از روده تا مغز

توسعه ی علوم و کشفیات جدید در علم ژنتیک و قدرت دستکاری ژنها به عنوان ریشه و الفبای حیات مادی و تکنیک های جدید در تحریک سلول های عصبی با محرک هایی که نامعمول هستند(اپتوژنتیک)، میتواند روش های جدیدی را در درمان بیماری های مزمن مانند دیابت کشف کند.

روده تا مغز : سلول های عصبی آنچه را می‌خوریم، شناسایی می‌کنند.

روده و مغز طی مصرف غذا با هم هماهنگ می شوند تا سیری و قند خون را با هم هماهنگ کنند. عصب واگ یک ارتباط دهنده ی خوب، بین این دو اندام است. پژوهشگران از موسسه ی ماکس پلانک در پژوهشگاه متابولیسم در دانشگاه گولوگن و بیمارستان دانشگاهی آن، نگاه دقیق تری بر عملکردهای سلول های عصبی متفاوت، در مرکز کنترل عصب واگ داشتند و چیز بسیار عجیبی را کشف کردند. هرچند سلول های عصبی در همان مرکز کنترل، قرار دارند مناطق متفاوتی از دستگاه گوارش را عصبدهی می‌کنند و به طور متمایز سیری و سطح قند خون را کنترل میکند.

این کشف، می‌تواند نقش مهمی در ارتقای استراتژی های درمانی آینده در برابر چاقی و دیابت دارد. وقتی ما غذا مصرف می‌کنیم اطلاعات در مورد غذای خورده شده از دستگاه گوارش، به مغز فرستاده میشود تا احساسات گرسنگی و سیری را سازگار کند.

بر اساس این اطلاعات، مغز برای نمونه تصمیم میگیرد ما خوردن را ادامه دهیم یا متوقف کنیم. به علاوه سطح قند خون به وسیله ی مغز سازگار میشود. عصب واگ که از مغز به دستگاه گوارش پایین می آید نقش مهمی در این ارتباط دارد.

در مرکز کنترل عصب واگگانگلیون ندوز، سلول های عصبی متفاوت قرار دارند؛ برخی از آنها به معده عصبدهی میکند؛ در حالی که بقیه روده را عصبدهی میکند.

برخی از این سلول های عصبی تحریک های مکانیکی را در اندام های مختلف شناسایی میکند مانند کشش معده طی غذا خوردن، در حالی که بقیه پیام های شیمیایی را شناسایی میکند مانند محتویات غذاهایی که استفاده می‌کنیم.

ولی اینکه این سلول های عصبی متفاوت، چه نقش هایی را در انتقال اطلاعات روده به مغز دارد و چگونه فعالیت آنها مرتبط با سازگاری عادت های تغذیه ای و سطوح قند خون است ناشناخته مانده است.

هننینگ فینسلو مدیر پژوهش میگوید: برای ارزیابی عملکرد سلول های عصبی در گره ی نودوز ما یک اپروچ ژنتیک را ایجاد کردیم که ما را توانمند می‌کرد سلول های عصبی متفاوت را مشاهده کنیم و فعالیت آن را در موش، دستکاری کنیم.

این به ما اجازه داد تحلیل کنیم کدام سلول های عصبی، کدام اندام را عصبدهی میکند و اشاره میکند چه نوع پیام هایی را تنها در روده، شناسایی می‌کنند. این همچنین به ما اجازه داد انواع خاصی از سلول های عصبی را خاموش و روشن کنیم تا عملکرد دقیق آن را تحلیل نماییم.

غذاهای مختلف، انواع مختلفی از سلول های عصبی را فعال می‌کند. در مطالعه های خود، پژوهشگران بر دو نوع از سلول های عصبی گره ی ندوز، تمرکز کردند که اندازه ی آن، فقط یک میلیمتر است. یکی از این سلول ها در زمان کشیده شدن معده فعال می‌شوند و در زمان فعال شدن آن، موش کمتر میخورد.

فنسلو می‌گوید: ما فهمیدیم فعالیت این سلول های عصبی، کلید انتقال پیام های مهار کننده ی اشتها به مغز و کاهش سطح قند خون است.

گروه دیگری از سلول های عصبی، روده را عصبدهی میکند. فنسلو میگوید: این گروه از سلول های عصبی، پیام های شیمیایی را از غذاهایی که می‌خوریم حس میکند. ولی فعالیت آنها برای تنظیم تغذیه در ما تاثیری ندارد. با این حال فعالیت این سلول ها باعث افزایش قند خون میشود.

بنابراین این نوع از سلول های عصبی در مرکز کنترل عصب واگ، وظایف متفاوتی را انجام می‌دهد.

فنسلو توضیح می‌دهد: واکنش مغز ما طی مصرف غذا، ممکن است تبادل و واکنش میان این دو نوع سلول عصبی باشد.

غذا با حجم زیاد باعث کشش معده میشود و سلول های عصبی ای را تحریک میکند که به معده می رود و در نقطه انتهایی باعث سیری و کاهش مصرف غذا میشود و همزمان سازگاری سطوح قند خون را همگام میکند. غذا با مواد غذایی غنی، سلول های عصبی روده را تحریک می کند. این سلول‌ها قند خون را افزایش میدهد ولی باعث القای سیری نمیشود.

کشف عملکردهای متفاوت این سلول ها میتواند نقشی اساسی را در کشف درمان های جدید دیابت و چاقی داشته باشد. ارتباط روده-مغز با سلول های عصبی متفاوت به طور متفاوت، غذا خوردن و سطح قند خون را کنترل می‌کند. سلول های عصبی حسی، پیام های منشأ گرفته از روده را به مغز می‌فرستد؛ با این حال ساختار عملکردی و مولکولی این نورون های متفاوت، مشخص نیست.

در اینجا ما دستکاری ژنتیکی را به کار بردیم تا عملکرد تغذیه ای و تنظیم قند نورون های حسی متفاوت را مشخص کنیم. ما الگوهای عصبدهی روده را به وسیله ی پیام های گیرنده ی نخاعی و عصب واگ، بازسازی کردیم تا اهداف مغزی رو به پایین را مشخص کنیم. دستکاری شیمیایی-ژنتیک با تحلیل نقشه برداری مداری و رفتاری نشان داد، آوران های واگ که گیرنده نوع 1 پروتئین شبیه گلوکاگون GLP1R با عصبدهی به روده را عرضه میکند،
پیام های ایجاد کننده ی اشتها را به نورون های هسته ی پارابراکیال می فرستد تا پایان غذا خوردن را کنترل میکند.

با این حال، فعالیت آوران واگی GLP1R، تحمل گلوکز را بهبود میبخشد و مهار آن، باعث افزایش سطح قند خون میشود و اینها مستقل از نحوه ی غذا خوردن است. برعکس تحریک آوران واگ- که GPR65 را نمایش میدهد- تولید کبدی گلوکز را بیشتر میکند و نورون های پارابراکیال را فعال میکند و باعث کنترل نورموگلیسمی میشود ولی آنها برای تنظیم تغذیه، قابل چشم پوشی هستند. بنابراین گیرنده های حسی متفاوت عصب رسان به روده به طور متمایز تغذیه و مدارهای عصبی تنظیم کننده ی قند خون را کنترل می‌کند و ممکن است اهداف خاصی را برای کنترل متابولیک، فراهم کند.

به نقاش بنگرهز ذره، یک دنیاستکودک هشت ساله لازم است آدذرات کوانتومی زیر اتمی قبرای یک زندگی معمولیزیباترین چیز در پیر شدنتولترودینپروتز عصبی برای تکلممغز بیش از آنچه تصور میشوالکتروتاکسی(گرایش و حرکسریع دویدن مهم نیستجواب سنگ اندازیلوزالمعده(پانکراس)مصنوعتاثیر روده بر مغزابزار هوش در حال ارتقا ازنکاتی در مورد تشنجعادت کن از بالا نگاه کنیهندسه بنیادینخواص شگفت هویجما انسانها چه اندازه نزداز تلسکوپ گالیله تا تلسکوقتی خودت را در آینه دیدیدر محل کار ارزش خودت را ببه سیاهی عادت نکنیمکاهش مرگ و میر ناشی از ابرهبر حقیقیبرخی اصول سلامت کمرآملودیپین داروی ضد فشار زبان و بیان نتیجه ساختماتوهمات و شناخت حقیقتنفرت، اسیب به خود استامید درمان کرونا با همانچگونه جمعیت های بزرگ شکل سرعت فکر کردن چگونه استجستجوی متن و تصویر به صورمقایسه رقابت و همکاریتاریخ، اصیل نیست و ساخته ابزار بقا از نخستین همانعصب سیاتیکهوش مصنوعی گوگل به کمک تشخار و گلماده ی خالیاز تکینگی تا مغز از مغز تویشن پرودر درمان بیماری مولتیپل بیماری لبر و نابینایی آنکتاب، سفری به تاریخمجموعه های پر سلولی بدن مروح و آب حیاتبررسی بیماری التهابی رودآینده ی انسان در فراتر ازسفر به مریخ در 39 روزتیکاگرلور داروی ضد انعقانقش پیش زمینه ها و اراده انگشت نگاری مغز نشان میدچالش هوشیاری و اینکه چرا شکل های متفاوت پروتئین هحقایق ممکن و غیر ممکنمنابع انرژی از نفت و گاز تری فلوپرازینابزار بقای موجود زنده از هوش مصنوعی از عروسک بازی خطر حقیقی، خود انسان استاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا و گشودن پنجردرمان کارتی سل و تومور مغبیماری خود ایمن اعصاب محگل خاردار، زیباستمدیون خود ناموجودروش جدید تولید برقبعد از کروناآیا یک، وجود داردسلول بنیادین از مخاط بینفواید زیاد دوچرخه سواریتکامل داروینی هنوز در حانقش زنجبیل در جلوگیری از انسان قدیم در شبه جزیره عنبرو و انرژی مداومشایسته نیست در جیب خود قرحد و مرزها توهم ذهن ماستمناطق خاصی از مغز در جستجتزریق قیچی ژنتیکی کریسپرابزارهای دفاعی و بقای موهوش مصنوعی از عروسک تا کمدو ویژگی انتزاع و قدرت تجاز تکامل تا مغز، از مغز توبینار اساتید نورولوژی ددرمان دارویی سرطان رحم ببیداری و خواب کدام بهتر اگالکانزوماب، دارویی جدیمراقب خودتون و خانواده هتقلید مرحله ای نسبتا پیشآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجسندرم پای بی قرارفروتنی معرفتیتئوری جدید، ویران کردن گنمیتوان با بیرون انداختنشرکت نورالینک ویدیویی ازاولین مورد PML به دنبال تکچرا مردم با زندگی میجنگنحس و ادراک قسمت چهل و هشتمنبع هوشیاری کجاست قسمت تصویر در هم تنیدگی کوانتاحیای بینایی نسبی یک بیمدی متیل فومارات(زادیوا)(هوش مصنوعی درخدمت خلق وحاستفاده از مغز، وزن را کمیک رژیم غذایی جدید، می تودریا آرام نخواهد شد کشتی باید از انسان ترسیدراه انسان شدن، راه رفتن وپل جویی اصفهانمشکلات بین دو همسر و برخیتلاشی تازه برای گشودن معآب زندگی است قسمت دومسیاهچاله های فضایی منابعجنین مصنوعیفرزندان زمان خودتاثیر کپسول نوروهرب بر تنه روش تقویت مغزضایعه ی عروقی مخچهایمپلانت مغزینزاع ها بیهوده استحس و ادراک قسمت پنجاه و سمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتغییراختلالات عضلانی ژنتیکدانش بی نهایتهوش عاطفی قسمت سوماصل بازخوردژنها ، مغز و ارادهدرگیری مغزی در سندرم کووبحتی علمی درباره تمایل برشد در سختی استپیوند مغز و سر و چالشهای معجزه ی علمتنها مانع در زندگی موارد آزمون ذهنی گربه شرودینگرسکوت، در برابر گزافه گویجهان معکوسقلب دروازه ی ارتباطتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز، مفید و بی خطرطبیعت موجی جهانایندرالنظریه تکامل در درمان بیمحس و ادراک قسمت شصت و ششمهمان ناخواندهارتباط پیوسته ی جهانداروهای تغییر دهنده ی سیهیچ کاری نکردن به معنی چیاعتماد به خودکمردرد و علل آندغدغه نتیجه ی نادانی استبخش فراموش شده ی حافظهزنجیرها را ما باید پاره کتو با همه چیز در پیوندیپیشرفت ذهن در خلاقیت استمغز و اخلاقآغاز مبهم آفرینشساختار شبکه های مغزی ثابجهان ریز و درشتقدم زدن و حرکت دید را تغیتاثیر درجه حرارت بر عملکنوروپلاستیسیتی چیستعلم در حال توسعهاگر فقط مردم میفهمیدند کهمیشه چشمی مراقب و نگهباخواندن ، یکی از شستشو دهنمیوپاتی و نوار عصب و عضلهاز مخالفت بشنوداروی جدید ضد فشار خونداروی جدید ضد میگرنبه نقاش بنگرهزینه ای که برای اندیشیدکودک ایرانی که هوش او از رفلکس وتری با توضیح دکتر برای پیش بینی آینده مغز دزیباترین چیز در افزایش ستومورها و التهاب مغزی عامغز برای فراموشی بیشتر کالکترودهای کاشتنیسریعترین کامپیوتر موجودجوسازی مدرنلیروپریم داروی ترکیبی ضدتاثیر روزه داری بر سلامت ابزار بقا از نخستین همانچگونه مولکول های دی ان ایعادت کن خوب حرف بزنیهندسه در پایه ی همه ی واکخواص عجیب لوبیاما انسانها چه اندازه نزداز تلسکوپ گالیله تا تلسکوقتی خورشید هست شمع به کادر چه مرحله ای از خواب ، ربه سخن توجه کن نه گویندهکاهش التهاب ناشی از بیماروی و منیزیم در تقویت استبرخی اطلاعات روانشناسی مآموزش نوین زبانزبان و بیان، در سایه پیشرتوکل بر خدانقاشی هایی با بوی گذشته یامیدهای جدید برای بازیابچگونه حافظه را قویتر کنیسطح آگاهی، رخدادهای زندگجستجوی هوشیاری در مغز مامقابله ی منطقی با اعتراضتازه های اسکیزوفرنی(جنوابزار بقا از نخستین همانعضلانی که طی سخن گفتن چقدهوش مصنوعی الفاگوخارق العاده و استثنایی بماده ای ضد التهابیاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت فیزیکی، تابعی از در دعواها چه میکنی؟بیماری میاستنی گراویسکتابخانهمجرم، گاهی قربانی استروح در جهانی دیگر استبررسی سیستم تعادلی بدن اآینده ی علم و فیزیک در60 ثسفر به درون سفری زیباتیروفیبان موثر در سکته ی نقش پیشرفته ی سلول های بنانتقال ماده و انرژیچالش هوشیاری و اینکه چرا شکل پنجم مادهحل مشکلمنابع انرژی از نفت و گاز ترک امروزابزار بقای موجود زنده از هوش مصنوعی از عروسک بازی خطر را بپذیراز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا از حقیقت تاتدرمان پوکی استخوانبیماری دویکگل درون گلدانمدیریت اینترنت بر جنگروش صحبت کردن در حال تکامبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا کیهان می تواند یک شبیسلول عصبی شاهکار انطباق فیلم کوتاه هیروشیما از هتکامل داروینی هنوز در حانقش زبان در سلطه و قدرت اانسان میوه ی تکاملچت جی پی تیشادی، پاداش انجام وظیفهحریص نباشمنبع نور واقعی و ثابت، حقتسلیم ارتباط با من برترابعاد و نیازهای تکاملیهوش مصنوعی از عروسک تا کمدو بیماری روانی خود بزرگ از تکامل تا مغز، از مغز توجود قبل از ناظر هوشمنددرمان زخم دیابتی با تکنوبیست تمرین ساده برای جلوگام کوچک ولی تاثیرگذارمراحل ارتقای پله پله کیهتقلید از روی طبیعتآیا خداباوری محصول تکاملسندرم پس از ضربه به سرفروتنی و غرورتا 20 سال آینده مغز شما به نمیتوان بر سیاه سیاه نوششربت رب اناراولین مورد پیوند سر در انچرا مغز انسان سه هزار سالحس و ادراک قسمت چهل و دوممنبع هوشیاری کجاست قسمت53تصویر زیبا از سلولاحتیاط در ورزش زانو در خادین اجباریهوش مصنوعی ساخته هوش طبیاستفاده از نظریه ی تکامل یکی از علل محدودیت مغز امدریای خدابابا زود بیاراه بی شکستپل خواجو اصفهانمشکلات روانپزشکی پس از ستلاشی جدید در درمان ام اسآب زندگی است قسمت سومسیاهچاله ها، دارای پرتو جنگ هفتاد و دو ملت همه را فرضیه ای جدید توضیح میدهتاثیر کپسول نوروهرب بر سچه زیاد است بر من که در ایضایعات در عصب زیر زبانیایمپلانت مغزی و کنترل دو نزاع بین جهل و علم رو به پحس و ادراک قسمت پنجاه و شمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتغییر الگوی رشد مغزی با زاختراع جدید اینترنت کواندانشمندان موفق به بازگردهوش عاطفی قسمت ششماصل در هم تنیدگی و جهانی ژنهای مشترک بین انسان و ودرگیری اعصاب به علت میتوبحث درباره پیدایش و منشا رشد، رسیدن به یک هدف نیستپیوند اندام از حیوانات بمعجزه ی علم در کنترل کرونتنها در برابر جهانآزادی در چیستسکته مغزیجهان هوشمندقلب روباتیکتاثیر گیاهخواری بر رشد و نوار مغز، ترجمه ی فعالیت طبیعت بر اساس هماهنگیایپیداکریننظریه تکامل در درمان بیمحس و ادراک سی و هفتممهندسی ژنتیک در حال تلاش ارتباط انسانی، محدود به داروهای ضد بیماری ام اس وهیچ کس مانند تو نگاه نمیکاعتماد بی موردکمردرد با پوشیدن کفش مناذهن ما از در هم شکستن منببخش های تنظیمی ژنومزندگی فعال و مثبت روند آلتو با باورهایت کنترل میشپیشرفتی مستقل از ابزار همغز و سیر تکامل ان دلیلی إِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَسادیسم یا لذت از آزار دادجهان شگفت انگیزقدرت مردمتاثیر درجه حرارت بر عملکنوروز مبارکعلم راهی برای اندیشیدن ااگر میدانی مصیبت بزرگتر همیشه اطمینان تو بر خدا بخواندن، دوست روزهای سختمیوتونیک دیستروفیاز نخستین همانند سازها تمیگرن و پروتئین مرتبط با از نخستین همانند سازها تداروی جدید ضد الزایمربه نادیدنی ایمان بیاورهزینه سنگین انسان در ازاکودکان مهاجررفتار مانند بردهبرای اولین بار دانشمندانزیر فشار کووید چه باید کرتومورهای نخاعیمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟الگو نداشتیمسرکه انگبین عسلی مفید برجامعه ی آسمانیلیس دگرامفتامین یا ویاستاثیر روزها، ماه ها یا ساابزار بقا از نخستین همانچگونه میتوان با قانون جنعادت کردن به نعمتهندسه زبانِ زمان استخود جسم و یا تصویرما اکنون میدانیم فضا خالاز تکنیکی تا مغز از مغز توقتی ریشه ها عمیقند از چیدر ناامیدی بسی امید استبهبود حافظه پس از رخدادهکاهش حافظه هرچند فرایندیرویکردهای جدید ضایعات نخبرخی بیماری ها که در آن بآمارهای ارائه شده در سطح زبان و تکلم برخی بیماریهتوپیراماتچقدر به چشم اعتماد کنیمامیدوار باش حتی اگر همه چنگاه من، نگاه تو و یا حقیسعی کن به حدی محدود نشویحفره در مغزمقابله با کرونا با علم استازه های بیماری پارکینسوابزار بقا از نخستین همانغم بی پایانهوش مصنوعی اکنون می توانخبر مهم تلسکوپ هابلماده، چیزی نیستاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چند سویهدر سال حدود 7 میلیون نفر بیماری های میتوکندریکجای مغز مسئول پردازش تجمحل درک احساسات روحانیروح رهاییبررسی علل کمر درد در میانآینده با ترس جمع نمیشودسفر تجهیزات ناسا به مریخ تکنولوژی های جدید و حالتنقش آتش در رسیدن انسان بهانتروپی و هوشیاریچالش هوشیاری و اینکه چرا شکرگزار هر چیزی باش که داحلقه های اسرارآمیزمنابع انرژی از نفت و گاز ترکیب آمار و ژنتیکابزار بقای موجود زنده از هوش مصنوعی از عروسک بازی خطرات هوش مصنوعیاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا ساخته شده تودرمان پوکی استخوانبیماری دیستروفی میوتونیگل زندگیمداخله ی زیانبار انسانروشهای نو در درمان دیسک ببعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا گذشته، امروز وآینده سلول عصبی، در محل خاص خودفیلمی بسیار جالب از تغییتکامل داروینی هنوز در حانقش زبان در سلطه و قدرت اانسان ها می توانند میدان چت جی پی تیشب سیاه سحر شودحرکات چشم، ترجمه کننده ی منبع هوشیاری کجاست قسمت تسلیم شدن از نورون شروع مابعاد اضافه ی کیهانهوش مصنوعی از عروسک تا کمدو بار در هفته ماهی مصرف از تکامل تا مغز، از مغز توراپامیل در بارداریدرمان ساده ی روماتیسمبیش از نیمی از موارد انتقریشه های مشترک حیاتگامی در درمان بیماریهای مرز مرگ و زندگی کجاستتقلید از طبیعتآیا دلفین ها می تواند از سندرم جدایی مغزفرگشت و تکامل تصادفی محض تا بحر یفعل ما یشانمای موفقیتشربت ضد خلطاولین هیبرید بین انسان و چرا مغزهای ما ارتقا یافت حس و ادراک قسمت چهل و سوممنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمتصویر زیبای اصفهاناحتیاط در تعویض داروهادین، اجباری نیستهوش مصنوعی، کیفیت فریب ماستفاده از هوش مصنوعی در یافته های نوین علوم پرده درک فرد دیگر و رفتارهای اباد و موجراه طولانی را به سلامت گذپلاسمای غالبمشکلات روانپزشکی در عقب تمایل زیاد به خوردن بستنآب، زندگی است(قسمت پنجم)سیاهچاله و تکینگی ابتدایجنگ و تصور از جنگفساد اقتصادی سیتماتیک درتاثیر کپسول نوروهرب بر سنه عدم مطلق بلکه عدم با قضرورت زدودن افکارایمپلانت مغزی کمک میکند نزاع بین علم و نادانی رو حس و ادراک قسمت بیست و چهمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتغییر خود یا تغییر دیگراادامه بحث تکامل چشمدانشمندان نورون مصنوعی سهوش عاطفی بیشتر در زناناصل علت و تاثیرژنهای هوش ، کدامنددرب بسته با غیر خود باز مبحثي درباره هوش و تفاوتهز گهواره تا گورپیوند اندام حیوانات به امعجزه در هر لحظه زندگیتنهاییآزادی عقیده، آرمانی که تسکته ی مغزی در جوانانجهان هوشیارقلب را نشکنتاثیر انتخاب از طرف محیط نوار عصب و عضلهطعمه ی شبکه های ارتباط اجایا کوچک شدن مغزانسان النظریه تکامل در درمان بیمحس و ادراک- قسمت پنجاه و مهندسی بدنارتباط از بالا به پایین مداروهای ضد تشنج با توضیح هیچ کس حقیقت را درون مغز اعتیاد و تلاش های درمانی کنفرانس تشنج هتل کوثر اصذهن چند جانبه نیازمند نگبخش بزرگی حس و ادراک ما ازندگی هوشمند در خارج از زتو باید نیکان را به دست بپپوگستمغز کوانتومیافت فشار خون ناگهانی در وسازگاری با محیط بین اجزاجهان شگفت انگیز و بی زمانقدرت و شناخت حقیقتتاثیر درجه حرارت بر عملکنوروز یا روز پایانیعلم ساختن برج های چرخاناگر نیروی مغناطیس نباشد همیشه به آنچه داری، خوشنخواب زمستانی سلول های سرهمیشه داناتر از ما وجود دخواب سالم عامل سلامتیمیگرن و خواباز نخستین همانند سازها تداروی سل سپتبه هلال بنگرهزاران سال چشم های بینا وکودکان میتوانند ناقل بی رفتار وابسته به شکلبرای تمدن سازی، باید در بپرورش مغز مینیاتوری انسازیرفون داروی ضد ام استومورهای ستون فقراتمغز بزرگ چالش است یا منفعالگو و عادت را بشکن و در اسرگیجه از شایعترین اختلاجاودانگی مصنوعیلا اکراه فی الدینتاثیر روغن رزماری استنشاابزار بقا از نخستین همانچگونه مغز ما، موسیقی را پعادت بد را ترک کنهندسه، نمایشی از حقیقتخودآگاهی و هوشیاريما از اینجا نخواهیم رفتاز تکینگی تا مغز و از مغز وقتی شروع به بیدار شدن میدر هم تنیدگی مرزها و بی مبهداشت خوابکاهش دوپامین عامل بیماریرویا و واقعیتبرخی بیماری های خاص که بدآن چیزی که ما جریان زمان زبان و شناخت حقیقت قسمت چتوانایی مغز و دیگر اجزای نقش قهوه در سلامتیامیدوارینگاه مادی غیر علمی استشلیک فراموشیحق انتخابملاحظه های اخلاقی دربارهتازه های درمان ام اسابزار بقا از نخستین همانغم بی پایانهوش مصنوعی از عروسک های بخدا موجود استماده، چیزی بیش از یک خلا از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستدر عید نوروز مراقب تصادف بیماری های مغز و اعصاب و کرونا چه بر سر مغز می آورمحل درک احساسات روحانی دروزه داری متناوب، مغز را برطرف کردن خشونت را از خاآیا فراموشی حتمی استسفر دشوار اکتشافتکنولوژی و پیشرفتنقش انتخاب از طرف محیط، نانتظار گذر تندباد؟چالش هوشیاری و اینکه چرا شکست حتمیحمله ویروس کرونا به مغزمنابع انرژی از نفت و گاز ترکیب حیوان و انسانابزار بقای موجود زنده از هوش مصنوعی از عروسک بازی دفاع از پیامبراز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن آلزایمردرمان آرتروز با ورزش موضبیماری سلیاکگلوله ی ساچمه ایمدارک ژنتیکی چگونه انسانروشهای شناسایی قدرت شنواتفکر قبل از کارآیا پیدایش مغز از روی تصاسلولهای ایمنی القا کنندهفیروز نادریتکامل داروینی هنوز در حانقش سجده بر عملکرد مغزانسان یک کتابخانه استنتایج نادانی و جهلحرکت چرخشی و دائمی کیهانمنبع هوشیاری کجاست قسمت تست نوار عصب و عضلهابعاد بالاترهوش مصنوعی از عروسک تا کمدو برابر شدن خطر مرگ و میاز تکامل تا مغز، از مغز تورزش هوازی مرتب خیلی به قدرمان سرگیجه بدون نیاز ببیشتر کمردردها نیازی به ریشه های اخلاقگامی در درمان بیماریهای مرز بین انسان و حیوان کجاتقویت مغز با ورزشآیا دلفین ها میتوانند باسندرم دزدی ساب کلاوینفراموش کارها باهوش تر هستاول کف پا و حقیقتنمایش تک نفرهشش مرحله تکامل چشماولین تصویر در تاریخ از سچرا ویروس کرونای دلتا واحس و ادراک قسمت نهممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتصویربرداری فضاپیمای آماحساس گذر سریعتر زماندیوار همه اش توهم بودهوش مصنوعی، اتفاقات و تحاستفاده از انرژی خلایاد گرفتن مداومدرک نیازمند شناخت خویش اباد غرور و سر پر از نخوت ورابطه تشنج و اوتیسمپمبرولیزوماب در بیماری چمشاهده گر جدای از شیء مشاتمایز یا کشف یگانگیآتاکسیسیاهچاله ی منفرد یا سیاهجنگ داده هافشار و قدرتتاثیر کتامین در درمان پانهایت معرفت و شناخت درک عضرب المثل یونانیایمپلانت نخاعی میتواند دنزاع بین علم و جهل رو به پحس و ادراک قسمت بیست و یکمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتغییر دیگران یا تغییر خواداراوون تنها داروی تاییدانشمندان یک فرضیه رادیکهوش عاطفی در زنان بیشتر ااصل عدم قطعیت از کوانتوم ژنهای حاکم بر انسان و انسدرختان چگونه بر تشکیل اببحثی جالب درباره محدودیتزمین در برابر عظمت کیهانپیوند سر آیا ممکن استمعرفی مورد نادر بیماری گتنهایی رمز نوآوری استآزار حقیقیسال سیزده ماههجهان های بسیار دیگرقوی تر باشتاثیر احتمالی عصاره تغلینوار عصب و عضلهظهور امواج مغزی در مغز مصایا این جمله درست است کسینعناعحس و ادراک- قسمت بیست و پمهربانی، شرط موفقیتارتباط بین هوش طبیعی و هوداروی فامپیریدین یا نورلهیچ اندر هیچاعتیاد را به دور بیندازکنگره بین المللی سردرد دذهن هوشیار در پس ماده ی مبخش بزرگتر کیهان ناشناختزندگی و داراییتو برای خزیدن خلق نشده ایپایان، یک آغاز استمغز آیندگان چگونه است ؟افت هوشیاری به دنبال کاهستم با شعار قانون بدترین جهانی که نه با یک رخداد و قدرت کنترل خودتاثیر درجه حرارت بر عملکنورالژیعلایم کمبود ویتامین E را اگر نعمت فراموشی نبود بسهمیشه راهی هستخواب سالم عامل سلامتی و یمیگرن و روزه داریاز نخستین همانند سازها تداروی ضد چاقیبه کدامین گناه کشته شدندهستي مادي ای که ما کوچکترکودکان گذشته به آینده فکرفتار اجتماعی انسان، حاصبرای خودآگاه بودن تو بایپرکاری تیروئیدزیرک ترین مردمتوهم فضای خالیمغز بزرگ چالشهای پیش روالگوی بنیادین و هوشیاریسرگردانیجایی برای یاد گرفتن باقی لاموژین داروی ضد اوتیسم؟تاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانچگونه مغز پیش انسان یا همعادت دادن مغز بر تفکرهنر فراموشیخودآگاهی و هوشیاريما اشیا را آنطور که هستنداز تکینگی تا مغز از مغز تویتنام نوعی کرونا ویروس در هم تنیدگی کوانتومیبهداشت خواب، رمز حافظه ی کاهش سن بیولوژیکی، تنها رویا و کابوسبرخی توجهات در ببمار پارآنچه می دانم، آنچه را میخزبان و شناخت حقیقت قسمت اتوانایی یک فرد، برای تغینقش مهاجرت در توسعه نسل اامیدواری و مغزنگاه محدود و تک جانبه، مششلیک فراموشیحقیقت قربانی نزاع بین بی ملاحظات بیهوشی قبل از جرتاسف بار است انسان، حق خوابزار بقا از نخستین همانغیرقابل دیدن کردن مادههوش مصنوعی از عروسک های بخدا نور آسمان ها و زمین اماست مالیاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستدرمان نگهدارنده ی اعتیادبیماری های ژنرالیزه ی عصکریستال هامحدودیت چقدر موثر استروزه داری و التهاب زیانببزرگ فکر کنآیا ممکن است موش کور بی مسفرنامه سفر به بم و جنوب ALS نگاهی کامل بر بیماری وتکنولوژی جدید که سلول هانقش اتصالات بین سلولهای انحراف و حقیقتچالش های ایستادن بر دو پاشکستن مرز دور مغزحمایت از طبیعتمنابع انرژی از نفت و گاز ترازودونابزار بقای موجود زنده از هوش مصنوعی از عروسک بازی دفاع در برابر تغییر ساختاز تکینگی تا مغز- از مغز واکسن ایرانی کرونا تولیددرمان ام اس(مولتیپل اسکلبیماری ضعف عضلات نزدیک بگلوئونمروری بر تشنج و درمان هایروشی برای بهبود هوش عاطفتفکر ترکیبی در هوش مصنوعآیا آگاهی پس از مرگ از بیسلولهای بنیادی مصنوعی درفیزیک مولکولها و ذرات در تکامل زباننقش غذاها و موجودات درياانسان باشنجات در اعتماد به خودحس متفاوتمنبع هوشیاری کجاست قسمت تست کم هزینه ی بزاق برای اتفاق و تصادفهوش مصنوعی از عروسک تا کمدو برابر شدن خطر مرگ و میاز تکامل تا مغز، از مغز تورزش هوازی ، بهترین تمریدرمان سرگیجه بدون نیاز ببا همه مهربان باشرژیم های غذایی و نقش مهم گاهی لازم است برای فهم و مرز جدید جستجو و اکتشاف، تقویت استخوان در گرو تغذآیا دست مصنوعی به زودی قاسندرم سردرد به دلیل افت ففراموشی همیشه هم بد نیستتابوهای ذهنیچند نرمش مفید برای کمردرششمین کنگره بین المللی ساولین دارو برای آتاکسی فچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک حس و ادراک قسمت چهارممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتصور ما ازمشکلات و واقعیاحساسات کاذبدیوار، از ابتدا توهم بودهوش احساسیاستفاده از سلول های بنیایاد بگیر فراموش کنیدرک و احساسبار مغز بر دو استخوانرادیوی مغز و تنظیم فرکانپنج اکتشاف شگفت آور در مومشاهده آینده از روی مشاهتمدن قدیمی ای در جنوب ایرآتاکسی فریدریشسیاهچاله ی تولید کنندهجنبه های موجی واقعیتفشار روحی، همیشه بد نیست تاثیر گیاه خواری بر رشد ونهایت در بی نهایتضربه مغزی در تصادف رانندایمپلانت استخوانی در آسینسبیت عام از زبان دکتر برحس و ادراک قسمت بیست و دومنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتغییر دادن ژنها آیا روزی ادب برخورد با دیگراندانشمندان ژنی از مغز انسهوش عاطفی در زنان بیشتر ااصل، روان و نفس استکفش و کتابدرختان اشعار زمینبحثی در مورد نقش ویتامين زمین زیر خلیج فارس تمدنی پیوند سر برای چه بیمارانمعرفت و شناختتنبیه چقدر موثر استآزار دیگری، آزار خود استسانسور از روی قصد بسیاری جهان هایی در جهان دیگرقیچی ژنتیکیتاثیر بینش و انتظارات فرنوار عصب و عضلهظرف باید پر شود چه با چرک ایا ابزار هوشمندی یا مغز هفت چیز که عملکرد مغز تو حس و ادراک- قسمت شصت و چهموفقیت هوش مصنوعی در امتارتباط شگفت مغز انسان و فداروی لیراگلوتیدهیچگاه از فشار و شکست نتراعداد بینهایت در دنیای مکنگره بین المللی سردرد دذهن و زندگیبخش دیگری در وجود انسان هزندگی بی دودتو تغییر و تحولیپاکسازی مغزمغز اندامی تشنه ی انرژی اافتخار انسانستم، بی پاسخ نیستجهانی که از یک منبع، تغذیقدرت انسان در نگاه به ابعتاثیر درجه حرارت بر عملکنورالژی تریژمینالعلایم کمبود ویتامین E را نوزاد ناشنوای متولد شده،علائم عصبی آلزایمر، با اهمیشه عسل با موم بخوریمخواب عامل دسته بندی و حفطمیگرن سردردی ژنتیکی که باز نشانه ها و آثار درک شدداروی ضد چاقیبه امید روزهای بهترهستی ما پس از شروعی چگال کودکان خود را مشابه خود ترقیبی قدرتمند در برابر مبرای رشد، باید از مسیر خطپراسینزوماب در پارکینسوزیست شناسی کل در جزء فراکتوهم فضای خالی یا توهم فضمغز بزرگ و فعال یا مغز کوالگوبرداری از طبیعتسربازان ما محققا غلبه می جایی خالی نیستلایو دوم دکتر سید سلمان فتاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانچگونه هموساپينس بر زمین عارضه جدید ویروس کرونا سهنر حفظ گرهخودت را از اندیشه هایت حفما به جهان های متفاوت خوداز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین E برای فعالیت صحدر هم تنیدگی کوانتومی و پبوزون هیگز چیستکایروپاکتیک چیسترویا و خبر از آیندهبرخی توصیه ها برای واکسیآنچه ناشناخته است باید شزبان و شناخت حقیقت قسمت دتوازن مهمتر از فعالیت زینقش میدان مغناطیسی زمین امیدی به این سوی قبر نیستنگاه کلی نگرشنا در ابهای گرم جنوب نیاحقیقت آنطور نیست که به نظممانتین یا آلزیکسا یا ابتبدیل پلاستیک به کربن و سابزار بقا از نخستین همانغرور و علمهوش مصنوعی از عروسک های بخدا بخشنده است پس تو هم باز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت های متفاوتدرمان نابینایان آیا ممکنبیماری وسواسکریستال زمان(قسمت اولمحدودیت های حافظه و حافظروزه داری و بیمار ی ام اس بزرگ شدن مغز محدود به دورآیا ما کالا هستیمسفرنامه سفر به بم و جنوب NVG 291تکنولوژی جدید که سلول هانقش تیروئید در تکامل مغزاندوه در دنیا استچالش کمبود اندام برای پیشگفت نیست من عاشق تو باشمحوادث روزگار از جمله ویرمنابع انرژی از نفت و گاز ترازودونابزار بقای موجود زنده از هوش مصنوعی از عروسک بازی دقیق ترین تصاویر از مغز ااز تکینگی تا مغز- از مغز واکسن اسپایکوژندرمان با سلول های بنیادیبیماریهای تحلیل عضلانی اگمان میکنی جرمی کوچکی در مرکز هوشیاری، روح یا بدن روشی جدید در درمان قطع نختفکر خلا ق در برابر توهم آیا امکان بازسازی اندامهسلام تا روشناییفیزیک هوشیاریتکامل زباننقش غذاها و موجودات درياشبیه سازی میلیون ها جهان انسان جدید از چه زمانی پانجات در راستگوییحس چشایی و بویاییمنبع هوشیاری کجاست قسمت تست آر ان اس دز میاستنی گاتوبان اطلاعات و پلِ بینهوش مصنوعی از عروسک تا کمدو داروی جدید برای میاستاز تکامل تا مغز، از مغز تورزش و میگرندرمان سرگیجه بدون داروبا هوش مصنوعی خودکار روبرژیم های غذایی و نقش مهم گاهی مغز بزرگ چالش استمرزهای حقیقی یا مرزهای تتقویت حافظه یا هوش مصنوعآیا رژیم غذایی گیاهی سلاسوی ما آید نداها را صدافراموشی و مسیر روحانیتاثیر فکر بر سلامتچند جهانیشعار و عملاولین دروغچرا پس از بیدار شدن از خوحس و ادراک قسمت نوزدهممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتصور از زمان و مکاناخلاق و علوم اعصابدید تو همیشه محدود به مقدهوش احساسیاستفاده از سلول های بنیایادگیری مهارت های جدید ددرک کنیم ما همه یکی هستیمبار بزرگ ایستادن بر دو پاراز تغییرپول و شادیمشاهدات آمیخته با اشتباهتمدن پیشرفته ی پیشینیانآتاکسی مخچه ای خودایمنسیاهچاله، سیاه خالص یا پجنسیت و تفاوت های بیناییفضا و ذهن بازتاثیر گیاه خواری بر رشد ونهادینه سازی فرهنگ اختلاضررهای مصرف شکر و قند بر ایمان به رویاچسبیدن به خود، مانع بزرگ حس و ادراک قسمت بیست و سومنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتغییر زودتر اتصالات مغزیادراک ما درک ارتعاشی است دانشمندان پاسخ کوانتومی هوشمندی کیهاناصلاح خطا با رفتن بر مسیرکل اقیانوس در یک ذرهدرد و درسبحثی در مورد نقش کلسیم و زمان چیستپیوند سر، یکی از راه حلهامغز فکر میکند مرگ برای دیتهدیدهای هوش مصنوعیآسيب میکروواسکولاریا آسسانسور بر بسیاری از حقایجهان یکپارچهقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصتاثیر ترکیبات استاتین (سنوار عصب و عضلهظرفیت مغز چقدر استایا بیماری ام اس (مولتیپهفت سین یادگاری از میراث حسن یوسف باغچه ی منموفقیت در تفکر استارتباط شگفت انگیز مغز انداروی تشنجی دربارداریهیپرپاراتیروئیدیسمبقا با سازگارترین فرد اسکنترل همجوشی هسته ای با هذهن و شیمی بدنبخشیدن دیگران یعنی آرامشزندگی در جمع مواردی را برتو جهانی هستی که خودش را پارادوکس ها در علممغز انسان ایا طبیعتا تماافراد آغاز حرکت خودشان رستون فقرات انسان دو پا جلجهانی در ذهنقدرت ذهنتاثیر درجه حرارت بر عملکقدرت شناختی انسان، محدودتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر نعمت فراموشی نبود بسنوسانات کوانتومی منبع ماعلت خواب آلودگی بعد از خوهمیشه، آنطور نیست که هستخواص فلفل سبزمیگرن شدید قابل درمان اساز نظر علم اعصاب یا نرووسداروی ضد تشنج با قابليت تبه بالا بر ستارگان نگاه کهشت توصیه برای کاستن از دکودکان را برای راه آماده رقابتی بی هدف یا رقابتی هبرای زندگی سالم، یافتن تپرتوهای صادر شده از سیاهزیست شناسی باور حقیقت یا توهم لیلیپوتی(ریزبینی)مغز بزرگترین مصرف کننده التهاب شریان تمپورالسربرولایزینجاذبهلازم است هیچ کاری نکنیدتاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانچگونه هوشیاری خود را توسعجول نباشهنر رها شدن از وابستگیخودروهای هیدروژنیما با کمک مغز خود مختاريماز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین E در چه مواد غذایدر هم تنیدگی کوانتومی و دبوزون هیگز جهان را از متلکار امروز را به فردا نیندرویا بخشی حقیقی از زندگی برخی درمان های Spinal Muscular Atآنچه واقعیت تصور میکنیم زبان و شناخت حقیقت قسمت ستوت زیاد بخوریدنقش محیط زندگی و مهاجرت دامیدی تازه در درمان سرطانگاه انسان محدود به ادراشناخت و معرفت، و نقش آن دحقیقت افرادمن و وجود توهمیتبدیل تراکت صوتی مصنوعی ابزار بقا از نخستین همانغربال در زندگیهوش مصنوعی از عروسک بازی خدای رنگین کماناز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و مجازدرمان های اسرار آمیز در آبیماری کروتز فیلد جاکوبکریستال زمان(قسمت دوم)محدودیت درک انسانروزه داری سلول های بنیادبزرگ شدن تقریبا ناگهانی آیا ما تنها موجودات زنده سفرنامه سفر به بم و جنوب فقر داده ها در هوش مصنوعیتکینگینقش حفاظتی مولکول جدید داندوه دردی را دوا نمیکندچالش دیدگاه های سنتی در بشگفت انگیز بودن کیهانحکمت الهی در پس همه چیزمنابع انرژی از نفت و گاز تراشه مغز بدون واسطه ی دابزار بقای موجود زنده از هوش مصنوعی از عروسک بازی دل به دریا بزناز تکینگی تا مغز- از مغزتواکسن اسپایکوژن ضد کرونادرمان تومورهای مغزی با ابیماری، رساله ای برای سلگنجینه ای به نام ویتامین مرکز حافظه کجاستروشی جدید در درمان نابینتفاوت قند طبیعی با قند و آیا انسان با مغز بزرگش اخسلاح و راهزنیفیزیک و هوشیاریتکامل زبان انسان از پیشینقش غذاها و موجودات درياشبیه سازی سیستم های کوانانسان خطرناکترین موجودنخاع ما تا پایین ستون فقرحس و ادراک (قسمت اول )منبع هوشیاری کجاست قسمت تشنچ پانایوتوپولوس تشنج اتوسوکسیمایدهوش مصنوعی از عروسک تا کمدو سوی واقعیتاز خود رها شوورزش بهترین درمان بیش فعدرمان سرطان با امواج صوتبا هر چیزی که نفس می کشد مرژیم ضد التهابیگاهی جهت را عوض کنمزایای شکلات تلخ برای سلتقویت سیستم ایمنیآیا رژیم غذایی گیاهی سلاسوپاپ ها یا ترانزیستورهافراموشی آرمانتاثیر مشاهده بر واقعیت بچند جهانیصبور باشاولین سلول مصنوعیچرا ارتعاش بسیار مهم استحس و ادراک قسمت هفتممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتصاویر زیبای رعد و برقاخلاق پایه تکامل و فرهنگدیدن خدا در همه چیزهوش بشری تهدید برای بشریاستفاده از سلول های بنیایادگیری هوش مصنوعی، عمیقدرک احساسات و تفکرات دیگبار سنین ابزار هوشمندی اراست دستی و چپ دستیپول و عقیدهمطالبه ی حق خودتمدن بشری و مغز اخلاقیآتش منبع انرژیسیاره ی ابلهانجنسیت و تفاوت های بیناییفضای قلب منبع نبوغ استتاثیر گیاه خواری بر رشد وچهار میلیارد سال تکامل بضررهای شکر بر سلامت مغزاین پیوند نه با مغز بلکه نسبت ها در کیهانحس و ادراک قسمت بیستممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتغییر عمودی سر انسان از پادغام میان گونه های مختلدانشمندان اولین سلول مصنهوشیاری و وجوداصول انجام برخی نرمش ها دکلمات بلند نه صدای بلنددرد باسن و پا به دلیل کاهبحثی در مورد حقیقت فضا و زمان و مکان، ابعاد کیهان پیوندهای پیچیده با تغییرمغز قلبتو یک معجزه ایآسیب ها ناشی از آلودگی هوسانسور ذهنجهان یکپارچهقانون مندی نقشه ژنتیکی متاثیر تغذیه بر سلامت روانوار عصب و عضله مهم در تشعقل مجادله گرایا بدون زبان میتوانیم تهم نوع خواری در میان پیشیحساسیت روانی متفاوتمولکول ضد پیریارتباط شگفت انگیز مغز انداروی جدید ALSهاوکينگ پیش از مرگش رسالبقا در ازای بیماریکنترل جاذبهذهن پر در برابر آگاهیبخشش، عقلانی یا غیر عاقلزندگی در سیاهچالهتو جدای از کیهان نیستیپاسخ گیاهان در زمان خوردمغز انسان برای ایجاد تمدافراد بی دلیل دوستدار تو ستارگانی قبل از آغاز کیهجهان، تصادفی نیستسخن نیکو مانند درخت نیکوجهش های ژنتیکی مفید در ساقدرت عشقتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر با مطالعه فیزیک کواننوشیدن چای برای مغز مفید عماد الدین نسیمی قربانی همکاری یا رقابتخواص منیزیممیاستنی گراویس بدون آنتیاز نظر علم اعصاب اراده آزداروی ضد تشنج با قابليت تبه بالاتر از ماده بیندیشو هر کس تقوای خدا پیشه کنکوری گذرای ناشی از موبایرموزی از نخستین تمدن بشربرخی ملاحظات در تشنج های پرتوزایی از جسم سیاهزیست، مرز افق رویداد هستتوهم چیستمغز حریص برای خون، کلید تام آر آی جدید با قدرت شگفسردرد میگرنجاذبه و نقش آن در شکلگیریلبخند بزن شاید صبح فردا زتاثیر رژیم گیاهخواری بر ابزار بقا از نخستین همانچگونه واکسن کرونا را توزعدم توقف تکامل در یک انداهنر، پر کردن است نه فحش دخورشید مصنوعیما بخشی از این جهان مرتبطاز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کادر هر سوراخی سر نکنبی نهایت در میان مرزهاکار با یگانگی و یکپارچگیرویا تخیل یا واقعیتبرخی روش های تربیتی کودکآنچه حس می کنیم، نتیجه ی زبان جانسوزتوسعه هوش مصنوعی قادر اسنقش مرکز تنفس سلولی در بیامگا سه عامل مهم سلامتنگاه از بیرون مجموعهشناخت حقیقت یا آرزوهای گحقیقت انسانمن کسی در ناکسی دریافتم تبدیل سلولهای محافط به سابزار بقا از نخستین همانمقالاتهوش مصنوعی از عروسک بازی خدایی که ساخته ی ذهن بشر از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و انعکاسدرمان های بیماری آلزایمربیماری گیلن باره و بیمارکریستال زمان(قسمت سوم)مخچه فراتر از حفظ تعادلروزهای بد باقی نمیماندبزرگترین خطایی که مردم مآیا مصرف مولتی ویتامین هسفرنامه سفر به بم و جنوب فلج نخاعی با الکترودهای تکامل فردی یا اجتماعینقش حیاتی تلومر دی ان آ داندوهگین نباش اگر درب یا چاالش ها در تعیین منبع هوشگفت زده و حیران باشحافظه میتواند بزرگترین دمنابع انرژی از نفت و گاز تراشه ها روی مغزابزار بقای موجود زنده از هوش مصنوعی از عروسک بازی دلایلی که نشان میدهد ما باز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن دیگر کرونا ساخته شدرمان تشنجبیمارستان هوش مصنوعیگوهر با نظر دیگران سنگ نممرکز حافظه کجاستروشی جدید در درمان سکته متفاوت مغز انسان و میمون هآیا احتمال دارد رویا از آسلسله مباحث هوش مصنوعیفیزیک آگاهیتکامل ساختار رگهای مغزی نقش غذاها در کاهش دردهای شبکه های مصنوعی مغز به درانسان در هستی یا هستی در نخاع درازتر یا کوتاهتر کحس و ادراک (قسمت دوم )منبع هوشیاری کجاست قسمت تشنج چیستاتصال مغز و کامپیوترهوش مصنوعی به کمک هوش طبیدولت یا گروهکاز درخواست ها جدا شوورزش در کمر درددرمان ضایعات نخاعیبا آتش، بازی نکن و بعد از رژیم غذایی حاوی تخم مرغ وگذر زمان کاملا وابسته به مسمومیت دانش آموزان بی گتلقین اطلاعات و حافظهآیا راهی برای بهبود وضعیسوپاپ ها یا ترانزیستورهافرایند پیچیده ی خونرسانیتاثیر نگاه ناظر هوشیار بچند جهانی و علمصبور باشاوکرلیزوماب داروی جدید شچرا بیماری های تخریبی مغحس و ادراک قسمت هفدهممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتصادف یا قوانین ناشناختهاختلا ل در خود عضلهدیدگاه نارسای دوگانه ی مهوش در طبیعتاستفاده از سلول های بنیایادگرفتن، آغاز حرکت است درک تصویر و زبان های مخلتباربر دیگران نباشرجزخوانی هایی که امروز بپوست ساعتی مستقل از مغز دمطالبی در مورد تشنجتمدن زیر آبآثار باستانی تمدن های قدسیاره ابلهانجهل مقدسفضای خالی ای وجود نداردتاثیر گیاه خواری بر رشد وچهار ساعت پس از کشتار خوکضعیف و قویاین اندوه چیستنسبت طلایی، نشانه ای به سحس و ادراک قسمت دهممنبع هوشیاری در کجاست؟ قتغییرات منطقه بویایی مغزادغام دو حیطه علوم مغز و دانشمندان تغییر میدان مغهوشیاری و افسردگیاصول توسعه ی یک ذهن کاملکلوزاپین داروی ضد جنوندرد زانو همیشه نیاز به جربحثی در مورد عملکرد لوب فزمان و گذر آن سریع استپیوندی که فراتر از امکانمغز ما کوچکتر از نیم نقطهتو یک جهان در مغز خودت هسآسیب روانی شبکه های اجتمساهچاله ها تبخیر نمیشودجهان کنونی و مغز بزرگتریقانون گذاری و تکاملتاثیر حرکات چشم بر امواج نوار عصب و عضله برای تاییعقل در جهان جدید، عجیب اسایا تکامل هدفمند استهمه چیز موج استخفاش کور و انسان بینا؟مولتیپل اسکلروز در زنان ارتباط غیرکلامی بین انساداروی جدید s3 در درمان ام هاوکينگ پیش از مرگش رسالکندن ریشه ی خودذهن تو همیشه به چیزی اعتقبدون پیر فلکزندگی زمینی امروز بیش از تو دی ان ای خاص ميتوکندريپختگی پس از چهل سالگي به مغز انسان برای شادمانی طافزایش قدرت ادراکات و حسافزایش میل جنسی با خوردن سخن و سکوتجهش های ژنتیکی غیر تصادفقسم به فقرتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر تلاش انسان امروز برانوعی سکته مغزی ، وحشتناک عنصر اصلی تعیین واقعیتهمانند سازی در انسانخواص میوه ی بهمیدان مغناطيسي زمین بشر از نظر علم اعصاب اراده آزداروی ضد تشنج توپیراماتبه جای محکوم کردن دیگران وفور و فراوانیکی غایب شدی تا نیازمند دلرمز و رازهای ارتباط غیر کبرخی مرزهای اخلاق و علوم پرسشزاویه نگاه ها یکسان نیستتوهم و خیالمغز در تنهایی آسیب میبینام اس و سرطانسردرد میگرن در کودکانجبران از دست رفته هالحظات خوش با کودکانتاثیر رژِیم غذایی بر میگابزار بقا از نخستین همانچگونه آن شکری که می خوریمعدم تعادل دوپامین، فقط بهوموارکتوس ها ممکن است دخوش قلبی و مهربانیما تحت کنترل ژنها هستیم یاز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کا و استخواندر والنتاین کتاب بدید همبی نظمی مقدمه شناختکارهای کوچک، بی ارزش نیسرویا حقی از طرف خدابرخی سلولهای عصبی در تلاآنها نمیخواهند دیگران رازبان ریشه هایی شناختی استوسعه برخی شغل ها با هوش نقش نگاه از پایین یا نگاهاما شما از دید خفاش کور هنگاه از دور و نگاه از نزدشناخت درون، شناخت بیرون؛حقیقت اشیامن پر از تلخیمتبر را بردارابزار بقا از نخستین همانتاثیر ویتامین دی بر بیماهوش مصنوعی از عروسک بازی خدایا جز تو که را دارماز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهدرمان های بیماری اس ام ایبیماری آلزایمر، استیل کوکشف مکانیسم عصبی خوانش پمخچه ، فراتر از حفظ تعادلروزهای سختبزرگترین درد از درون است آیا مغز تا بزرگسالی توسعسفری به آغاز کیهانفلج بل، فلجی ترسناک که آنتکامل مادی تا ابزار هوشمنقش خرچنگ های نعل اسبی دراندام حسی، درک از بخش هاینابینایی در نتیجه ی گوشی شگفتی های نقشه ی ژنتیکیحافظه های کاذبمنابع انرژی از نفت و گاز تراشه ی هوش مصنوعی در مغزابزار بقای موجود زنده از هوش مصنوعی از عروسک بازی دنیا فریب و سرگرمیاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن دیگری ضد کرونا از ددرمان جدید ALSبیندیشگویید نوزده و ایمنی ساکتمرکز خنده در کجای مغز استريتوکسيمب در درمان ام استفاوت ها و تمایزها کلید بآیا احتمال دارد رویا از آسلطان جنگل یا صاحب ملکوتفیزیکدانان ماشینی برای تتکامل شناخت انسان با کشفنقشه مغزی هر فرد منحصر بهشبکیه های مصنوعیانسان عامل توقف رشد مغزنخستین تمدن بشریحس و ادراک قسمت 67منبع هوشیاری کجاست قسمت تشنج و حرکات شبه تشنجی قااثر مضر مصرف طولانی مدت رهوش مصنوعی به شناسایی کادونپزیل در بیماران قلبی از دست دادن دم در پیشینیاوزن حقیقی معرفت و شناختدرمانهای بیماری پارکینسبا تعمق در اسرار ابدیت و رژیم غذایی سالم و ضد التهگذشته را دفن کنمسمومیت دانش آموزان، قماتلاش ها برای کشف منابع جدآیا راهی برای رفع کم آبی سوپاپ ها یا ترانزیستورهافرایند تکامل و دشواری هاتاثیر نگاه و مشاهده ناظر چند روش ساده برای موفقیتصبر لازمه ی پیروزی استايندگان چگونه خواهند دیدچرا حیوانات سخن نمی گوینحس و ادراک قسمت هجدهممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتضادهای علمیاختلاف خانوادگی را حل کندیروز و امروزهوش عاطفی قسمت 11استفاده از سلول های بنیایادآوری خواب و رویادرک حقیقت نردبان و مسیری بارداری بدون رحمرحم مصنوعیپوشاندن خود از نورمطالعه ای بیان میکند اهدتمدنی قدیمی در شمال خلیج آدم عاقل، وقت خودش را هدرسیاره ابلهانجهان فراکتالقفس دور خود را بشکنتاثیر گیاه خواری بر رشد ونون و القلمطلوع و حقیقتاین ایده که ذرات سیاهچالنشانه های گذشته در کیهان حس و ادراک قسمت دوازدهممنبع هوشیاری در کجاست؟(قتغییرات مغز پس از 40 سالگیارتقا و تکامل سنت آفرینش دانشمندان روش هاي جدیدی هوشیاری کوانتومیاصول سلامت کمرکلید نزدیک و نگاه تو بر فدردهای سال گذشته فراموش بحثی درباره هوش و تفاوتهزمان و صبرپیوستگی همه ی اجزای جهانمغز مانند تلفن استتو کجای جهانیآسیب عصب پا به دنبال اعتیسایه ی هوشیاریجهان کاملی در اطراف ما پرقانون جنگلتاثیر دوپامین و سروتونیننوار عصب و عضله تعیین محلعقل سالمایجاد احساساتهمه چیز و هیچ چیزخفاش با شیوع همه گیری جدیمواد کوانتومی جدید، ممکنارتروز یا خوردگی و التهاداروی جدید لنفوم و لوکمیهدف یکسان و مسیرهای مختلکندر در بیماریهای التهابذهن خود را مشغول هماهنگیبدون بار گذشتهزندگی زودگذرتو در میانه ی جهان نیستی پدیده خاموش روشن در پارکمغز انسان برای شادمانی طمغز انسان رو به کوچک تر شافزایش مرگ و میر سندرم کوسخن پاک و ثابتجهش های بیماری زا، معمولقضاوت ممنوعتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر خواهان پیروزی هستینیوالینعوامل موثر در پیدایش زباهمجوشی هسته ای، انرژِی بخواص هلو برگ هلومیدان های مغناطیسی قابل از واقعیت امروز تا حقیقتداروی ضد جنون در درمان تیبه جای تولید، بیشتر گوش کوقاحت و تمسخر دیگرانکیهان خود را طراحی میکندرمز گشایی از اتصالات مغزبرخی نکات از گاید لاین پرپرسش و چستجو همیشه باقی ازاوسکا درمان گوشرتوهم وجودمغز را از روی امواج بشناسام اس یا تومور؟سردرد میگرنی در کودکانجدا کردن ناخالصی هالرزش ناشی از اسیب به عصبتاثیر سلامت دستگاه گوارشابزار بقا از نخستین همانچگونه انتظارات بر ادراک عدم درکهورمون شیرساز یا پرولاکتخوش خیالی و خوش بینیمانند کودکان باشیداز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کا در سبزیجاتدر یک فراکتال هر نقطه مرکبی هیچ می ایی و بی هیچ میرکارهایی بیش از طراحی و گپرویاها از مغز است یا ناخوبرخی سيناپسها طی تکامل و آنژیوگرافی از مغززبان شناسی مدرن در سطح سلتوصیه های سازمان بهداشت نقش نظام غذایی در تکامل مامروز دانش ژنتیک هیچ ابهنگاه از درون قفس یا بیرونشناسایی تاریخچه ی تکاملیحقیقت تنها چیزی است که شامن بی من، بهتر یاد میگیرمتحریک عمقی مغزابزار بقا از نخستین همانصفحه اصلیهوش مصنوعی از عروسک بازی خرما منبع بسیار خوب آنتی از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهدرمان های جدید ALSبیماری الزایمرکشف مکانیسمی پیچیده در بمخچه ابزاري که وظیفه آن فروزهای سخت میگذردبسیاری از مجرمان، خودشانآیا همه جنایت ها نتیجه بیسقوط درون جاذبه ای خاص، چفلج خوابتکامل مداومنقش داروهاي مختلف معروف انرژی بی پایان در درون هرناتوانی از درمان برخی ویشگفتی های زنبور عسلحافظه و اطلاعات در کجاست منابع انرژی از نفت و گاز تراشه ی بیولوژِیکابزار بقای موجود زنده از هوش مصنوعی از عروسک بازی دنیا مکانی بسیار اسرارآماز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن سرطاندرمان جدید مولتیپل میلومبیهوش کردن در جراحی و بیمگوش دادن بهتر از حرف زدنمرگ چیستریه زغالیتفاوت ها را به رسمیت بشناآیا بدون ناظر هوشمند هم بسم زنبور ، کلیدی برای وارفال نیکوتکامل، نتیجه ی برنامه رینقشه های مغزی جدید با جزیشباهت مغز و کیهانانسانیت در هم تنیده و متصنخستین تصویر از سیاهچالهحس و ادراک قسمت 74منبع هوشیاری کجاست قسمت تشنج به صورت اختلال رفتااثرات فشار روحی شدیدهوش مصنوعی تعاملیدوچرخه در کاهش دردهای کماز روده تا مغزوزوز گوشدرماندگی به دلیل عادت کربا خودت نجنگرژیم غذایی ضد التهابیگر جان به جز تو خواهد از خمسیر دشوار تکامل و ارتقاتلاش های جدید در ALSآیاما مقهور قوانین فیزیکسوخت هیدروژنی پاکفرایند حذف برخی اجزای مغتاثیر نگاه انسان بر رفتاچندین ماده غذایی که ماننصبر و واقعیتايا اراده آزاد توهم است یچرا حجم مغز گونه انسان درحس و ادراک قسمت هشتممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتظاهر خوابیده ی مادهاختلال حرکتی مانند لرزش دیسک گردنهوش عاطفی قسمت نهماستیفن هاوکینگ در مورد هیاری خدا نزدیک استدرک دیگرانبازگشایی مجدد مطب دکتر سرحم مصنوعیپیموزایدمعمای اخلاقی قطارتمرکز و مدیتیشنآرام باشسیب یکسان و دیدگاه های متجهان قابل مشاهده بخش کوچقفس ذهنتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوآوری ای شگفت انگیز دانطلای سیاهاین ابتدای تناقض هاستنشانه های پروردگار در جهحس و ادراک قسمت سوممنبع خواب و رویاتغییرات آب و هوایی که به ارتقا یا بازگشت به قبل ازدانشمندان روشی برای تبدیهوشیاری سنتی یا هوشیاری اضطراب و ترسکلام و زبان، گنجینه ای بسدردی که سالهاست درمان نشبحثی درباره هوش و تفاوتهزمان واقعیت است یا توهمپیام های ناشناخته بر مغز مغز مادران و کودکان در زمتو کز محنت دیگران بی غمیآسانی موفقیتسایه را اصالت دادن، جز فرجهان پیوستهقانون جنگلتاثیر دپاکین بر بیماری منوار عصب و عضله در مطب دکعقلانیت بدون تغییرایران بزرگهمه چیز کهنه میشودخلا، حقیقی نیستموجود بی مغزی که می تواندارزش های وارونهداروی جدید میاستنی گراویبقای حقیقی در دور ماندن اهدف یکسان، در مسیرهای متکندر علیه سرطانذهن خالی از شلوغی افکاربدون زمان، ماده ای وجود نزندگی سلول در بدن، جدای اتوقف؛ شکستپروژه ی ژنوم انسانیتولید مولکول جدید توسط هپروژه ی ژنوم انسانیمغز انسان رو به کوچکتر شدافزایش سرعت پیشرفت علوم سخت ترین حصارجهش تمدنی عجیب و شگفت انسقطار پیشرفتتاثیر درجه حرارت بر عملکاپل ویژن پرو در تشخیص بیمنیکولا تسلاعوامل ایجاد لغت انسانی و همدلی و هوش عاطفیخواص هندوانهمیدان های کوانتومی خلااز کجا آمده ام و به کجا میدارویی خلط آوربه خوبی های دیگران فکرکنوقت نهيب هاي غير علمي گذشکیهانِ هوشیارِ در حال یارمز پیشرفت تواضع است نه طبرخی نرمش ها برای درد زانپرسشگری نامحدودزبان فرایند تکاملی برای توهم وجودمغز زنان جوانتر از مغز مرامواجی که به وسیله ی ماشیسردرد و علتهای آنجدایی خطای حسی استلرزش عضله یا فاسیکولاسیوتاثیر عصاره تغلیظ شده گیابزار بقا از نخستین همانچگونه به سطح بالایی از هوعدالت برای من یا برای همههوش فوق العاده، هر فرد اسخوشبختی چیستمانند آب باشاز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین بی 12 در درمان درددر کمتر از چند ماه سوش جدبی ذهن و بی روحکاربرد روباتهای ريزنانوماست مالی با هوش انسانیرویاهای پر رمز و حیرتی دربرداشت مغز ما از گذر زمانآنان که در قله اند هرگز خزبان شناسی نوین نیازمند توصیه های غیر دارویی در سنقش نظریه تکامل در شناساانفجار و توقف تکاملی نشانگاه از درون مجموعه با نگشناسایی سلول های ایمنی احقیقت خواب و رویامننژیتتحریک عمقی مغز در آلزایمابزار بقا از نخستین همانسوالات پزشکیهوش مصنوعی از عروسک بازی خسته نباشی بابااز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت خلا و وجود و درک مدرمان های جدید میگرنبیماری ای شبیه آلزایمر و کشف ژن جدید، می تواند گستمخچه تاثیر گذار بر حافظهروش مقابله مغز با محدودیبسیاری از بیماری های جدیآیا هوش مصنوعی می تواند نسقوط زیگزاگی یا ناگهانیفلج خواب چیستتکامل چشمنقش درختان در تکاملانرژی تاریکناتوانی در شناسایی چهره شانس یا نتیجه ی تلاشحافظه و اطلاعات در کجاست منابع انرژی از نفت و گاز تربیت کودکان وظیفه ای مهابزار بقای موجود زنده از هوش مصنوعی از عروسک بازی دنیای شگفت انگیز کوانتوماز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن سرطاندرمان جدید میگرن با انتی بیهوشی در بیماران دچار اگوشه بیماری اتوزومال رسسمرگ و میر پنهانریواستیگمینتفاوت های بین زن و مرد فقآیا برای تولید مثل همیشه سماگلوتید داروی کاهش دهنفاکسیبتتکثیر سلول در برابر توقف نقشه با واقعیت متفاوت اسشباهت مغز با کیهان مادیانسانیت در برابر دیگراننخستین روبات های زنده ی جحس و ادراک قسمت 75منبع هوشیاری کجاست قسمت تشنج عدم توازن بین نورون اثرات مفید قهوههوش مصنوعی در قضاوت های ادوچرخه سواری ورزشی سبک و از سایه بگذروسواس، بیماری استدرها بسته نیستبا خدا باشرژیم غذایی ضد دردگرفتار محدودیت ها و ابعامسئول صیانت از عقیده کیستلاش های جدید در درمان فرآگاهی فراتر از آگاهیسودمندی موجودات ابزی بر فراتر از دیوارهای باورتاثیر نگاه انسان بر رفتاچندجهانیصبر بسیار بایدايا اراده آزاد توهم است یچرا خشونت و تعصبحس و ادراک قسمت هشتاد و نمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتظاهری از ماده است که بیداختلال خواب فرد را مستعد دیستونی قابل درمانهوش عاطفی قسمت هفتماستیفن هاوکینگ در تفسیر ژن همه چیز نیستدرک درست از خود و هوشیاریبازگشت از آثار به سوی خدارسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرپیموزایدمعماری، هندسه ی قابل مشاتمرکز بر هدفآرامش و دانشسیر آفرینش از روح تا مغز جهان موازی و حجاب هاقفس را بشکنتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز مشاهده ی غیر مستطوفان فقر و گرسنگی و بی ساین بیمار را باید چه کار نشانه های بیداری روحیحس و ادراک قسمت سی و هشتممنتظر نمان چیزی نور را بهتغییرات تکاملی سر انسان ارتوکين تراپی روشی جديد دانش، قفل ذهن را باز میکنهوش، ژنتیکی است یا محیطیاطلاع رسانی اینترنتیکلام، در تحولی شگفت آور بدرس گرفتن از شکست هابحثی درباره هوش و تفاوتهزمان پلانکپیدایش زبانمغز چون ابزار هوش است دلیآشنا پنداریساخت سلول عصبی حتی پس از جهان پیوستهقانونمندی و محدودیت عالمتاثیر داروهای ضد التهاب نوبت کودکانعقیده ی بی عملایرادهای موجود در خلقت بهمه چیز در زمان مناسبخلا، خالی نیستموجودات مقهور ژنها هستندارزش های حقیقی ارزش های غداروی جدید آلزایمربلندی در ذهن ما درک بلندیهدف از تکامل مغزکو کیو تن coQ10ذهن سالمبر کسی اعتماد نکن مگر اینزندگی، مدیریت انرژیزندگی، مراتب هوشیاری استتولید مثل اولین ربات های پروژه ی علمی پیوند مغز سامغز ایندگان چگونه استافسردگی و اضطراب در بیماسخت ترین کار، شناخت خود اجهشهای مفید و ذکاوتی که دقطره قطرهتاثیر درجه حرارت بر عملکاپی ژنتیکنیاز به آموزش مجازی دیجیعواملی که برای ظهور لغت اهمراه سختی، اسانی هستخواص انارمیدان بنیادین اطلاعاتاز کسی که یک کتاب خوانده دارویی ضد بیش فعالی سیستبه خودت مغرور نشووقتی فهمیدی خطا کردی برگکیست هیداتید مغزرمز بقای جهش ژنتیکیبرخی نرمش ها برای زانوپس از اگو یا بعد از نفسزبان متغیرتوهم بی خداییمغزهای کوچک بی احساسامیوتروفیک لترال اسکلروسردرد به دلیل مصرف زیاد مجریان انرژی در سیستم های لزوم گذر انسان از حدها و تاریک ترین بخش شبابزار بقا از نخستین همانعسل طبیعی موثر در کنترل بهوش مصنوعی می تواند بر احخوشبختی دور از رنج های مماه رجباز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین بی هفدهدر آرزوهایت مداومت داشتهبی سوادی در قرن 21کاربرد روباتهای ريز، در ماشین دانشرویای شفافبرداشتت از جهان رو زیاد آنتی بادی منوکلونال در دزبان، نشان دهنده ی سخنگو توصیه هایی در مصرف ماهینقش هورمون های تیروئید دانفجار بزرگ پایان بوده انگاه حقیقی نگاه به درون اشهر زیرزمینی در ژاپن براحقیقت در علم، هرگز نهایی من، ما یا چی؟تداوم مهم است نه سرعتابزار بقا از نخستین همانپیامهای کاربرانهوش مصنوعی از عروسک بازی خطا در محاسبات چیزی کاملاز تکینگی تا مغز از مغز توالزارتان داروی ضد فشار درمان های جدید در بیماری بیماری ای شبیه ام اس مولتکشف ارتباط جدیدی از ارتبمخاطب قرار دادن مردم، کاروش های صرفه جویی در ایجابسیاری از بیماری های جدیآیا هوش مصنوعی زندگی بشرسلول های مغزی عامل پارکیفلج دوطرفه عصب 6 چشمتکامل و ارتقای نگاه تا عمنقش ذهن و شناخت در حوادث انرژی تاریک که ما نمی تونادیدنی ها واقعی هستندشانس یا تلاشحافظه و اطلاعات در کجاستمنابع انرژی از نفت و گاز ترجمه فعالیت های عضله به ابزارهای پیشرفته ارتباط هوش مصنوعی از عروسک بازی دنیایی پر از سیاهچاله از تکینگی تا مغز، از مغز واکسن ضد اعتیاددرمان جدید کنترل مولتیپلبیوگرافیگوشت خواری یا گیاه خواریمرگ و میر بسیار بالای ناشریاضیات یک حس جدید استتفاوت های تکاملی در مغز وآیا بزرگ شدن مغز فقط در دسندرم میلر فیشرفاجعه ی جهل مقدستأثیر نیکوتین سیگار بر منقص های سیستمی ایمنیشباهت های ریشه ای چند بیمانسان، گونه ای پر از تضادنرمش های مفید برای درد زاحس و ادراک قسمت 78منبع هوشیاری کجاست قسمت تشویق خواندن به کودکاناثرات مفید روزه داریهوش مصنوعی در کامپیوترهادوپامین قابل حل در آباز علم جز اندکی به شما داوسیله، فقط دعا نیستدرهای اسرارآمیز و پوشیدهبا طبیعت بازی نکنراه فراری نیستگریه ی ابر، رمز طراوت باغمسئولیت جدیدتلاش های جدید در درمان سرآپومورفین در پارکینسونسی و سه پل اصفهانفرار در فرار از میزبان، دتاثیر ویتامین دی بر بیمانه ناامیدی بلکه ارتقاصد قدح، نفتاده بشکستای نعمت من در زندگیمچرا در مغز انسان، فرورفتحس و ادراک قسمت هشتاد و شمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتعویض دارو در تشنجاختلال در شناسایی حروف و دژا وو یا اشنا پنداریهوش عاطفی قسمت یازدهاستخوان های کشف شده، ممکژن همه چیز نیستدرک عمیق در حیواناتبازگشت به ریشه های تکاملرساناها و ابر رساناها و عپیچیدگی های مغزمگسمعنی روزهتمرکز بر امروزآرامش و سکونسیستم تخلیه ی مغز بینشی نجهان ما میتواند به اندازقله برای دیدن نه برای به تاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز با توضیح دکتر فاطوفان بیداریاینکه به خاطرخودت زندگی نظام مثبت زندگیحس و ادراک قسمت سی و ششممنتظر نتیجه ی کارهایت باتغذیه بر ژنها تاثیر داردارتباط میکروب روده و پاردانش، یک انسان را ناسازگهوض مصنوعی زندهاطلاعات حسی ما از جهان، چکلرال هیدرات برای خواباندست و پا زدن در سایه؟بحثی درباره هوش و تفاوتهزمان به چه دلیل ایجاد میشپیر شدن حتمی نیستمغز چگونه صداها را فیلتر آشنا پنداریساخت شبکه عصبی مصنوعی با جهان پر از چیزهای اسرار آقارچ بی مغز در خدمت موجودتاثیر داروی ضد تشنج سدیم نور از عمق تاریکیعلم و ادراک فقط مشاهده ی ایستادن در برابر آزادی بهمه چیز در زمان کنونی استخلاصه ای از مطالب همایش ممورد نادر همپوشانی دو بیارزش حقیقی زبان قسمت اولداروی جدید ای ال اسبلوغ چیستهدف از خلقت رسیدن به ابزاکوچ از محیط نامناسبذهت را روی چیزهای مفید متبرلیتیونبرنامه و ساختار پیچیده مزندان ذهنیتولید یا دریافت علمپروانه ی آسمانیمغز ابزار بقای برتر مادیافسردگی و ساختار مغزسختی ها رفتنی استجهشهای مفید و ذکاوتی که دلمس کوانتومیتاثیر درجه حرارت بر عملکابتدا سخت ترین استچیز جدید را بپذیرعوارض ازدواج و بچه دار شدهمراهی میاستنی با برخی سخواص اردهمیدازولام در درمان تشنج از آغاز خلقت تا نگاه انساداستانها و مفاهیمی اشتبابه خودت نگاه کنوقتی پر از گل شدی خودت را کیست کلوئید بطن سومرمز جهانبرخی نرمش های گردنآلودگی هوا چالش قرن جدیدزبان مشترک ژنتیکی موجوداتوهم تنهاییمغز، فقط گیرندهامید نیکو داشته باش تا آنسردرد تنشنجریان انرژی در سیستم های لزوم سازگاری قانون مجازاتاریکی من و تو و گرد و غباابزار بقا از نخستین همانعشق به هفت مرتبه ی شناختیهوش مصنوعی متصل با مغزخیالپردازی نکنماپروتیلیناز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین دی گنجینه ای بزردر آسمان هدیه های نادیدنبی شرمیکاش شرف اجباری بود یا حتیمبانی ذهنی سیاه و سفیدروان سالمبررسي علل احتمالي تغيير آنزیم تولید انرژی در سلوزبان، وسیله شناسایی محیطتوضیحی ساده در مورد هوش منقش هورمون زنانه استروژنانقراض را انتخاب نکنیدنگاه دوبارهشواهدی از نوع جدیدی از حاحقیقت راستین انسان علم بمنابع انرژي پاک سرچشمه حتداخل مرزها و صفات با بینابزار بقای موجود زنده از سایتهای دیگرهوش مصنوعی از عروسک بازی خطا در محاسبات چیزی کاملاز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش های ناخودآگاه و تقدرمان های جدید سرطانبیماری اسپینال ماسکولار کشف جمجمه ای درکوه ایرهومدل همه جانبه نگر ژنرالیروش های عملی برای رفع کمربشکه ای که ته نداره پر نمآیا هوش ارثی دریافتی از پسلول های بنیادیفن آوری های جدید علیه شناتکامل و ریشه ی مشترک خلقتنقش روی و منیزیم در سلامتانرژی خلا ممکن استنادیدنی ها بیشتر از دیدنشاهکار قرنحافظه ی هوش مصنوعیمنابع انرژی از نفت و گاز ترجمه ی فعالیت های عضله بابزارهای بقا از نخستین ههوش مصنوعی از عروسک بازی دنیا، هیچ استاز تکامل تا مغز از مغز تا واکسن علیه سرطاندرمان جدید ام اسبیوگرافیگیلگمش باستانی کیستمرگ و سوال از قاتلریتوکسیمابتفاوت های زبانی سرمنشا تآیا تکامل و تغییرات ژنتیسندرم کووید طولانیفارغ التحصیلان، فقیر و دتأثیر نگاه انسان بر رفتانقص در تشخیص هیجانات عامشباهت کیهان و مغزانعطاف پذیری مکانیسمی علنرمش های مفید در سرگیجهحس و ادراک قسمت 82منبع هوشیاری کجاست قسمت تشخیص ژنتیکی آتروفی های اثرات مضر ماری جواناهوش مصنوعی در تفکر خلاق ادورترین نقطه ی قابل مشاهازدواج های بین گونه ای، ریک پیام منفرد نورون مغزی درون قفس یا بیرون از آنبالای هر دستی، دستی هستراه نجاتگربه شرودینگر و تاثیر مشمسئولیت در برابر محیط زیتلاش های جدید شرکت نورالآپومورفین در پارکینسونسیلی محکم محیط زیست بر انثبت امواج الکتریکی در عصفرد موفقتاثیر ویروس کرونا بر مغز نه به اعدامصداقتای همه ی وجود منچرا ذرات بنیادی معمولاً حس و ادراک قسمت پنجممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتعامل انسان و هوش مصنوعیاختلال در شناسایی حروف و دژاوو یا آشناپنداریهوش عاطفی قسمت پنجماستروژن مانند سپر زنان دژن هوش و ساختارهای حیاتی درگیری قلب در بیماری ویربازخورد یا فیدبکرستگاری محدود به یک راه نپیچیدگی های مغزی در درک زمعاینه قبل از نوار عصب و تمساح حد واسط میان مغز کوآرامش عقلسیستم تعادلی بدنجهان مادی، تجلی فضا در ذهقله سقوطتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز ترجمه رخدادهای طوفان زیباییاینکه خانواده ات سالم بانظریه ی تکامل در درمان بیحس و ادراک قسمت سیزدهممنتظر زمان ایده آل نشوثبت و دستکار ی حافظهارتباط ماده و انرژیدائما بخوانهیچ نقطه ای مرکزی تر از ااطلاعاتی عمومی در مورد مکم کردن کالری روشی سودمندست کردن در گوشبحثی درباره هوش و تفاوتهزمان شگفت انگیزتو پیچیده ترین تکنولوژی پیراستاممغز ناتوان از توجیه پیداآشناپنداری چیستساخت شبکه عصبی با الفبای جهان پر از چیزهای جادویی قبل و بعد از حقیقتتاثیر درجه حرارت بر مغزنور درونعلم و روحاکنون را با همه ی نقص هایهمه چیز، ثبت می شودخلاصه ای از درمان های جدیموسیقی نوارزش حقیقی زبان قسمت دومداروی جدید برای میاستنی بلعیدن ستاره توسط سیاهچاهر چیز با هر چیز دیگر در تکوچک شدن مغز از نئاندرتاذخیره ی شگفت انگیز اطلاعذره ی معین یا ابری از الکبرنامه ی مسلط ژنها در اختزونیسومایدتولید پاک و فراوان انرژیپرواز از نیویورک تا لوس آمغز ابزار برتر بقااقلیت خلاقسختی در بلند شدن از روی صجوانان وطنلووفلوکساسینتاثیر درجه حرارت بر عملکابتدایی که در ذهن دانشمنچیزی منتظر شناخته شدنعید نوروز مبارکهمراهی نوعی سردرد میگرنیخواص باداممکان زمان یا حافظه زماناز انفجار بزرگ تا انفجار دخالت در ساختار ژنهابه دنبال رستگاری باشوقتی تو از یاد گرفتن باز کپسول ژری لاکترمز جهان خاصیت فراکتالبرخی یونها و مولکول های مآلودگی هوا و ویروس کرونازبان چهار حرفی حیات زمینتوهم جداییمغزتان را در جوانی سیم کشامید نجاتچگونه باغبانی باعث کاهش سردرد سکه ایجریان انرژی در سیستم های لزوم سازگاری قانون مجازاتاریکی و نورابزار بقا از نخستین همانعشق درونی به یگانگی خلقتهوش مصنوعی و کشف زبان هایخانه ی تاریکماجرای جهل مقدساز تکینگی تا مغز از مغز تویروس مصنوعیدر آستانه ی موج پنجم کوویبی عدالتی در توزیع واکسن کتاب گران و پرهزینه شد ولمباحث مهم حس و ادراکروبات ها قول میدهندبررسی مغز با امواج مادون آواز خواندن در قفس، نشانزدودن نقص از هوش مصنوعیتوضیحات دکتر فاطمی در مونقش ویتامین K در ترمیم اسانواع سکته های مغزینگاهی بر قدرت بینایی دراشواهدی از دنیسوان(شبه نئحقیقت غیر فیزیکیمنابع انرژی از نفت و گاز ترقی واقعی یا شعار ترقیابزار بقای موجود زنده از هوش مصنوعی از عروسک بازی خطای ادراک کارمااز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش به حس جدیددرمان های رایج ام اسبیماری اضطراب عمومیکشف جدید تلسکوپ جیمز وبمدل هولوگرافیک ژنرالیزهروش هایی برای کم کردن اضطبشریت از یک پدر و مادر نیآیا هوش سریعی که بدون احسسلول های بنیادی منابع و افناوری هوش مصنوعی نحوه ختکامل ابزار هوش ، راه پر نقش روزه داری در سالم و جانرژِی برای ایجاد اضطرابنادانی در قرن بیست و یکم،شاهکار شش گوشحافظه انسان و حافظه ی هوشمنابع بی نهایت انرژی در دترجمه ای ابتدایی از اسراابزارهای بقا ازنخستین همهوش مصنوعی از عروسک بازی دندان ها را مسواک بزنید تاز تکامل تا مغز، از مغز تواکسنی با تاثیر دوگانه ادرمان جدید ای ال اس، توفربیان ژن های اسکیزوفرنی دگیاه بی عقل به سوی نور میمرگ انتقال است یا نابود شریسپریدونتفاوت ایستایی و تکاپوآیا جنین انسان، هوشمندی سندرم گیلن باره به دنبال فاصله ها در مکانیک کوانتتأثیر شیرینی های حاوی لونقطه ی رسیدن به قلهشباهت زیاد بین سلول هاي عاهرام مصر از شگفتی های جهنرمش های موثر در کمردردحس و ادراک قسمت 87منبع هوشیاری کجاست قسمت تشخیص آلزایمر سالها قبل اجزای پر سلولی بدن انسان هوش مصنوعی در خدمت خلق وحاسکلت خارجی در درمان اختیک پیشنهاد خوب برای آسان درون و بیرون، جدای از هم بالاترین هدف از دولتراه های جدید برای قضاوت رگزیده ای از وبینار یا کنفمستند جهان متصلتلاش هایی در بیماران قطع آب زندگی است قسمت چهارمسینوریپا داروی ترکیبی ضدجلو رفتن یا عقبگردفرد یا اندیشهتاثیر ژنها بر اختلالات خنه به اعدامصدای بم با فرکانس پایین، ای آنکه نامش درمان و یادشچراروياها را به یاد نمی آحس و ادراک قسمت پنجاهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتعامل انسان با هوش مصنوعاختلالات مخچهدگرگونی های نژادی و تغییهوش عاطفی قسمت اولاسرار آفرینش در موجژن یا نقشه توسعه مغز و نقدرگیری مغز در بیماری کویبازسازي مغز و نخاع چالشی رشته نوروایمونولوژی و نقپیوند قلب خوک، به فرد دچامعادله ها فقط بخش خسته کنتنفس هوازی و میتوکندریآرامش(سکوت) stillness و تکاپوسیستم دفاعی بدن علیه مغز جهان مرئی و نامرئیقلب های سادهتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز در فراموشی هاطولانی ترین شباین، فقط راه توستنظریه ی تکامل در درمان بیحس و ادراک قسمت ششممنحنی که ارتباط بین معرفارتباط متقابل با همه ی حیدارچینهیچ چیز همیشگی نیستاطلاعاتی عمومی در مورد مکمالگرایی دشمن پیشرفتدست آسمانبحثی درباره احساسات متفازمان، واقعی نیستتو آرامش و صلحیپیشینیان انسان از هفت میمغز و قلب در جنین موش مصنآشتی بهتر استساختن آیندهجهان دارای برنامهقبل از آغازتاثیر درجه حرارت بر عملکنوروفیبروماتوزعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهاکوییفلکسهمه ی سردردها بی خطر نیستخم شدن فضا-زمانموسیقی هنر مایع استارزش حقیقی زبان قسمت سومداروی جدید برای کاهش وزنبنی عباس، ننگی بر تاریخهر جا که جات میشه، جات نیکوچکی قلبکوچکترین چیز یک معجزه اسذرات کوانتومی زیر اتمی قبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱زونا به وسیله ویروس ابله تولید اندام با چاپ سه بعدپروتئین های ساده ی ابتدامغز از بسیاری حقایق می گراقیانوس نادانیسدسازی روش مناسب برای مقجوانان وطنلوب فرونتال یا پیشانی مغتاثیر درجه حرارت بر عملکابتذال با شعار دینچیزی خارج از مغزهای ما نیعامل کلیدی در کنترل کارآهندسه ی پایه ایخواص بادام زمینیمکانیک کوانتومی بی معنی از بار خود بکاه تا پرواز در میان تاریکی و روشناییبه زودی شبکه مغزی به جای کامپیوتر سایبورگرنگ کردن، حقیقت نیستبرخی اثرات مضر ویتامین دآلودگی هوا و پارکینسونزبان نیاز تکاملی استتوهم جدایی و توهم علممغزتان را در جوانی سیمکشامید یا ناامیدی؟چگونه تکامل مغزهای کنونیسردرد عروقی میگرنجراحی هوشیار مغزلزوم عدم وابستگی به گوگل تاریکی خواهد ترسیدابزار بقا از نخستین همانعشق، شلوغ کردن نیستهوش مصنوعی یا حماقت طبیعخانواده پایدارماجرای عجیب گالیلهاز تکینگی تا مغز از مغز تویروس های باستانی، مغز مدر برابر حقایق جدیدبیمار 101 ساله، مبتلا به سکتاب زیست شناسی باورمبتکران خودشکوفاروبات های ریز در درمان بیبررسی و اپروچ جدید بر بیمآینه در اینهسفر فقط مادی نیستتیوتیکسن داروی ضد جنوننقش ژنتیک در درمان اختلاانیس بی کساننگاهی بر توانایی اجزاي بشیر و دوغ بادامحقیقت غیر قابل شناختمنابع انرژی از نفت و گاز تروس جریان انرژیابزار بقای موجود زنده از هوش مصنوعی از عروسک بازی خطای حساز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن های شرکت فایزر آمردرمان های علامتی در ام اسبیماری بیش فعالیکشیدن مادی روشی برای جلومدل هولوگرافیک تعمیم یافروش هایی برای جلوگیری از بعد پنجمآیا هشیاری کوانتومی وجودسلول های بدن تو پیر نیستنفواید روزه داری متناوبتکامل تکنولوژینقش رژیم غذایی بر رشد و اانسولیننازوکلسینشاید گوشی و چشمی، آماده شحباب های کیهانی تو در تومنابع جدید انرژیترس و آرمان هاابزارهای بقای موجود زندههوش مصنوعی از عروسک بازی ده روش موفقیتاز تکامل تا مغز، از مغز توابستگی یعنی قلادهدرمان جدید سرطانبیان حقیقتگیاه خواری و گوشت خوار کدمرگ تصادفیریسدیپلام تنها داروی تایتفاوت ارباب و رهبر حقیقیآیا جهان ذهن و افکار ما مسندرم پیریفورمیسفاصله ی همیشگی تصویر سازتئوری تکامل امروز در درمنقطه ای بود و دگر هیچ نبوشباهت زیاد بین سلول هاي عاولویت بندی ها کجاستنرمشهای مهم برای تقویت عحس و ادراک قسمت چهلمنبع هوشیاری کجاست قسمت تشخیص ایدزاجزایی ناشناخته در شکل گهوش مصنوعی در خدمت خلق وحاسکار، لگوی هوشمندیک آلل ژنتیکی که از نئانددرون آشفته ی تو و ظاهر خنباهوش ترین و با کیفیت تریراه های جدید برای قضاوت رگزارش یک مورد جالب لخته ومشکل از کجاستتلاش در تولید انرژی به رنآب زندگی است قسمت هفتمسیگار عامل افزایش مرگ ومجلوتر را دیدنفرد حساس از نظر عاطفی و بتاثیر کلام در آیات کلام بنه بدبخت بلکه نادانصرع و درمان های آنای جان جان بی تن مروچراروياها را به یاد نمی آحس و ادراک قسمت پنجاه و یمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتعداد کلی ذهن ها در جهان اختلالات حرکتی در انساندانش قدرت استهوش عاطفی قسمت دهماسرار بازسازی اندام هاژن ضد آلزایمردرگیری مغز در بیماران مبباغچه ی منرشد مغز فرایندی پیچیده اپیوند مدفوعمعجزه های هر روزهتنفس هوازی و میتوکندریآزمون تجربی، راهی برای رسکوت و نیستیجهان مشارکتیقلب و عقلتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز در تشخیص بیماری طی یکصد هزار سال اخیر هرچاینترنت بدون فیلتر ماهوانظریه ی تکامل در درمان بیحس و ادراک قسمت شصت و هشتمنشأ اطلاعات و آموخته ها ارتباط چاقی و کاهش قدرت بداروهای مصرفی در ام اسهیچ چیز، چقدر حقیقی استاعتقاد اشتباه، نتیجه ی نکمردرددست بالای دستبحثی درباره احساساتی غیرزمزمه ات مانده در گوشمتو افق رویداد جهان هستیپیشرفت های جدید علوم اعصمغز و هوش، برترین ابزار بآغاز فرایند دانستنساختن آینده، بهترین روش جهان در حال نوسان و چرخشقبل از انفجار بزرگتاثیر درجه حرارت بر عملکنورون هاي مصنوعی می توانعلم به ما کمک میکند تا مواکسی توسین و تکامل پیش اهمه جا خیر بکارخونریزی مغز در سندرم کوومیلر فیشر نوعی نادر از گیارزش خود را چگونه میشناسداروی جدید برای ای ال اسبه قفس های سیاهت ننازهر حرکت خمیده می شود و هر کووید نوزده و خطر بیماری ذرات کوانتومی زیر اتمی قبرین نت به جای اینترنتزیان غذاهای پرچربتولید سلولهای جنسی از سلپروتز چشممغز به تنهایی برای فرهنگ الکترومغناطیس شنوایی و هسرنوشتجواب دانشمند سوال کننده لوتیراستامتاثیر رو ح و روان بر جسمابداع دی ان ای بزرگترین دچیزی شبیه نور تو نیستعادت همیشه خوب نیستهندسه ی رایج کیهانخواص شکلات تلخمکانیزمهای دفاعی در براباز بحث های کنونی در ویروسدر مانهای کمر دردبه زیر پای خود نگاه نکن بکاهش میل جنسی در ام اسرنگین کمانبرخی اختلالات عصبی مثانهآلزایمرزبان و کلمه حتی برای کسانتوهم جسممغط یک گیرنده استامید جدید بر آسیب نخاعیچگونه جمعیت های بزرگ شکل سرطان کمیت گراییجراحی گردن همیشه برای دیمقاومت به عوارض فشار خون تاریخ همه چیز را ثبت کردهابزار بقا از نخستین همانعصب حقوق نورولووهوش مصنوعی گوگل به کمک تشخاویار گیاهیماده ی تاریکاز تکینگی تا مغز از مغز تویرایش DNA جنین انسان، بردر جراحی کمر عجله نکنیدبیمار مرکز تنفس سلولیکتاب طبیعت در قالب هندسهمتواضع باشروبات کیانبررسی ژنها در تشخیص بیماآیندهسفر نامه سفر به بم و جنوب تیک و اختلال حرکتینقش گرمایش آب و هوا در همانگشت ماشه اینگاهت را بلند کنشیشه ی بازالتی و سیلیکونحقیقت، آن چیزی نیست که جلمنابع انرژی از نفت و گاز تری فلوپرازینابزار بقای موجود زنده از هوش مصنوعی از عروسک بازی خطر آلودگی هوااز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کووید 19 چیزهایی که درمان ژنتیکی برای نوآوریبیماری تی تی پیکشتن عقیده ممکن نیستمدل های ریز مغز مینی برینروش هایی ساده برای کاهش ابعد از کروناآیا واکنش های یاد گرفته وسلول بنیادی و ای ال اسفواید روزه داری متناوبتکامل جریان همیشگی خلقتنقش رژیم غذایی در رشد و اانسولین هوشمندنباید صبر کرد آتش را بعد شاید درست نباشدحباب هایی تو در تومناطق خاص زبان در مغزترسان نیستیابزارهای بقای از نخستین هوش مصنوعی از عروسک بازی دهن، بزرگترین سرمایهاز تکامل تا مغز، از مغز تواسطه ها د رمسیر ایجاد مغدرمان جدید سرطانبیداری معنوی یعنی دوستی گیرنده باید سازگار با پیمرگی وجود نداردریشه های مشترک همه ی موجوتفاوتهای جنسیتی راهی براآیا جهش های ژنتیکی، ویروسندرم پیریفورمیسفتون های زیستیتئوری تکامل در پیشگیری و نقطه بی بازگشتشجاعت و ترساولین قدم شناخت نقص های خچرا ماشین باید نتایج را پحس و ادراک قسمت چهل و هفتمنبع هوشیاری کجاست قسمت تصویر خورشید یا خود خورشاحیای بینایی نسبی یک بیمديدن با چشم بسته در خواب هوش مصنوعی درمانگر کامپیاساس انسان اندیشه و باور یک جهش ممکن است ذهن انساندروغ نگو به خصوص به خودتباور و کیهان شناسیراه پیروزی در زندگی چیستگشایش دروازه جدیدی از طرمشکلات نخاعیتلاشی برای درمان قطع نخاآب زندگی است قسمت اولسیاهچاله هاجمجمه انسان های اولیهفردا را نمیدانیمتاثیر کپسول نوروهرب بر ننه جنگ و نه خونریزیضایعه ی شبکه لومبوساکرالایمونوگلوبولین وریدی IVIgچراغ های متفاوت و نور یکسحس و ادراک قسمت پنجاه و دمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتعذیه ی ذهناختلالات صحبت کردن در اندانش محدود به ابعاد چهارهوش عاطفی قسمت دوماصفهان زیباژنها نقشه ایجاد ابزار هودرگیری مغزی در سندرم کووبترس از اینکه کسی، به درگرشد مغز علت تمایل انسان بپیوند مدفوع در درمان بیممعجزه ی چشمتنفس بدون اکسیژنآزمون ذهنی گربه ی شرودینسکوت، پر از صداجهان معناقلب یا مغزتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغزی روشی مهم در تشخطیف انسفالیت، گیلن باره اینترنت، حقیقت جامعه ی فنظریه ی ریسمانحس و ادراک قسمت شصت و دومنشاء کوانتومی هوشیاری اارتباط هوش ساختار مغز و ژداروهای ام اسهیچ وقت خودت را محدود به اعتماد به خودکمردرد ناشی از تنگی کانادستورالعمل مرکز کنترل بیبحران ذهن فیلمی قابل تامزنان باهوش ترتو انسانی و انسان، شایستپیشرفت در عقل است یا ظواهمغز و اخلاقآغاز فصل سرما و دوباره تکساختار فراکتال وجود و ذهجهان در حال ایجاد و ارتقاقبرستان ها با بوی شجاعتتاثیر درجه حرارت بر عملکنورون های ردیاب حافظهعلم بدون توقفاکسکاربازپین در درمان تشهمیشه چیزی برای تنهایی دخونریزی مغزی کشندهمیهمانهای ناخوانده عامل از فرد ایستا و متعصب بگذرداروی جدید برای دیابتبه مغز خزندگان خودت اجازهرچیز با یک تاب تبدیل به