از تکینگی تا مغز از مغز تا سیاهچاله فضایی قسمت شانزدهم

از تکینگی تا مغز از مغز تا سیاهچاله فضایی- قسمت شانزدهم

از ابتدای پر چگال و پرحرارت- که شاید حجم آن نزدیک به صفر و چگالی آن نزدیک به بی نهایت بود- تا مغز حجیم کنونی- که بار دیگر می کوشد با چین خوردگی های فراوان خود، رو به سوی همان حجم اندک ابتدایی داشته باشد- راهی پر فراز و نشیب طی شده است.

و این تصور که مغز کنونی با حجمی بزرگ، بتواند سریعا به آن نقطه تکینگی نخستین و یا حتی واسطه های مسیر تکینگی تا مغز برسد، انتظار بیهوده ای است. معرفت و شناخت حاصل شده با ابزار هوش، باید در همان مسیری گام بردارد که سیر نزولی از تکینگی تا مغز، طی کرده است ولی این بار به دلیل ورود بخشی غیر مادی در موجود انسان- که میتواند فاصله ها را با سرعت های انتقالی هزاران برابر سریعتر از سرعت در عالم ماده بپیماید- میتوان انتظار حرکتی سریعتر را در مسیر صعودی برعکس، داشت.

ولی آنچه مسلم است هرچقدر هم معرفت ها و شناخت ها با سرعتی نزدیک به بی نهایت به سوی ابتدا حرکت کند و هرچقدر معرفت ها و شناخت های ما بیشتر شود، باز آنچه می توان گفت عبارتنمیدانماست و کشفیات جدید دانشمندان فسیل شناس و باستان شناس- که با وجود پیشرفتهای علمی فراوان، هر روز واسطه های بیشتری را در مسیر رو به نزول تا انسان مادی امروز کشف میکنند- گویای این مطلب است.

آنچه از گذشته، نمی دانیم آنقدر زیاد و پیچیده است که ممکن است ما با کشفیات جدید خود، گذشته ای کاملا متفاوت بیافرینیم و حتی گذشته تاریخ، مدیون نوع نگاه و پیشرفت های معرفتی ماست.

آنچه میدانیم، حجابی بر آن چیزهایی است که نمیدانیم و این ندانستن ها محدود به آینده نیست بلکه گذشته را هم در بر میگیرد و چرا اینطور نباشد در حالیکه ابزار معرفتی ما در جهانی است که در آن، مفهوم زمان و مکان، متفاوت از مفهوم زمان و مکان عالم مادی ماست.

تو نه فقط میتوانی آینده خود را دگرگون کنی، بلکه میتوانی گذشته را هم دگرگون کنی و نوع نگاه ما فقط بر رفتار ذرات کوانتومی در آینده، موثر نیست حتی بر رفتار ذرات کوانتومی در آینده، موثر است.

گمان میکنی جرمی کوچکی در حالی که بزرگترین جهان، در درون توست!

جمجمه ای با عمر چهار میلیون سال، تصور شایع قدیمی در مورد تکامل را به مبارزه میطلبد!

پژوهشگران در اتیوپی جمجمه ای را از پیشینیان انسان و میمون های شبیه انسان کشف کردند که عمر آن به سه میلیون و هشتصد هزار سال قبل میرسد و کشف جدید، دیدگاه قدیمی در مورد چگونگی تکامل انسان از پیشینیان شبیه میمون را به چالش میکشد و شاید لازم باشد در مورد اندیشه رایج فعلی- که میگوید میمونی به نام لوسی در میان گونه هایی بوده است که در ایجاد اولین انسان بر زمین نقش داشته است- بازنگری شود.

مجله علمی نیچر پژوهشی را در مورد این اکتشاف منتشر کرده است. پروفسور یوهانس هیلی-سیاسیجمجمه ای را در میرو دوراکشف کرده است و این منطقه ای در ایالت عقار اتیوپی است.

و این دانشمند- که در موزه تاریخ طبیعی کلیفلنددر ایالت اوهایو در آمریکا کار میکند- میگوید او سریعا اهمیت موضوع را فهمیده است. و هیلی-سیلاسی گفت: از آنچه دیدم بسیار شگفت زده شدم و با خودم گفتم آیا واقعا من هستم که این را می بینم؟! و وقتی فهمیدم این آن چیزی است- که خوابش را دیدم- احساس خوشبختی کردم.

پروفسور میگوید: این جمجمه بهترین نمونه از پیشینیان شبیه به میمون انسان، بوده است و او اوسترالپتیکوس انامنسیس نام داشت و روی دو پا راه میرفت و ممکن است تاریخ آن به 4.2 میلیون سال قبل برگردد و تصور میشود اوسترالپتیکوس انامنسیس جد مستقیم گونه های جدید و پیشرفته ای است که اوسترالپتیکوس افارنسیس نامیده میشود و آن، به نوبه خود اولین انسانی است که با نام هوموروی زمین زندگی میکرد و این گونه همه فرزندان کنونی آدم را در بر میگیرد.

و بقایای جمجمه شامل فک و دندان هاست به طوری که تشخیص خصوصیات این انسان ابتدایی به صورت کامل، دشوار است و این جمجمه اهمیت زیادی دارد زیرا طبیعت غذاهایی- که انسان ابتدایی می خورده است- و حجم مغز و شکل صورت آنها را مشخص میکند.

اولین ساختار افارنسیس در سال 1974 کشف شد و کشف آن بسیار مهم بود و پژوهشگران، نام لوسی را روی آن گذاشتند. و فرقه البیتس در موسیقی های خود از این نام استفاده میکردند(لوسی در آسمان با الماس)و گروهی از پژوهشگران این شعر را روی دیوارهای این فرقه پیدا کردند. و لوسی مورد توجه بود زیرا اولین میمون بود که بر دو پا راه میرفت. ولی پروفسور فرد سبورکه در موزه طبیعی لندن کار میکرد و پژوهش را در مجله نیچرمنتشر کرد، گفت انامنسیسشکل و شمایل دیگری در حلقه تکامل انسان خواهد بود.

و علت آنکه اکنون به آن توجه میشود این است که انامنسیس و افارنسیس- آنطور که تصور میشود- همزمان بوده اند. این تصور سبب میشود تفسیر نتایج را دوباره بازنگری کنیم، زیرا مورد کشف شده جدید، د

ارای برخی اجزاست و این اجزا در جمجمه ای دیده شدهاست که به 3.9میلیون سال قبل و انامنسیس برمی گردد- و دانشمندان اکنون میتوانند ببینند اینها در حقیقت بقایای افارنسیس است و این سبب میشود اصل این گونه را در دوره ای دورتر در تاریخ گذشته ببینیم و اکنون به نظر میرسد این دو گونه در زمانی واحد- که از یکصد هزار سال قبل کمتر نیست- با هم زندگی میکردهاند و شاید آنچه بیشتر رخ داده است آنکه انامنسیسخودش را از بقیه جدا کرده است و در طول زمان، به دلیل سازگاری با شرایط محیطی به افارنسیس تحول یافته است و دو مجموعه پیش از آن- که بقایای انامنسیس از میان برود- با هم زندگی میکردهاند. و اهمیت این نتیجه از آنجاست که اشاره میکند، ممکن است این گونه با گونه های دیگر قدیمی تر، از میان انسان نماهای شبیه انسان، همزمان بوده باشند یعنی تعدادی مسیرهای محتمل برای تکامل وجود دارد که به انسان اول رسیده است و فقط یک مسیر نیست.

ساکنان اصلی منطقه خاورمیانه چه کسانی بودهاند؟ این بحث و جدال جدیدی است که باید پاسخ داده شود.

پروفسور هیلی-سیاسی میگوید: برای مدتی طولانی افارنسیس بهترین نماینده از اجداد فرزندان آدم به حساب می آمد ولی اکنون اینطور نیست اکنون میتوانیم قبل از آن را هم ببینیم و میتوانیم همه گونه هایی را- که شاید در آن وقت تاریخی وجود داشت- بشناسیم. و هر کدام را مورد بررسی قرار دهیم و بدانیم کدام یک از آنها انسان اول بوده اند.

و اصطلاح حلقه مفقوده، دانشمندان انسان شناسی را دیوانه کرده است؛ به خصوص وقتی آن را از برخی روزنامه نگاران میشنوند که آن را برای توصیف موجودی- که بخشی میمون و بخشی انسان است- به کار میبرند. دانشمندان میگویند حلقه مفقود شده بسیاری در سیر تکامل انسان وجود دارد و انامنسیس در سلسله اکتشافات جدید، بیان میکند خطی که انسان جدید از آن منشأ گرفته است هرگز آسان و روان نبود. بلکه پیچیده تر و شایسته توجه بیشتر بوده است. این فسیل، تکامل انسان را از پیشینیان کاملا متفاوت انسان- که در جاهای مختلف پیدا شده اند- روایت میکند و آنها آنقدر قابل انعطاف و باهوش بوده اند تا بتوانند بر فشارهایی- که از تغییرات آب و هوایی و محیطی و قحطی ایجاد میشود- مقابله کنند و تکامل یابند و به گونه فعلی ما برسند.

همیشه، آنطور نیست که هستضررهای مصرف شکر و قند بر از نخستین همانند سازها تحس و ادراک قسمت سی و هشتمبه نادیدنی ایمان بیاورهشت توصیه برای کاستن از ددانش، قفل ذهن را باز میکنکودکان گذشته به آینده فکبرین نت به جای اینترنتپرورش مغز مینیاتوری انسادرد زانو همیشه نیاز به جرتولید سلولهای جنسی از سلفناوری هوش مصنوعی نحوه خمغز در تنهایی آسیب میبینزمان و گذر آن سریع استالگو و عادت را بشکن و در اتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانمنابع انرژی از نفت و گاز چگونه واکسن کرونا را توزسانسور ذهنجهان پیوستههنر رها شدن از وابستگیظرفیت مغز چقدر استاز تکینگی تا مغز و از مغز ویتامین E در چه مواد غذایخلا، خالی نیستبهبود حافظه پس از رخدادهداروی جدید میاستنی گراویکاهش سن بیولوژیکی، تنها برخی اختلالات عصبی مثانهآن چیزی که ما جریان زمان ذهن تو همیشه به چیزی اعتقتوهم جسمفاصله ها در مکانیک کوانتنقش مرکز تنفس سلولی در بیزندگی زمینی امروز بیش از امیدوارینگاه از بیرون مجموعهتاریکی خواهد ترسیدابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت ستارگانی قبل از آغاز کیهجهش تمدنی عجیب و شگفت انسهوش مصنوعی از عروسک بازی علائم عصبی آلزایمر، با ااز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و مجازخواص هندوانهبیماری های میتوکندریداروی ضد تشنج توپیراماتکریستال هامخچه ، فراتر از حفظ تعادلبررسی ژنها در تشخیص بیماآیا فراموشی حتمی استرموزی از نخستین تمدن بشرتیک و اختلال حرکتیفرد یا اندیشهنقش حیاتی تلومر دی ان آ دزیست، مرز افق رویداد هستانتظار گذر تندباد؟چاالش ها در تعیین منبع هوترقی واقعی یا شعار ترقیابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسربرولایزینجدایی خطای حسی استهوش مصنوعی از عروسک بازی عارضه جدید ویروس کرونا ساز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژن ضد کروناخوشبختی چیستبیماری دویکدر هر سوراخی سر نکنگلوئونمرکز خنده در کجای مغز استبعد از کروناآیا پیدایش مغز از روی تصارویا تخیل یا واقعیتتکامل جریان همیشگی خلقتقلب های سادهنقش غذاها در کاهش دردهای زبان جانسوزانسان یک کتابخانه استنخاع درازتر یا کوتاهتر کترجمه ای ابتدایی از اسراابعاد بالاترمنتظر زمان ایده آل نشوشناخت ناشناختهحقیقت خواب و رویاهوش مصنوعی از عروسک تا کمغیرقابل دیدن کردن مادهاز تکامل تا مغز، از مغز تورزش و میگرنخسته نباشی بابابیداری و خواب کدام بهتر ادرمان های بیماری آلزایمرگاهی لازم است برای فهم و مسمومیت دانش آموزان، قماتفاوتهای جنسیتی راهی براآیا دلفین ها میتوانند باروزهای بد باقی نمیماندتئوری تکامل در پیشگیری و قبل از آغازچند جهانی و علمسفرنامه سفر به بم و جنوب اولین تصویر در تاریخ از سچرا به هم اعتماد نمیکنیمشکست حتمیتشخیص آلزایمر سالها قبل احساس گذر سریعتر زمانموسیقی نوحافظه و اطلاعات در کجاست هوش بشری تهدید برای بشریاستفاده از هوش مصنوعی در یادگیری مهارت های جدید ددنیای شگفت انگیز کوانتومباور و کیهان شناسیدرمان تشنجپنج اکتشاف شگفت آور در مومطالعه ای بیان میکند اهدروشی جدید در درمان قطع نختلاشی برای درمان قطع نخاآتاکسیتاثیر کلام در آیات کلام بلووفلوکساسینچهار ساعت پس از کشتار خوکسلاح و راهزنیایمپلانت نخاعی میتواند دنسبت ها در کیهانشبیه سازی میلیون ها جهان تعامل انسان با هوش مصنوعاداراوون تنها داروی تاییمیدازولام در درمان تشنج حس و ادراک قسمت 75هوشیاری و وجوددونپزیل در بیماران قلبی اصل علت و تاثیرکل اقیانوس در یک ذرهبترس از اینکه کسی، به درگدرمان ضایعات نخاعیپیوند سر برای چه بیمارانمغز مانند تلفن استرژیم غذایی حاوی تخم مرغ وتنفس بدون اکسیژنآزار حقیقیتاثیر گیاه خواری بر رشد ولزوم سازگاری قانون مجازانوار عصب و عضله برای تاییسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتغذیه بر ژنها تاثیر داردایا این جمله درست است کسیهم نوع خواری در میان پیشیشعار و عملارتباط بین هوش طبیعی و هوماپروتیلینحس و ادراک قسمت هشتاد و ناعتماد به خودهاوکينگ پیش از مرگش رسالدیستونی قابل درمانکنگره بین المللی سردرد دبحران ذهن فیلمی قابل تامدرک تصویر و زبان های مخلتتو انسانی و انسان، شایستپایان، یک آغاز استمغز انسان برای شادمانی طرجزخوانی هایی که امروز بافت هوشیاری به دنبال کاهتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر میدانی مصیبت بزرگتر منابع انرژي پاک سرچشمه حنوشیدن چای برای مغز مفید سیاره ی ابلهانجهان موازی و حجاب هاسیاره ابلهانجهان ما میتواند به اندازهمکاری یا رقابتضررهای شکر بر سلامت مغزاز نخستین همانند سازها تحس و ادراک قسمت سی و ششمبه هلال بنگرو هر کس تقوای خدا پیشه کندانش، یک انسان را ناسازگکودکان خود را مشابه خود تبرای یک زندگی معمولیپرکاری تیروئیددردهای سال گذشته فراموش تولترودینفواید روزه داری متناوبمغز را از روی امواج بشناسزمان و صبرالگوی بنیادین و هوشیاریتاثیر رو ح و روان بر جسمابزار بقا از نخستین همانمنابع بی نهایت انرژی در دچگونه آن شکری که می خوریمساهچاله ها تبخیر نمیشودجهان پر از چیزهای اسرار آهنر، پر کردن است نه فحش دعقل مجادله گراز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کاخلاصه ای از مطالب همایش مبهداشت خوابداروی جدید کنترل قند خونکایروپاکتیک چیستماست مالیبرخی اصول سلامت کمرآنچه می دانم، آنچه را میخذهن خود را مشغول هماهنگیتوهمات و شناخت حقیقتفاصله ی همیشگی تصویر سازنقش نگاه از پایین یا نگاهزندگی زودگذرامیدواری و مغزنگاه از دور و نگاه از نزدتاریخ همه چیز را ثبت کردهابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت سخن نیکو مانند درخت نیکوجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی از عروسک بازی علت خواب آلودگی بعد از خواز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و انعکاسخواص اناربیماری های مغز و اعصاب و داروی ضد جنون در درمان تیکریستال زمان(قسمت اولمخچه ابزاري که وظیفه آن فبررسی بیماری التهابی رودآیا ممکن است موش کور بی مرمز و رازهای ارتباط غیر کتیکاگرلور داروی ضد انعقافرد حساس از نظر عاطفی و بنقش خرچنگ های نعل اسبی درزاویه نگاه ها یکسان نیستانحراف و حقیقتنابینایی در نتیجه ی گوشی تروس جریان انرژیابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسردرد میگرنجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک بازی عبارت های مبهم مانند انراز تکینگی تا مغز- از مغز واکسن دیگر کرونا ساخته شخوشبختی دور از رنج های مبیماری دیستروفی میوتونیدر والنتاین کتاب بدید همگمان میکنی جرمی کوچکی در مرگ چیستبعد از کروناآیا آگاهی پس از مرگ از بیرویا حقی از طرف خداتکامل داروینی هنوز در حاقلب و عقلنقشه مغزی هر فرد منحصر بهزبان ریشه هایی شناختی اسانسان باشنخستین تمدن بشریترس و آرمان هااتفاق و تصادفمنحنی که ارتباط بین معرفشناخت و معرفت، و نقش آن دحقیقت در علم، هرگز نهایی هوش مصنوعی به کمک هوش طبیغار افلاطوناز تکامل تا مغز، از مغز تورزش بهترین درمان بیش فعخطا در محاسبات چیزی کاملبیرون اصل است یا دروندرمان های بیماری اس ام ایگاهی مغز بزرگ چالش استمسیر دشوار تکامل و ارتقاتقلید مرحله ای نسبتا پیشآیا دست مصنوعی به زودی قاروزهای سختتئوری جدید، ویران کردن گقبل از انفجار بزرگچند روش ساده برای موفقیتسفری به آغاز کیهاناولین دارو برای آتاکسی فچرا بیماری های تخریبی مغشکستن مرز دور مغزتشخیص ایدزاحساسات کاذبموسیقی هنر مایع استحافظه و اطلاعات در کجاستهوش در طبیعتاستفاده از انرژی خلایادگیری هوش مصنوعی، عمیقدنیایی پر از سیاهچاله باید از انسان ترسیددرمان جدید ALSپول و شادیمعمای اخلاقی قطارروشی جدید در درمان نابینتلاشی تازه برای گشودن معآتاکسی فریدریشتاثیر کپسول نوروهرب بر نلوب فرونتال یا پیشانی مغنون و القلمسلسله مباحث هوش مصنوعیایمپلانت استخوانی در آسینسبت طلایی، نشانه ای به سشبیه سازی سیستم های کوانتعداد کلی ذهن ها در جهان ادب برخورد با دیگرانمکان زمان یا حافظه زمانحس و ادراک قسمت 78هوشیاری و افسردگیدوچرخه در کاهش دردهای کماصل عدم قطعیت از کوانتوم کلمات بلند نه صدای بلندبحتی علمی درباره تمایل بدرمانهای بیماری پارکینسپیوند سر، یکی از راه حلهامغز مادران و کودکان در زمرژیم غذایی سالم و ضد التهآزار دیگری، آزار خود استتاثیر گیاه خواری بر رشد ولزوم سازگاری قانون مجازانوار عصب و عضله تعیین محلسوپاپ ها یا ترانزیستورهاثبت و دستکار ی حافظهایا ابزار هوشمندی یا مغز همه چیز موج استصبور باشارتباط شگفت مغز انسان و فماجرای جهل مقدسحس و ادراک قسمت هشتاد و شاعتماد بی موردهاوکينگ پیش از مرگش رسالدژا وو یا اشنا پنداریکنترل همجوشی هسته ای با هبخش فراموش شده ی حافظهدرک حقیقت نردبان و مسیری تو با همه چیز در پیوندیپاکسازی مغزمغز انسان رو به کوچک تر شرحم مصنوعیافتخار انسانتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر نیروی مغناطیس نباشد منابع انرژی از نفت و گاز نوعی سکته مغزی ، وحشتناک اگر نعمت فراموشی نبود بسمنابع انرژی از نفت و گاز نیوالینسیاره ابلهانجهان مادی، تجلی فضا در ذههمانند سازی در انسانضعیف و قویاز نشانه ها و آثار درک شدحس و ادراک قسمت سیزدهمبه کدامین گناه کشته شدندوفور و فراوانیدائما بخوانکودکان را برای راه آماده برای پیش بینی آینده مغز دپراسینزوماب در پارکینسودردی که سالهاست درمان نشتومورها و التهاب مغزی عافواید روزه داری متناوبمغز زنان جوانتر از مغز مرزمان واقعیت است یا توهمالگوبرداری از طبیعتتاثیر روده بر مغزابزار بقا از نخستین همانمنابع جدید انرژیسایه ی هوشیاریجهان پر از چیزهای جادویی هوموارکتوس ها ممکن است دعقل در جهان جدید، عجیب اساز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کا و استخوانخلاصه ای از درمان های جدیبهداشت خواب، رمز حافظه ی داروی جدید آلزایمرکار امروز را به فردا نیندماست مالی با هوش انسانیبرخی اطلاعات روانشناسی مآنچه ناشناخته است باید شذهن خالی از شلوغی افکارتوکل بر خدافتون های زیستینقش نظام غذایی در تکامل مزندگی سلول در بدن، جدای اامیدی به این سوی قبر نیستنگاه از درون قفس یا بیرونتاریخ، اصیل نیست و ساخته ابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت سخن و سکوتجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی از عروسک بازی عماد الدین نسیمی قربانی از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهخواص اردهبیماری های ژنرالیزه ی عصدارویی خلط آورکریستال زمان(قسمت دوم)مخچه تاثیر گذار بر حافظهبررسی سیستم تعادلی بدن اآیا ما کالا هستیمرمز گشایی از اتصالات مغزتیروفیبان موثر در سکته ی فردا را نمیدانیمنقش داروهاي مختلف معروف زاوسکا درمان گوشراندوه در دنیا استناتوانی از درمان برخی ویتری فلوپرازینابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسردرد میگرن در کودکانجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک بازی عجول نباشاز تکینگی تا مغز- از مغز واکسن دیگری ضد کرونا از دخیالپردازی نکنبیماری سلیاکدر یک فراکتال هر نقطه مرکگنجینه ای به نام ویتامین مرگ و میر پنهانبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا امکان بازسازی اندامهرویاها از مغز است یا ناخوتکامل داروینی هنوز در حاقلب یا مغزنقشه های مغزی جدید با جزیزبان شناسی مدرن در سطح سلانسان جدید از چه زمانی پانخستین تصویر از سیاهچالهترسان نیستیاتوبان اطلاعات و پلِ بینمنشأ اطلاعات و آموخته ها شناخت حقیقت یا آرزوهای گحقیقت راستین انسان علم بهوش مصنوعی به شناسایی کاغرور و علماز تکامل تا مغز، از مغز تورزش در کمر دردخطا در محاسبات چیزی کاملبیست تمرین ساده برای جلودرمان های جدید ALSگاهی جهت را عوض کنمسئول صیانت از عقیده کیستقلید از روی طبیعتآیا رژیم غذایی گیاهی سلاروزهای سخت میگذردتا 20 سال آینده مغز شما به قبرستان ها با بوی شجاعتچندین ماده غذایی که ماننسقوط درون جاذبه ای خاص، چاولین دروغچرا حیوانات سخن نمی گوینشگفت نیست من عاشق تو باشمتصویر خورشید یا خود خورشاخلاق و علوم اعصابمیلر فیشر نوعی نادر از گیحافظه ی هوش مصنوعیهوش عاطفی قسمت 11استفاده از سلول های بنیایادگرفتن، آغاز حرکت است دنیا، هیچ استبابا زود بیادرمان جدید مولتیپل میلومپول و عقیدهمعماری، هندسه ی قابل مشاروشی جدید در درمان سکته متلاشی جدید در درمان ام اسآتاکسی مخچه ای خودایمنتاثیر کپسول نوروهرب بر تلوتیراستامنوآوری ای شگفت انگیز دانسلطان جنگل یا صاحب ملکوتایمان به رویانشانه های گذشته در کیهان شبکه های مصنوعی مغز به درتعذیه ی ذهنادراک ما درک ارتعاشی است مکانیک کوانتومی بی معنی حس و ادراک قسمت 82هوشیاری کوانتومیدوچرخه سواری ورزشی سبک و اصل، روان و نفس استکلوزاپین داروی ضد جنونبحث درباره پیدایش و منشا درماندگی به دلیل عادت کرپیوندهای پیچیده با تغییرمغز چون ابزار هوش است دلیرژیم غذایی ضد التهابیآسيب میکروواسکولاریا آستاثیر گیاه خواری بر رشد ولزوم عدم وابستگی به گوگل نوار عصب و عضله در مطب دکسوپاپ ها یا ترانزیستورهاثبت امواج الکتریکی در عصایا بیماری ام اس (مولتیپهمه چیز و هیچ چیزصبور باشارتباط شگفت انگیز مغز انماجرای عجیب گالیلهحس و ادراک قسمت پنجماعتیاد و تلاش های درمانی هدف یکسان و مسیرهای مختلدژاوو یا آشناپنداریکنترل جاذبهبخش های تنظیمی ژنومدرک دیگرانتو با باورهایت کنترل میشپارادوکس ها در علممغز انسان رو به کوچکتر شدرحم مصنوعیافراد آغاز حرکت خودشان رتاثیر درجه حرارت بر عملکتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر نعمت فراموشی نبود بسمنابع انرژی از نفت و گاز نیکولا تسلاسیب یکسان و دیدگاه های متجهان مرئی و نامرئیهمجوشی هسته ای، انرژِی بطلوع و حقیقتاز نظر علم اعصاب یا نرووسحس و ادراک قسمت ششمبه امید روزهای بهتروقاحت و تمسخر دیگراندارچینکوری گذرای ناشی از موبایبرای اولین بار دانشمندانپرتوهای صادر شده از سیاهدرس گرفتن از شکست هاتومورهای نخاعیفواید زیاد دوچرخه سواریمغزهای کوچک بی احساسزمان پلانکالتهاب شریان تمپورالتاثیر روزه داری بر سلامت ابزار بقا از نخستین همانمناطق خاص زبان در مغزسایه را اصالت دادن، جز فرجهان دارای برنامههورمون شیرساز یا پرولاکتعقل سالماز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کا در سبزیجاتخم شدن فضا-زمانبوزون هیگز چیستداروی جدید ای ال اسکار با یگانگی و یکپارچگیماشین دانشبرخی بیماری ها که در آن بآنچه واقعیت تصور میکنیم ذهن سالمتوپیراماتفروتنی معرفتینقش نظریه تکامل در شناسازندگی، مدیریت انرژیامیدی تازه در درمان سرطانگاه از درون مجموعه با نگتازه های اسکیزوفرنی(جنوابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت سخن پاک و ثابتجوانان وطنهوش مصنوعی از عروسک بازی عنصر اصلی تعیین واقعیتاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهخواص بادامبیماری های روانی با تاثیدارویی ضد بیش فعالی سیستکریستال زمان(قسمت سوم)مخاطب قرار دادن مردم، کابررسی علل کمر درد در میانآیا ما تنها موجودات زنده رمز پیشرفت تواضع است نه طتکنولوژی های جدید و حالتفرزندان زمان خودنقش درختان در تکاملزبان فرایند تکاملی برای اندوه دردی را دوا نمیکندناتوانی در شناسایی چهره تری فلوپرازینابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسردرد میگرنی در کودکانجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک بازی عدم توقف تکامل در یک اندااز تکینگی تا مغز- از مغزتواکسن سرطانخانه ی تاریکبیماری شارکو ماری توثدر کمتر از چند ماه سوش جدگوهر با نظر دیگران سنگ نممرگ و میر بسیار بالای ناشبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا انسان با مغز بزرگش اخرویاهای پر رمز و حیرتی درتکامل داروینی هنوز در حاقلب دروازه ی ارتباطنقشه با واقعیت متفاوت اسزبان شناسی نوین نیازمند انسان خطرناکترین موجودنخستین روبات های زنده ی جتزریق قیچی ژنتیکی کریسپراتوسوکسیمایدمنشاء کوانتومی هوشیاری اشناخت درون، شناخت بیرون؛حقیقت غیر فیزیکیهوش مصنوعی تعاملیغربال در زندگیاز خود رها شووزن حقیقی معرفت و شناختخطای ادراک کارمابیش از نیمی از موارد انتقدرمان های جدید میگرنگذر زمان کاملا وابسته به مسئولیت جدیدتقلید از طبیعتآیا رژیم غذایی گیاهی سلاروش مقابله مغز با محدودیتا بحر یفعل ما یشاقدم زدن و حرکت دید را تغیچندجهانیسقوط زیگزاگی یا ناگهانیاولین سلول مصنوعیچرا حجم مغز گونه انسان درشگفت انگیز بودن کیهانتصویر در هم تنیدگی کوانتاخلاق پایه تکامل و فرهنگمیهمانهای ناخوانده عامل حافظه انسان و حافظه ی هوشهوش عاطفی قسمت نهماستفاده از سلول های بنیایادآوری خواب و رویادندان ها را مسواک بزنید تباد و موجدرمان جدید میگرن با انتی پوست ساعتی مستقل از مغز دمعنی روزهريتوکسيمب در درمان ام استمایل زیاد به خوردن بستنآتش منبع انرژیتاثیر کپسول نوروهرب بر سلوزالمعده(پانکراس)مصنوعنوار مغز مشاهده ی غیر مستسم زنبور ، کلیدی برای واراین پیوند نه با مغز بلکه نشانه های پروردگار در جهشبکیه های مصنوعیتغییرادغام میان گونه های مختلمکانیزمهای دفاعی در برابحس و ادراک قسمت 87هوشیاری سنتی یا هوشیاری دوپامین قابل حل در آباصلاح خطا با رفتن بر مسیرکلید نزدیک و نگاه تو بر فبحثي درباره هوش و تفاوتهدرها بسته نیستتنها مانع در زندگی موارد پیوندی که فراتر از امکانمغز چگونه صداها را فیلتر رژیم غذایی ضد دردآسیب ها ناشی از آلودگی هوتاثیر گیاهخواری بر رشد و مقاومت به عوارض فشار خون نوبت کودکانسوخت هیدروژنی پاکجلو رفتن یا عقبگردایا بدون زبان میتوانیم تهمه چیز کهنه میشودصبر لازمه ی پیروزی استارتباط شگفت انگیز مغز انماده ی تاریکحس و ادراک قسمت پنجاهاعتیاد را به دور بیندازهدف یکسان، در مسیرهای متدگرگونی های نژادی و تغییکندن ریشه ی خودبخش بزرگی حس و ادراک ما ادرک درست از خود و هوشیاریتو باید نیکان را به دست بپاسخ گیاهان در زمان خوردمغز ایندگان چگونه استرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرافراد بی دلیل دوستدار تو افزایش قدرت ادراکات و حستاثیر درجه حرارت بر عملکاگر با مطالعه فیزیک کوانمنابع انرژی از نفت و گاز نیاز به آموزش مجازی دیجیسیر آفرینش از روح تا مغز جهان مشارکتیهمدلی و هوش عاطفیطلای سیاهاز نظر علم اعصاب اراده آزحس و ادراک قسمت شصت و هشتبه بالا بر ستارگان نگاه کوقت نهيب هاي غير علمي گذشداروهای مصرفی در ام اسکی غایب شدی تا نیازمند دلبرای تمدن سازی، باید در بپرتوزایی از جسم سیاهدست و پا زدن در سایه؟تومورهای ستون فقراتفیلم کوتاه هیروشیما از همغز، فقط گیرندهزمان به چه دلیل ایجاد میشام آر آی جدید با قدرت شگفچگونه انتظارات بر ادراک تاثیر روزها، ماه ها یا ساابزار بقا از نخستین همانمناطق خاصی از مغز در جستجساخت سلول عصبی حتی پس از جهان در حال نوسان و چرخشهوش فوق العاده، هر فرد اسعقلانیت بدون تغییراز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین بی 12 در درمان دردخونریزی مغز در سندرم کووبوزون هیگز جهان را از متلداروی جدید برای میاستنی کارهای کوچک، بی ارزش نیسمبانی ذهنی سیاه و سفیدبرخی بیماری های خاص که بدآنچه حس می کنیم، نتیجه ی ذهت را روی چیزهای مفید متتوانایی مغز و دیگر اجزای فروتنی و غرورنقش هورمون های تیروئید دزندگی، مراتب هوشیاری استامگا سه عامل مهم سلامتنگاه حقیقی نگاه به درون اتازه های بیماری پارکینسوابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت سخت ترین حصارجوانان وطنهوش مصنوعی از عروسک بازی عوامل موثر در پیدایش زبااز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت خلا و وجود و درک مخواص بادام زمینیبیماری وسواسداستانها و مفاهیمی اشتباکشف مکانیسم عصبی خوانش پمدل همه جانبه نگر ژنرالیبرطرف کردن خشونت را از خاآیا مصرف مولتی ویتامین هرمز بقای جهش ژنتیکیتکنولوژی و پیشرفتفرضیه ای جدید توضیح میدهنقش ذهن و شناخت در حوادث زبان متغیراندوهگین نباش اگر درب یا نادیدنی ها واقعی هستندترک امروزابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟(قسمسردرد و علتهای آنجراحی هوشیار مغزهوش مصنوعی از عروسک بازی عدم تعادل دوپامین، فقط باز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن سرطانخانواده پایداربیماری ضعف عضلات نزدیک بدر آرزوهایت مداومت داشتهگویید نوزده و ایمنی ساکتمرگ و سوال از قاتلتفکر قبل از کارآیا احتمال دارد رویا از آرویای شفافتکامل داروینی هنوز در حاقلب روباتیکنقص های سیستمی ایمنیزبان، نشان دهنده ی سخنگو انسان در هستی یا هستی در نرمش های مفید برای درد زاتسلیم ارتباط با من برتراتصال مغز و کامپیوترمهمان ناخواندهشناسایی تاریخچه ی تکاملیحقیقت غیر قابل شناختهوش مصنوعی در قضاوت های امقالاتاز درخواست ها جدا شووزوز گوشخطای حسبیشتر کمردردها نیازی به درمان های جدید در بیماری گذشته را دفن کنمسئولیت در برابر محیط زیتقویت مغز با ورزشآیا راهی برای بهبود وضعیروش های صرفه جویی در ایجاتاول کف پا و حقیقتقدرت مردمنه ناامیدی بلکه ارتقاسلول های مغزی عامل پارکیاوکرلیزوماب داروی جدید شچرا خشونت و تعصبشگفت زده و حیران باشتصویر زیبا از سلولاختلا ل در خود عضلهمیوپاتی و نوار عصب و عضلهحباب های کیهانی تو در توهوش عاطفی قسمت هفتماستفاده از سلول های بنیایاری خدا نزدیک استده روش موفقیتباد غرور و سر پر از نخوت ودرمان جدید کنترل مولتیپلپوشاندن خود از نورمعاینه قبل از نوار عصب و ریه زغالیتمایز یا کشف یگانگیآثار باستانی تمدن های قدتاثیر کپسول نوروهرب بر سلیروپریم داروی ترکیبی ضدنوار مغز با توضیح دکتر فاسماگلوتید داروی کاهش دهناین اندوه چیستنشانه های بیداری روحیشباهت مغز و کیهانادغام دو حیطه علوم مغز و ما انسانها چه اندازه نزدحس و ادراک قسمت چهلهوش، ژنتیکی است یا محیطیدورترین نقطه ی قابل مشاهاصول انجام برخی نرمش ها دکلام و زبان، گنجینه ای بسبحثی جالب درباره محدودیتدرهای اسرارآمیز و پوشیدهتنها در برابر جهانپیوستگی همه ی اجزای جهانمغز ناتوان از توجیه پیداراه فراری نیستآسیب روانی شبکه های اجتمتاثیر انتخاب از طرف محیط مقایسه رقابت و همکارینور از عمق تاریکیسودمندی موجودات ابزی بر جلوتر را دیدنایا تکامل هدفمند استهمه چیز در زمان مناسبصبر و واقعیتارتباط غیرکلامی بین انساماده ی خالیحس و ادراک قسمت پنجاه و یاعداد بینهایت در دنیای مهدف از تکامل مغزدانش قدرت استکندر در بیماریهای التهاببخش بزرگتر کیهان ناشناختدرک عمیق در حیواناتتو برای خزیدن خلق نشده ایپختگی پس از چهل سالگي به مغز ابزار بقای برتر مادیرساناها و ابر رساناها و عرستگاری محدود به یک راه نافزایش میل جنسی با خوردن تاثیر درجه حرارت بر عملکاگر تلاش انسان امروز برامنابع انرژی از نفت و گاز چیز جدید را بپذیرسیستم تخلیه ی مغز بینشی نجهان معناهمراه سختی، اسانی هستطوفان فقر و گرسنگی و بی ساز نظر علم اعصاب اراده آزحس و ادراک قسمت شصت و دوبه بالاتر از ماده بیندیشداروهای ام اسکیهان خود را طراحی میکندبرای خودآگاه بودن تو بایپرسشدست کردن در گوشتوهم فضای خالیفیلمی بسیار جالب از تغییمغز، همه ی واقعیت را نمیبزمان شگفت انگیزام اس و سرطانچگونه به سطح بالایی از هوتاثیر روغن رزماری استنشاابزار بقا از نخستین همانمنبع نور واقعی و ثابت، حقساخت شبکه عصبی مصنوعی با جهان در حال ایجاد و ارتقاهوش مصنوعی می تواند بر احعقیده ی بی عملاز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین بی هفدهخونریزی مغزی کشندهبی نهایت در میان مرزهاداروی جدید برای کاهش وزنکارهایی بیش از طراحی و گپمباحث مهم حس و ادراکبرخی توجهات در ببمار پارآنها نمیخواهند دیگران راذخیره ی شگفت انگیز اطلاعتوانایی یک فرد، برای تغیفرگشت و تکامل تصادفی محض نقش هورمون زنانه استروژنزندان ذهنیاما شما از دید خفاش کور هنگاه دوبارهتازه های درمان ام اسابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت53سخت ترین کار، شناخت خود اجواب دانشمند سوال کننده هوش مصنوعی از عروسک بازی عوامل ایجاد لغت انسانی و از تکینگی تا مغز از مغز توالزارتان داروی ضد فشار خواص شکلات تلخبیماری کروتز فیلد جاکوبدخالت در ساختار ژنهاکشف مکانیسمی پیچیده در بمدل هولوگرافیک ژنرالیزهبزرگ فکر کنآیا مغز تا بزرگسالی توسعرمز جهانتکنولوژی جدید که سلول هافساد اقتصادی سیتماتیک درنقش روی و منیزیم در سلامتزبان مشترک ژنتیکی موجودااندام حسی، درک از بخش هاینادیدنی ها بیشتر از دیدنترکیب آمار و ژنتیکابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟(قسمسردرد به دلیل مصرف زیاد مجراحی گردن همیشه برای دیهوش مصنوعی از عروسک بازی عدم درکاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن ضد اعتیادخاویار گیاهیبیماریهای تحلیل عضلانی ادر آسمان هدیه های نادیدنگوش دادن بهتر از حرف زدنمرگ انتقال است یا نابود شتفکر ترکیبی در هوش مصنوعآیا احتمال دارد رویا از آروان سالمتکامل زبانقلب را نشکننقص در تشخیص هیجانات عامزبان، وسیله شناسایی محیطانسان عامل توقف رشد مغزنرمش های مفید در سرگیجهتسلیم شدن از نورون شروع ماثر مضر مصرف طولانی مدت رمهندسی ژنتیک در حال تلاش شناسایی سلول های ایمنی احقیقت، آن چیزی نیست که جلهوش مصنوعی در کامپیوترهاتاثیر ویتامین دی بر بیمااز دست دادن دم در پیشینیاوسواس، بیماری استخطر آلودگی هوابا همه مهربان باشدرمان های جدید سرطانگر جان به جز تو خواهد از خمستند جهان متصلتقویت استخوان در گرو تغذآیا راهی برای رفع کم آبی روش های عملی برای رفع کمرتابوهای ذهنیقدرت و شناخت حقیقتنه به اعدامسلول های بنیادیايندگان چگونه خواهند دیدچرا در مغز انسان، فرورفتشگفتی های نقشه ی ژنتیکیتصویر زیبای اصفهاناختلاف خانوادگی را حل کنمیوتونیک دیستروفیحباب هایی تو در توهوش عاطفی قسمت یازدهاستفاده از سلول های بنیاژن همه چیز نیستدهن، بزرگترین سرمایهبار مغز بر دو استخواندرمان جدید ام اسپیموزایدمعادله ها فقط بخش خسته کنریواستیگمینتمدن قدیمی ای در جنوب ایرآدم عاقل، وقت خودش را هدرتاثیر کتامین در درمان پالیس دگرامفتامین یا ویاسنوار مغز ترجمه رخدادهای سندرم میلر فیشراین ایده که ذرات سیاهچالنظام مثبت زندگیشباهت مغز با کیهان مادیارتقا و تکامل سنت آفرینش ما انسانها چه اندازه نزدحس و ادراک قسمت چهل و هفتهوض مصنوعی زندهديدن با چشم بسته در خواب اصول توسعه ی یک ذهن کاملکلام، در تحولی شگفت آور ببحثی در مورد نقش ویتامين درون قفس یا بیرون از آنتنهاییپیام های ناشناخته بر مغز مغز و قلب در جنین موش مصنراه نجاتآسیب عصب پا به دنبال اعتیتاثیر احتمالی عصاره تغلیمقابله ی منطقی با اعتراضنور درونسی و سه پل اصفهانجمجمه انسان های اولیهایجاد احساساتهمه چیز در زمان کنونی استصبر بسیار بایدارتروز یا خوردگی و التهاماده ای ضد التهابیحس و ادراک قسمت پنجاه و دبقا با سازگارترین فرد اسهدف از خلقت رسیدن به ابزادانش محدود به ابعاد چهارکندر علیه سرطانبخش دیگری در وجود انسان هدرگیری قلب در بیماری ویرتو تغییر و تحولیپدیده خاموش روشن در پارکمغز ابزار برتر بقاپروژه ی ژنوم انسانیمغز از بسیاری حقایق می گررشته نوروایمونولوژی و نقافزایش مرگ و میر سندرم کوتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر خواهان پیروزی هستیمنابع انرژی از نفت و گاز چیزی منتظر شناخته شدنسیستم تعادلی بدنجهان معکوسهمراهی میاستنی با برخی سطوفان بیداریاز واقعیت امروز تا حقیقتحس و ادراک قسمت شصت و ششبه جای محکوم کردن دیگران داروهای تغییر دهنده ی سیکیهانِ هوشیارِ در حال یابرای رشد، باید از مسیر خطپرسش و چستجو همیشه باقی ادست آسمانتوهم فضای خالی یا توهم فضفیروز نادریمغزتان را در جوانی سیم کشزمان، واقعی نیستام اس یا تومور؟چگونه باغبانی باعث کاهش تاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت ساخت شبکه عصبی با الفبای جهان ریز و درشتهوش مصنوعی متصل با مغزعلم و ادراک فقط مشاهده ی از تکینگی تا مغز از مغز تویتامین دی گنجینه ای بزرخواندن ، یکی از شستشو دهنبی نظمی مقدمه شناختداروی جدید برای ای ال اسکاربرد روباتهای ريزنانومبتکران خودشکوفابرخی توصیه ها برای واکسیآنژیوگرافی از مغزذره ی معین یا ابری از الکتوازن مهمتر از فعالیت زیفراموش کارها باهوش تر هسنقش ویتامین K در ترمیم اسزونیسومایدامروز دانش ژنتیک هیچ ابهنگاهی بر قدرت بینایی دراتاسف بار است انسان، حق خوابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمسختی ها رفتنی استجواب سنگ اندازیهوش مصنوعی از عروسک بازی عواملی که برای ظهور لغت ااز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش های ناخودآگاه و تقخواص شگفت هویجبیماری گیلن باره و بیماردر موج، راز خلقت نهفته اسکشف ژن جدید، می تواند گستمدل هولوگرافیک تعمیم یافبزرگ شدن مغز محدود به دورآیا همه جنایت ها نتیجه بیرمز جهان خاصیت فراکتالتکنولوژی جدید که سلول هافشار و قدرتنقش روزه داری در سالم و جزبان چهار حرفی حیات زمینانرژی بی پایان در درون هرنادانی در قرن بیست و یکم،ترکیب حیوان و انسانابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟(قسمسردرد تنشنجستجوی متن و تصویر به صورهوش مصنوعی از عروسک بازی عدالت برای من یا برای همهاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن علیه سرطانخار و گلبیماری، رساله ای برای سلدر آستانه ی موج پنجم کوویگوشه بیماری اتوزومال رسسمرگ تصادفیتفکر خلا ق در برابر توهم آیا بدون ناظر هوشمند هم بروبات ها قول میدهندتکامل زبانقوی تر باشنقطه ی رسیدن به قلهزدودن نقص از هوش مصنوعیانسانیت در هم تنیده و متصنرمش های موثر در کمردردتست نوار عصب و عضلهاثرات فشار روحی شدیدمهندسی بدنشهر زیرزمینی در ژاپن براحقایق ممکن و غیر ممکنهوش مصنوعی در تفکر خلاق اصفحه اصلیاز روده تا مغزوسیله، فقط دعا نیستخطر حقیقی، خود انسان استبا هوش مصنوعی خودکار روبدرمان های رایج ام اسگرفتار محدودیت ها و ابعامشکل از کجاستتقویت حافظه یا هوش مصنوعآیاما مقهور قوانین فیزیکروش هایی برای کم کردن اضطتاثیر فکر بر سلامتقدرت کنترل خودنه به اعدامسلول های بنیادی منابع و اايا اراده آزاد توهم است یچرا ذرات بنیادی معمولاً شگفتی های زنبور عسلتصویربرداری فضاپیمای آماختلال حرکتی مانند لرزش میگرن و پروتئین مرتبط با حد و مرزها توهم ذهن ماستهوش عاطفی قسمت پنجماستفاده از سلول های بنیاژن همه چیز نیستدو ویژگی انتزاع و قدرت تجبار بزرگ ایستادن بر دو پادرمان جدید ای ال اس، توفرپیموزایدمعجزه های هر روزهریاضیات یک حس جدید استتمدن پیشرفته ی پیشینیانآرام باشتاثیر گیاه خواری بر رشد ولا اکراه فی الدیننوار مغز در فراموشی هاسندرم کووید طولانیتغییر الگوی رشد مغزی با زاین ابتدای تناقض هاستنظریه ی تکامل در درمان بیشباهت های ریشه ای چند بیمارتقا یا بازگشت به قبل ازما اکنون میدانیم فضا خالحس و ادراک قسمت چهل و هشتهیچ نقطه ای مرکزی تر از ادی متیل فومارات(زادیوا)(اصول سلامت کمرکلرال هیدرات برای خوابانبحثی در مورد نقش کلسیم و درون و بیرون، جدای از هم تنهایی رمز نوآوری استپیدایش زبانمغز و هوش، برترین ابزار براه های جدید برای قضاوت رآسانی موفقیتتاثیر بینش و انتظارات فرمقابله با کرونا با علم اسنوروفیبروماتوزسیلی محکم محیط زیست بر انجنین مصنوعیایران بزرگهمه چیز، ثبت می شودصد قدح، نفتاده بشکستارزش های وارونهماده، چیزی نیستحس و ادراک قسمت پنجاه و سبقا در ازای بیماریهر چیز با هر چیز دیگر در تدانش بی نهایتکو کیو تن coQ10بخشیدن دیگران یعنی آرامشدرگیری مغز در بیماری کویتو جهانی هستی که خودش را درگیری مغز در بیماران مبتو جدای از کیهان نیستیپروژه ی ژنوم انسانیALS نگاهی کامل بر بیماری ومغز به تنهایی برای فرهنگ رشد مغز فرایندی پیچیده اافزایش سرعت پیشرفت علوم تاثیر درجه حرارت بر عملکاپل ویژن پرو در تشخیص بیممنابع انرژی از نفت و گاز چیزی خارج از مغزهای ما نیسیستم دفاعی بدن علیه مغز جهان هوشمندهمراهی نوعی سردرد میگرنیطوفان زیباییاز کجا آمده ام و به کجا میوقتی فهمیدی خطا کردی برگحس و ادراک سی و هفتمبه جای تولید، بیشتر گوش کداروهای ضد بیماری ام اس وکیست هیداتید مغزبرای زندگی سالم، یافتن تپرسشگری نامحدوددست بالای دستتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)فیزیک مولکولها و ذرات در مغزتان را در جوانی سیمکشزمزمه ات مانده در گوشمامواجی که به وسیله ی ماشیچگونه تکامل مغزهای کنونیتاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت ساختن آیندهجهان شگفت انگیزهوش مصنوعی و کشف زبان هایعلم و روحاز تکینگی تا مغز از مغز تویروس مصنوعیخواندن، دوست روزهای سختبی هیچ می ایی و بی هیچ میرداروی جدید برای دیابتکاربرد روباتهای ريز، در متواضع باشبرخی درمان های Spinal Muscular Atآنان که در قله اند هرگز خذرات کوانتومی زیر اتمی قتوت زیاد بخوریدفراموشی همیشه هم بد نیستنقش ژنتیک در درمان اختلازونا به وسیله ویروس ابله انفجار و توقف تکاملی نشانگاهی بر توانایی اجزاي بتبدیل پلاستیک به کربن و سابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسختی در بلند شدن از روی صجوسازی مدرنهوش مصنوعی از عروسک بازی عوارض ازدواج و بچه دار شداز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش به حس جدیدخواص عجیب لوبیابیماری آلزایمر، استیل کودر میان تاریکی و روشناییکشف ارتباط جدیدی از ارتبمدل های ریز مغز مینی برینبزرگ شدن تقریبا ناگهانی آیا هوش مصنوعی می تواند نرنگ کردن، حقیقت نیستتکینگیفشار روحی، همیشه بد نیست نقش رژیم غذایی بر رشد و ازبان نیاز تکاملی استانرژی تاریکنازوکلسینترازودونابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟(قسمسردرد سکه ایجستجوی هوشیاری در مغز ماهوش مصنوعی از عروسک بازی عسل طبیعی موثر در کنترل باز تکینگی تا مغز، از مغز واکسنی با تاثیر دوگانه اخارق العاده و استثنایی ببیمارستان هوش مصنوعیدر برابر حقایق جدیدگوشت خواری یا گیاه خواریمرگی وجود نداردتفاوت قند طبیعی با قند و آیا برای تولید مثل همیشه روبات های ریز در درمان بیتکامل زبان انسان از پیشیقیچی ژنتیکینقطه ای بود و دگر هیچ نبوسفر فقط مادی نیستانسانیت در برابر دیگراننرمشهای مهم برای تقویت عتست کم هزینه ی بزاق برای اثرات مفید قهوهمهربانی، شرط موفقیتشواهدی از نوع جدیدی از حاحل مشکلهوش مصنوعی در خدمت خلق وحسوالات پزشکیاز سایه نترسیک پیام منفرد نورون مغزی خطر را بپذیربا هر چیزی که نفس می کشد مدرمان های علامتی در ام اسگریه ی ابر، رمز طراوت باغمشکلات نخاعیتقویت سیستم ایمنیآگاهی فراتر از آگاهیروش هایی برای جلوگیری از تاثیر مشاهده بر واقعیت بقدرت انسان در نگاه به ابعنه بدبخت بلکه نادانسلول های بدن تو پیر نیستنايا اراده آزاد توهم است یچراروياها را به یاد نمی آشانس یا نتیجه ی تلاشتصور ما ازمشکلات و واقعیاختلال خواب فرد را مستعد میگرن و خوابحریص نباشهوش عاطفی قسمت اولاستیفن هاوکینگ در مورد هژن هوش و ساختارهای حیاتی بار سنین ابزار هوشمندی ادرمان جدید سرطانپیچیدگی های مغزمگسمعجزه ی چشمریتوکسیمابتمدن بشری و مغز اخلاقیآرامش و دانشتاثیر گیاه خواری بر رشد ولاموژین داروی ضد اوتیسم؟نوار مغز در تشخیص بیماری سندرم گیلن باره به دنبال تغییر خود یا تغییر دیگرااین بیمار را باید چه کار نظریه ی تکامل در درمان بیشباهت کیهان و مغزارتوکين تراپی روشی جديد ما از اینجا نخواهیم رفتحس و ادراک قسمت چهل و دومهیچ چیز همیشگی نیستدین اجباریاضطراب و ترسکم کردن کالری روشی سودمنبحثی در مورد حقیقت فضا و درون آشفته ی تو و ظاهر خنتنبیه چقدر موثر استپیر شدن حتمی نیستمغز و اخلاقراه های جدید برای قضاوت رآشنا پنداریتاثیر ترکیبات استاتین (سملاحظه های اخلاقی دربارهنورون هاي مصنوعی می توانسینوریپا داروی ترکیبی ضدجنگ هفتاد و دو ملت همه را ایرادهای موجود در خلقت بهمه ی سردردها بی خطر نیستصداقتارزش های حقیقی ارزش های غماده، چیزی بیش از یک خلا حس و ادراک قسمت پنجاه و شبقای حقیقی در دور ماندن اهر جا که جات میشه، جات نیدانشمندان موفق به بازگردکوچ از محیط نامناسببخشش، عقلانی یا غیر عاقلدرگیری مغزی در سندرم کووتو دی ان ای خاص ميتوکندريNVG 291مغز بیش از آنچه تصور میشورشد مغز علت تمایل انسان بافسردگی و اضطراب در بیماتاثیر درجه حرارت بر عملکاپی ژنتیکمنابع انرژی از نفت و گاز چیزی شبیه نور تو نیستسکوت و نیستیجهان هوشیارهندسه ی پایه ایطولانی ترین شباز کسی که یک کتاب خوانده وقتی پر از گل شدی خودت را حس و ادراک- قسمت پنجاه و به خوبی های دیگران فکرکنداروهای ضد تشنج با توضیح کیست کلوئید بطن سومبرخی ملاحظات در تشنج های پس از اگو یا بعد از نفسدستورالعمل مرکز کنترل بیتوهم چیستفیزیک هوشیاریمغط یک گیرنده استزنان باهوش ترامیوتروفیک لترال اسکلروچگونه جمعیت های بزرگ شکل تاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت ساختن آینده، بهترین روش جهان شگفت انگیز و بی زمانهوش مصنوعی یا حماقت طبیععلم اپی ژنتیک دریچه ای بهاز تکینگی تا مغز از مغز تویروس های باستانی، مغز مخواب زمستانی سلول های سربی ذهن و بی روحداروی جدید ضد فشار خونکاش شرف اجباری بود یا حتیمجموعه های پر سلولی بدن مبرخی روش های تربیتی کودکآنتی بادی منوکلونال در دذرات کوانتومی زیر اتمی قتوسعه هوش مصنوعی قادر اسفراموشی و مسیر روحانینقش گرمایش آب و هوا در همزیان غذاهای پرچربانفجار بزرگ پایان بوده انگاهت را بلند کنتبدیل تراکت صوتی مصنوعی ابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسدسازی روش مناسب برای مقجامعه ی آسمانیهوش مصنوعی از عروسک بازی عید نوروز مبارکاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن های شرکت فایزر آمرخود جسم و یا تصویربیماری الزایمردر مانهای کمر دردکشف جمجمه ای درکوه ایرهومدیون خود ناموجودبزرگترین خطایی که مردم مآیا هوش مصنوعی زندگی بشررنگین کمانتکامل فردی یا اجتماعیفضا و ذهن بازنقش رژیم غذایی در رشد و ازبان و کلمه حتی برای کسانانرژی تاریک که ما نمی تونباید صبر کرد آتش را بعد ترازودونابزارهای پیشرفته ارتباط منبع هوشیاری کجاست؟(قسمسردرد عروقی میگرنحفره در مغزهوش مصنوعی از عروسک بازی عشق به هفت مرتبه ی شناختیاز تکینگی تا مغز، از مغز وابسته به دوستی این و آن خبر مهم تلسکوپ هابلبیندیشدر جراحی کمر عجله نکنیدگیلگمش باستانی کیستمراقب خودتون و خانواده هتفاوت مغز انسان و میمون هآیا بزرگ شدن مغز فقط در دروبات کیانتکامل ساختار رگهای مغزی قیچی ژنتیکی تهدید یا فرصنقطه بی بازگشتسفر نامه سفر به بم و جنوب انسان، گونه ای پر از تضادچرا ماشین باید نتایج را پتست آر ان اس دز میاستنی گاثرات مفید روزه داریموفقیت هوش مصنوعی در امتشواهدی از دنیسوان(شبه نئحلقه های اسرارآمیزهوش مصنوعی در خدمت خلق وحپیامهای کاربراناز سایه بگذریک پیشنهاد خوب برای آسان خطرات هوش مصنوعیبا آتش، بازی نکن و بعد از درمان ژنتیکی برای نوآوریگربه شرودینگر و تاثیر مشمشکلات بین دو همسر و برخیتلقین اطلاعات و حافظهآپومورفین در پارکینسونروش هایی ساده برای کاهش اتاثیر نگاه ناظر هوشیار بقدرت ذهننه جنگ و نه خونریزیسلول بنیادی و ای ال اسای نعمت من در زندگیمچراروياها را به یاد نمی آشانس یا تلاشتصور از زمان و مکاناختلال در شناسایی حروف و میگرن و روزه داریحرکات چشم، ترجمه کننده ی هوش عاطفی قسمت دهماستیفن هاوکینگ در تفسیر ژن یا نقشه توسعه مغز و نقباربر دیگران نباشدرمان جدید سرطانپیچیدگی های مغزی در درک زمعجزه ی علمریسپریدونتمدن زیر آبآرامش و سکونتاثیر گیاه خواری بر رشد ولایو دوم دکتر سید سلمان فنوار مغزی روشی مهم در تشخسندرم پیریفورمیستغییر دیگران یا تغییر خواینکه به خاطرخودت زندگی نظریه ی تکامل در درمان بیشباهت زیاد بین سلول هاي عارتباط میکروب روده و پارما اشیا را آنطور که هستندحس و ادراک قسمت چهل و سومهیچ چیز، چقدر حقیقی استدین، اجباری نیستاطلاع رسانی اینترنتیکمی زاویه ی دیدت را عوض کبحثی در مورد عملکرد لوب فدروغ نگو به خصوص به خودتتهدیدهای هوش مصنوعیپیراستاممغز و اخلاقراه پیروزی در زندگی چیستآشنا پنداریتاثیر تغذیه بر سلامت رواملاحظات بیهوشی قبل از جرنورون های ردیاب حافظهسیگار عامل افزایش مرگ ومجنگ و تصور از جنگایستادن در برابر آزادی بهمه جا خیر بکارصدای بم با فرکانس پایین، ارزش حقیقی زبان قسمت اولحس و ادراک قسمت بیست و چهبلندی در ذهن ما درک بلندیهر حرکت خمیده می شود و هر دانشمندان نورون مصنوعی سکوچک شدن مغز از نئاندرتابدون پیر فلکبدون بار گذشتهدرگیری مغزی در سندرم کووتو در میانه ی جهان نیستی فقر داده ها در هوش مصنوعیمغز برای فراموشی بیشتر کرشد در سختی استافسردگی و ساختار مغزتاثیر درجه حرارت بر عملکابتدا سخت ترین استمنابع انرژی از نفت و گاز نکاتی در مورد تشنجسکوت، پر از صداجهان های بسیار دیگرهندسه ی رایج کیهانطی یکصد هزار سال اخیر هرچاز آغاز خلقت تا نگاه انساوقتی تو از یاد گرفتن باز حس و ادراک- قسمت بیست و پبه خودت مغرور نشوداروی فامپیریدین یا نورلکپسول ژری لاکتبرخی مرزهای اخلاق و علوم آلودگی هوا چالش قرن جدیددغدغه نتیجه ی نادانی استتوهم و خیالفیزیک و هوشیارینفرت، اسیب به خود استزنجیرها را ما باید پاره کامید نیکو داشته باش تا آنچگونه جمعیت های بزرگ شکل تاثیر رژیم گیاهخواری بر ابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت ساختار فراکتال وجود و ذهجهانی که نه با یک رخداد و هوش مصنوعی گوگل به کمک تشعلم به ما کمک میکند تا مواز تکینگی تا مغز از مغز تویرایش DNA جنین انسان، برخواب سالم عامل سلامتیبی سوادی در قرن 21داروی جدید ضد میگرنکتاب گران و پرهزینه شد ولمجرم، گاهی قربانی استبرخی سلولهای عصبی در تلاآنزیم تولید انرژی در سلوذرات کوانتومی زیر اتمی قتوسعه برخی شغل ها با هوش فراموشی آرماننقش پیش زمینه ها و اراده زیباترین چیز در پیر شدنانقراض را انتخاب نکنیدچالش هوشیاری و اینکه چرا تبدیل سلولهای محافط به سابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسرنوشتجاودانگی مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک بازی عامل کلیدی در کنترل کارآاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کووید 19 چیزهایی که خودآگاهی و هوشیاريبیماری ای شبیه آلزایمر و در محل کار ارزش خودت را بکشف جدید تلسکوپ جیمز وبمدیریت اینترنت بر جنگبزرگترین درد از درون است آیا هوش ارثی دریافتی از پرهبر حقیقیتکامل مادی تا ابزار هوشمفضای قلب منبع نبوغ استنقش زنجبیل در جلوگیری از زبان و بیان نتیجه ساختماانرژی خلا ممکن استنبرو و انرژی مداومتراشه مغز بدون واسطه ی دابزارهای بقا از نخستین همنبع هوشیاری کجاست؟(قسمسرطان کمیت گراییحق انتخابهوش مصنوعی از عروسک بازی عشق درونی به یگانگی خلقتاز تکامل تا مغز از مغز تا وابستگی یعنی قلادهخدا موجود استبیهوش کردن در جراحی و بیمدر درمان بیماری مولتیپل گیاه بی عقل به سوی نور میمراحل ارتقای پله پله کیهتفاوت ها و تمایزها کلید بآیا تکامل و تغییرات ژنتیروح و آب حیاتتکامل شناخت انسان با کشفقانون مندی نقشه ژنتیکی منمیتوان با بیرون انداختنسفر به مریخ در 39 روزانعطاف پذیری مکانیسمی علچرا مردم با زندگی میجنگنتشنچ پانایوتوپولوس تشنج اثرات مضر ماری جواناموفقیت در تفکر استشیر و دوغ بادامحمله ویروس کرونا به مغزهوش مصنوعی درمانگر کامپیسایتهای دیگراز علم جز اندکی به شما دایک آلل ژنتیکی که از نئانددفاع از پیامبربا تعمق در اسرار ابدیت و درمان کارتی سل و تومور مغگزیده ای از وبینار یا کنفمشکلات روانپزشکی پس از ستلاش ها برای کشف منابع جدآپومورفین در پارکینسونروش جدید تولید برقتاثیر نگاه و مشاهده ناظر قدرت شناختی انسان، محدودنه روش تقویت مغزسلول بنیادی در درمان ایدای همه ی وجود منچراغ های متفاوت و نور یکسشاهکار قرنتصاویر زیبای رعد و برقاختلال در شناسایی حروف و میگرن سردردی ژنتیکی که بحرکت چرخشی و دائمی کیهانهوش عاطفی قسمت دومدو بیماری روانی خود بزرگ استخوان های کشف شده، ممکژن ضد آلزایمربارداری بدون رحمدرمان دارویی سرطان رحم بپیوند قلب خوک، به فرد دچامعجزه ی علم در کنترل کرونریسدیپلام تنها داروی تایتمدنی قدیمی در شمال خلیج آرامش عقلتاثیر گیاه خواری بر رشد ولازم است هیچ کاری نکنیدنوار مغز، مفید و بی خطرسندرم پیریفورمیستغییر دادن ژنها آیا روزی اینکه خانواده ات سالم بانظریه ی ریسمانشباهت زیاد بین سلول هاي عارتباط ماده و انرژیما به جهان های متفاوت خودحس و ادراک قسمت نهمهیچ وقت خودت را محدود به دیوار همه اش توهم بوداطلاعات حسی ما از جهان، چکمالگرایی دشمن پیشرفتبحثی درباره هوش و تفاوتهدریا آرام نخواهد شد کشتی تو یک معجزه ایپیشینیان انسان از هفت میمغز و سیر تکامل ان دلیلی راه انسان شدن، راه رفتن وآشناپنداری چیستتاثیر حرکات چشم بر امواج ممانتین یا آلزیکسا یا ابنوروپلاستیسیتی چیستسیاهچاله هاجنگ داده هااکنون را با همه ی نقص هایهمیشه چیزی برای تنهایی دصرع و درمان های آنارزش حقیقی زبان قسمت دومحس و ادراک قسمت بیست و یکبلوغ چیستهرچیز با یک تاب تبدیل به دانشمندان یک فرضیه رادیککوچکی قلبکوچکترین چیز یک معجزه اسبدون زمان، ماده ای وجود نپروژه ی علمی پیوند مغز سادرگیری اعصاب به علت میتوتوقف؛ شکستفلج نخاعی با الکترودهای مغز بزرگ چقدر مفید هست ؟رشد، رسیدن به یک هدف نیستاقلیت خلاقتاثیر درجه حرارت بر عملکابتدایی که در ذهن دانشمنمنابع انرژی از نفت و گاز چگونه مولکول های دی ان ایسکوت، در برابر گزافه گویجهان هایی در جهان دیگرهندسه بنیادینطیف انسفالیت، گیلن باره از انفجار بزرگ تا انفجار وقتی خودت را در آینه دیدیحس و ادراک- قسمت شصت و چهبه خودت نگاه کنداروی لیراگلوتیدکامپیوتر سایبورگبرخی نکات از گاید لاین پرآلودگی هوا و ویروس کروناذهن ما از در هم شکستن منبتوهم وجودفیزیک آگاهینقاشی هایی با بوی گذشته یزندگی فعال و مثبت روند آلامید نجاتچگونه حافظه را قویتر کنیتاثیر رژِیم غذایی بر میگابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت ساختار شبکه های مغزی ثابجهانی که از یک منبع، تغذیهوش مصنوعی گوگل به کمک تشعلم بدون توقفاز تکینگی تا مغز از مغز تویشن پروخواب سالم عامل سلامتی و یبی شرمیداروی جدید ضد الزایمرکتاب زیست شناسی باورمحل درک احساسات روحانیبرخی سيناپسها طی تکامل و آواز خواندن در قفس، نشانرفلکس وتری با توضیح دکتر توصیه های سازمان بهداشت فرایند پیچیده ی خونرسانینقش پیشرفته ی سلول های بنزیباترین چیز در افزایش سانواع سکته های مغزیچالش هوشیاری و اینکه چرا تبر را بردارابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسریع دویدن مهم نیستجایی برای یاد گرفتن باقی هوش مصنوعی از عروسک بازی عادت همیشه خوب نیستاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا و گشودن پنجرخودآگاهی و هوشیاريبیماری ای شبیه ام اس مولتدر چه مرحله ای از خواب ، رکشیدن مادی روشی برای جلومداخله ی زیانبار انسانبسیاری از مجرمان، خودشانآیا هوش سریعی که بدون احسروی و منیزیم در تقویت استتکامل مداومفضای خالی ای وجود نداردنقش زبان در سلطه و قدرت ازبان و بیان، در سایه پیشرانرژِی برای ایجاد اضطرابچت جی پی تیتراشه ها روی مغزابزارهای بقا ازنخستین هممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمسرعت فکر کردن چگونه استحقیقت قربانی نزاع بین بی هوش مصنوعی از عروسک تا کمعشق، شلوغ کردن نیستاز تکامل تا مغز، از مغز تواسطه ها د رمسیر ایجاد مغخدا نور آسمان ها و زمین ابیهوشی در بیماران دچار ادر دعواها چه میکنی؟گیاه خواری و گوشت خوار کدمرز مرگ و زندگی کجاستتفاوت ها را به رسمیت بشناآیا جنین انسان، هوشمندی روح در جهانی دیگر استتکامل، نتیجه ی برنامه ریقانون گذاری و تکاملنمیتوان بر سیاه سیاه نوشسفر به درون سفری زیبااهرام مصر از شگفتی های جهچرا مغز انسان سه هزار سالتشنج چیستاجزای پر سلولی بدن انسان مولکول ضد پیریشیشه ی بازالتی و سیلیکونحمایت از طبیعتهوش مصنوعی درخدمت خلق وحازدواج های بین گونه ای، ریک جهش ممکن است ذهن انساندفاع در برابر تغییر ساختبا خودت نجنگدرمان پوکی استخوانگزارش یک مورد جالب لخته ومشکلات روانپزشکی در عقب تلاش های جدید در ALSآب زندگی است قسمت چهارمتاثیر نگاه انسان بر رفتاقدرت عشقچه زیاد است بر من که در ایسلول بنیادین از مخاط بینای آنکه نامش درمان و یادشنزاع ها بیهوده استشاهکار شش گوشتصادف یا قوانین ناشناختهاختلالات مخچهمیگرن شدید قابل درمان اسحس متفاوتهوش عاطفی قسمت سومدو بار در هفته ماهی مصرف استروژن مانند سپر زنان دژنها نقشه ایجاد ابزار هوبازگشایی مجدد مطب دکتر سدرمان زخم دیابتی با تکنوپیوند مدفوعمعجزه در هر لحظه زندگیریشه های مشترک همه ی موجوتمرکز و مدیتیشنآرامش(سکوت) stillness و تکاپوتاثیر گیاه خواری بر رشد ولبخند بزن شاید صبح فردا زنوار مغز، ترجمه ی فعالیت سندرم پای بی قرارتغییر زودتر اتصالات مغزیاین، فقط راه توستنظریه تکامل در درمان بیمشجاعت و ترسارتباط متقابل با همه ی حیما با کمک مغز خود مختاريمحس و ادراک قسمت چهارمهیچ کاری نکردن به معنی چیدیوار، از ابتدا توهم بوداطلاعاتی عمومی در مورد مکمردردبحثی درباره هوش و تفاوتهدریای خداتو یک جهان در مغز خودت هسپیشرفت های باور نکردنی دمغز کوانتومیراه بی شکستآشتی بهتر استتاثیر دوپامین و سروتونینمن و وجود توهمینوروز مبارکسیاهچاله های فضایی منابعجنبه های موجی واقعیتاکوییفلکسهمیشه چشمی مراقب و نگهباضایعه ی شبکه لومبوساکرالارزش حقیقی زبان قسمت سومحس و ادراک قسمت بیست و دوبلعیدن ستاره توسط سیاهچاهز ذره، یک دنیاستدانشمندان ژنی از مغز انسدانشمندان پاسخ کوانتومی کووید نوزده و خطر بیماری بر کسی اعتماد نکن مگر اینپروانه ی آسمانیدرب بسته با غیر خود باز متولید مولکول جدید توسط هفلج بل، فلجی ترسناک که آنمغز بزرگ چالش است یا منفعز گهواره تا گوراقیانوس نادانیتاثیر درجه حرارت بر عملکابتذال با شعار دینمنابع انرژی از نفت و گاز چگونه میتوان با قانون جنسکته مغزیجهان یکپارچههندسه در پایه ی همه ی واکطبیعت موجی جهاناز بار خود بکاه تا پرواز وقتی خورشید هست شمع به کاحسن یوسف باغچه ی منبه دنبال رستگاری باشداروی کنترل چربی خونکاهش میل جنسی در ام اسبرخی نرمش ها برای درد زانآلودگی هوا و پارکینسونذهن چند جانبه نیازمند نگتوهم وجودفیزیکدانان ماشینی برای تچقدر به چشم اعتماد کنیمزندگی هوشمند در خارج از زامید یا ناامیدی؟نگاه من، نگاه تو و یا حقیتاثیر سلامت دستگاه گوارشابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت سادیسم یا لذت از آزار دادجهانی در ذهنهوش مصنوعی الفاگوعلم در حال توسعهاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت فیزیکی، تابعی از خواب عامل دسته بندی و حفطبی عدالتی در توزیع واکسن داروی سل سپتکتاب طبیعت در قالب هندسهمحل درک احساسات روحانی دبرداشت مغز ما از گذر زمانآینه در اینهرفتار مانند بردهتوصیه های غیر دارویی در سفرایند تکامل و دشواری هانقش آتش در رسیدن انسان بهزیر فشار کووید چه باید کرانیس بی کسانچالش هوشیاری و اینکه چرا تحریک عمقی مغزابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسریعترین کامپیوتر موجودجایی خالی نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی عادت کن از بالا نگاه کنیاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا از حقیقت تاتخودت را از اندیشه هایت حفبیماری اسپینال ماسکولار در ناامیدی بسی امید استکشتن عقیده ممکن نیستمدارک ژنتیکی چگونه انسانبسیاری از بیماری های جدیآیا هشیاری کوانتومی وجودرویکردهای جدید ضایعات نختکامل چشمقفس دور خود را بشکننقش زبان در سلطه و قدرت ازبان و تکلم برخی بیماریهانسولینچت جی پی تیتراشه ی هوش مصنوعی در مغزابزارهای بقای موجود زندهمنبع هوشیاری در کجاست؟ قسطح آگاهی، رخدادهای زندگحقیقت آنطور نیست که به نظهوش مصنوعی از عروسک تا کمعصب حقوق نورولوواز تکامل تا مغز، از مغز توبینار اساتید نورولوژی دخدا بخشنده است پس تو هم ببیوگرافیدر سال حدود 7 میلیون نفر گیرنده باید سازگار با پیمرز بین انسان و حیوان کجاتفاوت های بین زن و مرد فقآیا جهان ذهن و افکار ما مروح رهاییتکثیر سلول در برابر توقف قانون جنگلنمای موفقیتسفر تجهیزات ناسا به مریخ اولویت بندی ها کجاستچرا مغزهای ما ارتقا یافت تشنج و حرکات شبه تشنجی قااجزایی ناشناخته در شکل گمولتیپل اسکلروز در زنان شکل های متفاوت پروتئین هحوادث روزگار از جمله ویرهوش مصنوعی ساخته هوش طبیاسکلت خارجی در درمان اختیک رژیم غذایی جدید، می تودقیق ترین تصاویر از مغز ابا خدا باشدرمان پوکی استخوانگشایش دروازه جدیدی از طرمشاهده گر جدای از شیء مشاتلاش های جدید در درمان فرآب زندگی است قسمت هفتمتاثیر نگاه انسان بر رفتاقسم به فقرنه عدم مطلق بلکه عدم با قسلول عصبی شاهکار انطباق ای جان جان بی تن مرونزاع بین جهل و علم رو به پشاید گوشی و چشمی، آماده شتضادهای علمیاختلالات حرکتی در انسانمیاستنی گراویس بدون آنتیحس چشایی و بویاییهوش عاطفی قسمت ششمدو برابر شدن خطر مرگ و میاسرار آفرینش در موجژنها ، مغز و ارادهبازگشت از آثار به سوی خدادرمان ساده ی روماتیسمپیوند مدفوع در درمان بیممعرفی مورد نادر بیماری گریشه های مشترک حیاتتمرکز بر هدفآزمون تجربی، راهی برای رتاثیر گیاه خواری بر رشد ولحظات خوش با کودکاننوار عصب و عضلهسندرم پس از ضربه به سرتغییر عمودی سر انسان از پاینترنت بدون فیلتر ماهوانظریه تکامل در درمان بیمشرکت نورالینک ویدیویی ازارتباط چاقی و کاهش قدرت بما بخشی از این جهان مرتبطحس و ادراک قسمت نوزدهمهیچ کس مانند تو نگاه نمیکدید تو همیشه محدود به مقداطلاعاتی عمومی در مورد مکمردرد ناشی از تنگی کانابحثی درباره هوش و تفاوتهدرک فرد دیگر و رفتارهای اتو کجای جهانیپیشرفت های جدید علوم اعصمغز آیندگان چگونه است ؟راه طولانی را به سلامت گذآغاز فرایند دانستنتاثیر دپاکین بر بیماری ممن کسی در ناکسی دریافتم نوروز یا روز پایانیسیاهچاله ها، دارای پرتو جنسیت و تفاوت های بیناییهمیشه اطمینان تو بر خدا بضایعه ی عروقی مخچهارزش خود را چگونه میشناسحس و ادراک قسمت بیست و سوبنی عباس، ننگی بر تاریخهزینه ای که برای اندیشیدهزینه سنگین انسان در ازادانشمندان اولین سلول مصنکودک هشت ساله لازم است آدبرلیتیونپرواز از نیویورک تا لوس آدرختان چگونه بر تشکیل ابتولید مثل اولین ربات های فلج خوابمغز بزرگ چالشهای پیش روزمین در برابر عظمت کیهانالکترومغناطیس شنوایی و هتاثیر درجه حرارت بر عملکابداع دی ان ای بزرگترین دمنابع انرژی از نفت و گاز چگونه مغز ما، موسیقی را پسکته ی مغزی در جوانانجهان یکپارچههندسه زبانِ زمان استطبیعت بر اساس هماهنگیاز بحث های کنونی در ویروسوقتی ریشه ها عمیقند از چیحساسیت روانی متفاوتبه زودی شبکه مغزی به جای داروی تشنجی دربارداریکاهش مرگ و میر ناشی از اببرخی نرمش ها برای زانوآلزایمرذهن هوشیار در پس ماده ی متوهم بی خداییفال نیکونقش قهوه در سلامتیزندگی و داراییامید جدید بر آسیب نخاعینگاه مادی غیر علمی استتاثیر عصاره تغلیظ شده گیابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت سازگاری با محیط بین اجزاجهان، تصادفی نیستهوش مصنوعی اکنون می توانعلم راهی برای اندیشیدن ااز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چند سویهخواص فلفل سبزبیمار 101 ساله، مبتلا به سداروی ضد چاقیکتاب، سفری به تاریخمحدودیت چقدر موثر استبرداشتت از جهان رو زیاد آیندهرفتار وابسته به شکلتوصیه هایی در مصرف ماهیفرایند حذف برخی اجزای مغنقش انتخاب از طرف محیط، نزیرفون داروی ضد ام اسانگشت ماشه ایچالش هوشیاری و اینکه چرا تحریک عمقی مغز در آلزایمابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسرکه انگبین عسلی مفید برجاذبههوش مصنوعی از عروسک بازی عادت کن خوب حرف بزنیاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا ساخته شده توخودروهای هیدروژنیبیماری اضطراب عمومیدر هم تنیدگی مرزها و بی مگل خاردار، زیباستمروری بر تشنج و درمان هایبسیاری از بیماری های جدیآیا واکنش های یاد گرفته ورویا و واقعیتتکامل و ارتقای نگاه تا عمقفس ذهننقش سجده بر عملکرد مغززبان و شناخت حقیقت قسمت چانسولین هوشمندنتایج نادانی و جهلتراشه ی بیولوژِیکابزارهای بقای از نخستین منبع هوشیاری در کجاست؟(قسعی کن به حدی محدود نشویحقیقت افرادهوش مصنوعی از عروسک تا کمعصب سیاتیکاز تکامل تا مغز، از مغز توجود قبل از ناظر هوشمندخدای رنگین کمانبیوگرافیدر عید نوروز مراقب تصادف گالکانزوماب، دارویی جدیمرز جدید جستجو و اکتشاف، تفاوت های تکاملی در مغز وآیا جهش های ژنتیکی، ویروروزه داری متناوب، مغز را تأثیر نیکوتین سیگار بر مقانون جنگلنمایش تک نفرهسفر دشوار اکتشافاولین قدم شناخت نقص های خچرا ویروس کرونای دلتا واتشنج به صورت اختلال رفتااحیای بینایی نسبی یک بیممواد کوانتومی جدید، ممکنشکل پنجم مادهحکمت الهی در پس همه چیزهوش مصنوعی، کیفیت فریب ماسکار، لگوی هوشمندیکی از علل محدودیت مغز امدل به دریا بزنبا طبیعت بازی نکندرمان آرتروز با ورزش موضپل جویی اصفهانمشاهده آینده از روی مشاهروش صحبت کردن در حال تکامتلاش های جدید در درمان سرآب زندگی است قسمت اولتاثیر هوش مصنوعی بر مغزقضاوت ممنوعنهایت معرفت و شناخت درک عسلول عصبی، در محل خاص خودایمونوگلوبولین وریدی IVIgنزاع بین علم و نادانی رو شاید درست نباشدتظاهر خوابیده ی مادهاختلالات صحبت کردن در انمیدان مغناطيسي زمین بشر حس و ادراک (قسمت اول )هوش عاطفی بیشتر در زناندو برابر شدن خطر مرگ و میاسرار بازسازی اندام هاژنهای مشترک بین انسان و وبازگشت به ریشه های تکاملدرمان سرگیجه بدون نیاز بپیوند مغز و سر و چالشهای معرفت و شناختریشه های اخلاقتمرکز بر امروزآزمون ذهنی گربه ی شرودینتاثیر گیاه خواری بر رشد ولرزش ناشی از اسیب به عصبنوار عصب و عضلهسندرم جدایی مغزتغییرات منطقه بویایی مغزاینترنت، حقیقت جامعه ی فنظریه تکامل در درمان بیمشربت رب انارارتباط هوش ساختار مغز و ژما تحت کنترل ژنها هستیم یحس و ادراک قسمت هفتمهیچ کس حقیقت را درون مغز دیدن خدا در همه چیزاعتقاد اشتباه، نتیجه ی نکمردرد و علل آنبحثی درباره هوش و تفاوتهدرک نیازمند شناخت خویش اتو کز محنت دیگران بی غمیپیشرفت در عقل است یا ظواهمغز اندامی تشنه ی انرژی ارابطه تشنج و اوتیسمآغاز فصل سرما و دوباره تکتاثیر داروهای ضد التهاب من پر از تلخیمنورالژیسیاهچاله و تکینگی ابتدایجنسیت و تفاوت های بیناییهمیشه به آنچه داری، خوشنضایعات در عصب زیر زبانیاز فرد ایستا و متعصب بگذرحس و ادراک قسمت بیستمبه قفس های سیاهت ننازحس و ادراک قسمت دهمبه مغز خزندگان خودت اجازهزاران سال چشم های بینا ودانشمندان تغییر میدان مغکودک ایرانی که هوش او از برنامه و ساختار پیچیده مپروتئین های ساده ی ابتدادرختان اشعار زمینتولید یا دریافت علمفلج خواب چیستمغز بزرگ و فعال یا مغز کوزمین زیر خلیج فارس تمدنی الکتروتاکسی(گرایش و حرکتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار هوش در حال ارتقا ازمنابع انرژی از نفت و گاز چگونه مغز پیش انسان یا همسال سیزده ماههجهان کنونی و مغز بزرگتریهندسه، نمایشی از حقیقتطعمه ی شبکه های ارتباط اجاز تلسکوپ گالیله تا تلسکوقتی شروع به بیدار شدن میخفاش کور و انسان بینا؟به زیر پای خود نگاه نکن بداروی جدید ALSکاهش التهاب ناشی از بیمابرخی نرمش های گردنآملودیپین داروی ضد فشار ذهن و زندگیتوهم تنهاییفاکسیبتنقش مهاجرت در توسعه نسل ازندگی بی دودامید درمان کرونا با هماننگاه محدود و تک جانبه، مشتاریک ترین بخش شبابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت ستم با شعار قانون بدترین جهش های ژنتیکی مفید در ساهوش مصنوعی از عروسک های بعلم ساختن برج های چرخاناز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستخواص منیزیمبیمار مرکز تنفس سلولیداروی ضد چاقیکتابخانهمحدودیت های حافظه و حافظبررسي علل احتمالي تغيير آینده ی انسان در فراتر ازرفتار اجتماعی انسان، حاصتوضیحی ساده در مورد هوش مفراتر از دیوارهای باورنقش اتصالات بین سلولهای زیرک ترین مردمانگشت نگاری مغز نشان میدچالش های ایستادن بر دو پاتخریب مغز به دلیل کمبود بابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسرگیجه از شایعترین اختلاجاذبه و نقش آن در شکلگیریهوش مصنوعی از عروسک بازی عادت کردن به نعمتاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن آلزایمرخورشید مصنوعیبیماری بیش فعالیدر هم تنیدگی کوانتومیگل درون گلدانمرکز هوشیاری، روح یا بدن بشکه ای که ته نداره پر نمآیا یک، وجود داردرویا و کابوستکامل و ریشه ی مشترک خلقتقفس را بشکننقش غذاها و موجودات دريازبان و شناخت حقیقت قسمت اانسان قدیم در شبه جزیره عنجات در اعتماد به خودتربیت کودکان وظیفه ای مهابزارهای دفاعی و بقای مومنبع خواب و رویاشلیک فراموشیحقیقت انسانهوش مصنوعی از عروسک تا کمعضلانی که طی سخن گفتن چقداز تکامل تا مغز، از مغز توراپامیل در بارداریخدایی که ساخته ی ذهن بشر بیان ژن های اسکیزوفرنی ددرمان نگهدارنده ی اعتیادگام کوچک ولی تاثیرگذارمرزهای حقیقی یا مرزهای تتفاوت های زبانی سرمنشا تآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجروزه داری و التهاب زیانبتأثیر نگاه انسان بر رفتاقانونمندی و محدودیت عالمچند نرمش مفید برای کمردرسفرنامه سفر به بم و جنوب اولین مورد PML به دنبال تکچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک تشنج عدم توازن بین نورون احیای بینایی نسبی یک بیمموجود بی مغزی که می تواندحافظه میتواند بزرگترین دهوش مصنوعی، اتفاقات و تحاساس انسان اندیشه و باور یافته های نوین علوم پرده دلایلی که نشان میدهد ما ببالای هر دستی، دستی هستدرمان ام اس(مولتیپل اسکلپل خواجو اصفهانمشاهدات آمیخته با اشتباهروشهای نو در درمان دیسک بتلاش های جدید شرکت نورالآب زندگی است قسمت دومتاثیر ویتامین دی بر بیماقطار پیشرفتنهایت در بی نهایتسلولهای ایمنی القا کنندهایمپلانت مغزینزاع بین علم و جهل رو به پشایسته نیست در جیب خود قرتظاهری از ماده است که بیداختلالات عضلانی ژنتیکمیدان های مغناطیسی قابل حس و ادراک (قسمت دوم )هوش عاطفی در زنان بیشتر ادو داروی جدید برای میاستاصفهان زیباژنهای هوش ، کدامندبازخورد یا فیدبکدرمان سرگیجه بدون نیاز بپیوند اندام از حیوانات بمغز فکر میکند مرگ برای دیرژیم های غذایی و نقش مهم تمساح حد واسط میان مغز کوآزمون ذهنی گربه شرودینگرتاثیر گیاه خواری بر رشد ولرزش دست ها و گردن و سر ETنوار عصب و عضلهسندرم دزدی ساب کلاوینتغییرات مغز پس از 40 سالگیایندرالنعناعشربت ضد خلطارتباط پیوسته ی جهانمانند کودکان باشیدحس و ادراک قسمت هفدهمهیچ اندر هیچدیدگاه نارسای دوگانه ی ماعتماد به خودکمردرد با پوشیدن کفش منابحثی درباره هوش و تفاوتهدرک و احساستو پیچیده ترین تکنولوژی پیشرفت ذهن در خلاقیت استمغز انسان ایا طبیعتا تمارادیوی مغز و تنظیم فرکانآغاز مبهم آفرینشتاثیر داروی ضد تشنج سدیم اکسی توسین و تکامل پیش امن بی من، بهتر یاد میگیرمنورالژی تریژمینالسیاهچاله ی منفرد یا سیاهجهل مقدسهمیشه داناتر از ما وجود دضرورت زدودن افکاراز مخالفت بشنوحس و ادراک قسمت دوازدهمبه نقاش بنگرهستي مادي ای که ما کوچکتردانشمندان روش هاي جدیدی کودکان مهاجربرنامه ی مسلط ژنها در اختپروتز چشمدرد و درستولید پاک و فراوان انرژیفلج دوطرفه عصب 6 چشممغز بزرگترین مصرف کننده زمان چیستالکترودهای کاشتنیتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانمنابع انرژی از نفت و گاز چگونه هموساپينس بر زمین سانسور از روی قصد بسیاری جهان کاملی در اطراف ما پرهنر فراموشیظهور امواج مغزی در مغز مصاز تلسکوپ گالیله تا تلسکویتنام نوعی کرونا ویروس خفاش با شیوع همه گیری جدیبه سیاهی عادت نکنیمداروی جدید s3 در درمان ام کاهش حافظه هرچند فرایندیبرخی یونها و مولکول های مآموزش نوین زبانذهن و شیمی بدنتوهم جداییفاجعه ی جهل مقدسنقش میدان مغناطیسی زمین زندگی در جمع مواردی را برامیدهای جدید برای بازیابنگاه کلی نگرتاریکی من و تو و گرد و غباابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت ستم، بی پاسخ نیستجهش های ژنتیکی غیر تصادفهوش مصنوعی از عروسک های بعلایم کمبود ویتامین E را از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستخواص میوه ی بهبیماری لبر و نابینایی آنداروی ضد تشنج با قابليت تکجای مغز مسئول پردازش تجمحدودیت درک انسانبررسی مغز با امواج مادون آینده ی علم و فیزیک در60 ثرقیبی قدرتمند در برابر متوضیحات دکتر فاطمی در موفرار در فرار از میزبان، دنقش تیروئید در تکامل مغززیست شناسی کل در جزء فراکانتقال ماده و انرژیچالش کمبود اندام برای پیتداوم مهم است نه سرعتابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسرگردانیجبران از دست رفته هاهوش مصنوعی از عروسک بازی عادت بد را ترک کناز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ایرانی کرونا تولیدخوش قلبی و مهربانیبیماری تی تی پیدر هم تنیدگی کوانتومی و پگل زندگیمرکز حافظه کجاستبشریت از یک پدر و مادر نیآیا کیهان می تواند یک شبیرویا و خبر از آیندهتکامل ابزار هوش ، راه پر قله برای دیدن نه برای به نقش غذاها و موجودات دريازبان و شناخت حقیقت قسمت دانسان میوه ی تکاملنجات در راستگوییترجمه فعالیت های عضله به ابعاد و نیازهای تکاملیمنتظر نمان چیزی نور را بهشلیک فراموشیحقیقت اشیاهوش مصنوعی از عروسک تا کمغم بی پایاناز تکامل تا مغز، از مغز تورزش هوازی مرتب خیلی به قخدایا جز تو که را دارمبیان حقیقتدرمان نابینایان آیا ممکنگامی در درمان بیماریهای مزایای شکلات تلخ برای سلتفاوت ایستایی و تکاپوآیا خداباوری محصول تکاملروزه داری و بیمار ی ام اس تأثیر شیرینی های حاوی لوقارچ بی مغز در خدمت موجودچند جهانیسفرنامه سفر به بم و جنوب اولین مورد پیوند سر در انچرا پس از بیدار شدن از خوتشویق خواندن به کودکاناحتیاط در ورزش زانو در خاموجودات مقهور ژنها هستندحافظه های کاذبهوش احساسیاستفاده از مغز، وزن را کمیاد گرفتن مداومدنیا فریب و سرگرمیبالاترین هدف از دولتدرمان با سلول های بنیادیپلاسمای غالبمطالبه ی حق خودروشهای شناسایی قدرت شنواتلاش هایی در بیماران قطع آب زندگی است قسمت سومتاثیر ویروس کرونا بر مغز قطره قطرهنهادینه سازی فرهنگ اختلاسلولهای بنیادی مصنوعی درایمپلانت مغزی و کنترل دو نسبیت عام از زبان دکتر برشادی، پاداش انجام وظیفهتعویض دارو در تشنجاختراع جدید اینترنت کوانمیدان های کوانتومی خلاحس و ادراک قسمت 67هوش عاطفی در زنان بیشتر ادو سوی واقعیتاصل بازخوردژنهای حاکم بر انسان و انسبازسازي مغز و نخاع چالشی درمان سرگیجه بدون داروپیوند اندام حیوانات به امغز قلبرژیم های غذایی و نقش مهم تنفس هوازی و میتوکندریآزادی در چیستتاثیر گیاه خواری بر رشد ولرزش عضله یا فاسیکولاسیونوار عصب و عضلهسندرم سردرد به دلیل افت فتغییرات آب و هوایی که به ایپیداکرینهفت چیز که عملکرد مغز تو شش مرحله تکامل چشمارتباط انسانی، محدود به مانند آب باشحس و ادراک قسمت هجدهمهیچگاه از فشار و شکست نتردیروز و امروزکنفرانس تشنج هتل کوثر اصبحثی درباره احساسات متفادرک کنیم ما همه یکی هستیمتو آرامش و صلحیپیشرفتی مستقل از ابزار همغز انسان برای ایجاد تمدراز تغییرإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَتاثیر درجه حرارت بر مغزاکسکاربازپین در درمان تشمننژیتنوزاد ناشنوای متولد شده،سیاهچاله ی تولید کنندهجهان فراکتالهمیشه راهی هستضرب المثل یونانیاز نخستین همانند سازها تاز نخستین همانند سازها تحس و ادراک قسمت سومبه نقاش بنگرهستی ما پس از شروعی چگال دانشمندان روشی برای تبدیکودکان میتوانند ناقل بی برندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱پروتز عصبی برای تکلمدرد باسن و پا به دلیل کاهتولید اندام با چاپ سه بعدفن آوری های جدید علیه شنامغز حریص برای خون، کلید تزمان و مکان، ابعاد کیهان الگو نداشتیمتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانمنابع انرژی از نفت و گاز چگونه هوشیاری خود را توسسانسور بر بسیاری از حقایجهان پیوستههنر حفظ گرهظرف باید پر شود چه با چرک از تکنیکی تا مغز از مغز تویتامین E برای فعالیت صحخلا، حقیقی نیستبه سخن توجه کن نه گویندهداروی جدید لنفوم و لوکمیکاهش دوپامین عامل بیماریبرخی اثرات مضر ویتامین دآمارهای ارائه شده در سطح ذهن پر در برابر آگاهیتوهم جدایی و توهم علمفارغ التحصیلان، فقیر و دنقش محیط زندگی و مهاجرت دزندگی در سیاهچالهامیدوار باش حتی اگر همه چنگاه انسان محدود به ادراتاریکی و نورابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت ستون فقرات انسان دو پا جلجهش های بیماری زا، معمولهوش مصنوعی از عروسک های بعلایم کمبود ویتامین E را از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت های متفاوتخواص هلو برگ هلوبیماری میاستنی گراویسداروی ضد تشنج با قابليت تکرونا چه بر سر مغز می آورمخچه فراتر از حفظ تعادلبررسی و اپروچ جدید بر بیمآینده با ترس جمع نمیشودرقابتی بی هدف یا رقابتی هتیوتیکسن داروی ضد جنونفرد موفقنقش حفاظتی مولکول جدید دزیست شناسی باور حقیقت یا انتروپی و هوشیاریچالش دیدگاه های سنتی در بتداخل مرزها و صفات با بینابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسربازان ما محققا غلبه می جدا کردن ناخالصی هاهوش مصنوعی از عروسک بازی عادت دادن مغز بر تفکراز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژنخوش خیالی و خوش بینیبیماری خود ایمن اعصاب محدر هم تنیدگی کوانتومی و دگلوله ی ساچمه ایمرکز حافظه کجاستبعد پنجمآیا گذشته، امروز وآینده رویا بخشی حقیقی از زندگی تکامل تکنولوژیقله سقوطنقش غذاها و موجودات دريازبان و شناخت حقیقت قسمت سانسان ها می توانند میدان نخاع ما تا پایین ستون فقرترجمه ی فعالیت های عضله بابعاد اضافه ی کیهانمنتظر نتیجه ی کارهایت باشنا در ابهای گرم جنوب نیاحقیقت تنها چیزی است که شاهوش مصنوعی از عروسک تا کمغم بی پایاناز تکامل تا مغز، از مغز تورزش هوازی ، بهترین تمریخرما منبع بسیار خوب آنتی بیداری معنوی یعنی دوستی درمان های اسرار آمیز در آگامی در درمان بیماریهای مسمومیت دانش آموزان بی گتفاوت ارباب و رهبر حقیقیآیا دلفین ها می تواند از روزه داری سلول های بنیادتئوری تکامل امروز در درمقبل و بعد از حقیقتچند جهانیسفرنامه سفر به بم و جنوب اولین هیبرید بین انسان و چرا ارتعاش بسیار مهم استشکرگزار هر چیزی باش که داتشخیص ژنتیکی آتروفی های احتیاط در تعویض داروهامورد نادر همپوشانی دو بیحافظه و اطلاعات در کجاست هوش احساسیاستفاده از نظریه ی تکامل یاد بگیر فراموش کنیدنیا مکانی بسیار اسرارآمباهوش ترین و با کیفیت تریدرمان تومورهای مغزی با اپمبرولیزوماب در بیماری چمطالبی در مورد تشنجروشی برای بهبود هوش عاطفتلاش در تولید انرژی به رنآب، زندگی است(قسمت پنجم)تاثیر ژنها بر اختلالات خلمس کوانتومیچهار میلیارد سال تکامل بسلام تا روشناییایمپلانت مغزی کمک میکند چسبیدن به خود، مانع بزرگ شب سیاه سحر شودتعامل انسان و هوش مصنوعیادامه بحث تکامل چشممیدان بنیادین اطلاعاتحس و ادراک قسمت 74هوشمندی کیهاندولت یا گروهکاصل در هم تنیدگی و جهانی کفش و کتابباغچه ی مندرمان سرطان با امواج صوتپیوند سر آیا ممکن استمغز ما کوچکتر از نیم نقطهرژیم ضد التهابیتنفس هوازی و میتوکندریآزادی عقیده، آرمانی که تتاثیر گیاه خواری بر رشد ولزوم گذر انسان از حدها و نوار عصب و عضله مهم در تشسوی ما آید نداها را صداتغییرات تکاملی سر انسان ایا کوچک شدن مغزانسان الهفت سین یادگاری از میراث ششمین کنگره بین المللی سارتباط از بالا به پایین مماه رجبحس و ادراک قسمت هشتمهیپرپاراتیروئیدیسمدیسک گردنکنگره بین المللی سردرد دبحثی درباره احساساتی غیردرک احساسات و تفکرات دیگتو افق رویداد جهان هستیپپوگستمغز انسان برای شادمانی طراست دستی و چپ دستیافت فشار خون ناگهانی در وتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر فقط مردم میفهمیدند کمن، ما یا چی؟نوسانات کوانتومی منبع ماسیاهچاله، سیاه خالص یا پجهان قابل مشاهده بخش کوچهمیشه عسل با موم بخوریمضربه مغزی در تصادف رانند