کریستال زمان(قسمت دوم)

کریستال زمان(قسمت دوم):

کریستال کوانتومی با بازگشت زمانی، میتواند یک سنسور جدید برای ماده ی تاریک باشد.

ماده ی تاریک، بخش بزرگی از کیهان ماست که به دلیل عدم توان دانشمندان در مشاهده ی آن، با عنوانتاریکخوانده می شود. ولی حقیقت اینکه تاریک نیست بلکه در حوزه ی قدرت شناخت ودرک ما قرار ندارد و بعید نیست با توسعه ی قدرت ادراکی و حسی انسان، بتوان این بخش ناشناخته از وجود را شناخت. قدرت ادراکی که امروز در اختیار داریم محصول تکامل چند میلیون ساله ی ابزار هوشمندی و مغز در جهان مادی در محدوده ی نیاز ما است و دور نیست در صورتی که نیازها افزایش یابد و کنجکاوی انسان، او را علاقه مند به نگاه بر ابعاد دیگر کیهان کند و بتواند وسایل شناختی دقیق تری ایجاد کند، با تصاویر دیگر یا جلوه های دیگری از حقیقت مواجه شود.(توصیه میشود به سلسله مباحث حس و ادراک در همین کانال مراجعه شود.)

فیزیک دان ها از موسسه بین المللی استانداردها و تکنولوژی NIST، حرکت مکانیکی و خصوصیات الکترونیک یک کریستال آبی ریز را به هم مربوط یا در هم تنیده کردند که در اندازه گیری‌های میدان الکتریکی، به آن لبه یا کناره ی کوانتومی میدهد.

این با حساسیت در ثبت است و شاید درک ما را از جهان افزایش دهد.

(در هم تنیده کردن تمایزها و تفاوت ها، نگاه را در موقعیتی قرار میدهد که انتقال یا تحول به معنی جابجا شدن روی دو نقطه ی متفاوت، با سرعت آنی رخ میدهد. در چنین محیط پیوسته و در هم تنیده ای، مفهوم زمان(مفهوم گذشته، حال و آینده) رنگ می بازد و این، به خاطر سرعت انتقال نزدیک به بی نهایت به دلیل نزدیک بودن تمایزات و فاصله ها با هم است.)

سنسور کوانتومی از 150یون بریلیوم(یعنی اتم های با شارژ الکتریکی)تشکیل شده است که در یک میدان مغناطیسی، محدود می‌شود تا خود را به شکل یک کریستال دو بعدی صاف با قطر دویست میلیونیم متر، بازسازی کند.

سنسورهای کوانتومی تا این حد ریز، پتانسیلی برای دریافت پیام ها از ماده ی تاریک دارد. ماده ی تاریک یک ماده ی اسرار آمیزمیباشد و ممکن است در میان دیگر تئوری های اجزای زیر اتمی باشد و با ماده ی معمولی واکنش نشان میدهد. این، از طریق میدان ضعیف الکترومغناطیسی است. وجود ماده ی تاریک می تواند باعث شود کریستال در مسیرهای فلش، تکان بخورد و این، با تغییرات تجمعی بین یون های کریستال در یکی از خصوصیات الکترونیک آن به نام اسپین یا چرخش دیده شده است.( کریستال چیست؟ بلور متشکل از ماده ای است که از یک ترتیب منظم از اتم ها، مولکول ها یا یون ها تشکیل می شود. شبکه ای که تشکیل می شود به صورت سه بعدی گسترش می یابد. از آنجا که واحدهای مکرر وجود دارد، کریستال ها دارای ساختار قابل تشخیص هستند. بلورهای بزرگ مناطق مسطح و زوایای کاملاً مشخص را نمایش می دهند.

بلورهایی که صورت های صاف و واضحی دارند بلورهای euhedral نامیده می شوند و مواردی که فاقد صورت مشخص هستند، بلورهای anhedral نامیده می شوند. بلورهای متشکل از آرایه های مرتب شده از اتم ها که همیشه دوره ای نیستند، شبه کریستال نامیده می شوند.کلمه کریستال از کلمه یونان باستان گرفته شده است کروستالوس، که هم به معنی بلور سنگ و هم یخ است. به مطالعه علمی بلورها کریستالوگرافی گفته می شود.)

همانطورکه در 6 آگوست2021 توضیح داده شده است پژوهشگران می توانند تحریک لرزشی کریستال - یعنی یک صفحه ی صاف که مانند سطح طبل بالا و پایین میرود- را با مانیتور کردن تغییرات در چرخش های تجمعی، اندازه گیری کنند.

اندازه گیری چرخش، میزان تحریک لرزشی را- که به عنوان جابجایی تصور میشود- نشان میدهد. این گیرنده و سنسور می تواند میدان های الکتریکی خارجی را- که فرکانس لرزشی مشابهی به عنوان کریستال دارد- با حساسیتی بیش از ده برابر سنسورهای اتمی قبلی مشخص کند.(از نظر تکنیکی سنسور می تواند 240 نانوولت را در متر در هر ثانیه اندازه گیری کند).(بالا بردن قدرت گیرنده ی حسی یا سنسور، میتواند ابعاد ناشناخته ای از کیهان را به ما نشان دهد. قدرت درک بینایی و شنوایی و دیگر حس های انسان در محدوده ی خیلی تنگی قرار دارد. امروزه با استفاده از سنسورهای قویتر انسان میتواند به دورترین کهکشانها و یا ریزترین مولکول ها و اتم ها بنگرد.

به همین ترتیب بالا بردن قدرت گیرنده ی حسی ممکن است ابعادی از کیهان را که برای ما نشناخته مانده است کشف کند. بنابراین تلاش کنونی برای دیدن بخشی از ماده ای که برای انسان قابل درک نیست(ماده ی تاریک) در ادامه ی همان تلاش های قبلی برای کشف بزرگترین یا ریزترین ابعاد کیهان است. پیش از این هم انسان با کشف تلسکوپ های پیشرفته و یا میکروسکوپ های الکترونی تا عمق کیهان و عمق مولکولها را بررسی کرده بود.)

در تجربیات، پژوهشگران میدان الکتریکی ضعیفی را به کار می برند تا سنسور کریستالی را تحریک و تست کنند.

پژوهش ماده ی تاریک، شبیه چنین پیامی است.

جان بولینگر نویسنده و مولف NIST می گوید: کریستال های یونی میتواند انواع مختلفی از ماده ی تاریک را مانند آکسیون ها و فتون های مخفی، شناسایی کند و اینها با ماده ی طبیعی از طریق میدان الکتریکی ضعیفی، ارتباط و واکنش دارند.(کریستال یونی از یونهایی تشکیل شده است که با جاذبه ی الکترواستاتیک به هم مربوط هستند. سازمان دهی یون ها در ساختار مهندسی مرتب، یک شبکه ی کریستالی خوانده میشود. نمونه های چنین کریستال هایی شامل فلوراید پتاسیم، کلراید پتاسیم، فلوراید سدیم و ... است. این مواد جامد نسبتا سخت هستند و نقطه ی ذوب بالایی دارند و این، نشانه ی قدرت های زیاد بین یون های با بار مثبت است. ترتیب دقیق یون ها در شبکه بر اساس اندازه ی یون ها در کریستال، تغییر میکند.)

ماده ی تاریک یک پیام زمینه ای را با فرکانس نوسانی، شکل میدهد که وابسته به ذرات توده ی ماده ی تاریک است. پژوهش های تجربی با مدارهای ابررسانا برای بیش از یک دهه در بررسی این نوع از ماده ی تاریک، در جریان بوده است. حرکت یون های به دام افتاده طی محدوده ی متفاوتی از فرکانس ها، حساسیت را فراهم می کند.

گروه بولینگر طی بیش از یک دهه بر کریستال یونی کار کرده است.

آنچه جدید است استفاده از نوع خاصی از نور لیزری برای درهم تنیده کردن حرکت تجمعی و چرخش تعداد زیادی از یون ها است؛

چیز جدید دیگر را پژوهشگران، استراتژی برعکس کردن زمان برای شناسایی نتایج می نامند. تجربه در همراهی و هماهنگی با فرضیه پرداز NIST به نام آنا ماریا ریاست - که در موسسه ای در NIST و دانشگاه کلرادو بولدر کار میکند.

کار تئوریک برای درک محدودیت کارهای آزمایشگاهی، اساسی و مهم است و یک مدل جدید را برای درک آزمونی- که برای تعداد زیادی از یون های گرفتار شده معتبر است- پیشنهاد داده است و نشان داده که مزیت کوانتومی، از در هم تنیدن چرخش(spin) و حرکت می آید. ری توجه میدهد درهم تنیدگی، در کنسل کردن (noise)یا سر وصدای کوانتومی درون یون ها سودمند است با این همه اندازه گیری وضعیت کوانتومی در هم تنیده، بدون از دست رفتن داده هایی که بین چرخش و حرکت تقسیم شده است، دشوار میباشد.

برای جلوگیری از این مورد، جان میتواند دینامیک را برعکس کند و چرخش و حرکت را بعد از اینکه جابجایی صورت گرفته است از در هم تنیدگی خارج کند. این برعکس کردن، زمان جفت شدن چرخش و حرکت را از هم جدا میکند و اکنون چرخش تجمعی، خودش داده های جابجایی را دارد که در آن ذخیره شده است و وقتی ما چرخش ها را اندازه گیری کنیم می توانیم جابجایی را به طور دقیق اندازه بگیریم.

پژهشگران از میکروویو استفاده کردند تا مقادیر مورد نظر چرخش ها را تولید کنند. یون ها می تواند به طرف بالا بچرخند(مانند فلشی که به بالا اشاره دارد.)و یا به طرف پایین یا دیگر زاویه ها که شامل هر دو با هم به صورت همزمان است یا یک وضعیت کوانتومی است چرخش کند. در این تجربه همه ی یون ها چرخش یکسانی دارد در ابتدا به بالا و بعد به صورت افقی میچرخند؛ بنابراین وقتی تحریک شوند با هم به سبکی میچرخند که مشخصه ی اوج و قله ی چرخش است.

اشعه های لیزر با هم تقاطع کرده، با تفاوت در فرکانس- که تقریبا مشابه حرکت است- استفاده شد تا چرخش تجمعی را با حرکت، در هم تنیده کند. کریستال سپس با لرزش تحریک شد. لیزرهای مشابه و میکروویوها استفاده شد تا در هم تنیدگی را متلاشی کند. برای تعیین اینکه کریستال چقدر حرکت کرده است پژوهشگران سطح چرخش یون های فلورسانس را اندازه گیری کردند(چرخش به بالا، نورانی و چرخش به پایین، تاریک است).

در آینده زیاد کردن تعداد یونها تا 10 هزار یون، با ساخت کریستال های سه بعدی به نظرمیرسد ظرفیت حس سنسور را تا 30 برابر افزایش دهد. به علاوه پایداری حرکت تحریک شده ی کریستال، ممکن است بهبود یابد و فرایند برعکس شدن زمان و دقت نتایج را افزایش میدهد. ری میگوید: اگر ما بتوانیم این جنبه را بهبود ببخشیم این آزمون میتواند منبع اساسی برای تشخیص ماده ی تاریک باشد. ما می دانیم 85% ماده در جهان از ماده ی تاریک است ولی تا امروز ما نمی دانیم ماده ی تاریک از چه، ساخته شده است. این آزمون میتواند اجازه دهد در آینده، این راز باز شود.

منبع هوشیاری کجاست؟(قسمهاوکينگ پیش از مرگش رسالداروی جدید s3 در درمان ام بیماری دیستروفی میوتونیکوچکترین چیز یک معجزه اسرفلکس وتری با توضیح دکتر تفاوت های تکاملی در مغز وآلزایمرزبان مشترک ژنتیکی موجودامعجزه ی علم در کنترل کرونتا بحر یفعل ما یشاانیس بی کسانشناخت درون، شناخت بیرون؛نوار عصب و عضله مهم در تشجهان موازی و حجاب هاقلب یا مغزابزار بقای موجود زنده از همیشه اطمینان تو بر خدا بحس و ادراک قسمت سی و ششماز تکینگی تا مغز، از مغز مولتیپل اسکلروز در زنان و هر کس تقوای خدا پیشه کنداروی ضد تشنج توپیراماتبا هوش مصنوعی خودکار روبکاهش التهاب ناشی از بیمارویا و واقعیتتلاش های جدید شرکت نورالآینده ی علم و فیزیک در60 ثزبان، وسیله شناسایی محیطمغز آیندگان چگونه است ؟تاثیر درجه حرارت بر عملکتاثیر کپسول نوروهرب بر سانسولین هوشمندشانس یا تلاشنیاز به آموزش مجازی دیجیجهان پر از چیزهای اسرار آقدم زدن و حرکت دید را تغیاثرات فشار روحی شدیدهندسه زبانِ زمان استخلاصه ای از درمان های جدیاز سایه بگذرمیدان های کوانتومی خلاویتامین دی گنجینه ای بزردر والنتاین کتاب بدید همبار سنین ابزار هوشمندی اکتابخانهروزه داری متناوب، مغز را تنفس هوازی و میتوکندریآیا کیهان می تواند یک شبیسلول های بدن تو پیر نیستنمغز بزرگ چالش است یا منفعتاثیر روده بر مغزتاثیر انتخاب از طرف محیط اولین مورد PML به دنبال تکشباهت زیاد بین سلول هاي عچگونه باغبانی باعث کاهش جهشهای مفید و ذکاوتی که دلیس دگرامفتامین یا ویاساختلال در شناسایی حروف و هوش مصنوعی از عروسک های بخوشبختی دور از رنج های ماستیفن هاوکینگ در تفسیر ماه رجببحثی در مورد عملکرد لوب فواکنش به حس جدیددرمان های جدید در بیماری گلوله ی ساچمه ایروشی جدید در درمان قطع نختو انسانی و انسان، شایستآیا دلفین ها می تواند از سندرم پیریفورمیسنقش قهوه در سلامتیتازه های اسکیزوفرنی(جنوایمپلانت مغزی کمک میکند ضایعات در عصب زیر زبانیارتقا یا بازگشت به قبل ازنگاهی بر قدرت بینایی دراجریان انرژی در سیستم های ملاحظه های اخلاقی دربارههوش مصنوعی از عروسک بازی خطای ادراک کارمااطلاع رسانی اینترنتیمجموعه های پر سلولی بدن مبدون بار گذشتهواکسنی با تاثیر دوگانه ادرمان جدید سرطانگامی در درمان بیماریهای رژیم غذایی ضد التهابیتولید سلولهای جنسی از سلآب زندگی است قسمت سومسیاهچاله های فضایی منابعنقش اتصالات بین سلولهای ترکیب آمار و ژنتیکایا تکامل هدفمند استظهور امواج مغزی در مغز مصارزش های وارونهنباید صبر کرد آتش را بعد حقیقت غیر فیزیکیمنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی از عروسک تا کمدهن، بزرگترین سرمایهبلعیدن ستاره توسط سیاهچایک پیام منفرد نورون مغزی برخی نرمش ها برای درد زاندروغ نگو به خصوص به خودتپول و شادیرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرتوهم جسمآسیب روانی شبکه های اجتمسال سیزده ماههنقش غذاها و موجودات درياتشنج و حرکات شبه تشنجی قافلج نخاعی با الکترودهای اگر خواهان پیروزی هستیعلائم عصبی آلزایمر، با اچرا ماشین باید نتایج را پاز واقعیت امروز تا حقیقتحافظه انسان و حافظه ی هوشمنبع هوشیاری کجاست قسمت هوش بشری تهدید برای بشریدین، اجباری نیستبه زودی شبکه مغزی به جای ژن هوش و ساختارهای حیاتی برداشت مغز ما از گذر زماندرگیری مغزی در سندرم کووپیوستگی همه ی اجزای جهانزمان پلانکمرگ تصادفیتکنولوژی های جدید و حالتافزایش قدرت ادراکات و حسستم، بی پاسخ نیستچند نرمش مفید برای کمردرتظاهری از ماده است که بیدفاکسیبتابزار بقا از نخستین همانعدم درکنزاع بین جهل و علم رو به پاز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت 87منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتهوشیاری و وجوددانشمندان پاسخ کوانتومی بیماری لبر و نابینایی آنکم کردن کالری روشی سودمنبسیاری از بیماری های جدیدغدغه نتیجه ی نادانی استپروژه ی ژنوم انسانیزندان ذهنیمشکلات نخاعیتکامل داروینی هنوز در حاامیوتروفیک لترال اسکلروسردرد میگرن در کودکاننهادینه سازی فرهنگ اختلاتغذیه بر ژنها تاثیر داردفرد موفقابزار بقا از نخستین همانسوالات پزشکینظریه تکامل در درمان بیماز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت پنجاهحس و ادراک قسمت پنجاه و یمنبع هوشیاری در کجاست؟ قهدف یکسان و مسیرهای مختلداروی جدید لنفوم و لوکمیبیماری سلیاککووید نوزده و خطر بیماری رفتار مانند بردهتفاوت های زبانی سرمنشا تآملودیپین داروی ضد فشار زبان چهار حرفی حیات زمینمعجزه در هر لحظه زندگیتاول کف پا و حقیقتانگشت ماشه ایشناسایی تاریخچه ی تکاملینوار عصب و عضله تعیین محلجهان ما میتواند به اندازقلب دروازه ی ارتباطابزار بقای موجود زنده از همیشه به آنچه داری، خوشنحس و ادراک قسمت سیزدهماز تکینگی تا مغز، از مغز مواد کوانتومی جدید، ممکنوفور و فراوانیداروی ضد جنون در درمان تیبا هر چیزی که نفس می کشد مکاهش حافظه هرچند فرایندیرویا و کابوستلاش هایی در بیماران قطع آینده با ترس جمع نمیشودزدودن نقص از هوش مصنوعیمغز اندامی تشنه ی انرژی اتاثیر درجه حرارت بر عملکتاثیر کتامین در درمان پاانسان قدیم در شبه جزیره عشاهکار قرنچیز جدید را بپذیرجهان پر از چیزهای جادویی قدرت مردماثرات مفید قهوههندسه، نمایشی از حقیقتخم شدن فضا-زماناز علم جز اندکی به شما دامیدان بنیادین اطلاعاتویروس مصنوعیدر یک فراکتال هر نقطه مرکبارداری بدون رحمکجای مغز مسئول پردازش تجروزه داری و التهاب زیانبتنفس هوازی و میتوکندریآیا گذشته، امروز وآینده سلول بنیادی و ای ال اسمغز بزرگ چالشهای پیش روتاثیر روزه داری بر سلامت اولین مورد پیوند سر در انشباهت زیاد بین سلول هاي عچگونه تکامل مغزهای کنونیجوانان وطنلا اکراه فی الدیناختلال در شناسایی حروف و هوش مصنوعی از عروسک های بخانه ی تاریکاستخوان های کشف شده، ممکماپروتیلینبحثی درباره هوش و تفاوتهواکسن های شرکت فایزر آمردرمان های جدید سرطانگلوئونروشی جدید در درمان نابینتو با همه چیز در پیوندیآیا دلفین ها میتوانند باسندرم پای بی قرارنقش مهاجرت در توسعه نسل اتازه های بیماری پارکینسوایمپلانت نخاعی میتواند دضرورت زدودن افکارارتوکين تراپی روشی جديد نگاهی بر توانایی اجزاي بجریان انرژی در سیستم های ملاحظات بیهوشی قبل از جرهوش مصنوعی از عروسک بازی خطای حساطلاعات حسی ما از جهان، چمجرم، گاهی قربانی استبدون زمان، ماده ای وجود نوابستگی یعنی قلادهدرمان جدید سرطانگاهی لازم است برای فهم و رژیم غذایی ضد دردتولترودینآب، زندگی است(قسمت پنجم)سیاهچاله ها، دارای پرتو نقش تیروئید در تکامل مغزترکیب حیوان و انسانایجاد احساساتظرف باید پر شود چه با چرک ارزش های حقیقی ارزش های غنبرو و انرژی مداومحقیقت غیر قابل شناختمنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی از عروسک تا کمدو ویژگی انتزاع و قدرت تجبنی عباس، ننگی بر تاریخیک پیشنهاد خوب برای آسان برخی نرمش ها برای زانودریای خداپول و عقیدهرساناها و ابر رساناها و عمدل های ریز مغز مینی برینتوهمات و شناخت حقیقتآسیب عصب پا به دنبال اعتیسانسور از روی قصد بسیاری نقش غذاها و موجودات درياتشنج عدم توازن بین نورون فلج بل، فلجی ترسناک که آناپل ویژن پرو در تشخیص بیمعلت خواب آلودگی بعد از خوچرا مردم با زندگی میجنگناز کجا آمده ام و به کجا میحباب های کیهانی تو در تومنبع هوشیاری کجاست قسمت هوش در طبیعتدیوار همه اش توهم بودبه زیر پای خود نگاه نکن بژن یا نقشه توسعه مغز و نقبرداشتت از جهان رو زیاد درگیری اعصاب به علت میتوپیام های ناشناخته بر مغز زمان به چه دلیل ایجاد میشمرگی وجود نداردتکنولوژی و پیشرفتافزایش مرگ و میر سندرم کوستون فقرات انسان دو پا جلچند جهانیتعویض دارو در تشنجفاجعه ی جهل مقدسابزار بقا از نخستین همانعدالت برای من یا برای همهنزاع بین علم و نادانی رو از تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت چهلمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتهوشیاری و افسردگیدانشمندان اولین سلول مصنبیماری میاستنی گراویسکمالگرایی دشمن پیشرفتبسیاری از بیماری های جدیذهن ما از در هم شکستن منبپروژه ی ژنوم انسانیزونیسومایدمشکلات بین دو همسر و برخیتکامل داروینی هنوز در حاامید نیکو داشته باش تا آنسردرد میگرنی در کودکانچهار میلیارد سال تکامل بثبت و دستکار ی حافظهفرد یا اندیشهابزار بقا از نخستین همانپیامهای کاربراننظریه تکامل در درمان بیماز تکینگی تا مغز از مغز تاز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت پنجاه و دمنبع هوشیاری در کجاست؟(قهدف یکسان، در مسیرهای متداروی جدید میاستنی گراویبیماری ضعف عضلات نزدیک بکودک هشت ساله لازم است آدرفتار وابسته به شکلتفاوت ایستایی و تکاپوآموزش نوین زبانزبان نیاز تکاملی استمعرفت و شناختتابوهای ذهنیانگشت نگاری مغز نشان میدشناسایی سلول های ایمنی انوبت کودکانجهان مادی، تجلی فضا در ذهقلب روباتیکابزارهای پیشرفته ارتباط همیشه داناتر از ما وجود دحس و ادراک قسمت ششماز تکینگی تا مغز، از مغز موجود بی مغزی که می تواندوقاحت و تمسخر دیگراندارویی خلط آوربا آتش، بازی نکن و بعد از کاهش دوپامین عامل بیماریرویا و خبر از آیندهتلاشی برای درمان قطع نخاآیا فراموشی حتمی استسفر فقط مادی نیستمغز انسان ایا طبیعتا تماتاثیر درجه حرارت بر عملکتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان میوه ی تکاملشاهکار شش گوشچیزی منتظر شناخته شدنجهان دارای برنامهقدرت و شناخت حقیقتاثرات مفید روزه داریهنر فراموشیخونریزی مغز در سندرم کووازدواج های بین گونه ای، رمیدازولام در درمان تشنج ویروس های باستانی، مغز مدر کمتر از چند ماه سوش جدبازگشایی مجدد مطب دکتر سکرونا چه بر سر مغز می آورروزه داری و بیمار ی ام اس تنفس بدون اکسیژنآیا پیدایش مغز از روی تصاسلول بنیادین از مخاط بینمغز بزرگ و فعال یا مغز کوتاثیر روغن رزماری استنشااولین هیبرید بین انسان و شجاعت و ترسچگونه جمعیت های بزرگ شکل جوانان وطنلاموژین داروی ضد اوتیسم؟اختلالات مخچههوش مصنوعی از عروسک بازی خانواده پایداراستروژن مانند سپر زنان دماجرای جهل مقدسبحثی درباره هوش و تفاوتهواکسن کووید 19 چیزهایی که درمان های رایج ام اسگمان میکنی جرمی کوچکی در روشی جدید در درمان سکته متو با باورهایت کنترل میشآیا دست مصنوعی به زودی قاسندرم پس از ضربه به سرنقش میدان مغناطیسی زمین تازه های درمان ام اسایمان به رویاضرب المثل یونانیارتباط میکروب روده و پارنگاهت را بلند کنجراحی گردن همیشه برای دیممانتین یا آلزیکسا یا ابهوش مصنوعی از عروسک بازی خطر آلودگی هوااطلاعاتی عمومی در مورد ممحل درک احساسات روحانیبرنامه و ساختار پیچیده مواسطه ها د رمسیر ایجاد مغدرمان دارویی سرطان رحم بگاهی مغز بزرگ چالش استراه فراری نیستتومورها و التهاب مغزی عاآتاکسی فریدریشسیاهچاله و تکینگی ابتداینقش حفاظتی مولکول جدید دترازودونایران بزرگعقل مجادله گرارزش حقیقی زبان قسمت اولحقیقت، آن چیزی نیست که جلمنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی از عروسک تا کمدو بیماری روانی خود بزرگ به قفس های سیاهت ننازیک آلل ژنتیکی که از نئاندبرخی نرمش های گردندرک فرد دیگر و رفتارهای اپوست ساعتی مستقل از مغز درستگاری محدود به یک راه نمدیون خود ناموجودتوکل بر خداآسانی موفقیتسانسور بر بسیاری از حقاینقش غذاها و موجودات درياتشویق خواندن به کودکانفلج خواباپی ژنتیکعماد الدین نسیمی قربانی چرا مغز انسان سه هزار سالاز کسی که یک کتاب خوانده حباب هایی تو در تومنبع هوشیاری کجاست قسمت هوش عاطفی قسمت 11دیوار، از ابتدا توهم بودبه سیاهی عادت نکنیمژن ضد آلزایمربررسي علل احتمالي تغيير درب بسته با غیر خود باز مپیدایش زبانزمان شگفت انگیزمراحل ارتقای پله پله کیهتکنولوژی جدید که سلول هاافزایش سرعت پیشرفت علوم ستارگانی قبل از آغاز کیهچند جهانیتعامل انسان و هوش مصنوعیفاصله ها در مکانیک کوانتابزار بقا از نخستین همانعسل طبیعی موثر در کنترل بنزاع بین علم و جهل رو به پاز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت چهل و هفتمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتهوشیاری کوانتومیدانشمندان تغییر میدان مغبیماری های میتوکندریکمردردبشکه ای که ته نداره پر نمذهن چند جانبه نیازمند نگپروانه ی آسمانیزونا به وسیله ویروس ابله مشکلات روانپزشکی پس از ستکامل زبانامید نجاتسردرد و علتهای آنچهار ساعت پس از کشتار خوکثبت امواج الکتریکی در عصفرد حساس از نظر عاطفی و بابزار بقا از نخستین همانسایتهای دیگرنعناعهفت چیز که عملکرد مغز تو از تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت پنجاه و سمنبع خواب و رویاهدف از تکامل مغزداروی جدید آلزایمربیماریهای تحلیل عضلانی اکودک ایرانی که هوش او از رفتار اجتماعی انسان، حاصتفاوت ارباب و رهبر حقیقیآمارهای ارائه شده در سطح زبان و کلمه حتی برای کسانمغز فکر میکند مرگ برای دیتاثیر فکر بر سلامتانتقال ماده و انرژیشواهدی از نوع جدیدی از حانور از عمق تاریکیجهان مرئی و نامرئیقلب را نشکنابزارهای بقا از نخستین ههمیشه راهی هستحس و ادراک قسمت شصت و هشتاز تکامل تا مغز از مغز تا موجودات مقهور ژنها هستندوقت نهيب هاي غير علمي گذشدارویی ضد بیش فعالی سیستبا تعمق در اسرار ابدیت و کاهش سن بیولوژیکی، تنها رویا بخشی حقیقی از زندگی تلاشی تازه برای گشودن معآیا ممکن است موش کور بی مسفر نامه سفر به بم و جنوب مغز انسان برای ایجاد تمدتاثیر درجه حرارت بر عملکتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان ها می توانند میدان شاید گوشی و چشمی، آماده شچیزی خارج از مغزهای ما نیجهان در حال نوسان و چرخشقدرت کنترل خوداثرات مضر ماری جواناهنر حفظ گرهخواندن ، یکی از شستشو دهناسکلت خارجی در درمان اختمکان زمان یا حافظه زمانویرایش DNA جنین انسان، بردر آرزوهایت مداومت داشتهبازگشت از آثار به سوی خداکریستال هاروزه داری سلول های بنیادتنها مانع در زندگی موارد آیا آگاهی پس از مرگ از بیسلول عصبی شاهکار انطباق مغز بزرگترین مصرف کننده تاثیر رژیم گیاه خواری بر اولین تصویر در تاریخ از سشرکت نورالینک ویدیویی ازچگونه جمعیت های بزرگ شکل جواب دانشمند سوال کننده لایو دوم دکتر سید سلمان فاختلالات حرکتی در انسانهوش مصنوعی از عروسک بازی خار و گلاسرار آفرینش در موجماجرای عجیب گالیلهبحثی درباره هوش و تفاوتهواکسن کرونا و گشودن پنجردرمان های علامتی در ام اسگنجینه ای به نام ویتامین ريتوکسيمب در درمان ام استو باید نیکان را به دست بآیا رژیم غذایی گیاهی سلاسندرم جدایی مغزنقش محیط زندگی و مهاجرت دتبدیل پلاستیک به کربن و ساین پیوند نه با مغز بلکه ضربه مغزی در تصادف رانندارتباط ماده و انرژیچالش هوشیاری و اینکه چرا جستجوی متن و تصویر به صورمن کسی در ناکسی دریافتم هوش مصنوعی از عروسک بازی خطرات هوش مصنوعیاطلاعاتی عمومی در مورد ممحل درک احساسات روحانی دبرنامه ی مسلط ژنها در اختوبینار اساتید نورولوژی ددرمان زخم دیابتی با تکنوگاهی جهت را عوض کنراه نجاتتومورهای نخاعیآتاکسی مخچه ای خودایمنسیاهچاله ی منفرد یا سیاهنقش حیاتی تلومر دی ان آ دترازودونایرادهای موجود در خلقت بعقل سالمارزش حقیقی زبان قسمت دومحقایق ممکن و غیر ممکنمنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی به کمک هوش طبیدو بار در هفته ماهی مصرف به مغز خزندگان خودت اجازیک جهش ممکن است ذهن انسانبرخی یونها و مولکول های مدرک نیازمند شناخت خویش اپوشاندن خود از نوررشته نوروایمونولوژی و نقمدیریت اینترنت بر جنگتوپیراماتآشنا پنداریساهچاله ها تبخیر نمیشودنقش غذاها در کاهش دردهای تشخیص ژنتیکی آتروفی های فلج خواب چیستابتدا سخت ترین استعوامل موثر در پیدایش زباچرا مغزهای ما ارتقا یافت از آغاز خلقت تا نگاه انساحد و مرزها توهم ذهن ماستمنبع هوشیاری کجاست قسمت هوش عاطفی قسمت نهمدید تو همیشه محدود به مقدبه سخن توجه کن نه گویندهژنها نقشه ایجاد ابزار هوبررسی مغز با امواج مادون درختان چگونه بر تشکیل ابپیر شدن حتمی نیستزمزمه ات مانده در گوشممرز مرگ و زندگی کجاستتکنولوژی جدید که سلول هاافسردگی و اضطراب در بیماسخن نیکو مانند درخت نیکوچند جهانی و علمتعامل انسان با هوش مصنوعفاصله ی همیشگی تصویر سازابزار بقا از نخستین همانعشق درونی به یگانگی خلقتنسبیت عام از زبان دکتر براز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت چهل و هشتمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتهوشیاری سنتی یا هوشیاری دانشمندان روش هاي جدیدی بیماری های مغز و اعصاب و کمردرد ناشی از تنگی کانابشریت از یک پدر و مادر نیذهن هوشیار در پس ماده ی مپرواز از نیویورک تا لوس آزیان غذاهای پرچربمشکلات روانپزشکی در عقب تکامل زبانامید جدید بر آسیب نخاعیسردرد به دلیل مصرف زیاد منون و القلمجلو رفتن یا عقبگردفردا را نمیدانیمابزار بقای موجود زنده از فرزندان زمان خودابزار بقای موجود زنده از هفت سین یادگاری از میراث از تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت پنجاه و شمنتظر نمان چیزی نور را بههدف از خلقت رسیدن به ابزاداروی جدید ای ال اسبیماری، رساله ای برای سلکودکان میتوانند ناقل بی رقیبی قدرتمند در برابر متفاوتهای جنسیتی راهی براآن چیزی که ما جریان زمان زبان و بیان نتیجه ساختمامغز قلبتاثیر احتمالی عصاره تغلیتاثیر مشاهده بر واقعیت بانتروپی و هوشیاریشواهدی از دنیسوان(شبه نئنور درونجهان مشارکتیقوی تر باشابزارهای بقا ازنخستین همهمیشه عسل با موم بخوریمحس و ادراک قسمت شصت و دواز تکامل تا مغز، از مغز تمورد نادر همپوشانی دو بیوقتی فهمیدی خطا کردی برگداستانها و مفاهیمی اشتبابا خودت نجنگکایروپاکتیک چیسترویا تخیل یا واقعیتتلاشی جدید در درمان ام اسآیا ما کالا هستیمسفر به مریخ در 39 روزمغز انسان برای شادمانی طتاثیر درجه حرارت بر عملکتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان یک کتابخانه استشاید درست نباشدچیزی شبیه نور تو نیستجهان در حال ایجاد و ارتقاقدرت انسان در نگاه به ابعاجزای پر سلولی بدن انسان هنر رها شدن از وابستگیخواب زمستانی سلول های سراسکار، لگوی هوشمندمکانیک کوانتومی بی معنی ویشن پرودر آسمان هدیه های نادیدنبازگشت به ریشه های تکاملکریستال زمان(قسمت اولروزهای بد باقی نمیماندتنها در برابر جهانآیا امکان بازسازی اندامهسلول عصبی، در محل خاص خودمغز حریص برای خون، کلید تتاثیر رژیم گیاه خواری بر اولین دارو برای آتاکسی فشربت ضد خلطچگونه حافظه را قویتر کنیجواب سنگ اندازیلبخند بزن شاید صبح فردا زاختلالات صحبت کردن در انهوش مصنوعی از عروسک بازی خارق العاده و استثنایی باسرار بازسازی اندام هاماده ی تاریکبحثی درباره هوش و تفاوتهواکسن کرونا از حقیقت تاتدرمان ژنتیکی برای نوآوریگوهر با نظر دیگران سنگ نمریه زغالیتو برای خزیدن خلق نشده ایآیا رژیم غذایی گیاهی سلاسندرم دزدی ساب کلاویننقش مرکز تنفس سلولی در بیتبدیل تراکت صوتی مصنوعی این اندوه چیستضررهای مصرف شکر و قند بر ارتباط متقابل با همه ی حیچالش هوشیاری و اینکه چرا جستجوی هوشیاری در مغز مامن پر از تلخیمهوش مصنوعی از عروسک بازی دفاع از پیامبراعتقاد اشتباه، نتیجه ی نمحدودیت چقدر موثر استبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱وجود قبل از ناظر هوشمنددرمان ساده ی روماتیسمگذر زمان کاملا وابسته به راه های جدید برای قضاوت رتومورهای ستون فقراتآتش منبع انرژیسیاهچاله ی تولید کنندهنقش خرچنگ های نعل اسبی درتراشه مغز بدون واسطه ی دایستادن در برابر آزادی بعقلانیت بدون تغییرچت جی پی تیارزش حقیقی زبان قسمت سومحل مشکلمنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی به شناسایی کادو برابر شدن خطر مرگ و میبه نقاش بنگریک رژیم غذایی جدید، می توبرخی اثرات مضر ویتامین ددرک و احساسپیموزایدرشد مغز فرایندی پیچیده امداخله ی زیانبار انسانتوانایی مغز و دیگر اجزای آشنا پنداریسایه ی هوشیارینقشه مغزی هر فرد منحصر بهتشخیص آلزایمر سالها قبل فلج دوطرفه عصب 6 چشمابتدایی که در ذهن دانشمنعوامل ایجاد لغت انسانی و چرا ویروس کرونای دلتا وااز انفجار بزرگ تا انفجار حریص نباشمنبع هوشیاری کجاست قسمت هوش عاطفی قسمت هفتمدیدن خدا در همه چیزبهبود حافظه پس از رخدادهژنها ، مغز و ارادهبررسی و اپروچ جدید بر بیمدرختان اشعار زمینپیشینیان انسان از هفت میزنان باهوش ترمرز بین انسان و حیوان کجاتکینگیافسردگی و ساختار مغزسخن و سکوتچند روش ساده برای موفقیتتعداد کلی ذهن ها در جهان فتون های زیستیابزار بقا از نخستین همانعشق، شلوغ کردن نیستچسبیدن به خود، مانع بزرگ از تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت چهل و دوممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتهوش، ژنتیکی است یا محیطیدانشمندان روشی برای تبدیبیماری وسواسکمردرد و علل آنبعد پنجمذهن و شیمی بدنپروتئین های ساده ی ابتدازیباترین چیز در پیر شدنمشاهده گر جدای از شیء مشاتکامل زبان انسان از پیشیامید درمان کرونا با همانسردرد تنشننوآوری ای شگفت انگیز دانجلوتر را دیدننوار مغز مشاهده ی غیر مستجمجمه انسان های اولیهفرضیه ای جدید توضیح میدهابزار بقای موجود زنده از هم نوع خواری در میان پیشیاز تکینگی تا مغز از مغز تمنتظر زمان ایده آل نشوهر چیز با هر چیز دیگر در تداروی جدید برای میاستنی بیندیشکودکان خود را مشابه خود ترموزی از نخستین تمدن بشرتقلید مرحله ای نسبتا پیشآنچه ناشناخته است باید شزبان و بیان، در سایه پیشرمغز ما کوچکتر از نیم نقطهتاثیر ترکیبات استاتین (ستاثیر نگاه ناظر هوشیار بانتظار گذر تندباد؟شیشه ی بازالتی و سیلیکوننوروفیبروماتوزجهان معناقیچی ژنتیکیابزارهای بقای موجود زندههمیشه، آنطور نیست که هستحس و ادراک قسمت شصت و ششاز تکامل تا مغز، از مغز تموسیقی نووقتی پر از گل شدی خودت را دخالت در ساختار ژنهابا خدا باشکار امروز را به فردا نیندرویا حقی از طرف خداتمایل زیاد به خوردن بستنآیا ما تنها موجودات زنده سفر تجهیزات ناسا به مریخ مغز انسان برای شادمانی طتاثیر درجه حرارت بر عملکتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان باششایسته نیست در جیب خود قرنکاتی در مورد تشنججهان ریز و درشتقدرت ذهناجزایی ناشناخته در شکل گهنر، پر کردن است نه فحش دخواب سالم عامل سلامتیاساس انسان اندیشه و باور مکانیزمهای دفاعی در برابواقعیت فیزیکی، تابعی از در آستانه ی موج پنجم کوویبازخورد یا فیدبککریستال زمان(قسمت دوم)روزهای سختتنهاییآیا انسان با مغز بزرگش اخسلولهای ایمنی القا کنندهمغز در تنهایی آسیب میبینتاثیر رژیم گیاه خواری بر اولین دروغشش مرحله تکامل چشمنگاه من، نگاه تو و یا حقیجوسازی مدرنلحظات خوش با کودکاناختلالات عضلانی ژنتیکهوش مصنوعی از عروسک بازی خبر مهم تلسکوپ هابلاصفهان زیباماده ی خالیبحثی درباره هوش و تفاوتهواکسن کرونا ساخته شده تودرمان پوکی استخوانگویید نوزده و ایمنی ساکتریواستیگمینتو تغییر و تحولیآیا راهی برای رفع کم آبی سندرم سردرد به دلیل افت فنقش نگاه از پایین یا نگاهتبدیل سلولهای محافط به ساین ایده که ذرات سیاهچالضررهای شکر بر سلامت مغزارتباط چاقی و کاهش قدرت بچالش هوشیاری و اینکه چرا حفره در مغزمن بی من، بهتر یاد میگیرمهوش مصنوعی از عروسک بازی دفاع در برابر تغییر ساختاعتماد به خودمحدودیت های حافظه و حافظبرین نت به جای اینترنتدرمان سرگیجه بدون نیاز بگذشته را دفن کنراه های جدید برای قضاوت رتوهم فضای خالیآثار باستانی تمدن های قدسیاره ی ابلهاننقش داروهاي مختلف معروف تراشه ها روی مغزاکنون را با همه ی نقص هایعقیده ی بی عملچت جی پی تیارزش خود را چگونه میشناسحلقه های اسرارآمیزمنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی تعاملیدو برابر شدن خطر مرگ و میبه نقاش بنگریکی از علل محدودیت مغز امبرخی اختلالات عصبی مثانهدرک کنیم ما همه یکی هستیمپیموزایدرشد مغز علت تمایل انسان بمدارک ژنتیکی چگونه انسانتوازن مهمتر از فعالیت زیآشناپنداری چیستسایه را اصالت دادن، جز فرنقشه های مغزی جدید با جزیتشخیص ایدزفن آوری های جدید علیه شناابتذال با شعار دینعواملی که برای ظهور لغت اچرا پس از بیدار شدن از خواز بار خود بکاه تا پرواز حرکات چشم، ترجمه کننده ی منبع هوشیاری کجاست قسمت هوش عاطفی قسمت یازدهدیدگاه نارسای دوگانه ی مبهداشت خوابژنهای مشترک بین انسان و وبررسی ژنها در تشخیص بیمادرد و درسپیشرفت های جدید علوم اعصزنجیرها را ما باید پاره کمرز جدید جستجو و اکتشاف، تکامل فردی یا اجتماعیاقلیت خلاقسخن پاک و ثابتچندین ماده غذایی که ماننتعذیه ی ذهنفروتنی معرفتیابزار بقا از نخستین همانعصب حقوق نورولوونسبت ها در کیهاناز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت چهل و سوممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتهیچ نقطه ای مرکزی تر از ادانش، قفل ذهن را باز میکنبیماری کروتز فیلد جاکوبکمردرد با پوشیدن کفش منابعد از کروناذهن تو همیشه به چیزی اعتقپروتز چشمزیباترین چیز در افزایش سمشاهده آینده از روی مشاهتکامل ساختار رگهای مغزی امیدوار باش حتی اگر همه چسردرد سکه اینوار مغز با توضیح دکتر فاجنین مصنوعیفساد اقتصادی سیتماتیک درابزار بقای موجود زنده از همه چیز موج استاز تکینگی تا مغز از مغز تمنحنی که ارتباط بین معرفهر جا که جات میشه، جات نیداروی جدید برای کاهش وزنبیهوش کردن در جراحی و بیمکودکان را برای راه آماده رمز و رازهای ارتباط غیر کتقلید از روی طبیعتآنچه واقعیت تصور میکنیم زبان و تکلم برخی بیماریهمغز مانند تلفن استتاثیر تغذیه بر سلامت رواتاثیر نگاه و مشاهده ناظر اندوه در دنیا استشکل های متفاوت پروتئین هنورون هاي مصنوعی می توانجهان هوشمندقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصابزارهای بقای از نخستین همکاری یا رقابتحس و ادراک سی و هفتماز تکامل تا مغز، از مغز تموسیقی هنر مایع استوقتی تو از یاد گرفتن باز در میان تاریکی و روشناییبا طبیعت بازی نکنکار با یگانگی و یکپارچگیرویاها از مغز است یا ناخوتمایز یا کشف یگانگیآیا مصرف مولتی ویتامین هسفر دشوار اکتشافمغز انسان رو به کوچک تر شتاثیر درجه حرارت بر عملکتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان جدید از چه زمانی پاشادی، پاداش انجام وظیفهچگونه مولکول های دی ان ایجهان شگفت انگیزقدرت عشقاحیای بینایی نسبی یک بیمهوموارکتوس ها ممکن است دخواب سالم عامل سلامتی و یاستفاده از مغز، وزن را کمما انسانها چه اندازه نزدواقعیت چند سویهدر درمان بیماری مولتیپل بازسازي مغز و نخاع چالشی کریستال زمان(قسمت سوم)روش مقابله مغز با محدودیتنهایی رمز نوآوری استآیا احتمال دارد رویا از آسلولهای بنیادی مصنوعی درمغز را از روی امواج بشناستاثیر رژیم گیاهخواری بر اولین سلول مصنوعیششمین کنگره بین المللی سنگاه مادی غیر علمی استجامعه ی آسمانیلرزش ناشی از اسیب به عصباختراع جدید اینترنت کوانهوش مصنوعی از عروسک بازی خدا موجود استاصل بازخوردماده ای ضد التهابیبحثی درباره احساسات متفاواکسن آلزایمردرمان پوکی استخوانگوش دادن بهتر از حرف زدنریاضیات یک حس جدید استتو جهانی هستی که خودش را آیاما مقهور قوانین فیزیکسوپاپ ها یا ترانزیستورهانقش نظام غذایی در تکامل متبر را برداراین ابتدای تناقض هاستضعیف و قویارتباط هوش ساختار مغز و ژچالش هوشیاری و اینکه چرا حق انتخابمننژیتهوش مصنوعی از عروسک بازی دقیق ترین تصاویر از مغز ااعتماد به خودمحدودیت درک انسانبرای یک زندگی معمولیدرمان سرگیجه بدون نیاز بگریه ی ابر، رمز طراوت باغراه پیروزی در زندگی چیستتوهم فضای خالی یا توهم فضآرامش و دانشسیاره ابلهاننقش درختان در تکاملتراشه ی هوش مصنوعی در مغزاکوییفلکسعلم و ادراک فقط مشاهده ی نتایج نادانی و جهلاز فرد ایستا و متعصب بگذرحمله ویروس کرونا به مغزمنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی در کامپیوترهادو داروی جدید برای میاستبه نادیدنی ایمان بیاوریافته های نوین علوم پرده برخی اصول سلامت کمردرک احساسات و تفکرات دیگپیچیدگی های مغزمگسرشد در سختی استمروری بر تشنج و درمان هایتوسعه هوش مصنوعی قادر اسآشتی بهتر استساخت سلول عصبی حتی پس از نقشه با واقعیت متفاوت استصویر خورشید یا خود خورشفناوری هوش مصنوعی نحوه خابداع دی ان ای بزرگترین دعوارض ازدواج و بچه دار شدچرا ارتعاش بسیار مهم استاز بحث های کنونی در ویروسحرکت چرخشی و دائمی کیهانمنبع هوشیاری کجاست قسمت هوش عاطفی قسمت پنجمدژا وو یا اشنا پنداریبوزون هیگز چیستژنهای هوش ، کدامندبررسی بیماری التهابی روددرد باسن و پا به دلیل کاهپیشرفت در عقل است یا ظواهزندگی فعال و مثبت روند آلمرزهای حقیقی یا مرزهای تتکامل مادی تا ابزار هوشماقیانوس نادانیسختی ها رفتنی استچندجهانیتغییرفروتنی و غرورابزار بقا از نخستین همانعصب سیاتیکنسبت طلایی، نشانه ای به ساز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت نهممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتهیچ چیز همیشگی نیستدانش، یک انسان را ناسازگبیماری گیلن باره و بیمارکنفرانس تشنج هتل کوثر اصبعد از کروناذهن خود را مشغول هماهنگیپروتز عصبی برای تکلمزیر فشار کووید چه باید کرمشاهدات آمیخته با اشتباهتکامل شناخت انسان با کشفامیدواریسردرد عروقی میگرننوار مغز ترجمه رخدادهای جنگ هفتاد و دو ملت همه را فشار و قدرتابزار بقای موجود زنده از همه چیز و هیچ چیزحس و ادراک قسمت بیست و چهاز تکینگی تا مغز از مغز تمنشأ اطلاعات و آموخته ها هر حرکت خمیده می شود و هر داروی جدید برای ای ال اسبیهوشی در بیماران دچار اکوری گذرای ناشی از موبایرمز گشایی از اتصالات مغزتقلید از طبیعتآنچه حس می کنیم، نتیجه ی زبان و شناخت حقیقت قسمت چمغز مادران و کودکان در زمتاثیر حرکات چشم بر امواج تاثیر نگاه انسان بر رفتااندوه دردی را دوا نمیکندشکل پنجم مادهنورون های ردیاب حافظهجهان هوشیارقانون مندی نقشه ژنتیکی مابزارهای دفاعی و بقای موهمانند سازی در انسانحس و ادراک- قسمت پنجاه و از تکامل تا مغز، از مغز تمیهمانهای ناخوانده عامل وقتی ریشه ها عمیقند از چیدر مانهای کمر دردبالاترین هدف از دولتکارهای کوچک، بی ارزش نیسرویاهای پر رمز و حیرتی درتمدن قدیمی ای در جنوب ایرآیا مغز تا بزرگسالی توسعسفرنامه سفر به بم و جنوب مغز انسان رو به کوچکتر شدتاثیر درجه حرارت بر عملکتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان خطرناکترین موجودشب سیاه سحر شودچگونه میتوان با قانون جنجهانی که نه با یک رخداد و قضاوت ممنوعاحیای بینایی نسبی یک بیمهورمون شیرساز یا پرولاکتخواب عامل دسته بندی و حفطاستفاده از نظریه ی تکامل ما انسانها چه اندازه نزدواقعیت چیستدر سال حدود 7 میلیون نفر بحتی علمی درباره تمایل بکشف مکانیسم عصبی خوانش پروش های صرفه جویی در ایجاتنبیه چقدر موثر استآیا احتمال دارد رویا از آسلام تا روشناییمغز زنان جوانتر از مغز مرتاثیر رژِیم غذایی بر میگاوکرلیزوماب داروی جدید شصبور باشنگاه محدود و تک جانبه، مشجاودانگی مصنوعیلرزش عضله یا فاسیکولاسیوادامه بحث تکامل چشمهوش مصنوعی از عروسک بازی خدا نور آسمان ها و زمین ااصل در هم تنیدگی و جهانی ماده، چیزی نیستبحثی درباره احساساتی غیرواکسن ایرانی کرونا تولیددرمان آرتروز با ورزش موضگوشه بیماری اتوزومال رسسریتوکسیمابتو جدای از کیهان نیستیآگاهی فراتر از آگاهیسوپاپ ها یا ترانزیستورهانقش نظریه تکامل در شناساتحریک عمقی مغزاینکه به خاطرخودت زندگی طلوع و حقیقتارتباط پیوسته ی جهانچالش کمبود اندام برای پیحقیقت قربانی نزاع بین بی منابع انرژي پاک سرچشمه حهوش مصنوعی از عروسک بازی دل به دریا بزناعتماد بی موردوراپامیل در بارداریمخچه فراتر از حفظ تعادلبرای پیش بینی آینده مغز ددرمان سرگیجه بدون داروگربه شرودینگر و تاثیر مشراه انسان شدن، راه رفتن وتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)آرامش و سکونسیاره ابلهاننقش ذهن و شناخت در حوادث تراشه ی بیولوژِیکاکسی توسین و تکامل پیش اعلم و روحنجات در راستگوییاز مخالفت بشنوحمایت از طبیعتمنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی در تفکر خلاق ادو سوی واقعیتبه هلال بنگریاد گرفتن مداومبرخی اطلاعات روانشناسی مدرک تصویر و زبان های مخلتپیچیدگی های مغزی در درک زرشد، رسیدن به یک هدف نیستمرکز هوشیاری، روح یا بدن توسعه برخی شغل ها با هوش آغاز فرایند دانستنساخت شبکه عصبی مصنوعی با نقص های سیستمی ایمنیتصویر در هم تنیدگی کوانتفواید روزه داری متناوبابزار هوش در حال ارتقا ازعید نوروز مبارکچرا بیماری های تخریبی مغاز تلسکوپ گالیله تا تلسکحس متفاوتمنبع هوشیاری کجاست قسمت هوش عاطفی قسمت اولدژاوو یا آشناپنداریبوزون هیگز جهان را از متلژنهای حاکم بر انسان و انسبررسی سیستم تعادلی بدن ادرد زانو همیشه نیاز به جرپیشرفت ذهن در خلاقیت استزندگی هوشمند در خارج از زمزایای شکلات تلخ برای سلتکامل مداومالکترومغناطیس شنوایی و هسرنوشتنه ناامیدی بلکه ارتقاتغییر الگوی رشد مغزی با زفرگشت و تکامل تصادفی محض ابزار بقا از نخستین همانعضلانی که طی سخن گفتن چقدنشانه های گذشته در کیهان از تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت چهارممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتهیچ چیز، چقدر حقیقی استدائما بخوانبیماری آلزایمر، استیل کوکنگره بین المللی سردرد دبعد از کرونا دلخوشی بیهوذهن سالمپرورش مغز مینیاتوری انسازیرفون داروی ضد ام اسمطالبه ی حق خودتکامل، نتیجه ی برنامه ریامیدواری و مغزسرطان کمیت گراییتکثیر سلول در برابر توقف امیدی به این سوی قبر نیستسرعت فکر کردن چگونه استنوار مغز در فراموشی هاجنگ و تصور از جنگفضا و ذهن بازابزار بقای موجود زنده از همه چیز کهنه میشودحس و ادراک قسمت بیست و یکاز تکینگی تا مغز از مغز تمنشاء کوانتومی هوشیاری اهرچیز با یک تاب تبدیل به داروی جدید برای دیابتبیوگرافیکی غایب شدی تا نیازمند دلرمز پیشرفت تواضع است نه طتقویت استخوان در گرو تغذآنها نمیخواهند دیگران رازبان و شناخت حقیقت قسمت امغز چون ابزار هوش است دلیتاثیر دوپامین و سروتونینتاثیر نگاه انسان بر رفتااندوهگین نباش اگر درب یا شکرگزار هر چیزی باش که دانوروپلاستیسیتی چیستجهان های بسیار دیگرقانون گذاری و تکاملابعاد و نیازهای تکاملیهمجوشی هسته ای، انرژِی بحس و ادراک- قسمت بیست و پاز تکامل تا مغز، از مغز تمیوتونیک دیستروفیویتنام نوعی کرونا ویروس در محل کار ارزش خودت را بباهوش ترین و با کیفیت تریکارهایی بیش از طراحی و گپرویای شفافتمدن پیشرفته ی پیشینیانآیا همه جنایت ها نتیجه بیسفرنامه سفر به بم و جنوب مغز ایندگان چگونه استتاثیر درجه حرارت بر عملکتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان عامل توقف رشد مغزشبیه سازی میلیون ها جهان چگونه مغز ما، موسیقی را پجهانی که از یک منبع، تغذیقطار پیشرفتاحتیاط در ورزش زانو در خاهوش فوق العاده، هر فرد اسخودآگاهی و هوشیارياستفاده از هوش مصنوعی در ما اکنون میدانیم فضا خالواقعیت چیستدر عید نوروز مراقب تصادف بحث درباره پیدایش و منشا کشف مکانیسمی پیچیده در بروش هایی برای کم کردن اضطتهدیدهای هوش مصنوعیآیا برای تولید مثل همیشه سلاح و راهزنیمغزهای کوچک بی احساستاثیر سلامت دستگاه گوارشايندگان چگونه خواهند دیدصبر لازمه ی پیروزی استنگاه کلی نگرجایی برای یاد گرفتن باقی لزوم گذر انسان از حدها و اداراوون تنها داروی تاییهوش مصنوعی از عروسک بازی خدا بخشنده است پس تو هم باصل علت و تاثیرماده، چیزی بیش از یک خلا بخش فراموش شده ی حافظهواکسن اسپایکوژندرمان ام اس(مولتیپل اسکلگوشت خواری یا گیاه خواریریسدیپلام تنها داروی تایتو دی ان ای خاص ميتوکندريسوپاپ ها یا ترانزیستورهانقش هورمون های تیروئید دتحریک عمقی مغز در آلزایماینکه خانواده ات سالم باطلای سیاهارتباط انسانی، محدود به چالش دیدگاه های سنتی در بحقیقت آنطور نیست که به نظمنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی از عروسک بازی دلایلی که نشان میدهد ما باعتیاد و تلاش های درمانی ورزش هوازی مرتب خیلی به قمخچه ، فراتر از حفظ تعادلبرای اولین بار دانشمنداندرمان سرطان با امواج صوتگزیده ای از وبینار یا کنفراه بی شکستتوهم چیستآرامش(سکوت) stillness و تکاپوسیب یکسان و دیدگاه های متنقش روی و منیزیم در سلامتتربیت کودکان وظیفه ای مهاکسکاربازپین در درمان تشعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهنخاع ما تا پایین ستون فقراز نخستین همانند سازها تحوادث روزگار از جمله ویرمنابع بی نهایت انرژی در دهوش مصنوعی در خدمت خلق وحدولت یا گروهکبه کدامین گناه کشته شدندیاد بگیر فراموش کنیبرخی بیماری ها که در آن بدرک حقیقت نردبان و مسیری پیوند قلب خوک، به فرد دچاز گهواره تا گورمرکز حافظه کجاستتوصیه های سازمان بهداشت آغاز فصل سرما و دوباره تکساخت شبکه عصبی با الفبای نقص در تشخیص هیجانات عامتصویر زیبا از سلولفیلمی بسیار جالب از تغییابزار بقا از نخستین همانعامل کلیدی در کنترل کارآچرا حیوانات سخن نمی گویناز تلسکوپ گالیله تا تلسکحس چشایی و بویاییمنبع هوشیاری کجاست قسمت هوش عاطفی قسمت دهمدگرگونی های نژادی و تغییبی نهایت در میان مرزهاکفش و کتاببررسی علل کمر درد در میاندردهای سال گذشته فراموش پیشرفتی مستقل از ابزار هزندگی و داراییمسمومیت دانش آموزان بی گتکامل چشمالکتروتاکسی(گرایش و حرکسریع دویدن مهم نیستنه به اعدامتغییر دیگران یا تغییر خوفراموش کارها باهوش تر هسابزار بقا از نخستین همانغم بی پایاننشانه های پروردگار در جهاز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت نوزدهممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتهیچ وقت خودت را محدود به داروهای مصرفی در ام اسبیماری الزایمرکنگره بین المللی سردرد دبعد از کرونا دلخوشی بیهوپرکاری تیروئیدزیرک ترین مردممطالبی در مورد تشنجمطالعه ای بیان میکند اهدتأثیر نیکوتین سیگار بر مامیدی تازه در درمان سرطاسطح آگاهی، رخدادهای زندگنوار مغز در تشخیص بیماری جنگ داده هافضای قلب منبع نبوغ استابزار بقای موجود زنده از همه چیز در زمان مناسبحس و ادراک قسمت بیست و دواز تکینگی تا مغز از مغز تمهمان ناخواندههز ذره، یک دنیاستداروی جدید ضد میگرنبیوگرافیکیهان خود را طراحی میکندرمز بقای جهش ژنتیکیتقویت حافظه یا هوش مصنوعآنژیوگرافی از مغززبان و شناخت حقیقت قسمت دمغز چگونه صداها را فیلتر تاثیر دپاکین بر بیماری متاثیر ویتامین دی بر بیمااندام حسی، درک از بخش هایشکست حتمینوروز مبارکجهان هایی در جهان دیگرقانون جنگلابعاد اضافه ی کیهانهمراه سختی، اسانی هستحس و ادراک- قسمت شصت و چهاز تکامل تا مغز، از مغز تمیگرن و پروتئین مرتبط با ویتامین E برای فعالیت صحدر چه مرحله ای از خواب ، رباور و کیهان شناسیکاربرد روباتهای ريزنانوروان سالمتمدن بشری و مغز اخلاقیآیا هوش مصنوعی می تواند نسفرنامه سفر به بم و جنوب مغز ابزار بقای برتر مادیتاثیر درجه حرارت بر عملکتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسانیت در هم تنیده و متصشبیه سازی سیستم های کوانچگونه مغز پیش انسان یا همجهانی در ذهنقطره قطرهاحتیاط در تعویض داروهاهوش مصنوعی می تواند بر احخودآگاهی و هوشیارياستفاده از انرژی خلاما از اینجا نخواهیم رفتواقعیت های متفاوتدرمان نگهدارنده ی اعتیادبحثي درباره هوش و تفاوتهکشف ارتباط جدیدی از ارتبروش هایی برای جلوگیری از تو یک معجزه ایآیا بزرگ شدن مغز فقط در دسلسله مباحث هوش مصنوعیمغز، فقط گیرندهتاثیر عصاره تغلیظ شده گیايا اراده آزاد توهم است یصبر و واقعیتنگاه انسان محدود به ادراجایی خالی نیستلزوم سازگاری قانون مجازاادب برخورد با دیگرانهوش مصنوعی از عروسک بازی خدای رنگین کماناصل عدم قطعیت از کوانتوم ماست مالیبخش های تنظیمی ژنومواکسن اسپایکوژن ضد کرونادرمان تومورهای مغزی با اگیلگمش باستانی کیستریشه های مشترک همه ی موجوتو در میانه ی جهان نیستی سوخت هیدروژنی پاکنقش هورمون زنانه استروژنتداوم مهم است نه سرعتاینترنت بدون فیلتر ماهواطوفان فقر و گرسنگی و بی سارتباط از بالا به پایین مچاالش ها در تعیین منبع هوحقیقت افرادمنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی از عروسک بازی دنیا فریب و سرگرمیاعتیاد را به دور بیندازورزش هوازی ، بهترین تمریمخچه ابزاري که وظیفه آن فبرای تمدن سازی، باید در بدرمان ضایعات نخاعیگزارش یک مورد جالب لخته ورابطه تشنج و اوتیسمتوهم و خیالآزمون تجربی، راهی برای رسیر آفرینش از روح تا مغز نقش روزه داری در سالم و جترجمه ای ابتدایی از اسرااگر فقط مردم میفهمیدند کعلم به ما کمک میکند تا مونخستین تمدن بشریاز نخستین همانند سازها تحکمت الهی در پس همه چیزمنابع جدید انرژیهوش مصنوعی در خدمت خلق وحدوچرخه در کاهش دردهای کمبه امید روزهای بهتریادگیری مهارت های جدید دبرخی بیماری های خاص که بددرک دیگرانپیوند مغز و سر و چالشهای زمین در برابر عظمت کیهانمرکز حافظه کجاستتوصیه های غیر دارویی در سآغاز مبهم آفرینشساختن آیندهنقطه ی رسیدن به قلهتصویر زیبای اصفهانفیروز نادریابزار بقا از نخستین همانعادت همیشه خوب نیستچرا حجم مغز گونه انسان دراز تکنیکی تا مغز از مغز تحس و ادراک (قسمت اول )منبع هوشیاری کجاست قسمت هوش عاطفی قسمت دومدانش قدرت استبی هیچ می ایی و بی هیچ میرکل اقیانوس در یک ذرهبرطرف کردن خشونت را از خادردی که سالهاست درمان نشپپوگستزندگی بی دودمسمومیت دانش آموزان، قماتکامل و ارتقای نگاه تا عمالکترودهای کاشتنیسریعترین کامپیوتر موجودنه به اعدامتغییر دادن ژنها آیا روزی فراموشی همیشه هم بد نیستابزار بقا از نخستین همانغم بی پایاننشانه های بیداری روحیاز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت هفتممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتهیچ کاری نکردن به معنی چیداروهای ام اسبیماری ای شبیه آلزایمر و کنترل همجوشی هسته ای با هتفکر قبل از کارپرتوهای صادر شده از سیاهزیست شناسی کل در جزء فراکپرتوزایی از جسم سیاهزیست شناسی باور حقیقت یا معماری، هندسه ی قابل مشاتأثیر نگاه انسان بر رفتاامگا سه عامل مهم سلامتسعی کن به حدی محدود نشوینوار مغزی روشی مهم در تشخجنبه های موجی واقعیتقفس ذهنابزار بقای موجود زنده از همه چیز در زمان کنونی استحس و ادراک قسمت بیست و سواز تکینگی تا مغز از مغز تمهندسی ژنتیک در حال تلاش هزینه ای که برای اندیشیدداروی جدید ضد الزایمربیان ژن های اسکیزوفرنی دکیهانِ هوشیارِ در حال یارمز جهانتقویت سیستم ایمنیآنان که در قله اند هرگز خزبان و شناخت حقیقت قسمت سمغز ناتوان از توجیه پیداتاثیر داروهای ضد التهاب تاثیر ویروس کرونا بر مغز انرژی بی پایان در درون هرشگفت نیست من عاشق تو باشمنوروز یا روز پایانیجهان یکپارچهقانون جنگلابعاد بالاترهمراهی میاستنی با برخی سحساسیت روانی متفاوتاز تکامل تا مغز، از مغز تمیگرن و خوابویتامین E در چه مواد غذایدر ناامیدی بسی امید استباید از انسان ترسیدکاربرد روباتهای ريز، در روبات ها قول میدهندتمدن زیر آبآیا هوش مصنوعی زندگی بشرسفرنامه سفر به بم و جنوب مغز ابزار برتر بقاتاثیر درجه حرارت بر عملکتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسانیت در برابر دیگرانشبکه های مصنوعی مغز به درچگونه هموساپينس بر زمین جهان، تصادفی نیستلمس کوانتومیاحساس گذر سریعتر زمانهوش مصنوعی و کشف زبان هایخودت را از اندیشه هایت حفاستفاده از سلول های بنیاما اشیا را آنطور که هستندواقعیت و مجازدرمان نابینایان آیا ممکنبحثی جالب درباره محدودیتکشف جمجمه ای درکوه ایرهوروش هایی ساده برای کاهش اتو یک جهان در مغز خودت هسآیا تکامل و تغییرات ژنتیسلطان جنگل یا صاحب ملکوتمغزتان را در جوانی سیم کشتاریک ترین بخش شبايا اراده آزاد توهم است یصبر بسیار بایدنگاه از بیرون مجموعهجاذبهلزوم سازگاری قانون مجازاادراک ما درک ارتعاشی است هوش مصنوعی از عروسک بازی خدایی که ساخته ی ذهن بشر اصل، روان و نفس استماست مالی با هوش انسانیبخش بزرگی حس و ادراک ما اواکسن دیگر کرونا ساخته شدرمان تشنجگیاه بی عقل به سوی نور میریشه های مشترک حیاتتوقف؛ شکستآپومورفین در پارکینسونسودمندی موجودات ابزی بر نقش ویتامین K در ترمیم استداخل مرزها و صفات با بینایندرالطوفان زیباییارتباط بین هوش طبیعی و هونابینایی در نتیجه ی گوشی حقیقت انسانمنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی از عروسک بازی دنیا مکانی بسیار اسرارآماعداد بینهایت در دنیای مورزش و میگرنمخچه تاثیر گذار بر حافظهبرای خودآگاه بودن تو بایدرمانهای بیماری پارکینسگشایش دروازه جدیدی از طررادیوی مغز و تنظیم فرکانتوهم وجودآزمون ذهنی گربه ی شرودینسیستم تخلیه ی مغز بینشی ننقش رژیم غذایی بر رشد و اترس و آرمان هااگر میدانی مصیبت بزرگتر علم بدون توقفنخستین تصویر از سیاهچالهاز نخستین همانند سازها تحافظه میتواند بزرگترین دمناطق خاص زبان در مغزهوش مصنوعی درمانگر کامپیدوچرخه سواری ورزشی سبک و به بالا بر ستارگان نگاه کیادگیری هوش مصنوعی، عمیقبرخی توجهات در ببمار پاردرک درست از خود و هوشیاریپیوند اندام از حیوانات بزمین زیر خلیج فارس تمدنی مرکز خنده در کجای مغز استتوصیه هایی در مصرف ماهیإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَساختن آینده، بهترین روش نقطه ای بود و دگر هیچ نبوتصویربرداری فضاپیمای آمفیزیک مولکولها و ذرات در ابزار بقا از نخستین همانعادت کن خوب حرف بزنیچرا خشونت و تعصباز تکینگی تا مغز و از مغز حس و ادراک (قسمت دوم )منبع هوشیاری کجاست قسمت هوش عاطفی قسمت سومدانش محدود به ابعاد چهاربی ذهن و بی روحکلمات بلند نه صدای بلندبزرگ فکر کندرس گرفتن از شکست هاپایان، یک آغاز استزندگی در جمع مواردی را برمسیر دشوار تکامل و ارتقاتکامل و ریشه ی مشترک خلقتالگو نداشتیمسرگیجه از شایعترین اختلانه بدبخت بلکه نادانتغییر زودتر اتصالات مغزیفراموشی و مسیر روحانیابزار بقا از نخستین همانغیرقابل دیدن کردن مادهنظام مثبت زندگیاز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت هفدهممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمهیچ کس مانند تو نگاه نمیکداروهای تغییر دهنده ی سیبیماری ای شبیه ام اس مولتکنترل جاذبهذهت را روی چیزهای مفید متتفکر ترکیبی در هوش مصنوعپرسش و چستجو همیشه باقی ازیست، مرز افق رویداد هستمعنی روزهتأثیر شیرینی های حاوی لواما شما از دید خفاش کور هشلیک فراموشینوار مغز، مفید و بی خطرجنسیت و تفاوت های بیناییقفس را بشکنابزار بقای موجود زنده از همه چیز، ثبت می شودحس و ادراک قسمت بیستماز تکینگی تا مغز- از مغز مهندسی بدنهزینه سنگین انسان در ازاداروی سل سپتبیان حقیقتکیست هیداتید مغزرمز جهان خاصیت فراکتالتلقین اطلاعات و حافظهآنزیم تولید انرژی در سلوزبان جانسوزمغز و قلب در جنین موش مصنتاثیر داروی ضد تشنج سدیم تاثیر ژنها بر اختلالات خانرژی تاریکشگفت انگیز بودن کیهاننورالژیجهان یکپارچهقانونمندی و محدودیت عالماتفاق و تصادفهمراهی نوعی سردرد میگرنیخفاش کور و انسان بینا؟از تکامل تا مغز، از مغز تمیگرن و روزه داریویتامین کادر هم تنیدگی مرزها و بی مبابا زود بیاکاش شرف اجباری بود یا حتیروبات های ریز در درمان بیتمدنی قدیمی در شمال خلیج آیا هوش ارثی دریافتی از پسفری به آغاز کیهانمغز از بسیاری حقایق می گرتاثیر درجه حرارت بر عملکتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان، گونه ای پر از تضادشبکیه های مصنوعیچگونه هوشیاری خود را توسجهش های ژنتیکی مفید در سالووفلوکساسیناحساسات کاذبهوش مصنوعی یا حماقت طبیعخودروهای هیدروژنیاستفاده از سلول های بنیاما به جهان های متفاوت خودواقعیت و انعکاسدرمان های اسرار آمیز در آبحثی در مورد نقش ویتامين کشف جدید تلسکوپ جیمز وبروش جدید تولید برقتو کجای جهانیآیا جنین انسان، هوشمندی سم زنبور ، کلیدی برای وارمغزتان را در جوانی سیمکشتاریکی من و تو و گرد و غباای نعمت من در زندگیمصد قدح، نفتاده بشکستنگاه از دور و نگاه از نزدجاذبه و نقش آن در شکلگیریلزوم عدم وابستگی به گوگل هوش مصنوعی از عروسک بازی خدایا جز تو که را دارماصلاح خطا با رفتن بر مسیرماشین دانشبخش بزرگتر کیهان ناشناختواکسن دیگری ضد کرونا از ددرمان جدید ALSگیاه خواری و گوشت خوار کدرژیم های غذایی و نقش مهم تولید مولکول جدید توسط هآپومورفین در پارکینسونسی و سه پل اصفهاننقش ژنتیک در درمان اختلاترقی واقعی یا شعار ترقیایا کوچک شدن مغزانسان الطولانی ترین شبارتباط شگفت مغز انسان و فناتوانی از درمان برخی ویحقیقت اشیامنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی از عروسک بازی دنیای شگفت انگیز کوانتومبقا با سازگارترین فرد اسورزش بهترین درمان بیش فعمخاطب قرار دادن مردم، کابرای رشد، باید از مسیر خطدرماندگی به دلیل عادت کرپل جویی اصفهانراز تغییرتوهم وجودآزمون ذهنی گربه شرودینگرسیستم تعادلی بدننقش رژیم غذایی در رشد و اتسلیم شدن از نورون شروع ماگر نیروی مغناطیس نباشد علم در حال توسعهنخستین روبات های زنده ی جاز نخستین همانند سازها تحافظه های کاذبمناطق خاصی از مغز در جستجهوش مصنوعی درخدمت خلق وحدوپامین قابل حل در آببه بالاتر از ماده بیندیشیادگرفتن، آغاز حرکت است برخی توصیه ها برای واکسیدرک عمیق در حیواناتپیوند اندام حیوانات به ازمان چیستمرگ چیستتوضیحی ساده در مورد هوش مافت فشار خون ناگهانی در وساختار فراکتال وجود و ذهنقطه بی بازگشتتصور ما ازمشکلات و واقعیفیزیک هوشیاریابزار بقا از نخستین همانعادت کردن به نعمتچرا در مغز انسان، فرورفتاز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت 67منبع هوشیاری کجاست قسمت53هوش عاطفی قسمت ششمدانش بی نهایتبی سوادی در قرن 21کلوزاپین داروی ضد جنونبزرگ شدن مغز محدود به دوردست و پا زدن در سایه؟پاکسازی مغززندگی در سیاهچالهمسئول صیانت از عقیده کیستکامل ابزار هوش ، راه پر الگو و عادت را بشکن و در انه جنگ و نه خونریزیتغییر عمودی سر انسان از پفراموشی آرمانابزار بقا از نخستین همانغرور و علمنظریه ی تکامل در درمان بیاز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت هجدهممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمهیچ کس حقیقت را درون مغز داروهای ضد بیماری ام اس وبیماری اسپینال ماسکولار کندر در بیماریهای التهابذخیره ی شگفت انگیز اطلاعتفکر خلا ق در برابر توهم تفاوت مغز انسان و میمون هپرسشگری نامحدودزاویه نگاه ها یکسان نیستمعادله ها فقط بخش خسته کنتئوری تکامل امروز در درمامروز دانش ژنتیک هیچ ابهشلیک فراموشینوار مغز، ترجمه ی فعالیت جنسیت و تفاوت های بیناییقله برای دیدن نه برای به ابزار بقای موجود زنده از همه ی سردردها بی خطر نیستحس و ادراک قسمت دهماز تکینگی تا مغز- از مغز مهربانی، شرط موفقیتهزاران سال چشم های بینا وداروی ضد چاقیبیداری و خواب کدام بهتر اکیست کلوئید بطن سومرنگ کردن، حقیقت نیستتلاش ها برای کشف منابع جدآواز خواندن در قفس، نشانزبان ریشه هایی شناختی اسمغز و اخلاقتاثیر درجه حرارت بر مغزتاثیر کلام در آیات کلام بانرژی تاریک که ما نمی توشگفت زده و حیران باشنوسانات کوانتومی منبع ماجهان کنونی و مغز بزرگتریقارچ بی مغز در خدمت موجوداتوبان اطلاعات و پلِ بینهندسه ی پایه ایخفاش با شیوع همه گیری جدیاز تکامل تا مغز، از مغز تمیگرن سردردی ژنتیکی که بویتامین کا و استخواندر هم تنیدگی کوانتومیباد و موجکتاب گران و پرهزینه شد ولروبات کیانتمرکز و مدیتیشنآیا هوش سریعی که بدون احسسقوط درون جاذبه ای خاص، چمغز به تنهایی برای فرهنگ تاثیر درجه حرارت بر عملکتاثیر گیاه خواری بر رشد وانعطاف پذیری مکانیسمی علشباهت مغز و کیهانچگونه واکسن کرونا را توزجهش های ژنتیکی غیر تصادفلوب فرونتال یا پیشانی مغاخلاق و علوم اعصابهوش مصنوعی گوگل به کمک تشخورشید مصنوعیاستفاده از سلول های بنیاما با کمک مغز خود مختاريمواقعیت تقویت شدهدرمان های بیماری آلزایمربحثی در مورد نقش کلسیم و کشتن عقیده ممکن نیستروش صحبت کردن در حال تکامتو کز محنت دیگران بی غمیآیا جهان ذهن و افکار ما مسماگلوتید داروی کاهش دهنمغط یک گیرنده استتاریکی و نورای همه ی وجود منصدای بم با فرکانس پایین، نگاه از درون قفس یا بیرونجبران از دست رفته هامقاومت به عوارض فشار خون هوش مصنوعی از عروسک بازی خرما منبع بسیار خوب آنتی اصول انجام برخی نرمش ها دمبانی ذهنی سیاه و سفیدبخش دیگری در وجود انسان هواکسن سرطاندرمان جدید میگرن با انتی گیرنده باید سازگار با پیرژیم های غذایی و نقش مهم تولید مثل اولین ربات های آب زندگی است قسمت چهارمسیلی محکم محیط زیست بر اننقش گرمایش آب و هوا در همتروس جریان انرژیایا این جمله درست است کسیطی یکصد هزار سال اخیر هرچارتباط شگفت انگیز مغز انناتوانی در شناسایی چهره حقیقت تنها چیزی است که شامنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی از عروسک تا کمدنیایی پر از سیاهچاله بقا در ازای بیماریورزش در کمر دردمدل همه جانبه نگر ژنرالیبرای زندگی سالم، یافتن تدرها بسته نیستپل خواجو اصفهانراست دستی و چپ دستیتوهم بی خداییآزادی عقیده، آرمانی که تسیستم دفاعی بدن علیه مغز نقش زنجبیل در جلوگیری از تست نوار عصب و عضلهاگر نعمت فراموشی نبود بسعلم راهی برای اندیشیدن انرمش های مفید برای درد زااز نشانه ها و آثار درک شدحافظه و اطلاعات در کجاست منبع هوشیاری کجاست قسمت هوش مصنوعی ساخته هوش طبیدورترین نقطه ی قابل مشاهبه جای محکوم کردن دیگران یادآوری خواب و رویابرخی درمان های Spinal Muscular Atدرگیری قلب در بیماری ویرپیوند سر آیا ممکن استزمان و مکان، ابعاد کیهان مرگ و میر پنهانتیوتیکسن داروی ضد جنونافت هوشیاری به دنبال کاهساختار شبکه های مغزی ثابنمیتوان با بیرون انداختنتصور از زمان و مکانفیزیک و هوشیاریابزار بقا از نخستین همانعادت بد را ترک کنچرا ذرات بنیادی معمولاً از تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت 74منبع هوشیاری کجاست؟ (قسمهوش عاطفی بیشتر در زناندانشمندان موفق به بازگردبی شرمیکلید نزدیک و نگاه تو بر فبزرگ شدن تقریبا ناگهانی دست کردن در گوشپارادوکس ها در علمزندگی زمینی امروز بیش از مسئولیت جدیدتکامل تکنولوژیالگوی بنیادین و هوشیاریچه زیاد است بر من که در ایتغییرات منطقه بویایی مغزفرایند پیچیده ی خونرسانیابزار بقا از نخستین همانغربال در زندگینظریه ی تکامل در درمان بیاز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت هشتممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمهیچ اندر هیچداروی فامپیریدین یا نورلبیماری اضطراب عمومیکندر علیه سرطانذره ی معین یا ابری از الکتفاوت ها و تمایزها کلید بآلودگی هوا چالش قرن جدیدزاوسکا درمان گوشرمعجزه های هر روزهتئوری تکامل در پیشگیری و انفجار و توقف تکاملی نشاشنا در ابهای گرم جنوب نیانوار عصب و عضلهجهل مقدسقله سقوطابزار بقای موجود زنده از همه جا خیر بکارحس و ادراک قسمت دوازدهماز تکینگی تا مغز- از مغزتموفقیت هوش مصنوعی در امتهستي مادي ای که ما کوچکترداروی ضد چاقیبیست تمرین ساده برای جلوکپسول ژری لاکترنگین کمانتلاش های جدید در ALSآینه در اینهزبان شناسی مدرن در سطح سلمغز و اخلاقتاثیر درجه حرارت بر عملکتاثیر کپسول نوروهرب بر نانرژی خلا ممکن استشگفتی های نقشه ی ژنتیکینوشیدن چای برای مغز مفید جهان کاملی در اطراف ما پرقبل از آغازاتوسوکسیمایدهندسه ی رایج کیهانخلا، حقیقی نیستاز خود رها شومیگرن شدید قابل درمان اسویتامین کا در سبزیجاتدر هم تنیدگی کوانتومی و پباد غرور و سر پر از نخوت وکتاب زیست شناسی باورروح و آب حیاتتمرکز بر هدفآیا هشیاری کوانتومی وجودسلول های مغزی عامل پارکیمغز بیش از آنچه تصور میشوتاثیر درجه حرارت بر عملکتاثیر گیاه خواری بر رشد واهرام مصر از شگفتی های جهشباهت مغز با کیهان مادیچگونه آن شکری که می خوریمجهش های بیماری زا، معموللوتیراستاماخلاق پایه تکامل و فرهنگهوش مصنوعی گوگل به کمک تشخوش قلبی و مهربانیاستفاده از سلول های بنیاما بخشی از این جهان مرتبطواقعیت خلا و وجود و درک مدرمان های بیماری اس ام ایبحثی در مورد حقیقت فضا و گل خاردار، زیباستروشهای نو در درمان دیسک بتو پیچیده ترین تکنولوژی آیا جهش های ژنتیکی، ویروسندرم کووید طولانینفرت، اسیب به خود استتاریکی خواهد ترسیدای آنکه نامش درمان و یادشصرع و درمان های آنادغام میان گونه های مختلنگاه از درون مجموعه با نگجدا کردن ناخالصی هامقایسه رقابت و همکاریهوش مصنوعی از عروسک بازی خسته نباشی بابااصول توسعه ی یک ذهن کاملمباحث مهم حس و ادراکبخشیدن دیگران یعنی آرامشواکسن سرطاندرمان جدید کنترل مولتیپلگالکانزوماب، دارویی جدیرژیم ضد التهابیتولید یا دریافت علمآب زندگی است قسمت هفتمسینوریپا داروی ترکیبی ضدنقش پیش زمینه ها و اراده تری فلوپرازینایا ابزار هوشمندی یا مغز طبیعت موجی جهانارتباط شگفت انگیز مغز اننادیدنی ها واقعی هستندحقیقت خواب و رویامنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی از عروسک تا کمدنیا، هیچ استبقای حقیقی در دور ماندن اوزن حقیقی معرفت و شناختمدل هولوگرافیک ژنرالیزهبرخی ملاحظات در تشنج های درهای اسرارآمیز و پوشیدهپلاسمای غالبرجزخوانی هایی که امروز بتوهم تنهاییآزار دیگری، آزار خود استسکوت و نیستینقش زبان در سلطه و قدرت اتست آر ان اس دز میاستنی گاگر نعمت فراموشی نبود بسعلم ساختن برج های چرخاننرمش های مفید در سرگیجهاز نظر علم اعصاب یا نرووسحافظه و اطلاعات در کجاست منبع هوشیاری کجاست قسمت هوش مصنوعی، اتفاقات و تحديدن با چشم بسته در خواب به خوبی های دیگران فکرکنیاری خدا نزدیک استبرخی روش های تربیتی کودکدرگیری مغز در بیماری کویپیوند سر، یکی از راه حلهازمان و گذر آن سریع استمرگ و میر بسیار بالای ناشتیک و اختلال حرکتیافتخار انسانسادیسم یا لذت از آزار دادنمیتوان بر سیاه سیاه نوشتصادف یا قوانین ناشناختهفیزیک آگاهیابزار بقا از نخستین همانعادت دادن مغز بر تفکرچراروياها را به یاد نمی آاز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت 75منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتهوش عاطفی در زنان بیشتر ادانشمندان نورون مصنوعی سبی عدالتی در توزیع واکسن کلام و زبان، گنجینه ای بسبزرگترین خطایی که مردم مدست آسمانپاسخ گیاهان در زمان خوردزندگی زودگذرمسئولیت در برابر محیط زیتکامل جریان همیشگی خلقتالگوبرداری از طبیعتسرگردانینه عدم مطلق بلکه عدم با قتغییرات مغز پس از 40 سالگیفرایند تکامل و دشواری هاابزار بقا از نخستین همانمقالاتنظریه ی تکامل در درمان بیاز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت هشتاد و نمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمهیچگاه از فشار و شکست نترداروی لیراگلوتیدبیماری بیش فعالیکوچ از محیط نامناسبذرات کوانتومی زیر اتمی قبیماری تی تی پیکوچک شدن مغز از نئاندرتاذرات کوانتومی زیر اتمی قتفاوت ها را به رسمیت بشناآلودگی هوا و ویروس کرونازبان فرایند تکاملی برای معجزه ی چشمتئوری جدید، ویران کردن گانقراض را انتخاب نکنیدشناخت و معرفت، و نقش آن دنوار عصب و عضلهجهان فراکتالقلب های سادهابزار بقای موجود زنده از همیشه چیزی برای تنهایی دحس و ادراک قسمت سوماز تکینگی تا مغز، از مغز موفقیت در تفکر استهستی ما پس از شروعی چگال داروی ضد تشنج با قابليت تبیش از نیمی از موارد انتقکامپیوتر سایبورگرهبر حقیقیتلاش های جدید در درمان فرآیندهزبان شناسی نوین نیازمند مغز و سیر تکامل ان دلیلی تاثیر درجه حرارت بر عملکتاثیر کپسول نوروهرب بر تانرژِی برای ایجاد اضطرابشگفتی های زنبور عسلنوعی سکته مغزی ، وحشتناک جهان پیوستهقبل از انفجار بزرگاتصال مغز و کامپیوترهندسه بنیادینخلا، خالی نیستاز درخواست ها جدا شومیدان مغناطيسي زمین بشر ویتامین بی 12 در درمان درددر هم تنیدگی کوانتومی و دبار مغز بر دو استخوانکتاب طبیعت در قالب هندسهروح در جهانی دیگر استتمرکز بر امروزآیا واکنش های یاد گرفته وسلول های بنیادیمغز برای فراموشی بیشتر کتاثیر درجه حرارت بر عملکتاثیر گیاه خواری بر رشد واولویت بندی ها کجاستشباهت های ریشه ای چند بیمچگونه انتظارات بر ادراک جهش تمدنی عجیب و شگفت انسلوزالمعده(پانکراس)مصنوعاختلاف خانوادگی را حل کنهوش مصنوعی الفاگوخوش خیالی و خوش بینیاستفاده از سلول های بنیاما تحت کنترل ژنها هستیم یوالزارتان داروی ضد فشار درمان های جدید ALSگل درون گلدانروشهای شناسایی قدرت شنواتو آرامش و صلحیآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجسندرم گیلن باره به دنبال نقاشی هایی با بوی گذشته یتاریخ همه چیز را ثبت کردهایمپلانت مغزیضایعه ی شبکه لومبوساکرالادغام دو حیطه علوم مغز و نگاه حقیقی نگاه به درون اجدایی خطای حسی استمقابله ی منطقی با اعتراضهوش مصنوعی از عروسک بازی خطا در محاسبات چیزی کاملاصول سلامت کمرمبتکران خودشکوفابخشش، عقلانی یا غیر عاقلواکسن ضد اعتیاددرمان جدید ام اسگام کوچک ولی تاثیرگذاررژیم غذایی حاوی تخم مرغ وتولید پاک و فراوان انرژیآب زندگی است قسمت اولسیگار عامل افزایش مرگ ومنقش آتش در رسیدن انسان بهتری فلوپرازینایا بیماری ام اس (مولتیپطبیعت بر اساس هماهنگیارتباط غیرکلامی بین انسانادانی در قرن بیست و یکم،حقیقت در علم، هرگز نهایی منابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی از عروسک تا کمدندان ها را مسواک بزنید تبلندی در ذهن ما درک بلندیوزوز گوشمدل هولوگرافیک تعمیم یافبرخی مرزهای اخلاق و علوم درون قفس یا بیرون از آنپمبرولیزوماب در بیماری چرحم مصنوعیتوهم جداییآسيب میکروواسکولاریا آسسکوت، پر از صدانقش زبان در سلطه و قدرت اتشنچ پانایوتوپولوس تشنج ALS نگاهی کامل بر بیماری واگر با مطالعه فیزیک کوانعلایم کمبود ویتامین E را نرمش های موثر در کمردرداز نظر علم اعصاب اراده آزحافظه و اطلاعات در کجاستمنبع هوشیاری کجاست قسمت هوش احساسیدی متیل فومارات(زادیوا)(به خودت مغرور نشوژن همه چیز نیستبرخی سلولهای عصبی در تلادرگیری مغز در بیماران مبپیوندهای پیچیده با تغییرزمان و صبرمرگ و سوال از قاتلتیکاگرلور داروی ضد انعقاافراد آغاز حرکت خودشان رسازگاری با محیط بین اجزانمای موفقیتتضادهای علمیفیزیکدانان ماشینی برای تابزار بقا از نخستین همانعارضه جدید ویروس کرونا سچراروياها را به یاد نمی آاز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت 78منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتهوش عاطفی در زنان بیشتر ادانشمندان یک فرضیه رادیکبیمار 101 ساله، مبتلا به سکلام، در تحولی شگفت آور ببزرگترین درد از درون است دست بالای دستپختگی پس از چهل سالگي به زندگی سلول در بدن، جدای امستند جهان متصلتکامل داروینی هنوز در حاالتهاب شریان تمپورالسربازان ما محققا غلبه می نهایت معرفت و شناخت درک عتغییرات آب و هوایی که به فرایند حذف برخی اجزای مغابزار بقا از نخستین همانتاثیر ویتامین دی بر بیمانظریه ی ریسماناز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت هشتاد و شمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمهیپرپاراتیروئیدیسمداروی تشنجی دربارداریبیماری دویککوچکی قلبذرات کوانتومی زیر اتمی قتفاوت های بین زن و مرد فقآلودگی هوا و پارکینسونزبان متغیرمعجزه ی علمتا 20 سال آینده مغز شما به انواع سکته های مغزیشناخت حقیقت یا آرزوهای گنوار عصب و عضلهجهان قابل مشاهده بخش کوچقلب و عقلابزار بقای موجود زنده از همیشه چشمی مراقب و نگهباحس و ادراک قسمت سی و هشتماز تکینگی تا مغز، از مغز مولکول ضد پیریهشت توصیه برای کاستن از دداروی ضد تشنج با قابليت تبیشتر کمردردها نیازی به کاهش مرگ و میر ناشی از ابروی و منیزیم در تقویت استتلاش های جدید در درمان سرآینده ی انسان در فراتر اززبان، نشان دهنده ی سخنگو مغز کوانتومیتاثیر درجه حرارت بر عملکتاثیر کپسول نوروهرب بر سانسولینشانس یا نتیجه ی تلاشنیکولا تسلاجهان پیوستهقبرستان ها با بوی شجاعتاثر مضر مصرف طولانی مدت رهندسه در پایه ی همه ی واکخلاصه ای از مطالب همایش ماز روده تا مغزمیدان های مغناطیسی قابل ویتامین بی هفدهدر هر سوراخی سر نکنبار بزرگ ایستادن بر دو پاکتاب، سفری به تاریخروح رهاییتمساح حد واسط میان مغز کوآیا یک، وجود داردسلول های بنیادی منابع و امغز بزرگ چقدر مفید هست ؟تاثیر رو ح و روان بر جسمتاثیر گیاهخواری بر رشد و اولین قدم شناخت نقص های خشباهت کیهان و مغزچگونه به سطح بالایی از هوجهشهای مفید و ذکاوتی که دلیروپریم داروی ترکیبی ضداختلال خواب فرد را مستعد هوش مصنوعی از عروسک های بخوشبختی چیستاستیفن هاوکینگ در مورد همانند آب باشواکنش های ناخودآگاه و تقدرمان های جدید میگرنگل زندگیروشی برای بهبود هوش عاطفتو افق رویداد جهان هستیآیا خداباوری محصول تکاملسندرم پیریفورمیسچقدر به چشم اعتماد کنیمتاریخ، اصیل نیست و ساخته ایمپلانت مغزی و کنترل دو ضایعه ی عروقی مخچهارتقا و تکامل سنت آفرینش نگاه دوبارهجریان انرژی در سیستم های مقابله با کرونا با علم اسهوش مصنوعی از عروسک بازی خطا در محاسبات چیزی کاملاضطراب و ترسمتواضع باشبدون پیر فلکواکسن علیه سرطاندرمان جدید ای ال اس، توفرگامی در درمان بیماریهای رژیم غذایی سالم و ضد التهتولید اندام با چاپ سه بعدآب زندگی است قسمت دومسیاهچاله هانقش انتخاب از طرف محیط، نترک امروزایا بدون زبان میتوانیم تطعمه ی شبکه های ارتباط اجارتروز یا خوردگی و التهانازوکلسینحقیقت راستین انسان علم بمنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی از عروسک تا کمده روش موفقیتبلوغ چیستوسواس، بیماری استبرخی نکات از گاید لاین پردرون آشفته ی تو و ظاهر خنپنج اکتشاف شگفت آور در مورحم مصنوعیتوهم جدایی و توهم علمآسیب ها ناشی از آلودگی هوسکته مغزینقش سجده بر عملکرد مغزتشنج چیستفقر داده ها در هوش مصنوعیاگر تلاش انسان امروز براعلایم کمبود ویتامین E را نرمشهای مهم برای تقویت عاز نظر علم اعصاب اراده آزحافظه ی هوش مصنوعیمنبع هوشیاری کجاست قسمت هوش احساسیدین اجباریبه دنبال رستگاری باشژن همه چیز نیستبرخی سيناپسها طی تکامل و درگیری مغزی در سندرم کووپیوندی که فراتر از امکانزمان واقعیت است یا توهممرگ انتقال است یا نابود شتیروفیبان موثر در سکته ی افراد بی دلیل دوستدار تو ستم با شعار قانون بدترین نمایش تک نفرهتظاهر خوابیده ی مادهفال نیکوابزار بقا از نخستین همانعدم توقف تکامل در یک انداچراغ های متفاوت و نور یکساز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت 82منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتهوشمندی کیهاندانشمندان ژنی از مغز انسبیمار مرکز تنفس سلولیکلرال هیدرات برای خوابانبسیاری از مجرمان، خودشاندستورالعمل مرکز کنترل بیپدیده خاموش روشن در پارکزندگی، مدیریت انرژیمشکل از کجاستتکامل داروینی هنوز در حاامواجی که به وسیله ی ماشیسردرد میگرننهایت در بی نهایتتغییرات تکاملی سر انسان فراتر از دیوارهای باورابزار بقا از نخستین همانصفحه اصلینظریه تکامل در درمان بیماز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت پنجممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمهاوکينگ پیش از مرگش رسالداروی جدید ALS