تاثیر روده بر مغز

تاثیر بافت میکروبی روده در بیماری های مغز و اعصاب
بافت میکروبی در روده یکی از بزرگترین توده های زیستی موجود در بدن است. این توده ی بزرگ زیستی، دارای اسیدهای نوکلئیک فراوانی است.
در دستگاه گوارش انسان ، ده برابر تعداد سلول‌های بدن، میکروب وجود دارد. شگفت آور است بدانیم ژن های این باکتریها 100 تا 200 برابر ژنوم انسان، ژن های تولید کننده پروتئین دارند!!
این باکتری ها بر سیستم ایمنی بدن موثرند و می توانند جذب مواد مختلف مانند ويتامین ها و مواد مغذی و داروها.... از روده را تحت تاثیر بگذارد.
ارتباطی مهم میان باکتری های روده و میزان فعالیت مغزی و میزان نروتروفين ها و نوروترانسميترها وجود دارد .
خیلی شگفت آور است!!

شاید تا حالا فکر می کردیم ژن های فعال در بدن ما فقط همان هایی است که از پدر و مادر به ارث می رسد ولی با دیدن این مهمان های ناخوانده- که تعداد ژنهايشان 100 برابر ژن های موجود در بدن ماست- شاید خیلی احساس ناامنی کنيم ...
مطالعات نشان می دهد که رابطه دو طرفه موجود بین میکروبیوم روده (GM) و سیستم عصبی مرکزی (CNS) یا به اصطلاح محور میکروبیوم-روده-مغز (MGBA)، در بیماری های عصبی-روانی مختلف در کودکان و بزرگسالان نقش دارد.
در سنین اطفال، بیشتر مطالعات بر روی بیماران مبتلا به اوتیسم متمرکز شده است. هدف این بررسی ارائه شواهد فعلی در مورد عملکرد MGBA در کودکان مبتلا به ADHD و نقش خاص اسیدهای چرب غیراشباع امگا 3 (ω-3 PUFAs) در این تعامل و همچنین پتانسیل GM به عنوان یک هدف درمانی برای ADHD خواهد بود:
(1) مسیرهای ارتباطی متنوع بین GM و CNS.
(2) تغییرات در ترکیب GM در کودکان و نوجوانان مبتلا به ADHD و ارتباط با پاتوفیزیولوژی ADHD.
(3) تأثیر GM بر عدم تعادل ω-3 PUFA که در ADHD یافت می شود.
(4) تعامل بین GM و تنظیم ریتم شبانه روزی، زیرا اختلالات خواب اغلب با ADHD همراه است.
توده ی میکروبی روده از طریق عصبی، هورمونی و ایمنی یک رابطه دو طرفه با میزبان خود را حفظ می‌کند و محور میکروبیوم-روده-مغز (MGBA) را پیکربندی می‌کند. تغییرات MGBA مسئول ظهور اختلالات عصبی و رشد عصبی متنوع در جمعیت کودکان است.
در کودکان و نوجوانان مبتلا به بیش فعالی، MGBAدر مکانیسم‌های پاتوفیزیولوژیک التهاب عصبی و استرس اکسیداتیو که نه تنها منجر به علائم اصلی ADHD می‌شود، بلکه منجر به بیماری‌های همراه مانند اختلالات خواب نیز می‌شود.
علاوه بر این، تغییرات در میکروبیوم روده ممکن است مبنایی برای اثربخشی درمان‌های جایگزین جدید باشد که در حال حاضر تحت بررسی هستند، مانند PUFAهای امگا 3 باشد.
بنابراین، میکروبیوم روده می تواند یک هدف درمانی بالقوه در کودکان و نوجوانان مبتلا به ADHD باشد.

نقص در تشخیص هیجانات عامعید نوروز مبارکابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت 82از تکینگی تا مغز از مغز تدو بیماری روانی خود بزرگ هوش، ژنتیکی است یا محیطیبیماریهای تحلیل عضلانی اکمردرد با پوشیدن کفش منادرک عمیق در حیواناتتقلید از روی طبیعتزمان شگفت انگیزپرکاری تیروئیدمسمومیت دانش آموزان بی گتاثیر نگاه انسان بر رفتاامروز دانش ژنتیک هیچ ابهسخن پاک و ثابتفلج نخاعی با الکترودهای تغییرات منطقه بویایی مغزنه به اعدامعضلانی که طی سخن گفتن چقدابزار بقای موجود زنده از نظریه تکامل در درمان بیممنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت پنجماز تکینگی تا مغز، از مغز دیوار، از ابتدا توهم بودهدف از خلقت رسیدن به ابزابا تعمق در اسرار ابدیت و کودکان خود را مشابه خود تدست کردن در گوشتمایز یا کشف یگانگیزیان غذاهای پرچربآنها نمیخواهند دیگران رامطالبی در مورد تشنجتاثیر گیاه خواری بر رشد وانرژی خلا ممکن استسرطان کمیت گراییفاجعه ی جهل مقدسجنسیت و تفاوت های بینایینوار مغزی روشی مهم در تشخاتصال مغز و کامپیوترهمیشه به آنچه داری، خوشنمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت سیزدهماز سایه بگذردانشمندان تغییر میدان مغوقتی پر از گل شدی خودت را بازگشت به ریشه های تکاملکار با یگانگی و یکپارچگیذرات کوانتومی زیر اتمی قتنهایی رمز نوآوری استزبان و کلمه حتی برای کسانآیا هوش مصنوعی می تواند نمغز چون ابزار هوش است دلیتاثیر داروهای ضد التهاب اولویت بندی ها کجاستشکل پنجم مادهفرد یا اندیشهجهان کنونی و مغز بزرگترینوشیدن چای برای مغز مفید اختلال در شناسایی حروف و هندسه، نمایشی از حقیقتمنتظر زمان ایده آل نشوخونریزی مغز در سندرم کوواستخوان های کشف شده، ممکداروی جدید میاستنی گراویواقعیت فیزیکی، تابعی از بحثی درباره احساسات متفاکشف مکانیسم عصبی خوانش پروی و منیزیم در تقویت استتو جدای از کیهان نیستیسفر نامه سفر به بم و جنوب آیا بزرگ شدن مغز فقط در دمغز ایندگان چگونه استتاثیر درجه حرارت بر عملکایمپلانت مغزیشب سیاه سحر شودقلب روباتیکجهش های ژنتیکی غیر تصادفچگونه آن شکری که می خوریمارتباط میکروب روده و پارهوش مصنوعی از عروسک بازی موسیقی هنر مایع استخار و گلاطلاعاتی عمومی در مورد مدارویی خلط آورواکسن کرونا ساخته شده توبرای یک زندگی معمولیگوشه بیماری اتوزومال رسسروزه داری متناوب، مغز را توهم لیلیپوتی(ریزبینی)سلول عصبی، در محل خاص خودآب زندگی است قسمت چهارممغزهای کوچک بی احساستاریکی من و تو و گرد و غباایا بیماری ام اس (مولتیپصبر لازمه ی پیروزی استقدرت و شناخت حقیقتجدا کردن ناخالصی هانگاه حقیقی نگاه به درون اارزش حقیقی زبان قسمت اولهوش مصنوعی از عروسک بازی ما اکنون میدانیم فضا خالبه قفس های سیاهت ننازدر کمتر از چند ماه سوش جدوراپامیل در بارداریبرخی اطلاعات روانشناسی مگربه شرودینگر و تاثیر مشروشی جدید در درمان نابینتوسعه برخی شغل ها با هوش سندرم سردرد به دلیل افت فتداوم مهم است نه سرعتآزار دیگری، آزار خود استنقش هورمون های تیروئید دطلوع و حقیقتاگر با مطالعه فیزیک کوانلبخند بزن شاید صبح فردا زحقیقت راستین انسان علم باز واقعیت امروز تا حقیقتنادانی در قرن بیست و یکم،هوش مصنوعی از عروسک تا کمماده، چیزی بیش از یک خلا به سیاهی عادت نکنیمدرمان پوکی استخوانبررسی بیماری التهابی رودیاد گرفتن مداومرژیم غذایی ضد التهابیپیچیدگی های مغزی در درک زتکامل مداومافت فشار خون ناگهانی در وسیاره ی ابلهانترس و آرمان هانقش روی و منیزیم در سلامتعلم و روحابزار بقا از نخستین همانمن بی من، بهتر یاد میگیرمحافظه ی هوش مصنوعیاز تکینگی تا مغز از مغز تچرا ماشین باید نتایج را پخطای حسهوش عاطفی قسمت هفتممخچه تاثیر گذار بر حافظهبیماری های مغز و اعصاب و ژنهای مشترک بین انسان و ودرمان سرطان با امواج صوتبعد از کرونارسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرپیشرفت ذهن در خلاقیت استتکامل، نتیجه ی برنامه ریالگو و عادت را بشکن و در اسایه را اصالت دادن، جز فرتصور از زمان و مکانساخت سلول عصبی حتی پس از تصادف یا قوانین ناشناختهنقطه ی رسیدن به قلهعامل کلیدی در کنترل کارآابزار بقا از نخستین هماننزاع بین جهل و علم رو به پمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت 87از تکینگی تا مغز از مغز تدو بار در هفته ماهی مصرف هیچ نقطه ای مرکزی تر از ابیماری، رساله ای برای سلکنفرانس تشنج هتل کوثر اصدرگیری قلب در بیماری ویرتقلید از طبیعتزنان باهوش ترپرتوهای صادر شده از سیاهمسمومیت دانش آموزان، قماتاثیر نگاه انسان بر رفتاانفجار و توقف تکاملی نشاسختی ها رفتنی استفلج بل، فلجی ترسناک که آنتغییرات مغز پس از 40 سالگینه به اعدامغم بی پایانابزار بقای موجود زنده از نظریه تکامل در درمان بیممنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت پنجاهاز تکینگی تا مغز، از مغز دید تو همیشه محدود به مقدهر چیز با هر چیز دیگر در تبا خدا باشکودکان را برای راه آماده دست آسمانتمدن قدیمی ای در جنوب ایرزیباترین چیز در پیر شدنآنژیوگرافی از مغزمطالعه ای بیان میکند اهدتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسولینسرعت فکر کردن چگونه استفاصله ها در مکانیک کوانتجهل مقدسنوار مغز، ترجمه ی فعالیت اثر مضر مصرف طولانی مدت رهمیشه داناتر از ما وجود دمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت ششماز علم جز اندکی به شما دادانشمندان روش هاي جدیدی وقتی تو از یاد گرفتن باز بازخورد یا فیدبککارهای کوچک، بی ارزش نیسذرات کوانتومی زیر اتمی قتنبیه چقدر موثر استزبان و بیان نتیجه ساختماآیا هوش مصنوعی زندگی بشرمغز چگونه صداها را فیلتر تاثیر داروی ضد تشنج سدیم اولین قدم شناخت نقص های خشکرگزار هر چیزی باش که دافرد حساس از نظر عاطفی و بجهان کاملی در اطراف ما پرنوعی سکته مغزی ، وحشتناک اختلال در شناسایی حروف و هنر فراموشیمنحنی که ارتباط بین معرفخواندن ، یکی از شستشو دهناستروژن مانند سپر زنان دداروی جدید آلزایمرواقعیت چند سویهبحثی درباره احساساتی غیرکشف مکانیسمی پیچیده در برویا و واقعیتتو دی ان ای خاص ميتوکندريسفر به مریخ در 39 روزآیا تکامل و تغییرات ژنتیمغز ابزار بقای برتر مادیتاثیر درجه حرارت بر عملکایمپلانت مغزی و کنترل دو شبیه سازی میلیون ها جهان قلب را نشکنجهش تمدنی عجیب و شگفت انسچگونه انتظارات بر ادراک ارتباط ماده و انرژیهوش مصنوعی از عروسک بازی میهمانهای ناخوانده عامل خارق العاده و استثنایی باطلاعاتی عمومی در مورد مدارویی ضد بیش فعالی سیستواکسن آلزایمربرای پیش بینی آینده مغز دگوشت خواری یا گیاه خواریروزه داری و التهاب زیانبتوهم چیستسلولهای ایمنی القا کنندهآب زندگی است قسمت هفتممغز، فقط گیرندهتاریکی و نورایا بدون زبان میتوانیم تصبر و واقعیتقدرت کنترل خودجدایی خطای حسی استنگاه دوبارهارزش حقیقی زبان قسمت دومهوش مصنوعی از عروسک بازی ما از اینجا نخواهیم رفتبه مغز خزندگان خودت اجازدر آرزوهایت مداومت داشتهورزش هوازی مرتب خیلی به قگزیده ای از وبینار یا کنفروشی جدید در درمان سکته متوصیه های سازمان بهداشت سوپاپ ها یا ترانزیستورهاتداخل مرزها و صفات با بینآسيب میکروواسکولاریا آسنقش هورمون زنانه استروژنطلای سیاهاگر تلاش انسان امروز برالحظات خوش با کودکانحقیقت غیر فیزیکیاز کجا آمده ام و به کجا مینازوکلسینهوش مصنوعی به کمک هوش طبیماست مالیبه سخن توجه کن نه گویندهدرمان پوکی استخوانبررسی سیستم تعادلی بدن ایاد بگیر فراموش کنیرژیم غذایی ضد دردپیوند قلب خوک، به فرد دچاتکامل چشمافت هوشیاری به دنبال کاهسیاره ابلهانتسلیم شدن از نورون شروع منقش روزه داری در سالم و جعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهابزار بقا از نخستین همانمننژیتحافظه انسان و حافظه ی هوشاز تکینگی تا مغز از مغز تچرا مردم با زندگی میجنگنخطر آلودگی هواهوش عاطفی قسمت یازدهمدل همه جانبه نگر ژنرالیبیماری وسواسژنهای هوش ، کدامنددرمانهای بیماری پارکینسبعد از کرونا دلخوشی بیهورساناها و ابر رساناها و عپیشرفتی مستقل از ابزار هتکثیر سلول در برابر توقف الگوی بنیادین و هوشیاریالگوبرداری از طبیعتساخت شبکه عصبی مصنوعی با تضادهای علمینقطه ای بود و دگر هیچ نبوعادت همیشه خوب نیستابزار بقا از نخستین هماننزاع بین علم و نادانی رو منابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت چهلاز تکینگی تا مغز از مغز تدو برابر شدن خطر مرگ و میهیچ چیز همیشگی نیستبیندیشکنگره بین المللی سردرد ددرگیری مغز در بیماری کویتقویت استخوان در گرو تغذزنجیرها را ما باید پاره کپرتوزایی از جسم سیاهمسیر دشوار تکامل و ارتقاتاثیر ویتامین دی بر بیماانقراض را انتخاب نکنیدسرنوشتفلج خوابتغییرات آب و هوایی که به نه جنگ و نه خونریزیغم بی پایانابزار بقای موجود زنده از نعناعمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت پنجاه و یاز تکینگی تا مغز، از مغز دیدن خدا در همه چیزهر جا که جات میشه، جات نیبا طبیعت بازی نکنکوری گذرای ناشی از موبایدست بالای دستتمدن پیشرفته ی پیشینیانزیباترین چیز در افزایش سآنان که در قله اند هرگز خمعماری، هندسه ی قابل مشاتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسولین هوشمندسطح آگاهی، رخدادهای زندگفاصله ی همیشگی تصویر سازجهان فراکتالنوار عصب و عضلهاثرات فشار روحی شدیدهمیشه راهی هستمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت شصت و هشتازدواج های بین گونه ای، ردانشمندان روشی برای تبدیوقتی ریشه ها عمیقند از چیبازسازي مغز و نخاع چالشی کاربرد روباتهای ريزنانورفتار مانند بردهتهدیدهای هوش مصنوعیزبان و بیان، در سایه پیشرآیا هوش ارثی دریافتی از پمغز ناتوان از توجیه پیداتاثیر درجه حرارت بر مغزاولین مورد PML به دنبال تکشکست حتمیفردا را نمیدانیمجهان پیوستهنیکولا تسلااختلالات مخچههنر حفظ گرهمنشأ اطلاعات و آموخته ها خواب سالم عامل سلامتیاسرار آفرینش در موجداروی جدید ای ال اسواقعیت چیستبخش فراموش شده ی حافظهکشف ارتباط جدیدی از ارتبرویا و کابوستو در میانه ی جهان نیستی سفر تجهیزات ناسا به مریخ آیا جنین انسان، هوشمندی مغز ابزار برتر بقاتاثیر درجه حرارت بر عملکایمپلانت مغزی کمک میکند شبیه سازی سیستم های کوانقوی تر باشجهشهای مفید و ذکاوتی که دچگونه به سطح بالایی از هوارتباط متقابل با همه ی حیهوش مصنوعی از عروسک بازی میوتونیک دیستروفیخبر مهم تلسکوپ هابلاعتقاد اشتباه، نتیجه ی نداستانها و مفاهیمی اشتباواکسن ایرانی کرونا تولیدبرای اولین بار دانشمندانگیلگمش باستانی کیستروزه داری و بیمار ی ام اس توهم و خیالسلولهای بنیادی مصنوعی درآب زندگی است قسمت اولمغزتان را در جوانی سیم کشتاریکی خواهد ترسیدایا تکامل هدفمند استصبر بسیار بایدقدرت انسان در نگاه به ابعجریان انرژی در سیستم های نگاهی بر قدرت بینایی دراارزش حقیقی زبان قسمت سومهوش مصنوعی از عروسک بازی ما اشیا را آنطور که هستندبه نقاش بنگردر آسمان هدیه های نادیدنورزش هوازی ، بهترین تمریگزارش یک مورد جالب لخته وريتوکسيمب در درمان ام استوصیه های غیر دارویی در سسوپاپ ها یا ترانزیستورهاترقی واقعی یا شعار ترقیآسیب ها ناشی از آلودگی هونقش ویتامین K در ترمیم اسطوفان فقر و گرسنگی و بی ساگر خواهان پیروزی هستیلرزش ناشی از اسیب به عصبحقیقت غیر قابل شناختاز کسی که یک کتاب خوانده نباید صبر کرد آتش را بعد هوش مصنوعی به شناسایی کاماست مالی با هوش انسانیبهبود حافظه پس از رخدادهدرمان ام اس(مولتیپل اسکلبررسی علل کمر درد در میانیادگیری مهارت های جدید دراه فراری نیستپیوند مغز و سر و چالشهای تکامل و ارتقای نگاه تا عمافتخار انسانسیاره ابلهانتست آر ان اس دز میاستنی گنقش رژیم غذایی بر رشد و اعلم به ما کمک میکند تا موابزار بقا از نخستین همانمنابع انرژي پاک سرچشمه ححباب های کیهانی تو در تواز تکینگی تا مغز از مغز تچرا مغز انسان سه هزار سالخطرات هوش مصنوعیهوش عاطفی قسمت پنجممدل هولوگرافیک ژنرالیزهبیماری کروتز فیلد جاکوبژنهای حاکم بر انسان و انسدرها بسته نیستبعد از کرونا دلخوشی بیهورشته نوروایمونولوژی و نقپپوگستتأثیر نیکوتین سیگار بر متأثیر نگاه انسان بر رفتاالتهاب شریان تمپورالساخت شبکه عصبی با الفبای تظاهر خوابیده ی مادهنقطه بی بازگشتعادت کن خوب حرف بزنیابزار بقا از نخستین هماننزاع بین علم و جهل رو به پمنابع بی نهایت انرژی در دحس و ادراک قسمت چهل و هفتاز تکینگی تا مغز از مغز تدو برابر شدن خطر مرگ و میهیچ چیز، چقدر حقیقی استبیهوش کردن در جراحی و بیمکنگره بین المللی سردرد ددرگیری مغز در بیماران مبتقویت حافظه یا هوش مصنوعزندگی فعال و مثبت روند آلپرسش و چستجو همیشه باقی امسئول صیانت از عقیده کیستاثیر ویروس کرونا بر مغز انواع سکته های مغزیسریع دویدن مهم نیستفلج خواب چیستتغییرات تکاملی سر انسان چه زیاد است بر من که در ایغیرقابل دیدن کردن مادهابزار بقای موجود زنده از هفت چیز که عملکرد مغز تو منبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت پنجاه و داز تکامل تا مغز از مغز تا دیدگاه نارسای دوگانه ی مهر حرکت خمیده می شود و هر بالاترین هدف از دولتکی غایب شدی تا نیازمند دلدستورالعمل مرکز کنترل بیتمدن بشری و مغز اخلاقیزیر فشار کووید چه باید کرآنزیم تولید انرژی در سلومعنی روزهتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان قدیم در شبه جزیره عسعی کن به حدی محدود نشویفتون های زیستیجهان قابل مشاهده بخش کوچنوار عصب و عضلهاثرات مفید قهوههمیشه عسل با موم بخوریممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت شصت و دواسکلت خارجی در درمان اختدانش، قفل ذهن را باز میکنویتنام نوعی کرونا ویروس بحتی علمی درباره تمایل بکاربرد روباتهای ريز، در رفتار وابسته به شکلتو یک معجزه ایزبان و تکلم برخی بیماریهآیا هوش سریعی که بدون احسمغز و قلب در جنین موش مصنتاثیر درجه حرارت بر عملکاولین مورد پیوند سر در انشگفت نیست من عاشق تو باشمفرزندان زمان خودجهان پیوستهنیاز به آموزش مجازی دیجیاختلالات حرکتی در انسانهنر رها شدن از وابستگیمنشاء کوانتومی هوشیاری اخواب سالم عامل سلامتی و یاسرار بازسازی اندام هاداروی جدید برای میاستنی واقعیت چیستبخش های تنظیمی ژنومکشف جمجمه ای درکوه ایرهورویا و خبر از آیندهتوقف؛ شکستسفر دشوار اکتشافآیا جهان ذهن و افکار ما ممغز از بسیاری حقایق می گرتاثیر درجه حرارت بر عملکایمپلانت نخاعی میتواند دشبکه های مصنوعی مغز به درقیچی ژنتیکیجهشهای مفید و ذکاوتی که دچگونه باغبانی باعث کاهش ارتباط چاقی و کاهش قدرت بهوش مصنوعی از عروسک بازی میگرن و پروتئین مرتبط با خدا موجود استاعتماد به خوددخالت در ساختار ژنهاواکسن اسپایکوژنبرای تمدن سازی، باید در بگیاه بی عقل به سوی نور میروزه داری سلول های بنیادتوهم وجودسلام تا روشناییآب زندگی است قسمت دوممغزتان را در جوانی سیمکشتاریخ همه چیز را ثبت کردهایجاد احساساتصد قدح، نفتاده بشکستقدرت ذهنجریان انرژی در سیستم های نگاهی بر توانایی اجزاي بارزش خود را چگونه میشناسهوش مصنوعی از عروسک بازی ما به جهان های متفاوت خودبه نقاش بنگردر آستانه ی موج پنجم کوویبرخی بیماری ها که در آن بورزش و میگرنگشایش دروازه جدیدی از طرریه زغالیتوصیه هایی در مصرف ماهیسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتروس جریان انرژیآسیب روانی شبکه های اجتمنقش ژنتیک در درمان اختلاطوفان زیباییاپل ویژن پرو در تشخیص بیملرزش عضله یا فاسیکولاسیوحقیقت، آن چیزی نیست که جلاز آغاز خلقت تا نگاه انسانبرو و انرژی مداومهوش مصنوعی تعاملیماشین دانشبهداشت خوابدرمان تومورهای مغزی با ابرطرف کردن خشونت را از خایادگیری هوش مصنوعی، عمیقراه نجاتپیوند اندام از حیوانات بتکامل و ریشه ی مشترک خلقتافراد آغاز حرکت خودشان رسیب یکسان و دیدگاه های متتشنچ پانایوتوپولوس تشنج نقش رژیم غذایی در رشد و اعلم بدون توقفابزار بقا از نخستین همانمنابع انرژی از نفت و گاز حباب هایی تو در تواز تکینگی تا مغز از مغز تچرا مغزهای ما ارتقا یافت دفاع از پیامبرهوش عاطفی قسمت اولمدل هولوگرافیک تعمیم یافبیماری گیلن باره و بیمارکفش و کتابدرهای اسرارآمیز و پوشیدهتفکر قبل از کاررشد مغز فرایندی پیچیده اپایان، یک آغاز استپارادوکس ها در علممرگ و میر پنهانتأثیر شیرینی های حاوی لوامواجی که به وسیله ی ماشیساختن آیندهتظاهری از ماده است که بیدنمیتوان با بیرون انداختنعادت کردن به نعمتابزار بقا از نخستین هماننسبیت عام از زبان دکتر برمنابع جدید انرژیحس و ادراک قسمت چهل و هشتاز تکینگی تا مغز از مغز تدو داروی جدید برای میاستهیچ وقت خودت را محدود به بیهوشی در بیماران دچار اکنترل همجوشی هسته ای با هدرگیری مغزی در سندرم کووتقویت سیستم ایمنیزندگی هوشمند در خارج از زپرسشگری نامحدودمسئولیت جدیدتاثیر ژنها بر اختلالات خانیس بی کسانسریعترین کامپیوتر موجودفلج دوطرفه عصب 6 چشمتغذیه بر ژنها تاثیر داردنه عدم مطلق بلکه عدم با قغرور و علمابزارهای پیشرفته ارتباط هفت سین یادگاری از میراث منبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت پنجاه و ساز تکامل تا مغز، از مغز تدژا وو یا اشنا پنداریهرچیز با یک تاب تبدیل به باهوش ترین و با کیفیت تریکیهان خود را طراحی میکنددغدغه نتیجه ی نادانی استتمدن زیر آبزیرفون داروی ضد ام اسآواز خواندن در قفس، نشانمعادله ها فقط بخش خسته کنتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان میوه ی تکاملشلیک فراموشیفروتنی معرفتیجهان موازی و حجاب هانوار عصب و عضلهاثرات مفید روزه داریهمیشه، آنطور نیست که هستمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت شصت و ششاسکار، لگوی هوشمنددانش، یک انسان را ناسازگویتامین E برای فعالیت صحبحث درباره پیدایش و منشا کاش شرف اجباری بود یا حتیرفتار اجتماعی انسان، حاصتو یک جهان در مغز خودت هسزبان و شناخت حقیقت قسمت چآیا هشیاری کوانتومی وجودمغز و اخلاقتاثیر درجه حرارت بر عملکاولین هیبرید بین انسان و شگفت انگیز بودن کیهانفرضیه ای جدید توضیح میدهجهان پر از چیزهای اسرار آچیز جدید را بپذیراختلالات صحبت کردن در انهنر، پر کردن است نه فحش دمهمان ناخواندهخواب عامل دسته بندی و حفطاصل بازخوردداروی جدید برای کاهش وزنواقعیت های متفاوتبخش بزرگی حس و ادراک ما اکشف جدید تلسکوپ جیمز وبرویا بخشی حقیقی از زندگی تولید مولکول جدید توسط هسفرنامه سفر به بم و جنوب آیا جهش های ژنتیکی، ویرومغز به تنهایی برای فرهنگ تاثیر درجه حرارت بر عملکایمان به رویاشبکیه های مصنوعیقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصجوانان وطنچگونه تکامل مغزهای کنونیارتباط هوش ساختار مغز و ژهوش مصنوعی از عروسک بازی میگرن سردردی ژنتیکی که بخدا نور آسمان ها و زمین ااعتماد به خوددر میان تاریکی و روشناییواکسن اسپایکوژن ضد کرونابرای خودآگاه بودن تو بایگیاه خواری و گوشت خوار کدروزهای بد باقی نمیماندتوهم وجودسلاح و راهزنیآب زندگی است قسمت سوممغط یک گیرنده استایران بزرگصدای بم با فرکانس پایین، قدرت عشقجریان انرژی در سیستم های نگاهت را بلند کناز فرد ایستا و متعصب بگذرهوش مصنوعی از عروسک بازی ما با کمک مغز خود مختاريمبه نادیدنی ایمان بیاوردر درمان بیماری مولتیپل برخی بیماری های خاص که بدورزش بهترین درمان بیش فعپل جویی اصفهانریواستیگمینتوضیحی ساده در مورد هوش مسوخت هیدروژنی پاکتری فلوپرازینآسیب عصب پا به دنبال اعتینقش گرمایش آب و هوا در همطولانی ترین شباپی ژنتیکلزوم سازگاری قانون مجازاحقایق ممکن و غیر ممکناز انفجار بزرگ تا انفجار چت جی پی تیهوش مصنوعی در کامپیوترهامبانی ذهنی سیاه و سفیدبوزون هیگز چیستدرمان تشنجبزرگ فکر کنیادگرفتن، آغاز حرکت است راه های جدید برای قضاوت رپیوند اندام حیوانات به اتکامل ابزار هوش ، راه پر افراد بی دلیل دوستدار تو سیر آفرینش از روح تا مغز تشنج چیستنقش زنجبیل در جلوگیری از علم در حال توسعهابزار بقا از نخستین همانمنابع انرژی از نفت و گاز حد و مرزها توهم ذهن ماستاز تکینگی تا مغز از مغز تچرا ویروس کرونای دلتا وادفاع در برابر تغییر ساختهوش عاطفی قسمت دهممدل های ریز مغز مینی برینبیماری آلزایمر، استیل کوکل اقیانوس در یک ذرهدرون قفس یا بیرون از آنتفکر ترکیبی در هوش مصنوعرشد مغز علت تمایل انسان برشد در سختی استپاسخ گیاهان در زمان خوردمرگ و میر بسیار بالای ناشتئوری تکامل امروز در درمامیوتروفیک لترال اسکلروساختن آینده، بهترین روش تعویض دارو در تشنجنمیتوان بر سیاه سیاه نوشعادت بد را ترک کنابزار بقای موجود زنده از چسبیدن به خود، مانع بزرگ مناطق خاص زبان در مغزحس و ادراک قسمت چهل و دوماز تکینگی تا مغز از مغز تدو سوی واقعیتهیچ کاری نکردن به معنی چیبیوگرافیکنترل جاذبهدرگیری مغزی در سندرم کووتلقین اطلاعات و حافظهزندگی و داراییآلودگی هوا چالش قرن جدیدمسئولیت در برابر محیط زیتاثیر کلام در آیات کلام بانگشت ماشه ایسرگیجه از شایعترین اختلافن آوری های جدید علیه شناثبت و دستکار ی حافظهنهایت معرفت و شناخت درک عغربال در زندگیابزارهای بقا از نخستین ههم نوع خواری در میان پیشیمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت پنجاه و شاز تکامل تا مغز، از مغز تدژاوو یا آشناپنداریهز ذره، یک دنیاستباور و کیهان شناسیکیهانِ هوشیارِ در حال یاذهن ما از در هم شکستن منبتمدنی قدیمی در شمال خلیج زیرک ترین مردمآینه در اینهمعجزه های هر روزهتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان ها می توانند میدان شلیک فراموشیفروتنی و غرورجهان ما میتواند به اندازنوار عصب و عضله تعیین محلاثرات مضر ماری جواناهمکاری یا رقابتمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک سی و هفتماساس انسان اندیشه و باور دائما بخوانویتامین E در چه مواد غذایبحثي درباره هوش و تفاوتهکتاب گران و پرهزینه شد ولرقیبی قدرتمند در برابر متو کجای جهانیزبان و شناخت حقیقت قسمت اآیا واکنش های یاد گرفته ومغز و اخلاقتاثیر درجه حرارت بر عملکاولین تصویر در تاریخ از سشگفت زده و حیران باشفساد اقتصادی سیتماتیک درجهان پر از چیزهای جادویی چیزی منتظر شناخته شدناختلالات عضلانی ژنتیکهوموارکتوس ها ممکن است دمهندسی ژنتیک در حال تلاش خودآگاهی و هوشیارياصل در هم تنیدگی و جهانی داروی جدید برای ای ال اسواقعیت و مجازبخش بزرگتر کیهان ناشناختکشتن عقیده ممکن نیسترویا تخیل یا واقعیتتولید مثل اولین ربات های سفرنامه سفر به بم و جنوب آیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجمغز بیش از آنچه تصور میشوتاثیر رو ح و روان بر جسماین پیوند نه با مغز بلکه شباهت مغز و کیهانقانون مندی نقشه ژنتیکی مجوانان وطنچگونه جمعیت های بزرگ شکل ارتباط پیوسته ی جهانهوش مصنوعی از عروسک بازی میگرن شدید قابل درمان اسخدا بخشنده است پس تو هم باعتماد بی مورددر مانهای کمر دردواکسن دیگر کرونا ساخته شبرای رشد، باید از مسیر خطگیرنده باید سازگار با پیروزهای سختتوهم بی خداییسلسله مباحث هوش مصنوعیآب، زندگی است(قسمت پنجم)نفرت، اسیب به خود استایرادهای موجود در خلقت بصرع و درمان های آنقضاوت ممنوعجستجوی متن و تصویر به صورچالش هوشیاری و اینکه چرا از مخالفت بشنوهوش مصنوعی از عروسک بازی ما بخشی از این جهان مرتبطبه هلال بنگردر سال حدود 7 میلیون نفر برخی توجهات در ببمار پارورزش در کمر دردپل خواجو اصفهانریاضیات یک حس جدید استتیوتیکسن داروی ضد جنونسودمندی موجودات ابزی بر تری فلوپرازینآسانی موفقیتنقش پیش زمینه ها و اراده طی یکصد هزار سال اخیر هرچابتدا سخت ترین استلزوم سازگاری قانون مجازاحل مشکلاز بار خود بکاه تا پرواز چت جی پی تیهوش مصنوعی در خدمت خلق وحمباحث مهم حس و ادراکبوزون هیگز جهان را از متلدرمان جدید ALSبزرگ شدن مغز محدود به دوریادآوری خواب و رویاراه های جدید برای قضاوت رپیوند سر آیا ممکن استتکامل تکنولوژیافزایش قدرت ادراکات و حسسیستم تخلیه ی مغز بینشی نتشنج و حرکات شبه تشنجی قانقش زبان در سلطه و قدرت اعلم راهی برای اندیشیدن اابزار بقا از نخستین همانمنابع انرژی از نفت و گاز حریص نباشاز تکینگی تا مغز از مغز تدقیق ترین تصاویر از مغز اهوش عاطفی قسمت دوممدیون خود ناموجودبیماری الزایمرکلمات بلند نه صدای بلنددروغ نگو به خصوص به خودتتفکر خلا ق در برابر توهم ز گهواره تا گورپختگی پس از چهل سالگي به مرگ و سوال از قاتلتئوری تکامل در پیشگیری و امید نیکو داشته باش تا آنساختار فراکتال وجود و ذهتعامل انسان و هوش مصنوعینمای موفقیتعادت دادن مغز بر تفکرابزار بقای موجود زنده از نسبت ها در کیهانمناطق خاصی از مغز در جستجحس و ادراک قسمت چهل و سوماز تکینگی تا مغز از مغز تدولت یا گروهکهیچ کس مانند تو نگاه نمیکبیوگرافیکندر در بیماریهای التهابدرگیری اعصاب به علت میتوتلاش ها برای کشف منابع جدزندگی بی دودآلودگی هوا و ویروس کرونامستند جهان متصلتاثیر کپسول نوروهرب بر نانگشت نگاری مغز نشان میدسرگردانیفناوری هوش مصنوعی نحوه خثبت امواج الکتریکی در عصنهایت در بی نهایتمقالاتابزارهای بقا ازنخستین همهمه چیز موج استمنبع هوشیاری کجاست قسمت53حس و ادراک قسمت بیست و چهاز تکامل تا مغز، از مغز تدگرگونی های نژادی و تغییهزینه ای که برای اندیشیدباید از انسان ترسیدکیست هیداتید مغزذهن چند جانبه نیازمند نگتمرکز و مدیتیشنزیست شناسی کل در جزء فراکآیندهمعجزه ی چشمتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان یک کتابخانه استشنا در ابهای گرم جنوب نیافرگشت و تکامل تصادفی محض جهان مادی، تجلی فضا در ذهنوبت کودکاناجزای پر سلولی بدن انسان همانند سازی در انسانمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک- قسمت پنجاه و استفاده از مغز، وزن را کمداروهای مصرفی در ام اسویتامین کابحثی جالب درباره محدودیتکتاب زیست شناسی باوررموزی از نخستین تمدن بشرتو کز محنت دیگران بی غمیزبان و شناخت حقیقت قسمت دآیا یک، وجود داردمغز و سیر تکامل ان دلیلی تاثیر درجه حرارت بر عملکاولین دارو برای آتاکسی فشگفتی های نقشه ی ژنتیکیفشار و قدرتجهان دارای برنامهچیزی خارج از مغزهای ما نیاختراع جدید اینترنت کوانهورمون شیرساز یا پرولاکتمهندسی بدنخودآگاهی و هوشیارياصل علت و تاثیرداروی جدید برای دیابتواقعیت و انعکاسبخش دیگری در وجود انسان هگل خاردار، زیباسترویا حقی از طرف خداتولید یا دریافت علمسفرنامه سفر به بم و جنوب آیا خداباوری محصول تکاملمغز برای فراموشی بیشتر کتاثیر روده بر مغزاین اندوه چیستشباهت مغز با کیهان مادیقانون گذاری و تکاملجواب دانشمند سوال کننده چگونه جمعیت های بزرگ شکل ارتباط انسانی، محدود به هوش مصنوعی از عروسک بازی میدان مغناطيسي زمین بشر خدای رنگین کماناعتیاد و تلاش های درمانی در محل کار ارزش خودت را بواکسن دیگری ضد کرونا از دبرای زندگی سالم، یافتن تگالکانزوماب، دارویی جدیروش مقابله مغز با محدودیتوهم تنهاییسلطان جنگل یا صاحب ملکوتتاریخ، اصیل نیست و ساخته آتاکسی فریدریشنقاشی هایی با بوی گذشته یایستادن در برابر آزادی بضایعه ی شبکه لومبوساکرالقطار پیشرفتجستجوی هوشیاری در مغز ماچالش هوشیاری و اینکه چرا از نخستین همانند سازها تهوش مصنوعی از عروسک بازی ما تحت کنترل ژنها هستیم یبه کدامین گناه کشته شدنددرمان نگهدارنده ی اعتیادبرخی توصیه ها برای واکسیوزن حقیقی معرفت و شناختپلاسمای غالبریتوکسیمابتیک و اختلال حرکتیسی و سه پل اصفهانترک امروزآشنا پندارینقش آتش در رسیدن انسان بهطبیعت موجی جهانابتدایی که در ذهن دانشمنلزوم عدم وابستگی به گوگل حلقه های اسرارآمیزاز بحث های کنونی در ویروسنتایج نادانی و جهلهوش مصنوعی در خدمت خلق وحمبتکران خودشکوفابی نهایت در میان مرزهادرمان جدید میگرن با انتی بزرگ شدن تقریبا ناگهانی یاری خدا نزدیک استراه پیروزی در زندگی چیستپیوند سر، یکی از راه حلهاتکامل جریان همیشگی خلقتافزایش مرگ و میر سندرم کوسیستم تعادلی بدنتشنج عدم توازن بین نورون نقش زبان در سلطه و قدرت اعلم ساختن برج های چرخانابزار بقا از نخستین همانمنابع انرژی از نفت و گاز حرکات چشم، ترجمه کننده ی از تکینگی تا مغز از مغز تدل به دریا بزنهوش عاطفی قسمت سوممدیریت اینترنت بر جنگبیماری ای شبیه آلزایمر و کلوزاپین داروی ضد جنوندریای خداتفاوت مغز انسان و میمون هدرک فرد دیگر و رفتارهای اتفاوت ها و تمایزها کلید بزمین در برابر عظمت کیهانپدیده خاموش روشن در پارکمرگ انتقال است یا نابود شتئوری جدید، ویران کردن گامید نجاتساختار شبکه های مغزی ثابتعامل انسان با هوش مصنوعنمایش تک نفرهعارضه جدید ویروس کرونا سابزار بقای موجود زنده از نسبت طلایی، نشانه ای به سمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت نهماز تکینگی تا مغز از مغز تدوچرخه در کاهش دردهای کمهیچ کس حقیقت را درون مغز بیان ژن های اسکیزوفرنی دکندر علیه سرطاندرب بسته با غیر خود باز متلاش های جدید در ALSزندگی در جمع مواردی را برآلودگی هوا و پارکینسونمشکل از کجاستتاثیر کپسول نوروهرب بر تانتقال ماده و انرژیسربازان ما محققا غلبه می فیلمی بسیار جالب از تغییجلو رفتن یا عقبگردنهادینه سازی فرهنگ اختلاتاثیر ویتامین دی بر بیماابزارهای بقای موجود زندههمه چیز و هیچ چیزمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمحس و ادراک قسمت بیست و یکاز تکامل تا مغز، از مغز تدانش قدرت استهزینه سنگین انسان در ازابابا زود بیاکیست کلوئید بطن سومذهن هوشیار در پس ماده ی متمرکز بر هدفزیست شناسی باور حقیقت یا آینده ی انسان در فراتر ازمعجزه ی علمتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان باششناخت و معرفت، و نقش آن دفراموش کارها باهوش تر هسجهان مرئی و نامرئینور از عمق تاریکیاجزایی ناشناخته در شکل گهمجوشی هسته ای، انرژِی بمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک- قسمت بیست و پاستفاده از نظریه ی تکامل داروهای ام اسویتامین کا و استخوانبحثی در مورد نقش ویتامين کتاب طبیعت در قالب هندسهرمز و رازهای ارتباط غیر کتو پیچیده ترین تکنولوژی زبان و شناخت حقیقت قسمت سآیا کیهان می تواند یک شبیمغز کوانتومیتاثیر درجه حرارت بر عملکاولین دروغشگفتی های زنبور عسلفضا و ذهن بازجهان در حال نوسان و چرخشچیزی شبیه نور تو نیستادامه بحث تکامل چشمهوش فوق العاده، هر فرد اسمهربانی، شرط موفقیتخودت را از اندیشه هایت حفاصل عدم قطعیت از کوانتوم داروی جدید ضد میگرنواقعیت تقویت شدهبخشیدن دیگران یعنی آرامشگل درون گلدانرویاها از مغز است یا ناخوتولید پاک و فراوان انرژیسفرنامه سفر به بم و جنوب آیا دلفین ها می تواند از مغز بزرگ چقدر مفید هست ؟تاثیر روزه داری بر سلامت این ایده که ذرات سیاهچالشباهت کیهان و مغزقانون جنگلجواب سنگ اندازیچگونه حافظه را قویتر کنیارتباط از بالا به پایین مهوش مصنوعی از عروسک بازی میدان های مغناطیسی قابل اعتیاد را به دور بیندازدر چه مرحله ای از خواب ، رواکسن سرطانبرخی ملاحظات در تشنج های گام کوچک ولی تاثیرگذارروش های صرفه جویی در ایجاتوهم جداییسم زنبور ، کلیدی برای وارتازه های اسکیزوفرنی(جنوآتش منبع انرژیچقدر به چشم اعتماد کنیماکنون را با همه ی نقص هایضایعه ی عروقی مخچهلمس کوانتومیحفره در مغزچالش هوشیاری و اینکه چرا از نخستین همانند سازها تهوش مصنوعی از عروسک بازی مانند آب باشبه امید روزهای بهتردرمان نابینایان آیا ممکنبرخی درمان های Spinal Muscular Atوزوز گوشپمبرولیزوماب در بیماری چریسدیپلام تنها داروی تایتیکاگرلور داروی ضد انعقاسیلی محکم محیط زیست بر انترکیب آمار و ژنتیکآشنا پندارینقش انتخاب از طرف محیط، نطبیعت بر اساس هماهنگیابتذال با شعار دینمقاومت به عوارض فشار خون حمله ویروس کرونا به مغزاز تلسکوپ گالیله تا تلسکنجات در راستگوییهوش مصنوعی درمانگر کامپیمجموعه های پر سلولی بدن مبی هیچ می ایی و بی هیچ میردرمان جدید کنترل مولتیپلبزرگترین خطایی که مردم مژن همه چیز نیستراه انسان شدن، راه رفتن وپیوندهای پیچیده با تغییرتکامل داروینی هنوز در حاافزایش سرعت پیشرفت علوم سیستم دفاعی بدن علیه مغز تشویق خواندن به کودکاننقش سجده بر عملکرد مغزعلایم کمبود ویتامین E را ابزار بقا از نخستین همانچرا پس از بیدار شدن از خومنابع انرژی از نفت و گاز حرکت چرخشی و دائمی کیهاناز تکینگی تا مغز از مغز تدلایلی که نشان میدهد ما بهوش عاطفی قسمت ششممداخله ی زیانبار انسانبیماری ای شبیه ام اس مولتکلید نزدیک و نگاه تو بر فکلام و زبان، گنجینه ای بسدرک نیازمند شناخت خویش اتفاوت ها را به رسمیت بشنازمین زیر خلیج فارس تمدنی پروژه ی ژنوم انسانیمرگ تصادفیتا 20 سال آینده مغز شما به امید جدید بر آسیب نخاعیسادیسم یا لذت از آزار دادتعداد کلی ذهن ها در جهان چند نرمش مفید برای کمردرعدم توقف تکامل در یک انداابزار بقای موجود زنده از نشانه های گذشته در کیهان منبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت چهارماز تکینگی تا مغز از مغز تدوچرخه سواری ورزشی سبک و هیچ اندر هیچبیان حقیقتکوچ از محیط نامناسبدرختان چگونه بر تشکیل ابتلاش های جدید در درمان فرزندگی در سیاهچالهآلزایمرمشکلات نخاعیتاثیر کپسول نوروهرب بر سانتظار گذر تندباد؟سردرد میگرنفیروز نادریجلوتر را دیدنچهار میلیارد سال تکامل بصفحه اصلیابزارهای بقای از نخستین همه چیز کهنه میشودمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت بیست و دواز تکامل تا مغز، از مغز تدانش محدود به ابعاد چهارهزاران سال چشم های بینا وباد و موجکپسول ژری لاکتذهن و شیمی بدنتمرکز بر امروززیست، مرز افق رویداد هستآینده ی علم و فیزیک در60 ثمعجزه ی علم در کنترل کرونتاثیر گیاهخواری بر رشد و انسان جدید از چه زمانی پاشناخت حقیقت یا آرزوهای گفراموشی همیشه هم بد نیستجهان مشارکتینور دروناحیای بینایی نسبی یک بیمهمراه سختی، اسانی هستمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک- قسمت شصت و چهاستفاده از هوش مصنوعی در داروهای تغییر دهنده ی سیویتامین کا در سبزیجاتبحثی در مورد نقش کلسیم و کتاب، سفری به تاریخرمز گشایی از اتصالات مغزتو آرامش و صلحیزبان جانسوزآیا گذشته، امروز وآینده مغز آیندگان چگونه است ؟تاثیر درجه حرارت بر عملکاولین سلول مصنوعیشانس یا نتیجه ی تلاشفضای قلب منبع نبوغ استجهان در حال ایجاد و ارتقانکاتی در مورد تشنجاداراوون تنها داروی تاییهوش مصنوعی می تواند بر احموفقیت هوش مصنوعی در امتخودروهای هیدروژنیاصل، روان و نفس استداروی جدید ضد الزایمرواقعیت خلا و وجود و درک مبخشش، عقلانی یا غیر عاقلگل زندگیرویاهای پر رمز و حیرتی درتولید اندام با چاپ سه بعدسفری به آغاز کیهانآیا دلفین ها میتوانند بامغز بزرگ چالش است یا منفعتاثیر رژیم گیاه خواری بر این ابتدای تناقض هاستشباهت زیاد بین سلول هاي عقانون جنگلجوسازی مدرننگاه مادی غیر علمی استارتباط بین هوش طبیعی و هوهوش مصنوعی از عروسک بازی میدان های کوانتومی خلااعداد بینهایت در دنیای مدر ناامیدی بسی امید استواکسن سرطانبرخی مرزهای اخلاق و علوم گامی در درمان بیماریهای روش هایی برای جلوگیری از توهم جدایی و توهم علمسماگلوتید داروی کاهش دهنتازه های بیماری پارکینسوآثار باستانی تمدن های قدنقش قهوه در سلامتیاکوییفلکسضایعات در عصب زیر زبانیلوب فرونتال یا پیشانی مغحق انتخابچالش هوشیاری و اینکه چرا از نخستین همانند سازها تهوش مصنوعی از عروسک بازی ماه رجببه بالا بر ستارگان نگاه کدرمان های اسرار آمیز در آبرخی روش های تربیتی کودکوسواس، بیماری استپنج اکتشاف شگفت آور در موریشه های مشترک همه ی موجوتیروفیبان موثر در سکته ی سینوریپا داروی ترکیبی ضدترکیب حیوان و انسانآشناپنداری چیستنقش اتصالات بین سلولهای طعمه ی شبکه های ارتباط اجابداع دی ان ای بزرگترین دمقایسه رقابت و همکاریحمایت از طبیعتاز تلسکوپ گالیله تا تلسکنخاع ما تا پایین ستون فقرهوش مصنوعی درخدمت خلق وحمجرم، گاهی قربانی استبی ذهن و بی روحدرمان جدید ای ال اس، توفربزرگترین درد از درون است راه بی شکستپیوندی که فراتر از امکانتکامل داروینی هنوز در حاافسردگی و اضطراب در بیماسکوت و نیستیتشخیص ژنتیکی آتروفی های نقش غذاها و موجودات درياعلایم کمبود ویتامین E را ابزار بقا از نخستین همانچرا ارتعاش بسیار مهم استمنابع انرژی از نفت و گاز حس متفاوتاز تکینگی تا مغز از مغز تدنیا فریب و سرگرمیهوش عاطفی بیشتر در زنانمدارک ژنتیکی چگونه انسانبیماری اسپینال ماسکولار مروری بر تشنج و درمان هایبیماری اضطراب عمومیکلام، در تحولی شگفت آور بدرک و احساستفاوت های بین زن و مرد فقزمان چیستپروژه ی ژنوم انسانیمرگی وجود نداردتا بحر یفعل ما یشاامید درمان کرونا با همانسازگاری با محیط بین اجزاتعذیه ی ذهنچند جهانیعدم درکابزار بقای موجود زنده از نشانه های پروردگار در جهمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت نوزدهماز تکینگی تا مغز از مغز تدوپامین قابل حل در آبهیچگاه از فشار و شکست نتربیداری و خواب کدام بهتر اکوچک شدن مغز از نئاندرتادرختان اشعار زمینتلاش های جدید در درمان سرزندگی زمینی امروز بیش از آملودیپین داروی ضد فشار مشکلات بین دو همسر و برخیتاثیر کپسول نوروهرب بر ساندوه در دنیا استسردرد میگرن در کودکانفیزیک مولکولها و ذرات در جمجمه انسان های اولیهچهار ساعت پس از کشتار خوکسوالات پزشکیابزارهای دفاعی و بقای موهمه چیز در زمان مناسبمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت بیست و سواز تکامل تا مغز، از مغز تدانش بی نهایتهستي مادي ای که ما کوچکترباد غرور و سر پر از نخوت وکامپیوتر سایبورگذهن تو همیشه به چیزی اعتقتمساح حد واسط میان مغز کوزاویه نگاه ها یکسان نیستآینده با ترس جمع نمیشودمعجزه در هر لحظه زندگیتاثیر انتخاب از طرف محیط انسان خطرناکترین موجودشناخت درون، شناخت بیرون؛فراموشی و مسیر روحانیجهان معنانوروفیبروماتوزاحیای بینایی نسبی یک بیمهمراهی میاستنی با برخی سمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحساسیت روانی متفاوتاستفاده از انرژی خلاداروهای ضد بیماری ام اس وویتامین بی 12 در درمان دردبحثی در مورد حقیقت فضا و کتابخانهرمز پیشرفت تواضع است نه طتو افق رویداد جهان هستیزبان ریشه هایی شناختی اسآیا پیدایش مغز از روی تصامغز اندامی تشنه ی انرژی اتاثیر درجه حرارت بر عملکاوکرلیزوماب داروی جدید ششانس یا تلاشقفس ذهنجهان ریز و درشتچگونه مولکول های دی ان ایادب برخورد با دیگرانهوش مصنوعی و کشف زبان هایموفقیت در تفکر استخورشید مصنوعیاصلاح خطا با رفتن بر مسیرداروی سل سپتوالزارتان داروی ضد فشار بدون پیر فلکگلوله ی ساچمه ایرویای شفافتولید سلولهای جنسی از سلسقوط درون جاذبه ای خاص، چآیا دست مصنوعی به زودی قامغز بزرگ چالشهای پیش روتاثیر رژیم گیاه خواری بر اینکه به خاطرخودت زندگی شباهت زیاد بین سلول هاي عقانونمندی و محدودیت عالمجامعه ی آسمانینگاه محدود و تک جانبه، مشارتباط شگفت مغز انسان و فهوش مصنوعی از عروسک بازی میدان بنیادین اطلاعاتبقا با سازگارترین فرد اسدر هم تنیدگی مرزها و بی مواکسن ضد اعتیادبرخی نکات از گاید لاین پرگامی در درمان بیماریهای روش هایی ساده برای کاهش اتوهم جسمسندرم کووید طولانیتازه های درمان ام اسآرامش و دانشنقش مهاجرت در توسعه نسل ااکسی توسین و تکامل پیش اضرورت زدودن افکارلوتیراستامحقیقت قربانی نزاع بین بی چالش کمبود اندام برای پیاز نخستین همانند سازها تهوش مصنوعی از عروسک بازی ماپروتیلینبه بالاتر از ماده بیندیشدرمان های بیماری آلزایمربرخی سلولهای عصبی در تلایک پیام منفرد نورون مغزی پول و شادیریشه های مشترک حیاتتکنولوژی های جدید و حالتسیگار عامل افزایش مرگ ومترازودونآشتی بهتر استنقش تیروئید در تکامل مغزظهور امواج مغزی در مغز مصابزار هوش در حال ارتقا ازمقابله ی منطقی با اعتراضحوادث روزگار از جمله ویراز تکنیکی تا مغز از مغز تنخستین تمدن بشریهوش مصنوعی ساخته هوش طبیمحل درک احساسات روحانیبی سوادی در قرن 21درمان جدید سرطانبسیاری از مجرمان، خودشانرابطه تشنج و اوتیسمپیوستگی همه ی اجزای جهانتکامل داروینی هنوز در حاافسردگی و ساختار مغزسکوت، پر از صداتشخیص آلزایمر سالها قبل نقش غذاها و موجودات درياعلائم عصبی آلزایمر، با اابزار بقا از نخستین همانچرا بیماری های تخریبی مغمنابع انرژی از نفت و گاز حس چشایی و بویاییاز تکینگی تا مغز از مغز تدنیای شگفت انگیز کوانتومهوش عاطفی در زنان بیشتر اهوش عاطفی در زنان بیشتر امرکز هوشیاری، روح یا بدن بیماری بیش فعالیکلرال هیدرات برای خواباندرک کنیم ما همه یکی هستیمتفاوت های تکاملی در مغز وزمان و مکان، ابعاد کیهان پروانه ی آسمانیمراحل ارتقای پله پله کیهتاول کف پا و حقیقتامیدوار باش حتی اگر همه چستم با شعار قانون بدترین تغییرچند جهانیعدالت برای من یا برای همهابزار بقای موجود زنده از نظام مثبت زندگیمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت هفتماز تکینگی تا مغز از مغز تدورترین نقطه ی قابل مشاههیپرپاراتیروئیدیسمبیست تمرین ساده برای جلوکوچکی قلبدرد و درستلاش های جدید شرکت نورالزندگی زودگذرآموزش نوین زبانمشکلات روانپزشکی پس از ستاثیر کتامین در درمان پااندوه دردی را دوا نمیکندسردرد میگرنی در کودکانفیزیک هوشیاریجنین مصنوعینون و القلمپیامهای کاربرانابعاد و نیازهای تکاملیهمه چیز در زمان کنونی استمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت بیستماز تکامل تا مغز، از مغز تدانشمندان موفق به بازگردهستی ما پس از شروعی چگال بار مغز بر دو استخوانکاهش مرگ و میر ناشی از ابذهن خود را مشغول هماهنگیتنفس هوازی و میتوکندریزاوسکا درمان گوشرآیا فراموشی حتمی استمعرفت و شناختتاثیر احتمالی عصاره تغلیانسان عامل توقف رشد مغزشناسایی تاریخچه ی تکاملیفراموشی آرمانجهان هوشمندنورون هاي مصنوعی می تواناحساس گذر سریعتر زمانهمراهی نوعی سردرد میگرنیمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمخفاش با شیوع همه گیری جدیاستفاده از سلول های بنیاداروی فامپیریدین یا نورلویتامین بی هفدهبحثی در مورد عملکرد لوب فکجای مغز مسئول پردازش تجرمز بقای جهش ژنتیکیتو انسانی و انسان، شایستزبان شناسی مدرن در سطح سلآیا آگاهی پس از مرگ از بیمغز انسان ایا طبیعتا تماتاثیر درجه حرارت بر عملکايندگان چگونه خواهند دیدشاهکار قرنقفس را بشکنجهان شگفت انگیزچگونه میتوان با قانون جنادراک ما درک ارتعاشی است هوش مصنوعی یا حماقت طبیعمولکول ضد پیریخوش قلبی و مهربانیاصول انجام برخی نرمش ها دداروی ضد چاقیواکنش های ناخودآگاه و تقبدون بار گذشتهگلوئونروان سالمتولترودینسلول های مغزی عامل پارکیآیا رژیم غذایی گیاهی سلامغز بزرگ و فعال یا مغز کوتاثیر رژیم گیاه خواری بر اینکه خانواده ات سالم باشجاعت و ترسقارچ بی مغز در خدمت موجودجاودانگی مصنوعینگاه کلی نگرارتباط شگفت انگیز مغز انهوش مصنوعی از عروسک بازی میدازولام در درمان تشنج بقا در ازای بیماریدر هم تنیدگی کوانتومیواکسن علیه سرطانبرخی نرمش ها برای زانوگاهی لازم است برای فهم و روش جدید تولید برقتوهمات و شناخت حقیقتسندرم گیلن باره به دنبال تبدیل پلاستیک به کربن و سآرامش و سکوننقش میدان مغناطیسی زمین اکسکاربازپین در درمان تشضرب المثل یونانیلوزالمعده(پانکراس)مصنوعحقیقت آنطور نیست که به نظچالش دیدگاه های سنتی در باز نشانه ها و آثار درک شدهوش مصنوعی از عروسک تا کمماجرای جهل مقدسبه جای محکوم کردن دیگران درمان های جدید میگرنبرخی سيناپسها طی تکامل و یک پیشنهاد خوب برای آسان پول و عقیدهرژیم های غذایی و نقش مهم تکنولوژی و پیشرفتسیاهچاله هاترازودونآغاز فرایند دانستننقش حفاظتی مولکول جدید دظرف باید پر شود چه با چرک ابزار بقا از نخستین همانمقابله با کرونا با علم اسحکمت الهی در پس همه چیزاز تکینگی تا مغز و از مغز نخستین تصویر از سیاهچالهخدایی که ساخته ی ذهن بشر هوش مصنوعی، اتفاقات و تحمحل درک احساسات روحانی دبی شرمیژن همه چیز نیستدرمان جدید سرطانبسیاری از بیماری های جدیرادیوی مغز و تنظیم فرکانپیام های ناشناخته بر مغز تکامل داروینی هنوز در حااقلیت خلاقسکته مغزیتشخیص ایدزنقش غذاها و موجودات درياعلت خواب آلودگی بعد از خوابزار بقا از نخستین همانچرا حیوانات سخن نمی گوینمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک (قسمت اول )از تکینگی تا مغز از مغز تدنیایی پر از سیاهچاله دنیا، هیچ استهوشمندی کیهانمرکز حافظه کجاستبیماری تی تی پیکم کردن کالری روشی سودمندرک احساسات و تفکرات دیگتفاوت های زبانی سرمنشا تزمان و گذر آن سریع استپرواز از نیویورک تا لوس آمرز مرگ و زندگی کجاستتابوهای ذهنیامیدواریستم، بی پاسخ نیستتغییر الگوی رشد مغزی با زچند جهانی و علمعسل طبیعی موثر در کنترل بابزار بقای موجود زنده از نظریه ی تکامل در درمان بیمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت هفدهماز تکینگی تا مغز- از مغز ديدن با چشم بسته در خواب هاوکينگ پیش از مرگش رسالبیش از نیمی از موارد انتقکوچکترین چیز یک معجزه اسدرد باسن و پا به دلیل کاهتلاش هایی در بیماران قطع زندگی سلول در بدن، جدای اآمارهای ارائه شده در سطح مشکلات روانپزشکی در عقب تاثیر گیاه خواری بر رشد واندوهگین نباش اگر درب یا سردرد و علتهای آنفیزیک و هوشیاریجنگ هفتاد و دو ملت همه را نوآوری ای شگفت انگیز دانسایتهای دیگرابعاد اضافه ی کیهانهمه چیز، ثبت می شودمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت دهماز تکامل تا مغز، از مغز تدانشمندان نورون مصنوعی سو هر کس تقوای خدا پیشه کنبار بزرگ ایستادن بر دو پاکاهش التهاب ناشی از بیماذهن سالمتنفس هوازی و میتوکندریزبان فرایند تکاملی برای آیا ممکن است موش کور بی ممغز فکر میکند مرگ برای دیتاثیر ترکیبات استاتین (سانسانیت در هم تنیده و متصشناسایی سلول های ایمنی افرایند پیچیده ی خونرسانیجهان هوشیارنورون های ردیاب حافظهاحساسات کاذبهندسه ی پایه ایمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمخلا، حقیقی نیستاستفاده از سلول های بنیاداروی لیراگلوتیدویتامین دی گنجینه ای بزربحثی درباره هوش و تفاوتهکرونا چه بر سر مغز می آوررمز جهانتو با همه چیز در پیوندیزبان شناسی نوین نیازمند آیا امکان بازسازی اندامهمغز انسان برای ایجاد تمدتاثیر درجه حرارت بر عملکايا اراده آزاد توهم است یشاهکار شش گوشقله سقوطجهانی که نه با یک رخداد و چگونه مغز ما، موسیقی را پادغام میان گونه های مختلهوش مصنوعی گوگل به کمک تشمولتیپل اسکلروز در زنان خوش خیالی و خوش بینیاصول توسعه ی یک ذهن کاملداروی ضد چاقیواکنش به حس جدیدبدون زمان، ماده ای وجود نگمان میکنی جرمی کوچکی در روبات ها قول میدهندتومورها و التهاب مغزی عاسلول های بنیادیآیا رژیم غذایی گیاهی سلامغز بزرگترین مصرف کننده تاثیر رژیم گیاهخواری بر اینترنت بدون فیلتر ماهواشرکت نورالینک ویدیویی ازقبل از آغازجایی برای یاد گرفتن باقی نگاه انسان محدود به ادراارتباط شگفت انگیز مغز انهوش مصنوعی از عروسک بازی مکان زمان یا حافظه زمانبقای حقیقی در دور ماندن ادر هم تنیدگی کوانتومی و پواکسنی با تاثیر دوگانه ابرخی نرمش های گردنگاهی مغز بزرگ چالش استروش صحبت کردن در حال تکامتوکل بر خداسندرم پیریفورمیستبدیل تراکت صوتی مصنوعی آرامش(سکوت) stillness و تکاپونقش محیط زندگی و مهاجرت داگر فقط مردم میفهمیدند کضررهای مصرف شکر و قند بر لیروپریم داروی ترکیبی ضدحقیقت افرادچاالش ها در تعیین منبع هواز نظر علم اعصاب یا نرووسهوش مصنوعی از عروسک تا کمماجرای عجیب گالیلهبه خوبی های دیگران فکرکندرمان های جدید در بیماری برداشت مغز ما از گذر زمانیک آلل ژنتیکی که از نئاندپوست ساعتی مستقل از مغز دتکنولوژی جدید که سلول هاسیاهچاله های فضایی منابعتراشه ها روی مغزنقش حیاتی تلومر دی ان آ دعقل مجادله گرابزار بقا از نخستین همانملاحظه های اخلاقی دربارهحافظه میتواند بزرگترین داز تکینگی تا مغز از مغز تنخستین روبات های زنده ی جخدایا جز تو که را دارمهوش احساسیمحدودیت چقدر موثر استبی عدالتی در توزیع واکسن ژن هوش و ساختارهای حیاتی درمان دارویی سرطان رحم ببسیاری از بیماری های جدیراز تغییرپیدایش زبانتکامل زباناقیانوس نادانیسال سیزده ماههتصویر خورشید یا خود خورشنقش غذاها در کاهش دردهای عماد الدین نسیمی قربانی ابزار بقا از نخستین همانچرا حجم مغز گونه انسان درمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک (قسمت دوم )از تکینگی تا مغز از مغز تدندان ها را مسواک بزنید تهوشیاری و وجودمرکز حافظه کجاستبیماری دویککمالگرایی دشمن پیشرفتدرک تصویر و زبان های مخلتتفاوت ایستایی و تکاپوزمان و صبرپروتئین های ساده ی ابتدامرز بین انسان و حیوان کجاتاثیر فکر بر سلامتامیدواری و مغزستون فقرات انسان دو پا جلتغییر دیگران یا تغییر خوچند روش ساده برای موفقیتعشق درونی به یگانگی خلقتابزار بقای موجود زنده از نظریه ی تکامل در درمان بیمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت هجدهماز تکینگی تا مغز- از مغز دی متیل فومارات(زادیوا)(هاوکينگ پیش از مرگش رسالبیشتر کمردردها نیازی به کووید نوزده و خطر بیماری دردهای سال گذشته فراموش تلاشی برای درمان قطع نخازندگی، مدیریت انرژیآن چیزی که ما جریان زمان مشاهده گر جدای از شیء مشاتاثیر گیاه خواری بر رشد واندام حسی، درک از بخش هایسردرد به دلیل مصرف زیاد مفیزیک آگاهیجنگ و تصور از جنگنوار مغز مشاهده ی غیر مستابعاد بالاترهمه ی سردردها بی خطر نیستمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت دوازدهماز تکامل تا مغز، از مغز تدانشمندان یک فرضیه رادیکوفور و فراوانیبار سنین ابزار هوشمندی اکاهش حافظه هرچند فرایندیذهت را روی چیزهای مفید متتنفس بدون اکسیژنزبان متغیرآیا ما کالا هستیممغز قلبتاثیر تغذیه بر سلامت رواانسانیت در برابر دیگرانشواهدی از نوع جدیدی از حافرایند تکامل و دشواری هاجهان های بسیار دیگرنوروپلاستیسیتی چیستاخلاق و علوم اعصابهندسه ی رایج کیهانمنبع هوشیاری در کجاست؟ قخلا، خالی نیستاستفاده از سلول های بنیاداروی تشنجی دربارداریویروس مصنوعیبحثی درباره هوش و تفاوتهکریستال هارمز جهان خاصیت فراکتالتو با باورهایت کنترل میشزبان، نشان دهنده ی سخنگو آیا انسان با مغز بزرگش اخمغز انسان برای شادمانی طتاثیر درجه حرارت بر عملکايا اراده آزاد توهم است یشاید گوشی و چشمی، آماده شقلب های سادهجهانی که از یک منبع، تغذیچگونه مغز پیش انسان یا همادغام دو حیطه علوم مغز و هوش مصنوعی گوگل به کمک تشمواد کوانتومی جدید، ممکنخوشبختی چیستاصول سلامت کمرداروی ضد تشنج با قابليت تواکسن های شرکت فایزر آمربرنامه و ساختار پیچیده مگنجینه ای به نام ویتامین روبات های ریز در درمان بیتومورهای نخاعیسلول های بنیادی منابع و اآیا راهی برای رفع کم آبی مغز حریص برای خون، کلید تتاثیر رژِیم غذایی بر میگایندرالشربت ضد خلطقبل از انفجار بزرگجایی خالی نیستنگاه از بیرون مجموعهارتباط غیرکلامی بین انساهوش مصنوعی از عروسک بازی مکانیک کوانتومی بی معنی بلندی در ذهن ما درک بلندیدر هم تنیدگی کوانتومی و دوابستگی یعنی قلادهبرخی یونها و مولکول های مگاهی جهت را عوض کنروشهای نو در درمان دیسک بتوپیراماتسندرم پیریفورمیستبدیل سلولهای محافط به سآزمون تجربی، راهی برای رنقش مرکز تنفس سلولی در بیاگر میدانی مصیبت بزرگتر ضررهای شکر بر سلامت مغزلیس دگرامفتامین یا ویاسحقیقت اشیانابینایی در نتیجه ی گوشی از نظر علم اعصاب اراده آزهوش مصنوعی از عروسک تا کمماده ی تاریکبه خودت مغرور نشودرمان های جدید سرطانبررسي علل احتمالي تغيير یک جهش ممکن است ذهن انسانپوشاندن خود از نورتکنولوژی جدید که سلول هاسیاهچاله ها، دارای پرتو تراشه ی هوش مصنوعی در مغزنقش خرچنگ های نعل اسبی درعقل سالمابزار بقا از نخستین همانملاحظات بیهوشی قبل از جرحافظه های کاذباز تکینگی تا مغز از مغز تنرمش های مفید برای درد زاخسته نباشی باباهوش احساسیمحدودیت های حافظه و حافظبیمار 101 ساله، مبتلا به سژن یا نقشه توسعه مغز و نقدرمان زخم دیابتی با تکنوبشکه ای که ته نداره پر نمراست دستی و چپ دستیپیر شدن حتمی نیستتکامل زبانالکترومغناطیس شنوایی و هسانسور از روی قصد بسیاری تصویر در هم تنیدگی کوانتنقشه مغزی هر فرد منحصر بهعوامل موثر در پیدایش زباابزار بقا از نخستین همانچرا خشونت و تعصبمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت 67از تکینگی تا مغز از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت 74از تکینگی تا مغز از مغز تده روش موفقیتهوشیاری و افسردگیمرکز خنده در کجای مغز استبیماری دیستروفی میوتونیکمردرددرک حقیقت نردبان و مسیری تفاوت ارباب و رهبر حقیقیزمان واقعیت است یا توهمپروتز چشممرز جدید جستجو و اکتشاف، تاثیر مشاهده بر واقعیت بامیدی به این سوی قبر نیستستارگانی قبل از آغاز کیهتغییر دادن ژنها آیا روزی چندین ماده غذایی که ماننعشق، شلوغ کردن نیستابزار بقای موجود زنده از نظریه ی تکامل در درمان بیمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت هشتماز تکینگی تا مغز- از مغزتدین اجباریهدف یکسان و مسیرهای مختلبا هوش مصنوعی خودکار روبکودک هشت ساله لازم است آددردی که سالهاست درمان نشتلاشی تازه برای گشودن معزندان ذهنیآنچه ناشناخته است باید شمشاهده آینده از روی مشاهتاثیر گیاه خواری بر رشد وانرژی بی پایان در درون هرسردرد تنشنفیزیکدانان ماشینی برای تجنگ داده هانوار مغز ترجمه رخدادهای اتفاق و تصادفهمه جا خیر بکارمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت سوماز خود رها شودانشمندان ژنی از مغز انسوقاحت و تمسخر دیگرانبارداری بدون رحمکاهش دوپامین عامل بیماریذخیره ی شگفت انگیز اطلاعتنها مانع در زندگی موارد زبان مشترک ژنتیکی موجوداآیا ما تنها موجودات زنده مغز ما کوچکتر از نیم نقطهتاثیر حرکات چشم بر امواج انسان، گونه ای پر از تضادشواهدی از دنیسوان(شبه نئفرایند حذف برخی اجزای مغجهان هایی در جهان دیگرنوروز یا روز پایانیاخلاق پایه تکامل و فرهنگهندسه بنیادینمنبع هوشیاری در کجاست؟(قخلاصه ای از مطالب همایش ماستفاده از سلول های بنیاداروی جدید ALSویروس های باستانی، مغز مبحثی درباره هوش و تفاوتهکریستال زمان(قسمت اولرنگ کردن، حقیقت نیستتو باید نیکان را به دست بزبان، وسیله شناسایی محیطآیا احتمال دارد رویا از آمغز انسان برای شادمانی طتاثیر درجه حرارت بر عملکای نعمت من در زندگیمشاید درست نباشدقلب و عقلجهانی در ذهنچگونه هموساپينس بر زمین ارتقا و تکامل سنت آفرینش هوش مصنوعی الفاگوموجود بی مغزی که می تواندخوشبختی دور از رنج های ماضطراب و ترسداروی ضد تشنج با قابليت تواکسن کووید 19 چیزهایی که برنامه ی مسلط ژنها در اختگوهر با نظر دیگران سنگ نمروبات کیانتومورهای ستون فقراتسلول های بدن تو پیر نیستنآیاما مقهور قوانین فیزیکمغز در تنهایی آسیب میبینتاثیر سلامت دستگاه گوارشایا کوچک شدن مغزانسان الشش مرحله تکامل چشمقبرستان ها با بوی شجاعتجاذبهنگاه از دور و نگاه از نزدارتروز یا خوردگی و التهاهوش مصنوعی از عروسک بازی مکانیزمهای دفاعی در براببلوغ چیستدر هر سوراخی سر نکنواسطه ها د رمسیر ایجاد مغبرخی اثرات مضر ویتامین دگذر زمان کاملا وابسته به روشهای شناسایی قدرت شنواتوانایی مغز و دیگر اجزای سندرم پس از ضربه به سرتبر را بردارآزمون ذهنی گربه ی شرودیننقش نگاه از پایین یا نگاهاگر نیروی مغناطیس نباشد ضعیف و قویلا اکراه فی الدینحقیقت تنها چیزی است که شاناتوانی از درمان برخی ویاز نظر علم اعصاب اراده آزهوش مصنوعی از عروسک تا کمماده ی خالیبه دنبال رستگاری باشدرمان های رایج ام اسبررسی مغز با امواج مادون یک رژیم غذایی جدید، می تورژیم های غذایی و نقش مهم پیموزایدتکینگیآغاز فصل سرما و دوباره تکسیاهچاله و تکینگی ابتدایتراشه ی بیولوژِیکنقش داروهاي مختلف معروف عقلانیت بدون تغییرابزار بقا از نخستین همانممانتین یا آلزیکسا یا ابحافظه و اطلاعات در کجاست از تکینگی تا مغز از مغز تنرمش های مفید در سرگیجهخطا در محاسبات چیزی کاملهوش در طبیعتمخچه فراتر از حفظ تعادلبیمار مرکز تنفس سلولیژن ضد آلزایمردرمان سرگیجه بدون نیاز ببشریت از یک پدر و مادر نیرجزخوانی هایی که امروز بپیشینیان انسان از هفت میتکامل زبان انسان از پیشیالکتروتاکسی(گرایش و حرکسانسور بر بسیاری از حقایتصویر زیبا از سلولنقشه های مغزی جدید با جزیعوامل ایجاد لغت انسانی و ابزار بقا از نخستین همانچرا در مغز انسان، فرورفتچرا ذرات بنیادی معمولاً منابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت 75از تکینگی تا مغز از مغز تدهن، بزرگترین سرمایههوشیاری کوانتومیمرگ چیستبیماری سلیاککمردرد ناشی از تنگی کانادرک دیگرانتفاوتهای جنسیتی راهی برازمان پلانکپروتز عصبی برای تکلممرزهای حقیقی یا مرزهای تتاثیر نگاه ناظر هوشیار بامیدی تازه در درمان سرطاسخن نیکو مانند درخت نیکوALS نگاهی کامل بر بیماری وتغییر زودتر اتصالات مغزیچندجهانیعصب حقوق نورولووابزار بقای موجود زنده از نظریه ی ریسمانمنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت هشتاد و ناز تکینگی تا مغز، از مغز دین، اجباری نیستهدف یکسان، در مسیرهای متبا هر چیزی که نفس می کشد مکودک ایرانی که هوش او از درس گرفتن از شکست هاتلاشی جدید در درمان ام اسزونیسومایدآنچه واقعیت تصور میکنیم مشاهدات آمیخته با اشتباهتاثیر گیاه خواری بر رشد وانرژی تاریکسردرد سکه ایفال نیکوجنبه های موجی واقعیتنوار مغز در فراموشی هااتوبان اطلاعات و پلِ بینهمیشه چشمی مراقب و نگهبامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت سی و هشتماز درخواست ها جدا شودانشمندان پاسخ کوانتومی وقت نهيب هاي غير علمي گذشبازگشایی مجدد مطب دکتر سکاهش سن بیولوژیکی، تنها ذره ی معین یا ابری از الکتنها در برابر جهانزبان چهار حرفی حیات زمینآیا مغز تا بزرگسالی توسعمغز مانند تلفن استتاثیر دوپامین و سروتونینانعطاف پذیری مکانیسمی علشیشه ی بازالتی و سیلیکونفراتر از دیوارهای باورجهان یکپارچهنورالژیاختلاف خانوادگی را حل کنهندسه در پایه ی همه ی واکمنبع خواب و رویاخلاصه ای از درمان های جدیاستیفن هاوکینگ در مورد هداروی جدید s3 در درمان ام ویرایش DNA جنین انسان، بربحثی درباره هوش و تفاوتهکریستال زمان(قسمت دوم)رنگین کمانتو تغییر و تحولیزدودن نقص از هوش مصنوعیآیا احتمال دارد رویا از آمغز انسان رو به کوچک تر شتاثیر درجه حرارت بر عملکای همه ی وجود منشایسته نیست در جیب خود قرقلب یا مغزجهان، تصادفی نیستچگونه هوشیاری خود را توسارتقا یا بازگشت به قبل ازهوش مصنوعی از عروسک های بموجودات مقهور ژنها هستندخانه ی تاریکاطلاع رسانی اینترنتیداروی ضد تشنج توپیراماتواکسن کرونا و گشودن پنجربرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱گویید نوزده و ایمنی ساکتروح در جهانی دیگر استتوهم فضای خالیسلول بنیادی و ای ال اسآگاهی فراتر از آگاهیمغز را از روی امواج بشناستاثیر عصاره تغلیظ شده گیایا این جمله درست است کسیششمین کنگره بین المللی سقدم زدن و حرکت دید را تغیجاذبه و نقش آن در شکلگیرینگاه از درون قفس یا بیرونارزش های وارونههوش مصنوعی از عروسک بازی ما انسانها چه اندازه نزدبلعیدن ستاره توسط سیاهچادر والنتاین کتاب بدید هموبینار اساتید نورولوژی دبرخی اختلالات عصبی مثانهگذشته را دفن کنروشی برای بهبود هوش عاطفتوازن مهمتر از فعالیت زیسندرم جدایی مغزتحریک عمقی مغزآزمون ذهنی گربه شرودینگرنقش نظام غذایی در تکامل ماگر نعمت فراموشی نبود بسلاموژین داروی ضد اوتیسم؟حقیقت خواب و رویاناتوانی در شناسایی چهره هوش مصنوعی از عروسک تا کمماده ای ضد التهابیبه زودی شبکه مغزی به جای درمان های علامتی در ام اسبررسی و اپروچ جدید بر بیمیکی از علل محدودیت مغز امرژیم ضد التهابیپیموزایدتکامل فردی یا اجتماعیآغاز مبهم آفرینشسیاهچاله ی منفرد یا سیاهتربیت کودکان وظیفه ای مهنقش درختان در تکاملعقیده ی بی عملابزار بقا از نخستین همانمن کسی در ناکسی دریافتم حافظه و اطلاعات در کجاست از تکینگی تا مغز از مغز تنرمش های موثر در کمردردخطا در محاسبات چیزی کاملهوش عاطفی قسمت 11مخچه ، فراتر از حفظ تعادلبیماری لبر و نابینایی آنژنها نقشه ایجاد ابزار هودرمان سرگیجه بدون نیاز ببعد پنجمرحم مصنوعیپیشرفت های جدید علوم اعصتکامل ساختار رگهای مغزی الکترودهای کاشتنیساهچاله ها تبخیر نمیشودتصویر زیبای اصفهاننقشه با واقعیت متفاوت اسعواملی که برای ظهور لغت اابزار بقا از نخستین همانابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت 78از تکینگی تا مغز از مغز تدو ویژگی انتزاع و قدرت تجهوشیاری سنتی یا هوشیاری بیماری ضعف عضلات نزدیک بکمردرد و علل آندرک درست از خود و هوشیاریتقلید مرحله ای نسبتا پیشزمان به چه دلیل ایجاد میشپرورش مغز مینیاتوری انسامزایای شکلات تلخ برای سلتاثیر نگاه و مشاهده ناظر امگا سه عامل مهم سلامتسخن و سکوتفقر داده ها در هوش مصنوعیتغییر عمودی سر انسان از پنه ناامیدی بلکه ارتقاعصب سیاتیکابزار بقای موجود زنده از نظریه تکامل در درمان بیممنبع هوشیاری کجاست قسمت حس و ادراک قسمت هشتاد و شاز تکینگی تا مغز، از مغز دیوار همه اش توهم بودهدف از تکامل مغزبا آتش، بازی نکن و بعد از کودکان میتوانند ناقل بی دست و پا زدن در سایه؟تمایل زیاد به خوردن بستنزونا به وسیله ویروس ابله آنچه حس می کنیم، نتیجه ی مطالبه ی حق خودتاثیر گیاه خواری بر رشد وانرژی تاریک که ما نمی توسردرد عروقی میگرنفاکسیبتجنسیت و تفاوت های بینایینوار مغز در تشخیص بیماری اتوسوکسیمایدهمیشه اطمینان تو بر خدا بمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت سی و ششماز روده تا مغزدانشمندان اولین سلول مصنوقتی فهمیدی خطا کردی برگبازگشت از آثار به سوی خداکایروپاکتیک چیستذرات کوانتومی زیر اتمی قتنهاییزبان نیاز تکاملی استآیا همه جنایت ها نتیجه بیمغز مادران و کودکان در زمتاثیر دپاکین بر بیماری ماهرام مصر از شگفتی های جهشکل های متفاوت پروتئین هفرد موفقجهان یکپارچهنوسانات کوانتومی منبع مااختلال خواب فرد را مستعد هندسه زبانِ زمان استمنتظر نمان چیزی نور را بهخم شدن فضا-زماناستیفن هاوکینگ در تفسیر داروی جدید لنفوم و لوکمیویشن پروبحثی درباره هوش و تفاوتهکریستال زمان(قسمت سوم)رهبر حقیقیتو جهانی هستی که خودش را سفر فقط مادی نیستآیا برای تولید مثل همیشه مغز انسان رو به کوچکتر شدتاثیر درجه حرارت بر عملکای آنکه نامش درمان و یادششادی، پاداش انجام وظیفهقلب دروازه ی ارتباطجهش های ژنتیکی مفید در ساچگونه واکسن کرونا را توزارتوکين تراپی روشی جديد هوش مصنوعی از عروسک های بموسیقی نوخانواده پایداراطلاعات حسی ما از جهان، چداروی ضد جنون در درمان تیواکسن کرونا از حقیقت تاتبرین نت به جای اینترنتگوش دادن بهتر از حرف زدنروح رهاییتوهم فضای خالی یا توهم فضسلول عصبی شاهکار انطباق آپومورفین در پارکینسونمغز زنان جوانتر از مغز مرتاریک ترین بخش شبایا ابزار هوشمندی یا مغز صبور باشقدرت مردمجبران از دست رفته هانگاه از درون مجموعه با نگارزش های حقیقی ارزش های غهوش مصنوعی از عروسک بازی ما انسانها چه اندازه نزدبنی عباس، ننگی بر تاریخدر یک فراکتال هر نقطه مرکوجود قبل از ناظر هوشمندبرخی اصول سلامت کمرگریه ی ابر، رمز طراوت باغروشی جدید در درمان قطع نختوسعه هوش مصنوعی قادر اسسندرم دزدی ساب کلاوینتحریک عمقی مغز در آلزایمآزادی عقیده، آرمانی که تنقش نظریه تکامل در شناسااگر نعمت فراموشی نبود بسلایو دوم دکتر سید سلمان فحقیقت در علم، هرگز نهایی نادیدنی ها واقعی هستندهوش مصنوعی از عروسک تا کمماده، چیزی نیستبه زیر پای خود نگاه نکن بدرمان ژنتیکی برای نوآوریبررسی ژنها در تشخیص بیمایافته های نوین علوم پرده رژیم غذایی حاوی تخم مرغ وپیچیدگی های مغزمگستکامل مادی تا ابزار هوشمإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَسیاهچاله ی تولید کنندهترجمه ای ابتدایی از اسرانقش ذهن و شناخت در حوادث علم و ادراک فقط مشاهده ی ابزار بقا از نخستین همانمن پر از تلخیمحافظه و اطلاعات در کجاستاز تکینگی تا مغز از مغز تنرمشهای مهم برای تقویت عخطای ادراک کارماهوش عاطفی قسمت نهممخچه ابزاري که وظیفه آن فبیماری های میتوکندریژنها ، مغز و ارادهدرمان سرگیجه بدون داروبعد از کرونارحم مصنوعیپیشرفت در عقل است یا ظواهتکامل شناخت انسان با کشفالگو نداشتیمسایه ی هوشیاریتصویربرداری فضاپیمای آمنقص های سیستمی ایمنیعوارض ازدواج و بچه دار شد