تلاش های جدید در درمان فراموشی

تلاش برای کشف درمان های جدید در فراموشی

خلاصه: محققان ساختار هسته nucleus را شناسایی کردند و این، اولین مرحله در تشکیل آمیلوئید در بیماری های عصبی مانند هانتینگتون و آلزایمر است.

این مطالعه یک روش رادیکال را برای درمان این بیماری ها پیشنهاد می کند: توقف مرحله اولیه تشکیل آمیلوئید(الیگومر شدن پیشگیرانه ی polyQ)

آنها کشف کردند که هسته در یک مولکول پروتئین واحد، تشکیل می شود و مهار این ساختار می تواند به طور بالقوه پیشرفت بیماری را متوقف کند.
این رویکرد می تواند روش های درمانی ده ها بیماری مرتبط با آمیلوئید را تغییر دهد.
حقایق کلیدی:

تشکیل آمیلوئید عامل بیماری، توسط ساختاری به نام هسته- که در یک مولکول پروتئین یافت می شود- آغاز می گردد.

این مطالعه از یک روش جدید، انتقال انرژی رزونانس آمفی فلوئوریک فورسترDistributed Amphifluoric Förster Resonance Energy Transfer (DAmFRET)، برای مشاهده ی خودآرایی پروتئین در سلول ها استفاده کرد.

تعداد بحرانی تکرارهای گلوتامین (Qs) در یک توالی پروتئین برای تشکیل هسته، 36 تا شناسایی شد که یک هدف دقیق برای مداخله ی درمانی ارائه می‌کند.

منبع: موسسه تحقیقات پزشکی Stowers
بیماری های مخرب عصبی مانند هانتینگتون، آلزایمر و پارکینسون که همگی با رسوبات پروتئینی در مغز به نام آمیلوئید، مرتبط هستند.
علیرغم سرمایه‌گذاری‌های تحقیقاتی گسترده در مورد علت و سمیت آمیلوئیدها، رمزگشاییِ اولین گام در شکل‌گیری برای ابداع روش‌های درمانی مؤثر، مبهم باقی مانده است.
برای اولین بار، دانشمندان در موسسه تحقیقات پزشکی استورز، ساختار اولین مرحله تشکیل آمیلوئید، به نام nucleus، را برای بیماری هانتینگتون کشف کردند.

مطالعه ی منتشر شده در eLife در 13 ژوئن 2023، از آزمایشگاه راندال هالفمن، یک روش جدید و رادیکال برای درمان نه تنها هانتینگتون، بلکه ده‌ها بیماری دیگر مرتبط با آمیلوئید را پیشنهاد می‌کند و این، پیشگیری از مرحله ی اولیه ی محدود کننده ی سرعت تشکیل آمیلوئید است.
هالفمن می‌گوید: «این اولین بار است که کسی ساختار یک هسته آمیلوئید را به‌طور تجربی تعیین می‌کند، حتی اگر بیشتر بیماری‌های عصبی تخریب‌کننده ی اصلی با آمیلوئیدها مرتبط باشند.»

یکی از اسرار بزرگ هانتینگتون، آلزایمر و ALS این است که چرا بیماری با آمیلوئید همزمان می شود، اما خود آمیلوئیدها مقصر اصلی نیستند.

تج کاندولا، دکترا، و شریرام ونکاتسان، دکترا، نویسندگان اول، به طور منحصر به فردی، ساختار هسته آمیلوئید را برای هانتینگتون شناسایی کردند و کشف کردند که هسته در یک مولکول پروتئین واحد تشکیل می شود.
پروتئین ها کارگران کارخانه سلول هستند که از توالی های منحصر به فرد 20 اسید آمینه و بلوک های سازنده آنها ساخته شده اند. برخی پروتئین ها تکرار یکی از این اسیدهای آمینه را گلوتامین (به اختصار Q) دارد.

هانتینگتون و هشت بیماری دیگر که مجموعاً «بیماری‌های PolyQ» نامیده می‌شوند، زمانی رخ می‌دهند که پروتئین‌های خاصی تکرار بیش از حد طولانی داشته باشند. به نوعی، این باعث می‌شود پروتئین‌ها در ساختار خاصی جمع شوند و یک واکنش زنجیره‌ای را آغاز می‌کند که سلول را می‌کشد.
هالفمن می‌گوید: «برای سه دهه، ما می‌دانستیم که هانتینگتون و بیماری‌های کشنده ی مربوط به آن، زمانی اتفاق می‌افتد که پروتئین‌ها حاوی بیش از 36 کیو به صورت متوالی باشند و باعث تشکیل زنجیره‌ای از پروتئین در مغز شوند، اما نمی‌دانستیم چرا.
ما اکنون متوجه شده‌ایم که اولین حلقه در این زنجیره چگونه به نظر می‌رسد، و با انجام این کار، راه جدیدی برای متوقف کردن آن، کشف کرده‌ایم.

پروفسور جرمی اشمیت، Ph.D از دانشگاه ایالتی کانزاس، گفت: «صادقانه بگویم، من از اینکه چنین مدل فیزیکی بصری هسته‌زایی با وجود پیچیدگی ذاتی محیط سلولی پدیدار شد، شگفت‌زده هستم.

من واقعاً از شهود و فرضیه های قابل آزمایشی که این اثر الهام می گیرد هیجان زده هستم.
یک تغییر اساسی در روش درمانی

این یافته های جدید به طور بالقوه یک تغییر مهم برای نحوه نگرش ما به آمیلوئیدها هستند. نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که مراحل اولیه ی تشکیل آمیلوئید، درست پس از تشکیل هسته، است که باعث مرگ سلول‌های عصبی می‌شود.
همراه با کشف ساختار کلیدی که تشکیل آمیلوئید polyQ را آغاز می کند، محققان دریافتند که این ساختار فقط در مولکول های جدا شده از پروتئین تشکیل می شود.

انباشته کردن پروتئین ها به جای دسته های جدای پروتئینی در سلول ها، به طور کلی تشکیل آمیلوئیدها را متوقف کرد. این یک راه درمانی جدید است که تیم قصد دارد بیشتر در موش ها و ارگانوئیدهای مغزی کشف کند.

دکتر سید سلمان فاطمی . نورولوژیست, [06/14/2023 05:17 ب.ظ]
یک تکنیک جدید که اخیرا توسط آزمایشگاه Halfmann توسعه یافته است، انتقال انرژی رزونانس آمفی فلوریک فورستر (DAmFRET)، نشان می دهد که چگونه یک پروتئین در سلول های منفرد خود، جمع می شود. معلوم شد که این روش برای مشاهده رویداد هسته‌زایی تشکیل‌دهنده آمیلوئید محدودکننده ی سرعت، بسیار مهم است.

هالفمن می‌گوید: «یک نوآوری کلیدی این بود که حجم واکنش را تا حدی به حداقل برسانیم که بتوانیم تصادف آن را شاهد باشیم؛ سپس توالی را تغییر دهیم تا بفهمیم، چه چیزی بر آن حاکم است.

طراحی و آزمایش الگوهای خاص Qs، به تیم این امکان را داد تا حداقل ساختاری را- که می‌تواند آمیلوئید تشکیل دهد و مجموعه‌ای از چهار رشته با سه Qs در مکان‌های خاص است، استنباط کنند.

این کریستال ریز درون یک مولکول پروتئین، اولین گام در یک واکنش زنجیره ای است که منجر به بیماری می شود.
هالفمن می‌گوید: «کار قبلی در لوله‌های آزمایش، از یک هسته مونومر پشتیبانی می‌کرد، اما این مدل بحث‌برانگیز بوده است. ما اکنون شواهد محکمی داریم که نشان می‌دهد 36 Q، عدد حیاتی برای هسته‌زایی است که در مولکول‌های تک پروتئین اتفاق می‌افتد، و علاوه بر این، این روش در داخل سلول‌های زنده اتفاق می‌افتد.
در اصل، این کار یک مدل مولکولی برای بررسی ساختار هر هسته آمیلوئید ارائه می دهد. علاوه بر این، همبستگی بین پیری و آمیلوئیدها نشان می‌دهد این روش ممکن است در نهایت مکانیسم‌های مولکولی را- که باعث پیری می‌شوند- آشکار کند. رویکرد پیشگیرانه برای حذف یا حداقل به تأخیر انداختن هسته‌زایی، امیدی را برای افراد مبتلا به پروتئین‌های پاتولوژیک PolyQ ایجاد می‌کند.
هالفمن گفت: «شگفتی در حال ظهور، این است که همه چیز از یک رویداد منفرد یعنی یک تغییر خود به خود در شکل پروتئین، آغاز می شود.

این رویداد واکنش زنجیره‌ای را برای آمیلوئیدهایی که سلول‌ها را می‌کشند، شعله‌ور می‌کند و ممکن است بینش مهمی در مورد چگونگی ایجاد بیماری های آمیلوئیدی ارائه دهد.

خلاصه
تجمع پلی گلوتامین پاتولوژیک با یک کریستال پلیمری خود مسموم کننده، آغاز می شود.

هدف دیرینه تحقیقات آمیلوئید، مشخص کردن اساس ساختاری رویداد هسته‌زاییِ تعیین‌کننده ی سرعت، بوده است. با این حال، ماهیت زودگذر هسته‌زایی، این هدف را با روش‌های بیوشیمی، زیست‌شناسی ساختاری و محاسباتی موجود دست نیافتنی کرده است.

در اینجا، ما به محدودیت پلی‌گلوتامین (polyQ)، یک توالی پلی پپتیدی که باعث ایجاد هانتینگتون و سایر بیماری‌های نورودژنراتیو مرتبط با آمیلوئید می‌شود، زمانی که طول آن از یک آستانه ی مشخص فراتر رود، پرداختیم.
برای شناسایی ویژگی‌های اساسی هسته آمیلوئید polyQ، ما از یک گزارش‌گر مستقیم درون سلولی خودتداعی استفاده کردیم تا فرکانس‌های هسته‌زایی را به عنوان تابعی از غلظت، الگوهای ساختاری و جایگشت‌های توالی polyQ منطقی تعیین کنیم.
ما دریافتیم که هسته‌زایی پلی‌ Q که از نظر پاتولوژیک گسترش یافته است شامل بخش‌هایی از سه باقی مانده ی گلوتامین (Q) در هر موقعیت دیگر است. ما با استفاده از شبیه‌سازی‌های مولکولی نشان می‌دهیم که این الگو یک زیپ فضایی چهار رشته‌ای را با زنجیره‌های جانبی Q درهم رمزگذاری می‌کند و پس از تشکیل زیپ، رشد خود را با درگیر کردن پلی پپتیدهای ساده بر روی صورت های متعامد، به روشی که مشخصه ی کریستال های پلیمری با هسته های درون مولکولی است، مسموم کرد. ما همچنین نشان می‌دهیم که الیگومر شدن پیشگیرانه ی polyQ، هسته‌سازی آمیلوئید را مهار می‌کند.

با کشف ماهیت فیزیکی رویداد محدود کننده سرعت برای تجمع polyQ در سلول ها، یافته های ما علت مولکولی بیماری های polyQ را روشن می کند.

از تکینگی تا مغز از مغز تحباب های کیهانی تو در تودیوار همه اش توهم بودهدف از تکامل مغزبیماریهای تحلیل عضلانی اکودک ایرانی که هوش او از تفاوت ارباب و رهبر حقیقیدرگیری اعصاب به علت میتوقلب یا مغززمان به چه دلیل ایجاد میشآمارهای ارائه شده در سطح مغز فکر میکند مرگ برای دیتاثیر فکر بر سلامتمولتیپل اسکلروز در زنان انتقال ماده و انرژیستون فقرات انسان دو پا جلتعویض دارو در تشنجنور از عمق تاریکیعدالت برای من یا برای همهابزارهای بقا از نخستین ههمیشه راهی هستاز تکامل تا مغز از مغز تا حس و ادراک قسمت چهلدانشمندان اولین سلول مصنوقت نهيب هاي غير علمي گذشبا تعمق در اسرار ابدیت و کاهش سن بیولوژیکی، تنها تلاشی تازه برای گشودن معذهن ما از در هم شکستن منبقدم زدن و حرکت دید را تغیزونیسومایدآیا ممکن است موش کور بی ممغز انسان برای ایجاد تمدتاثیر گیاه خواری بر رشد وسردرد میگرنی در کودکانمیدان های کوانتومی خلاانسان ها می توانند میدان ثبت و دستکار ی حافظهچیزی خارج از مغزهای ما نیپیامهای کاربراناثرات مضر ماری جواناهنر حفظ گرهاسکلت خارجی در درمان اختحس و ادراک قسمت پنجاه و یداروی جدید لنفوم و لوکمیویرایش DNA جنین انسان، بربازگشت از آثار به سوی خدارفتار مانند بردهکریستال هاتنها مانع در زندگی موارد لیس دگرامفتامین یا ویاسزبان چهار حرفی حیات زمینآیا آگاهی پس از مرگ از بیمغز بزرگترین مصرف کننده شناسایی تاریخچه ی تکاملیماه رجباولین تصویر در تاریخ از سجهان ما میتواند به اندازچگونه جمعیت های بزرگ شکل اختلالات حرکتی در انسانحس و ادراک قسمت سیزدهمهوش مصنوعی از عروسک بازی اسرار آفرینش در موجبحثی درباره هوش و تفاوتهداروی ضد جنون در درمان تیواکسن کرونا و گشودن پنجررویا و کابوسگنجینه ای به نام ویتامین تو باید نیکان را به دست بملاحظه های اخلاقی دربارهزدودن نقص از هوش مصنوعیآیا رژیم غذایی گیاهی سلاتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش محیط زندگی و مهاجرت دشاهکار قرنمجموعه های پر سلولی بدن ماین پیوند نه با مغز بلکه ارتباط ماده و انرژیجهان پر از چیزهای جادویی چالش هوشیاری و اینکه چرا خم شدن فضا-زمانهوش مصنوعی از عروسک بازی اطلاعاتی عمومی در مورد مبرنامه ی مسلط ژنها در اختدر یک فراکتال هر نقطه مرکوبینار اساتید نورولوژی دروزه داری و التهاب زیانبگاهی جهت را عوض کنتومورهای نخاعیمنابع انرژی از نفت و گاز آتاکسی مخچه ای خودایمنسلول بنیادی و ای ال استاثیر روزه داری بر سلامت نقش حیاتی تلومر دی ان آ دشباهت زیاد بین سلول هاي عایرادهای موجود در خلقت بارزش حقیقی زبان قسمت دومجوانان وطنخانه ی تاریکهوش مصنوعی به کمک هوش طبیبه مغز خزندگان خودت اجازیک جهش ممکن است ذهن انسانبرخی یونها و مولکول های مدرمان های جدید سرطانفلج نخاعی با الکترودهای روشی جدید در درمان نابینپوشاندن خود از نورمدیریت اینترنت بر جنگتوپیراماتمنبع هوشیاری کجاست قسمت آشنا پنداریسندرم پای بی قرارتازه های بیماری پارکینسونقش غذاها در کاهش دردهای ضرورت زدودن افکارابتدا سخت ترین استچرا مغزهای ما ارتقا یافت از آغاز خلقت تا نگاه انساجریان انرژی در سیستم های خطای حسهوش عاطفی قسمت نهمبه سخن توجه کن نه گویندهژنها نقشه ایجاد ابزار هوبررسی مغز با امواج مادون درمان جدید سرطانفاکسیبترژیم غذایی ضد دردپیر شدن حتمی نیستمرز مرگ و زندگی کجاستتکنولوژی جدید که سلول هامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتافسردگی و اضطراب در بیماسیاهچاله ها، دارای پرتو ترکیب حیوان و انسانچند جهانی و علمظرف باید پر شود چه با چرک ابزار بقا از نخستین هماننسبیت عام از زبان دکتر براز تکینگی تا مغز از مغز تحقیقت غیر قابل شناختدو ویژگی انتزاع و قدرت تجهوشیاری سنتی یا هوشیاری بیماری های مغز و اعصاب و کمردرد ناشی از تنگی کانابشریت از یک پدر و مادر نیدریای خدافرد موفقرساناها و ابر رساناها و عپرواز از نیویورک تا لوس آمشکلات روانپزشکی در عقب تکامل زبانمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمامید جدید بر آسیب نخاعیسانسور از روی قصد بسیاری تشنج عدم توازن بین نورون نون و القلمعلت خواب آلودگی بعد از خوابزار بقای موجود زنده از هفت چیز که عملکرد مغز تو ابزار بقای موجود زنده از هفت سین یادگاری از میراث از تکینگی تا مغز از مغز تحباب هایی تو در تودیوار، از ابتدا توهم بودهدف از خلقت رسیدن به ابزابیماری، رساله ای برای سلکودکان میتوانند ناقل بی تفاوتهای جنسیتی راهی برادرب بسته با غیر خود باز مقلب دروازه ی ارتباطزمان شگفت انگیزآن چیزی که ما جریان زمان مغز قلبتاثیر مشاهده بر واقعیت بمواد کوانتومی جدید، ممکنانتروپی و هوشیاریستارگانی قبل از آغاز کیهتعامل انسان و هوش مصنوعینور درونعسل طبیعی موثر در کنترل بابزارهای بقا ازنخستین همهمیشه عسل با موم بخوریماز تکامل تا مغز، از مغز تحس و ادراک قسمت چهل و هفتدانشمندان تغییر میدان مغوقتی فهمیدی خطا کردی برگبا خودت نجنگکایروپاکتیک چیستتلاشی جدید در درمان ام اسذهن چند جانبه نیازمند نگقدرت مردمزونا به وسیله ویروس ابله آیا ما کالا هستیممغز انسان برای شادمانی طتاثیر گیاه خواری بر رشد وسردرد و علتهای آنمیدان بنیادین اطلاعاتانسان یک کتابخانه استثبت امواج الکتریکی در عصچیزی شبیه نور تو نیستسایتهای دیگراجزای پر سلولی بدن انسان هنر رها شدن از وابستگیاسکار، لگوی هوشمندحس و ادراک قسمت پنجاه و دداروی جدید میاستنی گراویویشن پروبازگشت به ریشه های تکاملرفتار وابسته به شکلکریستال زمان(قسمت اولتنها در برابر جهانلا اکراه فی الدینزبان نیاز تکاملی استآیا امکان بازسازی اندامهمغز حریص برای خون، کلید تشناسایی سلول های ایمنی اماپروتیلیناولین دارو برای آتاکسی فجهان مادی، تجلی فضا در ذهچگونه حافظه را قویتر کنیاختلالات صحبت کردن در انحس و ادراک قسمت ششمهوش مصنوعی از عروسک بازی اسرار بازسازی اندام هابحثی درباره هوش و تفاوتهدارویی خلط آورواکسن کرونا از حقیقت تاترویا و خبر از آیندهگوهر با نظر دیگران سنگ نمتو برای خزیدن خلق نشده ایملاحظات بیهوشی قبل از جرسفر فقط مادی نیستآیا رژیم غذایی گیاهی سلاتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش مرکز تنفس سلولی در بیشاهکار شش گوشمجرم، گاهی قربانی استاین اندوه چیستارتباط متقابل با همه ی حیجهان دارای برنامهچالش هوشیاری و اینکه چرا خونریزی مغز در سندرم کووهوش مصنوعی از عروسک بازی اعتقاد اشتباه، نتیجه ی نبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱در کمتر از چند ماه سوش جدوجود قبل از ناظر هوشمندروزه داری و بیمار ی ام اس گذر زمان کاملا وابسته به تومورهای ستون فقراتمنابع انرژی از نفت و گاز آتش منبع انرژیسلول بنیادین از مخاط بینتاثیر روغن رزماری استنشانقش خرچنگ های نعل اسبی درشجاعت و ترسایستادن در برابر آزادی بچت جی پی تیارزش حقیقی زبان قسمت سومجوانان وطنخانواده پایدارهوش مصنوعی به شناسایی کابه نقاش بنگریک رژیم غذایی جدید، می توبرخی اثرات مضر ویتامین ددرمان های رایج ام اسفلج بل، فلجی ترسناک که آنروشی جدید در درمان سکته مپیموزایدمداخله ی زیانبار انسانتوانایی مغز و دیگر اجزای منبع هوشیاری کجاست قسمت آشنا پنداریسندرم پس از ضربه به سرتازه های درمان ام اسنقشه مغزی هر فرد منحصر بهضرب المثل یونانیابتدایی که در ذهن دانشمنچرا ویروس کرونای دلتا وااز انفجار بزرگ تا انفجار جراحی گردن همیشه برای دیخطر آلودگی هواهوش عاطفی قسمت هفتمبهبود حافظه پس از رخدادهژنها ، مغز و ارادهبررسی و اپروچ جدید بر بیمدرمان دارویی سرطان رحم بفاجعه ی جهل مقدسراه فراری نیستپیشینیان انسان از هفت میمرز بین انسان و حیوان کجاتکینگیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتافسردگی و ساختار مغزسیاهچاله و تکینگی ابتدایترازودونچند روش ساده برای موفقیتعقل مجادله گرابزار بقا از نخستین همانچسبیدن به خود، مانع بزرگ از تکینگی تا مغز از مغز تحقیقت، آن چیزی نیست که جلدو بیماری روانی خود بزرگ هوش، ژنتیکی است یا محیطیبیماری وسواسکمردرد و علل آنبعد پنجمدرک فرد دیگر و رفتارهای افرد یا اندیشهرستگاری محدود به یک راه نپروتئین های ساده ی ابتدامشاهده گر جدای از شیء مشاتکامل زبان انسان از پیشیمنبع هوشیاری در کجاست؟ قامید درمان کرونا با همانسانسور بر بسیاری از حقایتشویق خواندن به کودکاننوآوری ای شگفت انگیز دانعماد الدین نسیمی قربانی عوامل موثر در پیدایش زباابزار بقای موجود زنده از هم نوع خواری در میان پیشیاز تکینگی تا مغز از مغز تحد و مرزها توهم ذهن ماستدید تو همیشه محدود به مقدهر چیز با هر چیز دیگر در تبیندیشکودکان خود را مشابه خود تتقلید مرحله ای نسبتا پیشدرختان چگونه بر تشکیل ابقلب روباتیکزمزمه ات مانده در گوشمآنچه ناشناخته است باید شمغز ما کوچکتر از نیم نقطهتاثیر نگاه ناظر هوشیار بموجود بی مغزی که می تواندانتظار گذر تندباد؟سخن نیکو مانند درخت نیکوتعامل انسان با هوش مصنوعنوروفیبروماتوزعشق درونی به یگانگی خلقتابزارهای بقای موجود زندههمیشه، آنطور نیست که هستاز تکامل تا مغز، از مغز تحس و ادراک قسمت چهل و هشتدانشمندان روش هاي جدیدی وقتی پر از گل شدی خودت را با خدا باشکار امروز را به فردا نیندتمایل زیاد به خوردن بستنذهن هوشیار در پس ماده ی مقدرت و شناخت حقیقتزیان غذاهای پرچربآیا ما تنها موجودات زنده مغز انسان برای شادمانی طتاثیر گیاه خواری بر رشد وسردرد به دلیل مصرف زیاد ممیدازولام در درمان تشنج انسان باشجلو رفتن یا عقبگردنکاتی در مورد تشنجاجزایی ناشناخته در شکل گهنر، پر کردن است نه فحش داساس انسان اندیشه و باور حس و ادراک قسمت پنجاه و سداروی جدید آلزایمرواقعیت فیزیکی، تابعی از بازخورد یا فیدبکرفتار اجتماعی انسان، حاصکریستال زمان(قسمت دوم)تنهاییلاموژین داروی ضد اوتیسم؟زبان و کلمه حتی برای کسانآیا انسان با مغز بزرگش اخمغز در تنهایی آسیب میبینشواهدی از نوع جدیدی از حاماجرای جهل مقدساولین دروغجهان مرئی و نامرئینگاه من، نگاه تو و یا حقیاختلالات عضلانی ژنتیکحس و ادراک قسمت شصت و هشتهوش مصنوعی از عروسک بازی اصفهان زیبابحثی درباره هوش و تفاوتهدارویی ضد بیش فعالی سیستواکسن کرونا ساخته شده تورویا بخشی حقیقی از زندگی گویید نوزده و ایمنی ساکتتو تغییر و تحولیممانتین یا آلزیکسا یا ابسفر نامه سفر به بم و جنوب آیا راهی برای رفع کم آبی تاثیر درجه حرارت بر عملکنقش نگاه از پایین یا نگاهشاید گوشی و چشمی، آماده شمحل درک احساسات روحانیاین ایده که ذرات سیاهچالارتباط چاقی و کاهش قدرت بجهان در حال نوسان و چرخشچالش هوشیاری و اینکه چرا خواندن ، یکی از شستشو دهنهوش مصنوعی از عروسک بازی اعتماد به خودبرین نت به جای اینترنتدر آرزوهایت مداومت داشتهروزه داری سلول های بنیادگذشته را دفن کنتوهم فضای خالیمنابع انرژی از نفت و گاز آثار باستانی تمدن های قدسلول عصبی شاهکار انطباق تاثیر رژیم گیاه خواری بر نقش داروهاي مختلف معروف شرکت نورالینک ویدیویی ازاکنون را با همه ی نقص هایچت جی پی تیارزش خود را چگونه میشناسجواب دانشمند سوال کننده خار و گلهوش مصنوعی تعاملیبه نقاش بنگریکی از علل محدودیت مغز امبرخی اختلالات عصبی مثانهدرمان های علامتی در ام اسفلج خوابريتوکسيمب در درمان ام اسپیموزایدمدارک ژنتیکی چگونه انسانتوازن مهمتر از فعالیت زیمنبع هوشیاری کجاست قسمت آشناپنداری چیستسندرم جدایی مغزتبدیل پلاستیک به کربن و سنقشه های مغزی جدید با جزیضربه مغزی در تصادف رانندابتذال با شعار دینچرا پس از بیدار شدن از خواز بار خود بکاه تا پرواز جستجوی متن و تصویر به صورخطرات هوش مصنوعیهوش عاطفی قسمت یازدهبهداشت خوابژنهای مشترک بین انسان و وبررسی ژنها در تشخیص بیمادرمان زخم دیابتی با تکنوفاصله ها در مکانیک کوانتراه نجاتپیشرفت های جدید علوم اعصمرز جدید جستجو و اکتشاف، تکامل فردی یا اجتماعیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاقلیت خلاقسیاهچاله ی منفرد یا سیاهترازودونچندین ماده غذایی که ماننعقل سالمابزار بقا از نخستین هماننسبت ها در کیهاناز تکینگی تا مغز از مغز تحقایق ممکن و غیر ممکندو بار در هفته ماهی مصرف هیچ نقطه ای مرکزی تر از ابیماری کروتز فیلد جاکوبکمردرد با پوشیدن کفش منابعد از کرونادرک نیازمند شناخت خویش افرد حساس از نظر عاطفی و برشته نوروایمونولوژی و نقپروتز چشممشاهده آینده از روی مشاهتکامل ساختار رگهای مغزی منبع هوشیاری در کجاست؟(قامیدوار باش حتی اگر همه چساهچاله ها تبخیر نمیشودتشخیص ژنتیکی آتروفی های نوار مغز مشاهده ی غیر مستتشخیص آلزایمر سالها قبل نوار مغز با توضیح دکتر فاعوامل ایجاد لغت انسانی و ابزار بقای موجود زنده از همه چیز موج استاز تکینگی تا مغز از مغز تحریص نباشدیدن خدا در همه چیزهر جا که جات میشه، جات نیبیهوش کردن در جراحی و بیمکودکان را برای راه آماده تقلید از روی طبیعتدرختان اشعار زمینقلب را نشکنزنان باهوش ترآنچه واقعیت تصور میکنیم مغز مانند تلفن استتاثیر نگاه و مشاهده ناظر موجودات مقهور ژنها هستنداندوه در دنیا استسخن و سکوتتعداد کلی ذهن ها در جهان نورون هاي مصنوعی می توانعشق، شلوغ کردن نیستابزارهای بقای از نخستین همکاری یا رقابتاز تکامل تا مغز، از مغز تحس و ادراک قسمت چهل و دومدانشمندان روشی برای تبدیوقتی تو از یاد گرفتن باز با طبیعت بازی نکنکار با یگانگی و یکپارچگیتمایز یا کشف یگانگیذهن و شیمی بدنقدرت کنترل خودزیباترین چیز در پیر شدنآیا مصرف مولتی ویتامین همغز انسان رو به کوچک تر شتاثیر گیاه خواری بر رشد وسردرد تنشنمکان زمان یا حافظه زمانانسان جدید از چه زمانی پاجلوتر را دیدنچگونه مولکول های دی ان ایاحیای بینایی نسبی یک بیمهوموارکتوس ها ممکن است داستفاده از مغز، وزن را کمحس و ادراک قسمت پنجاه و شداروی جدید ای ال اسواقعیت چند سویهبازسازي مغز و نخاع چالشی رقیبی قدرتمند در برابر مکریستال زمان(قسمت سوم)تنهایی رمز نوآوری استلایو دوم دکتر سید سلمان فزبان و بیان نتیجه ساختماآیا احتمال دارد رویا از آتاثیر احتمالی عصاره تغلیمغز را از روی امواج بشناسشواهدی از دنیسوان(شبه نئماجرای عجیب گالیلهاولین سلول مصنوعیجهان مشارکتینگاه مادی غیر علمی استاختراع جدید اینترنت کوانحس و ادراک قسمت شصت و دوهوش مصنوعی از عروسک بازی اصل بازخوردبحثی درباره احساسات متفاداستانها و مفاهیمی اشتباواکسن آلزایمررویا تخیل یا واقعیتگوش دادن بهتر از حرف زدنتو جهانی هستی که خودش را من کسی در ناکسی دریافتم سفر به مریخ در 39 روزآیاما مقهور قوانین فیزیکتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش نظام غذایی در تکامل مشاید درست نباشدمحل درک احساسات روحانی داین ابتدای تناقض هاستارتباط هوش ساختار مغز و ژجهان در حال ایجاد و ارتقاچالش هوشیاری و اینکه چرا خواب زمستانی سلول های سرهوش مصنوعی از عروسک بازی اعتماد به خودبرای یک زندگی معمولیدر آسمان هدیه های نادیدنروزهای بد باقی نمیماندگریه ی ابر، رمز طراوت باغتوهم فضای خالی یا توهم فضمنابع انرژی از نفت و گاز آرامش و دانشسلول عصبی، در محل خاص خودتاثیر رژیم گیاه خواری بر نقش درختان در تکاملشربت ضد خلطاکوییفلکسنتایج نادانی و جهلاز فرد ایستا و متعصب بگذرجواب سنگ اندازیخارق العاده و استثنایی بهوش مصنوعی در کامپیوترهابه نادیدنی ایمان بیاوریافته های نوین علوم پرده برخی اصول سلامت کمردرمان ژنتیکی برای نوآوریفلج خواب چیستریه زغالیپیچیدگی های مغزمگسمروری بر تشنج و درمان هایتوسعه هوش مصنوعی قادر اسمنبع هوشیاری کجاست قسمت آشتی بهتر استسندرم دزدی ساب کلاوینتبدیل تراکت صوتی مصنوعی نقشه با واقعیت متفاوت اسضررهای مصرف شکر و قند بر ابداع دی ان ای بزرگترین دچرا ارتعاش بسیار مهم استاز بحث های کنونی در ویروسجستجوی هوشیاری در مغز مادفاع از پیامبرهوش عاطفی قسمت پنجمبوزون هیگز چیستژنهای هوش ، کدامندبررسی بیماری التهابی روددرمان ساده ی روماتیسمفاصله ی همیشگی تصویر سازراه های جدید برای قضاوت رپیشرفت در عقل است یا ظواهمرزهای حقیقی یا مرزهای تتکامل مادی تا ابزار هوشممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاقیانوس نادانیسیاهچاله ی تولید کنندهتراشه مغز بدون واسطه ی دچندجهانیعقلانیت بدون تغییرابزار بقا از نخستین هماننسبت طلایی، نشانه ای به ساز تکینگی تا مغز از مغز تحل مشکلدو برابر شدن خطر مرگ و میهیچ چیز همیشگی نیستبیماری گیلن باره و بیمارکنفرانس تشنج هتل کوثر اصبعد از کرونادرک و احساسفردا را نمیدانیمرشد مغز فرایندی پیچیده اپروتز عصبی برای تکلممشاهدات آمیخته با اشتباهتکامل شناخت انسان با کشفمنبع خواب و رویاامیدواریسایه ی هوشیاریسایه را اصالت دادن، جز فرتشخیص ایدزنوار مغز ترجمه رخدادهای عواملی که برای ظهور لغت اابزار بقای موجود زنده از همه چیز و هیچ چیزاز تکینگی تا مغز از مغز تحرکات چشم، ترجمه کننده ی دیدگاه نارسای دوگانه ی مهر حرکت خمیده می شود و هر بیهوشی در بیماران دچار اکوری گذرای ناشی از موبایتقلید از طبیعتدرد و درسقوی تر باشزنجیرها را ما باید پاره کآنچه حس می کنیم، نتیجه ی مغز مادران و کودکان در زمتاثیر نگاه انسان بر رفتامورد نادر همپوشانی دو بیاندوه دردی را دوا نمیکندسخن پاک و ثابتتعذیه ی ذهننورون های ردیاب حافظهعصب حقوق نورولووابزارهای دفاعی و بقای موهمانند سازی در انساناز تکامل تا مغز، از مغز تحس و ادراک قسمت چهل و سومدانش، قفل ذهن را باز میکنوقتی ریشه ها عمیقند از چیبالاترین هدف از دولتکارهای کوچک، بی ارزش نیستمدن قدیمی ای در جنوب ایرذهن تو همیشه به چیزی اعتققدرت انسان در نگاه به ابعزیباترین چیز در افزایش سآیا مغز تا بزرگسالی توسعمغز انسان رو به کوچکتر شدتاثیر گیاه خواری بر رشد وسردرد سکه ایمکانیک کوانتومی بی معنی انسان خطرناکترین موجودجمجمه انسان های اولیهچگونه میتوان با قانون جناحیای بینایی نسبی یک بیمهورمون شیرساز یا پرولاکتاستفاده از نظریه ی تکامل داروی جدید برای میاستنی واقعیت چیستبحتی علمی درباره تمایل برموزی از نخستین تمدن بشرکشف مکانیسم عصبی خوانش پتنبیه چقدر موثر استلبخند بزن شاید صبح فردا ززبان و بیان، در سایه پیشرآیا احتمال دارد رویا از آتاثیر ترکیبات استاتین (سمغز زنان جوانتر از مغز مرشیشه ی بازالتی و سیلیکونماده ی تاریکاوکرلیزوماب داروی جدید شجهان معنانگاه محدود و تک جانبه، مشادامه بحث تکامل چشمحس و ادراک قسمت شصت و ششهوش مصنوعی از عروسک بازی اصل در هم تنیدگی و جهانی بحثی درباره احساساتی غیردخالت در ساختار ژنهاواکسن ایرانی کرونا تولیدرویا حقی از طرف خداگوشه بیماری اتوزومال رسستو جدای از کیهان نیستیمن پر از تلخیمسفر تجهیزات ناسا به مریخ آگاهی فراتر از آگاهیتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش نظریه تکامل در شناساشایسته نیست در جیب خود قرمحدودیت چقدر موثر استاینکه به خاطرخودت زندگی ارتباط پیوسته ی جهانجهان ریز و درشتچالش کمبود اندام برای پیخواب سالم عامل سلامتیهوش مصنوعی از عروسک بازی اعتماد بی موردوراپامیل در بارداریبرای پیش بینی آینده مغز ددر آستانه ی موج پنجم کوویروزهای سختگربه شرودینگر و تاثیر مشتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)منابع انرژی از نفت و گاز آرامش و سکونسلولهای ایمنی القا کنندهتاثیر رژیم گیاه خواری بر نقش ذهن و شناخت در حوادث شش مرحله تکامل چشماکسی توسین و تکامل پیش انجات در راستگوییاز مخالفت بشنوجوسازی مدرنخبر مهم تلسکوپ هابلهوش مصنوعی در تفکر خلاق ابه هلال بنگریاد گرفتن مداومبرخی اطلاعات روانشناسی مدرمان پوکی استخوانفلج دوطرفه عصب 6 چشمریواستیگمینپیچیدگی های مغزی در درک زمرکز هوشیاری، روح یا بدن توسعه برخی شغل ها با هوش منبع هوشیاری کجاست قسمت آغاز فرایند دانستنسندرم سردرد به دلیل افت فتبدیل سلولهای محافط به سنقص های سیستمی ایمنیضررهای شکر بر سلامت مغزابزار هوش در حال ارتقا ازچرا بیماری های تخریبی مغاز تلسکوپ گالیله تا تلسکحفره در مغزدفاع در برابر تغییر ساختهوش عاطفی قسمت اولبوزون هیگز جهان را از متلژنهای حاکم بر انسان و انسبررسی سیستم تعادلی بدن ادرمان سرگیجه بدون نیاز بفتون های زیستیراه های جدید برای قضاوت رپیشرفت ذهن در خلاقیت استمزایای شکلات تلخ برای سلتکامل مداوممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتالکترومغناطیس شنوایی و هسیاره ی ابلهانتراشه ها روی مغزنه ناامیدی بلکه ارتقاعقیده ی بی عملابزار بقا از نخستین هماننشانه های گذشته در کیهان از تکینگی تا مغز از مغز تحلقه های اسرارآمیزدو برابر شدن خطر مرگ و میهیچ چیز، چقدر حقیقی استبیماری آلزایمر، استیل کوکنگره بین المللی سردرد دبعد از کرونا دلخوشی بیهودرک کنیم ما همه یکی هستیمفرزندان زمان خودرشد مغز علت تمایل انسان بپرورش مغز مینیاتوری انسامطالبه ی حق خودتکامل، نتیجه ی برنامه ریمنتظر نمان چیزی نور را بهامیدواری و مغزمنتظر زمان ایده آل نشوامیدی به این سوی قبر نیستساخت سلول عصبی حتی پس از تصویر خورشید یا خود خورشنوار مغز در فراموشی هاعوارض ازدواج و بچه دار شدابزار بقای موجود زنده از همه چیز کهنه میشوداز تکینگی تا مغز از مغز تحرکت چرخشی و دائمی کیهاندژا وو یا اشنا پنداریهرچیز با یک تاب تبدیل به بیوگرافیکی غایب شدی تا نیازمند دلتقویت استخوان در گرو تغذدرد باسن و پا به دلیل کاهقیچی ژنتیکیزندگی فعال و مثبت روند آلآنها نمیخواهند دیگران رامغز چون ابزار هوش است دلیتاثیر نگاه انسان بر رفتاموسیقی نواندوهگین نباش اگر درب یا سختی ها رفتنی استتغییرنوروپلاستیسیتی چیستعصب سیاتیکابعاد و نیازهای تکاملیهمجوشی هسته ای، انرژِی باز تکامل تا مغز، از مغز تحس و ادراک قسمت نهمدانش، یک انسان را ناسازگویتنام نوعی کرونا ویروس باهوش ترین و با کیفیت تریکارهایی بیش از طراحی و گپتمدن پیشرفته ی پیشینیانذهن خود را مشغول هماهنگیقدرت ذهنزیر فشار کووید چه باید کرآیا همه جنایت ها نتیجه بیمغز ایندگان چگونه استتاثیر گیاه خواری بر رشد وسردرد عروقی میگرنمکانیزمهای دفاعی در برابانسان عامل توقف رشد مغزجنین مصنوعیچگونه مغز ما، موسیقی را پاحتیاط در ورزش زانو در خاهوش فوق العاده، هر فرد اساستفاده از هوش مصنوعی در داروی جدید برای کاهش وزنواقعیت چیستبحث درباره پیدایش و منشا رمز و رازهای ارتباط غیر ککشف مکانیسمی پیچیده در بتهدیدهای هوش مصنوعیلحظات خوش با کودکانزبان و تکلم برخی بیماریهآیا برای تولید مثل همیشه تاثیر تغذیه بر سلامت روامغزهای کوچک بی احساسشکل های متفاوت پروتئین هماده ی خالیايندگان چگونه خواهند دیدجهان هوشمندنگاه کلی نگراداراوون تنها داروی تاییحس و ادراک سی و هفتمهوش مصنوعی از عروسک بازی اصل علت و تاثیربخش فراموش شده ی حافظهدر میان تاریکی و روشناییواکسن اسپایکوژنرویاها از مغز است یا ناخوگوشت خواری یا گیاه خواریتو دی ان ای خاص ميتوکندريمن بی من، بهتر یاد میگیرمسفر دشوار اکتشافتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش هورمون های تیروئید دشادی، پاداش انجام وظیفهمحدودیت های حافظه و حافظاینکه خانواده ات سالم باارتباط انسانی، محدود به جهان شگفت انگیزچالش دیدگاه های سنتی در بخواب سالم عامل سلامتی و یهوش مصنوعی از عروسک بازی اعتیاد و تلاش های درمانی ورزش هوازی مرتب خیلی به قبرای اولین بار دانشمنداندر درمان بیماری مولتیپل روش مقابله مغز با محدودیگزیده ای از وبینار یا کنفتوهم چیستمنابع انرژی از نفت و گاز آرامش(سکوت) stillness و تکاپوسلولهای بنیادی مصنوعی درتاثیر رژیم گیاهخواری بر نقش روی و منیزیم در سلامتششمین کنگره بین المللی ساکسکاربازپین در درمان تشنخاع ما تا پایین ستون فقراز نخستین همانند سازها تجامعه ی آسمانیخدا موجود استهوش مصنوعی در خدمت خلق وحبه کدامین گناه کشته شدندیاد بگیر فراموش کنیبرخی بیماری ها که در آن بدرمان پوکی استخوانفن آوری های جدید علیه شناریاضیات یک حس جدید استپیوند قلب خوک، به فرد دچامرکز حافظه کجاستتوصیه های سازمان بهداشت منبع هوشیاری کجاست قسمت آغاز فصل سرما و دوباره تکسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتبر را بردارنقص در تشخیص هیجانات عامضعیف و قویابزار بقا از نخستین همانچرا حیوانات سخن نمی گویناز تلسکوپ گالیله تا تلسکحق انتخابدقیق ترین تصاویر از مغز اهوش عاطفی قسمت دهمبی نهایت در میان مرزهاکفش و کتاببررسی علل کمر درد در میاندرمان سرگیجه بدون نیاز بفروتنی معرفتیراه پیروزی در زندگی چیستپیشرفتی مستقل از ابزار همسمومیت دانش آموزان بی گتکامل چشممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتالکتروتاکسی(گرایش و حرکسیاره ابلهانتراشه ی هوش مصنوعی در مغزنه به اعدامعلم و ادراک فقط مشاهده ی ابزار بقا از نخستین هماننشانه های پروردگار در جهاز تکینگی تا مغز از مغز تحمله ویروس کرونا به مغزدو داروی جدید برای میاستهیچ وقت خودت را محدود به بیماری الزایمرکنگره بین المللی سردرد دبعد از کرونا دلخوشی بیهودرک احساسات و تفکرات دیگفرضیه ای جدید توضیح میدهرشد در سختی استپرکاری تیروئیدمطالبی در مورد تشنجتکثیر سلول در برابر توقف تأثیر نیکوتین سیگار بر ممنحنی که ارتباط بین معرفامیدی تازه در درمان سرطاساخت شبکه عصبی مصنوعی با تصویر در هم تنیدگی کوانتنوار مغز در تشخیص بیماری عید نوروز مبارکابزار بقای موجود زنده از همه چیز در زمان مناسباز تکینگی تا مغز از مغز تحس متفاوتدژاوو یا آشناپنداریهز ذره، یک دنیاستبیوگرافیکیهان خود را طراحی میکندتقویت حافظه یا هوش مصنوعدرد زانو همیشه نیاز به جرقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصزندگی هوشمند در خارج از زآنژیوگرافی از مغزمغز چگونه صداها را فیلتر تاثیر ویتامین دی بر بیماموسیقی هنر مایع استاندام حسی، درک از بخش هایسرنوشتتغییر الگوی رشد مغزی با زنوروز مبارکعضلانی که طی سخن گفتن چقدابعاد اضافه ی کیهانهمراه سختی، اسانی هستاز تکامل تا مغز، از مغز تحس و ادراک قسمت چهارمدائما بخوانویتامین E برای فعالیت صحباور و کیهان شناسیکاربرد روباتهای ريزنانوتمدن بشری و مغز اخلاقیذهن سالمقدرت عشقزیرفون داروی ضد ام اسآیا هوش مصنوعی می تواند نمغز ابزار بقای برتر مادیتاثیر گیاه خواری بر رشد وسرطان کمیت گراییما انسانها چه اندازه نزدانسانیت در هم تنیده و متصجنگ هفتاد و دو ملت همه را چگونه مغز پیش انسان یا هماحتیاط در تعویض داروهاحس و ادراک قسمت بیست و چههوش مصنوعی می تواند بر احاستفاده از انرژی خلاداروی جدید برای ای ال اسواقعیت های متفاوتبحثي درباره هوش و تفاوتهرمز گشایی از اتصالات مغزکشف ارتباط جدیدی از ارتبتو یک معجزه ایلرزش ناشی از اسیب به عصبزبان و شناخت حقیقت قسمت چآیا بزرگ شدن مغز فقط در دتاثیر حرکات چشم بر امواج مغز، فقط گیرندهشکل پنجم مادهماده ای ضد التهابیايا اراده آزاد توهم است یجهان هوشیارنگاه انسان محدود به ادراادب برخورد با دیگرانحس و ادراک- قسمت پنجاه و هوش مصنوعی از عروسک بازی اصل عدم قطعیت از کوانتوم بخش های تنظیمی ژنومدر مانهای کمر دردواکسن اسپایکوژن ضد کرونارویاهای پر رمز و حیرتی درگیلگمش باستانی کیستتو در میانه ی جهان نیستی مننژیتسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکنقش هورمون زنانه استروژنشب سیاه سحر شودمحدودیت درک انساناینترنت بدون فیلتر ماهواارتباط از بالا به پایین مجهانی که نه با یک رخداد و چاالش ها در تعیین منبع هوخواب عامل دسته بندی و حفطهوش مصنوعی از عروسک بازی اعتیاد را به دور بیندازورزش هوازی ، بهترین تمریبرای تمدن سازی، باید در بدر سال حدود 7 میلیون نفر روش های صرفه جویی در ایجاگزارش یک مورد جالب لخته وتوهم و خیالمنابع انرژی از نفت و گاز آزمون تجربی، راهی برای رسلام تا روشناییتاثیر رژِیم غذایی بر میگنقش روزه داری در سالم و جصبور باشاگر فقط مردم میفهمیدند کنخستین تمدن بشریاز نخستین همانند سازها تجاودانگی مصنوعیخدا نور آسمان ها و زمین اهوش مصنوعی در خدمت خلق وحبه امید روزهای بهتریادگیری مهارت های جدید دبرخی بیماری های خاص که بددرمان آرتروز با ورزش موضفناوری هوش مصنوعی نحوه خریتوکسیمابپیوند مغز و سر و چالشهای مرکز حافظه کجاستتوصیه های غیر دارویی در سمنبع هوشیاری کجاست قسمت آغاز مبهم آفرینشسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتحریک عمقی مغزنقطه ی رسیدن به قلهطلوع و حقیقتابزار بقا از نخستین همانچرا حجم مغز گونه انسان دراز تکنیکی تا مغز از مغز تحقیقت قربانی نزاع بین بی دل به دریا بزنهوش عاطفی قسمت دومبی هیچ می ایی و بی هیچ میرکل اقیانوس در یک ذرهبرطرف کردن خشونت را از خادرمان سرگیجه بدون داروفروتنی و غرورراه انسان شدن، راه رفتن وپپوگستمسمومیت دانش آموزان، قماتکامل و ارتقای نگاه تا عممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتالکترودهای کاشتنیسیاره ابلهانتراشه ی بیولوژِیکنه به اعدامعلم و روحابزار بقا از نخستین هماننشانه های بیداری روحیاز تکینگی تا مغز از مغز تحمایت از طبیعتدو سوی واقعیتهیچ کاری نکردن به معنی چیبیماری ای شبیه آلزایمر و کنترل همجوشی هسته ای با هتفکر قبل از کاردرک تصویر و زبان های مخلتفساد اقتصادی سیتماتیک دررشد، رسیدن به یک هدف نیستپرتوهای صادر شده از سیاهمطالعه ای بیان میکند اهدپرتوزایی از جسم سیاهمعماری، هندسه ی قابل مشاتأثیر نگاه انسان بر رفتامنشأ اطلاعات و آموخته ها امگا سه عامل مهم سلامتساخت شبکه عصبی با الفبای تصویر زیبا از سلولنوار مغزی روشی مهم در تشخعامل کلیدی در کنترل کارآابزار بقای موجود زنده از همه چیز در زمان کنونی استاز تکینگی تا مغز از مغز تحس چشایی و بویاییدگرگونی های نژادی و تغییهزینه ای که برای اندیشیدبیان ژن های اسکیزوفرنی دکیهانِ هوشیارِ در حال یاتقویت سیستم ایمنیدردهای سال گذشته فراموش قانون مندی نقشه ژنتیکی مزندگی و داراییآنان که در قله اند هرگز خمغز ناتوان از توجیه پیداتاثیر ویروس کرونا بر مغز میهمانهای ناخوانده عامل انرژی بی پایان در درون هرسریع دویدن مهم نیستتغییر دیگران یا تغییر خونوروز یا روز پایانیغم بی پایانابعاد بالاترهمراهی میاستنی با برخی ساز تکامل تا مغز، از مغز تحس و ادراک قسمت نوزدهمداروهای مصرفی در ام اسویتامین E در چه مواد غذایباید از انسان ترسیدکاربرد روباتهای ريز، در تمدن زیر آبقضاوت ممنوعزیرک ترین مردمآیا هوش مصنوعی زندگی بشرمغز ابزار برتر بقاتاثیر گیاه خواری بر رشد وسرعت فکر کردن چگونه استما انسانها چه اندازه نزدانسانیت در برابر دیگرانجنگ و تصور از جنگچگونه هموساپينس بر زمین احساس گذر سریعتر زمانحس و ادراک قسمت بیست و یکهوش مصنوعی و کشف زبان هایاستفاده از سلول های بنیاداروی جدید برای دیابتواقعیت و مجازبحثی جالب درباره محدودیترمز پیشرفت تواضع است نه طکشف جمجمه ای درکوه ایرهوتو یک جهان در مغز خودت هسلرزش عضله یا فاسیکولاسیوزبان و شناخت حقیقت قسمت اآیا تکامل و تغییرات ژنتیتاثیر دوپامین و سروتونینمغزتان را در جوانی سیم کششکرگزار هر چیزی باش که داماده، چیزی نیستايا اراده آزاد توهم است یجهان های بسیار دیگرنگاه از بیرون مجموعهادراک ما درک ارتعاشی است حس و ادراک- قسمت بیست و پهوش مصنوعی از عروسک بازی اصل، روان و نفس استبخش بزرگی حس و ادراک ما ادر محل کار ارزش خودت را بواکسن دیگر کرونا ساخته شرویای شفافگیاه بی عقل به سوی نور میتوقف؛ شکستمنابع انرژي پاک سرچشمه حآپومورفین در پارکینسونسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکنقش ویتامین K در ترمیم اسشبیه سازی میلیون ها جهان مخچه فراتر از حفظ تعادلایندرالارتباط بین هوش طبیعی و هوجهانی که از یک منبع، تغذینابینایی در نتیجه ی گوشی خودآگاهی و هوشیاريهوش مصنوعی از عروسک بازی اعداد بینهایت در دنیای مورزش و میگرنبرای خودآگاه بودن تو بایدر عید نوروز مراقب تصادف روش هایی برای کم کردن اضطگشایش دروازه جدیدی از طرتوهم وجودمنابع انرژی از نفت و گاز آزمون ذهنی گربه ی شرودینسلاح و راهزنیتاثیر سلامت دستگاه گوارشنقش رژیم غذایی بر رشد و اصبر لازمه ی پیروزی استاگر میدانی مصیبت بزرگتر نخستین تصویر از سیاهچالهاز نخستین همانند سازها تجایی برای یاد گرفتن باقی خدا بخشنده است پس تو هم بهوش مصنوعی درمانگر کامپیبه بالا بر ستارگان نگاه کیادگیری هوش مصنوعی، عمیقبرخی توجهات در ببمار پاردرمان ام اس(مولتیپل اسکلفواید روزه داری متناوبریسدیپلام تنها داروی تایپیوند اندام از حیوانات بمرکز خنده در کجای مغز استتوصیه هایی در مصرف ماهیمنبع هوشیاری کجاست قسمت إِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتحریک عمقی مغز در آلزایمنقطه ای بود و دگر هیچ نبوطلای سیاهابزار بقا از نخستین همانچرا خشونت و تعصباز تکینگی تا مغز و از مغز حقیقت آنطور نیست که به نظدلایلی که نشان میدهد ما بهوش عاطفی قسمت سومبی ذهن و بی روحکلمات بلند نه صدای بلندبزرگ فکر کندرمان سرطان با امواج صوتفرگشت و تکامل تصادفی محض راه بی شکستپایان، یک آغاز استمسیر دشوار تکامل و ارتقاتکامل و ریشه ی مشترک خلقتمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتالگو نداشتیمسیب یکسان و دیدگاه های متتربیت کودکان وظیفه ای مهنه بدبخت بلکه نادانعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهابزار بقا از نخستین هماننظام مثبت زندگیاز تکینگی تا مغز از مغز تحوادث روزگار از جمله ویردولت یا گروهکهیچ کس مانند تو نگاه نمیکبیماری ای شبیه ام اس مولتکنترل جاذبهتفکر ترکیبی در هوش مصنوعدرک حقیقت نردبان و مسیری فشار و قدرتز گهواره تا گورزمین در برابر عظمت کیهانپرسش و چستجو همیشه باقی امعنی روزهتأثیر شیرینی های حاوی لومنشاء کوانتومی هوشیاری ااما شما از دید خفاش کور هساختن آیندهتصویر زیبای اصفهاننوار مغز، مفید و بی خطرعادت همیشه خوب نیستابزار بقای موجود زنده از همه چیز، ثبت می شوداز تکینگی تا مغز- از مغز حس و ادراک (قسمت اول )دانش قدرت استهزینه سنگین انسان در ازابیان حقیقتکیست هیداتید مغزتلقین اطلاعات و حافظهدردی که سالهاست درمان نشقانون گذاری و تکاملزندگی بی دودآنزیم تولید انرژی در سلومغز و قلب در جنین موش مصنتاثیر ژنها بر اختلالات خمیوتونیک دیستروفیانرژی تاریکسریعترین کامپیوتر موجودتغییر دادن ژنها آیا روزی نورالژیغم بی پایاناتفاق و تصادفهمراهی نوعی سردرد میگرنیاز تکامل تا مغز، از مغز تحس و ادراک قسمت هفتمداروهای ام اسویتامین کابابا زود بیاکاش شرف اجباری بود یا حتیتمدنی قدیمی در شمال خلیج قطار پیشرفتزیست شناسی کل در جزء فراکآیا هوش ارثی دریافتی از پمغز از بسیاری حقایق می گرتاثیر گیاه خواری بر رشد وسطح آگاهی، رخدادهای زندگما اکنون میدانیم فضا خالانسان، گونه ای پر از تضادجنگ داده هاچگونه هوشیاری خود را توساحساسات کاذبحس و ادراک قسمت بیست و دوهوش مصنوعی یا حماقت طبیعاستفاده از سلول های بنیاداروی جدید ضد میگرنواقعیت و انعکاسبحثی در مورد نقش ویتامين رمز بقای جهش ژنتیکیکشف جدید تلسکوپ جیمز وبتو کجای جهانیلزوم گذر انسان از حدها و زبان و شناخت حقیقت قسمت دآیا جنین انسان، هوشمندی تاثیر دپاکین بر بیماری ممغزتان را در جوانی سیمکششکست حتمیماده، چیزی بیش از یک خلا ای نعمت من در زندگیمجهان هایی در جهان دیگرنگاه از دور و نگاه از نزدحس و ادراک- قسمت شصت و چههوش مصنوعی از عروسک بازی اصلاح خطا با رفتن بر مسیربخش بزرگتر کیهان ناشناختدر چه مرحله ای از خواب ، رواکسن دیگری ضد کرونا از دروان سالمگیاه خواری و گوشت خوار کدتولید مولکول جدید توسط همنابع انرژی از نفت و گاز آپومورفین در پارکینسونسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکنقش ژنتیک در درمان اختلاشبیه سازی سیستم های کوانمخچه ، فراتر از حفظ تعادلایا کوچک شدن مغزانسان الارتباط شگفت مغز انسان و فجهانی در ذهنناتوانی از درمان برخی ویخودآگاهی و هوشیاريهوش مصنوعی از عروسک بازی بقا با سازگارترین فرد اسورزش بهترین درمان بیش فعبرای رشد، باید از مسیر خطدرمان نگهدارنده ی اعتیادروش هایی برای جلوگیری از پل جویی اصفهانتوهم وجودمنابع بی نهایت انرژی در دآزمون ذهنی گربه شرودینگرسلسله مباحث هوش مصنوعیتاثیر عصاره تغلیظ شده گینقش رژیم غذایی در رشد و اصبر و واقعیتاگر نیروی مغناطیس نباشد نخستین روبات های زنده ی جاز نخستین همانند سازها تجایی خالی نیستخدای رنگین کمانهوش مصنوعی درخدمت خلق وحبه بالاتر از ماده بیندیشیادگرفتن، آغاز حرکت است برخی توصیه ها برای واکسیدرمان تومورهای مغزی با افیلمی بسیار جالب از تغییریشه های مشترک همه ی موجوپیوند اندام حیوانات به امرگ چیستتوضیحی ساده در مورد هوش ممنبع هوشیاری کجاست قسمت افت فشار خون ناگهانی در وسوخت هیدروژنی پاکتداوم مهم است نه سرعتنقطه بی بازگشتطوفان فقر و گرسنگی و بی سابزار بقا از نخستین همانچرا در مغز انسان، فرورفتاز تکینگی تا مغز از مغز تحقیقت افراددنیا فریب و سرگرمیهوش عاطفی قسمت ششمبی سوادی در قرن 21کلوزاپین داروی ضد جنونبزرگ شدن مغز محدود به دوردرمان ضایعات نخاعیفراموش کارها باهوش تر هسرابطه تشنج و اوتیسمپاکسازی مغزمسئول صیانت از عقیده کیستکامل ابزار هوش ، راه پر منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتالگو و عادت را بشکن و در اسیر آفرینش از روح تا مغز ترجمه ای ابتدایی از اسرانه جنگ و نه خونریزیعلم به ما کمک میکند تا موابزار بقا از نخستین هماننظریه ی تکامل در درمان بیاز تکینگی تا مغز از مغز تحکمت الهی در پس همه چیزدوچرخه در کاهش دردهای کمهیچ کس حقیقت را درون مغز بیماری اسپینال ماسکولار کندر در بیماریهای التهابتفکر خلا ق در برابر توهم درک دیگرانفضا و ذهن بازفضای قلب منبع نبوغ استزمین زیر خلیج فارس تمدنی پرسشگری نامحدودمعادله ها فقط بخش خسته کنتئوری تکامل امروز در درممهمان ناخواندهامروز دانش ژنتیک هیچ ابهساختن آینده، بهترین روش تصویربرداری فضاپیمای آمنوار مغز، ترجمه ی فعالیت عادت کن خوب حرف بزنیابزار بقای موجود زنده از همه ی سردردها بی خطر نیستاز تکینگی تا مغز- از مغز حس و ادراک (قسمت دوم )دانش محدود به ابعاد چهارهزاران سال چشم های بینا وبیداری و خواب کدام بهتر اکیست کلوئید بطن سومتلاش ها برای کشف منابع جددرس گرفتن از شکست هاقانون جنگلزندگی در جمع مواردی را برآواز خواندن در قفس، نشانمغز و اخلاقتاثیر کلام در آیات کلام بمیگرن و پروتئین مرتبط با انرژی تاریک که ما نمی توسرگیجه از شایعترین اختلاتغییر زودتر اتصالات مغزینوسانات کوانتومی منبع ماغیرقابل دیدن کردن مادهاتوبان اطلاعات و پلِ بینهندسه ی پایه ایاز تکامل تا مغز، از مغز تحس و ادراک قسمت هفدهمداروهای تغییر دهنده ی سیویتامین کا و استخوانباد و موجذهت را روی چیزهای مفید متکتاب گران و پرهزینه شد ولتمرکز و مدیتیشنقطره قطرهزیست شناسی باور حقیقت یا آیا هوش سریعی که بدون احسمغز به تنهایی برای فرهنگ تاثیر گیاه خواری بر رشد وسعی کن به حدی محدود نشویما از اینجا نخواهیم رفتانعطاف پذیری مکانیسمی علجنبه های موجی واقعیتچگونه واکسن کرونا را توزاخلاق و علوم اعصابحس و ادراک قسمت بیست و سوهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاستفاده از سلول های بنیاداروی جدید ضد الزایمرواقعیت تقویت شدهبحثی در مورد نقش کلسیم و رمز جهانکشتن عقیده ممکن نیستتو کز محنت دیگران بی غمیلزوم سازگاری قانون مجازازبان و شناخت حقیقت قسمت سآیا جهان ذهن و افکار ما متاثیر داروهای ضد التهاب مغط یک گیرنده استشگفت نیست من عاشق تو باشمماست مالیای همه ی وجود منجهان یکپارچهنگاه از درون قفس یا بیرونحساسیت روانی متفاوتهوش مصنوعی از عروسک بازی اصول انجام برخی نرمش ها دبخش دیگری در وجود انسان هدر ناامیدی بسی امید استواکسن سرطانروبات ها قول میدهندگیرنده باید سازگار با پیتولید مثل اولین ربات های منابع انرژی از نفت و گاز آب زندگی است قسمت چهارمسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکنقش گرمایش آب و هوا در همشبکه های مصنوعی مغز به درمخچه ابزاري که وظیفه آن فایا این جمله درست است کسیارتباط شگفت انگیز مغز انجهان، تصادفی نیستناتوانی در شناسایی چهره خودت را از اندیشه هایت حفهوش مصنوعی از عروسک تا کمبقا در ازای بیماریورزش در کمر دردبرای زندگی سالم، یافتن تدرمان نابینایان آیا ممکنروش هایی ساده برای کاهش اپل خواجو اصفهانتوهم بی خداییمنابع جدید انرژیآزادی عقیده، آرمانی که تسلطان جنگل یا صاحب ملکوتتاریک ترین بخش شبنقش زنجبیل در جلوگیری از صبر بسیار بایداگر نعمت فراموشی نبود بسنرمش های مفید برای درد زااز نشانه ها و آثار درک شدجاذبهخدایی که ساخته ی ذهن بشر هوش مصنوعی ساخته هوش طبیبه جای محکوم کردن دیگران یادآوری خواب و رویابرخی درمان های Spinal Muscular Atدرمان تشنجفیروز نادریریشه های مشترک حیاتپیوند سر آیا ممکن استمرگ و میر پنهانتیوتیکسن داروی ضد جنونمنبع هوشیاری کجاست قسمت افت هوشیاری به دنبال کاهسودمندی موجودات ابزی بر تداخل مرزها و صفات با بیننمیتوان با بیرون انداختنطوفان زیباییابزار بقا از نخستین همانچرا ذرات بنیادی معمولاً از تکینگی تا مغز از مغز تحقیقت انساندنیا مکانی بسیار اسرارآمهوش عاطفی بیشتر در زنانبی شرمیکلید نزدیک و نگاه تو بر فبزرگ شدن تقریبا ناگهانی درمانهای بیماری پارکینسفراموشی همیشه هم بد نیسترادیوی مغز و تنظیم فرکانپارادوکس ها در علممسئولیت جدیدتکامل تکنولوژیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتالگوی بنیادین و هوشیاریسیستم تخلیه ی مغز بینشی نترس و آرمان هاچه زیاد است بر من که در ایعلم بدون توقفابزار بقا از نخستین هماننظریه ی تکامل در درمان بیاز تکینگی تا مغز از مغز تحافظه میتواند بزرگترین ددوچرخه سواری ورزشی سبک و هیچ اندر هیچبیماری اضطراب عمومیکندر علیه سرطانتفاوت مغز انسان و میمون هدرک درست از خود و هوشیاریتفاوت ها و تمایزها کلید بدرک عمیق در حیواناتقفس ذهنزمان چیستآلودگی هوا چالش قرن جدیدمعجزه های هر روزهتئوری تکامل در پیشگیری و مهندسی ژنتیک در حال تلاش انفجار و توقف تکاملی نشاساختار فراکتال وجود و ذهتصور ما ازمشکلات و واقعینوار عصب و عضلهعادت کردن به نعمتابزار بقای موجود زنده از همه جا خیر بکاراز تکینگی تا مغز- از مغزتحس و ادراک قسمت 67دانش بی نهایتهستي مادي ای که ما کوچکتربیست تمرین ساده برای جلوکپسول ژری لاکتتلاش های جدید در ALSدست و پا زدن در سایه؟قانون جنگلزندگی در سیاهچالهآینه در اینهمغز و اخلاقتاثیر کپسول نوروهرب بر نمیگرن و خوابانرژی خلا ممکن استتغییر عمودی سر انسان از پنوشیدن چای برای مغز مفید غرور و علماتوسوکسیمایدهندسه ی رایج کیهاناز خود رها شوحس و ادراک قسمت هجدهمداروهای ضد بیماری ام اس وویتامین کا در سبزیجاتباد غرور و سر پر از نخوت وذخیره ی شگفت انگیز اطلاعکتاب زیست شناسی باورتمرکز بر هدفلمس کوانتومیزیست، مرز افق رویداد هستآیا هشیاری کوانتومی وجودمغز بیش از آنچه تصور میشوتاثیر گیاه خواری بر رشد وشلیک فراموشیما اشیا را آنطور که هستنداهرام مصر از شگفتی های جهجنسیت و تفاوت های بیناییچگونه آن شکری که می خوریماخلاق پایه تکامل و فرهنگحس و ادراک قسمت بیستمهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاستفاده از سلول های بنیاداروی سل سپتواقعیت خلا و وجود و درک مبحثی در مورد حقیقت فضا و رمز جهان خاصیت فراکتالگل خاردار، زیباستتو پیچیده ترین تکنولوژی لزوم سازگاری قانون مجازازبان جانسوزآیا جهش های ژنتیکی، ویروتاثیر داروی ضد تشنج سدیم نفرت، اسیب به خود استشگفت انگیز بودن کیهانماست مالی با هوش انسانیای آنکه نامش درمان و یادشادغام میان گونه های مختلجهان یکپارچهنگاه از درون مجموعه با نگخفاش کور و انسان بینا؟هوش مصنوعی از عروسک بازی اصول توسعه ی یک ذهن کاملبخشیدن دیگران یعنی آرامشدر هم تنیدگی مرزها و بی مواکسن سرطانروبات های ریز در درمان بیگالکانزوماب، دارویی جدیتولید یا دریافت علممنابع انرژی از نفت و گاز آب زندگی است قسمت هفتمسفری به آغاز کیهانتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش پیش زمینه ها و اراده شبکیه های مصنوعیمخچه تاثیر گذار بر حافظهایا ابزار هوشمندی یا مغز ارتباط شگفت انگیز مغز انجهش های ژنتیکی مفید در سانادیدنی ها واقعی هستندخودروهای هیدروژنیهوش مصنوعی از عروسک تا کمبقای حقیقی در دور ماندن اوزن حقیقی معرفت و شناختبرخی ملاحظات در تشنج های درمان های اسرار آمیز در آروش جدید تولید برقپلاسمای غالبتوهم تنهاییمناطق خاص زبان در مغزآزار دیگری، آزار خود استسم زنبور ، کلیدی برای وارتاریکی من و تو و گرد و غبانقش زبان در سلطه و قدرت اصد قدح، نفتاده بشکستاگر نعمت فراموشی نبود بسنرمش های مفید در سرگیجهاز نظر علم اعصاب یا نرووسجاذبه و نقش آن در شکلگیریخدایا جز تو که را دارمهوش مصنوعی، اتفاقات و تحبه خوبی های دیگران فکرکنیاری خدا نزدیک استبرخی روش های تربیتی کودکدرمان جدید ALSفیزیک مولکولها و ذرات در رژیم های غذایی و نقش مهم پیوند سر، یکی از راه حلهامرگ و میر بسیار بالای ناشتیک و اختلال حرکتیمنبع هوشیاری کجاست قسمت افتخار انسانسی و سه پل اصفهانترقی واقعی یا شعار ترقینمیتوان بر سیاه سیاه نوشطولانی ترین شبابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آاز تکینگی تا مغز از مغز تحقیقت اشیادنیای شگفت انگیز کوانتومهوش عاطفی در زنان بیشتر ابی عدالتی در توزیع واکسن کلام و زبان، گنجینه ای بسبزرگترین خطایی که مردم مدرماندگی به دلیل عادت کرفراموشی و مسیر روحانیراز تغییرپاسخ گیاهان در زمان خوردمسئولیت در برابر محیط زیتکامل جریان همیشگی خلقتمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمالگوبرداری از طبیعتسیستم تعادلی بدنتسلیم شدن از نورون شروع منه عدم مطلق بلکه عدم با قعلم در حال توسعهابزار بقا از نخستین هماننظریه ی تکامل در درمان بیاز تکینگی تا مغز از مغز تحافظه های کاذبدوپامین قابل حل در آبهیچگاه از فشار و شکست نتربیماری بیش فعالیکوچ از محیط نامناسبکوچک شدن مغز از نئاندرتاتفاوت ها را به رسمیت بشنادرگیری قلب در بیماری ویرقفس را بشکنزمان و مکان، ابعاد کیهان آلودگی هوا و ویروس کرونامعجزه ی چشمتئوری جدید، ویران کردن گمهندسی بدنانقراض را انتخاب نکنیدساختار شبکه های مغزی ثابتصور از زمان و مکاننوار عصب و عضلهعادت بد را ترک کنابزار بقای موجود زنده از همیشه چیزی برای تنهایی داز تکینگی تا مغز، از مغز حس و ادراک قسمت 74دانشمندان موفق به بازگردهستی ما پس از شروعی چگال بیش از نیمی از موارد انتقکامپیوتر سایبورگتلاش های جدید در درمان فردست کردن در گوشقانونمندی و محدودیت عالمزندگی زمینی امروز بیش از آیندهمغز و سیر تکامل ان دلیلی تاثیر کپسول نوروهرب بر تمیگرن و روزه داریانرژِی برای ایجاد اضطرابتغییرات منطقه بویایی مغزنوعی سکته مغزی ، وحشتناک غربال در زندگیاتصال مغز و کامپیوترهندسه بنیادیناز درخواست ها جدا شوحس و ادراک قسمت هشتمداروی فامپیریدین یا نورلویتامین بی 12 در درمان دردبار مغز بر دو استخوانذره ی معین یا ابری از الککتاب طبیعت در قالب هندسهتمرکز بر امروزلووفلوکساسینزاویه نگاه ها یکسان نیستآیا واکنش های یاد گرفته ومغز برای فراموشی بیشتر کتاثیر گیاه خواری بر رشد وشلیک فراموشیما به جهان های متفاوت خوداولویت بندی ها کجاستجنسیت و تفاوت های بیناییچگونه انتظارات بر ادراک اختلاف خانوادگی را حل کنحس و ادراک قسمت دهمهوش مصنوعی الفاگواستفاده از سلول های بنیاداروی ضد چاقیوالزارتان داروی ضد فشار رنگ کردن، حقیقت نیستگل درون گلدانتو آرامش و صلحیلزوم عدم وابستگی به گوگل زبان ریشه هایی شناختی اسآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجتاثیر درجه حرارت بر مغزنقاشی هایی با بوی گذشته یشگفت زده و حیران باشماشین دانشایمپلانت مغزیادغام دو حیطه علوم مغز و جهان کنونی و مغز بزرگترینگاه حقیقی نگاه به درون اخفاش با شیوع همه گیری جدیهوش مصنوعی از عروسک بازی اصول سلامت کمربخشش، عقلانی یا غیر عاقلدر هم تنیدگی کوانتومیواکسن ضد اعتیادروبات کیانگام کوچک ولی تاثیرگذارتولید پاک و فراوان انرژیمنابع انرژی از نفت و گاز آب زندگی است قسمت اولسقوط درون جاذبه ای خاص، چتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش آتش در رسیدن انسان بهشباهت مغز و کیهانمخاطب قرار دادن مردم، کاایا بیماری ام اس (مولتیپارتباط غیرکلامی بین انساجهش های ژنتیکی غیر تصادفنادانی در قرن بیست و یکم،خورشید مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک تا کمبلندی در ذهن ما درک بلندیوزوز گوشبرخی مرزهای اخلاق و علوم درمان های بیماری آلزایمرروش صحبت کردن در حال تکامپمبرولیزوماب در بیماری چتوهم جداییمناطق خاصی از مغز در جستجآسيب میکروواسکولاریا آسسماگلوتید داروی کاهش دهنتاریکی و نورنقش زبان در سلطه و قدرت اصدای بم با فرکانس پایین، اگر با مطالعه فیزیک کواننرمش های موثر در کمردرداز نظر علم اعصاب اراده آزجبران از دست رفته هاخرما منبع بسیار خوب آنتی هوش احساسیبه خودت مغرور نشوژن همه چیز نیستبرخی سلولهای عصبی در تلادرمان جدید میگرن با انتی فیزیک هوشیاریرژیم های غذایی و نقش مهم پیوندهای پیچیده با تغییرمرگ و سوال از قاتلتیکاگرلور داروی ضد انعقامنبع هوشیاری کجاست قسمت53افراد آغاز حرکت خودشان رسیلی محکم محیط زیست بر انتروس جریان انرژینمای موفقیتطی یکصد هزار سال اخیر هرچابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آاز تکینگی تا مغز از مغز تحقیقت تنها چیزی است که شادنیایی پر از سیاهچاله هوش عاطفی در زنان بیشتر ابیمار 101 ساله، مبتلا به سکلام، در تحولی شگفت آور ببزرگترین درد از درون است درها بسته نیستفراموشی آرمانراست دستی و چپ دستیپختگی پس از چهل سالگي به مستند جهان متصلتکامل داروینی هنوز در حامنبع هوشیاری کجاست؟(قسمالتهاب شریان تمپورالسیستم دفاعی بدن علیه مغز تست نوار عصب و عضلهنهایت معرفت و شناخت درک ععلم راهی برای اندیشیدن اابزار بقا از نخستین هماننظریه ی ریسماناز تکینگی تا مغز از مغز تحافظه و اطلاعات در کجاست دورترین نقطه ی قابل مشاههیپرپاراتیروئیدیسمبیماری تی تی پیبیماری دویککوچکی قلبتفاوت های بین زن و مرد فقدرگیری مغز در بیماری کویقله برای دیدن نه برای به زمان و گذر آن سریع استآلودگی هوا و پارکینسونمعجزه ی علمتا 20 سال آینده مغز شما به مهربانی، شرط موفقیتانواع سکته های مغزیسادیسم یا لذت از آزار دادتصادف یا قوانین ناشناختهنوار عصب و عضلهعادت دادن مغز بر تفکرابزار بقای موجود زنده از همیشه چشمی مراقب و نگهبااز تکینگی تا مغز، از مغز حس و ادراک قسمت 75دانشمندان نورون مصنوعی سهشت توصیه برای کاستن از دبیشتر کمردردها نیازی به کاهش مرگ و میر ناشی از ابتلاش های جدید در درمان سردست آسمانقارچ بی مغز در خدمت موجودزندگی زودگذرآینده ی انسان در فراتر ازمغز کوانتومیتاثیر کپسول نوروهرب بر سسرگردانیمیگرن سردردی ژنتیکی که بانسولینتغییرات مغز پس از 40 سالگینیکولا تسلامقالاتاثر مضر مصرف طولانی مدت رهندسه در پایه ی همه ی واکاز روده تا مغزحس و ادراک قسمت هشتاد و نداروی لیراگلوتیدویتامین بی هفدهبار بزرگ ایستادن بر دو پاذرات کوانتومی زیر اتمی قکتاب، سفری به تاریختمساح حد واسط میان مغز کولوب فرونتال یا پیشانی مغزاوسکا درمان گوشرآیا یک، وجود داردمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟تاثیر گیاهخواری بر رشد و شنا در ابهای گرم جنوب نیاما با کمک مغز خود مختاريماولین قدم شناخت نقص های خجهل مقدسچگونه به سطح بالایی از هواختلال خواب فرد را مستعد حس و ادراک قسمت دوازدهمهوش مصنوعی از عروسک های باستیفن هاوکینگ در مورد هداروی ضد چاقیواکنش های ناخودآگاه و تقرنگین کمانگل زندگیتو افق رویداد جهان هستیمقاومت به عوارض فشار خون زبان شناسی مدرن در سطح سلآیا خداباوری محصول تکاملتاثیر درجه حرارت بر عملکچقدر به چشم اعتماد کنیمشگفتی های نقشه ی ژنتیکیمبانی ذهنی سیاه و سفیدایمپلانت مغزی و کنترل دو ارتقا و تکامل سنت آفرینش جهان کاملی در اطراف ما پرنگاه دوبارهخلا، حقیقی نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی اضطراب و ترسبدون پیر فلکدر هم تنیدگی کوانتومی و پواکسن علیه سرطانروح و آب حیاتگامی در درمان بیماریهای تولید اندام با چاپ سه بعدمنابع انرژی از نفت و گاز آب زندگی است قسمت دومسلول های مغزی عامل پارکیتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش انتخاب از طرف محیط، نشباهت مغز با کیهان مادیمدل همه جانبه نگر ژنرالیایا بدون زبان میتوانیم تارتروز یا خوردگی و التهاجهش های بیماری زا، معمولنازوکلسینخوش قلبی و مهربانیهوش مصنوعی از عروسک تا کمبلوغ چیستوسواس، بیماری استبرخی نکات از گاید لاین پردرمان های بیماری اس ام ایروشهای نو در درمان دیسک بپنج اکتشاف شگفت آور در موتوهم جدایی و توهم علممنبع هوشیاری کجاست قسمت آسیب ها ناشی از آلودگی هوسندرم کووید طولانیتاریکی خواهد ترسیدنقش سجده بر عملکرد مغزصرع و درمان های آناگر تلاش انسان امروز برانرمشهای مهم برای تقویت عاز نظر علم اعصاب اراده آزجدا کردن ناخالصی هاخسته نباشی باباهوش احساسیبه دنبال رستگاری باشژن همه چیز نیستبرخی سيناپسها طی تکامل و درمان جدید کنترل مولتیپلفیزیک و هوشیاریرژیم ضد التهابیپیوندی که فراتر از امکانمرگ انتقال است یا نابود شتیروفیبان موثر در سکته ی منبع هوشیاری کجاست؟ (قسمافراد بی دلیل دوستدار تو سینوریپا داروی ترکیبی ضدتری فلوپرازیننمایش تک نفرهطبیعت موجی جهانابزار بقا از نخستین همانچراغ های متفاوت و نور یکساز تکینگی تا مغز از مغز تحقیقت خواب و رویادنیا، هیچ استهوشمندی کیهانبیمار مرکز تنفس سلولیکلرال هیدرات برای خوابانبسیاری از مجرمان، خودشاندرهای اسرارآمیز و پوشیدهفرایند پیچیده ی خونرسانیرجزخوانی هایی که امروز بپدیده خاموش روشن در پارکمشکل از کجاستتکامل داروینی هنوز در حامنبع هوشیاری کجاست؟(قسمامواجی که به وسیله ی ماشیسکوت و نیستیتست آر ان اس دز میاستنی گنهایت در بی نهایتعلم ساختن برج های چرخانابزار بقا از نخستین هماننظریه تکامل در درمان بیماز تکینگی تا مغز از مغز تحافظه و اطلاعات در کجاست ديدن با چشم بسته در خواب هاوکينگ پیش از مرگش رسالهاوکينگ پیش از مرگش رسالبیماری دیستروفی میوتونیکوچکترین چیز یک معجزه استفاوت های تکاملی در مغز ودرگیری مغز در بیماران مبقله سقوطزمان و صبرآلزایمرمعجزه ی علم در کنترل کرونتا بحر یفعل ما یشاموفقیت هوش مصنوعی در امتانیس بی کسانسازگاری با محیط بین اجزاتضادهای علمینوار عصب و عضله مهم در تشعارضه جدید ویروس کرونا سابزار بقای موجود زنده از همیشه اطمینان تو بر خدا باز تکینگی تا مغز، از مغز حس و ادراک قسمت 78دانشمندان یک فرضیه رادیکو هر کس تقوای خدا پیشه کنبا هوش مصنوعی خودکار روبکاهش التهاب ناشی از بیماتلاش های جدید شرکت نورالدست بالای دستقبل از آغاززندگی سلول در بدن، جدای اآینده ی علم و فیزیک در60 ثمغز آیندگان چگونه است ؟تاثیر کپسول نوروهرب بر سسربازان ما محققا غلبه می میگرن شدید قابل درمان اسانسولین هوشمندتغییرات آب و هوایی که به نیاز به آموزش مجازی دیجیتاثیر ویتامین دی بر بیمااثرات فشار روحی شدیدهندسه زبانِ زمان استاز سایه بگذرحس و ادراک قسمت هشتاد و شداروی تشنجی دربارداریویتامین دی گنجینه ای بزربار سنین ابزار هوشمندی اذرات کوانتومی زیر اتمی قکتابخانهتنفس هوازی و میتوکندریلوتیراستامزبان فرایند تکاملی برای آیا کیهان می تواند یک شبیمغز بزرگ چالش است یا منفعتاثیر انتخاب از طرف محیط شناخت و معرفت، و نقش آن دما بخشی از این جهان مرتبطاولین مورد PML به دنبال تکجهان فراکتالچگونه باغبانی باعث کاهش اختلال در شناسایی حروف و حس و ادراک قسمت سومهوش مصنوعی از عروسک های باستیفن هاوکینگ در تفسیر بحثی در مورد عملکرد لوب فداروی ضد تشنج با قابليت تواکنش به حس جدیدرهبر حقیقیگلوله ی ساچمه ایتو انسانی و انسان، شایستمقایسه رقابت و همکاریزبان شناسی نوین نیازمند آیا دلفین ها می تواند از تاثیر درجه حرارت بر عملکنقش قهوه در سلامتیشگفتی های زنبور عسلمباحث مهم حس و ادراکایمپلانت مغزی کمک میکند ارتقا یا بازگشت به قبل ازجهان پیوستهنگاهی بر قدرت بینایی دراخلا، خالی نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی اطلاع رسانی اینترنتیبدون بار گذشتهدر هم تنیدگی کوانتومی و دواکسنی با تاثیر دوگانه اروح در جهانی دیگر استگامی در درمان بیماریهای تولید سلولهای جنسی از سلمنابع انرژی از نفت و گاز آب زندگی است قسمت سومسلول های بنیادیتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش اتصالات بین سلولهای شباهت های ریشه ای چند بیممدل هولوگرافیک ژنرالیزهایا تکامل هدفمند استارزش های وارونهجهش تمدنی عجیب و شگفت انسنباید صبر کرد آتش را بعد خوش خیالی و خوش بینیهوش مصنوعی از عروسک تا کمبلعیدن ستاره توسط سیاهچایک پیام منفرد نورون مغزی برخی نرمش ها برای درد زاندرمان های جدید ALSروشهای شناسایی قدرت شنواپول و شادیتوهم جسممنبع هوشیاری کجاست قسمت آسیب روانی شبکه های اجتمسندرم گیلن باره به دنبال تاریخ همه چیز را ثبت کردهنقش غذاها و موجودات درياضایعه ی شبکه لومبوساکرالاگر خواهان پیروزی هستیچرا ماشین باید نتایج را پاز واقعیت امروز تا حقیقتجدایی خطای حسی استخطا در محاسبات چیزی کاملهوش بشری تهدید برای بشریبه زودی شبکه مغزی به جای ژن هوش و ساختارهای حیاتی برداشت مغز ما از گذر زماندرمان جدید ام اسفیزیک آگاهیرژیم غذایی حاوی تخم مرغ وپیوستگی همه ی اجزای جهانمرگ تصادفیتکنولوژی های جدید و حالتمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتافزایش قدرت ادراکات و حسسیگار عامل افزایش مرگ ومتری فلوپرازینچند نرمش مفید برای کمردرطبیعت بر اساس هماهنگیابزار بقا از نخستین هماننزاع بین جهل و علم رو به پاز تکینگی تا مغز از مغز تحقیقت در علم، هرگز نهایی دندان ها را مسواک بزنید تهوشیاری و وجودبیماری لبر و نابینایی آنکم کردن کالری روشی سودمنبسیاری از بیماری های جدیدرون قفس یا بیرون از آنفرایند تکامل و دشواری هارحم مصنوعیپروژه ی ژنوم انسانیمشکلات نخاعیتکامل داروینی هنوز در حامنبع هوشیاری کجاست؟(قسمامیوتروفیک لترال اسکلروسکوت، پر از صداتشنچ پانایوتوپولوس تشنج نهادینه سازی فرهنگ اختلاعلایم کمبود ویتامین E را ابزار بقا از نخستین هماننظریه تکامل در درمان بیماز تکینگی تا مغز از مغز تحافظه و اطلاعات در کجاستدی متیل فومارات(زادیوا)(دین اجباریهدف یکسان و مسیرهای مختلبیماری سلیاککووید نوزده و خطر بیماری تفاوت های زبانی سرمنشا تدرگیری مغزی در سندرم کووقلب های سادهزمان واقعیت است یا توهمآملودیپین داروی ضد فشار معجزه در هر لحظه زندگیتاول کف پا و حقیقتموفقیت در تفکر استانگشت ماشه ایستم با شعار قانون بدترین تظاهر خوابیده ی مادهنوار عصب و عضله تعیین محلعدم توقف تکامل در یک انداابزار بقای موجود زنده از همیشه به آنچه داری، خوشناز تکینگی تا مغز، از مغز حس و ادراک قسمت 82دانشمندان ژنی از مغز انسوفور و فراوانیبا هر چیزی که نفس می کشد مکاهش حافظه هرچند فرایندیتلاش هایی در بیماران قطع دستورالعمل مرکز کنترل بیقبل از انفجار بزرگزندگی، مدیریت انرژیآینده با ترس جمع نمیشودمغز اندامی تشنه ی انرژی اتاثیر کتامین در درمان پاسردرد میگرنمیدان مغناطيسي زمین بشر انسان قدیم در شبه جزیره عتغییرات تکاملی سر انسان چیز جدید را بپذیرصفحه اصلیاثرات مفید قهوههندسه، نمایشی از حقیقتاز علم جز اندکی به شما داحس و ادراک قسمت پنجمداروی جدید ALSویروس مصنوعیبارداری بدون رحمذرات کوانتومی زیر اتمی قکجای مغز مسئول پردازش تجتنفس هوازی و میتوکندریلوزالمعده(پانکراس)مصنوعزبان متغیرآیا گذشته، امروز وآینده مغز بزرگ چالشهای پیش روشناخت حقیقت یا آرزوهای گما تحت کنترل ژنها هستیم یاولین مورد پیوند سر در انجهان قابل مشاهده بخش کوچچگونه تکامل مغزهای کنونیاختلال در شناسایی حروف و حس و ادراک قسمت سی و هشتمهوش مصنوعی از عروسک های باستخوان های کشف شده، ممکبحثی درباره هوش و تفاوتهداروی ضد تشنج با قابليت تواکسن های شرکت فایزر آمرروی و منیزیم در تقویت استگلوئونتو با همه چیز در پیوندیمقابله ی منطقی با اعتراضزبان، نشان دهنده ی سخنگو آیا دلفین ها میتوانند باتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش مهاجرت در توسعه نسل اشانس یا نتیجه ی تلاشمبتکران خودشکوفاایمپلانت نخاعی میتواند دارتوکين تراپی روشی جديد جهان پیوستهنگاهی بر توانایی اجزاي بخلاصه ای از مطالب همایش مهوش مصنوعی از عروسک بازی اطلاعات حسی ما از جهان، چبدون زمان، ماده ای وجود ندر هر سوراخی سر نکنوابستگی یعنی قلادهروح رهاییگاهی لازم است برای فهم و تولترودینمنابع انرژی از نفت و گاز آب، زندگی است(قسمت پنجم)سلول های بنیادی منابع و اتاثیر رو ح و روان بر جسمنقش تیروئید در تکامل مغزشباهت کیهان و مغزمدل هولوگرافیک تعمیم یافایجاد احساساتارزش های حقیقی ارزش های غجهشهای مفید و ذکاوتی که دنبرو و انرژی مداومخوشبختی چیستهوش مصنوعی از عروسک تا کمبنی عباس، ننگی بر تاریخیک پیشنهاد خوب برای آسان برخی نرمش ها برای زانودرمان های جدید میگرنALS نگاهی کامل بر بیماری وروشی برای بهبود هوش عاطفپول و عقیدهمدل های ریز مغز مینی برینتوهمات و شناخت حقیقتمنبع هوشیاری کجاست قسمت آسیب عصب پا به دنبال اعتیسندرم پیریفورمیستاریخ، اصیل نیست و ساخته نقش غذاها و موجودات درياضایعه ی عروقی مخچهاپل ویژن پرو در تشخیص بیمچرا مردم با زندگی میجنگناز کجا آمده ام و به کجا میجریان انرژی در سیستم های خطا در محاسبات چیزی کاملهوش در طبیعتبه زیر پای خود نگاه نکن بژن یا نقشه توسعه مغز و نقبرداشتت از جهان رو زیاد درمان جدید ای ال اس، توفرفیزیکدانان ماشینی برای ترژیم غذایی سالم و ضد التهپیام های ناشناخته بر مغز مرگی وجود نداردتکنولوژی و پیشرفتمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتافزایش مرگ و میر سندرم کوسیاهچاله هاترک امروزچند جهانیطعمه ی شبکه های ارتباط اجابزار بقا از نخستین هماننزاع بین علم و نادانی رو از تکینگی تا مغز از مغز تحقیقت راستین انسان علم بده روش موفقیتهوشیاری و افسردگیبیماری میاستنی گراویسکمالگرایی دشمن پیشرفتبسیاری از بیماری های جدیدرون آشفته ی تو و ظاهر خنفرایند حذف برخی اجزای مغرحم مصنوعیپروژه ی ژنوم انسانیمشکلات بین دو همسر و برخیتکامل داروینی هنوز در حامنبع هوشیاری کجاست؟(قسمامید نیکو داشته باش تا آنسکته مغزیتشنج چیستچهار میلیارد سال تکامل بعلایم کمبود ویتامین E را ابزار بقا از نخستین هماننظریه تکامل در درمان بیماز تکینگی تا مغز از مغز تحافظه ی هوش مصنوعیدین، اجباری نیستهدف یکسان، در مسیرهای متبیماری ضعف عضلات نزدیک بکودک هشت ساله لازم است آدتفاوت ایستایی و تکاپودرگیری مغزی در سندرم کووقلب و عقلزمان پلانکآموزش نوین زبانمعرفت و شناختتابوهای ذهنیمولکول ضد پیریانگشت نگاری مغز نشان میدستم، بی پاسخ نیستتظاهری از ماده است که بیدنوبت کودکانعدم درکابزارهای پیشرفته ارتباط همیشه داناتر از ما وجود داز تکینگی تا مغز، از مغز حس و ادراک قسمت 87دانشمندان پاسخ کوانتومی وقاحت و تمسخر دیگرانبا آتش، بازی نکن و بعد از کاهش دوپامین عامل بیماریتلاشی برای درمان قطع نخادغدغه نتیجه ی نادانی استقبرستان ها با بوی شجاعتزندان ذهنیآیا فراموشی حتمی استمغز انسان ایا طبیعتا تماتاثیر گیاه خواری بر رشد وسردرد میگرن در کودکانمیدان های مغناطیسی قابل انسان میوه ی تکاملتغذیه بر ژنها تاثیر داردچیزی منتظر شناخته شدنسوالات پزشکیاثرات مفید روزه داریهنر فراموشیازدواج های بین گونه ای، رحس و ادراک قسمت پنجاهداروی جدید s3 در درمان ام ویروس های باستانی، مغز مبازگشایی مجدد مطب دکتر سرفلکس وتری با توضیح دکتر کرونا چه بر سر مغز می آورتنفس بدون اکسیژنلیروپریم داروی ترکیبی ضدزبان مشترک ژنتیکی موجوداآیا پیدایش مغز از روی تصامغز بزرگ و فعال یا مغز کوشناخت درون، شناخت بیرون؛مانند آب باشاولین هیبرید بین انسان و جهان موازی و حجاب هاچگونه جمعیت های بزرگ شکل اختلالات مخچهحس و ادراک قسمت سی و ششمهوش مصنوعی از عروسک بازی استروژن مانند سپر زنان دبحثی درباره هوش و تفاوتهداروی ضد تشنج توپیراماتواکسن کووید 19 چیزهایی که رویا و واقعیتگمان میکنی جرمی کوچکی در تو با باورهایت کنترل میشمقابله با کرونا با علم اسزبان، وسیله شناسایی محیطآیا دست مصنوعی به زودی قاتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش میدان مغناطیسی زمین شانس یا تلاشمتواضع باشایمان به رویاارتباط میکروب روده و پارجهان پر از چیزهای اسرار آنگاهت را بلند کنخلاصه ای از درمان های جدیهوش مصنوعی از عروسک بازی اطلاعاتی عمومی در مورد مبرنامه و ساختار پیچیده مدر والنتاین کتاب بدید همواسطه ها د رمسیر ایجاد مغروزه داری متناوب، مغز را گاهی مغز بزرگ چالش استتومورها و التهاب مغزی عامنابع انرژی از نفت و گاز آتاکسی فریدریشسلول های بدن تو پیر نیستنتاثیر روده بر مغزنقش حفاظتی مولکول جدید دشباهت زیاد بین سلول هاي عایران بزرگارزش حقیقی زبان قسمت اولجهشهای مفید و ذکاوتی که دخوشبختی دور از رنج های مهوش مصنوعی از عروسک تا کمبه قفس های سیاهت ننازیک آلل ژنتیکی که از نئاندبرخی نرمش های گردندرمان های جدید در بیماری فقر داده ها در هوش مصنوعیروشی جدید در درمان قطع نخپوست ساعتی مستقل از مغز دمدیون خود ناموجودتوکل بر خدامنبع هوشیاری کجاست قسمت آسانی موفقیتسندرم پیریفورمیستازه های اسکیزوفرنی(جنونقش غذاها و موجودات درياضایعات در عصب زیر زبانیاپی ژنتیکچرا مغز انسان سه هزار سالاز کسی که یک کتاب خوانده جریان انرژی در سیستم های خطای ادراک کارماهوش عاطفی قسمت 11به سیاهی عادت نکنیمژن ضد آلزایمربررسي علل احتمالي تغيير درمان جدید سرطانفال نیکورژیم غذایی ضد التهابیپیدایش زبانمراحل ارتقای پله پله کیهتکنولوژی جدید که سلول هامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتافزایش سرعت پیشرفت علوم سیاهچاله های فضایی منابعترکیب آمار و ژنتیکچند جهانیظهور امواج مغزی در مغز مصابزار بقا از نخستین هماننزاع بین علم و جهل رو به پاز تکینگی تا مغز از مغز تحقیقت غیر فیزیکیدهن، بزرگترین سرمایههوشیاری کوانتومیبیماری های میتوکندریکمردردبشکه ای که ته نداره پر نمدروغ نگو به خصوص به خودتفراتر از دیوارهای باوررسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرپروانه ی آسمانیمشکلات روانپزشکی پس از ستکامل زبانمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمامید نجاتسال سیزده ماههتشنج و حرکات شبه تشنجی قاچهار ساعت پس از کشتار خوکعلائم عصبی آلزایمر، با اابزار بقا از نخستین هماننعناعاز تکینگی تا مغز از مغز تحافظه انسان و حافظه ی هوش