مغز برای فراموشی بیشتر کا رمیکند

مغز برای فراموش کردن، بیشتر کار میکند!

ذخیره اطلاعات، خوب است ولی فراموش کردن، بهتر است!

این شعار نیست و مطالعات نشان میدهد، ابزار برتر بقای ما بیش از آنکه برای یادگرفتن و ذخیره کردن بکوشد، برای فراموش کردن میکوشد! گویا نقابی وجود دارد که لازم است در ابتدای شناختن چهره ای زیبا، آن حجاب را ببینیم و به تدریج نگاهمان به پشت آن برود و بر چهره بنگریم!

مزاحمی هست که چاره ای جز دیدن آن، نیست پس مغز ما میکوشد پس از دیدن آن پرده تاریک، نگاه را به فراتر از آن ببرد.

اطلاعات جهان مادی ما هر چند نقاب و حجابی بر روی اطلاعات ما است ولی چاره ای نیست جز آنکه در ابتدا این حجاب تاریک یا حتی حجاب نورانی را ببینیم ولی مغز ما به این حجاب اکتفا نمیکند. و در مرحله بعد میکوشد نه تنها بیشتر بیاموزد بلکه اطلاعات انباشته از حجابهای تاریک را فراموش کند.

اطلاعات ما، حجاب است!

و این را فیزیک کوانتوم امروز اثبات کرده است.( توصیه میشود جهت بررسی بیشتر به فضل ششم کتاب توهم بی خدایی نوشته سید احمد الحسن، مراجعه شود.)

مغز ما در برابر این حجاب، آرام نیست بلکه می کوشد آن را فراموش کند و این را مطالعات جدید نوروساینس اثبات میکند.

نوروسافاری | محققان دانشگاه تگزاس با تصویربرداری از مغز و فناوری یادگیری ماشین، عملکرد مغز را زیر نظر گرفتند و متوجه شدند که مغز، برای فراموش کردن، نسبت به یادآوری چیزی تلاش بیشتری میکند!

به گزارش نوروسافاری از دانشگاه تگزاس آستین، مطالعه جدید دانشمندان دانشگاه تگزاس در “آستین” نشان میدهد بخش مهمی از مغز انسان، سخت کار می کند تا یک خاطره را فراموش کند تا اینکه بخواهد آن را به یاد بیاورد.

این تحقیق، یک گام مؤثر در درک چگونگی و چرایی توانایی مغز در دور ریختن تجربیات خود و یک گام به سوی حذف خاطرات دردناک افراد به عنوان یک روش درمانی است.

فراموش کردن انتخابی خاطرات

همه ما خاطراتی داریم که میخواهیم آنها را فراموش کنیم و یادآوری آنها موجب اندوه و تأثر ما میشود. برای برخی افراد یک خاطره بد میتواند تأثیر عمیقتر و خسارت بیشتری برای سلامتی روانی آنها داشته باشد. ما اغلب سعی میکنیم این خاطرات را فراموش کنیم و تنها درصدی از ما موفق به انجام آن میشویم.(باید توجه کرد هدف صرفا دور کردن اطلاعات منفی نیست بلکه اطلاعات مثبت هم در نگاه دقیق فیزیکی جدید، ما را از آموختن اطلاعات مفید دیگری- که شاید بسیار مهمتر و زیباتر از اطلاعات به ظاهر مهم است- محروم خواهد ساخت. فروریختن یک تابع موج ما را از آموختن بیشتر محرومیتها ساخت. به مباحث فیزیک کوانتوم در همین کانال و گربه شرودینگر مراجعه شود.)

“جارود لوئیس پیکاک” نویسنده ارشد این تحقیق و استادیار روانشناسی دانشگاه تگزاس میگوید:

دههها تحقیق نشان دادهاند که ما توانایی فراموش کردن انتخابی چیزها را داریم، اما چگونگی انجام این کار توسط مغز هنوز مورد سوال است.

وی افزود:

وقتی بفهمیم که خاطرات چگونه تضعیف شده و در نهایت فراموش میشوند و چه شیوههایی برای کنترل آن وجود دارد، خواهیم توانست یک روش درمانی طراحی کنیم که به مردم در رهایی از شر خاطرات ملالآور(و حتی غیر ملال آور قبلی) کمک کند.

تحقیقات پیشین در مورد فرآیندهایی- که فرمانبرداری فراموشی را کنترل میکردند- روی مناطق کنترلی مغز و قسمتهایی که با حافظه بلند مدت، سر و کار دارند تمرکز داشتند. آنها به دنبال این بودند تعیین کنند که آیا مغز تلاش میکند توجه خود را از یک حافظه دردناک منحرف کند و از یادآوری آن جلوگیری کند یا نه.

اما مطالعه جدید یک رویکرد متفاوت داشت و یک ناحیه از مغز موسوم به “لوب گیجگاهی پایینی”(ventral temporal cortex) یا vtc را- که با پردازش اطلاعات حسی و ادراکی شامل خاطرات تصویری پیچیده همراه است- مورد مطالعه قرار دادند.

فعالیت بیشتر لوب گیجگاهی پایینی

در طول این مطالعه چندین سری عکس به شرکت کنندگان نشان داده شد تا آن را به حافظه بسپارند یا از قصد، آن را فراموش کنند. در طول این آزمایش، فعالیت مغز داوطلبان با استفاده از تصویربرداری رزونانس مغناطیسی عملکردی(fMRI) ثبت شد. سپس دادهها با استفاده از یادگیری ماشین، تفسیر شدند.

جالب اینجاست که تیم تحقیقاتی کشف کرد افرادی- که از آنها خواسته شده بود یک تصویر را فراموش کنند- نسبت به کسانی- که مأموریت داشتند تا یک تصویر را به خاطر بسپارند- سطح فعالیت vtcبیشتر بود.

در حالی که یافتههای این تحقیق تأیید میکند انسانها واقعاً توانایی هدایت مغز به سوی فراموشی را دارند اما فراموش کردن همه اطلاعات حسی خیلی هم آسان نیست.

محققان دریافتند که شرکت کنندگان، موفقیت بیشتری در فراموش کردن عکسهای منظره نسبت به عکسهای چهره داشتند. به گفته محققان، این به احتمال زیاد، به این دلیل است که تصاویر پرتره(عکس برداری از چهره افراد که احساسات و ویژگی های شخصیتی آنها را مشخص میکند) مقدار

بیشتری اطلاعات حسی را انتقال میدهند.(قدرت شناسایی چهره یکی از فرآیندهای بسیار پیچیده تکاملی در موجودات است که پایه های تشکیل خانواده و اجتماع را فراهم میکند. این- که شما بتوانید دیگران را بشناسید و احساسات و عواطف آنها را درک کنید و با آن تعامل داشته باشید، یا در حقیقت بتوانید هوش عاطفی داشته باشید- بسیار برای تشکیل خانواده و جامعه و تعامل مناسب با آنها سودمند است)

“تریسی وانگ” یک متخصص روانشناسی در دانشگاه آستین و یکی از اعضای این مطالعه گفت:

سطح متوسطی از ​​فعالیت مغز برای این مکانیزم فراموش کردن، حیاتی است. اگر بیش از حد قوی باشد حافظه را تقویت می کند و خیلی ضعیف باشد شما حافظه تان را تغییر نخواهید داد.

این مقاله در Journal of Neuroscience منتشر شده است:

حس و ادراک قسمت بیستمبه دنبال رستگاری باشدردی که سالهاست درمان نشکاش شرف اجباری بود یا حتیمداخله ی زیانبار انسانبرای رشد، باید از مسیر خطزمین زیر خلیج فارس تمدنی آنچه حس می کنیم، نتیجه ی فال نیکوتوهم فضای خالینقش رژیم غذایی در رشد و اسکوت، در برابر گزافه گویامیدهای جدید برای بازیابنادیدنی ها بیشتر از دیدنمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر روزه داری بر سلامت طوفان بیداریابزار بقا از نخستین همانجهان پیوستههوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تداروی جدید ای ال اسواکسن کرونا ساخته شده توحساسیت روانی متفاوتبی شرمیکشف جمجمه ای درکوه ایرهومراحل ارتقای پله پله کیهبرخی توصیه ها برای واکسیزندگی هوشمند در خارج از زآیا ما کالا هستیمفرایند حذف برخی اجزای مغتوانایی یک فرد، برای تغیساخت شبکه عصبی با الفبای نقطه بی بازگشتانتقال ماده و انرژینخستین روبات های زنده ی جمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتازه های اسکیزوفرنی(جنوعلم و ادراک فقط مشاهده ی ابزار بقای موجود زنده از خواص بادامجهش های بیماری زا، معمولهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز تدارویی ضد بیش فعالی سیستوجود قبل از ناظر هوشمندخواب سالم عامل سلامتی و یبیماری ای شبیه آلزایمر و رقیبی قدرتمند در برابر مگوشت خواری یا گیاه خواریمشکلات روانپزشکی پس از سبزرگ شدن مغز محدود به دورزیر فشار کووید چه باید کرآیا امکان بازسازی اندامهقفس ذهنتکنولوژی و پیشرفتسختی ها رفتنی استنه بدبخت بلکه نادانانسان میوه ی تکاملچرا حجم مغز گونه انسان درمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتری فلوپرازینعوامل ایجاد لغت انسانی و ابزارهای دفاعی و بقای موخانه ی تاریکجدا کردن ناخالصی هاهوش بشری تهدید برای بشریاز تکامل تا مغز، از مغز تدر کمتر از چند ماه سوش جدیکی از علل محدودیت مغز امبیهوش کردن در جراحی و بیمرویا و کابوسگرفتار محدودیت ها و ابعامعجزه ی علم در کنترل کرونتفکر خلا ق در برابر توهم زبان و تکلم برخی بیماریهآیا دلفین ها میتوانند باقانون جنگلتکامل داروینی هنوز در حاسردرد تنشننوار مغز در تشخیص بیماری ترجمه ای ابتدایی از اسرااولین مورد PML به دنبال تکنشانه های پروردگار در جهمولکول ضد پیریعدم درکاحیای بینایی نسبی یک بیمخطا در محاسبات چیزی کاملحقیقت اشیاازدواج های بین گونه ای، رهوشمندی کیهاندرمان های جدید میگرنژنها ، مغز و ارادهبا هر چیزی که نفس می کشد مروزه داری و التهاب زیانبتقویت مغز با ورزشپیموزایدمغز و سیر تکامل ان دلیلی سفر تجهیزات ناسا به مریخ آتاکسیقضاوت ممنوعتا بحر یفعل ما یشاشناسایی سلول های ایمنی اای جان جان بی تن مرونورون هاي مصنوعی می توانتشخیص ژنتیکی آتروفی های همه چیز و هیچ چیزمیگرن شدید قابل درمان استاثیر ویتامین دی بر بیمااختلالات عضلانی ژنتیکدنیا، هیچ استحافظه های کاذباستخوان های کشف شده، ممکهیچگاه از فشار و شکست نتردرمان جدید میگرن با انتی کمالگرایی دشمن پیشرفتبار سنین ابزار هوشمندی اروشهای نو در درمان دیسک بپیوندی که فراتر از امکانتمایز یا کشف یگانگیمغز باستانی، هنوز نقش هاسلول عصبی شاهکار انطباق آزادی در چیستلرزش ناشی از اسیب به عصبتاثیر کپسول نوروهرب بر سشگفتی های زنبور عسلاینترنت بدون فیلتر ماهواچیزی منتظر شناخته شدنتعیین پیش آگهی آسیب به عصهمانند سازی در انسانما به جهان های متفاوت خودارتباط هوش ساختار مغز و ژدورترین نقطه ی قابل مشاههزینه ای که برای اندیشیدحس و ادراک (قسمت اول )اطلاعات حسی ما از جهان، چدرها بسته نیستکوچکی قلببحثی در مورد حقیقت فضا و رژیم های غذایی و نقش مهم پاسخ گیاهان در زمان خوردتنهایی رمز نوآوری استمغط یک گیرنده استسندرم پس از ضربه به سرإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَچگونه باغبانی باعث کاهش من پر از تلخیمتاثیر گیاهخواری بر رشد و شباهت های ریشه ای چند بیماکسی توسین و تکامل پیش اتغذیه بر ژنها تاثیر داردهنر، پر کردن است نه فحش داز فرد ایستا و متعصب بگذردانش قدرت استوقتی ریشه ها عمیقند از چیحس و ادراک قسمت هفتمبنی عباس، ننگی بر تاریخدرک دیگرانکپسول ژری لاکتمحل درک احساسات روحانی دبخشش، عقلانی یا غیر عاقلرادیوی مغز و تنظیم فرکانپرسشفلج خوابتو جهانی هستی که خودش را نقش گرمایش آب و هوا در همسیاهچاله های فضایی منابعالکترودهای کاشتنینگاه دوبارهمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکصد قدح، نفتاده بشکستابزار هوش در حال ارتقا ازجهان موازی و حجاب هاهوش مصنوعی از عروسک بازی از بحث های کنونی در ویروسداروهای مصرفی در ام اسواقعیت چند سویهاز تلسکوپ گالیله تا تلسکداروهای ام اسواقعیت چیستحس و ادراک قسمت دهمبه زودی شبکه مغزی به جای درد، رمز موفقیتکتاب گران و پرهزینه شد ولمدارک ژنتیکی چگونه انسانبرای زندگی سالم، یافتن تزمان چیستآنها نمیخواهند دیگران رافاکسیبتتوهم فضای خالی یا توهم فضنقش زنجبیل در جلوگیری از سکته مغزیامیدوار باش حتی اگر همه چنادانی در قرن بیست و یکم،منبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر روزها، ماه ها یا ساطوفان زیباییابزار بقا از نخستین همانجهان پر از چیزهای اسرار آهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تداروی جدید برای میاستنی واکسن آلزایمرخفاش کور و انسان بینا؟بی عدالتی در توزیع واکسن ذهن پر در برابر آگاهیکشف جدید تلسکوپ جیمز وبمرز مرگ و زندگی کجاستبرخی درمان های Spinal Muscular Atزندگی و داراییآیا ما تنها موجودات زنده فراتر از دیوارهای باورتوازن مهمتر از فعالیت زیساختن آیندهنقطه، وجود است یا فاصلهانتروپی و هوشیارینرمش های مفید برای درد زامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتازه های بیماری پارکینسوعلم و روحابزار بقای موجود زنده از خواص بادام زمینیجهش تمدنی عجیب و شگفت انسهوش مصنوعی به کمک هوش طبیاز تکینگی تا مغز از مغز تداستانها و مفاهیمی اشتباوراپامیل در بارداریخواب عامل دسته بندی و حفطبیماری ای شبیه ام اس مولترقابتی بی هدف یا رقابتی هگیلگمش باستانی کیستمشکلات روانپزشکی در عقب بزرگ شدن تقریبا ناگهانی زیرفون داروی ضد ام اسآیا انسان با مغز بزرگش اخقفس را بشکنتکنولوژی به طرز وحشتناکیسختی در بلند شدن از روی صنه جنگ و نه خونریزیانسان ها می توانند میدان چرا خشونت و تعصبمنبع هوشیاری در کجاست؟ قتری فلوپرازینعواملی که برای ظهور لغت اابعاد و نیازهای تکاملیخانواده پایدارجدایی خطای حسی استهوش در طبیعتاز تکامل تا مغز، از مغز تدر آرزوهایت مداومت داشتهیافته های نوین علوم پرده بیهوشی در بیماران دچار ارویا و خبر از آیندهگریه ی ابر، رمز طراوت باغمعجزه در هر لحظه زندگیزبان و شناخت حقیقت قسمت چآیا دست مصنوعی به زودی قاقانونمندی و محدودیت عالمتکامل داروینی هنوز در حاسردرد سکه اینوار مغزی روشی مهم در تشخترس و آرمان هااولین مورد پیوند سر در اننشانه های بیداری روحیمولتیپل اسکلروز در زنان عدالت برای من یا برای همهاحتیاط در ورزش زانو در خاخطای ادراک کارماحقیقت تنها چیزی است که شااسکلت خارجی در درمان اختهوشمندسازی زندان هادرمان های جدید در بیماری ژنهای مشترک بین انسان و وبا آتش، بازی نکن و بعد از روزه داری و بیمار ی ام اس تقویت استخوان در گرو تغذپیموزایدمغز کوانتومیسفر دشوار اکتشافآتاکسی فریدریشقطار پیشرفتتاول کف پا و حقیقتشهر زیرزمینی در ژاپن براایمونوگلوبولین وریدی IVIgنورون های ردیاب حافظهتشخیص آلزایمر سالها قبل همه چیز کهنه میشودمیاستنی گراویس بدون آنتیصفحه اصلیاختراع جدید اینترنت کواندندان ها را مسواک بزنید تحافظه و اطلاعات در کجاست استروژن مانند سپر زنان دهیپرپاراتیروئیدیسمدرمان جدید کنترل مولتیپلکمردردباربر دیگران نباشروشهای شناسایی قدرت شنواپیوستگی همه ی اجزای جهانتمدن قدیمی ای در جنوب ایرمغز برای فراموشی بیشتر کسلول عصبی، در محل خاص خودآزادی عقیده، آرمانی که تلرزش دست ها و گردن و سر ETتاثیر کپسول نوروهرب بر سشانس یا نتیجه ی تلاشاینترنت، حقیقت جامعه ی فچیزی خارج از مغزهای ما نیتعامل انسان و هوش مصنوعیهمجوشی هسته ای، انرژِی بما با کمک مغز خود مختاريمارتباط پیوسته ی جهانديدن با چشم بسته در خواب هزینه سنگین انسان در ازاحس و ادراک (قسمت دوم )اطلاعاتی عمومی در مورد مدرهای اسرارآمیز و پوشیدهکوچکترین چیز یک معجزه اسماده ی خالیبحثی در مورد عملکرد لوب فرژیم های غذایی و نقش مهم پختگی پس از چهل سالگي به تنبیه چقدر موثر استنفرت، اسیب به خود استسندرم جدایی مغزافت فشار خون ناگهانی در وچگونه تکامل مغزهای کنونیمن بی من، بهتر یاد میگیرمتاثیر انتخاب از طرف محیط شباهت کیهان و مغزاکسکاربازپین در درمان تشثبت و دستکار ی حافظههوموارکتوس ها ممکن است داز مخالفت بشنودانش محدود به ابعاد چهاروقتی شروع به بیدار شدن میحس و ادراک قسمت هفدهمبه قفس های سیاهت ننازدرک درست از خود و هوشیاریکامپیوتر سایبورگمحدودیت چقدر موثر استبدون پیر فلکراز تغییرپرسش و چستجو همیشه باقی افلج خواب چیستتو جدای از کیهان نیستینقش پیش زمینه ها و اراده سیاهچاله ها، دارای پرتو الگو نداشتیمنگاهی بر قدرت بینایی درامنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکصداقتابزار بقا از نخستین همانجهان ما میتواند به اندازهوش مصنوعی از عروسک بازی از تلسکوپ گالیله تا تلسکداروهای تغییر دهنده ی سیواقعیت چیستحس و ادراک قسمت دوازدهمبه زیر پای خود نگاه نکن بدرس گرفتن از شکست هاکتاب زیست شناسی باورمروری بر تشنج و درمان هایبرخی ملاحظات در تشنج های زمان و مکان، ابعاد کیهان آنژیوگرافی از مغزفاجعه ی جهل مقدستوهم لیلیپوتی(ریزبینی)نقش زبان در سلطه و قدرت اامیدوارینازوکلسینمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر روغن رزماری استنشاطولانی ترین شبابزار بقا از نخستین همانجهان پر از چیزهای جادویی هوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تداروی جدید برای کاهش وزنواکسن ایرانی کرونا تولیدخفاش با شیوع همه گیری جدیبیمار 101 ساله، مبتلا به سذهن تو همیشه به چیزی اعتقکشیدن مادی روشی برای جلومرز بین انسان و حیوان کجابرخی روش های تربیتی کودکزندگی بی دودآیا مصرف مولتی ویتامین هفرار در فرار از میزبان، دتوت زیاد بخوریدساختن آینده، بهترین روش نمیتوان با بیرون انداختنانتظار گذر تندباد؟نرمش های مفید در سرگیجهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتازه های درمان ام اسعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهابزار بقای موجود زنده از خواص شکلات تلخجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی به شناسایی کااز تکینگی تا مغز از مغز تدخالت در ساختار ژنهاورزش هوازی مرتب خیلی به قخواص فلفل سبزبیماری اسپینال ماسکولار رموزی از نخستین تمدن بشرگیاه بی عقل به سوی نور میمشاهده گر جدای از شیء مشابزرگترین خطایی که مردم مزیرک ترین مردمآیا انسان در آستانه ی انققله برای دیدن نه برای به تکنولوژی جدید که سلول هاسدسازی روش مناسب برای مقنه روش تقویت مغزانسان یک کتابخانه استچرا در مغز انسان، فرورفتمنبع هوشیاری در کجاست؟(قترک امروزعوارض ازدواج و بچه دار شدابعاد اضافه ی کیهانخاویار گیاهیجریان انرژی در سیستم های هوش عاطفی قسمت 11از تکامل تا مغز، از مغز تدر آسمان هدیه های نادیدنیاد گرفتن مداومبیو الکترونیک؛ ترکیب موجرویا بخشی حقیقی از زندگی گربه شرودینگر و تاثیر مشمعرفی مورد نادر بیماری گزبان و شناخت حقیقت قسمت اآیا رژیم غذایی گیاهی سلاقارچ بی مغز در خدمت موجودتکامل زبانسردرد عروقی میگرننوار مغز، مفید و بی خطرترسناک تر از کوریاولین هیبرید بین انسان و نظام مثبت زندگیمواد کوانتومی جدید، ممکنعسل طبیعی موثر در کنترل باحتیاط در تعویض داروهاخطای حسحقیقت خواب و رویااسکار، لگوی هوشمندهوشیاری و وجوددرمان های جدید سرطانژنهای هوش ، کدامندبا تعمق در اسرار ابدیت و روزه داری سلول های بنیادتقویت حافظه یا هوش مصنوعپیچیدگی های مغزمگسمغز آیندگان چگونه است ؟سفرنامه سفر به بم و جنوب آتاکسی مخچه ای خودایمنقطره قطرهتابوهای ذهنیشواهدی از نوع جدیدی از حاایمپلانت مغزینوروپلاستیسیتی چیستتشخیص ایدزهمه چیز در زمان مناسبمیاستنی گراویس در جوانانسوالات پزشکیادامه بحث تکامل چشمده روش موفقیتحافظه و اطلاعات در کجاست اسرار آفرینش در موجهاوکينگ پیش از مرگش رسالدرمان جدید ام اسکمردرد ناشی از تنگی کانابارداری بدون رحمروشی برای بهبود هوش عاطفپیام های ناشناخته بر مغز تمدن پیشرفته ی پیشینیانمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟سلولهای ایمنی القا کنندهآزار حقیقیلرزش عضله یا فاسیکولاسیوتاثیر کتامین در درمان پاشانس یا تلاشایندرالتعامل انسان با هوش مصنوعهمدلی و هوش عاطفیما بخشی از این جهان مرتبطارتباط انسانی، محدود به دی متیل فومارات(زادیوا)(هزاران سال چشم های بینا وحس و ادراک قسمت 67اطلاعاتی عمومی در مورد مدرون قفس یا بیرون از آنکووید نوزده و خطر بیماری ماده ای ضد التهابیبحثی درباره هوش و تفاوتهرژیم ضد التهابیپدیده خاموش روشن در پارکتهدیدهای هوش مصنوعینقاشی هایی با بوی گذشته یسندرم دزدی ساب کلاوینافت هوشیاری به دنبال کاهچگونه جمعیت های بزرگ شکل مننژیتتاثیر احتمالی عصاره تغلیشباهت زیاد بین سلول هاي عاگر فقط مردم میفهمیدند کثبت امواج الکتریکی در عصهورمون شیرساز یا پرولاکتاز نخستین همانند سازها تدانش بی نهایتویتنام نوعی کرونا ویروس حس و ادراک قسمت هجدهمبه مغز خزندگان خودت اجازدرک عمیق در حیواناتکانال یوتیوب دکتر سلمان محدودیت های حافظه و حافظبدون بار گذشتهراست دستی و چپ دستیپرسشگری نامحدودفلج دوطرفه عصب 6 چشمتو دی ان ای خاص ميتوکندرينقش پیشرفته ی سلول های بنسیاهچاله و تکینگی ابتدایالگو و عادت را بشکن و در انگاهی بر توانایی اجزاي بمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکصدای بم با فرکانس پایین، ابزار بقا از نخستین همانجهان مادی، تجلی فضا در ذههوش مصنوعی از عروسک بازی هوش مصنوعی از عروسک بازی از تکنیکی تا مغز از مغز تداروهای ضد بیماری ام اس وواقعیت های متفاوتحس و ادراک قسمت سومبه سیاهی عادت نکنیمدست و پا زدن در سایه؟کتاب طبیعت در قالب هندسهمرکز هوشیاری، روح یا بدن برخی مرزهای اخلاق و علوم زمان و گذر آن سریع استآنان که در قله اند هرگز خفارغ التحصیلان، فقیر و دتوهم چیستنقش زبان در سلطه و قدرت اامیدواری و مغزنبودن مدرک و شاهد، مدرک منبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژیم گیاه خواری بر طی یکصد هزار سال اخیر هرچابزار بقا از نخستین همانجهان دارای برنامههوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تداروی جدید برای ای ال اسواکسن اسپایکوژنخلا، حقیقی نیستبیمار مرکز تنفس سلولیذهن خود را مشغول هماهنگیکشتن عقیده ممکن نیستمرز جدید جستجو و اکتشاف، برخی سلولهای عصبی در تلازندگی در جمع مواردی را برآیا مغز تا بزرگسالی توسعفرد موفقتوسعه هوش مصنوعی قادر اسساختار فراکتال وجود و ذهنمیتوان بر سیاه سیاه نوشانحراف و حقیقتنرمش های موثر در کمردردمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاسف بار است انسان، حق خوعلم به ما کمک میکند تا موابزار بقای موجود زنده از خواص شگفت هویججهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی تعاملیاز تکینگی تا مغز از مغز تدر موج، راز خلقت نهفته اسورزش هوازی ، بهترین تمریخواص منیزیمبیماری اضطراب عمومیرمز و رازهای ارتباط غیر کگیاه خواری و گوشت خوار کدمشاهده آینده از روی مشاهبزرگترین درد از درون است زیست شناسی کل در جزء فراکآیا احتمال دارد رویا از آقله سقوطتکنولوژی جدید که سلول هاسرنوشتچه زیاد است بر من که در ایانسان باشچرا ذرات بنیادی معمولاً منبع خواب و رویاترکیب آمار و ژنتیکعید نوروز مبارکابعاد بالاترخار و گلجریان انرژی در سیستم های هوش عاطفی قسمت نهماز تکامل تا مغز، از مغز تدر آستانه ی موج پنجم کووییاد بگیر فراموش کنیبیوگرافیرویا تخیل یا واقعیتتفاوت قند طبیعی با قند و گزیده ای از وبینار یا کنفمعرفت و شناختزبان و شناخت حقیقت قسمت دآیا رژیم غذایی گیاهی سلاقبل و بعد از حقیقتتکامل زبانسرطان کمیت گرایینوار مغز، ترجمه ی فعالیت ترسان نیستیاولین تصویر در تاریخ از سنظریه ی تکامل در درمان بیموجود بی مغزی که می تواندعشق به هفت مرتبه ی شناختیاحساس گذر سریعتر زمانخطر آلودگی هواحقیقت در علم، هرگز نهایی اسارت و پرخوریهوشیاری و افسردگیدرمان های رایج ام اسژنهای حاکم بر انسان و انسبا خودت نجنگروزهای بد باقی نمیماندتقویت سیستم ایمنیپیچیدگی های مغزی در درک زمغز اندامی تشنه ی انرژی اسفرنامه سفر به بم و جنوب آتش منبع انرژیلمس کوانتومیتاثیر فکر بر سلامتشواهدی از دنیسوان(شبه نئایمپلانت مغزی و کنترل دو نوروز مبارکتصویر خورشید یا خود خورشهمه چیز در زمان کنونی استمیدان مغناطيسي زمین بشر پیامهای کاربراناداراوون تنها داروی تاییدهن، بزرگترین سرمایهحافظه و اطلاعات در کجاستاسرار بازسازی اندام هاهاوکينگ پیش از مرگش رسالدرمان جدید ای ال اس، توفرکمردرد و علل آنبازگشایی مجدد مطب دکتر سروشی جدید در درمان قطع نخپیدایش زبانتمدن بشری و مغز اخلاقیمغز بزرگ چالش است یا منفعسلولهای بنیادی مصنوعی درآزار دیگری، آزار خود استلزوم گذر انسان از حدها و تاثیر گیاه خواری بر رشد وشاهکار قرنایپیداکرینتعداد کلی ذهن ها در جهان همراه سختی، اسانی هستما تحت کنترل ژنها هستیم یارتباط از بالا به پایین مدین اجباریهستي مادي ای که ما کوچکترحس و ادراک قسمت 74اعتقاد اشتباه، نتیجه ی ندرون و بیرون، جدای از هم کودک هشت ساله لازم است آدماده، چیزی نیستبحثی درباره هوش و تفاوتهرژیم غذایی حاوی تخم مرغ وپروژه ی ژنوم انسانیتو یک معجزه ایچقدر به چشم اعتماد کنیمسندرم سردرد به دلیل افت فافتخار انسانچگونه جمعیت های بزرگ شکل من، ما یا چی؟تاثیر بینش و انتظارات فرشباهت زیاد بین سلول هاي عاگر میدانی مصیبت بزرگتر جلو رفتن یا عقبگردهوش فوق العاده، هر فرد اساز نخستین همانند سازها تدانشمندان موفق به بازگردویتامین E برای فعالیت صححس و ادراک قسمت هشتمبه نقاش بنگردرگیری قلب در بیماری ویرکاهش میل جنسی در ام اسمحدودیت درک انسانبدون زمان، ماده ای وجود نرجزخوانی هایی که امروز بپس از اگو یا بعد از نفسفن آوری های جدید علیه شناتو در میانه ی جهان نیستی نقش آتش در رسیدن انسان بهسیاهچاله ی منفرد یا سیاهالگوی بنیادین و هوشیارینگاهت را بلند کنمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکصرع و درمان های آنابزار بقا از نخستین همانجهان مرئی و نامرئیجهان مشارکتیهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز و از مغز داروهای ضد تشنج با توضیح واقعیت و مجازحس و ادراک قسمت سی و هشتمبه سخن توجه کن نه گویندهدست کردن در گوشکتاب، سفری به تاریخمرکز حافظه کجاستبرخی نکات از گاید لاین پرزمان و صبرآنتی بادی منوکلونال در دفاصله ها در مکانیک کوانتتوهم و خیالسکته ی مغزی در جواناننقش سجده بر عملکرد مغزامیدی به این سوی قبر نیستنباید صبر کرد آتش را بعد منبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژیم گیاه خواری بر طیف انسفالیت، گیلن باره ابزار بقا از نخستین همانجهان در حال نوسان و چرخشهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تداروی جدید برای دیابتواکسن اسپایکوژن ضد کروناخلا، خالی نیستبیماری لبر و نابینایی آنذهن خالی از شلوغی افکارگل خاردار، زیباستمرزهای حقیقی یا مرزهای تبرخی سيناپسها طی تکامل و زندگی در سیاهچالهآیا همه جنایت ها نتیجه بیفرد یا اندیشهتوسعه برخی شغل ها با هوش ساختار شبکه های مغزی ثابنمای موفقیتاندوه در دنیا استنرمشهای مهم برای تقویت عمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتبدیل پلاستیک به کربن و سعلم بدون توقفابزار بقای موجود زنده از خواص عجیب لوبیاجوانان وطنهوش مصنوعی در قضاوت های ااز تکینگی تا مغز از مغز تدر میان تاریکی و روشناییورزش و میگرنخواص میوه ی بهبیماری بیش فعالیرمز گشایی از اتصالات مغزگیرنده باید سازگار با پیمشاهدات آمیخته با اشتباهبسیاری از مجرمان، خودشانزیست شناسی باور حقیقت یا آیا احتمال دارد رویا از آقلب های سادهتکینگیسریع دویدن مهم نیستنه عدم مطلق بلکه عدم با قانسان جدید از چه زمانی پاچراروياها را به یاد نمی آمنتظر نمان چیزی نور را بهعامل کلیدی در کنترل کارآاتفاق و تصادفخارق العاده و استثنایی بجریان انرژی در سیستم های هوش عاطفی قسمت هفتماز تکامل تا مغز، از مغز تدر برابر حقایق جدیدیادگیری مهارت های جدید دبیوگرافیرویا حقی از طرف خداتفاوت مغز انسان و میمون هگزارش یک مورد جالب لخته ومغز فکر میکند مرگ برای دیزبان و شناخت حقیقت قسمت سآیا راهی برای بهبود وضعیقبل از آغازتکامل زبان انسان از پیشیسرعت فکر کردن چگونه استنوار عصب و عضلهتزریق قیچی ژنتیکی کریسپراولین دارو برای آتاکسی فنظریه ی تکامل در درمان بیموجودات مقهور ژنها هستندعشق درونی به یگانگی خلقتاحساسات کاذبخطر حقیقی، خود انسان استحقیقت راستین انسان علم باساس انسان اندیشه و باور هوشیاری کوانتومیدرمان های علامتی در ام اسکفش و کتاببا خدا باشروزهای سختتلقین اطلاعات و حافظهپیوند قلب خوک، به فرد دچامغز انسان ایا طبیعتا تماسفرنامه سفر به بم و جنوب آثار باستانی تمدن های قدلووفلوکساسینتاثیر مشاهده بر واقعیت بشیر و دوغ بادامایمپلانت مغزی کمک میکند نوروز یا روز پایانیتصویر در هم تنیدگی کوانتهمه چیز، ثبت می شودمیدان های مغناطیسی قابل سایتهای دیگرادب برخورد با دیگراندو ویژگی انتزاع و قدرت تجحافظه ی ما انسان ها چرا ماصفهان زیباهدف یکسان و مسیرهای مختلدرمان جدید سرطانکمردرد با پوشیدن کفش منابازگشت از آثار به سوی خداروشی جدید در درمان نابینپیر شدن حتمی نیستتمدن زیر آبمغز بزرگ چالشهای پیش روسلام تا روشناییآسيب میکروواسکولاریا آسچیزی شبیه نور تو نیستلزوم سازگاری قانون مجازاتاثیر گیاه خواری بر رشد وشاهکار شش گوشایا کوچک شدن مغزانسان التعذیه ی ذهنهمراهی میاستنی با برخی سمانند کودکان باشیدارتباط بین هوش طبیعی و هودین، اجباری نیستهستی ما پس از شروعی چگال حس و ادراک قسمت 75اعتماد به خوددرون آشفته ی تو و ظاهر خنکودک ایرانی که هوش او از ماده، چیزی بیش از یک خلا بحثی درباره هوش و تفاوتهرژیم غذایی سالم و ضد التهپروژه ی ژنوم انسانیتو یک جهان در مغز خودت هسنقش قهوه در سلامتیسوی ما آید نداها را صداافراد آغاز حرکت خودشان رچگونه حافظه را قویتر کنیمن، خود تو هستمتاثیر ترکیبات استاتین (سشجاعت و ترساگر نیروی مغناطیس نباشد جلوتر را دیدنهوش مصنوعی می تواند بر احاز نخستین همانند سازها تدانشمندان نورون مصنوعی سویتامین E در چه مواد غذایحس و ادراک قسمت هشتاد و نبه نقاش بنگردرگیری مغز در بیماری کویکاهش مرگ و میر ناشی از ابمخچه فراتر از حفظ تعادلبر کسی اعتماد نکن مگر اینرحم مصنوعیآلودگی هوا چالش قرن جدیدفناوری هوش مصنوعی نحوه ختوقف؛ شکستنقش انتخاب از طرف محیط، نسیاهچاله ی تولید کنندهالگوبرداری از طبیعتچالش هوشیاری و اینکه چرا منابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکضایعه ی شبکه لومبوساکرالابزار بقا از نخستین همانابزار بقا از نخستین همانجهان معناهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تداروی فامپیریدین یا نورلواقعیت و انعکاسحس و ادراک قسمت سی و ششمبهبود حافظه پس از رخدادهدست آسمانکتابخانهمرکز حافظه کجاستبرخی نرمش ها برای درد زانزمان واقعیت است یا توهمآنتروبات؛ ترکیب سلول زندفاصله ی همیشگی تصویر سازتوهم وجودسکته ی چشمینقش غذاها و موجودات درياامیدی تازه در درمان سرطانبرو و انرژی مداوممنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژیم گیاه خواری بر طبیعت موجی جهانابزار بقا از نخستین همانجهان در حال ایجاد و ارتقاهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تداروی جدید ضد فشار خونواکسن دیگر کرونا ساخته شخلاصه ای از مطالب همایش مبیماری میاستنی گراویسذهن سالمگل درون گلدانمزایای شکلات تلخ برای سلبرداشت مغز ما از گذر زمانزندگی زمینی امروز بیش از آیا هوش مصنوعی می تواند نفرد حساس از نظر عاطفی و بتوصیه های سازمان بهداشت سادیسم یا لذت از آزار دادنمایش تک نفرهاندوه دردی را دوا نمیکندچرا ماشین باید نتایج را پمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتبدیل تراکت صوتی مصنوعی علم در حال توسعهابزار بقای موجود زنده از خود جسم و یا تصویرجوانان وطنهوش مصنوعی در کامپیوترهااز تکینگی تا مغز- از مغز در مانهای کمر دردورزش بهترین درمان بیش فعخواص هلو برگ هلوبیماری تی تی پیرمز پیشرفت تواضع است نه طگالکانزوماب، دارویی جدیمطالبه ی حق خودبسیاری از بیماری های جدیزیست، مرز افق رویداد هستآیا بدون ناظر هوشمند هم بقلب و عقلتکامل فردی یا اجتماعیسریعترین کامپیوتر موجودنهایت معرفت و شناخت درک عانسان خطرناکترین موجودچراروياها را به یاد نمی آمنتظر نتیجه ی کارهایت باعادت همیشه خوب نیستاتوبان اطلاعات و پلِ بینخبر مهم تلسکوپ هابلجراحی هوشیار مغزهوش عاطفی قسمت یازدهاز تکامل تا مغز، از مغز تدر جراحی کمر عجله نکنیدیادگیری هوش مصنوعی، عمیقبیان ژن های اسکیزوفرنی درویاها از مغز است یا ناخوتفاوت ها و تمایزها کلید بگشایش دروازه جدیدی از طرمغز قلبزبان جانسوزآیا راهی برای رفع کم آبی قبل از انفجار بزرگتکامل ساختار رگهای مغزی سطح آگاهی، رخدادهای زندگنوار عصب و عضلهتسلیم ارتباط با من برتراولین دروغنظریه ی تکامل در درمان بیمورد نادر همپوشانی دو بیعشق، شلوغ کردن نیستاخلاق و علوم اعصابخطر را بپذیرحقیقت غیر فیزیکیاستفاده از مغز، وزن را کمهوشیاری سنتی یا هوشیاری درمان ژنتیکی برای نوآوریکفش بد، عامل مهم کمردردبا طبیعت بازی نکنروزهای سخت میگذردتلاش ها برای کشف منابع جدپیوند مدفوعمغز انسان برای ایجاد تمدسفرنامه سفر به بم و جنوب آدم عاقل، وقت خودش را هدرلوب فرونتال یا پیشانی مغتاثیر نگاه ناظر هوشیار بشیشه ی بازالتی و سیلیکونایمپلانت نخاعی میتواند دنورالژیتصویر زیبا از سلولهمه ی سردردها بی خطر نیستمیدان های کوانتومی خلاادراک ما درک ارتعاشی است دو بیماری روانی خود بزرگ حافظه ی ما انسان ها چرا ماصل بازخورددرمان جدید سرطانکنفرانس تشنج هتل کوثر اصبازگشت به ریشه های تکاملروشی جدید در درمان سکته مپیراستامتمدنی قدیمی در شمال خلیج مغز بزرگ و فعال یا مغز کوسلاح و راهزنیآسیب ها ناشی از آلودگی هونکاتی در مورد تشنجلزوم سازگاری قانون مجازاتاثیر گیاه خواری بر رشد وشاید گوشی و چشمی، آماده شایا این جمله درست است کسیتغییرهمراهی نوعی سردرد میگرنیمانند آب باشارتباط شگفت مغز انسان و فدیوار همه اش توهم بودهشت توصیه برای کاستن از دحس و ادراک قسمت 78اعتماد به خوددروغ نگو به خصوص به خودتکودکان مهاجرماست مالیبحثی درباره هوش و تفاوتهرژیم غذایی ضد التهابیپروژه ی علمی پیوند مغز ساتو کجای جهانینقش مهاجرت در توسعه نسل اسوپاپ ها یا ترانزیستورهاافراد بی دلیل دوستدار تو نگاه من، نگاه تو و یا حقیمنابع انرژي پاک سرچشمه حتاثیر تغذیه بر سلامت رواشرکت نورالینک ویدیویی ازاگر نعمت فراموشی نبود بسجمجمه انسان های اولیههوش مصنوعی متصل با مغزاز نخستین همانند سازها تدانشمندان یک فرضیه رادیکویتامین کاحس و ادراک قسمت هشتاد و شبه نادیدنی ایمان بیاوردرگیری مغز در بیماران مبکاهش التهاب ناشی از بیمامخچه ، فراتر از حفظ تعادلبرلیتیونرحم مصنوعیآلودگی هوا و ویروس کرونافواید روزه داری متناوبتولید مولکول جدید توسط هنقش اتصالات بین سلولهای سیاهچاله، سیاه خالص یا پالتهاب شریان تمپورالچالش هوشیاری و اینکه چرا منابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکضایعه ی عروقی مخچهمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکضایعات در عصب زیر زبانیابزار بقا از نخستین همانجهان معکوسهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تداروی لیراگلوتیدواقعیت تقویت شدهحس و ادراک قسمت سیزدهمبهداشت خوابدست بالای دستکجای مغز مسئول پردازش تجمرکز خنده در کجای مغز استبرخی نرمش ها برای زانوزمان پلانکآنزیم تولید انرژی در سلوفتون های زیستیتوهم وجودسال 2025 سال بین المللی علمنقش غذاها و موجودات درياامگا سه عامل مهم سلامتچت جی پی تیمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژیم گیاهخواری بر طبیعت بر اساس هماهنگیابزار بقا از نخستین همانجهان ریز و درشتهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تداروی جدید ضد میگرنواکسن دیگری ضد کرونا از دخلاصه ای از درمان های جدیبیماری میاستنی گراویسذهت را روی چیزهای مفید متگل زندگیمسمومیت دانش آموزان بی گبرداشتت از جهان رو زیاد زندگی زودگذرآیا هوش مصنوعی زندگی بشرفردا را نمیدانیمتوصیه های غیر دارویی در سسازگاری با محیط بین اجزاچند نرمش مفید برای کمردراندوهگین نباش اگر درب یا چرا مردم با زندگی میجنگنمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتبدیل سلولهای محافط به سعلم راهی برای اندیشیدن اابزار بقای موجود زنده از خودآگاهی و هوشیاريجواب دانشمند سوال کننده هوش مصنوعی در تفکر خلاق ااز تکینگی تا مغز- از مغز در محل کار ارزش خودت را بورزش در کمر دردخواص هندوانهبیماری خود ایمن اعصاب محرمز امید، بی نیازی از مردگام کوچک ولی تاثیرگذارمطالبی در مورد تشنجبسیاری از بیماری های جدیزاویه نگاه ها یکسان نیستآیا برای تولید مثل همیشه قلب یا مغزتکامل مادی تا ابزار هوشمسرکه انگبین عسلی مفید برنهایت در بی نهایتترکیب حیوان و انسانانسان در هستی یا هستی در چراغ های متفاوت و نور یکسمنتظر زمان ایده آل نشوعادت کن از بالا نگاه کنیاتوسوکسیمایدخدا موجود استجراحی گردن همیشه برای دیهوش عاطفی قسمت پنجماز تکامل تا مغز، از مغز تدر درمان بیماری مولتیپل یادگرفتن، آغاز حرکت است بیان حقیقترویاهای پر رمز و حیرتی درتفاوت ها را به رسمیت بشناپل جویی اصفهانمغز ما کوچکتر از نیم نقطهزبان ریشه هایی شناختی اسآیاما مقهور قوانین فیزیکقبرستان ها با بوی شجاعتتکامل شناخت انسان با کشفسعی کن به حدی محدود نشوینوار عصب و عضلهتسلیم شدن از نورون شروع ماولین سلول مصنوعینظریه ی ریسمانموسیقی نوعصب حقوق نورولوواخلاق پایه تکامل و فرهنگخطرات هوش مصنوعیحقیقت غیر قابل شناختاستفاده از نظریه ی تکامل هوش، ژنتیکی است یا محیطیدرمان کارتی سل و تومور مغکل اقیانوس در یک ذرهبالای هر دستی، دستی هستروش مقابله مغز با محدودیتلاش های جدید در ALSپیوند مدفوع در درمان بیممغز انسان برای شادمانی طسفری به آغاز کیهانآرمانگرای تخیلی نباشلوتیراستامتاثیر نگاه و مشاهده ناظر شکل های متفاوت پروتئین هایمپلانت استخوانی در آسینورالژی تریژمینالتصویر زیبای اصفهانهمه جا خیر بکارمیدان بنیادین اطلاعاتادراک، فراتر از آنچه معمدو بار در هفته ماهی مصرف حافظه ی هوش مصنوعیاصل در هم تنیدگی و جهانی درمان دارویی سرطان رحم بکنگره بین المللی سردرد دبازخورد یا فیدبکريتوکسيمب در درمان ام اسپیشینیان انسان از هفت میتمرکز و مدیتیشنمغز بزرگترین مصرف کننده سلسله مباحث هوش مصنوعیآسیب روانی شبکه های اجتمچگونه مولکول های دی ان ایلزوم عدم وابستگی به گوگل تاثیر گیاه خواری بر رشد وشاید درست نباشدایا ابزار هوشمندی یا مغز تغییر الگوی رشد مغزی با زهندسه ی پایه ایماه رجبارتباط شگفت انگیز مغز اندیوار، از ابتدا توهم بودو هر کس تقوای خدا پیشه کنحس و ادراک قسمت 82اعتماد بی مورددریا آرام نخواهد شد کشتی کودکان میتوانند ناقل بی ماست مالی با هوش انسانیبحثی درباره هوش و تفاوتهرژیم غذایی ضد دردپروانه ی آسمانیتو کز محنت دیگران بی غمینقش میدان مغناطیسی زمین سوپاپ ها یا ترانزیستورهاافزایش قدرت ادراکات و حسنگاه مادی غیر علمی استمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر حرکات چشم بر امواج شربت رب اناراگر نعمت فراموشی نبود بسجنین مصنوعیهوش مصنوعی و کشف زبان هایاز نشانه ها و آثار درک شددانشمندان ژنی از مغز انسویتامین کا و استخوانحس و ادراک قسمت پنجمبه هلال بنگردرگیری مغزی در سندرم کووکاهش حافظه هرچند فرایندیمخچه ابزاري که وظیفه آن فبرنامه و ساختار پیچیده مرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرآلودگی هوا و پارکینسونفواید روزه داری متناوبتولید مثل فقط با یک مادر نقش تیروئید در تکامل مغزسیاره ی ابلهانام آر آی جدید با قدرت شگفچالش هوشیاری و اینکه چرا ام اس و سرطانچالش هوشیاری و اینکه چرا منابع بی نهایت انرژی در دتاثیر درجه حرارت بر عملکضرورت زدودن افکارابزار بقا از نخستین همانجهان هوشمندهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تداروی کنترل چربی خونواقعیت تقویت شدهحس و ادراک قسمت ششمبهداشت خواب، امروز در جهدست خدا بارها را از دوشت کرونا چه بر سر مغز می آورمرگ چیستبرخی نرمش های گردنزمان به چه دلیل ایجاد میشآواز خواندن در قفس، نشانفروتنی معرفتیتوهم بی خداییسال سیزده ماههنقش غذاها و موجودات دريااما شما از دید خفاش کور هچت جی پی تیمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژِیم غذایی بر میگطعمه ی شبکه های ارتباط اجابزار بقا از نخستین همانجهان شگفت انگیزهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تداروی جدید ضد الزایمرواکسن سرطانخم شدن فضا-زمانبیماری های میتوکندریذخیره ی شگفت انگیز اطلاعگلوله ی ساچمه ایمسمومیت دانش آموزان، قمابررسي علل احتمالي تغيير زندگی سلول در بدن، جدای اآیا هوش ارثی دریافتی از پفرزندان زمان خودتوصیه هایی در مصرف ماهیستم با شعار قانون بدترین چند جهانیاندام حسی، درک از بخش هایچرا مغز انسان سه هزار سالمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتبر را بردارعلم ساختن برج های چرخانابزار بقای موجود زنده از خودآگاهی و هوشیاريجواب سنگ اندازیهوش مصنوعی در خدمت خلق وحاز تکینگی تا مغز- از مغزتدر چه مرحله ای از خواب ، روزن حقیقی معرفت و شناختبیماری دویکرمز بقای جهش ژنتیکیگامی در درمان بیماریهای مطالعه ای بیان میکند اهدبشکه ای که ته نداره پر نمزاوسکا درمان گوشرآیا بزرگ شدن مغز فقط در دقلب دروازه ی ارتباطتکامل مداومسرگیجه از شایعترین اختلانهادینه سازی فرهنگ اختلاترازودونانسان عامل توقف رشد مغزنزاع ها بیهوده استمنحنی که ارتباط بین معرفعادت کن خوب حرف بزنیاتصال مغز و کامپیوترخدا نور آسمان ها و زمین اجز تو که را دارمهوش عاطفی قسمت اولاز خود رها شودر دعواها چه میکنی؟یادآوری خواب و رویابیداری معنوی یعنی دوستی رویای شفافتفاوت های بین زن و مرد فقپل خواجو اصفهانمغز مانند تلفن استزبان شناسی مدرن در سطح سلآگاهی فراتر از آگاهیقدم زدن و حرکت دید را تغیتکامل، نتیجه ی برنامه ریشلیک فراموشینوار عصب و عضلهتست نوار عصب و عضلهاوکرلیزوماب داروی جدید شنظریه ی ریسمان و هوشیاریموسیقی هنر مایع استعصب سیاتیکاختلا ل در خود عضلهدفاع از پیامبرحقیقت، آن چیزی نیست که جلاستفاده از هوش مصنوعی در هوض مصنوعی زندهدرمان پوکی استخوانکلمات بلند نه صدای بلندبالاترین هدف از دولتروش های صرفه جویی در ایجاتلاش های جدید در درمان فرپیوند مغز و سر و چالشهای مغز انسان برای شادمانی طسقوط درون جاذبه ای خاص، چآرام باشلوزالمعده(پانکراس)مصنوعتاثیر نگاه انسان بر رفتاشکل پنجم مادهایمان به رویانوزاد ناشنوای متولد شده،تصویربرداری فضاپیمای آمهمیشه چیزی برای تنهایی دمیدازولام در درمان تشنج ادغام میان گونه های مختلدو برابر شدن خطر مرگ و میهدف یکسان، در مسیرهای متحافظه انسان و حافظه ی هوشاصل علت و تاثیردرمان زخم دیابتی با تکنوکنگره بین المللی سردرد دبازسازي مغز و نخاع چالشی ریه زغالیپیشرفت های باور نکردنی دتمرکز بر هدفمغز حریص برای خون، کلید تسلطان جنگل یا صاحب ملکوتآسیب عصب پا به دنبال اعتیچگونه میتوان با قانون جنمقاومت به عوارض فشار خون تاثیر گیاه خواری بر رشد وشایسته نیست در جیب خود قرایا بیماری ام اس (مولتیپتغییر خود یا تغییر دیگراهندسه ی رایج کیهانماهیچه ی صبرارتباط شگفت انگیز مغز اندید تو همیشه محدود به مقدوفور و فراوانیحس و ادراک قسمت 87اعتیاد و تلاش های درمانی دریافت هورمون امید با ورکودکان گذشته به آینده فکماشین های دارای روحبحثی درباره احساسات متفاراه فراری نیستپرواز از نیویورک تا لوس آتو پیچیده ترین تکنولوژی نقش محیط زندگی و مهاجرت دسوپاپ ها یا ترانزیستورهاافزایش میل جنسی با خوردن نگاه محدود و تک جانبه، مشمنابع انرژی از منابع نهفتاثیر دوپامین و سروتونینشربت ضد خلطاگر با مطالعه فیزیک کوانجنگ هفتاد و دو ملت همه را هوش مصنوعی یا حماقت طبیعاز نظر علم اعصاب یا نرووسدانشمندان پاسخ کوانتومی ویتامین کا در سبزیجاتحس و ادراک قسمت پنجاهبه کدامین گناه کشته شدنددرگیری مغزی در سندرم کووکاهش دوپامین عامل بیماریمخچه تاثیر گذار بر حافظهبرنامه ی مسلط ژنها در اخترساناها و ابر رساناها و عآلزایمرفواید زیاد دوچرخه سواریتولید مثل اولین ربات های نقش حفاظتی مولکول جدید دسیاره ابلهانسیاره ابلهانام اس یا تومور؟چالش های ایستادن بر دو پامنابع جدید انرژیتاثیر درجه حرارت بر عملکضرب المثل یونانیابزار بقا از نخستین همانجهان هوشیارهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تداروی تشنجی دربارداریواقعیت خلا و وجود و درک محس و ادراک قسمت شصت و هشتبهداشت خواب، رمز حافظه ی دستورالعمل مرکز کنترل بیکریستال هامرگ و میر پنهانبرخی یونها و مولکول های مزمان شگفت انگیزآینه در اینهفروتنی و غرورتوهم تنهاییسانسور از روی قصد بسیاری نقش غذاها در کاهش دردهای امروز دانش ژنتیک هیچ ابهنتایج نادانی و جهلمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر سلامت دستگاه گوارشظهور امواج مغزی در مغز مصابزار بقا از نخستین همانجهان شگفت انگیز و بی زمانهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تداروی سل سپتواکسن سرطانخونریزی مغز در سندرم کووبیماری های مغز و اعصاب و ذره ی معین یا ابری از الکگلوئونمسیر دشوار تکامل و ارتقابررسی مغز با امواج مادون زندگی، مدیریت انرژیآیا هوش سریعی که بدون احسفرضیه ای جدید توضیح میدهتوضیحی ساده در مورد هوش مستم، بی پاسخ نیستچند جهانیانرژی بی پایان در درون هرچرا مغزهای ما ارتقا یافت منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتحریک الکترومغناطیسی مغعلیت رو به عقبابزار بقای موجود زنده از خودت را از اندیشه هایت حفجوسازی مدرنهوش مصنوعی در خدمت خلق وحاز تکینگی تا مغز، از مغز در ناامیدی بسی امید استوزوز گوشبیماری دیستروفی میوتونیرمز جهانگامی در درمان بیماریهای معمای اخلاقی قطاربشریت از یک پدر و مادر نیزبان فرایند تکاملی برای آیا تکامل و تغییرات ژنتیقلب روباتیکتکامل چشمسرگردانیچهار میلیارد سال تکامل بترازودونانسانیت در هم تنیده و متصنزاع بین جهل و علم رو به پمنشأ اطلاعات و آموخته ها عادت کردن به نعمتاثر مضر مصرف طولانی مدت رخدا بخشنده است پس تو هم بجستجوی متن و تصویر به صورهوش عاطفی قسمت دهماز درخواست ها جدا شودر سال حدود 7 میلیون نفر یاری خدا نزدیک استبیداری و خواب کدام بهتر اروان سالمتفاوت های تکاملی در مغز وپلاسمای غالبمغز مادران و کودکان در زمزبان شناسی نوین نیازمند آپومورفین در پارکینسونقدرت مردمتکثیر سلول در برابر توقف شلیک فراموشینوار عصب و عضله مهم در تشتست کم هزینه ی بزاق برای ايندگان چگونه خواهند دیدنظریه تکامل در درمان بیممیلر فیشر نوعی نادر از گیعضلانی که طی سخن گفتن چقداختلاف خانوادگی را حل کندفاع در برابر تغییر ساختحقایق ممکن و غیر ممکناستفاده از انرژی خلاهیچ نقطه ای مرکزی تر از ادرمان پوکی استخوانکلوزاپین داروی ضد جنونباهوش ترین و با کیفیت تریروش های عملی برای رفع کمرتلاش های جدید در درمان سرمغز انسان رو به کوچک تر شسقوط زیگزاگی یا ناگهانیآرامش و دانشلیروپریم داروی ترکیبی ضدتاثیر نگاه انسان بر رفتاشکرگزار هر چیزی باش که دااین پیوند نه با مغز بلکه نوسانات کوانتومی منبع ماتصور ما ازمشکلات و واقعیهمیشه چشمی مراقب و نگهبامکان زمان یا حافظه زمانادغام دو حیطه علوم مغز و دو برابر شدن خطر مرگ و میهدف از تکامل مغزحباب های کیهانی تو در تواصل عدم قطعیت از کوانتوم درمان ساده ی روماتیسمکنترل همجوشی هسته ای با هباغچه ی منریواستیگمینپیشرفت های جدید علوم اعصتمرکز بر امروزمغز در تنهایی آسیب میبینسم زنبور ، کلیدی برای وارآسانی موفقیتچگونه مغز ما، موسیقی را پمقایسه رقابت و همکاریتاثیر گیاه خواری بر رشد وشادی، پاداش انجام وظیفهایا بدون زبان میتوانیم تتغییر دیگران یا تغییر خوهندسه بنیادینماپروتیلینارتباط غیرکلامی بین انسادیدن خدا در همه چیزوقاحت و تمسخر دیگرانحس و ادراک قسمت چهلاعتیاد را به دور بیندازدریای خداکودکان خود را مشابه خود تماشین دانشبحثی درباره احساساتی غیرراه نجاتپروتئین های ساده ی ابتداتو آرامش و صلحینقش مرکز تنفس سلولی در بیسوخت هیدروژنی پاکافزایش مرگ و میر سندرم کونگاه کلی نگرمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر دپاکین بر بیماری مشش مرحله تکامل چشماگر تلاش انسان امروز براجنگ و تصور از جنگهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاز نظر علم اعصاب اراده آزدانشمندان اولین سلول مصنویتامین بی 12 در درمان دردحس و ادراک قسمت پنجاه و یبه امید روزهای بهتردرگیری اعصاب به علت میتوکاهش سن بیولوژیکی، تنها مخاطب قرار دادن مردم، کابرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱رستگاری محدود به یک راه نآلزایمر در جوانانفیلم کوتاه هیروشیما از هتولید یا دریافت علمنقش حیاتی تلومر دی ان آ دنقش خرچنگ های نعل اسبی درسیب یکسان و دیدگاه های متامواجی که به وسیله ی ماشیچالش کمبود اندام برای پیمناطق خاص زبان در مغزتاثیر درجه حرارت بر عملکضربه مغزی در تصادف رانندابزار بقا از نخستین همانجهان های بسیار دیگرهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تداروی جدید ALSوالزارتان داروی ضد فشار حس و ادراک قسمت شصت و دوبوزون هیگز چیستدغدغه نتیجه ی نادانی استکریستال زمان(قسمت اولمرگ و میر بسیار بالای ناشبرخی اثرات مضر ویتامین دزمان طلایی سکته ی مغزی راآیندهفرگشت و تکامل تصادفی محض توهم جداییسانسور بر بسیاری از حقاینقشه مغزی هر فرد منحصر بهانفجار و توقف تکاملی نشانتاران، جذب کنمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر عصاره تغلیظ شده گیظرف باید پر شود چه با چرک ابزار بقا از نخستین همانجهانی که نه با یک رخداد و هوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تداروی ضد چاقیواکسن ضد اعتیادخونریزی مغزی کشندهبیماری های ژنرالیزه ی عصذرات کوانتومی زیر اتمی قگمان میکنی جرمی کوچکی در مسئول صیانت از عقیده کیسبررسی و اپروچ جدید بر بیمزندگی، مراتب هوشیاری استآیا هشیاری کوانتومی وجودفساد اقتصادی سیتماتیک درتوضیحات دکتر فاطمی در موستون فقرات انسان دو پا جلچند جهانی و علمانرژی تاریکچرا ویروس کرونای دلتا وامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتحریک عمقی مغزعلایم کمبود ویتامین E را ابزار بقای موجود زنده از خودروهای هیدروژنیجامعه ی آسمانیهوش مصنوعی درمانگر کامپیاز تکینگی تا مغز، از مغز در هم تنیدگی مرزها و بی موسواس، بیماری استبیماری سلیاکرمز جهان خاصیت فراکتالگاهی لازم است برای فهم و معماری، هندسه ی قابل مشابعد پنجمزبان متغیرآیا تراشه ها داخل مغز، میقلب را نشکنتکامل و ارتقای نگاه تا عمسربازان ما محققا غلبه می چهار ساعت پس از کشتار خوکتراشه مغز بدون واسطه ی دانسانیت در برابر دیگراننزاع بین علم و نادانی رو منشاء کوانتومی هوشیاری اعادت بد را ترک کناثرات فشار روحی شدیدخدا تاس نمیریزدجستجوی هوشیاری در مغز ماهوش عاطفی قسمت دوماز دست دادن دم در پیشینیادر عید نوروز مراقب تصادف ژن همه چیز نیستبیرون اصل است یا درونروبات ها قول میدهندتفاوت های زبانی سرمنشا تپمبرولیزوماب در بیماری چمغز چون ابزار هوش است دلیزبان، نشان دهنده ی سخنگو آپومورفین در پارکینسونقدرت و شناخت حقیقتتأثیر نیکوتین سیگار بر مشنا در ابهای گرم جنوب نیانوار عصب و عضله برای تاییتست آر ان اس دز میاستنی گايا اراده آزاد توهم است ینظریه تکامل در درمان بیممیهمانهای ناخوانده عامل غم بی پایاناختلال حرکتی مانند لرزش دقیق ترین تصاویر از مغز احل مشکلاستفاده از سلول های بنیاهیچ چیز همیشگی نیستدرمان آرتروز با ورزش موضکلید نزدیک و نگاه تو بر فباور و کیهان شناسیروش هایی برای مقابله با اتلاش های جدید شرکت نورالمغز انسان رو به کوچکتر شدسلول های مغزی عامل پارکیآرامش و سکونلیس دگرامفتامین یا ویاستاثیر هوش مصنوعی بر مغزشکست حتمیاین اندوه چیستنوشیدن چای برای مغز مفید تصور از زمان و مکانهمیشه اطمینان تو بر خدا بمکانیک کوانتومی بی معنی ارتقا و تکامل سنت آفرینش دو داروی جدید برای میاستهدف از خلقت رسیدن به ابزاحباب هایی تو در تواصل، روان و نفس استدرمان سرگیجه بدون نیاز بکنترل جاذبهبترس از اینکه کسی، به درگریاضیات یک حس جدید استپیشرفت در عقل است یا ظواهتمساح حد واسط میان مغز کومغز را از روی امواج بشناسسماگلوتید داروی کاهش دهنآشنا پنداریچگونه مغز پیش انسان یا هممقابله ی منطقی با اعتراضتاثیر گیاه خواری بر رشد وشب سیاه سحر شودایا تکامل هدفمند استتغییر دادن ژنها آیا روزی هندسه در پایه ی همه ی واکماجرای جهل مقدسارتروز یا خوردگی و التهادیدگاه نارسای دوگانه ی موقت نهيب هاي غير علمي گذشحس و ادراک قسمت چهل و هفتاعداد بینهایت در دنیای مدرک فرد دیگر و رفتارهای اکودکان را برای راه آماده مبانی ذهنی سیاه و سفیدبحران ذهن فیلمی قابل تامراه های جدید برای قضاوت رپروتز چشمتو افق رویداد جهان هستینقش نگاه از پایین یا نگاهسودمندی موجودات ابزی بر افزایش سرعت پیشرفت علوم نگاه انسان محدود به ادرامنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر داروهای ضد التهاب ششمین کنگره بین المللی ساگر خواهان پیروزی هستیجنگ داده هاهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاز نظر علم اعصاب اراده آزدانشمندان تغییر میدان مغویتامین بی هفدهحس و ادراک قسمت پنجاه و دبه بالا بر ستارگان نگاه کدرب بسته با غیر خود باز مکایروپاکتیک چیستمدل همه جانبه نگر ژنرالیبرین نت به جای اینترنترشته نوروایمونولوژی و نقآملودیپین داروی ضد فشار فیلمی بسیار جالب از تغییتولید پاک و فراوان انرژیفیروز نادریتولید اندام با چاپ سه بعدنقش داروهاي مختلف معروف سیر آفرینش از روح تا مغز امیوتروفیک لترال اسکلروچالش دیدگاه های سنتی در بمناطق خاصی از مغز در جستجتاثیر درجه حرارت بر عملکضررهای مصرف شکر و قند بر ابزار بقا از نخستین همانجهان هایی در جهان دیگرهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تداروی جدید s3 در درمان ام واکنش های ناخودآگاه و تقحس و ادراک قسمت شصت و ششبوزون هیگز جهان را از متلذهن ما از در هم شکستن منبکریستال زمان(قسمت دوم)مرگ و سوال از قاتلبرخی اختلالات عصبی مثانهزمان، واقعی نیستآینده ی انسان در فراتر ازفراموش کارها باهوش تر هستوهم جدایی و توهم علمسانسور ذهننقشه های مغزی جدید با جزیانفجار بزرگ پایان بوده انجات در اعتماد به خودمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاریک ترین بخش شبظرفیت مغز چقدر استابزار بقا از نخستین همانجهانی که از یک منبع، تغذیهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز تداروی ضد چاقیواکسن علیه سرطانخونریزی مغزی کشنده ولی قبیماری های روانی با تاثیذرات کوانتومی زیر اتمی قگنجینه ای به نام ویتامین مسئولیت جدیدبررسی ژنها در تشخیص بیمازندان ذهنیآیا واکنش های یاد گرفته وفشار و قدرتتیوتیکسن داروی ضد جنونستارگانی قبل از آغاز کیهچند روش ساده برای موفقیتانرژی تاریک که ما نمی توچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک منبع هوشیاری کجاست؟(قسمتحریک عمقی مغز در آلزایمعلایم کمبود ویتامین E را ابزار بقای موجود زنده از خورشید مصنوعیجاودانگی مصنوعیهوش مصنوعی درخدمت خلق وحاز تکینگی تا مغز، از مغز در هم تنیدگی کوانتومیوسیله، فقط دعا نیستبیماری شارکو ماری توثرنگ کردن، حقیقت نیستگاهی مغز بزرگ چالش استمعنی روزهبعد از کرونازبان مشترک ژنتیکی موجوداآیا جنین انسان، هوشمندی قوی تر باشتکامل و ریشه ی مشترک خلقتسربرولایزیننون و القلمتراشه ها روی مغزانسان، گونه ای پر از تضادنزاع بین علم و جهل رو به پمهمان ناخواندهعادت دادن مغز بر تفکراثرات مفید قهوهخدای رنگین کمانحفره در مغزهوش عاطفی قسمت سوماز روده تا مغزدرمان نگهدارنده ی اعتیادژن همه چیز نیستبیست تمرین ساده برای جلوروبات های ریز در درمان بیتفاوت ایستایی و تکاپوپناه به بیابانمغز چگونه صداها را فیلتر زبان، وسیله شناسایی محیطآب زندگی است قسمت چهارمقدرت کنترل خودتأثیر نگاه انسان بر رفتاشناخت ناشناختهنوار عصب و عضله تعیین محلتشنچ پانایوتوپولوس تشنج ايا اراده آزاد توهم است ینظریه تکامل در درمان بیممیوپاتی و نوار عصب و عضلهغم بی پایاناختلال خواب فرد را مستعد دل به دریا بزنحلقه های اسرارآمیزاستفاده از سلول های بنیاهیچ چیز، چقدر حقیقی استدرمان ام اس(مولتیپل اسکلکلید، در ناشناخته هاستباید از انسان ترسیدروش هایی برای کم کردن اضطپیوند اندام از حیوانات بتلاش هایی در بیماران قطع مغز ایندگان چگونه استسلول های بنیادیآرامش عقللا اکراه فی الدینتاثیر ویتامین دی بر بیماشکستن مرز دور مغزاین ایده که ذرات سیاهچالنوعی سکته مغزی ، وحشتناک تصاویر زیبای رعد و برقهمیشه به آنچه داری، خوشنمکانیزمهای دفاعی در برابارتقا یا بازگشت به قبل ازدو سوی واقعیتهر چیز با هر چیز دیگر در تحد و مرزها توهم ذهن ماستاصلاح خطا با رفتن بر مسیردرمان سرگیجه بدون نیاز بکندن ریشه ی خودبحتی علمی درباره تمایل بریتوکسیمابپیشرفت ذهن در خلاقیت استتنفس هوازی و میتوکندریمغز زنان جوانتر از مغز مرسندرم میلر فیشرآشنا پنداریچگونه هموساپينس بر زمین مقابله با کرونا با علم استاثیر گیاه خواری بر رشد وشبیه سازی میلیون ها جهان ایجاد احساساتتغییر زودتر اتصالات مغزیهندسه زبانِ زمان استماجرای عجیب گالیلهارزش های وارونهدیروز و امروزوقتی فهمیدی خطا کردی برگحس و ادراک قسمت چهل و هشتبقا با سازگارترین فرد اسدرک نیازمند شناخت خویش اکوری گذرای ناشی از موبایمباحث مهم حس و ادراکبخش فراموش شده ی حافظهراه های جدید برای قضاوت رپروتز عصبی برای تکلمتو انسانی و انسان، شایستنقش نظام غذایی در تکامل مسی و سه پل اصفهانافسردگی و اضطراب در بیمانگاه از کنار و یا از روبرمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر داروی ضد تشنج سدیم شعار و عملاپل ویژن پرو در تشخیص بیمجنبه های موجی واقعیتهوش مصنوعی الفاگواز واقعیت امروز تا حقیقتدانشمندان روش هاي جدیدی ویتامین دی گنجینه ای بزرحس و ادراک قسمت پنجاه و سبه بالاتر از ماده بیندیشدرختان چگونه بر تشکیل ابکار امروز را به فردا نیندمدل هولوگرافیک ژنرالیزهبرای یک زندگی معمولیرشد مغز فرایندی پیچیده اآموزش نوین زبانآمارهای ارائه شده در سطح فیزیک مولکولها و ذرات در تولید سلولهای جنسی از سلنقش درختان در تکاملسیستم تخلیه ی مغز بینشی نامید نیکو داشته باش تا آنچاالش ها در تعیین منبع هومنبع نور واقعی و ثابت، حقتاثیر درجه حرارت بر عملکضررهای شکر بر سلامت مغزابزار بقا از نخستین همانجهان یکپارچههوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تداروی جدید لنفوم و لوکمیواکنش به حس جدیدحس و ادراک سی و هفتمبی نهایت در میان مرزهاذهن چند جانبه نیازمند نگکریستال زمان(قسمت سوم)مرگ انتقال است یا نابود شبرخی اصول سلامت کمرزمان، اندک استآینده ی حمل و نقل هوایی دفراموشی همیشه هم بد نیستتوهم جسمساهچاله ها تبخیر نمیشودنقشه با واقعیت متفاوت اسانقراض را انتخاب نکنیدنجات در راستگوییمنبع هوشیاری کجاست قسمت53تاریکی من و تو و گرد و غباعقل مجادله گرابزار بقا از نخستین همانجهانی پر از سیاهچاله یا پهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز تداروی ضد تشنج با قابليت تواکسنی با تاثیر دوگانه اخواندن ، یکی از شستشو دهنبیماری وسواسذرات کوانتومی زیر اتمی قگندم بکاری، جو درو نمیکنمسئولیت در برابر محیط زیبررسی بیماری التهابی رودزونیسومایدآیا یک، وجود داردفشار روحی، همیشه بد نیست تیک و اختلال حرکتیسخن نیکو مانند درخت نیکوچندین ماده غذایی که ماننانرژی خلا ممکن استچرا پس از بیدار شدن از خومنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتخریب مغز به دلیل کمبود بعلائم عصبی آلزایمر، با اابزارهای پیشرفته ارتباط خوش قلبی و مهربانیجایی برای یاد گرفتن باقی هوش مصنوعی ساخته هوش طبیاز تکینگی تا مغز، از مغز در هم تنیدگی کوانتومی و پیک پیام منفرد نورون مغزی بیماری ضعف عضلات نزدیک برنگین کمانگاهی جهت را عوض کنمعاینه قبل از نوار عصب و بعد از کرونازبان چهار حرفی حیات زمینآیا جهان ذهن و افکار ما مقیچی ژنتیکیتکامل ابزار هوش ، راه پر سردرد میگرننوآوری ای شگفت انگیز دانتراشه ی هوش مصنوعی در مغزانعطاف پذیری مکانیسمی علنسبیت عام از زبان دکتر برمهندسی ژنتیک در حال تلاش عارضه جدید ویروس کرونا ساثرات مفید روزه داریخدایی که ساخته ی ذهن بشر حق انتخابهوش عاطفی قسمت ششماز سایه نترسدرمان نابینایان آیا ممکنژن هوش و ساختارهای حیاتی بیش از نیمی از موارد انتقروبات کیانتفاوت ارباب و رهبر حقیقیپنج اکتشاف شگفت آور در مومغز ناتوان از توجیه پیدازدودن نقص از هوش مصنوعیآب زندگی است قسمت هفتمقدرت انسان در نگاه به ابعتأثیر شیرینی های حاوی لوشناخت و معرفت، و نقش آن دنوار عصب و عضله در مطب دکتشنج چیستنعناعمیوتونیک دیستروفیغیرقابل دیدن کردن مادهاختلال در شناسایی حروف و دلایلی که نشان میدهد ما بحمله ویروس کرونا به مغزاستفاده از سلول های بنیاهیچ وقت خودت را محدود به درمان با سلول های بنیادیکلام و زبان، گنجینه ای بسبابا زود بیاروش هایی برای جلوگیری از پیوند اندام حیوانات به اتلاش در تولید انرژی به رنمغز ابزار بقای برتر مادیسلول های بنیادی منابع و اآرامش(سکوت) stillness و تکاپولاموژین داروی ضد اوتیسم؟تاثیر ویروس کرونا بر مغز شکستگی لگن یا سکته ی مغزیاین ابتدای تناقض هاستنیوالینتصادف یا قوانین ناشناختههمیشه داناتر از ما وجود دما انسانها چه اندازه نزدارتوکين تراپی روشی جديد دولت یا گروهکهر جا که جات میشه، جات نیحریص نباشاصول انجام برخی نرمش ها ددرمان سرگیجه بدون داروکندر در بیماریهای التهاببحث درباره پیدایش و منشا ریسپریدونپیشرفتی مستقل از ابزار هتنفس هوازی و میتوکندریمغزهای کوچک بی احساسسندرم کووید طولانیآشناپنداری چیستچگونه هوشیاری خود را توسملاحظه های اخلاقی دربارهتاثیر گیاه خواری بر رشد وشبیه سازی سیستم های کوانایران بزرگتغییر عمودی سر انسان از پهندسه، نمایشی از حقیقتماده ی تاریکارزش های حقیقی ارزش های غدیسک گردنوقتی ناراحتی چیکار میکنیحس و ادراک قسمت چهل و دومبقا در ازای بیماریدرک و احساسکی غایب شدی تا نیازمند دلمبتکران خودشکوفابخش های تنظیمی ژنومراه پیروزی در زندگی چیستپرورش مغز مینیاتوری انساALS نگاهی کامل بر بیماری وتو با همه چیز در پیوندینقش نظریه تکامل در شناساسیلی محکم محیط زیست بر انافسردگی و ساختار مغزنگاه از بیرون مجموعهمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر مغزصبور باشاپی ژنتیکجنسیت و تفاوت های بیناییهوش مصنوعی اکنون می تواناز کجا آمده ام و به کجا میدانشمندان روشی برای تبدیویروس مصنوعیحس و ادراک قسمت پنجاه و شبه جای محکوم کردن دیگران درختان اشعار زمینکار با یگانگی و یکپارچگیمدل هولوگرافیک تعمیم یافبرای پیش بینی آینده مغز درشد مغز علت تمایل انسان ببرای اولین بار دانشمندانرشد در سختی استآن چیزی که ما جریان زمان فیزیک هوشیاریتولترودیننقش ذهن و شناخت در حوادث سیستم تعادلی بدنامید نجاتنابینایی در نتیجه ی گوشی منبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر درجه حرارت بر عملکضعیف و قویابزار بقا از نخستین همانجهان یکپارچههوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تداروی جدید میاستنی گراویواکسن های شرکت فایزر آمرحس و ادراک- قسمت پنجاه و بی نظمی مقدمه شناختذهن هوشیار در پس ماده ی مکشف مکانیسم عصبی خوانش پمرگ تصادفیبرخی اطلاعات روانشناسی مزمزمه ات مانده در گوشمآینده ی علم و فیزیک در60 ثفراموشی و مسیر روحانیتوهمات و شناخت حقیقتسایه ی هوشیارینقص های سیستمی ایمنیانواع سکته های مغزینخاع ما تا پایین ستون فقرمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمتاریکی و نورعقل در جهان جدید، عجیب اسابزار بقای موجود زنده از جهانی در ذهنهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز تداروی ضد تشنج با قابليت توابسته به دوستی این و آن خواندن، دوست روزهای سختبیماری کروتز فیلد جاکوبرفلکس وتری با توضیح دکتر گوهر با نظر دیگران سنگ نممستند جهان متصلبررسی سیستم تعادلی بدن ازونا به وسیله ویروس ابله آیا کیهان می تواند یک شبیفضا و ذهن بازتیکاگرلور داروی ضد انعقاسخن و سکوتچندجهانیانرژِی برای ایجاد اضطرابچرا ارتعاش بسیار مهم استمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتداوم مهم است نه سرعتعلت خواب آلودگی بعد از خوابزارهای بقا از نخستین هخوش خیالی و خوش بینیجایی خالی نیستهوش مصنوعی، کیفیت فریب ماز تکینگی تا مغز، از مغز در هم تنیدگی کوانتومی و دیک پیشنهاد خوب برای آسان بیماریهای تحلیل عضلانی ارهبر حقیقیگاهی در پارکینسون باید پمعادله ها فقط بخش خسته کنبعد از کرونا دلخوشی بیهوزبان نیاز تکاملی استآیا جهش های ژنتیکی، ویروقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصتکامل تکنولوژیسردرد میگرن در کودکاننوار مغز مشاهده ی غیر مستتراشه ی بیولوژِیکاهمیت کنترل خشمچسبیدن به خود، مانع بزرگ مهندسی بدنعبارت های مبهم مانند انراثرات مضر ماری جواناخدایا جز تو که را دارمحقیقت قربانی نزاع بین بی هوش عاطفی بیشتر در زناناز سایه بگذردرمان های اسرار آمیز در آژن یا نقشه توسعه مغز و نقبیشتر کمردردها نیازی به روح و آب حیاتتفاوتهای جنسیتی راهی براپول و شادیمغز و قلب در جنین موش مصنسفر فقط مادی نیستآب زندگی است قسمت اولقدرت ذهنتئوری تکامل امروز در درمشناخت حقیقت یا آرزوهای گنوبت کودکانتشنج و حرکات شبه تشنجی قاهفت چیز که عملکرد مغز تو میگرن و پروتئین مرتبط با غار افلاطوناختلال در شناسایی حروف و دنیا فریب و سرگرمیحمایت از طبیعتاستفاده از سلول های بنیاهیچ کاری نکردن به معنی چیدرمان تومورهای مغزی با اکلام، در تحولی شگفت آور بباد و موجروش هایی ساده برای کاهش اپیوند سر آیا ممکن استتلاشی برای درمان قطع نخامغز ابزار برتر بقاسلول های بدن تو پیر نیستنآرزوها را کم کنلایو دوم دکتر سید سلمان فتاثیر ژنها بر اختلالات خشگفت نیست من عاشق تو باشماین بیمار را باید چه کار نیکولا تسلاتضادهای علمیهمیشه راهی هستما انسانها چه اندازه نزدارتباط میکروب روده و پاردونپزیل در بیماران قلبی هر حرکت خمیده می شود و هر حرکات چشم، ترجمه کننده ی اصول توسعه ی یک ذهن کاملدرمان سرطان با امواج صوتکندر علیه سرطانبحثي درباره هوش و تفاوتهریسدیپلام تنها داروی تایپپوگستتنفس بدون اکسیژنمغز، فقط گیرندهسندرم گیلن باره به دنبال آشتی بهتر استچگونه واکسن کرونا را توزملاحظات بیهوشی قبل از جرتاثیر گیاه خواری بر رشد وشبکه های مصنوعی مغز به درایرادهای موجود در خلقت بتغییرات منطقه بویایی مغزهنر فراموشیارزش حقیقی زبان قسمت اولدیستونی قابل درمانوقتی پر از گل شدی خودت را حس و ادراک قسمت چهل و سومبقای حقیقی در دور ماندن ادرک کنیم ما همه یکی هستیمکیهان خود را طراحی میکندمتواضع باشبخش بزرگی حس و ادراک ما اراه انسان شدن، راه رفتن وپرکاری تیروئیدNVG 291تو با باورهایت کنترل میشنقش هورمون های تیروئید دسینوریپا داروی ترکیبی ضداقلیت خلاقنگاه از دور و نگاه از نزدمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکصبور باشابتدا سخت ترین استجنسیت و تفاوت های بیناییهوش مصنوعی از عروسک های باز کسی که یک کتاب خوانده دانش، قفل ذهن را باز میکنویروس های باستانی، مغز محس و ادراک قسمت بیست و چهبه جای تولید، بیشتر گوش کدرد و درسکارهای کوچک، بی ارزش نیسمدل های ریز مغز مینی برینکارهایی بیش از طراحی و گپمدیون خود ناموجودبرای بقا به جایی فراتر ازرشد، رسیدن به یک هدف نیستآنچه می دانم، آنچه را میخفیزیک و هوشیاریتومورها و التهاب مغزی عانقش روی و منیزیم در سلامتسیستم دفاعی بدن علیه مغز امید یا ناامیدی؟ناتوانی از درمان برخی ویمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر درجه حرارت بر عملکطلوع و حقیقتابزار بقا از نخستین همانجهان کنونی و مغز بزرگتریهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تداروی جدید کنترل قند خونواکسن کووید 19 چیزهایی که حس و ادراک- قسمت بیست و پبی هیچ می ایی و بی هیچ میرذهن و زندگیکشف مکانیسمی پیچیده در بمرگ عاطفه و محبتبرخی بیماری ها که در آن بزنان باهوش ترآینده با ترس جمع نمیشودفراموشی آرمانتوکل بر خداسایه را اصالت دادن، جز فرنقص در تشخیص هیجانات عامانیس بی کساننخاع درازتر یا کوتاهتر کمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاریکی خواهد ترسیدعقل سالمابزار بقای موجود زنده از جهان، تصادفی نیستهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز تداروی ضد تشنج توپیراماتوابستگی یعنی قلادهخواب و بیداری نوسانی مغزبیماری گیلن باره و بیماررفتار مانند بردهگویید نوزده و ایمنی ساکتمشکل از کجاستبررسی علل کمر درد در میانزیان غذاهای پرچربآیا گذشته، امروز وآینده فضای قلب منبع نبوغ استتیروفیبان موثر در سکته ی سخن پاک و ثابتنه ناامیدی بلکه ارتقاانسولینچرا به هم اعتماد نمیکنیممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتداخل مرزها و صفات با بینعماد الدین نسیمی قربانی ابزارهای بقا ازنخستین همخوشبختی چیستجاذبههوش مصنوعی، اتفاقات و تحاز تکامل تا مغز از مغز تا در هر سوراخی سر نکنیک آلل ژنتیکی که از نئاندبیماری، رساله ای برای سلروی و منیزیم در تقویت استگذر زمان کاملا وابسته به معجزه های هر روزهبعد از کرونا دلخوشی بیهوزبان و کلمه حتی برای کسانآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجقانون مندی نقشه ژنتیکی متکامل جریان همیشگی خلقتسردرد میگرنی در کودکاننوار مغز با توضیح دکتر فاتربیت کودکان وظیفه ای مهاهرام مصر از شگفتی های جهنسبت ها در کیهانمهربانی، شرط موفقیتعجول نباشاجزای پر سلولی بدن انسان خرما منبع بسیار خوب آنتی حقیقت آنطور نیست که به نظهوش عاطفی در زنان بیشتر ااز علم جز اندکی به شما دادرمان های بیماری آلزایمرژن درمانی در درمان چاقیبیشتر علم، در نادانسته هروح در جهانی دیگر استتقلید مرحله ای نسبتا پیشپول و عقیدهمغز و هوش، برترین ابزار بسفر نامه سفر به بم و جنوب آب زندگی است قسمت دومقدرت شناختی انسان، محدودتئوری تکامل در پیشگیری و شناخت درون، شناخت بیرون؛ای نعمت من در زندگیمنور از عمق تاریکیتشنج به صورت اختلال رفتاهفت سین یادگاری از میراث میگرن و خوابغرور و علماختلالات مخچهدنیا مکانی بسیار اسرارآمحوادث روزگار از جمله ویراستفاده از سلول های بنیاهیچ کس مانند تو نگاه نمیکدرمان تشنجکلرال هیدرات برای خوابانباد غرور و سر پر از نخوت وروش استفاده از بالش طبیپیوند سر برای چه بیمارانتلاشی تازه برای گشودن معمغز از بسیاری حقایق می گرسلول بنیادی و ای ال اسآزمون تجربی، راهی برای رلازم است هیچ کاری نکنیدتاثیر کلام در آیات کلام بشگفت انگیز بودن کیهاناینکه به خاطرخودت زندگی نیاز به آموزش مجازی دیجیتظاهر خوابیده ی مادههمیشه عسل با موم بخوریمما اکنون میدانیم فضا خالارتباط ماده و انرژیدوچرخه در کاهش دردهای کمهرچیز با یک تاب تبدیل به حرکت چرخشی و دائمی کیهاناصول سلامت کمردرمان ضایعات نخاعیکو کیو تن coQ10بحثی جالب درباره محدودیتریشه های مشترک همه ی موجوپایان، یک آغاز استتنها مانع در زندگی موارد مغز، همه ی واقعیت را نمیبسندرم پیریفورمیسآغاز فرایند دانستنچگونه آن شکری که می خوریمممانتین یا آلزیکسا یا ابتاثیر گیاه خواری بر رشد وشبکیه های مصنوعیایستادن در برابر آزادی بتغییرات مغز پس از 40 سالگیهنر حفظ گرهارزش حقیقی زبان قسمت دومدژا وو یا اشنا پنداریوقتی تو از یاد گرفتن باز حس و ادراک قسمت نهمبلندی در ذهن ما درک بلندیدرک احساسات و تفکرات دیگکیهانِ هوشیارِ در حال یامجموعه های پر سلولی بدن مبخش بزرگتر کیهان ناشناختراه بی شکستپراسینزوماب در پارکینسوفقر داده ها در هوش مصنوعیتو باید نیکان را به دست بنقش هورمون زنانه استروژنسیناپس، شگفتی خلقتاقیانوس نادانینگاه از درون قفس یا بیرونمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکصبر لازمه ی پیروزی استابتدایی که در ذهن دانشمنجهل مقدسهوش مصنوعی از عروسک های باز آغاز خلقت تا نگاه انسادانش، یک انسان را ناسازگویرایش DNA جنین انسان، برحس و ادراک قسمت بیست و یکبه خوبی های دیگران فکرکندرد باسن و پا به دلیل کاهدرد زانو همیشه نیاز به جرکاربرد روباتهای ريزنانومدیریت اینترنت بر جنگبرای تمدن سازی، باید در بز گهواره تا گورآنچه ناشناخته است باید شفیزیک آگاهیتومورهای نخاعینقش روزه داری در سالم و جسکوت و نیستیامید جدید بر آسیب نخاعیناتوانی در شناسایی چهره منبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رو ح و روان بر جسمطلای سیاهابزار بقا از نخستین همانجهان کاملی در اطراف ما پرهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تداروی جدید آلزایمرواکسن کرونا و گشودن پنجرحس و ادراک- قسمت شصت و چهبی ذهن و بی روحذهن و شیمی بدنکشف ژن جدید، می تواند گستمرگی وجود نداردبرخی بیماری های خاص که بدزنجیرها را ما باید پاره کآیا فراموشی حتمی استفرایند پیچیده ی خونرسانیتوپیراماتساخت سلول عصبی حتی پس از نقطه ی رسیدن به قلهانگشت ماشه اینخستین تمدن بشریمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاریخ همه چیز را ثبت کردهعقلانیت بدون تغییرابزار بقای موجود زنده از خواص انارجهش های ژنتیکی مفید در ساهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز تداروی ضد جنون در درمان تیواسطه ها د رمسیر ایجاد مغخواب زمستانی سلول های سربیماری آلزایمر، استیل کورفتار وابسته به شکلگوش دادن بهتر از حرف زدنمشکلات نخاعیبرطرف کردن خشونت را از خازیباترین چیز در پیر شدنآیا پیدایش مغز از روی تصافضای خالی ای وجود نداردتکلم در گیاهانسخت ترین حصارنه به اعدامانسولین هوشمندچرا بیماری های تخریبی مغمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمترقی واقعی یا شعار ترقیعنصر اصلی تعیین واقعیتابزارهای بقای موجود زندهخوشبختی دور از رنج های مجاذبه و نقش آن در شکلگیریهوش احساسیاز تکامل تا مغز، از مغز تدر والنتاین کتاب بدید همیک جهش ممکن است ذهن انسانبیمارستان هوش مصنوعیرویکردهای جدید ضایعات نخگذشته را دفن کنمعجزه ی چشمتفکر قبل از کارزبان و بیان نتیجه ساختماآیا خداباوری محصول تکاملقانون گذاری و تکاملتکامل داروینی هنوز در حاسردرد و علتهای آننوار مغز ترجمه رخدادهای ترجمه فعالیت های عضله به اولویت بندی ها کجاستنسبت طلایی، نشانه ای به سموفقیت هوش مصنوعی در امتعدم توقف تکامل در یک اندااجزایی ناشناخته در شکل گخسته نباشی باباحقیقت افرادهوش عاطفی در زنان بیشتر ادرمان های بیماری اس ام ایژن ضد آلزایمربا همه مهربان باشروح رهاییتقلید از روی طبیعتپوست ساعتی مستقل از مغز دمغز و اخلاقسفر به مریخ در 39 روزآب زندگی است قسمت سومقدرت عشقتئوری جدید، ویران کردن گشناسایی تاریخچه ی تکاملیای همه ی وجود مننور درونتشنج عدم توازن بین نورون هم نوع خواری در میان پیشیمیگرن و روزه داریغربال در زندگیاختلالات حرکتی در انساندنیای شگفت انگیز کوانتومحکمت الهی در پس همه چیزاستیفن هاوکینگ در مورد ههیچ کس حقیقت را درون مغز درمان جدید ALSکم کردن کالری روشی سودمنبار مغز بر دو استخوانروش جدید تولید برقپیوند سر، یکی از راه حلهاتلاشی جدید در درمان ام اسمغز به تنهایی برای فرهنگ سلول بنیادی در درمان ایدآزمون ذهنی گربه ی شرودینلبخند بزن شاید صبح فردا زتاثیر کپسول نوروهرب بر نشگفت زده و حیران باشاینکه خانواده ات سالم بانیروی پنجم در طبیعتتظاهری از ماده است که بیدهمیشه، آنطور نیست که هستما از اینجا نخواهیم رفتارتباط متقابل با همه ی حیدوچرخه سواری ورزشی سبک و هرگز از زندگی یا امکاناتحس متفاوتاضطراب و ترسدرمانهای بیماری پارکینسکوچ از محیط نامناسببحثی در مورد نقش ویتامين ریشه های مشترک حیاتپاکسازی مغزتنها در برابر جهانمغزتان را در جوانی سیم کشسندرم پیریفورمیسآغاز فصل سرما و دوباره تکچگونه انتظارات بر ادراک من و وجود توهمیتاثیر گیاه خواری بر رشد وشباهت مغز و کیهاناکنون را با همه ی نقص هایتغییرات آب و هوایی که به هنر دانستنارزش حقیقی زبان قسمت سومدژاوو یا آشناپنداریوقتی خودت را در آینه دیدیحس و ادراک قسمت چهارمبلوغ چیستدرک تصویر و زبان های مخلتکیست هیداتید مغزمجرم، گاهی قربانی استبخش دیگری در وجود انسان هراه طولانی را به سلامت گذپرتوهای صادر شده از سیاهفلج نخاعی با الکترودهای تو برای خزیدن خلق نشده اینقش ویتامین K در ترمیم اسسیگار عامل افزایش مرگ ومالکترومغناطیس شنوایی و هنگاه از درون مجموعه با نگمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکصبر و واقعیتابتذال با شعار دینجهان فراکتالهوش مصنوعی از عروسک های باز انفجار بزرگ تا انفجار دائما بخوانویشن پروحس و ادراک قسمت بیست و دوبه خودت مغرور نشودردهای سال گذشته فراموش کاربرد روباتهای ريز، در مدیریت اضطراب، از مهمتریبرای خودآگاه بودن تو بایزمین در برابر عظمت کیهانآنچه واقعیت تصور میکنیم فیزیکدانان ماشینی برای تتومورهای ستون فقراتنقش رژیم غذایی بر رشد و اسکوت، پر از صداامید درمان کرونا با هماننادیدنی ها واقعی هستندمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر روده بر مغزطوفان فقر و گرسنگی و بی سابزار بقا از نخستین همانجهان پیوستههوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تداروی جدید آلزایمر تاییدواکسن کرونا از حقیقت تاتحسن یوسف باغچه ی منبی سوادی در قرن 21کشف ارتباط جدیدی از ارتبمراقب خودتون و خانواده هبرخی توجهات در ببمار پارزندگی فعال و مثبت روند آلآیا ممکن است موش کور بی مفرایند تکامل و دشواری هاتوانایی مغز و دیگر اجزای ساخت شبکه عصبی مصنوعی با نقطه ای بود و دگر هیچ نبوانگشت نگاری مغز نشان میدنخستین تصویر از سیاهچالهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاریخ، اصیل نیست و ساخته عقیده ی بی عملابزار بقای موجود زنده از خواص اردهجهش های ژنتیکی غیر تصادفهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز تدارویی خلط آوروبینار اساتید نورولوژی دخواب سالم عامل سلامتیبیماری الزایمررفتار اجتماعی انسان، حاصگوشه بیماری اتوزومال رسسمشکلات بین دو همسر و برخیبزرگ فکر کنزیباترین چیز در افزایش سآیا آگاهی پس از مرگ از بیقفس دور خود را بشکنتکنولوژی های جدید و حالتسخت ترین کار، شناخت خود انه به اعدامانسان قدیم در شبه جزیره عچرا حیوانات سخن نمی گوینمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتروس جریان انرژیعوامل موثر در پیدایش زباابزارهای بقای از نخستین خیالپردازی نکنجبران از دست رفته هاهوش احساسیاز تکامل تا مغز، از مغز تدر یک فراکتال هر نقطه مرکیک رژیم غذایی جدید، می توبیندیشرویا و واقعیتگر جان به جز تو خواهد از خمعجزه ی علمتفکر ترکیبی در هوش مصنوعزبان و بیان، در سایه پیشرآیا دلفین ها می تواند از قانون جنگلتکامل داروینی هنوز در حاسردرد به دلیل مصرف زیاد منوار مغز در فراموشی هاترجمه ی فعالیت های عضله باولین قدم شناخت نقص های خنشانه های گذشته در کیهان موفقیت در تفکر استعدم تعادل دوپامین، فقط باحیای بینایی نسبی یک بیمخطا در محاسبات چیزی کاملحقیقت انسانهوش عاطفی رمز آزادگیدرمان های جدید ALSژنها نقشه ایجاد ابزار هوبا هوش مصنوعی خودکار روبروزه داری متناوب، مغز را تقلید از طبیعتپوشاندن خود از نورمغز و اخلاقسفر به درون سفری زیباآب، زندگی است(قسمت پنجم)قسم به فقرتا 20 سال آینده مغز شما به شناسایی زبان حیوانات با ای آنکه نامش درمان و یادشنوروفیبروماتوزتشویق خواندن به کودکانهمه چیز موج استمیگرن سردردی ژنتیکی که بمقالاتاختلالات صحبت کردن در اندنیایی پر از سیاهچاله حافظه میتواند بزرگترین داستیفن هاوکینگ در تفسیر هیچ اندر هیچدرمان جدید مولتیپل میلومکمی زاویه ی دیدت را عوض کبار بزرگ ایستادن بر دو پاروش صحبت کردن در حال تکامپیوندهای پیچیده با تغییرتمایل زیاد به خوردن بستنمغز بیش از آنچه تصور میشوسلول بنیادین از مخاط بینآزمون ذهنی گربه شرودینگرلحظات خوش با کودکانتاثیر کپسول نوروهرب بر تشگفتی های نقشه ی ژنتیکیاین، فقط راه توستچیز جدید را بپذیرتعویض دارو در تشنجهمکاری یا رقابتما اشیا را آنطور که هستندارتباط چاقی و کاهش قدرت بدوپامین قابل حل در آبهز ذره، یک دنیاستحس چشایی و بویاییاطلاع رسانی اینترنتیدرماندگی به دلیل عادت کرکوچک شدن مغز از نئاندرتابحثی در مورد نقش کلسیم و ریشه های اخلاقپارادوکس ها در علمتنهاییمغزتان را در جوانی سیمکشسندرم پای بی قرارآغاز مبهم آفرینشچگونه به سطح بالایی از هومن کسی در ناکسی دریافتم تاثیر گیاه خواری بر رشد وشباهت مغز با کیهان مادیاکوییفلکستغییرات تکاملی سر انسان هنر رها شدن از وابستگیارزش خود را چگونه میشناسدگرگونی های نژادی و تغییوقتی خورشید هست شمع به کاحس و ادراک قسمت نوزدهمبلعیدن ستاره توسط سیاهچادرک حقیقت نردبان و مسیری کیست کلوئید بطن سوممحل درک احساسات روحانیبخشیدن دیگران یعنی آرامشرابطه تشنج و اوتیسمپرتوزایی از جسم سیاهفلج بل، فلجی ترسناک که آنتو تغییر و تحولینقش ژنتیک در درمان اختلاسیاهچاله هاالکتروتاکسی(گرایش و حرکنگاه حقیقی نگاه به درون امنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکصبر بسیار بایدابداع دی ان ای بزرگترین دجهان قابل مشاهده بخش کوچهوش مصنوعی از عروسک های باز بار خود بکاه تا پرواز دارچینواقعیت فیزیکی، تابعی از حس و ادراک قسمت بیست و سوبه خودت نگاه کن