ابزارهای بقا از نخستین همانند سازها تا مغز از مغز تا ویروس کرونا قسمت سیزدهم

ابزارهای بقای موجود زنده از نخستین همانند سازها تا مغز، از مغز تا ابزارهای بقای ویروس کرونا(قسمت سیزدهم)
نقش پلاسمای بیماران درمان شده در درمان بیماران
آیا در مقابله با ژن های خودخواه ویروس کرونا میتوان به روش های درمانی فعلی به طور کامل اطمینان کرد؟!

در قسمت های قبلی به طور مفصل در مورد رقابت تکاملی میان موجودات زنده صحبت شد. از آنجا که مغز با هماهنگ و همراه کردن همه دریافت های حسی و پردازش آن به سوی واکنش مناسب، قادر است اطلاعات حسی دریافت شده از دستگاه های مختلف بدن را با هم هماهنگ سازد میتواند با دیدی یکپارچه جوانب زیادی از خطرات موجود بر موجود زنده را درک و پردازش کند و به این ترتیب، قادر است شایسته ترین واکنش را بر اساس معیارهای بقای مادی در نبرد رقابتی میان ژن های خودخواه، بیافریند.

مغز انسان می تواند با کشف و اختراع ابزارهای بررسی دقیق- که می تواند تا ریزترین اجزای موجودات زنده را بببیند- پیش برود. در این تلاش، مغز هرگز محدود به چیزهای دیدنی نخواهد ماند بلکه میتواند با مشاهده تاثیراتی توجیه نشده، عللی نادیدنی را کشف کند. آنچه مسلم است ندیدن علت ها هرگز مغز سالم را از درک تاثیرات آنها باز نمی دارد و شاید بتوانیم در یک نگاه کلی، تفاوت مغز انسان را با حیوانات در قدرت انتزاع و فرانگری آن دانست. بسیاری علل؛ چه علل مادی یا علل غایی یا فاعلی وجود دارد که چشم انسان نمی تواند آن را ببیند ولی مغز انسان میتواند با مشاهده تاثیرات، به آن پی ببرد.

مثلا از علل مادی غیر قابل مشاهده با چشم غیر مسلح، میتوان گلبول های سفید خون انسان و آنتی بادی های پروتئینی موجود در جریان خون را نام برد. از علل فاعلی که با چشم دیده نیمشود میتوان به جهان های موازی ای نام برد که هرچند با چشم ما دیده نمی شود ولی میتوان تاثیرات عمیق آنها را در اجزای مختلف کیهان مادی دید.(و در این میان تفسیر ثابت کیهانی مادی و یا مشاهدات خاص کوانتومی در جهان پیرامون ما مانند آزمایش تجربی دو شکاف و یا آزمون ذهنی گربه شرودینگر نشان دهنده تاثیر آنهاست. به قسمت پنجم این سلسله مباحث مراجعه شود.)

از علل غایی که قابل مشاهده با چشم غیر مسلح نیست میتوان به هدف از تکامل مادی چندین میلیارد ساله رو ی کره زمین اشاره کرد. مشخص است در محدوده عمر کم موجودات زنده، مشاهده هدف نهایی تکامل مادی ممکن نیست ولی بررسی این سیر، میتواند هدف را به ما نشان بدهد؛ هرچند این هدف یعنی ابزار هوش مادی هنوز کودکی در راه رسیدن به هدف نهایی است.(به فصل چهارم کتاب توهم بی خدایی نوشته سید احمد الحسن، مراجعه شود.)

پس عقل سالم، ندیدن را دلیلی بر نبودن نمیداند بلکه مشاهده هر اثر و تاثیر، آن را به سوی علت یابی در پس این تاثیرات میکند.

از موارد بسیار تاثیر گذار در مقابله با عوامل مهاجم در رقابت های ژنتیکی، سیستم ایمنی میزبان است. در قسمت پنجم این سلسله مباحث، به طور مفصل در مورد سیستم ایمنی و روش های تقویت آن، صحبت شد. ولی آیا فردی که سیستم ایمنی ضعیفی دارد، دستش در رقابت با ویروس ها وباکتری ها و دیگر موارد بیماری زا بسته است؟

پیشرفت های عظیم علم پزشکی و روش های نوین درمانی، جواب رامنفیمیکند. دست انسان های امروزهر چقدر هم بدن ضعیفی داشته باشند، بسته نیست؛ بلکه علوم جدید میرود تا با ییچیده ترین روش های اکتشافی، از روش های نوین مانند سلول های بنیادی(قسمت هشتم این سلسله مباحث) و حتی تولید مغزمصنوعی، قدرتی دو چندان را به افراد ناتوان بدهد. در این تلاش بی وقفه با باز شدن درهایی که سالهای قبل اصلا قابل تصور نبود، روش های مختلف بازی و پردازش سیستم ایمنی گامی بلندی است، و همه آنها تلاشی مصنوعی از طرف انسان برای تقویت و اجرای خواسته هایی است که به صورت طبیعی وجود ندارد.

و این، در حقیقت انتخابی است که فراتر از انتخاب طبیعی، کوشش میکند نقش ساخته های دست بشر را بر عالم ما مسلط کند و نقش انسان را به عنوان تعیین کننده مسیر کیهان و زندگی خود مشخص کند.(گمان میکنی جرمی کوچکی؟! در حالی که جهانی بزرگتر در درون توست)و این تلاش هاست که در کنار کشفیات جدید فیزیک کوانتوم مانند آزمون ذهنی گربه شرودینگر و یا عدم قطعیت هایزنبرگ، از انسان، موجودی مختار و توانمند میسازد که آینده بشریت به دست خود اوست.

نقش تکامل مادی در کشف روش های جدید درمانی

دکتر سید سلمان فاطمی . نورولوژیست, [11.04.20 01:37]
در رقابت تکاملی و ژنتیکی بقا، سیستم ایمنی بدن میزبان در مواجهه با عامل بیماری زا موادی را تولید میکند که به جنگ با ویروس و باکتری میرود. از خصوصویات سیستم ایمنی مهره داران، توانایی ایجاد حافظه ایمنی است. این حافظه ایمنی سبب می شود بدن میزبان در برابر تهاجم دوباره ویروس یا باکتری و دیگر عوامل بیماری زا مقاوم باشد. همه ما با بیماری هایی- که ایجاد ایمنی میکند- آشنا هستیم مثلا اگر کسی سرخک یا اوریون بگیرد تا پایان عمر علیه این بیماری ها مقاوم می شود. از همین فرایند در تولید واکسن هم استفاده میشود یعنی یک قطعه از عامل بیماری زا یا عامل بیماری زای ضعیف شده به داخل بدن میزبان وارد میشود و بدن میزبان با تولید حافظه ایمنی، علیه آن عامل بیماری زا، فرد را برای همیشه از ابتلا به آن، دور میکند. در این فرایند، عامل بیماری زا هم آرام نخواهد نشست و با ایجاد تغییرات ساختاری در بدن خود میتواند از دست سیستم ایمنی فرد، بگریزد و این حالت را در ویروس های جدیدی که در دهه های اخیر وارد زندگی انسان شده است مانند ویروس ایدز، مشاهده می کنیم.
هر کنش از طرف عامل بیماری زا یا سیستم ایمنی با واکنش از طرف رقیب ،مواجه میشود و آن را مقاوم تر میکند.

در این تلاش طبیعی، نقش تلاش مصنوعی و دلخواه انسان بسیار تاثیرگذار است علاوه بر تولید واکسن، انسان امروز با جمع آوری یا تولید آنتی بادی ها به جنگ با عوامل بیماری زا پرداخته است. انسان امروز با کمک پیشرفته ترین وسایل جمع آوری سلول ها و آنتی بادی ها میتواند پلاسما، سلول و حتی یک آنتی بادی خاص را از بدن فرد بیمار بیرون بکشد و آن را به بدن فرد نیازمند تزریق کند. و حتی از این هم فراتر رفته است به طوری که در بسیاری موارد، قادر است از روی آنتی بادی های پروتئینی، آنتی بادی های مصنوعی در مقادیر بسیار زیاد تولید کند(آنتی بادی بادی های منوکلونال) و امروز نقش این آنتی بادی های منوکلونال در درمان سخت ترین بیماری ها واضح است (از ریتوکسیماب و اوکرلیزوماب در بیماری ام اس تا درمان بسیاری از التهاب های خود ایمن در قسمت های دیگر بدن تا درمان بیماری های کشنده ای مانند انسفالیت یا التهاب مغزی خود ایمن)

مشخص است این آنتی بادی ها می توانند علیه ویروس یا باکتری مهاجم هم عمل کنند نمونه آن، تاثیر نسبی برخی از این آنتی بادی ها(تاسی لیزوماب) در درمان عفونت ویروسی جدید با کرونا ویروس بوده است.

اخیرا هم استفاده از آنتی بادی های تولید شده در فرد درمان شده از عفونت ویروس کرونا در تعدادی از بیماران، نتایج خوبی داشته است. ولی آنچه نباید از نظر دور کرد، توانایی عامل بیماریزا در ایجاد جهش های جدید در برابر همه روش های درمانی ماست به طوری که قبلا طی مقاله ای بیان شد در حال حاضر هشت نوع ویروس کرونا در کشور آمریکا شناسایی شده است! یعنی اگر روش های درمانی شما علیه یکی از این ویروس ها موثر باشد ممکن است اصلا روی ویروس های دیگر موثر نباشد.

پس باید به قدرت ژنهای خودخواه در تکامل خودش، آگاه بود. هر نوع اطمینان و آرامش بی مورد و فکر به تولید بیشتر و اقتصاد پویا در شرایط حاضر میتواند به قیمت جان میلیون ها انسان تمام شود.

ندیدن ویروس و ندیدن فرایندهای پیچیده تکاملی آن در رویارویی با درمان های حاضر، وجود ویروس را منتفی نمی کند بلکه باید با دیدن تاثیرات کشنده ویروس در این رقابت تکاملی باز و پیچیده، بسیار هوشیار و آگاه بود.

هوش مصنوعی به شناسایی کابحثي درباره هوش و تفاوتهکشف ارتباط جدیدی از ارتبدرک و احساستو یک معجزه ایرشد مغز فرایندی پیچیده اتاثیر داروهای ضد التهاب آیا بزرگ شدن مغز فقط در دايا اراده آزاد توهم است یسایه ی هوشیاریفاکسیبتجهان یکپارچهعوامل ایجاد لغت انسانی و ادب برخورد با دیگراننقش نظام غذایی در تکامل ممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتچرا ویروس کرونای دلتا وااصل عدم قطعیت از کوانتوم دیدن خدا در همه چیزبخش های تنظیمی ژنومچالش هوشیاری و اینکه چرا هوش عاطفی قسمت هفتمگیلگمش باستانی کیستدرختان اشعار زمینتو در میانه ی جهان نیستی زنان باهوش ترتاثیر درجه حرارت بر عملکاینترنت بدون فیلتر ماهواسخن و سکوتفرد موفقجهان، تصادفی نیستارتباط از بالا به پایین معشق، شلوغ کردن نیستنقش درختان در تکاملمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمچسبیدن به خود، مانع بزرگ اعتیاد را به دور بیندازورزش هوازی ، بهترین تمریدانشمندان روشی برای تبدیبرای تمدن سازی، باید در بهوش، ژنتیکی است یا محیطیگزارش یک مورد جالب لخته وذهن و شیمی بدنتوهم و خیالآزمون تجربی، راهی برای رزیباترین چیز در پیر شدنتاریک ترین بخش شبسردرد تنشناگر فقط مردم میفهمیدند کمروری بر تشنج و درمان هایقلب یا مغزجاذبهاز نخستین همانند سازها تنقشه با واقعیت متفاوت اسمولتیپل اسکلروز در زنان هفت سین یادگاری از میراث به امید روزهای بهتریادگیری مهارت های جدید دداروی جدید ای ال اسبرخی بیماری های خاص که بدرقیبی قدرتمند در برابر مهدف از خلقت رسیدن به ابزاپیوند مغز و سر و چالشهای توصیه های غیر دارویی در سآغاز مبهم آفرینشزبان و بیان نتیجه ساختماتداخل مرزها و صفات با بینشواهدی از دنیسوان(شبه نئابزار بقا از نخستین همانمرزهای حقیقی یا مرزهای تقدم زدن و حرکت دید را تغیحقیقت انساناز تکنیکی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت شصت و دوچندجهانیمیدان های کوانتومی خلاهمیشه عسل با موم بخوریمبی هیچ می ایی و بی هیچ میرکل اقیانوس در یک ذرهداستانها و مفاهیمی اشتبابرطرف کردن خشونت را از خارویا تخیل یا واقعیتوقتی فهمیدی خطا کردی برگپپوگستتکامل و ارتقای نگاه تا عمالکترودهای کاشتنیسفر به مریخ در 39 روزترس و آرمان هاشاید درست نباشدابزار بقا از نخستین همانمشاهدات آمیخته با اشتباهلیس دگرامفتامین یا ویاسحافظه میتواند بزرگترین داز تکینگی تا مغز از مغز تخواب زمستانی سلول های سرنوار مغز با توضیح دکتر فاماه رجبهنر رها شدن از وابستگیبیماری ای شبیه آلزایمر و کنترل همجوشی هسته ای با هدر آسمان هدیه های نادیدنتفکر قبل از کارروزهای بد باقی نمیماندویشن پروپرتوهای صادر شده از سیاهتأثیر نیکوتین سیگار بر مامیدی تازه در درمان سرطاسلول عصبی، در محل خاص خودتصویربرداری فضاپیمای آمشربت ضد خلطابزار بقای موجود زنده از مغز مانند تلفن استملاحظه های اخلاقی دربارهحس و ادراک (قسمت دوم )از تکینگی تا مغز از مغز تخارق العاده و استثنایی بنورون هاي مصنوعی می توانمجموعه های پر سلولی بدن مهوش مصنوعی از عروسک بازی بیوگرافیکیهان خود را طراحی میکنددرمان ژنتیکی برای نوآوریتقویت حافظه یا هوش مصنوعریه زغالیواکسن کرونا از حقیقت تاتآنژیوگرافی از مغزتاثیر ویتامین دی بر بیمااندام حسی، درک از بخش هایسندرم دزدی ساب کلاوینتغییر زودتر اتصالات مغزیضررهای مصرف شکر و قند بر ابعاد اضافه ی کیهانمغز انسان رو به کوچک تر شمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت هفدهماز تکامل تا مغز، از مغز تدفاع از پیامبرچگونه مولکول های دی ان ایهوش مصنوعی از عروسک بازی باور و کیهان شناسیکاربرد روباتهای ريزنانودرمان ساده ی روماتیسمتمدن بشری و مغز اخلاقیراه های جدید برای قضاوت روجود قبل از ناظر هوشمندآیا هوش مصنوعی می تواند نتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسانیت در هم تنیده و متصسیاهچاله ی تولید کنندهفلج نخاعی با الکترودهای جنبه های موجی واقعیتعقلانیت بدون تغییراحتیاط در تعویض داروهامغز را از روی امواج بشناسمنبع هوشیاری کجاست قسمت چت جی پی تیاستفاده از انرژی خلادو برابر شدن خطر مرگ و مینگاه مادی غیر علمی استنگاه محدود و تک جانبه، مشهوش مصنوعی تعاملیبحثی جالب درباره محدودیتکشف جمجمه ای درکوه ایرهودرک کنیم ما همه یکی هستیمتو یک جهان در مغز خودت هسرشد مغز علت تمایل انسان بتاثیر داروی ضد تشنج سدیم آیا تکامل و تغییرات ژنتیايا اراده آزاد توهم است یسایه را اصالت دادن، جز فرفاجعه ی جهل مقدسجهان یکپارچهعواملی که برای ظهور لغت اادراک ما درک ارتعاشی است نقش نظریه تکامل در شناسامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتچرا پس از بیدار شدن از خواصل، روان و نفس استدیدگاه نارسای دوگانه ی مبخش بزرگی حس و ادراک ما اچالش کمبود اندام برای پیهوش عاطفی قسمت یازدهگیاه بی عقل به سوی نور میدرد و درستوقف؛ شکستآپومورفین در پارکینسونزنجیرها را ما باید پاره کتاثیر درجه حرارت بر عملکایندرالسخن پاک و ثابتفرد یا اندیشهجهش های ژنتیکی مفید در ساارتباط بین هوش طبیعی و هوعصب حقوق نورولوونقش ذهن و شناخت در حوادث منبع هوشیاری در کجاست؟ قنسبت ها در کیهاناعداد بینهایت در دنیای مورزش و میگرندانش، قفل ذهن را باز میکنبرای خودآگاه بودن تو بایهیچ نقطه ای مرکزی تر از اگشایش دروازه جدیدی از طرذهن تو همیشه به چیزی اعتقتوهم وجودآزمون ذهنی گربه ی شرودینزیباترین چیز در افزایش ستاریکی من و تو و گرد و غباسردرد سکه ایاگر میدانی مصیبت بزرگتر مرکز هوشیاری، روح یا بدن قلب دروازه ی ارتباطجاذبه و نقش آن در شکلگیریاز نخستین همانند سازها تنقص های سیستمی ایمنیمواد کوانتومی جدید، ممکنهم نوع خواری در میان پیشیبه بالا بر ستارگان نگاه کیادگیری هوش مصنوعی، عمیقداروی جدید برای میاستنی برخی توجهات در ببمار پاررموزی از نخستین تمدن بشرهر چیز با هر چیز دیگر در تپیوند اندام از حیوانات بتوصیه هایی در مصرف ماهیإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَزبان و بیان، در سایه پیشرترقی واقعی یا شعار ترقیشیشه ی بازالتی و سیلیکونابزار بقا از نخستین همانمزایای شکلات تلخ برای سلقدرت مردمحقیقت اشیااز تکینگی تا مغز و از مغز حس و ادراک قسمت شصت و ششنه ناامیدی بلکه ارتقامیدان بنیادین اطلاعاتهمیشه، آنطور نیست که هستبی ذهن و بی روحکلمات بلند نه صدای بلنددخالت در ساختار ژنهابزرگ فکر کنرویا حقی از طرف خداوقتی پر از گل شدی خودت را پایان، یک آغاز استتکامل و ریشه ی مشترک خلقتالگو نداشتیمسفر تجهیزات ناسا به مریخ تسلیم شدن از نورون شروع مشایسته نیست در جیب خود قرابزار بقا از نخستین همانمطالبه ی حق خودلا اکراه فی الدینحافظه های کاذباز تکینگی تا مغز از مغز تخواب سالم عامل سلامتینوار مغز ترجمه رخدادهای ماپروتیلینهنر، پر کردن است نه فحش دبیماری ای شبیه ام اس مولتکنترل جاذبهدر آستانه ی موج پنجم کوویتفکر ترکیبی در هوش مصنوعروزهای سختواقعیت فیزیکی، تابعی از پرتوزایی از جسم سیاهتأثیر نگاه انسان بر رفتاامگا سه عامل مهم سلامتسلولهای ایمنی القا کنندهتصور ما ازمشکلات و واقعیشش مرحله تکامل چشمابزار بقای موجود زنده از مغز مادران و کودکان در زمملاحظات بیهوشی قبل از جرحس و ادراک قسمت 67از تکینگی تا مغز از مغز تخبر مهم تلسکوپ هابلنورون های ردیاب حافظهمجرم، گاهی قربانی استهوش مصنوعی از عروسک بازی بیان ژن های اسکیزوفرنی دکیهانِ هوشیارِ در حال یادرمان پوکی استخوانتقویت سیستم ایمنیریواستیگمینواکسن کرونا ساخته شده توآنان که در قله اند هرگز ختاثیر ویروس کرونا بر مغز انرژی بی پایان در درون هرسندرم سردرد به دلیل افت فتغییر عمودی سر انسان از پضررهای شکر بر سلامت مغزابعاد بالاترمغز انسان رو به کوچکتر شدمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت هجدهماز تکامل تا مغز، از مغز تدفاع در برابر تغییر ساختچگونه میتوان با قانون جنهوش مصنوعی از عروسک بازی باید از انسان ترسیدکاربرد روباتهای ريز، در درمان سرگیجه بدون نیاز بتمدن زیر آبراه های جدید برای قضاوت رآیا هوش مصنوعی زندگی بشرتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسانیت در برابر دیگرانسیاره ی ابلهانفلج بل، فلجی ترسناک که آنجنسیت و تفاوت های بیناییعقیده ی بی عملاحساس گذر سریعتر زمانمغز زنان جوانتر از مغز مرمنبع هوشیاری کجاست قسمت چت جی پی تیاستفاده از سلول های بنیادو برابر شدن خطر مرگ و میدو داروی جدید برای میاستنگاه کلی نگرهوش مصنوعی در کامپیوترهابحثی در مورد نقش ویتامين کشف جدید تلسکوپ جیمز وبدرک احساسات و تفکرات دیگتو کجای جهانیرشد در سختی استتاثیر درجه حرارت بر مغزآیا جنین انسان، هوشمندی ای نعمت من در زندگیمساخت سلول عصبی حتی پس از فاصله ها در مکانیک کوانتجهان کنونی و مغز بزرگتریعوارض ازدواج و بچه دار شدنقش هورمون های تیروئید دمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتچرا ارتعاش بسیار مهم استاصلاح خطا با رفتن بر مسیردژا وو یا اشنا پنداریبخش بزرگتر کیهان ناشناختچالش دیدگاه های سنتی در بهوش عاطفی قسمت پنجمگیاه خواری و گوشت خوار کددرد باسن و پا به دلیل کاهتولید مولکول جدید توسط هآپومورفین در پارکینسونزندگی فعال و مثبت روند آلتاثیر درجه حرارت بر عملکایا کوچک شدن مغزانسان السختی ها رفتنی استفرد حساس از نظر عاطفی و بجهش های ژنتیکی غیر تصادفارتباط شگفت مغز انسان و فعصب سیاتیکنقش روی و منیزیم در سلامتمنبع هوشیاری در کجاست؟(قنسبت طلایی، نشانه ای به سبقا با سازگارترین فرد اسورزش بهترین درمان بیش فعدانش، یک انسان را ناسازگبرای رشد، باید از مسیر خطهیچ چیز همیشگی نیستپل جویی اصفهانذهن خود را مشغول هماهنگیتوهم وجودآزمون ذهنی گربه شرودینگرزیر فشار کووید چه باید کرتاریکی و نورسردرد عروقی میگرناگر نیروی مغناطیس نباشد مرکز حافظه کجاستقلب روباتیکجبران از دست رفته هااز نخستین همانند سازها تنقص در تشخیص هیجانات عامموجود بی مغزی که می تواندهمه چیز موج استبه بالاتر از ماده بیندیشیادگرفتن، آغاز حرکت است داروی جدید برای کاهش وزنبرخی توصیه ها برای واکسیرمز و رازهای ارتباط غیر کهر جا که جات میشه، جات نیپیوند اندام حیوانات به اتوضیحی ساده در مورد هوش مافت فشار خون ناگهانی در وزبان و تکلم برخی بیماریهتروس جریان انرژیشکل های متفاوت پروتئین هابزار بقا از نخستین همانمسمومیت دانش آموزان بی گقدرت و شناخت حقیقتحقیقت تنها چیزی است که شااز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک سی و هفتمنه به اعداممیدازولام در درمان تشنج همکاری یا رقابتبی سوادی در قرن 21کلوزاپین داروی ضد جنوندر میان تاریکی و روشناییبزرگ شدن مغز محدود به دوررویاها از مغز است یا ناخووقتی تو از یاد گرفتن باز پاکسازی مغزتکامل ابزار هوش ، راه پر الگو و عادت را بشکن و در اسفر دشوار اکتشافتست نوار عصب و عضلهشادی، پاداش انجام وظیفهابزار بقا از نخستین همانمطالبی در مورد تشنجلاموژین داروی ضد اوتیسم؟حافظه و اطلاعات در کجاست از تکینگی تا مغز از مغز تخواب سالم عامل سلامتی و ینوار مغز در فراموشی هاماجرای جهل مقدسهوموارکتوس ها ممکن است دبیماری اسپینال ماسکولار کندر در بیماریهای التهابدر درمان بیماری مولتیپل تفکر خلا ق در برابر توهم روش مقابله مغز با محدودیواقعیت چند سویهپرسش و چستجو همیشه باقی اتأثیر شیرینی های حاوی لواما شما از دید خفاش کور هسلولهای بنیادی مصنوعی درتصور از زمان و مکانششمین کنگره بین المللی سابزار بقای موجود زنده از مغز چون ابزار هوش است دلیممانتین یا آلزیکسا یا ابحس و ادراک قسمت 74از تکینگی تا مغز- از مغز خدا موجود استنوروپلاستیسیتی چیستمحل درک احساسات روحانیهوش مصنوعی از عروسک بازی بیان حقیقتکیست هیداتید مغزدرمان پوکی استخوانتلقین اطلاعات و حافظهریاضیات یک حس جدید استواکسن آلزایمرآنزیم تولید انرژی در سلوتاثیر ژنها بر اختلالات خانرژی تاریکسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتغییرات منطقه بویایی مغزضعیف و قویاتفاق و تصادفمغز ایندگان چگونه استمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت هشتماز تکامل تا مغز، از مغز تدقیق ترین تصاویر از مغز اچگونه مغز ما، موسیقی را پهوش مصنوعی از عروسک بازی بابا زود بیاکاش شرف اجباری بود یا حتیدرمان سرگیجه بدون نیاز بتمدنی قدیمی در شمال خلیج راه پیروزی در زندگی چیستآیا هوش ارثی دریافتی از پتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان، گونه ای پر از تضادسیاره ابلهانفلج خوابجنسیت و تفاوت های بیناییعلم و ادراک فقط مشاهده ی احساسات کاذبمغزهای کوچک بی احساسمنبع هوشیاری کجاست قسمت نتایج نادانی و جهلاستفاده از سلول های بنیانجات در راستگوییاستفاده از سلول های بنیادو سوی واقعیتنگاه انسان محدود به ادراهوش مصنوعی در تفکر خلاق ابحثی در مورد نقش کلسیم و کشتن عقیده ممکن نیستدرک تصویر و زبان های مخلتتو کز محنت دیگران بی غمیرشد، رسیدن به یک هدف نیستتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا جهان ذهن و افکار ما مای همه ی وجود منساخت شبکه عصبی مصنوعی با فاصله ی همیشگی تصویر سازجهان کاملی در اطراف ما پرعید نوروز مبارکنقش هورمون زنانه استروژنمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتچرا بیماری های تخریبی مغاصول انجام برخی نرمش ها ددژاوو یا آشناپنداریبخش دیگری در وجود انسان هچاالش ها در تعیین منبع هوهوش عاطفی قسمت اولگیرنده باید سازگار با پیدرد زانو همیشه نیاز به جرتولید مثل اولین ربات های آب زندگی است قسمت چهارمزندگی هوشمند در خارج از زتاثیر درجه حرارت بر عملکایا این جمله درست است کسیسرنوشتفردا را نمیدانیمجهش های بیماری زا، معمولارتباط شگفت انگیز مغز انعضلانی که طی سخن گفتن چقدنقش روزه داری در سالم و جمنبع خواب و رویانشانه های گذشته در کیهان بقا در ازای بیماریورزش در کمر درددائما بخوانبرای زندگی سالم، یافتن تهیچ چیز، چقدر حقیقی استپل خواجو اصفهانذهن سالمتوهم بی خداییآزادی عقیده، آرمانی که تزیرفون داروی ضد ام استاریکی خواهد ترسیدسرطان کمیت گراییاگر نعمت فراموشی نبود بسمرکز حافظه کجاستقلب را نشکنجدا کردن ناخالصی هااز نشانه ها و آثار درک شدحس و ادراک قسمت بیست و چهنقطه ی رسیدن به قلهموجودات مقهور ژنها هستندهمه چیز و هیچ چیزبه جای محکوم کردن دیگران یادآوری خواب و رویاداروی جدید برای ای ال اسبرخی درمان های Spinal Muscular Atرمز گشایی از اتصالات مغزهر حرکت خمیده می شود و هر پیوند سر آیا ممکن استتیوتیکسن داروی ضد جنونافت هوشیاری به دنبال کاهزبان و شناخت حقیقت قسمت چتری فلوپرازینشکل پنجم مادهابزار بقا از نخستین همانمسمومیت دانش آموزان، قماقدرت کنترل خودحقیقت خواب و رویااز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک- قسمت پنجاه و نه به اعداممکان زمان یا حافظه زمانهمانند سازی در انسانبی شرمیکلید نزدیک و نگاه تو بر فدر مانهای کمر دردبزرگ شدن تقریبا ناگهانی رویاهای پر رمز و حیرتی دروقتی ریشه ها عمیقند از چیپارادوکس ها در علمتکامل تکنولوژیالگوی بنیادین و هوشیاریسفرنامه سفر به بم و جنوب تست آر ان اس دز میاستنی گشب سیاه سحر شودابزار بقا از نخستین همانمطالعه ای بیان میکند اهدلایو دوم دکتر سید سلمان فحافظه و اطلاعات در کجاست از تکینگی تا مغز از مغز تخواب عامل دسته بندی و حفطنوار مغز در تشخیص بیماری ماجرای عجیب گالیلههورمون شیرساز یا پرولاکتبیماری اضطراب عمومیکندر علیه سرطاندر سال حدود 7 میلیون نفر تفاوت مغز انسان و میمون هروش های صرفه جویی در ایجاواقعیت چیستپرسشگری نامحدودتئوری تکامل امروز در درمامروز دانش ژنتیک هیچ ابهسلام تا روشناییتصادف یا قوانین ناشناختهصبور باشابزار بقای موجود زنده از مغز چگونه صداها را فیلتر من کسی در ناکسی دریافتم حس و ادراک قسمت 75از تکینگی تا مغز- از مغز خدا نور آسمان ها و زمین انوروز مبارکمحل درک احساسات روحانی دهوش مصنوعی از عروسک بازی بیداری و خواب کدام بهتر اکیست کلوئید بطن سومدرمان آرتروز با ورزش موضتلاش ها برای کشف منابع جدریتوکسیمابواکسن ایرانی کرونا تولیدآواز خواندن در قفس، نشانتاثیر کلام در آیات کلام بانرژی تاریک که ما نمی توسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتغییرات مغز پس از 40 سالگیطلوع و حقیقتاتوبان اطلاعات و پلِ بینمغز ابزار بقای برتر مادیمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت هشتاد و ناز تکامل تا مغز، از مغز تدل به دریا بزنچگونه مغز پیش انسان یا همهوش مصنوعی از عروسک بازی باد و موجکتاب گران و پرهزینه شد ولدرمان سرگیجه بدون داروتمرکز و مدیتیشنراه انسان شدن، راه رفتن وآیا هوش سریعی که بدون احستاثیر گیاه خواری بر رشد وانعطاف پذیری مکانیسمی علسیاره ابلهانفلج خواب چیستجهل مقدسعلم و روحاخلاق و علوم اعصابمغز، فقط گیرندهمنبع هوشیاری کجاست قسمت منبع هوشیاری کجاست قسمت نخاع ما تا پایین ستون فقراستفاده از سلول های بنیادولت یا گروهکنگاه از بیرون مجموعههوش مصنوعی در خدمت خلق وحبحثی در مورد حقیقت فضا و گل خاردار، زیباستدرک حقیقت نردبان و مسیری تو پیچیده ترین تکنولوژی ز گهواره تا گورتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا جهش های ژنتیکی، ویروای آنکه نامش درمان و یادشساخت شبکه عصبی با الفبای فتون های زیستیجهان پیوستهادغام میان گونه های مختلعامل کلیدی در کنترل کارآنقش ویتامین K در ترمیم اسمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتچرا حیوانات سخن نمی گویناصول توسعه ی یک ذهن کاملدگرگونی های نژادی و تغییبخشیدن دیگران یعنی آرامشنابینایی در نتیجه ی گوشی هوش عاطفی قسمت دهمگالکانزوماب، دارویی جدیدردهای سال گذشته فراموش تولید یا دریافت علمآب زندگی است قسمت هفتمزندگی و داراییتاثیر درجه حرارت بر عملکایا ابزار هوشمندی یا مغز سریع دویدن مهم نیستفرزندان زمان خودجهش تمدنی عجیب و شگفت انسارتباط شگفت انگیز مغز انغم بی پایاننقش رژیم غذایی بر رشد و امنتظر نمان چیزی نور را بهنشانه های پروردگار در جهبقای حقیقی در دور ماندن اوزن حقیقی معرفت و شناختداروهای مصرفی در ام اسبرخی ملاحظات در تشنج های هیچ وقت خودت را محدود به پلاسمای غالبتوهم تنهاییآزار دیگری، آزار خود استزیرک ترین مردمتاریخ همه چیز را ثبت کردهسرعت فکر کردن چگونه استاگر نعمت فراموشی نبود بسمرکز خنده در کجای مغز استقوی تر باشجدایی خطای حسی استاز نظر علم اعصاب یا نرووسحس و ادراک قسمت بیست و یکنقطه ای بود و دگر هیچ نبومورد نادر همپوشانی دو بیهمه چیز کهنه میشودبه خوبی های دیگران فکرکنیاری خدا نزدیک استداروی جدید برای دیابتبرخی روش های تربیتی کودکرمز پیشرفت تواضع است نه طهرچیز با یک تاب تبدیل به پیوند سر، یکی از راه حلهاتیک و اختلال حرکتیافتخار انسانزبان و شناخت حقیقت قسمت اتری فلوپرازینشکرگزار هر چیزی باش که داابزار بقا از نخستین همانمسیر دشوار تکامل و ارتقاقدرت انسان در نگاه به ابعحقیقت در علم، هرگز نهایی از تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک- قسمت بیست و پنه بدبخت بلکه نادانمکانیک کوانتومی بی معنی همجوشی هسته ای، انرژِی ببی عدالتی در توزیع واکسن کلام و زبان، گنجینه ای بسدر محل کار ارزش خودت را ببزرگترین خطایی که مردم مرویای شفافویتنام نوعی کرونا ویروس پاسخ گیاهان در زمان خوردتکامل جریان همیشگی خلقتالگوبرداری از طبیعتسفرنامه سفر به بم و جنوب تشنچ پانایوتوپولوس تشنج شبیه سازی میلیون ها جهان ابزار بقا از نخستین همانمعماری، هندسه ی قابل مشالبخند بزن شاید صبح فردا زحافظه و اطلاعات در کجاستاز تکینگی تا مغز از مغز تخودآگاهی و هوشیارينوار مغزی روشی مهم در تشخماده ی تاریکهوش فوق العاده، هر فرد اسبیماری بیش فعالیکوچ از محیط نامناسبدر عید نوروز مراقب تصادف تفاوت ها و تمایزها کلید بروش هایی برای کم کردن اضطواقعیت چیستآلودگی هوا چالش قرن جدیدتئوری تکامل در پیشگیری و انفجار و توقف تکاملی نشاسلاح و راهزنیتضادهای علمیصبر لازمه ی پیروزی استابزار بقای موجود زنده از مغز ناتوان از توجیه پیدامن پر از تلخیمحس و ادراک قسمت 78از تکینگی تا مغز- از مغزتخدا بخشنده است پس تو هم بنوروز یا روز پایانیمحدودیت چقدر موثر استهوش مصنوعی از عروسک بازی بیست تمرین ساده برای جلوکپسول ژری لاکتدرمان ام اس(مولتیپل اسکلتلاش های جدید در ALSریسدیپلام تنها داروی تایواکسن اسپایکوژنآینه در اینهتاثیر کپسول نوروهرب بر نانرژی خلا ممکن استسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتغییرات آب و هوایی که به طلای سیاهاتوسوکسیمایدمغز ابزار برتر بقامنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت هشتاد و شاز خود رها شودلایلی که نشان میدهد ما بچگونه هموساپينس بر زمین هوش مصنوعی از عروسک بازی باد غرور و سر پر از نخوت وکتاب زیست شناسی باوردرمان سرطان با امواج صوتتمرکز بر هدفراه بی شکستآیا هشیاری کوانتومی وجودتاثیر گیاه خواری بر رشد واهرام مصر از شگفتی های جهسیب یکسان و دیدگاه های متفلج دوطرفه عصب 6 چشمجهان فراکتالعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهاخلاق پایه تکامل و فرهنگمغزتان را در جوانی سیم کشاختلاف خانوادگی را حل کنمغزتان را در جوانی سیمکشمنبع هوشیاری کجاست قسمت نخستین تمدن بشریاستفاده از سلول های بنیادوچرخه در کاهش دردهای کمنگاه از دور و نگاه از نزدهوش مصنوعی در خدمت خلق وحگل درون گلداندرک دیگرانتو آرامش و صلحیزمین در برابر عظمت کیهانتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجایمپلانت مغزیساختن آیندهفروتنی معرفتیجهان پیوستهادغام دو حیطه علوم مغز و عادت همیشه خوب نیستنقش ژنتیک در درمان اختلامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتچرا حجم مغز گونه انسان دراصول سلامت کمردانش قدرت استبخشش، عقلانی یا غیر عاقلناتوانی از درمان برخی ویهوش عاطفی قسمت دومگام کوچک ولی تاثیرگذاردردی که سالهاست درمان نشتولید پاک و فراوان انرژیآب زندگی است قسمت اولزندگی بی دودتاثیر رو ح و روان بر جسمایا بیماری ام اس (مولتیپسریعترین کامپیوتر موجودفرضیه ای جدید توضیح میدهجهشهای مفید و ذکاوتی که دارتباط غیرکلامی بین انساغم بی پایاننقش رژیم غذایی در رشد و امنتظر زمان ایده آل نشونشانه های بیداری روحیبلندی در ذهن ما درک بلندیوزوز گوشداروهای ام اسبرخی مرزهای اخلاق و علوم هیچ کاری نکردن به معنی چیپمبرولیزوماب در بیماری چتوهم جداییآسيب میکروواسکولاریا آسزیست شناسی کل در جزء فراکتاریخ، اصیل نیست و ساخته سطح آگاهی، رخدادهای زندگاگر با مطالعه فیزیک کوانمرگ چیستقیچی ژنتیکیجریان انرژی در سیستم های از نظر علم اعصاب اراده آزحس و ادراک قسمت بیست و دونقطه بی بازگشتموسیقی نوهمه چیز در زمان مناسببه خودت مغرور نشوژن همه چیز نیستداروی جدید ضد میگرنبرخی سلولهای عصبی در تلارمز بقای جهش ژنتیکیهز ذره، یک دنیاستپیوندهای پیچیده با تغییرتیکاگرلور داروی ضد انعقاافراد آغاز حرکت خودشان رزبان و شناخت حقیقت قسمت دترک امروزشکست حتمیابزار بقا از نخستین همانمسئول صیانت از عقیده کیسقدرت ذهنحقیقت راستین انسان علم باز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک- قسمت شصت و چهنه جنگ و نه خونریزیمکانیزمهای دفاعی در برابهمراه سختی، اسانی هستبیمار 101 ساله، مبتلا به سکلام، در تحولی شگفت آور بدر چه مرحله ای از خواب ، ربزرگترین درد از درون است روان سالمویتامین E برای فعالیت صحپختگی پس از چهل سالگي به تکامل داروینی هنوز در حاالتهاب شریان تمپورالسفرنامه سفر به بم و جنوب تشنج چیستشبیه سازی سیستم های کوانابزار بقا از نخستین همانمعنی روزهلحظات خوش با کودکانحافظه ی هوش مصنوعیاز تکینگی تا مغز از مغز تخودآگاهی و هوشیارينوار مغز، مفید و بی خطرماده ی خالیهوش مصنوعی می تواند بر احبیماری تی تی پیکوچک شدن مغز از نئاندرتادرمان نگهدارنده ی اعتیادتفاوت ها را به رسمیت بشناروش هایی برای جلوگیری از واقعیت های متفاوتآلودگی هوا و ویروس کروناتئوری جدید، ویران کردن گانقراض را انتخاب نکنیدسلسله مباحث هوش مصنوعیتظاهر خوابیده ی مادهصبر و واقعیتابزار بقای موجود زنده از مغز و قلب در جنین موش مصنمن بی من، بهتر یاد میگیرمحس و ادراک قسمت 82از تکینگی تا مغز، از مغز خدای رنگین کماننورالژیمحدودیت های حافظه و حافظهوش مصنوعی از عروسک بازی بیش از نیمی از موارد انتقکامپیوتر سایبورگدرمان تومورهای مغزی با اتلاش های جدید در درمان فرریشه های مشترک همه ی موجوواکسن اسپایکوژن ضد کروناآیندهتاثیر کپسول نوروهرب بر تانرژِی برای ایجاد اضطرابسوخت هیدروژنی پاکتغییرات تکاملی سر انسان طوفان فقر و گرسنگی و بی ساتصال مغز و کامپیوترمغز از بسیاری حقایق می گرمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت پنجماز درخواست ها جدا شودنیا فریب و سرگرمیچگونه هوشیاری خود را توسهوش مصنوعی از عروسک بازی بار مغز بر دو استخوانکتاب طبیعت در قالب هندسهدرمان ضایعات نخاعیتمرکز بر امروزرابطه تشنج و اوتیسمآیا واکنش های یاد گرفته وتاثیر گیاه خواری بر رشد واولویت بندی ها کجاستسیر آفرینش از روح تا مغز فن آوری های جدید علیه شناجهان قابل مشاهده بخش کوچعلم به ما کمک میکند تا موعلم بدون توقفاختلال خواب فرد را مستعد مغط یک گیرنده استمنبع هوشیاری کجاست قسمت نخستین تصویر از سیاهچالهاستیفن هاوکینگ در مورد هدوچرخه سواری ورزشی سبک و نگاه از درون قفس یا بیرونهوش مصنوعی درمانگر کامپیگل زندگیدرک درست از خود و هوشیاریتو افق رویداد جهان هستیزمین زیر خلیج فارس تمدنی تاثیر درجه حرارت بر عملکآیا خداباوری محصول تکاملایمپلانت مغزی و کنترل دو ساختن آینده، بهترین روش فروتنی و غرورجهان پر از چیزهای اسرار آارتقا و تکامل سنت آفرینش عادت کن خوب حرف بزنینقش گرمایش آب و هوا در هممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتچرا خشونت و تعصباضطراب و ترسدانش محدود به ابعاد چهاربدون پیر فلکناتوانی در شناسایی چهره هوش عاطفی قسمت سومگامی در درمان بیماریهای درس گرفتن از شکست هاتولید اندام با چاپ سه بعدآب زندگی است قسمت دومزندگی در جمع مواردی را برتاثیر روده بر مغزایا بدون زبان میتوانیم تسرگیجه از شایعترین اختلافساد اقتصادی سیتماتیک درجهشهای مفید و ذکاوتی که دارتروز یا خوردگی و التهاغیرقابل دیدن کردن مادهنقش زنجبیل در جلوگیری از منحنی که ارتباط بین معرفنظام مثبت زندگیبلوغ چیستوسواس، بیماری استداروهای تغییر دهنده ی سیبرخی نکات از گاید لاین پرذهت را روی چیزهای مفید متهیچ کس مانند تو نگاه نمیکپنج اکتشاف شگفت آور در موتوهم جدایی و توهم علمآسیب ها ناشی از آلودگی هوزیست شناسی باور حقیقت یا تازه های اسکیزوفرنی(جنوسعی کن به حدی محدود نشویاگر تلاش انسان امروز برامرگ و میر پنهانقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصجریان انرژی در سیستم های از نظر علم اعصاب اراده آزحس و ادراک قسمت بیست و سونمیتوان با بیرون انداختنموسیقی هنر مایع استهمه چیز در زمان کنونی استبه دنبال رستگاری باشژن همه چیز نیستداروی جدید ضد الزایمربرخی سيناپسها طی تکامل و رمز جهانهزینه ای که برای اندیشیدپیوندی که فراتر از امکانتیروفیبان موثر در سکته ی افراد بی دلیل دوستدار تو زبان و شناخت حقیقت قسمت سترکیب آمار و ژنتیکشگفت نیست من عاشق تو باشمابزار بقا از نخستین همانمسئولیت جدیدقدرت عشقحقیقت غیر فیزیکیاز تکینگی تا مغز از مغز تحساسیت روانی متفاوتچه زیاد است بر من که در ایما انسانها چه اندازه نزدهمراهی میاستنی با برخی سبیمار مرکز تنفس سلولیکلرال هیدرات برای خواباندر ناامیدی بسی امید استبسیاری از مجرمان، خودشانروبات ها قول میدهندویتامین E در چه مواد غذایپدیده خاموش روشن در پارکتکامل داروینی هنوز در حاامواجی که به وسیله ی ماشیسفرنامه سفر به بم و جنوب تشنج و حرکات شبه تشنجی قاشبکه های مصنوعی مغز به درابزار بقا از نخستین همانمعادله ها فقط بخش خسته کنلرزش ناشی از اسیب به عصبحافظه انسان و حافظه ی هوشاز تکینگی تا مغز از مغز تخودت را از اندیشه هایت حفنوار مغز، ترجمه ی فعالیت ماده ای ضد التهابیهوش مصنوعی و کشف زبان هایبیماری دویککوچکی قلبدرمان نابینایان آیا ممکنتفاوت های بین زن و مرد فقروش هایی ساده برای کاهش اواقعیت و مجازآلودگی هوا و پارکینسونتا 20 سال آینده مغز شما به انواع سکته های مغزیسلطان جنگل یا صاحب ملکوتتظاهری از ماده است که بیدصبر بسیار بایدابزار بقای موجود زنده از مغز و اخلاقمننژیتحس و ادراک قسمت 87از تکینگی تا مغز، از مغز خدایی که ساخته ی ذهن بشر نوسانات کوانتومی منبع مامحدودیت درک انسانهوش مصنوعی از عروسک بازی بیشتر کمردردها نیازی به کاهش مرگ و میر ناشی از ابدرمان تشنجتلاش های جدید در درمان سرریشه های مشترک حیاتواکسن دیگر کرونا ساخته شآینده ی انسان در فراتر ازتاثیر کپسول نوروهرب بر سانسولینسودمندی موجودات ابزی بر تغذیه بر ژنها تاثیر داردطوفان زیباییاثر مضر مصرف طولانی مدت رمغز به تنهایی برای فرهنگ منابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت پنجاهاز روده تا مغزدنیا مکانی بسیار اسرارآمچگونه واکسن کرونا را توزهوش مصنوعی از عروسک بازی بار بزرگ ایستادن بر دو پاکتاب، سفری به تاریخدرمانهای بیماری پارکینستمساح حد واسط میان مغز کورادیوی مغز و تنظیم فرکانآیا یک، وجود داردتاثیر گیاهخواری بر رشد و اولین قدم شناخت نقص های خسیستم تخلیه ی مغز بینشی نفناوری هوش مصنوعی نحوه خجهان موازی و حجاب هاعلم در حال توسعهاختلال در شناسایی حروف و نفرت، اسیب به خود استمنبع هوشیاری کجاست قسمت نخستین روبات های زنده ی جاستیفن هاوکینگ در تفسیر دوپامین قابل حل در آببحثی در مورد عملکرد لوب فنگاه از درون مجموعه با نگهوش مصنوعی درخدمت خلق وحگلوله ی ساچمه ایدرک عمیق در حیواناتتو انسانی و انسان، شایستزمان چیستتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا دلفین ها می تواند از ایمپلانت مغزی کمک میکند ساختار فراکتال وجود و ذهفرگشت و تکامل تصادفی محض جهان پر از چیزهای جادویی ارتقا یا بازگشت به قبل ازعادت کردن به نعمتنقش پیش زمینه ها و اراده منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتچرا در مغز انسان، فرورفتاطلاع رسانی اینترنتیدانش بی نهایتبدون بار گذشتهنادیدنی ها واقعی هستندهوش عاطفی قسمت ششمگامی در درمان بیماریهای دست و پا زدن در سایه؟تولید سلولهای جنسی از سلآب زندگی است قسمت سومزندگی در سیاهچالهتاثیر روزه داری بر سلامت ایا تکامل هدفمند استفشار و قدرتجوانان وطنارزش های وارونهغرور و علمنقش زبان در سلطه و قدرت امنشأ اطلاعات و آموخته ها نظریه ی تکامل در درمان بیبلعیدن ستاره توسط سیاهچایک پیام منفرد نورون مغزی داروهای ضد بیماری ام اس وبرخی نرمش ها برای درد زانذخیره ی شگفت انگیز اطلاعهیچ کس حقیقت را درون مغز پول و شادیتوهم جسمآسیب روانی شبکه های اجتمزیست، مرز افق رویداد هستتازه های بیماری پارکینسوشلیک فراموشیاگر خواهان پیروزی هستیمرگ و میر بسیار بالای ناشقانون مندی نقشه ژنتیکی مجریان انرژی در سیستم های از واقعیت امروز تا حقیقتحس و ادراک قسمت بیستمنمیتوان بر سیاه سیاه نوشمیهمانهای ناخوانده عامل همه چیز، ثبت می شودبه زودی شبکه مغزی به جای ژن هوش و ساختارهای حیاتی داروی سل سپتبرداشت مغز ما از گذر زمانرمز جهان خاصیت فراکتالهزینه سنگین انسان در ازاپیوستگی همه ی اجزای جهانتکنولوژی های جدید و حالتافزایش قدرت ادراکات و حسزبان جانسوزترکیب حیوان و انسانشگفت انگیز بودن کیهانابزار بقا از نخستین همانمسئولیت در برابر محیط زیقضاوت ممنوعحقیقت غیر قابل شناختاز تکینگی تا مغز از مغز تخفاش کور و انسان بینا؟نه عدم مطلق بلکه عدم با قما انسانها چه اندازه نزدهمراهی نوعی سردرد میگرنیبیماری لبر و نابینایی آنکم کردن کالری روشی سودمندر هم تنیدگی مرزها و بی مبسیاری از بیماری های جدیروبات های ریز در درمان بیویتامین کاپروژه ی ژنوم انسانیتکامل داروینی هنوز در حاامیوتروفیک لترال اسکلروسفری به آغاز کیهانتشنج عدم توازن بین نورون شبکیه های مصنوعیابزار بقا از نخستین همانمعجزه های هر روزهلرزش عضله یا فاسیکولاسیوحباب های کیهانی تو در تواز تکینگی تا مغز از مغز تخودروهای هیدروژنینوار عصب و عضلهماده، چیزی نیستهوش مصنوعی یا حماقت طبیعبیماری دیستروفی میوتونیکوچکترین چیز یک معجزه اسدرمان های اسرار آمیز در آتفاوت های تکاملی در مغز وروش جدید تولید برقواقعیت و انعکاسآلزایمرتا بحر یفعل ما یشاانیس بی کسانسم زنبور ، کلیدی برای وارتعویض دارو در تشنجصد قدح، نفتاده بشکستابزار بقای موجود زنده از مغز و اخلاقمنابع انرژي پاک سرچشمه ححس و ادراک قسمت چهلاز تکینگی تا مغز، از مغز خدایا جز تو که را دارمنوشیدن چای برای مغز مفید مخچه فراتر از حفظ تعادلهوش مصنوعی از عروسک بازی با هوش مصنوعی خودکار روبکاهش التهاب ناشی از بیمادرمان جدید ALSتلاش های جدید شرکت نورالرژیم های غذایی و نقش مهم واکسن دیگری ضد کرونا از دآینده ی علم و فیزیک در60 ثتاثیر کپسول نوروهرب بر سانسولین هوشمندسی و سه پل اصفهانثبت و دستکار ی حافظهطولانی ترین شباثرات فشار روحی شدیدمغز بیش از آنچه تصور میشومنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت پنجاه و یاز سایه بگذردنیای شگفت انگیز کوانتومچگونه آن شکری که می خوریمهوش مصنوعی از عروسک بازی بار سنین ابزار هوشمندی اکتابخانهدرماندگی به دلیل عادت کرتنفس هوازی و میتوکندریراز تغییرآیا کیهان می تواند یک شبیتاثیر انتخاب از طرف محیط اولین مورد PML به دنبال تکسیستم تعادلی بدنفواید روزه داری متناوبجهان ما میتواند به اندازسیستم دفاعی بدن علیه مغز فیلمی بسیار جالب از تغییجهان مادی، تجلی فضا در ذهعلم راهی برای اندیشیدن ااختلال در شناسایی حروف و نقاشی هایی با بوی گذشته یمنبع هوشیاری کجاست قسمت نرمش های مفید برای درد زااستخوان های کشف شده، ممکدورترین نقطه ی قابل مشاهبحثی درباره هوش و تفاوتهنگاه حقیقی نگاه به درون اهوش مصنوعی ساخته هوش طبیگلوئوندرگیری قلب در بیماری ویرتو با همه چیز در پیوندیزمان و مکان، ابعاد کیهان تاثیر درجه حرارت بر عملکآیا دلفین ها میتوانند باایمپلانت نخاعی میتواند دساختار شبکه های مغزی ثابفراموش کارها باهوش تر هسجهان دارای برنامهارتوکين تراپی روشی جديد عادت بد را ترک کننقش آتش در رسیدن انسان بهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتچرا ذرات بنیادی معمولاً اطلاعات حسی ما از جهان، چدانشمندان موفق به بازگردبدون زمان، ماده ای وجود ننادانی در قرن بیست و یکم،هوش عاطفی بیشتر در زنانگاهی لازم است برای فهم و دست کردن در گوشتولترودینآب، زندگی است(قسمت پنجم)زندگی زمینی امروز بیش از تاثیر روغن رزماری استنشاایجاد احساساتفضا و ذهن بازجوانان وطنارزش های حقیقی ارزش های غغربال در زندگینقش زبان در سلطه و قدرت امنشاء کوانتومی هوشیاری انظریه ی تکامل در درمان بیبنی عباس، ننگی بر تاریخیک پیشنهاد خوب برای آسان داروی فامپیریدین یا نورلبرخی نرمش ها برای زانوذره ی معین یا ابری از الکهیچ اندر هیچپول و عقیدهتوهمات و شناخت حقیقتآسیب عصب پا به دنبال اعتیزاویه نگاه ها یکسان نیستتازه های درمان ام اسشلیک فراموشیاپل ویژن پرو در تشخیص بیممرگ و سوال از قاتلقانون گذاری و تکاملجراحی گردن همیشه برای دیاز کجا آمده ام و به کجا میحس و ادراک قسمت دهمنمای موفقیتمیوتونیک دیستروفیهمه ی سردردها بی خطر نیستبه زیر پای خود نگاه نکن بژن یا نقشه توسعه مغز و نقداروی ضد چاقیبرداشتت از جهان رو زیاد رنگ کردن، حقیقت نیستهزاران سال چشم های بینا وپیام های ناشناخته بر مغز تکنولوژی و پیشرفتافزایش مرگ و میر سندرم کوزبان ریشه هایی شناختی استرازودونشگفت زده و حیران باشابزار بقا از نخستین همانمستند جهان متصلقطار پیشرفتحقیقت، آن چیزی نیست که جلاز تکینگی تا مغز از مغز تخفاش با شیوع همه گیری جدینهایت معرفت و شناخت درک عما اکنون میدانیم فضا خالهندسه ی پایه ایبیماری میاستنی گراویسکمالگرایی دشمن پیشرفتدر هم تنیدگی کوانتومیبسیاری از بیماری های جدیروبات کیانویتامین کا و استخوانپروژه ی ژنوم انسانیتکامل داروینی هنوز در حاامید نیکو داشته باش تا آنسقوط درون جاذبه ای خاص، چتشویق خواندن به کودکانشباهت مغز و کیهانابزار بقا از نخستین همانمعجزه ی چشملزوم گذر انسان از حدها و حباب هایی تو در تواز تکینگی تا مغز از مغز تخورشید مصنوعینوار عصب و عضلهماده، چیزی بیش از یک خلا هوش مصنوعی گوگل به کمک تشبیماری سلیاککووید نوزده و خطر بیماری درمان های بیماری آلزایمرتفاوت های زبانی سرمنشا تروش صحبت کردن در حال تکامواقعیت تقویت شدهآملودیپین داروی ضد فشار تاول کف پا و حقیقتانگشت ماشه ایسماگلوتید داروی کاهش دهنتعامل انسان و هوش مصنوعیصدای بم با فرکانس پایین، ابزار بقای موجود زنده از مغز و سیر تکامل ان دلیلی منابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت چهل و هفتاز تکینگی تا مغز، از مغز خرما منبع بسیار خوب آنتی نوعی سکته مغزی ، وحشتناک مخچه ، فراتر از حفظ تعادلهوش مصنوعی از عروسک بازی با هر چیزی که نفس می کشد مکاهش حافظه هرچند فرایندیدرمان جدید میگرن با انتی تلاش هایی در بیماران قطع رژیم های غذایی و نقش مهم واکسن سرطانآینده با ترس جمع نمیشودتاثیر کتامین در درمان پاانسان قدیم در شبه جزیره عسیلی محکم محیط زیست بر انثبت امواج الکتریکی در عصطی یکصد هزار سال اخیر هرچاثرات مفید قهوهمغز برای فراموشی بیشتر کمنابع بی نهایت انرژی در دحس و ادراک قسمت پنجاه و داز علم جز اندکی به شما دادنیایی پر از سیاهچاله چگونه انتظارات بر ادراک هوش مصنوعی از عروسک تا کمبارداری بدون رحمکجای مغز مسئول پردازش تجدرها بسته نیستتنفس هوازی و میتوکندریراست دستی و چپ دستیآیا گذشته، امروز وآینده اولین مورد پیوند سر در اناولین هیبرید بین انسان و سکوت و نیستیفیروز نادریجهان مرئی و نامرئیعلم ساختن برج های چرخاناختلالات مخچهچقدر به چشم اعتماد کنیممنبع هوشیاری کجاست قسمت نرمش های مفید در سرگیجهاستروژن مانند سپر زنان دديدن با چشم بسته در خواب بحثی درباره هوش و تفاوتهنگاه دوبارههوش مصنوعی، اتفاقات و تحگمان میکنی جرمی کوچکی در درگیری مغز در بیماری کویتو با باورهایت کنترل میشزمان و گذر آن سریع استتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا دست مصنوعی به زودی قاایمان به رویاسادیسم یا لذت از آزار دادفراموشی همیشه هم بد نیستجهان در حال نوسان و چرخشارتباط میکروب روده و پارعادت دادن مغز بر تفکرنقش انتخاب از طرف محیط، نمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتچراروياها را به یاد نمی آاطلاعاتی عمومی در مورد مدانشمندان نورون مصنوعی سبرنامه و ساختار پیچیده منازوکلسینهوش عاطفی در زنان بیشتر اگاهی مغز بزرگ چالش استدست آسمانتومورها و التهاب مغزی عاآتاکسی فریدریشزندگی زودگذرتاثیر رژیم گیاه خواری بر سرگردانیایران بزرگفضای قلب منبع نبوغ استجواب دانشمند سوال کننده ارزش حقیقی زبان قسمت اولمقالاتنقش سجده بر عملکرد مغزمهمان ناخواندهنظریه ی تکامل در درمان بیبه قفس های سیاهت ننازیک آلل ژنتیکی که از نئاندداروی لیراگلوتیدبرخی نرمش های گردنذرات کوانتومی زیر اتمی قهیچگاه از فشار و شکست نترپوست ساعتی مستقل از مغز دتوکل بر خداآسانی موفقیتزاوسکا درمان گوشرتبدیل پلاستیک به کربن و سشنا در ابهای گرم جنوب نیااپی ژنتیکمرگ انتقال است یا نابود شقانون جنگلجستجوی متن و تصویر به صوراز کسی که یک کتاب خوانده حس و ادراک قسمت دوازدهمنمایش تک نفرهمیگرن و پروتئین مرتبط با همه جا خیر بکاربه سیاهی عادت نکنیمژن ضد آلزایمرداروی ضد چاقیبررسي علل احتمالي تغيير رنگین کمانهستي مادي ای که ما کوچکترپیدایش زبانتکنولوژی جدید که سلول هاافزایش سرعت پیشرفت علوم زبان شناسی مدرن در سطح سلترازودونشگفتی های نقشه ی ژنتیکیابزار بقا از نخستین همانمشکل از کجاستقطره قطرهحقایق ممکن و غیر ممکناز تکینگی تا مغز از مغز تخلا، حقیقی نیستنهایت در بی نهایتما از اینجا نخواهیم رفتهندسه ی رایج کیهانبیماری های میتوکندریکمردرددر هم تنیدگی کوانتومی و پبشکه ای که ته نداره پر نمروح و آب حیاتویتامین کا در سبزیجاتپروانه ی آسمانیتکامل زبانامید نجاتسلول های مغزی عامل پارکیتشخیص ژنتیکی آتروفی های شباهت مغز با کیهان مادیابزار بقا از نخستین همانمعجزه ی علملزوم سازگاری قانون مجازاحد و مرزها توهم ذهن ماستاز تکینگی تا مغز از مغز تخوش قلبی و مهربانینوار عصب و عضلهماست مالیهوش مصنوعی گوگل به کمک تشبیماری ضعف عضلات نزدیک بکودک هشت ساله لازم است آددرمان های بیماری اس ام ایتفاوت ایستایی و تکاپوروشهای نو در درمان دیسک بواقعیت خلا و وجود و درک مآموزش نوین زبانتابوهای ذهنیانگشت نگاری مغز نشان میدسندرم کووید طولانیتعامل انسان با هوش مصنوعصرع و درمان های آنابزارهای پیشرفته ارتباط مغز کوانتومیمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت چهل و هشتاز تکینگی تا مغز، از مغز خسته نباشی بابانیکولا تسلامخچه ابزاري که وظیفه آن فهوش مصنوعی از عروسک بازی با آتش، بازی نکن و بعد از کاهش دوپامین عامل بیماریدرمان جدید کنترل مولتیپلتلاشی برای درمان قطع نخارژیم ضد التهابیواکسن سرطانآیا فراموشی حتمی استتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان میوه ی تکاملسینوریپا داروی ترکیبی ضدجلو رفتن یا عقبگردطبیعت موجی جهاناثرات مفید روزه داریمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟منابع جدید انرژیحس و ادراک قسمت پنجاه و سازدواج های بین گونه ای، ردنیا، هیچ استچگونه به سطح بالایی از هوهوش مصنوعی از عروسک تا کمبازگشایی مجدد مطب دکتر سکرونا چه بر سر مغز می آوردرهای اسرارآمیز و پوشیدهتنفس بدون اکسیژنرجزخوانی هایی که امروز بآیا پیدایش مغز از روی تصااولین تصویر در تاریخ از سسکوت، پر از صدافیزیک مولکولها و ذرات در جهان مشارکتیعلایم کمبود ویتامین E را اختلالات حرکتی در انساننقش قهوه در سلامتیمنبع هوشیاری کجاست قسمت نرمش های موثر در کمردرداسرار آفرینش در موجدی متیل فومارات(زادیوا)(بحثی درباره هوش و تفاوتهنگاهی بر قدرت بینایی دراهوش احساسیگنجینه ای به نام ویتامین درگیری مغز در بیماران مبتو باید نیکان را به دست بزمان و صبرتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا رژیم غذایی گیاهی سلااین پیوند نه با مغز بلکه سازگاری با محیط بین اجزافراموشی و مسیر روحانیجهان در حال ایجاد و ارتقاارتباط ماده و انرژیعارضه جدید ویروس کرونا سنقش اتصالات بین سلولهای منبع هوشیاری کجاست؟(قسمچراروياها را به یاد نمی آاطلاعاتی عمومی در مورد مدانشمندان یک فرضیه رادیکبرنامه ی مسلط ژنها در اختنباید صبر کرد آتش را بعد هوش عاطفی در زنان بیشتر اگاهی جهت را عوض کندست بالای دستتومورهای نخاعیآتاکسی مخچه ای خودایمنزندگی سلول در بدن، جدای اتاثیر رژیم گیاه خواری بر سربازان ما محققا غلبه می ایرادهای موجود در خلقت بقفس ذهنجواب سنگ اندازیارزش حقیقی زبان قسمت دومتاثیر ویتامین دی بر بیمانقش غذاها و موجودات دريامهندسی ژنتیک در حال تلاش نظریه ی ریسمانبه مغز خزندگان خودت اجازیک جهش ممکن است ذهن انسانداروی تشنجی دربارداریبرخی یونها و مولکول های مذرات کوانتومی زیر اتمی قهیپرپاراتیروئیدیسمپوشاندن خود از نورتوپیراماتآشنا پنداریزبان فرایند تکاملی برای تبدیل تراکت صوتی مصنوعی شناخت و معرفت، و نقش آن دابتدا سخت ترین استمرگ تصادفیقانون جنگلجستجوی هوشیاری در مغز مااز آغاز خلقت تا نگاه انساحس و ادراک قسمت سومچند نرمش مفید برای کمردرمیگرن و خوابهمیشه چیزی برای تنهایی دبه سخن توجه کن نه گویندهژنها نقشه ایجاد ابزار هوداروی ضد تشنج با قابليت تبررسی مغز با امواج مادون رهبر حقیقیهستی ما پس از شروعی چگال پیر شدن حتمی نیستتکنولوژی جدید که سلول هاافسردگی و اضطراب در بیمازبان شناسی نوین نیازمند تراشه مغز بدون واسطه ی دشگفتی های زنبور عسلابزار بقا از نخستین همانمشکلات نخاعیلمس کوانتومیحل مشکلاز تکینگی تا مغز از مغز تخلا، خالی نیستنهادینه سازی فرهنگ اختلاما اشیا را آنطور که هستندهندسه بنیادینبیماری های مغز و اعصاب و کمردرد ناشی از تنگی کانادر هم تنیدگی کوانتومی و دبشریت از یک پدر و مادر نیروح در جهانی دیگر استویتامین بی 12 در درمان دردپرواز از نیویورک تا لوس آتکامل زبانامید جدید بر آسیب نخاعیسلول های بنیادیتشخیص آلزایمر سالها قبل شباهت های ریشه ای چند بیمابزار بقای موجود زنده از معجزه ی علم در کنترل کرونلزوم سازگاری قانون مجازاحریص نباشاز تکینگی تا مغز از مغز تخوش خیالی و خوش بینینوار عصب و عضله مهم در تشماست مالی با هوش انسانیهوش مصنوعی الفاگوبیماریهای تحلیل عضلانی اکودک ایرانی که هوش او از درمان های جدید ALSتفاوت ارباب و رهبر حقیقیروشهای شناسایی قدرت شنواوالزارتان داروی ضد فشار آمارهای ارائه شده در سطح تاثیر فکر بر سلامتانتقال ماده و انرژیسندرم گیلن باره به دنبال تعداد کلی ذهن ها در جهان ضایعه ی شبکه لومبوساکرالابزارهای بقا از نخستین همغز آیندگان چگونه است ؟منابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت چهل و دوماز تکامل تا مغز از مغز تا خطا در محاسبات چیزی کاملنیاز به آموزش مجازی دیجیمخچه تاثیر گذار بر حافظههوش مصنوعی از عروسک بازی با تعمق در اسرار ابدیت و کاهش سن بیولوژیکی، تنها درمان جدید ام استلاشی تازه برای گشودن معرژیم غذایی حاوی تخم مرغ وواکسن ضد اعتیادآیا ممکن است موش کور بی متاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان ها می توانند میدان سیگار عامل افزایش مرگ ومجلوتر را دیدنطبیعت بر اساس هماهنگیاثرات مضر ماری جوانامغز بزرگ چالش است یا منفعمناطق خاص زبان در مغزحس و ادراک قسمت پنجاه و شاسکلت خارجی در درمان اختدندان ها را مسواک بزنید تچگونه باغبانی باعث کاهش هوش مصنوعی از عروسک تا کمبازگشت از آثار به سوی خداکریستال هادرون قفس یا بیرون از آنتنها مانع در زندگی موارد رحم مصنوعیتاثیر احتمالی عصاره تغلیآیا آگاهی پس از مرگ از بیآیا امکان بازسازی اندامهاولین دارو برای آتاکسی فسکته مغزیفیزیک هوشیاریجهان معناعلایم کمبود ویتامین E را اختلالات صحبت کردن در اننقش مهاجرت در توسعه نسل امنبع هوشیاری کجاست قسمت53نرمشهای مهم برای تقویت عاسرار بازسازی اندام هادین اجباریبحثی درباره هوش و تفاوتهنگاهی بر توانایی اجزاي بهوش احساسیگوهر با نظر دیگران سنگ نمدرگیری مغزی در سندرم کووتو برای خزیدن خلق نشده ایزمان واقعیت است یا توهمتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا رژیم غذایی گیاهی سلااین اندوه چیستستم با شعار قانون بدترین فراموشی آرمانجهان ریز و درشتارتباط متقابل با همه ی حیعدم توقف تکامل در یک اندانقش تیروئید در تکامل مغزمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمچراغ های متفاوت و نور یکساعتقاد اشتباه، نتیجه ی ندانشمندان ژنی از مغز انسبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱نبرو و انرژی مداومهوشمندی کیهانگذر زمان کاملا وابسته به دستورالعمل مرکز کنترل بیتومورهای ستون فقراتآتش منبع انرژیزندگی، مدیریت انرژیتاثیر رژیم گیاه خواری بر سردرد میگرنایستادن در برابر آزادی بمدل های ریز مغز مینی برینقفس را بشکنجوسازی مدرنارزش حقیقی زبان قسمت سومصفحه اصلینقش غذاها و موجودات دريامهندسی بدننظریه تکامل در درمان بیمبه نقاش بنگریک رژیم غذایی جدید، می توداروی جدید ALSبرخی اثرات مضر ویتامین دذرات کوانتومی زیر اتمی قهاوکينگ پیش از مرگش رسالپیموزایدتوانایی مغز و دیگر اجزای آشنا پنداریزبان متغیرتبدیل سلولهای محافط به سشناخت حقیقت یا آرزوهای گابتدایی که در ذهن دانشمنمرگی وجود نداردقانونمندی و محدودیت عالمحفره در مغزاز انفجار بزرگ تا انفجار حس و ادراک قسمت سی و هشتمچند جهانیمیگرن و روزه داریهمیشه چشمی مراقب و نگهبابهبود حافظه پس از رخدادهژنها ، مغز و ارادهداروی ضد تشنج با قابليت تبررسی و اپروچ جدید بر بیمروی و منیزیم در تقویت استهشت توصیه برای کاستن از دپیشینیان انسان از هفت میتکینگیافسردگی و ساختار مغززبان، نشان دهنده ی سخنگو تراشه ها روی مغزشانس یا نتیجه ی تلاشابزار بقا از نخستین همانمشکلات بین دو همسر و برخیلووفلوکساسینحلقه های اسرارآمیزاز تکینگی تا مغز از مغز تخلاصه ای از مطالب همایش مچهار میلیارد سال تکامل بما به جهان های متفاوت خودهندسه در پایه ی همه ی واکبیماری وسواسکمردرد و علل آندر هر سوراخی سر نکنبعد پنجمروح رهاییویتامین بی هفدهپروتئین های ساده ی ابتداتکامل زبان انسان از پیشیامید درمان کرونا با همانسلول های بنیادی منابع و اتشخیص ایدزشباهت کیهان و مغزابزار بقای موجود زنده از معجزه در هر لحظه زندگیلزوم عدم وابستگی به گوگل حرکات چشم، ترجمه کننده ی از تکینگی تا مغز از مغز تخوشبختی چیستنوار عصب و عضله تعیین محلماشین دانشهوش مصنوعی از عروسک های ببیماری، رساله ای برای سلکودکان میتوانند ناقل بی درمان های جدید میگرنتفاوتهای جنسیتی راهی براروشی برای بهبود هوش عاطفواکنش های ناخودآگاه و تقآن چیزی که ما جریان زمان تاثیر مشاهده بر واقعیت بانتروپی و هوشیاریسندرم پیریفورمیستعذیه ی ذهنضایعه ی عروقی مخچهابزارهای بقا ازنخستین هممغز اندامی تشنه ی انرژی امنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت چهل و سوماز تکامل تا مغز، از مغز تخطا در محاسبات چیزی کاملچیز جدید را بپذیرمخاطب قرار دادن مردم، کاهوش مصنوعی از عروسک بازی با خودت نجنگکایروپاکتیک چیستدرمان جدید ای ال اس، توفرتلاشی جدید در درمان ام اسرژیم غذایی سالم و ضد التهواکسن علیه سرطانآیا ما کالا هستیمتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان یک کتابخانه استسیاهچاله هاجمجمه انسان های اولیهطعمه ی شبکه های ارتباط اجاجزای پر سلولی بدن انسان مغز بزرگ چالشهای پیش رومناطق خاصی از مغز در جستجاسکار، لگوی هوشمندده روش موفقیتچگونه تکامل مغزهای کنونیهوش مصنوعی از عروسک تا کمبازگشت به ریشه های تکاملکریستال زمان(قسمت اولدرون آشفته ی تو و ظاهر خنتنها در برابر جهانرحم مصنوعیتاثیر ترکیبات استاتین (سرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرتاثیر تغذیه بر سلامت رواآیا انسان با مغز بزرگش اخاولین دروغسال سیزده ماههفیزیک و هوشیاریجهان هوشمندعلائم عصبی آلزایمر، با ااختلالات عضلانی ژنتیکنقش میدان مغناطیسی زمین منبع هوشیاری کجاست؟ (قسمچرا ماشین باید نتایج را پاصفهان زیبادین، اجباری نیستبحثی درباره هوش و تفاوتهنگاهت را بلند کنهوش بشری تهدید برای بشریگویید نوزده و ایمنی ساکتدرگیری مغزی در سندرم کووتو تغییر و تحولیزمان پلانکتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا راهی برای رفع کم آبی این ایده که ذرات سیاهچالستم، بی پاسخ نیستفرایند پیچیده ی خونرسانیجهان شگفت انگیزارتباط چاقی و کاهش قدرت بعدم درکنقش حفاظتی مولکول جدید دمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمنزاع بین جهل و علم رو به پاعتماد به خوددانشمندان پاسخ کوانتومی برین نت به جای اینترنتهوشیاری و وجودگذشته را دفن کندغدغه نتیجه ی نادانی استتوهم فضای خالیآثار باستانی تمدن های قدزندان ذهنیتاثیر رژیم گیاهخواری بر سردرد میگرن در کودکاناکنون را با همه ی نقص هایمدیون خود ناموجودقله برای دیدن نه برای به جامعه ی آسمانیارزش خود را چگونه میشناسسوالات پزشکینقش غذاها و موجودات دريامهربانی، شرط موفقیتنظریه تکامل در درمان بیمبه نقاش بنگریکی از علل محدودیت مغز امداروی جدید s3 در درمان ام برخی اختلالات عصبی مثانهرفلکس وتری با توضیح دکتر هاوکينگ پیش از مرگش رسالپیموزایدتوازن مهمتر از فعالیت زیآشناپنداری چیستزبان مشترک ژنتیکی موجوداتبر را بردارشناخت درون، شناخت بیرون؛ابتذال با شعار دینمراحل ارتقای پله پله کیهقارچ بی مغز در خدمت موجودحق انتخاباز بار خود بکاه تا پرواز حس و ادراک قسمت سی و ششمچند جهانیمیگرن سردردی ژنتیکی که بهمیشه اطمینان تو بر خدا ببهداشت خوابژنهای مشترک بین انسان و وداروی ضد تشنج توپیراماتبررسی ژنها در تشخیص بیمارویا و واقعیتو هر کس تقوای خدا پیشه کنپیشرفت های جدید علوم اعصتکامل فردی یا اجتماعیاقلیت خلاقزبان، وسیله شناسایی محیطتراشه ی هوش مصنوعی در مغزشانس یا تلاشابزار بقا از نخستین همانمشکلات روانپزشکی پس از سلوب فرونتال یا پیشانی مغحمله ویروس کرونا به مغزاز تکینگی تا مغز از مغز تخلاصه ای از درمان های جدیچهار ساعت پس از کشتار خوکما با کمک مغز خود مختاريمهندسه زبانِ زمان استبیماری کروتز فیلد جاکوبکمردرد با پوشیدن کفش منادر والنتاین کتاب بدید همبعد از کروناروزه داری متناوب، مغز را ویتامین دی گنجینه ای بزرپروتز چشمتکامل ساختار رگهای مغزی امیدوار باش حتی اگر همه چسلول های بدن تو پیر نیستنتصویر خورشید یا خود خورششباهت زیاد بین سلول هاي عابزار بقای موجود زنده از معرفت و شناختمقاومت به عوارض فشار خون حرکت چرخشی و دائمی کیهاناز تکینگی تا مغز از مغز تخوشبختی دور از رنج های منوبت کودکانمبانی ذهنی سیاه و سفیدهوش مصنوعی از عروسک های ببیندیشکودکان خود را مشابه خود تدرمان های جدید در بیماری تقلید مرحله ای نسبتا پیشروشی جدید در درمان قطع نخواکنش به حس جدیدآنچه ناشناخته است باید شتاثیر نگاه ناظر هوشیار بانتظار گذر تندباد؟سندرم پیریفورمیستغییرضایعات در عصب زیر زبانیابزارهای بقای موجود زندهمغز انسان ایا طبیعتا تمامنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت نهماز تکامل تا مغز، از مغز تخطای ادراک کارماچیزی منتظر شناخته شدنمدل همه جانبه نگر ژنرالیهوش مصنوعی از عروسک بازی با خدا باشکار امروز را به فردا نینددرمان جدید سرطانتمایل زیاد به خوردن بستنرژیم غذایی ضد التهابیواکسنی با تاثیر دوگانه اآیا ما تنها موجودات زنده تاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان باشسیاهچاله های فضایی منابعجنین مصنوعیظهور امواج مغزی در مغز مصاجزایی ناشناخته در شکل گمغز بزرگ و فعال یا مغز کومنبع هوشیاری کجاست قسمت اساس انسان اندیشه و باور دهن، بزرگترین سرمایهچگونه جمعیت های بزرگ شکل هوش مصنوعی از عروسک تا کمبازخورد یا فیدبککریستال زمان(قسمت دوم)دروغ نگو به خصوص به خودتتنهاییرساناها و ابر رساناها و عتاثیر حرکات چشم بر امواج آیا احتمال دارد رویا از آاولین سلول مصنوعیسانسور از روی قصد بسیاری فیزیک آگاهیجهان هوشیارعلت خواب آلودگی بعد از خواختراع جدید اینترنت کواننقش محیط زندگی و مهاجرت دمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتچرا مردم با زندگی میجنگناصل بازخورددیوار همه اش توهم بودبحثی درباره احساسات متفاچالش هوشیاری و اینکه چرا هوش در طبیعتگوش دادن بهتر از حرف زدندرگیری اعصاب به علت میتوتو جهانی هستی که خودش را زمان به چه دلیل ایجاد میشتاثیر درجه حرارت بر عملکآیاما مقهور قوانین فیزیکاین ابتدای تناقض هاستستون فقرات انسان دو پا جلفرایند تکامل و دشواری هاجهانی که نه با یک رخداد و ارتباط هوش ساختار مغز و ژعدالت برای من یا برای همهنقش حیاتی تلومر دی ان آ دمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمنزاع بین علم و نادانی رو اعتماد به خوددانشمندان اولین سلول مصنبرای یک زندگی معمولیهوشیاری و افسردگیگریه ی ابر، رمز طراوت باغذهن ما از در هم شکستن منبتوهم فضای خالی یا توهم فضآرامش و دانشزونیسومایدتاثیر رژِیم غذایی بر میگسردرد میگرنی در کودکاناکوییفلکسمدیریت اینترنت بر جنگقله سقوطجاودانگی مصنوعیاز فرد ایستا و متعصب بگذرپیامهای کاربراننقش غذاها در کاهش دردهای موفقیت هوش مصنوعی در امتنظریه تکامل در درمان بیمبه نادیدنی ایمان بیاوریافته های نوین علوم پرده داروی جدید لنفوم و لوکمیبرخی اصول سلامت کمررفتار مانند بردههدف یکسان و مسیرهای مختلپیچیدگی های مغزمگستوسعه هوش مصنوعی قادر اسآشتی بهتر استزبان چهار حرفی حیات زمینتحریک عمقی مغزشناسایی تاریخچه ی تکاملیابداع دی ان ای بزرگترین دمرز مرگ و زندگی کجاستقبل از آغازحقیقت قربانی نزاع بین بی از بحث های کنونی در ویروسحس و ادراک قسمت سیزدهمچند جهانی و علممیگرن شدید قابل درمان اسهمیشه به آنچه داری، خوشنبوزون هیگز چیستژنهای هوش ، کدامندداروی ضد جنون در درمان تیبررسی بیماری التهابی رودرویا و کابوسوفور و فراوانیپیشرفت در عقل است یا ظواهتکامل مادی تا ابزار هوشماقیانوس نادانیزدودن نقص از هوش مصنوعیتراشه ی بیولوژِیکشاهکار قرنابزار بقا از نخستین همانمشکلات روانپزشکی در عقب لوتیراستامحمایت از طبیعتاز تکینگی تا مغز از مغز تخم شدن فضا-زماننون و القلمما بخشی از این جهان مرتبطهندسه، نمایشی از حقیقتبیماری گیلن باره و بیمارکنفرانس تشنج هتل کوثر اصدر یک فراکتال هر نقطه مرکبعد از کروناروزه داری و التهاب زیانبویروس مصنوعیپروتز عصبی برای تکلمتکامل شناخت انسان با کشفامیدواریسلول بنیادی و ای ال استصویر در هم تنیدگی کوانتشباهت زیاد بین سلول هاي عابزار بقای موجود زنده از مغز فکر میکند مرگ برای دیمقایسه رقابت و همکاریحس متفاوتاز تکینگی تا مغز از مغز تخانه ی تاریکنور از عمق تاریکیمباحث مهم حس و ادراکهوش مصنوعی از عروسک های ببیهوش کردن در جراحی و بیمکودکان را برای راه آماده درمان های جدید سرطانتقلید از روی طبیعتروشی جدید در درمان نابینواکسن های شرکت فایزر آمرآنچه واقعیت تصور میکنیم تاثیر نگاه و مشاهده ناظر اندوه در دنیا استسندرم پای بی قرارتغییر الگوی رشد مغزی با زضرورت زدودن افکارابزارهای بقای از نخستین مغز انسان برای ایجاد تمدمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت چهارماز تکامل تا مغز، از مغز تخطای حسچیزی خارج از مغزهای ما نیمدل هولوگرافیک ژنرالیزههوش مصنوعی از عروسک بازی با طبیعت بازی نکنکار با یگانگی و یکپارچگیدرمان جدید سرطانتمایز یا کشف یگانگیرژیم غذایی ضد دردوابستگی یعنی قلادهآیا مصرف مولتی ویتامین هتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان جدید از چه زمانی پاسیاهچاله ها، دارای پرتو جنگ هفتاد و دو ملت همه را ظرف باید پر شود چه با چرک احیای بینایی نسبی یک بیممغز بزرگترین مصرف کننده منبع هوشیاری کجاست قسمت استفاده از مغز، وزن را کمدو ویژگی انتزاع و قدرت تجچگونه جمعیت های بزرگ شکل هوش مصنوعی از عروسک تا کمبازسازي مغز و نخاع چالشی کریستال زمان(قسمت سوم)دریای خداتنهایی رمز نوآوری استدرک فرد دیگر و رفتارهای اتنبیه چقدر موثر استرستگاری محدود به یک راه نتاثیر دوپامین و سروتونینآیا احتمال دارد رویا از آاوکرلیزوماب داروی جدید شسانسور بر بسیاری از حقایفیزیکدانان ماشینی برای تجهان های بسیار دیگرعماد الدین نسیمی قربانی ادامه بحث تکامل چشمنقش مرکز تنفس سلولی در بیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتچرا مغز انسان سه هزار سالاصل در هم تنیدگی و جهانی دیوار، از ابتدا توهم بودبحثی درباره احساساتی غیرچالش هوشیاری و اینکه چرا هوش عاطفی قسمت 11گوشه بیماری اتوزومال رسسدرب بسته با غیر خود باز متو جدای از کیهان نیستیزمان شگفت انگیزتاثیر درجه حرارت بر عملکآگاهی فراتر از آگاهیاینکه به خاطرخودت زندگی ستارگانی قبل از آغاز کیهفرایند حذف برخی اجزای مغجهانی که از یک منبع، تغذیارتباط پیوسته ی جهانعسل طبیعی موثر در کنترل بنقش خرچنگ های نعل اسبی درمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمنزاع بین علم و جهل رو به پاعتماد بی موردوراپامیل در بارداریدانشمندان تغییر میدان مغبرای پیش بینی آینده مغز دهوشیاری کوانتومیگربه شرودینگر و تاثیر مشذهن چند جانبه نیازمند نگتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)آرامش و سکونزونا به وسیله ویروس ابله تاثیر سلامت دستگاه گوارشسردرد و علتهای آناکسی توسین و تکامل پیش امداخله ی زیانبار انسانقلب های سادهجایی برای یاد گرفتن باقی از مخالفت بشنوسایتهای دیگرنقشه مغزی هر فرد منحصر بهموفقیت در تفکر استنعناعبه هلال بنگریاد گرفتن مداومداروی جدید میاستنی گراویبرخی اطلاعات روانشناسی مرفتار وابسته به شکلهدف یکسان، در مسیرهای متپیچیدگی های مغزی در درک زتوسعه برخی شغل ها با هوش آغاز فرایند دانستنزبان نیاز تکاملی استتحریک عمقی مغز در آلزایمشناسایی سلول های ایمنی اابزار هوش در حال ارتقا ازمرز بین انسان و حیوان کجاقبل از انفجار بزرگحقیقت آنطور نیست که به نظاز تلسکوپ گالیله تا تلسکحس و ادراک قسمت ششمچند روش ساده برای موفقیتمیدان مغناطيسي زمین بشر همیشه داناتر از ما وجود دبوزون هیگز جهان را از متلژنهای حاکم بر انسان و انسدارویی خلط آوربررسی سیستم تعادلی بدن ارویا و خبر از آیندهوقاحت و تمسخر دیگرانپیشرفت ذهن در خلاقیت استتکامل مداومالکترومغناطیس شنوایی و هسفر فقط مادی نیستتربیت کودکان وظیفه ای مهشاهکار شش گوشابزار بقا از نخستین همانمشاهده گر جدای از شیء مشالوزالمعده(پانکراس)مصنوعحوادث روزگار از جمله ویراز تکینگی تا مغز از مغز تخونریزی مغز در سندرم کوونوآوری ای شگفت انگیز دانما تحت کنترل ژنها هستیم یهنر فراموشیبیماری آلزایمر، استیل کوکنگره بین المللی سردرد ددر کمتر از چند ماه سوش جدبعد از کرونا دلخوشی بیهوروزه داری و بیمار ی ام اس ویروس های باستانی، مغز مپرورش مغز مینیاتوری انساتکامل، نتیجه ی برنامه ریامیدواری و مغزسلول بنیادین از مخاط بینتصویر زیبا از سلولشجاعت و ترسابزار بقای موجود زنده از مغز قلبمقابله ی منطقی با اعتراضحس چشایی و بویاییاز تکینگی تا مغز از مغز تخانواده پایدارنور درونمبتکران خودشکوفاهوش مصنوعی از عروسک بازی بیهوشی در بیماران دچار اکوری گذرای ناشی از موبایدرمان های رایج ام استقلید از طبیعتروشی جدید در درمان سکته مواکسن کووید 19 چیزهایی که آنچه حس می کنیم، نتیجه ی تاثیر نگاه انسان بر رفتااندوه دردی را دوا نمیکندسندرم پس از ضربه به سرتغییر دیگران یا تغییر خوضرب المثل یونانیابزارهای دفاعی و بقای مومغز انسان برای شادمانی طمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت نوزدهماز تکامل تا مغز، از مغز تخطر آلودگی هواچیزی شبیه نور تو نیستمدل هولوگرافیک تعمیم یافهوش مصنوعی از عروسک بازی بالاترین هدف از دولتکارهای کوچک، بی ارزش نیسدرمان دارویی سرطان رحم بتمدن قدیمی ای در جنوب ایرراه فراری نیستواسطه ها د رمسیر ایجاد مغآیا مغز تا بزرگسالی توسعتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان خطرناکترین موجودسیاهچاله و تکینگی ابتدایALS نگاهی کامل بر بیماری وجنگ و تصور از جنگعقل مجادله گراحیای بینایی نسبی یک بیممغز حریص برای خون، کلید تمنبع هوشیاری کجاست قسمت استفاده از نظریه ی تکامل دو بیماری روانی خود بزرگ چگونه حافظه را قویتر کنیهوش مصنوعی از عروسک تا کمبحتی علمی درباره تمایل بکشف مکانیسم عصبی خوانش پکشف مکانیسمی پیچیده در بدرک نیازمند شناخت خویش اتهدیدهای هوش مصنوعیرشته نوروایمونولوژی و نقتاثیر دپاکین بر بیماری مآیا برای تولید مثل همیشه ايندگان چگونه خواهند دیدساهچاله ها تبخیر نمیشودفال نیکوجهان هایی در جهان دیگرعوامل موثر در پیدایش زبااداراوون تنها داروی تایینقش نگاه از پایین یا نگاهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتچرا مغزهای ما ارتقا یافت اصل علت و تاثیردید تو همیشه محدود به مقدبخش فراموش شده ی حافظهچالش هوشیاری و اینکه چرا هوش عاطفی قسمت نهمگوشت خواری یا گیاه خواریدرختان چگونه بر تشکیل ابتو دی ان ای خاص ميتوکندريزمزمه ات مانده در گوشمتاثیر درجه حرارت بر عملکاینکه خانواده ات سالم باسخن نیکو مانند درخت نیکوفراتر از دیوارهای باورجهانی در ذهنارتباط انسانی، محدود به عشق درونی به یگانگی خلقتنقش داروهاي مختلف معروف منبع هوشیاری کجاست؟(قسمنسبیت عام از زبان دکتر براعتیاد و تلاش های درمانی ورزش هوازی مرتب خیلی به قدانشمندان روش هاي جدیدی برای اولین بار دانشمندانهوشیاری سنتی یا هوشیاری گزیده ای از وبینار یا کنفذهن هوشیار در پس ماده ی متوهم چیستآرامش(سکوت) stillness و تکاپوزیان غذاهای پرچربتاثیر عصاره تغلیظ شده گیسردرد به دلیل مصرف زیاد ماکسکاربازپین در درمان تشمدارک ژنتیکی چگونه انسانقلب و عقلجایی خالی نیستاز نخستین همانند سازها تنقشه های مغزی جدید با جزیمولکول ضد پیریهفت چیز که عملکرد مغز تو به کدامین گناه کشته شدندیاد بگیر فراموش کنیداروی جدید آلزایمربرخی بیماری ها که در آن برفتار اجتماعی انسان، حاصهدف از تکامل مغزپیوند قلب خوک، به فرد دچاتوصیه های سازمان بهداشت آغاز فصل سرما و دوباره تکزبان و کلمه حتی برای کسانتداوم مهم است نه سرعتشواهدی از نوع جدیدی از حاابزار بقا از نخستین همانمرز جدید جستجو و اکتشاف، قبرستان ها با بوی شجاعتحقیقت افراداز تلسکوپ گالیله تا تلسکحس و ادراک قسمت شصت و هشتچندین ماده غذایی که ماننمیدان های مغناطیسی قابل همیشه راهی هستبی نهایت در میان مرزهاکفش و کتابدارویی ضد بیش فعالی سیستبررسی علل کمر درد در میانرویا بخشی حقیقی از زندگی وقت نهيب هاي غير علمي گذشپیشرفتی مستقل از ابزار هتکامل چشمالکتروتاکسی(گرایش و حرکسفر نامه سفر به بم و جنوب ترجمه ای ابتدایی از اسراشاید گوشی و چشمی، آماده شابزار بقا از نخستین همانمشاهده آینده از روی مشاهلیروپریم داروی ترکیبی ضدحکمت الهی در پس همه چیزاز تکینگی تا مغز از مغز تخواندن ، یکی از شستشو دهننوار مغز مشاهده ی غیر مستمانند آب باشهنر حفظ گرهبیماری الزایمرکنگره بین المللی سردرد ددر آرزوهایت مداومت داشتهبعد از کرونا دلخوشی بیهوروزه داری سلول های بنیادویرایش DNA جنین انسان، برپرکاری تیروئیدتکثیر سلول در برابر توقف امیدی به این سوی قبر نیستسلول عصبی شاهکار انطباق تصویر زیبای اصفهانشرکت نورالینک ویدیویی ازابزار بقای موجود زنده از مغز ما کوچکتر از نیم نقطهمقابله با کرونا با علم اسحس و ادراک (قسمت اول )از تکینگی تا مغز از مغز تخار و گلنوروفیبروماتوزمتواضع باشهوش مصنوعی از عروسک بازی بیوگرافیکی غایب شدی تا نیازمند دلدرمان های علامتی در ام استقویت استخوان در گرو تغذريتوکسيمب در درمان ام اسواکسن کرونا و گشودن پنجرآنها نمیخواهند دیگران راتاثیر نگاه انسان بر رفتااندوهگین نباش اگر درب یا سندرم جدایی مغزتغییر دادن ژنها آیا روزی ضربه مغزی در تصادف رانندابعاد و نیازهای تکاملیمغز انسان برای شادمانی طمنابع انرژی از نفت و گاز حس و ادراک قسمت هفتماز تکامل تا مغز، از مغز تخطرات هوش مصنوعینکاتی در مورد تشنجهوش مصنوعی از عروسک بازی باهوش ترین و با کیفیت تریکارهایی بیش از طراحی و گپدرمان زخم دیابتی با تکنوتمدن پیشرفته ی پیشینیانراه نجاتوبینار اساتید نورولوژی دآیا همه جنایت ها نتیجه بیتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان عامل توقف رشد مغزسیاهچاله ی منفرد یا سیاهفقر داده ها در هوش مصنوعیجنگ داده هاعقل سالماحتیاط در ورزش زانو در خامغز در تنهایی آسیب میبینمنبع هوشیاری کجاست قسمت استفاده از هوش مصنوعی در دو بار در هفته ماهی مصرف نگاه من، نگاه تو و یا حقیهوش مصنوعی به کمک هوش طبیبحث درباره پیدایش و منشا