تغییرات منطقه بویایی مغز در درگیری با ویروس کرونا

دکتر سید سلمان فاطمی . نورولوژیست:
تصویر الکترومغناطیس(ام آر آی) علامات درگیری مغز را با ویروس کرونا در بیماران دچار کویید19 نشان می دهد
بررسی مغز دختری 25 ساله که مبتلا به سندرم کووید 19 بود تغییرات موقتی را در مناطقی خاص از مغز نشان می دهد. و ملاحظه شده است این تغییرات در نتیجه حمله ویروس به مغز مبتلا ایجاد شده است. در مقاله ای که در مجله جاما نورلوژی منتشر شده است پزشکان نخستین نشانه آزمایشگاهی را کشف کردند که باعث تغییرات در مغز مبتلایان به ویروس سارس کووی 2 میشود و بیان شد مبتلا شدن به حالتی به نام آنوسمی یا ناتوانی در بویایی ممکن است عارضه ای واضح از درگیری با ویروس کرونا باشد.
افرادی که پژوهش را انجام دادند این حالت را در دختری ایتالیایی دیدند که در مرکز تصویر برداری با اشعه ایکس، کار میکرد و پس از تماس با بیماران کویید 19 به این بیماری مبتلا شد.

علایم با سرفه خفیف شروع شد. این بیمار قبلا از مشکلی شاکی نبود بعدا عوارض به صورت اختلال در حس بویایی و چشایی شروع شد و این علامتی است که به طور شایع در بیماران دچار سندرم کویید 19 ظاهر می شود ولی بررسی روی ریه بیماران چیز خاصی را نشان نداد و حالت درگیری در این دختر سرفه خفیف بود و حتی تب نکرد ولی طی تصویربرداری با ام آر آی، التهابی در منطقه عصبی به نام پیاز بویایی مشاهده شد و آن، بخش مسئول برای بویایی است و بعد از پیگیری بیمار با ام آر ای مجدد مشخص شد این تغییرات برطرف شده است. در این گزارش آمده است بر اساس معلومات ما این اولین گزارش پزشکی است که روی مغز بیمار زنده مبتلا به ویروس کرونا انجام شده است و این نشان میدهد ویروس به این منطقه مغز حمله می کند و این مرتبط با بویایی است.
و با اعتماد بر نتایج این بررسی مغناطیسی و تغییرات ساده در پیاز بویایی می توانیم حدس بزنیم این ویروس از طریق مسیرهای بویایی به درون مغز نفوذ می کند و باعث اختلال در عملکرد عصب حسی بویایی می شود.
از جهت دیگر جان هاردی پروفسور اعصاب در دانشکده لندن دانشگاه
ULC
که در این مطالعه دخالتی نداشت می گوید: طبیعت اولیه این تغییرات که در منطقه مسئول بویایی مغز رخ داده است قابل کتمان نیست. ما می دانیم برخی افراد هستند که پس از ابتلا به ویروس، دچار اختلال روانی یا بویایی میشوند در زمان کنونی لازم است تاکید کنیم نمی دانیم این عارضه در نتیجه تهاجم خود ویروس یا در نتیجه تغییرات التهابی در مغز بعد از تغییرات سیستم ایمنی بدن در مواجهه با ویروس است یا در نتیجه تغییرات غلظت و قابلیت انعقاد خون که برخی از مبتلایان به ویروس کرونا دارند- میباشد به طوری که برخی بیماران بعد از آن، دچار سکته مغزی در این ناحیه می شوند.

بررسی سیر تکاملی مسیر بویایی و اهمیت آن

حس بویایی و چشایی و برخی اختلالات آنها

بسم الله الرحمن الرحیم

و صلی الله علی محمد و آل محمد الائمه و المهديين و سلم تسلیما

تقریبا پیش از هفتصد میلیون سال قبل، موجودات فقط می‌توانستند محیط اطراف خود را لمس کنند بعدها توانستند قدری محیط را بچشند و ببویند و بعدها صداهایی را بشنوند.

آنها مغزی کوچک داشتند و این مغز کوچک، نیاز به انرژی زیادی نداشت و غذاهای ابتدایی آنها با کمک همین حس های ابتدایی تامین میشد. محیط آنها نیاز به شناخت وسیعی نداشت زیرا نیازهایشان کمتر بود.

هر چه نیازهای موجودات برای دریافت غذا و انرژی بیشتر میشد لازم بود تا درکشان از محیط اطرافشان بیشتر شود.

آنها میرفتند تا به تدریج با مغزی بزرگتر، شناختی بیشتر از اطراف خود داشته باشند و این شناخت بیشتر با مغز بزرگتر، نیازمند غذا و آشنایی بیشتر با محیط اطراف داشت.

یک رابطه دو طرفه بین شناخت بیشتر و غذا و انرژی فراوانتر.

پس نیازمند به بینایی شدند و این نیاز در ابتدا با دیدن دو رنگ سبز و آبی برآورده میشد. ولی بعدها وقتی مغز بزرگتر شد لازم بود ويتامينها و انرژی های بیشتری در قالب میوه های رسیده و قرمز به موجود زنده برسد پس نیازمند درک رنگ قرمز شد.

حس چشایی و بویایی چگونه عمل ميکند؟

وقتی ذرات محیط در میان مولکولهاي هوا به انتهای بینی میرسد در آنجا سلولهایی هست تا آنها را درک کند و پس از این سلولها، اطلاعات از طريق عصب بویایی به سوی مغز قدیمی یا ارکی کورتکس و پائولو کورتکس می‌رود. این کورتکس يا غشاي مغزی میراثی از موجودات ابتدایی قبل از هفتصد میلیون سال قبل است.

در مورد چشایی هم مولکول های موجود در بزاق به جوانه های چشایی می‌روند و از آنجا از طریق سه عصب هفت و نه و ده به مرکز چشایی در مغز میرسد

حس بویایی و چشایی از حس های اولیه ای بود که در موجودات ابتدایی شکل گرفت و براي درک آن لازم بود تا مغزی ابتدایی و قدیمی وجود داشته باشد.

به همین ترتیب بعدها حس های ديگر تا بینایی ایجاد شد و این رشد درک از محیط، سبب شد تا مغز به تدریج بزرگ شود.

در جنین انسان هم این توالی ا

فزایش حس ها را داریم. گویا این جنین و رشد او می‌خواهد به ما از میراث گذشته اش بگويد و داستان پر فراز و نشیب زندگانی خود را در قالب نه ماه بارداری مادر، به رخ ما بکشد!

جنين انسان، اول در حدود دو ماهگی قدرت لامسه پیدا میکند بعدها در حدود یازده هفتگی، آرام آرام می چشد و بو می‌کند. ولی هنوز راه درازی تا دیدن دارد. جنین آدمی تا نزدیک زایمان قادر به دیدن نیست.

اختلالات حس بویایی و چشایی در انسان :

این اختلالات بیشتر به علت اعصاب محیطی و کمتر به علت ضایعاتی در مغز ایجاد میشود. برخی علل این اختلال، ضایعاتی در سلولهای حسی در بینی و دهان مثلا آلرژی بینی و نیز تومورهاي مسیر عصب بویایی و چشايی است ..مثلا تومورها یا ضایعات عروقی در مسیر بویایی در لوب پیشانی یا جلویی سر میتواند منجر به از دست دادن بویایی شود

اهمیت حس بویایی

محققان می‌گویند باید به سلامت بویایی بیشتر اهمیت داد

دانشمندان می‌گویند بویایی در تشخیص خطر مرگ در پنج سال آینده می‌تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد.

محققان دانشگاه شیکاگو در تحقیقی که روی سه هزار فرد ۵۷ تا ۸۵ ساله انجام دادند به این نتیجه رسیدند که کاهش قدرت بویایی در سالمندان بیش از هر عامل دیگری از احتمال مرگ در پنج سال آینده خبر می‌دهد.

به اعتقاد این پژوهشگران، این تحقیق نشان می‌دهد این حس خاص و از نظر تکاملی کهن، ممکن است با مکانیسم مهمی در زمینه طول عمر انسان ارتباط داشته باشد.

برای این تحقیق پنج بوی نعنا، ماهی، پرتغال، گل سرخ و چرم را در اختیار شرکت کنندگان قرار دادند.

پنج سال بعد، ۳۹ درصد کسانی که در این تست بو پایین ترین نمره را گرفته بودند، در قید حیات نبودند. از بین آنها که تا حدی بویایی‌شان کم شده بود ۱۹ درصد از دنیا رفته بودند و تنها ده درصد کسانی که بویایی سالم داشتند دیگر زنده نبودند.

پروفسور جایانت پینتو که این تحقیق زیر نظر او انجام شده می‌گوید: معمولا قدر سیستم بویایی به اندازه کافی دانسته نمی‌شود در حالیکه در زندگی روزمره نقش بسیار مهمی دارد.

کاهش بویایی مستقیما باعث مرگ نمی‌شود اما منادی آن است، زنگ خطری که بسرعت درباره آسیب وارده هشدار می‌دهد.

محققان فکر می‌کنند اختلال در بویایی نشانگر اختلال در نظام ترمیم سلولی در بدن است چون بویایی سالم به تولید و جایگزینی سلول‌های بنیادی در مخاط بینی بستگی دارد.

اختلال بویایی هم پیش از هر چیز دیگر خبر از نقص ترمیم در بدن و شتاب گرفتن پیری می‌دهد.

دستگاه بویایی، این حس منحصر به فرد، وابسته به سلول‌های بنیادی است. بنابراین ممکن است نمایانگر قابلیت بازسازی بدن در زمان تغییرات تخریبی پیری و یا علامت توانایی بدن در ترمیم فیزیولوژیک باشد.

علاوه بر این بویایی نخستین سیستمی است که تاثیر یک عمر آسیب سموم و آلاینده‌های محیطی یا عوامل و میکروب‌های بیماری‌زا را بر بدن نشان می‌دهد:

عصب بویایی (زوج اول اعصای مغزی) تنها عصب مغزی است که با دنیای بیرون در ارتباط مستقیم است. بنابراین آلودگی، سموم و عوامل بیماری‌زایی که از راه تنفس وارد بدن می‌شوند، از راه این عصب به دستگاه عصبی مرکزی (مغز) می‌رسند و آسیب مستقیمی وارد می‌کنند که منجر به مرگ می‌شود.

سلامت بویایی بخصوص در سنین بالا نشانه مهم سلامت بدن است

محققان معتقدند این آلاینده‌ها، میکروب‌ها و ویروس‌ها بطور غیر مستقیم به عصب بویایی آسیب می‌زنند چون باعث بیماریهایی مثل بیماری‌های ریوی و قلبی عروقی می‌شوند و این بیماری‌ها نیز به عصب بویایی آسیب می‌زنند.

تحقیقات قبلی نشان داده‌اند که آلودگی ذرات معلق، مرگ یا عوارض بیماری را افزایش می‌دهد در عین حال که قدرت بویایی را کاهش می‌دهد.

دکتر پینتو می‌گوید نتیجه این تحقیق، یک تست بالینی مفید، سریع و ارزان را برای شناسایی افراد در معرض خطر در اختیار پزشکان می‌گذارد.

او می‌گوید باید اهمیت بیشتری برای سلامت بویایی قائل شد با این حال تاکید می‌کند که:

ما نمی خواهیم مردم را وحشت زده کنیم. سرماخوردگی، آلرژی و بیماری سینوس می‌توانند بر بویایی تاثیر بگذارند.

بنابراین مردم نباید نگران شوند، اما اگر مشکل بویایی مزمن شد باید به پزشک مراجعه کنند.

تلاش های جدید در درمان فرمنابع انرژی از نفت و گاز پیچیدگی های مغزمگسدردی که سالهاست درمان نشمغز چون ابزار هوش است دلیآتش منبع انرژیزمان چیستتاثیر هوش مصنوعی بر مغزنوار عصب و عضله برای تاییتصاویر زیبای رعد و برقایمان به رویاسکته مغزیهفت سین یادگاری از میراث ادراک ما درک ارتعاشی است طولانی ترین شبحریص نباشاصل بازخوردهیچ کس مانند تو نگاه نمیکفاصله ها در مکانیک کوانتکمالگرایی دشمن پیشرفتداروی جدید آلزایمر تاییدبازسازي مغز و نخاع چالشی تمرکز بر هدفمنبع هوشیاری کجاست قسمت پیر شدن حتمی نیستذهن خود را مشغول هماهنگیمغز انسان رو به کوچکتر شدآسيب میکروواسکولاریا آسزندگی و داراییتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا این جمله درست است کسینوشیدن چای برای مغز مفید تغییر عمودی سر انسان از پساختار شبکه های مغزی ثابهمیشه عسل با موم بخوریمارتباط شگفت مغز انسان و فعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهحس و ادراک قسمت چهل و دوماعتماد به خودفرد یا اندیشهکوچکی قلبدارویی خلط آوربحثی درباره احساسات متفاپدیده خاموش روشن در پارکتو پیچیده ترین تکنولوژی منبع هوشیاری کجاست؟ قسمترمز و رازهای ارتباط غیر کمغز را از روی امواج بشناسافراد آغاز حرکت خودشان رزیرفون داروی ضد ام اسچگونه هموساپينس بر زمین تاثیر داروهای ضد التهاب اگر نعمت فراموشی نبود بسسدسازی روش مناسب برای مقجنسیت و تفاوت های بیناییهنر حفظ گرهاز نخستین همانند سازها تعید نوروز مبارکوقتی خودت را در آینه دیدیحس و ادراک قسمت پنجاه و شبه نادیدنی ایمان بیاورقلب های سادهکپسول ژری لاکتدر یک فراکتال هر نقطه مرکماشین دانشبرنامه ی مسلط ژنها در اختپرسشگری نامحدودرویا و خبر از آیندهتولید مثل اولین ربات های منتظر نمان چیزی نور را بهنقش نگاه از پایین یا نگاهالگوبرداری از طبیعتزبان و شناخت حقیقت قسمت چنگاه از بیرون مجموعهتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسردرد عروقی میگرنجهان یکپارچههوش مصنوعی از عروسک های باز تکینگی تا مغز از مغز تعشق به هفت مرتبه ی شناختیویشن پروخطا در محاسبات چیزی کاملحس و ادراک سی و هفتمبهبود حافظه پس از رخدادهقبل از آغازکتاب گران و پرهزینه شد ولدرمان های جدید ALSمخاطب قرار دادن مردم، کابرخی نرمش های گردنآنژیوگرافی از مغزروزه داری و بیمار ی ام اس توهم بی خداییموجودات مقهور ژنها هستندنقش خرچنگ های نعل اسبی درامیدی به این سوی قبر نیستسفر دشوار اکتشافچاالش ها در تعیین منبع هوتاثیر عصاره تغلیظ شده گیابزار بقا از نخستین همانشواهدی از نوع جدیدی از حاجهانی پر از سیاهچاله یا پهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تپیامهای کاربرانواکسن کرونا و گشودن پنجردنیایی پر از سیاهچاله خواندن، دوست روزهای سختبیماری میاستنی گراویسلووفلوکساسینکشف جدید تلسکوپ جیمز وبدرمان جدید مولتیپل میلوممرگ و میر بسیار بالای ناشبررسي علل احتمالي تغيير آیا مصرف مولتی ویتامین هروشهای شناسایی قدرت شنواتوصیه هایی در مصرف ماهیمیدان های کوانتومی خلانقشه مغزی هر فرد منحصر بهاندوه در دنیا استسلول عصبی، در محل خاص خودنخاع ما تا پایین ستون فقرتحریک عمقی مغز در آلزایمابزار بقای موجود زنده از شانس یا تلاشجایی برای یاد گرفتن باقی هوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز- از مغز واسطه ها د رمسیر ایجاد مغدوپامین قابل حل در آبخواص عجیب لوبیابیماری خود ایمن اعصاب محلزوم سازگاری قانون مجازاگیلگمش باستانی کیستدرماندگی به دلیل عادت کرمسئول صیانت از عقیده کیسبشکه ای که ته نداره پر نمآیا احتمال دارد رویا از آرژیم های غذایی و نقش مهم تکامل و ارتقای نگاه تا عممانند آب باشچند جهانی و علمانسان جدید از چه زمانی پاسندرم جدایی مغزچرا ارتعاش بسیار مهم استتراشه ی بیولوژِیکاتوبان اطلاعات و پلِ بینشباهت زیاد بین سلول هاي عحق انتخابهوش مصنوعی، اتفاقات و تحاز تکامل تا مغز، از مغز تیک جهش ممکن است ذهن انساندگرگونی های نژادی و تغییخارق العاده و استثنایی ببیان حقیقتمن، خود تو هستمگریه ی ابر، رمز طراوت باغدرک دیگرانمعماری، هندسه ی قابل مشاتفاوت های زبانی سرمنشا تآیا رژیم غذایی گیاهی سلاراز تغییرتأثیر نیکوتین سیگار بر مچهار ساعت پس از کشتار خوکتشنچ پانایوتوپولوس تشنج اولین دروغسیاهچاله ها، دارای پرتو چسبیدن به خود، مانع بزرگ اخلاق و علوم اعصابصدای بم با فرکانس پایین، حمله ویروس کرونا به مغزهوش عاطفی در زنان بیشتر ااستفاده از هوش مصنوعی در فناوری هوش مصنوعی نحوه خژنها نقشه ایجاد ابزار هودارچینبالاترین هدف از دولتباهوش ترین و با کیفیت تریتلاش های جدید در درمان سرمنابع انرژی از نفت و گاز پیچیدگی های مغزی در درک زدرد، رمز موفقیتمغز چگونه صداها را فیلتر آثار باستانی تمدن های قدزمان و مکان، ابعاد کیهان تاثیر ویتامین دی بر بیمانوار عصب و عضله تعیین محلتصادف یا قوانین ناشناختهاین پیوند نه با مغز بلکه سکته ی مغزی در جوانانهم نوع خواری در میان پیشیادراک، فراتر از آنچه معمطی یکصد هزار سال اخیر هرچحرکات چشم، ترجمه کننده ی اصل در هم تنیدگی و جهانی هیچ کس حقیقت را درون مغز فاصله ی همیشگی تصویر سازکمردردداروی جدید ای ال اسباغچه ی منتمرکز بر امروزمنبع هوشیاری کجاست قسمت پیراستامذهن خالی از شلوغی افکارمغز ایندگان چگونه استآسیب ها ناشی از آلودگی هوزندگی بی دودتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا ابزار هوشمندی یا مغز نوعی سکته مغزی ، وحشتناک تغییرات منطقه بویایی مغزسادیسم یا لذت از آزار دادهمیشه، آنطور نیست که هستارتباط شگفت انگیز مغز انعلم به ما کمک میکند تا موهز ذره، یک دنیاستحس و ادراک قسمت چهل و سوماعتماد بی موردفرد حساس از نظر عاطفی و بکوچکترین چیز یک معجزه اسدارویی ضد بیش فعالی سیستبحثی درباره احساساتی غیرپروژه ی ژنوم انسانیتو آرامش و صلحیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمترمز گشایی از اتصالات مغزمغز زنان جوانتر از مغز مرافراد بی دلیل دوستدار تو زیرک ترین مردمچگونه هوشیاری خود را توستاثیر داروی ضد تشنج سدیم اگر نعمت فراموشی نبود بسسرنوشتجنسیت و تفاوت های بیناییهنر دانستناز نشانه ها و آثار درک شدعامل کلیدی در کنترل کارآوقتی خورشید هست شمع به کاحس و ادراک قسمت بیست و چهبه هلال بنگرقلب و عقلکامپیوتر سایبورگدر کمتر از چند ماه سوش جدمبانی ذهنی سیاه و سفیدبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱پس از اگو یا بعد از نفسرویا بخشی حقیقی از زندگی تولید یا دریافت علممنتظر نتیجه ی کارهایت بانقش نظام غذایی در تکامل مالتهاب شریان تمپورالزبان و شناخت حقیقت قسمت انگاه از دور و نگاه از نزدتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسرطان کمیت گراییجهان یکپارچههوش مصنوعی از عروسک های باز تکینگی تا مغز از مغز تعشق درونی به یگانگی خلقتواقعیت فیزیکی، تابعی از خطا در محاسبات چیزی کاملحس و ادراک- قسمت پنجاه و بهداشت خوابقبل از انفجار بزرگکتاب زیست شناسی باوردرمان های جدید میگرنمدل همه جانبه نگر ژنرالیبرخی یونها و مولکول های مآنان که در قله اند هرگز خروزه داری سلول های بنیادتوهم تنهاییمورد نادر همپوشانی دو بینقش داروهاي مختلف معروف امیدی تازه در درمان سرطاسفرنامه سفر به بم و جنوب نابینایی در نتیجه ی گوشی تاریک ترین بخش شبابزار بقا از نخستین همانشواهدی از دنیسوان(شبه نئجهانی در ذهنهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تسایتهای دیگرواکسن کرونا از حقیقت تاتدنیا، هیچ استخواب زمستانی سلول های سربیماری های میتوکندریلوب فرونتال یا پیشانی مغکشیدن مادی روشی برای جلودرمان جدید میگرن با انتی مرگ و سوال از قاتلبررسی مغز با امواج مادون آیا مغز تا بزرگسالی توسعروشی برای بهبود هوش عاطفتوضیحی ساده در مورد هوش ممیدان بنیادین اطلاعاتنقشه های مغزی جدید با جزیاندوه دردی را دوا نمیکندسلولهای ایمنی القا کنندهنخاع درازتر یا کوتاهتر کتخریب مغز به دلیل کمبود بابزار بقای موجود زنده از شاهکار قرنجایی خالی نیستهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز- از مغز وبینار اساتید نورولوژی ددورترین نقطه ی قابل مشاهخود جسم و یا تصویربیماری دویکلزوم سازگاری قانون مجازاگیاه بی عقل به سوی نور میدرها بسته نیستمسئولیت جدیدبشریت از یک پدر و مادر نیآیا احتمال دارد رویا از آرژیم ضد التهابیتکامل و ریشه ی مشترک خلقتماه رجبچند روش ساده برای موفقیتانسان خطرناکترین موجودسندرم دزدی ساب کلاوینچرا به هم اعتماد نمیکنیمتربیت کودکان وظیفه ای مهاتوسوکسیمایدشباهت زیاد بین سلول هاي عحقیقت قربانی نزاع بین بی هوش احساسیاز تکامل تا مغز، از مغز تیک رژیم غذایی جدید، می تودانش قدرت استبیداری معنوی یعنی دوستی منابع انرژي پاک سرچشمه حگربه شرودینگر و تاثیر مشدرک درست از خود و هوشیاریمعنی روزهتفاوت ایستایی و تکاپوآیا راهی برای بهبود وضعیراست دستی و چپ دستیتأثیر نگاه انسان بر رفتانون و القلمتشنج چیستاولین سلول مصنوعیسیاهچاله و تکینگی ابتداینسبت ها در کیهاناخلاق پایه تکامل و فرهنگصرع و درمان های آنحمایت از طبیعتهوش عاطفی در زنان بیشتر ااستفاده از انرژی خلافواید روزه داری متناوبژنها ، مغز و ارادهداروهای مصرفی در ام اسفواید روزه داری متناوبژنهای مشترک بین انسان و وداروهای ام اسباور و کیهان شناسیتلاش های جدید شرکت نورالمنابع انرژی از نفت و گاز پیوند قلب خوک، به فرد دچادرس گرفتن از شکست هامغز ناتوان از توجیه پیداآدم عاقل، وقت خودش را هدرزمان و گذر آن سریع استتاثیر ویروس کرونا بر مغز نوار عصب و عضله در مطب دکتضادهای علمیاین اندوه چیستسال 2025 سال بین المللی علمهمه چیز موج استادغام میان گونه های مختلطیف انسفالیت، گیلن باره حرکت چرخشی و دائمی کیهاناصل علت و تاثیرهیچ اندر هیچفتون های زیستیکمردرد ناشی از تنگی کاناداروی جدید برای میاستنی بترس از اینکه کسی، به درگتمساح حد واسط میان مغز کومنبع هوشیاری کجاست قسمت ذهن سالممغز ابزار بقای برتر مادیآسیب روانی شبکه های اجتمزندگی در جمع مواردی را برتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا بیماری ام اس (مولتیپنیوالینتغییرات مغز پس از 40 سالگیسازگاری با محیط بین اجزاهمکاری یا رقابتارتباط شگفت انگیز مغز انعلم بدون توقفهزینه ای که برای اندیشیدحس و ادراک قسمت نهماعتیاد و تلاش های درمانی فردا را نمیدانیمکووید نوزده و خطر بیماری داستانها و مفاهیمی اشتبابحران ذهن فیلمی قابل تامپروژه ی ژنوم انسانیتو افق رویداد جهان هستیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمترمز پیشرفت تواضع است نه طمغزهای کوچک بی احساسافزایش قدرت ادراکات و حسزیست شناسی کل در جزء فراکچگونه واکسن کرونا را توزتاثیر درجه حرارت بر مغزاگر با مطالعه فیزیک کوانسریع دویدن مهم نیستجهل مقدسهنر رها شدن از وابستگیاز نظر علم اعصاب یا نرووسعادت همیشه خوب نیستوقتی ریشه ها عمیقند از چیحس و ادراک قسمت بیست و یکبه کدامین گناه کشته شدندقلب یا مغزکاهش میل جنسی در ام اسدر آرزوهایت مداومت داشتهمباحث مهم حس و ادراکبرین نت به جای اینترنتآلودگی هوا چالش قرن جدیدرویا تخیل یا واقعیتتولید پاک و فراوان انرژیمنتظر زمان ایده آل نشونقش نظریه تکامل در شناساام آر آی جدید با قدرت شگفزبان و شناخت حقیقت قسمت دنگاه از درون قفس یا بیرونتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسرعت فکر کردن چگونه استجهان کنونی و مغز بزرگتریهوش مصنوعی از عروسک های باز تکینگی تا مغز از مغز تعشق، شلوغ کردن نیستواقعیت چند سویهخطای ادراک کارماحس و ادراک- قسمت بیست و پبهداشت خواب، رمز حافظه ی قبرستان ها با بوی شجاعتکتاب طبیعت در قالب هندسهدرمان های جدید در بیماری مدل هولوگرافیک ژنرالیزهبرخی اثرات مضر ویتامین دآنتی بادی منوکلونال در دروزهای بد باقی نمیماندتوهم جداییموسیقی نونقش درختان در تکاملامگا سه عامل مهم سلامتسفرنامه سفر به بم و جنوب ناتوانی از درمان برخی ویتاریکی من و تو و گرد و غباابزار بقا از نخستین همانشیر و دوغ بادامجهان، تصادفی نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا ساخته شده تودندان ها را مسواک بزنید تخواب سالم عامل سلامتیبیماری های مغز و اعصاب و لوتیراستامکشتن عقیده ممکن نیستدرمان جدید کنترل مولتیپلمرگ انتقال است یا نابود شبررسی و اپروچ جدید بر بیمآیا همه جنایت ها نتیجه بیروشی جدید در درمان قطع نختوضیحات دکتر فاطمی در مومیدازولام در درمان تشنج نقشه با واقعیت متفاوت اساندوهگین نباش اگر درب یا سلولهای بنیادی مصنوعی درنخستین تمدن بشریتداوم مهم است نه سرعتابزار بقای موجود زنده از شاهکار شش گوشجاذبههوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز- از مغزتوجود قبل از ناظر هوشمندديدن با چشم بسته در خواب خودآگاهی و هوشیاريبیماری دیستروفی میوتونیلزوم عدم وابستگی به گوگل گیاه خواری و گوشت خوار کددرهای اسرارآمیز و پوشیدهمسئولیت در برابر محیط زیبعد پنجمآیا بدون ناظر هوشمند هم برژیم غذایی حاوی تخم مرغ وتکامل ابزار هوش ، راه پر ماهیچه ی صبرچندین ماده غذایی که ماننانسان در هستی یا هستی در سندرم سردرد به دلیل افت فچرا بیماری های تخریبی مغترجمه فعالیت های عضله به اتصال مغز و کامپیوترشجاعت و ترسحقیقت آنطور نیست که به نظهوش احساسیاز خود رها شویکی از علل محدودیت مغز امدانش محدود به ابعاد چهاربیداری و خواب کدام بهتر امنابع انرژی از نفت و گاز گزیده ای از وبینار یا کنفدرک عمیق در حیواناتمعاینه قبل از نوار عصب و تفاوت ارباب و رهبر حقیقیآیا راهی برای رفع کم آبی رجزخوانی هایی که امروز بتأثیر شیرینی های حاوی لونوآوری ای شگفت انگیز دانتشنج و حرکات شبه تشنجی قااوکرلیزوماب داروی جدید شسیاهچاله ی منفرد یا سیاهنسبت طلایی، نشانه ای به ساختلا ل در خود عضلهضایعه ی شبکه لومبوساکرالحوادث روزگار از جمله ویرهوش عاطفی رمز آزادگیاستفاده از سلول های بنیااستفاده از سلول های بنیافواید زیاد دوچرخه سواریژنهای هوش ، کدامندداروهای تغییر دهنده ی سیباید از انسان ترسیدتلاش هایی در بیماران قطع منابع بی نهایت انرژی در دپیوند مدفوعدست و پا زدن در سایه؟مغز و قلب در جنین موش مصنآرمانگرای تخیلی نباشزمان و صبرتاثیر ژنها بر اختلالات خنوبت کودکانتظاهر خوابیده ی مادهاین ایده که ذرات سیاهچالسال سیزده ماهههمه چیز و هیچ چیزادغام دو حیطه علوم مغز و طبیعت موجی جهانحس متفاوتاصل عدم قطعیت از کوانتوم هیچگاه از فشار و شکست نترفروتنی معرفتیکمردرد و علل آنداروی جدید برای کاهش وزنبحتی علمی درباره تمایل بتنفس هوازی و میتوکندریمنبع هوشیاری کجاست قسمت ذهت را روی چیزهای مفید متمغز ابزار برتر بقاآسیب عصب پا به دنبال اعتیزندگی در سیاهچالهتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا بدون زبان میتوانیم تنیکولا تسلاتغییرات آب و هوایی که به ستم با شعار قانون بدترین همانند سازی در انسانارتباط غیرکلامی بین انساعلم در حال توسعههزینه سنگین انسان در ازاحس و ادراک قسمت چهارماعتیاد را به دور بیندازفرزندان زمان خودکودک هشت ساله لازم است آددخالت در ساختار ژنهابخش فراموش شده ی حافظهپروژه ی علمی پیوند مغز ساتو انسانی و انسان، شایستمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمترمز امید، بی نیازی از مردمغز، فقط گیرندهافزایش میل جنسی با خوردن زیست شناسی باور حقیقت یا چگونه آن شکری که می خوریمتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر تلاش انسان امروز براسریعترین کامپیوتر موجودجهان فراکتالهنر، پر کردن است نه فحش داز نظر علم اعصاب اراده آزعادت کن از بالا نگاه کنیوقتی شروع به بیدار شدن میحس و ادراک قسمت بیست و دوبه امید روزهای بهترقلب دروازه ی ارتباطکاهش مرگ و میر ناشی از ابدر آسمان هدیه های نادیدنمبتکران خودشکوفابرای یک زندگی معمولیآلودگی هوا و ویروس کرونارویا حقی از طرف خداتولید اندام با چاپ سه بعدمنحنی که ارتباط بین معرفنقش هورمون های تیروئید دام اس و سرطانزبان و شناخت حقیقت قسمت سنگاه از درون مجموعه با نگتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسطح آگاهی، رخدادهای زندگجهان کاملی در اطراف ما پرهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تعصب حقوق نورولووواقعیت چیستخطای حسحس و ادراک- قسمت شصت و چهبوزون هیگز چیستقدم زدن و حرکت دید را تغیکتاب، سفری به تاریخدرمان های جدید سرطانمدل هولوگرافیک تعمیم یافبرخی اختلالات عصبی مثانهآنتروبات؛ ترکیب سلول زندروزهای سختتوهم جدایی و توهم علمموسیقی هنر مایع استنقش ذهن و شناخت در حوادث اما شما از دید خفاش کور هسفرنامه سفر به بم و جنوب ناتوانی در شناسایی چهره تاریکی و نورابزار بقا از نخستین همانشیشه ی بازالتی و سیلیکونجهش های ژنتیکی مفید در ساهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن آلزایمرده روش موفقیتخواب سالم عامل سلامتی و یبیماری های ژنرالیزه ی عصلوزالمعده(پانکراس)مصنوعگل خاردار، زیباستدرمان جدید ام اسمرگ تصادفیبررسی ژنها در تشخیص بیماآیا هوش مصنوعی می تواند نروشی جدید در درمان نابینتیوتیکسن داروی ضد جنونمکان زمان یا حافظه زماننقص های سیستمی ایمنیاندام حسی، درک از بخش هایسلام تا روشنایینخستین تصویر از سیاهچالهتداخل مرزها و صفات با بینابزار بقای موجود زنده از شاید گوشی و چشمی، آماده شجاذبه و نقش آن در شکلگیریهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز، از مغز وراپامیل در بارداریدی متیل فومارات(زادیوا)(خودآگاهی و هوشیاريبیماری سلیاکمقاومت به عوارض فشار خون گیرنده باید سازگار با پیدرون قفس یا بیرون از آنمستند جهان متصلبعد از کروناآیا برای تولید مثل همیشه رژیم غذایی سالم و ضد التهتکامل تکنولوژیماپروتیلینچندجهانیانسان عامل توقف رشد مغزسوی ما آید نداها را صداچرا حیوانات سخن نمی گوینترجمه ی فعالیت های عضله باثر مضر مصرف طولانی مدت رشرکت نورالینک ویدیویی ازحقیقت افرادهوش بشری تهدید برای بشریاز درخواست ها جدا شویافته های نوین علوم پرده دانش بی نهایتبیرون اصل است یا درونمنابع انرژی از منابع نهفگزارش یک مورد جالب لخته ودرگیری قلب در بیماری ویرمعادله ها فقط بخش خسته کنتفاوتهای جنسیتی راهی براآیاما مقهور قوانین فیزیکرحم مصنوعیتئوری تکامل امروز در درمنوار مغز مشاهده ی غیر مستتشنج به صورت اختلال رفتاايندگان چگونه خواهند دیدسیاهچاله ی تولید کنندهنشانه های گذشته در کیهان اختلاف خانوادگی را حل کنضایعه ی عروقی مخچهحکمت الهی در پس همه چیزهوشمندی کیهانهوشمندسازی زندان هااستفاده از سلول های بنیافیلم کوتاه هیروشیما از هژنهای حاکم بر انسان و انسداروهای ضد بیماری ام اس وبابا زود بیاتلاش در تولید انرژی به رنمنابع جدید انرژیپیوند مدفوع در درمان بیمدست کردن در گوشمغز و هوش، برترین ابزار بآرام باشزمان واقعیت است یا توهمتاثیر کلام در آیات کلام بنور از عمق تاریکیتظاهری از ماده است که بیداین ابتدای تناقض هاستسانسور از روی قصد بسیاری همه چیز کهنه میشودارتقا و تکامل سنت آفرینش طبیعت بر اساس هماهنگیحس چشایی و بویاییاصل، روان و نفس استهیپرپاراتیروئیدیسمفروتنی و غرورکمردرد با پوشیدن کفش مناداروی جدید برای ای ال اسبحث درباره پیدایش و منشا پیشینیان انسان از هفت میتنفس هوازی و میتوکندریمنبع هوشیاری کجاست قسمت ذخیره ی شگفت انگیز اطلاعمغز از بسیاری حقایق می گرآسانی موفقیتزندگی زمینی امروز بیش از تاثیر گیاه خواری بر رشد وایا تکامل هدفمند استنیاز به آموزش مجازی دیجیتغییرات تکاملی سر انسان ستم، بی پاسخ نیستهمجوشی هسته ای، انرژِی بارتروز یا خوردگی و التهاعلم راهی برای اندیشیدن اهزاران سال چشم های بینا وحس و ادراک قسمت نوزدهماعداد بینهایت در دنیای مفرضیه ای جدید توضیح میدهکودک ایرانی که هوش او از در موج، راز خلقت نهفته اسبخش های تنظیمی ژنومپروانه ی آسمانیتو با همه چیز در پیوندیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمترمز بقای جهش ژنتیکیمغز، همه ی واقعیت را نمیبافزایش مرگ و میر سندرم کوزیست، مرز افق رویداد هستچگونه انتظارات بر ادراک تاثیر درجه حرارت بر عملکاگر خواهان پیروزی هستیسرکه انگبین عسلی مفید برجهان قابل مشاهده بخش کوچهوموارکتوس ها ممکن است داز نظر علم اعصاب اراده آزعادت کن خوب حرف بزنیویتنام نوعی کرونا ویروس حس و ادراک قسمت بیست و سوبه بالا بر ستارگان نگاه کقلب روباتیککاهش التهاب ناشی از بیمادر آستانه ی موج پنجم کوویمتواضع باشبرای پیش بینی آینده مغز دآلودگی هوا و پارکینسونرویاها از مغز است یا ناخوتولید سلولهای جنسی از سلمنشأ اطلاعات و آموخته ها نقش هورمون زنانه استروژنام اس یا تومور؟زبان جانسوزنگاه حقیقی نگاه به درون اتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسعی کن به حدی محدود نشویجهان پیوستههوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تعصب سیاتیکواقعیت چیستخطر آلودگی هواحسن یوسف باغچه ی منبوزون هیگز جهان را از متلقدرت مردمکتابخانهدرمان های رایج ام اسمدل های ریز مغز مینی برینبرخی اصول سلامت کمرآنزیم تولید انرژی در سلوروزهای سخت میگذردتوهم جسممیلر فیشر نوعی نادر از گینقش روی و منیزیم در سلامتامروز دانش ژنتیک هیچ ابهسفرنامه سفر به بم و جنوب نادیدنی ها واقعی هستندتاریکی خواهد ترسیدابزار بقا از نخستین همانشکل های متفاوت پروتئین هجهش های ژنتیکی غیر تصادفهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ایرانی کرونا تولیددهن، بزرگترین سرمایهخواب عامل دسته بندی و حفطبیماری های روانی با تاثیلیروپریم داروی ترکیبی ضدگل درون گلداندرمان جدید ای ال اس، توفرمرگ عاطفه و محبتبررسی بیماری التهابی رودآیا هوش مصنوعی زندگی بشرروشی جدید در درمان سکته متیک و اختلال حرکتیمکانیک کوانتومی بی معنی نقص در تشخیص هیجانات عامانرژی بی پایان در درون هرسلاح و راهزنینخستین روبات های زنده ی جترقی واقعی یا شعار ترقیابزار بقای موجود زنده از شاید درست نباشدجبران از دست رفته هاهوش مصنوعی به کمک هوش طبیاز تکینگی تا مغز، از مغز ورزش هوازی مرتب خیلی به قدین اجباریخودت را از اندیشه هایت حفبیماری شارکو ماری توثمقایسه رقابت و همکاریگالکانزوماب، دارویی جدیدرون و بیرون، جدای از هم مشکل از کجاستبعد از کروناآیا بزرگ شدن مغز فقط در درژیم غذایی ضد التهابیتکامل جریان همیشگی خلقتماجرای جهل مقدسنه ناامیدی بلکه ارتقاانسانیت در هم تنیده و متصسوپاپ ها یا ترانزیستورهاچرا حجم مغز گونه انسان درترجمه ای ابتدایی از اسرااثرات فشار روحی شدیدشربت رب انارحقیقت انسانهوش در طبیعتاز دست دادن دم در پیشینیایاد گرفتن مداومدانشمندان موفق به بازگردبیست تمرین ساده برای جلومنابع انرژی از نفت و گاز گشایش دروازه جدیدی از طردرگیری مغز در بیماری کویمعجزه های هر روزهتقلید مرحله ای نسبتا پیشآگاهی فراتر از آگاهیرحم مصنوعیتئوری تکامل در پیشگیری و نوار مغز با توضیح دکتر فاتشنج عدم توازن بین نورون ايا اراده آزاد توهم است یسیاهچاله، سیاه خالص یا پنشانه های پروردگار در جهاختلال حرکتی مانند لرزش ضایعات در عصب زیر زبانیحافظه میتواند بزرگترین دحافظه های کاذبهوشیاری و وجوداستفاده از سلول های بنیافیلمی بسیار جالب از تغییکفش و کتابداروهای ضد تشنج با توضیح باد و موجتلاشی برای درمان قطع نخامناطق خاص زبان در مغزپیوند مغز و سر و چالشهای دست آسمانمغز و اخلاقآرامش و دانشزمان پلانکتاثیر کپسول نوروهرب بر ننور درونتعویض دارو در تشنجسانسور بر بسیاری از حقایهمه چیز در زمان مناسبارتقا یا بازگشت به قبل ازطعمه ی شبکه های ارتباط اجحس و ادراک (قسمت اول )اصلاح خطا با رفتن بر مسیرهاوکينگ پیش از مرگش رسالفرگشت و تکامل تصادفی محض کنفرانس تشنج هتل کوثر اصداروی جدید برای دیابتبحثي درباره هوش و تفاوتهپیشرفت های باور نکردنی دتنفس بدون اکسیژنمنبع هوشیاری کجاست قسمت ذره ی معین یا ابری از الکمغز به تنهایی برای فرهنگ آشنا پنداریزندگی زودگذرتاثیر گیاه خواری بر رشد وایجاد احساساتچیز جدید را بپذیرتغذیه بر ژنها تاثیر داردستون فقرات انسان دو پا جلهمدلی و هوش عاطفیارزش های وارونهعلم ساختن برج های چرخانهستي مادي ای که ما کوچکترحس و ادراک قسمت هفتمبقا با سازگارترین فرد اسفساد اقتصادی سیتماتیک درکودکان مهاجردر میان تاریکی و روشناییبخش بزرگی حس و ادراک ما اپرواز از نیویورک تا لوس آتو با باورهایت کنترل میشمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمترمز جهانمغزتان را در جوانی سیم کشافزایش سرعت پیشرفت علوم زاویه نگاه ها یکسان نیستچگونه به سطح بالایی از هوتاثیر درجه حرارت بر عملکاپل ویژن پرو در تشخیص بیمسرگیجه از شایعترین اختلاجهان موازی و حجاب هاهورمون شیرساز یا پرولاکتاز واقعیت امروز تا حقیقتعادت کردن به نعمتویتامین E برای فعالیت صححس و ادراک قسمت بیستمبه بالاتر از ماده بیندیشقلب را نشکنکاهش حافظه هرچند فرایندیدر برابر حقایق جدیدمجموعه های پر سلولی بدن مبرای اولین بار دانشمندانآلزایمررویاهای پر رمز و حیرتی درتولترودینمنشاء کوانتومی هوشیاری انقش ویتامین K در ترمیم اسامواجی که به وسیله ی ماشیزبان ریشه هایی شناختی اسنگاه دوبارهتاثیر رو ح و روان بر جسمابزار بقا از نخستین همانشلیک فراموشیجهان پیوستههوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تعضلانی که طی سخن گفتن چقدواقعیت های متفاوتخطر حقیقی، خود انسان استحساسیت روانی متفاوتبی نهایت در میان مرزهاقدرت و شناخت حقیقتکجای مغز مسئول پردازش تجدرمان های علامتی در ام اسمدیون خود ناموجودبرخی اطلاعات روانشناسی مآواز خواندن در قفس، نشانروش مقابله مغز با محدودیتوهمات و شناخت حقیقتمیهمانهای ناخوانده عامل نقش روزه داری در سالم و جانفجار و توقف تکاملی نشاسفری به آغاز کیهاننادیدنی ها بیشتر از دیدنتاریخ همه چیز را ثبت کردهابزار بقا از نخستین همانشکل پنجم مادهجهش های بیماری زا، معمولهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژندو ویژگی انتزاع و قدرت تجخواص فلفل سبزبیماری وسواسلیس دگرامفتامین یا ویاسگل زندگیدرمان جدید سرطانمرگی وجود نداردبررسی سیستم تعادلی بدن اآیا هوش ارثی دریافتی از پريتوکسيمب در درمان ام استیکاگرلور داروی ضد انعقامکانیزمهای دفاعی در برابنقطه ی رسیدن به قلهانرژی تاریکسلسله مباحث هوش مصنوعینرمش های مفید برای درد زاتروس جریان انرژیابزار بقای موجود زنده از شایسته نیست در جیب خود قرجدا کردن ناخالصی هاهوش مصنوعی به شناسایی کااز تکینگی تا مغز، از مغز ورزش هوازی ، بهترین تمریدین، اجباری نیستخودروهای هیدروژنیبیماری ضعف عضلات نزدیک بمقابله ی منطقی با اعتراضگام کوچک ولی تاثیرگذاردرون آشفته ی تو و ظاهر خنمشکلات نخاعیبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا تکامل و تغییرات ژنتیرژیم غذایی ضد دردتکامل داروینی هنوز در حاماجرای عجیب گالیلهنه به اعدامانسانیت در برابر دیگرانسوپاپ ها یا ترانزیستورهاچرا خشونت و تعصبترس و آرمان هااثرات مفید قهوهشربت ضد خلطحقیقت اشیاهوش عاطفی قسمت 11از روده تا مغزیاد بگیر فراموش کنیدانشمندان نورون مصنوعی سبیش از نیمی از موارد انتقمنابع انرژی از نفت و گاز پل جویی اصفهاندرگیری مغز در بیماران مبمعجزه ی چشمتقلید از روی طبیعتآپومورفین در پارکینسونرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرتئوری جدید، ویران کردن گنوار مغز ترجمه رخدادهای تشویق خواندن به کودکانايا اراده آزاد توهم است یسیاره ی ابلهاننشانه های بیداری روحیاختلال خواب فرد را مستعد ضرورت زدودن افکارحافظه و اطلاعات در کجاست هوشیاری و افسردگیاستفاده از سلول های بنیافیروز نادریکل اقیانوس در یک ذرهداروی فامپیریدین یا نورلباد غرور و سر پر از نخوت وتلاشی تازه برای گشودن معمناطق خاصی از مغز در جستجپیوند اندام از حیوانات بدست بالای دستمغز و اخلاقآرامش و سکونزمان به چه دلیل ایجاد میشتاثیر کپسول نوروهرب بر تنوروفیبروماتوزتعامل انسان و هوش مصنوعیسانسور ذهنهمه چیز در زمان کنونی استارتوکين تراپی روشی جديد ظهور امواج مغزی در مغز مصحس و ادراک (قسمت دوم )اصول انجام برخی نرمش ها دهاوکينگ پیش از مرگش رسالفراموش کارها باهوش تر هسکنگره بین المللی سردرد دداروی جدید ضد فشار خونبحثی جالب درباره محدودیتپیشرفت های جدید علوم اعصتنها مانع در زندگی موارد منبع هوشیاری کجاست قسمت ذرات کوانتومی زیر اتمی قمغز بیش از آنچه تصور میشوآشنا پنداریزندگی سلول در بدن، جدای اتاثیر گیاه خواری بر رشد وایران بزرگچیزی منتظر شناخته شدنثبت و دستکار ی حافظهستارگانی قبل از آغاز کیههمراه سختی، اسانی هستارزش های حقیقی ارزش های غعلایم کمبود ویتامین E را هستی ما پس از شروعی چگال حس و ادراک قسمت هفدهمبقا در ازای بیماریفشار و قدرتکودکان میتوانند ناقل بی در مانهای کمر دردبخش بزرگتر کیهان ناشناختپروتئین های ساده ی ابتداتو باید نیکان را به دست بمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمرمز جهان خاصیت فراکتالمغزتان را در جوانی سیمکشافسردگی و اضطراب در بیمازاوسکا درمان گوشرچگونه باغبانی باعث کاهش تاثیر درجه حرارت بر عملکاپی ژنتیکسرگردانیجهان ما میتواند به اندازهوش فوق العاده، هر فرد اساز کجا آمده ام و به کجا میعادت بد را ترک کنویتامین E در چه مواد غذایخبر مهم تلسکوپ هابلحس و ادراک قسمت دهمبه جای محکوم کردن دیگران قوی تر باشکاهش دوپامین عامل بیماریدر جراحی کمر عجله نکنیدمجرم، گاهی قربانی استبرای بقا به جایی فراتر ازآلزایمر در جوانانرویای شفافتومورها و التهاب مغزی عامهمان ناخواندهنقش ژنتیک در درمان اختلاامیوتروفیک لترال اسکلروزبان شناسی مدرن در سطح سلنگاهی بر قدرت بینایی دراتاثیر روده بر مغزابزار بقا از نخستین همانشلیک فراموشیجهان پر از چیزهای اسرار آهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تغم بی پایانواقعیت و مجازخطر را بپذیرخفاش کور و انسان بینا؟بی نظمی مقدمه شناختقدرت کنترل خودکرونا چه بر سر مغز می آوردرمان ژنتیکی برای نوآوریمدیریت اینترنت بر جنگبرخی بیماری ها که در آن بآینه در اینهروش های صرفه جویی در ایجاتوکل بر خدامیوپاتی و نوار عصب و عضلهنقش رژیم غذایی بر رشد و اانفجار بزرگ پایان بوده اسقوط درون جاذبه ای خاص، چنادانی در قرن بیست و یکم،تاریخ، اصیل نیست و ساخته ابزار بقا از نخستین همانشکرگزار هر چیزی باش که داجهش تمدنی عجیب و شگفت انسهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژن ضد کرونادو بیماری روانی خود بزرگ خواص منیزیمبیماری کروتز فیلد جاکوبلا اکراه فی الدینگلوله ی ساچمه ایدرمان جدید سرطانمراقب خودتون و خانواده هبررسی علل کمر درد در میانآیا هوش سریعی که بدون احسریه زغالیتیروفیبان موثر در سکته ی ما انسانها چه اندازه نزدنقطه ای بود و دگر هیچ نبوانرژی تاریک که ما نمی توسلطان جنگل یا صاحب ملکوتنرمش های مفید در سرگیجهتری فلوپرازینابزارهای پیشرفته ارتباط شادی، پاداش انجام وظیفهجدایی خطای حسی استهوش مصنوعی تعاملیاز تکینگی تا مغز، از مغز ورزش و میگرندیوار همه اش توهم بودخورشید مصنوعیبیماریهای تحلیل عضلانی امقابله با کرونا با علم اسگامی در درمان بیماریهای دروغ نگو به خصوص به خودتمشکلات بین دو همسر و برخیبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا تراشه ها داخل مغز، میراه فراری نیستتکامل داروینی هنوز در حاماده ی تاریکنه به اعدامانسان، گونه ای پر از تضادسوپاپ ها یا ترانزیستورهاچرا در مغز انسان، فرورفتترسناک تر از کوریاثرات مفید روزه داریشش مرحله تکامل چشمحقیقت تنها چیزی است که شاهوش عاطفی قسمت نهماز سایه نترسیادگیری مهارت های جدید ددانشمندان یک فرضیه رادیکبیشتر کمردردها نیازی به منابع انرژی از نفت و گاز پل خواجو اصفهاندرگیری مغزی در سندرم کوومعجزه ی علمتقلید از طبیعتآپومورفین در پارکینسونرساناها و ابر رساناها و عتا 20 سال آینده مغز شما به نوار مغز در فراموشی هاتشخیص ژنتیکی آتروفی های ای نعمت من در زندگیمسیاره ابلهاننظام مثبت زندگیاختلال در شناسایی حروف و ضرب المثل یونانیاختلال در شناسایی حروف و ضربه مغزی در تصادف رانندحافظه و اطلاعات در کجاست هوشیاری کوانتومیاستیفن هاوکینگ در مورد هفیزیک مولکولها و ذرات در کلمات بلند نه صدای بلندداروی لیراگلوتیدبار مغز بر دو استخوانتلاشی جدید در درمان ام اسمنبع نور واقعی و ثابت، حقپیوند اندام حیوانات به ادستورالعمل مرکز کنترل بیمغز و سیر تکامل ان دلیلی آرامش عقلزمان شگفت انگیزتاثیر کپسول نوروهرب بر ساین بیمار را باید چه کار نورون هاي مصنوعی می توانتعامل انسان با هوش مصنوعساهچاله ها تبخیر نمیشودهمه چیز، ثبت می شودارتباط میکروب روده و پارظرف باید پر شود چه با چرک حس و ادراک قسمت 67اصول توسعه ی یک ذهن کاملهدف یکسان و مسیرهای مختلفراموشی همیشه هم بد نیستکنگره بین المللی سردرد دداروی جدید ضد میگرنبحثی در مورد نقش ویتامين پیشرفت در عقل است یا ظواهتنها در برابر جهانمنبع هوشیاری کجاست قسمت53ذرات کوانتومی زیر اتمی قمغز باستانی، هنوز نقش هاآشناپنداری چیستزندگی، مدیریت انرژیتاثیر گیاهخواری بر رشد و ایرادهای موجود در خلقت بچیزی خارج از مغزهای ما نیثبت امواج الکتریکی در عصسخن نیکو مانند درخت نیکوهمراهی میاستنی با برخی سارزش حقیقی زبان قسمت اولعلایم کمبود ویتامین E را هشت توصیه برای کاستن از دحس و ادراک قسمت هجدهمبقای حقیقی در دور ماندن افشار روحی، همیشه بد نیست کودکان گذشته به آینده فکدر محل کار ارزش خودت را ببخش دیگری در وجود انسان هپروتز چشمتو برای خزیدن خلق نشده ایمنبع هوشیاری کجاست؟(قسممغط یک گیرنده استافسردگی و ساختار مغززبان فرایند تکاملی برای چگونه تکامل مغزهای کنونیتاثیر درجه حرارت بر عملکابتدا سخت ترین استسربازان ما محققا غلبه می جهان مادی، تجلی فضا در ذههوش مصنوعی می تواند بر احاز کسی که یک کتاب خوانده عادت دادن مغز بر تفکرویتامین کاخدا موجود استحس و ادراک قسمت دوازدهمبه جای تولید، بیشتر گوش کقیچی ژنتیکیکاهش سن بیولوژیکی، تنها در درمان بیماری مولتیپل محل درک احساسات روحانیبرای تمدن سازی، باید در بآملودیپین داروی ضد فشار روان سالمتومورهای نخاعیمهندسی ژنتیک در حال تلاش نقش گرمایش آب و هوا در همامید نیکو داشته باش تا آنزبان شناسی نوین نیازمند نگاهی بر توانایی اجزاي بتاثیر روزه داری بر سلامت ابزار بقا از نخستین همانشنا در ابهای گرم جنوب نیاجهان پر از چیزهای جادویی هوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تغم بی پایانواقعیت و انعکاسخطرات هوش مصنوعیخفاش با شیوع همه گیری جدیبی هیچ می ایی و بی هیچ میرقدرت انسان در نگاه به ابعکریستال هادرمان کارتی سل و تومور مغمداخله ی زیانبار انسانبرخی بیماری های خاص که بدآیندهروش های عملی برای رفع کمرتوپیراماتمیوتونیک دیستروفینقش رژیم غذایی در رشد و اانقراض را انتخاب نکنیدسقوط زیگزاگی یا ناگهانینازوکلسینتازه های اسکیزوفرنی(جنوابزار بقای موجود زنده از شکست حتمیجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن دیگر کرونا ساخته شدو بار در هفته ماهی مصرف خواص میوه ی بهبیماری گیلن باره و بیمارلاموژین داروی ضد اوتیسم؟گلوئوندرمان دارویی سرطان رحم بمراحل ارتقای پله پله کیهبرطرف کردن خشونت را از خاآیا هشیاری کوانتومی وجودریواستیگمینتکنولوژی های جدید و حالتما انسانها چه اندازه نزدنقطه بی بازگشتانرژی خلا ممکن استسم زنبور ، کلیدی برای وارنرمش های موثر در کمردردتری فلوپرازینابزارهای بقا از نخستین هشب سیاه سحر شودجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی در قضاوت های ااز تکینگی تا مغز، از مغز ورزش بهترین درمان بیش فعدیوار، از ابتدا توهم بودخوش قلبی و مهربانیبیماری، رساله ای برای سلملاحظه های اخلاقی دربارهگامی در درمان بیماریهای دریا آرام نخواهد شد کشتی مشکلات روانپزشکی پس از ستفکر قبل از کارآیا جنین انسان، هوشمندی راه نجاتتکامل داروینی هنوز در حاماده ی خالینه بدبخت بلکه نادانانعطاف پذیری مکانیسمی علسوخت هیدروژنی پاکچرا ذرات بنیادی معمولاً ترسان نیستیاثرات مضر ماری جواناششمین کنگره بین المللی سحقیقت خواب و رویاهوش عاطفی قسمت هفتماز سایه بگذرALS نگاهی کامل بر بیماری ویادگیری هوش مصنوعی، عمیقدانشمندان ژنی از مغز انسبا همه مهربان باشمنابع انرژی از نفت و گاز پلاسمای غالبدرگیری مغزی در سندرم کوومعجزه ی علم در کنترل کرونتقویت مغز با ورزشآب زندگی است قسمت چهارمرستگاری محدود به یک راه نتا بحر یفعل ما یشانوار مغز در تشخیص بیماری تشخیص آلزایمر سالها قبل ای همه ی وجود منسیاره ابلهاننظریه ی تکامل در درمان بینظریه ی تکامل در درمان بیاختلالات مخچهضررهای مصرف شکر و قند بر حافظه و اطلاعات در کجاستهوشیاری سنتی یا هوشیاری فیزیک هوشیاریکلوزاپین داروی ضد جنونداروی کنترل چربی خونبار بزرگ ایستادن بر دو پاتمایل زیاد به خوردن بستنمنبع هوشیاری کجاست قسمت پیوند سر آیا ممکن استدغدغه نتیجه ی نادانی استمغز کوانتومیآرامش(سکوت) stillness و تکاپوزمان طلایی سکته ی مغزی راتاثیر کپسول نوروهرب بر ساینکه به خاطرخودت زندگی نورون های ردیاب حافظهتعداد کلی ذهن ها در جهان سایه ی هوشیاریهمه ی سردردها بی خطر نیستارتباط ماده و انرژیظرفیت مغز چقدر استحس و ادراک قسمت 74اصول سلامت کمرهدف یکسان، در مسیرهای متفراموشی و مسیر روحانیکنترل همجوشی هسته ای با هداروی جدید ضد الزایمربحثی در مورد نقش کلسیم و پیشرفت ذهن در خلاقیت استتنهاییمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمذرات کوانتومی زیر اتمی قمغز برای فراموشی بیشتر کآشتی بهتر استزندگی، مراتب هوشیاری استتاثیر انتخاب از طرف محیط ایستادن در برابر آزادی بچیزی شبیه نور تو نیستجلو رفتن یا عقبگردسخن و سکوتهمراهی نوعی سردرد میگرنیارزش حقیقی زبان قسمت دومعلائم عصبی آلزایمر، با او هر کس تقوای خدا پیشه کنحس و ادراک قسمت هشتمبلندی در ذهن ما درک بلندیفضا و ذهن بازکودکان خود را مشابه خود تدر چه مرحله ای از خواب ، ربخشیدن دیگران یعنی آرامشپروتز عصبی برای تکلمتو تغییر و تحولیمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمنفرت، اسیب به خود استاقلیت خلاقزبان متغیرچگونه جمعیت های بزرگ شکل تاثیر درجه حرارت بر عملکابتدایی که در ذهن دانشمنسربرولایزینجهان مرئی و نامرئیهوش مصنوعی متصل با مغزاز آغاز خلقت تا نگاه انساعارضه جدید ویروس کرونا سویتامین کا و استخوانخدا نور آسمان ها و زمین احس و ادراک قسمت سومبه خوبی های دیگران فکرکنقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصکایروپاکتیک چیستدر دعواها چه میکنی؟محل درک احساسات روحانی دبرای خودآگاه بودن تو بایآموزش نوین زبانروبات ها قول میدهندتومورهای ستون فقراتمهندسی بدننقش پیش زمینه ها و اراده امید نجاتزبان، نشان دهنده ی سخنگو نگاهت را بلند کنتاثیر روزها، ماه ها یا ساابزار بقا از نخستین همانشناخت ناشناختهجهان دارای برنامههوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تغیرقابل دیدن کردن مادهواقعیت تقویت شدهدفاع از پیامبرخلا، حقیقی نیستبی ذهن و بی روحقدرت ذهنکریستال زمان(قسمت اولدرمان پوکی استخوانمدارک ژنتیکی چگونه انسانبرخی توجهات در ببمار پارآینده ی انسان در فراتر ازروش هایی برای مقابله با اتوانایی مغز و دیگر اجزای میگرن و پروتئین مرتبط با نقش زنجبیل در جلوگیری از انواع سکته های مغزیسلول های مغزی عامل پارکینبودن مدرک و شاهد، مدرک تازه های بیماری پارکینسوابزار بقای موجود زنده از شکستن مرز دور مغزجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن دیگری ضد کرونا از ددو برابر شدن خطر مرگ و میخواص هلو برگ هلوبیماری آلزایمر، استیل کولایو دوم دکتر سید سلمان فگمان میکنی جرمی کوچکی در درمان زخم دیابتی با تکنومرز مرگ و زندگی کجاستبزرگ فکر کنآیا واکنش های یاد گرفته وریاضیات یک حس جدید استتکنولوژی و پیشرفتما اکنون میدانیم فضا خالنقطه، وجود است یا فاصلهانرژِی برای ایجاد اضطرابسماگلوتید داروی کاهش دهننرمشهای مهم برای تقویت عترک امروزابزارهای بقا ازنخستین همشبیه سازی میلیون ها جهان جریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی در کامپیوترهااز تکامل تا مغز از مغز تا ورزش در کمر درددید تو همیشه محدود به مقدخوش خیالی و خوش بینیبیمارستان هوش مصنوعیملاحظات بیهوشی قبل از جرگاهی لازم است برای فهم و دریای خدامشکلات روانپزشکی در عقب تفکر ترکیبی در هوش مصنوعآیا جهان ذهن و افکار ما مراه های جدید برای قضاوت رتکامل داروینی هنوز در حانه جنگ و نه خونریزیاهرام مصر از شگفتی های جهسودمندی موجودات ابزی بر چراروياها را به یاد نمی آتزریق قیچی ژنتیکی کریسپراجزای پر سلولی بدن انسان شعار و عملحقیقت در علم، هرگز نهایی هوش عاطفی قسمت یازدهاز علم جز اندکی به شما داNVG 291یادگرفتن، آغاز حرکت است دانشمندان پاسخ کوانتومی با هوش مصنوعی خودکار روبمنابع انرژی از نفت و گاز پمبرولیزوماب در بیماری چدرگیری اعصاب به علت میتومعجزه در هر لحظه زندگیتقویت استخوان در گرو تغذآب زندگی است قسمت هفتمرشته نوروایمونولوژی و نقتاول کف پا و حقیقتنوار مغزی روشی مهم در تشختشخیص ایدزای آنکه نامش درمان و یادشسیب یکسان و دیدگاه های متتصویر خورشید یا خود خورشای جان جان بی تن مروسیر آفرینش از روح تا مغز نظریه ی تکامل در درمان بیاختلالات حرکتی در انسانضررهای شکر بر سلامت مغزحافظه ی ما انسان ها چرا مهوش، ژنتیکی است یا محیطیفیزیک و هوشیاریکلید نزدیک و نگاه تو بر فداروی تشنجی دربارداریبار سنین ابزار هوشمندی اتمایز یا کشف یگانگیمنبع هوشیاری کجاست قسمت پیوند سر برای چه بیمارانذهن ما از در هم شکستن منبمغز آیندگان چگونه است ؟آزمون تجربی، راهی برای رزمان، واقعی نیستتاثیر کتامین در درمان پااینکه خانواده ات سالم بانوروپلاستیسیتی چیستتعذیه ی ذهنسایه را اصالت دادن، جز فرهمه جا خیر بکارارتباط متقابل با همه ی حیعقل مجادله گرحس و ادراک قسمت 75اضطراب و ترسهدف از تکامل مغزفراموشی آرمانکنترل جاذبهداروی سل سپتبحثی در مورد حقیقت فضا و پیشرفتی مستقل از ابزار هتنهایی رمز نوآوری استمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمترفلکس وتری با توضیح دکتر مغز بزرگ چقدر مفید هست ؟آغاز فرایند دانستنزندان ذهنیتاثیر احتمالی عصاره تغلیاکنون را با همه ی نقص هاینکاتی در مورد تشنججلوتر را دیدنسخن پاک و ثابتهندسه ی پایه ایارزش حقیقی زبان قسمت سومعلت خواب آلودگی بعد از خووفور و فراوانیحس و ادراک قسمت هشتاد و نبلوغ چیستفضای قلب منبع نبوغ استکودکان را برای راه آماده در ناامیدی بسی امید استبخشش، عقلانی یا غیر عاقلپرورش مغز مینیاتوری انسارنگ کردن، حقیقت نیستتو جهانی هستی که خودش را منبع هوشیاری کجاست؟(قسمنقاشی هایی با بوی گذشته یاقیانوس نادانیزبان مشترک ژنتیکی موجوداچگونه جمعیت های بزرگ شکل تاثیر درجه حرارت بر عملکابتذال با شعار دینسردرد میگرنجهان مشارکتیهوش مصنوعی و کشف زبان هایاز انفجار بزرگ تا انفجار عبارت های مبهم مانند انرویتامین کا در سبزیجاتخدا بخشنده است پس تو هم بحس و ادراک قسمت سی و هشتمبه خودت مغرور نشوقانون مندی نقشه ژنتیکی مکار امروز را به فردا نینددر سال حدود 7 میلیون نفر محدودیت چقدر موثر استبرای رشد، باید از مسیر خطآمارهای ارائه شده در سطح روبات های ریز در درمان بیتوهم فضای خالیمهربانی، شرط موفقیتنقش پیشرفته ی سلول های بنامید یا ناامیدی؟زبان، وسیله شناسایی محیطچالش هوشیاری و اینکه چرا تاثیر روغن رزماری استنشاابزار بقا از نخستین همانشناخت و معرفت، و نقش آن دجهان در حال نوسان و چرخشهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تغار افلاطونواقعیت تقویت شدهدفاع در برابر تغییر ساختخلا، خالی نیستبی سوادی در قرن 21قدرت شناختی انسان، محدودکریستال زمان(قسمت دوم)درمان پوکی استخوانمروری بر تشنج و درمان هایبرخی توصیه ها برای واکسیآینده ی حمل و نقل هوایی دروش هایی برای کم کردن اضطتوانایی یک فرد، برای تغیمیگرن و خوابنقش زبان در سلطه و قدرت اانیس بی کسانسلول های بنیادینباید صبر کرد آتش را بعد تازه های درمان ام اسابزار بقای موجود زنده از شکستگی لگن یا سکته ی مغزیجوانان وطنهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن سرطاندو برابر شدن خطر مرگ و میخواص هندوانهبیماری الزایمرلازم است هیچ کاری نکنیدگنجینه ای به نام ویتامین درمان ساده ی روماتیسممرز بین انسان و حیوان کجابزرگ شدن مغز محدود به دورآیا یک، وجود داردریتوکسیمابتکنولوژی جدید که سلول هاما از اینجا نخواهیم رفتنمیتوان با بیرون انداختنانسولینسندرم میلر فیشرچرا ماشین باید نتایج را پترکیب آمار و ژنتیکابزارهای بقای موجود زندهشبیه سازی سیستم های کوانجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی در تفکر خلاق ااز تکامل تا مغز، از مغز توزن حقیقی معرفت و شناختدیدن خدا در همه چیزخوشبختی چیستبیندیشممانتین یا آلزیکسا یا ابگاهی مغز بزرگ چالش استدرک فرد دیگر و رفتارهای امشاهده گر جدای از شیء مشاتفکر خلا ق در برابر توهم آیا جهش های ژنتیکی، ویروراه های جدید برای قضاوت رتکامل زباننه روش تقویت مغزاولویت بندی ها کجاستسی و سه پل اصفهانچراروياها را به یاد نمی آتسلیم ارتباط با من برتراجزایی ناشناخته در شکل گصبور باشحقیقت راستین انسان علم بهوش عاطفی قسمت پنجمازدواج های بین گونه ای، رفقر داده ها در هوش مصنوعییادآوری خواب و رویادانشمندان اولین سلول مصنبا هر چیزی که نفس می کشد ممنابع انرژی از نفت و گاز پنج اکتشاف شگفت آور در مودرب بسته با غیر خود باز ممعرفی مورد نادر بیماری گتقویت حافظه یا هوش مصنوعآب زندگی است قسمت اولرشد مغز فرایندی پیچیده اتابوهای ذهنینوار مغز، مفید و بی خطرنوار مغز، ترجمه ی فعالیت تصویر در هم تنیدگی کوانتایمونوگلوبولین وریدی IVIgسیستم تخلیه ی مغز بینشی ننظریه ی ریسماناختلالات صحبت کردن در انضعیف و قویحافظه ی ما انسان ها چرا ماستیفن هاوکینگ در تفسیر هوض مصنوعی زندهفیزیک آگاهیکلید، در ناشناخته هاستداروی جدید ALSباربر دیگران نباشتمدن قدیمی ای در جنوب ایرمنبع هوشیاری کجاست قسمت پیوند سر، یکی از راه حلهاذهن چند جانبه نیازمند نگمغز اندامی تشنه ی انرژی اآزمون ذهنی گربه ی شرودینزمان، اندک استتاثیر گیاه خواری بر رشد واین، فقط راه توستنوروز مبارکتغییرساخت سلول عصبی حتی پس از همیشه چیزی برای تنهایی دارتباط چاقی و کاهش قدرت بعقل در جهان جدید، عجیب اسحس و ادراک قسمت 78اطلاع رسانی اینترنتیهدف از خلقت رسیدن به ابزافرایند پیچیده ی خونرسانیکندن ریشه ی خودداروی ضد چاقیبحثی در مورد عملکرد لوب فپپوگستتنبیه چقدر موثر استمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمترفتار مانند بردهمغز بزرگ چالش است یا منفعآغاز فصل سرما و دوباره تکزونیسومایدتاثیر بینش و انتظارات فراکوییفلکسچگونه مولکول های دی ان ایجمجمه انسان های اولیههندسه ی رایج کیهانارزش خود را چگونه میشناسعماد الدین نسیمی قربانی وقاحت و تمسخر دیگرانحس و ادراک قسمت هشتاد و شبلعیدن ستاره توسط سیاهچافضای خالی ای وجود نداردکوری گذرای ناشی از موبایدر هم تنیدگی مرزها و بی مبدون پیر فلکپرکاری تیروئیدرنگین کمانتو جدای از کیهان نیستیمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمچقدر به چشم اعتماد کنیمالکترومغناطیس شنوایی و هزبان چهار حرفی حیات زمینچگونه حافظه را قویتر کنیتاثیر درجه حرارت بر عملکابداع دی ان ای بزرگترین دسردرد میگرن در کودکانجهان معناهوش مصنوعی یا حماقت طبیعاز بار خود بکاه تا پرواز عجول نباشویتامین بی 12 در درمان دردخدا تاس نمیریزدحس و ادراک قسمت سی و ششمبه خودت نگاه کنقانون گذاری و تکاملکار با یگانگی و یکپارچگیدر عید نوروز مراقب تصادف محدودیت های حافظه و حافظبرای زندگی سالم، یافتن تآن چیزی که ما جریان زمان روبات کیانتوهم فضای خالی یا توهم فضموفقیت هوش مصنوعی در امتنقش آتش در رسیدن انسان بهامید جدید بر آسیب نخاعیزدودن نقص از هوش مصنوعیچالش هوشیاری و اینکه چرا تاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانشناخت حقیقت یا آرزوهای گجهان در حال ایجاد و ارتقاهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تغرور و علمواقعیت خلا و وجود و درک مدقیق ترین تصاویر از مغز اخلاصه ای از مطالب همایش مبی شرمیقدرت عشقکریستال زمان(قسمت سوم)درمان آرتروز با ورزش موضمرکز هوشیاری، روح یا بدن برخی درمان های Spinal Muscular Atآینده ی علم و فیزیک در60 ثروش هایی برای جلوگیری از توازن مهمتر از فعالیت زیمیگرن و روزه دارینقش زبان در سلطه و قدرت اانگشت ماشه ایسلول های بنیادی منابع و انبرو و انرژی مداومتاسف بار است انسان، حق خوابزار بقای موجود زنده از شگفت نیست من عاشق تو باشمجوانان وطنهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن سرطاندو داروی جدید برای میاستخواص اناربیماری ای شبیه آلزایمر و لبخند بزن شاید صبح فردا زگندم بکاری، جو درو نمیکندرمان سرگیجه بدون نیاز بمرز جدید جستجو و اکتشاف، بزرگ شدن تقریبا ناگهانی آیا کیهان می تواند یک شبیریسپریدونتکنولوژی جدید که سلول هاما اشیا را آنطور که هستندنمیتوان بر سیاه سیاه نوشانسولین هوشمندسندرم کووید طولانیچرا مردم با زندگی میجنگنترکیب حیوان و انسانابزارهای بقای از نخستین شبکه های مصنوعی مغز به درجراحی هوشیار مغزهوش مصنوعی در خدمت خلق وحاز تکامل تا مغز، از مغز توزوز گوشدیدگاه نارسای دوگانه ی مخوشبختی دور از رنج های مبیهوش کردن در جراحی و بیممن و وجود توهمیگاهی جهت را عوض کندرک نیازمند شناخت خویش امشاهده آینده از روی مشاهتفاوت قند طبیعی با قند و آیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجراه پیروزی در زندگی چیستتکامل زبانچه زیاد است بر من که در ایاولین قدم شناخت نقص های خسیلی محکم محیط زیست بر انچراغ های متفاوت و نور یکستسلیم شدن از نورون شروع ماحیای بینایی نسبی یک بیمصبور باشحقیقت غیر فیزیکیهوش عاطفی قسمت اولاسکلت خارجی در درمان اختفلج نخاعی با الکترودهای یاری خدا نزدیک استدانشمندان تغییر میدان مغبا آتش، بازی نکن و بعد از منابع انرژی از نفت و گاز پول و شادیدرختان چگونه بر تشکیل ابمعرفت و شناختتقویت سیستم ایمنیآب زندگی است قسمت دومرشد مغز علت تمایل انسان بتاثیر فکر بر سلامتتاثیر مشاهده بر واقعیت بنوار عصب و عضلهتصویر زیبا از سلولایمپلانت مغزیسیستم تعادلی بدننظریه تکامل در درمان بیماختلالات عضلانی ژنتیکطلوع و حقیقتحافظه ی هوش مصنوعیاستخوان های کشف شده، ممکهیچ نقطه ای مرکزی تر از افیزیکدانان ماشینی برای تکلام و زبان، گنجینه ای بسداروی جدید s3 در درمان ام بارداری بدون رحمتمدن پیشرفته ی پیشینیانمنبع هوشیاری کجاست قسمت پیوندهای پیچیده با تغییرذهن هوشیار در پس ماده ی ممغز انسان ایا طبیعتا تماآزمون ذهنی گربه شرودینگرزمزمه ات مانده در گوشمتاثیر گیاه خواری بر رشد واینترنت بدون فیلتر ماهوانوروز یا روز پایانیتغییر الگوی رشد مغزی با زساخت شبکه عصبی مصنوعی با همیشه چشمی مراقب و نگهباارتباط هوش ساختار مغز و ژعقل سالمحس و ادراک قسمت 82اطلاعات حسی ما از جهان، چهر چیز با هر چیز دیگر در تفرایند تکامل و دشواری هاکندر در بیماریهای التهابداروی ضد چاقیبحثی درباره هوش و تفاوتهپایان، یک آغاز استتهدیدهای هوش مصنوعیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمترفتار وابسته به شکلمغز بزرگ چالشهای پیش روآغاز مبهم آفرینشزونا به وسیله ویروس ابله تاثیر ترکیبات استاتین (ساکسی توسین و تکامل پیش اچگونه میتوان با قانون جنجنین مصنوعیهندسه بنیادیناز فرد ایستا و متعصب بگذرعنصر اصلی تعیین واقعیتوقت نهيب هاي غير علمي گذشحس و ادراک قسمت پنجمبنی عباس، ننگی بر تاریخقفس دور خود را بشکنکی غایب شدی تا نیازمند دلدر هم تنیدگی کوانتومیماده ای ضد التهابیبدون بار گذشتهپراسینزوماب در پارکینسورهبر حقیقیتو دی ان ای خاص ميتوکندريمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمنقش قهوه در سلامتیالکتروتاکسی(گرایش و حرکزبان نیاز تکاملی استنگاه من، نگاه تو و یا حقیتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار هوش در حال ارتقا ازسردرد میگرنی در کودکانجهان معکوسهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاز بحث های کنونی در ویروسعدم توقف تکامل در یک انداویتامین بی هفدهخدای رنگین کمانحس و ادراک قسمت سیزدهمبه دنبال رستگاری باشقانون جنگلکارهای کوچک، بی ارزش نیسدرمان نگهدارنده ی اعتیادمحدودیت درک انسانبرخی ملاحظات در تشنج های آنچه می دانم، آنچه را میخروح و آب حیاتتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)موفقیت در تفکر استنقش انتخاب از طرف محیط، نامید درمان کرونا با همانسفر فقط مادی نیستچالش هوشیاری و اینکه چرا تاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانشناخت درون، شناخت بیرون؛جهان ریز و درشتهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تغربال در زندگیوالزارتان داروی ضد فشار دل به دریا بزنخلاصه ای از درمان های جدیبی عدالتی در توزیع واکسن قسم به فقرکشف مکانیسم عصبی خوانش پدرمان ام اس(مولتیپل اسکلمرکز حافظه کجاستبرخی روش های تربیتی کودکآینده با ترس جمع نمیشودروش هایی ساده برای کاهش اتوت زیاد بخوریدمیگرن سردردی ژنتیکی که بنقش سجده بر عملکرد مغزانگشت نگاری مغز نشان میدسلول های بدن تو پیر نیستنچت جی پی تیتبدیل پلاستیک به کربن و سابزار بقای موجود زنده از شگفت انگیز بودن کیهانجواب دانشمند سوال کننده هوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ضد اعتیاددو سوی واقعیتخواص اردهبیماری ای شبیه ام اس مولتلحظات خوش با کودکانگوهر با نظر دیگران سنگ نمدرمان سرگیجه بدون نیاز بمرزهای حقیقی یا مرزهای تبزرگترین خطایی که مردم مآیا گذشته، امروز وآینده ریسدیپلام تنها داروی تایتکینگیما به جهان های متفاوت خودنمای موفقیتانسان قدیم در شبه جزیره عسندرم گیلن باره به دنبال چرا مغز انسان سه هزار سالترازودونابزارهای دفاعی و بقای موشبکیه های مصنوعیجراحی گردن همیشه برای دیهوش مصنوعی در خدمت خلق وحاز تکامل تا مغز، از مغز توسواس، بیماری استدیروز و امروزخیالپردازی نکنبیهوشی در بیماران دچار امن کسی در ناکسی دریافتم گاهی در پارکینسون باید پدرک و احساسمشاهدات آمیخته با اشتباهتفاوت مغز انسان و میمون هآیا خداباوری محصول تکاملراه انسان شدن، راه رفتن وتکامل زبان انسان از پیشینه عدم مطلق بلکه عدم با قاولین مورد PML به دنبال تکسینوریپا داروی ترکیبی ضدنزاع ها بیهوده استتست نوار عصب و عضلهاحیای بینایی نسبی یک بیمصبر لازمه ی پیروزی استحقیقت غیر قابل شناختهوش عاطفی قسمت دهماسکار، لگوی هوشمندفلج بل، فلجی ترسناک که آنژن همه چیز نیستدانشمندان روش هاي جدیدی با تعمق در اسرار ابدیت و منابع انرژی از نفت و گاز پول و عقیدهدرختان اشعار زمینمغز فکر میکند مرگ برای دیآب زندگی است قسمت سومرشد در سختی استتاثیر نگاه ناظر هوشیار بنوار عصب و عضلهتصویر زیبای اصفهانایمپلانت مغزی و کنترل دو سیستم دفاعی بدن علیه مغز نظریه تکامل در درمان بیماختراع جدید اینترنت کوانطلای سیاهحافظه انسان و حافظه ی هوشاستروژن مانند سپر زنان دهیچ چیز همیشگی نیستفال نیکوکلام، در تحولی شگفت آور بداروی جدید لنفوم و لوکمیبازگشایی مجدد مطب دکتر ستمدن بشری و مغز اخلاقیمنبع هوشیاری کجاست قسمت پیوندی که فراتر از امکانذهن و زندگیمغز انسان برای ایجاد تمدآزادی در چیستزنان باهوش ترتاثیر گیاه خواری بر رشد واینترنت، حقیقت جامعه ی فنورالژیتغییر خود یا تغییر دیگراساخت شبکه عصبی با الفبای همیشه اطمینان تو بر خدا بارتباط پیوسته ی جهانعقلانیت بدون تغییرحس و ادراک قسمت 87اطلاعاتی عمومی در مورد مهر جا که جات میشه، جات نیفرایند حذف برخی اجزای مغکندر علیه سرطانداروی ضد تشنج با قابليت تبحثی درباره هوش و تفاوتهپاکسازی مغزتو یک معجزه ایمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمترفتار اجتماعی انسان، حاصمغز بزرگ و فعال یا مغز کوإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَزیان غذاهای پرچربتاثیر تغذیه بر سلامت روااکسکاربازپین در درمان تشسخت ترین حصارجنگ هفتاد و دو ملت همه را هندسه در پایه ی همه ی واکاز مخالفت بشنوعوامل موثر در پیدایش زباوقتی فهمیدی خطا کردی برگحس و ادراک قسمت پنجاهبه قفس های سیاهت ننازقفس ذهنکیهان خود را طراحی میکنددر هم تنیدگی کوانتومی و پماده، چیزی نیستبدون زمان، ماده ای وجود نپرتوهای صادر شده از سیاهروی و منیزیم در تقویت استتو در میانه ی جهان نیستی منبع هوشیاری کجاست؟(قسمنقش مهاجرت در توسعه نسل االکترودهای کاشتنیزبان و کلمه حتی برای کساننگاه مادی غیر علمی استتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسردرد و علتهای آنجهان هوشمندهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاز تلسکوپ گالیله تا تلسکعدم تعادل دوپامین، فقط بویتامین دی گنجینه ای بزرخدایی که ساخته ی ذهن بشر حس و ادراک قسمت ششمبه زودی شبکه مغزی به جای قانون جنگلکارهایی بیش از طراحی و گپدرمان نابینایان آیا ممکنمخچه فراتر از حفظ تعادلبرخی مرزهای اخلاق و علوم آنچه ناشناخته است باید شروح در جهانی دیگر استتوهم چیستمولکول ضد پیرینقش اتصالات بین سلولهای امیدهای جدید برای بازیابسفر نامه سفر به بم و جنوب چالش هوشیاری و اینکه چرا تاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانشناسایی تاریخچه ی تکاملیجهان شگفت انگیزهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تمقالاتواکنش های ناخودآگاه و تقدلایلی که نشان میدهد ما بخم شدن فضا-زمانبیمار 101 ساله، مبتلا به سقضاوت ممنوعکشف مکانیسمی پیچیده در بدرمان با سلول های بنیادیمرکز حافظه کجاستبرخی سلولهای عصبی در تلاآیا فراموشی حتمی استروش استفاده از بالش طبیتوسعه هوش مصنوعی قادر اسمیگرن شدید قابل درمان اسنقش غذاها و موجودات درياانتقال ماده و انرژیسلول بنیادی و ای ال اسچت جی پی تیتبدیل تراکت صوتی مصنوعی ابزار بقای موجود زنده از شگفت زده و حیران باشجواب سنگ اندازیهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن علیه سرطاندولت یا گروهکخواص بادامبیماری اسپینال ماسکولار لرزش ناشی از اسیب به عصبگویید نوزده و ایمنی ساکتدرمان سرگیجه بدون دارومزایای شکلات تلخ برای سلبزرگترین درد از درون است آیا پیدایش مغز از روی تصاریشه های مشترک همه ی موجوتکامل فردی یا اجتماعیما با کمک مغز خود مختاريمنمایش تک نفرهانسان میوه ی تکاملسندرم پیریفورمیسچرا مغزهای ما ارتقا یافت ترازودونابعاد و نیازهای تکاملیشباهت مغز و کیهانجز تو که را دارمهوش مصنوعی درمانگر کامپیاز تکامل تا مغز، از مغز توسیله، فقط دعا نیستدیسک گردنخانه ی تاریکبیو الکترونیک؛ ترکیب موجمن پر از تلخیمگذر زمان کاملا وابسته به درک کنیم ما همه یکی هستیممطالبه ی حق خودتفاوت ها و تمایزها کلید بآیا دلفین ها می تواند از راه بی شکستتکامل ساختار رگهای مغزی نهایت معرفت و شناخت درک عاولین مورد پیوند سر در انسیناپس، شگفتی خلقتنزاع بین جهل و علم رو به پتست کم هزینه ی بزاق برای احتیاط در ورزش زانو در خاصبر و واقعیتحقیقت، آن چیزی نیست که جلهوش عاطفی قسمت دوماسارت و پرخوریفلج خوابژن همه چیز نیستدانشمندان روشی برای تبدیبا خودت نجنگمنابع انرژی از نفت و گاز پوست ساعتی مستقل از مغز ددرد و درسمغز قلبآب، زندگی است(قسمت پنجم)رشد، رسیدن به یک هدف نیستآتاکسیز گهواره تا گورتاثیر نگاه و مشاهده ناظر نوار عصب و عضلهتصویربرداری فضاپیمای آمایمپلانت مغزی کمک میکند سکوت و نیستینظریه تکامل در درمان بیمادامه بحث تکامل چشمطوفان فقر و گرسنگی و بی سحباب های کیهانی تو در تواسرار آفرینش در موجهیچ چیز، چقدر حقیقی استفاکسیبتکلرال هیدرات برای خوابانداروی جدید میاستنی گراویبازگشت از آثار به سوی خداتمدن زیر آبمنبع هوشیاری کجاست قسمت پیوستگی همه ی اجزای جهانذهن و شیمی بدنمغز انسان برای شادمانی طآزادی عقیده، آرمانی که تزنجیرها را ما باید پاره کتاثیر گیاه خواری بر رشد وایندرالنورالژی تریژمینالتغییر دیگران یا تغییر خوساختن آیندههمیشه به آنچه داری، خوشنارتباط انسانی، محدود به عقیده ی بی عملحس و ادراک قسمت چهلاطلاعاتی عمومی در مورد مهر حرکت خمیده می شود و هر فراتر از دیوارهای باورکو کیو تن coQ10داروی ضد تشنج با قابليت تبحثی درباره هوش و تفاوتهپارادوکس ها در علمتو یک جهان در مغز خودت هسمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمترقیبی قدرتمند در برابر ممغز بزرگترین مصرف کننده افت فشار خون ناگهانی در وزیباترین چیز در پیر شدنتاثیر حرکات چشم بر امواج اگر فقط مردم میفهمیدند کسخت ترین کار، شناخت خود اجنگ و تصور از جنگهندسه زبانِ زمان استاز نخستین همانند سازها تعوامل ایجاد لغت انسانی و وقتی ناراحتی چیکار میکنیحس و ادراک قسمت پنجاه و یبه مغز خزندگان خودت اجازقفس را بشکنکیهانِ هوشیارِ در حال یادر هم تنیدگی کوانتومی و دماده، چیزی بیش از یک خلا بر کسی اعتماد نکن مگر اینپرتوزایی از جسم سیاهرویکردهای جدید ضایعات نختوقف؛ شکستمنبع هوشیاری در کجاست؟ قنقش میدان مغناطیسی زمین الگو نداشتیمزبان و بیان نتیجه ساختمانگاه محدود و تک جانبه، مشتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسردرد به دلیل مصرف زیاد مجهان هوشیارهوش مصنوعی الفاگواز تلسکوپ گالیله تا تلسکعدم درکویروس مصنوعیخدایا جز تو که را دارمحس و ادراک قسمت شصت و هشتبه زیر پای خود نگاه نکن بقانونمندی و محدودیت عالمکاربرد روباتهای ريزنانودرمان های اسرار آمیز در آمخچه ، فراتر از حفظ تعادلبرخی نکات از گاید لاین پرآنچه واقعیت تصور میکنیم روح رهاییتوهم و خیالمولتیپل اسکلروز در زنان نقش تیروئید در تکامل مغزامیدوار باش حتی اگر همه چسفر به مریخ در 39 روزچالش های ایستادن بر دو پاتاثیر رژیم گیاهخواری بر ابزار بقا از نخستین همانشناسایی زبان حیوانات با جهان شگفت انگیز و بی زمانهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر ویتامین دی بر بیماواکنش به حس جدیددنیا فریب و سرگرمیخونریزی مغز در سندرم کووبیمار مرکز تنفس سلولیقطار پیشرفتکشف ژن جدید، می تواند گستدرمان تومورهای مغزی با امرکز خنده در کجای مغز استبرخی سيناپسها طی تکامل و آیا ممکن است موش کور بی مروش جدید تولید برقتوسعه برخی شغل ها با هوش میاستنی گراویس بدون آنتینقش غذاها و موجودات درياانتروپی و هوشیاریسلول بنیادی در درمان ایدنتایج نادانی و جهلتبدیل سلولهای محافط به سابزار بقای موجود زنده از شگفتی های نقشه ی ژنتیکیجوسازی مدرنهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسنی با تاثیر دوگانه ادونپزیل در بیماران قلبی خواص بادام زمینیبیماری اضطراب عمومیلرزش دست ها و گردن و سر ETگوش دادن بهتر از حرف زدندرمان سرطان با امواج صوتمسمومیت دانش آموزان بی گبسیاری از مجرمان، خودشانآیا آگاهی پس از مرگ از بیریشه های مشترک حیاتتکامل مادی تا ابزار هوشمما بخشی از این جهان مرتبطچند نرمش مفید برای کمردرانسان ها می توانند میدان سندرم پیریفورمیسچرا ویروس کرونای دلتا واتراشه مغز بدون واسطه ی دابعاد اضافه ی کیهانشباهت مغز با کیهان مادیجستجوی متن و تصویر به صورهوش مصنوعی درخدمت خلق وحاز تکامل تا مغز، از مغز تیک پیام منفرد نورون مغزی دیستونی قابل درمانخانواده پایداربیوگرافیمن بی من، بهتر یاد میگیرمگذشته را دفن کندرک احساسات و تفکرات دیگمطالبی در مورد تشنجتفاوت ها را به رسمیت بشناآیا دلفین ها میتوانند باراه طولانی را به سلامت گذتکامل شناخت انسان با کشفنهایت در بی نهایتاولین هیبرید بین انسان و سیگار عامل افزایش مرگ ومنزاع بین علم و نادانی رو تست آر ان اس دز میاستنی گاحتیاط در تعویض داروهاصبر بسیار بایدحقایق ممکن و غیر ممکنهوش عاطفی قسمت سوماساس انسان اندیشه و باور فلج خواب چیستژن هوش و ساختارهای حیاتی دانش، قفل ذهن را باز میکنبا خدا باشتلقین اطلاعات و حافظهمنابع انرژی از نفت و گاز پوشاندن خود از نوردرد باسن و پا به دلیل کاهمغز ما کوچکتر از نیم نقطهمغز مانند تلفن استآتاکسی فریدریشزمین در برابر عظمت کیهانتاثیر نگاه انسان بر رفتانوار عصب و عضلهتصور ما ازمشکلات و واقعیایمپلانت نخاعی میتواند دسکوت، پر از صدانعناعاداراوون تنها داروی تاییطوفان بیداریحباب هایی تو در تواسرار بازسازی اندام هاهیچ وقت خودت را محدود به فاجعه ی جهل مقدسکم کردن کالری روشی سودمنداروی جدید کنترل قند خونبازگشت به ریشه های تکاملتمدنی قدیمی در شمال خلیج منبع هوشیاری کجاست قسمت پیام های ناشناخته بر مغز ذهن پر در برابر آگاهیمغز انسان برای شادمانی طآزار حقیقیزندگی فعال و مثبت روند آلتاثیر گیاه خواری بر رشد وایپیداکریننوزاد ناشنوای متولد شده،تغییر دادن ژنها آیا روزی ساختن آینده، بهترین روش همیشه داناتر از ما وجود دارتباط از بالا به پایین معلم و ادراک فقط مشاهده ی حس و ادراک قسمت چهل و هفتاعتقاد اشتباه، نتیجه ی نهرچیز با یک تاب تبدیل به فرار در فرار از میزبان، دکوچ از محیط نامناسبداروی ضد تشنج توپیراماتبحثی درباره هوش و تفاوتهپاسخ گیاهان در زمان خوردتو کجای جهانیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمترقابتی بی هدف یا رقابتی همغز حریص برای خون، کلید تافت هوشیاری به دنبال کاهزیباترین چیز در افزایش سچگونه مغز ما، موسیقی را پتاثیر دوپامین و سروتونیناگر میدانی مصیبت بزرگتر سختی ها رفتنی استجنگ داده هاهندسه، نمایشی از حقیقتاز نخستین همانند سازها تعواملی که برای ظهور لغت اوقتی پر از گل شدی خودت را حس و ادراک قسمت پنجاه و دبه نقاش بنگرقله برای دیدن نه برای به کیست هیداتید مغزدر هر سوراخی سر نکنماست مالیبرلیتیونپرسشرویا و واقعیتتولید مولکول جدید توسط همنبع هوشیاری در کجاست؟(قنقش محیط زندگی و مهاجرت دالگو و عادت را بشکن و در ازبان و بیان، در سایه پیشرنگاه کلی نگرتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسردرد تنشنجهان های بسیار دیگرهوش مصنوعی اکنون می تواناز تکنیکی تا مغز از مغز تعدالت برای من یا برای همهویروس های باستانی، مغز مخرما منبع بسیار خوب آنتی حس و ادراک قسمت شصت و دوبه سیاهی عادت نکنیمقارچ بی مغز در خدمت موجودکاربرد روباتهای ريز، در درمان های بیماری آلزایمرمخچه ابزاري که وظیفه آن فبرخی نرمش ها برای درد زانآنچه حس می کنیم، نتیجه ی روزه داری متناوب، مغز را توهم وجودمواد کوانتومی جدید، ممکننقش حفاظتی مولکول جدید دامیدواریسفر به درون سفری زیباچالش کمبود اندام برای پیتاثیر رژِیم غذایی بر میگابزار بقا از نخستین همانشناسایی سلول های ایمنی اجهانی که نه با یک رخداد و هوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تصفحه اصلیواکسن های شرکت فایزر آمردنیا مکانی بسیار اسرارآمخونریزی مغزی کشندهبیماری لبر و نابینایی آنقطره قطرهکشف ارتباط جدیدی از ارتبدرمان تشنجمرگ چیستبرداشت مغز ما از گذر زمانآیا ما کالا هستیمروش صحبت کردن در حال تکامتوصیه های سازمان بهداشت میدان مغناطيسي زمین بشر نقش غذاها و موجودات درياانتظار گذر تندباد؟سلول بنیادین از مخاط بیننجات در اعتماد به خودتبر را بردارابزار بقای موجود زنده از شگفتی های زنبور عسلجامعه ی آسمانیهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز توابسته به دوستی این و آن دوچرخه در کاهش دردهای کمخواص شکلات تلخبیماری بیش فعالیلرزش عضله یا فاسیکولاسیوگوشه بیماری اتوزومال رسسدرمان ضایعات نخاعیمسمومیت دانش آموزان، قمابسیاری از بیماری های جدیآیا امکان بازسازی اندامهریشه های اخلاقتکامل مداومما تحت کنترل ژنها هستیم یچند جهانیانسان یک کتابخانه استسندرم پای بی قرارچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک تراشه ها روی مغزابعاد بالاترشباهت های ریشه ای چند بیمجستجوی هوشیاری در مغز ماهوش مصنوعی ساخته هوش طبیاز تکامل تا مغز، از مغز تیک پیشنهاد خوب برای آسان دژا وو یا اشنا پنداریخاویار گیاهیبیوگرافیمننژیتگر جان به جز تو خواهد از خدرک تصویر و زبان های مخلتمطالعه ای بیان میکند اهدتفاوت های بین زن و مرد فقآیا دست مصنوعی به زودی قارابطه تشنج و اوتیسمتکامل، نتیجه ی برنامه رینهادینه سازی فرهنگ اختلااولین تصویر در تاریخ از سسیاهچاله هانزاع بین علم و جهل رو به پاحساس گذر سریعتر زمانصد قدح، نفتاده بشکستحل مشکلهوش عاطفی قسمت ششماستفاده از مغز، وزن را کمفلج دوطرفه عصب 6 چشمژن یا نقشه توسعه مغز و نقدانش، یک انسان را ناسازگبا طبیعت بازی نکنتلاش ها برای کشف منابع جدمنابع انرژی از نفت و گاز پیموزایددرد زانو همیشه نیاز به جرتلاش های جدید در ALSمنابع انرژی از نفت و گاز پیموزایددردهای سال گذشته فراموش مغز مادران و کودکان در زمآتاکسی مخچه ای خودایمنزمین زیر خلیج فارس تمدنی تاثیر نگاه انسان بر رفتانوار عصب و عضله مهم در تشتصور از زمان و مکانایمپلانت استخوانی در آسیسکوت، در برابر گزافه گویهفت چیز که عملکرد مغز تو ادب برخورد با دیگرانطوفان زیباییحد و مرزها توهم ذهن ماستاصفهان زیباهیچ کاری نکردن به معنی چیفارغ التحصیلان، فقیر و دکمی زاویه ی دیدت را عوض کداروی جدید آلزایمربازخورد یا فیدبکتمرکز و مدیتیشنمنبع هوشیاری کجاست قسمت پیدایش زبانذهن تو همیشه به چیزی اعتقمغز انسان رو به کوچک تر شآزار دیگری، آزار خود استزندگی هوشمند در خارج از زتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا کوچک شدن مغزانسان النوسانات کوانتومی منبع ماتغییر زودتر اتصالات مغزیساختار فراکتال وجود و ذههمیشه راهی هستارتباط بین هوش طبیعی و هوعلم و روححس و ادراک قسمت چهل و هشتاعتماد به خودفرد موفقکوچک شدن مغز از نئاندرتاداروی ضد جنون در درمان تیبحثی درباره هوش و تفاوتهپختگی پس از چهل سالگي به تو کز محنت دیگران بی غمیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمترموزی از نخستین تمدن بشرمغز در تنهایی آسیب میبینافتخار انسانزیر فشار کووید چه باید کرچگونه مغز پیش انسان یا همتاثیر دپاکین بر بیماری ماگر نیروی مغناطیس نباشد سختی در بلند شدن از روی صجنبه های موجی واقعیتهنر فراموشیاز نخستین همانند سازها تعوارض ازدواج و بچه دار شدوقتی تو از یاد گرفتن باز حس و ادراک قسمت پنجاه و سبه نقاش بنگرقله سقوطکیست کلوئید بطن سومدر والنتاین کتاب بدید همماست مالی با هوش انسانیبرنامه و ساختار پیچیده مپرسش و چستجو همیشه باقی ارویا و کابوستولید مثل فقط با یک مادر منبع خواب و رویانقش مرکز تنفس سلولی در بیالگوی بنیادین و هوشیاریزبان و تکلم برخی بیماریهنگاه انسان محدود به ادراتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسردرد سکه ایجهان هایی در جهان دیگرهوش مصنوعی از عروسک های باز تکینگی تا مغز و از مغز عسل طبیعی موثر در کنترل بویرایش DNA جنین انسان، برخسته نباشی باباحس و ادراک قسمت شصت و ششبه سخن توجه کن نه گویندهقبل و بعد از حقیقتکاش شرف اجباری بود یا حتیدرمان های بیماری اس ام ایمخچه تاثیر گذار بر حافظهبرخی نرمش ها برای زانوآنها نمیخواهند دیگران راروزه داری و التهاب زیانبتوهم وجودموجود بی مغزی که می تواندنقش حیاتی تلومر دی ان آ دامیدواری و مغزسفر تجهیزات ناسا به مریخ چالش دیدگاه های سنتی در بتاثیر سلامت دستگاه گوارشابزار بقا از نخستین همانشهر زیرزمینی در ژاپن براجهانی که از یک منبع، تغذیهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تسوالات پزشکیواکسن کووید 19 چیزهایی که دنیای شگفت انگیز کوانتومخواندن ، یکی از شستشو دهنبیماری میاستنی گراویسلمس کوانتومیکشف جمجمه ای درکوه ایرهودرمان جدید ALSمرگ و میر پنهانبرداشتت از جهان رو زیاد آیا ما تنها موجودات زنده روشهای نو در درمان دیسک بتوصیه های غیر دارویی در سمیدان های مغناطیسی قابل نقش غذاها در کاهش دردهای انحراف و حقیقتسلول عصبی شاهکار انطباق نجات در راستگوییتحریک عمقی مغزابزار بقای موجود زنده از شانس یا نتیجه ی تلاشجاودانگی مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز توابستگی یعنی قلادهدوچرخه سواری ورزشی سبک و خواص شگفت هویجبیماری تی تی پیلزوم گذر انسان از حدها و گوشت خواری یا گیاه خواریدرمانهای بیماری پارکینسمسیر دشوار تکامل و ارتقابسیاری از بیماری های جدیآیا انسان با مغز بزرگش اخرژیم های غذایی و نقش مهم تکامل چشممانند کودکان باشیدچند جهانیانسان باشسندرم پس از ضربه به سرچرا پس از بیدار شدن از خوتراشه ی هوش مصنوعی در مغزاتفاق و تصادفشباهت کیهان و مغزحفره در مغزهوش مصنوعی، کیفیت فریب ماز تکامل تا مغز، از مغز تیک آلل ژنتیکی که از نئانددژاوو یا آشناپنداریخار و گلبیان ژن های اسکیزوفرنی دمن، ما یا چی؟گرفتار محدودیت ها و ابعادرک حقیقت نردبان و مسیری معمای اخلاقی قطارتفاوت های تکاملی در مغز وآیا رژیم غذایی گیاهی سلارادیوی مغز و تنظیم فرکانتکثیر سلول در برابر توقف چهار میلیارد سال تکامل باولین دارو برای آتاکسی فسیاهچاله های فضایی منابعنسبیت عام از زبان دکتر براحساسات کاذبصداقتحلقه های اسرارآمیزهوش عاطفی بیشتر در زناناستفاده از نظریه ی تکامل فن آوری های جدید علیه شناژن ضد آلزایمردائما بخوانبالای هر دستی، دستی هست