغز از مغز تهیچ چیز همیشگی نیسترمز و رازهای ارتباط غیر کبیماری ای شبیه ام اس مولتکنفرانس تشنج هتل کوثر اصزبان و بیان، در سایه پیشرتفاوت مغز انسان و میمون هپرورش مغز مینیاتوری انسامستند جهان متصلشکل پنجم مادهتئوری تکامل در پیشگیری و امیدواری و مغزفیزیکدانان ماشینی برای تتظاهری از ماده است که بیدنهایت در بی نهایتابزار بقای موجود زنده از هفت چیز که عملکرد مغز تو منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت 87داروی ضد تشنج با قابليت تاز تکینگی تا مغز از مغز تهر جا که جات میشه، جات نیرویاها از مغز است یا ناخوبیان ژن های اسکیزوفرنی دکودکان را برای راه آماده سفر تجهیزات ناسا به مریخ تلاش ها برای کشف منابع جدشایسته نیست در جیب خود قرآنچه حس می کنیم، نتیجه ی معجزه ی چشمتاثیر کپسول نوروهرب بر ناندوه دردی را دوا نمیکندفرایند حذف برخی اجزای مغتغذیه بر ژنها تاثیر داردنوار عصب و عضله مهم در تشابزارهای دفاعی و بقای موهمیشه عسل با موم بخوریممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک قسمت پنجاهدر هم تنیدگی کوانتومی و داز تکامل تا مغز، از مغز تروزهای بد باقی نمیماندوقتی تو از یاد گرفتن باز بابا زود بیاکار با یگانگی و یکپارچگیسلولهای ایمنی القا کنندهتمرکز و مدیتیشنششمین کنگره بین المللی سآیا مغز تا بزرگسالی توسعمغز و سیر تکامل ان دلیلی تاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان خطرناکترین موجودقلب های سادهجهان موازی و حجاب هاخورشید مصنوعیچیز جدید را بپذیراحیای بینایی نسبی یک بیمهنر رها شدن از وابستگیموفقیت در تفکر استحس و ادراک قسمت ششمدرمان های جدید در بیماری استفاده از هوش مصنوعی در ریه زغالیواقعیت چند سویهبحثی در مورد نقش ویتامين کشف مکانیسم عصبی خوانش پسندرم سردرد به دلیل افت فتو کز محنت دیگران بی غمیطلوع و حقیقتآیا احتمال دارد رویا از آمغز برای فراموشی بیشتر کتاثیر درجه حرارت بر عملکاوکرلیزوماب داروی جدید شقبل از انفجار بزرگجهان پر از چیزهای اسرار آخسته نباشی باباچگونه تکامل مغزهای کنونیاداراوون تنها داروی تاییهوش مصنوعی از عروسک بازی میدان های مغناطیسی قابل درمان جدید سرطاناصل عدم قطعیت از کوانتوم راه های جدید برای قضاوت رواکسن آلزایمربخشیدن دیگران یعنی آرامشگوشه بیماری اتوزومال رسسسیاره ی ابلهانتولید یا دریافت علمعلم و روحتاثیر درجه حرارت بر عملکآگاهی فراتر از آگاهینقاشی هایی با بوی گذشته یاینکه به خاطرخودت زندگی لوزالمعده(پانکراس)مصنوعجهشهای مفید و ذکاوتی که ددندان ها را مسواک بزنید تنگاهی بر توانایی اجزاي بارتباط بین هوش طبیعی و هوهوش مصنوعی از عروسک بازی مانند آب باشدرک نیازمند شناخت خویش ااعتیاد را به دور بیندازرشد مغز علت تمایل انسان ببرای رشد، باید از مسیر خطورزش هوازی مرتب خیلی به قگربه شرودینگر و تاثیر مشسایه را اصالت دادن، جز فرتوهم تنهاییآرامش و سکونعید نوروز مبارکتاریخ همه چیز را ثبت کردهنقش آتش در رسیدن انسان بهاکسی توسین و تکامل پیش امقابله ی منطقی با اعتراضجریان انرژی در سیستم های دی متیل فومارات(زادیوا)(از نخستین همانند سازها تنبرو و انرژی مداومهوش مصنوعی تعاملیمتواضع باشدرختان چگونه بر تشکیل اببه امید روزهای بهتریافته های نوین علوم پرده زنجیرها را ما باید پاره کبرخی توصیه ها برای واکسیپیچیدگی های مغزی در درک زسخن پاک و ثابتتیک و اختلال حرکتیآغاز فرایند دانستنعضلانی که طی سخن گفتن چقدتری فلوپرازیننقش زبان در سلطه و قدرت اابزار هوش در حال ارتقا ازچرا مردم با زندگی میجنگنمنابع انرژی از نفت و گاز حقیقت غیر فیزیکیدانشمندان یک فرضیه رادیکاز تلسکوپ گالیله تا تلسکهوش عاطفی قسمت پنجممدیریت اینترنت بر جنگذهن هوشیار در پس ماده ی مبی هیچ می ایی و بی هیچ میرژنهای هوش ، کدامندزیباترین چیز در افزایش سبزرگ شدن تقریبا ناگهانی پیشرفت ذهن در خلاقیت استمرگ و سوال از قاتلسرطان کمیت گراییتکامل جریان همیشگی خلقتالکترومغناطیس شنوایی و هتکامل داروینی هنوز در حاالکتروتاکسی(گرایش و حرکALS نگاهی کامل بر بیماری وتشنج عدم توازن بین نورون نمایش تک نفرهابزار بقا از نخستین هماننسبیت عام از زبان دکتر برمنبع هوشیاری کجاست قسمت حباب های کیهانی تو در توداروی جدید ALSاز تکینگی تا مغز از مغز تهیچ چیز، چقدر حقیقی استرمز گشایی از اتصالات مغزبیماری اسپینال ماسکولار کنگره بین المللی سردرد دزبان و تکلم برخی بیماریهتفاوت ها و تمایزها کلید بپرکاری تیروئیدمشکل از کجاستشکرگزار هر چیزی باش که داتئوری جدید، ویران کردن گامیدی به این سوی قبر نیستفال نیکوتعویض دارو در تشنجنهادینه سازی فرهنگ اختلاابزار بقای موجود زنده از هفت سین یادگاری از میراث منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت چهلداروی ضد تشنج با قابليت تاز تکینگی تا مغز از مغز تهر حرکت خمیده می شود و هر رویاهای پر رمز و حیرتی دربیان حقیقتکوری گذرای ناشی از موبایسفر دشوار اکتشافتلاش های جدید در ALSشادی، پاداش انجام وظیفهآنها نمیخواهند دیگران رامعجزه ی علمتاثیر کپسول نوروهرب بر تاندوهگین نباش اگر درب یا فراتر از دیوارهای باورثبت و دستکار ی حافظهخفاش با شیوع همه گیری جدینوار عصب و عضله تعیین محلابعاد و نیازهای تکاملیهمیشه، آنطور نیست که هستمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک قسمت پنجاه و یدر هر سوراخی سر نکناز تکامل تا مغز، از مغز تروزهای سختوقتی ریشه ها عمیقند از چیباد و موجکارهای کوچک، بی ارزش نیسسلولهای بنیادی مصنوعی درتمرکز بر هدفصبور باشآیا همه جنایت ها نتیجه بیمغز کوانتومیتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان عامل توقف رشد مغزقلب و عقلجهان ما میتواند به اندازخوش قلبی و مهربانیچیزی منتظر شناخته شدناحتیاط در تعویض داروهاهنر، پر کردن است نه فحش دمولکول ضد پیریحس و ادراک قسمت شصت و هشتدرمان های جدید سرطاناستفاده از انرژی خلاریواستیگمینواقعیت چیستبحثی در مورد نقش کلسیم و کشف مکانیسمی پیچیده در بسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتو پیچیده ترین تکنولوژی طلای سیاهآیا برای تولید مثل همیشه مغز بزرگ چقدر مفید هست ؟تاثیر درجه حرارت بر عملکايندگان چگونه خواهند دیدقبرستان ها با بوی شجاعتجهان پر از چیزهای جادویی خطا در محاسبات چیزی کاملچگونه جمعیت های بزرگ شکل ادب برخورد با دیگرانهوش مصنوعی از عروسک بازی میدان های کوانتومی خلادرمان دارویی سرطان رحم باصل، روان و نفس استراه پیروزی در زندگی چیستواکسن ایرانی کرونا تولیدبخشش، عقلانی یا غیر عاقلگوشت خواری یا گیاه خواریسیاره ابلهانتولید پاک و فراوان انرژیعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهتاثیر رو ح و روان بر جسمآپومورفین در پارکینسونچقدر به چشم اعتماد کنیماینکه خانواده ات سالم بالیروپریم داروی ترکیبی ضدجوانان وطنده روش موفقیتنگاهت را بلند کنهوش مصنوعی از عروسک بازی ماه رجبدرک و احساساعداد بینهایت در دنیای مرشد در سختی استبرای زندگی سالم، یافتن تورزش هوازی ، بهترین تمریگزیده ای از وبینار یا کنفساخت سلول عصبی حتی پس از توهم جداییآرامش(سکوت) stillness و تکاپوعامل کلیدی در کنترل کارآتاریخ، اصیل نیست و ساخته نقش انتخاب از طرف محیط، ناکسکاربازپین در درمان تشمقابله با کرونا با علم اسجریان انرژی در سیستم های دین اجباریاز نخستین همانند سازها تچت جی پی تیهوش مصنوعی در کامپیوترهامجموعه های پر سلولی بدن مدرختان اشعار زمینبه بالا بر ستارگان نگاه کیاد گرفتن مداومزندگی فعال و مثبت روند آلبرخی درمان های Spinal Muscular Atپیوند قلب خوک، به فرد دچاسختی ها رفتنی استتیکاگرلور داروی ضد انعقاآغاز فصل سرما و دوباره تکغم بی پایانترک امروزنقش سجده بر عملکرد مغزابزار بقا از نخستین همانچرا مغز انسان سه هزار سالمنابع انرژی از نفت و گاز حقیقت غیر قابل شناختدانشمندان ژنی از مغز انساز تکنیکی تا مغز از مغز تهوش عاطفی قسمت اولمداخله ی زیانبار انسانذهن و شیمی بدنبی ذهن و بی روحژنهای حاکم بر انسان و انسزیر فشار کووید چه باید کربزرگترین خطایی که مردم مپیشرفتی مستقل از ابزار همرگ انتقال است یا نابود شسرعت فکر کردن چگونه استمرگ تصادفیسطح آگاهی، رخدادهای زندگتکامل داروینی هنوز در حاالکترودهای کاشتنیفقر داده ها در هوش مصنوعیتشویق خواندن به کودکانچند نرمش مفید برای کمردرابزار بقا از نخستین همانچسبیدن به خود، مانع بزرگ منبع هوشیاری کجاست قسمت حباب هایی تو در توداروی جدید s3 در درمان ام از تکینگی تا مغز از مغز تهیچ وقت خودت را محدود به رمز پیشرفت تواضع است نه طبیماری اضطراب عمومیکنگره بین المللی سردرد دزبان و شناخت حقیقت قسمت چتفاوت ها را به رسمیت بشناپرتوهای صادر شده از سیاهمشکلات نخاعیشکست حتمیتا 20 سال آینده مغز شما به امیدی تازه در درمان سرطافاکسیبتتعامل انسان و هوش مصنوعیچهار میلیارد سال تکامل بابزار بقای موجود زنده از هم نوع خواری در میان پیشیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت چهل و هفتداروی ضد تشنج توپیراماتاز تکینگی تا مغز از مغز تهرچیز با یک تاب تبدیل به بیداری و خواب کدام بهتر اکی غایب شدی تا نیازمند دلسفرنامه سفر به بم و جنوب تلاش های جدید در درمان فرشب سیاه سحر شودآنژیوگرافی از مغزمعجزه ی علم در کنترل کرونتاثیر کپسول نوروهرب بر ساندام حسی، درک از بخش هایفرد موفقثبت امواج الکتریکی در عصخلا، حقیقی نیستنوبت کودکانابعاد اضافه ی کیهانهمکاری یا رقابتمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک قسمت پنجاه و ددر والنتاین کتاب بدید هماز تکامل تا مغز، از مغز تروش مقابله مغز با محدودیویتنام نوعی کرونا ویروس باد غرور و سر پر از نخوت وکاربرد روباتهای ريزنانوسلام تا روشناییتمرکز بر امروزصبر لازمه ی پیروزی استآیا هوش مصنوعی می تواند نمغز آیندگان چگونه است ؟تاثیر گیاهخواری بر رشد و انسانیت در هم تنیده و متصقلب یا مغزجهان مادی، تجلی فضا در ذهخوش خیالی و خوش بینیچیزی خارج از مغزهای ما نیاحساس گذر سریعتر زمانهوموارکتوس ها ممکن است دمولتیپل اسکلروز در زنان حس و ادراک قسمت شصت و دودرمان های رایج ام اساستفاده از سلول های بنیاریاضیات یک حس جدید استواقعیت چیستبحثی در مورد حقیقت فضا و کشف ارتباط جدیدی از ارتبسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتو آرامش و صلحیطوفان فقر و گرسنگی و بی سآیا بزرگ شدن مغز فقط در دمغز بزرگ چالش است یا منفعتاثیر درجه حرارت بر عملکايا اراده آزاد توهم است یقدم زدن و حرکت دید را تغیجهان دارای برنامهخطا در محاسبات چیزی کاملچگونه جمعیت های بزرگ شکل ادراک ما درک ارتعاشی است هوش مصنوعی از عروسک بازی میدان بنیادین اطلاعاتدرمان زخم دیابتی با تکنواصلاح خطا با رفتن بر مسیرراه انسان شدن، راه رفتن وواکسن اسپایکوژنبدون پیر فلکگیلگمش باستانی کیستسیاره ابلهانتولید اندام با چاپ سه بعدعلم به ما کمک میکند تا موتاثیر روده بر مغزآپومورفین در پارکینسوننقش قهوه در سلامتیاینترنت بدون فیلتر ماهوالیس دگرامفتامین یا ویاسجوانان وطندهن، بزرگترین سرمایهچالش هوشیاری و اینکه چرا هوش مصنوعی از عروسک بازی ماپروتیلیندرک کنیم ما همه یکی هستیمبقا با سازگارترین فرد اسرشد، رسیدن به یک هدف نیستبرخی ملاحظات در تشنج های ورزش و میگرنگزارش یک مورد جالب لخته وساخت شبکه عصبی مصنوعی با توهم جدایی و توهم علمآزمون تجربی، راهی برای رعادت همیشه خوب نیستتازه های اسکیزوفرنی(جنونقش اتصالات بین سلولهای اگر فقط مردم میفهمیدند کملاحظه های اخلاقی دربارهجراحی گردن همیشه برای دیدین، اجباری نیستاز نخستین همانند سازها تچت جی پی تیهوش مصنوعی در تفکر خلاق امجرم، گاهی قربانی استدرد و درسبه بالاتر از ماده بیندیشیاد بگیر فراموش کنیزندگی هوشمند در خارج از زبرخی روش های تربیتی کودکپیوند مغز و سر و چالشهای سرنوشتتیروفیبان موثر در سکته ی آغاز مبهم آفرینشغم بی پایانترکیب آمار و ژنتیکنقش غذاها و موجودات درياابزار بقا از نخستین همانچرا مغزهای ما ارتقا یافت منابع انرژی از نفت و گاز حقیقت، آن چیزی نیست که جلدانشمندان پاسخ کوانتومی از تکینگی تا مغز و از مغز هوش عاطفی قسمت دهمذهن تو همیشه به چیزی اعتقبی سوادی در قرن 21کفش و کتابزیرفون داروی ضد ام اسبزرگترین درد از درون است پپوگستپایان، یک آغاز استمرگی وجود نداردسعی کن به حدی محدود نشویتکامل داروینی هنوز در حاالگو نداشتیمفلج نخاعی با الکترودهای تشخیص ژنتیکی آتروفی های چند جهانیابزار بقا از نخستین هماننسبت ها در کیهانمنبع هوشیاری کجاست قسمت حد و مرزها توهم ذهن ماستداروی جدید لنفوم و لوکمیاز تکینگی تا مغز از مغز تهیچ کاری نکردن به معنی چیرمز بقای جهش ژنتیکیبیماری بیش فعالیکنترل همجوشی هسته ای با هزبان و شناخت حقیقت قسمت اتفاوت های بین زن و مرد فقپرتوزایی از جسم سیاهمشکلات بین دو همسر و برخیشگفت نیست من عاشق تو باشمتا بحر یفعل ما یشاامگا سه عامل مهم سلامتفاجعه ی جهل مقدستعامل انسان با هوش مصنوعچهار ساعت پس از کشتار خوکابزار بقای موجود زنده از همه چیز موج استمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت چهل و هشتداروی ضد جنون در درمان تیاز تکینگی تا مغز- از مغز هز ذره، یک دنیاستبیست تمرین ساده برای جلوکیهان خود را طراحی میکندسفرنامه سفر به بم و جنوب تلاش های جدید در درمان سرشبیه سازی میلیون ها جهان آنان که در قله اند هرگز خمعجزه در هر لحظه زندگیتاثیر کپسول نوروهرب بر سانرژی بی پایان در درون هرفرد یا اندیشهجلو رفتن یا عقبگردخلا، خالی نیستنور از عمق تاریکیابعاد بالاترهمانند سازی در انسانمنبع هوشیاری در کجاست؟ قحس و ادراک قسمت پنجاه و سدر یک فراکتال هر نقطه مرکاز تکامل تا مغز، از مغز تروش های صرفه جویی در ایجاویتامین E برای فعالیت صحبار مغز بر دو استخوانکاربرد روباتهای ريز، در سلاح و راهزنیتمساح حد واسط میان مغز کوصبر و واقعیتآیا هوش مصنوعی زندگی بشرمغز اندامی تشنه ی انرژی اتاثیر انتخاب از طرف محیط انسانیت در برابر دیگرانقلب دروازه ی ارتباطجهان مرئی و نامرئیخوشبختی چیستچیزی شبیه نور تو نیستاحساسات کاذبهورمون شیرساز یا پرولاکتمواد کوانتومی جدید، ممکنحس و ادراک قسمت شصت و ششدرمان های علامتی در ام اساستفاده از سلول های بنیاریتوکسیمابواقعیت های متفاوتبحثی در مورد عملکرد لوب فکشف جمجمه ای درکوه ایرهوسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتو افق رویداد جهان هستیطوفان زیباییآیا تکامل و تغییرات ژنتیمغز بزرگ چالشهای پیش روتاثیر درجه حرارت بر عملکايا اراده آزاد توهم است یقدرت مردمجهان در حال نوسان و چرخشخطای ادراک کارماچگونه حافظه را قویتر کنیادغام میان گونه های مختلهوش مصنوعی از عروسک بازی میدازولام در درمان تشنج درمان سرگیجه بدون نیاز باصول انجام برخی نرمش ها دراه بی شکستواکسن اسپایکوژن ضد کرونابدون بار گذشتهگیاه بی عقل به سوی نور میسیب یکسان و دیدگاه های متتولید سلولهای جنسی از سلعلم بدون توقفتاثیر روزه داری بر سلامت آب زندگی است قسمت چهارمنقش مهاجرت در توسعه نسل اایندراللا اکراه فی الدینجواب دانشمند سوال کننده دو ویژگی انتزاع و قدرت تجارتباط شگفت مغز انسان و فچالش هوشیاری و اینکه چرا هوش مصنوعی از عروسک بازی ماجرای جهل مقدسدرک احساسات و تفکرات دیگبقا در ازای بیماریز گهواره تا گوربرخی مرزهای اخلاق و علوم ورزش بهترین درمان بیش فعگشایش دروازه جدیدی از طرساخت شبکه عصبی با الفبای توهم جسمآزمون ذهنی گربه ی شرودینعادت کن خوب حرف بزنیتازه های بیماری پارکینسونقش تیروئید در تکامل مغزاگر میدانی مصیبت بزرگتر ملاحظات بیهوشی قبل از جرجستجوی متن و تصویر به صوردیوار همه اش توهم بوداز نخستین همانند سازها تنتایج نادانی و جهلهوش مصنوعی در خدمت خلق وحمحل درک احساسات روحانیدرد باسن و پا به دلیل کاهبه جای محکوم کردن دیگران یادگیری مهارت های جدید دزندگی و داراییبرخی سلولهای عصبی در تلاپیوند اندام از حیوانات بسریع دویدن مهم نیستتکنولوژی های جدید و حالتإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَغیرقابل دیدن کردن مادهترکیب حیوان و انساننقش غذاها و موجودات درياابزار بقا از نخستین همانچرا ویروس کرونای دلتا وامنابع انرژی از نفت و گاز حقایق ممکن و غیر ممکندانشمندان اولین سلول مصناز تکینگی تا مغز از مغز تهوش عاطفی قسمت دومذهن خود را مشغول هماهنگیبی شرمیکل اقیانوس در یک ذرهزیرک ترین مردمبسیاری از مجرمان، خودشانپاکسازی مغزمراحل ارتقای پله پله کیهشلیک فراموشیتکامل داروینی هنوز در حاالگو و عادت را بشکن و در افلج بل، فلجی ترسناک که آنتشخیص آلزایمر سالها قبل چند جهانیابزار بقا از نخستین هماننسبت طلایی، نشانه ای به سمنبع هوشیاری کجاست قسمت حریص نباشداروی جدید میاستنی گراویاز تکینگی تا مغز از مغز تهیچ کس مانند تو نگاه نمیکرمز جهانبیماری تی تی پیکنترل جاذبهزبان و شناخت حقیقت قسمت دتفاوت های تکاملی در مغز وپرسش و چستجو همیشه باقی امشکلات روانپزشکی پس از سشگفت انگیز بودن کیهانتاول کف پا و حقیقتاما شما از دید خفاش کور هفاصله ها در مکانیک کوانتتعداد کلی ذهن ها در جهان نون و القلمابزار بقای موجود زنده از همه چیز و هیچ چیزمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت چهل و دومدارویی خلط آوراز تکینگی تا مغز- از مغز رویای شفافهزینه ای که برای اندیشیدبیش از نیمی از موارد انتقکیهانِ هوشیارِ در حال یاسفرنامه سفر به بم و جنوب تلاش های جدید شرکت نورالشبیه سازی سیستم های کوانآنزیم تولید انرژی در سلومعرفت و شناختتاثیر کتامین در درمان پاانرژی تاریکفرد حساس از نظر عاطفی و بجلوتر را دیدنخلاصه ای از مطالب همایش منور دروناتفاق و تصادفهمجوشی هسته ای، انرژِی بمنبع هوشیاری در کجاست؟(قحس و ادراک قسمت پنجاه و شدر کمتر از چند ماه سوش جداز تکامل تا مغز، از مغز تروش هایی برای کم کردن اضطویتامین E در چه مواد غذایبار بزرگ ایستادن بر دو پاکاش شرف اجباری بود یا حتیسلسله مباحث هوش مصنوعیتنفس هوازی و میتوکندریصبر بسیار بایدآیا هوش ارثی دریافتی از پمغز انسان ایا طبیعتا تماتاثیر احتمالی عصاره تغلیانسان، گونه ای پر از تضادقلب روباتیکجهان مشارکتیخوشبختی دور از رنج های منکاتی در مورد تشنجاخلاق و علوم اعصابهوش فوق العاده، هر فرد اسموجود بی مغزی که می تواندحس و ادراک سی و هفتمدرمان ژنتیکی برای نوآوریاستفاده از سلول های بنیاریسدیپلام تنها داروی تایواقعیت و مجازبحثی درباره هوش و تفاوتهکشف جدید تلسکوپ جیمز وبسوخت هیدروژنی پاکتو انسانی و انسان، شایستطولانی ترین شبآیا جنین انسان، هوشمندی مغز بزرگ و فعال یا مغز کوتاثیر درجه حرارت بر عملکای نعمت من در زندگیمقدرت و شناخت حقیقتجهان در حال ایجاد و ارتقاخطای حسنگاه من، نگاه تو و یا حقیادغام دو حیطه علوم مغز و هوش مصنوعی از عروسک بازی مکان زمان یا حافظه زماندرمان سرگیجه بدون نیاز باصول توسعه ی یک ذهن کاملرابطه تشنج و اوتیسمواکسن دیگر کرونا ساخته شگیاه خواری و گوشت خوار کدسیر آفرینش از روح تا مغز تولترودینعلم در حال توسعهتاثیر روغن رزماری استنشاآب زندگی است قسمت هفتمنقش میدان مغناطیسی زمین ایا کوچک شدن مغزانسان اللاموژین داروی ضد اوتیسم؟جواب سنگ اندازیدو بیماری روانی خود بزرگ ارتباط شگفت انگیز مغز انچالش هوشیاری و اینکه چرا هوش مصنوعی از عروسک بازی ماجرای عجیب گالیلهدرک تصویر و زبان های مخلتبقای حقیقی در دور ماندن ازمین در برابر عظمت کیهانبرخی نکات از گاید لاین پرورزش در کمر دردپل جویی اصفهانساختن آیندهتوهمات و شناخت حقیقتآزمون ذهنی گربه شرودینگرعادت کردن به نعمتتازه های درمان ام اسنقش حفاظتی مولکول جدید داگر نیروی مغناطیس نباشد ممانتین یا آلزیکسا یا ابجستجوی هوشیاری در مغز مادیوار، از ابتدا توهم بوداز نشانه ها و آثار درک شدنجات در راستگوییهوش مصنوعی در خدمت خلق وحمحل درک احساسات روحانی ددرد زانو همیشه نیاز به جربه خوبی های دیگران فکرکنیادگیری هوش مصنوعی، عمیقزندگی بی دودبرخی سيناپسها طی تکامل و پیوند اندام حیوانات به اسریعترین کامپیوتر موجودتکنولوژی و پیشرفتافت فشار خون ناگهانی در وغرور و علمترازودوننقش غذاها و موجودات درياابزار بقا از نخستین همانچرا پس از بیدار شدن از خومنابع انرژی از نفت و گاز حل مشکلدانشمندان تغییر میدان مغاز تکینگی تا مغز از مغز تهوش عاطفی قسمت سومذهن سالمبی عدالتی در توزیع واکسن کلمات بلند نه صدای بلندزیست شناسی کل در جزء فراکبسیاری از بیماری های جدیبسیاری از بیماری های جدیپارادوکس ها در علممرز مرگ و زندگی کجاستشلیک فراموشیتکامل زبانالگوی بنیادین و هوشیاریفلج خوابتشخیص ایدزچند جهانی و علمابزار بقا از نخستین هماننشانه های گذشته در کیهان منبع هوشیاری کجاست قسمت حرکات چشم، ترجمه کننده ی داروی جدید آلزایمراز تکینگی تا مغز از مغز تهیچ کس حقیقت را درون مغز رمز جهان خاصیت فراکتالبیماری دویککندر در بیماریهای التهابزبان و شناخت حقیقت قسمت ستفاوت های زبانی سرمنشا تپرسشگری نامحدودمشکلات روانپزشکی در عقب تابوهای ذهنیامروز دانش ژنتیک هیچ ابهفاصله ی همیشگی تصویر سازتعذیه ی ذهننوآوری ای شگفت انگیز دانابزار بقای موجود زنده از همه چیز کهنه میشودمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت چهل و سومدارویی ضد بیش فعالی سیستاز تکینگی تا مغز- از مغزتروان سالمهزینه سنگین انسان در ازابیشتر کمردردها نیازی به کیست هیداتید مغزسفرنامه سفر به بم و جنوب تلاش هایی در بیماران قطع شبکه های مصنوعی مغز به درآواز خواندن در قفس، نشانمغز فکر میکند مرگ برای دیتاثیر گیاه خواری بر رشد وانرژی تاریک که ما نمی توفردا را نمیدانیمجمجمه انسان های اولیهخلاصه ای از درمان های جدینوروفیبروماتوزاتوبان اطلاعات و پلِ بینهمراه سختی، اسانی هستمنبع خواب و رویاحس و ادراک قسمت بیست و چهدر آرزوهایت مداومت داشتهاز خود رها شوروش هایی برای جلوگیری از ویتامین کابار سنین ابزار هوشمندی اکتاب گران و پرهزینه شد ولسلطان جنگل یا صاحب ملکوتتنفس هوازی و میتوکندریصد قدح، نفتاده بشکستآیا هوش سریعی که بدون احسمغز انسان برای ایجاد تمدتاثیر ترکیبات استاتین (سانعطاف پذیری مکانیسمی علقلب را نشکنجهان معناخانه ی تاریکچگونه مولکول های دی ان ایاخلاق پایه تکامل و فرهنگهوش مصنوعی می تواند بر احموجودات مقهور ژنها هستندحس و ادراک- قسمت پنجاه و درمان پوکی استخواناستفاده از سلول های بنیاریشه های مشترک همه ی موجوواقعیت و انعکاسبحثی درباره هوش و تفاوتهکشتن عقیده ممکن نیستسودمندی موجودات ابزی بر تو با همه چیز در پیوندیطی یکصد هزار سال اخیر هرچآیا جهان ذهن و افکار ما ممغز بزرگترین مصرف کننده تاثیر درجه حرارت بر عملکای همه ی وجود منقدرت کنترل خودجهان ریز و درشتخطر آلودگی هوانگاه مادی غیر علمی استارتقا و تکامل سنت آفرینش هوش مصنوعی از عروسک بازی مکانیک کوانتومی بی معنی درمان سرگیجه بدون دارواصول سلامت کمررادیوی مغز و تنظیم فرکانواکسن دیگری ضد کرونا از دگیرنده باید سازگار با پیسیستم تخلیه ی مغز بینشی نتومورها و التهاب مغزی عاعلم راهی برای اندیشیدن اتاثیر رژیم گیاه خواری بر آب زندگی است قسمت اولنقش محیط زندگی و مهاجرت دایا این جمله درست است کسیلایو دوم دکتر سید سلمان فجوسازی مدرندو بار در هفته ماهی مصرف ارتباط شگفت انگیز مغز انچالش هوشیاری و اینکه چرا هوش مصنوعی از عروسک بازی ماده ی تاریکدرک حقیقت نردبان و مسیری بلندی در ذهن ما درک بلندیزمین زیر خلیج فارس تمدنی برخی نرمش ها برای درد زانوزن حقیقی معرفت و شناختپل خواجو اصفهانساختن آینده، بهترین روش توکل بر خداآزادی عقیده، آرمانی که تعادت بد را ترک کنتبدیل پلاستیک به کربن و سنقش حیاتی تلومر دی ان آ داگر نعمت فراموشی نبود بسمن کسی در ناکسی دریافتم حفره در مغزدید تو همیشه محدود به مقداز نظر علم اعصاب یا نرووسنخاع ما تا پایین ستون فقرهوش مصنوعی درمانگر کامپیمحدودیت چقدر موثر استدردهای سال گذشته فراموش به خودت مغرور نشویادگرفتن، آغاز حرکت است زندگی در جمع مواردی را بربرداشت مغز ما از گذر زمانپیوند سر آیا ممکن استسرگیجه از شایعترین اختلاتکنولوژی جدید که سلول هاافت هوشیاری به دنبال کاهغربال در زندگیترازودوننقش غذاها در کاهش دردهای ابزار بقا از نخستین همانچرا ارتعاش بسیار مهم استمنابع انرژی از نفت و گاز حلقه های اسرارآمیزدانشمندان روش هاي جدیدی از تکینگی تا مغز از مغز تهوش عاطفی قسمت ششمذهت را روی چیزهای مفید متبیمار 101 ساله، مبتلا به سکلوزاپین داروی ضد جنونزیست شناسی باور حقیقت یا زیست، مرز افق رویداد هستبشکه ای که ته نداره پر نمپاسخ گیاهان در زمان خوردمرز بین انسان و حیوان کجاشنا در ابهای گرم جنوب نیاتکامل زبانالگوبرداری از طبیعتفلج خواب چیستتصویر خورشید یا خود خورشچند روش ساده برای موفقیتابزار بقا از نخستین هماننشانه های پروردگار در جهمنبع هوشیاری کجاست قسمت حرکت چرخشی و دائمی کیهانداروی جدید ای ال اساز تکینگی تا مغز از مغز تهیچ اندر هیچرنگ کردن، حقیقت نیستبیماری دیستروفی میوتونیکندر علیه سرطانزبان جانسوزتفاوت ایستایی و تکاپوآلودگی هوا چالش قرن جدیدمشاهده گر جدای از شیء مشاتاثیر فکر بر سلامتانفجار و توقف تکاملی نشافتون های زیستیتغییرنوار مغز مشاهده ی غیر مستابزار بقای موجود زنده از همه چیز در زمان مناسبمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت نهمداستانها و مفاهیمی اشتبااز تکینگی تا مغز، از مغز روبات ها قول میدهندهزاران سال چشم های بینا وبا هوش مصنوعی خودکار روبکیست کلوئید بطن سومسفری به آغاز کیهانتلاشی برای درمان قطع نخاشبکیه های مصنوعیآینه در اینهمغز قلبتاثیر گیاه خواری بر رشد وانرژی خلا ممکن استفرزندان زمان خودجنین مصنوعیخم شدن فضا-زماننورون هاي مصنوعی می تواناتوسوکسیمایدهمراهی میاستنی با برخی سمنتظر نمان چیزی نور را بهحس و ادراک قسمت بیست و یکدر آسمان هدیه های نادیدناز درخواست ها جدا شوروش هایی ساده برای کاهش اویتامین کا و استخوانبارداری بدون رحمکتاب زیست شناسی باورسم زنبور ، کلیدی برای وارتنفس بدون اکسیژنصدای بم با فرکانس پایین، آیا هشیاری کوانتومی وجودمغز انسان برای شادمانی طتاثیر تغذیه بر سلامت روااهرام مصر از شگفتی های جهقوی تر باشجهان هوشمندخانواده پایدارچگونه میتوان با قانون جناختلاف خانوادگی را حل کنهوش مصنوعی و کشف زبان هایمورد نادر همپوشانی دو بیحس و ادراک- قسمت بیست و پدرمان پوکی استخواناستیفن هاوکینگ در مورد هریشه های مشترک حیاتواقعیت تقویت شدهبحثی درباره هوش و تفاوتهگل خاردار، زیباستسی و سه پل اصفهانتو با باورهایت کنترل میشطبیعت موجی جهانآیا جهش های ژنتیکی، ویرومغز حریص برای خون، کلید تتاثیر درجه حرارت بر عملکای آنکه نامش درمان و یادشقدرت انسان در نگاه به ابعجهان شگفت انگیزخطرات هوش مصنوعینگاه محدود و تک جانبه، مشارتقا یا بازگشت به قبل ازهوش مصنوعی از عروسک بازی مکانیزمهای دفاعی در برابدرمان سرطان با امواج صوتاضطراب و ترسراز تغییربدون زمان، ماده ای وجود نواکسن سرطانگالکانزوماب، دارویی جدیسیستم تعادلی بدنتومورهای نخاعیعلم ساختن برج های چرخانتاثیر رژیم گیاه خواری بر آب زندگی است قسمت دومنقش مرکز تنفس سلولی در بیایا ابزار هوشمندی یا مغز لبخند بزن شاید صبح فردا زجامعه ی آسمانیدو برابر شدن خطر مرگ و میارتباط غیرکلامی بین انساچالش کمبود اندام برای پیهوش مصنوعی از عروسک بازی ماده ی خالیدرک دیگرانبلوغ چیستزمان چیستبرخی نرمش ها برای زانووزوز گوشپلاسمای غالبساختار فراکتال وجود و ذهتوپیراماتآزار دیگری، آزار خود استعادت دادن مغز بر تفکرتبدیل تراکت صوتی مصنوعی نقش خرچنگ های نعل اسبی دراگر نعمت فراموشی نبود بسمن پر از تلخیمحق انتخابدیدن خدا در همه چیزاز نظر علم اعصاب اراده آزنخستین تمدن بشریهوش مصنوعی درخدمت خلق وحمحدودیت های حافظه و حافظدردی که سالهاست درمان نشبه دنبال رستگاری باشیادآوری خواب و رویازندگی در سیاهچالهبررسي علل احتمالي تغيير پیوند سر، یکی از راه حلهاسرگردانیتکنولوژی جدید که سلول هاافتخار انسانمقالاتتراشه ها روی مغزنقشه مغزی هر فرد منحصر بهابزار بقا از نخستین همانچرا بیماری های تخریبی مغمنابع انرژی از نفت و گاز حمله ویروس کرونا به مغزدانشمندان روشی برای تبدیاز تکینگی تا مغز از مغز تهوش عاطفی بیشتر در زنانذخیره ی شگفت انگیز اطلاعبیمار مرکز تنفس سلولیکلید نزدیک و نگاه تو بر فبیماری لبر و نابینایی آنکلام و زبان، گنجینه ای بسزاویه نگاه ها یکسان نیستبشریت از یک پدر و مادر نیپختگی پس از چهل سالگي به مرز جدید جستجو و اکتشاف، شناخت و معرفت، و نقش آن دتکامل زبان انسان از پیشیالتهاب شریان تمپورالفلج دوطرفه عصب 6 چشمتصویر در هم تنیدگی کوانتچندین ماده غذایی که ماننابزار بقا از نخستین هماننظام مثبت زندگیمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس متفاوتداروی جدید برای میاستنی از تکینگی تا مغز از مغز تهیچگاه از فشار و شکست نتررنگین کمانبیماری سلیاککوچ از محیط نامناسبزبان ریشه هایی شناختی استفاوت ارباب و رهبر حقیقیشگفت زده و حیران باشآلودگی هوا و ویروس کرونامشاهده آینده از روی مشاهتاثیر مشاهده بر واقعیت بانقراض را انتخاب نکنیدفروتنی معرفتیتغییر الگوی رشد مغزی با زنوار مغز ترجمه رخدادهای ابزار بقای موجود زنده از همه چیز در زمان کنونی استمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت چهارمدخالت در ساختار ژنهااز تکینگی تا مغز، از مغز روبات های ریز در درمان بیهستي مادي ای که ما کوچکتربا هر چیزی که نفس می کشد مکپسول ژری لاکتسقوط درون جاذبه ای خاص، چتلاشی تازه برای گشودن معشباهت مغز و کیهانآیندهمغز ما کوچکتر از نیم نقطهتاثیر گیاه خواری بر رشد وانرژِی برای ایجاد اضطرابفرضیه ای جدید توضیح میدهجنگ هفتاد و دو ملت همه را خونریزی مغز در سندرم کوونورون های ردیاب حافظهاتصال مغز و کامپیوترهمراهی نوعی سردرد میگرنیمنتظر زمان ایده آل نشوحس و ادراک قسمت بیست و دودر آستانه ی موج پنجم کوویاز روده تا مغزروش جدید تولید برقویتامین کا در سبزیجاتبازگشایی مجدد مطب دکتر سکتاب طبیعت در قالب هندسهسماگلوتید داروی کاهش دهنتنها مانع در زندگی موارد صرع و درمان های آنآیا واکنش های یاد گرفته ومغز انسان برای شادمانی طتاثیر حرکات چشم بر امواج اولویت بندی ها کجاستقیچی ژنتیکیجهان هوشیارخار و گلچگونه مغز ما، موسیقی را پاختلال خواب فرد را مستعد هوش مصنوعی یا حماقت طبیعموسیقی نوحس و ادراک- قسمت شصت و چهدرمان آرتروز با ورزش موضاستیفن هاوکینگ در تفسیر رژیم های غذایی و نقش مهم واقعیت خلا و وجود و درک مبحثی درباره هوش و تفاوتهگل درون گلدانسیلی محکم محیط زیست بر انتو باید نیکان را به دست بطبیعت بر اساس هماهنگیآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجمغز در تنهایی آسیب میبینایمپلانت مغزیقدرت ذهنجهانی که نه با یک رخداد و دفاع از پیامبرنگاه کلی نگرارتوکين تراپی روشی جديد هوش مصنوعی از عروسک بازی ما انسانها چه اندازه نزددرمانهای بیماری پارکینساطلاع رسانی اینترنتیراست دستی و چپ دستیبرنامه و ساختار پیچیده مواکسن سرطانگام کوچک ولی تاثیرگذارسیستم دفاعی بدن علیه مغز تومورهای ستون فقراتعلایم کمبود ویتامین E را تاثیر رژیم گیاه خواری بر آب زندگی است قسمت سومنقش نگاه از پایین یا نگاهایا بیماری ام اس (مولتیپلحظات خوش با کودکانجاودانگی مصنوعیدو برابر شدن خطر مرگ و میارتروز یا خوردگی و التهاچالش دیدگاه های سنتی در بهوش مصنوعی از عروسک تا کمماده ای ضد التهابیدرک درست از خود و هوشیاریبلعیدن ستاره توسط سیاهچازمان و مکان، ابعاد کیهان برخی نرمش های گردنوسواس، بیماری استپمبرولیزوماب در بیماری چساختار شبکه های مغزی ثابتوانایی مغز و دیگر اجزای آسيب میکروواسکولاریا آسعارضه جدید ویروس کرونا ستبدیل سلولهای محافط به سنقش داروهاي مختلف معروف اگر با مطالعه فیزیک کوانمن بی من، بهتر یاد میگیرمحقیقت قربانی نزاع بین بی دیدگاه نارسای دوگانه ی ماز نظر علم اعصاب اراده آزنخستین تصویر از سیاهچالههوش مصنوعی ساخته هوش طبیمخچه فراتر از حفظ تعادلدرس گرفتن از شکست هابه زودی شبکه مغزی به جای یاری خدا نزدیک استزندگی زمینی امروز بیش از بررسی مغز با امواج مادون پیوندهای پیچیده با تغییرمدارک ژنتیکی چگونه انسانسربازان ما محققا غلبه می تکینگیافراد آغاز حرکت خودشان رتاثیر ویتامین دی بر بیماتراشه ی هوش مصنوعی در مغزنقشه های مغزی جدید با جزیابزار بقا از نخستین همانچرا حیوانات سخن نمی گوینمنابع انرژی از نفت و گاز حمایت از طبیعتدانش، قفل ذهن را باز میکناز تکینگی تا مغز از مغز تهوش عاطفی در زنان بیشتر اذره ی معین یا ابری از الکذرات کوانتومی زیر اتمی قبیماری های میتوکندریکلام، در تحولی شگفت آور بزاوسکا درمان گوشربعد پنجمپدیده خاموش روشن در پارکمرزهای حقیقی یا مرزهای تشناخت حقیقت یا آرزوهای گتکامل ساختار رگهای مغزی امواجی که به وسیله ی ماشیفن آوری های جدید علیه شناتصویر زیبا از سلولچندجهانیابزار بقا از نخستین هماننظریه ی تکامل در درمان بیمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس چشایی و بویاییداروی جدید برای کاهش وزناز تکینگی تا مغز از مغز تهیپرپاراتیروئیدیسمرهبر حقیقیبیماری ضعف عضلات نزدیک بکوچک شدن مغز از نئاندرتازبان شناسی مدرن در سطح سلتفاوتهای جنسیتی راهی براشگفتی های نقشه ی ژنتیکیآلودگی هوا و پارکینسونمشاهدات آمیخته با اشتباهتاثیر نگاه ناظر هوشیار بانواع سکته های مغزیفروتنی و غرورتغییر دیگران یا تغییر خونوار مغز در فراموشی هاابزار بقای موجود زنده از همه چیز، ثبت می شودمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت نوزدهمدر میان تاریکی و روشناییاز تکینگی تا مغز، از مغز روبات کیانهستی ما پس از شروعی چگال با آتش، بازی نکن و بعد از کامپیوتر سایبورگسلول های مغزی عامل پارکیتلاشی جدید در درمان ام اسشباهت مغز با کیهان مادیآینده ی انسان در فراتر ازمغز مانند تلفن استتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسولینفساد اقتصادی سیتماتیک درجنگ و تصور از جنگخواندن ، یکی از شستشو دهننوروپلاستیسیتی چیستاثر مضر مصرف طولانی مدت رهندسه ی پایه ایمنحنی که ارتباط بین معرفحس و ادراک قسمت بیست و سودر درمان بیماری مولتیپل از سایه بگذرروش صحبت کردن در حال تکامویتامین بی 12 در درمان دردبازگشت از آثار به سوی خداکتاب، سفری به تاریخسندرم کووید طولانیتنها در برابر جهانضایعه ی شبکه لومبوساکرالآیا یک، وجود داردمغز انسان رو به کوچک تر شتاثیر دوپامین و سروتونیناولین قدم شناخت نقص های خقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصجهان های بسیار دیگرخارق العاده و استثنایی بچگونه مغز پیش انسان یا هماختلال در شناسایی حروف و هوش مصنوعی گوگل به کمک تشموسیقی هنر مایع استحساسیت روانی متفاوتدرمان ام اس(مولتیپل اسکلاستخوان های کشف شده، ممکرژیم های غذایی و نقش مهم والزارتان داروی ضد فشار بحثی درباره هوش و تفاوتهگل زندگیسینوریپا داروی ترکیبی ضدتو تغییر و تحولیطعمه ی شبکه های ارتباط اجآیا خداباوری محصول تکاملمغز را از روی امواج بشناسایمپلانت مغزی و کنترل دو قدرت عشقجهانی که از یک منبع، تغذیدفاع در برابر تغییر ساختنگاه انسان محدود به ادراارتباط میکروب روده و پارهوش مصنوعی از عروسک بازی ما انسانها چه اندازه نزددرماندگی به دلیل عادت کراطلاعات حسی ما از جهان، چرجزخوانی هایی که امروز ببرنامه ی مسلط ژنها در اختواکسن ضد اعتیادگامی در درمان بیماریهای سکوت و نیستیتوهم فضای خالیعلایم کمبود ویتامین E را تاثیر رژیم گیاهخواری بر آب، زندگی است(قسمت پنجم)نقش نظام غذایی در تکامل مایا بدون زبان میتوانیم تلرزش ناشی از اسیب به عصبجایی برای یاد گرفتن باقی دو داروی جدید برای میاستارزش های وارونهچاالش ها در تعیین منبع هوهوش مصنوعی از عروسک تا کمماده، چیزی نیستدرک عمیق در حیواناتبنی عباس، ننگی بر تاریخزمان و گذر آن سریع استبرخی یونها و مولکول های میک پیام منفرد نورون مغزی پنج اکتشاف شگفت آور در موسادیسم یا لذت از آزار دادتوازن مهمتر از فعالیت زیآسیب ها ناشی از آلودگی هوعدم توقف تکامل در یک انداتبر را بردارنقش درختان در تکاملاگر تلاش انسان امروز برامننژیتحقیقت آنطور نیست که به نظدژا وو یا اشنا پنداریاز واقعیت امروز تا حقیقتهوش مصنوعی، اتفاقات و تحمخچه ، فراتر از حفظ تعادلدست و پا زدن در سایه؟به زیر پای خود نگاه نکن بژن همه چیز نیستزندگی زودگذربررسی و اپروچ جدید بر بیمپیوندی که فراتر از امکانمروری بر تشنج و درمان هایسردرد میگرنتکامل فردی یا اجتماعیافراد بی دلیل دوستدار تو صفحه اصلیتراشه ی بیولوژِیکنقشه با واقعیت متفاوت اسابزار بقا از نخستین همانچرا حجم مغز گونه انسان درمنابع انرژی از نفت و گاز حوادث روزگار از جمله ویردانش، یک انسان را ناسازگاز تکینگی تا مغز از مغز تهوش عاطفی در زنان بیشتر اهوشمندی کیهانذرات کوانتومی زیر اتمی قبیماری های مغز و اعصاب و کلرال هیدرات برای خوابانزبان فرایند تکاملی برای بعد از کروناپروژه ی ژنوم انسانیمزایای شکلات تلخ برای سلشناخت درون، شناخت بیرون؛تکامل شناخت انسان با کشفامیوتروفیک لترال اسکلروفناوری هوش مصنوعی نحوه ختصویر زیبای اصفهاننه ناامیدی بلکه ارتقاابزار بقا از نخستین هماننظریه ی تکامل در درمان بیمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک (قسمت اول )داروی جدید برای ای ال اساز تکینگی تا مغز از مغز تهاوکينگ پیش از مرگش رسالروی و منیزیم در تقویت استبیماریهای تحلیل عضلانی اکوچکی قلبزبان شناسی نوین نیازمند تقلید مرحله ای نسبتا پیششگفتی های زنبور عسلآلزایمرمطالبه ی حق خودتاثیر نگاه و مشاهده ناظر انیس بی کسانفرگشت و تکامل تصادفی محض تغییر دادن ژنها آیا روزی نوار مغز در تشخیص بیماری ابزار بقای موجود زنده از همه ی سردردها بی خطر نیستمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت هفتمدر مانهای کمر درداز تکینگی تا مغز، از مغز روح و آب حیاتهشت توصیه برای کاستن از دبا تعمق در اسرار ابدیت و کاهش مرگ و میر ناشی از ابسلول های بنیادیتمایل زیاد به خوردن بستنشباهت کیهان و مغزآینده ی علم و فیزیک در60 ثمغز مادران و کودکان در زمتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسولین هوشمندفشار و قدرتجنگ داده هاخواب سالم عامل سلامتینوروز یا روز پایانیاثرات فشار روحی شدیدهندسه ی رایج کیهانمنشأ اطلاعات و آموخته ها حس و ادراک قسمت بیستمدر سال حدود 7 میلیون نفر از علم جز اندکی به شما داروشهای نو در درمان دیسک بویتامین بی هفدهبازگشت به ریشه های تکاملکتابخانهسندرم گیلن باره به دنبال تنهاییضایعه ی عروقی مخچهآیا کیهان می تواند یک شبیمغز انسان رو به کوچکتر شدتاثیر دپاکین بر بیماری ماولین مورد PML به دنبال تکقانون مندی نقشه ژنتیکی مجهان هایی در جهان دیگرخبر مهم تلسکوپ هابلچگونه هموساپينس بر زمین اختلال در شناسایی حروف و هوش مصنوعی گوگل به کمک تشمیهمانهای ناخوانده عامل خفاش کور و انسان بینا؟درمان تومورهای مغزی با ااستروژن مانند سپر زنان درژیم ضد التهابیواکنش های ناخودآگاه و تقبحثی درباره احساسات متفاگلوله ی ساچمه ایسیگار عامل افزایش مرگ ومتو جهانی هستی که خودش را ظهور امواج مغزی در مغز مصتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا دلفین ها می تواند از مغز زنان جوانتر از مغز مرایمپلانت مغزی کمک میکند قضاوت ممنوعجهانی در ذهندقیق ترین تصاویر از مغز انگاه از بیرون مجموعهارتباط ماده و انرژیهوش مصنوعی از عروسک بازی ما اکنون میدانیم فضا خالدرها بسته نیستاطلاعاتی عمومی در مورد مرحم مصنوعیبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱واکسن علیه سرطانگامی در درمان بیماریهای سکوت، پر از صداتوهم فضای خالی یا توهم فضعلائم عصبی آلزایمر، با اتاثیر رژِیم غذایی بر میگآتاکسی فریدریشنقش نظریه تکامل در شناساایا تکامل هدفمند استلرزش عضله یا فاسیکولاسیوجایی خالی نیستدو سوی واقعیتارزش های حقیقی ارزش های غنابینایی در نتیجه ی گوشی هوش مصنوعی از عروسک تا کمماده، چیزی بیش از یک خلا درگیری قلب در بیماری ویربه قفس های سیاهت نناززمان و صبربرخی اثرات مضر ویتامین دیک پیشنهاد خوب برای آسان پول و شادیسازگاری با محیط بین اجزاتوسعه هوش مصنوعی قادر اسآسیب روانی شبکه های اجتمعدم درکتحریک عمقی مغزنقش ذهن و شناخت در حوادث اگر خواهان پیروزی هستیمنابع انرژي پاک سرچشمه ححقیقت افراددژاوو یا آشناپنداریاز کجا آمده ام و به کجا میهوش احساسیمخچه ابزاري که وظیفه آن فدست کردن در گوشبه سیاهی عادت نکنیمژن همه چیز نیستزندگی سلول در بدن، جدای ابررسی ژنها در تشخیص بیماپیوستگی همه ی اجزای جهانمرکز هوشیاری، روح یا بدن سردرد میگرن در کودکانتکامل مادی تا ابزار هوشمافزایش قدرت ادراکات و حسسوالات پزشکیتربیت کودکان وظیفه ای مهنقص های سیستمی ایمنیابزار بقا از نخستین همانچرا خشونت و تعصبمنابع انرژی از نفت و گاز حکمت الهی در پس همه چیزدائما بخواناز تکینگی تا مغز از مغز تهوشیاری و وجودذرات کوانتومی زیر اتمی قبیماری وسواسکم کردن کالری روشی سودمنزبان متغیربعد از کروناپروژه ی ژنوم انسانیمسمومیت دانش آموزان بی گشناسایی تاریخچه ی تکاملیتکامل، نتیجه ی برنامه ریامید نیکو داشته باش تا آنفیلمی بسیار جالب از تغییتصویربرداری فضاپیمای آمنه به اعدامابزار بقا از نخستین هماننظریه ی تکامل در درمان بیمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک (قسمت دوم )داروی جدید برای دیابتاز تکینگی تا مغز از مغز تهاوکينگ پیش از مرگش رسالرویا و واقعیتبیماری، رساله ای برای سلکوچکترین چیز یک معجزه اسزبان، نشان دهنده ی سخنگو تقلید از روی طبیعتشانس یا نتیجه ی تلاشآملودیپین داروی ضد فشار مطالبی در مورد تشنجتاثیر نگاه انسان بر رفتاانگشت ماشه ایفراموش کارها باهوش تر هستغییر زودتر اتصالات مغزینوار مغزی روشی مهم در تشخابزار بقای موجود زنده از همه جا خیر بکارمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت هفدهمدر محل کار ارزش خودت را باز تکینگی تا مغز، از مغز روح در جهانی دیگر استو هر کس تقوای خدا پیشه کنبا خدا باشکاهش التهاب ناشی از بیماسلول های بنیادی منابع و اتمایز یا کشف یگانگیشباهت زیاد بین سلول هاي عآینده با ترس جمع نمیشودمغز چون ابزار هوش است دلیتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان قدیم در شبه جزیره عفضا و ذهن بازجنبه های موجی واقعیتخواب سالم عامل سلامتی و ینورالژیاثرات مفید قهوههندسه بنیادینمنشاء کوانتومی هوشیاری احس و ادراک قسمت دهمدرمان نگهدارنده ی اعتیادازدواج های بین گونه ای، رروشهای شناسایی قدرت شنواویتامین دی گنجینه ای بزربازخورد یا فیدبککجای مغز مسئول پردازش تجسندرم پیریفورمیستنهایی رمز نوآوری استضایعات در عصب زیر زبانیآیا گذشته، امروز وآینده مغز ایندگان چگونه استتاثیر داروهای ضد التهاب اولین مورد پیوند سر در انقانون گذاری و تکاملجهان یکپارچهخدا موجود استچگونه هوشیاری خود را توساختلالات مخچههوش مصنوعی الفاگومیوتونیک دیستروفیدرمان تشنجاسرار آفرینش در موجرژیم غذایی حاوی تخم مرغ وواکنش به حس جدیدبحثی درباره احساساتی غیرگلوئونسیاهچاله هاتو جدای از کیهان نیستیظرف باید پر شود چه با چرک تاثیر درجه حرارت بر عملکآیا دلفین ها میتوانند بامغزهای کوچک بی احساسایمپلانت نخاعی میتواند دقطار پیشرفتجهان، تصادفی نیستدل به دریا بزننگاه از دور و نگاه از نزدارتباط متقابل با همه ی حیهوش مصنوعی از عروسک بازی ما از اینجا نخواهیم رفتدرهای اسرارآمیز و پوشیدهاطلاعاتی عمومی در مورد مرحم مصنوعیبرین نت به جای اینترنتواکسنی با تاثیر دوگانه اگاهی لازم است برای فهم و سکته مغزیتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)علت خواب آلودگی بعد از خوتاثیر سلامت دستگاه گوارشآتاکسی مخچه ای خودایمننقش هورمون های تیروئید دایجاد احساساتلزوم گذر انسان از حدها و جاذبهدولت یا گروهکارزش حقیقی زبان قسمت اولناتوانی از درمان برخی ویهوش مصنوعی از عروسک تا کمماست مالیدرگیری مغز در بیماری کویبه مغز خزندگان خودت اجاززمان واقعیت است یا توهمبرخی اختلالات عصبی مثانهیک آلل ژنتیکی که از نئاندپول و عقیدهستم با شعار قانون بدترین توسعه برخی شغل ها با هوش آسیب عصب پا به دنبال اعتیعدالت برای من یا برای همهتحریک عمقی مغز در آلزایمنقش روی و منیزیم در سلامتاپل ویژن پرو در تشخیص بیمنخستین روبات های زنده ی جمنابع انرژی از نفت و گاز حقیقت انساندگرگونی های نژادی و تغییاز کسی که یک کتاب خوانده هوش احساسیمخچه تاثیر گذار بر حافظهدست آسمانبه سخن توجه کن نه گویندهژن هوش و ساختارهای حیاتی زندگی، مدیریت انرژیبررسی بیماری التهابی رودپیام های ناشناخته بر مغز مرکز حافظه کجاستسردرد میگرنی در کودکانتکامل مداومافزایش مرگ و میر سندرم کوپیامهای کاربرانترجمه ای ابتدایی از اسرانقص در تشخیص هیجانات عامابزار بقا از نخستین همانچرا در مغز انسان، فرورفتمنابع بی نهایت انرژی در دحافظه میتواند بزرگترین دداروهای مصرفی در ام اساز تکینگی تا مغز از مغز تاز تکینگی تا مغز از مغز تهوشیاری و افسردگیرفتار مانند بردهبیماری کروتز فیلد جاکوبکمالگرایی دشمن پیشرفتزبان مشترک ژنتیکی موجودابعد از کرونا دلخوشی بیهوپروانه ی آسمانیمسمومیت دانش آموزان، قماشناسایی سلول های ایمنی اتکثیر سلول در برابر توقف امید نجاتفیروز نادریتصور ما ازمشکلات و واقعینه به اعدامابزار بقا از نخستین هماننظریه ی ریسمانمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت 67داروی جدید ضد میگرناز تکینگی تا مغز از مغز تهدف یکسان و مسیرهای مختلرویا و کابوسبیندیشکووید نوزده و خطر بیماری زبان، وسیله شناسایی محیطتقلید از طبیعتشانس یا تلاشآموزش نوین زبانمطالعه ای بیان میکند اهدتاثیر نگاه انسان بر رفتاانگشت نگاری مغز نشان میدفراموشی همیشه هم بد نیستتغییر عمودی سر انسان از پنوار مغز، مفید و بی خطرابزارهای پیشرفته ارتباط همیشه چشمی مراقب و نگهبامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت هجدهمدر چه مرحله ای از خواب ، راز تکامل تا مغز از مغز تا روح رهاییوفور و فراوانیبا طبیعت بازی نکنکاهش حافظه هرچند فرایندیسلول های بدن تو پیر نیستنتمدن قدیمی ای در جنوب ایرشباهت زیاد بین سلول هاي عآیا فراموشی حتمی استمغز چگونه صداها را فیلتر تاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان میوه ی تکاملفضای قلب منبع نبوغ استجنسیت و تفاوت های بیناییخواب عامل دسته بندی و حفطنوسانات کوانتومی منبع مااثرات مفید روزه داریهندسه در پایه ی همه ی واکمهمان ناخواندهحس و ادراک قسمت دوازدهمدرمان نابینایان آیا ممکناسکلت خارجی در درمان اختروشی برای بهبود هوش عاطفویروس مصنوعیبازسازي مغز و نخاع چالشی کرونا چه بر سر مغز می آورسندرم پیریفورمیستنبیه چقدر موثر استضرورت زدودن افکارآیا پیدایش مغز از روی تصامغز ابزار بقای برتر مادیتاثیر داروی ضد تشنج سدیم اولین هیبرید بین انسان و قانون جنگلجهان یکپارچهخدا نور آسمان ها و زمین اچگونه واکسن کرونا را توزاختلالات حرکتی در انسانهوش مصنوعی از عروسک های بمیگرن و پروتئین مرتبط با درمان جدید ALSاسرار بازسازی اندام هارژیم غذایی ضد التهابیواکسن های شرکت فایزر آمربخش فراموش شده ی حافظهگمان میکنی جرمی کوچکی در سیاهچاله های فضایی منابعتو دی ان ای خاص ميتوکندريعقل مجادله گرتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا دست مصنوعی به زودی قامغز، فقط گیرندهایمان به رویاقطره قطرهجهش های ژنتیکی مفید در سادلایلی که نشان میدهد ما بنگاه از درون قفس یا بیرونارتباط چاقی و کاهش قدرت بهوش مصنوعی از عروسک بازی ما اشیا را آنطور که هستنددرون قفس یا بیرون از آناعتقاد اشتباه، نتیجه ی نرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهربرای یک زندگی معمولیوابستگی یعنی قلادهگاهی مغز بزرگ چالش استسال سیزده ماههتوهم چیستعماد الدین نسیمی قربانی تاثیر عصاره تغلیظ شده گیآتش منبع انرژینقش هورمون زنانه استروژنایران بزرگلزوم سازگاری قانون مجازاجاذبه و نقش آن در شکلگیریدوچرخه در کاهش دردهای کمارزش حقیقی زبان قسمت دومناتوانی در شناسایی چهره هوش مصنوعی از عروسک تا کمماست مالی با هوش انسانیدرگیری مغز در بیماران مببه نقاش بنگرزمان پلانکبرخی اصول سلامت کمرپوست ساعتی مستقل از مغز دستم، بی پاسخ نیستتوصیه های سازمان بهداشت آسانی موفقیتعسل طبیعی موثر در کنترل بتداوم مهم است نه سرعتنقش روزه داری در سالم و جاپی ژنتیکنرمش های مفید برای درد زامنابع انرژی از نفت و گاز حقیقت اشیادانش قدرت استاز آغاز خلقت تا نگاه انساهوش در طبیعتمدل همه جانبه نگر ژنرالیدست بالای دستبهبود حافظه پس از رخدادهژن یا نقشه توسعه مغز و نقزندان ذهنیبررسی سیستم تعادلی بدن اپیدایش زبانمرکز حافظه کجاستسردرد و علتهای آنتکامل چشمافزایش سرعت پیشرفت علوم سایتهای دیگرترس و آرمان هانقطه ی رسیدن به قلهابزار بقا از نخستین همانچرا ذرات بنیادی معمولاً منابع جدید انرژیحافظه های کاذبداروهای ام اسمناطق خاص زبان در مغزحافظه و اطلاعات در کجاست داروهای تغییر دهنده ی سیاز تکینگی تا مغز از مغز تهوشیاری کوانتومیرفتار وابسته به شکلبیماری گیلن باره و بیمارکمردردزبان چهار حرفی حیات زمینبعد از کرونا دلخوشی بیهوپرواز از نیویورک تا لوس آمسیر دشوار تکامل و ارتقاشواهدی از نوع جدیدی از حاتأثیر نیکوتین سیگار بر مامید جدید بر آسیب نخاعیفیزیک مولکولها و ذرات در تصور از زمان و مکاننه جنگ و نه خونریزیابزار بقای موجود زنده از نظریه تکامل در درمان بیممنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت 74داروی جدید ضد الزایمراز تکینگی تا مغز از مغز تهدف یکسان، در مسیرهای مترویا و خبر از آیندهبیهوش کردن در جراحی و بیمکودک هشت ساله لازم است آدزدودن نقص از هوش مصنوعیتقویت استخوان در گرو تغذشاهکار قرنآمارهای ارائه شده در سطح معماری، هندسه ی قابل مشاتاثیر ویتامین دی بر بیماانتقال ماده و انرژیفراموشی و مسیر روحانیتغییرات منطقه بویایی مغزنوار مغز، ترجمه ی فعالیت ابزارهای بقا از نخستین ههمیشه اطمینان تو بر خدا بمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک قسمت هشتمدر ناامیدی بسی امید استاز تکامل تا مغز، از مغز تروزه داری متناوب، مغز را وقاحت و تمسخر دیگرانبالاترین هدف از دولتکاهش دوپامین عامل بیماریسلول بنیادی و ای ال استمدن پیشرفته ی پیشینیانشجاعت و ترسآیا ممکن است موش کور بی ممغز ناتوان از توجیه پیداتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان ها می توانند میدان قفس ذهنجنسیت و تفاوت های بیناییخودآگاهی و هوشیارينوشیدن چای برای مغز مفید اثرات مضر ماری جواناهندسه زبانِ زمان استمهندسی ژنتیک در حال تلاش حس و ادراک قسمت سومدرمان های اسرار آمیز در آاسکار، لگوی هوشمندروشی جدید در درمان قطع نخویروس های باستانی، مغز مبحتی علمی درباره تمایل بکریستال هاسندرم پای بی قرارتهدیدهای هوش مصنوعیضرب المثل یونانیآیا آگاهی پس از مرگ از بیمغز ابزار برتر بقاتاثیر درجه حرارت بر مغزاولین تصویر در تاریخ از سقانون جنگلجهان کنونی و مغز بزرگتریخدا بخشنده است پس تو هم بچگونه آن شکری که می خوریماختلالات صحبت کردن در انهوش مصنوعی از عروسک های بمیگرن و خوابدرمان جدید میگرن با انتی اصفهان زیبارژیم غذایی ضد دردواکسن کووید 19 چیزهایی که بخش های تنظیمی ژنومگنجینه ای به نام ویتامین سیاهچاله ها، دارای پرتو تو در میانه ی جهان نیستی عقل سالمتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا رژیم غذایی گیاهی سلامغزتان را در جوانی سیم کشاین پیوند نه با مغز بلکه لمس کوانتومیجهش های ژنتیکی غیر تصادفدنیا فریب و سرگرمینگاه از درون مجموعه با نگارتباط هوش ساختار مغز و ژهوش مصنوعی از عروسک بازی ما به جهان های متفاوت خوددرون آشفته ی تو و ظاهر خناعتماد به خودرساناها و ابر رساناها و عبرای پیش بینی آینده مغز دواسطه ها د رمسیر ایجاد مغگاهی جهت را عوض کنسانسور از روی قصد بسیاری توهم و خیالعوامل موثر در پیدایش زباتاریک ترین بخش شبآثار باستانی تمدن های قدنقش ویتامین K در ترمیم اسایرادهای موجود در خلقت بلزوم سازگاری قانون مجازاجبران از دست رفته هادوچرخه سواری ورزشی سبک و ارزش حقیقی زبان قسمت سومنادیدنی ها واقعی هستندهوش مصنوعی از عروسک تا کمماشین دانشدرگیری مغزی در سندرم کووبه نقاش بنگرزمان به چه دلیل ایجاد میشبرخی اطلاعات روانشناسی مپوشاندن خود از نورستون فقرات انسان دو پا جلتوصیه های غیر دارویی در سآشنا پنداریعشق درونی به یگانگی خلقتتداخل مرزها و صفات با بیننقش رژیم غذایی بر رشد و اابتدا سخت ترین استنرمش های مفید در سرگیجهمنابع انرژی از نفت و گاز حقیقت تنها چیزی است که شادانش محدود به ابعاد چهاراز انفجار بزرگ تا انفجار هوش عاطفی قسمت 11مدل هولوگرافیک ژنرالیزهدستورالعمل مرکز کنترل بیبهداشت خوابژن ضد آلزایمرزونیسومایدبررسی علل کمر درد در میانپیر شدن حتمی نیستمرکز خنده در کجای مغز استسردرد به دلیل مصرف زیاد متکامل و ارتقای نگاه تا عمافسردگی و اضطراب در بیماتسلیم شدن از نورون شروع منقطه ای بود و دگر هیچ نبوابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آمناطق خاصی از مغز در جستجحافظه و اطلاعات در کجاست داروهای ضد بیماری ام اس واز تکینگی تا مغز از مغز تهوشیاری سنتی یا هوشیاری رفتار اجتماعی انسان، حاصبیماری آلزایمر، استیل کوکمردرد ناشی از تنگی کانازبان نیاز تکاملی استتفکر قبل از کارپروتئین های ساده ی ابتدامسئول صیانت از عقیده کیسشواهدی از دنیسوان(شبه نئتأثیر نگاه انسان بر رفتاامید درمان کرونا با همانفیزیک هوشیاریتصادف یا قوانین ناشناختهچه زیاد است بر من که در ایابزار بقای موجود زنده از نظریه تکامل در درمان بیممنبع هوشیاری کجاست قسمت53حس و ادراک قسمت 75داروی سل سپتاز تکینگی تا مغز از مغز تهدف از تکامل مغزرویا بخشی حقیقی از زندگی بیهوشی در بیماران دچار اکودک ایرانی که هوش او از سفر فقط مادی نیستتقویت حافظه یا هوش مصنوعشاهکار شش گوشآن چیزی که ما جریان زمان معنی روزهتاثیر ویروس کرونا بر مغز انتروپی و هوشیاریفراموشی آرمانتغییرات مغز پس از 40 سالگینوار عصب و عضلهابزارهای بقا ازنخستین همهمیشه به آنچه داری، خوشنمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک قسمت هشتاد و ندر هم تنیدگی مرزها و بی ماز تکامل تا مغز، از مغز تروزه داری و التهاب زیانبوقت نهيب هاي غير علمي گذشباهوش ترین و با کیفیت تریکاهش سن بیولوژیکی، تنها سلول بنیادین از مخاط بینتمدن بشری و مغز اخلاقیشرکت نورالینک ویدیویی ازآیا ما کالا هستیممغز و قلب در جنین موش مصنتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان یک کتابخانه استقفس را بشکنجهل مقدسخودآگاهی و هوشیارينوعی سکته مغزی ، وحشتناک اجزای پر سلولی بدن انسان هندسه، نمایشی از حقیقتمهندسی بدنحس و ادراک قسمت سی و هشتمدرمان های بیماری آلزایمراساس انسان اندیشه و باور روشی جدید در درمان نابینویرایش DNA جنین انسان، بربحث درباره پیدایش و منشا کریستال زمان(قسمت اولسندرم پس از ضربه به سرتو یک معجزه ایضررهای مصرف شکر و قند بر آیا امکان بازسازی اندامهمغز از بسیاری حقایق می گرتاثیر درجه حرارت بر عملکاولین دارو برای آتاکسی فقانونمندی و محدودیت عالمجهان کاملی در اطراف ما پرخدای رنگین کمانچگونه انتظارات بر ادراک اختلالات عضلانی ژنتیکهوش مصنوعی از عروسک بازی میگرن سردردی ژنتیکی که بدرمان جدید کنترل مولتیپلاصل بازخوردراه فراری نیستواکسن کرونا و گشودن پنجربخش بزرگی حس و ادراک ما اگوهر با نظر دیگران سنگ نمسیاهچاله و تکینگی ابتدایتوقف؛ شکستعقلانیت بدون تغییرتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا رژیم غذایی گیاهی سلامغزتان را در جوانی سیمکشاین اندوه چیستلووفلوکساسینجهش های بیماری زا، معمولدنیای شگفت انگیز کوانتومنگاه حقیقی نگاه به درون اارتباط پیوسته ی جهانهوش مصنوعی از عروسک بازی ما با کمک مغز خود مختاريمدروغ نگو به خصوص به خودتاعتماد به خودرستگاری محدود به یک راه نبرای اولین بار دانشمندانوبینار اساتید نورولوژی دگذر زمان کاملا وابسته به سانسور بر بسیاری از حقایتوهم وجودعوامل ایجاد لغت انسانی و تاریکی من و تو و گرد و غباآرامش و دانشنقش ژنتیک در درمان اختلاایستادن در برابر آزادی بلزوم عدم وابستگی به گوگل جدا کردن ناخالصی هادوپامین قابل حل در آبارزش خود را چگونه میشناسنادانی در قرن بیست و یکم،هوش مصنوعی از عروسک تا کممبانی ذهنی سیاه و سفیددرگیری مغزی در سندرم کووبه نادیدنی ایمان بیاوریک جهش ممکن است ذهن انسانزمان شگفت انگیزبرخی بیماری ها که در آن بپیموزایدستارگانی قبل از آغاز کیهتوصیه هایی در مصرف ماهیآشنا پنداریعشق، شلوغ کردن نیستترقی واقعی یا شعار ترقینقش رژیم غذایی در رشد و اابتدایی که در ذهن دانشمننرمش های موثر در کمردردمنابع انرژی از نفت و گاز حقیقت خواب و رویادانش بی نهایتاز بار خود بکاه تا پرواز هوش عاطفی قسمت نهممدل هولوگرافیک تعمیم یافدغدغه نتیجه ی نادانی استبوزون هیگز چیستژنها نقشه ایجاد ابزار هوزونا به وسیله ویروس ابله برطرف کردن خشونت را از خاپیشینیان انسان از هفت میمرگ چیستسردرد تنشنتکامل و ریشه ی مشترک خلقتافسردگی و ساختار مغزتست آر ان اس دز میاستنی گنقطه بی بازگشت