رفتار اجتماعی انسان، حاصل مغز است یا نیازی تکاملی است

رفتار اجتماعی انسان، حاصل مغز است یا نیازی تکاملی است که حتی در نبود مغز پیچیده از طریق فرآیندهای تکاملی انجام میشود؟
و آیا فرآیندهای تکاملی سودمند فقط در روابط اجتماعی و ازدحام و شلوغی، خلاصه میشود؟
کشف نخستین دلیل بر رفتار اجتماعی در پستانداران
از چه زمانی پستانداران، موجوداتی اجتماعی بوده اند؟
حداقل از زمان دایناسورها!
زیرا پژوهش های جدیدی دلایل رفتار اجتماعی را به ده میلیون سال قبل، برمیگرداند! ولی یافته های دانشمندان فسیل شناس، اقامت برخی جوندگان کوچک و کرمی به نان فلیکومیس پرامووس را با هم در مجموعه ها از 75.5 میلیون سال قبل نشان میدهد.
نمیخواهیم در مورد تربیت کودکان توسط حیوانات بالغ سخن بگوییم بلکه محل اکتشاف در کوهایگ در غرب مونتانا آن چیزی را کشف کرد که ممکن است نخستین فعالیت اجتماعی در تاریخ باشد. زیرا حیوانات بالغ و کم سن تر با هم پنهان شده اند و با هم زیسته اند.
دانشمند باستان شناس لوکی وایفر از دانشگاه واشنگتن می‌گوید: اعتقاد دارم نگاه بر عمق ریشه های واکنش های اجتماعی در پستانداران، امری بسیار مهم است. اگر روشن شود رفتار اجتماعی در درخت تکاملی پستانداران در جایگاهی بسیار دور قرار دارد، این برعکس اعتقاد قبلی ماست که تصور میکردیم فقط در ما و نزدیکان تکاملی ما جریان دارد چون تصور می‌کردیم ما موجودات اجتماعی هستیم.
یافته ها از قدیمی ترین مجموعه های پستانداران منقرض شده از 35 میلیون سال قبل در عصر سنگی متاخر، رفتاری اجتماعی مشابه رفتار سنجاب ها در زمان ما را کشف کرده است. قبلا این تصور بود که تکامل این نوع از رفتار اجتماعی در موجودات دارای جفت که انسان از جمله آنهاست بعد از انقراض دایناسورها در 66 میلیون سال قبل بوده است ولی بر خلاف آن، جنس صخره هایی که در آن، این فسیل ها به دست آمده است به مشارکت این موجودات قدیمی در صفات اجتماعی بسیاری با حیوانات دارای فسیل های معاصر اشاره دارد.
پژوهشگران اثری از آسیب استخوان ناشی از گاز گرفتگی بر این فسیل ها ندیدند که نشان دهد اینها به خاطر درندگان در کنار هم قرار گرفته اند و باقیماندن سالم و کامل آن، دلیل بر عدم حرکت دادن آن با جریان نهر یا سیل است.
باستان شناس ویلسون مانتیلا میگوید: این یافته ها همه چیز را دگرگون کرد زیرا معمولا زیست شناسان پژوهشگر بر پستانداران بر دندان های منفرد یا فک جدا شده که در آب افتاده است تمرکز میکرده اند ولی این بار ما در برابر جمجمه ها و بدن های بزرگ و کامل و نزدیک به هم هستیم که در یک جا یعنی محل زندگی آن موجودات حفظ شده اند.
از این رو می‌توانیم حقیقتا روش برخورد آن پستانداران را با دایناسورها و حیوانات آن دوره ها بفهمیم.
کیسه داران مانند کانگرو و نیمی از پستانداران دارای جفت به همان روش به صورت اجتماعی رفتار میکنند.
انسان ها بیشتر وقت خود را به صورت اجتماعی می‌گذرانند و این علاوه بر تولید مثل و تربیت فرزندان است و این رفتار اجتماعی به آنها از نظر تکاملی کمک کرده‌است از درندگان فرار کنند و گرما را حفظ کنند و با هم به کنار منابع آب بروند. اکنون گروه پژوهش به خوبی میفهمند این رفتارهای اجتماعی در زمانی خیلی زود در گذشته در مقایسه با آنچه تصور می‌کردیم میباشد و به ما نزاع دائمی جهان را در برابر بندها و قیدهای مفروض، در قالب دیدارهای اجتماعی یادآوری میکند زیرا ما موجوداتی عمیقا اجتماعی هستیم.
ویفر اضافه میکند: خنده دار اینکه پایان این مقاله علمی در سایه لزوم ماندن در منزل به خاطر کرونا بود. و وقتی همه می‌کوشیم هر چه میتوانیم دور ماندن اجتماعی را حفظ کنیم، در مورد رفتارهای دوجانبه و اجتماعی پستانداران می‌نوشتم در زمانی عقب تر از زمانی که دایناسورها زمین را اشغال می‌کردند!! این موضوع خنده دار، جای تامل دارد. در روزهایی که به خاطر ویروس کرونا دوری اجتماعی توصیه میشه، این دانشمندان دورترین رابطه های ریشه ای اجتماعی را در پیشینیان پستانداران کشف میکنند. و بعید نیست در قرن های آینده دانشمندان دیگر، در یافته های فسیل شناسی خود، ارتباط اجتماعی عمیق را به تنهایی عامل بقا نبینند بلکه دوری اجتماعی و فاصله گذاری اجتماعی را هم در شرایط متفاوتی مانند همه گیری ها عامل بقای انسان بدانند.
کشف فرآیندهای تکاملی در قالب رفتارهای اجتماعی برای فرار از دست دشمنان و حفظ گرما، شاید در دوره هایی برای موجودات زنده، سودمند بوده باشد ولی امروز با عمیق شدن نگاه انسان تا ریزترین اجزای حیات، و قدرت تفکر و تامل، گاهی برای حفظ تکامل و بقا- که محدود به تکامل مادی صرف نیست بلکه عرصه شناخت و اندیشه را هم در بر میگیرد- لازم است فاصله گذاری اجتماعی و مصون داشتن اندیشه و فکر از دستبرد، در اولویت، قرار بگیرد.
و آیندگان، تاثیر مثبت این فاصله گذاری ها را در حفظ و بقای نسلها، مشابه تاثیر مثبت رابطه اجتماعی عمیق در گذشته، مشاهده خواهند کرد.

دارچیناما شما از دید خفاش کور هچت جی پی تیمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژِیم غذایی بر میگابزار بقا از نخستین هماندردهای سال گذشته فراموش هوش مصنوعی از عروسک بازی زمین در برابر عظمت کیهاناز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن سرطانبیماری های میتوکندریسکوت، پر از صداجهانی که از یک منبع، تغذیگلوله ی ساچمه ایمسمومیت دانش آموزان، قماطوفان فقر و گرسنگی و بی سبررسي علل احتمالي تغيير آیا هوش ارثی دریافتی از پخونریزی مغزی کشنده ولی قفرزندان زمان خودتوصیه هایی در مصرف ماهیچند جهانیداروی جدید آلزایمر تاییداندام حسی، درک از بخش هایچرا مغز انسان سه هزار سالمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتبر را بردارابزار بقای موجود زنده از هوش مصنوعی در خدمت خلق وحزندگی فعال و مثبت روند آلاز تکینگی تا مغز- از مغزتوزن حقیقی معرفت و شناختساخت شبکه عصبی مصنوعی با بیماری دویکجاودانگی مصنوعیگامی در درمان بیماریهای مطالعه ای بیان میکند اهدعقیده ی بی عملخواص اردهبشکه ای که ته نداره پر نمآیا بزرگ شدن مغز فقط در دقلب دروازه ی ارتباطتکامل مداومنهادینه سازی فرهنگ اختلادارویی خلط آورانسان عامل توقف رشد مغزنزاع ها بیهوده استرفتار اجتماعی انسان، حاصمنحنی که ارتباط بین معرفاتصال مغز و کامپیوترهوش عاطفی قسمت اولزیباترین چیز در افزایش ستراشه ها روی مغزاز خود رها شویادآوری خواب و رویاسخت ترین کار، شناخت خود ابیداری معنوی یعنی دوستی حفره در مغزتفاوت های بین زن و مرد فقپل خواجو اصفهانمغز مانند تلفن استعوامل موثر در پیدایش زباخیالپردازی نکنآگاهی فراتر از آگاهیقدم زدن و حرکت دید را تغیتکامل، نتیجه ی برنامه رینوار عصب و عضلهدر یک فراکتال هر نقطه مرکاوکرلیزوماب داروی جدید شنظریه ی ریسمان و هوشیاریرویا و واقعیتموسیقی هنر مایع استاختلا ل در خود عضلهاستفاده از هوش مصنوعی در هوض مصنوعی زندهزبان و بیان، در سایه پیشرتشنچ پانایوتوپولوس تشنج کلمات بلند نه صدای بلندسردرد به دلیل مصرف زیاد مبالاترین هدف از دولتحلقه های اسرارآمیزتلاش های جدید در درمان فرپیوند مغز و سر و چالشهای مغز انسان برای شادمانی طعدم تعادل دوپامین، فقط بخطا در محاسبات چیزی کاملآرام باشلوزالمعده(پانکراس)مصنوعتاثیر نگاه انسان بر رفتاایمان به رویانوزاد ناشنوای متولد شده،درمان های جدید ALSهمیشه چیزی برای تنهایی دروزه داری متناوب، مغز را میدازولام در درمان تشنج ادغام میان گونه های مختلهدف یکسان، در مسیرهای متاصل علت و تاثیرسفر به درون سفری زیباتصاویر زیبای رعد و برقکنگره بین المللی سردرد دشناسایی زبان حیوانات با بازسازي مغز و نخاع چالشی پیشرفت های باور نکردنی دحد و مرزها توهم ذهن ماستتمرکز بر هدفمغز حریص برای خون، کلید تمقالاتدنیایی پر از سیاهچاله آسیب عصب پا به دنبال اعتیچگونه میتوان با قانون جنمقاومت به عوارض فشار خون تاثیر گیاه خواری بر رشد وایا بیماری ام اس (مولتیپدرمان جدید مولتیپل میلومهندسه ی رایج کیهانروش صحبت کردن در حال تکامماهیچه ی صبرارتباط شگفت انگیز مغز انوفور و فراوانیاعتیاد و تلاش های درمانی سلول بنیادین از مخاط بینتغییر زودتر اتصالات مغزیکودکان گذشته به آینده فکماشین های دارای روحشگفتی های نقشه ی ژنتیکیبحثی درباره احساسات متفاپرواز از نیویورک تا لوس آحس و ادراک قسمت چهل و هشتتو پیچیده ترین تکنولوژی نقش محیط زندگی و مهاجرت ددوپامین قابل حل در آبافزایش میل جنسی با خوردن نگاه محدود و تک جانبه، مشمنابع انرژی از منابع نهفتاثیر دوپامین و سروتونیناگر با مطالعه فیزیک کواندرماندگی به دلیل عادت کرهوش مصنوعی یا حماقت طبیعریشه های اخلاقاز نظر علم اعصاب یا نرووسویتامین کا در سبزیجاتبه کدامین گناه کشته شدندسندرم پای بی قرارجنبه های موجی واقعیتکاهش دوپامین عامل بیماریمخچه تاثیر گذار بر حافظهشباهت مغز با کیهان مادیبرنامه ی مسلط ژنها در اختآلزایمرحس و ادراک قسمت پنجاه و سفواید زیاد دوچرخه سواریتولید مثل اولین ربات های نقش حفاظتی مولکول جدید ددگرگونی های نژادی و تغییام اس و سرطانچالش هوشیاری و اینکه چرا منابع بی نهایت انرژی در دتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرک حقیقت نردبان و مسیری هوش مصنوعی از عروسک بازی رابطه تشنج و اوتیسماز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهبهداشت خواب، امروز در جهسیاهچاله هاجهان هایی در جهان دیگرکرونا چه بر سر مغز می آورمرگ چیستصبر بسیار بایدبرخی نرمش های گردنآواز خواندن در قفس، نشانحس و ادراک قسمت شصت و ششفروتنی معرفتیتوهم بی خدایینقش غذاها و موجودات دريانقش غذاها در کاهش دردهای داروهای مصرفی در ام اسامروز دانش ژنتیک هیچ ابهنتایج نادانی و جهلمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر سلامت دستگاه گوارشابزار بقا از نخستین هماندردی که سالهاست درمان نشهوش مصنوعی از عروسک بازی زمین زیر خلیج فارس تمدنی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن سرطانبیماری های مغز و اعصاب و سکوت، در برابر گزافه گویجهانی پر از سیاهچاله یا پگلوئونمسیر دشوار تکامل و ارتقاطوفان بیداریبررسی مغز با امواج مادون آیا هوش سریعی که بدون احسخواندن ، یکی از شستشو دهنفرضیه ای جدید توضیح میدهتوضیحی ساده در مورد هوش مچند جهانیداروی جدید ای ال اسانرژی بی پایان در درون هرچرا مغزهای ما ارتقا یافت منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتحریک الکترومغناطیسی مغابزار بقای موجود زنده از هوش مصنوعی در خدمت خلق وحزندگی هوشمند در خارج از زاز تکینگی تا مغز، از مغز وزوز گوشساخت شبکه عصبی با الفبای بیماری دیستروفی میوتونیجایی برای یاد گرفتن باقی گامی در درمان بیماریهای معمای اخلاقی قطارعلم و ادراک فقط مشاهده ی خواص بادامبشریت از یک پدر و مادر نیآیا تکامل و تغییرات ژنتیقلب روباتیکتکامل چشمچهار میلیارد سال تکامل بدارویی ضد بیش فعالی سیستانسانیت در هم تنیده و متصنزاع بین جهل و علم رو به پرقیبی قدرتمند در برابر ممنشأ اطلاعات و آموخته ها اثر مضر مصرف طولانی مدت رهوش عاطفی قسمت دهمزیر فشار کووید چه باید کرتراشه ی هوش مصنوعی در مغزاز درخواست ها جدا شویاری خدا نزدیک استسختی ها رفتنی استبیداری و خواب کدام بهتر احق انتخابتفاوت های تکاملی در مغز وپلاسمای غالبمغز مادران و کودکان در زمعوامل ایجاد لغت انسانی و خانه ی تاریکآپومورفین در پارکینسونقدرت مردمتکثیر سلول در برابر توقف نوار عصب و عضله مهم در تشدر کمتر از چند ماه سوش جدايندگان چگونه خواهند دیدنظریه تکامل در درمان بیمرویا و کابوسمیلر فیشر نوعی نادر از گیاختلاف خانوادگی را حل کناستفاده از انرژی خلاهیچ نقطه ای مرکزی تر از ازبان و تکلم برخی بیماریهتشنج چیستکلوزاپین داروی ضد جنونسردرد تنشنباهوش ترین و با کیفیت تریحمله ویروس کرونا به مغزتلاش های جدید در درمان سرمغز انسان رو به کوچک تر شعدم درکخطا در محاسبات چیزی کاملآرامش و دانشلیروپریم داروی ترکیبی ضدتاثیر نگاه انسان بر رفتااین پیوند نه با مغز بلکه نوسانات کوانتومی منبع مادرمان های جدید میگرنهمیشه چشمی مراقب و نگهباروزه داری و التهاب زیانبمکان زمان یا حافظه زمانادغام دو حیطه علوم مغز و هدف از تکامل مغزاصل عدم قطعیت از کوانتوم سفر تجهیزات ناسا به مریخ تصادف یا قوانین ناشناختهکنترل همجوشی هسته ای با هشناسایی سلول های ایمنی اباغچه ی منپیشرفت های جدید علوم اعصحریص نباشتمرکز بر امروزمغز در تنهایی آسیب میبینتاثیر ویتامین دی بر بیمادنیا، هیچ استآسانی موفقیتچگونه مغز ما، موسیقی را پمقایسه رقابت و همکاریتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا بدون زبان میتوانیم تدرمان جدید میگرن با انتی هندسه بنیادینروشهای نو در درمان دیسک بماپروتیلینارتباط غیرکلامی بین انساوقاحت و تمسخر دیگراناعتیاد را به دور بیندازسلول عصبی شاهکار انطباق تغییر عمودی سر انسان از پکودکان خود را مشابه خود تماشین دانششگفتی های زنبور عسلبحثی درباره احساساتی غیرپروتئین های ساده ی ابتداحس و ادراک قسمت چهل و دومتو آرامش و صلحینقش مرکز تنفس سلولی در بیدورترین نقطه ی قابل مشاهافزایش مرگ و میر سندرم کونگاه کلی نگرمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر دپاکین بر بیماری ماگر تلاش انسان امروز برادرها بسته نیستهوش مصنوعی گوگل به کمک تشرژیم های غذایی و نقش مهم از نظر علم اعصاب اراده آزویتامین بی 12 در درمان دردبه امید روزهای بهترسندرم پس از ضربه به سرجنسیت و تفاوت های بیناییکاهش سن بیولوژیکی، تنها مخاطب قرار دادن مردم، کاشباهت های ریشه ای چند بیمبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱آلزایمر در جوانانحس و ادراک قسمت پنجاه و شفیلم کوتاه هیروشیما از هتولید یا دریافت علمنقش حیاتی تلومر دی ان آ ددانش قدرت استام اس یا تومور؟چالش های ایستادن بر دو پامنابع جدید انرژیتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرک دیگرانهوش مصنوعی از عروسک بازی رادیوی مغز و تنظیم فرکاناز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت خلا و وجود و درک مبهداشت خواب، رمز حافظه ی سیاهچاله های فضایی منابعجهان یکپارچهکریستال هامرگ و میر پنهانصد قدح، نفتاده بشکستبرخی یونها و مولکول های مآینه در اینهحس و ادراک سی و هفتمفروتنی و غرورتوهم تنهاییحس و ادراک- قسمت پنجاه و فرگشت و تکامل تصادفی محض توهم جدایینقشه مغزی هر فرد منحصر بهداروهای ام اسانفجار و توقف تکاملی نشانتاران، جذب کنمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر عصاره تغلیظ شده گیابزار بقا از نخستین هماندرد، رمز موفقیتهوش مصنوعی از عروسک بازی زمان چیستاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ضد اعتیادبیماری های ژنرالیزه ی عصسکته مغزیجهانی در ذهنگمان میکنی جرمی کوچکی در مسئول صیانت از عقیده کیسطوفان زیباییبررسی و اپروچ جدید بر بیمآیا هشیاری کوانتومی وجودخواندن، دوست روزهای سختفساد اقتصادی سیتماتیک درتوضیحات دکتر فاطمی در موچند جهانی و علمداروی جدید برای میاستنی انرژی تاریکچرا ویروس کرونای دلتا واذهن پر در برابر آگاهیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتحریک عمقی مغزابزار بقای موجود زنده از هوش مصنوعی درمانگر کامپیزندگی و داراییاز تکینگی تا مغز، از مغز وسواس، بیماری استساختن آیندهبیماری سلیاکجایی خالی نیستگاهی لازم است برای فهم و معماری، هندسه ی قابل مشاعلم و روحخواص بادام زمینیبعد پنجمآیا تراشه ها داخل مغز، میقلب را نشکنتکامل و ارتقای نگاه تا عمچهار ساعت پس از کشتار خوکداستانها و مفاهیمی اشتباانسانیت در برابر دیگراننزاع بین علم و نادانی رو رقابتی بی هدف یا رقابتی همنشاء کوانتومی هوشیاری ااثرات فشار روحی شدیدهوش عاطفی قسمت دومزیرفون داروی ضد ام استراشه ی بیولوژِیکاز دست دادن دم در پیشینیاژن همه چیز نیستسختی در بلند شدن از روی صبیرون اصل است یا درونحقیقت قربانی نزاع بین بی تفاوت های زبانی سرمنشا تپمبرولیزوماب در بیماری چمغز چون ابزار هوش است دلیعواملی که برای ظهور لغت اخانواده پایدارآپومورفین در پارکینسونقدرت و شناخت حقیقتتأثیر نیکوتین سیگار بر منوار عصب و عضله برای تاییدر آرزوهایت مداومت داشتهايا اراده آزاد توهم است ینظریه تکامل در درمان بیمرویا و خبر از آیندهمیهمانهای ناخوانده عامل اختلال حرکتی مانند لرزش استفاده از سلول های بنیاهیچ چیز همیشگی نیستزبان و شناخت حقیقت قسمت چتشنج و حرکات شبه تشنجی قاکلید نزدیک و نگاه تو بر فسردرد سکه ایباور و کیهان شناسیحمایت از طبیعتتلاش های جدید شرکت نورالمغز انسان رو به کوچکتر شدعدالت برای من یا برای همهخطای ادراک کارماآرامش و سکونلیس دگرامفتامین یا ویاستاثیر هوش مصنوعی بر مغزاین اندوه چیستنوشیدن چای برای مغز مفید درمان های جدید در بیماری همیشه اطمینان تو بر خدا بروزه داری و بیمار ی ام اس مکانیک کوانتومی بی معنی ارتقا و تکامل سنت آفرینش هدف از خلقت رسیدن به ابزااصل، روان و نفس استسفر دشوار اکتشافتضادهای علمیکنترل جاذبهشهر زیرزمینی در ژاپن برابترس از اینکه کسی، به درگپیشرفت در عقل است یا ظواهحرکات چشم، ترجمه کننده ی تمساح حد واسط میان مغز کومغز را از روی امواج بشناسصفحه اصلیدندان ها را مسواک بزنید تآشنا پنداریچگونه مغز پیش انسان یا هممقابله ی منطقی با اعتراضتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا تکامل هدفمند استدرمان جدید کنترل مولتیپلهندسه در پایه ی همه ی واکروشهای شناسایی قدرت شنواماجرای جهل مقدسارتروز یا خوردگی و التهاوقت نهيب هاي غير علمي گذشاعداد بینهایت در دنیای مسلول عصبی، در محل خاص خودتغییرات منطقه بویایی مغزکودکان را برای راه آماده مبانی ذهنی سیاه و سفیدشانس یا نتیجه ی تلاشبحران ذهن فیلمی قابل تامپروتز چشمحس و ادراک قسمت چهل و سومتو افق رویداد جهان هستینقش نگاه از پایین یا نگاهديدن با چشم بسته در خواب افزایش سرعت پیشرفت علوم نگاه انسان محدود به ادرامنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر داروهای ضد التهاب اگر خواهان پیروزی هستیدرهای اسرارآمیز و پوشیدههوش مصنوعی گوگل به کمک تشرژیم های غذایی و نقش مهم از نظر علم اعصاب اراده آزویتامین بی هفدهبه بالا بر ستارگان نگاه کسندرم جدایی مغزجنسیت و تفاوت های بیناییکایروپاکتیک چیستمدل همه جانبه نگر ژنرالیشباهت کیهان و مغزبرین نت به جای اینترنتآملودیپین داروی ضد فشار حس و ادراک قسمت بیست و چهفیلمی بسیار جالب از تغییتولید پاک و فراوان انرژینقش خرچنگ های نعل اسبی دردانش محدود به ابعاد چهارامواجی که به وسیله ی ماشیچالش کمبود اندام برای پیمناطق خاص زبان در مغزتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرک درست از خود و هوشیاریهوش مصنوعی از عروسک بازی راز تغییراز تکینگی تا مغز از مغز توالزارتان داروی ضد فشار بوزون هیگز چیستسیاهچاله ها، دارای پرتو جهان یکپارچهکریستال زمان(قسمت اولمرگ و میر بسیار بالای ناشصداقتبرخی اثرات مضر ویتامین دآیندهآینده ی انسان در فراتر ازحس و ادراک- قسمت بیست و پفراموش کارها باهوش تر هستوهم جدایی و توهم علمنقشه های مغزی جدید با جزیداروهای تغییر دهنده ی سیانفجار بزرگ پایان بوده انجات در اعتماد به خودمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاریک ترین بخش شبابزار بقا از نخستین هماندرس گرفتن از شکست هاهوش مصنوعی از عروسک تا کمزمان و مکان، ابعاد کیهان از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن علیه سرطانبیماری های روانی با تاثیجهان، تصادفی نیستگنجینه ای به نام ویتامین مسئولیت جدیدطولانی ترین شببررسی ژنها در تشخیص بیماآیا واکنش های یاد گرفته وخواب و بیداری نوسانی مغزفشار و قدرتتیوتیکسن داروی ضد جنونچند روش ساده برای موفقیتداروی جدید برای کاهش وزنانرژی تاریک که ما نمی توچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک ذهن تو همیشه به چیزی اعتقمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتحریک عمقی مغز در آلزایمابزار بقای موجود زنده از هوش مصنوعی درخدمت خلق وحزندگی بی دوداز تکینگی تا مغز، از مغز وسیله، فقط دعا نیستساختن آینده، بهترین روش بیماری شارکو ماری توثجاذبهگاهی مغز بزرگ چالش استمعنی روزهعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهخواص شکلات تلخبعد از کروناآیا جنین انسان، هوشمندی قوی تر باشتکامل و ریشه ی مشترک خلقتنون و القلمدخالت در ساختار ژنهاانسان، گونه ای پر از تضادنزاع بین علم و جهل رو به پرموزی از نخستین تمدن بشرمهمان ناخواندهاثرات مفید قهوههوش عاطفی قسمت سومزیرک ترین مردمتربیت کودکان وظیفه ای مهاز روده تا مغزژن همه چیز نیستسدسازی روش مناسب برای مقبیست تمرین ساده برای جلوحقیقت آنطور نیست که به نظتفاوت ایستایی و تکاپوپناه به بیابانمغز چگونه صداها را فیلتر عوارض ازدواج و بچه دار شدخاویار گیاهیآب زندگی است قسمت چهارمقدرت کنترل خودتأثیر نگاه انسان بر رفتانوار عصب و عضله تعیین محلدر آسمان هدیه های نادیدنايا اراده آزاد توهم است ینظریه تکامل در درمان بیمرویا بخشی حقیقی از زندگی میوپاتی و نوار عصب و عضلهاختلال خواب فرد را مستعد استفاده از سلول های بنیاهیچ چیز، چقدر حقیقی استزبان و شناخت حقیقت قسمت اتشنج به صورت اختلال رفتاکلید، در ناشناخته هاستسردرد عروقی میگرنباید از انسان ترسیدپیوند اندام از حیوانات بحوادث روزگار از جمله ویرتلاش هایی در بیماران قطع مغز ایندگان چگونه استعسل طبیعی موثر در کنترل بخطای حسآرامش عقللا اکراه فی الدینتاثیر ویتامین دی بر بیمااین ایده که ذرات سیاهچالنوعی سکته مغزی ، وحشتناک درمان های جدید سرطانهمیشه به آنچه داری، خوشنروزه داری سلول های بنیادمکانیزمهای دفاعی در برابارتقا یا بازگشت به قبل ازهر چیز با هر چیز دیگر در تاصلاح خطا با رفتن بر مسیرسفرنامه سفر به بم و جنوب تظاهر خوابیده ی مادهکندن ریشه ی خودشواهدی از نوع جدیدی از حابحتی علمی درباره تمایل بپیشرفت ذهن در خلاقیت استحرکت چرخشی و دائمی کیهانتنفس هوازی و میتوکندریمغز زنان جوانتر از مغز مرسوالات پزشکیده روش موفقیتآشنا پنداریچگونه هموساپينس بر زمین مقابله با کرونا با علم استاثیر گیاه خواری بر رشد وایجاد احساساتدرمان جدید ام اسهندسه زبانِ زمان استروشی برای بهبود هوش عاطفماجرای عجیب گالیلهارزش های وارونهوقتی فهمیدی خطا کردی برگبقا با سازگارترین فرد اسسلولهای ایمنی القا کنندهتغییرات مغز پس از 40 سالگیکوری گذرای ناشی از موبایمباحث مهم حس و ادراکشانس یا تلاشبخش فراموش شده ی حافظهپروتز عصبی برای تکلمحس و ادراک قسمت نهمتو انسانی و انسان، شایستنقش نظام غذایی در تکامل مدی متیل فومارات(زادیوا)(افسردگی و اضطراب در بیمانگاه از کنار و یا از روبرمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر داروی ضد تشنج سدیم اپل ویژن پرو در تشخیص بیمدرون قفس یا بیرون از آنهوش مصنوعی الفاگورژیم ضد التهابیاز واقعیت امروز تا حقیقتویتامین دی گنجینه ای بزربه بالاتر از ماده بیندیشسندرم دزدی ساب کلاوینجهل مقدسکار امروز را به فردا نیندمدل هولوگرافیک ژنرالیزهشباهت زیاد بین سلول هاي عبرای یک زندگی معمولیآموزش نوین زبانحس و ادراک قسمت بیست و یکفیروز نادریتولید اندام با چاپ سه بعدنقش داروهاي مختلف معروف دانش بی نهایتامیوتروفیک لترال اسکلروچالش دیدگاه های سنتی در بمناطق خاصی از مغز در جستجتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرک عمیق در حیواناتهوش مصنوعی از عروسک بازی راست دستی و چپ دستیاز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش های ناخودآگاه و تقبوزون هیگز جهان را از متلسیاهچاله و تکینگی ابتدایجهان کنونی و مغز بزرگتریکریستال زمان(قسمت دوم)مرگ و سوال از قاتلصدای بم با فرکانس پایین، برخی اختلالات عصبی مثانهبرخی اصول سلامت کمرآینده ی حمل و نقل هوایی دحس و ادراک- قسمت شصت و چهفراموشی همیشه هم بد نیستتوهم جسمنقشه با واقعیت متفاوت اسداروهای ضد بیماری ام اس وانقراض را انتخاب نکنیدنجات در راستگوییمنبع هوشیاری کجاست قسمت53تاریکی من و تو و گرد و غباابزار بقا از نخستین هماندست و پا زدن در سایه؟هوش مصنوعی از عروسک تا کمزمان و گذر آن سریع استاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسنی با تاثیر دوگانه ابیماری وسواسجهش های ژنتیکی مفید در ساگندم بکاری، جو درو نمیکنمسئولیت در برابر محیط زیطی یکصد هزار سال اخیر هرچبررسی بیماری التهابی رودآیا یک، وجود داردخواب زمستانی سلول های سرفشار روحی، همیشه بد نیست تیک و اختلال حرکتیچندین ماده غذایی که ماننداروی جدید برای ای ال اسانرژی خلا ممکن استچرا پس از بیدار شدن از خوذهن خود را مشغول هماهنگیمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتخریب مغز به دلیل کمبود بابزارهای پیشرفته ارتباط هوش مصنوعی ساخته هوش طبیزندگی در جمع مواردی را براز تکینگی تا مغز، از مغز یک پیام منفرد نورون مغزی ساختار فراکتال وجود و ذهبیماری ضعف عضلات نزدیک بجاذبه و نقش آن در شکلگیریگاهی جهت را عوض کنمعاینه قبل از نوار عصب و علم به ما کمک میکند تا موخواص شگفت هویجبعد از کروناآیا جهان ذهن و افکار ما مقیچی ژنتیکیتکامل ابزار هوش ، راه پر نوآوری ای شگفت انگیز داندر موج، راز خلقت نهفته اسانعطاف پذیری مکانیسمی علنسبیت عام از زبان دکتر بررمز و رازهای ارتباط غیر کمهندسی ژنتیک در حال تلاش اثرات مفید روزه داریهوش عاطفی قسمت ششمزیست شناسی کل در جزء فراکترجمه فعالیت های عضله به از سایه نترسژن هوش و ساختارهای حیاتی سرنوشتبیش از نیمی از موارد انتقحقیقت افرادتفاوت ارباب و رهبر حقیقیپنج اکتشاف شگفت آور در مومغز ناتوان از توجیه پیداعید نوروز مبارکخار و گلآب زندگی است قسمت هفتمقدرت انسان در نگاه به ابعتأثیر شیرینی های حاوی لونوار عصب و عضله در مطب دکدر آستانه ی موج پنجم کووینعناعرویا تخیل یا واقعیتمیوتونیک دیستروفیاختلال در شناسایی حروف و استفاده از سلول های بنیاهیچ وقت خودت را محدود به زبان و شناخت حقیقت قسمت دتشنج عدم توازن بین نورون کلام و زبان، گنجینه ای بسسرطان کمیت گراییبابا زود بیاپیوند اندام حیوانات به احکمت الهی در پس همه چیزتلاش در تولید انرژی به رنمغز ابزار بقای برتر مادیعشق به هفت مرتبه ی شناختیخطر آلودگی هواآرامش(سکوت) stillness و تکاپولاموژین داروی ضد اوتیسم؟تاثیر ویروس کرونا بر مغز این ابتدای تناقض هاستنیوالیندرمان های رایج ام اسهمیشه داناتر از ما وجود دروزهای بد باقی نمیماندما انسانها چه اندازه نزدارتوکين تراپی روشی جديد هر جا که جات میشه، جات نیاصول انجام برخی نرمش ها دسفرنامه سفر به بم و جنوب تظاهری از ماده است که بیدکندر در بیماریهای التهابشواهدی از دنیسوان(شبه نئبحث درباره پیدایش و منشا پیشرفتی مستقل از ابزار هحس متفاوتتنفس هوازی و میتوکندریمغزهای کوچک بی احساسپیامهای کاربراندهن، بزرگترین سرمایهآشناپنداری چیستچگونه هوشیاری خود را توسملاحظه های اخلاقی دربارهتاثیر گیاه خواری بر رشد وایران بزرگدرمان جدید ای ال اس، توفرهندسه، نمایشی از حقیقتروشی جدید در درمان قطع نخماده ی تاریکارزش های حقیقی ارزش های غوقتی ناراحتی چیکار میکنیبقا در ازای بیماریسلولهای بنیادی مصنوعی درتغییرات آب و هوایی که به کی غایب شدی تا نیازمند دلمبتکران خودشکوفاشاهکار قرنبخش های تنظیمی ژنومپرورش مغز مینیاتوری انساحس و ادراک قسمت چهارمALS نگاهی کامل بر بیماری وتو با همه چیز در پیوندینقش نظریه تکامل در شناسادین اجباریافسردگی و ساختار مغزنگاه از بیرون مجموعهمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر مغزاپی ژنتیکدرون و بیرون، جدای از هم هوش مصنوعی اکنون می توانرژیم غذایی حاوی تخم مرغ واز کجا آمده ام و به کجا میویروس مصنوعیبه جای محکوم کردن دیگران سندرم سردرد به دلیل افت فجهان فراکتالکار با یگانگی و یکپارچگیمدل هولوگرافیک تعمیم یافشباهت زیاد بین سلول هاي عبرای پیش بینی آینده مغز دآمارهای ارائه شده در سطح حس و ادراک قسمت بیست و دوفیزیک مولکولها و ذرات در تولید سلولهای جنسی از سلنقش درختان در تکاملدانشمندان موفق به بازگردامید نیکو داشته باش تا آنچاالش ها در تعیین منبع هومنبع نور واقعی و ثابت، حقتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرگیری قلب در بیماری ویرهوش مصنوعی از عروسک بازی رجزخوانی هایی که امروز باز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش به حس جدیدبی نهایت در میان مرزهاسیاهچاله ی منفرد یا سیاهجهان کاملی در اطراف ما پرکریستال زمان(قسمت سوم)مرگ انتقال است یا نابود شصرع و درمان های آنکشف مکانیسم عصبی خوانش پمرگ تصادفیضایعه ی شبکه لومبوساکرالبرخی اطلاعات روانشناسی مآینده ی علم و فیزیک در60 ثحسن یوسف باغچه ی منفراموشی و مسیر روحانیتوهمات و شناخت حقیقتنقص های سیستمی ایمنیداروهای ضد تشنج با توضیح انواع سکته های مغزینخاع ما تا پایین ستون فقرمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمتاریکی و نورابزار بقای موجود زنده از دست کردن در گوشهوش مصنوعی از عروسک تا کمزمان و صبراز تکینگی تا مغز از مغز توابسته به دوستی این و آن سکته ی مغزی در جوانانبیماری کروتز فیلد جاکوبجهش های ژنتیکی غیر تصادفگوهر با نظر دیگران سنگ نممستند جهان متصلطیف انسفالیت، گیلن باره بررسی سیستم تعادلی بدن اآیا کیهان می تواند یک شبیخواب سالم عامل سلامتیفضا و ذهن بازتیکاگرلور داروی ضد انعقاچندجهانیداروی جدید برای دیابتانرژِی برای ایجاد اضطرابچرا ارتعاش بسیار مهم استذهن خالی از شلوغی افکارمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتداوم مهم است نه سرعتابزارهای بقا از نخستین ههوش مصنوعی، کیفیت فریب مزندگی در سیاهچالهاز تکینگی تا مغز، از مغز یک پیشنهاد خوب برای آسان ساختار شبکه های مغزی ثاببیماریهای تحلیل عضلانی اجبران از دست رفته هاگاهی در پارکینسون باید پمعادله ها فقط بخش خسته کنعلم بدون توقفخواص عجیب لوبیابعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا جهش های ژنتیکی، ویروقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصتکامل تکنولوژینوار مغز مشاهده ی غیر مستدر میان تاریکی و روشناییاهمیت کنترل خشمچسبیدن به خود، مانع بزرگ رمز گشایی از اتصالات مغزمهندسی بدناثرات مضر ماری جواناهوش عاطفی بیشتر در زنانزیست شناسی باور حقیقت یا ترجمه ی فعالیت های عضله باز سایه بگذرژن یا نقشه توسعه مغز و نقسریع دویدن مهم نیستبیشتر کمردردها نیازی به حقیقت انسانتفاوتهای جنسیتی راهی براپول و شادیمغز و قلب در جنین موش مصنعامل کلیدی در کنترل کارآخارق العاده و استثنایی بآب زندگی است قسمت اولقدرت ذهنتئوری تکامل امروز در درمنوبت کودکاندر برابر حقایق جدیدهفت چیز که عملکرد مغز تو رویا حقی از طرف خدامیگرن و پروتئین مرتبط با اختلال در شناسایی حروف و استفاده از سلول های بنیاهیچ کاری نکردن به معنی چیزبان و شناخت حقیقت قسمت ستشویق خواندن به کودکانکلام، در تحولی شگفت آور بسرعت فکر کردن چگونه استباد و موجپیوند سر آیا ممکن استحافظه میتواند بزرگترین دتلاشی برای درمان قطع نخامغز ابزار برتر بقاعشق درونی به یگانگی خلقتخطر حقیقی، خود انسان استآرزوها را کم کنلایو دوم دکتر سید سلمان فتاثیر ژنها بر اختلالات خاین بیمار را باید چه کار نیکولا تسلادرمان های علامتی در ام اسهمیشه راهی هستروزهای سختما انسانها چه اندازه نزدارتباط میکروب روده و پارهر حرکت خمیده می شود و هر اصول توسعه ی یک ذهن کاملسفرنامه سفر به بم و جنوب تعویض دارو در تشنجکندر علیه سرطانشیر و دوغ بادامبحثي درباره هوش و تفاوتهپپوگستحس چشایی و بویاییتنفس بدون اکسیژنمغز، فقط گیرندهسایتهای دیگردو ویژگی انتزاع و قدرت تجآشتی بهتر استچگونه واکسن کرونا را توزملاحظات بیهوشی قبل از جرتاثیر گیاه خواری بر رشد وایرادهای موجود در خلقت بدرمان جدید سرطانهنر فراموشیروشی جدید در درمان نابینارزش حقیقی زبان قسمت اولوقتی پر از گل شدی خودت را بقای حقیقی در دور ماندن اسلام تا روشناییتغییرات تکاملی سر انسان کیهان خود را طراحی میکندمتواضع باششاهکار شش گوشبخش بزرگی حس و ادراک ما اپرکاری تیروئیدحس و ادراک قسمت نوزدهمNVG 291تو با باورهایت کنترل میشنقش هورمون های تیروئید ددین، اجباری نیستاقلیت خلاقنگاه از دور و نگاه از نزدمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابتدا سخت ترین استدرون آشفته ی تو و ظاهر خنهوش مصنوعی از عروسک های برژیم غذایی سالم و ضد التهاز کسی که یک کتاب خوانده ویروس های باستانی، مغز مبه جای تولید، بیشتر گوش کسوی ما آید نداها را صداجهان قابل مشاهده بخش کوچکارهای کوچک، بی ارزش نیسمدل های ریز مغز مینی برینشجاعت و ترسبرای اولین بار دانشمندانآن چیزی که ما جریان زمان حس و ادراک قسمت بیست و سوفیزیک هوشیاریتولترودیننقش ذهن و شناخت در حوادث دانشمندان نورون مصنوعی سامید نجاتنابینایی در نتیجه ی گوشی منبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرگیری مغز در بیماری کویهوش مصنوعی از عروسک بازی رحم مصنوعیاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن های شرکت فایزر آمربی نظمی مقدمه شناختسیاهچاله ی تولید کنندهجهان پیوستهجهان پیوستهکشف مکانیسمی پیچیده در بمرگ عاطفه و محبتضایعه ی عروقی مخچهبرخی بیماری ها که در آن بآینده با ترس جمع نمیشودحساسیت روانی متفاوتفراموشی آرمانتوکل بر خدانقص در تشخیص هیجانات عامداروی فامپیریدین یا نورلانیس بی کساننخاع درازتر یا کوتاهتر کمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاریکی خواهد ترسیدابزار بقای موجود زنده از دست آسمانهوش مصنوعی از عروسک تا کمزمان واقعیت است یا توهماز تکینگی تا مغز از مغز توابستگی یعنی قلادهسکته ی چشمیبیماری گیلن باره و بیمارجهش های بیماری زا، معمولگویید نوزده و ایمنی ساکتمشکل از کجاستطبیعت موجی جهانبررسی علل کمر درد در میانآیا گذشته، امروز وآینده خواب سالم عامل سلامتی و یفضای قلب منبع نبوغ استتیروفیبان موثر در سکته ی نه ناامیدی بلکه ارتقاداروی جدید ضد فشار خونانسولینچرا به هم اعتماد نمیکنیمذهن سالممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتداخل مرزها و صفات با بینابزارهای بقا ازنخستین همهوش مصنوعی، اتفاقات و تحزندگی زمینی امروز بیش از از تکامل تا مغز از مغز تا یک آلل ژنتیکی که از نئاندسادیسم یا لذت از آزار دادبیماری، رساله ای برای سلجدا کردن ناخالصی هاگذر زمان کاملا وابسته به معجزه های هر روزهعلم در حال توسعهخود جسم و یا تصویربعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجقانون مندی نقشه ژنتیکی متکامل جریان همیشگی خلقتنوار مغز با توضیح دکتر فادر مانهای کمر درداهرام مصر از شگفتی های جهنسبت ها در کیهانرمز پیشرفت تواضع است نه طمهربانی، شرط موفقیتاجزای پر سلولی بدن انسان هوش عاطفی در زنان بیشتر ازیست، مرز افق رویداد هستترجمه ای ابتدایی از اسرااز علم جز اندکی به شما داژن درمانی در درمان چاقیسریعترین کامپیوتر موجودبیشتر علم، در نادانسته هحقیقت اشیاتقلید مرحله ای نسبتا پیشپول و عقیدهمغز و هوش، برترین ابزار بعادت همیشه خوب نیستخبر مهم تلسکوپ هابلآب زندگی است قسمت دومقدرت شناختی انسان، محدودتئوری تکامل در پیشگیری و ای نعمت من در زندگیمنور از عمق تاریکیدر جراحی کمر عجله نکنیدهفت سین یادگاری از میراث رویاها از مغز است یا ناخومیگرن و خواباختلالات مخچهاستفاده از سلول های بنیاهیچ کس مانند تو نگاه نمیکزبان جانسوزتشخیص ژنتیکی آتروفی های کلرال هیدرات برای خوابانسطح آگاهی، رخدادهای زندگباد غرور و سر پر از نخوت وپیوند سر برای چه بیمارانحافظه های کاذبتلاشی تازه برای گشودن معمغز از بسیاری حقایق می گرعشق، شلوغ کردن نیستخطر را بپذیرآزمون تجربی، راهی برای رلازم است هیچ کاری نکنیدتاثیر کلام در آیات کلام باینکه به خاطرخودت زندگی نیاز به آموزش مجازی دیجیدرمان ژنتیکی برای نوآوریهمیشه عسل با موم بخوریمروزهای سخت میگذردما اکنون میدانیم فضا خالارتباط ماده و انرژیهرچیز با یک تاب تبدیل به اصول سلامت کمرسفرنامه سفر به بم و جنوب تعیین پیش آگهی آسیب به عصکو کیو تن coQ10شیشه ی بازالتی و سیلیکونبحثی جالب درباره محدودیتپایان، یک آغاز استحس و ادراک (قسمت اول )تنها مانع در زندگی موارد مغز، همه ی واقعیت را نمیبدو بیماری روانی خود بزرگ آغاز فرایند دانستنچگونه آن شکری که می خوریمممانتین یا آلزیکسا یا ابتاثیر گیاه خواری بر رشد وایستادن در برابر آزادی بدرمان جدید سرطانهنر حفظ گرهروشی جدید در درمان سکته مارزش حقیقی زبان قسمت دوموقتی تو از یاد گرفتن باز بلندی در ذهن ما درک بلندیسلاح و راهزنیتغذیه بر ژنها تاثیر داردکیهانِ هوشیارِ در حال یامجموعه های پر سلولی بدن مشاید گوشی و چشمی، آماده شبخش بزرگتر کیهان ناشناختپراسینزوماب در پارکینسوحس و ادراک قسمت هفتمفقر داده ها در هوش مصنوعیتو باید نیکان را به دست بنقش هورمون زنانه استروژندیوار همه اش توهم بوداقیانوس نادانینگاه از درون قفس یا بیرونمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابتدایی که در ذهن دانشمندروغ نگو به خصوص به خودتهوش مصنوعی از عروسک های برژیم غذایی ضد التهابیاز آغاز خلقت تا نگاه انساویرایش DNA جنین انسان، بربه خوبی های دیگران فکرکنسوپاپ ها یا ترانزیستورهاجهان موازی و حجاب هاکارهایی بیش از طراحی و گپمدیون خود ناموجودشرکت نورالینک ویدیویی ازبرای بقا به جایی فراتر ازآنچه می دانم، آنچه را میخحس و ادراک قسمت بیستمفیزیک و هوشیاریتومورها و التهاب مغزی عانقش روی و منیزیم در سلامتدانشمندان یک فرضیه رادیکامید یا ناامیدی؟ناتوانی از درمان برخی ویمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرگیری مغز در بیماران مبهوش مصنوعی از عروسک بازی رحم مصنوعیاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کووید 19 چیزهایی که بی هیچ می ایی و بی هیچ میرسیاهچاله، سیاه خالص یا پسیاره ی ابلهانجهان پر از چیزهای اسرار آکشف ژن جدید، می تواند گستمرگی وجود نداردضایعات در عصب زیر زبانیبرخی بیماری های خاص که بدآیا فراموشی حتمی استخفاش کور و انسان بینا؟فرایند پیچیده ی خونرسانیتوپیراماتنقطه ی رسیدن به قلهداروی لیراگلوتیدانگشت ماشه اینخستین تمدن بشریمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاریخ همه چیز را ثبت کردهابزار بقای موجود زنده از دست بالای دستهوش مصنوعی از عروسک تا کمزمان پلانکاز تکینگی تا مغز از مغز تواسطه ها د رمسیر ایجاد مغسال 2025 سال بین المللی علمبیماری آلزایمر، استیل کوجهش تمدنی عجیب و شگفت انسگوش دادن بهتر از حرف زدنمشکلات نخاعیطبیعت بر اساس هماهنگیبرطرف کردن خشونت را از خاآیا پیدایش مغز از روی تصاخواب عامل دسته بندی و حفطفضای خالی ای وجود نداردتکلم در گیاهاننه به اعدامداروی جدید ضد میگرنانسولین هوشمندچرا بیماری های تخریبی مغذهت را روی چیزهای مفید متمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمترقی واقعی یا شعار ترقیابزارهای بقای موجود زندههوش احساسیزندگی زودگذراز تکامل تا مغز، از مغز تیک جهش ممکن است ذهن انسانسازگاری با محیط بین اجزابیمارستان هوش مصنوعیجدایی خطای حسی استگذشته را دفن کنمعجزه ی چشمعلم راهی برای اندیشیدن اخودآگاهی و هوشیاريتفکر قبل از کارآیا خداباوری محصول تکاملقانون گذاری و تکاملتکامل داروینی هنوز در حانوار مغز ترجمه رخدادهای در محل کار ارزش خودت را باولویت بندی ها کجاستنسبت طلایی، نشانه ای به سرمز امید، بی نیازی از مردموفقیت هوش مصنوعی در امتاجزایی ناشناخته در شکل گهوش عاطفی در زنان بیشتر ازاویه نگاه ها یکسان نیستترس و آرمان هاژن ضد آلزایمرسرکه انگبین عسلی مفید بربا همه مهربان باشحقیقت تنها چیزی است که شاتقلید از روی طبیعتپوست ساعتی مستقل از مغز دمغز و اخلاقعادت کن از بالا نگاه کنیخدا موجود استآب زندگی است قسمت سومقدرت عشقتئوری جدید، ویران کردن گای همه ی وجود مننور دروندر درمان بیماری مولتیپل هم نوع خواری در میان پیشیرویاهای پر رمز و حیرتی درمیگرن و روزه داریاختلالات حرکتی در انساناستیفن هاوکینگ در مورد ههیچ کس حقیقت را درون مغز زبان ریشه هایی شناختی استشخیص آلزایمر سالها قبل کم کردن کالری روشی سودمنسعی کن به حدی محدود نشویبار مغز بر دو استخوانپیوند سر، یکی از راه حلهاحافظه و اطلاعات در کجاست تلاشی جدید در درمان ام اسمغز به تنهایی برای فرهنگ عصب حقوق نورولووخطرات هوش مصنوعیآزمون ذهنی گربه ی شرودینلبخند بزن شاید صبح فردا زتاثیر کپسول نوروهرب بر ناینکه خانواده ات سالم بانیروی پنجم در طبیعتدرمان کارتی سل و تومور مغهمیشه، آنطور نیست که هستروش مقابله مغز با محدودیما از اینجا نخواهیم رفتارتباط متقابل با همه ی حیهرگز از زندگی یا امکاناتاضطراب و ترسسفری به آغاز کیهانتعامل انسان و هوش مصنوعیکوچ از محیط نامناسبشکل های متفاوت پروتئین هبحثی در مورد نقش ویتامين پاکسازی مغزحس و ادراک (قسمت دوم )تنها در برابر جهانمغزتان را در جوانی سیم کشدو بار در هفته ماهی مصرف آغاز فصل سرما و دوباره تکچگونه انتظارات بر ادراک من و وجود توهمیتاثیر گیاه خواری بر رشد واکنون را با همه ی نقص هایدرمان دارویی سرطان رحم بهنر دانستنريتوکسيمب در درمان ام اسارزش حقیقی زبان قسمت سوموقتی خودت را در آینه دیدیبلوغ چیستسلسله مباحث هوش مصنوعیثبت و دستکار ی حافظهکیست هیداتید مغزمجرم، گاهی قربانی استشاید درست نباشدبخش دیگری در وجود انسان هپرتوهای صادر شده از سیاهحس و ادراک قسمت هفدهمفلج نخاعی با الکترودهای تو برای خزیدن خلق نشده اینقش ویتامین K در ترمیم اسدیوار، از ابتدا توهم بودالکترومغناطیس شنوایی و هنگاه از درون مجموعه با نگمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابتذال با شعار دیندریا آرام نخواهد شد کشتی هوش مصنوعی از عروسک های برژیم غذایی ضد درداز انفجار بزرگ تا انفجار ویشن پروبه خودت مغرور نشوسوپاپ ها یا ترانزیستورهاجهان ما میتواند به اندازکاربرد روباتهای ريزنانومدیریت اینترنت بر جنگشربت رب اناربرای تمدن سازی، باید در بآنچه ناشناخته است باید شحس و ادراک قسمت دهمفیزیک آگاهیتومورهای نخاعینقش روزه داری در سالم و جدانشمندان ژنی از مغز انسامید جدید بر آسیب نخاعیناتوانی در شناسایی چهره منبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رو ح و روان بر جسمابزار بقا از نخستین هماندرگیری مغزی در سندرم کووهوش مصنوعی از عروسک بازی رسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهراز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا و گشودن پنجربی ذهن و بی روحبی سوادی در قرن 21سیاره ابلهانجهان پر از چیزهای جادویی کشف ارتباط جدیدی از ارتبمراقب خودتون و خانواده هضرورت زدودن افکاربرخی توجهات در ببمار پارآیا ممکن است موش کور بی مخفاش با شیوع همه گیری جدیفرایند تکامل و دشواری هاتوانایی مغز و دیگر اجزای نقطه ای بود و دگر هیچ نبوداروی کنترل چربی خونانگشت نگاری مغز نشان میدنخستین تصویر از سیاهچالهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاریخ، اصیل نیست و ساخته ابزار بقای موجود زنده از دست خدا بارها را از دوشت هوش مصنوعی از عروسک تا کمزمان به چه دلیل ایجاد میشاز تکینگی تا مغز از مغز توبینار اساتید نورولوژی دسال سیزده ماههبیماری الزایمرجهشهای مفید و ذکاوتی که دگوشه بیماری اتوزومال رسسمشکلات بین دو همسر و برخیطعمه ی شبکه های ارتباط اجبزرگ فکر کنآیا آگاهی پس از مرگ از بیخواص فلفل سبزقفس دور خود را بشکنتکنولوژی های جدید و حالتنه به اعدامداروی جدید ضد الزایمرانسان قدیم در شبه جزیره عچرا حیوانات سخن نمی گوینذخیره ی شگفت انگیز اطلاعمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتروس جریان انرژیابزارهای بقای از نخستین هوش احساسیزندگی سلول در بدن، جدای ااز تکامل تا مغز، از مغز تیک رژیم غذایی جدید، می توستم با شعار قانون بدترین بیندیشجریان انرژی در سیستم های گر جان به جز تو خواهد از خمعجزه ی علمعلم ساختن برج های چرخانخودآگاهی و هوشیاريتفکر ترکیبی در هوش مصنوعآیا دلفین ها می تواند از قانون جنگلتکامل داروینی هنوز در حانوار مغز در فراموشی هادر چه مرحله ای از خواب ، راولین قدم شناخت نقص های خنشانه های گذشته در کیهان رمز بقای جهش ژنتیکیموفقیت در تفکر استاحیای بینایی نسبی یک بیمهوش عاطفی رمز آزادگیزاوسکا درمان گوشرترسناک تر از کوریژنها نقشه ایجاد ابزار هوسرگیجه از شایعترین اختلابا هوش مصنوعی خودکار روبحقیقت خواب و رویاتقلید از طبیعتپوشاندن خود از نورمغز و اخلاقعادت کن خوب حرف بزنیخدا نور آسمان ها و زمین اآب، زندگی است(قسمت پنجم)قسم به فقرتا 20 سال آینده مغز شما به ای آنکه نامش درمان و یادشنوروفیبروماتوزدر دعواها چه میکنی؟همه چیز موج استرویای شفافمیگرن سردردی ژنتیکی که باختلالات صحبت کردن در اناستیفن هاوکینگ در تفسیر هیچ اندر هیچزبان شناسی مدرن در سطح سلتشخیص ایدزکمی زاویه ی دیدت را عوض کشلیک فراموشیبار بزرگ ایستادن بر دو پاپیوندهای پیچیده با تغییرحافظه و اطلاعات در کجاست تمایل زیاد به خوردن بستنمغز بیش از آنچه تصور میشوعصب سیاتیکدفاع از پیامبرآزمون ذهنی گربه شرودینگرلحظات خوش با کودکانتاثیر کپسول نوروهرب بر تاین، فقط راه توستچیز جدید را بپذیردرمان پوکی استخوانهمکاری یا رقابتروش های صرفه جویی در ایجاما اشیا را آنطور که هستندارتباط چاقی و کاهش قدرت بهز ذره، یک دنیاستاطلاع رسانی اینترنتیسقوط درون جاذبه ای خاص، چتعامل انسان با هوش مصنوعکوچک شدن مغز از نئاندرتاشکل پنجم مادهبحثی در مورد نقش کلسیم و پارادوکس ها در علمحس و ادراک قسمت 67تنهاییمغزتان را در جوانی سیمکشدو برابر شدن خطر مرگ و میآغاز مبهم آفرینشچگونه به سطح بالایی از هومن کسی در ناکسی دریافتم تاثیر گیاه خواری بر رشد واکوییفلکسدرمان زخم دیابتی با تکنوهنر رها شدن از وابستگیریه زغالیارزش خود را چگونه میشناسوقتی خورشید هست شمع به کابلعیدن ستاره توسط سیاهچاسلطان جنگل یا صاحب ملکوتثبت امواج الکتریکی در عصکیست کلوئید بطن سوممحل درک احساسات روحانیشایسته نیست در جیب خود قربخشیدن دیگران یعنی آرامشپرتوزایی از جسم سیاهحس و ادراک قسمت هجدهمفلج بل، فلجی ترسناک که آنتو تغییر و تحولینقش ژنتیک در درمان اختلادید تو همیشه محدود به مقدالکتروتاکسی(گرایش و حرکنگاه حقیقی نگاه به درون امنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابداع دی ان ای بزرگترین ددریافت هورمون امید با ورهوش مصنوعی از عروسک های براه فراری نیستاز بار خود بکاه تا پرواز واقعیت فیزیکی، تابعی از به خودت نگاه کنسوپاپ ها یا ترانزیستورهاجهان مادی، تجلی فضا در ذهکاربرد روباتهای ريز، در مدیریت اضطراب، از مهمتریشربت ضد خلطبرای خودآگاه بودن تو بایآنچه واقعیت تصور میکنیم حس و ادراک قسمت دوازدهمفیزیکدانان ماشینی برای تتومورهای ستون فقراتنقش رژیم غذایی بر رشد و ادانشمندان پاسخ کوانتومی امید درمان کرونا با هماننادیدنی ها واقعی هستندمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر روده بر مغزابزار بقا از نخستین هماندرگیری مغزی در سندرم کووهوش مصنوعی از عروسک بازی رساناها و ابر رساناها و عاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا از حقیقت تاتواکسن کرونا ساخته شده توبی شرمیسیاره ابلهانجهان دارای برنامهکشف جمجمه ای درکوه ایرهومراحل ارتقای پله پله کیهضرب المثل یونانیبرخی توصیه ها برای واکسیآیا ما کالا هستیمخلا، حقیقی نیستفرایند حذف برخی اجزای مغتوانایی یک فرد، برای تغینقطه بی بازگشتداروی تشنجی دربارداریانتقال ماده و انرژینخستین روبات های زنده ی جمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتازه های اسکیزوفرنی(جنوابزار بقای موجود زنده از دستورالعمل مرکز کنترل بیهوش مصنوعی از عروسک تا کمزمان شگفت انگیزاز تکینگی تا مغز از مغز توجود قبل از ناظر هوشمندسانسور از روی قصد بسیاری بیماری ای شبیه آلزایمر و جهشهای مفید و ذکاوتی که دگوشت خواری یا گیاه خواریمشکلات روانپزشکی پس از سظهور امواج مغزی در مغز مصبزرگ شدن مغز محدود به دورآیا امکان بازسازی اندامهخواص منیزیمقفس ذهنتکنولوژی و پیشرفتنه بدبخت بلکه نادانداروی سل سپتانسان میوه ی تکاملچرا حجم مغز گونه انسان درذره ی معین یا ابری از الکمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتری فلوپرازینابزارهای دفاعی و بقای موهوش بشری تهدید برای بشریزندگی، مدیریت انرژیاز تکامل تا مغز، از مغز تیکی از علل محدودیت مغز امستم، بی پاسخ نیستبیهوش کردن در جراحی و بیمجریان انرژی در سیستم های گرفتار محدودیت ها و ابعامعجزه ی علم در کنترل کرونعلیت رو به عقبخودت را از اندیشه هایت حفتفکر خلا ق در برابر توهم آیا دلفین ها میتوانند باقانون جنگلتکامل داروینی هنوز در حانوار مغز در تشخیص بیماری در ناامیدی بسی امید استاولین مورد PML به دنبال تکنشانه های پروردگار در جهرمز جهانمولکول ضد پیریاحیای بینایی نسبی یک بیمازدواج های بین گونه ای، رهوشمندی کیهانزبان فرایند تکاملی برای ترسان نیستیژنها ، مغز و ارادهسرگردانیبا هر چیزی که نفس می کشد محقیقت در علم، هرگز نهایی تقویت مغز با ورزشپیموزایدمغز و سیر تکامل ان دلیلی عادت کردن به نعمتخدا بخشنده است پس تو هم بآتاکسیقضاوت ممنوعتا بحر یفعل ما یشاای جان جان بی تن مرونورون هاي مصنوعی می تواندر سال حدود 7 میلیون نفر همه چیز و هیچ چیزروان سالممیگرن شدید قابل درمان اساختلالات عضلانی ژنتیکاستخوان های کشف شده، ممکهیچگاه از فشار و شکست نترزبان شناسی نوین نیازمند تصویر خورشید یا خود خورشکمالگرایی دشمن پیشرفتشلیک فراموشیبار سنین ابزار هوشمندی اپیوندی که فراتر از امکانحافظه و اطلاعات در کجاستتمایز یا کشف یگانگیمغز باستانی، هنوز نقش هاعضلانی که طی سخن گفتن چقددفاع در برابر تغییر ساختآزادی در چیستلرزش ناشی از اسیب به عصبتاثیر کپسول نوروهرب بر ساینترنت بدون فیلتر ماهواچیزی منتظر شناخته شدندرمان پوکی استخوانهمانند سازی در انسانروش های عملی برای رفع کمرما به جهان های متفاوت خودارتباط هوش ساختار مغز و ژهزینه ای که برای اندیشیداطلاعات حسی ما از جهان، چسقوط زیگزاگی یا ناگهانیتعداد کلی ذهن ها در جهان کوچکی قلبشکرگزار هر چیزی باش که دابحثی در مورد حقیقت فضا و پاسخ گیاهان در زمان خوردحس و ادراک قسمت 74تنهایی رمز نوآوری استمغط یک گیرنده استدو برابر شدن خطر مرگ و میإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَچگونه باغبانی باعث کاهش من پر از تلخیمتاثیر گیاهخواری بر رشد و اکسی توسین و تکامل پیش ادرمان ساده ی روماتیسمهنر، پر کردن است نه فحش دریواستیگمیناز فرد ایستا و متعصب بگذروقتی ریشه ها عمیقند از چیبنی عباس، ننگی بر تاریخسم زنبور ، کلیدی برای وارجلو رفتن یا عقبگردکپسول ژری لاکتمحل درک احساسات روحانی دشادی، پاداش انجام وظیفهبخشش، عقلانی یا غیر عاقلپرسشحس و ادراک قسمت هشتمفلج خوابتو جهانی هستی که خودش را نقش گرمایش آب و هوا در همدیدن خدا در همه چیزالکترودهای کاشتنینگاه دوبارهمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار هوش در حال ارتقا ازدریای خداهوش مصنوعی از عروسک بازی راه نجاتاز بحث های کنونی در ویروسواقعیت چند سویهبه دنبال رستگاری باشسوخت هیدروژنی پاکجهان مرئی و نامرئیکاش شرف اجباری بود یا حتیمداخله ی زیانبار انسانشش مرحله تکامل چشمبرای رشد، باید از مسیر خطآنچه حس می کنیم، نتیجه ی حس و ادراک قسمت سومفال نیکوتوهم فضای خالینقش رژیم غذایی در رشد و ادانشمندان اولین سلول مصنامیدهای جدید برای بازیابنادیدنی ها بیشتر از دیدنمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر روزه داری بر سلامت ابزار بقا از نخستین هماندرگیری اعصاب به علت میتوهوش مصنوعی از عروسک بازی رستگاری محدود به یک راه ناز تکینگی تا مغز از مغز تاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن آلزایمربی عدالتی در توزیع واکسن سیب یکسان و دیدگاه های متجهان در حال نوسان و چرخشکشف جدید تلسکوپ جیمز وبمرز مرگ و زندگی کجاستضربه مغزی در تصادف رانندبرخی درمان های Spinal Muscular Atآیا ما تنها موجودات زنده خلا، خالی نیستفراتر از دیوارهای باورتوازن مهمتر از فعالیت زینقطه، وجود است یا فاصلهداروی جدید ALSانتروپی و هوشیارینرمش های مفید برای درد زامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتازه های بیماری پارکینسوابزار بقای موجود زنده از دغدغه نتیجه ی نادانی استهوش مصنوعی به کمک هوش طبیزمان طلایی سکته ی مغزی رااز تکینگی تا مغز از مغز توراپامیل در بارداریسانسور بر بسیاری از حقایبیماری ای شبیه ام اس مولتجوانان وطنگیلگمش باستانی کیستمشکلات روانپزشکی در عقب ظرف باید پر شود چه با چرک بزرگ شدن تقریبا ناگهانی آیا انسان با مغز بزرگش اخخواص میوه ی بهقفس را بشکنتکنولوژی به طرز وحشتناکینه جنگ و نه خونریزیداروی ضد چاقیانسان ها می توانند میدان چرا خشونت و تعصبذرات کوانتومی زیر اتمی قمنبع هوشیاری در کجاست؟ قتری فلوپرازینابعاد و نیازهای تکاملیهوش در طبیعتزندگی، مراتب هوشیاری استاز تکامل تا مغز، از مغز تیافته های نوین علوم پرده ستون فقرات انسان دو پا جلبیهوشی در بیماران دچار اجریان انرژی در سیستم های گریه ی ابر، رمز طراوت باغمعجزه در هر لحظه زندگیعلایم کمبود ویتامین E را خودروهای هیدروژنیآیا دست مصنوعی به زودی قاقانونمندی و محدودیت عالمتکامل داروینی هنوز در حانوار مغزی روشی مهم در تشخدر هم تنیدگی مرزها و بی ماولین مورد پیوند سر در اننشانه های بیداری روحیرمز جهان خاصیت فراکتالمولتیپل اسکلروز در زنان احتیاط در ورزش زانو در خااسکلت خارجی در درمان اختهوشمندسازی زندان هازبان متغیرتزریق قیچی ژنتیکی کریسپرژنهای مشترک بین انسان و وسربازان ما محققا غلبه می با آتش، بازی نکن و بعد از حقیقت راستین انسان علم بتقویت استخوان در گرو تغذپیموزایدمغز کوانتومیعادت بد را ترک کنخدا تاس نمیریزدآتاکسی فریدریشقطار پیشرفتتاول کف پا و حقیقتایمونوگلوبولین وریدی IVIgنورون های ردیاب حافظهدر عید نوروز مراقب تصادف همه چیز کهنه میشودروبات ها قول میدهندمیاستنی گراویس بدون آنتیاختراع جدید اینترنت کواناستروژن مانند سپر زنان دهیپرپاراتیروئیدیسمزبان، نشان دهنده ی سخنگو تصویر در هم تنیدگی کوانتکمردردشنا در ابهای گرم جنوب نیاباربر دیگران نباشپیوستگی همه ی اجزای جهانحافظه ی ما انسان ها چرا متمدن قدیمی ای در جنوب ایرمغز برای فراموشی بیشتر کغم بی پایاندقیق ترین تصاویر از مغز اآزادی عقیده، آرمانی که تلرزش دست ها و گردن و سر ETتاثیر کپسول نوروهرب بر ساینترنت، حقیقت جامعه ی فچیزی خارج از مغزهای ما نیدرمان آرتروز با ورزش موضهمجوشی هسته ای، انرژِی بروش هایی برای مقابله با اما با کمک مغز خود مختاريمارتباط پیوسته ی جهانهزینه سنگین انسان در ازااطلاعاتی عمومی در مورد مسلول های مغزی عامل پارکیتعذیه ی ذهنکوچکترین چیز یک معجزه اسماده ی خالیشکست حتمیبحثی در مورد عملکرد لوب فپختگی پس از چهل سالگي به حس و ادراک قسمت 75تنبیه چقدر موثر استنفرت، اسیب به خود استدو داروی جدید برای میاستافت فشار خون ناگهانی در وچگونه تکامل مغزهای کنونیمن بی من، بهتر یاد میگیرمتاثیر انتخاب از طرف محیط اکسکاربازپین در درمان تشدرمان سرگیجه بدون نیاز بهوموارکتوس ها ممکن است دریاضیات یک حس جدید استاز مخالفت بشنووقتی شروع به بیدار شدن میبه قفس های سیاهت ننازسماگلوتید داروی کاهش دهنجلوتر را دیدنکامپیوتر سایبورگمحدودیت چقدر موثر استشب سیاه سحر شودبدون پیر فلکپرسش و چستجو همیشه باقی احس و ادراک قسمت هشتاد و نفلج خواب چیستتو جدای از کیهان نیستینقش پیش زمینه ها و اراده دیدگاه نارسای دوگانه ی مالگو نداشتیمنگاهی بر قدرت بینایی درامنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرک فرد دیگر و رفتارهای اهوش مصنوعی از عروسک بازی راه های جدید برای قضاوت راز تلسکوپ گالیله تا تلسکواقعیت چیستبه زودی شبکه مغزی به جای سودمندی موجودات ابزی بر جهان مشارکتیکتاب گران و پرهزینه شد ولمدارک ژنتیکی چگونه انسانششمین کنگره بین المللی سبرای زندگی سالم، یافتن تآنها نمیخواهند دیگران راحس و ادراک قسمت سی و هشتمفاکسیبتتوهم فضای خالی یا توهم فضنقش زنجبیل در جلوگیری از دانشمندان تغییر میدان مغامیدوار باش حتی اگر همه چنادانی در قرن بیست و یکم،منبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر روزها، ماه ها یا ساابزار بقا از نخستین هماندرب بسته با غیر خود باز مهوش مصنوعی از عروسک بازی رشته نوروایمونولوژی و نقهوش مصنوعی از عروسک بازی رشد مغز فرایندی پیچیده ااز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ایرانی کرونا تولیدبیمار 101 ساله، مبتلا به سسیر آفرینش از روح تا مغز جهان در حال ایجاد و ارتقاکشیدن مادی روشی برای جلومرز بین انسان و حیوان کجاضررهای مصرف شکر و قند بر برخی روش های تربیتی کودکآیا مصرف مولتی ویتامین هخلاصه ای از مطالب همایش مفرار در فرار از میزبان، دتوت زیاد بخوریدنمیتوان با بیرون انداختنداروی جدید s3 در درمان ام انتظار گذر تندباد؟نرمش های مفید در سرگیجهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتازه های درمان ام اسابزار بقای موجود زنده از ذهن ما از در هم شکستن منبهوش مصنوعی به شناسایی کازمان، واقعی نیستاز تکینگی تا مغز از مغز تورزش هوازی مرتب خیلی به قسانسور ذهنبیماری اسپینال ماسکولار جوانان وطنگیاه بی عقل به سوی نور میمشاهده گر جدای از شیء مشاظرفیت مغز چقدر استبزرگترین خطایی که مردم مآیا انسان در آستانه ی انقخواص هلو برگ هلوقله برای دیدن نه برای به تکنولوژی جدید که سلول هانه روش تقویت مغزداروی ضد چاقیانسان یک کتابخانه استچرا در مغز انسان، فرورفتذرات کوانتومی زیر اتمی قمنبع هوشیاری در کجاست؟(قترک امروزابعاد اضافه ی کیهانهوش عاطفی قسمت 11زندان ذهنیاز تکامل تا مغز، از مغز تیاد گرفتن مداومستارگانی قبل از آغاز کیهبیو الکترونیک؛ ترکیب موججراحی هوشیار مغزگربه شرودینگر و تاثیر مشمعرفی مورد نادر بیماری گعلایم کمبود ویتامین E را خورشید مصنوعیآیا رژیم غذایی گیاهی سلاقارچ بی مغز در خدمت موجودتکامل زباننوار مغز، مفید و بی خطردر هم تنیدگی کوانتومیاولین هیبرید بین انسان و نظام مثبت زندگیرنگ کردن، حقیقت نیستمواد کوانتومی جدید، ممکناحتیاط در تعویض داروهااسکار، لگوی هوشمندهوشیاری و وجودزبان مشترک ژنتیکی موجوداتسلیم ارتباط با من برترژنهای هوش ، کدامندسربرولایزینبا تعمق در اسرار ابدیت و حقیقت غیر فیزیکیتقویت حافظه یا هوش مصنوعپیچیدگی های مغزمگسمغز آیندگان چگونه است ؟عادت دادن مغز بر تفکرخدای رنگین کمانآتاکسی مخچه ای خودایمنقطره قطرهتابوهای ذهنیایمپلانت مغزینوروپلاستیسیتی چیستدرمان نگهدارنده ی اعتیادهمه چیز در زمان مناسبروبات های ریز در درمان بیمیاستنی گراویس در جوانانادامه بحث تکامل چشماسرار آفرینش در موجهاوکينگ پیش از مرگش رسالزبان، وسیله شناسایی محیطتصویر زیبا از سلولکمردرد ناشی از تنگی کاناشناخت ناشناختهبارداری بدون رحمپیام های ناشناخته بر مغز حافظه ی ما انسان ها چرا متمدن پیشرفته ی پیشینیانمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟غم بی پایاندل به دریا بزنآزار حقیقیلرزش عضله یا فاسیکولاسیوتاثیر کتامین در درمان پاایندرالدرمان ام اس(مولتیپل اسکلهمدلی و هوش عاطفیروش هایی برای کم کردن اضطما بخشی از این جهان مرتبطارتباط انسانی، محدود به هزاران سال چشم های بینا واطلاعاتی عمومی در مورد مسلول های بنیادیتغییرکووید نوزده و خطر بیماری ماده ای ضد التهابیشکستن مرز دور مغزبحثی درباره هوش و تفاوتهپدیده خاموش روشن در پارکحس و ادراک قسمت 78تهدیدهای هوش مصنوعینقاشی هایی با بوی گذشته یدو سوی واقعیتافت هوشیاری به دنبال کاهچگونه جمعیت های بزرگ شکل مننژیتتاثیر احتمالی عصاره تغلیاگر فقط مردم میفهمیدند کدرمان سرگیجه بدون نیاز بهورمون شیرساز یا پرولاکتریتوکسیماباز نخستین همانند سازها تویتنام نوعی کرونا ویروس به مغز خزندگان خودت اجازسندرم میلر فیشرجمجمه انسان های اولیهکانال یوتیوب دکتر سلمان محدودیت های حافظه و حافظشبیه سازی میلیون ها جهان بدون بار گذشتهپرسشگری نامحدودحس و ادراک قسمت هشتاد و شفلج دوطرفه عصب 6 چشمتو دی ان ای خاص ميتوکندرينقش پیشرفته ی سلول های بندیروز و امروزالگو و عادت را بشکن و در انگاهی بر توانایی اجزاي بمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرک نیازمند شناخت خویش اهوش مصنوعی از عروسک بازی راه های جدید برای قضاوت راز تلسکوپ گالیله تا تلسکواقعیت چیستبه زیر پای خود نگاه نکن بسی و سه پل اصفهانجهان معناکتاب زیست شناسی باورمروری بر تشنج و درمان هایشعار و عملبرخی ملاحظات در تشنج های آنژیوگرافی از مغزحس و ادراک قسمت سی و ششمفاجعه ی جهل مقدستوهم لیلیپوتی(ریزبینی)نقش زبان در سلطه و قدرت ادانشمندان روش هاي جدیدی امیدوارینازوکلسینمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر روغن رزماری استنشاابزار بقا از نخستین هماندرختان چگونه بر تشکیل ابهوش مصنوعی از عروسک بازی رشد مغز علت تمایل انسان باز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژنبیمار مرکز تنفس سلولیسیستم تخلیه ی مغز بینشی نجهان ریز و درشتکشتن عقیده ممکن نیستمرز جدید جستجو و اکتشاف، ضررهای شکر بر سلامت مغزبرخی سلولهای عصبی در تلاآیا مغز تا بزرگسالی توسعخلاصه ای از درمان های جدیفرد موفقتوسعه هوش مصنوعی قادر اسنمیتوان بر سیاه سیاه نوشداروی جدید لنفوم و لوکمیانحراف و حقیقتنرمش های موثر در کمردردمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاسف بار است انسان، حق خوابزار بقای موجود زنده از ذهن چند جانبه نیازمند نگهوش مصنوعی تعاملیزمان، اندک استاز تکینگی تا مغز از مغز تورزش هوازی ، بهترین تمریساهچاله ها تبخیر نمیشودبیماری اضطراب عمومیجواب دانشمند سوال کننده گیاه خواری و گوشت خوار کدمشاهده آینده از روی مشاهعقل مجادله گربزرگترین درد از درون است آیا احتمال دارد رویا از آخواص هندوانهقله سقوطتکنولوژی جدید که سلول هاچه زیاد است بر من که در ایداروی ضد تشنج با قابليت تانسان باشچرا ذرات بنیادی معمولاً ذرات کوانتومی زیر اتمی قمنبع خواب و رویاترکیب آمار و ژنتیکابعاد بالاترهوش عاطفی قسمت نهمزونیسومایدترکیب حیوان و انساناز تکامل تا مغز، از مغز تیاد بگیر فراموش کنیسخن نیکو مانند درخت نیکوبیوگرافیجراحی گردن همیشه برای دیتفاوت قند طبیعی با قند و گزیده ای از وبینار یا کنفمعرفت و شناختعلائم عصبی آلزایمر، با اخوش قلبی و مهربانیآیا رژیم غذایی گیاهی سلاقبل و بعد از حقیقتتکامل زباننوار مغز، ترجمه ی فعالیت در هم تنیدگی کوانتومی و پاولین تصویر در تاریخ از سنظریه ی تکامل در درمان بیرنگین کمانموجود بی مغزی که می توانداحساس گذر سریعتر زماناسارت و پرخوریهوشیاری و افسردگیزبان چهار حرفی حیات زمینتسلیم شدن از نورون شروع مژنهای حاکم بر انسان و انسسردرد میگرنبا خودت نجنگحقیقت غیر قابل شناختتقویت سیستم ایمنیپیچیدگی های مغزی در درک زمغز اندامی تشنه ی انرژی اعارضه جدید ویروس کرونا سخدایی که ساخته ی ذهن بشر آتش منبع انرژیلمس کوانتومیتاثیر فکر بر سلامتایمپلانت مغزی و کنترل دو نوروز مبارکدرمان نابینایان آیا ممکنهمه چیز در زمان کنونی استروبات کیانمیدان مغناطيسي زمین بشر اداراوون تنها داروی تاییاسرار بازسازی اندام هاهاوکينگ پیش از مرگش رسالزدودن نقص از هوش مصنوعیتصویر زیبای اصفهانکمردرد و علل آنشناخت و معرفت، و نقش آن دبازگشایی مجدد مطب دکتر سپیدایش زبانحافظه ی هوش مصنوعیتمدن بشری و مغز اخلاقیمغز بزرگ چالش است یا منفعغیرقابل دیدن کردن مادهدلایلی که نشان میدهد ما بآزار دیگری، آزار خود استلزوم گذر انسان از حدها و تاثیر گیاه خواری بر رشد وایپیداکریندرمان با سلول های بنیادیهمراه سختی، اسانی هستروش هایی برای جلوگیری از ما تحت کنترل ژنها هستیم یارتباط از بالا به پایین مهستي مادي ای که ما کوچکتراعتقاد اشتباه، نتیجه ی نسلول های بنیادی منابع و اتغییر الگوی رشد مغزی با زکودک هشت ساله لازم است آدماده، چیزی نیستشکستگی لگن یا سکته ی مغزیبحثی درباره هوش و تفاوتهپروژه ی ژنوم انسانیحس و ادراک قسمت 82تو یک معجزه ایچقدر به چشم اعتماد کنیمدولت یا گروهکافتخار انسانچگونه جمعیت های بزرگ شکل من، ما یا چی؟تاثیر بینش و انتظارات فراگر میدانی مصیبت بزرگتر درمان سرگیجه بدون داروهوش فوق العاده، هر فرد اسریسپریدوناز نخستین همانند سازها تویتامین E برای فعالیت صحبه نقاش بنگرسندرم کووید طولانیجنین مصنوعیکاهش میل جنسی در ام اسمحدودیت درک انسانشبیه سازی سیستم های کوانبدون زمان، ماده ای وجود نپس از اگو یا بعد از نفسحس و ادراک قسمت پنجمفن آوری های جدید علیه شناتو در میانه ی جهان نیستی نقش آتش در رسیدن انسان بهدیسک گردنالگوی بنیادین و هوشیارینگاهت را بلند کنمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرک و احساسهوش مصنوعی از عروسک بازی راه پیروزی در زندگی چیستاز تکنیکی تا مغز از مغز تواقعیت های متفاوتبه سیاهی عادت نکنیمسیلی محکم محیط زیست بر انجهان معکوسکتاب طبیعت در قالب هندسهمرکز هوشیاری، روح یا بدن صبور باشبرخی مرزهای اخلاق و علوم آنان که در قله اند هرگز خحس و ادراک قسمت سیزدهمفارغ التحصیلان، فقیر و دتوهم چیستنقش زبان در سلطه و قدرت ادانشمندان روشی برای تبدیامیدواری و مغزنبودن مدرک و شاهد، مدرک منبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین هماندرختان اشعار زمیندرد و درسهوش مصنوعی از عروسک بازی رشد در سختی استاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژن ضد کرونابیماری لبر و نابینایی آنسیستم تعادلی بدنجهان شگفت انگیزگل خاردار، زیباستمرزهای حقیقی یا مرزهای تضعیف و قویبرخی سيناپسها طی تکامل و آیا همه جنایت ها نتیجه بیخم شدن فضا-زمانفرد یا اندیشهتوسعه برخی شغل ها با هوش نمای موفقیتداروی جدید میاستنی گراویاندوه در دنیا استنرمشهای مهم برای تقویت عمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتبدیل پلاستیک به کربن و سابزار بقای موجود زنده از ذهن هوشیار در پس ماده ی مهوش مصنوعی در قضاوت های ازمزمه ات مانده در گوشماز تکینگی تا مغز از مغز تورزش و میگرنسایه ی هوشیاریبیماری بیش فعالیجواب سنگ اندازیگیرنده باید سازگار با پیمشاهدات آمیخته با اشتباهعقل در جهان جدید، عجیب اسبسیاری از مجرمان، خودشانآیا احتمال دارد رویا از آقلب های سادهتکینگینه عدم مطلق بلکه عدم با قداروی ضد تشنج با قابليت تانسان جدید از چه زمانی پاچراروياها را به یاد نمی آرفلکس وتری با توضیح دکتر منتظر نمان چیزی نور را بهاتفاق و تصادفهوش عاطفی قسمت هفتمزونا به وسیله ویروس ابله ترازودوناز تکامل تا مغز، از مغز تیادگیری مهارت های جدید دسخن و سکوتبیوگرافیجز تو که را دارمتفاوت مغز انسان و میمون هگزارش یک مورد جالب لخته ومغز فکر میکند مرگ برای دیعلت خواب آلودگی بعد از خوخوش خیالی و خوش بینیآیا راهی برای بهبود وضعیقبل از آغازتکامل زبان انسان از پیشینوار عصب و عضلهدر هم تنیدگی کوانتومی و داولین دارو برای آتاکسی فنظریه ی تکامل در درمان بیرهبر حقیقیموجودات مقهور ژنها هستنداحساسات کاذباساس انسان اندیشه و باور هوشیاری کوانتومیزبان نیاز تکاملی استتست نوار عصب و عضلهکفش و کتابسردرد میگرن در کودکانبا خدا باشحقیقت، آن چیزی نیست که جلتلقین اطلاعات و حافظهپیوند قلب خوک، به فرد دچامغز انسان ایا طبیعتا تماعبارت های مبهم مانند انرخدایا جز تو که را دارمآثار باستانی تمدن های قدلووفلوکساسینتاثیر مشاهده بر واقعیت بایمپلانت مغزی کمک میکند نوروز یا روز پایانیدرمان های اسرار آمیز در آهمه چیز، ثبت می شودروح و آب حیاتمیدان های مغناطیسی قابل ادب برخورد با دیگراناصفهان زیباهدف یکسان و مسیرهای مختلسفر فقط مادی نیستتصویربرداری فضاپیمای آمکمردرد با پوشیدن کفش مناشناخت حقیقت یا آرزوهای گبازگشت از آثار به سوی خداپیر شدن حتمی نیستحافظه انسان و حافظه ی هوشتمدن زیر آبمغز بزرگ چالشهای پیش روغار افلاطوندنیا فریب و سرگرمیآسيب میکروواسکولاریا آسچیزی شبیه نور تو نیستلزوم سازگاری قانون مجازاتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا کوچک شدن مغزانسان الدرمان تومورهای مغزی با اهمراهی میاستنی با برخی سروش هایی ساده برای کاهش امانند کودکان باشیدارتباط بین هوش طبیعی و هوهستی ما پس از شروعی چگال اعتماد به خودسلول های بدن تو پیر نیستنتغییر خود یا تغییر دیگراکودک ایرانی که هوش او از ماده، چیزی بیش از یک خلا شگفت نیست من عاشق تو باشمبحثی درباره هوش و تفاوتهپروژه ی ژنوم انسانیحس و ادراک قسمت 87تو یک جهان در مغز خودت هسنقش قهوه در سلامتیدونپزیل در بیماران قلبی افراد آغاز حرکت خودشان رچگونه حافظه را قویتر کنیمن، خود تو هستمتاثیر ترکیبات استاتین (ساگر نیروی مغناطیس نباشد درمان سرطان با امواج صوتهوش مصنوعی می تواند بر احریسدیپلام تنها داروی تایاز نخستین همانند سازها تویتامین E در چه مواد غذایبه نقاش بنگرسندرم گیلن باره به دنبال جنگ هفتاد و دو ملت همه را کاهش مرگ و میر ناشی از ابمخچه فراتر از حفظ تعادلشبکه های مصنوعی مغز به دربر کسی اعتماد نکن مگر اینآلودگی هوا چالش قرن جدیدحس و ادراک قسمت پنجاهفناوری هوش مصنوعی نحوه ختوقف؛ شکستنقش انتخاب از طرف محیط، ندیستونی قابل درمانالگوبرداری از طبیعتچالش هوشیاری و اینکه چرا منابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرک کنیم ما همه یکی هستیمهوش مصنوعی از عروسک بازی راه انسان شدن، راه رفتن واز تکینگی تا مغز و از مغز واقعیت و مجازبه سخن توجه کن نه گویندهسینوریپا داروی ترکیبی ضدجهان هوشمندکتاب، سفری به تاریخمرکز حافظه کجاستصبور باشبرخی نکات از گاید لاین پرآنتی بادی منوکلونال در دحس و ادراک قسمت ششمفاصله ها در مکانیک کوانتتوهم و خیالنقش سجده بر عملکرد مغزدانش، قفل ذهن را باز میکنامیدی به این سوی قبر نیستنباید صبر کرد آتش را بعد منبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین هماندرد باسن و پا به دلیل کاههوش مصنوعی از عروسک بازی رشد، رسیدن به یک هدف نیستاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن دیگر کرونا ساخته شبیماری میاستنی گراویسسیستم دفاعی بدن علیه مغز جهان شگفت انگیز و بی زمانگل درون گلدانمزایای شکلات تلخ برای سلطلوع و حقیقتبرداشت مغز ما از گذر زمانآیا هوش مصنوعی می تواند نخونریزی مغز در سندرم کووفرد حساس از نظر عاطفی و بتوصیه های سازمان بهداشت نمایش تک نفرهداروی جدید کنترل قند خوناندوه دردی را دوا نمیکندچرا ماشین باید نتایج را پمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتبدیل تراکت صوتی مصنوعی ابزار بقای موجود زنده از ذهن و زندگیهوش مصنوعی در کامپیوترهازنان باهوش تراز تکینگی تا مغز- از مغز ورزش بهترین درمان بیش فعسایه را اصالت دادن، جز فربیماری تی تی پیجوسازی مدرنگالکانزوماب، دارویی جدیمطالبه ی حق خودعقل سالمبسیاری از بیماری های جدیآیا بدون ناظر هوشمند هم بقلب و عقلتکامل فردی یا اجتماعینهایت معرفت و شناخت درک عداروی ضد تشنج توپیراماتانسان خطرناکترین موجودچراروياها را به یاد نمی آرفتار مانند بردهمنتظر نتیجه ی کارهایت بااتوبان اطلاعات و پلِ بینهوش عاطفی قسمت یازدهزیان غذاهای پرچربترازودوناز تکامل تا مغز، از مغز تیادگیری هوش مصنوعی، عمیقسخن پاک و ثابتبیان ژن های اسکیزوفرنی دجستجوی متن و تصویر به صورتفاوت ها و تمایزها کلید بگشایش دروازه جدیدی از طرمغز قلبعماد الدین نسیمی قربانی خوشبختی چیستآیا راهی برای رفع کم آبی قبل از انفجار بزرگتکامل ساختار رگهای مغزی نوار عصب و عضلهدر هر سوراخی سر نکناولین دروغنظریه ی تکامل در درمان بیروی و منیزیم در تقویت استمورد نادر همپوشانی دو بیاخلاق و علوم اعصاباستفاده از مغز، وزن را کمهوشیاری سنتی یا هوشیاری زبان و کلمه حتی برای کسانتست کم هزینه ی بزاق برای کفش بد، عامل مهم کمردردسردرد میگرنی در کودکانبا طبیعت بازی نکنحقایق ممکن و غیر ممکنتلاش ها برای کشف منابع جدپیوند مدفوعمغز انسان برای ایجاد تمدعجول نباشخرما منبع بسیار خوب آنتی آدم عاقل، وقت خودش را هدرلوب فرونتال یا پیشانی مغتاثیر نگاه ناظر هوشیار بایمپلانت نخاعی میتواند دنورالژیدرمان های بیماری آلزایمرهمه ی سردردها بی خطر نیستروح در جهانی دیگر استمیدان های کوانتومی خلاادراک ما درک ارتعاشی است اصل بازخوردسفر نامه سفر به بم و جنوب تصور ما ازمشکلات و واقعیکنفرانس تشنج هتل کوثر اصشناخت درون، شناخت بیرون؛بازگشت به ریشه های تکاملپیراستامحباب های کیهانی تو در توتمدنی قدیمی در شمال خلیج مغز بزرگ و فعال یا مغز کوغرور و علمدنیا مکانی بسیار اسرارآمآسیب ها ناشی از آلودگی هونکاتی در مورد تشنجلزوم سازگاری قانون مجازاتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا این جمله درست است کسیدرمان تشنجهمراهی نوعی سردرد میگرنیروش استفاده از بالش طبیمانند آب باشارتباط شگفت مغز انسان و فهشت توصیه برای کاستن از داعتماد به خودسلول بنیادی و ای ال استغییر دیگران یا تغییر خوکودکان مهاجرماست مالیشگفت انگیز بودن کیهانبحثی درباره هوش و تفاوتهپروژه ی علمی پیوند مغز ساحس و ادراک قسمت چهلتو کجای جهانینقش مهاجرت در توسعه نسل ادوچرخه در کاهش دردهای کمافراد بی دلیل دوستدار تو نگاه من، نگاه تو و یا حقیمنابع انرژي پاک سرچشمه حتاثیر تغذیه بر سلامت روااگر نعمت فراموشی نبود بسدرمان ضایعات نخاعیهوش مصنوعی متصل با مغزریشه های مشترک همه ی موجواز نخستین همانند سازها تویتامین کابه نادیدنی ایمان بیاورسندرم پیریفورمیسجنگ و تصور از جنگکاهش التهاب ناشی از بیمامخچه ، فراتر از حفظ تعادلشبکیه های مصنوعیبرلیتیونآلودگی هوا و ویروس کروناحس و ادراک قسمت پنجاه و یفواید روزه داری متناوبتولید مولکول جدید توسط هنقش اتصالات بین سلولهای دژا وو یا اشنا پنداریالتهاب شریان تمپورالچالش هوشیاری و اینکه چرا منابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرک احساسات و تفکرات دیگهوش مصنوعی از عروسک بازی راه بی شکستاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و انعکاسبهبود حافظه پس از رخدادهسیناپس، شگفتی خلقتجهان هوشیارکتابخانهمرکز حافظه کجاستصبر لازمه ی پیروزی استبرخی نرمش ها برای درد زانآنتروبات؛ ترکیب سلول زندحس و ادراک قسمت شصت و هشتفاصله ی همیشگی تصویر سازتوهم وجودنقش غذاها و موجودات دريادانش، یک انسان را ناسازگامیدی تازه در درمان سرطانبرو و انرژی مداومچت جی پی تیمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژیم گیاهخواری بر ابزار بقا از نخستین هماندرد زانو همیشه نیاز به جرهوش مصنوعی از عروسک بازی ز گهواره تا گوراز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن دیگری ضد کرونا از دبیماری میاستنی گراویسسکوت و نیستیجهانی که نه با یک رخداد و گل زندگیمسمومیت دانش آموزان بی گطلای سیاهبرداشتت از جهان رو زیاد آیا هوش مصنوعی زندگی بشرخونریزی مغزی کشندهفردا را نمیدانیمتوصیه های غیر دارویی در سچند نرمش مفید برای کمردرداروی جدید آلزایمراندوهگین نباش اگر درب یا چرا مردم با زندگی میجنگنمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتبدیل سلولهای محافط به سابزار بقای موجود زنده از ذهن و شیمی بدنهوش مصنوعی در تفکر خلاق ازنجیرها را ما باید پاره کاز تکینگی تا مغز- از مغز ورزش در کمر دردساخت سلول عصبی حتی پس از بیماری خود ایمن اعصاب محجامعه ی آسمانیگام کوچک ولی تاثیرگذارمطالبی در مورد تشنجعقلانیت بدون تغییرخواص اناربسیاری از بیماری های جدیآیا برای تولید مثل همیشه قلب یا مغزتکامل مادی تا ابزار هوشمنهایت در بی نهایتداروی ضد جنون در درمان تیانسان در هستی یا هستی در چراغ های متفاوت و نور یکسرفتار وابسته به شکلمنتظر زمان ایده آل نشواتوسوکسیمایدهوش عاطفی قسمت پنجمزیباترین چیز در پیر شدنتراشه مغز بدون واسطه ی داز تکامل تا مغز، از مغز تیادگرفتن، آغاز حرکت است سخت ترین حصاربیان حقیقتجستجوی هوشیاری در مغز ماتفاوت ها را به رسمیت بشناپل جویی اصفهانمغز ما کوچکتر از نیم نقطهعنصر اصلی تعیین واقعیتخوشبختی دور از رنج های مآیاما مقهور قوانین فیزیکقبرستان ها با بوی شجاعتتکامل شناخت انسان با کشفنوار عصب و عضلهدر والنتاین کتاب بدید هماولین سلول مصنوعینظریه ی ریسمانرویکردهای جدید ضایعات نخموسیقی نواخلاق پایه تکامل و فرهنگاستفاده از نظریه ی تکامل هوش، ژنتیکی است یا محیطیزبان و بیان نتیجه ساختماتست آر ان اس دز میاستنی گکل اقیانوس در یک ذرهسردرد و علتهای آنبالای هر دستی، دستی هستحل مشکلتلاش های جدید در ALSپیوند مدفوع در درمان بیممغز انسان برای شادمانی طعدم توقف تکامل در یک انداخسته نباشی باباآرمانگرای تخیلی نباشلوتیراستامتاثیر نگاه و مشاهده ناظر ایمپلانت استخوانی در آسینورالژی تریژمینالدرمان های بیماری اس ام ایهمه جا خیر بکارروح رهاییمیدان بنیادین اطلاعاتادراک، فراتر از آنچه معماصل در هم تنیدگی و جهانی سفر به مریخ در 39 روزتصور از زمان و مکانکنگره بین المللی سردرد دشناسایی تاریخچه ی تکاملیبازخورد یا فیدبکپیشینیان انسان از هفت میحباب هایی تو در توتمرکز و مدیتیشنمغز بزرگترین مصرف کننده غربال در زندگیدنیای شگفت انگیز کوانتومآسیب روانی شبکه های اجتمچگونه مولکول های دی ان ایلزوم عدم وابستگی به گوگل تاثیر گیاه خواری بر رشد وایا ابزار هوشمندی یا مغز درمان جدید ALSهندسه ی پایه ایروش جدید تولید برقماه رجبارتباط شگفت انگیز مغز انو هر کس تقوای خدا پیشه کناعتماد بی موردسلول بنیادی در درمان ایدتغییر دادن ژنها آیا روزی کودکان میتوانند ناقل بی ماست مالی با هوش انسانیشگفت زده و حیران باشبحثی درباره هوش و تفاوتهپروانه ی آسمانیحس و ادراک قسمت چهل و هفتتو کز محنت دیگران بی غمینقش میدان مغناطیسی زمین دوچرخه سواری ورزشی سبک و افزایش قدرت ادراکات و حسنگاه مادی غیر علمی استمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر حرکات چشم بر امواج اگر نعمت فراموشی نبود بسدرمانهای بیماری پارکینسهوش مصنوعی و کشف زبان هایریشه های مشترک حیاتاز نشانه ها و آثار درک شدویتامین کا و استخوانبه هلال بنگرسندرم پیریفورمیسجنگ داده هاکاهش حافظه هرچند فرایندیمخچه ابزاري که وظیفه آن فشباهت مغز و کیهانبرنامه و ساختار پیچیده مآلودگی هوا و پارکینسونحس و ادراک قسمت پنجاه و دفواید روزه داری متناوبتولید مثل فقط با یک مادر نقش تیروئید در تکامل مغزدژاوو یا آشناپنداریام آر آی جدید با قدرت شگفچالش هوشیاری و اینکه چرا منابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین هماندرک تصویر و زبان های مخلتهوش مصنوعی از عروسک بازی راه طولانی را به سلامت گذاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهبهداشت خوابسیگار عامل افزایش مرگ ومجهان های بسیار دیگرکجای مغز مسئول پردازش تجمرکز خنده در کجای مغز استصبر و واقعیتبرخی نرمش ها برای زانوآنزیم تولید انرژی در سلوحس و ادراک قسمت شصت و دوفتون های زیستیتوهم وجودنقش غذاها و موجودات دريادائما بخوانامگا سه عامل مهم سلامت