همجوشی هسته ای، انرژِی بی کربن

دانشمندان آمریکایی تکنولوژی جدیدی را برای فراهم کردن منبعی نامحدود برای انرژی پاکیزه، کشف می‌کنند.
منابع انرژی از منابع نهفته ی زیر زمین مانند نفت و گاز تا محصولات ابزار هوشمندی (مغز)برای تولید انرژی پاک قسمت بیست و پنجم
واکنش های همجوشی هسته ای هیچ کربنی ایجاد نمی‌کند و زباله های پرتوزا با طول عمر طولانی ایجاد نمی‌کند. همچنین این روش بسیار پاکیزه است زیرا هیچ مواد زاید پرتوزا ایجاد نمی‌کند و آن، اساس نیرویی پاکیزه و بی نهایت است و می توان آن را در هر جا گسترش داد.

برای نخستین بار دانشمندان آمریکایی موفق شدند در تاسیسات احتراق ملی در آزمایشگاه لیورمور در کالیفرنیا واکنش همجوشی هسته ای تولید کنند که نیروی خالص را افزایش میدهد. این به گزارش از CNN است.
نتیجه ی آزمون، گامی شگفت در تلاشی است که قرن ها جریان داشته است تا به منبع بی نهایت انرژی برسد و این می‌تواند به اتکا بر سوخت های فسیلی پایان دهد. پژوهشگران قرن ها کوشیده اند با تقلید از همجوشی ای- که باعث نیروی خورشید می شود- همجوشی هسته انجام دهند.

همجوشی هسته‌ای زمانی اتفاق می‌افتد که دو یا چند اتم در یک اتم بزرگ‌تر ادغام شوند، فرآیندی که بر خلاف فرآیند شکافت هسته‌ای که در سراسر جهان برق تولید می‌کند، مقدار زیادی انرژی به شکل گرما تولید می‌کند و زباله‌های رادیواکتیو درازمدت تولید نمی‌کند.
دانشمندان در سراسر جهان به آرامی در حال پیشرفت به این سمت بوده اند و از روش های مختلف برای دستیابی به این هدف، استفاده می کنند.
پروژه ی تاسیسات احتراق ملی، انرژی را از همجوشی هسته ای از طریق آنچه به عنوان همجوشی اینرسی حرارتی هسته ای شناخته می شود، تولید می کند. انرژی جمع آوری شده از نوترون ها و ذرات آلفا به صورت گرما استخراج می شود و این گرما مبنای تولید انرژی است.
تونی رولستون، کارشناس همجوشی در گروه مهندسی دانشگاه کمبریج، به سی ان ان گفت: «این حاوی یک واکنش همجوشی با گرم کردن سطح بیرونی با لیزر است که موج ضربه ای ایجاد می کند.
اگرچه به دست آوردن انرژی خالص قابل توجه از طریق همجوشی هسته ای مهم است، اما در مقیاس بسیار کوچکتر از آنچه برای برق رسانی به شبکه های الکتریکی و گرمایش ساختمان ها لازم است اتفاق می افتد.
جرمی چیتندن، یکی از مدیران مرکز مطالعات همجوشی اینرسی در امپریال کالج لندن، می‌گوید: «انچه حاصل میشود انرژی لازم برای جوشاندن 10 دیگ آب است و برای تحویل آن به نیروگاه، باید دستاوردهای بزرگ‌تری داشته باشیم.
ما نیاز داریم که این دستاوردها بسیار بزرگتر باشند.
دانشمندان در بریتانیا با یک دستگاه دونات شکل غول پیکر مجهز به آهنرباهای غول پیکر به نام توکاماک کار می کنند تا تلاش کنند به همین نتیجه برسند.
پس از تزریق مقدار کمی سوخت به توکامک، آهنرباهای غول پیکر برای تشکیل پلاسما فعال می شوند و دمای پلاسما باید حداقل به 150 میلیون درجه سانتیگراد برسد که 10 برابر گرمتر از هسته خورشید است و مولکول های سوخت را مجبور می کند با همجوشی هسته ای
و محصول مذاب، جرم کمتری نسبت به اتم های اصلی دارد و جرم از دست رفته به مقدار زیادی انرژی تبدیل می شود.
نوترون ها که قادر به فرار از پلاسما هستند، سپس به پوشش دیواره های توکامک برخورد می کنند و انرژی جنبشی آنها به صورت گرما منتقل می شود، سپس از این گرما می توان برای گرم کردن آب، تولید بخار و نیرو دادن به توربین ها برای تولید نیرو استفاده کرد. .
سال گذشته، دانشمندانی که در نزدیکی آکسفورد کار می‌کردند توانستند مقدار بی‌سابقه‌ای انرژی تولید کنند، اما تنها 5 ثانیه دوام آورد.
چه با استفاده از آهنربا یا شلیک گلوله با لیزر، نتیجه در نهایت یکسان است، یعنی گرمایی که از طریق فرآیند ذوب اتم ها به یکدیگر حفظ می شود، کلید تولید انرژی است.
چالش بزرگ در بهره برداری از انرژی همجوشی، حفظ آن به اندازه کافی برای تامین برق شبکه های برق و سیستم های گرمایش در سراسر جهان است.

Schittenden
و Rolston
به CNN گفتند که دانشمندان در سراسر جهان اکنون باید تلاش کنند تا پروژه های همجوشی خود را تا حد زیادی افزایش دهند و هزینه را کاهش دهند، و ساخت آن از نظر تجاری قابل دوام به سال ها تحقیق نیاز دارد.
به مقاله های مربوط به همجوشی هسته در همین کانال مراجعه شود.

حس و ادراک- قسمت پنجاه و پول و شادیآسیب روانی شبکه های اجتمدر مانهای کمر دردبحثی درباره احساسات متفافراموش کارها باهوش تر هسنقش غذاها و موجودات دريارویاهای پر رمز و حیرتی دراگر خواهان پیروزی هستیچرا ماشین باید نتایج را پتو جهانی هستی که خودش را از واقعیت امروز تا حقیقتمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکهوش بشری تهدید برای بشریشب سیاه سحر شودبه زودی شبکه مغزی به جای ژن هوش و ساختارهای حیاتی جهانی که نه با یک رخداد و خواب عامل دسته بندی و حفطپیوستگی همه ی اجزای جهانمرگ تصادفیافزایش قدرت ادراکات و حسدر سال حدود 7 میلیون نفر برای یک زندگی معمولیفضا و ذهن بازچند نرمش مفید برای کمردرروش های صرفه جویی در ایجاابزار بقا از نخستین هماننزاع بین جهل و علم رو به پتوهم فضای خالی یا توهم فضاز تکینگی تا مغز از مغز تمنشاء کوانتومی هوشیاری اسلام تا روشناییتاثیر رژِیم غذایی بر میگهوشیاری و وجودصبور باشبیماری لبر و نابینایی آنکم کردن کالری روشی سودمنجاودانگی مصنوعیخدا نور آسمان ها و زمین اپروژه ی ژنوم انسانیمشکلات نخاعیامیوتروفیک لترال اسکلرودرمان آرتروز با ورزش موضبرخی اصول سلامت کمرقانون گذاری و تکاملنهادینه سازی فرهنگ اختلاریتوکسیمابابزار بقا از نخستین هماننظریه تکامل در درمان بیمتوسعه هوش مصنوعی قادر اساز تکینگی تا مغز از مغز تمیوتونیک دیستروفیسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتحریک عمقی مغزهاوکينگ پیش از مرگش رسالطلوع و حقیقتبیماری دیستروفی میوتونیکوچکترین چیز یک معجزه اسحقیقت قربانی نزاع بین بی دل به دریا بزنآلزایمرمعجزه ی علم در کنترل کرونانیس بی کساندرمان سرگیجه بدون داروبررسی بیماری التهابی رودقطار پیشرفتنوار عصب و عضله مهم در تشراه انسان شدن، راه رفتن وابزار بقای موجود زنده از همیشه اطمینان تو بر خدا بتکامل مادی تا ابزار هوشماز تکینگی تا مغز، از مغز ما اکنون میدانیم فضا خالسیاره ابلهانتراشه ی بیولوژِیکو هر کس تقوای خدا پیشه کنعلم و روحبا هوش مصنوعی خودکار روبکاهش التهاب ناشی از بیماحمایت از طبیعتدو سوی واقعیتآینده ی علم و فیزیک در60 ثمغز آیندگان چگونه است ؟انسولین هوشمنددرک تصویر و زبان های مخلتبعد از کرونالزوم گذر انسان از حدها و نیاز به آموزش مجازی دیجیرشد، رسیدن به یک هدف نیستاثرات فشار روحی شدیدهندسه زبانِ زمان استتکامل شناخت انسان با کشفاز سایه بگذرماده، چیزی بیش از یک خلا ساخت شبکه عصبی مصنوعی با تصویر در هم تنیدگی کوانتویتامین دی گنجینه ای بزرعید نوروز مبارکبار سنین ابزار هوشمندی اکتابخانهحس متفاوتدژاوو یا آشناپنداریآیا کیهان می تواند یک شبیمغز بزرگ چالش است یا منفعاولین مورد PML به دنبال تکدرد زانو همیشه نیاز به جرتقلید از روی طبیعتمنابع انرژی از نفت و گاز چگونه باغبانی باعث کاهش زندگی هوشمند در خارج از زاختلال در شناسایی حروف و هوش مصنوعی از عروسک های بتاثیر نگاه و مشاهده ناظر استیفن هاوکینگ در تفسیر مخچه ، فراتر از حفظ تعادلسرنوشتتغییر الگوی رشد مغزی با زواکنش به حس جدیدعضلانی که طی سخن گفتن چقدگلوله ی ساچمه ایحس و ادراک قسمت چهارمدائما بخوانآیا دلفین ها می تواند از نقش قهوه در سلامتیایمپلانت مغزی کمک میکند ذهن سالمتمایز یا کشف یگانگیارتقا یا بازگشت به قبل ازمنابع بی نهایت انرژی در دنگاهی بر قدرت بینایی درازیرفون داروی ضد ام اسهوش مصنوعی از عروسک بازی سرطان کمیت گراییتاثیر گیاه خواری بر رشد واطلاع رسانی اینترنتیجنگ هفتاد و دو ملت همه را واکسنی با تاثیر دوگانه احس و ادراک قسمت بیست و چهگامی در درمان بیماریهای آب زندگی است قسمت سومداروی جدید برای ای ال اسفیلمی بسیار جالب از تغیینقش اتصالات بین سلولهای رمز گشایی از اتصالات مغزایا تکامل هدفمند استتنهایی رمز نوآوری استارزش های وارونهمنبع هوشیاری کجاست قسمت نباید صبر کرد آتش را بعد زبان و شناخت حقیقت قسمت چتاثیر حرکات چشم بر امواج هوش مصنوعی از عروسک تا کمشکل پنجم مادهبلعیدن ستاره توسط سیاهچایک پیام منفرد نورون مغزی جهان هوشیارجهان های بسیار دیگرحس و ادراک- قسمت بیست و پپول و عقیدهمدل های ریز مغز مینی برینآسیب عصب پا به دنبال اعتیدر محل کار ارزش خودت را ببحثی درباره احساساتی غیرفراموشی همیشه هم بد نیستنقش غذاها و موجودات دريارویای شفافاپل ویژن پرو در تشخیص بیمچرا مردم با زندگی میجنگنتو جدای از کیهان نیستیاز کجا آمده ام و به کجا میمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکهوش در طبیعتشبیه سازی میلیون ها جهان به زیر پای خود نگاه نکن بژن یا نقشه توسعه مغز و نقجهانی که از یک منبع، تغذیخودآگاهی و هوشیاريپیام های ناشناخته بر مغز مرگی وجود نداردافزایش مرگ و میر سندرم کودر عید نوروز مراقب تصادف برای پیش بینی آینده مغز دفضای قلب منبع نبوغ استچند جهانیروش هایی برای کم کردن اضطابزار بقا از نخستین هماننزاع بین علم و نادانی رو توهم لیلیپوتی(ریزبینی)از تکینگی تا مغز از مغز تمهمان ناخواندهسلاح و راهزنیتاثیر سلامت دستگاه گوارشهوشیاری و افسردگیصبر لازمه ی پیروزی استبیماری میاستنی گراویسکمالگرایی دشمن پیشرفتجایی برای یاد گرفتن باقی خدا بخشنده است پس تو هم بپروژه ی ژنوم انسانیمشکلات بین دو همسر و برخیامید نیکو داشته باش تا آندرمان ام اس(مولتیپل اسکلبرخی اطلاعات روانشناسی مقانون جنگلچهار میلیارد سال تکامل بریسدیپلام تنها داروی تایابزار بقا از نخستین هماننظریه تکامل در درمان بیمتوسعه برخی شغل ها با هوش از تکینگی تا مغز از مغز تمیگرن و پروتئین مرتبط با سوپاپ ها یا ترانزیستورهاتحریک عمقی مغز در آلزایمهدف یکسان و مسیرهای مختلطلای سیاهبیماری سلیاککووید نوزده و خطر بیماری حقیقت آنطور نیست که به نظدلایلی که نشان میدهد ما بآملودیپین داروی ضد فشار معجزه در هر لحظه زندگیانگشت ماشه ایدرمان سرطان با امواج صوتبررسی سیستم تعادلی بدن اقطره قطرهنوار عصب و عضله تعیین محلراه بی شکستابزار بقای موجود زنده از همیشه به آنچه داری، خوشنتکامل مداوماز تکینگی تا مغز، از مغز ما از اینجا نخواهیم رفتسیب یکسان و دیدگاه های متتربیت کودکان وظیفه ای مهوفور و فراوانیعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهبا هر چیزی که نفس می کشد مکاهش حافظه هرچند فرایندیحوادث روزگار از جمله ویردولت یا گروهکآینده با ترس جمع نمیشودمغز اندامی تشنه ی انرژی اانسان قدیم در شبه جزیره عدرک حقیقت نردبان و مسیری بعد از کرونا دلخوشی بیهولزوم سازگاری قانون مجازاچیز جدید را بپذیرز گهواره تا گوراثرات مفید قهوههندسه، نمایشی از حقیقتتکامل، نتیجه ی برنامه ریاز علم جز اندکی به شما داماست مالیساخت شبکه عصبی با الفبای تصویر زیبا از سلولویروس مصنوعیعامل کلیدی در کنترل کارآبارداری بدون رحمکجای مغز مسئول پردازش تجحس چشایی و بویاییدگرگونی های نژادی و تغییآیا گذشته، امروز وآینده مغز بزرگ چالشهای پیش رواولین مورد پیوند سر در اندردهای سال گذشته فراموش تقلید از طبیعتمنابع انرژی از نفت و گاز چگونه تکامل مغزهای کنونیزندگی و داراییاختلال در شناسایی حروف و هوش مصنوعی از عروسک های بتاثیر نگاه انسان بر رفتااستخوان های کشف شده، ممکمخچه ابزاري که وظیفه آن فسریع دویدن مهم نیستتغییر دیگران یا تغییر خوواکسن های شرکت فایزر آمرغم بی پایانگلوئونحس و ادراک قسمت نوزدهمداروهای مصرفی در ام اسآیا دلفین ها میتوانند بانقش مهاجرت در توسعه نسل اایمپلانت نخاعی میتواند دتمدن قدیمی ای در جنوب ایرارتوکين تراپی روشی جديد منابع جدید انرژینگاهی بر توانایی اجزاي بزیرک ترین مردمهوش مصنوعی از عروسک بازی سرعت فکر کردن چگونه استتاثیر گیاه خواری بر رشد واطلاعات حسی ما از جهان، چجنگ و تصور از جنگوابستگی یعنی قلادهحس و ادراک قسمت بیست و یکگاهی لازم است برای فهم و آب، زندگی است(قسمت پنجم)داروی جدید برای دیابتفیروز نادرینقش تیروئید در تکامل مغزرمز پیشرفت تواضع است نه طایجاد احساساتتنبیه چقدر موثر استارزش های حقیقی ارزش های غمنبع هوشیاری کجاست قسمت نبرو و انرژی مداومزبان و شناخت حقیقت قسمت اتاثیر دوپامین و سروتونینهوش مصنوعی از عروسک تا کمشکرگزار هر چیزی باش که دابنی عباس، ننگی بر تاریخیک پیشنهاد خوب برای آسان یک آلل ژنتیکی که از نئاندجهان هایی در جهان دیگرحس و ادراک- قسمت شصت و چهپوست ساعتی مستقل از مغز دمدیون خود ناموجودآسانی موفقیتدر چه مرحله ای از خواب ، ربخش فراموش شده ی حافظهفراموشی و مسیر روحانینقش غذاها و موجودات درياروان سالماپی ژنتیکچرا مغز انسان سه هزار سالتو دی ان ای خاص ميتوکندرياز کسی که یک کتاب خوانده منبع هوشیاری کجاست؟(قسمسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکهوش عاطفی قسمت 11شبیه سازی سیستم های کوانبه سیاهی عادت نکنیمژن ضد آلزایمرجهانی در ذهنخودآگاهی و هوشیاريپیدایش زبانمراحل ارتقای پله پله کیهافزایش سرعت پیشرفت علوم درمان نگهدارنده ی اعتیادبرای اولین بار دانشمندانقفس ذهنچند جهانیروش هایی برای جلوگیری از ابزار بقا از نخستین هماننزاع بین علم و جهل رو به پتوهم چیستاز تکینگی تا مغز از مغز تمهندسی ژنتیک در حال تلاش سلسله مباحث هوش مصنوعیتاثیر عصاره تغلیظ شده گیهوشیاری کوانتومیصبر و واقعیتبیماری های میتوکندریکمردردجایی خالی نیستخدای رنگین کمانپروانه ی آسمانیمشکلات روانپزشکی پس از سامید نجاتدرمان تومورهای مغزی با ابرخی بیماری ها که در آن بقانون جنگلچهار ساعت پس از کشتار خوکریشه های مشترک همه ی موجوابزار بقا از نخستین هماننعناعتوصیه های سازمان بهداشت از تکینگی تا مغز از مغز تمیگرن و خوابسوخت هیدروژنی پاکتداوم مهم است نه سرعتهدف یکسان، در مسیرهای متطوفان فقر و گرسنگی و بی سبیماری ضعف عضلات نزدیک بکودک هشت ساله لازم است آدحقیقت افراددنیا فریب و سرگرمیآموزش نوین زبانمعرفت و شناختانگشت نگاری مغز نشان میددرمان ضایعات نخاعیبررسی علل کمر درد در میانلمس کوانتومینوبت کودکانرابطه تشنج و اوتیسمابزارهای پیشرفته ارتباط همیشه داناتر از ما وجود دتکامل چشماز تکینگی تا مغز، از مغز ما اشیا را آنطور که هستندسیر آفرینش از روح تا مغز ترجمه ای ابتدایی از اسراوقاحت و تمسخر دیگرانعلم به ما کمک میکند تا موبا آتش، بازی نکن و بعد از کاهش دوپامین عامل بیماریحکمت الهی در پس همه چیزدوچرخه در کاهش دردهای کمآیا فراموشی حتمی استمغز انسان ایا طبیعتا تماانسان میوه ی تکاملدرک دیگرانبعد از کرونا دلخوشی بیهولزوم سازگاری قانون مجازاچیزی منتظر شناخته شدنزمین در برابر عظمت کیهاناثرات مفید روزه داریهنر فراموشیتکثیر سلول در برابر توقف ازدواج های بین گونه ای، رماست مالی با هوش انسانیساختن آیندهتصویر زیبای اصفهانویروس های باستانی، مغز معادت همیشه خوب نیستبازگشایی مجدد مطب دکتر سکرونا چه بر سر مغز می آورحس و ادراک (قسمت اول )دانش قدرت استآیا پیدایش مغز از روی تصامغز بزرگ و فعال یا مغز کواولین هیبرید بین انسان و دردی که سالهاست درمان نشتقویت استخوان در گرو تغذمنابع انرژی از نفت و گاز چگونه جمعیت های بزرگ شکل زندگی بی دوداختلالات مخچههوش مصنوعی از عروسک بازی تاثیر نگاه انسان بر رفتااستروژن مانند سپر زنان دمخچه تاثیر گذار بر حافظهسریعترین کامپیوتر موجودتغییر دادن ژنها آیا روزی واکسن کووید 19 چیزهایی که غم بی پایانگمان میکنی جرمی کوچکی در حس و ادراک قسمت هفتمداروهای ام اسآیا دست مصنوعی به زودی قانقش میدان مغناطیسی زمین ایمان به رویاتمدن پیشرفته ی پیشینیانارتباط میکروب روده و پارمناطق خاص زبان در مغزنگاهت را بلند کنزیست شناسی کل در جزء فراکهوش مصنوعی از عروسک بازی سطح آگاهی، رخدادهای زندگتاثیر گیاه خواری بر رشد واطلاعاتی عمومی در مورد مجنگ داده هاواسطه ها د رمسیر ایجاد مغحس و ادراک قسمت بیست و دوگاهی مغز بزرگ چالش استآتاکسی فریدریشداروی جدید ضد میگرنفیزیک مولکولها و ذرات در نقش حفاظتی مولکول جدید درمز بقای جهش ژنتیکیایران بزرگتهدیدهای هوش مصنوعیارزش حقیقی زبان قسمت اولمنبع هوشیاری کجاست قسمت زبان و شناخت حقیقت قسمت دتاثیر دپاکین بر بیماری مهوش مصنوعی از عروسک تا کمشکست حتمیبه قفس های سیاهت ننازبه مغز خزندگان خودت اجازیک جهش ممکن است ذهن انسانجهان یکپارچهحساسیت روانی متفاوتپوشاندن خود از نورمدیریت اینترنت بر جنگآشنا پنداریدر ناامیدی بسی امید استبخش های تنظیمی ژنومفراموشی آرماننقش غذاها در کاهش دردهای روبات ها قول میدهندابتدا سخت ترین استچرا مغزهای ما ارتقا یافت تو در میانه ی جهان نیستی از آغاز خلقت تا نگاه انسامنبع هوشیاری کجاست؟(قسمسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکهوش عاطفی قسمت نهمشبکه های مصنوعی مغز به دربه سخن توجه کن نه گویندهژنها نقشه ایجاد ابزار هوجهان، تصادفی نیستخودت را از اندیشه هایت حفپیر شدن حتمی نیستمرز مرگ و زندگی کجاستافسردگی و اضطراب در بیمادرمان نابینایان آیا ممکنبرای تمدن سازی، باید در بقفس را بشکنچند جهانی و علمروش هایی ساده برای کاهش اابزار بقا از نخستین هماننسبیت عام از زبان دکتر برتوهم و خیالاز تکینگی تا مغز از مغز تمهندسی بدنسلطان جنگل یا صاحب ملکوتتاریک ترین بخش شبهوشیاری سنتی یا هوشیاری صبر بسیار بایدبیماری های مغز و اعصاب و کمردرد ناشی از تنگی کاناجاذبهخدایی که ساخته ی ذهن بشر پرواز از نیویورک تا لوس آمشکلات روانپزشکی در عقب امید جدید بر آسیب نخاعیدرمان تشنجبرخی بیماری های خاص که بدقانونمندی و محدودیت عالمنون و القلمریشه های مشترک حیاتابزار بقای موجود زنده از هفت چیز که عملکرد مغز تو توصیه های غیر دارویی در ساز تکینگی تا مغز از مغز تمیگرن و روزه داریسودمندی موجودات ابزی بر تداخل مرزها و صفات با بینهدف از تکامل مغزطوفان زیباییبیماریهای تحلیل عضلانی اکودک ایرانی که هوش او از حقیقت انساندنیا مکانی بسیار اسرارآمآمارهای ارائه شده در سطح مغز فکر میکند مرگ برای دیانتقال ماده و انرژیدرمانهای بیماری پارکینسبرطرف کردن خشونت را از خالووفلوکساسیننور از عمق تاریکیرادیوی مغز و تنظیم فرکانابزارهای بقا از نخستین ههمیشه راهی هستتکامل و ارتقای نگاه تا عماز تکامل تا مغز از مغز تا ما به جهان های متفاوت خودسیستم تخلیه ی مغز بینشی نترس و آرمان هاوقت نهيب هاي غير علمي گذشعلم بدون توقفبا تعمق در اسرار ابدیت و کاهش سن بیولوژیکی، تنها حافظه میتواند بزرگترین ددوچرخه سواری ورزشی سبک و آیا ممکن است موش کور بی ممغز انسان برای ایجاد تمدانسان ها می توانند میدان درک درست از خود و هوشیاریتفکر قبل از کارلزوم عدم وابستگی به گوگل چیزی خارج از مغزهای ما نیزمین زیر خلیج فارس تمدنی اثرات مضر ماری جواناهنر حفظ گرهتأثیر نیکوتین سیگار بر ماسکلت خارجی در درمان اختماشین دانشساختن آینده، بهترین روش تصویربرداری فضاپیمای آمویرایش DNA جنین انسان، برعادت کن خوب حرف بزنیبازگشت از آثار به سوی خداکریستال هاحس و ادراک (قسمت دوم )دانش محدود به ابعاد چهارآیا آگاهی پس از مرگ از بیمغز بزرگترین مصرف کننده اولین تصویر در تاریخ از سدرس گرفتن از شکست هاتقویت حافظه یا هوش مصنوعمنابع انرژی از نفت و گاز چگونه جمعیت های بزرگ شکل زندگی در جمع مواردی را براختلالات حرکتی در انسانهوش مصنوعی از عروسک بازی تاثیر ویتامین دی بر بیمااسرار آفرینش در موجمخاطب قرار دادن مردم، کاسرگیجه از شایعترین اختلاتغییر زودتر اتصالات مغزیواکسن کرونا و گشودن پنجرغیرقابل دیدن کردن مادهگنجینه ای به نام ویتامین حس و ادراک قسمت هفدهمداروهای تغییر دهنده ی سیآیا رژیم غذایی گیاهی سلانقش محیط زندگی و مهاجرت دذهت را روی چیزهای مفید متاین پیوند نه با مغز بلکه تمدن بشری و مغز اخلاقیارتباط ماده و انرژیمناطق خاصی از مغز در جستجچالش هوشیاری و اینکه چرا زیست شناسی باور حقیقت یا هوش مصنوعی از عروسک بازی سعی کن به حدی محدود نشویتاثیر گیاه خواری بر رشد واطلاعاتی عمومی در مورد مجنبه های موجی واقعیتوبینار اساتید نورولوژی دحس و ادراک قسمت بیست و سوگاهی جهت را عوض کنآتاکسی مخچه ای خودایمنداروی جدید ضد الزایمرفیزیک هوشیارینقش حیاتی تلومر دی ان آ درمز جهانایرادهای موجود در خلقت بتو یک معجزه ایارزش حقیقی زبان قسمت دوممنبع هوشیاری کجاست قسمت53زبان و شناخت حقیقت قسمت ستاثیر داروهای ضد التهاب هوش مصنوعی به کمک هوش طبیشگفت نیست من عاشق تو باشمهوش مصنوعی به شناسایی کاشگفت انگیز بودن کیهانبه نقاش بنگریک رژیم غذایی جدید، می توجهان یکپارچهخفاش کور و انسان بینا؟پیموزایدمداخله ی زیانبار انسانآشنا پنداریدر هم تنیدگی مرزها و بی مبخش بزرگی حس و ادراک ما افرایند پیچیده ی خونرسانینقشه مغزی هر فرد منحصر بهروبات های ریز در درمان بیابتدایی که در ذهن دانشمنچرا ویروس کرونای دلتا واتوقف؛ شکستاز انفجار بزرگ تا انفجار منبع هوشیاری کجاست؟(قسمسفری به آغاز کیهانتاثیر درجه حرارت بر عملکهوش عاطفی قسمت هفتمشبکیه های مصنوعیبهبود حافظه پس از رخدادهژنها ، مغز و ارادهجهش های ژنتیکی مفید در ساخودروهای هیدروژنیپیشینیان انسان از هفت میمرز بین انسان و حیوان کجاافسردگی و ساختار مغزدرمان های اسرار آمیز در آبرای خودآگاه بودن تو بایقله برای دیدن نه برای به چند روش ساده برای موفقیتروش جدید تولید برقابزار بقا از نخستین همانچسبیدن به خود، مانع بزرگ توهم وجوداز تکینگی تا مغز از مغز تمهربانی، شرط موفقیتسم زنبور ، کلیدی برای وارتاریکی من و تو و گرد و غباهوش، ژنتیکی است یا محیطیصد قدح، نفتاده بشکستبیماری وسواسکمردرد و علل آنجاذبه و نقش آن در شکلگیریخدایا جز تو که را دارمپروتئین های ساده ی ابتدامشاهده گر جدای از شیء مشاامید درمان کرونا با هماندرمان جدید ALSبرخی توجهات در ببمار پارقارچ بی مغز در خدمت موجودنوآوری ای شگفت انگیز دانرژیم های غذایی و نقش مهم ابزار بقای موجود زنده از هفت سین یادگاری از میراث توصیه هایی در مصرف ماهیاز تکینگی تا مغز از مغز تمیگرن سردردی ژنتیکی که بسی و سه پل اصفهانترقی واقعی یا شعار ترقیهدف از خلقت رسیدن به ابزاطولانی ترین شببیماری، رساله ای برای سلکودکان میتوانند ناقل بی حقیقت اشیادنیای شگفت انگیز کوانتومآن چیزی که ما جریان زمان مغز قلبانتروپی و هوشیاریدرماندگی به دلیل عادت کربزرگ فکر کنلوب فرونتال یا پیشانی مغنور درونراز تغییرابزارهای بقا ازنخستین همهمیشه عسل با موم بخوریمتکامل و ریشه ی مشترک خلقتاز تکامل تا مغز، از مغز تما با کمک مغز خود مختاريمسیستم تعادلی بدنتسلیم شدن از نورون شروع موقتی فهمیدی خطا کردی برگعلم در حال توسعهبا خودت نجنگکایروپاکتیک چیستحافظه های کاذبدوپامین قابل حل در آبآیا ما کالا هستیممغز انسان برای شادمانی طانسان یک کتابخانه استدرک عمیق در حیواناتتفکر ترکیبی در هوش مصنوعمقاومت به عوارض فشار خون چیزی شبیه نور تو نیستزمان چیستاجزای پر سلولی بدن انسان هنر رها شدن از وابستگیتأثیر نگاه انسان بر رفتااسکار، لگوی هوشمندمبانی ذهنی سیاه و سفیدساختار فراکتال وجود و ذهتصور ما ازمشکلات و واقعیویشن پروعادت کردن به نعمتبازگشت به ریشه های تکاملکریستال زمان(قسمت اولحس و ادراک قسمت 67دانش بی نهایتآیا امکان بازسازی اندامهمغز حریص برای خون، کلید تاولین دارو برای آتاکسی فدست و پا زدن در سایه؟تقویت سیستم ایمنیمنابع انرژی از نفت و گاز چگونه حافظه را قویتر کنیزندگی در سیاهچالهاختلالات صحبت کردن در انهوش مصنوعی از عروسک بازی تاثیر ویروس کرونا بر مغز اسرار بازسازی اندام هامدل همه جانبه نگر ژنرالیتغییر عمودی سر انسان از پواکسن کرونا از حقیقت تاتغرور و علمگوهر با نظر دیگران سنگ نمحس و ادراک قسمت هجدهمداروهای ضد بیماری ام اس وآیا رژیم غذایی گیاهی سلانقش مرکز تنفس سلولی در بیذخیره ی شگفت انگیز اطلاعاین اندوه چیستتمدن زیر آبارتباط متقابل با همه ی حیمنبع هوشیاری کجاست قسمت چالش هوشیاری و اینکه چرا زیست، مرز افق رویداد هستهوش مصنوعی از عروسک بازی شلیک فراموشیتاثیر گیاه خواری بر رشد واعتقاد اشتباه، نتیجه ی نجنسیت و تفاوت های بیناییوجود قبل از ناظر هوشمندحس و ادراک قسمت بیستمگذر زمان کاملا وابسته به آتش منبع انرژیداروی سل سپتفیزیک و هوشیارینقش خرچنگ های نعل اسبی دررمز جهان خاصیت فراکتالایستادن در برابر آزادی بچت جی پی تیتو یک جهان در مغز خودت هسارزش حقیقی زبان قسمت سوممنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمزبان جانسوزتاثیر داروی ضد تشنج سدیم تاثیر درجه حرارت بر مغزهوش مصنوعی تعاملیشگفت زده و حیران باشبه نقاش بنگریکی از علل محدودیت مغز امجهان کنونی و مغز بزرگتریخفاش با شیوع همه گیری جدیپیموزایدمدارک ژنتیکی چگونه انسانآشناپنداری چیستدر هم تنیدگی کوانتومیبخش بزرگتر کیهان ناشناختفرایند تکامل و دشواری هانقشه های مغزی جدید با جزیروبات کیانابتذال با شعار دینچرا پس از بیدار شدن از خوتولید مولکول جدید توسط هاز بار خود بکاه تا پرواز منبع هوشیاری کجاست؟(قسمسقوط درون جاذبه ای خاص، چتاثیر درجه حرارت بر عملکهوش عاطفی قسمت یازدهشباهت مغز و کیهانبهداشت خوابژنهای مشترک بین انسان و وجهش های ژنتیکی غیر تصادفخورشید مصنوعیپیشرفت های جدید علوم اعصمرز جدید جستجو و اکتشاف، اقلیت خلاقدرمان های بیماری آلزایمربرای رشد، باید از مسیر خطقله سقوطچندین ماده غذایی که ماننروش صحبت کردن در حال تکامابزار بقا از نخستین هماننسبت ها در کیهانتوهم وجوداز تکینگی تا مغز از مغز تموفقیت هوش مصنوعی در امتسماگلوتید داروی کاهش دهنتاریکی و نورهیچ نقطه ای مرکزی تر از اصدای بم با فرکانس پایین، بیماری کروتز فیلد جاکوبکمردرد با پوشیدن کفش مناجبران از دست رفته هاخرما منبع بسیار خوب آنتی پروتز چشممشاهده آینده از روی مشاهامیدوار باش حتی اگر همه چدرمان جدید میگرن با انتی برخی توصیه ها برای واکسیقبل از آغازنوار مغز مشاهده ی غیر مسترژیم های غذایی و نقش مهم ابزار بقای موجود زنده از هم نوع خواری در میان پیشیتوضیحی ساده در مورد هوش ماز تکینگی تا مغز از مغز تمیگرن شدید قابل درمان اسسیلی محکم محیط زیست بر انتروس جریان انرژیهر چیز با هر چیز دیگر در تطی یکصد هزار سال اخیر هرچبیندیشکودکان خود را مشابه خود تحقیقت تنها چیزی است که شادنیایی پر از سیاهچاله آنچه ناشناخته است باید شمغز ما کوچکتر از نیم نقطهانتظار گذر تندباد؟درها بسته نیستبزرگ شدن مغز محدود به دورلوتیراستامنوروفیبروماتوزراست دستی و چپ دستیابزارهای بقای موجود زندههمیشه، آنطور نیست که هستتکامل ابزار هوش ، راه پر از تکامل تا مغز، از مغز تما بخشی از این جهان مرتبطسیستم دفاعی بدن علیه مغز تست نوار عصب و عضلهوقتی پر از گل شدی خودت را علم راهی برای اندیشیدن ابا خدا باشکار امروز را به فردا نیندحافظه و اطلاعات در کجاست دورترین نقطه ی قابل مشاهآیا ما تنها موجودات زنده مغز انسان برای شادمانی طانسان باشدرگیری قلب در بیماری ویرتفکر خلا ق در برابر توهم مقایسه رقابت و همکارینکاتی در مورد تشنجزمان و مکان، ابعاد کیهان اجزایی ناشناخته در شکل گهنر، پر کردن است نه فحش دتأثیر شیرینی های حاوی لواساس انسان اندیشه و باور مباحث مهم حس و ادراکساختار شبکه های مغزی ثابتصور از زمان و مکانواقعیت فیزیکی، تابعی از عادت بد را ترک کنبازخورد یا فیدبککریستال زمان(قسمت دوم)حس و ادراک قسمت 74دانشمندان موفق به بازگردآیا انسان با مغز بزرگش اخمغز در تنهایی آسیب میبیناولین دروغدست کردن در گوشتلقین اطلاعات و حافظهمنابع انرژی از نفت و گاز نگاه من، نگاه تو و یا حقیزندگی زمینی امروز بیش از اختلالات عضلانی ژنتیکهوش مصنوعی از عروسک بازی تاثیر ژنها بر اختلالات خاصفهان زیبامدل هولوگرافیک ژنرالیزهتغییرات منطقه بویایی مغزواکسن کرونا ساخته شده توغربال در زندگیگویید نوزده و ایمنی ساکتحس و ادراک قسمت هشتمداروی فامپیریدین یا نورلآیا راهی برای رفع کم آبی نقش نگاه از پایین یا نگاهذره ی معین یا ابری از الکاین ایده که ذرات سیاهچالتمدنی قدیمی در شمال خلیج ارتباط چاقی و کاهش قدرت بمنبع هوشیاری کجاست قسمت چالش هوشیاری و اینکه چرا زاویه نگاه ها یکسان نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی شلیک فراموشیتاثیر گیاه خواری بر رشد واعتماد به خودجنسیت و تفاوت های بیناییحس و ادراک قسمت دهمگذشته را دفن کنآثار باستانی تمدن های قدداروی ضد چاقیفیزیک آگاهینقش داروهاي مختلف معروف رنگ کردن، حقیقت نیستاکنون را با همه ی نقص هایچت جی پی تیتو کجای جهانیارزش خود را چگونه میشناسمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتزبان ریشه هایی شناختی اسزبان شناسی مدرن در سطح سلتاثیر درجه حرارت بر عملکهوش مصنوعی در کامپیوترهاشگفتی های نقشه ی ژنتیکیبه نادیدنی ایمان بیاوریافته های نوین علوم پرده جهان کاملی در اطراف ما پرخلا، حقیقی نیستپیچیدگی های مغزمگسمروری بر تشنج و درمان هایآشتی بهتر استدر هم تنیدگی کوانتومی و پبخش دیگری در وجود انسان هفرایند حذف برخی اجزای مغنقشه با واقعیت متفاوت اسروح و آب حیاتابداع دی ان ای بزرگترین دچرا ارتعاش بسیار مهم استتولید مثل اولین ربات های از بحث های کنونی در ویروسمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمسلول های مغزی عامل پارکیتاثیر درجه حرارت بر عملکهوش عاطفی قسمت پنجمشباهت مغز با کیهان مادیبوزون هیگز چیستژنهای هوش ، کدامندجهش های بیماری زا، معمولخوش قلبی و مهربانیپیشرفت در عقل است یا ظواهمرزهای حقیقی یا مرزهای تاقیانوس نادانیدرمان های بیماری اس ام ایبرای زندگی سالم، یافتن تقلب های سادهچندجهانیروشهای نو در درمان دیسک بابزار بقا از نخستین هماننسبت طلایی، نشانه ای به ستوهم بی خداییاز تکینگی تا مغز از مغز تموفقیت در تفکر استسندرم کووید طولانیتاریکی خواهد ترسیدهیچ چیز همیشگی نیستصرع و درمان های آنبیماری گیلن باره و بیمارکنفرانس تشنج هتل کوثر اصجدا کردن ناخالصی هاخسته نباشی باباپروتز عصبی برای تکلممشاهدات آمیخته با اشتباهامیدواریدرمان جدید کنترل مولتیپلبرخی درمان های Spinal Muscular Atقبل از انفجار بزرگنوار مغز با توضیح دکتر فارژیم ضد التهابیابزار بقای موجود زنده از همه چیز موج استتیوتیکسن داروی ضد جنوناز تکینگی تا مغز از مغز تمیدان مغناطيسي زمین بشر سینوریپا داروی ترکیبی ضدتری فلوپرازینهر جا که جات میشه، جات نیطبیعت موجی جهانبیهوش کردن در جراحی و بیمکودکان را برای راه آماده حقیقت خواب و رویادنیا، هیچ استآنچه واقعیت تصور میکنیم مغز مانند تلفن استاندوه در دنیا استدرهای اسرارآمیز و پوشیدهبزرگ شدن تقریبا ناگهانی لوزالمعده(پانکراس)مصنوعنورون هاي مصنوعی می توانرجزخوانی هایی که امروز بابزارهای بقای از نخستین همکاری یا رقابتتکامل تکنولوژیاز تکامل تا مغز، از مغز تما تحت کنترل ژنها هستیم یسکوت و نیستیتست آر ان اس دز میاستنی گوقتی تو از یاد گرفتن باز علم ساختن برج های چرخانبا طبیعت بازی نکنکار با یگانگی و یکپارچگیحافظه و اطلاعات در کجاست ديدن با چشم بسته در خواب آیا مصرف مولتی ویتامین همغز انسان رو به کوچک تر شانسان جدید از چه زمانی پادرگیری مغز در بیماری کویتفاوت مغز انسان و میمون همقابله ی منطقی با اعتراضچگونه مولکول های دی ان ایزمان و گذر آن سریع استاحیای بینایی نسبی یک بیمهوموارکتوس ها ممکن است دتئوری تکامل امروز در درماستفاده از مغز، وزن را کممبتکران خودشکوفاسادیسم یا لذت از آزار دادتصادف یا قوانین ناشناختهواقعیت چند سویهعادت دادن مغز بر تفکربازسازي مغز و نخاع چالشی کریستال زمان(قسمت سوم)حس و ادراک قسمت 75دانشمندان نورون مصنوعی سآیا احتمال دارد رویا از آمغز را از روی امواج بشناساولین سلول مصنوعیدست آسمانتلاش ها برای کشف منابع جدمنابع انرژی از نفت و گاز نگاه مادی غیر علمی استزندگی زودگذراختراع جدید اینترنت کوانهوش مصنوعی از عروسک بازی سرگردانیتاثیر کلام در آیات کلام باصل بازخوردمدل هولوگرافیک تعمیم یافتغییرات مغز پس از 40 سالگیواکسن آلزایمرمقالاتگوش دادن بهتر از حرف زدنحس و ادراک قسمت هشتاد و نداروی لیراگلوتیدآیاما مقهور قوانین فیزیکALS نگاهی کامل بر بیماری ونقش نظام غذایی در تکامل مذرات کوانتومی زیر اتمی قاین ابتدای تناقض هاستتمرکز و مدیتیشنارتباط هوش ساختار مغز و ژمنبع هوشیاری کجاست قسمت چالش هوشیاری و اینکه چرا زاوسکا درمان گوشرهوش مصنوعی از عروسک بازی شنا در ابهای گرم جنوب نیاتاثیر گیاه خواری بر رشد واعتماد به خودجهل مقدسحس و ادراک قسمت دوازدهمگریه ی ابر، رمز طراوت باغآرامش و دانشداروی ضد چاقیفیزیکدانان ماشینی برای تنقش درختان در تکاملرنگین کماناکوییفلکسنتایج نادانی و جهلتو کز محنت دیگران بی غمیاز فرد ایستا و متعصب بگذرمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتو پیچیده ترین تکنولوژی از مخالفت بشنومنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتزبان شناسی نوین نیازمند تاثیر درجه حرارت بر عملکهوش مصنوعی در تفکر خلاق اشگفتی های زنبور عسلبه هلال بنگریاد گرفتن مداومجهان پیوستهخلا، خالی نیستپیچیدگی های مغزی در درک زمرکز هوشیاری، روح یا بدن آغاز فرایند دانستندر هم تنیدگی کوانتومی و دبخشیدن دیگران یعنی آرامشفراتر از دیوارهای باورنقص های سیستمی ایمنیروح در جهانی دیگر استابزار هوش در حال ارتقا ازچرا بیماری های تخریبی مغتولید یا دریافت علماز تلسکوپ گالیله تا تلسکمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمسلول های بنیادیتاثیر درجه حرارت بر عملکهوش عاطفی قسمت اولشباهت های ریشه ای چند بیمبوزون هیگز جهان را از متلژنهای حاکم بر انسان و انسجهش تمدنی عجیب و شگفت انسخوش خیالی و خوش بینیپیشرفت ذهن در خلاقیت استمزایای شکلات تلخ برای سلالکترومغناطیس شنوایی و هدرمان های جدید ALSبرخی ملاحظات در تشنج های قلب و عقلنه ناامیدی بلکه ارتقاروشهای شناسایی قدرت شنواابزار بقا از نخستین هماننشانه های گذشته در کیهان توهم تنهاییاز تکینگی تا مغز از مغز تمولکول ضد پیریسندرم گیلن باره به دنبال تاریخ همه چیز را ثبت کردههیچ چیز، چقدر حقیقی استضایعه ی شبکه لومبوساکرالبیماری آلزایمر، استیل کوکنگره بین المللی سردرد دجدایی خطای حسی استخطا در محاسبات چیزی کاملپرورش مغز مینیاتوری انسامطالبه ی حق خودامیدواری و مغزدرمان جدید ام اسبرخی روش های تربیتی کودکقبرستان ها با بوی شجاعتنوار مغز ترجمه رخدادهای رژیم غذایی حاوی تخم مرغ وابزار بقای موجود زنده از همه چیز و هیچ چیزتیک و اختلال حرکتیاز تکینگی تا مغز از مغز تمیدان های مغناطیسی قابل سیگار عامل افزایش مرگ ومتری فلوپرازینهر حرکت خمیده می شود و هر طبیعت بر اساس هماهنگیبیهوشی در بیماران دچار اکوری گذرای ناشی از موبایحقیقت در علم، هرگز نهایی دندان ها را مسواک بزنید تآنچه حس می کنیم، نتیجه ی مغز مادران و کودکان در زماندوه دردی را دوا نمیکنددرون قفس یا بیرون از آنبزرگترین خطایی که مردم ملیروپریم داروی ترکیبی ضدنورون های ردیاب حافظهرحم مصنوعیابزارهای دفاعی و بقای موهمانند سازی در انسانتکامل جریان همیشگی خلقتاز تکامل تا مغز، از مغز تمانند آب باشسکوت، پر از صداتشنچ پانایوتوپولوس تشنج وقتی ریشه ها عمیقند از چیعلایم کمبود ویتامین E را بالاترین هدف از دولتکارهای کوچک، بی ارزش نیسحافظه و اطلاعات در کجاستدی متیل فومارات(زادیوا)(آیا مغز تا بزرگسالی توسعمغز انسان رو به کوچکتر شدانسان خطرناکترین موجوددرگیری مغز در بیماران مبتفاوت ها و تمایزها کلید بمقابله با کرونا با علم اسچگونه میتوان با قانون جنزمان و صبراحیای بینایی نسبی یک بیمهورمون شیرساز یا پرولاکتتئوری تکامل در پیشگیری و استفاده از نظریه ی تکامل متواضع باشسازگاری با محیط بین اجزاتضادهای علمیواقعیت چیستعارضه جدید ویروس کرونا سبحتی علمی درباره تمایل بکشف مکانیسم عصبی خوانش پحس و ادراک قسمت 78دانشمندان یک فرضیه رادیکآیا احتمال دارد رویا از آمغز زنان جوانتر از مغز مراوکرلیزوماب داروی جدید شدست بالای دستتلاش های جدید در ALSمنابع انرژی از نفت و گاز نگاه محدود و تک جانبه، مشزندگی سلول در بدن، جدای اادامه بحث تکامل چشمهوش مصنوعی از عروسک بازی سربازان ما محققا غلبه می تاثیر کپسول نوروهرب بر ناصل در هم تنیدگی و جهانی تغییرات آب و هوایی که به واکسن ایرانی کرونا تولیدتاثیر ویتامین دی بر بیماگوشه بیماری اتوزومال رسسحس و ادراک قسمت هشتاد و شداروی تشنجی دربارداریآگاهی فراتر از آگاهیفقر داده ها در هوش مصنوعینقش نظریه تکامل در شناساذرات کوانتومی زیر اتمی قاینکه به خاطرخودت زندگی تمرکز بر هدفارتباط پیوسته ی جهانمنبع هوشیاری کجاست قسمت چالش کمبود اندام برای پیزبان فرایند تکاملی برای هوش مصنوعی از عروسک بازی شناخت و معرفت، و نقش آن دتاثیر گیاه خواری بر رشد واعتماد بی موردوراپامیل در بارداریجهان فراکتالحس و ادراک قسمت سومگربه شرودینگر و تاثیر مشآرامش و سکونداروی ضد تشنج با قابليت تفال نیکونقش ذهن و شناخت در حوادث رهبر حقیقیاکسی توسین و تکامل پیش انجات در راستگویینخاع ما تا پایین ستون فقرتو آرامش و صلحیاز نخستین همانند سازها تمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتزبان، نشان دهنده ی سخنگو تاثیر درجه حرارت بر عملکهوش مصنوعی در خدمت خلق وحشانس یا نتیجه ی تلاشبه کدامین گناه کشته شدندیاد بگیر فراموش کنیجهان پیوستهخلاصه ای از مطالب همایش مپیوند قلب خوک، به فرد دچامرکز حافظه کجاستآغاز فصل سرما و دوباره تکدر هر سوراخی سر نکنبخشش، عقلانی یا غیر عاقلفرد موفقنقص در تشخیص هیجانات عامروح رهاییابزار بقا از نخستین همانچرا حیوانات سخن نمی گوینتولید پاک و فراوان انرژیاز تلسکوپ گالیله تا تلسکمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمسلول های بنیادی منابع و اتاثیر رو ح و روان بر جسمهوش عاطفی قسمت دهمشباهت کیهان و مغزبی نهایت در میان مرزهاکفش و کتابجهشهای مفید و ذکاوتی که دخوشبختی چیستپیشرفتی مستقل از ابزار همسمومیت دانش آموزان بی گالکتروتاکسی(گرایش و حرکدرمان های جدید میگرنبرخی مرزهای اخلاق و علوم قلب یا مغزنه به اعدامروشی برای بهبود هوش عاطفابزار بقا از نخستین هماننشانه های پروردگار در جهتوهم جداییاز تکینگی تا مغز از مغز تمولتیپل اسکلروز در زنان سندرم پیریفورمیستاریخ، اصیل نیست و ساخته هیچ وقت خودت را محدود به ضایعه ی عروقی مخچهبیماری الزایمرکنگره بین المللی سردرد دجریان انرژی در سیستم های خطا در محاسبات چیزی کاملپرکاری تیروئیدمطالبی در مورد تشنجامیدی به این سوی قبر نیستدرمان جدید ای ال اس، توفربرخی سلولهای عصبی در تلاقدم زدن و حرکت دید را تغینوار مغز در فراموشی هارژیم غذایی سالم و ضد التهابزار بقای موجود زنده از همه چیز کهنه میشودتیکاگرلور داروی ضد انعقااز تکینگی تا مغز از مغز تمیدان های کوانتومی خلاسیاهچاله هاترک امروزهرچیز با یک تاب تبدیل به طعمه ی شبکه های ارتباط اجبیوگرافیکی غایب شدی تا نیازمند دلحقیقت راستین انسان علم بده روش موفقیتآنها نمیخواهند دیگران رامغز چون ابزار هوش است دلیاندوهگین نباش اگر درب یا درون آشفته ی تو و ظاهر خنبزرگترین درد از درون است لیس دگرامفتامین یا ویاسنوروپلاستیسیتی چیسترحم مصنوعیابعاد و نیازهای تکاملیهمجوشی هسته ای، انرژِی بتکامل داروینی هنوز در حااز تکامل تا مغز، از مغز تماه رجبسکته مغزیتشنج چیستویتنام نوعی کرونا ویروس علایم کمبود ویتامین E را باهوش ترین و با کیفیت تریکارهایی بیش از طراحی و گپحافظه ی هوش مصنوعیدین اجباریآیا همه جنایت ها نتیجه بیمغز ایندگان چگونه استانسان عامل توقف رشد مغزدرگیری مغزی در سندرم کووتفاوت ها را به رسمیت بشناملاحظه های اخلاقی دربارهچگونه مغز ما، موسیقی را پزمان واقعیت است یا توهماحتیاط در ورزش زانو در خاهوش فوق العاده، هر فرد استئوری جدید، ویران کردن گاستفاده از هوش مصنوعی در مجموعه های پر سلولی بدن مستم با شعار قانون بدترین تظاهر خوابیده ی مادهواقعیت چیستعدم توقف تکامل در یک اندابحث درباره پیدایش و منشا کشف مکانیسمی پیچیده در بحس و ادراک قسمت 82دانشمندان ژنی از مغز انسآیا برای تولید مثل همیشه مغزهای کوچک بی احساسايندگان چگونه خواهند دیددستورالعمل مرکز کنترل بیتلاش های جدید در درمان فرمنابع انرژی از نفت و گاز نگاه کلی نگرزندگی، مدیریت انرژیاداراوون تنها داروی تاییهوش مصنوعی از عروسک بازی سردرد میگرنتاثیر کپسول نوروهرب بر تاصل علت و تاثیرتغییرات تکاملی سر انسان واکسن اسپایکوژنصفحه اصلیگوشت خواری یا گیاه خواریحس و ادراک قسمت پنجمداروی جدید ALSفلج نخاعی با الکترودهای نقش هورمون های تیروئید دذرات کوانتومی زیر اتمی قاینکه خانواده ات سالم باتمرکز بر امروزارتباط انسانی، محدود به منبع هوشیاری کجاست قسمت چالش دیدگاه های سنتی در بزبان متغیرهوش مصنوعی از عروسک بازی شناخت حقیقت یا آرزوهای گتاثیر گیاه خواری بر رشد واعتیاد و تلاش های درمانی ورزش هوازی مرتب خیلی به قجهان قابل مشاهده بخش کوچحس و ادراک قسمت سی و هشتمگزیده ای از وبینار یا کنفآرامش(سکوت) stillness و تکاپوداروی ضد تشنج با قابليت تفاکسیبتنقش روی و منیزیم در سلامتروی و منیزیم در تقویت استاکسکاربازپین در درمان تشاگر فقط مردم میفهمیدند کنخستین تمدن بشریتو افق رویداد جهان هستیاز نخستین همانند سازها تمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتزبان، وسیله شناسایی محیطتاثیر درجه حرارت بر عملکهوش مصنوعی در خدمت خلق وحشانس یا تلاشبه امید روزهای بهتریادگیری مهارت های جدید دجهان پر از چیزهای اسرار آخلاصه ای از درمان های جدیپیوند مغز و سر و چالشهای مرکز حافظه کجاستآغاز مبهم آفرینشدر والنتاین کتاب بدید همبدون پیر فلکفرد یا اندیشهنقطه ی رسیدن به قلهروزه داری متناوب، مغز را ابزار بقا از نخستین همانچرا حجم مغز گونه انسان درتولید اندام با چاپ سه بعداز تکنیکی تا مغز از مغز تمنبع هوشیاری در کجاست؟ قسلول های بدن تو پیر نیستنتاثیر روده بر مغزهوش عاطفی قسمت دومشباهت زیاد بین سلول هاي عبی هیچ می ایی و بی هیچ میرکل اقیانوس در یک ذرهجهشهای مفید و ذکاوتی که دخوشبختی دور از رنج های مپپوگستمسمومیت دانش آموزان، قماالکترودهای کاشتنیدرمان های جدید در بیماری برخی نکات از گاید لاین پرقلب دروازه ی ارتباطنه به اعدامروشی جدید در درمان قطع نخابزار بقا از نخستین هماننشانه های بیداری روحیتوهم جدایی و توهم علماز تکینگی تا مغز از مغز تمواد کوانتومی جدید، ممکنسندرم پیریفورمیستازه های اسکیزوفرنی(جنوهیچ کاری نکردن به معنی چیضایعات در عصب زیر زبانیبیماری ای شبیه آلزایمر و کنترل همجوشی هسته ای با هجریان انرژی در سیستم های خطای ادراک کارماپرتوهای صادر شده از سیاهمطالعه ای بیان میکند اهدامیدی تازه در درمان سرطادرمان جدید سرطانبرخی سيناپسها طی تکامل و قدرت مردمنوار مغز در تشخیص بیماری رژیم غذایی ضد التهابیابزار بقای موجود زنده از همه چیز در زمان مناسبتیروفیبان موثر در سکته ی از تکینگی تا مغز از مغز تمیدان بنیادین اطلاعاتسیاهچاله های فضایی منابعترکیب آمار و ژنتیکهز ذره، یک دنیاستظهور امواج مغزی در مغز مصبیوگرافیکیهان خود را طراحی میکندحقیقت غیر فیزیکیدهن، بزرگترین سرمایهآنژیوگرافی از مغزمغز چگونه صداها را فیلتر اندام حسی، درک از بخش هایدروغ نگو به خصوص به خودتبسیاری از مجرمان، خودشانلا اکراه فی الدیننوروز مبارکرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرابعاد اضافه ی کیهانهمراه سختی، اسانی هستتکامل داروینی هنوز در حااز تکامل تا مغز، از مغز تماپروتیلینسال سیزده ماههتشنج و حرکات شبه تشنجی قاویتامین E برای فعالیت صحعلائم عصبی آلزایمر، با اباور و کیهان شناسیکاربرد روباتهای ريزنانوحافظه انسان و حافظه ی هوشدین، اجباری نیستآیا هوش مصنوعی می تواند نمغز ابزار بقای برتر مادیانسانیت در هم تنیده و متصدرگیری مغزی در سندرم کووتفاوت های بین زن و مرد فقملاحظات بیهوشی قبل از جرچگونه مغز پیش انسان یا همزمان پلانکاحتیاط در تعویض داروهاهوش مصنوعی می تواند بر احتا 20 سال آینده مغز شما به استفاده از انرژی خلامجرم، گاهی قربانی استستم، بی پاسخ نیستتظاهری از ماده است که بیدواقعیت های متفاوتعدم درکبحثي درباره هوش و تفاوتهکشف ارتباط جدیدی از ارتبحس و ادراک قسمت 87دانشمندان پاسخ کوانتومی آیا بزرگ شدن مغز فقط در دمغز، فقط گیرندهايا اراده آزاد توهم است یدغدغه نتیجه ی نادانی استتلاش های جدید در درمان سرمنابع انرژی از نفت و گاز نگاه انسان محدود به ادرازندان ذهنیادب برخورد با دیگرانهوش مصنوعی از عروسک بازی سردرد میگرن در کودکانتاثیر کپسول نوروهرب بر ساصل عدم قطعیت از کوانتوم تغذیه بر ژنها تاثیر داردواکسن اسپایکوژن ضد کروناسوالات پزشکیگیلگمش باستانی کیستحس و ادراک قسمت پنجاهداروی جدید s3 در درمان ام فلج بل، فلجی ترسناک که آننقش هورمون زنانه استروژنرفلکس وتری با توضیح دکتر اینترنت بدون فیلتر ماهواتمساح حد واسط میان مغز کوارتباط از بالا به پایین ممنبع هوشیاری کجاست قسمت چاالش ها در تعیین منبع هوزبان مشترک ژنتیکی موجوداهوش مصنوعی از عروسک بازی شناخت درون، شناخت بیرون؛تاثیر گیاهخواری بر رشد و اعتیاد را به دور بیندازورزش هوازی ، بهترین تمریجهان موازی و حجاب هاحس و ادراک قسمت سی و ششمگزارش یک مورد جالب لخته وآزمون تجربی، راهی برای رداروی ضد تشنج توپیراماتفاجعه ی جهل مقدسنقش روزه داری در سالم و جرویا و واقعیتنقش رژیم غذایی بر رشد و ارویا و کابوساگر میدانی مصیبت بزرگتر نخستین تصویر از سیاهچالهتو انسانی و انسان، شایستاز نخستین همانند سازها تمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتزدودن نقص از هوش مصنوعیتاثیر درجه حرارت بر عملکهوش مصنوعی درمانگر کامپیشاهکار قرنبه بالا بر ستارگان نگاه کیادگیری هوش مصنوعی، عمیقجهان پر از چیزهای جادویی خم شدن فضا-زمانپیوند اندام از حیوانات بمرکز خنده در کجای مغز استإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَدر یک فراکتال هر نقطه مرکبدون بار گذشتهفرد حساس از نظر عاطفی و بنقطه ای بود و دگر هیچ نبوروزه داری و التهاب زیانبابزار بقا از نخستین همانچرا خشونت و تعصبتولید سلولهای جنسی از سلاز تکینگی تا مغز و از مغز منبع هوشیاری در کجاست؟(قسلول بنیادی و ای ال استاثیر روزه داری بر سلامت هوش عاطفی قسمت سومشباهت زیاد بین سلول هاي عبی ذهن و بی روحکلمات بلند نه صدای بلندجوانان وطنخانه ی تاریکپایان، یک آغاز استمسیر دشوار تکامل و ارتقاالگو نداشتیمدرمان های جدید سرطانبرخی نرمش ها برای درد زانقلب روباتیکنه بدبخت بلکه نادانروشی جدید در درمان نابینابزار بقا از نخستین هماننظام مثبت زندگیتوهم جسماز تکینگی تا مغز از مغز تموجود بی مغزی که می تواندسندرم پای بی قرارتازه های بیماری پارکینسوهیچ کس مانند تو نگاه نمیکضرورت زدودن افکاربیماری ای شبیه ام اس مولتکنترل جاذبهجریان انرژی در سیستم های خطای حسپرتوزایی از جسم سیاهمعماری، هندسه ی قابل مشاامگا سه عامل مهم سلامتدرمان جدید سرطانبرداشت مغز ما از گذر زمانقدرت و شناخت حقیقتنوار مغزی روشی مهم در تشخرژیم غذایی ضد دردابزار بقای موجود زنده از همه چیز در زمان کنونی استتکنولوژی های جدید و حالتاز تکینگی تا مغز از مغز تمیدازولام در درمان تشنج سیاهچاله ها، دارای پرتو ترکیب حیوان و انسانهزینه ای که برای اندیشیدظرف باید پر شود چه با چرک بیان ژن های اسکیزوفرنی دکیهانِ هوشیارِ در حال یاحقیقت غیر قابل شناختدو ویژگی انتزاع و قدرت تجآنان که در قله اند هرگز خمغز ناتوان از توجیه پیداانرژی بی پایان در درون هردریای خدابسیاری از بیماری های جدیلاموژین داروی ضد اوتیسم؟نوروز یا روز پایانیرساناها و ابر رساناها و عابعاد بالاترهمراهی میاستنی با برخی ستکامل داروینی هنوز در حااز تکامل تا مغز، از مغز تماجرای جهل مقدسسانسور از روی قصد بسیاری تشنج عدم توازن بین نورون ویتامین E در چه مواد غذایعلت خواب آلودگی بعد از خوباید از انسان ترسیدکاربرد روباتهای ريز، در حباب های کیهانی تو در تودیوار همه اش توهم بودآیا هوش مصنوعی زندگی بشرمغز ابزار برتر بقاانسانیت در برابر دیگراندرگیری اعصاب به علت میتوتفاوت های تکاملی در مغز وممانتین یا آلزیکسا یا ابچگونه هموساپينس بر زمین زمان به چه دلیل ایجاد میشاحساس گذر سریعتر زمانهوش مصنوعی و کشف زبان هایتا بحر یفعل ما یشااستفاده از سلول های بنیامحل درک احساسات روحانیستون فقرات انسان دو پا جلتعویض دارو در تشنجواقعیت و مجازعدالت برای من یا برای همهبحثی جالب درباره محدودیتکشف جمجمه ای درکوه ایرهوحس و ادراک قسمت چهلدانشمندان اولین سلول مصنآیا تکامل و تغییرات ژنتیمغزتان را در جوانی سیم کشايا اراده آزاد توهم است یذهن ما از در هم شکستن منبتلاش های جدید شرکت نورالمنابع انرژی از نفت و گاز نگاه از بیرون مجموعهزونیسومایدادراک ما درک ارتعاشی است هوش مصنوعی از عروسک بازی سردرد میگرنی در کودکانتاثیر کپسول نوروهرب بر ساصل، روان و نفس استثبت و دستکار ی حافظهواکسن دیگر کرونا ساخته شپیامهای کاربرانگیاه بی عقل به سوی نور میحس و ادراک قسمت پنجاه و یآپومورفین در پارکینسونداروی جدید لنفوم و لوکمیفلج خوابنقش ویتامین K در ترمیم اسرفتار مانند بردهایندرالتنفس هوازی و میتوکندریارتباط بین هوش طبیعی و هومنبع هوشیاری کجاست قسمت نابینایی در نتیجه ی گوشی زبان چهار حرفی حیات زمینهوش مصنوعی از عروسک بازی شناسایی تاریخچه ی تکاملیتاثیر انتخاب از طرف محیط اعداد بینهایت در دنیای مورزش و میگرنجهان ما میتواند به اندازحس و ادراک قسمت سیزدهمگشایش دروازه جدیدی از طرآزمون ذهنی گربه ی شرودینداروی ضد جنون در درمان تیبحثی در مورد عملکرد لوب ففاصله ها در مکانیک کوانتبحثی درباره هوش و تفاوتهفاصله ی همیشگی تصویر سازنقش رژیم غذایی در رشد و ارویا و خبر از آیندهاگر نیروی مغناطیس نباشد نخستین روبات های زنده ی جتو با همه چیز در پیوندیاز نخستین همانند سازها تمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسفر فقط مادی نیستتاثیر درجه حرارت بر عملکهوش مصنوعی درخدمت خلق وحشاهکار شش گوشبه بالاتر از ماده بیندیشیادگرفتن، آغاز حرکت است جهان دارای برنامهخونریزی مغز در سندرم کووپیوند اندام حیوانات به امرگ چیستافت فشار خون ناگهانی در ودر کمتر از چند ماه سوش جدبدون زمان، ماده ای وجود نفردا را نمیدانیمنقطه بی بازگشتروزه داری و بیمار ی ام اس ابزار بقا از نخستین همانچرا در مغز انسان، فرورفتتولترودیناز تکینگی تا مغز از مغز تمنبع خواب و رویاسلول بنیادین از مخاط بینتاثیر روغن رزماری استنشاهوش عاطفی قسمت ششمشجاعت و ترسبی سوادی در قرن 21کلوزاپین داروی ضد جنونجوانان وطنخانواده پایدارپاکسازی مغزمسئول صیانت از عقیده کیسالگو و عادت را بشکن و در ادرمان های رایج ام اسبرخی نرمش ها برای زانوقلب را نشکننه جنگ و نه خونریزیروشی جدید در درمان سکته مابزار بقا از نخستین هماننظریه ی تکامل در درمان بیتوهمات و شناخت حقیقتاز تکینگی تا مغز از مغز تموجودات مقهور ژنها هستندسندرم پس از ضربه به سرتازه های درمان ام اسهیچ کس حقیقت را درون مغز ضرب المثل یونانیبیماری اسپینال ماسکولار کندر در بیماریهای التهابجراحی گردن همیشه برای دیخطر آلودگی هواپرسش و چستجو همیشه باقی امعنی روزهاما شما از دید خفاش کور هدرمان دارویی سرطان رحم ببرداشتت از جهان رو زیاد قدرت کنترل خودنوار مغز، مفید و بی خطرراه فراری نیستابزار بقای موجود زنده از همه چیز، ثبت می شودتکنولوژی و پیشرفتاز تکینگی تا مغز- از مغز مکان زمان یا حافظه زمانسیاهچاله و تکینگی ابتدایترازودونهزینه سنگین انسان در ازاعقل مجادله گربیان حقیقتکیست هیداتید مغزحقیقت، آن چیزی نیست که جلدو بیماری روانی خود بزرگ آنزیم تولید انرژی در سلومغز و قلب در جنین موش مصنانرژی تاریکدرک فرد دیگر و رفتارهای ابسیاری از بیماری های جدیلایو دوم دکتر سید سلمان فنورالژیرستگاری محدود به یک راه ناتفاق و تصادفهمراهی نوعی سردرد میگرنیتکامل داروینی هنوز در حااز تکامل تا مغز، از مغز تماجرای عجیب گالیلهسانسور بر بسیاری از حقایتشویق خواندن به کودکانویتامین کاعماد الدین نسیمی قربانی بابا زود بیاکاش شرف اجباری بود یا حتیحباب هایی تو در تودیوار، از ابتدا توهم بودآیا هوش ارثی دریافتی از پمغز از بسیاری حقایق می گرانسان، گونه ای پر از تضاددرب بسته با غیر خود باز متفاوت های زبانی سرمنشا تمن کسی در ناکسی دریافتم چگونه هوشیاری خود را توسزمان شگفت انگیزاحساسات کاذبهوش مصنوعی یا حماقت طبیعتاول کف پا و حقیقتاستفاده از سلول های بنیامحل درک احساسات روحانی دستارگانی قبل از آغاز کیهتعامل انسان و هوش مصنوعیواقعیت و انعکاسعسل طبیعی موثر در کنترل ببحثی در مورد نقش ویتامين کشف جدید تلسکوپ جیمز وبحس و ادراک قسمت چهل و هفتدانشمندان تغییر میدان مغآیا جنین انسان، هوشمندی مغزتان را در جوانی سیمکشای نعمت من در زندگیمذهن چند جانبه نیازمند نگتلاش هایی در بیماران قطع منابع انرژی از نفت و گاز نگاه از دور و نگاه از نزدزونا به وسیله ویروس ابله هوش مصنوعی از عروسک بازی سردرد و علتهای آنتاثیر کتامین در درمان پااصلاح خطا با رفتن بر مسیرثبت امواج الکتریکی در عصواکسن دیگری ضد کرونا از دسایتهای دیگرگیاه خواری و گوشت خوار کدحس و ادراک قسمت پنجاه و دآپومورفین در پارکینسونداروی جدید میاستنی گراویفلج خواب چیستنقش ژنتیک در درمان اختلارفتار وابسته به شکلایا کوچک شدن مغزانسان التنفس هوازی و میتوکندریارتباط شگفت مغز انسان و فمنبع هوشیاری کجاست قسمت ناتوانی از درمان برخی ویزبان نیاز تکاملی استهوش مصنوعی از عروسک بازی شناسایی سلول های ایمنی ابقا با سازگارترین فرد اسورزش بهترین درمان بیش فعجهان مادی، تجلی فضا در ذهحس و ادراک قسمت ششمپل جویی اصفهانآزمون ذهنی گربه شرودینگردارویی خلط آوردارویی ضد بیش فعالی سیستبحثی درباره هوش و تفاوتهفتون های زیستینقش زنجبیل در جلوگیری از رویا بخشی حقیقی از زندگی اگر نعمت فراموشی نبود بسنرمش های مفید برای درد زاتو با باورهایت کنترل میشاز نشانه ها و آثار درک شدمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسفر نامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکهوش مصنوعی ساخته هوش طبیشاید گوشی و چشمی، آماده شبه جای محکوم کردن دیگران یادآوری خواب و رویاجهان در حال نوسان و چرخشخواندن ، یکی از شستشو دهنپیوند سر آیا ممکن استمرگ و میر پنهانافت هوشیاری به دنبال کاهدر آرزوهایت مداومت داشتهبرنامه و ساختار پیچیده مفرزندان زمان خودنمیتوان با بیرون انداختنروزه داری سلول های بنیادابزار بقا از نخستین همانچرا ذرات بنیادی معمولاً تومورها و التهاب مغزی عااز تکینگی تا مغز از مغز تمنتظر نمان چیزی نور را بهسلول عصبی شاهکار انطباق تاثیر رژیم گیاه خواری بر هوش عاطفی بیشتر در زنانشرکت نورالینک ویدیویی ازبی شرمیکلید نزدیک و نگاه تو بر فجواب دانشمند سوال کننده خار و گلپارادوکس ها در علممسئولیت جدیدالگوی بنیادین و هوشیاریدرمان های علامتی در ام اسبرخی نرمش های گردنقوی تر باشچه زیاد است بر من که در ایريتوکسيمب در درمان ام اسابزار بقا از نخستین هماننظریه ی تکامل در درمان بیتوکل بر خدااز تکینگی تا مغز از مغز تمورد نادر همپوشانی دو بیسندرم جدایی مغزتبدیل پلاستیک به کربن و سهیچ اندر هیچضربه مغزی در تصادف رانندبیماری اضطراب عمومیکندر علیه سرطانجستجوی متن و تصویر به صورخطرات هوش مصنوعیپرسشگری نامحدودمعادله ها فقط بخش خسته کنامروز دانش ژنتیک هیچ ابهدرمان زخم دیابتی با تکنوبررسي علل احتمالي تغيير قدرت انسان در نگاه به ابعنوار مغز، ترجمه ی فعالیت راه نجاتابزار بقای موجود زنده از همه ی سردردها بی خطر نیستتکنولوژی جدید که سلول هااز تکینگی تا مغز- از مغز مکانیک کوانتومی بی معنی سیاهچاله ی منفرد یا سیاهترازودونهزاران سال چشم های بینا وعقل سالمبیداری و خواب کدام بهتر اکیست کلوئید بطن سومحقایق ممکن و غیر ممکندو بار در هفته ماهی مصرف آواز خواندن در قفس، نشانمغز و اخلاقانرژی تاریک که ما نمی تودرک نیازمند شناخت خویش ابشکه ای که ته نداره پر نملبخند بزن شاید صبح فردا زنوسانات کوانتومی منبع مارشته نوروایمونولوژی و نقاتوبان اطلاعات و پلِ بینهندسه ی پایه ایتکامل زباناز تکامل تا مغز، از مغز تماده ی تاریکساهچاله ها تبخیر نمیشودتشخیص ژنتیکی آتروفی های ویتامین کا و استخوانعوامل موثر در پیدایش زباباد و موجکتاب گران و پرهزینه شد ولحد و مرزها توهم ذهن ماستدید تو همیشه محدود به مقدآیا هوش سریعی که بدون احسمغز به تنهایی برای فرهنگ انعطاف پذیری مکانیسمی علدرختان چگونه بر تشکیل ابتفاوت ایستایی و تکاپومن پر از تلخیمچگونه واکسن کرونا را توززمزمه ات مانده در گوشماخلاق و علوم اعصابهوش مصنوعی گوگل به کمک تشتابوهای ذهنیاستفاده از سلول های بنیامحدودیت چقدر موثر استسخن نیکو مانند درخت نیکوتعامل انسان با هوش مصنوعواقعیت تقویت شدهعشق درونی به یگانگی خلقتبحثی در مورد نقش کلسیم و کشتن عقیده ممکن نیستحس و ادراک قسمت چهل و هشتدانشمندان روش هاي جدیدی آیا جهان ذهن و افکار ما ممغط یک گیرنده استای همه ی وجود منذهن هوشیار در پس ماده ی متلاشی برای درمان قطع نخامنابع انرژی از نفت و گاز نگاه از درون قفس یا بیرونزیان غذاهای پرچربهوش مصنوعی از عروسک بازی سردرد به دلیل مصرف زیاد متاثیر گیاه خواری بر رشد واصول انجام برخی نرمش ها دجلو رفتن یا عقبگردواکسن سرطانگیرنده باید سازگار با پیحس و ادراک قسمت پنجاه و سآب زندگی است قسمت چهارمداروی جدید آلزایمرفلج دوطرفه عصب 6 چشمنقش گرمایش آب و هوا در همرفتار اجتماعی انسان، حاصایا این جمله درست است کسیتنفس بدون اکسیژنارتباط شگفت انگیز مغز انمنبع هوشیاری کجاست قسمت ناتوانی در شناسایی چهره زبان و کلمه حتی برای کسانهوش مصنوعی از عروسک تا کمشواهدی از نوع جدیدی از حابقا در ازای بیماریورزش در کمر دردجهان مرئی و نامرئیحس و ادراک قسمت شصت و هشتپل خواجو اصفهانآزادی عقیده، آرمانی که تآزار دیگری، آزار خود استداستانها و مفاهیمی اشتبابحثی درباره هوش و تفاوتهفروتنی معرفتینقش زبان در سلطه و قدرت ارویا تخیل یا واقعیتاگر نعمت فراموشی نبود بسنرمش های مفید در سرگیجهتو باید نیکان را به دست باز نظر علم اعصاب یا نرووسمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسفر به مریخ در 39 روزتاثیر درجه حرارت بر عملکهوش مصنوعی، اتفاقات و تحشاید درست نباشدبه خوبی های دیگران فکرکنیاری خدا نزدیک استجهان در حال ایجاد و ارتقاخواب زمستانی سلول های سرپیوند سر، یکی از راه حلهامرگ و میر بسیار بالای ناشافتخار انساندر آسمان هدیه های نادیدنبرنامه ی مسلط ژنها در اختفرضیه ای جدید توضیح میدهنمیتوان بر سیاه سیاه نوشروزهای بد باقی نمیماندابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آتومورهای نخاعیاز تکینگی تا مغز از مغز تمنتظر زمان ایده آل نشوسلول عصبی، در محل خاص خودتاثیر رژیم گیاه خواری بر هوش عاطفی در زنان بیشتر اشربت ضد خلطبی عدالتی در توزیع واکسن کلام و زبان، گنجینه ای بسجواب سنگ اندازیخارق العاده و استثنایی بپاسخ گیاهان در زمان خوردمسئولیت در برابر محیط زیالگوبرداری از طبیعتدرمان ژنتیکی برای نوآوریبرخی یونها و مولکول های مقیچی ژنتیکینه عدم مطلق بلکه عدم با قریه زغالیابزار بقا از نخستین هماننظریه ی تکامل در درمان بیتوپیراماتاز تکینگی تا مغز از مغز تموسیقی نوسندرم دزدی ساب کلاوینتبدیل تراکت صوتی مصنوعی هیچگاه از فشار و شکست نترضررهای مصرف شکر و قند بر بیماری بیش فعالیکوچ از محیط نامناسبجستجوی هوشیاری در مغز مادفاع از پیامبرآلودگی هوا چالش قرن جدیدمعجزه های هر روزهانفجار و توقف تکاملی نشادرمان ساده ی روماتیسمبررسی مغز با امواج مادون قدرت ذهننوار عصب و عضلهراه های جدید برای قضاوت رابزار بقای موجود زنده از همه جا خیر بکارتکنولوژی جدید که سلول هااز تکینگی تا مغز- از مغزتمکانیزمهای دفاعی در برابسیاهچاله ی تولید کنندهتراشه مغز بدون واسطه ی دهستي مادي ای که ما کوچکترعقلانیت بدون تغییربیست تمرین ساده برای جلوکپسول ژری لاکتحل مشکلدو برابر شدن خطر مرگ و میآینه در اینهمغز و اخلاقانرژی خلا ممکن استدرک و احساسبشریت از یک پدر و مادر نیلحظات خوش با کودکاننوشیدن چای برای مغز مفید رشد مغز فرایندی پیچیده ااتوسوکسیمایدهندسه ی رایج کیهانتکامل زباناز خود رها شوماده ی خالیسایه ی هوشیاریتشخیص آلزایمر سالها قبل ویتامین کا در سبزیجاتعوامل ایجاد لغت انسانی و باد غرور و سر پر از نخوت وکتاب زیست شناسی باورحریص نباشدیدن خدا در همه چیزآیا هشیاری کوانتومی وجودمغز بیش از آنچه تصور میشواهرام مصر از شگفتی های جهدرختان اشعار زمینتفاوت ارباب و رهبر حقیقیمن بی من، بهتر یاد میگیرمچگونه آن شکری که می خوریمزنان باهوش تراخلاق پایه تکامل و فرهنگهوش مصنوعی گوگل به کمک تشتاثیر فکر بر سلامتاستفاده از سلول های بنیامحدودیت های حافظه و حافظسخن و سکوتتعداد کلی ذهن ها در جهان واقعیت خلا و وجود و درک معشق، شلوغ کردن نیستبحثی در مورد حقیقت فضا و گل خاردار، زیباستحس و ادراک قسمت چهل و دومدانشمندان روشی برای تبدیآیا جهش های ژنتیکی، ویرونفرت، اسیب به خود استای آنکه نامش درمان و یادشذهن و شیمی بدنتلاشی تازه برای گشودن معادغام میان گونه های مختلمنابع انرژی از نفت و گاز نگاه از درون مجموعه با نگزیباترین چیز در پیر شدنهوش مصنوعی از عروسک بازی سردرد تنشنتاثیر گیاه خواری بر رشد واصول توسعه ی یک ذهن کاملجلوتر را دیدنواکسن سرطانگالکانزوماب، دارویی جدیحس و ادراک قسمت پنجاه و شآب زندگی است قسمت هفتمداروی جدید ای ال اسفن آوری های جدید علیه شنانقش پیش زمینه ها و اراده رقیبی قدرتمند در برابر مایا ابزار هوشمندی یا مغز تنها مانع در زندگی موارد ارتباط شگفت انگیز مغز انمنبع هوشیاری کجاست قسمت نادیدنی ها واقعی هستندزبان و بیان نتیجه ساختماتاثیر احتمالی عصاره تغلیهوش مصنوعی از عروسک تا کمشواهدی از دنیسوان(شبه نئبقای حقیقی در دور ماندن اوزن حقیقی معرفت و شناختجهان مشارکتیحس و ادراک قسمت شصت و دوپلاسمای غالبآسيب میکروواسکولاریا آسدخالت در ساختار ژنهابحثی درباره هوش و تفاوتهفروتنی و غرورنقش زبان در سلطه و قدرت ارویا حقی از طرف خدااگر با مطالعه فیزیک کواننرمش های موثر در کمردردتو برای خزیدن خلق نشده ایاز نظر علم اعصاب اراده آزمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسفر تجهیزات ناسا به مریخ تاثیر درجه حرارت بر عملکهوش احساسیشایسته نیست در جیب خود قربه خودت مغرور نشوژن همه چیز نیستجهان ریز و درشتخواب سالم عامل سلامتیپیوندهای پیچیده با تغییرمرگ و سوال از قاتلافراد آغاز حرکت خودشان ردر آستانه ی موج پنجم کوویبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱فساد اقتصادی سیتماتیک درنمای موفقیتروزهای سختابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آتومورهای ستون فقراتاز تکینگی تا مغز از مغز تمنحنی که ارتباط بین معرفسلولهای ایمنی القا کنندهتاثیر رژیم گیاه خواری بر هوش عاطفی در زنان بیشتر اشش مرحله تکامل چشمبیمار 101 ساله، مبتلا به سکلام، در تحولی شگفت آور بجوسازی مدرنخبر مهم تلسکوپ هابلپختگی پس از چهل سالگي به مستند جهان متصلالتهاب شریان تمپورالدرمان پوکی استخوانبرخی اثرات مضر ویتامین دقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصنهایت معرفت و شناخت درک عریواستیگمینابزار بقا از نخستین هماننظریه ی ریسمانتوانایی مغز و دیگر اجزای از تکینگی تا مغز از مغز تموسیقی هنر مایع استسندرم سردرد به دلیل افت فتبدیل سلولهای محافط به سهیپرپاراتیروئیدیسمضررهای شکر بر سلامت مغزبیماری تی تی پیکوچک شدن مغز از نئاندرتاحفره در مغزدفاع در برابر تغییر ساختآلودگی هوا و ویروس کرونامعجزه ی چشمانقراض را انتخاب نکنیددرمان سرگیجه بدون نیاز ببررسی و اپروچ جدید بر بیمقدرت عشقنوار عصب و عضلهراه های جدید برای قضاوت رابزار بقای موجود زنده از همیشه چیزی برای تنهایی دتکینگیاز تکینگی تا مغز، از مغز ما انسانها چه اندازه نزدسیاره ی ابلهانتراشه ها روی مغزهستی ما پس از شروعی چگال عقیده ی بی عملبیش از نیمی از موارد انتقکامپیوتر سایبورگحلقه های اسرارآمیزدو برابر شدن خطر مرگ و میآیندهمغز و سیر تکامل ان دلیلی انرژِی برای ایجاد اضطرابدرک کنیم ما همه یکی هستیمبعد پنجملرزش ناشی از اسیب به عصبنوعی سکته مغزی ، وحشتناک رشد مغز علت تمایل انسان باتصال مغز و کامپیوترهندسه بنیادینتکامل زبان انسان از پیشیاز درخواست ها جدا شوماده ای ضد التهابیسایه را اصالت دادن، جز فرتشخیص ایدزویتامین بی 12 در درمان دردعواملی که برای ظهور لغت ابار مغز بر دو استخوانکتاب طبیعت در قالب هندسهحرکات چشم، ترجمه کننده ی دیدگاه نارسای دوگانه ی مآیا واکنش های یاد گرفته ومغز برای فراموشی بیشتر کاولویت بندی ها کجاستدرد و درستفاوتهای جنسیتی راهی برامننژیتچگونه انتظارات بر ادراک زنجیرها را ما باید پاره کاختلاف خانوادگی را حل کنهوش مصنوعی الفاگوتاثیر مشاهده بر واقعیت باستفاده از سلول های بنیامحدودیت درک انسانسخن پاک و ثابتتعذیه ی ذهنوالزارتان داروی ضد فشار عصب حقوق نورولووگل درون گلدانحس و ادراک قسمت چهل و سومدانش، قفل ذهن را باز میکنآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجنقاشی هایی با بوی گذشته یایمپلانت مغزیذهن تو همیشه به چیزی اعتقتلاشی جدید در درمان ام اسادغام دو حیطه علوم مغز و منابع انرژی از نفت و گاز نگاه حقیقی نگاه به درون ازیباترین چیز در افزایش سهوش مصنوعی از عروسک بازی سردرد سکه ایتاثیر گیاه خواری بر رشد واصول سلامت کمرجمجمه انسان های اولیهواکسن ضد اعتیادگام کوچک ولی تاثیرگذارآب زندگی است قسمت اولداروی جدید برای میاستنی فناوری هوش مصنوعی نحوه خنقش آتش در رسیدن انسان بهرموزی از نخستین تمدن بشرایا بیماری ام اس (مولتیپتنها در برابر جهانارتباط غیرکلامی بین انسامنبع هوشیاری کجاست قسمت نادانی در قرن بیست و یکم،زبان و بیان، در سایه پیشرتاثیر ترکیبات استاتین (سهوش مصنوعی از عروسک تا کمشیشه ی بازالتی و سیلیکونبلندی در ذهن ما درک بلندیوزوز گوشجهان معناحس و ادراک قسمت شصت و ششپمبرولیزوماب در بیماری چپنج اکتشاف شگفت آور در موآسیب ها ناشی از آلودگی هودر میان تاریکی و روشناییبحثی درباره هوش و تفاوتهفرگشت و تکامل تصادفی محض نقش سجده بر عملکرد مغزرویاها از مغز است یا ناخواگر تلاش انسان امروز برانرمشهای مهم برای تقویت عتو تغییر و تحولیاز نظر علم اعصاب اراده آزمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسفر دشوار اکتشافتاثیر درجه حرارت بر عملکهوش احساسیشادی، پاداش انجام وظیفهبه دنبال رستگاری باشژن همه چیز نیستجهان شگفت انگیزخواب سالم عامل سلامتی و یپیوندی که فراتر از امکانمرگ انتقال است یا نابود شافراد بی دلیل دوستدار تو در درمان بیماری مولتیپل برین نت به جای اینترنتفشار و قدرتنمایش تک نفرهروش مقابله مغز با محدودیابزار بقا از نخستین همانچراغ های متفاوت و نور یکستوهم فضای خالیاز تکینگی تا مغز از مغز تمنشأ اطلاعات و آموخته ها سلولهای بنیادی مصنوعی درتاثیر رژیم گیاهخواری بر هوشمندی کیهانششمین کنگره بین المللی سبیمار مرکز تنفس سلولیکلرال هیدرات برای خوابانجامعه ی آسمانیخدا موجود استپدیده خاموش روشن در پارکمشکل از کجاستامواجی که به وسیله ی ماشیدرمان پوکی استخوانبرخی اختلالات عصبی مثانهقانون مندی نقشه ژنتیکی منهایت در بی نهایتریاضیات یک حس جدید استابزار بقا از نخستین هماننظریه تکامل در درمان بیمتوازن مهمتر از فعالیت زیاز تکینگی تا مغز از مغز تمیهمانهای ناخوانده عامل سوپاپ ها یا ترانزیستورهاتبر را بردارهاوکينگ پیش از مرگش رسالضعیف و قویبیماری دویککوچکی قلبحق انتخابدقیق ترین تصاویر از مغز اآلودگی هوا و پارکینسونمعجزه ی علمانواع سکته های مغزیدرمان سرگیجه بدون نیاز ببررسی ژنها در تشخیص بیماقضاوت ممنوعنوار عصب و عضلهراه پیروزی در زندگی چیستابزار بقای موجود زنده از همیشه چشمی مراقب و نگهباتکامل فردی یا اجتماعیاز تکینگی تا مغز، از مغز ما انسانها چه اندازه نزدسیاره ابلهانتراشه ی هوش مصنوعی در مغزهشت توصیه برای کاستن از دعلم و ادراک فقط مشاهده ی بیشتر کمردردها نیازی به کاهش مرگ و میر ناشی از ابحمله ویروس کرونا به مغزدو داروی جدید برای میاستآینده ی انسان در فراتر ازمغز کوانتومیانسولیندرک احساسات و تفکرات دیگبعد از کرونالرزش عضله یا فاسیکولاسیونیکولا تسلارشد در سختی استاثر مضر مصرف طولانی مدت رهندسه در پایه ی همه ی واکتکامل ساختار رگهای مغزی از روده تا مغزماده، چیزی نیستساخت سلول عصبی حتی پس از تصویر خورشید یا خود خورشویتامین بی هفدهعوارض ازدواج و بچه دار شدبار بزرگ ایستادن بر دو پاکتاب، سفری به تاریخحرکت چرخشی و دائمی کیهاندژا وو یا اشنا پنداریآیا یک، وجود داردمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟اولین قدم شناخت نقص های خدرد باسن و پا به دلیل کاهتقلید مرحله ای نسبتا پیشمنابع انرژي پاک سرچشمه حچگونه به سطح بالایی از هوزندگی فعال و مثبت روند آلاختلال خواب فرد را مستعد هوش مصنوعی از عروسک های بتاثیر نگاه ناظر هوشیار باستیفن هاوکینگ در مورد همخچه فراتر از حفظ تعادلسختی ها رفتنی استتغییرواکنش های ناخودآگاه و تقعصب سیاتیکگل زندگیحس و ادراک قسمت نهمدانش، یک انسان را ناسازگآیا خداباوری محصول تکاملچقدر به چشم اعتماد کنیمایمپلانت مغزی و کنترل دو ذهن خود را مشغول هماهنگیتمایل زیاد به خوردن بستنارتقا و تکامل سنت آفرینش منابع انرژی از نفت و گاز نگاه دوبارهزیر فشار کووید چه باید کرهوش مصنوعی از عروسک بازی سردرد عروقی میگرنتاثیر گیاه خواری بر رشد واضطراب و ترسجنین مصنوعیواکسن علیه سرطانگامی در درمان بیماریهای آب زندگی است قسمت دومداروی جدید برای کاهش وزنفواید روزه داری متناوبنقش انتخاب از طرف محیط، نرمز و رازهای ارتباط غیر کایا بدون زبان میتوانیم تتنهاییارتروز یا خوردگی و التهامنبع هوشیاری کجاست قسمت نازوکلسینزبان و تکلم برخی بیماریهتاثیر تغذیه بر سلامت رواهوش مصنوعی از عروسک تا کمشکل های متفاوت پروتئین هبلوغ چیستوسواس، بیماری استجهان هوشمندحس و ادراک سی و هفتم